Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 17:03

Sorcerer8472

Mens sana?

newsgroupie: dit is dus niet te regelen bij de adaptive zoom settings :{ Bij een gedownloade versie van Opera staat "text-wrap" bij de gewone settings! :{
JBS schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:10:
Gebruikt iedereen hier de stock Radio? Ik heb 4.49.25.17 van XDA gehaald maar loop regelmatig tegen het probleem aan dat bellers zeggen dat de verbinding verbroken werd of dat mensen me even slecht horen.

Meer mensen die dit hebben ervaren?
Dit had ik met m'n HTC TyTn 1, maar alleen bij UMTS. Is pas 1x gebeurd met deze telefoon, ook op UMTS. Beide keren op het KPN-netwerk op een moment dat de ontvangst goed was, maar ook beide keren in hoogbouw (storing bij wel goede ontvangst). Bij m'n Pro2 ging het mis bij een handover naar GSM, dat hoorde ik omdat de radio nog even met typisch GSM-geluid toeterde voordat het gesprek wegviel.

Tis dus nog niet helemaal perfect, al die technologie ;)

Trouwens nog een punt van ergernis: voor gewone mail is er dus geen ontvangstschema voor automatisch ontvangen in te stellen... bij Outlook mail kan dat dus wel, maarja... Echt achterlijk en typisch Microsoft weer dat zoiets niet kan (mensen dwingen Exchange te gebruiken omdat het daar wel kan? ...)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 01:22:
Trouwens nog een punt van ergernis: voor gewone mail is er dus geen ontvangstschema voor automatisch ontvangen in te stellen... bij Outlook mail kan dat dus wel, maarja... Echt achterlijk en typisch Microsoft weer dat zoiets niet kan (mensen dwingen Exchange te gebruiken omdat het daar wel kan? ...)
Hoezo kan dit niet dan? Bij mij werkt 't wel gewoon. Ik moet wel bij m'n exchange Outlook op opties klikken, maar dan kom ik gewoon in het standaard optiescherm, waar m'n Gmail ook tussen staat. Ik heb m'n gmail staan op eens per 2 uur kijken en de berichten van de afgelopen 30 dagen behouden. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is dat je heel snel je bluetooth verbinding kan aanschakelen en uitschakelen ?
Liefst meteen vanuit het begin scherm of met een toets.
Gebruik mijn bluetooth verbinding altijd in de auto. Maar wil eigenlijk niet de hele tijd me bluetooth verbinding aan hebben staan ivm batterij besparing.Want volgend mij vreet dat veel stroom ???

Hoor graag. Bdankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 17:03

Sorcerer8472

Mens sana?

brrrt schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:04:
[...]

Hoezo kan dit niet dan? Bij mij werkt 't wel gewoon. Ik moet wel bij m'n exchange Outlook op opties klikken, maar dan kom ik gewoon in het standaard optiescherm, waar m'n Gmail ook tussen staat. Ik heb m'n gmail staan op eens per 2 uur kijken en de berichten van de afgelopen 30 dagen behouden. Werkt prima.
Bij gewone pop-settings werkt dit dus niet! Buiten kantooruren blijft hij mail checken! Alleen bij Outlook houdt hij zich aan het ontvangschema.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:38:
[...]

Even voor de duidelijkheid. Ik heb in het verleden kunnen synchroniseren met zowel een Vista (Windows Mobile Device Center) als een XP laptop (Activesync). Met mijn andere telefoon, een Touch Pro I functioneert dit ook nog steeds naar behoren.

De Touch Pro 2 doet het zelfs na een hard reset dus niet meer, alleen het opladen icoontje verschijnt op de telefoon als ik deze via USB koppel aan de laptop...

Inmiddels HTC gemaild, maar nog geen respons ontvangen...

De tip m.b.t. het hernoemen van het pim bestand zal ik ook nog proberen (maar aangezien ik al een hard reset heb gedaan lijkt het me sterk dat dit een oplossing is).
Ik had hetzelfde, toestel opgestuurd naar HTC.
Binnen 1,5 week weer terug en hebben het moederbord vervangen.

Opsturen dus :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:08:
Weet iemand of het mogelijk is dat je heel snel je bluetooth verbinding kan aanschakelen en uitschakelen ?
Liefst meteen vanuit het begin scherm of met een toets.
Gebruik mijn bluetooth verbinding altijd in de auto. Maar wil eigenlijk niet de hele tijd me bluetooth verbinding aan hebben staan ivm batterij besparing.Want volgend mij vreet dat veel stroom ???
Ja, met Action Screen.

Afbeeldingslocatie: http://myu-chan.asablo.jp/blog/img/2009/02/08/8f3ef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Action screen installeer ben ik zeker Toch Flo kwijt >?
Kan de bluetooth toets niet op de plaats waar nu camera staat dus rechts onder in beeld ?

Of comm. Manager want daar kan je heel snel bluetooth aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
Wat ik best vervelend vind is dat sinds ik WM 6.5 heb ik nog wel het bevestigings smsje krijg maar het komt niet meer als een melding op het scherm, alleen als smsje in je inbox.

Hebben andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:37:
[...]

Kan de bluetooth toets niet op de plaats waar nu camera staat dus rechts onder in beeld ?
Nee, je bent TF3D dan niet kwijt. Je krijgt links onder een knopje "Action" waarmee je dat scherm opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
Phantom schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:05:
Wat ik best vervelend vind is dat sinds ik WM 6.5 heb ik nog wel het bevestigings smsje krijg maar het komt niet meer als een melding op het scherm, alleen als smsje in je inbox.

Nee, ik heb de update via T-mobile omdat ik een MDA heb maar dat is bij mij hetzelfde gebleven. Ik krijg gewoon een melding die na een tijdje vanzelf verdwijnt.

Ik vind de nieuwe gekleurde icoontjes er allemaal wel leuk uitzien maar heb tot nu toe overigens nog niet echt iets schokkends of reuze interessants kunnen ontdekken aan heel dat 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:37:
[...]

Of comm. Manager want daar kan je heel snel bluetooth aan en uit zetten.
Wat je ook kan doen, is als je het Action-screen niet wil hebben is via het programma Advanced Config Tool de rechtersoftkey (of linker) aanpassen in Comm.manager. Dit doe je door te gaan naar Menu - More Settings - Key mapping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siempie76 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:23:
[...]

Ik had hetzelfde, toestel opgestuurd naar HTC.
Binnen 1,5 week weer terug en hebben het moederbord vervangen.

Opsturen dus :-(
Dat lijkt me inderdaad het beste plan. Tot nu toe nog heeft HTC klantenservice nog niet gereageerd op mijn E-mail dus ik ga maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor hè...
Ook ik heb WM 6.5 geïnstalleerd... Die hotfix voor "+ sms", die hoef ik toch niet nogmaals te installeren?
(wie weet edit ik deze post nog meerdere keren... eerste indruk WM 6.5 is goed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:05:

Dit is gewoon een instelling toch?
Instellingen » geluiden en meldingen » meldingen » Berichten: Nieuw tekstber. » Bericht in scherm weergeven aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Mijn god zeg, dit ding is niet vooruit te branden.
Aanmelden op MSN en je telefoon is een dag van slag :+

Gauw een E75 of N97 scoren O-)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Dan doe je toch echt iets fout, ik heb hier zo vaak MSN, muziek en Opera tegelijk draaien en het ding loopt als een trein.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Barry|IA schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:59:
Mijn god zeg, dit ding is niet vooruit te branden.
Aanmelden op MSN en je telefoon is een dag van slag :+

Gauw een E75 of N97 scoren O-)
Vreemd - hier gaat het normaal. Ligt het niet aan je internetverbinding? Die is binnenhuis nooit super.
Vodafone doet het bij mij super... binnenhuis tussen de muren en buren in een flatje wat minder.

Enige waar ik me zorgen is het geheugen dat maar geen applicaties wil lozen. CleanRam heb ik inmiddels geïnstalleerd. Ik denk (hoop) dat er nog wel een patchfix komt.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:18:
[...]

Dit is gewoon een instelling toch?
Instellingen » geluiden en meldingen » meldingen » Berichten: Nieuw tekstber. » Bericht in scherm weergeven aanvinken
Voor de update stond deze aan, na de update is deze waarschijnlijk weer uitgezet. Bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowblow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-04-2023
brrrt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:32:
Ok, na veel negatieve verhalen te hebben gelezen over WM6.5, maar ook veel leuke tweaks ervoor, ben ik toch gisteren overgegaan op WM6.5. Ik was toch te benieuwd, ondanks dat ik vanmiddag een belangrijk tentamen heb ;)

Een woord, prachtig! Zo lang je maar CoPilot verwijderd, de push-internet tweak uitvoert en SmartLock erop zet (staat in settings/system/smartlock), werkt het prima! Bij opstart heb ik standaard 43% - 45% ram gebruik (ipv 75%) en alles werkt vloeiend en ziet er gelikt uit.

Wel jammer dat er tweaks uitgevoerd moeten worden, maar ja, daarom zitten we op het tweakers forum toch? Ook vind ik het standaard WM lockscreen goed werken, dankzij SmartLock is het net s2u2, dus dat programma vreet ook geen batterij meer. Owner information is ook weer terug, en de App-Store is een leuke bijkomstigheid, ik gebruik de Telegraaf app nu vaak naar volle tevredenheid. Nog even wachten en dan kunnen we ook internationale apps bekijken (Microsoft is daarmee bezig, hebben ze me beloofd).

Alles werkt weer zoals het moet. :)

(sorry, ik ben gewoon erg tevreden, als mensen 't willen tweaken is het handig als alle nuttige links in 1 post staan, ipv veel vragen over 4 pagina's vol posts ;))
Dank voor het posten van de links. SmartLock kende ik nog niet. Handig programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg activesync niet geinstalleerd op mijn win xp heeft iemand raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:51
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:02:
ik krijg activesync niet geinstalleerd op mijn win xp heeft iemand raad??
Waarschijnlijk niemand.. Probeer wat meer informatie te geven. Ik kan je wel google aanraden, hele goeie zoek machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hebben die nieuwe custom roms met manila 2.1 nu wel of niet landscape support? Dat is het enige wat me nog even tegenhoud om een flash te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Razr op 15-11-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Wat ik mij eigenlijk afvraag, is hoe het zit met wm6.5 en manila 2.5... Ik ben voor manila2.5 (vooral de volledig geintegreerde agenda - wow!), maar is er geen enkele rom die de landscape van manila2.1 heeft kunnen halen? Of is zo iets onmogelijk?
Ik heb dat namelijk nergens kunnen lezen op XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razr schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:54:
Hebben die nieuwe custom roms met manila 2.1 nu wel of niet landscape support? Dat is het enige wat me nog even tegenhoud om een flash te doen.
Ja hoor, M2.1 heeft gewoon landscape support.
brrrt schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:05:
Wat ik mij eigenlijk afvraag, is hoe het zit met wm6.5 en manila 2.5... Ik ben voor manila2.5 (vooral de volledig geintegreerde agenda - wow!), maar is er geen enkele rom die de landscape van manila2.1 heeft kunnen halen? Of is zo iets onmogelijk?
Probleem is dat M2.5 niet officieel op toestellen te vinden is die een uitschuifbaar toetsenbordje hebben, vandaar dat landscape niet ondersteund wordt (behalve op o.a. het album tab). Op XDA lopen wel wat M2.5 landscape projecten (o.a. door Rotastrain voor de SE X1) maar hij wil dit niet delen met Rhodium chefs. Tenminste, zo heb ik 't begrepen.

Uiteindelijk komt er vast ook volledige landscape support in Rhodium M2.5 ROM's, maar op dit moment is die er helaas nog niet.

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 15-11-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Sinds de update van mijn MDA Vario V (HTC Touch Pro 2) naar WM6.5 heb ik een aantal vreemde en zeer vervelende zaken;
- vaak (maar niet altijd!) bij het indrukken van de power button om de telefoon te unlocken staat er opeens in het scherm de vraag of ik online wil gaan, terwijl ik er niet om gevraagd heb, maw ik heb niet op de internet button onderin mijn scherm gedrukt
- voor de update kon ik mijn gmail en hotmail instellen in de touch flo mail sectie, nu bij het invoeren van een nieuw account geef ik mijn hotmail adres en wachtwoord op waarna ik op verder klik en mijn telefoon opeens online gaat naar de website van MSN

Dit vind ik echt vet irritant! Iemand hier ook last? Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damenace1987
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik ben redelijk tevreden met wm6.5, eigenlijk het enige waar ik niet over te spreken ben is het startmenu. Ik heb rongezocht op het xda forum, en op google, maar heb niet de mogelijkheid gevonden om het "programma's" tabblad uit de touch flow (sense) te laten openen als je op de start knop drukt. Dit was bij 6.1 wel het geval. Heeft er iemand een idee of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Ik ben er nu officieel klaar mee. Uit de doos lijkt dit toestel niet normaal te werken en ik ga mijn kostbare vrije uren niet besteden aan een telefoon.

*knip* hiervoor hebben we V&A.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 16-11-2009 21:22 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:27:
Sinds de update van mijn MDA Vario V (HTC Touch Pro 2) naar WM6.5 heb ik een aantal vreemde en zeer vervelende zaken;
- vaak (maar niet altijd!) bij het indrukken van de power button om de telefoon te unlocken staat er opeens in het scherm de vraag of ik online wil gaan, terwijl ik er niet om gevraagd heb, maw ik heb niet op de internet button onderin mijn scherm gedrukt
- voor de update kon ik mijn gmail en hotmail instellen in de touch flo mail sectie, nu bij het invoeren van een nieuw account geef ik mijn hotmail adres en wachtwoord op waarna ik op verder klik en mijn telefoon opeens online gaat naar de website van MSN

Dit vind ik echt vet irritant! Iemand hier ook last? Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
Hotmail moet je instellen via Start --> Alles --> Windows Live..(zo ging het bij WM6.1, Hotmail komt dan vanzwelf in het TF mail sectie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Heeft niemand anders het probleem dat de tel compleet vastloopt wanneer messenger actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barry|IA schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:26:
Heeft niemand anders het probleem dat de tel compleet vastloopt wanneer messenger actief is?
Nee, lijkt me ook niet de bedoeling. Welke ROM gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
JBS schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:00:
[...]
Nee, lijkt me ook niet de bedoeling. Welke ROM gebruik je?
De ROM van de HTC site: de eerste WM6.5 ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Damenace1987 schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:54:
Ik ben redelijk tevreden met wm6.5, eigenlijk het enige waar ik niet over te spreken ben is het startmenu. Ik heb rongezocht op het xda forum, en op google, maar heb niet de mogelijkheid gevonden om het "programma's" tabblad uit de touch flow (sense) te laten openen als je op de start knop drukt. Dit was bij 6.1 wel het geval. Heeft er iemand een idee of dit mogelijk is?
Ja nu je het zegt... dat zou ik ook wel willen!
Er staan nu te veel icons in - selecteren, sorteren en deleten zou me ook als alternatief wel fijn zijn.
Iemand een idee?

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
er is wel een optie om het te organiseren, alleen moet je het even in je windows folder reorganiseren
Je kunt daar gewoon de programmas uithalen die je niet wilt zien door zeg maar een subfolder te maken
Ik heb alle spelletjes netjes in mijn spelletjes folder staan
Instellingen in mijn instellingen folder etc etc
en mijn meest gebruikte staan gewoon boven aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ging even mis....

[ Voor 145% gewijzigd door JBS op 17-11-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merlijn_merlin schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:05:
[...]

Ja nu je het zegt... dat zou ik ook wel willen!
Er staan nu te veel icons in - selecteren, sorteren en deleten zou me ook als alternatief wel fijn zijn.
Iemand een idee?
Je kunt ze ook in het startmenu zelf min of meer organiseren. Selecteer een betreffend icoontje en houdt 'm vast, je krijgt dan de optie om 'm naar boven te plaatsen.

Edit: net als the boiler zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 17:38
De plaatjes in de OP doen het volgende week weer hoor, server is eventjes down :P Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:05:
[...]
Je kunt ze ook in het startmenu zelf min of meer organiseren. Selecteer een betreffend icoontje en houdt 'm vast, je krijgt dan de optie om 'm naar boven te plaatsen.

Edit: net als the boiler zegt dus.
Ideaal, hier leer je nog eens wat. WM 6.5 bevalt mij super!
Als je naar het buitenland ga, wat kun je dan beste doen? (ivm automatische internetupdates, mail binnenhalen elke 2 uur, etc.? Omdat dit niet hoeft in het buitenland (en niet mag ivm de rekening..:P )
Is dit makkelijk uit te schakelen? (bellen en smsen moet uiteraard wel kunnen, dus vliegtuigmodus lijkt me geen optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:31
Ik heb ook WM 6.5 maar eens geinstalleerd.
En al direct een probleem... Tijdens de eerste keer openen van MSN messenger heb ik per ongeluk aangevinkt dat hij mijn msn en m'n adresboek op de telefoon moet synchroniseren.
Hoe krijg je dat terug uitgeschakeld? Mijn hele telefoonboek wordt vervuild...

Ik heb geprobeerd: Windows Live openen, Menu, Opties, 2. Synchronisatie. Daar kun je dus aanvinken "Contacten van Windows Live opslaan in de lijst met contactpersonen van je mobiele telefoon", spijtig genoeg kan ik dat niet uitvinken want het staat in het grijs. Het staat echter wel aangvinkt...

@Erik 39: Dataverkeer via de gsm kun je uitschakelen met het programma "NoData".

[ Voor 6% gewijzigd door NjitsSs op 17-11-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:03:
[...]

Ideaal, hier leer je nog eens wat. WM 6.5 bevalt mij super!
Als je naar het buitenland ga, wat kun je dan beste doen? (ivm automatische internetupdates, mail binnenhalen elke 2 uur, etc.? Omdat dit niet hoeft in het buitenland (en niet mag ivm de rekening..:P )
Is dit makkelijk uit te schakelen? (bellen en smsen moet uiteraard wel kunnen, dus vliegtuigmodus lijkt me geen optie)
Met de applicatie "NoDataInRoaming" kan 't zelfs automatisch. Je dataverbinding wordt direct uitgeschakeld wanneer je gaat roamen (gebruiken buitenlands netwerk) en wordt weer ingeschakeld wanneer je weer op je NL netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie dat ook met de nieuwe ROM 6.5 dat als je een keer het weer heb geupdate, of ff hebt geinternet, de data verbonden blijft, door bovenop het scherm te klikken, kom je in het scherm meldingen.
daar zie je dan de tijd lopen van in mijn geval Hi internetverbinding.
als je daar weer op klikt kom je bij comm manager en kan je klikken op gegevensverbinding en dan is het echt uit.

was dit bij 6.1 ook al het geval?

en is het erg als het aan blijft staan, ik heb onbeperkt internet, maar om nu 24 uur per dag aan te hebben is ook overdreven. dus kan het uit als ik het niet gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NjitsSs schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:48:
Ik heb ook WM 6.5 maar eens geinstalleerd.
En al direct een probleem... Tijdens de eerste keer openen van MSN messenger heb ik per ongeluk aangevinkt dat hij mijn msn en m'n adresboek op de telefoon moet synchroniseren.
Hoe krijg je dat terug uitgeschakeld? Mijn hele telefoonboek wordt vervuild...

Ik heb geprobeerd: Windows Live openen, Menu, Opties, 2. Synchronisatie. Daar kun je dus aanvinken "Contacten van Windows Live opslaan in de lijst met contactpersonen van je mobiele telefoon", spijtig genoeg kan ik dat niet uitvinken want het staat in het grijs. Het staat echter wel aangvinkt...

@Erik 39: Dataverkeer via de gsm kun je uitschakelen met het programma "NoData".
Password deleten, uitloggen en weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ik heb sinds gister ook een TP2 *O* gaaf dingetje wel, meteen beetje getweaked en gedaan. Loopt al een stukje beter op 6,5 zo :p

Alleen ik heb 1 probleempje, ik kon gister (en vanmiddag ook nog) verbinden met de pc, dan naar deze computer gaan, en daar op het HTC icoon (draagbaar apparaat) klikken, en in de telefoon en op de geheugenkaart browsen.
Nu kan dat ineens niet meer?

als ik er op klik gebeurt er niets.
Als ik in het windows mobile apparaat centrum op bestandsbeheer druk, gebeurt er netzogoed niks.

de rest werkt wel allemaal.

iemand die een idee heeft ? thnx :)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je TP2 aansluit op je PC krijg je op je TP2 de keuze hoe je wilt verbinden. Wellicht dat je de verkeerde optie gekozen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
JBS schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:52:
Als je je TP2 aansluit op je PC krijg je op je TP2 de keuze hoe je wilt verbinden. Wellicht dat je de verkeerde optie gekozen hebt?
nee denk het niet. ik had daarvoor ook altijd de bovenste optie.

als ik de 2e optie kies kan ik wel gewoon op de geheugenkaart, maar niet op de TP2 via windows verkenner.

3e optie is mobiel modem ofzo als ik me niet vergis...

:)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
check even
tabje instellingen in sense > meer > verbindingen > USB aan pc > en dan even kijken of het vinkje vragen naar verbindingstype aan staat gewoon voor de zekerheid :D

maar als ik je hoor pakt hij het toestel helemaal niet probeer dan even een soft reset en herstart de pc ook even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Jawel, hij pakt hem nog wel. de instellingen staan goed. telefoon al gereset.
alleen de pc nog niet. maar dat zal ik vanavond nog wel even zien.

ik heb fabrieks instellingen ook hersteld gister, maar dat mocht ook niet baten.
hij vraagt dus wel gewoon watvoor verbinding die moet maken, alleen via activesync oid doet die dus geen bestandsbeheer....

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:31
Ken. schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:53:
[...]

Password deleten, uitloggen en weer inloggen.
Bedankt voor je reactie, spijtig genoeg helpt het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
werken programma's van je opslagkaart wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
ja dat werkt wel gewoon.
kan er ook gewoon bij als ik alleen de kaart selecteer bij de 3 opties...

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Misschien sla ik hier de plank mis, maar bij Activesync kun je dus niet synchroniseren? En dat kon hiervoor wel? Of kan je niet in je telefoon browsen via de computer met activesync?

Wat je kan proberen is kijken bij activesync op de computer bij bestand - verbindingsinstellingen, of USB-verbindingen toestaan wel aangevinkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 07:49
Ik lees hier nu allemaal verhalen over wel of niet landscape ondersteuning en ik zie door de bomen het bos niet meer.

Als ik mijn TP2 upgrade met de officiële update, kan ik dan nog steeds mijn programmatje gebruiken dat ervoor zorgt dat alles in landscape gaat zodra ik mijn telefoon kantel?
Dus TomTom, maar ook sms etc etc.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NjitsSs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:11:
[...]

Bedankt voor je reactie, spijtig genoeg helpt het niet...
En als je "Switch Windows Live ID" erbij doet?
Zou toch echt zweren dat ik het probleem ooit zelf op die manier heb verholpen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
Phusebox schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:23:
Ik lees hier nu allemaal verhalen over wel of niet landscape ondersteuning en ik zie door de bomen het bos niet meer.

Als ik mijn TP2 upgrade met de officiële update, kan ik dan nog steeds mijn programmatje gebruiken dat ervoor zorgt dat alles in landscape gaat zodra ik mijn telefoon kantel?
Dus TomTom, maar ook sms etc etc.
JA

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat is al dat gezeik over wel of niet ondersteuning van landscape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03-2021
Phusebox schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:05:
[...]

De niet officiële ROM had geen landscape ondersteuning, officiële wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Precies, custom roms met manila2.5 hebben geen landscape ondersteuning, omdat manila2.5 alleen nog maar op de hd2 te vinden is (en dus nog niet met landscape te vinden is). De officiële 6.5 update (deze heeft manila2.1 met sense) heeft natuurlijk wel landscape ondersteuning. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:05:
[...]

Of je leest even alle berichten in plaats van alleen maar selectief lezen en denken "OH MY GOD, straks heb ik weer 100 dingen om over te zeiken". :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
brrrt schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:17:
Misschien sla ik hier de plank mis, maar bij Activesync kun je dus niet synchroniseren? En dat kon hiervoor wel? Of kan je niet in je telefoon browsen via de computer met activesync?

Wat je kan proberen is kijken bij activesync op de computer bij bestand - verbindingsinstellingen, of USB-verbindingen toestaan wel aangevinkt staat.
Het probleem is al opgelost :P hij doet het weer.
Maar ik zal het nog 1x proberen uit te leggen.

Toen ik hem net had, kon ik verbinden via activesync. Hier in kon je naar bestandsbeheer gaan, en daar op de telefoon browsen, en op de geheugenkaart. (dit kan ook via deze computer)
Hij verbond wel met activesync en alles deed het. behalve als je naar bestandsbeheer ging, en dat wou openen. kon je er wel op klikken, maar er gebeurde niets.

nu is de pc gereboot, en ik heb even de TP2 gereset (want hij deed zonet helemaal niet meer connecten) en nu werkt alles weer zoals het hoort :*)

zal wel een foutje zijn geweest bij het elke keer dr af dr aan dr af dr aan :P

Audi S3

Verwijderd

Heb na de update last dat hij de toegevoegde woorden niet meer onthoudt bij het maken van een smsje.
Hebben meer mensen hier last van ??

Zo ja wat is de oplossing ?

Verwijderd

onthoudt ie ze niet, of vult ie ze niet meer aan? ik t laatste geval: instellingen, persoonlijk, invoer, opties, en dan het gewenste even op 'aan' zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
MexxT schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:10:
[...]

Het probleem is al opgelost :P hij doet het weer.
Maar ik zal het nog 1x proberen uit te leggen.

Toen ik hem net had, kon ik verbinden via activesync. Hier in kon je naar bestandsbeheer gaan, en daar op de telefoon browsen, en op de geheugenkaart. (dit kan ook via deze computer)
Hij verbond wel met activesync en alles deed het. behalve als je naar bestandsbeheer ging, en dat wou openen. kon je er wel op klikken, maar er gebeurde niets.

nu is de pc gereboot, en ik heb even de TP2 gereset (want hij deed zonet helemaal niet meer connecten) en nu werkt alles weer zoals het hoort :*)

zal wel een foutje zijn geweest bij het elke keer dr af dr aan dr af dr aan :P
wat je zegt is gewoon een software matige vastloper van active sync geweest
Ik had al gezegdt ff allebei rebooten en dan even verder kijken
trouwens als iets het niet doen op een pc router smartphone is het logisch dat als hij het altijd gedaan heeft om hem even te soft resetten
Het kan geen kwaad en alles start even vers op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:17:
onthoudt ie ze niet, of vult ie ze niet meer aan? ik t laatste geval: instellingen, persoonlijk, invoer, opties, en dan het gewenste even op 'aan' zetten..
Hij onthoudt ze niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Al een paar keer gehad dat de telefoon helemaal uit staat zonder aanwijsbare reden (na de Nederlandse 6.5 update).
Hebben daar meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 21:42
Ik ben niet ontevreden over WM6.5. Het lijkt wel of het allemaal net iets beter en sneller werkt dan WM6.1 en het lijkt er ook wel op dat de accu langer meegaat.

Wel loop ik tegen een irritant probleempje aan: ik lees verschillende e-mailaccounts via mijn TP2. Het komt met enige regelmaat voor dat die verbindingen " vastlopen". Nou is er gisteren een grote storing geweest bij KPN, maar e-mail downloaden werkt bij mij nog steeds niet. Pocket Outlook blijft steeds hangen op bijvoorbeeld :" Verbinden" of " wijzigingen zoeken".

Iemand tips hoe dit op te lossen is? Internet werkt verder wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 21:35
ik heb de update gedaan en hij bevalt me goed.
echter lukt het me niet om het startmenu te wijzigen maar daar las ik al een eerdere post over, dat je in de folder zelf wijzigingen moet aanbrengen.

wat mij ook niet lukt is 1 nummer verwijderen uit de oproepen lijst.
dat lukte met 6.1 nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 21:37

R2L

Kruimel schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:29:
Al een paar keer gehad dat de telefoon helemaal uit staat zonder aanwijsbare reden (na de Nederlandse 6.5 update).
Hebben daar meer mensen last van?
Ja, ik heb hier ook al 2 keer last van gehad.
Ben nog aan het uitzoeken vanuit welke situatie hij dit wel en niet doet.
Had volgens mij toen het scherm gelocked staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
vorigeweek WM 6.5 van T-mobile geinstalleerd
erg tevreden hierover, het lijkt wel of ie een stuk sneller is :)

alleen was niet alles gewist, stiekem stonden er nog bestanden op de telefoon van de vorige edite

[ Voor 37% gewijzigd door ijsbeer910 op 21-11-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn accu indicator staat niet meer continu in beeld..Alleen als ik op de bovenste balk klik krijg ik te zien hoeveel accu ik nog heb. Erg irritant dus. Hij geeft trouwens ook niet weer wanneer hij voor het laatst opgeladen is en dus ook geen tijden van hoelang standby etc. Ik las iets over advanced config, dat je daar je batterij icoontje kan aanvinken, maar waar zit dat dan?

En is het ook mogelijk om een grote batterij in beeld te krijgen op het Autolock screen? (net als bij S2U2)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Als ik jullie was zou ik je portemonnee en de Touch pro 2 niet bij/op elkaar leggen. (al moet je grote zakken in je broekzak hebben wil het in 1 zak passen). Ik ben er net namelijk achter gekomen dat de Touch pro 2 behoorlijk magnetisch is aan de achterkant. Lullig als je ineens probeerd te pinnen en je pas is gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
satoer schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:50:
Als ik jullie was zou ik je portemonnee en de Touch pro 2 niet bij/op elkaar leggen. (al moet je grote zakken in je broekzak hebben wil het in 1 zak passen). Ik ben er net namelijk achter gekomen dat de Touch pro 2 behoorlijk magnetisch is aan de achterkant. Lullig als je ineens probeerd te pinnen en je pas is gewist.
Ik heb m'n TP2 heel vaak bovenop m'n portemonnee liggen maar heb nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

sinds een paar dagen heb ik ineens dat mijn hsdpa heel vaak naar 3G switched en weer terug, voorheen bleef die alleen op de H staan.
Ook het bereik schommelt heel erg, van 0 streepjes naar 3 streepjes naar 2 streepjes etc etc.

Ik zit bij tmobile, iemand hier nog meer last van?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Moet mn TomTom eens updaten..wat is de laatste map voor centraal en westeuropa die goed werkend is op de tp2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

satoer schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:50:
Het heeft nog een bijkomend neveneffect. Op mijn recentste reis had ik mijn Pro2 in de kluis gedaan. Tot mijn grote verbazing ging de kluis daarna niet meer open, vermoedelijk als gevolg van de interferentie tussen het toestel en de kluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
DapperKonijntje schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:02:
sinds een paar dagen heb ik ineens dat mijn hsdpa heel vaak naar 3G switched en weer terug, voorheen bleef die alleen op de H staan.
Ook het bereik schommelt heel erg, van 0 streepjes naar 3 streepjes naar 2 streepjes etc etc.

tja reis je veel of zit je altijd op dezelfde plek ?
ik zit zelf bij hi maar per plek heb ik dezelfde verbindingen :D
zeg maar thuis HDSPA op men werk HDSPA 3g bij men (schoon) ouders
en ik werk maar 200 m1 hemels breed van mijn huis af dus :D
Ik ben niet zo vaak het dorp uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

the boiler schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:49:
[...]

tja reis je veel of zit je altijd op dezelfde plek ?
ik zit zelf bij hi maar per plek heb ik dezelfde verbindingen :D
zeg maar thuis HDSPA op men werk HDSPA 3g bij men (schoon) ouders
en ik werk maar 200 m1 hemels breed van mijn huis af dus :D
Ik ben niet zo vaak het dorp uit :P
Ik werk thuis dus ben heel vaak ook thuis aanwezig, ik zit wel boven in een flat met andere hoge gebouwen in de buurt, maar het is echt pas sinds een aantal dagen.
Ik heb net trouwens gemerkt dat die op 3G staat tot ik bijvoorbeeld msn of opera aanzet, dan switched die ineens naar hsdpa, heel vreemd.
Maargoed ik merk niet echt verschillen in snelheid dus het zal wel.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
DapperKonijntje schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:02:

Klopt dit heb ik ook na de update => 6.5 (eveneens T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 19:11

TommyGun

Stik er maar in!

Heb ik ook, idem T-mobile, sinds een aantal dagen (WM 6.1)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Wellicht een ander draadje (poll??) voor aanmaken... Ik heb er ook last van, sinds een week of zo.
Eerst thuis volle bak HSDPA en nu telkens 3G.
En het grootste nadeel is dat je batterij zo snel leeg gaat als ie blijft pingpongen tussen de banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb last van dat HSDPA /3G switchen (WM 6.5, T-Mobile), maar erger is, bijkomend effect is dat smsjes nu af en toe vertraagd bij mij aankomen.. Dat is vrij irritant als je bijvoorbeeld heel snel heen en weer wil smsen en waar een snel antwoord van belang is. Daarom heb ik mijn band nu handmatig op GSM gezet, zodat ik van die lag geen last meer ondervind.. Ik dacht er zelfs aan om mijn TP2 te downgraden naar 6.1 omdat ik dacht dat het met de upgrade te maken had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ik heb hier dus ook last van na de upgrade naar WM6.5 plus dat mijn tel opeens online wil gaan als ik hem met de I/O knop unlock...Zit ook te denken een downgrade.

Heeft er ook iemand last van het verbinden van de Touch Pro 2 met een Volvo Bluetooth carkit? Soms lukt het wel, en je raad het al, meestal lukt het niet...ik las al oplossingen om de data verbinding uit te zetten, maar dat is maar een halve oplossing in mijn optiek! Iemand hier een betere?

[ Voor 0% gewijzigd door Xecuter NL op 23-11-2009 14:16 . Reden: foutje! Bedankt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Xecuter NL schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:13:
Ik heb hier dus ook last van na de upgrade naar WM6.5 plus dat mijn tel opeens online wil gaan als ik hem met de I/O knop unlock...Zit ook te denken een downgrade.
Ik denk niet dat het daar aan ligt, ik zit al op de wwe 6.5 rom sinds dat die uit is en het is echt sinds een paar dagen dat die het doet, lijkt mij dat het probleem bij t mobile ligt.
Maar goed te weten dat meerdere mensen er last van hebben, was al bang voor een hard reset.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TP2 + SPB Mobile Shell 3.5 + WM6.5

Gaat dit werken?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
nou dat de tp2 weinig streepjes aangeeft vind ik toch. Zowel met 6.1 als met 6.5 Ik ben namelijk overgegaan naar 6.5 maar mijn toestel geeft steeds evenveel aan als die van mijn vader die nog 6.1 is. Beide zijn t-mobile toestellen en de mijne is met t-mobile 6.5 geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naam invoeren via gegevens eigenaar voor registratie van bijvoorbeeld G-Alarm is niet betrouwbaar. Vanochtend was opeens de ingevoerde naam bij gegevens eigenaar weg...dus G-Alarm deed het niet!

Is het via een registor editor wel blijvend?

Is het ook mogelijk om bij SmartLock een batterij icoon in beeld te krijgen? En info mbt je ingestelde alarm net zoals bij S2U2?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-09 14:04
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:15:
TP2 + SPB Mobile Shell 3.5 + WM6.5

Gaat dit werken?

gr
Prima ;)

Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/8220/spb352small.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:51
Ja is dat wat? Heb het net even bekeken maar ziet er zwaar uit, grafisch dan. Kan hij alles vloeiend weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:46:
[...]

Ik denk niet dat het daar aan ligt, ik zit al op de wwe 6.5 rom sinds dat die uit is en het is echt sinds een paar dagen dat die het doet, lijkt mij dat het probleem bij t mobile ligt.
Maar goed te weten dat meerdere mensen er last van hebben, was al bang voor een hard reset.
Heb het ook al een tijdje, en wel al vóórdat 6.5 op de TP2 stond. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat T-mo iets veranderd heeft. Maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb al 2 weken last van dat geswitch. Heel erg irritant. ben 80% van mijn tijd in Amsterdam en maakt niet uit waar ik ben, maar overal lijkt de receptie wel verslechterd. Dacht zelf ook eerst dat het aan de upgrade naar 6.5 lag, want heb met 6.1 nooit last gehad...altijd keurig een H'tje in beeld. Zou het misschien komen door de radio? Of ligt t probleem bij t-mo? Hoe dan ook hoop ik dat t opgelost gaat worden, want het is knap irritant zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt het niet door de providers? wel heel toevallig dat het bij iedereen is, maar ik heb er met kpn en wm6.5 ook gruwelijk last van.
bij mij ligt het alleen aan kpn, want mn vader heeft op een andere telefoon de afgelopen 3 dagen ook last van vaak geen internet.. vodafone had vorige week ook al een grote storing...?

de tp2 gekocht met kpn, is ie dan gesimlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-09 14:04
Unixor schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:04:
[...]

Ja is dat wat? Heb het net even bekeken maar ziet er zwaar uit, grafisch dan. Kan hij alles vloeiend weergeven?
Ja hoor, het is en blijft een HTC en geen Iphone maar denk dat dit as vloeiend as it gets is zeg maar. SPB3.5 is zeker beter als SPB3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
  • Laatst online: 15-11-2021
Goeie morgen mensen

ik ben dan wel nieuw, maar vroeger keek ik geregeld op de tweakers site voor mijn magician
sinds een maandje overgestapt naar de TP2 en bevalt me prima, sexy phone

Maargoed, om even te reageren op de post hierboven..

Ik heb gelezen dat mobile shell 3.5 problemen heeft met de belknop? Ik geloof dat die alleen bij het touchflo werkt ofzo.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:13
Ook hier TP2 met WM6.1 en irritante switching tussen 3G en HSDPA.bij T-mobile. Zojuist even gebeld met 0800-7111 (gratis voor abonnee`s) en dit probleem gemeld. Werd serieus te woord gestaan, en ze vroegen om zaken als locatie (stad maar ook in huis/buiten) en of het op bepaalde tijdstippen tijdstippen voorkwam.

Wellicht slim om dit allemaal even bij te houden en door te geven aan T-mobile, dan kunnen zo misschien de oorzaak vinden.

[ Voor 69% gewijzigd door MrJT op 24-11-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sins mijn update naar WM 6.5 is mijn pro 2 ontzettend veel trager geworden.
Ik heb wel ergens gelezen dat je die standaard navigatie eraf moet halen, dat heb ik gedaan.
Maar tot op hede geen verbetering.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen dat mijn htc een stukje sneller wordt.
Mijn geheugen zit steeds rond de 85% in bezit. Dus hij is erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
er word in dit topic ook een link gezet naar een .cab file waardoor je je internet-push pagina's uit kunt zetten (pagina 14, 2de post)
en waardoor dus ook de opera browser niet meer continu draait.
erg handig als je daar zoals ik, geen gebruik van maakt.
Dit vermindert het gebruik van je geheugen aanzienelijk (ca 10Mb!)

[ Voor 3% gewijzigd door 7th-son op 24-11-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus TP2 + SPB Mobile Shell 3.5 + WM6.5 werkt.

+ Moet deze gewoon over de WM6.5?

+ Is deze ook makkelijk eraf tehalen?

+ Waar een NL versie te vinden?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb mijn HTC gekocht met een kpn-abonnement. Heeft de telefoon nu een simlock, of is deze simlockvrij? (eventueel simlockvrij te maken?)

Gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
1: Er word niets overschreven, het is gewoon een toevoeging/ander uiterlijk voor WM 6.5
2: kwestie van een uninstall
3: zul je moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:17:
Ik heb wel ergens gelezen dat je die standaard navigatie eraf moet halen, dat heb ik gedaan.

Hmm als ik dit lees wacht ik toch nog maar even met upgraden. Was eigenlijk van plan dit deze week ergens te doen. (Als ik de tijd kan vinden om alles te backuppen, want heb nog nooit een goed werkend programma gevonden daarvoor. Heb er zelfs 2 gekocht :S)

Ben niet iemand die vanalles gaat aanpassen , dus wil gewoon een out-of-the-box goed werkende firmware. En als de 6.5 nog trager is, kan ik maar beter bij 6.1 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:36:
Hoi,

Ik heb mijn HTC gekocht met een kpn-abonnement. Heeft de telefoon nu een simlock, of is deze simlockvrij? (eventueel simlockvrij te maken?)

Gr Erik
zolang je het bij een normale winkel hebt gekocht en je kpn-abo geen simonly was, dan is je telefoon wss gesimlocked.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:17:

Heb jij je toestel helemaal uitgezet en dan weer aan?
Bij iedereen zakt het bijna 30% zou vreemd zijn als het bij jou niet gebeurde.
Kan uiteraard ook zijn dat je nog andere dingen buiten de standaard software erop hebt.
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste