Smartlock heb ik ook geprobeerd, werkte toch niet helemaal zo goed want beeldscherm ging niet uit. Wat wel goed werkt is csdevctrl. Heel veel instellingen en werkt precies zoals het moet.jopie schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:13:
Ik heb de Tmobile versie van de Touch Pro 2, maar blijf tegen iets aan lopen:
Het toestel gaat bij iedere notificatie aan (dus uit standby).
Of dit nu een sms is, of de melding dat de verbinding met de carkit is weggevallen.
Ik bel nu regelmatig mensen zonder het te weten.
Nu vind ik wel S2U2, maar lees dat het niet zo goed werkt met TouchFlo.
Wat kan iemand wel aanraden?
wat jij noemde is een probleem van de htc interface dus verscheidene toestellen zullen dit probleem/bug hebbenRetroMan schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:32:
[...]
Oh? Vertel eens? Ik heb hier maar 2 toestellen om te proberen, een iPhone en een TP2. De iPhone werkt probleemloos. Wat is het dan, merkgerelateerd wellicht? Hebben alle HTC's hier last van?
Htc past tf3d op zijn touch toestellen niet alle toestellen zullen dit hebben
HTC snap en de hero hebben geen manilla dus die hebben het bugje niet
Iphone is meer een mediaapparaat en die hebben hun toestel ook meer daarvoor ingericht en waarschijnlijk dus ook beter getest
htc heeft een mooie interface boven op wm gemaakt maar meer gefocussed op het vinger gebruik
Volgens mij gaan ze zelfs meer naar de android interface toe zoals de hd2
Maar heb je al geprobeerd wat minder plaatjes toe te passen ipv 1 jpg per mp3 maar 1 band/ album
ik heb nu zelf een probleem/bug
mijn wekker ging niet af hij staat goed ingesteld maar ik denk dat doordat hijzelf op automatisch de tijd heeft aangepast de wekker niet heeft af laten gaan
iemand anders dit ook gemerkt ( te laat op werk
) dus ik bedoel niet of je baas het heeft gemerkt
mijn wekker ging niet af hij staat goed ingesteld maar ik denk dat doordat hijzelf op automatisch de tijd heeft aangepast de wekker niet heeft af laten gaan
iemand anders dit ook gemerkt ( te laat op werk
s2u2 werkt perfect op de touchpro2 hoorthecompany schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 03:05:
[...]
Smartlock heb ik ook geprobeerd, werkte toch niet helemaal zo goed want beeldscherm ging niet uit. Wat wel goed werkt is csdevctrl. Heel veel instellingen en werkt precies zoals het moet.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
nee hoor... gister netjes om 03:00 de tijd automatisch veranderd naar 02:00 en heb mijn wekker standaard elke dag behalve het weekend om half 9 ingesteld, en hij ging gewoonthe boiler schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:15:
ik heb nu zelf een probleem/bug
iemand anders dit ook gemerkt ( te laat op werk) dus ik bedoel niet of je baas het heeft gemerkt
ja heb het gevonden, alleen werkte hij nog niet, toen ik de aparte rdp van xda had verwijderd werkte hij weer welSorcerer8472 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:50:
Ik kon het eerst niet vinden omdat ik 'Remote desktop' zocht. Maar je kunt 'Extern bureaublad' vinden door te tikken op Start en dan linksonder op Meer. Daar staat hij gewoon bij op de standaard firmware.
[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 26-10-2009 09:52 ]
Verwijderd
dat vind ik ook dat de batterij lekker lang mee gaat:) ik vind het raar dat mensen er zijn diej last hebben van een korte duur batterij:)!! ik snap dat niet omdat ik daar geen last van heb!Sorcerer8472 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:40:
DUX: bedankt voor de reactie! Ik zal eens gaan proberen. Hoop dat het ook invloed heeft op normale pop3-mail en niet alleen op Outlook...
[...]
Wat vind je er raar aan dan? Ik vind dattie lekker lang meegaat. Pas 3e keer opgeladen sinds ik hem heb en hij is nu met 80 uur standby nog steeds 50% vol. Ben ik niet gewend van een smartphone!

Een hardware vraag...
Hoe is het gesteld met de "houdbaarheid" van deze smartphone.
Dan bedoel ik met name in een werk omgeving waar bij er soms wat stof en dergelijke langs komen..??
Kort gezegd:
overleefd deze telefoon een werksituatie die niet uitgevoerd word in een 3delig pak..:)
Dan bedoel ik met name in een werk omgeving waar bij er soms wat stof en dergelijke langs komen..??
Kort gezegd:
overleefd deze telefoon een werksituatie die niet uitgevoerd word in een 3delig pak..:)
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
moet te doen zijn... of het op lange termijn ook nog goed is dat weet ik niet maar voorzie niet echt veel problemen met stof ofz hoor..Bommes schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:06:
Een hardware vraag...
Kort gezegd:
hmmm ..
had ik eindelijk toestemming van de financiele afdeling hiero, begint de gene die het ding moet bestellen te moeilijken door zijn twijfels uit te spreken over de duurzaamheid van de telefoon.
"zullen we niet gewoon een kpn dongle voor je laptop bestellen" zegt ie..
even goed..
zou zo niet weten hoe of wat hem moet overtuigen, dus denk dat het weer de koelkast terug in mag..:(
had ik eindelijk toestemming van de financiele afdeling hiero, begint de gene die het ding moet bestellen te moeilijken door zijn twijfels uit te spreken over de duurzaamheid van de telefoon.
even goed..
zou zo niet weten hoe of wat hem moet overtuigen, dus denk dat het weer de koelkast terug in mag..:(
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Neem aan dat je dan veel onderweg bent voor je werk? If so, kom je met het argument dat een laptop niet echt handig is om onderweg even snel je mail te checken
overtuig hem met het feit dat je daarmee gewoon alles onderweg snel kan doen, waar en wanneer je maar wilt zonder dat je elke keer je laptop moet hebben. als je toestemming hebt van financiën moet hij toch gewoon niet moeilijk doen? gewoon bestellen!!Bommes schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:21:
hmmm ..
even goed..
Wat denk je van minder slijtage van de laptop en levensduur
De tijd dat het duurt om je laptop op te starten
Directer kunnen handelen met een telefoon die tijdens kantoor uren aan staat
Met een dergelijke telefoon kun je gewoon een laptop 9 van de 10 keer thuis laten of in de auto
De tijd dat het duurt om je laptop op te starten
Directer kunnen handelen met een telefoon die tijdens kantoor uren aan staat
Met een dergelijke telefoon kun je gewoon een laptop 9 van de 10 keer thuis laten of in de auto
Heb vandaag eens gevideobelt met m'n broertje die ook een touch pro2 heeft. Werkt erg grappig, ik was echter in de veronderstelling dat videobellen hetzelfde kost als gewoon bellen aangezien ik ook een onbeperkt data abonnement heb bij T-mobile (web'n'walk). Volgens mijn broertje klopt dit niet en wordt het apart berekend. (maar wist hier ook het fijne niet vanaf)
Heeft iemand anders dit geprobeerd en weet wat videobellen kost bij T-mobile? Ik kan het gewoon nergens vinden op de t-mobile site.
Heeft iemand anders dit geprobeerd en weet wat videobellen kost bij T-mobile? Ik kan het gewoon nergens vinden op de t-mobile site.
[ Voor 4% gewijzigd door satoer op 26-10-2009 15:05 ]
Nederlandse ROM zou best wel eens eind deze week kunnen verschijnen. Op XDA-developers beweert iemand van HTC Germany door te hebben gekregen dat de Duitse versie eind deze week verschijnt.
Beter zoeken... ik had het binnen 30 secsatoer schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:04:
Heb vandaag eens gevideobelt met m'n broertje die ook een touch pro2 heeft. Werkt erg grappig, ik was echter in de veronderstelling dat videobellen hetzelfde kost als gewoon bellen aangezien ik ook een onbeperkt data abonnement heb bij T-mobile (web'n'walk). Volgens mijn broertje klopt dit niet en wordt het apart berekend. (maar wist hier ook het fijne niet vanaf)
klik
Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg
Op de T-Mobile website zijn de kosten eenvoudig te vinden door hier bij jouw abonnement onderaan te klikken op "meer weten".satoer schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:04:
Vervolgens klik je op "wat kost het?" en dan op de link die naar een PDF bestand verwijst.
Bijvoorbeeld de PDF van Relax of Flex. Daarin is een uitgebreid overzicht van alle kosten te vinden.
Je kunt er ook in vinden dat videobellen geld kost. Bijvoorbeeld
Overigens is dit misschien niet het juiste topic voor een dergelijke vraag. Het heeft weinig met de Touch Pro 2 te maken, meer met T-Mobile.Je betaalt binnen Nederland per minuut € 0,50
Je betaalt naar servicenummers per minuut Tarief servicenummer + € 0,50
Voor bellen met videotelefonie betaal je per seconde met een minimum van een minuut.
Ben zelf ook eens in de pen geklommen en volgens mij is er vertraging op de update naar 6.5!!!Kees_frl schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:16:
kijken of deze week de update naar windows mobile 6.5 plaats vindt...
Ik ben erg nieuwsgierig welke versie van manila er bij zit, 2.5 of 2.6 (hoop de laatste met de kleuren) De nieuwe touch 2 heeft ook 2.6 zoals ik het kan zien.
Uit dit artikel van tweakers vind ik terug dat versie 2.1 in de engelse variant zit
nieuws: HTC plaatst Windows Mobile 6.5-updates online
Link naar betreffende reactie Razr in 'nieuws: HTC plaatst Windows Mobile 6.5-updates online'
ROM version: 1.86.401.0 (67102) WWE
ROM date: 09/25/09
Radio version: 4.49.25.17
Protocol version: 61.44tc.25.32U
Windows Mobile 6.5 Prof
CE OS 5.2.21854 (Build 21854.5.0.80)
Manilla 2.1
Zou wel een grote teleurstelling zijn en kan het me niet echt voorstellen dat ze niet omschakelen naar minimaal 2.5

Ik heb mijn pro2 te koop staan (nog ongebruikt in doos) maar wil hem gaan gebruiken wanneer er 2.5 bij komt maar dit is dus niet zeker! Nu zou ik nog 3 weken moeten wachten.... zonde om de telefoon zo lang in de doos te houden dus waarschijnlijk toch de verkoop in.
Hierbij de reactie van HTC:
Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC
Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U wilt weten wanneer WM 6.5 beschikbaar komt. (dit was mijn vraag overigens niet, mijn vraag was mbt de versie van TF3D)
Voor de Snap is er al een update op onze website te vinden. De Diamond 2 en de Pro 2. verwachten wij in de tweede week van November. Deze zal de nieuwe versie voor de Touch Flo hebben: de 2.5 versie. Sorry voor alle eerdere verwarring dat de Pro2 al op de website was verschenen de ROM update die er te vinden is, is niet voor de Nederlandse toestellen en de ROM update kan U dan ook niet downloaden daar er een error zal opkomen.
Voor alle andere toestellen van HTC is de ROM update voor Windows Mobile 6.5 niet van toepassing.
(Als U nu een nieuwe Diamond 2, Snap of Pro2 zou bestellen en deze komt nu rechtstreeks uit de fabriek dan zal hier Windows Mobile 6.5 opstaan. Is dit een nieuw toestel wat bij de winkelier al even op voorraad ligt dan zal hier geen Windows Mobile 6.5 op staan.)
Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Thanx, bwuehh... leuke feature, alleen 50 ctpm.KabalA! schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:58:
[...]
Beter zoeken... ik had het binnen 30 sec
klik
Dat doen we dus nooit meer.
En dat horen we graag! desondanks ze eind oktober vermeld hadden in andere mailtjes..Kees_frl schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:03:
[...]
De Diamond 2 en de Pro 2. verwachten wij in de tweede week van November. Deze zal de nieuwe versie voor de Touch Flo hebben: de 2.5 versie.
Ik heb op internet idd ook veel mailtjes gelezen, komen overigens allemaal van dezelfde HTC support medewerker.Unixor schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:39:
[...]
En dat horen we graag! desondanks ze eind oktober vermeld hadden in andere mailtjes..
Ik vind het echter vreemd dat WWE 2.1 meekrijgt en wij als NL 2.5, geloof het nog niet helemaal.
(2.6 is mooi met de kleuren

[ Voor 7% gewijzigd door Kees_frl op 26-10-2009 16:43 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Damn... dat is flippen zeg. Ik heb dit ooit ook gehad met mijn HTC P3300. Ik heb toen een nieuw display in China besteld en heb hem toen zelf vervangen. Een hoop gepiel, maar dankzij de handleiding die ze erbij leverden was het goed te doen voor een leek. Mogelijk dat jij ook een handleiding krijgt. Zo niet, dan zou ik me er niet zo heel snel aan wagen. Dit scherm met scharnieren lijkt mij niet heel eenvoudig los te halen en er weer netjes op te zetten._Leenroc schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:46:
Hallo,
Iemand toevallig reeds zijn scherm vervangen?
De mijne is namelijk stuk kijk maar:
[afbeelding] [afbeelding]
Heb inmiddels via ebay nieuwe gekocht maar weet alleen niet hoe ik hem moet vervangen.
Service Manual nog niet te vinden.
MIsschien iemand ervaring?
Grt Leenroc
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Mooie echo hoorrohit schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:49:
[...]
overtuig hem met het feit dat je daarmee gewoon alles onderweg snel kan doen, waar en wanneer je maar wilt zonder dat je elke keer je laptop moet hebben. als je toestemming hebt van financiën moet hij toch gewoon niet moeilijk doen? gewoon bestellen!!
Ken. in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - d..."
ik heb met het installeren van tomtom mn bluetoothstack gesloopt. Krijg nu steeds de melding dat ie BTTray.exe niet kan vinden. Een hard reset is eigenlijk geen optie. Een paar weken terug heb ik ergens gelezen dat het ook op te lossen is door 3 bestanden te verwijderen en dan een soft reset te doen. Daarna zou de boel automatisch zichzelf weer installeren.
Wie weet om welke bestanden het gaat en waar ik ze kan vinden?
Bij voorbaat Dank!
Bij voorbaat Dank!
[quote]corrado20vt schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:36:
ik heb met het installeren van tomtom mn bluetoothstack gesloopt. Krijg nu steeds de melding dat ie BTTray.exe niet kan vinden. Een hard reset is eigenlijk geen optie. Een paar weken terug heb ik ergens gelezen dat het ook op te lossen is door 3 bestanden te verwijderen en dan een soft reset te doen. Daarna zou de boel automatisch zichzelf weer installeren.
Bij voorbaat Dank!
[/quote
Zoek in je Pro2 in de windows map naar BtSdkCE30.dll en
BtCoreIf.dll.
Probeer deze te verwijderen of de naam iets te veranderen.
Daarna soft reset, en alles zou bij het oude zijn
Bij voorbaat Dank!
[/quote
BtCoreIf.dll.
Mja mij is dat toen ik het had niet gelukt, de bestanden wilden niet verwijderd worden.Von Henkel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:56:
[...]
BtCoreIf.dll.
Heb je voor de volgende keer de btfiles wel uit het cabje gesloopt corrado?
Denk ook dat het een foutje van de HTC medewerker is. De huidige 2.5 builds die van de HD2 test roms komen hebben nauwelijks landscape support ingebouwd. HTC moet dan echt als een malle aan de slag gaan om 2.5 geschikt te maken voor de Touch Pro2. En HTC staat niet bekend om de geweldige support en updates voor oude toestellen als ze druk bezig zijn met de introductie van een nieuwe.Kees_frl schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:41:
[...]
Ik heb op internet idd ook veel mailtjes gelezen, komen overigens allemaal van dezelfde HTC support medewerker.
Ik vind het echter vreemd dat WWE 2.1 meekrijgt en wij als NL 2.5, geloof het nog niet helemaal.
(2.6 is mooi met de kleuren, die had ik nog veel liever)
Dank, heb net S2U2 geinstalleerd, en die werkt perfect. Smartlock lukte me niet om goed werkend te krijgen.rohit schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:22:
[...]
s2u2 werkt perfect op de touchpro2 hoorook samen met tf3d...
krijgt de HD2 niet 2.6 mee?WoutF schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:58:
[...]
Denk ook dat het een foutje van de HTC medewerker is. De huidige 2.5 builds die van de HD2 test roms komen hebben nauwelijks landscape support ingebouwd. HTC moet dan echt als een malle aan de slag gaan om 2.5 geschikt te maken voor de Touch Pro2. En HTC staat niet bekend om de geweldige support en updates voor oude toestellen als ze druk bezig zijn met de introductie van een nieuwe.
Ik zal ze vanmiddag eens proberen te vinden en verwijderen. Ik heb in ieder geval al wel een versie liggen waarbij het wel aangepast is. Sterker nog, die had ik al liggen maar stond in een andere map en heb ik compleet over het hoofd gezien waardoor ik in de veronderstelling was dat ik de goede aan het installeren was.5V1NA70G schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:36:
[...]
Mja mij is dat toen ik het had niet gelukt, de bestanden wilden niet verwijderd worden.
Heb je voor de volgende keer de btfiles wel uit het cabje gesloopt corrado?
Ik vind overigens dat de pro2 er belachelijk lang over doet om de tomtom.cab te installeren. Ik meen dat dat mijn vorige telefoons steeds een heel stuk sneller ging. Ik wil niet overdrijven maar ik denk dat zowel mijn pro2 als die van mijn vader er allebei meer dan 10/15min over doen.
tomtom 6 ja die installeerde op mijn oude htc van 3 jaar geleden ook heel snel!corrado20vt schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
Ik zal ze vanmiddag eens proberen te vinden en verwijderen. Ik heb in ieder geval al wel een versie liggen waarbij het wel aangepast is. Sterker nog, die had ik al liggen maar stond in een andere map en heb ik compleet over het hoofd gezien waardoor ik in de veronderstelling was dat ik de goede aan het installeren was.
Ik vind overigens dat de pro2 er belachelijk lang over doet om de tomtom.cab te installeren. Ik meen dat dat mijn vorige telefoons steeds een heel stuk sneller ging. Ik wil niet overdrijven maar ik denk dat zowel mijn pro2 als die van mijn vader er allebei meer dan 10/15min over doen.
sinds tt 7 doet hij er wat langer over ja, maar 15 minute?? uhm nee! of je gebruikt een hele foute versie...
en je moet hem wel installeren in het telefoongeheugen gewoon he, niet SD kaart.
Je kan tomtom best wel op je SD kaart installeren, heb ik hier ook en werkt prima.rohit schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:59:
[...]
tomtom 6 ja die installeerde op mijn oude htc van 3 jaar geleden ook heel snel!
sinds tt 7 doet hij er wat langer over ja, maar 15 minute?? uhm nee! of je gebruikt een hele foute versie...
en je moet hem wel installeren in het telefoongeheugen gewoon he, niet SD kaart.
Ik heb wel het probleem dat "map shares" niet wert want tomtom home geeft aan dat ik geen goede tomtom applicatie heb geïnstalleerd. Heeft dat dan te maken omdat ik hem op de SD kaart heb geïnstalleerd? Of heb ik dan gewoon een verkeerde .cab gebruikt?
Nog ander vraagje: weet verder iemand al wat meer af waarom de Pro2 het niet doet met WPA-PSK?
Wat heb je dan gebruikt? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=571266 ?JapyDooge schreef op donderdag 15 oktober 2009 13:17
Ah, voor de lag zijn er wel wat regkeys te fixen, die staan ergens op xda-developers. Dan is je lag echt een heel stuk weg
[ Voor 45% gewijzigd door TommyGun op 27-10-2009 10:14 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
als je een snelle sd kaart hebt, ja leuk dan werkt het wel goed enzoPhantom schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Je kan tomtom best wel op je SD kaart installeren, heb ik hier ook en werkt prima.
Ik heb wel het probleem dat "map shares" niet wert want tomtom home geeft aan dat ik geen goede tomtom applicatie heb geïnstalleerd. Heeft dat dan te maken omdat ik hem op de SD kaart heb geïnstalleerd? Of heb ik dan gewoon een verkeerde .cab gebruikt?
Nog ander vraagje: weet verder iemand al wat meer af waarom de Pro2 het niet doet met WPA-PSK?
kan zijn dat het daardoor komt, je kan proberen te installeren op de telefoon..
wpa-psk werkt gewoon hoor? probeer anders een paar tooltjes waarmee je het kan aanzetten ik dacht dat ik dat ooit had gezien ergens.. alleen weet nu niet meer waar
kan je wel doen, maar toch is er nog steeds een lag... als je een bocht hebt gemaakt, is het pijltje nog steeds in de bochtTommyGun schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:12:
[...]
Wat heb je dan gebruikt? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=571266 ?
en ik zie veel problemen met die oplossing
[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 27-10-2009 10:34 ]
zware applicaties instaleer ik op mijn telefoonrohit schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:14:
[...]
als je een snelle sd kaart hebt, ja leuk dan werkt het wel goed enzomaar waarom je sd kaart volmaken met programma's terwijl de telefoon genoeg geheugen daarvoor heeft? programma's op je pc zet je toch ook niet op een externe harde schijf?
wpa-psk werkt gewoon hoor? probeer anders een paar tooltjes waarmee je het kan aanzetten ik dacht dat ik dat ooit had gezien ergens.. alleen weet nu niet meer waarhij doet het bij mij gewoon, ook met wpa2-psk
programmas die goed moeten functioneren zet ik ook op de telefoon
spelletjes etc andere zooi op men sd card
juist, en tomtom is niet echt de lichtste app..the boiler schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:23:
[...]
zware applicaties instaleer ik op mijn telefoon
programmas die goed moeten functioneren zet ik ook op de telefoon
spelletjes etc andere zooi op men sd card
net dit ontvangen van HTC.
Geachte Rohit,
De Touch Pro 2 update naar WM6.5 komt uit op 11 november. U vindt de ROM updates dan op htc.com website.
Ik stel voor dat u de upgrade naar 6.5 afwacht, mocht u na die tijd nog steeds last hebben van een trage GPS dan kijken we wat we verder voor u kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Adriaan ...
WTF nog 2 weken wachtten
Heren:
Dit voor de mensen die nog steeds problemen hebben met TT en bluetooth
Hier een uitleg die ik een keer gemaild heb naar een mede tweaker:
Mits je een oudere Tomtom gebruikt. Er zijn ook nieuwere Tomtom apps waarbij er geen Bluetooth probleem meer is. Maar deze uitleg is dus voor de mensen die nog een oudere TT gebruiken
Bekijk myReact van Audione0Bekijk de gallery van Audione0Berichten: 141
Reg. datum: 06 april 2009
--------------------------------------------------------------------------------
Wat je moet doen is het .cab file van Tomtom 7 aanpassen. Dit kan met dit programma: Win CE cab manager (http://www.ocpsoftware.com/download.php?nm=cecabmgr). Je moet dit programma gebruiken om in de cab file van TT7, twee bestanden te verwijderen, te weten BtSdKCE30.dll en BtCoreIF.dll.
Na dit gedaan te hebben moet je helaas wel een hard-reset doen. Daarna TT7 installeren door gebruik te maken van de nieuwe cab, dus diegene die je aangepast hebt. Daarna je europa map of welke map dan ook kopieren.
Nu doet mijn Bluetooth het goed en tomtom werk uitstekend!
als je hulp nodig met hoe je de Cab file moet aanpassen, hoor ik het wel.
Groetjes
Mits je een oudere Tomtom gebruikt. Er zijn ook nieuwere Tomtom apps waarbij er geen Bluetooth probleem meer is. Maar deze uitleg is dus voor de mensen die nog een oudere TT gebruiken
--------------------------------------------------------------------------------
Wat je moet doen is het .cab file van Tomtom 7 aanpassen. Dit kan met dit programma: Win CE cab manager (http://www.ocpsoftware.com/download.php?nm=cecabmgr). Je moet dit programma gebruiken om in de cab file van TT7, twee bestanden te verwijderen, te weten BtSdKCE30.dll en BtCoreIF.dll.
Na dit gedaan te hebben moet je helaas wel een hard-reset doen. Daarna TT7 installeren door gebruik te maken van de nieuwe cab, dus diegene die je aangepast hebt. Daarna je europa map of welke map dan ook kopieren.
Groetjes
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ik heb sinds vorige week ook de HTC Touch PRO2 in ontvangst kunnen nemen, bevalt me prima! Nu nog wachten tot m'n Brando screenprotector geleverd wordt en ik de TV-out kabel ga kopen, is 't helemaal compleet! 
Maar ik had 1 vraag die ik nergens terug kan vinden (zowel onder WBM en telcommunicatie):
Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?
Maar ik had 1 vraag die ik nergens terug kan vinden (zowel onder WBM en telcommunicatie):
- De TouchPRO2 heeft een vergemakkelijkte conference call functie. Helemaal geweldig natuurlijk, als je projectbesprekingen hebt etc. Maar kost dit meer geld? Betaal je de minuten boven je bundel (zoals videobellen), betaal je gewoon belminuten voor 1 gesprek (omdat het tegelijkertijd gevoerd wordt) of betaal je voor de tijd per persoon (dus bij 4 personen conference = 4x het aantal belminuten)?
Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?
op xda is gewoon een tomtom versie speciaal voor de Touchpro 2 te vinden... iets makkelijkers dan een cab filetje editenAudione0 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:02:
Heren:
Groetjes
Ik heb het ook gewoon in de nieuwe OP gezet maarja die leest niemand he
dusdat, eiglk moeten we ze gewoon niet helpen.. mense moeten echt beter leren lezen..Noxious schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:48:
Ik heb het ook gewoon in de nieuwe OP gezet maarja die leest niemand he
Ah das helemaal makkelijk. Maar niet iedereen is lid van xda. Vandaar..rohit schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:
[...]
op xda is gewoon een tomtom versie speciaal voor de Touchpro 2 te vinden... iets makkelijkers dan een cab filetje editen
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
nog altijd makkelijker om te registeren dan editenAudione0 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:52:
[...]
Ah das helemaal makkelijk. Maar niet iedereen is lid van xda. Vandaar..
Tot nu toe werken alle beveiligingen het, behalve wpa-psk, geen flauw idee waarom niet.rohit schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:14:
[...]
als je een snelle sd kaart hebt, ja leuk dan werkt het wel goed enzomaar waarom je sd kaart volmaken met programma's terwijl de telefoon genoeg geheugen daarvoor heeft? programma's op je pc zet je toch ook niet op een externe harde schijf?
wpa-psk werkt gewoon hoor? probeer anders een paar tooltjes waarmee je het kan aanzetten ik dacht dat ik dat ooit had gezien ergens.. alleen weet nu niet meer waarhij doet het bij mij gewoon, ook met wpa2-psk
[...]
Ik heb zo even gezocht naar een tooltje om je wifi verbindingen te kunnen beheren maar kon niks vinden. Kan je anders iets specifieker zijn met "probeer anders een paar tooltjes waarmee je het kan aanzetten"?
Wellicht lukt het met een andere wifi manager als WiFI Monster wel? http://www.freewarepocket...ownload-wifi-monster.htmlPhantom schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:44:
[...]
Tot nu toe werken alle beveiligingen het, behalve wpa-psk, geen flauw idee waarom niet.
Ik heb zo even gezocht naar een tooltje om je wifi verbindingen te kunnen beheren maar kon niks vinden. Kan je anders iets specifieker zijn met "probeer anders een paar tooltjes waarmee je het kan aanzetten"?
Bedankt, zal hem installeren en morgen testen!
Verwijderd
manila 2.5 gaat ook voor de HTC HD2 gebruikt worden.WoutF schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:58:
[...]
Denk ook dat het een foutje van de HTC medewerker is. De huidige 2.5 builds die van de HD2 test roms komen hebben nauwelijks landscape support ingebouwd. HTC moet dan echt als een malle aan de slag gaan om 2.5 geschikt te maken voor de Touch Pro2. En HTC staat niet bekend om de geweldige support en updates voor oude toestellen als ze druk bezig zijn met de introductie van een nieuwe.
Deze wordt rond 13 nov. verwacht.
Dus zal manila rond die tijd waarschijnlijk ook klaar zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 23:09 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ik gebruik WPA-PSK2 en WPA-PSK werkte ook gewoon bij mij.Phantom schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Je kan tomtom best wel op je SD kaart installeren, heb ik hier ook en werkt prima.
Alleen is de WPA-PSK2 wat veiliger.
nou, programma geprobeerd, maar lukt nog steeds niet. Maar door het programma zag ik wel waar hij op vast liep. Hij kreeg namelijk geen IP-adres en na 1min krijgt hij een timeout.
Zal wel aan de router liggen denk ik. Het is van m'n werk en ze willen er verder niks aanpassen dus dan heb ik maar pech denk ik
Zal wel aan de router liggen denk ik. Het is van m'n werk en ze willen er verder niks aanpassen dus dan heb ik maar pech denk ik
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook, komt doordat de schakelaar op het driehoekige blokje dan ingedrukt wordt, waardoor het laatst gekozen nummer gebeld wordt.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:06:
Hallo,
Ik ben sinds een maand of twee trotse eigenaar van een HTC Touch Pro 2. Ben erg tevreden met het toetsel, werkt perfect op de enkele crashes van Windows en het slecht opstarten van TouchFlo 3D na.
Ik heb echter een terugkerend probleem. Als ik muziek luister met de bijgeleverde headset en de telefoon in mijn zak (op toetsenblokkering) belt mijn telefoon op willekeurige momenten uit zichzelf de laatst gebelde. Ik heb al wat rondgezocht maar heb nog niemand met hetzelfde probleem kunnen vinden. Zijn er mensen die dit ook hebben, en nog belangrijker: die dit al hebben verholpen?
Volgens mij is mijn type de RHOD100 (Of T7373), en ik draai nu ROM versie : 1.19.404.0 NLD.
Weet iemand raad?
Dit is er irritant en ik heb ook niet kunnen vinden waar het uitgezet kan worden.
De eninge workaround hiervoor is dus ervoor te zorgen dat er niets op die schakelaar kan drukken...
Het verwijderen van:
BtCoreIF.dll
BtSdkCE30.dll
ttn6bt2003.dll
heeft mijn bluetoothstack weer tot leven gebracht!
nu een versie van tomtom erop waarvan de cab is gewijzigd en we kunnen weer navigeren!
BtCoreIF.dll
BtSdkCE30.dll
ttn6bt2003.dll
heeft mijn bluetoothstack weer tot leven gebracht!
nu een versie van tomtom erop waarvan de cab is gewijzigd en we kunnen weer navigeren!
Ik heb nu ongeveer 2u zitten klieren, maar heb het niet voor elkaar kunnen krijgen om te zorgen dat S2U2 NIET mijn telefoon locked als ik bijvoorbeeld TomTom aan heb staan...
Kan iemand mij zeggen welke instelling ik daarvoor bij S2U2 moet aan of uit zetten?
Kan iemand mij zeggen welke instelling ik daarvoor bij S2U2 moet aan of uit zetten?
Volgens mij moet je eerder de stand-by time-out bij je power settings gewoon veranderen naar always on?Phantom schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:54:
Ik heb nu ongeveer 2u zitten klieren, maar heb het niet voor elkaar kunnen krijgen om te zorgen dat S2U2 NIET mijn telefoon locked als ik bijvoorbeeld TomTom aan heb staan...
Verwijderd
Zie de FAQ op http://ac-s2.com/Phantom schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:54:
Q. How to configure S2U2 not to start when an application is running?
A. Edit the Registry, under \HKEY_CURRENT_USER\Software\A_C\S2U2,
add key ExceptionEXE0 (STRING) with the name of the application (e.g. iexplore.exe).
A total of 10 (0-9) ExceptionEXE can be added.
Set ExceptionEXEisFG to 1 for checking if it's running in foreground only;
while set to 0 for checking if it's running in foreground or background. Remember to restart iLock2 after the changes.
Bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:38:
[...]
Zie de FAQ op http://ac-s2.com/
Q. How to configure S2U2 not to start when an application is running?
A. Edit the Registry, under \HKEY_CURRENT_USER\Software\A_C\S2U2,
add key ExceptionEXE0 (STRING) with the name of the application (e.g. iexplore.exe).
A total of 10 (0-9) ExceptionEXE can be added.
Set ExceptionEXEisFG to 1 for checking if it's running in foreground only;
while set to 0 for checking if it's running in foreground or background. Remember to restart iLock2 after the changes.
Verwijderd
hallo allemaal,..
heeft iemand nog een leuke site voor de Htc touch pro2, waar je bv skins vanaf kunt halen die het wel doen op mijn toestel heb verschijne sites gevonden maar geen een die echt wat doet,..
of leuke applicaties zoals spelletjes ofzo? en toevallig,
de Net framework 3.1? ofzo? sommige spellen vragen die applicaties! ofzo tower of glennoid maar ik kan die nergens vinden,..
ik ben ook ehm niet echt een van de langst zittende hier ik ben meer net nieuw hier eigenlijk net 2 weekjes al die tweaks aan het bekijken enzo dus,..
maar iemand leuke tips:)
bvd
thizj
heeft iemand nog een leuke site voor de Htc touch pro2, waar je bv skins vanaf kunt halen die het wel doen op mijn toestel heb verschijne sites gevonden maar geen een die echt wat doet,..
of leuke applicaties zoals spelletjes ofzo? en toevallig,
de Net framework 3.1? ofzo? sommige spellen vragen die applicaties! ofzo tower of glennoid maar ik kan die nergens vinden,..
ik ben ook ehm niet echt een van de langst zittende hier ik ben meer net nieuw hier eigenlijk net 2 weekjes al die tweaks aan het bekijken enzo dus,..
maar iemand leuke tips:)
bvd
thizj
Nadat ik deze telefoon sinds de release ongeveer heb ben ik toch wel teleurgesteld. De updates komen er niet, de bouwkwaliteit is belabber en batterylife is ook non-existent.
Ik mag blij zijn als ik 2 dagen red zonder tussendoor ergens bij te laden. De telefoon is traag in gebruik, crasht regelmatig en doet soms andere rare dingen die je niet van hem vraagt.
Dan de bouwkwaliteit. Het uitschuifbare gedeelte zit vol met krassen omdat de twee delen over elkaar schuiven. Het scherm is erg wiebelig in de tilt stand. Ongeveer 2cm speling zonder weerstand.
Enkele toetsen op mijn toetsenblok doen het niet meer. De back cover kraakt. De aan/uit knop is spongy en voelt aan alsof ie elk moment eraf kan vallen. De volume rocker is slecht geplaats en omdat de front oversteekt erg lastig te bereiken tijdens een gesprek.
Voor mij was dit mijn 2e HTC en meteen ook mijn laatste. Ik moet gewoon een toestel hebben dat out-of-the-box goed werkt want ik kan hem niet een maand even opsturen voor reparatie omdat ze een prutsproducts hebben geleverd. En wat schiet ik daar mee op? Krijg dan niet opeens een andere telefoon terug die al deze problemen niet heeft.
Ik mag blij zijn als ik 2 dagen red zonder tussendoor ergens bij te laden. De telefoon is traag in gebruik, crasht regelmatig en doet soms andere rare dingen die je niet van hem vraagt.
Dan de bouwkwaliteit. Het uitschuifbare gedeelte zit vol met krassen omdat de twee delen over elkaar schuiven. Het scherm is erg wiebelig in de tilt stand. Ongeveer 2cm speling zonder weerstand.
Enkele toetsen op mijn toetsenblok doen het niet meer. De back cover kraakt. De aan/uit knop is spongy en voelt aan alsof ie elk moment eraf kan vallen. De volume rocker is slecht geplaats en omdat de front oversteekt erg lastig te bereiken tijdens een gesprek.
Voor mij was dit mijn 2e HTC en meteen ook mijn laatste. Ik moet gewoon een toestel hebben dat out-of-the-box goed werkt want ik kan hem niet een maand even opsturen voor reparatie omdat ze een prutsproducts hebben geleverd. En wat schiet ik daar mee op? Krijg dan niet opeens een andere telefoon terug die al deze problemen niet heeft.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bedoel je hiermee de versie ttn7.916.9189_original_patched 4 tilt2 TouchPro2_1.cab? Of ben ik gewoon blind?rohit schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:
[...]
op xda is gewoon een tomtom versie speciaal voor de Touchpro 2 te vinden... iets makkelijkers dan een cab filetje editen
En ik heb telkens last van een verdwijnende SD kaart. Het kan gebeuren dat wanneer ik m'n toestel uit de zak haal, dat de SD kaart ineens niet meer te vinden is. Als ik de kaart eruit haal en dan er weer in stop, is mijn sdkaart weer terug. Het gaat hier om een 8GB kaart, class6. Ik heb net mijn sd kaart wederom geformatteerd, met de hoop dat 't deze keer wel goed gaat (al eens eerder gedaan), maar vroeg me af of dit een bekend probleem is en wat je hier echt tegen kan doen? Ligt 't dan aan m'n kaart of mijn toestel (1,5 week in bezit)?
ik denk dat je echt een van de weinige bent htc is normaal een goed productPhusebox schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:17:
Nadat ik deze telefoon sinds de release ongeveer heb ben ik toch wel teleurgesteld. De updates komen er niet, de bouwkwaliteit is belabber en batterylife is ook non-existent.
Maar ik kan het wel begrijpen ik was een SE fan maar na mijn fiasco met 3 x1 toestellen en 8 reparaties in 5 maanden tijd ben ik dat vertrouwen kwijt geraakt
maar ik moet zeggen de mijne tp2 mankeert niets en de updates tja die 3 extra weken wachten vindt ik niet lang bij se komt hij gewoon niet
maar er zijn al verscheidene updates geweest voor de tp2 hoor
en batterij levens duur sorry geen ander toestel houdt het langer vol alle smartphone's waarop geinternet wordt groot scherm etc etc zoals de specs van de tp2 die zijn ook niet langer te gebruiken
mijn x1 was in 1 dag leeg en mijn tp2 houdt het 2 dagen vol ik vindt dat juist een prestatie
email is continu gesynchroniseerd met men werk etc
kijk op internet etc etc bel veel bleutooth en ik red 2 dagen hulde voor dit
Verwijderd
Eens met wat The Boiler zegt! Hier ook de tp2 sinds de release. Heb geen van Phusebox zijn problemen. Ik internet gemiddeld 4 uur per dag, mijn e-mail wordt continu gesynchroniseerd, msn staat continu aan, daarnaast speel ik er spelletjes op (ca 1 uur per dag) , ik bel veel/ wordt veel gebeld, ik sms regelmatig en mijn tp2 houdt het ook 2 dagen vol. Ook van mijn zijde hulde voor dit alles.the boiler schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:00:
[...]
ik denk dat je echt een van de weinige bent htc is normaal een goed product
Maar ik kan het wel begrijpen ik was een SE fan maar na mijn fiasco met 3 x1 toestellen en 8 reparaties in 5 maanden tijd ben ik dat vertrouwen kwijt geraakt
maar ik moet zeggen de mijne tp2 mankeert niets en de updates tja die 3 extra weken wachten vindt ik niet lang bij se komt hij gewoon niet
maar er zijn al verscheidene updates geweest voor de tp2 hoor
en batterij levens duur sorry geen ander toestel houdt het langer vol alle smartphone's waarop geinternet wordt groot scherm etc etc zoals de specs van de tp2 die zijn ook niet langer te gebruiken
mijn x1 was in 1 dag leeg en mijn tp2 houdt het 2 dagen vol ik vindt dat juist een prestatie
email is continu gesynchroniseerd met men werk etc
kijk op internet etc etc bel veel bleutooth en ik red 2 dagen hulde voor dit
Enig puntje van kritiek op HTC is dat we inderdaad vrij lang wachten op de update, maar daar zijn ook weer makkelijk argumenten tegen te formuleren.
Ik heb eens een vraagje aan jullie allen, ik heb sinds een week of 4 ook een TP2.
Nu valt mij op dat aan beide zijkanten van het toetsenbord wat krasjes ontstaan van het open en dichtschuiven van het scherm, hebben jullie hier ook last van of kan ik beter terug naar de MM hiermee?
Nu valt mij op dat aan beide zijkanten van het toetsenbord wat krasjes ontstaan van het open en dichtschuiven van het scherm, hebben jullie hier ook last van of kan ik beter terug naar de MM hiermee?
Designfout; hebben ze dus allemaal.Flesdop schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:26:
Ik heb eens een vraagje aan jullie allen, ik heb sinds een week of 4 ook een TP2.
Geen last van met een Krusell tasje, dan heb je namelijk een doorzichtige folie over je toetsenbord
Verwijderd
Helemaal mee eens.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:44:
[...]
Eens met wat The Boiler zegt! Hier ook de tp2 sinds de release. Heb geen van Phusebox zijn problemen. Ik internet gemiddeld 4 uur per dag, mijn e-mail wordt continu gesynchroniseerd, msn staat continu aan, daarnaast speel ik er spelletjes op (ca 1 uur per dag) , ik bel veel/ wordt veel gebeld, ik sms regelmatig en mijn tp2 houdt het ook 2 dagen vol. Ook van mijn zijde hulde voor dit alles.
Enig puntje van kritiek op HTC is dat we inderdaad vrij lang wachten op de update, maar daar zijn ook weer makkelijk argumenten tegen te formuleren.
Dat we een paar weken langer moeten wachten op de rom update zorgt er wel voor dat we als het goed is een nieuwere manila versie krijgen. 2.5 i.p.v. 2.1
Wauw, ik wist niet dat zoveel mis kan zijn met je TP2.. Ik heb zoals velen ook geen last dervan.. Aangezien ik niet internet maar wel veel bel houd mijn batterij zeker zo'n 4 dagen vol.. Dus geen probleem daarmee..
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Beetje jammer, laat wel de waarde zakken als je hem ooit nog eens wilt verkopen...
Op m'n TP2 zit op die plekken links en rechts van het toetsenbord hele dunne stickers die je eigenlijk niet/amper ziet. De rechtse viel er overigens in de eerste week al af, links zit ie er nog nagenoeg onzichtbaar op.
Maar ik geloof dat we deze discussie al eens eerder gehad hebben, dus ik laat me er verder niet over uit of die stickers daar horen of er puur ter bescherming zaten tot je aankoop.
Verwijderd
RELAXT! Bedankt voor die tip, ik wist helemaal niet dat er een knopje zat in dat driehoekje. Na eventjes zoeken heb ik deze oplossing gevonden (en getest):Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:55:
[...]
Dit probleem heb ik ook, komt doordat de schakelaar op het driehoekige blokje dan ingedrukt wordt, waardoor het laatst gekozen nummer gebeld wordt.
Dit is er irritant en ik heb ook niet kunnen vinden waar het uitgezet kan worden.
De eninge workaround hiervoor is dus ervoor te zorgen dat er niets op die schakelaar kan drukken...
http://www.modaco.com/con...a-audio-tab/#entry1002531
Hoezo een design fout ik heb hem nu vanaf release sorry maar omdat jij het hebt heeft iedereen het ??
Jij praat over speling wat dus ook die krassen waarschijnlijk veroorzaakt ik heb die speling niet en mijn toestel is nog zo goed als nieuw.
Heb je al contact opgenomen met htc zelf ik denk wel dat zij jou hierin helpen om het te repareren.
ps Mijn 2 collega's die op aanraden van mij nu ook een tp2 hebben ipv hun nokia's die vinden ook dat er een wereld open gegaan is zij hadden problemen met de levensduur van hun batterijen met de okia's die ze gehad hebben.
Zij haalden vaak de dag niet en met de tp2 wel maar zij hebben hem wel leeg na een dag.
En zij hebben ook geen speling en ook geen krassen na 4 weken gebruik.
Dat had ik de eerste maand ook niet, kom nog eens terug over 3 maanden.the boiler schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:56:
[...]
En zij hebben ook geen speling en ook geen krassen na 4 weken gebruik.
Heb zelf de vario v en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.Phusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:18:
[...]
Dat had ik de eerste maand ook niet, kom nog eens terug over 3 maanden.
Ja er zit speling op het scherm als ie is opengeklapt maar vind dit niet hinderlijk en het is ook niet dat ie er sneller door kapot gaat ofzo.
De batterij duur vind ik erg lang vergeleken met mijn oude vario II.
En de krasjes als je het scherm openschuift..., ja die neem ik wel voor lief. Heb zelf ook de stickertjes er af getrokken die er opzaten dus het is ook een beetje mijn eigen schuld.
Verder ben ik er erg tevreden mee vooral de touchflow software van htc.
ik heb de mijne vanaf 2 dagen na releasePhusebox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:18:
[...]
Dat had ik de eerste maand ook niet, kom nog eens terug over 3 maanden.
the boiler schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:55:
[...]
ik heb de mijne vanaf 2 dagen na release
ik heb hem nu ook al 2 maanden en nog nergens last van wat Phusebox zegt...
als iemand om de batterij gaat zeuren pff dan heeft hij echt geen ervaring met htc...
dit is de beste batterijduur die ik ooit heb gehad van htc en ik heb der al 4 gehad, P3300,Tytn2,Touch Diamond,Touch Pro en nu de Pro2 en die is zeker wel de beste...
Ook ik ben tevreden met mij pro2. Hij rammelt, wrikt, sloomt nog niet. Snelheid en batterijleven is ook goed. Alleen de gps fix met igo is vaak heel traag. Ik heb hem vanaf begin juni. De eerste batch zeg maar.
11 november eindelijk een nieuwe NL win65-update... dat wordt wel tijd...
11 november eindelijk een nieuwe NL win65-update... dat wordt wel tijd...
Ik heb dit toestel uitgeprobeerd in de mediamarkt. Allemachtig, wat een fijne smartphone. Jammer dat de camera geen flitser heeft en dat ie zo duur is. Maar anders zou ik hem zeker nemen.
heb je even een DM gest.AMD1800 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:14:
Ik heb dit toestel uitgeprobeerd in de mediamarkt. Allemachtig, wat een fijne smartphone. Jammer dat de camera geen flitser heeft en dat ie zo duur is. Maar anders zou ik hem zeker nemen.
Ik ben sinds vandaag ook eigenaar van de htc touch pro 2.
Gaat nog een hoop mis
.
Een paar vragen:
- is er ergens een lijst met interresante applicaties voor window mobile?
- hoe kan ik in touch flow vergrendelen?
- zijn er addons voor flow? als ik dus extra functionaliteit in wil?
Gaat nog een hoop mis
Een paar vragen:
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
gefeli met je tp2Mirwits schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:31:
Gaat nog een hoop mis.
Een paar vragen:
het beste kan je eens rondneuzen op xda, daar wordt vanalles gebouwt enzo.
hierbij een linkje naar een topic met allemaal apps voor je tp2
klik
Houdt de "hang-de-telefoon-op" knopje even vast en na een paar seconden voel je een trilling en gaat hij op vergrendeldMirwits schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:31:
Gaat nog een hoop mis.
Een paar vragen:
Hebben de mensen van HTC trouwens al bedacht om een groot touchscreen toetsenbord in portet mode te passen? Aangezien de HTC touch pro 2 die ik in de Mediamarkt had getest ongelooflijk kleine toetsjes had....
Bij mijn MDA schakel ik dan alleen tussen ringtone aan of stil met trillen.Flesdop schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:17:
[...]
Houdt de "hang-de-telefoon-op" knopje even vast en na een paar seconden voel je een trilling en gaat hij op vergrendeld
Ik gebruik al tijden de Energy ROM's maar zag vandaag toevallig op XDA de eerste NL ROM: Rhodium M-Rom (v1.11) WM6.5 (build 23071). Iemand hier ervaring met deze custom ROM?
je kunt kiezen uit diverse toetsenborden, waarschijnlijk heb je de 'verkeerde' gehadAMD1800 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:05:
Hebben de mensen van HTC trouwens al bedacht om een groot touchscreen toetsenbord in portet mode te passen? Aangezien de HTC touch pro 2 die ik in de Mediamarkt had getest ongelooflijk kleine toetsjes had....
En misschien moeten we met z'n allen de handleiding weer eens lezen, dit is namelijk een instelling van Windows, je kan kiezen wat de ophangknop doet als je em ingedrukt houdt. Kom op mensen, lees nou eerst eens de handleiding en deze topics door voor je een vraag stelt, dit is wel tweakers hoor. Meld altijd eerst wat je zelf hebt gedaan, waar je hebt gezocht etc. Laten we de kwaliteit van dit topic weer wat opkrikken.jopie schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:29:
[...]
Bij mijn MDA schakel ik dan alleen tussen ringtone aan of stil met trillen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Verwijderd
Als fervent Energy rom gebruiker heb ik de m rom 1.00 en 1.11 allebij geprobeerd.JBS schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:28:
Ik gebruik al tijden de Energy ROM's maar zag vandaag toevallig op XDA de eerste NL ROM: Rhodium M-Rom (v1.11) WM6.5 (build 23071). Iemand hier ervaring met deze custom ROM?
Ze zijn alle twee verre van klaar voor gebruik.
Intussen heb ik ook de Touch x "sense 1.0 x-Treme" geprobeerd en deze wint het zelfs van de Energy rom.
|Dit is een blijvertje geworden en kan ik echt aanbevelen.
Stabiel verrassend snel en met een aantal leuke en handige tools ingebakken.
Inmiddels heeft Smaberg de 1.1 online gezet maar deze laat een paar steekjes vallen en moet dus even verbeterd worden.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 16:33 . Reden: typo ]
Nee dat bedoeld hij niet, daar ben ik het wel mee eens, een portrait toetsenbord zou wel een leuke toevoeging zijn al is het natuurlijk niet echt nuttig want als je het toestel op zijn kant houdt kun je net zo goed het tobo uitschuiven.Kees_frl schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:07:
[...]
je kunt kiezen uit diverse toetsenborden, waarschijnlijk heb je de 'verkeerde' gehad
Zit er ook in of ben ik gek?thecompany schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:30:
[...]
Nee dat bedoeld hij niet, daar ben ik het wel mee eens, een portrait toetsenbord zou wel een leuke toevoeging zijn al is het natuurlijk niet echt nuttig want als je het toestel op zijn kant houdt kun je net zo goed het tobo uitschuiven.

[ Voor 3% gewijzigd door Unixor op 31-10-2009 19:44 ]
Wat ik bedoel dat als ik het toestel vast houd in portrait mode. Dat er dan een fatsoenlijk touchscreen toetsenbord is waarmee je met je vingers bijvoorbeeld een smsje kan typen.
Ik heb in de winkel een toetsenbordje op het scherm getoverd dat gewoon qwerty was, maar wel met toetsen van 4 x 4 mm ofzo. Heel erg klein en amper netjes te raken met je vingers. Ook was het scherm van links naar rechts niet helemaal gevuld met het toetsenbord.
Maar als er verschillende on screen toetsenborden zijn, kunnen jullie dan misschien uitleggen welke er allemaal zijn?
Ik heb in de winkel een toetsenbordje op het scherm getoverd dat gewoon qwerty was, maar wel met toetsen van 4 x 4 mm ofzo. Heel erg klein en amper netjes te raken met je vingers. Ook was het scherm van links naar rechts niet helemaal gevuld met het toetsenbord.
Maar als er verschillende on screen toetsenborden zijn, kunnen jullie dan misschien uitleggen welke er allemaal zijn?
Dit is het standaard onscreen toetsenbord:AMD1800 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:55:
Wat ik bedoel dat als ik het toestel vast houd in portrait mode. Dat er dan een fatsoenlijk touchscreen toetsenbord is waarmee je met je vingers bijvoorbeeld een smsje kan typen.

Veel groter kunnen de toetsen niet omdat het dan simpelweg niet past...
@JBS: Wow, dan had ik in de mediamarkt toch duidelijk het verkeerde on screen toetsenbord. Weer een reden geschrapt om deze telefoon niet te kopen.
en als je hem omdraaid is die zelfde toetsebord groter over het scherm verdeeldAMD1800 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:00:
@JBS: Wow, dan had ik in de mediamarkt toch duidelijk het verkeerde on screen toetsenbord. Weer een reden geschrapt om deze telefoon niet te kopen.
Je kan instellen wat er moet gebeuren wanneer je de eindtoets lang ingedrukt houdt:jopie schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:29:
[...]
Bij mijn MDA schakel ik dan alleen tussen ringtone aan of stil met trillen.
TouchFlo Instellingen tab --> Meer --> Persoonlijk --> Knoppen --> Eind-toets lang indrukken
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Waarom zou je dat willen, in landscape schuif je toch lekker het querty toetsenbord tevoorschijn? Als je die niet gebruikt kun je net zo goed de Diamond2 nemenrohit schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:18:
[...]
en als je hem omdraaid is die zelfde toetsebord groter over het scherm verdeelddus echt wel makkelijk te typen met je vingers.
Iets anders. Ik haal via IMAP m'n gmail binnen op m'n TP2. De optie "flag message" geeft 3 grijze (dus niet kiesbare) opties. Is dit normaal? Is het uberhaupt niet mogelijk om berichten te "vlaggen" zodat ze in op gmail.com een ster krijgen?
[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 02-11-2009 00:32 ]
ja vraag hemJBS schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:08:
[...]
Waarom zou je dat willen, in landscape schuif je toch lekker het querty toetsenbord tevoorschijn? Als je die niet gebruikt kun je net zo goed de Diamond2 nemen
Iets anders. Ik haal via IMAP m'n gmail binnen op m'n TP2. De optie "flag message" geeft 3 grijze (dus niet kiesbare) opties. Is dit normaal? Is het uberhaupt niet mogelijk om berichten te "vlaggen" zodat ze in op gmail.com een ster krijgen?
Ik gok gewoon niet gewend met een hardware matig toetsenbord dan is volgens mij die vraag wel logisch.rohit schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:05:
[...]
ja vraag hemhij wilt het
ik gebruik ook gewoon de toetsenbord
Ik kwam eerst ook van mijn imate jamin af naar de x1 toe en moest ook eerst wennen om dat toetsenbord tevoorschijn halen en dan er vlot mee leren typen.
Als je er eenmaal gewend mee bent gaat het vlotter als met het touchscreen toetsenbord.
Het is gewoon handig om een touchscreen toetsenbord te hebben voor in portrait mode. Zodat je met 1 hand kan smsen bijvoorbeeld en met de andere iets anders doen. In landscape mode pak je natuurlijk altijd het toetsenbord.
Damn wat zijn er veel custom Roms op t moment voor de tp2! ik draai al een tijdje de roms van Energy, maar er zijn nu veel nieuwe rom-chefs bijgekomen. welke Rom(s)(geen Energy) is(zijn) op het moment aan te bevelen? liefst 1 waar MSN/Facebook/Youtube/Pimbackup al standaard in zitten gebakken.
En om ook maar even het landscape toetsenbordje te laten zien:AMD1800 schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:00:

Deze heb ik alleen nog niet gebruikt, het hardware toetsenbord is veel te prettig
[ Voor 5% gewijzigd door brrrt op 02-11-2009 14:00 ]
ik moet zeggen dat ik een hoop argumenten tegen de tp2 zie die makkelijk op te lossen zijn, maar wel een heel groot nadeel vind ik wel dat de glimmende rand om het beeldscherm niet al te stevig is. Zo jammer dat die niet van metaal is. Heb em al 2 keer laten kletteren
maar dat heeft nu tot gevolg dat er flinke putten in de rand zitten, zwarte gaten zogezegd. mijn nokia's waren net wat minder gevoelig.
Ook valt het me op dat die rand op de lengteas 'wegzakt', daar waar je rechter duim zit met telefoneren. Het gat tussen die rand en de onderkant is wel heel klein inmiddels. hebben meer mensen dit? Heb het idee dat ze dat niet al te mooi hebben vastgezet.
En voor de mensen die over de gpsfix klagen. Hebben jullie wel QuickGPS geupdate?
Ook valt het me op dat die rand op de lengteas 'wegzakt', daar waar je rechter duim zit met telefoneren. Het gat tussen die rand en de onderkant is wel heel klein inmiddels. hebben meer mensen dit? Heb het idee dat ze dat niet al te mooi hebben vastgezet.
En voor de mensen die over de gpsfix klagen. Hebben jullie wel QuickGPS geupdate?
totaal oftopic mijn excuses, maar ik heb een bod gekregen via V&A op mijn HTC TP2 maar dat mailtje ben ik kwijt. Ik vind het wel zo netjes om te reageren, dus mocht de bieder hier zitten (grote kans) kun je me dan even een DM sturen? Alvast bedankt.