Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Nee gewoon vanaf je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Er worden hier de laatste tijd veel oneliners gedumpt. Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord alvorens hier een vraag te stellen. Lees aub Het algemeen beleid door als je niet bekend bent met de regels. We gaan hier nu wat strenger op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

http://htcpedia.com/offic...soft/htc-rhodium-rom.html
Hier kun je snellere downloaden.

En voor backup, gebruik sprite backup. Werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:01:
Dat is al sneller. Nu maar vanaf die locatie downloaden.
Geduld is een schone zaak :)

Daarna exe bestand zeker op het toestel zetten of op het geheugenkaartje ?
En dan vanuit daar starten ?
Nee je moet je toetsel met je pc verbinden en dan op je pc het exe draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de update ook graag installeren, maar krijg geen connectie meer tussen mijn laptop en mijn telefoon.

Als ik via een USB kabel mijn telefoon aansluit wordt de telefoon wel opgeladen, maar start Activesync niet op. Na een harde reset van het toestel nog steeds geen verbinding.

Heb het inmiddels zowel een op Vista als een XP laptop geprobeerd, maar op beide OS´en krijg ik het niet aan de praat.

Iemand suggesties? Hard- of software probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
H5550 schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:30:
[...]

Dat had ik ook, toen ik de gehele backup teruggezet had.
Heb toen een hard reset gedaan, en toen alles handmatig opnieuw geinstalleerd.
:|
Nu werkt die perfect
Jammer!

Maar goed, gelijk een goede manier om alles weer eens een beetje op te schonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* geen links naar copyright protected software anders dan de officiële link.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 11-11-2009 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:20:
Ik wil de update ook graag installeren, maar krijg geen connectie meer tussen mijn laptop en mijn telefoon.

Als ik via een USB kabel mijn telefoon aansluit wordt de telefoon wel opgeladen, maar start Activesync niet op. Na een harde reset van het toestel nog steeds geen verbinding.

Heb het inmiddels zowel een op Vista als een XP laptop geprobeerd, maar op beide OS´en krijg ik het niet aan de praat.

Iemand suggesties? Hard- of software probleem?
Dan staat er een instelling op je toestel verkeerd denk ik. Je kan instellen wat er moet gebeuren als je hem met je pc connect. Hij zal waarschijnlijk wel op laden staan, al is dat standaard normaalgesproken niet zo...

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemient
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 10:20
EvoII schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:34:
[...]

Dan staat er een instelling op je toestel verkeerd denk ik. Je kan instellen wat er moet gebeuren als je hem met je pc connect. Hij zal waarschijnlijk wel op laden staan, al is dat standaard normaalgesproken niet zo...
Staat je usb-speed soms op turbo? Die ff terugzetten naar normale snelheid was bij mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 16:05
heb zo net ook maar eve een update gedaan vond het zelf ook wel beetje raar als je een euro link doet en dat die zo langzaam binnen haalt weet niet waar die staat die server in polen of zo ?:P maar toch ook maar zo als paar andere een andere link genomen

en later rom update gedaan ziet er goed uit ga morgen nog verder eve alles uit zoeken en nog paar dingen installen

maar ik heb nog een vraagje aan iedereen die me ken helpen wou graag RadarWeather er op hebben
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=548023

van xda natuurlijk maar ik heb het geprobeerd met de normale rom 6.1 niet gelukt moet het nog proberen met deze 6.5 rom natuurlijk maar heb je voor dat echt manilla 2.5 er voor nodig ???? want heb op pag. 12 nog gelezen dat deze rom 6.5 geen manilla 2.5 heeft

en dan nog een vraagje tomtom 7 moet dat nog het zelfde als hoe het ging als de 6.1 weet niet als de 6.5rom nog last heeft van die Bluetooth fout melding???

al vast bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 10:22
NLMarcel194 schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:44:
SNIP

en dan nog een vraagje tomtom 7 moet dat nog het zelfde als hoe het ging als de 6.1 weet niet als de 6.5rom nog last heeft van die Bluetooth fout melding???

al vast bedankt....
Zie XDA:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=556316

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
NLMarcel194 schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:44:
heb zo net ook maar eve een update gedaan vond het zelf ook wel beetje raar als je een euro link doet en dat die zo langzaam binnen haalt weet niet waar die staat die server in polen of zo ?:P maar toch ook maar zo als paar andere een andere link genomen
De euro link zal wel traag zijn omdat voornamelijk Nederlanders downloaden en geen mensen buiten de EU.
Die downloaden uiteraard een ROM in hun eigen taal. Via de US server had ik 'm zo binnen :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Ook ik heb er aan gewaagd om de verniewde ROM te installeren.

Ziet er wat gelikter uit, sneller, een beetje.
Alleen het geheugenmangement is niet zo best.... zit met de kortste keren tegen de 80%... jammer.
Telefoon start met 53% was met de vorige touch flow maar 42%.
Toch maar die hele touchflow uitgegooien? Geheugenmanager installeren?
Programma's deinstalleren? Wat moet ik met een demo Copilot???

Vragen, overwegingen... Morgen ga ik maar de boel stroomlijnen.... suggesties zijn welkom!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Merlijn_merlin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 01:03:

Alleen het geheugenmangement is niet zo best.... zit met de kortste keren tegen de 80%... jammer.

Vragen, overwegingen... Morgen ga ik maar de boel stroomlijnen.... suggesties zijn welkom!
Hou ons op de hoogte als je wilt :) De mijne is ook niet vooruit te branden.

MSN aangemeld, man, man.. 't hele toestel loopt zowat vast.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Merlijn_merlin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 01:03:

Wat is het probleem dan? is die langzamer hierdoor?
De mijne zit, na een paar programmas geopend te hebben, ook rond de 79-80%, maar dat komt volgens mij gewoon omdat die geopende programma's in het geheugen houd.

Ik kan 10 programmas tegelijk open hebben, waaronder tomtom, google maps en msn en dan zit die rond de 85, verder werkt die als een tierelier, geen vertragingen op een kleine hapering af en toe na als ik snel door touchflo blader.
Ik zat eerst ook te zweten bij hoog geheugen verbruik, maar zolang het je gebruik niet limiteert zie ik het probleem niet zo.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03-2021
Werkt hier als een trein, heb wel gelijk me push internet verwijderd (hoe?) want dat zuigt toch alleen maar geheugen terwijl ik het niet gebruik.
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:36:
Voordat ik 6.5 ga installeren wil een backup maken.
Welk programma gebruik ik hiervoor ??
My Phone. Je kan gewoon inloggen met je windows live account. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
thriller schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:52:
Weet er iemand hoe ik gebruikers informatie kan invullen met deze nieuwe rom? Normaal kan je dit doen bii start -> settings -> personal -> owner information

Maar owner information (of de nederlandse naam daarvan) staat er niet tussen en kan ik ook nergens anders vinden.
oplossing

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Rustig maar! Alles werkt tot nu goed - en vlot. Ook met 5 en 6 programma's open. Prima. Zover geen klachten

Probleem is het geheugenmanagement dat het afsluiten van programma's niet betekent ze uit het werkgeheugen worden ontladen - conclusie afsluiten heeft geen zin! Ik vind het slordig, maar ik kan er mee leven. Maar om met Gemser: "Dat kan beter!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze avond (moet eens niet vroeg naar bed gezien morgen vrije dag Wapenstilstand) de update installeren. Vermoedelijk komt er na de 6.5 upgrade weer SPB Mobile Shell overheen, net als nu het geval is. Mensen die niet tevreden zijn met Touch Flo, de snelheid en de 'looks' zouden dit zekers eens moeten proberen eigenlijk... SPB Mobile Shell 3.5 is écht wel de moeite!

KRL

EDIT: ik heb dus géén aandelen bij SPB he!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

omnii schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:05:
Werkt hier als een trein, heb wel gelijk me push internet verwijderd (hoe?) want dat zuigt toch alleen maar geheugen terwijl ik het niet gebruik.

[...]

My Phone. Je kan gewoon inloggen met je windows live account. :)
Dank nuttige post!

Kijk zo gaan wel de goede kant op! :)

Sense uitzetten doe ik voorlopig niet.
Trouwens deze Mobile HTC Sense lijkt in de verste verte niet op de nog geliktere versie op Androide Hero Sense - of ben ik ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:59
Heel erg bedankt, heb me rot gezocht hiernaar. Nu werkt eindelijk alles weer zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627

neem hier ff een kijkje als je wilt switchen naar de Amerikaanse marketplace. hier staan aanzienlijk meer apps op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
ind0mi schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:47:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627

neem hier ff een kijkje als je wilt switchen naar de Amerikaanse marketplace. hier staan aanzienlijk meer apps op.
hmm bij mij kan die geen verbinding maken met de server :'(
edit: oh nu wel maar dan laat ie gewoon de NL apps zien

[ Voor 7% gewijzigd door omnii op 10-11-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 21:42
Gisteravond ook WM6.5 geinstalleerd op mijn HTC TP2. Ik ben niet zo'n hardcore gebruiken en ben tevreden met deze versie.

Het lijkt allemaal goed te werken, op 1 dingetje na:

Onder WM6.1 had ik een aantal applicaties draaien waarvoor Microsoft .NET CF 3.5 nodig was. Heb gisteren via de nieuwe "Marketplace" twee dingen gedownload (buienradar en de Telegraaf reader). Bij het installeren van die pakketjes werd automatisch .NET CF 3.5 geïnstalleerd. Hierna nog twee applicaties geinstalleerd, die ik met enige regelmaat gebruikte (en waarvoor .NET nodig was).

Buienrader doet het soms wel, soms niet. Die andere twee applicaties werken niet of niet goed. Natuurlijk heb ik de telefoon al een aantal keer uit- en aangezet na installatie en een paar keer soft resets gedaan, maar zonder resultaat.

Zou dat aan de .NET versie kunnen liggen die ik gebruik, of werken die applicaties wel onder 6.1 maar niet onder 6.5?

Het gaat hier om "Track Me", een aardig programmaatje om wandel- en fietstochten te "tracken" en daarna op Google Earth weer te kunnen geven, en een P2000 Mobile Monitor.

Wat ik verder wel irritant vind, is dat je in de agenda bij elke dag dat weerplaatje nogal dominant in beeld ziet. Is dat uit te schakelen?

Overigens is het geheugengebruik onbelast al 75%. Zou dat bovengenoemde problemen kunnen veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Zo, heb ook even geflasht na een download die de halve nacht heeft geduurd :P

Werkt prima zo te zien, alleen start het allemaal wel ietsje trager.

Pluspunten:
- eyecandy (je scherm regent nu helemaal onder als het buiten ook regent; als nerd hoef je niet meer naar buiten om nat te regenen)

Minpunten:
- eyecandy (kleurtjes ietsjes te vrolijk :P)
- eyecandy (elke keer bij terug naar hoofdscherm dat klokje zien vooruitbladeren 1 uur en 1 minuut, kom op zeg)
- nog steeds een Opera die geen wordwrap doet! zelf geupdate naar een (tragere) nieuwere Opera-versie en nu werkt het wel

SMSjes heb ik gebackupt via http://myphone.microsoft.com/ ... Nu weet wel de hele Amerikaanse overheid wat ik allemaal aan m'n vriendin sms, maargoed... ;) Verder lekker backuppen+syncen met Google via m.google.com + gmail accountgegevens en Outlook is ook al niet meer nodig.

Ben nu benieuwd naar verandering in standbytijd, maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van, ook omdat het welcomescherm nu 1 groot eyecandyfeest is geworden :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg activesync niet op mijn pc en kan dus niet synchroniseren :( ik heb win xp servpack 2.
De cd die ik erbij krijg zegt elek keer poging mislukt om het van de cd op de pc te krijgen... heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Je kan activesync downloaden van heel veel sites, bijvoorbeeld van de Microsoft site. Kan even geen link sturen, plaats het bericht vanaf m'n toestel. Google anders gewoon 'activesync' en dan heb je 'm direct! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier nu ook met een klein probleempje , ik had al de engelse versie van 6.5 erop staan , nu wil ik de nederlandse rom van de HTC site plukken maar hij accepteert mijn devicecode niet dus kan hem niet naar beneden trekken, dan maar de link gepakt van de vorige pagina en die proberen te installen maar dan krijg ik ook een melding dan device id niet goed is , kan dus nu niet de nederlandse versie erop gooien helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:25:

Minpunten:
- eyecandy (elke keer bij terug naar hoofdscherm dat klokje zien vooruitbladeren 1 uur en 1 minuut, kom op zeg)
Ik heb heel lang gedacht dat het een bug was, vreselijk irritant is het in ieder geval en geen mogelijkheid om het uit te zetten.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:11
brrrt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:04:
Je kan activesync downloaden van heel veel sites, bijvoorbeeld van de Microsoft site. Kan even geen link sturen, plaats het bericht vanaf m'n toestel. Google anders gewoon 'activesync' en dan heb je 'm direct! :)
ActiveSync kun je van www.windowsmobile.com downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
- eyecandy (je scherm regent nu helemaal onder als het buiten ook regent; als nerd hoef je niet meer naar buiten om nat te regenen)
Weet iemand hoe dit uit moet?
- eyecandy (elke keer bij terug naar hoofdscherm dat klokje zien vooruitbladeren 1 uur en 1 minuut, kom op
Ja vreselijk irritant, gelukkig heb ik het niet alleen. groter kans op fixje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff 2 vraagjes.

bij de nieuwste versie, als je de toetsenblokkering erop zet. krijgt iedereen dan een paarse achtergrond? en is dit te veranderen?

en op het homescherm, staat onderaan de snelkeuze telefoon en camera, zijn die ook ergens aan te passen? aangezien camera ik bijna nooit gebruik en dan liever iets anders er neer zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 20:35

Shiro

Serenity

Vraag 1. Kan je doen door Instellingen > (Meer)Vandaag en daar "Deze afbeelding als achtergrond gebruiken"
Hier kan je een andere achtergrond instellen.

Wil zelf ook weten of vraag 2 kan.

Vraag van mij:
1. Is het ook mogelijk om de telefoon automatisch te laten locken? Nu moet ik het handmatig vergrendelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiro op 10-11-2009 16:15 ]

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:37:
en op het homescherm, staat onderaan de snelkeuze telefoon en camera, zijn die ook ergens aan te passen? aangezien camera ik bijna nooit gebruik en dan liever iets anders er neer zet.
Ja dit kan, heb het zelf ook. Je moet wel in je registery klooien, geen soft reset nodig of iets

bron: http://www.mobilyz.com/fo...softkey-touch-pro-ii.html
TouchFlo
links: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila\HomeLSKPath & -\HomeLSKText
rechts: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila\HomeRSKPath & -\HomeRSKText
Ik heb zelf me Camera verwisseld met MSN
Bij HomeRSKPath komt dan '\Windows\WMLMessenger.exe'
En bij HomeRSKText komt de tekst wat je wil laten zien, in mijn geval 'MSN'
Voor registery raad ik BestRegEdit aan

EDIT: hier nog meer tricks en tweaks, let wel dat deze nog van de 6.0 tijd was, maar aangezien de tweak hierboven nog werkt zullen er vast nog wel meer werken
Shiro schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:10:
Vraag van mij:
1. Is het ook mogelijk om de telefoon automatisch te laten locken? Nu moet ik het handmatig vergrendelen.
Misschien http://thewingster.com/autolockscreen.aspx ? Ik zal hem is installen.
EDIT: Werkt! Hij plaatst het programma wel in Settings>System>Smart Lock
Was even zoeken.

[ Voor 31% gewijzigd door omnii op 10-11-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen horen hier niet thuis.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 11-11-2009 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emailjunkie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01-2023
Zo, heb ook even geflasht na een download die de halve nacht heeft geduurd :P

Werkt prima zo te zien, alleen start het allemaal wel ietsje trager.

Pluspunten:

Minpunten:
- eyecandy (kleurtjes ietsjes te vrolijk :P)
- nog steeds een Opera die geen wordwrap doet! zelf geupdate naar een (tragere) nieuwere Opera-versie en nu werkt het wel

SMSjes heb ik gebackupt via http://myphone.microsoft.com/ ... Nu weet wel de hele Amerikaanse overheid wat ik allemaal aan m'n vriendin sms, maargoed... ;) Verder lekker backuppen+syncen met Google via m.google.com + gmail accountgegevens en Outlook is ook al niet meer nodig.

Ben nu benieuwd naar verandering in standbytijd, maar ik verwacht er eigenlijk niet veel van, ook omdat het welcomescherm nu 1 groot eyecandyfeest is geworden :P
Uhm waar haal jij dat helemaal ondergeregende scherm vandaan dan? Bij mij is het precies hetzelfde als bij de 6.1 gebleven hoor.... Enkel het touch gedeelte van Windows is veranderd.In het Todayscherm zie je nu onder de tijd wat voor weer het is maar in het weerscherm zelf is totaal niets veranderd hoor..................................... Heb jij het echt over de 6.5 update van de HTC Touch PRO 2? Er is behalve het weer niets veranderd in het welkomstscherm...... :O

[ Voor 5% gewijzigd door emailjunkie op 10-11-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 13:52
Het zal eerst moeten regenen voor je iets ziet ;)

Maar grafisch regent je hele scherm nu onder, met het bijbehorende weerbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas werkt die ook niet 4.5 want die is hetzelfde als op de cd :(

Your system has not been modified krijg ik als melding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net WM 6.5 erop gezet.

Is het jullie al opgevallen dat hij nu na opstarten al 78% geheugen in gebruik heeft? Dit was bij 6.1 slechts 53%

????
Verder ziet het er leuk uit allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:21
Ja dat stemde mij niet al te positief. Ik kreeg bij 6.1 steeds al de melding dat ik te weinig geheugen had als ik TomTom wilde starten. Maar het lijkt er niet beter op geworden.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:56
emailjunkie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:40:
[...]

Uhm waar haal jij dat helemaal ondergeregende scherm vandaan dan? Bij mij is het precies hetzelfde als bij de 6.1 gebleven hoor.... Enkel het touch gedeelte van Windows is veranderd.In het Todayscherm zie je nu onder de tijd wat voor weer het is maar in het weerscherm zelf is totaal niets veranderd hoor..................................... Heb jij het echt over de 6.5 update van de HTC Touch PRO 2? Er is behalve het weer niets veranderd in het welkomstscherm...... :O
Waarschijnlijk heb je niet het standaard achtergrondplaatje ingesteld. Ga eens naar instellingen -> achtergrond. Als je niet de standaard achtergrond hebt, dan wordt de vraag gesteld of je de standaard achtergrond wilt gebruiken. Antwoord met ja, en kijk dan maar eens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:34:
[...]

Die instelling ken ik. Staat ook gewoon op Activesync. Ook het vinkje onder deze Activesync optie heb ik al uit en weer aan gezet, maar dit mag niet baten...
Ook als ik de optie op diskdrive zet gebeurt er helemaal niets als ik de telefoon koppel aan een PC.

Vrees toch dat het een hardwareprobleem is, maar dan blijft het raar dat de telefoon wel gewoon wordt opgeladen als de USB kabel is verbonden. Nog verdere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoKing
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 15:45
omnii schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:32:
[...]

Weet iemand hoe dit uit moet?

[...]

Ja vreselijk irritant, gelukkig heb ik het niet alleen. groter kans op fixje
Je kan snel switchen tussen de uitgebreide klok met het weer en de normale klok door het kleine driehoekje wat onder de calendar zit (op je homescreen) naar boven te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:48:
Net WM 6.5 erop gezet.

Is het jullie al opgevallen dat hij nu na opstarten al 78% geheugen in gebruik heeft? Dit was bij 6.1 slechts 53%

????
Verder ziet het er leuk uit allemaal :)
Heb de oplossing al gevonden:

Co Pilot er af gooien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:59:
[...]

Die instelling ken ik. Staat ook gewoon op Activesync. Ook het vinkje onder deze Activesync optie heb ik al uit en weer aan gezet, maar dit mag niet baten...
Ook als ik de optie op diskdrive zet gebeurt er helemaal niets als ik de telefoon koppel aan een PC.

Vrees toch dat het een hardwareprobleem is, maar dan blijft het raar dat de telefoon wel gewoon wordt opgeladen als de USB kabel is verbonden. Nog verdere suggesties?
Instellingen - meer - verbindingen - USBtoPC - Geavanceerde Netwerkfunctionaliteit inschakelen uitvinken.
Dit heeft bij mij eens geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jossiek
  • Laatst online: 28-11-2022
brrrt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:32:
[...]

Instellingen - meer - verbindingen - USBtoPC - Geavanceerde Netwerkfunctionaliteit inschakelen uitvinken.
Ik heb 2 dagen zitten kl*** met mijn telefoon. Niets deed het meer, kreeg constant de melding dat cprog.exe een fout had veroorzaakt. Heel internet afgezocht en ergens gevonden dat ik in de root het bestand PIM moet hernoemen. Ik kon mijn telefoon overigens niet meer syncen omdat ook bij mij active sync niet meer werkte. Ik kon nog wel in mijn telefoon kijken met de verkenner.

In de root gezocht naar dit bestand (PIM) die hernoemt naar PIM.VOLOLD, vraag me niet waarom maar na de telefoon uit/aan gezet en hij deed het weer. Alles moest nog wel opnieuw ingesteld worden maar het werkt nu weer.

Alleen....... Van mij ook een vraag, ik krijg het weer niet terug, ik kan ook geen plaats instellen, misschien heeft dat wat met elkaar te maken.

Al met al heb ik er eigenlijk spijt van, ik was over 6.1 ook best te spreken, nu toch wel veel ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
hard reset? Rom opnieuw installeren?
Ik zou 't anders ook niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:19:
[...]

Heb de oplossing al gevonden:

Co Pilot er af gooien O-)
Klopt ik ben van 83% naar 53 % Geheugen gebruik gegaan, Even soft reset en klaar .
Hartelijk Dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emailjunkie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01-2023
Boktor schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:58:
[...]

Waarschijnlijk heb je niet het standaard achtergrondplaatje ingesteld. Ga eens naar instellingen -> achtergrond. Als je niet de standaard achtergrond hebt, dan wordt de vraag gesteld of je de standaard achtergrond wilt gebruiken. Antwoord met ja, en kijk dan maar eens weer.
Thx , ik zag het wonder gescheidden nadat ik inderdaad de standaard achtergrond had ingesteld, vidn het wel een grappige gadget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 112% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Hier nog een link voor mensen die het geheugen gebruik nog verder willen terug dringen dan alleen de un- instal van Co-Pilot.

http://pocketnow.com/twea...ernet-save-10mb-of-memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe uninstall ik CoPilot? Als ik erop google vind ik alleen maar forums posts die zeggen dat dat onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:41:
Hoe uninstall ik CoPilot? Als ik erop google vind ik alleen maar forums posts die zeggen dat dat onmogelijk is.
Instellingen > Meer > Systeem > Programma's Verwijderen
Daar moet ie tussen staan, selecteren, verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
simpel je uninstalled het net zoals als alle ander software
settings > systeem > programma's verwijderen

het is de laatste tijd hier wel veel basic windows mobile vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:41:
damn zeg... ik dacht dat dit de tweakers forum was...

trouwens dat push internet settings kan je ook met Rhodium settings tool disablen ;)

zo wel relaxt man :) net gereboot en 43% geheugen in gebruik :D was eerst 75 ofz...

wat ik wel raar vindt, heb men batterij volledig opgeladen gisteravond, maar hij zegt nu laatst volledig opladen: niet vast te stellen 8-) terwijl hij toch echt tot 100% een uurtje nog langer aan de oplader heeft gehangen zodat ik zeker wist dat hij vol was.. iemand daar nog last van??

[ Voor 34% gewijzigd door Rohit op 11-11-2009 11:13 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woops, totaal over het hoofd gezien. Bedank voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
the boiler schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:45:
simpel je uninstalled het net zoals als alle ander software
settings > systeem > programma's verwijderen

het is de laatste tijd hier wel veel basic windows mobile vragen :D
Het is nu toch windows phone, nu je WM6.5 hebt? Ik heb nog Windows Mobile. :P

Wel grappig, jullie claimen dat 't zo makkelijk is, maar onder 6.1 kun je CoPilot er niet af gooien via de normale manier. Hij staat dan niet tussen de te verwijderen programma's (waarschijnlijk als je de trail opnieuw installeerd (staat op htc.com) en dan halverwege de installatie afbreekt, dat 't wel lukt).

Maar dit is dus gewoon mogelijk op WM6.5? Dan moet ik toch even updaten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
brrrt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:35:
[...]

Het is nu toch windows phone, nu je WM6.5 hebt? Ik heb nog Windows Mobile. :P

Wel grappig, jullie claimen dat 't zo makkelijk is, maar onder 6.1 kun je CoPilot er niet af gooien via de normale manier. Hij staat dan niet tussen de te verwijderen programma's (waarschijnlijk als je de trail opnieuw installeerd (staat op htc.com) en dan halverwege de installatie afbreekt, dat 't wel lukt).

Maar dit is dus gewoon mogelijk op WM6.5? Dan moet ik toch even updaten! :D
Nee ik claim dat de oplossing makkelijk te vinden is kijk maar hoe jij aan je oplossing komt
Het stond gewoon op htc.com
Nee de vragen zijn te simpel en te makkelijk er is geen vooronderzoek gepleegt het begint gewoon een beetje op een helpdesk hier te lijken
Hoe doe ik een achtergrond etc. etc. sorry google is youre friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
the boiler schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:58:
[...]

Nee ik claim dat de oplossing makkelijk te vinden is kijk maar hoe jij aan je oplossing komt
Het stond gewoon op htc.com
Nee de vragen zijn te simpel en te makkelijk er is geen vooronderzoek gepleegt het begint gewoon een beetje op een helpdesk hier te lijken
Hoe doe ik een achtergrond etc. etc. sorry google is youre friend
juist.. zoek desnoods hele map van copilot op en delete die gewoon... ben je er ook vanaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Laatst online: 21-09 21:42
rohit schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:06:
[...]

wat ik wel raar vindt, heb men batterij volledig opgeladen gisteravond, maar hij zegt nu laatst volledig opladen: niet vast te stellen 8-) terwijl hij toch echt tot 100% een uurtje nog langer aan de oplader heeft gehangen zodat ik zeker wist dat hij vol was.. iemand daar nog last van??
Heb er geen last van, maar het is mij ook wel opgevallen ja. Hoe krijg ik de batterij-indicator terug op mijn startscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Wiend schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:19:
[...]

Heb er geen last van, maar het is mij ook wel opgevallen ja. Hoe krijg ik de batterij-indicator terug op mijn startscherm?
ja heb em nu weer aan de lader gehangen hij was al op 100% sinds 3uur nachts dus het duurde niet zolang om op te laden net, nu werkt het wel..

ik gebruik spb mobile 3.5 ;) maar met advanced config kan je battery icon terughalen op je today screen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij is wel snel leeg vind ik, na een paar keer bellen staat hij al op de helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:32:
[...]

Helaas. Nog steeds geen Activesync verbinding. Ga maar eens contact opnemen met HTC, want zo langzamerhand heb ik alle opties wel geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:57:
[...]

Helaas. Nog steeds geen Activesync verbinding. Ga maar eens contact opnemen met HTC, want zo langzamerhand heb ik alle opties wel geprobeerd...
krijg je wel activesync op je pc geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Als je Vista gebruikt, moet je misschien ook nog Windows Mobile Device Center installeren om Activesync te kunnen gebruiken: http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Von Henkel schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:20:
Hier nog een link voor mensen die het geheugen gebruik nog verder willen terug dringen dan alleen de un- instal van Co-Pilot.

http://pocketnow.com/twea...ernet-save-10mb-of-memory
Zorgt deze push internet blokkade er alleen voor dat Opera niet op de achtergrond draait, of zorgt deze er ook voor dat het email niet meer elk kwartier gechecked wordt (en je het dus handmatig moet doen)? Het klinkt verleidelijk, zo veel RAM extra (alleen moet de opera browser wat langer laden), maar als mijn email niet meer automatisch ge-update wordt, is het natuurlijk zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jossiek
[...]

Ik zou toch eens het bestand PIM hernoemen zoals ik hierboven al vertelde. Als je die hernoemt naar PIM.VOLOLD. Ik kreeg mijn telefoon ook niet meer aan de praat met active sync. Heb hier
http://www.everythingwm.c...r-master-reset-17249.html
vandaan, ik durfde het eerst niet, maar zag verder geen oplossing. Bij mij werkte het.

Nu doet mijn HTC het weer, alleen zonder weerbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jossiek
Kan iemand mij vertellen hoe ik "het weer" aan de gang krijg op mijn telefoon????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:38
Hard reset denk ik toch, ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeLo schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:45:
[...]

Als je Vista gebruikt, moet je misschien ook nog Windows Mobile Device Center installeren om Activesync te kunnen gebruiken: http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx
Even voor de duidelijkheid. Ik heb in het verleden kunnen synchroniseren met zowel een Vista (Windows Mobile Device Center) als een XP laptop (Activesync). Met mijn andere telefoon, een Touch Pro I functioneert dit ook nog steeds naar behoren.

De Touch Pro 2 doet het zelfs na een hard reset dus niet meer, alleen het opladen icoontje verschijnt op de telefoon als ik deze via USB koppel aan de laptop...

Inmiddels HTC gemaild, maar nog geen respons ontvangen...

De tip m.b.t. het hernoemen van het pim bestand zal ik ook nog proberen (maar aangezien ik al een hard reset heb gedaan lijkt het me sterk dat dit een oplossing is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:38:
[...]

Even voor de duidelijkheid. Ik heb in het verleden kunnen synchroniseren met zowel een Vista (Windows Mobile Device Center) als een XP laptop (Activesync). Met mijn andere telefoon, een Touch Pro I functioneert dit ook nog steeds naar behoren.

De Touch Pro 2 doet het zelfs na een hard reset dus niet meer, alleen het opladen icoontje verschijnt op de telefoon als ik deze via USB koppel aan de laptop...

Inmiddels HTC gemaild, maar nog geen respons ontvangen...

De tip m.b.t. het hernoemen van het pim bestand zal ik ook nog proberen (maar aangezien ik al een hard reset heb gedaan lijkt het me sterk dat dit een oplossing is).
Ik had op Vista ook problemen met synchroniseren. Sync center gaf alleen nog maar aan dat mijn htc disconnected is, hoe vaak ik ook de usb er opnieuw indrukte. Hoe ik het heb opgelost is door in Vista sync center de configuratie van mijn htc te verwijderen. Vervolgens werd mijn telefoon opnieuw herkend, waarna ik de boel kon synchroniseren.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenTheStig op 11-11-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
LeLo schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:45:
[...]

Heb je anders ook al in activesync op de computer de optie 'USB verbindingen toestaan' aangevinkt? Dat kan ook nog wel eens helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 20:35

Shiro

Serenity

Weet iemand hoe ik de icoon volgorde in Start menu veranderd?(honinggraad structuur scherm, dus als je op start of windows knop drukt) Die icoontjes kan je verplaatsen door ingedrukt te houden en dan Bovennaan te selecteren, maar ik wil een aantal icoontjes van onderen naar midden brengen... En om dat nou 1 voor 1 te doen... is nogal onhandig, vooral als je aantal icoontjes weer er boven wil...

Voor de rest, merk weinig verbeteringen tegenover 6.1... Meer geheugengebruik en het is er niet sneller op geworden, het is alleen ietsje vinger vriendelijker geworden, hoewel dat niet echt nodig was met Manilla.

De GPS werkt nu wel goed in iedergeval :P

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 07:38
Ik heb nu de update naar Windows 6.5 gedaan (van T-Mobile), maar vraag me iets af, wellicht weten jullie het.
Hier lees ik dat het weer op de beginpagina te zien is. Ik heb alleen de tijd in het beginscherm en kan naar het weer via de snelkoppelingen in de taakbalk onderin. Moet ik dit apart instellen of iets dergelijks?

Is het ook mogelijk om de "Windows standaard" zo in te stellen dat ik het weerbericht op de achtergrond zie?

edit:
Ik zie het nu op een screenshot als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1254752710.jpg
Hoe stel ik dit in, ik kan het echt niet vinden :@

[ Voor 115% gewijzigd door detulp050 op 11-11-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:47:
[...]

Heb je anders ook al in activesync op de computer de optie 'USB verbindingen toestaan' aangevinkt? Dat kan ook nog wel eens helpen. ;)
Die optie was inderdaad al aangevinkt (anders had ik waarschijnlijk met mijn Touch Pro I ook niet kunnen syncen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
detulp050 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:45:
Ik heb nu de update naar Windows 6.5 gedaan (van T-Mobile), maar vraag me iets af, wellicht weten jullie het.
Hier lees ik dat het weer op de beginpagina te zien is. Ik heb alleen de tijd in het beginscherm en kan naar het weer via de snelkoppelingen in de taakbalk onderin. Moet ik dit apart instellen of iets dergelijks?

Is het ook mogelijk om de "Windows standaard" zo in te stellen dat ik het weerbericht op de achtergrond zie?

edit:
Ik zie het nu op een screenshot als volgt:
[afbeelding]
Hoe stel ik dit in, ik kan het echt niet vinden :@
ga naar instellingen, dan naar Vandaag, klik bij Items alles uit en zet Windows Standaard aan. dan krijg je dit scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 07:38
rohit schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:08:
[...]

ga naar instellingen, dan naar Vandaag, klik bij Items alles uit en zet Windows Standaard aan. dan krijg je dit scherm ;)
Ja, dan krijg ik die hele lijst hetzelfde, behalve het weer :o
Geen idee wat ik verkeerd doe, zou het bij T-Mobile er niet bij zitten of moet ik het apart instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
detulp050 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:24:
[...]

Geen idee wat ik verkeerd doe, zou het bij T-Mobile er niet bij zitten of moet ik het apart instellen?
oh ik dacht dat je dat hele ding niet voor elkaar kreeg, uhm ik heb ook geen weer 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al gelukt

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 00:17 ]

detulp050 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:24:
[...]

Je hebt geen TF3D draaien. Activeer HTC Sence voor je homescreen.

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Pfff, ik had nu dus 2 Opera's draaien (eentje die in de ROM zit en o.a. ook die push-sites doet en eentje zelf installed).

Echter, ik krijg de oude niet weg. Die zit echt in TouchFlo verwerkt ofzo. Dus ik ben maar gaan proberen om daar text-wrap aan te krijgen, maar adt lukt dus niet :( Anyone? Heb opera:config al helemaal doorgespit, maar niks...

• omnii
brrrt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:57:
[...]

Zorgt deze push internet blokkade er alleen voor dat Opera niet op de achtergrond draait, of zorgt deze er ook voor dat het email niet meer elk kwartier gechecked wordt (en je het dus handmatig moet doen)? Het klinkt verleidelijk, zo veel RAM extra (alleen moet de opera browser wat langer laden), maar als mijn email niet meer automatisch ge-update wordt, is het natuurlijk zonde...
Email doet het gewoon, het gaat enkel erom dat Opera niet meer op de achtergrond draait als het niet gebruikt wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door omnii op 12-11-2009 08:59 ]

• the boiler
omnii schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:44:
[...]

Email doet het gewoon, het gaat enkel erom dat Opera niet meer op de achtergrond draait als het niet gebruikt wordt.
hij blokkeerd push internet dus de internet pagina's ( hij gooit opera dicht of zeg maar uit )
het blokkeerd niet push mail :D

ik heb het ook geinstalleerd en push internet uit staan
je kan nog wel de push pagina's als sneltoetsen gebruiken
dus als je tweakers.net als push pagina insteld start hij opera op en gaat direct naar tweakers.net

• Master FX
foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Master FX op 12-11-2009 11:29 . Reden: oeps dubbel ipv edit ]

Stay safe

• Master FX
Hoe dan? :) Care to share?

Stay safe

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:50
Volgens mij hebben jullie het over een plugin: Titanium Weather. Die zit niet standaard in WM 6.5

[ Voor 26% gewijzigd door soganta op 12-11-2009 12:13 ]

• brrrt
Ok, na veel negatieve verhalen te hebben gelezen over WM6.5, maar ook veel leuke tweaks ervoor, ben ik toch gisteren overgegaan op WM6.5. Ik was toch te benieuwd, ondanks dat ik vanmiddag een belangrijk tentamen heb ;)

Een woord, prachtig! Zo lang je maar CoPilot verwijderd, de push-internet tweak uitvoert en SmartLock erop zet (staat in settings/system/smartlock), werkt het prima! Bij opstart heb ik standaard 43% - 45% ram gebruik (ipv 75%) en alles werkt vloeiend en ziet er gelikt uit.

Wel jammer dat er tweaks uitgevoerd moeten worden, maar ja, daarom zitten we op het tweakers forum toch? Ook vind ik het standaard WM lockscreen goed werken, dankzij SmartLock is het net s2u2, dus dat programma vreet ook geen batterij meer. Owner information is ook weer terug, en de App-Store is een leuke bijkomstigheid, ik gebruik de Telegraaf app nu vaak naar volle tevredenheid. Nog even wachten en dan kunnen we ook internationale apps bekijken (Microsoft is daarmee bezig, hebben ze me beloofd).

Alles werkt weer zoals het moet. :)

(sorry, ik ben gewoon erg tevreden, als mensen 't willen tweaken is het handig als alle nuttige links in 1 post staan, ipv veel vragen over 4 pagina's vol posts ;))

Verwijderd

Owner info is prima in te stellen zonder regeditors cabs tweeks etc....
Gewoon aanvinken in systeem/vandaag/items
En vervolgens via je today/vandaagscherm gegevens er in zetten

of heb ik iets gemist??

Verwijderd

Heeft iemand van jullie na de update naar rom 1.88.404.3 (67102 NLD) op de touch pro 2 ook last van een tragere video weergave in coreplayer? Ook na het installeren van de nieuwste coreplayer versie?

In de vorige originele rom speelde videobeelden vloeiend af. Nu hapert het beeld, zowat de helft van de frames worden gedropped.

Zou de nieuwe rom een tragere beeldverwerking hebben? Benieuwd of er oplossingen zijn.

• brrrt
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:58:
Owner info is prima in te stellen zonder regeditors cabs tweeks etc....
Gewoon aanvinken in systeem/vandaag/items
En vervolgens via je today/vandaagscherm gegevens er in zetten

of heb ik iets gemist??
haha, dit kan ook inderdaad! :P
Het gaat meer erover dat het standaard niet in de settings staat, dus dat je het weer zichtbaar kan maken in de personal settings. Daar heb je de register edit voor nodig.
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:59:
Heeft iemand van jullie na de update naar rom 1.88.404.3 (67102 NLD) op de touch pro 2 ook last van een tragere video weergave in coreplayer? Ook na het installeren van de nieuwste coreplayer versie?

In de vorige originele rom speelde videobeelden vloeiend af. Nu hapert het beeld, zowat de helft van de frames worden gedropped.

Zou de nieuwe rom een tragere beeldverwerking hebben? Benieuwd of er oplossingen zijn.
Ik weet wel dat je via deze tweak de coreplayer frames weer terug krijgt (of iets dergelijks). Zelf heb ik nog geen filmpjes gekeken met wm6.5, heb m'n sd kaart leeg gegooid.

[ Voor 42% gewijzigd door brrrt op 12-11-2009 13:04 ]

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Echt niemand die problemen heeft met text-wrap?

Kijk eens op http://mobiel.nu.nl/pda met je mobiel! Niet te lezen toch zo? :{ Niemand met een oplossing?

• brrrt
Ik heb er wel problemen mee, mijn vorige toestel met een custom rom draaide opera perfect. Waarom dit nog niet goed is (was ook met de standaard rom zo), snap ik ook niet...

Waar ik ook een hekel aan heb, is dat wanneer ik een site vanaf google zoek, ik de site in een simpel google uiterlijk krijg (lijkt bijna in cache zoeken). Je moet dan altijd onderaan de site op een link klikken om de site normaal te bekijken. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het in zowel opera als in IE. Is hier een oplossing voor? Even googlen heeft mij ook niet verder geholpen.

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:04
Sorcerer8472 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:30:
Echt niemand die problemen heeft met text-wrap?

Kijk eens op http://mobiel.nu.nl/pda met je mobiel! Niet te lezen toch zo? :{ Niemand met een oplossing?
Type opera:config in je adresveld en dan ff spelen met adaptive zoom settings.
Zou de originele settings even noteren voor je gaat spelen want de settings zijn mij nog niet helemaal duidelijk wat ze precies doen..
En als je en goede setup hebt hier ff posten :+

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:05
brrrt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:54:
Waar ik ook een hekel aan heb, is dat wanneer ik een site vanaf google zoek, ik de site in een simpel google uiterlijk krijg (lijkt bijna in cache zoeken). Je moet dan altijd onderaan de site op een link klikken om de site normaal te bekijken. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het in zowel opera als in IE. Is hier een oplossing voor? Even googlen heeft mij ook niet verder geholpen.
Dat had ik oorspronkelijk wel, maar bleek te liggen aan een Opera-setting als ik mij dat goed herinner. Iets met 'mobiele weergave'...

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
brrrt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:32:
....... en de App-Store is een leuke bijkomstigheid, ik gebruik de Telegraaf app nu vaak naar volle tevredenheid. Nog even wachten en dan kunnen we ook internationale apps bekijken (Microsoft is daarmee bezig, hebben ze me beloofd).
Of je doet dit nu al..
http://pocketnow.com/soft...arketplace-switch-regions

Verwijderd

*weg* je weet dat het niet mag en toch doe je het ...

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 12-11-2009 23:22 ]

Verwijderd

*weg* plaats dan een topicreport, dat is dat handje links boven

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 12-11-2009 23:22 ]

Gebruikt iedereen hier de stock Radio? Ik heb 4.49.25.17 van XDA gehaald maar loop regelmatig tegen het probleem aan dat bellers zeggen dat de verbinding verbroken werd of dat mensen me even slecht horen.

Meer mensen die dit hebben ervaren?

Verwijderd

brrrt schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:54:
Als je dat HTC zoekbalkje gebruikt in Opera, dan gaat hij standaard naar Google mobile. Ik heb dat omzeild door met Total Commander naar de Windows folder te gaan en het bestand "htc-opera.htm" aan te passen via het edit knopje in Total Commander. Zoek het zoekbalkje op in de html en pas de Google regel aan naar de normale zoek-query. :).
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste