Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Bluetooth om mail te ontvangen? SuccesSkyStreaker schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:49:
[...]
Mooi, ga ik die gebruik voor mail te ontvangen en streamen, dit werkt niet lekker XD
WIFI is vast wel in te stellen dat de verbinding in stand gehouden wordt wanneer je telefoon in stand-by gaat?
Van het weekend ga ik het scherm vervangen ( toestel is gevallen, en het scherm is gebarsten), het nieuwe scherm heb ik via mp voor 50 euro kunnen kopen met een handleiding en een filmpje erbij.
Er zijn hele rare dingen aan de hand:
- Ik heb helemaal geen internet meer (t-mobile), terwijl ik niks heb veranderd aan de instellingen en ik niets kan vinden over een storing.
- Plotseling heb ik, als ik een gemiste oproep heb, onder mijn normale slider van de blokkering, een andere slider met het gemiste oproep tekentje.
- Mijn emailaccount is niet meer te vinden. Ik had hem ingesteld op handmatig downloaden, maar nou wilde ik hem vanochtend checken, maar was hij er niet meer. De laatste gedownloade email staat wel in het sense scherm, maar die kan ik niet verder openen.
Het enige wat ik gisteravond heb gedaan is met winsporttracker mijn activiteiten omgezet, zodat ik mijn getrackte routes kon openen in google earth.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Vette shit!
Ik heb alleen het 1ste probleem, al een week geen internet meer.R.E. schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:08:
Ik heb nu toch een raar probleem met mijn touch pro2... Ik draai nu de officiele windows mobile 6.5 NL ROM.
Er zijn hele rare dingen aan de hand:
- Ik heb helemaal geen internet meer (t-mobile), terwijl ik niks heb veranderd aan de instellingen en ik niets kan vinden over een storing.
- Plotseling heb ik, als ik een gemiste oproep heb, onder mijn normale slider van de blokkering, een andere slider met het gemiste oproep tekentje.
- Mijn emailaccount is niet meer te vinden. Ik had hem ingesteld op handmatig downloaden, maar nou wilde ik hem vanochtend checken, maar was hij er niet meer. De laatste gedownloade email staat wel in het sense scherm, maar die kan ik niet verder openen.
Het enige wat ik gisteravond heb gedaan is met winsporttracker mijn activiteiten omgezet, zodat ik mijn getrackte routes kon openen in google earth.
Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Harde reset gedaan en instellingen terug gezet maar niks werkt.
Vodafone gebeld en die kunnen niks vinden, mijn blox staat nog actief
who put a "stop payment" on my reality check
Jepz, dat gebruik ik nu elke dag thuis en in de trein, dat werkt gewoonSaturnus schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:52:
Zoek eens uit of WiFi wel werkt.
live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone
Automatisch zou dit goed moeten gaan. Er wordt dan vaak ook een proxy server ingesteld. Zet die eens uit.
Werkt allemaal nietSaturnus schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:24:
Heb je je 3G instellingen bekeken?
live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone
Automatisch zou dit goed moeten gaan. Er wordt dan vaak ook een proxy server ingesteld. Zet die eens uit.
Wellicht ligt het wel aan Vodafone.
@saturnus Hij connect gewoon met 3G, als ik verbinding maak springt ie op H (hsdpa).
@JBS ik ga mijn simkaart even in m'n diamond2 testen, kben net thuis dus zo ff kijken wat ie doet.
Maar ook een ander SIM kaartje in je TP2 indien mogelijk.DaRk PoIsOn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:13:
[...]
@JBS ik ga mijn simkaart even in m'n diamond2 testen, kben net thuis dus zo ff kijken wat ie doet.
Als het goed is precies andersom inloggen, tenminste dit werkt bij mij wel.Saturnus schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:58:
Weet iemand een WLM/MSN client die 'protocol 18' of hoger ondersteunt? Wat ik wil is dat ik op de Touch Pro 2 native kan msnen, maar tegelijkertijd ook ingelogd ben op een desktop pc. Deze desktop pc wordt uitgelogd als ik op de mobiel inlog met het standaard meegeleverde MS Windows Live Messenger.
Dus eerst TP2 en dan de comp.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Geen probleem hier hoor, zelfs netjes van 2 naar 3 uur met het verzetten van de klok.TommyGun schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:09:
Godvergeten klote telefoon met z'n timezone probleem
Ja, maar kloppen je sms'jes / wekker en zo ook nog? Over een maand gelukkig een Android telefoon....JBS schreef op zondag 27 maart 2011 @ 03:06:
[...]
Geen probleem hier hoor, zelfs netjes van 2 naar 3 uur met het verzetten van de klok.
Ik hoor nu regelmatig dat ik slecht verstaanbaar ben, heb ik een setting gemist? Microfoon defect? Het lijkt me niet dat ik in dat ding moet gaan praten op dusdanige wijze dat de kamer hier naast het gesprek half kan volgen, schreeuwen dus bijna.
Ga naar het overzicht van ingestelde alarmen en selecteer het betreffende alarm, onder "Alarm sound" kun je er eentje kiezen.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 09:40:
Hoe kan ik de wekker geluiden veranderen??
Download de update hier: http://www.htc.com/europe...px?dl_id=1092&news_id=911
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
ja de standaard geluiden... maar een eigen geluidje uit je opslagkaart ofzo?JBS schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:04:
[...]
Ga naar het overzicht van ingestelde alarmen en selecteer het betreffende alarm, onder "Alarm sound" kun je er eentje kiezen.
Ik adviseer je G-Alarm, 100x zoveel mogelijkheden waaronder een eigen geluidje. http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/skinsVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:49:
[...]
ja de standaard geluiden... maar een eigen geluidje uit je opslagkaart ofzo?
Ik heb een Desire Z gekocht, en ik moet zeggen; dat Android werkt 100x beter tegenover Windows Mobile 6.x...
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ik was toe aan een nieuwe, en belangrijke dingen zoals BT die niet werken... no thanksDUX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:49:
Je kunt ook Android op de Rhodium zettenWerkt best aardig
DaRk PoIsOn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:13:
[...]
@saturnus Hij connect gewoon met 3G, als ik verbinding maak springt ie op H (hsdpa).
Probleem is ondertussen al opgelost.
Overgestapt van vodafone naar m'n werkgever telfort.
In m'n diamond 2 werkt ie overigens wel gewoon maar in de pro 2 doet ie niks.
Verwijderd
Mag je na maar liefst vijf reparaties niet eigenlijk wel zoiets verwachten..?Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:43:
Niks anders dan lof voor de HTC klantenservice! Ze hebben mijn touch pro 2 gratis omgeruild voor een Desire Z! Had allerlei problemen en op het laatst zelfs newton ringen en na 5 keer opsturen is besloten om mij gratis een ander toestel te geven.
Verwijderd
Na de derde keer kreeg ik ook een nieuwe pro 2, maar ze zijn niet verplicht om een nieuwere model te geven lijkt mij? Tenslotte ik had al een nieuw toestel gehad, ze hadden die ook kunnen omruilen voor weer een nieuwe pro 2..JBS schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:56:
[...]
Mag je na maar liefst vijf reparaties niet eigenlijk wel zoiets verwachten..?
Verwijderd
Heb geprobeerd een foto te maken:

Wie herkent dit of weet een oplossing hier voor?
Heb zelf al telefoon paar keer uitgezet en aangezet maar geen succes.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 10:20 ]
heb je een harde reset geprobeerd? wel eerst back-up maken van je contacten e.dVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:20:
Sinds vanochtend heb ik problemen met mijn HTC Touch Pro 2. Na dat ik hem vannacht opgeladen heb kan ik nu niet meer als toetsenbord open op verzenden of menu klikken. Daarnaast aan de linkerkant van het scherm als het toetsenbord open is allemaal pixels e.d. Tijdens het typen van een sms/tweet of email dan zie ik niet de woorden maar alleen pixels.
Heb geprobeerd een foto te maken:
[afbeelding]
Wie herkent dit of weet een oplossing hier voor?
Heb zelf al telefoon paar keer uitgezet en aangezet maar geen succes.
Verwijderd
Hmmm, ik krijg de update niet geinstalleerd. Ongeldige Windows-file. Bekend probleem? Iemand een oplossing?Devster schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:37:
Maar wel aan de late kant. SoD was al heel lang bekend en velen (waaronder ikzelf) zijn overgestapt op een andere telefoon.
Download de update hier: http://www.htc.com/europe...px?dl_id=1092&news_id=911
edit: Ooops, even op mn phone runnen ipv op de laptop. Lézen nilsje ... lézen ...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 12:01 . Reden: stom, stom, stom ]
verder nog een probleem:
2 weken geleden deed mun scherm het opeens niet meer. ik heb mijn tp2 gekocht in december 2009, dus ik dacht dat mun garantie er af was. dus ik de telefoon open geschroefd, alle stekkers weer aangeduwd enzo, en nu doet het scherm het weer redelijk ( alleen als ik hem uitschuif niet helemaal). lijkt er op dat de kabel kapot aan het gaan is.
kijk ik vorige week op internet, schijt htc 2 jaar garantie te hebben op producten....
nu heb ik alleen het Void stickertje dat over de schroef heen zit kapot gemaakt...
zijn er ergens van die stickertjes te kopen ofzo? of kan ik iets anders doen?
verder valt mun microfoon tijdens het bellen heel vaak weg, ben dat 15 seconden niet te horen, en dan weer wel...
maar als je nu toch al geen garantie meer heb waarom draai je niet even een custom romSuther schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:58:
Die update heeft bij mij niks geholpen, nog steeds sod..
verder nog een probleem:
2 weken geleden deed mun scherm het opeens niet meer. ik heb mijn tp2 gekocht in december 2009, dus ik dacht dat mun garantie er af was. dus ik de telefoon open geschroefd, alle stekkers weer aangeduwd enzo, en nu doet het scherm het weer redelijk ( alleen als ik hem uitschuif niet helemaal). lijkt er op dat de kabel kapot aan het gaan is.
kijk ik vorige week op internet, schijt htc 2 jaar garantie te hebben op producten....
nu heb ik alleen het Void stickertje dat over de schroef heen zit kapot gemaakt...
zijn er ergens van die stickertjes te kopen ofzo? of kan ik iets anders doen?
verder valt mun microfoon tijdens het bellen heel vaak weg, ben dat 15 seconden niet te horen, en dan weer wel...
want dan kan je ook gelijk de software uitsluiten ja of nee als je dan nog steeds de zelfde probleem heb dan weet je dat je een hardware probleem heb
Void stickertje en dat zou je misschien kunnen vinden op ebay of zo maar dat is best wel oplichting vind je niet?
[ Voor 9% gewijzigd door NLMarcel194 op 14-05-2011 20:02 ]
Nu probeer ik een contact met Facebook te linken, maar het contact staat helemaal niet in het te linken lijstje (handmatig). Contact in Outlook opnieuw gemaakt, helpt niet. Ideeën?
anders kan je het onder de instellen / telefoon vinden.
Start=> Berichten=> Menu=> Instellingen=> Opties=> dan bezorgings verzoek aanvinken
Verwijderd
Daar je oude wijzigen of een nieuwe aanmaken. Als je de instellingen bij de hand hebt liggen, wijst dat zich van zelf wel.

Vervelend gezien PIM Backup niet echt goed meer werkt. (Sorteren gaat mis en/of smsjes verdwijnen.) Ideeën zijn welkom.
Marketplace wordt ook gestopt, namelijk 15-07-2011.
http://www.microsoft.com/...own/MyPhoneArticle-NL.htm
Dit alles voor WM, WP gaat natuurlijk gewoon door.
[ Voor 6% gewijzigd door Saturnus op 09-06-2011 11:28 ]
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Had iets vergelijkbaars met de P. Na een aantal dagen was 't weer opgelost, wellicht helpt het wat harder duwen zodat iets dat eronder zit weg schiet?Saturnus schreef op maandag 20 juni 2011 @ 02:22:
De d-toets van mij werkt niet meer. Ik kan geen reden aanwijzen. Iemand ervaring met zoiets?
Ik heb dat in januari gehad met de u toets dacht ik. Gerepareerd, maar toen deden 2 andere toetsen het niet, na 3 reparaties wel een nieuwe gehad waar het wel werkte.. echter heeft deze nu best veel last van backlight bleed.. Ga nog maar een poging tot reparatie (4de of 5de keer in een half jaar..).Saturnus schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:45:
Ik heb er al hard op geduwd en geschud en in de oven gehad tegen de 100 graden want dat hielp eerder. Als ik de L en A tegelijk indruk komt er LAD te staan dus zo kan ik met een omweg nog een d maken. Wellicht betekent dat dat er ergens iets kortsluit.
Ik zou zeggen opsturen, service is heel goed (als ze m goed repareren). Toestel wordt opgehaald door HTC zelf, en ook weer gebracht, meestal in een week.
Toets is overigens nog steeds kapot.
Gewoon bellen, die van mij is ook tweede hands, heb wel aankoopbewijs, maar nooit hoeven laten zien. Dat kunnen zij zien aan de hand van het serie nummer. Ze doen echt niet moeilijk!Saturnus schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:44:
Die van mij is 2e hands prepaid, zonder aankoopbewijzen. Dan zal het vast iets minder makkelijk gaan.
Toets is overigens nog steeds kapot.
Dan is er dus de kans dat ze zeggen dat het door toedoen van de gebruiker is, en dan moet je een euro of 50-200 aan service kosten betalen als je je mobiel ooit nog terug wilt zien.
De telefoon gaat echter nog wel aan en is volledig functioneel (denk ik). Dit denk ik, omdat ik hem wel aan de PC kan linken en ik vervolgens verbinding heb (disk drive) en mijn bestanden kan benaderen. Ook werkt de touch screen nog, als ik een tijd de uitknop ingedrukt houd en vervolgens ongeveer gok waar de "Ja" zit, dan gaat de telefoon inderdaad uit.
Nou wil ik heel graag verbinding maken met Activesync (om mijn contacten te synchroniseren), alleen dan moet ik natuurlijk weten waar ik moet drukken als ik de USB kabel erin doe. Nu gaat hij naar diskdrive en daar heb ik helaas niks aan.
Daarom mijn vraag aan jullie: kan iemand een foto plaatsen van de telefoon, net nadat je de USB kabel erin hebt gestoken? Dan weet ik waar ik moet drukken om activesync te krijgen.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Ik draaide eerst ook de custom rom.Renate1970 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:32:
Sinds twee dagen is het me gelukt er een hard spl op te zetten, draai nu de custom rom van Energy. Lijkt wel of ik een nieuw toestel heb zo draait hij. Nog niets geks tegen gekomen.
Zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
Ik had een smsje al getypt en 2 minuten later stond ie compleet op het scherm.
Dan kon ik alle smsjes weer verwijderen en dan ging het 2 weken goed.
M'n collega kwam met de energyrom aanzetten dus ik denk ook is proberen.
Hij had na 2 weken dezelfde problemen weer en die van mij draait nu al 3 maand als een zonnetje :-).
Ik zit alleen nog op een goed werkende android rom te wachten, en anders stiekem hopen dat de Mytouch 4G slide naar nederland komt.
Kben nog geen waardige vervanger tegengekomen.
Nou ik hoop dat deze het ook blijft doen, draait prima zoDaRk PoIsOn schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Ik draaide eerst ook de custom rom.
Zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
Ik had een smsje al getypt en 2 minuten later stond ie compleet op het scherm.
Dan kon ik alle smsjes weer verwijderen en dan ging het 2 weken goed.
M'n collega kwam met de energyrom aanzetten dus ik denk ook is proberen.
Hij had na 2 weken dezelfde problemen weer en die van mij draait nu al 3 maand als een zonnetje :-).
Ik zit alleen nog op een goed werkende android rom te wachten, en anders stiekem hopen dat de Mytouch 4G slide naar nederland komt.
Kben nog geen waardige vervanger tegengekomen.
Heb ik ook gedaan, clean energy rom zonder sense plugins. Werkt awesome! SMS wel een beetje traag/apart en het lockscherm middels endcall toets indrukken is indirect geworden (nu snelkoppeling d'r voor gedaan), dat is wat nadelig. De rest is gewoon super!Renate1970 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:32:
Sinds twee dagen is het me gelukt er een hard spl op te zetten, draai nu de custom rom van Energy. Lijkt wel of ik een nieuw toestel heb zo draait hij. Nog niets geks tegen gekomen.
@ Jesserr
http://www.mobielbereikba.../displays-en-touchscreens - vervang je hem toch ff
[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 28-06-2011 18:31 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Oja gister deed de 'D' het weer, vandaag niet meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Saturnus op 28-06-2011 18:33 ]
Je had deze al gezien op de frontpage?Saturnus schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:32:
Ik heb ook nog geen toestel gevonden dat ok is en een vergelijkbaar of beter toetsenbord als de TP2 heeft en ook hier is het toestel vaak na een flash na een week of 2 ook weer sloom.
Oja gister deed de 'D' het weer, vandaag niet meer.
HTC MYTOUCH 4G SLIDE

Om direct commentaar op de Desire Z te geven: Deze heeft een soort rubber toetsen die heel zwaar zijn om in te drukken. Daarnaast weer geen numerieke rij
Van de Touch Pro 7 weet ik niet hoe de feeling is, wel een numerieke rij. Helaas WP.
[ Voor 7% gewijzigd door Saturnus op 28-06-2011 19:06 ]
Verrek je hebt gelijk, had ik nog niet eens gezienSaturnus schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:05:
Het toetsenbord heeft geen aparte rij voor numeriek.Had makkelijk gepast, en de toetsen hadden breder gemoeten. Wie weet was het dan iets geweest.
Kzal is naar die Touch Pro 7 kijken.
Om eerlijk te zijn is dit de 1ste keer dat ik erover hoor
als je nog een nieuw scherm nodig heb kan je hier kijkenJesserr schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:47:
Mijn Touch Pro 2 is helaas een week geleden vrijwel overleden. Mijn display is namelijk helemaal stuk.
De telefoon gaat echter nog wel aan en is volledig functioneel (denk ik). Dit denk ik, omdat ik hem wel aan de PC kan linken en ik vervolgens verbinding heb (disk drive) en mijn bestanden kan benaderen. Ook werkt de touch screen nog, als ik een tijd de uitknop ingedrukt houd en vervolgens ongeveer gok waar de "Ja" zit, dan gaat de telefoon inderdaad uit.
Nou wil ik heel graag verbinding maken met Activesync (om mijn contacten te synchroniseren), alleen dan moet ik natuurlijk weten waar ik moet drukken als ik de USB kabel erin doe. Nu gaat hij naar diskdrive en daar heb ik helaas niks aan.
Daarom mijn vraag aan jullie: kan iemand een foto plaatsen van de telefoon, net nadat je de USB kabel erin hebt gestoken? Dan weet ik waar ik moet drukken om activesync te krijgen.
http://shop.smartphoneworld.nl/
en
http://www.d2onderdelen.n...2.html?subcategory_id=809
ebay kan je anders ook genoeg vinden en denk ook iets goedkoper maar hier boven heb je heb denk wel sneller
maar wat bedoel je met stuk. gaat niet aan ?? of je heb een barst er in ?
HTC 7 Pro is de officiële naam, foutje van mij.DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:14:
[...]
Verrek je hebt gelijk, had ik nog niet eens gezien.
Kzal is naar die Touch Pro 7 kijken.
Om eerlijk te zijn is dit de 1ste keer dat ik erover hoor
Deze loopt nu sinds 1 maand vlekkeloos, touch flow heb ik uitgeschakeld en mobile shell erop gezet.
Verder heb ik hem sinds kort nog eens overgeclockt van 528 Mhz naar 729 Mhz.
Dit heb ik gedaan met het programma WiMoSpeed 1.0.8.
Ik moet zeggen dat laatste bevalt me uitstekend
Hoe werkt dat op de batterij?Von Henkel schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:58:
Na de laatste software updates in april, heb ik mijn touch pro2 geupdate met de laatste rom versie.
Deze loopt nu sinds 1 maand vlekkeloos, touch flow heb ik uitgeschakeld en mobile shell erop gezet.
Verder heb ik hem sinds kort nog eens overgeclockt van 528 Mhz naar 729 Mhz.
Dit heb ik gedaan met het programma WiMoSpeed 1.0.8.
Ik moet zeggen dat laatste bevalt me uitstekend
Ik zit namelijk 52 minuten per dag in de trein, internetten.
Daarnaast ongeveer 17 minuten in de bus, dan luister ik muziek.
Wachttijd op station is ongeveer 10 minuten 's morgens dan heb ik ook muziek aan.
Alles bij elkaar dus ± 2 uur.
Een wat snellere processor zou idd fijn zijn maar, als m'n batterij dan meteen leeg is sla ik dat liever over
Verder kun je door middel van een snelkoppeling direkt schakelen tussen standaard of OC.
Ook het evt opstarten met de hogere snelheid behoord tot de mogelijkheden.
Menu is vrij makkelijk en overzichtelijk....gewoon eens proberen zou ik zeggen
Gaan we dat vanavond is proberen.Von Henkel schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 03:44:
Kan niet zeggen dat de batterij sneller leeg gaat, maar de bediening loopt wel een stuk soepeler met de bediening van de schermen.
Verder kun je door middel van een snelkoppeling direkt schakelen tussen standaard of OC.
Ook het evt opstarten met de hogere snelheid behoord tot de mogelijkheden.
Menu is vrij makkelijk en overzichtelijk....gewoon eens proberen zou ik zeggen
In Homescreen ++ zat vroeger volgens mij ook zo'n optie.
Had het op de P3300, die was echt totaal niet vooruit te branden.
Ik gebruik de laatste NLD ROM (2.07.404.1).
QuickGPS heeft eerder met dezelfde ROM prima gewerkt, en volgens mij gebruik ik dezelfde cab als toen, die nu dus niet werkt.
Nevermind. Heb de handleiding er maar eens bijgepakt. QuickGPS zit er gewoon standaard op. Die heb ik dus stuk zitten maken door een andere cab te installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door jurk738 op 06-08-2011 09:08 ]
Advies: Doe je aan My Phone en is je custom ROM traag en vervuild? Backup dan vandaag nog en hard reset/flash naar een nieuwe ROM en restore je data.
PIM backup?Sebas1979 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:00:
hmm, paar dagen te laat in actie gekomen dus. Ik wil graag een andere ROM er op zetten, maar natuurlijk wel een backup maken. Weet iemadn een eenvoudige manier om om contacten, sms en calendar t eback-uppen. Ik heb tot zover geen fatsoenlijke all-in-one oplossing kunnen vinden hiervoor.(vooral calendar lijkt vaak niet tot de opties te behoren).
Iemand een idee hoe je gratis de simlock van dit toestel kunt halen?
Helaas nog niet een jaar in bezit van familielid, dus kan nog niet via de provider worden gedaan...
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Mijn telefoon moet opgestuurd worden en komt daarna weer op voorraad op het werk, alleen willen ze hem terug met de originele rom, helaas heeft htc hun site aangepast, is daar niet meer te downloaden.
het is geen probleem, het is een uitdaging
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
het is geen probleem, het is een uitdaging
Kan iemand mij nog helpen aan de update naar windows mobile 6.5 ?
HTC heeft de ondersteuning van de site verwijderd .....
Als iemand de betreffende files nog heeft, dan hoor ik het graag
Wil je de originele rom of mag het ook een custom zijn?alberthagen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:04:
Hallo mensen,
Die zijn er namelijk genoeg te vinden.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Klopt, alleen is hij maar dual band UMTS, dus je kunt maximaal EDGE gebruiken in de VS, geen 3G-snelheden dus.FikkieHo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:20:
Hij is quad band GSM, dus als je daar een sim kaartje gebruikt dan moet het gewoon doen.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Alleen één probleempje. Ik heb de Lock Config ingesteld zodat als de telefoon suspend hij het scherm lockt. Dit werkt eerst wel even, maar na verloop van tijd niet meer. Weet iemand misschien waar door dit komt?
Hail to the king baby!
Verwijderd
Ik heb deze week voor het eerst een custom rom op mijn Touch Pro 2 gezet, de laatste Energy Rom (Energy.RHODIUM.29022.Sense2.5.NLD.Jul.07), maar wat een verschil is dat zeg. Ik had altijd de laatste officiele rom van HTC erop staan, maar deze rom werkt veel beter en ziet er ook veel beter uit.
Alleen één probleempje. Ik heb de Lock Config ingesteld zodat als de telefoon suspend hij het scherm lockt. Dit werkt eerst wel even, maar na verloop van tijd niet meer. Weet iemand misschien waar door dit komt?
weet je ook soms waar deze te vinden is heb je soms een link bijvoorbaat dank
mvr gr
Ik heb hem hier vandaan. Hier staan de verschillen tussen de verschillende rom types.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:41:
weet je ook soms waar deze te vinden is heb je soms een link bijvoorbaat dank
mvr gr
Hail to the king baby!
Kijk even op XDA in de TP2 wiki. daar staan alle (originele) ROMs (ook de laatste 6.5).alberthagen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:04:
Hallo mensen,
Inderdaad, erg handig die site update. Kreeg op mijn vraag daarover te horen dat:
"Toestellen ouder dan 18 maanden oud ontvangen geen updates meer. Alle updates zijn dan ook niet meer beschikbaar."
Wat mij betreft een dikke min voor HTC!
[ Voor 27% gewijzigd door Von Henkel op 12-06-2013 23:57 ]
Hmm valt mee nu. Programma's zelf gaan lekker snel, maar het OS/programma's starten is wat minder.
[ Voor 21% gewijzigd door Saturnus op 18-12-2011 14:02 ]
XDAndroid heeft wat tijd nodig om te starten en op gang te komen. Als het eenmaal een minuut of 10 draait gaat het best soepel. Verwacht geen wonderen, maar Android is best goed te gebruiken op de TP2.Saturnus schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:35:
Zojuist http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1171052 erop gezet en serieus geconfigureerd...maar de snelheid is nou niet bepaald een reden om voor die optie te kiezen...
Hmm valt mee nu. Programma's zelf gaan lekker snel, maar het OS/programma's starten is wat minder.
Heeft zelfs een eigen topic Het HTC Touch Pro2 "Rhodium" Android Topic. Startpost is echter wel verouderd omdat de meeste fanatieke XDAndroid'ers op de TP2 overgestapt zijn naar een nieuw toestel.
[ Voor 8% gewijzigd door JBS op 18-12-2011 14:59 ]
Hail to the king baby!
Hail to the king baby!
Hail to the king baby!
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren