Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205774

Topicstarter
Ik heb de laatste week dat regelmatig de data verbinding 'stuk' is.

Met stuk bedoel ik, mn telefoon denkt nog verbinding te hebben, maar IE en ActiveSync krijgen geen netwerk verbinding. IE Zegt bij elke pagina. Kan de pagina niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw.
ActiveSync geeft "Wachten op netwerk" aan.
Als ik de verbinding stop en weer verbinding maak werkt het weer even. Instellingen zijn al maanden het zelfde.

Ik heb HI Eindeloos online en een HTC Touch Cruise

Is er een storing bekend ?, hebben andere dit probleem ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Even buiten dat, als ik mij niet vergis mag je volgens de AV van HI je telefoon niet als modem gebruiken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-07 18:52

Fitz

Vincent! We happy?

EWK schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:09:
Even buiten dat, als ik mij niet vergis mag je volgens de AV van HI je telefoon niet als modem gebruiken.
In de TS staat niets over modem gebruik, enkel over internet op de mobiel.

OT: Ik had er eind van vorige week en in het weekend ook last van. ff opnieuw opstarten en toen deed hij het weer even. Vanaf gisteren werkt het weer naar behoren bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik restart hem bijna elke dag wel een keer, helaas doet hij het na een paar uur weer niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Anoniem: 205774 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:35:
ik restart hem bijna elke dag wel een keer, helaas doet hij het na een paar uur weer niet meer :(
Probeer dit eens:

Instellingen
Verbindingen
Verbindingen
Beheer bestaande verbindingen
bij "KPN mobiel internet" op Edit klikken
Volgende
En verander portalmmm.nl eens in "internet" zonder " "
Next - en finish

Hopelijk doet ie t dan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Zie HTC Touch Diamond2 [part four]

Meerdere mensen hebben er last van, ikke ook! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Pedr0 op 12-01-2010 10:50 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-07 23:45

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb ook problemen met Hi. Al een week ongeveer dat mn internet na enkele minuten/uur het niet meer doet. Echter sinds 3 kwartier ook geen gewone verbinding meer waardoor ik niet kan bellen en smsen.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-07 19:11
Ik heb er sinds vandaag last van. Heel mijn 3G doet het niet, 2G wel.

Ziet er naar uit dat het wel wat erger ligt dan alleen mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-07 06:53
Ik heb hier ook last van.

De verbinding verbreken en weer opnieuw herstarten wilt vaak wel werken maar ook niet altijd.

HTC Touch Diamond 2 met TESS Pride III ROM (WM 6.5 CE OS 5.2.21884 AKU 5.0.85 WWE - [10.Dec][ROM][WWE] TESS Pride III | Sense 2.1 | Build 21884)

edit:
Geen idee hoe ik er kleine letters van kan krijgen dus maar het [sub] UBB-code gebruikt

[ Voor 57% gewijzigd door SlideR NL op 12-01-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 11:45
Ik ben sinds zondagochtend in Nederland en bij mij is de verbinding nou ook niet bepaald stabiel. Ligt er vaak uit en wanneer ik het 5 minuutjes later probeer doet ie het ineens wel weer. Beetje irritant, maar zal wel tijdelijke storing zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-07 15:49
Ja, heb hier ook last van. Denk dat ze toch iets van een nare storing hebben bij KPN.. of werkzaamheden misschien?? Beetje slordig dat er niets bij KPN/HI bekend wordt gemaakt op de site. Lijkt me toch dat ze dit wel opgemerkt moeten hebben?

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb hier nu ook al een paar dagen last van, het word nu best behoorlijk irritant. Maar ik kan gelukkig nog wel bellen en sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Ja hier hetzelfde laken een pak. Erg irritant, kwam er wel al achter dat de gegevensverbinding uitzetten een goed resultaat had maar om dat nu om de paar uur te doen (hij schakelt bij mij na verbinding weer op aan) wordt ik ook niet al te vrolijk van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Hier hetzelfde probleem (HTC Touch Pro2). Uit- en inschakelen van de dataverbinding lost het probleem steeds tijdelijk op (reset van m'n toestel trouwens ook ;) ).

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 13-01-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Met mijn iPhone ook af en toe last van.. duurt meestal niet langer dan 10 sec maar gedurende die tijd kan ik niks en krijg ik van applicaties als Safari de melding dat er geen internetverbinding beschikbaar is.

Overigens heel af en toe..soms 1 keer per dag..soms ook niet..

[ Voor 13% gewijzigd door Glashelder op 13-01-2010 01:15 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sinds de reboot van gister heb ik al bijna 24 uur een verbinding :D
dat is nog niet voorgekomen in de afgelopen 7 dagen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik wou net zeggen, vanochtend kon ik gewoon mijn mail lezen :o

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Bertus schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:01:
ik wou net zeggen, vanochtend kon ik gewoon mijn mail lezen :o
Ik ook, is een paar dagen geleden dat ie de hele nacht verbinding heeft gehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339948

Vanochtend deed ie helemaal niks meer.
Zo maar weer eens proberen.....

Groet, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244205

Hier hetzelfde probleem dat de dataverbinding er na een uurtje ofzo mee ophoudt, al een week ofzo. HTC TD2 met Dutty R6. Zojuist portalmmm.nl in internet veranderd, eens kijken of dat helpt. Onmiddelijk na het wijzigen werkt het in elk geval weer, maar dat kan hetzelfde effect ijn als de verbinding verbreken en weer opnieuw maken... Morgenochtend nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Na goede hoop van vorige nacht, helaas nu weer geen verbinding vanochtend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBernie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01-2022
Fitz schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:46:
[...]

Probeer dit eens:

Instellingen
Verbindingen
Verbindingen
Beheer bestaande verbindingen
bij "KPN mobiel internet" op Edit klikken
Volgende
En verander portalmmm.nl eens in "internet" zonder " "
Next - en finish

Hopelijk doet ie t dan beter
Dit heeft voor mij gewerkt, heb nu sinds 12 uur een continue verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244205

Voor mij ook. Instelling nu 2 dagen actief, een aantal keer internet gebruikt zonder problemen, 1x een popup dat "modem" Internet geen response geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:03
Ah, ik ontdek net op tijd deze thread, ik was al van plan om een nieuwe rom op m'n touch pro 2 te gooien, want mijn internet werkt al een tijdje niet (goed) meer. Ik heb overigens een KPN abonnement, geen Hi. Ik denk dat ik mijn abonnementkosten ga opeisen bij KPN, want voor een instabiele verbinding betaal ik natuurlijk niet een relatief dure internetabonnement, want dan was ik wel naar tmobile of iets dergelijks gegaan.

[ Voor 34% gewijzigd door JeroenTheStig op 16-01-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245993

Is dit probleem nou opgelost of niet. In ieder geval niet bij mij. Heb nog steeds last van wegvallende dataverbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Toevallig had ik het vandaag nog, ik denk het dus niet.

Ik pas de titel trouwens iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Anoniem: 245993 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:20:
Is dit probleem nou opgelost of niet. In ieder geval niet bij mij. Heb nog steeds last van wegvallende dataverbindingen.
Ik ook, behoorlijk veel ook. Verbinding maken duurt lang of het werkt helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07 09:26
Ik ondervind ook erg veel hinder met mijn Hi data verbinding. volgend jaar weer terug naar t-mobile.
die hebben een veel stabielere data verbinding :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Totdat zij toevallig eens een storing krijgen. KPN heeft nu problemen, dat is wel duidelijk, maar dat gebeurt bij elke provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-07 13:57
Ik heb er ook last van, en ik maar denken dat 't aan m'n officiele Rom update (TP2 met WM6.5) lag met gewoon een verkeerde radiorom erbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:20
Goed om te lezen, ik heb er ook al ongeveer een maand last van. Dacht al dat ik over de FUP heen was etc. :P Erg frustrerend om te zien dat de telefoon wel upload maar niks meer terugkrijgt... Even resetten van mobiel internet (met de widget) werkt vaak wel maar dat vind ik te omslachtig, ik hoop dat ze er snel verbetering in aanbrengen want hier betalen we natuurlijk niet voor!

Edit\ Net even een speedtest gedaan maar het duurde eeuwig voordat er uberhaupt iets gebeurde. Uiteindelijk is de upload test niet eens gelukt. Bij de tweede poging gebeurt er niks meer... Weer even resetten dan maar :(

[ Voor 22% gewijzigd door Banjy op 16-02-2010 13:29 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb er ook last van. Zijn er nog steeds mensen die hier last van hebben?

Goedkoop bellen via VoIP

• jelle.
Jep. Al lijkt het wel minder te zijn geworden. Heeft iemand hier misschien al contact over gehad met de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

MensionXL schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:48:
Ik heb er ook last van. Zijn er nog steeds mensen die hier last van hebben?
Sinds dinsdag had ik er weer last van, gisteren heb ik portalmmm.nl veranderd in internet en hij doet t weer top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:03
Ik had er de afgelopen dagen ook veel last van. Soms niet in staat om een sms te versturen laat staan een foto uploaden.

Ik heb nu de tip van Fitz toegepast en toen werkt het prima.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik heb zelf KPN en had de afgelopen tijd ook problemen met de verbinding.

Ik heb al drie keer met de (slecht functionerende) klantenservice van KPN gebeld en ben tot nu toe niet verder gekomen dan dat er volgens hun geen storing bij KPN was.

Bij mij was het zo dat wanneer ik de instellingen gebruikte die KPN zelf aangeeft op de website http://qelp.kpn.com/ het browsen redelijk goed werkte maar dat ik dan problemen had met applicaties zoals mail, NOS teletekst, NU.nl, Streamfurious en Youtube.

Na wat zitten te experimenteren met verschillende AP instellingen was ik zelf al tot de conclusie gekomen dat ik geen problemen heb wanneer ik in de AP instelling portalmmm.nl door internet vervang en de proxy en mmc instellingen weg laat.

Hoe is het nu te verklaren dat de instelling met internet wel goed werkt en portalmmm.nl niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ik ga het ook eens proberen :) Heb wel eerder gelezen over het feit dat "internet" beter zou werken dan, maar ben eigenlijk nooit zelf op het idee gekomen om het aan te passen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Vandaag en gisteren kan ik geen mail versturen via m'n Gmail. Meerdere mensen met dit probleem? Ontvangen lukt wel zonder problemen.

"portalmmm.nl" door "internet" vervangen lost dit probleem helaas niet op..

[ Voor 27% gewijzigd door JBS op 20-02-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:17
JBS schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:59:
Vandaag en gisteren kan ik geen mail versturen via m'n Gmail. Meerdere mensen met dit probleem? Ontvangen lukt wel zonder problemen.

"portalmmm.nl" door "internet" vervangen lost dit probleem helaas niet op..
Bij mij was dit wel de oplossing....heb nu al een paar dagen weer een stabiele verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Bij mij doet KPN op 3G en HSDPA op dit moment niets, enkel als ik mijn telefoon op 2G instel dan werkt mobile internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343852

Ik heb sinds donderdag een hi prepaid kaart aangeschaft, en vanaf dat moment is het me niet gelukt een verbinding te krijgen.
Dit is echt waardeloos, speciaal aangeschaft omdat ik Vodafone helemaal beu was, die halen ff lekker 15 euro van je beltegoed voor nog geen mb aan data, terwijl ik een zorgeloos online bundel had(lekker zorgeloos).
En ze knikkeren je er ook uit als je boven de 250mb data komt.
Ik heb nu Hi eindeloos online bundel voor 10 euro per maand, alle mogelijke instellingen al geprobeerd volgens mij.En de helpdesk al 3 keer gebeld maar die weten het ook niet.
Net ook even de tip van kwiebus geprobeerd met 2g, werkt ook niet.

eindeloos offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Michel242186 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:59:
[...]

Bij mij was dit wel de oplossing....heb nu al een paar dagen weer een stabiele verbinding.
Was toch al van plan een nieuwe ROM op m'n TP2 te zetten. Nu werkt e-mail verzenden weer probleemloos (met portalmmm overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik heb hier ook dagelijks last van met mijn Touch HD i.c.m. KPN :(

Het is zelfs zo erg dat mijn telefoon soms wel 10x per dag weergeeft dat hij niet bij mijn inbox kan!
Ik gebruik trouwens standaard "internet" als acces point..

Als een modje of TS zo vriendelijk zou willen zijn om de topictitel aan te passen aan KPN/Hi in plaats van alleen Hi, dan meldden er misschien nog meer mensen..

Hopelijk hebben ze het snel weer onder controle.. ook al beweren ze dat er niks mis is..
Het is echt superirritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343852

Ik heb vandaag nogmaals contact gehad met Hi (KPN), omdat mijn eindeloos online nog niet werkt.
Ze hebben iets gereset op de technische afdeling, en na een reset van mijn telefoon zou het moeten werken, Niet dus!
Kan het er iets mee te maken hebben dan mijn telefoon niet wordt ondersteund ?
Met vodafone werkte alles prima, mijn 3G indicatie doet het wel en kan wel packetjes verzenden maar komt niets terug.Ik heb de Nexus One.
Meer mensen met dit probleem? of tips over de juiste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb, op verzoek, KPN aan de titel toegevoegd. :)

Zelf heb ik overigens KPN (via Tringg) en heb hier, voor zover ik weet, geen last van.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 15-07 19:48
Ik reis dagelijks (onderandere) op het traject Amsterdam-Utrecht met de trein, met de portalmmm ingesteld kan ik op dat stuk niet internetten. Vandaag "internet" ingesteld en voila, kan gewoon internetten :? (Hi btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-07 17:48
[mbr]Hier is het topic niet voor bedoeld.[/]

Leg dan ook even uit waar ik die vraag wél kan stellen aub.

[ Voor 132% gewijzigd door dagizmo op 24-02-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55594

k heb de keuze als ik op internet ga kan ik kiezen tussen: (HI-ONLINE)

WLAN
Wap-diensten "Mobiel Internet"
Internet "Mail en Java"

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid overgeven wat het precies inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 55594 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:25:

WLAN
Internet "Mail en Java"

Gooi eens wat termen door Google en stel je vraag dan iets specifieker :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Anoniem: 55594 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:25:

WLAN
Internet "Mail en Java"

Mobiel Internet of Mail en Java maakt niet zoveel uit, zijn (meestal) dezelfde instellingen. WLAN werkt natuurlijk alleen als je binnen het bereikt bent van een WLAN-netwerk waar je ook toegang tot hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Het lijkt bij mij echt een intermitterend probleem te zijn. Op dit moment kan ik weer enkel (na dit op mijn Hero ingesteld te hebben) via 2G mobiel internetten. Misschien dat ik toch maar weer eens een poging waag tot het bellen van de KPN klantenservice want dit gebeurt toch te regelmatig.

Edit:

Net contact opgenomen met de KPN klantenservice pas na 10 minuten de mededeling gekregen dat er op dit moment een storing is op de mast bij bij in de buurt en dat ze hier mee bezig zijn. Op de vraag of er dan regelmatig een storing op dezelfde mast is kon men geen antwoord geven.

[ Voor 33% gewijzigd door kwiebus op 05-03-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348731

Uit de verschillende online reacties begrijp ik dat er problemen worden ervaren met het gebruik van internet op de mobiele telefoon. Helaas is er momenteel (12-03-2010) geen storing meer bekend met mobiel internet. Wordt het probleem momenteel nog steeds ervaren?

Zo ja, dan wil ik graag weten wat de exacte foutmelding is en vanaf wanneer dit probleem wordt ervaren. Het type toestel is dan ook van belang.

Ik kijk uit naar jullie reacties,

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Hi Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz

Fitz

Vincent! We happy?

Anoniem: 348731 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:25:
Uit de verschillende online reacties begrijp ik dat er problemen worden ervaren met het gebruik van internet op de mobiele telefoon. Helaas Gelukkig is er momenteel (12-03-2010) geen storing meer bekend met mobiel internet. Wordt het probleem momenteel nog steeds ervaren?

Zo ja, dan wil ik graag weten wat de exacte foutmelding is en vanaf wanneer dit probleem wordt ervaren. Het type toestel is dan ook van belang.

Ik kijk uit naar jullie reacties,

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Hi Webcare
De afgelopen week heb ik geen problemen meer gehad met portalmmm.nl. Waren er dus wel problemen? En waarom deed "internet" als access point name het wel goed?

Edit: Ik heb Hi eindeloos online op mijn HTC Touch HD (instellingen dus nu portalmmm.nl)

[ Voor 5% gewijzigd door Fitz op 12-03-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
Ja nog steeds foutmelding

KPN Flexibel (of personal sim, hoe het tegenwoordig ook heet)
Toestel: HTC Touch HD
Foutmelding/Probleem: Verbinding valt redelijk vaak weg. verder geeft mijn telefoon elk uur zo'n beetje de melding dat hij mijn mail niet op kan halen, en 2 minuten later werkt het weer perfect

Als ik op MSN zit op mijn telefoon valt de verbinding ook vaak zon 5-15 seconden weg, ongeacht of ik stilsta of aan het reizen ben.

Voor januari had ik hier nooit last van..

[ Voor 5% gewijzigd door GamezMaster op 12-03-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:30
Abonnement: Hi Eindeloos Online
Toestel: Samsung Galaxy i7500
Probleem: Doet zich voor met 3g & 2g, instellingen portalmmm.nl & internet. Het browsen werkt maar 1 op de 10 keer en raakt de verbinding kwijt. Er wordt wel data verzonden, maar niets ontvangen. Het is heel raar, maar het verzenden en ontvangen van email via de gmail applicatie werkt wel. En ook het downloaden van applicaties van de Market van Android werkt. Af en toe valt hierbij wel de verbinding weg.
Wanneer ik email binnen haal en dus data ontvang lukt het nog steeds niet om te browsen.

Bij mij is het ook dit jaar pas ontstaan in 2009 had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 19:12
Hier werk het ook niet meer, ik heb hi

Ik heb een tip stel tijdelijk de internet verbinding in als telfort, via telfort werk het dan weer prima

Dat trukje werkte ook toen hi, kpn een grote landelijke storing had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GamezMaster schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:32:
Ja nog steeds foutmelding

KPN Flexibel (of personal sim, hoe het tegenwoordig ook heet)
Toestel: HTC Touch HD
Foutmelding/Probleem: Verbinding valt redelijk vaak weg. verder geeft mijn telefoon elk uur zo'n beetje de melding dat hij mijn mail niet op kan halen, en 2 minuten later werkt het weer perfect

Als ik op MSN zit op mijn telefoon valt de verbinding ook vaak zon 5-15 seconden weg, ongeacht of ik stilsta of aan het reizen ben.

Voor januari had ik hier nooit last van..
Beste GamezMaster,

Bedankt voor je online post.

Uit je online post begrijp ik dat je problemen ondervindt met het gebruik van internet op je mobiele telefoon. Ik begrijp dat dit vervelend is. In je post geef je tevens aan dat je probleem een KPN-aansluitng betreft. Helaas is het hierdoor niet mogelijk je verder te helpen met je probleem. Ik adviseer je wel om contact op te nemen met de Klantenservice van KPN door het nummer 1200 te bellen met de betreffende aansluiting. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Hi Webcare
Grote Smurf schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:24:
Abonnement: Hi Eindeloos Online
Toestel: Samsung Galaxy i7500
Probleem: Doet zich voor met 3g & 2g, instellingen portalmmm.nl & internet. Het browsen werkt maar 1 op de 10 keer en raakt de verbinding kwijt. Er wordt wel data verzonden, maar niets ontvangen. Het is heel raar, maar het verzenden en ontvangen van email via de gmail applicatie werkt wel. En ook het downloaden van applicaties van de Market van Android werkt. Af en toe valt hierbij wel de verbinding weg.
Wanneer ik email binnen haal en dus data ontvang lukt het nog steeds niet om te browsen.

Bij mij is het ook dit jaar pas ontstaan in 2009 had ik nergens last van.
Beste Grote Smurf,

Uit je online post begrijp ik dat je problemen ondervindt met het gebruik van internet op je mobiele telefoon. Ik begrijp dat dit vervelend is. Ik wil je graag verder helpen. Zou je zo vriendelijk zijn de volgende gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl? Vermeld in het onderwerp het volgende referentienummer 2012.

- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- exacte tekst foutmelding
- de exacte locatie waar probleem zich voordoet
- doet het probleem zich alleen binnenshuis voor of ook buitenshuis
- waaruit bestaat het pand, bv veel staal en coating op ramen (wanneer het bereik alleen binnenshuis wegvalt)
- is er reeds met een ander toestel getest?

We zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Hi Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:16

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 348731 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:03:
[...]

We zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Hi Webcare
Offtopic: Mirjam heb je voor "ons" ook meer info of een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste Forum-bezoekers,

Helaas heb ik geen reactie ontvangen op bovenstaande post. Kan ik er vanuit gaan dat de problemen inmiddels zijn opgelost?

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Hi Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323486

Beste Mirjam van Hi Webcare,

Volgens mij zijn er genoeg andere problemen omtrent KPN/Hi bekend bij u die vragen om fatsoenlijke behandeling.

Ik refereer nogmaals:
[HI] Overtreding Fair Use Policy

Met vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Even een rotschop geven.

Ik wordt een beetje moe van KPN/HI.
Mijn eigen toestel is een HTC touch Diamond2 op een HI abbo en zakelijk hebben we ongeveer 25 toestel welke ook gebruik maken van Internet.

Wederom zijn de instellingen weer door KPN/Hi veranderd naar portalmmm.nl
Gevolg, boze gebruikers aan de lijn die niet kunnen internetten op de mobiel of geen mail kunnen ophalen.

@KPN
Wat zijn nu de juiste instellingen..portalmmm.nl of Internet.

Als ik de settings aanpas van portalmmm.nl naar Internet werkt het weer als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:00
ik heb sinds een aantal uur geen 3g meer.
Het helpt ook niet als ik portalmmm.nl verander naar internet.

iemand anders ook dit probleem?
Pagina: 1