Sorry voor m'n late respons, was vergeten dat ik hier wat gepost heb
Maar in ieder geval, de Deepshining geeft mij echt een "custom rom" gevoel. Daarmee bedoel ik dat veel dingen vaak toch niet zo lekker werken. Het meeste vond ik bij de Deepshining de reactiesnelheid. De meest simpele zaken zoals scherm aanzetten, unlocken en snel mn nieuwe mail checken reageerde sloom en het opbouwen van de mail-app duurde lang.
Deepshining heeft 6.5.3, dat is toch een soort van beta-achtige WM versie en daar zal het verschil waarschijnlijk ook wel in zitten. Ik zag ook een hoop custom high-res icons overal wat de snelheid ook niet ten goede brengt en voor mij het complete menu onoverzichtelijk maakt (went wss wel na lang gebruik maar toch..).
Ik heb de Deepshining ROM geflashed volgens het advies van de maker, eerst de meest recente HTC ROM erop en daarna de Deepshining ROM erop. Na het advies gevolgd te hebben had ik daar mijn eerste SOD weer te pakken

.. Dat laat zowieso direct een slechte indruk achter.
Ik weet dat ik niet veel concrete punten eruit pak, ik heb de ROM ook maar een week op mijn telefoon gehad en de meest basic zaken werkte gewoon niet fijn vond ik.
Bij de Jackos ROM's daarintegen ervaar ik een snelheidsverbetering tegenover andere ROM's, veel vrij geheugen en een overal snelle ervaring. De maker van de Jackos ROM's zijn zo ontworpen dat het HTC zelf had kunnen zijn (maar dan beter

)
Misschien nog een leuke toevoeging:
Jackos heeft vannacht zijn nieuwe S3 lijn geplaatst. Deze is sneller dan zijn vorige S2 reeks (waar ik mijn ervaringen over schreef) en schijnt weer een stuk efficiënter in elkaar te zitten. Ik had deze er vannacht meteen opgezet en kan bevestigen dat deze ook echt sneller is

Nu mn telefoon weer overclocked naar 768Mhz en het werkt over het algemeen erg snel (voor zover deze telefoon snel kan zijn

)
Grtz FeareX