Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je hebt geen idee hoeveel mensen hun eigen bericht submitten
De een doet het via de nieuwssubmit, maar de meesten via de mail als persbericht [/flauw]
Bij de nieuwskeuze maakt het ons niet uit wie het submit, daar letten we dus ook niet op. In dit geval is de afweging gemaakt op basis van het onderwerp (naburige rechten) en het feit dat we eerder ook diverse malen aandacht hebben besteed aan de Duitse Piratenpartij.
Bij de nieuwskeuze maakt het ons niet uit wie het submit, daar letten we dus ook niet op. In dit geval is de afweging gemaakt op basis van het onderwerp (naburige rechten) en het feit dat we eerder ook diverse malen aandacht hebben besteed aan de Duitse Piratenpartij.
Maar de Duitse Piratenpartij is dan ook zowaar een serieuze partij. De Nederlandse PP is niets meer dan een initiatief van een persoon die op de op-een-na onderste plek van de karmaladder staat op t.net, waardoor ik het raar vind dat t.net zichzelf überhaupt als spreekbuis leent voor die persoon
. Wie het gesubmit heeft is dan ook niet echt de kern van mijn punt.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2009 14:45 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik mis eigenlijk het meest relevante artikel bij de gerelateerde content: nieuws: Europees Parlement stemt voor verlenging copyright met 20 jaar
De nieuwswaarde hier is imo dat blijkbaar 3 december a.s. dit ter goedkeuring aan de lidstaten zal worden voorgelegd. Dat de piratenpartijcoretx zich hier nu pas over opwindt is niet heel erg nieuwswaardig aangezien deze kwestie al jaren speelt gevoed door allerlei lobbies en druk vanuit Amerika.
De nieuwswaarde hier is imo dat blijkbaar 3 december a.s. dit ter goedkeuring aan de lidstaten zal worden voorgelegd. Dat de piratenpartijcoretx zich hier nu pas over opwindt is niet heel erg nieuwswaardig aangezien deze kwestie al jaren speelt gevoed door allerlei lobbies en druk vanuit Amerika.
Intentionally left blank