| ||||
[ Voor 150% gewijzigd door JBS op 27-01-2011 18:41 ]
| ||||
[ Voor 150% gewijzigd door JBS op 27-01-2011 18:41 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
[ Voor 55% gewijzigd door 5V1NA70G op 12-04-2010 14:31 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Hij trilt wel, maar er is nog geen ringtone hoorbaar.Sorcerer8472 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:33:
Hmm, op zich is het wel handig dat de telefoon overgaat als je gebeld wordt
Maar ik zal het topic met belangstelling volgen!
tuurlijk mag dat..5V1NA70G schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:47:
Ja dat kan ik doen, de vraag is of dat is toegestaan hier.
[ Voor 22% gewijzigd door Rohit op 12-04-2010 15:04 ]
Omdat de cabmethode niet werkt men android+sense, dat moet handmatig.rohit schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:03:
[...]
tuurlijk mag dat..
dit is de android topic toch?
maarre ff serieus, tjek het topic op XDA en iedereen snapt het..
gewoon een cabje installeren that's it!
waarom gebruik je in de OP de handmatige installatie methode? gebruik die CAB bestand gewoon
1000 simpeler en mooierwant krijg je ook nog eens een mooi icoontje in je startmenu
ok dan zet je ze allebei toch?5V1NA70G schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:12:
[...]
Omdat de cabmethode niet werkt men android+sense, dat moet handmatig.
Als men de nexusbase handmatig kan, dan moet desirebase ook lukken, die is namelijk een klein beetje ingewikkelder
[ Voor 7% gewijzigd door Rohit op 12-04-2010 15:18 ]
welke plaatjes?rohit schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:18:
[...]
ok dan zet je ze allebei toch?
lukt het met de plaatjes??
ik zie de tp2 dubbel
http://got.jdsoft.eu/Rhodium/topictop.png
[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 12-04-2010 15:28 ]
Bij mij werkt hij wel, ligt denk ik aan je dns server o.i.d.rohit schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:26:
[...]
http://got.jdsoft.eu/Rhodium/topictop.png
die..
in het tp2 topic werkt het wel..
dezelfde plaatje werkt in het andere topic wel.. beetje raar (A)5V1NA70G schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:29:
[...]
Bij mij werkt hij wel, ligt denk ik aan je dns server o.i.d.
Dank!JapyDooge schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:44:
Hier werkt allesdus wat mij betreft mag het zelfs ontopic gaan nu
Ik heb in het andere topic nog even linkjes gemaakt naar deze in de OP.
[ Voor 14% gewijzigd door 5V1NA70G op 12-04-2010 16:14 ]
waarmee surf je? met mozilla firefox werkt alles prima namelijkrohit schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:29:
kijk hoe ik het zie:
[afbeelding]
waarschijnlijk zie ik daarom 2 keer de TP2 plaatje omdat deze plaatjes hierboven over de breedte staan ipv onder elkaar..
IE 8.rinusnl schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:31:
[...]
waarmee surf je? met mozilla firefox werkt alles prima namelijk
nice nu doet hij het
Ik zie dat je al een duidelijker overzicht gemaakt hebt van wat wel en wat niet werkt. Of die rijtjes nu onder elkaar staan of in een tabel maakt niet uit. Lekker zo laten dus5V1NA70G schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:30:
JBS hierbij promoveer ik je tot medebouwer
volgens mij kan je nu ook OP aanpassen, so go for it.
Zolang het maar mooi in de layout van JadyDooge past
[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 12-04-2010 17:52 ]
[ Voor 47% gewijzigd door ind0mi op 13-04-2010 10:28 ]
##Rhodium-Verizon##
Boot: Yes (boots in landscape & frequent wait messages)
Speed: Ok and smooth for the most part
Data: Ok
Wifi: Yes (no WEP)
Reboot: Yes
Sleep: Yes
Battery: At 5% - frequent "low battery" pop-ups
Sound: calls-very low, no external sound
LED's: Random orange/green (as stated in previous it seems to be orange when on, and alternating orange/green when sleeping)
##Tilt2##
Boot: Ok (Starts up in landscape) x3
Speed: Faster :-) x2 (also getting quite hot again during usage..)
Battery: Ok Charging!! :-) x1 (x2 not charging - just reports it is. Starts at 11-14%, quickly drops to 5% and stays. was 90% in winmo)
Data: Ok x3
Wifi: Ok x3
Reboot: Ok x3
Sleep: Ok x3
Bluetooth: No x3
Brightness: No x2
Camera: No x3
Sound: Ok, No external sound x3
##Topaz 210##
some previous systems worked better...
so it's a step back
except the speed ;-)
##Rhodium-Sprint Tp 2#
Boot: Yes (boots in landscape & frequent wait messages)
Speed: Ok and smooth for the most part
Data: Ok
Wifi: Yes (WEP i don't know never use it.)
Reboot: Yes
Sleep: Yes
Battery: At 15% = ChargingI have custom Room= BharS_5.2
Sound: calls-very low, no external sound
Comments= Nice progress keep the good job.
gaat dit over de Sense versie of die zonder Sense?? of maakt dat niet uit???5V1NA70G schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:40:
Er is een nieuwe zImage uit.
Hieronder even wat er behoort te werken en wat niet.
[...]
ok5V1NA70G schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:43:
Maakt dacht ik niet uit
[ Voor 27% gewijzigd door 5V1NA70G op 14-04-2010 22:38 ]
hmm opladen werkt bij mij niet echt..5V1NA70G schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:38:
chargen werkt, batterijstatus is gewoon niet in orde.
En idd ik wil ringtone en muziek kunnen luisteren.
also speed en constante reloaden van sense mag ook wel eens afgelopen zijn
nieuwe zImages hebben dat niet meerrohit schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:05:
[...]
hmm opladen werkt bij mij niet echt..
moet wel zeggen dat ik ergens vorig week voor het laatst android heb gebruikt
misschien es ff laten updaten.. maarre irritante is, als je batterij bijna leeg is wat je dus niet ziet, bij de 5 % zegt hij opeens dat hij leeg isen dan na 2 seconde gaat hij helemaal uit, en lijkt het alsof hij dood is! dan moet je hem gewoon 10 minuten aan de oplader hangen voordat hij het weer doet
deze is naar mijn ervaring, regelmatig outdated.Mottebelke schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:37:
Misschien ook handig als overzichtje over wat er nu wel of niet werkt: http://www.androidonhtc.com/wiki/Port_Status
[ Voor 28% gewijzigd door 5V1NA70G op 18-04-2010 21:07 ]
en wat is er nog meer verandert??5V1NA70G schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:04:
[...]
deze is naar mijn ervaring, regelmatig outdated.
*edit: er is onderhand een nieuwe zImage en een nieuwe system.sqsh uit.
Deze heb ik geinstalleerd en ik zie een kleine improvement, maar helaas nog steeds geen audio(ringtone).
Ik hoop dat ze dat een prioriteit maken
[ Voor 35% gewijzigd door 5V1NA70G op 24-04-2010 14:03 ]
Gisteren even de Klinux variant geprobeerd. Had het vermoeden dat ie bleef hangen in het "Hero" scherm maar uiteindelijk ging ie toch verder. Heb er paar minuten mee gespeeld maar het maakte een wat tragere indruk (in vergelijking met eerdere non Sense builds). Daarbij zat de "startbalk" die normaal onderaan het scherm hoort bij mij tegen de rechterkant aan geplakt, verticaal.rohit schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:23:
wie heeft deze al geprobeerd:
AOSP 2.1 Download NO SENSE UI .CAB
Klinux 2.1 Download W/ SENSE UI .CAB
[ Voor 8% gewijzigd door JBS op 26-04-2010 10:22 ]
De ene heeft de HTC Sense interface en de ander niet... Zonder Sense is a la de Nexus One, met Sense a la (o.a.) Hero, Legend en Desire.Phantom schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:19:
Misschien domme vraag, maar wat is het verschil bij Android met en zonder Sense?
yup heb het geupdate maar nog steedsJBS schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:39:
Ik ben het met rohit eens dat de Sense variant er erg netjes uitziet maar in de praktijk nog (te) traag werkt.
@rohit: heb je inmiddels xdandroid geupdate naar de laatste versie m.b.v. de update functionaliteit? Wellicht brengt dit wat verbeteringen met zich mee?
[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 05-05-2010 13:56 ]
ja eindelijkJBS schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:01:
Vandaag is er een update uitgekomen waarbij GPS werkt. Het duurt wel een minuut of 10 voordat je een fix hebt door gebrek door o.a. AGPS, maar het is 'n mooi begin
[ Voor 32% gewijzigd door Rohit op 07-06-2010 11:54 ]
nee..5V1NA70G schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:32:
true maar deze is niet voor sense =\
Ja, en het staat ook in de OP bij wat wel en niet werktpieterrr schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:40:
Ik gebruik nu een tijdje XDAndroid op mijn HTC Touch Pro. Dit is naar mijn weten dezelfde versie als waar het hier over gaat. Maar ik kan mijn telefoon onder android slechts 8 uur lang gebruiken. Daarna is de batterij gewoon leeg. Hebben meer mensen hier last van?
Vooral de "battery fix" is erg welkom, je hebt nu tenminste en idee hoeveel procent van je accu je nog beschikbaar hebt.Just did a little refresh of all the cab and rar packages. Including the newest zimage/modules for the battery fix, newest rootfs file which helps with people who get stuck on looping boot animation, and for the LaunchPro version we got another update for the system.sqsh thanks to babijoee with the following updates below:
* Updated APN list from cynaogen nexus one rom
* Using LauncherPro beta as default launcher
* Removing default launcher
* Updating music application -not relevant for rhodium
* Removing apps from /system/app to AndroidApps on SD
* Implementing test boot animation from lugiber [ NOT FINAL ]
* Removing BatteryIndicator as reading are not accurate and always jumping.
* Updating startup files
* Removing livewallpaper picker and livewallpapers as they dont work at the moment. (using the app manager ones included with my builds still does tho, its only the matrix and starfield walls.)
* Support for non ascii characters
* Nordic raph keylayout
[ Voor 43% gewijzigd door JBS op 17-06-2010 19:43 ]
ok nice ben benieuwd naar je ervaringJBS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:29:
Er is gisteren weer een update uitgekomen, een "refreshed" CAB welke aardig wat updates bevat.
[...]
Vooral de "battery fix" is erg welkom, je hebt nu tenminste en idee hoeveel procent van je accu je nog beschikbaar hebt.
Dit zou wel eens een moment kunnen zijn waarop de overstap op Android voor dagelijks gebruik mogelijk is geworden (voor de die-hards uitprobeerders wellicht al eerder, maar de batterijmeter vond ik persoonlijk toch wel broodnodig). Ik ga in ieder geval proberen hoelang ik het vol ga houden om volledig Android te draaien op m'n TP2.
De ringtone werkt wel gewoon bij mij.JBS schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:38:
[...]
Ja, en het staat ook in de OP bij wat wel en niet werkt
Je bedoelt dat het geluid bij jou wel werkt in Android? Je hoort je ringtone op het moment dat je gebeld wordt?
wtf dus bij jou werkt geluid het? en niemand die een post maakt ter wereld dat eindelijk het geluid werkt?pieterrr schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:28:
[...]
De ringtone werkt wel gewoon bij mij.
Wel erg jammer. Ik vind het erg fijn werken, en wil het eigenlijk altijd gaan gebruiken. Alleen zo'n korte batterijduur is gewoon niet acceptabel.
Op XDA las ik 'n berichtje van 'n gebruiker over "heel erg zacht geluid" maar dit werd niet echt serieus genomen. Geen geluid tot nu toe dus helaas.rohit schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:58:
[...]
wtf dus bij jou werkt geluid het? en niemand die een post maakt ter wereld dat eindelijk het geluid werkt?
raar..
hahaha snap ikJBS schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:05:
[...]
Op XDA las ik 'n berichtje van 'n gebruiker over "heel erg zacht geluid" maar dit werd niet echt serieus genomen. Geen geluid tot nu toe dus helaas.
[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 23-06-2010 17:06 ]
"Its an ext2 partition that works normally as the system.sqsh
It allows read/write unlike sqsh which is read-only, this allows people to easily mount and add/remove as you like and then unmount rather than unsquashing a build then rebuilding it with the chance of looping errors and wrong squashfs version.
It comes at a price of an extra 100mbs of space of your internal/SD card capacity."
Android Version 2.1 w/ LaunchPro
[ Voor 15% gewijzigd door JBS op 24-06-2010 14:21 ]
Android 2.0.1 EclairJBS schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:19:
Ik draai al een paar dagen de 16/6 release (on-Sense variant). Draait allemaal lekker vlot. Accu gaat uurtje of 10 mee met push gmail en synchronisatie van Google Contacten en Calender ingeschakeld.
Alles bij elkaar draait het een stuk vlotter dan WinMo, echt een verademing.
Enige probleem dat ik nu heb is dat de data verbinding "na een tijdje" uitvalt. Flightmodus in- en uitschakelen lost dit probleem op.
Inmiddels is er een Ext2 build vrijgegeven, deze zou nog wat soepeler moeten lopen. Heb deze nog niet geprobeerd. Er wordt overigens aangeraden de update functionaliteit niet te gebruiken omdat er dan wat problemen op (kunnen) treden.
[...]
Zie mijn vorige bericht hierboven welke ik gebruik.rohit schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:23:
[...]
dus welke gebruik je?
welke raad jij aan? heb niet veel tijd om te experimentere namelijk
Met sense of zonder?
en gebruik jij een eigen startup. file?? heb je overclocked?
[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 24-06-2010 15:17 ]
haha slimmerik net erbij getypt!JBS schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:13:
[...]
Zie mijn vorige bericht hierboven welke ik gebruik.
Sense is leuk, maar persoonlijk vind ik het "Nexus One" idee, dus zonder Sense, ook wel lekker werken.
Geen eigen startup en ook niet overclocked.
"Volgende ronde" probeer ik de Ext2 versie.
Overigens, het is kwestie van CAB downloaden, installeren en starten maar. Heb je niet veel tijd voor nodig
Nee, stond er al voor jouw postrohit schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:48:
[...]
haha slimmerik net erbij getypt!
tja kheb nu die ext2 versie erop maar na een tijdje gaat hij niet meer aanSOD op de Android?? wtf..
Jep. Werkt gewoon, maar ik heb de htc touch pro. Dus dat is dan misschien wel anders.rohit schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:58:
[...]
wtf dus bij jou werkt geluid het? en niemand die een post maakt ter wereld dat eindelijk het geluid werkt?
raar..
PFF... waarom post je eiglk hier dan? er staat toch duidelijk TOUCH PRO2!!pieterrr schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:51:
[...]
Jep. Werkt gewoon, maar ik heb de htc touch pro. Dus dat is dan misschien wel anders.
Ik gebruik firmwareversie 2.1-update1, kernel versie 2.6.27.46-g6e8abc4 en build nummer xdandroid_msm_us-eng 2.1-update1 ECLAIR eng.bryan.20100407.215527 test-keys
je had ook de OP kunnen lezenpieterrr schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:35:
Heb je mn eerste post gelezen?
Ik post hier om te checken of Touch Pro2 gebruikers dezelfde problemen ervaren met hun batterij als ik.
Inmiddels is er ook een patch om het belvolume te verhogen. Binnenkort komt er weer een nieuwe release waarin deze patch verwerkt zou zitten; ik wacht even op die release om m'n huidige 2.1 door Froyo te laten vervangen.* Android is now generated its own "Serial Number" on first boot.
* Slide-to-Answer call screen is back!
* CDMA Data fixes for APN (Shouldn't need "fake apn" trick anymore).
* Dictionary added for On-Screen Keyboard Predictive Text!
* BLAZN: Black on Black text for notifications fixed & themed Power Widget.
* froyo.user.conf file updated.
[ Voor 39% gewijzigd door GiantLeap op 08-08-2010 00:43 ]
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Net zoals WinMo wel eens doet, verschil is alleen dat Android nog soort van beta isMHz schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:12:
Edit:
WTF?! Zit net even nog met Android te klooien, vervolgens ga ik even verder op mn laptop waardoor de telefoon is standby gaat, en 5 minuten later reboot de telefoon spontaan terwijl hij aan de USB aan het opladen was.
Onder WinMo heb ik dat nog nooit gehad, vond het daarom wel even een WTF moment.JBS schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:51:
[...]
Net zoals WinMo wel eens doet, verschil is alleen dat Android nog soort van beta is
[ Voor 26% gewijzigd door GiantLeap op 10-08-2010 16:58 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Anoniem: 46131
As you may have read in my previous post, on babijoee's xda thread, or in IRC we have been playing with new install techniques for XDAndroid. In doing so, the Devs have realized how they could speed up our system images to gain the same type of speed increases! I have uploaded new packages which include the following changes:
* Set OpenGLS version to 1.0 (helps with other devices, not for rhodium yet)
* Updated Gapps Package
* New Rootfs.img for significant performance gains!
* BLAZN: Updated theme, slight color tweaks, larger buttons (check box, pulldown menu, radial button), and green progress bars added!
[ Voor 24% gewijzigd door GiantLeap op 24-08-2010 07:30 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Dit is idd te beamenMottebelke schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:11:
Er is goed nieuws op het development front: ze hebben vandaag eindelijk het geluid werkend gekregen!
Ja, maar op te lossen door het handmatig vervangen van twee bestandjes genoemd op XDA. Handiger is echter om te updaten naar de nieuwe release, zie http://sites.google.com/s...t/updates/garbagesoundfixSpongerobie schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:52:
[...]
Wat ik toch erg tricky vind is dat er een "zoemend" geluid uit de achterkant van mijn telefoon komt, meer mensen met dit probleem?
Je moet in de startup utility het juiste model kiezen. Kies voor "Rhod100_uk" en je hebt de juiste toetsenbord indeling te pakken.Anoniem: 46131 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:25:
Fijn dat het geluid eindelijk werkt.
Heb alleen toetsenbord nog in de verkeerde indeling staan.
Weet iemand hoe je het hardware toetsenbord instelt op de standaard europeese of nederlande formaat.
Jawel, maar niet helemaal correct (# Battery Meter (about 75% fixed now)).rohit schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:03:
Volgens mij werkt de batterij indicator nog steeds niet?
en heb het gevoel dat het gewoon veel batterij vreet..
[ Voor 7% gewijzigd door GiantLeap op 16-09-2010 08:34 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
MHz schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:33:
Heb het zelf ook nog niet werkend gezien. Ik moet sowieso nog even kijken hoe je gpsfix kan downloaden. (QuickGPS onder WinMo).
Ja, GPS werkt. Een fix kun je krijgen via bijvoorbeeld Google Maps maar ook CoPilot. Probleem is echter dat zowel Google Maps als CoPilot (bij mij en bij velen andere) na een aantal minuten zorgt voor een complete Android freeze..Anoniem: 46131 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:14:
Werkt GPS bij jullie? Ik moet zeggen dat ik nog nooit de volledige 10 minuten heb gewacht op een fix. A-gps werkt toch gewoon via een download, dus zie iegenlijk niet in waarom dat niet zou kunnen werken?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 16-09-2010 14:45 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Klopt, BT werkt nog niet. Camera zit er wel aan te komen. Sowieso gaat het de laatste tijd in vergelijking met voorheen wat sneller qua ontwikkelingen dus hopelijk werkt op korte termijn BT ookTommyGun schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:12:
Hier staat in de OP dat BT wel werkt, maar dat is toch niet zo? (edit; nee dus).
https://sites.google.com/.../updates/frx01finalbuilds* In call volume control now working!
* Added full language pack
* Added Chinese and Japanese IMEs (to go to english only follow settings > keyboard)
* Boot animation speedup (ro.opengles.version=1 sync from upstream)
* GApps package update
* Several changes to enable userland Camera support (from bzo, still needs kernel support)
* Userland built-in WiFi tethering support for Rhodium (rootfs changes and testing needed)
* Signed XDAndroid release packages
[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 17-09-2010 09:48 ]
Zojuist geinstalleerd, werkt weer primaJBS schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:38:
Nieuwe releaseChange log:
[...]
https://sites.google.com/.../updates/frx01finalbuilds
De reference build is online, de blazn komt eraan
Hoe lang gaat het nu dan mee? (ben Windows Mobile meer dan zat intussenJBS schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:06:
[...]
Jawel, maar niet helemaal correct (# Battery Meter (about 75% fixed now)).
Batterij gaat inderdaad niet heel lang mee, maar dit hangt ook af van gebruik en wel of niet overclocken.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ligt aan je gebruik maar over het algemeen wordt gezegd dat een uurtje of 10 haalbaar is. Klopt, is niet lang. Maar je moet er wat voor over hebben om van Android te kunnen genieten op je TP2Sorcerer8472 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:53:
[...]
Hoe lang gaat het nu dan mee? (ben Windows Mobile meer dan zat intussen)
Merkbare verschillen ten opzichte van je vorige versie? Zo ja, welke release gebruikte je hiervoor? Update of schone installatie?Spongerobie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:52:
[...]
Zojuist geinstalleerd, werkt weer prima, 1 ding is nu wel zeker, volgende telefoon wordt een android
[ Voor 67% gewijzigd door JBS op 17-09-2010 12:30 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq