newsgroupie: dit is dus niet te regelen bij de adaptive zoom settings
Bij een gedownloade versie van Opera staat "text-wrap" bij de gewone settings! 
Tis dus nog niet helemaal perfect, al die technologie
Trouwens nog een punt van ergernis: voor gewone mail is er dus geen ontvangstschema voor automatisch ontvangen in te stellen... bij Outlook mail kan dat dus wel, maarja... Echt achterlijk en typisch Microsoft weer dat zoiets niet kan (mensen dwingen Exchange te gebruiken omdat het daar wel kan? ...)

Dit had ik met m'n HTC TyTn 1, maar alleen bij UMTS. Is pas 1x gebeurd met deze telefoon, ook op UMTS. Beide keren op het KPN-netwerk op een moment dat de ontvangst goed was, maar ook beide keren in hoogbouw (storing bij wel goede ontvangst). Bij m'n Pro2 ging het mis bij een handover naar GSM, dat hoorde ik omdat de radio nog even met typisch GSM-geluid toeterde voordat het gesprek wegviel.JBS schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:10:
Gebruikt iedereen hier de stock Radio? Ik heb 4.49.25.17 van XDA gehaald maar loop regelmatig tegen het probleem aan dat bellers zeggen dat de verbinding verbroken werd of dat mensen me even slecht horen.
Meer mensen die dit hebben ervaren?
Tis dus nog niet helemaal perfect, al die technologie
Trouwens nog een punt van ergernis: voor gewone mail is er dus geen ontvangstschema voor automatisch ontvangen in te stellen... bij Outlook mail kan dat dus wel, maarja... Echt achterlijk en typisch Microsoft weer dat zoiets niet kan (mensen dwingen Exchange te gebruiken omdat het daar wel kan? ...)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.