Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 20:56

FikkieHo

Wokmaster

Win7 is niet mogelijk omdat het niet backward comp is met de hardware :)

Android heb ik 2x geprobeerd. Helaas is de TP2 er niet echt op gebouwd om ermee te werken. Het kan wel, maar vereist toch ietwat veel moeite voor dagelijks gebruikt. Gewoon bellen, sms'en en internetten werkt wel gewoon prima.

En je hebt geen camera en BT..

[ Voor 64% gewijzigd door FikkieHo op 24-12-2010 10:35 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 23:35
FikkieHo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:34:
Win7 is niet mogelijk omdat het niet backward comp is met de hardware :)

Android heb ik 2x geprobeerd. Helaas is de TP2 er niet echt op gebouwd om ermee te werken. Het kan wel, maar vereist toch ietwat veel moeite voor dagelijks gebruikt. Gewoon bellen, sms'en en internetten werkt wel gewoon prima.

En je hebt geen camera en BT..
Camera vind ik niet belangrijk. Bluetooth is wel vervelend dat het niet werkt. Wat bedoel je met moeite voor dagelijks gebuik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-09 17:44

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb een tijdje zitten spelen met android, en het werkt wel allemaal makkelijker/simpeler dan Windhoos. Alleen die accu duur is jammer, dagelijks gebruik wordt hem dan niet...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
Hoezo gaat de accu niet een dag lang mee dan ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bij mij niet, maar dat kan ook zijn dat de accu niet meer zo goed is. Heb nu de Energy rom erop staan, de "Touch Of Glass" versie. Super strak en snel, heb alleen een hard reset moeten doen omdat me touchscreen het niet meer deed...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:23
Op dit moment gebruik ik Voice command 1.6, maar dit werkt niet zoals het zou moeten is daar geen beter alternatief voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Cyberon Voice Command iets?

Heb een probleempje met market place, telkens als ik iets wil gaan installen, dan zet hji iets in de trant van "time information incorrect". Terwijl me tijd en locatie gewoon goed staat.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Cyberon werkt volgens hetzelfde principe...is ook niet zo geschikt..
Ik zoek eigenlijk iets wat ik voor 6 jaar terug op mijn qtek 2020 had, daar kon je een woord opnemen en dan koppelen aan een contact.
Voordeel was je kon gewoon nederlands spreken en hoe fout ook een uitspraak was hij koppelde het met wat eerder bijbehorend opgenomen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb laatste tijd wat problemen met het laden van m'n TP2. Zowel via stopcontact, 12V in m'n auto als via USB van computer laadt ie vaak niet.. Begin van het einde van de connector..?

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 26-12-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zeer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
mun tp2 doet vreemd :S hij kan niet connecten met mun pc maar wel laden, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:40:
mun tp2 doet vreemd :S hij kan niet connecten met mun pc maar wel laden, iemand een idee?
Even andere PC en kabel proberen?
Merkwaardig, nu laadt ie gewoon weer prima op. Zowel via USB kabel uit m'n laptop als via 12V lader in m'n auto.

[ Voor 34% gewijzigd door JBS op 27-12-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Weet iemand welke app het beste werkt om m'n pc te besturen op afstand?
Heb helaas geen bluetooth op me pc, kan het ook via wifi?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Er zijn VNCs voor WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
JBS schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:47:
[...]
Even andere PC en kabel proberen?

[...]
Merkwaardig, nu laadt ie gewoon weer prima op. Zowel via USB kabel uit m'n laptop als via 12V lader in m'n auto.
geprobeerd ligt het niet aan, het gekke is dat de pc hem dom weg niet ziet, maar hij laad wel op via de pc..
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 10:29

K4F

rinusnl schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:47:
[...]

geprobeerd ligt het niet aan, het gekke is dat de pc hem dom weg niet ziet, maar hij laad wel op via de pc..
Probeer eens de firewall eens uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:47:
[...]

Check de instellingen van de USB verbinding eens op je TP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
ah bedankt voor de oplossingen, het lag wel aan mun kabel.. ik heb er een stuk of 4 allemaal zwart dus een foutje van mij! iedergeval bedankt! kan ik nu energy rom 2.00 instaleren :)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 15:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb nu toch maar een custom rom erop gezet, en wel de nieuwste Energy Rom. Ziet er echt veel beter uit, en is ook iets sneller. Maar nog steeds merk je dat WiMo eigenlijk gewoon bagger is.

Nu zit ik nog wel met wat dingen: Gmail haalt op mijn telefoon ruim 800 mails binnen. Met de officiele rom waren dit er een stuk of 30. Waar kan ik dit instellen? Ik kan echt helemaal niks vinden...
Ook lukt het mij niet een Cab file te installeren (nieuwe Opera Mobile). Melding: The installation was unsuccesful. Die melding krijg ik meteen na het aanklikken van het cab bestand. Wat doe ik fout?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• rinusnl
ojeee.. mun nieuwe rom blijft hangen! krijg witte streepjes gemengd met zwart...
hard reset werkt niet, krijg geen verbinding met dat ding.
weet iemand nog iets om het terug tezetten???
rinusnl schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:51:
hard reset werkt niet, krijg geen verbinding met dat ding.
Geen verbinding met wat? Voor een herstart is geen verbinding met PC of iets dergelijks nodig. Zie instructies op o.a. XDA voor het uitvoeren van een hard reset of opnieuw flashen van een ROM.
Nyarlathotep schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:38:
Nu zit ik nog wel met wat dingen: Gmail haalt op mijn telefoon ruim 800 mails binnen. Met de officiele rom waren dit er een stuk of 30. Waar kan ik dit instellen? Ik kan echt helemaal niks vinden...
Ga naar je gmail inbox en druk op Menu > Tools > Options > selecteer je Gmail account > Send/Receive Schedule > pas onder "Download messages" aan van hoeveel dagen terug je mail wilt ophalen.
Nyarlathotep schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:38:
Ook lukt het mij niet een Cab file te installeren (nieuwe Opera Mobile). Melding: The installation was unsuccesful. Die melding krijg ik meteen na het aanklikken van het cab bestand. Wat doe ik fout?
Download CAB even opnieuw, dat helpt wellicht.

[ Voor 54% gewijzigd door JBS op 30-12-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb geen Tools optie in het menu van mijn mail... Ik zie nu ook dat het synchroniseren niet om de 10 minuten gaat, zoals ik heb ingesteld. Het duurt soms uren voordat de boel gesynced is...

De Cab file heb ik meerdere malen gedownload. Steeds dezelfde foutmelding.

Zucht... Dit weekend maar een andere rom proberen. Ik ben stiekum ook niet te spreken over de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 07:51:
Ik heb geen Tools optie in het menu van mijn mail... Ik zie nu ook dat het synchroniseren niet om de 10 minuten gaat, zoals ik heb ingesteld. Het duurt soms uren voordat de boel gesynced is...
Ook niet via Menu in de WinMo inbox in plaats van de Sense inbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
JBS : ik bedoel dat ik in witte met zwarte strepen scherm krijg bij het opstarten. hij doet dus niet connecten met mijn laptop. hard reset uitvoeren werkt ookniet, krijg daarna weer hetzelfde scherm..

het is denk ik game over voor rinus zun tp2 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:47:
JBS : ik bedoel dat ik in witte met zwarte strepen scherm krijg bij het opstarten. hij doet dus niet connecten met mijn laptop. hard reset uitvoeren werkt ookniet, krijg daarna weer hetzelfde scherm..
Zeker dat je de hard reset goed uitvoert? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=523083
Open anders even 'n topic op XDA, mogelijk valt er nog wat te redden. Maak er dan wel een duidelijk verhaal van ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JBS op 31-12-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

JBS schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:29:
[...]
Ook niet via Menu in de WinMo inbox in plaats van de Sense inbox?
Gevonden... Maar hij staat standaard dus al op "Berichten van de laatste 3 dagen".
Nog steeds ruim 800 mails zichtbaar... en een slechte refresh.
Ook na een reset veranderd er niets...

Volgens mij is de boel gewoon brak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:14:
[...]

Gevonden... Maar hij staat standaard dus al op "Berichten van de laatste 3 dagen".
Nog steeds ruim 800 mails zichtbaar... en een slechte refresh.
Ook na een reset veranderd er niets...

Volgens mij is de boel gewoon brak :(
Herken dit probleem niet. Check het topic van de betreffende ROM even op XDA, mogelijk is dit een bekend probleem in deze specifieke release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Vannacht merkte ik dat mijn inbox kleiner is, en er staan nu nog enkele tientallen mails in.
Het lijkt dus gewoon erg lang te duren voordat de settings worden toegepast.

Moving on... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
Helaas problemen met het simlock vrij maken van me telefoon. Ik heb de simunlocker gekocht en alle stappen uitgevoerd. Alles zonder errors of wat dan ook. Ook in het bootmenu staat security unlocked. Maar als de telefoon aanstaat geeft hij nog steeds een melding dat er geen simkaart in zit (terwijl dat wel zo is).

Misschien heeft iemand ook zulke problemen ondervonden en weet hoe die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giedo555 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:31:
Helaas problemen met het simlock vrij maken van me telefoon. Ik heb de simunlocker gekocht en alle stappen uitgevoerd. Alles zonder errors of wat dan ook. Ook in het bootmenu staat security unlocked. Maar als de telefoon aanstaat geeft hij nog steeds een melding dat er geen simkaart in zit (terwijl dat wel zo is).

Misschien heeft iemand ook zulke problemen ondervonden en weet hoe die mij kan helpen?
Heb je 'm al langer dan 'n jaar? Neem dan even contact op met je provider, die regelen het gratis voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
Nee hij is 10 maanden oud dacht ik. Heb m gekocht van een vriend. Geen zin om 2 maanden te wachten een telefoon te hebben zonder dat ik ermee kan bellen :)

[ Voor 4% gewijzigd door giedo555 op 05-01-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 11:59

Renate1970

Lef is Leven

Nou ik heb tot nu toe erg weinig plezier van mijn toestel. In december aangeschaft met een contractverlenging. Een weekje hem mogen hebben tot hij de geest begaf, sinds afgelopen dinsdag het toestel weer terug en gisteren weer kunnen inleveren bij de KPN, het zelfde probleem hij valt uit. :(. Ben er dus niet zo gelukkig mee als wat ik gehoopt had.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
Altijd vervelend als je een telefoon weer op moet laten sturen voor reparatie.

De mijne gaat morgen ook naar de winkel. De telefoon pakt geen enkele simkaart dus het moet wel iets met de hardware zijn.

Mijn maar vraag die ik wilde stellen is dat iedereen ongetwijfeld het programma Whatsapp wel kent. Hiermee kun je gratis smsen via een internetverbinding op je telefoon. Nu kan ik op de site van Whatsapp geen versie voor Windows Mobile vinden. Weet iemand of dit er is of of er een goede vervanger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 09:18
Whatsapp is gewoon een instant messenger op basis van telefoonnummers. Heel slim van de "fabrikant" om dit als SMS vervanger in te zetten. Maar, voorlopig nog geen whatsapp op de Windows devices. En een vervanger is er niet omdat Whatsapp en Blackberry (Ping) dat niet toestaan. Je kunt bv Palringo gebruiken als IM client. Palringo ondersteunt namelijk wel offline messages.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
Was er al bang voor. Had gisteravond ook nog even gekeken op XDA en daar zeiden ze ook al zoiets. Maar je kunt met Palringo zeker niet chatten met je whatsapp contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giedo555 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:13:
Was er al bang voor. Had gisteravond ook nog even gekeken op XDA en daar zeiden ze ook al zoiets. Maar je kunt met Palringo zeker niet chatten met je whatsapp contacten?
Nee. Palringo gaat via je Palringo ID, WhatsApp via je telefoonnummer. Je kunt natuurlijk ook Android gaan draaien op je TP2, dan kun je fijn WhatsAppen. Het HTC Touch Pro2 "Rhodium" Android Topic (eerst goed lezen voordat je begint :))

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 07-01-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
Ja daar zat ik ook over na te denken. De telefoon is nu weer terug bij de winkel voor reparatie dus heb wel even de tijd om me te verdiepen in Android op de TP2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Ook ik heb mn telefoon zojuist aangemeld voor reparatie..
Zijn ze bij de service van HTC altijd zo sloom aan de telefoon?!
Ten eerste kon hij mijn IMEI nummer niet vinden in het systeem, dus moest ik de telefoon uitzetten om het serie nummer te noteren..
Toen ik terugbelde kreeg ik iemand aan de lijn die er zelf waarschijnlijk helemaal niks van snapte.
Heb minimaal 5 keer het serienummer moeten opnoemen, nog eens 3 keer het IMEI nummer, voordat de telefoon was gevonden!
Uiteindelijk dan maar een reparatie aangevraagd voor het volgende probleem:
Heb een newtonring, rechthoekige olievlek in het scherm. En de "u" op m'n toetsenbord functioneerd niet goed.
Ik heb de garantiebon niet hier, maar dat was wel ok volgens hem. Hoe het verder zal verlopen wist ie eigenlijk niet zo goed, en ook hoelang het ging duren had hij niet zo'n goed antwoord op.
Maandag wordt ie opgehaald, en naar Dynafix gestuurd. Kan ik Dynafix ook zelf bellen, om te vragen hoe het er voor staat? Want als ze liever een nieuwe sturen dan wil ik wel een andere haha, Desire Z, met bijbetaling ofzo :)
Ervaringen en tips zijn welkom voordat ik m opstuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giedo555
Ik heb de TP2 van een een vriend overgekocht maar wat bleek, de telefoon pakte geen enkele simkaart meer. Dus ik naar die vriend van mij gebeld en hem het probleem voorgelegd. Samen zijn we naar de T-mobile winkel gegaan en daar werd hij opgestuurd naar HTC. Ik heb van te voren wel weer alles gelocked en de officiële T-mobile rom erop gezet. Na een week was de telefoon alweer thuisgestuurd bij die vriend van me. Ik was zeer verbaast dat het zo snel ging. Reparatie was onder garantie uitgevoerd.

Heb er vandaag Android opgezet. Wat is dat OS toch vele malen fijner dan WM. Jammer genoeg loopt het nog niet helemaal super.

[ Voor 11% gewijzigd door giedo555 op 14-01-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:15
Gisteren toch maar besloten om mijn touch pro 2 weg te doen. Zonde om zo'n duur toestel na ruim een jaar alweer weg te doen, ik was namelijk van plan om hier toch wel wat meer dan 2 jaartjes mee te doen. Maar vanwege de traagheid is er absoluut niet mee te werken.

De bouwkwaliteit is ook niet je van het, normaal zien mijn telefoons na 2 jaar er nog redelijk goed uit, maar van dit toestel is de coating op veel plekken weggesleten.

Vanwege de staat van het toestel durf ik hem met goed fatsoen ook niet meer op marktplaats te zetten. Gelukkig wil zonzoo.nl er nog 100 euro voor geven.

Ik heb nu een desire HD, maar wat een verademing is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:25
Boktor schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:31:
Gisteren toch maar besloten om mijn touch pro 2 weg te doen. Zonde om zo'n duur toestel na ruim een jaar alweer weg te doen, ik was namelijk van plan om hier toch wel wat meer dan 2 jaartjes mee te doen. Maar vanwege de traagheid is er absoluut niet mee te werken.

De bouwkwaliteit is ook niet je van het, normaal zien mijn telefoons na 2 jaar er nog redelijk goed uit, maar van dit toestel is de coating op veel plekken weggesleten.

Vanwege de staat van het toestel durf ik hem met goed fatsoen ook niet meer op marktplaats te zetten. Gelukkig wil zonzoo.nl er nog 100 euro voor geven.

Ik heb nu een desire HD, maar wat een verademing is dat zeg.
Goede tip!(zonzoo) ik ga die van mij ook vanwege dezelfde reden inleveren.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 16:08
Ik heb een T-Mobile Touch Pro2. Probeer die maar eens kwijt te komen op bovenstaande site...

Hint; Het ding heet een MDA Vario V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Zo, niet verwacht dat reparatie zo snel kon zijn bij HTC. Ik had vrijdag gebeld, maandag is het toestel opgehaald, en vandaag stond er een meneer van de TNT voor de deur. Nieuw scherm gekregen, en waarschijnlijk iets van het toetsenbord vervangen, maar het geen nieuw moederbordje, dus geen compleet toetsenbord. Wel is opeens mijn Del knop heel fel.. had ik al eerder gelezen. Ligt dat aan de software update die ze hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een geheel nieuw (gerefurbished) toestel gehad en ook deze heeft een erg opvallende del toets.. Daarnaast hoe is jullie bereik met dit toestel? Mijn andere toestel van een paar tientjes heeft nog beter bereik(beiden Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48
Ik vraag me af wat jullie allemaal uitvreten met je telefoon dat de coating al weggesleten is...

Overigens kun je je imei nummer in de telefoon zelf opzoeken. Instellingen -> info over telefoon -> telefoon identiteit. Dus dan hoef je je telefoon niet meer open te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

D-Raven schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:59:
Ik vraag me af wat jullie allemaal uitvreten met je telefoon dat de coating al weggesleten is...

Overigens kun je je imei nummer in de telefoon zelf opzoeken. Instellingen -> info over telefoon -> telefoon identiteit. Dus dan hoef je je telefoon niet meer open te maken ;)
Als de coating is weggesleten dan doe je echt iets fout. Na een jaar gebruik zaten er alleen krasjes op van een kleine valpartij :P

Ik denk dat ik nog 1 energy rom ga proberen, en daarna steek ik geen tijd meer in dit onding.
Altijd als ik het scherm inschakel, moet de klok nog refreshen, en dit duurt soms even. Als ie het uberhaupt al doet. Mailtjes komen soms ook pas aan als het scherm weer even aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hallo mensen,

Ik zie een ROM niet vaak hiervoorbij komen, dat is de ROM van Jackos. Voor de mensen die veel problemen hebben met instabiliteit, korte accuduur, veel geheugenverbruik e.d. kan ik deze roms erg aanraden :)
Op XDA te vinden als Jackos S2 ROM ;)

Gewoon een tip :) Ik zag deepshining een aantal keer voorbij komen, die heb ik inmiddels ook geprobeerd.. maar wat een bagger :(

Grtz FeareX

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:12
Pure nieuwsgierigheid...en omdat ik ook nog geen echt favoriete rom heb...maar nu wel deepshining draai. Wat vind je er bagger aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48
En wat is nou zo goed aan die van Jackos in vergelijking met Deepshining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Zo heb mijn telefoon terug en tot nu toe is hij niet meer uitgevallen. Dus hoop nu dat het probleem is opgelost, daarnaast hebben ze het krasje weggewerkt. Hoe ze het gedaan hebben geen idee maar ben er wel blij mee, eindelijk de tijd om alles uit deze telefoon te halen wat er in zit.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Su6 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Dirkweggeman schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:35:
Pure nieuwsgierigheid...en omdat ik ook nog geen echt favoriete rom heb...maar nu wel deepshining draai. Wat vind je er bagger aan?
Sorry voor m'n late respons, was vergeten dat ik hier wat gepost heb O-)

Maar in ieder geval, de Deepshining geeft mij echt een "custom rom" gevoel. Daarmee bedoel ik dat veel dingen vaak toch niet zo lekker werken. Het meeste vond ik bij de Deepshining de reactiesnelheid. De meest simpele zaken zoals scherm aanzetten, unlocken en snel mn nieuwe mail checken reageerde sloom en het opbouwen van de mail-app duurde lang.
Deepshining heeft 6.5.3, dat is toch een soort van beta-achtige WM versie en daar zal het verschil waarschijnlijk ook wel in zitten. Ik zag ook een hoop custom high-res icons overal wat de snelheid ook niet ten goede brengt en voor mij het complete menu onoverzichtelijk maakt (went wss wel na lang gebruik maar toch..).
Ik heb de Deepshining ROM geflashed volgens het advies van de maker, eerst de meest recente HTC ROM erop en daarna de Deepshining ROM erop. Na het advies gevolgd te hebben had ik daar mijn eerste SOD weer te pakken :( .. Dat laat zowieso direct een slechte indruk achter.
Ik weet dat ik niet veel concrete punten eruit pak, ik heb de ROM ook maar een week op mijn telefoon gehad en de meest basic zaken werkte gewoon niet fijn vond ik.

Bij de Jackos ROM's daarintegen ervaar ik een snelheidsverbetering tegenover andere ROM's, veel vrij geheugen en een overal snelle ervaring. De maker van de Jackos ROM's zijn zo ontworpen dat het HTC zelf had kunnen zijn (maar dan beter :p )

Misschien nog een leuke toevoeging:
Jackos heeft vannacht zijn nieuwe S3 lijn geplaatst. Deze is sneller dan zijn vorige S2 reeks (waar ik mijn ervaringen over schreef) en schijnt weer een stuk efficiënter in elkaar te zitten. Ik had deze er vannacht meteen opgezet en kan bevestigen dat deze ook echt sneller is :D Nu mn telefoon weer overclocked naar 768Mhz en het werkt over het algemeen erg snel (voor zover deze telefoon snel kan zijn :) )

Grtz FeareX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
Dan misschien toch maar eens jackos proberen...als dieniet bevalt kan ik altijd weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Dirkweggeman schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:21:
Dan misschien toch maar eens jackos proberen...als dieniet bevalt kan ik altijd weer terug...
Dat is ook weer zo :) Dat is het mooie aan de custom ROM's, veel keuze.

Ik heb de ShowLite versie op mn TP2 momenteel ;) Werkt vlot. Beste mix van snelheid en eyecandy is de SmartMove.

Grtz FeareX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
FeareX schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:09:
[...]

Dat is ook weer zo :) Dat is het mooie aan de custom ROM's, veel keuze.

Ik heb de ShowLite versie op mn TP2 momenteel ;) Werkt vlot. Beste mix van snelheid en eyecandy is de SmartMove.

Grtz FeareX
zal morgen eens naar kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:17

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:32:
Heb een geheel nieuw (gerefurbished) toestel gehad en ook deze heeft een erg opvallende del toets.. Daarnaast hoe is jullie bereik met dit toestel? Mijn andere toestel van een paar tientjes heeft nog beter bereik(beiden Vodafone)
3g-ontvangst van de meeste htc-toestellen is niet geweldig. M'n oude nokia 6680 en de Samsung Omnia qwerty van m'n vriendin houden veel beter 3G-ontvangst. Desire Z is ook maar ietsjes beter dan de TP2, maar die heeft weer een soort deathgrip waarbij umts wegvalt als je de linker onderhoek vastpakt 8)7

Ik hoop nog steeds heel erg dat Nokia eens een keer met Android-toestellen komt :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Ik zie dat deepshining een update heeft gegeven, misschien interessant voor mensen die nog de 26 december release hebben draaien.

Dirkweggeman, heb je Jackos S3 nog geprobeerd? Vind je het wat?

Grtz, Fearex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 17:14
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:59:
Ben opzoek naar een oplossing om mijn TP2 op mijn dashboard te kunnen bevestigen en op te laden.
Heb al aardig wat oplossingen gevonden, maar ze zijn of niet betaalbaar, of de houder en de charger moeten los aangeschaft worden en dat is weer dubbele verzendkosten.
Iemand toevallig een winkel waar ik iets dergelijks kan halen?
Het is maar voor een half jaartje dus wil er niet teveel geld aan uitgeven ;)
Je loopt even de lokale MediaMarkt of iets dergelijks binnen en haalt daar een universele houder en 'n 12V sigaretten aansteker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Laatst online: 02:14
ik ga die jackos s3 ook maar is uit proberen zal denk de JackFULL versie worden

draai nu nog energy rom van 5dec draait nog steeds goed maar even kijken als die jackos s3 misschien beter is
anders gewoon weer terug naar energy rom maar dan naar de nieuwste datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:46
Heb vorige week eindelijk een nieuwe gekregen na deze 5 keer opgestuurd te hebben, werd tijd...
Hij staat nu trouwens op V&A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
ROM,
Beste mede eigenaren van een htc tp2,
ik wil graag de engery rom installeren omdat de originele windows versie vrij gaar is.
ik heb een gewone htc branded phone maar krijge de rom niet geinstalleerd,
hij blijft hangen tijdens de update op 0 % en geeft aan dat pc/laptop niet kan verbinden.
heb het getest in win 7 met mobile divice centre en met active sync in xp, bij geven het zelfde probleem

heeft iemand suggesties? of install notes, die kan ik nl niet vinden.
heb de nbh en exe staan gewoon op desktop en exe word uitgevoerd, dat gaat prima tot de update...
de de laaste engery rom en addict rom geprobeerd.
doe ik iets verkeerd?

iMac 2020 i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
o.poulssen schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:58:
ROM,
Beste mede eigenaren van een htc tp2,
ik wil graag de engery rom installeren omdat de originele windows versie vrij gaar is.
ik heb een gewone htc branded phone maar krijge de rom niet geinstalleerd,
hij blijft hangen tijdens de update op 0 % en geeft aan dat pc/laptop niet kan verbinden.
heb het getest in win 7 met mobile divice centre en met active sync in xp, bij geven het zelfde probleem

heeft iemand suggesties? of install notes, die kan ik nl niet vinden.
heb de nbh en exe staan gewoon op desktop en exe word uitgevoerd, dat gaat prima tot de update...
de de laaste engery rom en addict rom geprobeerd.
doe ik iets verkeerd?
HardSPL toegepast? Zo niet.. zie XDA voor de howto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
thanks, had al zown vermoeden, mocht je een directe link hebben zie ik die graag ;0

iMac 2020 i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
o.poulssen schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:59:
thanks, had al zown vermoeden, mocht je een directe link hebben zie ik die graag ;0
Vooruit dan maar.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=550131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Nieuwe update van Jackos @xda devs :) Zodrek even installeren, zijn nieuwe S3 reeks bevat nog een paar oneffenheden vergeleken met de S2 maar de snelheid is wel een stuk verbeterd.
Ik laat mn bevindingen nog wel weten :)

Grtz FeareX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Nou inmiddels alles weer up and running. Alles lijkt goed te werken. Ik heb deze keer gekozen voor smartmove (sense 2.1). Paar daagjes testen en dan kom ik er snel zat achter of alles ook echt stabiel blijft :)

Ik heb nu trouwens geen overclock naar 768Mhz en alles voelt toch nog heel snel aan :) deze keer maar profiteren van wat extra accu-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Laatst online: 02:14
FeareX schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:20:
Nou inmiddels alles weer up and running. Alles lijkt goed te werken. Ik heb deze keer gekozen voor smartmove (sense 2.1). Paar daagjes testen en dan kom ik er snel zat achter of alles ook echt stabiel blijft :)

Ik heb nu trouwens geen overclock naar 768Mhz en alles voelt toch nog heel snel aan :) deze keer maar profiteren van wat extra accu-tijd.
ik heb zelf deze genomen Jackos S3 ROM JackFULL1.0.0

maar ik vind het niet zo tegen over de energy rom die ik had van 5 dec
soms lockt die gewoon raar in eens of zo kan misschien wel ingesteld worden
maar soms ben ik gewoon bezig met kijken en dan in eens een lock :S

en soms knal sense een paar keer op een dag er uit moet steeds op nieuw laden en andere dag beelft die het een hele dag gewoon doen

zal wel schoonheid foutjes zijn de s2 versie zal dan wel goed zijn maar de s3 nog niet volgende bluild denk het wel of gewoon geen jackfull versie ken natuurlijk ook

maar ik ga gewoon weer terug naar energy rom vanavond even kijken welke de nieuwste is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
NLMarcel194 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 06:33:
[...]

ik heb zelf deze genomen Jackos S3 ROM JackFULL1.0.0

maar ik vind het niet zo tegen over de energy rom die ik had van 5 dec
soms lockt die gewoon raar in eens of zo kan misschien wel ingesteld worden
maar soms ben ik gewoon bezig met kijken en dan in eens een lock :S

en soms knal sense een paar keer op een dag er uit moet steeds op nieuw laden en andere dag beelft die het een hele dag gewoon doen

zal wel schoonheid foutjes zijn de s2 versie zal dan wel goed zijn maar de s3 nog niet volgende bluild denk het wel of gewoon geen jackfull versie ken natuurlijk ook

maar ik ga gewoon weer terug naar energy rom vanavond even kijken welke de nieuwste is
Dat is een programma die Jackos zelf erg fijn vind volgens mij. In je Windows startup folder staat proximitylocker, als je die weghaalt en vervolgens je telefoon opnieuw opstart dan doettie dat niet meer. Ik vond het zelf ook niet fijn omdat ik met het openschuiven van mn keyboard vaak voor die sensor zit (zit linksboven je scherm, deze wordt ook gebruikt als je belt zodat je scherm uitgaat als je je telefoon tegen je oor hou).
Op een HD2 lijkt een energy rom me geweldig maar de TP2 is te langzaam voor al die eyecandy vind ik. Nouja voor ieder wat wils op xda devs :)

Grtz, Fearex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er laatst achter gekomen dat als ik aan het internetten ben, via wifi of 3G, ik niet telefonisch bereikbaar ben. Is dit een bekend probleem? Ik kon er niks over vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 10:30:
Ik ben er laatst achter gekomen dat als ik aan het internetten ben, via wifi of 3G, ik niet telefonisch bereikbaar ben. Is dit een bekend probleem? Ik kon er niks over vinden ...
Hoor je ook je modem tikken? Heb je geen ISDN abonnement? ;)

Geen bekend probleem, is je dit eenmalig overkomen of is dit altijd het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:41:
Hoor je ook je modem tikken? Heb je geen ISDN abonnement? ;)
Hahaha, LOL! :D Ik za de vraag iets verduidelijken ;)

Als ik met mijn TP2 aan het internetten ben ...
JBS schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:41:
Geen bekend probleem, is je dit eenmalig overkomen of is dit altijd het geval?
Dit lijkt altijd het geval ... De laatste tijd hoor ik dat ik telefonisch onbereikbaar ben als ik ondertussen continue in de trein met het internet bezig ben geweest. Men krijgt direct de voicemail te horen.

Zal het eens goed gaan testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 22:38
m'n ouwe heer heeft dit toestel ook, maar nu heeft ie geen data abbo maar laat z'n toestel via wifi op internet om wat te bekijken,, alleen nu heeft ie een flinke hap uit z'n prepraid tegoed .....

nou heb ik kaisertweak op m'n eigen TYTN II dat ie geen data via gsm/G3 mag halen.
is er voor dit toestel ook zo iets ???
vaak zie ik op tweakers in het openings postings wel de nodige links staan

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:17

Sorcerer8472

Mens sana?

Wat betreft de 'onbereikbare mensen' heb ik een paar vragen:
- gebruiken jullie Android op de TP2?
- welke provider hebben jullie?
- internetten jullie op 3G of via 2G op dat moment?

Er speelde een paar jaar geleden op zowel KPN als Vodafone een probleem waardoor je in HSDPA-modus niet telefonisch bereikbaar was. Alleen als je op 3G zat, was je dat wel. Dat zou intussen gefixed moeten zijn (ik dénk dat hij dan wel terug moet switchen naar 3G, maar dan is wel nog data naast spraak mogelijk).

Bij GPRS weet ik niet zeker hoe het werkt, maar het is in ieder geval wel zo dat dataverkeer en bellen niet te combineren zijn. In het verleden bij KPN en bij Telfort was mijn ervaring dat gesprekken niet binnenkomen bij GPRS tijdens veel dataverkeer (downloads, RDP). Het overgaan van de telefoon geldt trouwens ook als 'bellen'. Of dat bij 3G ook zo is weet ik niet.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook heel erg vaak dat ik onbereikbaar ben bij Vodafone en gebruik geen android. Daarnaast is mij opgevallen dat het lichtje knippert, maar even later pas een sms binnen komt. Ook heb ik heel vaak dat het toestel 1 keer overgaat en vervolgens krijg ik een sms dat ik onbereikbaar was. Dat kan toch nooit goed zijn?

Ik ben tijdens deze problemen niet aan het internetten of iets dergelijks. Heb reeds een ander kaart gehad van Vodafone, maar mijn problemen bleven aan. Daarna heb ik een ander toestel gehad van HTC, maar nog steeds heb ik hier last van. Na een hard reset lijk ik er even geen last van te hebben, maar na een tijdje begint het weer. Heb het gevoel dat het toestel te traag is en het niet aan kan of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Is er voor de HTC Touch Pro2 ook een basic nederlandse ROM te krijgen, d.w.z. zonder touch flow en opera.e.d.
Dus alleen de kale windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

En het wordt een beetje eentonig maar mijn HTC mag voor de derde keer weg, steeds het zelfde probleem. Nu HTC maar gebeld en ik krijg een vervangend toestel, als deze niet voldoet krijg ik een volledig nieuw toestel van HTC. Ben wel benieuwd hoelang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Von Henkel schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:46:
Is er voor de HTC Touch Pro2 ook een basic nederlandse ROM te krijgen, d.w.z. zonder touch flow en opera.e.d.
Dus alleen de kale windows?
Sense kun je uitschakelen, Opera verwijderen. Voldoet dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:24
Mijn vrouw heeft de Samsung Galaxy Ace maar gekocht (ze wilde toch al over op Android vanwege Whatsapp e.d.)

Ga binnenkort lekker klooien met de TP2. Custom firmware erop en ook eens Android proberen.
Maar heb gemerkt dat sinds dat de foon terug was, deze steeds vaker problemen gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
JBS schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:41:
[...]
Sense kun je uitschakelen, Opera verwijderen. Voldoet dat ook?
Sence is uitgeschakeld, verwijderen van Opera was ik nog niet tegengekomen, wist ook niet dat dat ging. hij zit namelijk in de ROM "ingebakken"

Maar het mooiste zou uiteraard zijn als het er nooit heeft ingezeten, die "vervuiling" blijft er anders altijd in, ook al vink je het uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Von Henkel schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:13:
[...]

Sence is uitgeschakeld, verwijderen van Opera was ik nog niet tegengekomen, wist ook niet dat dat ging. hij zit namelijk in de ROM "ingebakken"

Maar het mooiste zou uiteraard zijn als het er nooit heeft ingezeten, die "vervuiling" blijft er anders altijd in, ook al vink je het uit
NRGZ28 maakt custom ROM's die o.a. in het Nederlands verschijnen. Geloof niet dat zijn Titanium versies (zonder Sense) ook in het Nederlands komen, maar het is het nemen van een kijkje zeker waard. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=562773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-02 21:44
Even een vraagje:

Mijn TP2, iets ouder dan een jaar, heeft sinds kort dat als ik aan het bellen ben, regelmatig mijn microfoon uit valt :/ het duurt dan meestal iets van 15 seconden, en dan ben ik weer te horen..

Had mail gestuurd naar HTC, deze raden aan een harde reset te doen.
Dit vervolgens gedaan, maar probleem blijft bestaan.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Greetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zou zeggen, probeer een andere chip (liefst andere provider) om te testen, mocht je probleem dan weg zijn, dan ligt het aan de provider of aan je chip.
Mocht je het probleem dan nog hebben, dan ligt het aan je telefoon.
Kan het zijn dat het iets te maken heeft met software wat je hebt geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:31:
Ik zou zeggen, probeer een andere chip (liefst andere provider) om te testen, mocht je probleem dan weg zijn, dan ligt het aan de provider of aan je chip.
Kan het zijn dat het iets te maken heeft met software wat je hebt geinstalleerd?
Met chip bedoel je vast SIM kaart? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Je kan wel beginnen met testen door te kijken of een video wel continue geluid bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
JBS schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:19:
[...]

NRGZ28 maakt custom ROM's die o.a. in het Nederlands verschijnen. Geloof niet dat zijn Titanium versies (zonder Sense) ook in het Nederlands komen, maar het is het nemen van een kijkje zeker waard. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=562773
Dit is wat ik bedoel ;) nu nog alleen in het Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
Saturnus schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:43:
Je kan wel beginnen met testen door te kijken of een video wel continue geluid bevat.
Heb dit zojuist geprobeerd, geluid valt bij een filmpje niet weg.

Ik ga morgen even proberen met andere sim er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
JBS schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:08:
[...]
Met chip bedoel je vast SIM kaart? ;)
Haha, ik zat met sim in mijn hoofd, maar typte wat anders.
Bedoelde uiteraard sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suther
Arunia schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:31:
Programma's die ik heb geinstalleerd: TomTom, SportyPal, NoData :)

Daar kan het niet aan liggen lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:11

SkyStreaker

Move on up!

Kan iemand mij vertellen hoe ik via wifi wel om de 5 minuten kan checken op mijn email? Ik heb internet via GPRS (lees: opgezegd) uit, omdat ik het niet gebruik. Wifi heb ik op maximale prestatie staan. Ik moet echter handmatig dus mijn email ophalen ipv. van dat wel via GPRS om de 5 minuten gaat. Komt dit omdat de telefoon in stand-by gaat?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:02:
Kan iemand mij vertellen hoe ik via wifi wel om de 5 minuten kan checken op mijn email? Ik heb internet via GPRS (lees: opgezegd) uit, omdat ik het niet gebruik. Wifi heb ik op maximale prestatie staan. Ik moet echter handmatig dus mijn email ophalen ipv. van dat wel via GPRS om de 5 minuten gaat. Komt dit omdat de telefoon in stand-by gaat?
Ja, standaard wordt je WIFI verbinding verbroken als je telefoon in stand-by gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

JBS schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:21:
[...]
Ja, standaard wordt je WIFI verbinding verbroken als je telefoon in stand-by gaat.
Ik heb inmiddels idd ook verholpen door dat ding niet in stand-by te laten. Is dat hetzelfde met bluetooth?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:23:
[...]

Ik heb inmiddels idd ook verholpen door dat ding niet in stand-by te laten. Is dat hetzelfde met bluetooth?
Nee, bluetooth blijft standaard wel actief wanneer je telefoon in stand-by gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Renate1970 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:23:
En het wordt een beetje eentonig maar mijn HTC mag voor de derde keer weg, steeds het zelfde probleem. Nu HTC maar gebeld en ik krijg een vervangend toestel, als deze niet voldoet krijg ik een volledig nieuw toestel van HTC. Ben wel benieuwd hoelang dat gaat duren.
Nou moe na wat heen en weer gebel met HTC nog steeds geen duidelijk antwoord. Dus KPN maar weer gebeld van hoe en wat, zegt de dame ga maar naar de KPN toe en maak maar wat herrie dat je een werkend toestel krijgt. Zo gezegd zo gedaan. Wat ik dus had willen doen is een schone orginele rom van HTC erop zetten, bij de 8% begeeft hij steeds de geest en raakt verstrikt in het kleuren schermpje dus niks mee aan te vangen. Netjes auto in en naar KPN want ik was het zat. Daar aangekomen mevrouw we kijken hem na en is hij kapot kunt u een andere uitzoeken. Na een klein half uurtje komt de repair man lachtend op me af met de mededeling hij doet het weer :) ik heb hem ook en ook zelf er heel veel mee geklungeld eer ik het doorhad. Wat blijkt als je een schone rom (dus niet fabrieksinstellingen) erop wil zetten moet je de volume knop naar onder duwen dan vind hij direct de drivers. Weten we dat ook weer alleen idioot dat HTC dit niet zelf even aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Renate1970 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 07:48:
[...]
Wat blijkt als je een schone rom (dus niet fabrieksinstellingen) erop wil zetten moet je de volume knop naar onder duwen dan vind hij direct de drivers. Weten we dat ook weer alleen idioot dat HTC dit niet zelf even aangeeft.
Als je een niet originele HTC ROM geïnstalleerd had, was je deze tutorial ook vast wel eens tegen gekomen. ;) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=550540

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 10-03-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

JBS schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:47:
[...]
Nee, bluetooth blijft standaard wel actief wanneer je telefoon in stand-by gaat.
Mooi, ga ik die gebruik voor mail te ontvangen en streamen, dit werkt niet lekker XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkyStreaker schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:49:
[...]

Mooi, ga ik die gebruik voor mail te ontvangen en streamen, dit werkt niet lekker XD
Bluetooth om mail te ontvangen? Succes ;)
WIFI is vast wel in te stellen dat de verbinding in stand gehouden wordt wanneer je telefoon in stand-by gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:13
Ik heb nu eindelijk voor het eerst een custom rom draaien (nrg), en tot nu toe ben ik tevreden hoe de telefoon nu werkt.

Van het weekend ga ik het scherm vervangen ( toestel is gevallen, en het scherm is gebarsten), het nieuwe scherm heb ik via mp voor 50 euro kunnen kopen met een handleiding en een filmpje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 13:56
Ik heb nu toch een raar probleem met mijn touch pro2... Ik draai nu de officiele windows mobile 6.5 NL ROM.

Er zijn hele rare dingen aan de hand:
- Ik heb helemaal geen internet meer (t-mobile), terwijl ik niks heb veranderd aan de instellingen en ik niets kan vinden over een storing.
- Plotseling heb ik, als ik een gemiste oproep heb, onder mijn normale slider van de blokkering, een andere slider met het gemiste oproep tekentje.
- Mijn emailaccount is niet meer te vinden. Ik had hem ingesteld op handmatig downloaden, maar nou wilde ik hem vanochtend checken, maar was hij er niet meer. De laatste gedownloade email staat wel in het sense scherm, maar die kan ik niet verder openen.

Het enige wat ik gisteravond heb gedaan is met winsporttracker mijn activiteiten omgezet, zodat ik mijn getrackte routes kon openen in google earth.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:59
R.E. schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:08:
Ik heb nu toch een raar probleem met mijn touch pro2... Ik draai nu de officiele windows mobile 6.5 NL ROM.

Er zijn hele rare dingen aan de hand:
- Ik heb helemaal geen internet meer (t-mobile), terwijl ik niks heb veranderd aan de instellingen en ik niets kan vinden over een storing.
- Plotseling heb ik, als ik een gemiste oproep heb, onder mijn normale slider van de blokkering, een andere slider met het gemiste oproep tekentje.
- Mijn emailaccount is niet meer te vinden. Ik had hem ingesteld op handmatig downloaden, maar nou wilde ik hem vanochtend checken, maar was hij er niet meer. De laatste gedownloade email staat wel in het sense scherm, maar die kan ik niet verder openen.

Het enige wat ik gisteravond heb gedaan is met winsporttracker mijn activiteiten omgezet, zodat ik mijn getrackte routes kon openen in google earth.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Ik heb alleen het 1ste probleem, al een week geen internet meer.
Harde reset gedaan en instellingen terug gezet maar niks werkt.
Vodafone gebeld en die kunnen niks vinden, mijn blox staat nog actief

who put a "stop payment" on my reality check

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste