GamezMaster schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:32:
Ja nog steeds foutmelding
KPN Flexibel (of personal sim, hoe het tegenwoordig ook heet)
Toestel: HTC Touch HD
Foutmelding/Probleem: Verbinding valt redelijk vaak weg. verder geeft mijn telefoon elk uur zo'n beetje de melding dat hij mijn mail niet op kan halen, en 2 minuten later werkt het weer perfect
Als ik op MSN zit op mijn telefoon valt de verbinding ook vaak zon 5-15 seconden weg, ongeacht of ik stilsta of aan het reizen ben.
Voor januari had ik hier nooit last van..
Beste GamezMaster,
Bedankt voor je online post.
Uit je online post begrijp ik dat je problemen ondervindt met het gebruik van internet op je mobiele telefoon. Ik begrijp dat dit vervelend is. In je post geef je tevens aan dat je probleem een KPN-aansluitng betreft. Helaas is het hierdoor niet mogelijk je verder te helpen met je probleem. Ik adviseer je wel om contact op te nemen met de Klantenservice van KPN door het nummer 1200 te bellen met de betreffende aansluiting. Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Mirjam
Hi Webcare
Grote Smurf schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:24:
Abonnement: Hi Eindeloos Online
Toestel: Samsung Galaxy i7500
Probleem: Doet zich voor met 3g & 2g, instellingen portalmmm.nl & internet. Het browsen werkt maar 1 op de 10 keer en raakt de verbinding kwijt. Er wordt wel data verzonden, maar niets ontvangen. Het is heel raar, maar het verzenden en ontvangen van email via de gmail applicatie werkt wel. En ook het downloaden van applicaties van de Market van Android werkt. Af en toe valt hierbij wel de verbinding weg.
Wanneer ik email binnen haal en dus data ontvang lukt het nog steeds niet om te browsen.
Bij mij is het ook dit jaar pas ontstaan in 2009 had ik nergens last van.
Beste Grote Smurf,
Uit je online post begrijp ik dat je problemen ondervindt met het gebruik van internet op je mobiele telefoon. Ik begrijp dat dit vervelend is. Ik wil je graag verder helpen. Zou je zo vriendelijk zijn de volgende gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl? Vermeld in het onderwerp het volgende referentienummer 2012.
- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- exacte tekst foutmelding
- de exacte locatie waar probleem zich voordoet
- doet het probleem zich alleen binnenshuis voor of ook buitenshuis
- waaruit bestaat het pand, bv veel staal en coating op ramen (wanneer het bereik alleen binnenshuis wegvalt)
- is er reeds met een ander toestel getest?
We zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Mirjam
Hi Webcare