Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Von Henkel schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:17:
[...]

Heb jij je toestel helemaal uitgezet en dan weer aan?
Bij iedereen zakt het bijna 30% zou vreemd zijn als het bij jou niet gebeurde.
Kan uiteraard ook zijn dat je nog andere dingen buiten de standaard software erop hebt.
Nee helaas er staat geen enkel ander programma op dan het standaard.
Nu heb ik hem opgeladen was totaal leeg, heb verders niks bijzonders gedaan en het geheugen staat nu op 75% opnieuw opgestart e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit topic staat er hoe je ResProxy in je register moet aanpassen zodat het geen gebruiken meer in gebruik neemt. Verder staat er dat CoPilot verwijderen en PushInternet uitschakelen uitkomst biedt.
Ik heb dat gedaan en mijn TP2 start nu op met 33% ipv de 55% voorheen. Zeker het overwegen waard.

Hoe ingewikkelder dingen zijn, des te onmogelijker het is dat het out of the box al doet wat het moet doen, al moet ik aangeven dat de TP2 out of the box al een prima apparaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
weet iemand hoe het komt dat mijn alarm van de ene op de andere dag niet meer afgaat?

in eerste instantie deed het probleem zich voor na de installatie van Tomtom. Dit verwijderd en het alarm deed het weer.

later andere software geinstalleerd (.NET 3.5, FlitsNav, Emailscheduler, TimeSyncTZ) en wederom problemen (dus geen alarm)

ik kan het niet herleiden tot 1 van de bovenstaande programma's (het probleem blijft dus bij het 1 voor 1 verwijderen van de programma's)

I'm at a loss (and late for work)

[ Voor 0% gewijzigd door Escrimador op 24-11-2009 23:31 . Reden: taalfout ]

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

Het 'standaard' alarm (thans, de applicatie) is sowieso onbetrouwbaar. Aan te raden is G-Alarm, werkt perfect.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:13
Geen probleem hier met het standaard alarm.
heb hier ook TomTom erop, maar hij gaat elke ochtend netjes af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Vanmorgen liep mijn telefoon opeens vast. Gewoon zomaar, tijdens het lezen van een mailtje.

Toen ik 'm weer aan zette kwam ik terecht in een vreemd 3-kleurig menu (rood, groen, blauw en wit aan de onderkant) met gele tekst er overheen:

RHOD100 32M SS-BC
SPL-0.84-0000
MicroP(LED) 0x0A
MicroP(KEY) 0x04
TURBO HW/TURBO SW

Daarna nog wat willekeurige cijfers en daaronder in het wit weer de tekst: 'Serial'

Ik krijg 'm gewoon NIET meer aan de praat. Ik heb geprobeerd een harde reset te doen, maar dat lukt niet eens (de telefoon reageert er niet op)... Ik heb ook geprobeerd om een Stock rom (die ik sowieso al gebruikte - Ik heb nooit iets aan m'n telefoon veranderd sinds ik 'm heb gekocht, behalve dan het installeren van SPB Mobile Shell 3.5 een paar weken geleden)... maar niets mag baten.

De PC verbind echter wel met de telefoon. De tekst 'Serial' verandert in 'USB' zodra ik een USB-kabel aansluit en als ik een stock rom installeer(Ik heb de RUU_Rhodium_S_HTC_NLD_1.88.404.3_Radio_Rhodium_4.4 9.25.17_Signed_Ship geprobeerd) dan gaat 'ie netjes tot de 100%. Maar dan gebeurt er helemaal niets... Hij blijft gewoon hangen in dat 3-kleurige scherm. Soft reset helpt ook niets...

Heeft er iemand enig idee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb net hetzelfde probleem met mijn touch pro 2 gehad. Hij is er al twee maal voor in het reparatiecentrum geweest maar steeds niet volledig hersteld teruggeleverd. Nu draait hij voorlopig al 3 dagen stabiel dus ik ga hem nu een week testen alvorens hem misschien terug te sturen. Ik raad je dus ook aan om de helpdesk te contacteren. Wat wel kan helpen om hem terug op te starten is de batterij er gedurende een half uur uit te halen en dan nog eens terug proberen op te starten, meestal doet ie het dan wel. Dit is ook het vervelende aan deze fout want wanneer je hem terugstuurt merken ze meestal niet dat hij niet opstart.

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:56:
Hallo.

Vanmorgen liep mijn telefoon opeens vast. Gewoon zomaar, tijdens het lezen van een mailtje.

Toen ik 'm weer aan zette kwam ik terecht in een vreemd 3-kleurig menu (rood, groen, blauw en wit aan de onderkant) met gele tekst er overheen:

RHOD100 32M SS-BC
SPL-0.84-0000
MicroP(LED) 0x0A
MicroP(KEY) 0x04
TURBO HW/TURBO SW

Daarna nog wat willekeurige cijfers en daaronder in het wit weer de tekst: 'Serial'

Ik krijg 'm gewoon NIET meer aan de praat. Ik heb geprobeerd een harde reset te doen, maar dat lukt niet eens (de telefoon reageert er niet op)... Ik heb ook geprobeerd om een Stock rom (die ik sowieso al gebruikte - Ik heb nooit iets aan m'n telefoon veranderd sinds ik 'm heb gekocht, behalve dan het installeren van SPB Mobile Shell 3.5 een paar weken geleden)... maar niets mag baten.

De PC verbind echter wel met de telefoon. De tekst 'Serial' verandert in 'USB' zodra ik een USB-kabel aansluit en als ik een stock rom installeer(Ik heb de RUU_Rhodium_S_HTC_NLD_1.88.404.3_Radio_Rhodium_4.4 9.25.17_Signed_Ship geprobeerd) dan gaat 'ie netjes tot de 100%. Maar dan gebeurt er helemaal niets... Hij blijft gewoon hangen in dat 3-kleurige scherm. Soft reset helpt ook niets...

Heeft er iemand enig idee? Alvast bedankt!
Misschien kan je hem hard-spl'en, als je niet wil wachten op reparatie en dan een nieuwe rom installeren, ik weet niet of het zin heeft maar je kunt het altijd proberen. Mocht het niet lukken dan zet je hem weer terug naar stock-spl. Xda-developers weet hier meer van.

Het is gathering of tweakers dus ik ga er van uit dat je dat wel kunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
thecompany schreef op woensdag 25 november 2009 @ 03:27:
[...]

Misschien kan je hem hard-spl'en, als je niet wil wachten op reparatie en dan een nieuwe rom installeren, ik weet niet of het zin heeft maar je kunt het altijd proberen. Mocht het niet lukken dan zet je hem weer terug naar stock-spl. Xda-developers weet hier meer van.

Het is gathering of tweakers dus ik ga er van uit dat je dat wel kunt :P
Heeft geen zin, heb dit ook meermaals gedaan omdat ik dacht dat het wel kon helpen maar dan zit je ook nog met het probleem dat je alle stock bestanden terug moet flashen alvorens garantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
ik heb ook een probleem nu :S

sinds 2 weken valt mijn telefoon gewoon uit nadat ik hem in standby heb gezet en dan als ik hem dan uit zijn standby wil halen gaat hij niet aan.. pas als ik de batterij eruit heb gehaald dan pas gaat hij weer aan..
ik heb er wm 6.5 origineel op, en spb 3.5 en s2u2 2.14..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:49
probeerde net fring op mijn telefoon te installeren en dit ging helemaal goed alleen nu als ik fring probeer op te starten via het start menu dan gebeurd er helemaal niets en als ik het via de verkenner doe dan zeg ie "fing is geen geldige Pocket PC-toepassing".
Heb al gegoogled maar kan niets hierover vinden. Het installeren op het apparaat of op de sd kaart geeft het zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
InfoTracer schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:29:
probeerde net fring op mijn telefoon te installeren en dit ging helemaal goed alleen nu als ik fring probeer op te starten via het start menu dan gebeurd er helemaal niets en als ik het via de verkenner doe dan zeg ie "fing is geen geldige Pocket PC-toepassing".
Heb al gegoogled maar kan niets hierover vinden. Het installeren op het apparaat of op de sd kaart geeft het zelfde resultaat.
Klopt omdat het nog niet voor Windows Mobile uit is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:49
Von Henkel schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:36:
[...]

Klopt omdat het nog niet voor Windows Mobile uit is |:(
Volgens mij bedoel jij de nieuwe versie uit het nieuws bericht.
Hier is de cab voor windows mobile te downloaden.

En zoals ik al zei ging de installatie gewoon goed.

Verwijderd

Wat kletst iedereen toch over geswitch tussen het 3G logo en het H logo? Ik heb dat al vanaf het allereerste begin, zo ook een maatje van mij met een Touch HD, we hebben beiden Vodafone. Als je internetverbinding idle is staat het logo op 3G, als hij verbinding gaat maken dan staat er een H. Waarschijnlijk energiebesparing ofzo, maar het geeft verder geen problemen in surfgemak. :).

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:17
Weet iemand hier toevallig waar de locatie is van de vibra-functie? Aangezien mijn garantie verlopen is en ik hem zelf wil gaan repareren wil ik even weten tot hoe ver ik moet gaan ontleden :P. Ik heb er, volgens mij, een goede guide voor gevonden dus daar moet het mee lukken. Overigens heeft hier iemand ook het scherm zoals op die eerste foto daar (Beetje ingedeukt lijkt het wel). Ik heb dat namelijk ook maar ik vraag me af of het kwaad kan?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:56
Tha_T schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:58:
Weet iemand hier toevallig waar de locatie is van de vibra-functie? Aangezien mijn garantie verlopen is en ik hem zelf wil gaan repareren wil ik even weten tot hoe ver ik moet gaan ontleden :P. Ik heb er, volgens mij, een goede guide voor gevonden dus daar moet het mee lukken. Overigens heeft hier iemand ook het scherm zoals op die eerste foto daar (Beetje ingedeukt lijkt het wel). Ik heb dat namelijk ook maar ik vraag me af of het kwaad kan?
Garantie verlopen? Hij is nog geen jaar op de markt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Tha_T
Phusebox schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:00:
[...]

Garantie verlopen? Hij is nog geen jaar op de markt?
HardSPL+andere ROM :P

Verwijderd

een prima toestel, zeer, zeer geschikt voor zakelijk gebruik. echter, als je de verbinding maakt met je router dmv de veiligheidscode werkt het prachtig op internet. maar na een aantal uren ongebruikt op de tafel verliest hij de verbinding en moet je weer de code gebruiken. hij houdt dat niet vast. waarom? niemand kan t mij vertellen.

• Tha_T
Hey ik zie net dat T-Mobile een update voor mijn toestel heeft. Die maar even erop flashen en de orginele SPL terugzetten en dan heb ik toch nog garantie :D. :9

Edit: Toch niet. Schijnbaar valt valschade niet onder de garantie ;(. *zucht

[ Voor 11% gewijzigd door Tha_T op 26-11-2009 11:28 ]

• Escrimador
voor wat betreft de alarm issues...

ik heb Klaxon geprobeerd en die deed het dus ook niet. Vervolgens Emailscheduler en TimeSyncTZ verwijderd en nu doet het standaard alarm het weer wel

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 00:44:
Wat kletst iedereen toch over geswitch tussen het 3G logo en het H logo? Ik heb dat al vanaf het allereerste begin, zo ook een maatje van mij met een Touch HD, we hebben beiden Vodafone. Als je internetverbinding idle is staat het logo op 3G, als hij verbinding gaat maken dan staat er een H. Waarschijnlijk energiebesparing ofzo, maar het geeft verder geen problemen in surfgemak. :).
Wat denk je zelf...? Wat jij bedoelt had ik ook en is niet meer dan normaal, had ik namelijk ook met mijn LG Viewty. Maar het probleem waar wij het over hebben is het (en lees goed!) constant switchen tijdens het verbinding maken, alsof de telefoon geen keuze kan maken wat hij wil...ik wil 3G...nee toch niet, ik wil HSDPA, hmmm of toch maar GPRS, of toch die 3G.

Maar bedankt voor je opmerking, het is toch altijd gezellig kletsen hier over nietige zaken.
Dan maakt hij dat toch ongedaan?

Verwijderd

Escrimador schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:24:
voor wat betreft de alarm issues...

ik heb Klaxon geprobeerd en die deed het dus ook niet. Vervolgens Emailscheduler en TimeSyncTZ verwijderd en nu doet het standaard alarm het weer wel
Ik heb nog niet eerder klachten van klaxon gehoord. Ik gebruik m nu ook en werkt super.

• Tha_T
JBS schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:04:
[...]
Dan maakt hij dat toch ongedaan?
Daar had ik ook aan gedacht. Ware het niet dat T-Mobile valschade niet onder de garantie laat vallen ;(

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ehm, er zijn niet veel merken waarbij valschade wel onder garantie valt, dus dat is niet zo gek. Maar goed, dit is allemaal off topic.

On topic, ik zoek nog een programma welke mijn tijd synced via internet, kon alleen maar vage programma's vinden welke vervolgens niet werkten. iemand een tip ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Weet iemand hoe je snel kan schakelen tussen de belstand en de stand 'stil'? Ik weet dat je via de eindtoets kunt schakelen tussen trillen en bellen, maar ik zou juist willen kunnen schakelen tussen stil en bellen
Peter1706 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:48:
Weet iemand hoe je snel kan schakelen tussen de belstand en de stand 'stil'? Ik weet dat je via de eindtoets kunt schakelen tussen trillen en bellen, maar ik zou juist willen kunnen schakelen tussen stil en bellen
Druk op de volume knoppen aan de zijkant van het toestel en selecteer "stil".

• Escrimador
TTLCrazy schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:27:
On topic, ik zoek nog een programma welke mijn tijd synced via internet, kon alleen maar vage programma's vinden welke vervolgens niet werkten. iemand een tip ?
TimeSyncTZ doet het bij mij wel op de xs4all en kpn ntp servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 22:35
En welke roms gebruiken jullie? Ik heb nu bijna alle roms geprobeerd en ik blijf steeds maar terugkomen bij Energyrom, de meeste roms hebben bij > 6.5.1 geen task manager meer die je kunt aanklikken links of rechtsboven en dit heeft energyrom wel. Dus wie heeft ervaring met snelle roms die 6.5.(1of3) draaien met een task manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Ik heb sinds gisteravond gemerkt dat ik een tiental dode/vreemde pixels in mijn scherm heb...Mijn toestel is nu 2 maanden oud. De dode/vreemde pixels zijn verspreid over het scherm en bij normaal gebruik valt het niet op. Echter bij een kritische blik zie je het (en zeker bij een donkere achtergrond) duidelijk. Het zijn ook vaste pixels.

Heeft iemand hier ook last van? Ik heb het idee dat het als het nu al na 2 maanden zoveel zijn, het alleen maar erger wordt. Ik twijfel of ik nu al actie moet ondernemen om het ding terug te sturen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:43:
Ik heb sinds gisteravond gemerkt dat ik een tiental dode/vreemde pixels in mijn scherm heb...Mijn toestel is nu 2 maanden oud. De dode/vreemde pixels zijn verspreid over het scherm en bij normaal gebruik valt het niet op. Echter bij een kritische blik zie je het (en zeker bij een donkere achtergrond) duidelijk. Het zijn ook vaste pixels.

Heeft iemand hier ook last van? Ik heb het idee dat het als het nu al na 2 maanden zoveel zijn, het alleen maar erger wordt. Ik twijfel of ik nu al actie moet ondernemen om het ding terug te sturen...?
Ik heb er ook aardig wat, alleen bij een zwart/heel donker scherm zie je ze inderdaad. Gelukkig is de resolutie dusdanig hoog dat de pixels erg klein zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
JBS schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:14:
[...]
Ik heb er ook aardig wat, alleen bij een zwart/heel donker scherm zie je ze inderdaad. Gelukkig is de resolutie dusdanig hoog dat de pixels erg klein zijn...
Ik heb er gelukkig, nog maar 1, maar ik vind het wel irritant =\
En eigenlijk is zo'n toestel er te duur voor.

Maarja niets aan te doen, hopen dat het er bij 1 blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een custom ROM geinstaleerd gehad een tijd op mijn telefoon, en ik wilde de originele ROM weer instaleren op mijn pro2. Nu kwam ik er pas later achter dat ik een engelse Rhodium had en geen nederlandse Pro2. Dus ik heb de nederlandse ROM geinstaleerd (wat dus niet werkte).
En nu zit de telefoon dus vast: Ik kan hem niet aanzetten en alleen als ik hem aan de usb leg gaat ie soms even aan (verbind met de computer, laat een 4 kleuren scherm zien) en na een halve minuut gaat ie weer uit.
Is er een mogelijkheid dat ik hem echt hard kan resetten (normale rode reset knop doet het ook niet), zodat hij echt alle software verwijderd? Ik kan namelijk dan de goede ROM instaleren.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Weet iemand een goede teletekst app. voor deze telefoon? PocketText kan niet omgaan met de resolutie, zo lijkt 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een HTC Touch Pro 2 en zit nog een beetje met de instellingen te spelen. Echter krijg ik het niet voor mekaar mijn hotmail als mail in te stellen.

Als ik kies om te synchroniseren, moet ik eerst mijn mailadres invullen gevolgt door mijn wachtwoord. Vervolgens opent Opera Mobile en krijg ik een pagina van MSN waarbij ik kan inloggen op mijn hotmail via de browser. Ik krijg het dus niet gewoon als mail onder de mail tab. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
JBS schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:49:
[...]
Druk op de volume knoppen aan de zijkant van het toestel en selecteer "stil".
Bedankt, maar ik zoek eigenlijk een manier om te schakelen tussen stil en de belstand via rechtereindtoets (net zoals je hiermee kunt schakelen tussen trillen en bellen).

Wellicht een manier om de mate van trillen in de trilstand te bewerken zodat ik deze lager kan zetten? (of uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter1706 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:30:
[...]Wellicht een manier om de mate van trillen in de trilstand te bewerken zodat ik deze lager kan zetten? (of uit)
Bedoel je dit als nieuwe/losse vraag? Zo ja: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=437279
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:20:
Ik heb sinds vandaag een HTC Touch Pro 2 en zit nog een beetje met de instellingen te spelen. Echter krijg ik het niet voor mekaar mijn hotmail als mail in te stellen.

Als ik kies om te synchroniseren, moet ik eerst mijn mailadres invullen gevolgt door mijn wachtwoord. Vervolgens opent Opera Mobile en krijg ik een pagina van MSN waarbij ik kan inloggen op mijn hotmail via de browser. Ik krijg het dus niet gewoon als mail onder de mail tab. Iemand enig idee?
Verwijderd in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - d..."
TommyGun schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:41:
Weet iemand een goede teletekst app. voor deze telefoon? PocketText kan niet omgaan met de resolutie, zo lijkt 't.
NOS Mobiel applicatie? http://www.nos.nl/mobiel/
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:05:
Ik heb een custom ROM geinstaleerd gehad een tijd op mijn telefoon, en ik wilde de originele ROM weer instaleren op mijn pro2. Nu kwam ik er pas later achter dat ik een engelse Rhodium had en geen nederlandse Pro2. Dus ik heb de nederlandse ROM geinstaleerd (wat dus niet werkte).
En nu zit de telefoon dus vast: Ik kan hem niet aanzetten en alleen als ik hem aan de usb leg gaat ie soms even aan (verbind met de computer, laat een 4 kleuren scherm zien) en na een halve minuut gaat ie weer uit.
Is er een mogelijkheid dat ik hem echt hard kan resetten (normale rode reset knop doet het ook niet), zodat hij echt alle software verwijderd? Ik kan namelijk dan de goede ROM instaleren.
Even quoten en geen zin om te vertalen ;)
To perform a hard reset
1. With the device turned off, press and hold the TALK/SEND, END and POWER buttons until you see this message on the screen.

"This operation will delete all your personal data, and reset all settings to manufacturer default. Press VolUp to restore manufacturer default, or press other keys to cancel."

2. Release the TALK/SEND, END and POWER buttons.
3. Press the VOLUME UP button to perform the hard reset, or press any other button to cancel the reset.
Mocht dit niet helpen, open dan een topic op XDA. Daar kunnen ze je het beste met dit soort problemen helpen.

[ Voor 98% gewijzigd door JBS op 28-11-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:05:
Op zich is dit geen groot probleem, heb het gisteren ook nog aan de hand gehad. Ik neem aan dat ge ook al de stock spl terug hebt geflasht? Want anders zou hij gewoon moeten opstarten.

De oplossing: verbind de htc met de computer en laat hem naar het 4kleurenscherm gaan. Van zodra serial verandert in USB kunt ge gewoon de engelse stock ROM flashen, ookal geeft hij melding dat ge een activesynch verbinding moet hebben. Moest dit ook niet lukken dan kunt ge nog altijd het .nbh bestand van de stockROM hernoemen naar RHODIMG.nbh en op een geformateerde micro-SD zetten. Als ge het toestel dan "opzet" zou hij automatisch moeten flashen via micro-SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17
Mijn vrouw heeft deze telefoon gisteren gekocht en meteen 4 hot-pixels.
Vandaag terug gegaan en een nieuwe gekregen.
Maar goed, zij heeft eigenlijk altijd wel dode pixels.
Nu hangt de telefoon aan de lader en ga ik hem straks meteen naar 6.5 upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
[quote]JBS schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:33:
[...]
Bedoel je dit als nieuwe/losse vraag? Zo ja: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=4

Nee, ik dacht dat als ik nu de trilstand om lager kan zetten of wellicht helemaal uit, dan heb ik hetzelfde effect als ik kan schakelen tussen bellen en stil (ipv trillen)
Ik heb deze thread zojuist helemaal doorgelezen en de cab geinstalleerd. Het zorgt er volgens mij echter alleen maar voor dat je het trillen tijdens de stand 'trillen en bellen' kan aanpassen en niet dat je de alleen trilstand kan wijzigen?

Iemand een idee waar ik in het register de trilstand naar stil kan zetten o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:15

timovd

Voorsprong door techniek

Is het mogelijk om in één keer alle Facebook contacten te syncen?
http://www.htcforums.com/.../facebook-sync-t2460.html
http://forums.crackberry.com/showthread.php?t=364743

Meerdere vragen; geen antwoorden.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
iemand Mailhandler geprobeerd?

een spinoff van emailscheduler/imappusher enzovoorts

hoop dat er een werkende imapidle applicatie uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Bushidoho schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:20:

[/quote]

JBS schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:33:

[...]

Ja dit werkt dus niet, dan gaat de telefoon alsnog vragen of je online wilt gaan...iemand een oplossing...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:20

delorean7

Let's take the Aston toni

Op zich blij met 6.5, lijkt sneller en reageert in het algemeen beter. Maar het zou geen HTC zijn als er ook niet iets stuk ging.... Coreplayer heeft nu moeite met video's die het onder 6.1 vloeiend deden, ik heb meer dan een klein beetje hekel aan video's moeten re-encoden en had allemaal videootjes die het gewoon goed dede maar nu verloren frames laten zien. Weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:55:
Bushidoho schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:20:

[/quote]

JBS schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:33:

[...]

Ja dit werkt dus niet, dan gaat de telefoon alsnog vragen of je online wilt gaan...iemand een oplossing...?
Precies ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Weet iemand misschien hoe het anders handmatig ingesteld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Laatst online: 09-07 13:50
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:01:
[...]

Precies ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Weet iemand misschien hoe het anders handmatig ingesteld kan worden?
Moet dit niet via die windows live applicatie ? dat je je daarbij inlogt en hij dan automatisch je hotmail synct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5V1NA70G schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:11:
[...]

Moet dit niet via die windows live applicatie ? dat je je daarbij inlogt en hij dan automatisch je hotmail synct?
Dat is wat word gezegt in dit topic ja, helaas gebeurd dit niet als ik inlog bij windows live. Vandaar dat ik vraag om een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dat werkt wel, maar die heeft geen teletekst functie?

Edit; dan maar via http://teletekst.mobile.nob.nl/xda-teletekst/ :)

[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 01-12-2009 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Pfff mijn verbinding is van Hsdpa, naar 3G naar GPRS gekakt, ik krijg nu met geen mogelijkheid iets anders dan een g te zien waar ik vorige maand nog volledig Hsdpa had :(
Slecht slecht slecht, straks T-mobile maar eens bellen.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Peter1706 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:30:
[...]
Wellicht een manier om de mate van trillen in de trilstand te bewerken zodat ik deze lager kan zetten? (of uit)
Als iemand daar een oplossing voor weet...
De trilstand op de TP2 is wel erg overdreven, het is net een trilplaat als ie op het bureau ligt.
Met toch rare blikken van je collega's als er een melding af gaat of als er iemand belt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TommyGun schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:01:
[...]Dat werkt wel, maar die heeft geen teletekst functie?
Als ik de screenshot slider bekijk zit daar ook op 'n gegeven moment teletekst tussen, vandaar dat ik er vanuit ging dat er wel degelijk een teletekst functie aanwezig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:49

Shiro

Serenity

Weet iemand hoe je de startmenu kan aanpassen? Alle icoontjes staan nu op installatie volgorde. Ik zou ze graag zelf willen aanpassen en sommige willen verwijderen. Als ik er lang op klik krijg ik alleen de optie om het omhoog te plaatsen. Maar dat is nogal vervelend als je een icoontje ergens in midden wil hebben >.<

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

JBS schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:01:
[...]
Als ik de screenshot slider bekijk zit daar ook op 'n gegeven moment teletekst tussen, vandaar dat ik er vanuit ging dat er wel degelijk een teletekst functie aanwezig zou zijn.
Vreemd. Maar goed, toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
je moet hem wel downloaden en dan installeren he ;) dan krijg je wel teletext :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dat snap ik ook wel :P. Morgen wel eens nader bekijken.

[ Voor 42% gewijzigd door TommyGun op 01-12-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds ik de officiële NL 6.5 ROM draai heb ik problemen met OggSync waarmee ik m'n Google Agenda en m'n agenda op m'n TP2 synchroniseer. Agenda items komen in m'n TP2 standaard met een lengte van 1 uur te staan, bij alles. Google Agenda laat wel gewoon de juiste duur zien. Daarbij wordt alles één uur te vroeg in m'n TP2 agenda geplaatst. Tijdzone heb ik al gecontroleerd, dat staat volgens mij allemaal goed ingesteld, ook in OggSync zelf.

Met EnergyROM's heb ik dit probleem nooit gehad.

\\Edit: ik heb de nieuwste versie van OggSync geinstalleerd en daarmee werkt het wel goed. Gek dat de "oude" niet werkt op de 6.5 NL ROM maar wel op de 6.5 Custom ROM's.

-------------------

Is er al een oplossing voor het volstromende (en blijvende) geheugen? Na wat applicaties gebruikt te hebben zit en blijft het geheugengebruik zo aan de 82%.

[ Voor 26% gewijzigd door JBS op 01-12-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een oplossing voor het volstromende (en blijvende) geheugen? Na wat applicaties gebruikt te hebben zit en blijft het geheugengebruik zo aan de 82%.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..

En over het hotmail probleem..Windows Live gebruiken werkte bij mij, dus een andere oplossing weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Zojuist bij Touch Pro 2 geupdate naar Win6.5. Ziet er leuk uit en het loopt tot nu toe ook nog aardig!
Zoals al eerder in het topic ook al aangegeven was: twitter tab is nergens te bekennen??

Weet iemand hoe dit kan / erop kan zetten? Dit zou er toch ook bij moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:33:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar..

En over het hotmail probleem..Windows Live gebruiken werkte bij mij, dus een andere oplossing weet ik niet.
Kan iemand misschien de stappen vertellen die jullie dan doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
JBS schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:36:
je meegeleverde test navigatie uninstallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the boiler schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:48:
[...]

je meegeleverde test navigatie uninstallen
Dat was een van de eerste dingen die ik deed na het flashen. Dat lost het probleem niet op maar zorgt er alleen voor dat ie direct na het starten minder geheugen gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 02-12-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
Ik gebruik hem toch ook vrij intensief, maar ik ken de geheugenproblemen niet waar iedereen het hier over heeft.
Gewoon de officiele WM6.5 Rom... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ronh schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:45:
Ik gebruik hem toch ook vrij intensief, maar ik ken de geheugenproblemen niet waar iedereen het hier over heeft.
Gewoon de officiele WM6.5 Rom... ??
je kent ze misschien niet, maar hebt ze wel ;) voor jou is het misschien allemaal retesnel en goed allemaal :) maar check je geheugengebruik na 1 dag maar es ;) op hoeveel procent zit je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
[b][message=33029870,noline]...maar check je geheugengebruik na 1 dag maar es ;) op hoeveel procent zit je dan?
Ik kan niet eens herinneren wanneer ik voor de laatste keer gereset heb, en zit nu (nog?) op 28% vrij geheugen.
En het toestel is vrij responsive, geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ronh schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:50:
[...]

Ik kan niet eens herinneren wanneer ik voor de laatste keer gereset heb, en zit nu (nog?) op 28% vrij geheugen.
das niet echt veel hoor.. mijne staat nu op 54% belast, dus 46% vrij en dat sinds 02:00 vanacht ;) dus heb er nog niet heel veel meegedaan dan beetje smsen/mail binnengehaald.. zodra ik er meer mee ga doen verandert dit echt wel snel.. ik weet niet welke programma's jij gebruikt dat jij er geen last van hebt.

-----
zo na 2 uurtjes, heb tomtom gebruikt, camera fftjes, nieuwe email account ingesteld en paar smsjes verstuurd staat hij nu op 65% gebruikt dus nog maar 35% over..

[ Voor 12% gewijzigd door Rohit op 02-12-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
ronh schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:50:
[...]

je werkgeheugen niet je opslag !! ;D

Maareh de mijne schiet trouwens wel binnen een paar uur naar de 85% na een soft reset

[ Voor 12% gewijzigd door the boiler op 02-12-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:08:
[...]

Kan iemand misschien de stappen vertellen die jullie dan doorlopen?
Klik op Windows Live en volg gewoon wat er in beeld komt..

Wie heeft de batterij icoon alweer terug in beeld gekregen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
the boiler schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:26:
[...]

je werkgeheugen niet je opslag !! ;D

Maareh de mijne schiet trouwens wel binnen een paar uur naar de 85% na een soft reset
LOL :)
Zo blond ben ik niet op PDA gebied hoor.
Zoek maar eens op mobilyz .com op dezelfde alias ;)
Ik gebruik mij TP2 toch erg intensief, en staat vol met utils e.d.
Toch heb ik er geen last van... vreemd, maar wel gelukkig voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik gebruikte hem vandaag met touchflo3d had spb 3.5 ff uitgezet, pff opeens gewoon 10 % meer geheugenverbruik... nu spb maar snel aangezet, staat nu al aantal uren aan en nog steeds op 50 % :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
rohit schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:09:
ik gebruikte hem vandaag met touchflo3d had spb 3.5 ff uitgezet, pff opeens gewoon 10 % meer geheugenverbruik... nu spb maar snel aangezet, staat nu al aantal uren aan en nog steeds op 50 % :)
Jullie kennen de taskmgr die in de windows dir staat?
Daar heb ik een snelkoppeling naar gezet in mijn programma's.
Dan zie je waar al het geheugen naar toe gaat.
En meestal is dat niet naar de progs, maar naar de processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jebuske schreef op zondag 29 november 2009 @ 09:51:
[...]

Op zich is dit geen groot probleem, heb het gisteren ook nog aan de hand gehad. Ik neem aan dat ge ook al de stock spl terug hebt geflasht? Want anders zou hij gewoon moeten opstarten.

De oplossing: verbind de htc met de computer en laat hem naar het 4kleurenscherm gaan. Van zodra serial verandert in USB kunt ge gewoon de engelse stock ROM flashen, ookal geeft hij melding dat ge een activesynch verbinding moet hebben. Moest dit ook niet lukken dan kunt ge nog altijd het .nbh bestand van de stockROM hernoemen naar RHODIMG.nbh en op een geformateerde micro-SD zetten. Als ge het toestel dan "opzet" zou hij automatisch moeten flashen via micro-SD
He thanks voor de informatie, helaas werkt de hard reset niet (telefoon reageerd daar niet op). Wat jij zegt over het installen van de rom als hij geconnect is had ik ook al geprobeerd alleen hij blijft te kort met de computer verbonden zodat hij de instal niet af kan maken (ik zie wel dat ie instaleerd). Had HTC nog gebeld of zij het konden fixen maar dit gaat in de honderden euros kosten zeggen ze.
Verder wat bedoelde jij met het .nbh bestand re-namen ? Ik heb namelijk alleen een .exe file van de ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:47:
[...]

He thanks voor de informatie, helaas werkt de hard reset niet (telefoon reageerd daar niet op). Wat jij zegt over het installen van de rom als hij geconnect is had ik ook al geprobeerd alleen hij blijft te kort met de computer verbonden zodat hij de instal niet af kan maken (ik zie wel dat ie instaleerd). Had HTC nog gebeld of zij het konden fixen maar dit gaat in de honderden euros kosten zeggen ze.
Verder wat bedoelde jij met het .nbh bestand re-namen ? Ik heb namelijk alleen een .exe file van de ROM.
Normaal zou dit thans moeten lukken. Normaal blijft ie lang genoeg verbonden, zelfs als de verbinding even wegvalt moet je hem toch in de pc laten steken normaal gaat hij dan iets later verder.
Als dit toch niet zou lukken. Ge neemt het exe bestand en ge opent het met winrar. Dan kunt ge de .exe normaalgezien uitpakken. Dan in de map kijkt ge naar het .nbh bestand. Dit noem je RHODIMG.nbh en zet je op een geformateerde micro sd kaart. Bij het opstarten meot je dan de instructies op het scherm volgen en zo installeert ie de nieuwe ROM. Ik hoop trouwens dat je uw serial nummer niet hebt gegeven aan HTC want dan is uw garantie voorgoed vervallen (flashen Hard-SPL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jebuske schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:21:
[...]

Normaal zou dit thans moeten lukken. Normaal blijft ie lang genoeg verbonden, zelfs als de verbinding even wegvalt moet je hem toch in de pc laten steken normaal gaat hij dan iets later verder.
Als dit toch niet zou lukken. Ge neemt het exe bestand en ge opent het met winrar. Dan kunt ge de .exe normaalgezien uitpakken. Dan in de map kijkt ge naar het .nbh bestand. Dit noem je RHODIMG.nbh en zet je op een geformateerde micro sd kaart. Bij het opstarten meot je dan de instructies op het scherm volgen en zo installeert ie de nieuwe ROM. Ik hoop trouwens dat je uw serial nummer niet hebt gegeven aan HTC want dan is uw garantie voorgoed vervallen (flashen Hard-SPL).
He zoiets dacht idd al, bedankt. Ik heb gelukkig nog niet mijn serial opgegeven omdat ik misschien nog wist dat ik het zelf zou oplossen. Als ik m terug flash heb ik namelijk weer garantie. bedankt voor de hulp iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:48:
[...]Wie heeft de batterij icoon alweer terug in beeld gekregen?
Is die ooit weg geweest dan? Bij mij in ieder geval niet, ook niet na flashen van officiële NL 6.5 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:@:@:@:@

NU voor de 2e keer mijn toestel van reparatie terug ontvangen en ja hoor, nog STEEDS hetzelfde probleem!

Ik kan mijn telefoon met geen mogelijkheid meer opladen dus zodra de accu leeg is ben ik weer kansloos.

Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg weer de melding; "de oplader spanning is onvoldoende voor het stroomverbruik van het toestel. schakel ongebruikte toepassingen uit of schakel naar de adapter"

Terwijl ik nou toch wel eens mag verwachten dat ze dat op z'n minst gecontrolleerd hebben :S

Prima klantvriendelijkheid bij dynafix maar jeeezum wat een prutsers :( :(

Nieuwe telefoon eisen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 6 dagen de touch pro 2 en al 3 keer een probleem gehad met de touchscreen.

Het probleem is, dat de touch screen het dan niet meer doet en de qwerty keyboard ook niet meer reageerd. Verder reageerd de telefoon wel op de 4 toetsen onder het scherm en op de aan/uit knop. Echter als ik op de uit knop druk om hem te resetten vraagt die JA of NEE. En aangezien de touchscreen dan niet werkt, kan ik niet kiezen voor ja.
Hierdoor moet ik dan dus ook nog eens de batterij eruithalen om hem te resetten.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Hard reset, of upgraden naar WM 6.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vraagje, heeft de nieuwe 6.5 rom nog steeds het probleem dat je achtergrond images zo "gecrippled" worden? De achtergrond die ik er nu in heb staan heb ik via een omweg met een app moeten installeren, omdat als je hem via de standaard methode erop zet de kwaliteit en resolutie zwaar achteruit gaan.

(nee ben nog steeds niet naar 6.5 over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17
Er zijn wel wat dingen die het niet doen op de Opera browser.
Twitpic upload geen plaatjes en loopt vast. IE doet dit wel. Mijn telefoon met een andere build van Opera 9.5 heeft geen problemen.
Hotmail, maar had begrepen dat dit een standaard euvel is. Alleen via live wordt alles gedownload in haar mail programma en dat wil ze ook niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:28

Sorcerer8472

Mens sana?

Jammer dat Windows Mobile 6.5 de standbytijd 'kwijtraakt' nadat je een langer telefoongesprek hebt gehad (iig zo lijkt het nu).

Gisteren stond hij op 90% na 55 uur standby en 2 minuten gesprekstijd (ding heeft liggen verstoffen 2 dagen lang, dat wel :P) ... Vandaag 70% na nog een gesprek van 10 minuten en in totaal een kleine 80 uur standby.

Erg netjes.

Maar! Ook gelijk een bug: als de telefoon op toetsblok staat, lang niet gebruikt is, en je gebeld wordt, kun je niet zien wie je probeert te bellen en is er op geen mogelijkheid het call status scherm tevoorschijn te toveren :(
Was bij 6.1 geen issue...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:20
Even een vraagje tussendoor,

Heb van de week een scheurtje ontdekt in het kunstof randje rond het toetsenbord, nu heb ik dat ding nooit laten vallen en zit hij verder ook niet klem in de broekzak enzovoort. Er is ook geen valschade te ontdekken.
Nu ga ik er van de week even mee naar de MM en ik hoop dat ze iets voor me kunnen betekenen en anders moet ik het via HTC zelf maar proberen denk ik...

Als iemand nog tips heeft hoe dit aan te pakken hoor ik dat graag want heb het toch uit eigen zak moeten betalen allemaal en ben ik er dus ook heel zuinig op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
nou na een tijdje gebruik bevalt het apparaat best d:)b
paar kleine dingetjes zoals de aan/uit knop waar je tijdens typen tegenaan tikt.
Het opnemen als je gebeld word (als je hem uit het hoesje haalt dan weigerd die snel, of hij neemt op)
en dat die soms wat traag reageert.

alleen nu een probleempje, normaal als je op de start button drukt, dan krijg je al die icoontjes.
dat krijg ik ook daar gaat het nog goed, maar als je je telefoon dan open schuift, dan zouden die iconen over het hele beeld verspreid moeten staan normaal. alleen blijven de iconen nu in 3 rijen onder elkaar staan (zoals met dichtgeschoven toetsenbord, alleen dan verkeerd om) , en schuift de wallpaper ook raar in elkaar.

zal wel perongeluk een instelling verzet hebben.
iemand die weet hoe ik dat weer terug krijg ? :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Ooit hier nog eens ergens een postje gedaan van m'n 4500mAH accu, het ziet er niet uit maar het werkt fantastisch!!! lekker in het vliegtuig video muziek, spelletjes en de hele reutemeteut (is dat nederlands?).
en accu nog niet eens half leeg (in totaal 15 uur vliegen 20 uur wachten...intensief gebruikt.

na WM 6.5 van T-mobile geïnstalleerd te hebben die overigens veel beter werkt dan de 6.1
crasht services.exe af en toe, iemand een idee?

[ Voor 18% gewijzigd door ijsbeer910 op 05-12-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:29:

Heeft iemand hier ervaring mee? Krijg weer de melding; "de oplader spanning is onvoldoende voor het stroomverbruik van het toestel. schakel ongebruikte toepassingen uit of schakel naar de adapter"
Ik kreeg deze melding van de week ook voor het eerst. De accu gaf meen ik nog 20% aan en had de TP2 in Brodit-houder (lader) in de auto zitten. Ik had zo ver ik weet alleen TomTom aan staan.

In WM 6.1 heb ik maanden lang de melding nooit gehad, nu in WM 6.5 dus wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Peet73 op 06-12-2009 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:35:
[...]
Is die ooit weg geweest dan? Bij mij in ieder geval niet, ook niet na flashen van officiële NL 6.5 ROM.
Probleem met batterij-indicator: de tijdsaanduiding overschrijft de batterij-indicator. Als je in de settings van "Klok en alarmsignalen" het item "De klok in alle programma's op de tittelbalk weergeven" aanvinkt, dan zal de batterij-indicator vervangen worden door de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
hebbe meer mense last van dat ze smsjes niet ontvange??

ik heb het echt vaak dat mijn telefoon aanspringt maar voor de rest komt er dan niks binnen.. dus hij gaat wel aan maar krijg geen bericht :S terwijl ze wel verstuurd worden :S heb wm 6.5 originele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
het kan best zijn dat de laadstroom niet voldoende is om de accu op teladen en telefoon te latendraaien.
via USB opladen is wel leuk, maar hier kan ook de laadstroom aan de lage kant zijn tov van de netvoeding lader
Peet73 schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:33:
[...]

Ik kreeg deze melding van de week ook voor het eerst. De accu gaf meen ik nog 20% aan en had de TP2 in Brodit-houder (lader) in de auto zitten. Ik had zo ver ik weet alleen TomTom aan staan.

In WM 6.1 heb ik maanden lang de melding nooit gehad, nu in WM 6.5 dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ijsbeer910 schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:01:
het kan best zijn dat de laadstroom niet voldoende is om de accu op teladen en telefoon te latendraaien.
via USB opladen is wel leuk, maar hier kan ook de laadstroom aan de lage kant zijn tov van de netvoeding lader

[...]
Ja maar als dat dus een probleem is van WM6.5 is dat weer een reden om niet te upgraden en te wachten op de eerste fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:03:
[...]

Ja maar als dat dus een probleem is van WM6.5 is dat weer een reden om niet te upgraden en te wachten op de eerste fix.
jij moet nooit updaten ;) blijf lkkr bij 6.1

heb deze melding nooit gehad en draai 6.5 al sinds dag 1...

maargoed, heb sinds gisteravond voor het eerst een custom rom erop gezet, van Merten. M rom 1.36 ofz..
maar geef mij maar gewoon de originele rom.. heel da smsen bevalt mij niet en die startknop onderin en geen task manager op de today screen meer 8-) ook werkt spb 3.5 wat moeilijk en laat hij het onderste gedeelte niet zien op de today screen doordat daar die start balk zit.. ga denk ik weer snel over naar de originele.. nu ik hardspl heb gedaan he, zijn er radio's die misschien interessant zijn?? iemand ervaring hiermee??

zo na een aantal uren maar weer snel de originele rom erop gezet, zo wat had ik die gemist :P aantal tweaks uitgevoerd en software geinstalleerd en huppakee na een reboot begint hij met 41 % :) toch wel rlxter als 60% ofz :) heb de tweaks Resproxy, push internet en copilot uitgevoerd hiervoor ;) nu ff manilla uitzetten en spb erop kijken hoeveel er dan uitkomt :) waarschijnlijk haal ik er rond de 10% zeker weer uit (A)

[ Voor 62% gewijzigd door Rohit op 08-12-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jebuske schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:21:
[...]

Ik ben een stuk verder alweer, nog 2 dingen, welke moet ik op de SD kaart renamen (en zetten)RUU_signed.nbh of SPL_signed.nbh. (edit: waarsch het grootste bestand)
En hoe moet ik hem formateren als FAT32 of NTSF?

Edit:
Nou het is gelukt, er was nog 1 probleem, ik was de telefoon met usb stroom aant geven (gaf dus problemen). Daarna met de stroom kabel hem geflashed icm de SD kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zoek naar de mogelijkheid om mail die ik op m'n TP2 via IMAP binnenhaal kan flaggen (voorzien van ster in Gmail). In de NL WM6.5 zie ik wel opties voor "Opvolgen", maar de vervolgenkeuzes zijn allemaal grijs. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
damn fucking irritant :S als ik een sms typ met de toetsenbord gaat hij supervaak gewoon terug naar het homescreen en dan ben ik dus alles wat ik getypt heb kwijt.. normaal deed hij dat altijd meteen opslaan bij concepten :S maar nu flipt die em gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:28

Sorcerer8472

Mens sana?

ijsbeer: doe eens een foto van die 4500 mAh-accu? En waar heb je 'm gekocht?

Verder: ik erger me eraan dat ik het lampje niet meer oneindig kan laten knipperen als ik een sms'je heb ontvangen. Iemand een idee hoe dat te reghacken is? :{

Overigens heb ik nog een tip: schermblokkering op 'Windows klassiek' zetten; dan heb je geen schuifje om te unlocken maar gewoon 'ontgrendelen -> tikken op knopje'. Plus je homescherm blijft zichtbaar! Met dat schuifje wilde hij (ondanks dat hij in een hoesje zit!) soms nog wel eens automatisch unlocken namelijk :{ Benieuwd of dat nu beter is.

M'n recordtijd standbytijd is trouwens 6 dagen nu, had ik niet verwacht! :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:24:
ijsbeer: doe eens een foto van die 4500 mAh-accu? En waar heb je 'm gekocht?

Verder: ik erger me eraan dat ik het lampje niet meer oneindig kan laten knipperen als ik een sms'je heb ontvangen. Iemand een idee hoe dat te reghacken is? :{

Overigens heb ik nog een tip: schermblokkering op 'Windows klassiek' zetten; dan heb je geen schuifje om te unlocken maar gewoon 'ontgrendelen -> tikken op knopje'. Plus je homescherm blijft zichtbaar! Met dat schuifje wilde hij (ondanks dat hij in een hoesje zit!) soms nog wel eens automatisch unlocken namelijk :{ Benieuwd of dat nu beter is.

M'n recordtijd standbytijd is trouwens 6 dagen nu, had ik niet verwacht! :)
tip voor jou, gebruik S2U2 :) 100 keer beter en mooier dan windows lock ;)

enne 6 dagen er niks meedoen zeker? :P zo kan ik het ook wel!! gebruik je gps maar eventjes een half uurtje ofz meteen 30% batterij eraf :S ik heb em vanacht aan oplader gehangen, en hij was om 5:18 opgeladen dus vanaf toen s de standby tijd nu 5uur 48 ik heb hem om half 9 van de oplader gehaald en heb 2 keer gesmst, 10 % eraf..

[ Voor 15% gewijzigd door Rohit op 09-12-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/1j0uaw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/35be33l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2romgj8.jpg
gekocht bij http://www.mugenpowerbatt...ctID=9631320&Currency=EUR

[ Voor 24% gewijzigd door ijsbeer910 op 09-12-2009 14:37 . Reden: adres plaatsen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

lol wat is dat joh! krijg je er een speciale rugzak bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
hij is wel groot en lompig, maar aan de andere kant houd het wel lekker in de hand
ind0mi schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:35:
lol wat is dat joh! krijg je er een speciale rugzak bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
egt te lelijk voor woorden :P

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
Ik heb voor € 7,50 een 2000mAh besteld bij onze Oosterse buren. Zodra ik deze binnen heb zal ik een simpele review posten. Die zal overigens bestaan uit het leegtrekken van volle accu's door dezelfde film met Coreplayer af te spelen in een loop. Ben benieuwd...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• laotzu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-08 18:24
Hallo!
Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van het TP2, en ik heb een aantal kleine vraagjes (sorry als ze al ergens in deze thread beantwoord zijn, maar ik zie het niet zitten om 24 pagina's door te gaan):
* bestaat er een tooltje om mijn data trafiek te meten? Ik heb een abonnement met 200Mb gratis en ik wil daar niet graag over gaan (pushmail, RSS, etc...)
* ik moet mijn upgrade naar WM 6.5 nog doen. Ben ik dan terug al mijn settings kwijt of kan ik die exporteren. Er wordt verwezen naar Windows Myphone, maar ik dacht dat je al WM 6.5 moest hebben om dat te kunnen gebruiken?

Alvast bedankt voor een klein antwoordje!
Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste