• omnii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03-2021
laotzu schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:00:
* ik moet mijn upgrade naar WM 6.5 nog doen. Ben ik dan terug al mijn settings kwijt of kan ik die exporteren. Er wordt verwezen naar Windows Myphone, maar ik dacht dat je al WM 6.5 moest hebben om dat te kunnen gebruiken?
Al je gegevens gaan verloren. Myphone kan je ook op een oudere versie installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door omnii op 10-12-2009 14:10 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

laotzu schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:00:
maar ik zie het niet zitten om 24 pagina's door te gaan
Rechtsboven zit een zoekveld waarmee je dit topic kan doorzoeken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
RayNbow schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:02:
[...]

Rechtsboven zit een zoekveld waarmee je dit topic kan doorzoeken.
hahahaha juist!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
Heeft iemand swype al geprobeerd (op deze telefoon dus).

(Er zit al wel zoiets op deze telefoon, maar omdat swype talen ondersteund die niet standaard op de pro 2 staan, is het misschien toch interessant, maar dan moet je de touchqwerty wel kunnen verbergen.)

• Rohit
directjohan schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:15:
Heeft iemand swype al geprobeerd (op deze telefoon dus).

(Er zit al wel zoiets op deze telefoon, maar omdat swype talen ondersteund die niet standaard op de pro 2 staan, is het misschien toch interessant, maar dan moet je de touchqwerty wel kunnen verbergen.)
lijkt me beetje krot werke 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Die Bruine schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:08:
Ik heb voor € 7,50 een 2000mAh besteld bij onze Oosterse buren. Zodra ik deze binnen heb zal ik een simpele review posten. Die zal overigens bestaan uit het leegtrekken van volle accu's door dezelfde film met Coreplayer af te spelen in een loop. Ben benieuwd...
heb je daar een linkje van?
en is die batterij even groot?

hmm schijnt niet te kunnen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=571858

iemand input ?

[ Voor 10% gewijzigd door 5V1NA70G op 11-12-2009 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
Als je verder zoekt zul je nog 2 topics vinden. Één persoon beweert 'm al gekocht te hebben alleen zijn mening is niet echt objectief; hij gaat wel wat langer mee :O . In een ander topic gaat men in op de diverse accu's en hoe het kan dat ze meer vermogen leveren. Één theorie is dat er een beschermingsplaat wordt weggelaten. Het zal me een worst wezen, echt. Het werkt beter of niet. In het geval van niet heb ik voor € 7,50 een extra accu, lijkt mij niet verkeerd voor die ene keer dat ik 'm ook echt nodig heb. Werkt het wel, mooi. In beide gevallen kan ik wel een extra accu gebruiken. Al duurt het nog wel even eer ik een festival bezoek :+

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Dit hoort hier niet.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 11-12-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 't idee dat m'n TP2 sneller leeg loopt als ik 'm opgeladen heb (gewoon tot 100%) via USB dan via de 220v lader. Kan dat? Op die vraag verder bordurende lijkt me dit wel interessant http://www.ibood.com/nl/nl
Philips Power2Go Rechargeable Portable Power Pack Duo Pack. Als het tenminste niet zo is dat m'n TP2 na laden tot en met 100% hij weer na paar uur op 20% staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:15
JBS schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 01:05:
Ik heb 't idee dat m'n TP2 sneller leeg loopt als ik 'm opgeladen heb (gewoon tot 100%) via USB dan via de 220v lader. Kan dat? Op die vraag verder bordurende lijkt me dit wel interessant http://www.ibood.com/nl/nl
Philips Power2Go Rechargeable Portable Power Pack Duo Pack. Als het tenminste niet zo is dat m'n TP2 na laden tot en met 100% hij weer na paar uur op 20% staat.
Ik zou eerst kijken naar het aantal mAh van deze aanbieding en je TP2 :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kassad schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:21:
[...]

Ik zou eerst kijken naar het aantal mAh van deze aanbieding en je TP2 :)
Accu van TP2 is 1500mAh en van die lader 900 mH (mAh en mH). Ik zit helemaal niet in deze materie, maar wil het simpelweg zeggen dat ik de accu van de TP2 niet volledig kan opladen met dat power2go ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Als ik een SMS verstuur of ontvang, loopt mijn telefoon kort daarop vast. Hebben jullie dat ook? Is daar een oplossing voor (WinMobile 6.5)

[ Voor 6% gewijzigd door nl-x op 12-12-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
het duurt alleen wat langer,
je kan ook bijvoorbeeld een 1200mAh met een 100mAh laden, dat duurt theoretisch 12 uur, in het echt is het wat anders. maar het kan dus wel. mh zal wel een nieuwe afkorting zijn

wat ik verder lees in dit topic is dat wanneer de laadspanning varieerd per lader, dan kan het gebeuren dat de laadstroom eerder heel laag is waardoor volgens mij de telefoon aangeeft dat ie vol is, terwijl de accu dus niet echt gevult is. he dat is een beetje lastig uitleggen.

stel dat de accu 5 volt is en de lader is ook 5 volt wanneer de accu spanning gelijk is aan de laadspanning, loopt er geen stroom meer en zal de telefoon zeggen dat ie vol is,
is de laadspanning, 4,7V dan zal de telefoon ook zeggen dat ie vol is omdat de accu spanning wederom gelijk is aan de laadspanning, maar je accu is sneller leeg omdat hij niet helemaal vol is.
JBS schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:15:
[...]
Accu van TP2 is 1500mAh en van die lader 900 mH (mAh en mH). Ik zit helemaal niet in deze materie, maar wil het simpelweg zeggen dat ik de accu van de TP2 niet volledig kan opladen met dat power2go ding?

[ Voor 38% gewijzigd door ijsbeer910 op 12-12-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
nl-x schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:29:
Als ik een SMS verstuur of ontvang, loopt mijn telefoon kort daarop vast. Hebben jullie dat ook? Is daar een oplossing voor (WinMobile 6.5)
Dat is waardeloos. Nee ik heb er geen last van en het ook niet eerder gelezen. Kun je de telefoon niet opnieuw flashen? Heb je wel de originele rom gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
corrado20vt schreef op zondag 13 december 2009 @ 09:35:
[...]

Dat is waardeloos. Nee ik heb er geen last van en het ook niet eerder gelezen. Kun je de telefoon niet opnieuw flashen? Heb je wel de originele rom gebruikt?
Yes, de originele rom. Waarom zou opnieuw flashen moeten uitmaken? Ik heb hem onlangs pas geflasht om er win mobile 6.5 op te zetten. Het enige wat ik er daarna heb opgezet in TT7. Dus zou verder niet veel moeten uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:22
ik activeer vaak een toepassing bij het scrollen (zeker te lang op een plek met mijn vinger of pen) is er een registry hack zodat ik dit kan beinvloeden? Dus een kleine vertraging bij het aanraken of zo iets?

[ Voor 15% gewijzigd door tw_gotcha op 13-12-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peet73 schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:33:
[...]

Ik kreeg deze melding van de week ook voor het eerst. De accu gaf meen ik nog 20% aan en had de TP2 in Brodit-houder (lader) in de auto zitten. Ik had zo ver ik weet alleen TomTom aan staan.

In WM 6.1 heb ik maanden lang de melding nooit gehad, nu in WM 6.5 dus wel.
na het toestel 3x ingeleverd te hebben voor reparatie krijg ik nu eindelijk een nieuw toestel toegestuurd!

Probleem lag hem dus inderdaad bij het onmogelijk opladen van het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hoe kom ik in de registry via Total Commander? Het zou moeten werken door "\\" als pad op te geven, maar dat werkt bij mij niet. Windows Mobile 6.5

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:59:
Hoe kom ik in de registry via Total Commander? Het zou moeten werken door "\\" als pad op te geven, maar dat werkt bij mij niet. Windows Mobile 6.5
Met 2x slash inderdaad, dan krijg je drie keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laotzu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-08 18:24
Gisteren de upgrade naar WM 6.5 gedaan, op het eerste zicht geen problemen.

Klein esthetisch vraagje: ik kan wel een eigen achtergrond instellen, maar de achtergrond als het toestel gelockt is blijft die afschuwelijke paarse achtergrond. Hoe kan ik die aanpassen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
laotzu schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:19:
Klein esthetisch vraagje: ik kan wel een eigen achtergrond instellen, maar de achtergrond als het toestel gelockt is blijft die afschuwelijke paarse achtergrond. Hoe kan ik die aanpassen??
instellingen > meer > vandaag > "Deze afbeelding als achtergrond gebruiken" aanvinken > bladeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laotzu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-08 18:24
Ah, veel beter! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

JBS schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:40:
[...]
Met 2x slash inderdaad, dan krijg je drie keuzes.
Ik dus niet helaas.

Misschien moet ik TTC dan maar maar eens opnieuw installeren. De versie die ik nu heb staat op mijn geheugenkaart en heb ik geïnstalleerd toen ik de 6.1 ROM nog draaide. Wellicht dat dat de oorzaak is.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:53:
[...]
Ik dus niet helaas.

Misschien moet ik TTC dan maar maar eens opnieuw installeren. De versie die ik nu heb staat op mijn geheugenkaart en heb ik geïnstalleerd toen ik de 6.1 ROM nog draaide. Wellicht dat dat de oorzaak is.
\\Plugins\registry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:14
Hoe kan ik zorgen dat de gprs automatisch verbreekt na bijv 30 sec niet gebruiken van gprs?
Kon ik op mijn tytn2 makkelijk instellen. Heb nu weet-ik-hoeveel programmas geprobeerd maar blijft verbinding houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl-x schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:48:
[...]

Yes, de originele rom. Waarom zou opnieuw flashen moeten uitmaken? Ik heb hem onlangs pas geflasht om er win mobile 6.5 op te zetten. Het enige wat ik er daarna heb opgezet in TT7. Dus zou verder niet veel moeten uitmaken.
Blijft hij ook 'hangen' als je hem op toetsen blokkering wilt zetten(ophang knop van bellen indrukken)?
Want TT7 wil nog wat bestandjes vervangen die misschien roet in het eten gooit :Y)

• omnii
Weet er iemand of het mogelijk is dat de melding over een nieuwe sms/mail weggaat als je de preview leest.
Als ik nu een mail/sms heb dan check ik hem via het lockscreen (tikken dan de mail/sms lock schruiven) en dan krijg je het preview te zien (of hoe je het ook wilt noemen). Maar ik moet alsnog de mail/sms volledig lezen om de 'nieuwe sms/mail' weergave kwijt te raken (nummertjes boven het icoontje) en dat het lampje niet constant meer flitst.

Normaal krijg ik emails binnen over kleine zaken (soms hoef ik alleen maar het onderwerp te lezen en weet ik wat ik moet doen) maar om dan elke mail één voor één volledig te lezen is een beetje irritant.

Verwijderd

Dit valt onder spam en dat stellen we niet op prijs.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 17-12-2009 11:30 ]

Verwijderd

omnii schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:52:
Weet er iemand of het mogelijk is dat de melding over een nieuwe sms/mail weggaat als je de preview leest.
Als ik nu een mail/sms heb dan check ik hem via het lockscreen (tikken dan de mail/sms lock schruiven) en dan krijg je het preview te zien (of hoe je het ook wilt noemen). Maar ik moet alsnog de mail/sms volledig lezen om de 'nieuwe sms/mail' weergave kwijt te raken (nummertjes boven het icoontje) en dat het lampje niet constant meer flitst.

Normaal krijg ik emails binnen over kleine zaken (soms hoef ik alleen maar het onderwerp te lezen en weet ik wat ik moet doen) maar om dan elke mail één voor één volledig te lezen is een beetje irritant.
Als je die preview krijg, even: opties, opslaan als gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:51
Ik vind die weather background echt helemaal geweldig hoor maar waarom werkt ie alleen als ik van Start terug naar het home screen ga en niet als ik van tabjes wissel? Heel bijzonder xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:49
Heeft er al iemand fring werkend gekregen op zijn TP2? Ik krijg hem wel geïnstalleerd maar kan hem dan vervolgens niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb eergisteren mijn Andida 2000mAh Ebay accu ontvangen. Bij ontvangst was deze voor 70% opgeladen. Toen opgeladen tot 100% (echter geen groene LED). Vervolgens Coreplayer opgestart en een avi van 1:40:37 in loop gestart op fullscreen met het geluid uit. De eerste keer hield de Andida het 2:10 vol. De tweede en derde keer 2:35 Dit waren beiden full charges met groene LED. De originele HTC 1500mAh accu houdt het tijdens dezelfde test overigens ongeveer 3:40 vol. Ben het exacte aantal uren en minuten vergeten, maar ik zit er niet ver naast. Denk zelfs dat de originele 3:50 vol houdt. Al met al ben ik eerlijk gezegd niet ontevreden. Ik heb voor € 7,50 inclusief verzendkosten een accu die het tijdens normaal gebruik 1,5 tot 2 dagen vol houdt. Dat is per minuut nog steeds minstens de helft goedkoper dan een originele accu van HTC of 1 van de gevestigde merken.

Ik ga nog een test uitvoeren, het lijkt er namelijk vreemd genoeg op dat ik wel een langere stand-by tijd moet halen. Ik laat het weten...

[ Voor 7% gewijzigd door Die Bruine op 19-12-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Bruine schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:13:
Ik ga nog een test uitvoeren, het lijkt er namelijk vreemd genoeg op dat ik wel een langere stand-by tijd moet halen. Ik laat het weten...
Ik ben benieuwd naar je bevindingen! Ben ook benieuwd naar hoe de accu zich houdt als hij een tijdje niet gebruikt wordt, in hoeverre ie dan leeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Temperatuur op homepagina en weertab verschillend.

In het startscherm staat mijn verblijfplaats met weerbericht en temperatuur. Deze temperatuur is op het startscherm -7 graden en op de weertab (met dezelfde verblijfplaats) +1 graad. Hoe kan dit verschillend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kruimel schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:17:

In het startscherm staat mijn verblijfplaats met weerbericht en temperatuur. Deze temperatuur is op het startscherm -7 graden en op de weertab (met dezelfde verblijfplaats) +1 graad. Hoe kan dit verschillend zijn?
Dat viel mij ook op vanmorgen, eigenlijk de eerste keer dat ik het zie. Ik draai overigens de EnergyROM van 17 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Misschien een foutje vandaag? Op m'n homescreen was 't -11 en op m'n weertab 0 of 1 graden.
Daar had ik me vanochtend flink op verkeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Klopt, hier staat het ook niet goed, om mijn homescreen staat nu -6, en bij 'Weather' staat 0 graden. Ik draai de Energy ROM van ik dacht 4 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
InfoTracer schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:40:
Heeft er al iemand fring werkend gekregen op zijn TP2? Ik krijg hem wel geïnstalleerd maar kan hem dan vervolgens niet opstarten.
Ja, en bij mij werkt ie. Ik draai wel wm6. Waar blijft ie hangen? Heb je je account gegevens al ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:49
directjohan schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:15:
[...]

Ja, en bij mij werkt ie. Ik draai wel wm6. Waar blijft ie hangen? Heb je je account gegevens al ingevuld?
Ik draai WM6.1. Als ik hem opstart via het startmenu dan gebeurt er gewoon niets. Als ik hem opstart via de verkenner dan krijg ik de error " 'fring' is geen geldige Pocket PC-toepassing."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik weet niet of het hier al eerder is gezegd maar er is een update voor Handwriting beschikbaar op htc.com

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=250&cat=0&dl_id=822

heb em geinstalleerd mar zie geen verschil :P

[ Voor 12% gewijzigd door Rohit op 21-12-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33

Hieronder het antwoord van HTC:

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC Pro2

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: Dat U aangeeft dat de weer in het tabblad niet accuraat is.

Dit klopt dit geeft een gemiddelde van de dag en niet een accurate lezing van het weer.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook geinstalleerd. uit de korte beschrijving leid ik af dat je nu met het versturen van een sms van die handwriting hotfix gebruik zou moeten kunnen maken maar ik heb inderdaad geen idee hoe. En natuurlijk nergens een klein gebruiks-aanwijzinkie te vinden, zucht.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:21:
ik weet niet of het hier al eerder is gezegd maar er is een update voor Handwriting beschikbaar op htc.com

http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=250&cat=0&dl_id=822

heb em geinstalleerd mar zie geen verschil :P
(Nog maar even een extra keertje mijn reactie geplaatst, nu met het bericht waaraan gerefereerd wordt erbij 8)7 wel zo duidelijk....)

Ik heb 'm ook geinstalleerd. uit de korte beschrijving leid ik af dat je nu met het versturen van een sms van die handwriting hotfix gebruik zou moeten kunnen maken maar ik heb inderdaad geen idee hoe. En natuurlijk nergens een klein gebruiks-aanwijzinkie te vinden, zucht.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat al maanden 1/25 bij m'n smsjes in TF3D. Dit zou betekenen dat ik smsjes van 25 verschillende nummers ontvangen heb maar dit loopt nooit meer op, ook niet na het ontvangen van een smsje van een "nieuw" nummer. Hoger dan 25 kan deze teller blijkbaar niet? Beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag, over Manilla, ik heb in de tussentijd weer een nieuwe Mobiel gekregen van HTC!! ivm het scherm kapot was, tenminste het reageerde niet meer. dus opgestuurd en netjes een Geheel nieuw Toestel gekregen + alles wat er bijzat,.. geheel uitzonderlijk vind ik persoonlijk. maar goed

ik heb dus windows 6.5 maar nu heb ik de vraag, ik lees overal dat er bij 6.5 manilla 2.6 ofzo bijzit,.. maar heb ik die ook ik wil van die icoontjes oko die 3, maar kan nergens vinden hoe dat moet,.. waar k dat kan instellen of iets,.. ook al op de HTC site rond gesnuffeld en het internet, maar vind ik alleen iets van HD2 toestellen,..

dus maar weet iemand, vast wel, hoe je manilla 2.6 (of hoe dat mag heten) kunt instaleren?? of downloaden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de originele WM6.5 ROM zit M2.1. Custom ROM's kun je wel vinden met M2.5 of MaxManila. Zie het XDA forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
Hoe kan ik meer emails dan 50 bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JBS schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:51:
Er staat al maanden 1/25 bij m'n smsjes in TF3D. Dit zou betekenen dat ik smsjes van 25 verschillende nummers ontvangen heb maar dit loopt nooit meer op, ook niet na het ontvangen van een smsje van een "nieuw" nummer. Hoger dan 25 kan deze teller blijkbaar niet? Beetje vreemd...
Dit zijn gewoon de laatste 25 ontvangen berichten, links onderin kun je toch kiezen voor 'All Messages' of 'Alle berichten' oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Omg, net android eens laten runnen via de files op XDA. Ik hoop echt dat die ontwikkeling snel gaat vorderen want dan gaat da zo enorm lekker zijn. Voorlopig wel nog veel bugs en functies die niet werken maar stel u voor, wm en android dualbooten :kwijl:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik het weer op mijn startscherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:17:
[...]hoe krijg ik het weer op mijn startscherm??
Nieuwe ROM installeren. Originele via de HTC site of een custom via XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 22:35
jebuske schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:05:
Omg, net android eens laten runnen via de files op XDA. Ik hoop echt dat die ontwikkeling snel gaat vorderen want dan gaat da zo enorm lekker zijn. Voorlopig wel nog veel bugs en functies die niet werken maar stel u voor, wm en android dualbooten :kwijl:
Heb um ook maar even geprobeerd, ik wist eerst niet eens hoe je terug moest, uit de browser bijvoorbeeld maar dat is dus volume down of up. Werkt op zich wel redelijk alleen jammer genoeg nog geen toetsenbord en wifi etc maar hopelijk over een maandje een redelijk stabiele build!

• omnii
Heb al een dagje last van een bugje, althans denk dat het een bug is.
Me mobiel laat zien dat ik 1 ongelezen sms heb terwijl ik alles toch echt gelezen heb. Door al me smsjes gescrolled in de hoop dat het weg zou gaan maar no luck. Iemand bekend hiermee en hoe het weg te krijgen?

Het begon toen een vriendin een mms bericht stuurde, kpn zat te huilen dat ie geen verbinding kon maken, na herstart kon ik de foto's wel downloaded en sindsdien het constante 1tje.

EDIT: Nu alle smsjes verwijderd (na backup) en blijft op 1 staan terwijl er helemaal niks meer in zit -_-
Fixed

[ Voor 15% gewijzigd door omnii op 24-12-2009 09:44 ]

Verwijderd

Hallo mede forummers.

Ik heb het probleem met mijn HTC TP2 dat ik activesync via usb kabel op mijn laptop niet werkend krijg.

Zodra ik de usb kabel in mijn telefoon steek vraagt de HTC wat ik wil, AS, Diskdrive etc. Als ik dan voor AS kies dan gaat wordt op mijn laptop AS geactiveerd maar geeft dan een fout, dat AS niet kan verbinden naar het 'Windows Mobile Powered Device'.

Ik heb in de instellingen bij verbindingen de geavanceerde netwerkfunctionaliteit ook al eens uitgeschakelt. Als ik dat doe geeft mijn HTC de foutmelding dat dit apparaat geen verbinding kan maken met de desktopcomputer. Ik heb al verschillende USB aansluitingen geprobeerd, maar ook dat mag niet baten.

Het gekke is dat mijn telefoon als Diskdrive wel herkent wordt, maar alleen als ik de geavanceerde netwerkfunctionaliteit actief heb staan, anders krijg ik dezelfde foutmelding als hier boven.

Ik heb de telefoon via mijn werk en ActiveSync werkt wel via de exchange server.

Volgens een collega van mij heeft het daar mee te maken en kan wat ik wil nooit werken.

Ik heb gegoogeld en hier op het forum gezocht en kan er eerlijk gezegd niets over vinden wat mij kan helpen. Het lijkt er dus op dat ik één van de weinigen ben die dit probleem heeft, wat mij doet vermoeden dat het aan het toestel ligt, of wellicht aan mij.

Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Indien nog meer informatie gewenst is, dan zal ik deze zeker geven.

Bestanden overzetten kan ook wel via de harddisk optie, maar ik wil bijvoorbeeld ook screenshots en dergelijke kunnen maken, en dat lukt zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
dit bugje is al langer bekend, maar.....

Ik werk op een schip midden op zee, nu heb ik alleen zo nu en dan mijn WIFI aanstaan en...
ja ik had ineens ook die SMS notificatie, terwijl m'n radio staat. ik vraag mij af of dit wel door een SMS komt
en niet via een mail of andere notificatie.
na een herstart was ik em weer kwijt
omnii schreef op donderdag 24 december 2009 @ 08:49:
Heb al een dagje last van een bugje, althans denk dat het een bug is.
Me mobiel laat zien dat ik 1 ongelezen sms heb terwijl ik alles toch echt gelezen heb. Door al me smsjes gescrolled in de hoop dat het weg zou gaan maar no luck. Iemand bekend hiermee en hoe het weg te krijgen?

Het begon toen een vriendin een mms bericht stuurde, kpn zat te huilen dat ie geen verbinding kon maken, na herstart kon ik de foto's wel downloaded en sindsdien het constante 1tje.

EDIT: Nu alle smsjes verwijderd (na backup) en blijft op 1 staan terwijl er helemaal niks meer in zit -_-
Fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:56:
[...]
Nieuwe ROM installeren. Originele via de HTC site of een custom via XDA.
ok dank je m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
weet iemand trouwens wat dat pilaartje naast het G of G3 logo is?
ik heb al gezocht maar kan niks vinden.
lekker handig zo'n icoontje als nergens staat waar het voor is :')

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Enkele dagen verder en mijn 2000mAh Andida accu van Ebay doet het nog redelijk goed. In GSM mode met af en toe een telefoontje en ongeveer 1,5 per dag bubblebreaker heb ik na 48 uur nog 43% over. Vandaag de accu volgeladen en ik denk een uur of 3 non-stop op MSN gezeten, nog steeds GSM mode, en nu zit hij nog maar voor 60% vol. Ik denk dat de originele accu nu op 72% zou zitten. Al met al niet slecht.

Maandag HTC maar eens bellen. Ik heb sinds dag 1 last van een "s-toets" die niet mee wil werken. Eens kijken hoe lang het duurt voordat ze mijn toestel komen ophalen (of ik opsturen) en ik 't dan gerepareerd terug krijg. Heel irritant, de s mist 9 van de 10 x. Ik heb het toestel nu al een tijdje maar blijf het toetsenbord Ka UW Thee vinden. Ik voel die stomme toetsen niet goed (indruk/klik). Doe mij die van de Raphael maar. Dan voel je tenminste dat je de toets hebt ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm met wat betreft die toetsen.. Bij mij voelen ze super aan en heb dan ook nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toetsenbord juist wel fijn typen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
jaa ik ook :p
soms typ ik alleen te snel en dan mis ik een letter of de verkeerde.

maar iemand die weet waar dat pilaartje voor is? :p

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

Ik mis alleen de Tab :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
MexxT schreef op zondag 27 december 2009 @ 14:11:
jaa ik ook :p
soms typ ik alleen te snel en dan mis ik een letter of de verkeerde.

maar iemand die weet waar dat pilaartje voor is? :p
Zit je niet in roaming? Dus zeg maar niet op je eigen netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
ja dat zou best kunnen :p wat houd dat in?

oh weet het al :p
maar ik heb telfort met onbeperkt internet. dus zal wel op vodafone netwerk zitten haha.

[ Voor 57% gewijzigd door MexxT op 27-12-2009 17:34 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is eindelijk Ark-N gelukt om HTC Sense 2.5 Landscape enabled goed wekend voor mekaar te gekregen te hebben, ik heb het zelf ook al gedownload en geinstaleert en het werkt prima, ik denk dat veel mensen op dit zaten te wachten.
Je kan het vinden op htcpedia.com, je moet je wel eerst gratis registeren.
Ik weet dat het begin stuk niet goed nederlands is maar je heb sommige mensen die je afkraken op nederlands schrijven terwijl hun nederlands schrijven ook niet zo goed is, hoe goed ook de informatie is en ik weet niet of het toegestaan was om de naam van de webstte te geven maar mocht dit niet het geval zijn mijn excuses.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 01:03:
het is eindelijk Ark-N gelukt om HTC Sense 2.5 Landscape enabled goed wekend voor mekaar te gekregen te hebben, ik heb het zelf ook al gedownload en geinstaleert en het werkt prima, ik denk dat veel mensen op dit zaten te wachten.
Je kan het vinden op htcpedia.com, je moet je wel eerst gratis registeren.
Ik weet dat het begin stuk niet goed nederlands is maar je heb sommige mensen die je afkraken op nederlands schrijven terwijl hun nederlands schrijven ook niet zo goed is, hoe goed ook de informatie is en ik weet niet of het toegestaan was om de naam van de webstte te geven maar mocht dit niet het geval zijn mijn excuses.
heb je misschien een direct linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de link van hier boven verwijst ook naar htcpedia.com, dus je moet toch echter toch naar de site van HTCPEDIA.COM gaan, je moet eerst gratis je registeren en dan naar apps gaan,roms, htc rhodium (touch pro2) en dan de rom van 27 december downloaden en op je telefoon instaleren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:59:
de link van hier boven verwijst ook naar htcpedia.com, dus je moet toch echter toch naar de site van HTCPEDIA.COM gaan, je moet eerst gratis je registeren en dan naar apps gaan,roms, htc rhodium (touch pro2) en dan de rom van 27 december downloaden en op je telefoon instaleren.
is er geen cab file hiervan beschikbaar?? dus van heel sense 2.5 niet alleen de landscape
want kheb hier nog 2.1 opstaan.. en heb geen zin in een nieuwe rom..

[ Voor 11% gewijzigd door Rohit op 28-12-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:10:
[...]

is er geen cab file hiervan beschikbaar?? dus van heel sense 2.5 niet alleen de landscape
want kheb hier nog 2.1 opstaan.. en heb geen zin in een nieuwe rom..
Als je 2.1 hebt en geen zin hebt in een nieuwe ROM heeft het hele 2.5 landscape voor jou totaal geen zin. Het gaat er hier om dat landscape goed werkt in M2.5 ROM's. Dit was voorheen niet het geval.

Oh, je wilt alleen M2.5 en niet een compleet nieuwe ROM. Een nieuwe ROM heeft meer voordelen dan alleen M2.5 overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door JBS op 28-12-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
JBS schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:53:
[...]
Als je 2.1 hebt en geen zin hebt in een nieuwe ROM heeft het hele 2.5 landscape voor jou totaal geen zin. Het gaat er hier om dat landscape goed werkt in M2.5 ROM's. Dit was voorheen niet het geval.

Oh, je wilt alleen M2.5 en niet een compleet nieuwe ROM. Een nieuwe ROM heeft meer voordelen dan alleen M2.5 overigens.
Ik heb een goede custom rom met 2.5 en zou graag landscape willen hebben, maar niet door een hele andere rom te installeren.

Is er echt geen cabje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@5V1NA70G Welke rom heb je dan want ik heb heel wat roms gezien en de laaste rom die ik nu heb van 27 december is naar mening een van de beste roms tot nu toe die ik heb gezien.
Dacht je dat het zoveel werk is een backup maken of na het insstallatie alles weer op zetten, ik denk dat het allemaal een half uurtje werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:05:
@5V1NA70G Welke rom heb je dan want ik heb heel wat roms gezien en de laaste rom die ik nu heb van 27 december is naar mening een van de beste roms tot nu toe die ik heb gezien.
Wel handig om te vertellen welke ROM het is, alleen de datum is beetje vaag, dan kunnen het er nog steeds veel zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JBS schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:53:
[...]

dat leg ik toch uit??
ik wil alleen Sense 2.5 dus de hele package, mits hij natuurlijk beschikbaar is als lose cabfile.. maargoed ik wil em alleen voor de show gebruik toch spb 3.5.. 1000 keer beter :P
en ik gebruik gewoon de originele rom werkt perfect voor mij en is snel en geen last van lags ofzo.. heb een custom rom geprobeerd van merten ofzo die nederlandse op xda die van eind november met sense 2.5 maar dat was lelijk zeg.. al die gare icoontjes.. als hij nu van de originele 6.5 rom een custom maakt met tweaks en programma's maar met behoud van de originele icons etc dan flash ik hem meteen!

[ Voor 41% gewijzigd door Rohit op 29-12-2009 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JBS het is de Based on official Rhodium WM65 rom and LEO rom Type: CE OS 21887 build 21887.5.0.86 van December 27, 2009 09:29 PM van Ark_N op HTCPEDIA.COM.
Ik hoop dat ik nu wel alles vermeld hebt en de rest moet je maar zelf gaan uitzoeken of deze rom geschikt is, ik heb deze rom sinds gisteren en ben erg over te spreken dat het goed werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 03:04:
Ik hoop dat ik nu wel alles vermeld hebt en de rest moet je maar zelf gaan uitzoeken of deze rom geschikt is, ik heb deze rom sinds gisteren en ben erg over te spreken dat het goed werkt..
Ik hoef 'm niet, ben tevreden over andere ROM's. Het ging me meer om diegene die naar M2.5 landscape vroeg. Flashen van een ROM is in een paar minuten gedaan en brengt dusdanig veel verbeteringen met zich mee dat ik het zeker de moeite waard vind om erna nog wat CAB's te installeren (automatisch via UC) en wat instellingen te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:05:
Dacht je dat het zoveel werk is een backup maken of na het insstallatie alles weer op zetten, ik denk dat het allemaal een half uurtje werk is.
atm de Energy StandardM2.5 met winmo6.5.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Even een vraag; ik heb mijn contacten gesynched met My Phone; maar daarna heb ik er een stuk of 20 via My Phone verwijderd, en opnieuw gesynched, echter blijven ze op mijn telefoon staan?

Hmm heb net WM6.5 officiële update erop gezet; maar eh, kan ik ook nog terugflashen? Dit is ondraaglijk lelijk.

Update: niet alleen is het lelijk; het werkt ook nog eens voor geen meter. Krijg mijn telefoon niet meer gesynched, WiFi springt steeds aan, uit, aan, uit etc.
Hoop programma's reageren niet, kan geen weer meer updaten, need I go on?

Jezus wat een piece of buggy crapware.

[ Voor 55% gewijzigd door Phusebox op 29-12-2009 14:36 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Sinds kort in bezit van de HTC Touch Pro2 en flink aan het 'spelen' geslagen. Inmiddels heb ik eea naar mijn zin er op staan.

Enige waar ik nog tegen aan loop:

ik had emoze mail er op geinstalleerd, het beviel me niet dus de hele mikmak netjes gedeleted via de optie "programma's verwijderen". Programma is ook weg. Alleen: als ik de HTC opstart krijg ik telkens de foutmelding "kan emozemail.exe niet vinden" .. nee logisch want dat is weg :-).

Maar hoe krijg ik deze onterechte foutmelding er uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:30:
Even een vraag; ik heb mijn contacten gesynched met My Phone; maar daarna heb ik er een stuk of 20 via My Phone verwijderd, en opnieuw gesynched, echter blijven ze op mijn telefoon staan?

Hmm heb net WM6.5 officiële update erop gezet; maar eh, kan ik ook nog terugflashen? Dit is ondraaglijk lelijk.

Update: niet alleen is het lelijk; het werkt ook nog eens voor geen meter. Krijg mijn telefoon niet meer gesynched, WiFi springt steeds aan, uit, aan, uit etc.
Hoop programma's reageren niet, kan geen weer meer updaten, need I go on?

Jezus wat een piece of buggy crapware.
wat een amateur ben je ook man.. eerst zeuren dat je niet gaat updaten, dan doe je het en kan je er nog niet mee overweg.. pff ga er is rustig voor zitten en check alle instellingen. flash hem indien nodig nog een keer zodat je zeker weet dat het flashen goed gegaan is.
wifi aan/uit heb ik geen last van, en ik heb hem gister nog een keer geflasht omdat ik zelf wat had gekloot in de registry.. maar alles werkt nu weer zoals het hoort :) weer updaten is zo easy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rohit schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:20:
[...]

wat een amateur ben je ook man.. eerst zeuren dat je niet gaat updaten, dan doe je het en kan je er nog niet mee overweg.. pff ga er is rustig voor zitten en check alle instellingen. flash hem indien nodig nog een keer zodat je zeker weet dat het flashen goed gegaan is.
wifi aan/uit heb ik geen last van, en ik heb hem gister nog een keer geflasht omdat ik zelf wat had gekloot in de registry.. maar alles werkt nu weer zoals het hoort :) weer updaten is zo easy..
En bedankt ja. Ik heb eerst alles van tevoren gebackupt en goed doorgelezen. Ik dacht: "ach de lelijkheid zal wel meevallen als je er mee werkt". Niet dus. Fisher-price menu's zeg.

Even de volgende punten:
- Data instellingen zijn correct
- Wifi instellingen zijn correct

Problemen waar ik tegenaan loop:
- "Mijn locatie" op de home pagina en in weer pagina zorgt voor problemen. Kan mijn locatie niet updaten en krijg dus steeds de melding: "verbindingsfout met bijwerken van weer gegevens"
- Bij het aanzetten van de telefoon krijg ik eerst het "vergrendelingsscherm" te zien waar je moet schuiven, alvorens ik mijn 2 PIN codes kan intypen. Mega irritant en dit was voorheen niet; hoe krijg ik dat weg met behoud van beide pincodes?
- Hoe krijg ik die lelijke paarse achtergrond uit het start menu weg?
- Hoe verander ik de volgorde van het startmenu zonder eerst een schema te moeten uitwerken omdat je alleen maar "OMHOOG" kunt kiezen :S
- Welke tweaks zijn er om dit ding weer sneller te krijgen? WM6.5 zou volgens velen een verbetering zijn maar is zo traag als dikke stront op de TP2.

Optioneel:
- Hoe verander ik de lelijke gekleurde icoontjes onderin TF3D?
- Hoe sloop ik "Mijn locatie" uit de hele telefoon?
- Hoe verwijder ik programma's uit het startmenu?
- Waar zijn alle opties gebleven, of lijkt het instellingen scherm alleen maar beperkter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:05:
[...]

En bedankt ja. Ik heb eerst alles van tevoren gebackupt en goed doorgelezen. Ik dacht: "ach de lelijkheid zal wel meevallen als je er mee werkt". Niet dus. Fisher-price menu's zeg.

Even de volgende punten:
- Data instellingen zijn correct
- Wifi instellingen zijn correct

Problemen waar ik tegenaan loop:
- "Mijn locatie" op de home pagina en in weer pagina zorgt voor problemen. Kan mijn locatie niet updaten en krijg dus steeds de melding: "verbindingsfout met bijwerken van weer gegevens"
- Bij het aanzetten van de telefoon krijg ik eerst het "vergrendelingsscherm" te zien waar je moet schuiven, alvorens ik mijn 2 PIN codes kan intypen. Mega irritant en dit was voorheen niet; hoe krijg ik dat weg met behoud van beide pincodes?
- Hoe krijg ik die lelijke paarse achtergrond uit het start menu weg?
- Hoe verander ik de volgorde van het startmenu zonder eerst een schema te moeten uitwerken omdat je alleen maar "OMHOOG" kunt kiezen :S
- Welke tweaks zijn er om dit ding weer sneller te krijgen? WM6.5 zou volgens velen een verbetering zijn maar is zo traag als dikke stront op de TP2.

Optioneel:
- Hoe verander ik de lelijke gekleurde icoontjes onderin TF3D?
- Hoe sloop ik "Mijn locatie" uit de hele telefoon?
- Hoe verwijder ik programma's uit het startmenu?
- Waar zijn alle opties gebleven, of lijkt het instellingen scherm alleen maar beperkter?
download htc rhodium settings tool, installeer en configureer die, installeer ook handyutils, daar heb je ook een aantal settings. installeer s2u2 100 keer beter als die schuifding van WM.
locatie, gaat via gps volgens mij dus ga een keer buiten staan en zorg dat je kan internetten ;) dan download hij die. als je die wilt uitzetten bij manilla instellingen heb je ergens locatie ofzo daar kan je het gewoon uitzetten.
backup voortaan via PimBackup is vind ik zeer goeie programma ;)

dan de tweaks, in htc rhodium settings tool zijn er een aantal. je kan advanced config installeren en dan hier en daar nog wat tweaken. uninstalleer Copilot. zet Push internet uit via rhodium settings tool. en ga in het register via totalcommander ofzo en ga naar HKLM/Software/HTC/ResProxy en verander SharememSize naar 0 en restart je telefoon :) als je dat hebt gedaan start je telefoon met 37% geheugengebruik ipv 55% ofzo..

succes! en Phusebox lees alle berichten hier daar leer je wat van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rohit schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:02:
[...]
succes! en Phusebox lees alle berichten hier daar leer je wat van ;)
Thanks, eerlijk gezegd kwam ik er geen wijs meer uit, en had deze informatie in de startpost verwacht.

Iemand die trouwens weet hoe ik in godsnaam email kan versturen bij Hi? Volgens alle sites zou je als uitgaande mailserver smtp.hiway.nl moeten opgeven, maar hij zegt steeds dat het versturen mislukt. Mijn email account is van Ziggo, maar die hebben dus geen open uitgaande server.

edit: Pff wat een gezeik man; ben je 2 dagen van je vakantie kwijt om je telefoon te updaten en enigszins werkbaar te krijgen. Waar waren de dagen dat je je update installeerde en het gewoon werkte zoals het hoort.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 30-12-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meerdere mensen waarbij de ingestelde ringtone soms ineens verandert naar "Ring01-Windows Phone"?

[ Voor 195% gewijzigd door JBS op 30-12-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik wil een wallpaper maken met HDWall; maar welke settings moet ik hebben voor een stock 6.5 rom?
Welke HTC Sense, of Touchflo versie is dat? Is nergens op de telefoon terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:11:
Ik wil een wallpaper maken met HDWall; maar welke settings moet ik hebben voor een stock 6.5 rom?
Welke HTC Sense, of Touchflo versie is dat? Is nergens op de telefoon terug te vinden.
2.1

• Phusebox
Grrmph wat een ellende, vele uren later lukt het nog steeds niet om een fatsoenlijke kwaliteit achtergrond op mijn telefoon te krijgen. Zucht. Hoezo gewoon een achtergrond file selecteren, nee je moet eerst 3rd party software downloaden, een cab createn, die installen en er dan pas achter komen dat er tig profiles zijn, welke compleet onduidelijk zijn. En heb je dan al een gevonden die werkt, vervangt hij meteen alle achtergronden, ik wil dus alleen de achtergrond van het home scherm verandert hebben.

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Phusebox schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:39:
Grrmph wat een ellende, vele uren later lukt het nog steeds niet om een fatsoenlijke kwaliteit achtergrond op mijn telefoon te krijgen. Zucht. Hoezo gewoon een achtergrond file selecteren, nee je moet eerst 3rd party software downloaden, een cab createn, die installen en er dan pas achter komen dat er tig profiles zijn, welke compleet onduidelijk zijn. En heb je dan al een gevonden die werkt, vervangt hij meteen alle achtergronden, ik wil dus alleen de achtergrond van het home scherm verandert hebben.
Ga naar de settingstab en klik op achtergrond om alleen het homescreen van wallpaper te voorzien.....heel veel simpeler kan het niet zijn....

HDwalls is er juist voor om alle achtergronden aan te passen

Het profiel voor de stock rom is trouwens TouchFLO v2.1 - No Compression, kostte me een halve minuut om achter te komen, staat er ook gewoon bij als je hem aanklikt.

[ Voor 69% gewijzigd door DapperKonijntje op 31-12-2009 08:37 ]

Portfolio

• Phusebox
DapperKonijntje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:34:
[...]

Ga naar de settingstab en klik op achtergrond om alleen het homescreen van wallpaper te voorzien.....heel veel simpeler kan het niet zijn....

HDwalls is er juist voor om alle achtergronden aan te passen

Het profiel voor de stock rom is trouwens TouchFLO v2.1 - No Compression, kostte me een halve minuut om achter te komen, staat er ook gewoon bij als je hem aanklikt.
Ehm ja ga naar de settingstab, kies een achtergrond voor het homescreen; et voila; je krijgt een uitermaat crappy en wazige versie van je gekozen image.

En waarom ik niet weet welk profiel ik moet hebben is omdat bij sommige specifiek WM6.5 staat; dus ga ik ervanuit dat die waar dat niet bij staat NIET werken op WM6.5, waarom zet je het er anders bij andere specifiek bij? Kortom, onlogisch dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 31-12-2009 09:38 ]

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ok, maar dan weet je het nu.

En die wallpapers die je kiest, zijn die wel 800 bij 480 pixels of groter?, want als je een plaatje van 20 bij 20 pixels probeert te upscalen dan krijg je inderdaad een wazige zooi.

Ik heb iig geen enkel probleem om scherpe wallpapers te krijgen.

Portfolio

• Phusebox
DapperKonijntje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:31:
Ok, maar dan weet je het nu.

En die wallpapers die je kiest, zijn die wel 800 bij 480 pixels of groter?, want als je een plaatje van 20 bij 20 pixels probeert te upscalen dan krijg je inderdaad een wazige zooi.

Ik heb iig geen enkel probleem om scherpe wallpapers te krijgen.
Het is gewoon een feit dat als je een image kiest via de standaard instelling onder TF3D dat hij het plaatje onscherp maakt. Ze hebben niet voor niets HDwall en andere fixes uitgebracht.

Verwijderd

Is er een activesync die op windows 7 draait?

Ik heb nog een vraag , hoe kan ik muziek(ringtones) van mijn geheugen instellen op de telefoon of foto`s?

:fireworks:

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 17:30 ]

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Heb nu een raar iets...Heb de TP2 sinds een maand en onlangs geupgrade naar WM6.5 (officieel ROM van HTC). Sinds vandaag heb ik het volgende probleem...Als mijn TP2 in slaapstand gaat, krijg ik het toestel niet meer aan! Als ik vervolgens mezelf bel...gaat het wel over, maar TP2 doet niets. Pas als ik mijn batterij verwijder start die weer op...vreemd...maar daarna weer hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ook last van?

Verder wie heeft last van een speling als het scherm op is geklapt. HTC Customer Service kan hier geen antwoord op geven of dit hoort, ja of nee, ik weet dat er meerdere dit probleem hebben

• Rohit
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:29:
Is er een activesync die op windows 7 draait?

Ik heb nog een vraag , hoe kan ik muziek(ringtones) van mijn geheugen instellen op de telefoon of foto`s?

:fireworks:
google??

voor vista en windows 7 moet je Windows Mobile Center 6.1 hebben.

jou laatste vraag snap ik niet echt.. wat wil je nou instellen? ringtones op foto's ofwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:35:
[...]

google??

voor vista en windows 7 moet je Windows Mobile Center 6.1 hebben.

jou laatste vraag snap ik niet echt.. wat wil je nou instellen? ringtones op foto's ofwat?
Ik bedoel dat ik foto`s of ringtones van mijn geheugen kaart wil gebruiken maar ik kan er niet bij of instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:40:
[...]

Ik bedoel dat ik foto`s of ringtones van mijn geheugen kaart wil gebruiken maar ik kan er niet bij of instellen..
Heb je op dat moment je TP2 verbonden met je PC in "diskdrive mode"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:09:
[...]
Heb je op dat moment je TP2 verbonden met je PC in "diskdrive mode"?
Nee ik wil het zonder pc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caribman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:42:
Heb nu een raar iets...Heb de TP2 sinds een maand en onlangs geupgrade naar WM6.5 (officieel ROM van HTC). Sinds vandaag heb ik het volgende probleem...Als mijn TP2 in slaapstand gaat, krijg ik het toestel niet meer aan! Als ik vervolgens mezelf bel...gaat het wel over, maar TP2 doet niets. Pas als ik mijn batterij verwijder start die weer op...vreemd...maar daarna weer hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ook last van?

Verder wie heeft last van een speling als het scherm op is geklapt. HTC Customer Service kan hier geen antwoord op geven of dit hoort, ja of nee, ik weet dat er meerdere dit probleem hebben
Ik heb het zelfde probleem met het uitvallen van de tp2. als tijdelijke oplossing heb ik gedaan .> instelingenen -> systheem -> energie -> tabblad geavanceerd -> apparaat uitschakelen indien niet gebruikt gedurende "uitgesachakeld"

Kleine nadeel is dat de batterij iets sneller leeg is.

heeft iemand anders nog een oplossing voor dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 08:14:
[...]

Ik heb het zelfde probleem met het uitvallen van de tp2. als tijdelijke oplossing heb ik gedaan .> instelingenen -> systheem -> energie -> tabblad geavanceerd -> apparaat uitschakelen indien niet gebruikt gedurende "uitgesachakeld"

Kleine nadeel is dat de batterij iets sneller leeg is.

heeft iemand anders nog een oplossing voor dit probleem ?
Ik heb WM6.5 op mijn TP2 opnieuw geinstalleerd...het probleem is weg nu...maar het probleem kwam pas een paar dagen later, dus even afwachten hoe en wat. Ik heb wel toen een "onofficiele" wallpaper gebruikt...kan het daar mee te maken hebben?
Heb jij ook speling in je scherm als je het openklapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Iemand een idee hoe je de herinnerings optie bij het maken van een agenda item standaard op "geen" zet in WM6.5?

* Is het niet mogelijk om 2 activesync profielen toe te voegen voor syncen van agenda en (g)mail? Voor het syncen van m'n Google Agenda gebruik ik nuevasync. Daarnaast wil ik gebruik maken van push gmail maar het lukt niet om een tweede profiel toe te voegen om dit los van elkaar in te stellen. Push Gmail via nuevasync kan ook, maar ik wil dit liever direct doen zonder tussenkomst van deze partij.

[ Voor 64% gewijzigd door JBS op 02-01-2010 13:57 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste