rohit schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:20:
[...]
wat een amateur ben je ook man.. eerst zeuren dat je niet gaat updaten, dan doe je het en kan je er nog niet mee overweg.. pff ga er is rustig voor zitten en check alle instellingen. flash hem indien nodig nog een keer zodat je zeker weet dat het flashen goed gegaan is.
wifi aan/uit heb ik geen last van, en ik heb hem gister nog een keer geflasht omdat ik zelf wat had gekloot in de registry.. maar alles werkt nu weer zoals het hoort

weer updaten is zo easy..
En bedankt ja. Ik heb eerst alles van tevoren gebackupt en goed doorgelezen. Ik dacht: "ach de lelijkheid zal wel meevallen als je er mee werkt". Niet dus. Fisher-price menu's zeg.
Even de volgende punten:
- Data instellingen zijn correct
- Wifi instellingen zijn correct
Problemen waar ik tegenaan loop:
- "Mijn locatie" op de home pagina en in weer pagina zorgt voor problemen. Kan mijn locatie niet updaten en krijg dus steeds de melding: "verbindingsfout met bijwerken van weer gegevens"
- Bij het aanzetten van de telefoon krijg ik eerst het "vergrendelingsscherm" te zien waar je moet schuiven, alvorens ik mijn 2 PIN codes kan intypen. Mega irritant en dit was voorheen niet; hoe krijg ik dat weg met behoud van beide pincodes?
- Hoe krijg ik die lelijke paarse achtergrond uit het start menu weg?
- Hoe verander ik de volgorde van het startmenu zonder eerst een schema te moeten uitwerken omdat je alleen maar "OMHOOG" kunt kiezen

- Welke tweaks zijn er om dit ding weer sneller te krijgen? WM6.5 zou volgens velen een verbetering zijn maar is zo traag als dikke stront op de TP2.
Optioneel:
- Hoe verander ik de lelijke gekleurde icoontjes onderin TF3D?
- Hoe sloop ik "Mijn locatie" uit de hele telefoon?
- Hoe verwijder ik programma's uit het startmenu?
- Waar zijn alle opties gebleven, of lijkt het instellingen scherm alleen maar beperkter?