Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond2 wm6.5 rom is nu te downloaden op de Nederlandse HTC site .... morgen Pro2 versie?? Iemand een idee welke manilla er in de diamond2 versie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:15:
Diamond2 wm6.5 rom is nu te downloaden op de Nederlandse HTC site .... morgen Pro2 versie?? Iemand een idee welke manilla er in de diamond2 versie zit?
11 november als goed is..
en er is mij verteld door htc dat de nieuwste Sense versie erin zit..
dus ik hoop die van de HD2

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 10:50
Weet iemand waarom muziek luisteren zo veel batterij slurpt? Zonder muziek luisteren, met af en toe een youtube filmpje, push-mail non-stop aan en hier en daar een telefoontje gaat de telefoon met gemak 2 dagen mee, maar luister ik muziek wanneer ik naar college ga (totaal 6 uur luisteren op een dag) dan is aan het einde van de dag mn accu nog maar op 30%..
is het een leak of is muziek luisteren gewoon een hard job voor de tp2? Het scherm is 9 van de 10x gewoon uit waarbij de telefoon in me jaszak zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:15:
De Diamond2 update heeft gewoon versie 2.1 dus de TP2 zal echt geen 2.5 krijgen.

Voor mij dus een reden om gewoon niet te upgraden, de moeite niet waard.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Phusebox schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:43:
[...]

De Diamond2 update heeft gewoon versie 2.1 dus de TP2 zal echt geen 2.5 krijgen.

en jij zat laatst allemaal te zeuren, over batterijduur en crashes??
zal niet helpen nee als je em niet update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rohit schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:14:
[...]

en jij zat laatst allemaal te zeuren, over batterijduur en crashes??
zal niet helpen nee als je em niet update ;)
Alsof deze rom beter is? Dat het winmo 6.5 is wil niet zeggen dat de HTC zooi beter werkt... Zeg ook niet dat het niet zo is. Maar ik wacht nog wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:51
Phusebox schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:49:
[...]

Alsof deze rom beter is? Dat het winmo 6.5 is wil niet zeggen dat de HTC zooi beter werkt... Zeg ook niet dat het niet zo is. Maar ik wacht nog wel even af.
Wat zeg je dan wel?.. Ik verwacht dat je wel een beetje extra performance uit 6.5 kunt halen.. Desnoods gebruik je de HTC interface helemaal niet en wacht je op de update naar 2.5. Ga ik in ieder geval doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

6.5 is zowieso beter dan 6.1, 6.5 is meer gemaakt voor touch. en die Manilla 2.1 is ook grote verbetering tov de oude. (meer eye-candy ;)) Ik heb 2.5 ook via custom Roms op mn pro2 geprobeerd, maar dit liep echt niet soepel. 2.5 is ook eigelijk gemaakt voor die HD2, heeft betere hardware om deze zware manilla te draaien.
dus ik zeg.. updaten ;)
ben je niet tevreden..zet je toch gewoon weer de oude erop. je verliest niks. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ind0mi op 03-11-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
Phusebox schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:43:
[...]

Ik zou eerst even afwachten hoe of wat voordat je het afkraakt
Al zit er helemaal geen nieuwe manilla op dan nog zo het verstandig zijn om hem te installeren als ik alleen al naar de wwe versie kijk.
Het moet een energiezuinigere versie zijn als ik het goed gelezen heb bij xda.
Er gaan nu eenmaal geruchten rond dat er zelfs misschien sence opkomt wie weet.
Zoniet jammer dan het toestel is nog steeds het vertrouwde toestel wat goed functioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
brrrt schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:35:Ik heb telkens last van een verdwijnende SD kaart. Het kan gebeuren dat wanneer ik m'n toestel uit de zak haal, dat de SD kaart ineens niet meer te vinden is. Als ik de kaart eruit haal en dan er weer in stop, is mijn sdkaart weer terug. Het gaat hier om een 8GB kaart, class6. Ik heb net mijn sd kaart wederom geformatteerd, met de hoop dat 't deze keer wel goed gaat (al eens eerder gedaan), maar vroeg me af of dit een bekend probleem is en wat je hier echt tegen kan doen? Ligt 't dan aan m'n kaart of mijn toestel (1,5 week in bezit)?
Schopje?
Mijn SD kaart valt nog steeds op z'n tijd weg, formatteren helpt dus niet.
Moet ik dan een nieuwe kaart nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 17:38
Hmm net of ie geen goed contact maakt.
Ik zou zeggen, zonder een 2e kaartje voor een dag ofzo is dat bijna niet te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Wat ik dan zo vreemd vind is dat hij 't zo een week wel doet, en het volgende moment kun je 'm uit de broekzak halen en is het kaartje niet te lezen. Het komt niet doordat 'ie valt ofzo...
Over een weekje of wat krijg ik m'n andere sd-kaart terug (is nu in bruikleen met mijn vorige toestel), al is dat wel een klasse 4, toch maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik heb een probleem. Had voor deze telefoon een HTC S740. Aangezien ik een paar honderd contacten had in die S740 dacht ik, ik sync een keer met outlook en dan staan al deze contacten in outlook. Vervolgens sync ik dan de TP2 weer en staat alles daar in. Dat was dus niet zo, en ik ben alle contacten kwijtgeraakt :S
Lang leve windows dus weer.

Nu heb ik het probleem dat zo nu en dan opeens alle favorieten in de TP2 kwijt ben. Heb al enkele malen alles opnieuw toe moeten voegen en nu zijn ze net weer opeens verdwenen.

Hoe kan dit? Ik vind dit een handige optie, die favorieten, maar niet als je elke keer alles opnieuw in moet gaan stellen...

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

EvoII schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:07:
Ik heb een probleem. Had voor deze telefoon een HTC S740. Aangezien ik een paar honderd contacten had in die S740 dacht ik, ik sync een keer met outlook en dan staan al deze contacten in outlook. Vervolgens sync ik dan de TP2 weer en staat alles daar in. Dat was dus niet zo, en ik ben alle contacten kwijtgeraakt :S
Lang leve windows dus weer.
Ligt ook echt aan Windows :?
Maarre.. als je je S740 nog hebt kun je toch gewoon nog een keer syncen? En anders kijken of je in Outlook de verwijderde gegevens terug kunt krijgen. Al was het maar uit een backup die je natuurlijk regelmatig van je systeem maakt.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

kraats schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:22:
[...]
Ligt ook echt aan Windows :?
Maarre.. als je je S740 nog hebt kun je toch gewoon nog een keer syncen? En anders kijken of je in Outlook de verwijderde gegevens terug kunt krijgen. Al was het maar uit een backup die je natuurlijk regelmatig van je systeem maakt.
zo'n plek waar Outlook iets neerzet als zijnde weggegooid wordt heel logischerwijs "verwijderde items" genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Alles was weg uit outlook, omdat ik pas de laptop opnieuw geinstalleerd heb. Heb toen geen backup van outlook kunnen maken omdat alles gecrashed was. Heb wel oude backups maar daar staan geen contacten in. En ja, de map verwijderde items maak ik elke keer leeg. Heb dus dikke pech.

Zit ik alleen nog met het probleem dat de favorieten elke keer verdwijnen. Hebben dat meer mensen?

Schiet me nog opeens wat te binnen:

Op de S740 staan nog wel alle smsjes. Bij elk smsje staat gewoon de naam bij. Als ik dan verder kijk zie ik ook nog de nummers erbij staan, terwijl die niet bij de contacten staan. Ik heb dus alleen nog nummers van mensen waar ik ooit een sms van heb gekregen. Heel vreemd allemaal vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

jabberwock schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:24:
zo'n plek waar Outlook iets neerzet als zijnde weggegooid wordt heel logischerwijs "verwijderde items" genoemd.
Daarom draai ik ook Exchange, dan kan de server nog een aantal dagen die berichten bewaren. Neemt niet weg dat het zonder exchange en zonder back-ups erg lastig is.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte tweakers,

Hier sinds kort ook de TP2,
Pracht telefoon! Heb alleen nog een vraagje. Kon hem in dit topic in ieder geval niet vinden.

Je heb volgens de telefoon 188mb geheugen voor programma's. Nu valt mij op dat als ik een paar uur ben bezig geweest en alles uit heb gezet mijn programma geheugen aardig vol is gelopen. (75%) en dit blijft maar oplopen zolang ik de telefoon gebruik tot ik een restart geef. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:40:
Geachte tweakers,

Pracht telefoon! Heb alleen nog een vraagje. Kon hem in dit topic in ieder geval niet vinden.

Je heb volgens de telefoon 188mb geheugen voor programma's. Nu valt mij op dat als ik een paar uur ben bezig geweest en alles uit heb gezet mijn programma geheugen aardig vol is gelopen. (75%) en dit blijft maar oplopen zolang ik de telefoon gebruik tot ik een restart geef. Is dit normaal?
Neem aan dat je de optie '' 1x tikken op X = afsluiten'' aan hebt staan en niet de standaard optie dat je X moet vasthouden ? Anders blijft alles vrolijk meedraaien op de achtgrond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
EvoII schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:31:
Alles was weg uit outlook, omdat ik pas de laptop opnieuw geinstalleerd heb. Heb toen geen backup van outlook kunnen maken omdat alles gecrashed was. Heb wel oude backups maar daar staan geen contacten in. En ja, de map verwijderde items maak ik elke keer leeg. Heb dus dikke pech.

Zit ik alleen nog met het probleem dat de favorieten elke keer verdwijnen. Hebben dat meer mensen?

Schiet me nog opeens wat te binnen:

Op de S740 staan nog wel alle smsjes. Bij elk smsje staat gewoon de naam bij. Als ik dan verder kijk zie ik ook nog de nummers erbij staan, terwijl die niet bij de contacten staan. Ik heb dus alleen nog nummers van mensen waar ik ooit een sms van heb gekregen. Heel vreemd allemaal vind ik...
microsoft heeft myphone voor backups werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:40:
Geachte tweakers,

Ja normaal - programma's ook al zijn ze afgesloten laten restjes achter in het werkgeheugen. Ik begin ergens bij de 45 en na een dagje internetten, bellen, mailen, spelen zit ik rond 70%. FreeRam heb ik geïnstalleerd maar ook dat lost het niet100% op. Komt dan weer op 50%. Herstarten is dus enige manier om met een schone lei te beginnen.

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info Merlijn, alleen heb ik nu nog steeds een probleem. Ditmaal met de verlichting.
De verlichting dempt na 10 seconden maar het scherm blijft wel aan. Nu heb ik bij de accu instellingen ingesteld dat het scherm uit moet schakelen in 1 min. Dit werkt alleen niet. Mijn scherm wil niet uitgaan behalve als ik zelf op de aan/uit knop druk. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag over de youtube applicatie.

Ik heb hem ingesteld staan op hoge kwaliteit, als ik dan bijv een muziekclip wil kijken dan duurt het ongeveer 1 minuut voor ie geladen is en dan speelt ie nog maar 30 sec af , vervolgens moet ie weer +- 1 minuut laden voor de volgende 30 sec.
Kun je niet ergens instellen dat ie ineens het hele filmpje laad ? :?
Ik gebruik een hsdpa verbinding van KPN surf & mail totaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:40:
Vraag over de youtube applicatie.

Ik heb hem ingesteld staan op hoge kwaliteit, als ik dan bijv een muziekclip wil kijken dan duurt het ongeveer 1 minuut voor ie geladen is en dan speelt ie nog maar 30 sec af , vervolgens moet ie weer +- 1 minuut laden voor de volgende 30 sec.
Kun je niet ergens instellen dat ie ineens het hele filmpje laad ? :?
Ligt waarschijnlijk aan je mobiele internet provider. Heb hier het zelfde probleem. Zit via Hi. Via wi-fi thuis geen probleem maar al ga je weer werken over de hi internet verbinding is het traag en moet hij veel bufferen. Mijn internet snelheid via Hi is ook maar 384 kbps en dat is voor filmpjes te bekijken gewoon te laag.

EDIT: Heb jij het extra snelle pakket of niet? Zo nee heb je de zelfde snelheid als mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

@ Cornholio & Bartech ik heb precies hetzelfde met T-mobile web n walk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:52:
[...]

Ligt waarschijnlijk aan je mobiele internet provider. Heb hier het zelfde probleem. Zit via Hi. Via wi-fi thuis geen probleem maar al ga je weer werken over de hi internet verbinding is het traag en moet hij veel bufferen. Mijn internet snelheid via Hi is ook maar 384 kbps en dat is voor filmpjes te bekijken gewoon te laag.

EDIT: Heb jij het extra snelle pakket of niet? Zo nee heb je de zelfde snelheid als mij.
Zover ik weet heb ik niet het extra snelle pakket .
Hoe kan ik zien wat mijn snelheid is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kpn.com/mobiel...even-Surf-Mail-Totaal.htm

Hier staat dat je dus een snelheid van 384 kbps download / 128 kbps upload krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:06:
http://www.kpn.com/mobiel...even-Surf-Mail-Totaal.htm

Hier staat dat je dus een snelheid van 384 kbps download / 128 kbps upload krijgt.
Ik dacht je bedoelde dat je het ergens op de foon kon zien , die opgave's zijn naar mijn mening aan de ruime kant , zou wel willen weten wat de echte snelheid is . ;)
Overigens kan ik niet op de KPN site mijn toestel instelling laten versturen zie ik , staat dit standaard al goed bij de Touch Pro 2 ?
Anders bel ik even naar KPN , wil wel zeker weten dat ik de snelste verbinding heb natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik heb Hi XtraSnel (1Mb/s) en dat werkt prima, maar ja, daar betaal je ook 5 euro/maand extra voor. Als je het abo voor 1 juli afgesloten hebt, val je zelfs nog onder de 'oude' snelheid van 128Kb/s download.

Als je op je TouchPro2 gewoon kan internetten, zitten je instellingen al goed. Het lukt niet (moeilijk) om dat handmatig te doen. Je kan bij WM toestellen gewoon de provider (KPN) selecteren en dat werkt het best. Ook al heb je KPN Hi, moet je KPN selecteren, niet Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:55:
Ik heb Hi XtraSnel (1Mb/s) en dat werkt prima, maar ja, daar betaal je ook 5 euro/maand extra voor. Als je het abo voor 1 juli afgesloten hebt, val je zelfs nog onder de 'oude' snelheid van 128Kb/s download.

Als je op je TouchPro2 gewoon kan internetten, zitten je instellingen al goed. Het lukt niet (moeilijk) om dat handmatig te doen. Je kan bij WM toestellen gewoon de provider (KPN) selecteren en dat werkt het best. Ook al heb je KPN Hi, moet je KPN selecteren, niet Hi.
Ok thx , overigens is 5 euro p/m niet veel, denk dat ik dit ook ga doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:57:
[...]

Ok thx , overigens is 5 euro p/m niet veel, denk dat ik dit ook ga doen. :)
Gewoon een belletje naar KPN (0612001200) en het is geregeld. :)
En anders kun je altijd bij de youtube applicatie de instelling op 'snelle download' zetten, de kwaliteit is wel minder, maar je hebt wel wat. Bij mij staat 'ie nu ik Xtrasnel heb altijd op automatisch selecteren, ik krijg altijd prima kwaliteit.

Kunnen jullie trouwens in Opera youtubefilms kijken? Ik heb de verkeerde flash erop ofzo, en na enig onderzoek kan ik Flash7 erop zetten en Flash Lite. Welke versie moet ik hebben? Ze kunnen niet samen geïnstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:13:
[...]

En anders kun je altijd bij de youtube applicatie de instelling op 'snelle download' zetten, de kwaliteit is wel minder, maar je hebt wel wat. Bij mij staat 'ie nu ik Xtrasnel heb altijd op automatisch selecteren, ik krijg altijd prima kwaliteit.

Kunnen jullie trouwens in Opera youtubefilms kijken? Ik heb de verkeerde flash erop ofzo, en na enig onderzoek kan ik Flash7 erop zetten en Flash Lite. Welke versie moet ik hebben? Ze kunnen niet samen geïnstalleerd worden.
Opera ondersteund nog geen flash na mijn weten, ze zijn wel bezig met een nieuwe versie waar het wel op moet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:13:
[...]

Heb ik net gedaan, probleempje is dat ik een kpn abbo heb en geen Hi, vreemd genoeg staat er niets op de KPN site over het extra snel abbo , wel op de Hi site.
Na navraag door de klantensevice mevrouw is het wel mogelijk om je kpn surf&mail om te zetten naar extra snel , alleen moet ze hier een aparte ''case'' van maken en dat duurt dan enkele dagen.
Zal volgende week wel geregeld zijn :)

Opera speeld idd geen youtube filmpjes af, ook het gezever over de juiste flashplayer krijg ik te zien , de nieuwe internet explorer die bij 6.5 zit speelt ze wel af , die heeft ook betere (nieuwere) flash player ondersteuning. Volgens mij las ik ergens dat Adobe met een nieuwe flashplayer (10.1) bezig is voor WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ok, netjes. Dan moet ik maar even via de youtube applicatie blijven kijken, werkt ook prima.
Dat internet wat een paar dagen (week) zou duren, gebeurd vaak binnen 2 dagen/paar uur. Dan valt je internet ineens weg, doe je een soft reset en dan gaat 't weer snel. Dikke prima dus! En ja, surf&mail heeft ook xtrasnel, maar dat staat nergens duidelijk. In de thread 'telecomproviders' staat hier veel meer info over. :)

Weten jullie me trouwens te vertellen welke TomTom ik hierop moet zetten, zonder dat ik allemaal dingen uit de cab moet gooien? Is dit "ttn7.916.9189_original_patched 4 tilt2 TouchPro2_1.cab"? Best wel handig om te weten, TomTom is bij mij wel een geliefde applicatie op de telefoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
brrrt schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:50:
Ok, netjes. Dan moet ik maar even via de youtube applicatie blijven kijken, werkt ook prima.
Dat internet wat een paar dagen (week) zou duren, gebeurd vaak binnen 2 dagen/paar uur. Dan valt je internet ineens weg, doe je een soft reset en dan gaat 't weer snel. Dikke prima dus! En ja, surf&mail heeft ook xtrasnel, maar dat staat nergens duidelijk. In de thread 'telecomproviders' staat hier veel meer info over. :)

Weten jullie me trouwens te vertellen welke TomTom ik hierop moet zetten, zonder dat ik allemaal dingen uit de cab moet gooien? Is dit "ttn7.916.9189_original_patched 4 tilt2 TouchPro2_1.cab"? Best wel handig om te weten, TomTom is bij mij wel een geliefde applicatie op de telefoon. :P
als je die van xda gebruikt dan heb je de goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:59:
[...]

als je die van xda gebruikt dan heb je de goeie :)
en in welke map moet dan de stemmen, en welke versie kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:35

KabalA!

[ No-Life ]

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:39:
[...]

en in welke map moet dan de stemmen, en welke versie kaarten?
Voor stemmen moet je in je het de map Navigator een mapje "Voices" aanmaken. Daar de data bestanden ingooien en dan zou het moeten werken.

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:29:
[...]

Heb ik net gedaan, probleempje is dat ik een kpn abbo heb en geen Hi, vreemd genoeg staat er niets op de KPN site over het extra snel abbo , wel op de Hi site.
toch wel: http://www.kpn.com/mobiel...ernet/internet-op-gsm.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag,ik heb het vanmiddag echt niet zien staan,ook de medewerker van de klantenservice kon het 123 niet aanpassen. Ben wel benieuwd hoeveel het scheelt ,ik wil Youtube ed. gewoon in hoge kwaliteit kijken zonder dat de player constant moet bufferen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Met die nieuwe rom komt daarmee ook gelijk een nieuwe touch flo versie of niet?
Ik zie nu afbeeldingen van toch flo waarbij je op de homescreen ook het weer kan zien etc. Dat ziet er nog een stuk beter uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:12:
Vaag,ik heb het vanmiddag echt niet zien staan,ook de medewerker van de klantenservice kon het 123 niet aanpassen. Ben wel benieuwd hoeveel het scheelt ,ik wil Youtube ed. gewoon in hoge kwaliteit kijken zonder dat de player constant moet bufferen. :9
je kunt nog sneller, 7,2 Mb/s maar dat kost 75 euri per maand. exter internet snel werkt overigens prima. Bij mij duurde het omzetten een paar uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:45:
Ik zie nu afbeeldingen van toch flo waarbij je op de homescreen ook het weer kan zien etc. Dat ziet er nog een stuk beter uit moet ik zeggen.
Klopt :)
Ik draai op dit moment de Engelse versie ,had nog een vraag: ik lees veel positieve verhalen over de batterij maar ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen, ik ben vandaag zo,n 8 uurtjes aan rommelen geweest met de foon en hij was mooi leeg daarna , moet wel zeggen dat ik het scherm op 80% felheid had staan, zal dat zo veel schelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
KabalA! schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:46:
[...]

Voor stemmen moet je in je het de map Navigator een mapje "Voices" aanmaken. Daar de data bestanden ingooien en dan zou het moeten werken.
uh gewoon op de sd kaart een map met Voices maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:35

KabalA!

[ No-Life ]

rohit schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:10:
[...]

uh gewoon op de sd kaart een map met Voices maken ;)
Hey das nieuw voor mij. Op mijn Diamond werkte het alleen als ik Voices aanmaakte in Navigator, dus vandaar dat ik het zo zei. Zal binnenkort bij een nieuwe ROM is kijken of het nu wel werkt. Zou handig zijn, hoef ik niet steeds die chk-bestanden opnieuw te kopieren :P

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik heb altijd een losse map voices in m'n sd kaart staan (dat was op mijn Touch Cruise). Werkt prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 09:08
EvoII schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:45:
Zolang zal het niet meer duren, De nederlandse download bij T-Mobile (6.5) is er al ;)
En dan wijst het vanzelf uit wat er allemaal bij zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Von Henkel op 05-11-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Von Henkel schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:12:
[...]

Zolang zal het niet meer duren, De nederlandse download bij T-Mobile (6.5) is er al ;)
Hey das mooi! Ik heb al op diverse plaatsen gelezen dat hij er op 11 november zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Laatst online: 06-11-2024
Von Henkel schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:12:
[...]

Net de WM6.5 update van T-Mobile erop gezet. Maar geen nieuwe Touchflo te bekennen helaas.. Ik ga toch maar weer voor EnergyRom. Bevalt mij goed eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ben ik de enige die het vreemd vind dat een branded software update eerder uitkomt dan een officiële? Het lijkt me logisch dat er afspraken gemaakt zouden zijn over een releasedate... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:51
Ergens heb ik ook een vermoede dat de ROM van HTC zelf een nieuwere versie van touchflow bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheely1975
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik kreeg vandaag onderstaande mail van HTC:

Geachte HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum. Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u een uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het volgende:
“Ik heb 2 vragen voor u:
1. Op uw buitenlandse websites zie ik bij het tabblad ondersteuning al een tijdje de wm6.5 update voor de HTC touch pro 2 staan. Kunt u mij vertellen wanneer deze versie in Nederlandse uitvoering online komt te staan?
2. Momenteel zie ik op verschillende websites Manilla versie 2.5 staan (ook weleens sense genoemd). Weet u of deze versie van Manilla in de toekomst ook voor de HTC touch pro2 zal worden uitgegeven?”

1. Wij hadden de update eind vorige maand verwacht, dit is verschoven naar de
11e of de 15e. van deze maand.
2. De touch flo 2.5 (wat u noemt Manilla) komt met de update naar WM 6.5

Vriendelijke groet,

Inge
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wheely1975 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:20:

1. Wij hadden de update eind vorige maand verwacht, dit is verschoven naar de
11e of de 15e. van deze maand.
2. De touch flo 2.5 (wat u noemt Manilla) komt met de update naar WM 6.5

Vriendelijke groet,

Inge
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division
Dat is nog eens goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds een raar probleem. Als ik de uitknop indruk gaat het scherm op zwart. Prima.
Maar als ik gebeld word en ik neem niet op, blijft daarna mijn scherm aanstaan zonder dat deze uit springt na de ingestelde 1 min. Wat te doen?

Update: Even nagekeken. Het gebeurd alleen als ik een applicatie heb draaien. Draait er geen app dan gaat het scherm wel gewoon uit. Heel vreemd?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unixor schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:18:
Ergens heb ik ook een vermoede dat de ROM van HTC zelf een nieuwere versie van touchflow bezit.
Dat is ook zo , zoals eerder vermeld heb ik op dit moment de UK versie erop staan .
Ik las ergens dat je die niet kon downen ivm de devicecode die je moet invoeren om de rom te krijgen maar de mijne was gewoon goed . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Hoe bevalt de UK rom? En in landscape?
Is de agenda upgedate (dus ook weekview en tijdens het maken van een agendapunt)?
Screenshots? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister is mijn tomtom kapot gegaan en moet morgen even naar Emmeloord, is het mogelijk dat ik software download voor mijn TP2 zodat ik gesproken navigatie krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:20:
Gister is mijn tomtom kapot gegaan en moet morgen even naar Emmeloord, is het mogelijk dat ik software download voor mijn TP2 zodat ik gesproken navigatie krijg?
ja er zijn natuurlijk minder legale alternatieven, maar je kan ook een 15 daagse trial downloaden van CoPilot @ de site van HTC onder de Touch Pro2 downloads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 96% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 10:07
Inderdaad. En ook de duitse ROM heeft enkel Mainla 2.1 aan board. Voor 2.5 is het toch echt overstappen nar de HD 2 of de opvolger van de TP 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:46:
Hoe bevalt de UK rom? En in landscape?
Is de agenda upgedate (dus ook weekview en tijdens het maken van een agendapunt)?
Screenshots? :P
Het verschil tussen de 6.1 rom en 6.5 rom kan ik moeilijk over oordelen aangezien ik de TP2 gelijk na aanschaf vorige week geflashed heb, kan alleen maar zeggen dat de foon onwijs snel is , alle menus lopen vloeiend , dat is toch wel een groot verschil met de laatste HTC foons die ik had ( diamond & cruise ).
Op het Home blad is nu ook het weer te zien , verder zijn de icons onderin de slidebar veranderd is is de windows inteface makkelijker gemaakt om alles met de vinger te doen. IE heeft nu ook flash ondersteuning , Opera helaas nog steeds niet al is hier wel een manier voor te vinden op XDA-developers.

Gisteren is ook mijn KPN surf&mail totaal aangepast naar extra snel , wat een verschil zeg !! _/-\o_
Websites laden nu als een kogel . :9
Planet X schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:22:
Inderdaad. En ook de duitse ROM heeft enkel Mainla 2.1 aan board. Voor 2.5 is het toch echt overstappen nar de HD 2 of de opvolger van de TP 2.
Op XDA staan genoeg roms met Manila 2.5 voor de TP2. B)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Maar werken de manila 2.5 roms dan wel lekker op de TP2, of is ie er te langzaam voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:04:
Maar werken de manila 2.5 roms dan wel lekker op de TP2, of is ie er te langzaam voor?
Geen idee want ik gebruik die roms niet , feit is wel dat de HD2 die wel Manila 2.5 heeft dat die een proccesor heeft die 2x zo snel is als de TP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie.. Hij staat er op. \o/
Windows Mobile® 6.5 Professional Upgrade- HTC Touch Pro2
An updated ROM is now available for HTC Pro2 users to download. As always, HTC is committed to providing customers with the best possible mobile experience.

Datum: 2009-09-16 Categorie: Hotfix Downloaden
Helaas kan ik 'm zelf nog niet flashen omdat mijn TP2 via Belcompany bij de reparateur ligt.. (Touchscreen reageerde niet meer naar behoren)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:51:
Ter informatie.. Hij staat er op. \o/

Update for HTC Touch Pro2 for Caller ID Display
This update for the HTC Touch Pro2 lets you, your friends and loved ones become closer, making receiving calls as personal as greeting them in person.

Datum: 2009-09-16 Categorie: Hotfix Downloaden

Helaas kan ik 'm zelf nog niet flashen omdat mijn TP2 via Belcompany bij de reparateur ligt.. (Touchscreen reageerde niet meer naar behoren)
Ehm dat is 'm niet, is gewoon een hotfix, van 16 september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:00:
[...]

Ehm dat is 'm niet, is gewoon een hotfix, van 16 september...
Oeps, je hebt gelijk.. Ik heb 't aangepast.. Hij staat er wel degelijk..Waarschijnlijk kwam na het refreshen van de pagina de oude cache-gegevens van die site te voorschijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Iedereen er klaar voor? :+

Hij staat op de HTC site... http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=250&act=sd&cat=all

[ Voor 22% gewijzigd door Von Henkel op 09-11-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Von Henkel schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:10:

Hij staat op de HTC site... http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=250&act=sd&cat=all

Top, kan ik er nog een paar dagen van genieten voordat mijn HD2 binnen is, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nu bezig te installeren, ben benieuwd wat het gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 14:38

spannend! daar gaat ie dan
ben hem nu aan het updaten :) eens kijken of dit in 1x goed gaat lukken :D

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious

Dat is niet een Nederlandse, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:09:
[...]

Dat is niet een Nederlandse, toch?
hardstikke nederlands rom versie 1.88.404.3 (67102) NLD

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Is er al iets meer bekend over de versie van Manilla? Ik ben hier erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boktor schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:26:
Is er al iets meer bekend over de versie van Manilla? Ik ben hier erg benieuwd naar.
weet niet waar ik kan vinden welke versie erop staat.

kan wel zeggen dat het er allemaal gelikt uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:22

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:29:
[...]

weet niet waar ik kan vinden welke versie erop staat.
Op de Instellingen tab moet onderaan iets van "Info, TouchFLO 3D 2.x.xxxxx.x" staan.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Manila versie en OS build info: Start > Settings > System > Device Info > Software information.

[ Voor 71% gewijzigd door JBS op 09-11-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:12:
[...]

hardstikke nederlands rom versie 1.88.404.3 (67102) NLD
Ah, aangezien het bericht bij de release Engelstalig is en de rest van de releases wel Nederlandstalig.

Tnx, ik heb 'm in de OP gezet onder Linkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:37:
Manila versie en OS build info: Start > Settings > System > Device Info > Software informatation.
daar staat geen software meer bij, en krijg het niet gevonden, sorry.

heb de TP2 nu een maand en na jaren (lees altijd) nokia begon ik er aan te wennen, nu is weer alles anders dus kan ik opnieuw alles gaan zoeken, haha.

Telefoons, het houdt ons maar bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je de mogelijkheid om op je homescherm 3 snelkoppelingen te maken naar bijvoorbeeld programma's? Zo ja, dan is het M2.5.

Afbeeldingslocatie: http://www.thebestdigital.com/wp-content/uploads/2009/06/tf3d-25-1.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door JBS op 09-11-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 06:35
Iets interessants gevonden voor de gps lag in tomtom.

http://forum.xda-develope...t=571266&highlight=tomtom

een nieuwe gemodificeerde gps driver, waar je met wat parameters de lag kan reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
JBS schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:00:
Heb je de mogelijkheid om op je homescherm 3 snelkoppelingen te maken naar bijvoorbeeld programma's? Zo ja, dan is het M2.5.

[afbeelding]
Dat zit dus niet in deze nieuwe rom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
gnauw schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:04:
[...]

Dat zit dus niet in deze nieuwe rom :(
Dat is dan mooi but, jammer dat de helpdesk verkeerde informatie heeft gegeven. Neemt niet weg dat ik de nieuwe versie vanavond direct ga bestellen installeren, inclusief de hierboven genoemde gps-fix, want dat is het enige wat ik niet goed vind werken van dit toestel.

[ Voor 2% gewijzigd door JeroenTheStig op 09-11-2009 21:13 . Reden: kop er niet bij tijdens typen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Manilla is wel grafisch het mooiste, maar ik gebruik nu ook SPB mobile shell 3.5.
Gewoon omdat dit veel praktischer is..hier kan ik mijn Homescreen zo instellen wat voor mij het makkelijkste is.
En niet zoals bij Manilla wat hun denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
De update is nu vanaf de HTC-site te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Weet er iemand hoe ik gebruikers informatie kan invullen met deze nieuwe rom? Normaal kan je dit doen bii start -> settings -> personal -> owner information

Maar owner information (of de nederlandse naam daarvan) staat er niet tussen en kan ik ook nergens anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Boktor schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:06:
[...]

Dat is dan mooi but, jammer dat de helpdesk verkeerde informatie heeft gegeven. Neemt niet weg dat ik de nieuwe versie vanavond direct ga bestellen, inclusief de hierboven genoemde gps-fix, want dat is het enige wat ik niet goed vind werken van dit toestel.
nee de helpdesk heeft wel goed geinformeerd
die heeft niet in de mail gezegd dat er manilla 2.5 op zou staan nee er stond zoiets als
HTC sence staat op de rom wat u manilla 2.5 noemt
de helpdesk heeft zelf het verschil niet geweten want er staat sense op update ik weet zelf dit verschil eigenlijk ook niet

[ Voor 9% gewijzigd door the boiler op 09-11-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Heb de nieuwe rom erop staan en het ziet er erg gelikt uit. Stukken beter dan eerst. Gekleurde icoontjes op de tabs en rondom de klok zie je het weer van de plaats waar je bent. Ook als je het weer op de tab onderaan uit hebt staan. Ook het startmenu is compleet anders nu.

Kan alleen nergens vinden welke touch flo versie dit is. Heb ook zitten zoeken of je 3 van die tabs met snelkoppelingen in kan stellen op de homescreen maar dat gaat niet. Het is dus een nieuwe toch flo versie maar waarschijnlijk niet de 2.5 waar sommigen het hier over hebben. Ik weet wel dat ik eerst de 2,1 versie had en dat deze er heel anders uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
het is HTC Sense en geen manilla 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
Vandaag ook m'n TP2 een update gegeven.
Ik heb nu alleen het probleem dat Sense crasht op het moment dat ik het weer tabje aantik. :(

Zijn er meer mensen met deze problemen?
En iemand al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de update uitgevoerd. Ziet er allemaal gelikt uit. Leuk die kleurtjes en werkt lijkt t ook een stuk sneller. Jammer alleen dat er geen twittertab in zit. Ben daar laatste tijd toch erg mee in de weer. Nu weer verplicht terugschakelen naar Twikini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
SietzeJBL schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:59:
Vandaag ook m'n TP2 een update gegeven.
Ik heb nu alleen het probleem dat Sense crasht op het moment dat ik het weer tabje aantik. :(

Zijn er meer mensen met deze problemen?
En iemand al een oplossing gevonden?
Dat had ik ook, toen ik de gehele backup teruggezet had.
Heb toen een hard reset gedaan, en toen alles handmatig opnieuw geinstalleerd.
:|
Nu werkt die perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik 6.5 ga installeren wil een backup maken.
Welk programma gebruik ik hiervoor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Is het verstandig om je geheugenkaart te verwijderen voor je gaat updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Ik had er een kopie van gemaakt naar de harde schijf, maar was achteraf niet nodig geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:36:
Voordat ik 6.5 ga installeren wil een backup maken.
Welk programma gebruik ik hiervoor ??
Als back up gebruik ik Outlook.
En volgens mij werkt een backup programma niet van WM6.1 naar WM6.5.
Je moet dan eigenlijk in dezelfde omgeving blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo niet nodig ??? zijn je gegevens dan niet weg na de update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 19:38
Zo ben hem ook aan het binnenhalen, blijkbaar rest van NL ook.
Gaat hier met een duizelingwekkende 4,1 KB p/s. (172MB)

Iemand nog tips mbt backup?
Denk gewoon contact personen met Outlook syncen en data handmatig kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:19:
Hoezo niet nodig ??? zijn je gegevens dan niet weg na de update ?
Je gegevens in de telefoon wel, maar niet op je geheugenkaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu aan het downloaden maar gaat super langzaam. 48 uur zegt hij
Klopt dit wel ?? Andere mensen hier ook last van ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

US download locatie geeft een snelheid van 110kB/sec, oftewel half uurtje downloaden..

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is al sneller. Nu maar vanaf die locatie downloaden.
Geduld is een schone zaak :)

Daarna exe bestand zeker op het toestel zetten of op het geheugenkaartje ?
En dan vanuit daar starten ?
Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste