Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zoek eens uit of WiFi wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59
Saturnus schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:52:
Zoek eens uit of WiFi wel werkt.
Jepz, dat gebruik ik nu elke dag thuis en in de trein, dat werkt gewoon

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Heb je je 3G instellingen bekeken?
live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone

Automatisch zou dit goed moeten gaan. Er wordt dan vaak ook een proxy server ingesteld. Zet die eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Saturnus schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:24:
Heb je je 3G instellingen bekeken?
live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone

Automatisch zou dit goed moeten gaan. Er wordt dan vaak ook een proxy server ingesteld. Zet die eens uit.
Werkt allemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Komt die wel op het 3G netwerk? Lijkt het alsof er verbinding is?
Wellicht ligt het wel aan Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even testen met SIM kaartje van iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
JBS schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:12:
[...]
Even testen met SIM kaartje van iemand anders?
@saturnus Hij connect gewoon met 3G, als ik verbinding maak springt ie op H (hsdpa).

@JBS ik ga mijn simkaart even in m'n diamond2 testen, kben net thuis dus zo ff kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaRk PoIsOn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:13:
[...]
@JBS ik ga mijn simkaart even in m'n diamond2 testen, kben net thuis dus zo ff kijken wat ie doet.
Maar ook een ander SIM kaartje in je TP2 indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Weet iemand een WLM/MSN client die 'protocol 18' of hoger ondersteunt? Wat ik wil is dat ik op de Touch Pro 2 native kan msnen, maar tegelijkertijd ook ingelogd ben op een desktop pc. Deze desktop pc wordt uitgelogd als ik op de mobiel inlog met het standaard meegeleverde MS Windows Live Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Saturnus schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:58:
Weet iemand een WLM/MSN client die 'protocol 18' of hoger ondersteunt? Wat ik wil is dat ik op de Touch Pro 2 native kan msnen, maar tegelijkertijd ook ingelogd ben op een desktop pc. Deze desktop pc wordt uitgelogd als ik op de mobiel inlog met het standaard meegeleverde MS Windows Live Messenger.
Als het goed is precies andersom inloggen, tenminste dit werkt bij mij wel.
Dus eerst TP2 en dan de comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Zojuist geprobeert, helaas: Telefoon wordt er dan uitgekicked. Ik had de laatste Windows Live voor WM gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 16:51

TommyGun

Stik er maar in!

Godvergeten klote telefoon met z'n timezone probleem :(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyGun schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:09:
Godvergeten klote telefoon met z'n timezone probleem :(
Geen probleem hier hoor, zelfs netjes van 2 naar 3 uur met het verzetten van de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

JBS schreef op zondag 27 maart 2011 @ 03:06:
[...]
Geen probleem hier hoor, zelfs netjes van 2 naar 3 uur met het verzetten van de klok.
Ja, maar kloppen je sms'jes / wekker en zo ook nog? Over een maand gelukkig een Android telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
In december heeft HTC dat gebugfixed als het goed is.

Ik hoor nu regelmatig dat ik slecht verstaanbaar ben, heb ik een setting gemist? Microfoon defect? Het lijkt me niet dat ik in dat ding moet gaan praten op dusdanige wijze dat de kamer hier naast het gesprek half kan volgen, schreeuwen dus bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Eergisteren Update for HTC Touch Pro2 Enhance the system stability geinstalleerd. ziet er echt naar uit dat het verbeterd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de wekker geluiden veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 09:40:
Hoe kan ik de wekker geluiden veranderen??
Ga naar het overzicht van ingestelde alarmen en selecteer het betreffende alarm, onder "Alarm sound" kun je er eentje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Maar wel aan de late kant. SoD was al heel lang bekend en velen (waaronder ikzelf) zijn overgestapt op een andere telefoon.

Download de update hier: http://www.htc.com/europe...px?dl_id=1092&news_id=911

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:04:
[...]
Ga naar het overzicht van ingestelde alarmen en selecteer het betreffende alarm, onder "Alarm sound" kun je er eentje kiezen.
ja de standaard geluiden... maar een eigen geluidje uit je opslagkaart ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:49:
[...]

ja de standaard geluiden... maar een eigen geluidje uit je opslagkaart ofzo?
Ik adviseer je G-Alarm, 100x zoveel mogelijkheden waaronder een eigen geluidje. http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Jongens, tot nooit meer :)

Ik heb een Desire Z gekocht, en ik moet zeggen; dat Android werkt 100x beter tegenover Windows Mobile 6.x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:28

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Je kunt ook Android op de Rhodium zetten :+ Werkt best aardig :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

DUX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:49:
Je kunt ook Android op de Rhodium zetten :+ Werkt best aardig :)
Ik was toe aan een nieuwe, en belangrijke dingen zoals BT die niet werken... no thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjha
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 09:07
Configureer ANP's!
DaRk PoIsOn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:13:
[...]

@saturnus Hij connect gewoon met 3G, als ik verbinding maak springt ie op H (hsdpa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Probleem is ondertussen al opgelost.
Overgestapt van vodafone naar m'n werkgever telfort.
In m'n diamond 2 werkt ie overigens wel gewoon maar in de pro 2 doet ie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks anders dan lof voor de HTC klantenservice! Ze hebben mijn touch pro 2 gratis omgeruild voor een Desire Z! Had allerlei problemen en op het laatst zelfs newton ringen en na 5 keer opsturen is besloten om mij gratis een ander toestel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:43:
Niks anders dan lof voor de HTC klantenservice! Ze hebben mijn touch pro 2 gratis omgeruild voor een Desire Z! Had allerlei problemen en op het laatst zelfs newton ringen en na 5 keer opsturen is besloten om mij gratis een ander toestel te geven.
Mag je na maar liefst vijf reparaties niet eigenlijk wel zoiets verwachten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:56:
[...]
Mag je na maar liefst vijf reparaties niet eigenlijk wel zoiets verwachten..?
Na de derde keer kreeg ik ook een nieuwe pro 2, maar ze zijn niet verplicht om een nieuwere model te geven lijkt mij? Tenslotte ik had al een nieuw toestel gehad, ze hadden die ook kunnen omruilen voor weer een nieuwe pro 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanochtend heb ik problemen met mijn HTC Touch Pro 2. Na dat ik hem vannacht opgeladen heb kan ik nu niet meer als toetsenbord open op verzenden of menu klikken. Daarnaast aan de linkerkant van het scherm als het toetsenbord open is allemaal pixels e.d. Tijdens het typen van een sms/tweet of email dan zie ik niet de woorden maar alleen pixels.

Heb geprobeerd een foto te maken:
Afbeeldingslocatie: http://brandweer.pascalpost.com/image201104260002.jpg

Wie herkent dit of weet een oplossing hier voor?

Heb zelf al telefoon paar keer uitgezet en aangezet maar geen succes.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:20:
Sinds vanochtend heb ik problemen met mijn HTC Touch Pro 2. Na dat ik hem vannacht opgeladen heb kan ik nu niet meer als toetsenbord open op verzenden of menu klikken. Daarnaast aan de linkerkant van het scherm als het toetsenbord open is allemaal pixels e.d. Tijdens het typen van een sms/tweet of email dan zie ik niet de woorden maar alleen pixels.

Heb geprobeerd een foto te maken:
[afbeelding]

Wie herkent dit of weet een oplossing hier voor?

Heb zelf al telefoon paar keer uitgezet en aangezet maar geen succes.
heb je een harde reset geprobeerd? wel eerst back-up maken van je contacten e.d :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devster schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:37:
Maar wel aan de late kant. SoD was al heel lang bekend en velen (waaronder ikzelf) zijn overgestapt op een andere telefoon.

Download de update hier: http://www.htc.com/europe...px?dl_id=1092&news_id=911
Hmmm, ik krijg de update niet geinstalleerd. Ongeldige Windows-file. Bekend probleem? Iemand een oplossing?

edit: Ooops, even op mn phone runnen ipv op de laptop. Lézen nilsje ... lézen ...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 12:01 . Reden: stom, stom, stom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02 21:44
Die update heeft bij mij niks geholpen, nog steeds sod..

verder nog een probleem:

2 weken geleden deed mun scherm het opeens niet meer. ik heb mijn tp2 gekocht in december 2009, dus ik dacht dat mun garantie er af was. dus ik de telefoon open geschroefd, alle stekkers weer aangeduwd enzo, en nu doet het scherm het weer redelijk ( alleen als ik hem uitschuif niet helemaal). lijkt er op dat de kabel kapot aan het gaan is.

kijk ik vorige week op internet, schijt htc 2 jaar garantie te hebben op producten....
nu heb ik alleen het Void stickertje dat over de schroef heen zit kapot gemaakt...

zijn er ergens van die stickertjes te kopen ofzo? of kan ik iets anders doen?

verder valt mun microfoon tijdens het bellen heel vaak weg, ben dat 15 seconden niet te horen, en dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:14
Suther schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:58:
Die update heeft bij mij niks geholpen, nog steeds sod..

verder nog een probleem:

2 weken geleden deed mun scherm het opeens niet meer. ik heb mijn tp2 gekocht in december 2009, dus ik dacht dat mun garantie er af was. dus ik de telefoon open geschroefd, alle stekkers weer aangeduwd enzo, en nu doet het scherm het weer redelijk ( alleen als ik hem uitschuif niet helemaal). lijkt er op dat de kabel kapot aan het gaan is.

kijk ik vorige week op internet, schijt htc 2 jaar garantie te hebben op producten....
nu heb ik alleen het Void stickertje dat over de schroef heen zit kapot gemaakt...

zijn er ergens van die stickertjes te kopen ofzo? of kan ik iets anders doen?

verder valt mun microfoon tijdens het bellen heel vaak weg, ben dat 15 seconden niet te horen, en dan weer wel...
maar als je nu toch al geen garantie meer heb waarom draai je niet even een custom rom
want dan kan je ook gelijk de software uitsluiten ja of nee als je dan nog steeds de zelfde probleem heb dan weet je dat je een hardware probleem heb

Void stickertje en dat zou je misschien kunnen vinden op ebay of zo maar dat is best wel oplichting vind je niet?:P maar anders had je de stikker even warm moeten maken dan kon je ze wel makkelijk los halen maar ja is achter achter af:P

[ Voor 9% gewijzigd door NLMarcel194 op 14-05-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Paar dagen terug viel hij in het water...na een griepje was die weer beter. :D Dat zie ik niet snel met andere telefoons gebeuren. SD kaart is de enige die het niet overleeft heeft.

Nu probeer ik een contact met Facebook te linken, maar het contact staat helemaal niet in het te linken lijstje (handmatig). Contact in Outlook opnieuw gemaakt, helpt niet. Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:23
Weet iemand hoe ik Ontvangstbevestiging sms op deze telefoon kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
ligt aan je provider, kpn / hi kan het niet iig, daar moet je een code meesturen in je sms.. behoorlijk irritant iig,.
anders kan je het onder de instellen / telefoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Gevonden!
Start=> Berichten=> Menu=> Instellingen=> Opties=> dan bezorgings verzoek aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer internet in te stellen om mijn pro2. Mijn provider Holandsnieuwe komt niet in de lijst voor. Kan iemand mij step by step uitleggen hoe ik handmatig instel op een provider die niet genoemd wordt? Overigens bellen doet hij wel op Hollandsnieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Start - Settings - Connections - Connections.

Daar je oude wijzigen of een nieuwe aanmaken. Als je de instellingen bij de hand hebt liggen, wijst dat zich van zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Gister mail gehad; Microsft My Phone wordt begin oktober gesloten, syncen stopt begin Augustus. :/ Bepaalde dingen worden overgezet naar SkyDrive (opslag), maar als ik het goed begrijp is syncen hiermee niet mogelijk.
Vervelend gezien PIM Backup niet echt goed meer werkt. (Sorteren gaat mis en/of smsjes verdwijnen.) Ideeën zijn welkom.

Marketplace wordt ook gestopt, namelijk 15-07-2011.

http://www.microsoft.com/...own/MyPhoneArticle-NL.htm

Dit alles voor WM, WP gaat natuurlijk gewoon door.

[ Voor 6% gewijzigd door Saturnus op 09-06-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 11:59

Renate1970

Lef is Leven

Klopt ik heb de mail ook gehad gisteren. Moet zeggen van My Phone maakt ik geen gebruik, dus missen zal ik hem niet.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
De d-toets van mij werkt niet meer. Ik kan geen reden aanwijzen. Iemand ervaring met zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 20 juni 2011 @ 02:22:
De d-toets van mij werkt niet meer. Ik kan geen reden aanwijzen. Iemand ervaring met zoiets?
Had iets vergelijkbaars met de P. Na een aantal dagen was 't weer opgelost, wellicht helpt het wat harder duwen zodat iets dat eronder zit weg schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb er al hard op geduwd en geschud en in de oven gehad tegen de 100 graden want dat hielp eerder. Als ik de L en A tegelijk indruk komt er LAD te staan dus zo kan ik met een omweg nog een d maken. Wellicht betekent dat dat er ergens iets kortsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Saturnus schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:45:
Ik heb er al hard op geduwd en geschud en in de oven gehad tegen de 100 graden want dat hielp eerder. Als ik de L en A tegelijk indruk komt er LAD te staan dus zo kan ik met een omweg nog een d maken. Wellicht betekent dat dat er ergens iets kortsluit.
Ik heb dat in januari gehad met de u toets dacht ik. Gerepareerd, maar toen deden 2 andere toetsen het niet, na 3 reparaties wel een nieuwe gehad waar het wel werkte.. echter heeft deze nu best veel last van backlight bleed.. Ga nog maar een poging tot reparatie (4de of 5de keer in een half jaar..).
Ik zou zeggen opsturen, service is heel goed (als ze m goed repareren). Toestel wordt opgehaald door HTC zelf, en ook weer gebracht, meestal in een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Die van mij is 2e hands prepaid, zonder aankoopbewijzen. Dan zal het vast iets minder makkelijk gaan. :P

Toets is overigens nog steeds kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Saturnus schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:44:
Die van mij is 2e hands prepaid, zonder aankoopbewijzen. Dan zal het vast iets minder makkelijk gaan. :P

Toets is overigens nog steeds kapot.
Gewoon bellen, die van mij is ook tweede hands, heb wel aankoopbewijs, maar nooit hoeven laten zien. Dat kunnen zij zien aan de hand van het serie nummer. Ze doen echt niet moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik ga niet bellen denk ik. Positieve verhalen zijn er inderdaad, maar ook negatieve verhalen. Een tijd terug is hij in het water gevallen, misschien is dit toch wel de nasleep ervan hoewel het dan raar is dat hij het een tijd nog 100% heeft gedaan.
Dan is er dus de kans dat ze zeggen dat het door toedoen van de gebruiker is, en dan moet je een euro of 50-200 aan service kosten betalen als je je mobiel ooit nog terug wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 11:04
Mijn Touch Pro 2 is helaas een week geleden vrijwel overleden. Mijn display is namelijk helemaal stuk.
De telefoon gaat echter nog wel aan en is volledig functioneel (denk ik). Dit denk ik, omdat ik hem wel aan de PC kan linken en ik vervolgens verbinding heb (disk drive) en mijn bestanden kan benaderen. Ook werkt de touch screen nog, als ik een tijd de uitknop ingedrukt houd en vervolgens ongeveer gok waar de "Ja" zit, dan gaat de telefoon inderdaad uit.
Nou wil ik heel graag verbinding maken met Activesync (om mijn contacten te synchroniseren), alleen dan moet ik natuurlijk weten waar ik moet drukken als ik de USB kabel erin doe. Nu gaat hij naar diskdrive en daar heb ik helaas niks aan.

Daarom mijn vraag aan jullie: kan iemand een foto plaatsen van de telefoon, net nadat je de USB kabel erin hebt gestoken? Dan weet ik waar ik moet drukken om activesync te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Heb je ingesteld dat je het keuze scherm krijgt? Dan is het scherm verdeelt in ongeveer 3 delen, waarbij de eerste AS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 11:04
Haha yes! Gelukt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Sinds twee dagen is het me gelukt er een hard spl op te zetten, draai nu de custom rom van Energy :). Lijkt wel of ik een nieuw toestel heb zo draait hij. Nog niets geks tegen gekomen.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Renate1970 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:32:
Sinds twee dagen is het me gelukt er een hard spl op te zetten, draai nu de custom rom van Energy :). Lijkt wel of ik een nieuw toestel heb zo draait hij. Nog niets geks tegen gekomen.
Ik draaide eerst ook de custom rom.
Zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
Ik had een smsje al getypt en 2 minuten later stond ie compleet op het scherm.
Dan kon ik alle smsjes weer verwijderen en dan ging het 2 weken goed.

M'n collega kwam met de energyrom aanzetten dus ik denk ook is proberen.
Hij had na 2 weken dezelfde problemen weer en die van mij draait nu al 3 maand als een zonnetje :-).

Ik zit alleen nog op een goed werkende android rom te wachten, en anders stiekem hopen dat de Mytouch 4G slide naar nederland komt.
Kben nog geen waardige vervanger tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:51:
[...]

Ik draaide eerst ook de custom rom.
Zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
Ik had een smsje al getypt en 2 minuten later stond ie compleet op het scherm.
Dan kon ik alle smsjes weer verwijderen en dan ging het 2 weken goed.

M'n collega kwam met de energyrom aanzetten dus ik denk ook is proberen.
Hij had na 2 weken dezelfde problemen weer en die van mij draait nu al 3 maand als een zonnetje :-).

Ik zit alleen nog op een goed werkende android rom te wachten, en anders stiekem hopen dat de Mytouch 4G slide naar nederland komt.
Kben nog geen waardige vervanger tegengekomen.
Nou ik hoop dat deze het ook blijft doen, draait prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:11

SkyStreaker

Move on up!

Renate1970 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:32:
Heb ik ook gedaan, clean energy rom zonder sense plugins. Werkt awesome! SMS wel een beetje traag/apart en het lockscherm middels endcall toets indrukken is indirect geworden (nu snelkoppeling d'r voor gedaan), dat is wat nadelig. De rest is gewoon super!

@ Jesserr

http://www.mobielbereikba.../displays-en-touchscreens - vervang je hem toch ff :)

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 28-06-2011 18:31 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb ook nog geen toestel gevonden dat ok is en een vergelijkbaar of beter toetsenbord als de TP2 heeft en ook hier is het toestel vaak na een flash na een week of 2 ook weer sloom.

Oja gister deed de 'D' het weer, vandaag niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Saturnus op 28-06-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Saturnus schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:32:
Ik heb ook nog geen toestel gevonden dat ok is en een vergelijkbaar of beter toetsenbord als de TP2 heeft en ook hier is het toestel vaak na een flash na een week of 2 ook weer sloom.

Oja gister deed de 'D' het weer, vandaag niet meer.
Je had deze al gezien op de frontpage?

HTC MYTOUCH 4G SLIDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Het toetsenbord heeft geen aparte rij voor numeriek. :/ Had makkelijk gepast, en de toetsen hadden breder gemoeten. Wie weet was het dan iets geweest.

Om direct commentaar op de Desire Z te geven: Deze heeft een soort rubber toetsen die heel zwaar zijn om in te drukken. Daarnaast weer geen numerieke rij

Van de Touch Pro 7 weet ik niet hoe de feeling is, wel een numerieke rij. Helaas WP.

[ Voor 7% gewijzigd door Saturnus op 28-06-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Saturnus schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:05:
Het toetsenbord heeft geen aparte rij voor numeriek. :/ Had makkelijk gepast, en de toetsen hadden breder gemoeten. Wie weet was het dan iets geweest.
Verrek je hebt gelijk, had ik nog niet eens gezien :P.

Kzal is naar die Touch Pro 7 kijken.
Om eerlijk te zijn is dit de 1ste keer dat ik erover hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:14
Jesserr schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:47:
Mijn Touch Pro 2 is helaas een week geleden vrijwel overleden. Mijn display is namelijk helemaal stuk.
De telefoon gaat echter nog wel aan en is volledig functioneel (denk ik). Dit denk ik, omdat ik hem wel aan de PC kan linken en ik vervolgens verbinding heb (disk drive) en mijn bestanden kan benaderen. Ook werkt de touch screen nog, als ik een tijd de uitknop ingedrukt houd en vervolgens ongeveer gok waar de "Ja" zit, dan gaat de telefoon inderdaad uit.
Nou wil ik heel graag verbinding maken met Activesync (om mijn contacten te synchroniseren), alleen dan moet ik natuurlijk weten waar ik moet drukken als ik de USB kabel erin doe. Nu gaat hij naar diskdrive en daar heb ik helaas niks aan.

Daarom mijn vraag aan jullie: kan iemand een foto plaatsen van de telefoon, net nadat je de USB kabel erin hebt gestoken? Dan weet ik waar ik moet drukken om activesync te krijgen.
als je nog een nieuw scherm nodig heb kan je hier kijken
http://shop.smartphoneworld.nl/
en
http://www.d2onderdelen.n...2.html?subcategory_id=809

ebay kan je anders ook genoeg vinden en denk ook iets goedkoper maar hier boven heb je heb denk wel sneller

maar wat bedoel je met stuk. gaat niet aan ?? of je heb een barst er in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:14:
[...]

Verrek je hebt gelijk, had ik nog niet eens gezien :P.

Kzal is naar die Touch Pro 7 kijken.
Om eerlijk te zijn is dit de 1ste keer dat ik erover hoor :o
HTC 7 Pro is de officiële naam, foutje van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Na de laatste software updates in april, heb ik mijn touch pro2 geupdate met de laatste rom versie.
Deze loopt nu sinds 1 maand vlekkeloos, touch flow heb ik uitgeschakeld en mobile shell erop gezet.
Verder heb ik hem sinds kort nog eens overgeclockt van 528 Mhz naar 729 Mhz.
Dit heb ik gedaan met het programma WiMoSpeed 1.0.8.

Ik moet zeggen dat laatste bevalt me uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Von Henkel schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:58:
Na de laatste software updates in april, heb ik mijn touch pro2 geupdate met de laatste rom versie.
Deze loopt nu sinds 1 maand vlekkeloos, touch flow heb ik uitgeschakeld en mobile shell erop gezet.
Verder heb ik hem sinds kort nog eens overgeclockt van 528 Mhz naar 729 Mhz.
Dit heb ik gedaan met het programma WiMoSpeed 1.0.8.

Ik moet zeggen dat laatste bevalt me uitstekend :)
Hoe werkt dat op de batterij?
Ik zit namelijk 52 minuten per dag in de trein, internetten.
Daarnaast ongeveer 17 minuten in de bus, dan luister ik muziek.
Wachttijd op station is ongeveer 10 minuten 's morgens dan heb ik ook muziek aan.
Alles bij elkaar dus ± 2 uur.
Een wat snellere processor zou idd fijn zijn maar, als m'n batterij dan meteen leeg is sla ik dat liever over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
OverClockTool biedt de mogelijkheid om bij idle de CPU juist terug te klokken, ik kom er niet echt uit of het nou scheelt in batterij of niet. Zelfs snelheid valt mij niet echt op, het blijft dat rete trage WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Kan niet zeggen dat de batterij sneller leeg gaat, maar de bediening loopt wel een stuk soepeler met de bediening van de schermen.
Verder kun je door middel van een snelkoppeling direkt schakelen tussen standaard of OC.
Ook het evt opstarten met de hogere snelheid behoord tot de mogelijkheden.
Menu is vrij makkelijk en overzichtelijk....gewoon eens proberen zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Von Henkel schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 03:44:
Kan niet zeggen dat de batterij sneller leeg gaat, maar de bediening loopt wel een stuk soepeler met de bediening van de schermen.
Verder kun je door middel van een snelkoppeling direkt schakelen tussen standaard of OC.
Ook het evt opstarten met de hogere snelheid behoord tot de mogelijkheden.
Menu is vrij makkelijk en overzichtelijk....gewoon eens proberen zou ik zeggen
Gaan we dat vanavond is proberen.
In Homescreen ++ zat vroeger volgens mij ook zo'n optie.
Had het op de P3300, die was echt totaal niet vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Na een harde reset van mijn TP2 krijg ik QuickGPS niet meer goed werkend. QuickGPS installeert zonder foutmelding, maar als ik hem opstart krijg ik de melding: 'Het bestand 'QuickGPS' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.'

Ik gebruik de laatste NLD ROM (2.07.404.1).
QuickGPS heeft eerder met dezelfde ROM prima gewerkt, en volgens mij gebruik ik dezelfde cab als toen, die nu dus niet werkt. :? Installeren op apparaat of geheugenkaart maakt geen verschil. Iemand een idee waar ik dit moet zoeken? Ik heb me al suf gegoogled..

Nevermind. Heb de handleiding er maar eens bijgepakt. QuickGPS zit er gewoon standaard op. Die heb ik dus stuk zitten maken door een andere cab te installeren. 8)7 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door jurk738 op 06-08-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Morgen kapt MS My Phone ermee. Vandaag/morgen is je laatste kans als je het nog gebruikt.
Advies: Doe je aan My Phone en is je custom ROM traag en vervuild? Backup dan vandaag nog en hard reset/flash naar een nieuwe ROM en restore je data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37
hmm, paar dagen te laat in actie gekomen dus. Ik wil graag een andere ROM er op zetten, maar natuurlijk wel een backup maken. Weet iemadn een eenvoudige manier om om contacten, sms en calendar t eback-uppen. Ik heb tot zover geen fatsoenlijke all-in-one oplossing kunnen vinden hiervoor.(vooral calendar lijkt vaak niet tot de opties te behoren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sebas1979 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:00:
hmm, paar dagen te laat in actie gekomen dus. Ik wil graag een andere ROM er op zetten, maar natuurlijk wel een backup maken. Weet iemadn een eenvoudige manier om om contacten, sms en calendar t eback-uppen. Ik heb tot zover geen fatsoenlijke all-in-one oplossing kunnen vinden hiervoor.(vooral calendar lijkt vaak niet tot de opties te behoren).
PIM backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:57
Schopje

Iemand een idee hoe je gratis de simlock van dit toestel kunt halen?

Helaas nog niet een jaar in bezit van familielid, dus kan nog niet via de provider worden gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 20:56

FikkieHo

Wokmaster

Bespaar je die moeite om iets gratis te vinden en ga naar een shop waar je voor 10 euro's dat ding kunt unlocken. Zo denderend veel geld is dat ook niet :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:57
Blijf me toch altijd afvragen waarom zij het wel kunnen en wij niet hihi. Software = software. Die moet toch wel op het wereld wijde web te vinden zijn :P . Maar dat ga ik idd maar doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:46

peer

oeps

Heeft iemand nog de laatste originele nederlandse rom liggen voor de touch pro2 ?
Mijn telefoon moet opgestuurd worden en komt daarna weer op voorraad op het werk, alleen willen ze hem terug met de originele rom, helaas heeft htc hun site aangepast, is daar niet meer te downloaden. :(

het is geen probleem, het is een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 12:25

timovd

Voorsprong door techniek

Volgens mij is dit wel op XDA te vinden, maar ik neem aan dat je daar al hebt gezocht.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer
  • Laatst online: 20:46

peer

oeps

Ik heb er al 1 gevonden, bedacht me dat ik ooit een originele firmware gedownload had, stond gelukkig nog op een externe schijf.

het is geen probleem, het is een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthagen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Hallo mensen,

Kan iemand mij nog helpen aan de update naar windows mobile 6.5 ?

HTC heeft de ondersteuning van de site verwijderd ..... :(

Als iemand de betreffende files nog heeft, dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
alberthagen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:04:
Hallo mensen,

Wil je de originele rom of mag het ook een custom zijn?
Die zijn er namelijk genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:11

SkyStreaker

Move on up!

Een kennis van mij gaat naar de US, maar is zijn telefoon kwijt. Hij gaat een Amerikaanse sim gebruiken. Dit betekent dus echt linea directa met een US provider bellen en gebeld worden. Ik wil hem mijn oude HTC Touch Pro2 meegeven, gaat dat werken denken jullie?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 20:56

FikkieHo

Wokmaster

Hij is quad band GSM, dus als je daar een sim kaartje gebruikt dan moet het gewoon doen.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 21:17

Sorcerer8472

Mens sana?

FikkieHo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:20:
Hij is quad band GSM, dus als je daar een sim kaartje gebruikt dan moet het gewoon doen.
Klopt, alleen is hij maar dual band UMTS, dus je kunt maximaal EDGE gebruiken in de VS, geen 3G-snelheden dus.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 17:12
Ik heb deze week voor het eerst een custom rom op mijn Touch Pro 2 gezet, de laatste Energy Rom (Energy.RHODIUM.29022.Sense2.5.NLD.Jul.07), maar wat een verschil is dat zeg. Ik had altijd de laatste officiele rom van HTC erop staan, maar deze rom werkt veel beter en ziet er ook veel beter uit.

Alleen één probleempje. Ik heb de Lock Config ingesteld zodat als de telefoon suspend hij het scherm lockt. Dit werkt eerst wel even, maar na verloop van tijd niet meer. Weet iemand misschien waar door dit komt?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urk_forever

Ik heb deze week voor het eerst een custom rom op mijn Touch Pro 2 gezet, de laatste Energy Rom (Energy.RHODIUM.29022.Sense2.5.NLD.Jul.07), maar wat een verschil is dat zeg. Ik had altijd de laatste officiele rom van HTC erop staan, maar deze rom werkt veel beter en ziet er ook veel beter uit.

Alleen één probleempje. Ik heb de Lock Config ingesteld zodat als de telefoon suspend hij het scherm lockt. Dit werkt eerst wel even, maar na verloop van tijd niet meer. Weet iemand misschien waar door dit komt?

weet je ook soms waar deze te vinden is heb je soms een link bijvoorbaat dank
mvr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:41:
weet je ook soms waar deze te vinden is heb je soms een link bijvoorbaat dank
mvr gr
Ik heb hem hier vandaan. Hier staan de verschillen tussen de verschillende rom types.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50
alberthagen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:04:
Hallo mensen,

Kijk even op XDA in de TP2 wiki. daar staan alle (originele) ROMs (ook de laatste 6.5).

Inderdaad, erg handig die site update. Kreeg op mijn vraag daarover te horen dat:
"Toestellen ouder dan 18 maanden oud ontvangen geen updates meer. Alle updates zijn dan ook niet meer beschikbaar."
Wat mij betreft een dikke min voor HTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Laatste HTC Rom... klik

[ Voor 27% gewijzigd door Von Henkel op 12-06-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Zojuist http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1171052 erop gezet en serieus geconfigureerd...maar de snelheid is nou niet bepaald een reden om voor die optie te kiezen...

Hmm valt mee nu. Programma's zelf gaan lekker snel, maar het OS/programma's starten is wat minder.

[ Voor 21% gewijzigd door Saturnus op 18-12-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:35:
Zojuist http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1171052 erop gezet en serieus geconfigureerd...maar de snelheid is nou niet bepaald een reden om voor die optie te kiezen...

Hmm valt mee nu. Programma's zelf gaan lekker snel, maar het OS/programma's starten is wat minder.
XDAndroid heeft wat tijd nodig om te starten en op gang te komen. Als het eenmaal een minuut of 10 draait gaat het best soepel. Verwacht geen wonderen, maar Android is best goed te gebruiken op de TP2.

Heeft zelfs een eigen topic Het HTC Touch Pro2 "Rhodium" Android Topic. Startpost is echter wel verouderd omdat de meeste fanatieke XDAndroid'ers op de TP2 overgestapt zijn naar een nieuw toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door JBS op 18-12-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik heb ook een tijdje XDAndroid op mijn TP2 gedraait en op zich werkt het goed, alleen had ik wat last van spontane reboots. Gewoon als de telefoon niets deed startte hij ineens opnieuw op in Windows Mobile. Ik heb nu een Android telefoon erbij dus gebruik geen XDAndroid meer.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Na heel wat omzwervingen met betrekking tot ROMs via XDA toch maar weer terug bij de originele rom. Merkte dat de custom roms toch een behoorlijke aanslag zijn op de accu duur. (kan ook aan mij liggen, ik ben niet echt een tweaker hoor). Dus iets moet bij mij out of the box kunnen draaien. Hoe is jullie ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Met de energy rom die ik nu draai heb ik weinig problemen. De accuduur is ook in orde, meestal een dag of 3 zonder op te laden red ik wel. Ik gebruik de telefoon ook niet superveel ofzo.

Hail to the king baby!

• urk_forever
Sinds vorige week ofzo werkt de interne luidspreker (die je gebruikt voor het bellen) bij mij niet meer. Heeft iemand anders dat wel eens gehad? Zou dat softwarematig een fout zijn of zou hij gewoon stuk zijn? Ik heb al een harde reset geprobeerd, maar dat hielp niets.

Hail to the king baby!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 09:18
Contactprobleempje.Loshalen, schoonmaken en pinnetjes wat verbuigen en zou weer moeten werken. Instructie moet je maar even Googlen...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste