Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Is het ook normaal dat je na de update naar WM6.5 niet meer met de fysieke knoppen een gesprek kunt aanemen/weigeren? Bij mij werkt het in ieder geval niet meer.

Het programmatje 'change screen' om in landscape mode te kunnen werken onder manila werkt inmiddels ook niet meer, ook niet na reset en nieuwe installatie. Zucht. WM6.5 is echt een dikke vette FAIL.

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 02-01-2010 20:44 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Phusebox schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:03:
Is het ook normaal dat je na de update naar WM6.5 niet meer met de fysieke knoppen een gesprek kunt aanemen/weigeren? Bij mij werkt het in ieder geval niet meer.

Het programmatje 'change screen' om in landscape mode te kunnen werken onder manila werkt inmiddels ook niet meer, ook niet na reset en nieuwe installatie. Zucht. WM6.5 is echt een dikke vette FAIL.
Kan je niet beter een Nokia 3210 nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ijsbeer910 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 03:57:
[...]

Kan je niet beter een Nokia 3210 nemen?
Die werkt tenminste. Ik snap best dat je een hoop dingen met deze telefoon kunt als je er custom roms op gaat zetten, maar dat ding moet gewoon out of the box ook werken; ik betaal immers geen 500 euro voor een product dat ik zelf vervolgens nog moet gaan afmaken.

Eind deze maand gaat deze de kliko in en komt er een android telefoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 03-01-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Phusebox schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:03:
[...]

Die werkt tenminste. Ik snap best dat je een hoop dingen met deze telefoon kunt als je er custom roms op gaat zetten, maar dat ding moet gewoon out of the box ook werken; ik betaal immers geen 500 euro voor een product dat ik zelf vervolgens nog moet gaan afmaken.

Ik heb de Touch Pro en precies dezelfde ervaring. Best een geinig toetsel op papier maar out of the box werkt het gewoon niet. Simpele toetsen vergrendeling waarbij je backlight weer aangaat als je hem ontgrendeld is er niet. Na een custom rom en tig programma's is er enigsins mee te werken maar dat kost je weet ik veel hoeveel uur aan uitzoeken en prutsen en dan nog blijft het een traag onding. Het liefste zou ik hem ook weggooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

Eens met dit, maar ik denk eerder dat ik over ga op de aanschaf van een LINUX telefoon.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik het niet helemaal eens ben met het niet out-of-the-box werken van de TP2 zou ik me voor kunnen stellen dat het flashen van een custom ROM de moeite waard is in plaats van een nieuwe telefoon kopen. :?
Het flashen van een EnergyROM maakt een wereld van verschil als je zoveel te klagen hebt over de stock ROM. Wat is erop tegen? Je bent met een half uurtje klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JBS schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:48:
Hoewel ik het niet helemaal eens ben met het niet out-of-the-box werken van de TP2 zou ik me voor kunnen stellen dat het flashen van een custom ROM de moeite waard is in plaats van een nieuwe telefoon kopen. :?
Het flashen van een EnergyROM maakt een wereld van verschil als je zoveel te klagen hebt over de stock ROM. Wat is erop tegen? Je bent met een half uurtje klaar.
Met een half uurtje klaar; met flashen ja. Eerst moet je 1834 pagina's doorlezen op XDA welke rom nou wel en niet goed is; dan moet je het risico nemen dat je je telefoon brickt. Volgens mij kun je "out of the box" geen custom rom installeren maar moet je eerst nog de Hard SPL toepassen?

Als je dan al weet welke rom je wilt moet je dus flashen, en daarna weer al je progs installeren, configureren etc etc. Al met al ben je dus weer een dag verder.

Ik heb nu een toestel van (destijds) 600 euro, en het enige wat ik ermee doe is bellen en af en toe op internet omdat de rest allemaal niet goed of te traag werkt.

Email is blijkbaar niet mogelijk, dat ligt dan aan Hi, want ik krijg geen uitgaande mail verzonden via de hi server. En de belangrijkste reden voor mij om voor een qwerty toestel te gaan is werkende email, maar dat heb ik na ruim 6 maanden dus nog niet aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnergyROM is "over het algemeen" de beste keus. 1834 pagina's doorlezen is dus niet meer nodig, is daarbij ook al meerdere malen hier gezegd.
HardSPL is inderdaad nodig, staat in een paar stappen exact uitgelegd op XDA in het Custom ROM gedeelte.

Al je programma's installeren kan automatisch met UC, roep ze aan in een tekst bestandje en alles gaat vanzelf. Kijk eventueel naar SASHIMI waarmee je alle CAB's in één bepaalde map automatisch kunt installeren. How-to zijn er ook genoeg te vinden, zelfs inclusief filmpjes hoe je de basis moet gebruiken. Kijk ze één keer en je weet hoe 't zit.

Je zegt dat e-mail niet werkt. Ik gebruik al vanaf het begin perfect werkend Gmail. Bel anders Hi met het probleem van de uitgaande mail. (ik zieoverigens op diverse fora dat smtp.kpnplanet.nl als uitgaande mailserver bij Hi werkt)

[ Voor 18% gewijzigd door JBS op 03-01-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JBS schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:02:
EnergyROM is "over het algemeen" de beste keus. 1834 pagina's doorlezen is dus niet meer nodig, is daarbij ook al meerdere malen hier gezegd.
HardSPL is inderdaad nodig, staat in een paar stappen exact uitgelegd op XDA in het Custom ROM gedeelte.

Al je programma's installeren kan automatisch met UC, roep ze aan in een tekst bestandje en alles gaat vanzelf. Kijk eventueel naar SASHIMI waarmee je alle CAB's in één bepaalde map automatisch kunt installeren. How-to zijn er ook genoeg te vinden, zelfs inclusief filmpjes hoe je de basis moet gebruiken. Kijk ze één keer en je weet hoe 't zit.

Je zegt dat e-mail niet werkt. Ik gebruik al vanaf het begin perfect werkend Gmail. Bel anders Hi met het probleem van de uitgaande mail. (ik zieoverigens op diverse fora dat smtp.kpnplanet.nl als uitgaande mailserver bij Hi werkt)
Ik lees anders genoeg klachten over de EnergyROM, en het ziet er ook nog eens oerlelijk uit. Sorry hou nou eenmaal niet van die overdreven eyecandy, overphotoshopped.

En Gmail zal vast werken, maar ik wil mijn Ziggo mail gebruiken, en daarvan werkt de webmail niet onder Opera, en via de normale mailaccounts werkt de uitgaande server niet. Hi zegt hier niets aan te kunnen doen omdat het bij tig andere mensen met een Nokia wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:12:
[...]Ik lees anders genoeg klachten over de EnergyROM, en het ziet er ook nog eens oerlelijk uit. Sorry hou nou eenmaal niet van die overdreven eyecandy, overphotoshopped.
Overal zijn klachten over, er komt echter om de paar dagen een nieuwe release uit waarin dat steeds opgepakt wordt. Oerlelijk is beetje onzin, stel een andere achtergrond in en je hebt de interface van een stock ROM. Die kun je lelijk vinden, maar geef dan EnveryROM niet de schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:19
Toch zou ik G-mail overwegen, link anders je mail door naar een gmail account.
Deze is vele male groter, en grotere attachments.

Ikzelf kan nooit garanderen wie volgend jaar mijn internet/telefoon provider is.

En een Gmail is dan blijvend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

[...]

Je kunt niet verwachten dat ieder toestel out of the box precies zo werkt zoals jij dat zou willen, daarnaast zijn 9 vd 10 punten die je opnoemt zo gemakkelijk te verhelpen/wijzigigen dat ik me afvraag waarom je uberhaupt in godsnaam voor een winmo tel gekozen hebt, geef dan gewoon toe dat je niet weet hoe je er mee om moet gaan en dan je het liefst alles voorgekauwd wil hebben, mag ik een Iphone voorstellen?

Ik draai de stock rom met een aantal tweaks, toegeven de eerste keer ben je een paar uurtjes aan het testen en proberen wat het fijnst werkt, maar daarna gaat het als een trein, mijn telefoon reageert prima en is totaal niet traag, zelfs niet na een week zonder soft reset.
Neem daarbij even de tijd om te leren hoe je de boel moet backuppen en zelfs na een flash ben je binnen 30 minuten weer helemaal up en running.

[ Voor 5% gewijzigd door DapperKonijntje op 03-01-2010 13:40 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Von Henkel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:10:
Toch zou ik G-mail overwegen, link anders je mail door naar een gmail account.
Deze is vele male groter, en grotere attachments.

Ikzelf kan nooit garanderen wie volgend jaar mijn internet/telefoon provider is.

En een Gmail is dan blijvend :)
Hoe link ik mijn mail dan door naar Gmail? Vast een domme vraag.
DapperKonijntje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:39:
[...]

Je kunt niet verwachten dat ieder toestel out of the box precies zo werkt zoals jij dat zou willen, daarnaast zijn 9 vd 10 punten die je opnoemt zo gemakkelijk te verhelpen/wijzigigen dat ik me afvraag waarom je uberhaupt in godsnaam voor een winmo tel gekozen hebt, geef dan gewoon toe dat je niet weet hoe je er mee om moet gaan en dan je het liefst alles voorgekauwd wil hebben, mag ik een Iphone voorstellen?

Ik draai de stock rom met een aantal tweaks, toegeven de eerste keer ben je een paar uurtjes aan het testen en proberen wat het fijnst werkt, maar daarna gaat het als een trein, mijn telefoon reageert prima en is totaal niet traag, zelfs niet na een week zonder soft reset.
Neem daarbij even de tijd om te leren hoe je de boel moet backuppen en zelfs na een flash ben je binnen 30 minuten weer helemaal up en running.
Nee dat kan je idd niet verwachten maar een aantal basic functies zoals:

- werkende hardwarematige knoppen om gesprekken aan te nemen / te weigeren (werken dus niet in de laatste officiele update)
- werkende email (waarschijnlijk probleem van Hi, alhoewel ik niet de enige ben als ik zo op internet lees)
- standaard mogelijkheden tot profielen zonder 3rd party software aan te hoeven schaffen
- een toestel dat binnen 5 seconden reageert op een commando dat ik geef
- een toestel waar niet de lak afbladdert na 4 maanden omdat het schuifmechanisme ruk is

En ik heb al 6 jaar een pda of winmo telefoon, maar WM6.5 is grote rotzooi en de TP2 een van de slechtste telefoons die ik ooit heb gehad, zo niet de slechtste.

[ Voor 68% gewijzigd door Phusebox op 03-01-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:04:
[...]

Hoe link ik mijn mail dan door naar Gmail? Vast een domme vraag.

[...]

Nee dat kan je idd niet verwachten maar een aantal basic functies zoals:

- werkende hardwarematige knoppen om gesprekken aan te nemen / te weigeren (werken dus niet in de laatste officiele update)
- werkende email (waarschijnlijk probleem van Hi, alhoewel ik niet de enige ben als ik zo op internet lees)
- standaard mogelijkheden tot profielen zonder 3rd party software aan te hoeven schaffen
- een toestel dat binnen 5 seconden reageert op een commando dat ik geef
- een toestel waar niet de lak afbladdert na 4 maanden omdat het schuifmechanisme ruk is

En ik heb al 6 jaar een pda of winmo telefoon, maar WM6.5 is grote rotzooi en de TP2 een van de slechtste telefoons die ik ooit heb gehad, zo niet de slechtste.
Alleen het laatste puntje heeft betrekking op de TP2. Heb je een hard reset uitgevoerd na het flashen? Het is vast moeilijk om toe te geven dat je zelf wat verkeerd gedaan hebt, maar een hard reset na het flashen voorkomt wat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Volgens mij heeft meneer Phusebox nogal gevoelige zekeringen... :9

Waar ik onze zekeringenmeneer wel gelijk in moet geven is dat ik ook enigzins teleurgesteld ben in WM6.5, maar dat maakt de TP2 verder niet een waardeloos toestel. Over het algemeen doet deze namelijk wat ik er van vraag en verwacht.

Maar omdat ook ik een nederlander ben en wat te klagen wil hebben het volgende...
Herkennen jullie onderstaande problemen welke zijn begonnen na de upgrade naar WM6.5:
- Wanneer je in de sms inbox zit en dan het keyboard uitklapt, wordt het scherm maar half goed gevuld
- Regelmatig werken de up en down toetsen niet in de sms inbox
- Met enige regelmaat gaat de TP2 uit als ik na het versturen van een sms het keyboard inklap
- Het toestel lijkt overall (engels woord) langzamer te reageren en trager te werken
- Iedere keer als je terug naar het startscherm gaat is de klok opnieuw aan het berekenen wat de tijd is (zo lijkt het)
- Pluspunt: de gps werkt weer redelijk naar behoren en TomTom kan zijn werk weer doen

Ik heb inmiddels de upgrade naar WM6.5 meerdere keren uitgevoerd, om zeker te weten dat het niet aan een installatiefout ligt. Tevens heb ik een minimaal aantal aan extra programma's geïnstalleerd.

[ Voor 90% gewijzigd door Peet73 op 03-01-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
uhm de hardware knoppen werken gewoon hoor :s zou wel erg dom zijn als wm6.5 die eruit heeft gehaald :S

ik heb ook gewoon de originele rom en met een paar tweaks wat mij ongeveer 15 minuten duren + backup terugzetten is mijn telefoon weer normaal en werkt gewoon :)

en out of the box werkt dit toestel ook gewoon hoor.. laatst 1voor mijn schoonvader gekocht en werkt perfect zonder enige tweaks.. maar heb daarna wel wat tweaks erop gezet zodat het NOG beter zou werken. en phusebox als je al 6 jaar een pda hebt dan snap ik die domme vragen niet?? of je hebt in al die jaren niks geleerd en wil je ook niks leren of je snapt het gewoon nog steeds niet.. ik zit nu ongeveer 3 jaar met Windows mobile en ik vind zelf dat ik er toch redelijk van afweet. ook bij mijn 1e htc die ik kocht wist ik er na een paar weken al goed mee om te gaan.. dus ik stel jou ook voor om gewoon een iphone of een 3210 te kopen ik denk dat dat beter werkt voor jou aangezien je daar niks voor hoeft te doen.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:01
@Peet73 Die klok animatie vond htc grappig om er in te doen. Gaat elke keer 1 uur en 2 minuten terug... zijn fixjes voor te vinden op XDA. (weet dit omdat ik zelf aan t cooken ben met Sense voor TD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peet73 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:28:
Maar omdat ook ik een nederlander ben en wat te klagen wil hebben het volgende...
Herkennen jullie onderstaande problemen welke zijn begonnen na de upgrade naar WM6.5:
- Wanneer je in de sms inbox zit en dan het keyboard uitklapt, wordt het scherm maar half goed gevuld
- Regelmatig werken de up en down toetsen niet in de sms inbox
- Met enige regelmaat gaat de TP2 uit als ik na het versturen van een sms het keyboard inklap
- Het toestel lijkt overall (engels woord) langzamer te reageren en trager te werken
- Iedere keer als je terug naar het startscherm gaat is de klok opnieuw aan het berekenen wat de tijd is (zo lijkt het)
Geen van alle punten herken ik. Draai overigens EnergyROM. Flippende klok had ik ook in officiële WM6.5 maar met bovengenoemde fix opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

iemand BB-connect al werkend op zn tp2? (programma om te kunnen "pingen"met blackberry's) heb ergens ooit iets gelezen op xda dat ze daar mee bezig waren...

zojuist deze website gevonden.. ik ga het morgen eens proberen.

http://www.silentservices.de/HexEdit-ROM-for-BBC

[ Voor 29% gewijzigd door ind0mi op 04-01-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 16:05
@ cpt.skydiver en andere natuurlijk ook

voortaan ook gelijk linkje plaatsen a.u.b wel zo makkelijk ook al is google niet zo moeilijk :P:P

niet dat het verplicht is of zo

maar anders krijg je weer mensen die dat weer moeten (mogen) doen

en dan gaan we weer te snel naar een nieuwe rhodium deel

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584817
en
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583161

[ Voor 24% gewijzigd door NLMarcel194 op 04-01-2010 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:23

timovd

Voorsprong door techniek

ind0mi schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:28:
iemand BB-connect al werkend op zn tp2? (programma om te kunnen "pingen"met blackberry's) heb ergens ooit iets gelezen op xda dat ze daar mee bezig waren...

zojuist deze website gevonden.. ik ga het morgen eens proberen.

http://www.silentservices.de/HexEdit-ROM-for-BBC
Moet je dan niet een aparte bundel met BB services hebben?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:40
JBS schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:33:

* Is het niet mogelijk om 2 activesync profielen toe te voegen voor syncen van agenda en (g)mail? Voor het syncen van m'n Google Agenda gebruik ik nuevasync. Daarnaast wil ik gebruik maken van push gmail maar het lukt niet om een tweede profiel toe te voegen om dit los van elkaar in te stellen. Push Gmail via nuevasync kan ook, maar ik wil dit liever direct doen zonder tussenkomst van deze partij.
Je kan gewoon 1 profiel voor beide gebruiken door google als exchange server in te stellen.
Ik ben overigens ook niet tevreden over WM6.5 en ben weer terug bij 6.1, standaard ROM van HTC, wat een verademing zeg. Alles werkt en snel ook. En stiekum vind ik TF3D2.1 nog mooier ook dan Sense2.5.

[ Voor 13% gewijzigd door Kassad op 04-01-2010 09:19 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

timovd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:03:
[...]

Moet je dan niet een aparte bundel met BB services hebben?
Geen idee.. ik weet dat vrienden van me een app op een iphone hebben draaien..waarmee ze kunnen "pingen" met blackberry's. Zij hebben ook geen aparte bundel ofzo..
Maar ik ga vanavond eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:23

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb geen internetbundel, maar zou het dan wel werken via WiFi? Ik heb BB connect 4.0.0.67 geïnstalleerd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar daarmee kan ik maar één calender syncen vandaar dat ik voor een andere oplossing heb moeten kiezen en nu 2 profielen wil (moet) toevoegen om voor elkaar te krijgen wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
JBS schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:54:
[...]
Ja, maar daarmee kan ik maar één calender syncen vandaar dat ik voor een andere oplossing heb moeten kiezen en nu 2 profielen wil (moet) toevoegen om voor elkaar te krijgen wat ik wil.
nee hoor, je kan in Google agenda meerdere agenda's syncen (via de pc web versie), die worden dan ook automatisch via je enkele active sync account gesynct.
En je kan geen 2 profielen toevoegen in active sync, dus dit is volgens mij de enige manier.

[ Voor 9% gewijzigd door Kassad op 04-01-2010 10:11 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
na al een tijdje met wat epic fail pixels te hebben rondgelopen heb ik toch maar besloten het toestel naar htc te sturen.
Want ik heb nu ook zo'n olievlek onder het scherm en ook kleine pixelvlekjes.

Het valt onder de garantie volgens htc, dus ik ben benieuwd.

Hebben mensen hier al ervaring met HTC ivm reparaties? Gaat het een beetje snel, of was je je toestel 3 maanden kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kassad schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:06:
[...]

nee hoor, je kan in Google agenda meerdere agenda's syncen (via de pc web versie), die worden dan ook automatisch via je enkele active sync account gesynct.
En je kan geen 2 profielen toevoegen in active sync, dus dit is volgens mij de enige manier.
Nee, dat kan niet. Ik heb meerdere calenders toegevoegd aan mijn agenda en die worden niet gesynced. Met bijvoorbeeld OggSync kun je selecteren welke calendars je wilt syncen, ook bij nuevasync dat ik nu gebruik.
Wat bedoel je met "pc web versie"? Ik wil niet syncen via de PC maar gewoon direct met Google via internet.

[ Voor 14% gewijzigd door JBS op 04-01-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke moeten wij installeren voor de gewone standaard HTC Rom met 6.5 erop?

zou er graag vanaf zijn, irritante animatie
NLMarcel194 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 02:12:
@ cpt.skydiver en andere natuurlijk ook

voortaan ook gelijk linkje plaatsen a.u.b wel zo makkelijk ook al is google niet zo moeilijk :P:P

niet dat het verplicht is of zo

maar anders krijg je weer mensen die dat weer moeten (mogen) doen

en dan gaan we weer te snel naar een nieuwe rhodium deel

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584817
en
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:12:
en welke moeten wij installeren voor de gewone standaard HTC Rom met 6.5 erop?

zou er graag vanaf zijn, irritante animatie

[...]
dan pak je de vga 2.1

[ Voor 0% gewijzigd door Rohit op 05-01-2010 09:35 . Reden: foutje :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Omdat je Manila versie 2.1 is, moet je de 2.5 nemen. Lekker duidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zowel de 2.1 als de 2.5 staan gewoon in dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583161
Standaard WM6.5 heeft M2.1.

[ Voor 21% gewijzigd door JBS op 04-01-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JBS schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:27:
Zowel de 2.1 als de 2.5 staan gewoon in dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583161
Standaard WM6.5 heeft M2.1.

Even lezen voordat je gaat roepen...
Maar hij adviseert iemand met een stockrom en dus Manila 2.1 om de 2.5 te nemen. Even lezen voordat je gaat roepen.

Dit bedoel ik nu dus als ik zeg dat de meesten door de bomen het bos niet meer zien met al die duizenden verschillende roms, versies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stock ROM heeft WM6.1 met M2.1
Officiële WM6.5 ROM heeft M2.1
Custom ROM's hebben over het algemeen WM6.5 met M2.1 of M2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Wou mijn TP2 terug verkopen maar nu verkopen ze hem blijkbaar al op veel plaatsen voor rond de 440 euro :s
Had toch gehoopt dat de doorverkoopwaarde beter behouden ging blijven :-(
Nuja dan maar houden en hopen dat de ontwikkeling van Android vrij rap gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:18
Phusebox schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:29:
[...]

Maar hij adviseert iemand met een stockrom en dus Manila 2.1 om de 2.5 te nemen. Even lezen voordat je gaat roepen.

Dit bedoel ik nu dus als ik zeg dat de meesten door de bomen het bos niet meer zien met al die duizenden verschillende roms, versies etc.
Ik heb me lang lopen ergeren aan je ontwetendheid maar nu gaat het me toch te ver. Er zijn niet veel varianten. Er zijn er slechts twee. Namelijk:
JBS schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:33:
Stock ROM heeft WM6.1 met M2.1
Officiële WM6.5 ROM heeft M2.1
Al het andere is niet intressant want dat wordt niet vanuit HTC geleverd. Ben je niet tevreden met de ROM's zoals ze door HTC aangeleverd worden kun je spelen met custom ROM's maar niemand verplicht je daartoe!. Dat er zoiets als XDA bestaat is leuk maar eigenlijk moet je het wegdenken uit de WinMo-scene :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getvrr ik krijg mijn htc niet gesync op windows 7, iemand tips?

Win 6.1 werkt niet dus andere adviezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:23:

Voor het syncen in Windows 7 gebruik je Windows Mobile Device Center.
Met "Win 6.1" bedoel je bovengenoemde? Hoezo werkt dat niet?

[ Voor 20% gewijzigd door JBS op 05-01-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bewaard het een toegevoegd woord niet in zijn geheugen ???

Als ik later een smsje stuur zijn vaak de woorden weg die ik ooit eens heb toegevoegd.

Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyKill
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-05 20:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:23:

had ik ook last van. Maar na dat ik hem had aangesloten stond er bij windows update ineens een update, deze geinstalleerd, daarna stond er weer een update en toen zag Windows Mobile center hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
caribman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:42:
Heb nu een raar iets...Heb de TP2 sinds een maand en onlangs geupgrade naar WM6.5 (officieel ROM van HTC). Sinds vandaag heb ik het volgende probleem...Als mijn TP2 in slaapstand gaat, krijg ik het toestel niet meer aan! Als ik vervolgens mezelf bel...gaat het wel over, maar TP2 doet niets. Pas als ik mijn batterij verwijder start die weer op...vreemd...maar daarna weer hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ook last van?

Verder wie heeft last van een speling als het scherm op is geklapt. HTC Customer Service kan hier geen antwoord op geven of dit hoort, ja of nee, ik weet dat er meerdere dit probleem hebben
Vandaag contact gehad met HTC, speling scherm hoort niet en zal indien er geen aantoonbare schade (door mij veroorzaakt) kosteloos worden gerepareerd. Jammer, ben hem nu denk ik 2 weken kwijt...morgen wordt het opgehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasyKill schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:43:
[...]

had ik ook last van. Maar na dat ik hem had aangesloten stond er bij windows update ineens een update, deze geinstalleerd, daarna stond er weer een update en toen zag Windows Mobile center hem.
dit had ik ook maar na de windows update zag windows mobile center hem. Mocht de update niet helpen denk ik dat je moet upgraden naar winmo 6.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:08:
[...]

dit had ik ook maar na de windows update zag windows mobile center hem. Mocht de update niet helpen denk ik dat je moet upgraden naar winmo 6.5.
Dat word lastig als je niet kan activesyncen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:08:
[...]Mocht de update niet helpen denk ik dat je moet upgraden naar winmo 6.5.
Onzin, dat heeft niets met WM6.1 of WM6.5 te maken.
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:50:
[...]Dat word lastig als je niet kan activesyncen...
Custom ROM's kun je via je SD kaartje flashen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JBS op 06-01-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
Ik heb bij email mijn hotmail account staan. Is het in te stellen dat ook die ieder half ur gecheckt word? Moet daarvoor de email applicatie open blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corrado20vt schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:09:
Ik heb bij email mijn hotmail account staan. Is het in te stellen dat ook die ieder half ur gecheckt word? Moet daarvoor de email applicatie open blijven staan?
Ja, dat kun je instellingen bij de instellingen van de ingevoerde account. Het e-mail tab (dat bedoel je met e-mail programma?) hoeft niet open te blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
JBS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:58:
[...]
Ja, dat kun je instellingen bij de instellingen van de ingevoerde account. Het e-mail tab (dat bedoel je met e-mail programma?) hoeft niet open te blijven staan.
mmmm al die tijd bij de verkeerde instellingen zitten zoeken. Eigenlijk dus stom dat ik dat niet zelf gevonden heb.

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb pas geleden op aanraden van iemand hier gmail ingesteld als email op mijn TP2, echter als ik nu mijn TP2 aanzet uit 'standby' staat altijd de mail inbox open, terwijl deze 100% zeker is afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:47:
[...]

[...]
Maar het is eindelijk opgelost, win 7 herkende hem eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
hallo mede-tweakers!

ik heb een vraagje,
mijn huidige telefoon, de HTC Touch Daimond is jammer genoeg gisteren gestopt. mijn scherm is aandiggelen.. en heeft geen contact meer met het andere deel. zie alleen streepjes zegmaar :(
http://img204.imageshack.us/img204/4964/dsc00358r.jpg

vind het zonde maar goed is niet anders.
maar gelukkig loopt mijn abbo af in augustus. ik mag in feb. een nieuwe komen uitzoeken zei de mevrouw in de vodafone winkel ;)

nu ben ik aan het zoeken gegaan en nu heb ik 2 telefoons gevonden die aan mijn verwachting voldoen.
de HTC HD 2 en de Touch pro 2.

een vraagje, is de verschil tussen touch pro 2 en touch daimond erg groot?
is de bug van bellen nog steeds aanwezig? (soms met de Touch daimond kan ik 2 gesprekken starten met mijn oor). hoe is de algemene indruk van de touch pro 2 van jullie?
dan wil ik graag de plus en min puntjes horen ;)

alvast bedankt voor de antwoorden! jullie zouden me goed helpen in mijn zoektocht ;)
groetjes rinus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 10:50
Nou, mijn ervaringen zijn eigenlijk gewoon top! In tegenstelling tot sommige hier, heb ik geen last van bugs of dergelijke ongein. Ik maak gebruik van een oudere Energy Rom (2 maanden oud) welke nog perfect functioneert.

Ik heb er enkele games op geïnstalleerd en TomTom Navigator. GPS krijgt binnen een minuut een fix en uuh wat kan ik er nog meer over zeggen... ja gaat allemaal wel soepel moet ik zeggen. :) Heb hem nou een aantal maanden in bezit.

[ Voor 4% gewijzigd door brentnl op 07-01-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand een oplossing voor het probleem dat mijn mail en sms inbox steeds zichzelf opent terwijl de telefoon in standby staat... erg irritant en geen zin om weeer opnieuw te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
deding schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:30:
Nou, mijn ervaringen zijn eigenlijk gewoon top! In tegenstelling tot sommige hier, heb ik geen last van bugs of dergelijke ongein. Ik maak gebruik van een oudere Energy Rom (2 maanden oud) welke nog perfect functioneert.

Ik heb er enkele games op geïnstalleerd en TomTom Navigator. GPS krijgt binnen een minuut een fix en uuh wat kan ik er nog meer over zeggen... ja gaat allemaal wel soepel moet ik zeggen. :) Heb hem nou een aantal maanden in bezit.
oke bedankt voor je antwoord! ik denk ook dat ik voor de touch pro ga kiezen, ondanks dat de hd 2 er ook heel leuk uitziet haha, maar tja het geld he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rinusnl schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:08:
[...]

oke bedankt voor je antwoord! ik denk ook dat ik voor de touch pro ga kiezen, ondanks dat de hd 2 er ook heel leuk uitziet haha, maar tja het geld he :P
Ik zou me nog maar eens bedenken; it ain't all good. Meningen verschillen maar ik zou zelf niet meer voor een trage WM6.5 telefoon kiezen, met versie 6.1 kon ik nog redelijk leven, maar de update is echt super super slecht en buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Laatst online: 14:24
JBS schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:47:
[...]

[...]
maar alvorens dat je dat kunt moet je hspl installen, en om hspl te starten heb je activesync nodig

Wat activesync betreft, controleer of activesync draait (process wcecomm.exe voor activesync of wmdc.exe voor vista/win7 met wm device center). Controleer of je activesync USB verbindingen toestaat, of je telefoon niet automatisch op disk drive ipv activesync connection staat, en speel evt. nog met de faster connection optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:24:
[...]

Ik zou me nog maar eens bedenken; it ain't all good. Meningen verschillen maar ik zou zelf niet meer voor een trage WM6.5 telefoon kiezen, met versie 6.1 kon ik nog redelijk leven, maar de update is echt super super slecht en buggy.
Houd nou eens op met die onzin. Jij doet er waarschijnlijk niet normale dingen mee want ook de officiële WM6.5 NL ROM werkt prima.

Nouja, eigenlijk moeten we gewoon niet meer reageren op dergelijke berichten van hem.

[ Voor 11% gewijzigd door JBS op 07-01-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JBS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:36:
[...]
Houd nou eens op met die onzin. Jij doet er waarschijnlijk niet normale dingen mee want ook de officiële WM6.5 NL ROM werkt prima.

Nouja, eigenlijk moeten we gewoon niet meer reageren op dergelijke berichten van hem.
Luister, ik ben niet de enige met problemen; genoeg TP2 haat berichten te vinden op internet.

Ik heb gewoon de stock WM6.5 update geflashed, daarna phoneweaver geinstalleerd, contacten etc gesynched via MyPhone (werkte al niet goed), email ingesteld en dat was het. Verder geen programma's geinstalleerd.

En nu heb ik dus de ellende dat ie steeds mijn inbox opent uit zichzelf, gewoon vanuit het niks weer een probleem erbij. Maar goed, sommige mensen vinden het product waar ze geld voor hebben betaald heilig, en o wee als er iemand zegt dat het voor hem/haar geen goed product is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Phusebox schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:40:
[...]

Luister, ik ben niet de enige met problemen; genoeg TP2 haat berichten te vinden op internet.

Ik heb gewoon de stock WM6.5 update geflashed, daarna phoneweaver geinstalleerd, contacten etc gesynched via MyPhone (werkte al niet goed), email ingesteld en dat was het. Verder geen programma's geinstalleerd.

En nu heb ik dus de ellende dat ie steeds mijn inbox opent uit zichzelf, gewoon vanuit het niks weer een probleem erbij. Maar goed, sommige mensen vinden het product waar ze geld voor hebben betaald heilig, en o wee als er iemand zegt dat het voor hem/haar geen goed product is.
nouja, op mijn touch diamond had ik al wm6.1 lopen en dat vond ik prima. ik weet niet echt het verschil tussen de twee versies.
ach meningen zijn verschillend en die moet je ook respecteren.
sommigen vinden het een goed mobieltje en andere niet. ieder zijn mening ;)
ik vind de traagheid niet vervelend. Daarnaast kan je ook op internet nieuwe updates vinden voor de roms.
misschien is dit wel een oplossing voor de traagheid of buggys.
ik heb met mijn oude touch diamond genoeg dingen geinstaleerd waardoor die heel snel loopt.
sommige onderdelen uit de Touch flow halen heeft ook al effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:27
[...]

Noem dan eens 1 telefoon op waarover je op internet geen negatieve dingen kan vinden.
Daar heb ik dan ook wel belangstelling voor.
Ikzelf heb ook een TP2 met de laatste orginele wm6.5 en het bevalt mij prima.
En wat is nou traag of snel op een telefoon? Op de gewone pc zijn we gewoon verschrikkelijk
verwend met de huidige processoren, dat is dus niet te vergelijken met een telefoon.

Is faxen geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mike123 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:25:
[...]

Noem dan eens 1 telefoon op waarover je op internet geen negatieve dingen kan vinden.
Daar heb ik dan ook wel belangstelling voor.
Ikzelf heb ook een TP2 met de laatste orginele wm6.5 en het bevalt mij prima.
En wat is nou traag of snel op een telefoon? Op de gewone pc zijn we gewoon verschrikkelijk
verwend met de huidige processoren, dat is dus niet te vergelijken met een telefoon.

Is faxen geen optie?
Traag noem ik een menu item aanklikken en 5 seconden moet wachten. Een nieuw sms bericht starten en 3 seconde moeten wachten. Dat is traag. Dat hoort op een telefoon gewoon instant te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus niet 6.5 op mijn pro2 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Niet als je Phusebox gelooft. Ikzelf draai wel 6.5 maar kan niet zeggen dat het merkbaar trager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tha_T schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:57:
[...]

Niet als je Phusebox gelooft. Ikzelf draai wel 6.5 maar kan niet zeggen dat het merkbaar trager is.
Hier ook niet. Ik heb voor de officiële WM6.5 maanden lang custom ROM's gedraaid maar was dusdanig tevreden over de officiële WM6.5 NL dat ik deze ook wekenlang gedraaid heb. Door mijn nieuwsgierigheid naar vernieuwing heb ik weer een custom ROM geïnstalleerd, maar dit was niet omdat ik totaal ontevreden was over de officiële WM6.5 NL ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nog een probleem met de stock WM6.5 NL rom; ik moet telkens mijn internetverbinding verbreken en opnieuw starten omdat ie anders niks meer doet. Als het toestel dus een tijdje in standby heeft gestaan update hij opeens je weer en email niet meer.

Oplossing (*ahem): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=567450 Je moet dus weer een progje installeren om iets te laten werken wat standaard hoort te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 08-01-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:32:
Nog een probleem met de stock WM6.5 NL rom; ik moet telkens mijn internetverbinding verbreken en opnieuw starten omdat ie anders niks meer doet. Als het toestel dus een tijdje in standby heeft gestaan update hij opeens je weer en email niet meer.
Ook dat probleem heb ik nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Laatst online: 05-05-2022
Kan die meneer Zekeringenkast niet gewoon beter een ander toestel gaan halen en daarna dat forum gaan belasten... want elk apparaat heeft zo wel zijn plus- en minpunten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Peet73 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:27:
Kan die meneer Zekeringenkast niet gewoon beter een ander toestel gaan halen en daarna dat forum gaan belasten... want elk apparaat heeft zo wel zijn plus- en minpunten!
Ja zeg.. Schuif het probleem lekker door naar iemand anders!
Zullen zij blij mee zijn :P NIMBY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
[...]

Waarom zet je WM6.1 niet terug? Heb ik ook gedaan en nu heb ik weer een perfect werkende phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
JBS schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:55:
[...]
Ook dat probleem heb ik nooit gehad.
Eensch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
Ik heb echt geluk dan want ook ik heb GEEN van bovenstaande problemen gehad. Ook niet met WM6.1 Snelheid is prima en nooit geemmer met applicaties die blijven hangen/niet opstarten of gewoon niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Peet73 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:27:
Wat een soap...die Phusebox...in mijn optiek is tweakers een ideaal platform om elkaars ervaringen te delen en ook met oplossingen, tweaks etc. Zijn irritatie loopt al enkele dagen door...en ik kan het niet laten om hier op te reageren...Ik ben ontzettend blij met mijn TP2. Heb gewoon WM6.5 officiele rom HTC en loopt prima. En ja, ik heb ook probleempjes gehad met het toestel, zowel software-matig als hardware-matig. Vanwege hardware ligt mijn TP2 nu ter reparatie bij HTC. Software, tja, dat maakt het toestel ook wel leuk...zo blijf je dingen uitproberen. Ik ben met Peet73 eens...misschien moet Phusebox maar een ander toestel gaan halen...een simpel toestel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 22:03

Geckoo

Good news, everyone!

als hij perse een qwerty toetsenbord wilt kan ik hem de nokia 5510 aanbevelen :P

ik ga binnen kort ook maar eens de officele nieuwe rom er op zetten en als dat bevalt verder kijken naar de andere roms :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Laatst online: 21-09 16:04
Kan iemand uitleggen waar ik het vinkje "Geavanceerde Netwerkinstellingen" bij de "USB aan PC" optie kan vinden?

Bij mijn TYTNII is dat bij Start->Instellingen->Verbindingen->USB aan PC, maar bij een TP2 van een kennis is dat natuurlijk weer heel ergens anders te vinden, heb me rotgezocht om dit weg te vinken zodat zijn synchronisatieproblemen hopelijk opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de zomer ga ik naar Amerika en was benieuwd of iemand weet of de HTC Touch Pro 2 daar ook werkt op het netwerk. Las wel dat de telefoon een Quad band heeft ofzo? Iemand enig idee....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ehm,.. ik heb de 6.5 geinstaleerd, daarna een Hardware fout geweest in mijn scherm, heb hem opgestuurd,
een nieuwe thuis gekrege met win 6.5 dr op,.. active sync laten lopen en klaar!! fluitje van een cent!!

de TP2 is gewoon een goed toestel mits je geen eigengemaakte, niet uitgeteste prut er opzet, waar je heel wat van vind op het internet.!!

en als je er ene hekel aan hebt, waarom reageer je daar op dan? hier op dit forum?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 22:35
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 00:20:
[...]

ehm,.. ik heb de 6.5 geinstaleerd, daarna een Hardware fout geweest in mijn scherm, heb hem opgestuurd,
een nieuwe thuis gekrege met win 6.5 dr op,.. active sync laten lopen en klaar!! fluitje van een cent!!

de TP2 is gewoon een goed toestel mits je geen eigengemaakte, niet uitgeteste prut er opzet, waar je heel wat van vind op het internet.!!

en als je er ene hekel aan hebt, waarom reageer je daar op dan? hier op dit forum?? :+
De tp2 is gewoon een goed toestel mits je er custom roms opzet zoals energyrom. Ergerde me dood aan dit toestel toen ik de stock rom er nog op had staan. Nu draait het als een zonnetje, al gebruik ik windows mobile niet zoveel meer, android is veel leuker en werkt super. (alleen wifi nog niet maar 3g gelukkig wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Jawoor daar gaat ie het ook doen

in Brasil doet ie het in iedergeval, m'n vorige (tytn2) deed het er ook.
zet wel je data uit, een collega van me zijn telefoon (geen TP2) was software aan het updaten, hij wachte op een email, en ondertussen kreeg hij een sms van z'n provider, of hij contact kon opnemen omdat hij een rekening aan het opbouwen was van 800 euro....
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:20:
Van de zomer ga ik naar Amerika en was benieuwd of iemand weet of de HTC Touch Pro 2 daar ook werkt op het netwerk. Las wel dat de telefoon een Quad band heeft ofzo? Iemand enig idee....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
De TP2 gebruiken in Amerika is geen probleem. Als je mobiel internet aanzet heb je zelfs Edge en dat loopt vele malen beter als hier in Nederland. Wil je echter geen gepeperde rekening thuis krijgen dan gewoon alle internet uitzetten en alleen WiFi gebruiken maar qua spraak enzo is er absoluut geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
ik weet niet hoe je daar je telefoon wilt gebruiken, bellen naar nederland of alleen in amerika zelf.
want anders zal ik een andere simkaart kopen in amerika ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het idee was idd om daar een prepaid kaartje te kopen. Puur voor noodgevallen.

Maar mooi dat het werkt, zet overigens mijn data altijd uit als ik over de grens ga.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:30:
Het idee was idd om daar een prepaid kaartje te kopen. Puur voor noodgevallen.

Maar mooi dat het werkt, zet overigens mijn data altijd uit als ik over de grens ga.
En om dat automatisch te laten doen, is er NoDataInRoaming. Zie XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Ben al de hele middag aan het proberen de synch voor elkaar te krijgen op een Windows 7 HP 64 bit, met een TP2 en Outlook 2003.

Wat een absolute pruttelefoon is dit zeg, wat een gedrocht. Heb mijn Tytn II eraan gehangen en binnen een tiende van een seconde is de synch gelukt.

Waarom zou dit nou niet op de TP2 willen? Iemand enig idee waar dit vinkje nou te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaptopSmurf schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:39:
Ben al de hele middag aan het proberen de synch voor elkaar te krijgen op een Windows 7 HP 64 bit, met een TP2 en Outlook 2003.

Wat een absolute pruttelefoon is dit zeg, wat een gedrocht. Heb mijn Tytn II eraan gehangen en binnen een tiende van een seconde is de synch gelukt.
Waarom nou meteen de telefoon de schuld geven... Als het al een verkeerde instelling is dan zit dit in WM. Ik heb m'n TP2 al meerderen malen gesynced in Windows 7 met Outlook (2007).
Geavanceerde instellingen wijzigen op de TP2 is niet nodig.

Verwijder even het aangemaakte profiel (relatie heet dat uit m'n hoofd?) uit Windows Mobile Device Center en verbindt je TP2 opnieuw.

[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 10-01-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
JBS schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:44:
[...]
Waarom nou meteen de telefoon de schuld geven... Als het al een verkeerde instelling is dan zit dit in WM. Ik heb m'n TP2 al meerderen malen gesynced in Windows 7 met Outlook (2007).
Geavanceerde instellingen wijzigen op de TP2 is niet nodig.

Verwijder even het aangemaakte profiel (relatie heet dat uit m'n hoofd?) uit Windows Mobile Device Center en verbindt je TP2 opnieuw.
Maar dan mikt hij toch je TP2 helemaal leeg qua agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LaptopSmurf schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:57:
[...]

Maar dan mikt hij toch je TP2 helemaal leeg qua agenda?
Maak sowieso voor de zekerheid even een backup met bijvoorbeeld PIMBackup, dan zit je safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik ben afgelopen zomer ook 2 maanden in Amerika geweest, met mijn Touch Pro en Xperia samen, werkte allebei gewoon!!

wat ik jou kan aanraden is een pay as you go telefoon aanschaffen in Amerika zelf. dat zijn van die telefoontjes met meestal een simkaart ingebouwd, kost tussen de 20-30 dollar, en daar krijg je rond de 200 minuten voor(amerika alleen) voor 20 dollar koop je daarna dan weer 200 minuten was best handig ;) telefoontje kan je na de vakantie gewoon wegpleuren want is toch een goedkoop ding!
je hebt meerdere providers die dit leveren, wij hadden Virgin gekozen omdat die overal in Amerika bereik had ongeveer, en omdat wij dus heel Amerika rond zijn gegaan het wel nodig hadden. telefoontje dat wij hadden kost 10 dollar nu daar.. is gewoon te halen bij Wall-Mart of K-Mart :)

als je nog meer wilt weten dan hoor ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

er zit bij ons een babytje aan te komen voor half april. Nu was ik aan het denken, in plaats van mij een babyfoon aan te schaffen (of op de geboortelijst te zetten ;) ), waarom zou ik niet simpelweg een webcam via USB, of nog beter, een IP-cam in de kinderkamer zetten, en de beelden (inclusief geluid?) streamen naar mijn TP2, die dan natuurlijk met WiFi zou verbonden zijn met mijn thuisnetwerk. Dus enkel binnen mijn lokale netwerk, géén wan, en niet over 3G (gezien exuberante prijzen daarvoor in België)...

Wat denken jullie, zou dit mogelijk zijn?? Met welke player zou ik dan de beelden op mijn TP2 kunnen bekijken??

Misschien idem een ideetje om dan later die IP-camera als bvb voordeurcamera te gaan gebruiken, bijvoorbeeld om niet voor de zoveelste keer van helemaal vanachter in de tuin naar voor te moeten komen om de gasten van de Jehova's getuigen uit te leggen dat ik geen intersse heb??

Alle reacties en voorstellen voor streamen over Ip naar de TP2 zijn welkom!!

KRL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12-2024

rdc

MexxT schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:06:
weet iemand trouwens wat dat pilaartje naast het G of G3 logo is?
ik heb al gezocht maar kan niks vinden.
lekker handig zo'n icoontje als nergens staat waar het voor is :')
Staat gewoon in de handleiding: Je bent/was aan het roamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:03:
Beste Tweakers,

er zit bij ons een babytje aan te komen voor half april. Nu was ik aan het denken, in plaats van mij een babyfoon aan te schaffen (of op de geboortelijst te zetten ;) ), waarom zou ik niet simpelweg een webcam via USB, of nog beter, een IP-cam in de kinderkamer zetten, en de beelden (inclusief geluid?) streamen naar mijn TP2, die dan natuurlijk met WiFi zou verbonden zijn met mijn thuisnetwerk. Dus enkel binnen mijn lokale netwerk, géén wan, en niet over 3G (gezien exuberante prijzen daarvoor in België)...

Wat denken jullie, zou dit mogelijk zijn?? Met welke player zou ik dan de beelden op mijn TP2 kunnen bekijken??
Ik zou zelf eerder voor een stand-alone apparaat gaan. De accu van je TP2 is op deze manier binnen no-time leeg. Dan zou je 'm constant aan het stroom moeten hebben hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat hebben jullie allemaal tegen Phusebox joh? niet dat ik het probeer op te nemen, ik zelf heb ook nergens last van en werkt prima met wm6.5, maar als het bij hem niet werkt dan is dat toch zo??
Kun je wel van die opmerkingen gaan maken als 'ook dat heb ik nooit gehad' maar wat heeft ie daar nou aan...

Trouwens, mijn internetverbinding is de laatste week ook klote, misschien heb ik toch hetzelfde probleem! Als ik mn tel dan ff aan/uit zette had ik hetzelfde probleem. KPN had ik eerst gebeld, dacht aan een storing, maar dit was niet zo. Laatste 2 dagen gaat t weer prima.

Verder heb ik echt schik van de tp2! Een maat van me krijgt morgen de hd2 binnen, ben benieuwd naar de camera (en de rest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:04:
wat hebben jullie allemaal tegen Phusebox joh? niet dat ik het probeer op te nemen, ik zelf heb ook nergens last van en werkt prima met wm6.5, maar als het bij hem niet werkt dan is dat toch zo??
Kun je wel van die opmerkingen gaan maken als 'ook dat heb ik nooit gehad' maar wat heeft ie daar nou aan...

Trouwens, mijn internetverbinding is de laatste week ook klote, misschien heb ik toch hetzelfde probleem! Als ik mn tel dan ff aan/uit zette had ik hetzelfde probleem. KPN had ik eerst gebeld, dacht aan een storing, maar dit was niet zo. Laatste 2 dagen gaat t weer prima.

Verder heb ik echt schik van de tp2! Een maat van me krijgt morgen de hd2 binnen, ben benieuwd naar de camera (en de rest)
Het is de manier waarop hij zijn allereerste post/kritiek die hij uitte over het toestel die de sfeer gelijk maakte.
De telefoon afkraken is makkelijk ik kan hem ook binnen no time vast laten lopen zeg maar en dan roepen dat hij K U T is maar dan nog moeten we hem proberen op andere gedachten te krijgen door hem goed te woord staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

http://www.winmo.nl/windows-marketplace-regiovrij-maken/

Windows Marketplace regiovrij maken.. al bekend bij jullie? werkt perfect. 8)
Veel meer GRATIS apps >:)

[ Voor 8% gewijzigd door ind0mi op 12-01-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ind0mi schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:25:
http://www.winmo.nl/windows-marketplace-regiovrij-maken/

Windows Marketplace regiovrij maken.. al bekend bij jullie? werkt perfect. 8)
Veel meer GRATIS apps >:)
is al bekend ;)
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:04:

hij reageert gewoon op een domme manier net alsof hij kk dom is ofzo.. al zijn problemen zijn zo op te lossen... hij moet gewoon een keer hard resetten of ff opnieuw flashen that's it.. en alle problemen die hij heeft heb ik en meerdere tp2 gebruikers nooit gehad. wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren maar toch.. myphone enzo alles werkt gewoon en mijn inbox opent ook niet vanzelf..
maar genoeg hierover, als je die HD2 ziet hij is fucking groot, Snel, kut scherm te bedienen door je duimen... egt kut :P maar die camera :| heerlijk... volgens mij de beste HTC camera ooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

wat zijn dan leuke apps om te installe? trouwens als je voor een app wilt betalen.. kan dit alleen via CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ind0mi schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:58:
[...]

wat zijn dan leuke apps om te installe? trouwens als je voor een app wilt betalen.. kan dit alleen via CC?
geen idee :P

heb het zelf nooit uitgeprobeerd ofz.. interesseerd mij ook niet echt.. leuke appzz haal ik van XDA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Eindelijk ook mijn HTC Touch Pro2 binnen, geweldig apparaat! Twee dingetjes stoor ik mij echter mateloos aan:
1. Als ik in TouchFlo3d naar mijn sms tab ga en ik druk op de sms, kom ik in het contact-gedeelte waar ik al de sms'jes/e-mails/facebookdingen van die persoon kan zien. Echter poept de HTC geen hoofdletters uit aan het begin van een zin bij dit scherm! Is het mogelijk om hier alsnog een zin automatisch met hoofdletter te laten beginnen? Of kan je anders ervoor zorgen dat je door te tikken gewoon rechtstreeks in de conversatie komt via wm6.5 zelf (dus dat je, ipv naar meer -> sms-gesprek direct naar dat sms-gesprek gaat)?

2. Kan ik de camera button in TF3D rechtsonderin verwijderen of onklaar maken? Die druk ik echt TE vaak per ongeluk in.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
LiquidT_NL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:00:
Eindelijk ook mijn HTC Touch Pro2 binnen, geweldig apparaat! Twee dingetjes stoor ik mij echter mateloos aan:

2. Kan ik de camera button in TF3D rechtsonderin verwijderen of onklaar maken? Die druk ik echt TE vaak per ongeluk in.
Hier kun je wel wat mee:

VERANDEREN APPLICATIES ONDER DE SOFT KEYS OP HET HOME SCREEN VAN TOUCHFLO3D (MANILLA):

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila"
-2) Voor de linker soft key: - vul bij de DWORD-value "HomeLSKText" de schermnaam van de applicatie in
- vul bij de DWORD-value "HomeLSKPath" de link naar de applicatie in
-3) Voor de rechter soft key: - vul bij de DWORD-value "HomeRSKText" de schermnaam van de applicatie in
- vul bij de DWORD-value "HomeLSKPath" de link naar de applicatie in
-4 Voer tot slot een soft reset uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds kort heb ik problemen met m'n dataverbinding. Deze stopt er om de zoveel tijd mee, uit- en vervolgens inschakelen van de dataverbinding via de Comm manager lost het probleem om, maar ideaal is anders. Kan me niet herinneren dat ik wat geïnstalleerd heb waardoor dit probleem veroorzaakt zou kunnen worden.

Iemand tegen ditzelfde probleem aangelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 16:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

JBS schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:27:
Sinds kort heb ik problemen met m'n dataverbinding. Deze stopt er om de zoveel tijd mee, uit- en vervolgens inschakelen van de dataverbinding via de Comm manager lost het probleem om, maar ideaal is anders. Kan me niet herinneren dat ik wat geïnstalleerd heb waardoor dit probleem veroorzaakt zou kunnen worden.

Iemand tegen ditzelfde probleem aangelopen?
Ik niet, maar deze lui wel: HI Mobiel internet

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks. Goed te lezen dat het niet aan m'n ROM en/of toestel ligt en ik dus niet de enige ben. Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost.
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste