Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
DaSaN schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:07:
[...]

Hier kun je wel wat mee:

VERANDEREN APPLICATIES ONDER DE SOFT KEYS OP HET HOME SCREEN VAN TOUCHFLO3D (MANILLA):

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila"
-2) Voor de linker soft key: - vul bij de DWORD-value "HomeLSKText" de schermnaam van de applicatie in
- vul bij de DWORD-value "HomeLSKPath" de link naar de applicatie in
-3) Voor de rechter soft key: - vul bij de DWORD-value "HomeRSKText" de schermnaam van de applicatie in
- vul bij de DWORD-value "HomeLSKPath" de link naar de applicatie in
-4 Voer tot slot een soft reset uit
waarom moeilijk doen??

Installeer gewoon Advanced Config ofzo.. is zo makkelijk aan te passen daarin..
en owja tip, als TouchFlo3d opeens niet meer werkt na de wijziging van de softkeys, reset de telefoon, of pas de softkeys nog een keer aan tot ze het doen.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
yaay, mijn tp2 is gerepareerd en is verstuurd vanuit België, dus hopelijk volgende week binnen.
Ik krijg ook een nieuwe screenprotector van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heren, even een vraag.

Mijn huidige Nokia 6021 begint het te begeven (speaker kraakt enorm), dus ik ben voor een vervanger aan het kijken, waarbij ik met de tijd mee wil gaan en naar een smartphone overstappen. Ik heb mijn keuze nu inmiddels beperkt tot twee modellen: de HTC Touch HD en de HTC Touch Pro2 (de HTC HD is me net ff te duur), waarbij ik momenteel naar de Touch Pro2 neig vanwege nieuwer, beter scherm en meer features (o.a. upgrade naar nieuwere WM-versie)

Nu heb ik de review op de FP gelezen en daar kwamen toch wel twee schrikbarende dingen naar voren:

- Vrij slechte geluidskwaliteit voor de ontvangende partij
- Gammele constructie van het sliderdeel met het toetsenbord.

Zijn beide problemen werkelijk zo erg als in de review word beschreven of zijn deze tegenwoordig verbeterd? Want dit zijn toch wel twee redelijk No-No punten voor mij, ik moet veel bellen met klanten, dus de ontvangende partij moet me wel goed kunnen verstaan, en ik wil niet dat het sliderdeel na 1-2 jaar ofzo al afbreekt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
5V1NA70G schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 06:23:
yaay, mijn tp2 is gerepareerd en is verstuurd vanuit België, dus hopelijk volgende week binnen.
Ik krijg ook een nieuwe screenprotector van ze.
waarschijnlijk morgen al :) duurt echt geen week hoor ;)

mijn htc had ik een aantal jaren geleden ook opgestuurd kreeg hem binnen een week weer terug ;) hadden ze het rollerballetje vervangen en nieuwe covers eropgezet :) maarja het is nu wel donderdag.. dus misschien zaterdag of anders maandag denk ik wel binnen ;)
wildhagen schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:33:
Heren, even een vraag.

Mijn huidige Nokia 6021 begint het te begeven (speaker kraakt enorm), dus ik ben voor een vervanger aan het kijken, waarbij ik met de tijd mee wil gaan en naar een smartphone overstappen. Ik heb mijn keuze nu inmiddels beperkt tot twee modellen: de HTC Touch HD en de HTC Touch Pro2 (de HTC HD is me net ff te duur), waarbij ik momenteel naar de Touch Pro2 neig vanwege nieuwer, beter scherm en meer features (o.a. upgrade naar nieuwere WM-versie)

Nu heb ik de review op de FP gelezen en daar kwamen toch wel twee schrikbarende dingen naar voren:

Zijn beide problemen werkelijk zo erg als in de review word beschreven of zijn deze tegenwoordig verbeterd? Want dit zijn toch wel twee redelijk No-No punten voor mij, ik moet veel bellen met klanten, dus de ontvangende partij moet me wel goed kunnen verstaan, en ik wil niet dat het sliderdeel na 1-2 jaar ofzo al afbreekt.
ik heb van beide problemen geen last van... dus ik zou zeggen, gewoon kopen die telefoon :) als het je dan na 7 dagen nog niet bevalt ruil je hem toch gewoon?? en aangezien mensen nog rondlopen met een mda vario ofzo van jaren geleden die nog steeds werken.. denk ik dat de touch pro2 wel een degelijk toetsenbord heeft die het ook wel jaren kan uithouden...

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 14-01-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dank je, denk dat ik de bestelling de deur uit ga doen, ga toch voor de Touch Pro2 ipv de Touch HD.

Kan ik, op telefoongebied, ook de 21e eeuw weer binnenwandelen :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 16:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

wildhagen schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:33:
Nog nooit commentaar over gehad :)
Als de telefoon ingeklapt is voelt de boel zeer degelijk, en ook als je het toestel horizontaal uitschuift heb ik tijdens die actie en daarna zodra het ding uitgeklapt is het gevoel alsof de contructie zeer stevig is. Zodra je het scherm gaat kantelen omhoog, echter, dan gaat er speling zitten in de scharniertjes van een paar millimeter maar alleen bij de beweging naar je toe: zodra het scherm iets scharniert naar je toe valt hij een paar millimeter terug. Tijdens het scharnieren zelf voel je gewoon een goede weerstand totdat je niet meer omhoog gaat: daarna zakt het scherm enkele millimeters zonder dat je weerstand voelt. Bij de volgende beweging (omhoog of omlaag) voel je gewoon die weerstand weer.

Ik heb hiervoor ook een TyTN2 gehad en daar zat gewoon minder speling in: hoe je het scherm ook bewoog hij bleef gewoon staan, maar dat maakt het nog niet een degelijker toestel dan deze TP2. Het toestel is niet bedoeld als uitgaans-telefoon maar ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad en heb ook niet de indruk dat dat gaat komen in mijn gebruik van deze telefoon.

Heb de TP2 in bezit en gebruik sinds juni 2009, en heb aansluitend daarvoor twee jaar lang de TyTN2 gehad :)

[edit]
Ik moet voortaan óf minder tabjes van GoT open laten staan of ieder tabje sneller doorlezen want ik heb dit natuurlijk staan tikken voordat jij, Wildhagen, je antwoord had gegeven :P

[ Voor 6% gewijzigd door DUX op 14-01-2010 14:14 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
rohit schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:32:
[...]

waarschijnlijk morgen al :) duurt echt geen week hoor ;)

mijn htc had ik een aantal jaren geleden ook opgestuurd kreeg hem binnen een week weer terug ;) hadden ze het rollerballetje vervangen en nieuwe covers eropgezet :) maarja het is nu wel donderdag.. dus misschien zaterdag of anders maandag denk ik wel binnen ;)
Hmm hij komt wel uit belgie, in ieder geval geeft de 3S code nog geen status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

@DUX: Geeft niet hoor, toch bedankt voor de uitgebreide feedback!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

RayNbow

Kirika <3

Zijn er eigenlijk mensen die het scharniersysteem gebruiken? Net als op m'n vorige toestel (HTC Wizard, scharnierloos), schuif ik op m'n TP2 alleen het toetsenbord uit als ik 'm nodig heb.

* RayNbow doet geen moeite om het scherm te kantelen, aangezien je ook weer moeite moet doen om het scherm terug te kantelen als je het toetsenbord wilt inschuiven :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
5V1NA70G schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:29:
[...]

Hmm hij komt wel uit belgie, in ieder geval geeft de 3S code nog geen status
ja van eurotwice toch? mijnes toender tijd ook hoor ;)
maar duurt meestal niet zo lang :)

btw wat hebben ze allemaal gerepareerd?? en had je de bon er ook bij gestuurd??
want toen ik mijn oude htc p3300 opstuurde hoefde ik niet eens een bon erbij te doen.. blijkbaar hadden ze aan de serienummer al genoeg..

[ Voor 27% gewijzigd door Rohit op 14-01-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caribman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:42:
Heb nu een raar iets...Heb de TP2 sinds een maand en onlangs geupgrade naar WM6.5 (officieel ROM van HTC). Sinds vandaag heb ik het volgende probleem...Als mijn TP2 in slaapstand gaat, krijg ik het toestel niet meer aan! Als ik vervolgens mezelf bel...gaat het wel over, maar TP2 doet niets. Pas als ik mijn batterij verwijder start die weer op...vreemd...maar daarna weer hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ook last van?

Verder wie heeft last van een speling als het scherm op is geklapt. HTC Customer Service kan hier geen antwoord op geven of dit hoort, ja of nee, ik weet dat er meerdere dit probleem hebben
Had hier ook last van. Schijnbaar een SOD (Standy Of Death) probleem die niet alleen bij de touch pro 2, maar ook bij andere htc toestellen voorkomt. Oplossing voor mij was om de band instellingen te veranderen van auto naar WCDMA + UMTS (2100+800) of naar GSM + auto. Op veel fora is te lezen dat het schakelen tussen 2g en 3g deze vastlopers veroorzaakt. Een andere oplossing zou een nieuwe SIM kaart zijn, vooral oude simkaarten zouden dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
RayNbow schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:14:
Zijn er eigenlijk mensen die het scharniersysteem gebruiken? Net als op m'n vorige toestel (HTC Wizard, scharnierloos), schuif ik op m'n TP2 alleen het toetsenbord uit als ik 'm nodig heb.

* RayNbow doet geen moeite om het scherm te kantelen, aangezien je ook weer moeite moet doen om het scherm terug te kantelen als je het toetsenbord wilt inschuiven :p
ja ik regelmatig want dan kan ik hem neerleggen en hoef ik er niet met mijn neus bovenop te zitten.
Het kantelen gaat prima, maar er zit wel wat speling in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 16:05
heb nu zo 2 weken een andere accu van mugen power zag het een tijdje terug hier ook op het form
maar ik vond hem wel beetje iets te dik dus heb ik maar gekozen voor een 3000mAh

http://www.mugenpowerbatt...5377/Products/HLI-T7373ML deze dus

ben er er blij mee vind het zelf ook nog wat lekkerder in me hand liggen vooral bij het typen er mee

hij is nu wel 24mm dik totaal normaal is die 17mm dik dus valt nog wel mee maar ja iedereen heeft daar wel ze eigen mening er over maar ik wou wat langer met me pro2 doen dus vandaar deze accu

heb van de week web radio geluisterd wel via wifi 4,5 uur lang en was op 128kbps 32Hz en was met de luidspreker maar stond niet echt hard toen is die van 100% naar 55% gegaan en klein beetje mail binnen gehaald

en een keertje 2 films laten draaien 1 van 1uur30 en 1tje van 1uur50 ook van 100 % naar 75%
films was om gezet met de prog Touch HD Video Converter films waren Hancock en Star Trek Nemesis

kwa hoelang het duurt met op laden van bijna 0% naar 100% niet echt op gelet want meestal als die op 20 a 30 % staat doe je hem toch op de lader

maar sorry voor geen foto`s maar ziet er gewoon het zelfde uit als bij de andere tweaker een aantal pagina`s terug maar dan is de mijne net wat dunner

hoop dat ik misschien ook nog andere mensen op een gedachte kan zetten ik vind het zoiezo beter dan de normale 1500mAh maar die is altijd wel goed voor reserve

maar nog een vraagje aan de tweakers hier hoe ken ik me oude accu het beste bewaren want moet het wel een keer af en op laden lijkt me toch en hoe zou ik dat als beste doen zonder het weer in me pro 2 te hoeven te proppen???

al vast bedankt voor alle tips

[ Voor 3% gewijzigd door NLMarcel194 op 15-01-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee! Mijn beeldscherm van mijn geliefde touch pro 2 is gebroken :'(. Ik leg mijn mobiel af en toe weleens op mijn bed (hoogslaper) om te gebruiken als wekker.. En je raadt het al.. Hij viel er vandaag af.. Waarschijnlijk mijn bureau oid geraakt. De scheuren lopen vanaf de rechtse hoek (1cm boven het inzoombalkje) tot de andere kant.. Meerdere breuklijnen en sommige lopen helemaal naar boven |:(. Ik weet dat er hieromtrent genoeg op internet staat maar misschien heeft één van jullie hier ervaring mee? (het laten vervangen van je scherm). Mijn mobiel werkt verder nog gewoon 1000%..

Wie o wie kan mij helpen dmv zijn ervaringen te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
LiquidT_NL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:00:
Eindelijk ook mijn HTC Touch Pro2 binnen, geweldig apparaat! Twee dingetjes stoor ik mij echter mateloos aan:
1. Als ik in TouchFlo3d naar mijn sms tab ga en ik druk op de sms, kom ik in het contact-gedeelte waar ik al de sms'jes/e-mails/facebookdingen van die persoon kan zien. Echter poept de HTC geen hoofdletters uit aan het begin van een zin bij dit scherm! Is het mogelijk om hier alsnog een zin automatisch met hoofdletter te laten beginnen? Of kan je anders ervoor zorgen dat je door te tikken gewoon rechtstreeks in de conversatie komt via wm6.5 zelf (dus dat je, ipv naar meer -> sms-gesprek direct naar dat sms-gesprek gaat)?
Iemand hier al een oplossing voor gevonden? Lijkt mij toch echt sterk dat ik de enige ben die zich hieraan stoort?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:18
LiquidT_NL schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:50:
[...]

Iemand hier al een oplossing voor gevonden? Lijkt mij toch echt sterk dat ik de enige ben die zich hieraan stoort?
Ik heb er geen oplossing voor terwijl ik er wel last van heb :P. Ik druk gewoon altijd op "all messages". De schil die HTC gebruikt wil ik echt niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:35:
Nee! Mijn beeldscherm van mijn geliefde touch pro 2 is gebroken :'(. Ik leg mijn mobiel af en toe weleens op mijn bed (hoogslaper) om te gebruiken als wekker.. En je raadt het al.. Hij viel er vandaag af.. Waarschijnlijk mijn bureau oid geraakt. De scheuren lopen vanaf de rechtse hoek (1cm boven het inzoombalkje) tot de andere kant.. Meerdere breuklijnen en sommige lopen helemaal naar boven |:(. Ik weet dat er hieromtrent genoeg op internet staat maar misschien heeft één van jullie hier ervaring mee? (het laten vervangen van je scherm). Mijn mobiel werkt verder nog gewoon 1000%..

Wie o wie kan mij helpen dmv zijn ervaringen te delen.
misschien een slecht voorbeeld maar ik heb naast mij een htc touch daimond liggen met een gebroken scherm.
je kan er voor kiezen om terug tegaan naar een telefoonwinkel. die stuurt hem naar de fabriek en repareert het scherm. of je kan via internet zoeken naar bedrijven die dit doen. meestal rond de 130 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

rinusnl schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:32:
[...]

misschien een slecht voorbeeld maar ik heb naast mij een htc touch daimond liggen met een gebroken scherm.
je kan er voor kiezen om terug tegaan naar een telefoonwinkel. die stuurt hem naar de fabriek en repareert het scherm. of je kan via internet zoeken naar bedrijven die dit doen. meestal rond de 130 euro..
heb zelf ook een Touch diamond liggen met kapot scherm.. heb op ebay gekeken naar nieuwe lcd-screens(zal er ook wel voor de TP2 zijn), die heb je al vanaf 30euro met een kitje erbij. Maar alleen de vraag of je met dit kitje zelf het scherm kan vervangen betwijfel ik. mjaa.. laten fixen voor een bedrag rond de 100 euro is ook gekkenwerk, voor dat bedrag heb je een goedwerkende 2ehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ind0mi schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:24:
[...]

[...]
laten fixen voor een bedrag rond de 100 euro is ook gekkenwerk, voor dat bedrag heb je een goedwerkende 2ehands.
Stuur mij 's een linkje dan? Goedkoopste die ik op dit moment op marktplaats zie is 240 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Ken. schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:46:
[...]

Stuur mij 's een linkje dan? Goedkoopste die ik op dit moment op marktplaats zie is 240 euro :P
ik had het hier even over de touchdiamond :P maar idd de Tp2 ligt nog rond die prijs ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Wow tp2 is vandaag terug gekomen en ze hebben het scherm gefixt (vervangen), maar dan niet alleen!
Ze hebben ook het kantelsysteem veranderd/vervangen of wat dan ook, ik heb totaal geen speling meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ind0mi schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:48:
[...]

ik had het hier even over de touchdiamond :P maar idd de Tp2 ligt nog rond die prijs ja
Ah, goed punt ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Tha_T schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:17:
[...]

Ik heb er geen oplossing voor terwijl ik er wel last van heb :P. Ik druk gewoon altijd op "all messages". De schil die HTC gebruikt wil ik echt niet gebruiken.
Ik vind juist de schil het allersterkste punt van HTC en met name deze phone... Het is alleen jammer dat je minder kan aanpassen hierdoor :(

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om het trillen bij het krijgen van een berichtje aan te passen? VAlert maakt het mogelijk om het trillen tijdens de ringtone aan te passen, dit werkt echter niet voor het trillen bij het ontvangen van een berichtje.

Standaard trilt ie net zolang als het geluidje duurt dat je ingesteld hebt bij het ontvangen van een berichtje. Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:16:
[...]

Had hier ook last van. Schijnbaar een SOD (Standy Of Death) probleem die niet alleen bij de touch pro 2, maar ook bij andere htc toestellen voorkomt. Oplossing voor mij was om de band instellingen te veranderen van auto naar WCDMA + UMTS (2100+800) of naar GSM + auto. Op veel fora is te lezen dat het schakelen tussen 2g en 3g deze vastlopers veroorzaakt. Een andere oplossing zou een nieuwe SIM kaart zijn, vooral oude simkaarten zouden dit probleem hebben.
Mag ik de ontzettende prutservraag stellen waar deze te vinden is? In de manier waarop jij 't omschrijft kan ik 't nergens vinden. Ik heb 't namelijk ook af en toe (ook pas sinds de update naar off. 6.5), dus verwacht dat 't een software iets is. Ik kan alleen de bandinstellingen nergens in het instellingen menu vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Tja.. Zelf doen is geen optie.. 't Zit zo complex in elkaar, als je iets fout doet heb je nog minder ;). Ik laat hem dan eerst maar even zo en als ik het niet meer aan kan stuur ik hem wel op. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de WinMo 6.5 ROM heb geïnstalleerd, heb ik een vaag probleem. Als ik mijn keyboard open heb en ik slide hem weer dicht, dan gaat de telefoon uit.. Dit gebeurt niet iedere keer, soms gaat het een paar dagen goed en dan heb ik het opeens 10 keer achter elkaar.

Google vond dit topic voor me, maar verder heb ik er niets over kunnen vinden. Iemand anders ook dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:01:
[...]

Tja.. Zelf doen is geen optie.. 't Zit zo complex in elkaar, als je iets fout doet heb je nog minder ;). Ik laat hem dan eerst maar even zo en als ik het niet meer aan kan stuur ik hem wel op. Toch bedankt.
tja ik weet het niet. ik had eerst ook een barst in het scherm. en toen deed hij het ook gewoon maar toen liet ik hem per ongeluk nog eens vallen.. toen was het scherm echt wel kapot.
ik wil alleen adviseren om toch te laten repareren of in iedergeval heeeel zuinig mee tezijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft dit probleem ook ??

Als ik woorden heb toegevoegd in me sms lijst en me telefoon is uitgegaan dan zijn kent hij de
toegevoegde woorden niet meer.

Hij onthoudt dus alleen de woorden totdat je de telefoon uitzet.
Lijkt dus net alsof hij zijn geheugen wist.

Hoe kan dit ?? Hebben meer mensen hier last van ??

Hoor graag.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:16:
[...]

Echt vreemd...HTC Helpdesk heeft in mijn ogen niet de expertise over hun eigen toestellen. Als ik vraag naar de speling in het kantelmechanisme...zeggen ze...uuh ik weet niet of dit normaal is...Als ik vraag naar mijn problematiek "SOD"...zeggen ze ...uuh nooit van gehoord...Mijn TP2 is 2 weken weggeweest en inderdaad naar Eurotwice...aan mijn geregistreerde problemen hebben ze helaas NIKS mee gedaan...alleen maar een WM6.5 upgrade, die ik zelf al had geinstalleerd...en tadaaa...problemen weg? nee dus...ze hebben niet eens gekeken naar mijn speling. jammer dat zo'n mooi toestel...zo'n slechte service met zich meebrengt, in ieder geval bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• service99
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-06 11:40
domme vraag, ik heb bij internet explorer volledig scherm geselecteerd, maar hoe maak je dit weer ongedaan?
ik krijg nu geen adresbalk enz, beetje lastig :X

[ Voor 93% gewijzigd door service99 op 17-01-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:16:
[...]

Mag ik de ontzettende prutservraag stellen waar deze te vinden is? In de manier waarop jij 't omschrijft kan ik 't nergens vinden. Ik heb 't namelijk ook af en toe (ook pas sinds de update naar off. 6.5), dus verwacht dat 't een software iets is. Ik kan alleen de bandinstellingen nergens in het instellingen menu vinden. :)
De update naar 6.5 bevat ook een andere radioversie. Dat zou het verschil tussen 6.1 en 6.5 kunnen verklaren. Band instellingen kun je vinden bij. Start->instellingen->persoonlijk->Telefooninstellingen->tabblad: band

Een vraagje aan de mensen die deze problemen ondervinden: welke provider en hoe oud is jullie sim kaart?
Ga zelf van de week maar eens bij T-Mobile vragen of ze nieuwe simkaart kunnen opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Bedankt voor de hulp! Ik heb niet zo'n super oude simkaart (Usim van Hi), dus ik verwacht dat dit geen probleem is... Het kan misschien liggen aan de radioversie maar ik wacht hier nog even mee. Er staat nog geen HardSPL op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
service99 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:57:
domme vraag, ik heb bij internet explorer volledig scherm geselecteerd, maar hoe maak je dit weer ongedaan?
Ik snap niet precies wat je bedoelt... Op mijn TP2 kan ik in IE geen volledig scherm kiezen net als op de desktop (met F11). Hoe heb je fullscreen geactiveerd, dan kan ik kijken of ik het voor elkaar krijg om dat weer ongedaan te maken... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
Klik hier voor een versie van SRS WOW die werkt op 6.5.3. Vanaf 6.5.x versies werkte mijn versie 1.2.1 niet en welke andere dan ook die ik probeerde. Of dat zeg ik verkeerd. Het werkte wel, maar daarna kreeg ik geen enkel BT device gekoppeld over AD2P. Met versie 1.5.1 van Sector' lukt dat mij nu wel. AVRCP werkt nog steeds niet, maar nu heb ik tenminste wel weer goed geluid. Dan maar goede afspeellijsten maken ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ik heb mijn TP2 ff opgeschoond (beetje traag, nieuwe simkaart enz) dus windhoos er opnieuw op.

alleen nou krijg ik bij een sms een preview te zien wat ik eerst niet had.
best irritant :x hoe krijg je dat uit?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
service99 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:57:
Als je met het pennetje het scherm ingedrukt houdt tot er een menu komt, krijg je daar niet te zien om het fullscreen uit te zetten? Volgens mij was dit ook bij mijn vorige toestel met WM6.1. Na de ROM update is het niet meer mogelijk om fullscreen te krijgen, dan is de IE aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, postbode heeft mijn TP2 ook afgeleverd. Had nog gezegd dat-ie vanavond zou komen... heb ik nog mazzel dat ik wegens andere omstandigheden toevallig thuis was...

Mooi ding zeg, maar wel ff wennen na mijn vorige Nokia 6021...

Alleen is het wel erg lastig om dat cover open te krijgen om de SIM-card en batterij te plaatsen, moest er bijna mijn volle gewicht van 100+ kg aan hangen voor hij open wilde. Viel me al mee dat hij mijn 10 jaar oude SIM-card nog probleemloos pikte, die 6021 had er meer moeite mee.

Minpuntje is wel die screenprotector imho. Heb hem er op zitten, maar een uur later begint hij al los te laten. Heb bij PDA-shop.nl maar ff een andere besteld.

Pluspunt was dat, ondanks dat de leverancier "WM6.1" opgaf als geinstalleerd OS er toch "WM6.5" al standaard op bleek te staan, scheelt weer een hoop gedoe met updaten enzo.

Nu eerst maar eens ff 12 uur aan de prik hangen, want batterij had nog maar één streepje over.

Edit: nog even een vraagje|: kan ik ergens de gespreksduur zien? Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, of kijk ik er nu er helemaal overheen?

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 18-01-2010 15:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Andere mensen die met deze phone ook last hebben van het probleem dat de TP2 oneindig blijft trillen bij bijv. een sms totdat je het toestel uit stand-by haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
LiquidT_NL schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:37:
Andere mensen die met deze phone ook last hebben van het probleem dat de TP2 oneindig blijft trillen bij bijv. een sms totdat je het toestel uit stand-by haalt?
nop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
@ Wildhagen: Gefeliciteerd met je nieuwe toestel!
De achterkant gaat beter open wanneer de stylus eruit is (ik dacht zelfs alleen maar open wanneer de stylus eruit is). Een extra blokkade ofzo, zodat je de achterkant er niet per ongeluk af haalt.
Ga je het toestel ook voor internet gebruiken? Dan raad ik aan om een nieuwe simkaart te bestellen. Tegenwoordig gebruiken providers zogeheten USIM kaarten (UMTS sim), waardoor het internet veel sneller is. :)

De gesprekstijd staat trouwens onder instellingen(tab) - meer - systeem - Apparaat informatie - gesprekstijd.
Ik weet niet of er een snellere link naar is, maar dit werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dank!

De Stylus was er idd uit, dat moet idd, stond ook in de handleiding. Maar de achterkant zat gewoon heel erg vast, maar is nu allemaal weer OK.

Ik ga idd Internet gebruiken, maar als ik een nieuwe SIM heb, heb ik toch ook een ander telefoonnummer? Of is dat niet zo (ben n00b op telecomgebied)? Want dat is niet echt een optie voor mij, aangezien iedereen mijn huidige nummer heeft. En wat kost zo'n SIM? Moet ik dan aan enkele tientjes denken, of is het meer?

Had de gesprekstijd idd gevonden, staat nogal verstopt idd.

Volgende vraag: ik heb nu Hi Eindeloos Online, en mijn TP2 vind een 3G-netwerk, getuige het icoontje bovenin. Als ik naar de Meldingen kijk, blijft "Hi Mobiel Internet" ook doorlopen. Ik neem aan dat dat geen extra geld kost, en dat dat gewoon in Eindeloos Online inbegrepen is? Voor de duidelijkheid: ik surf nu dus niet (geen dataverkeer op dit moment dus), maar de verbinding staat wel open.

Laatste vraag: volgens de handleiding moeten er 2 CD's bij zitten, maar ik heb er maar één: en daar staan 2 PDF's op: QuickStart en Manual. Die 2e CD is er niet, mis ik daar iets belangrijks mee, wat zou daar op moeten staan? De overige content zat wel netjes in de box.

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 18-01-2010 18:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

@ wildhagen, een woord; nummerbehoud :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

wildhagen schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:35:
Ik ga idd Internet gebruiken, maar als ik een nieuwe SIM heb, heb ik toch ook een ander telefoonnummer? Of is dat niet zo (ben n00b op telecomgebied)? Want dat is niet echt een optie voor mij, aangezien iedereen mijn huidige nummer heeft.
Dat kan overgezet worden. Daarna is alleen de nieuwe SIM nog bruikbaar en mag de oude de prullenbak in (let wel op dat ondanks de onbruikbaarheid qua bellen er nog wel data op kan staan zoals SMS'jes en telefoonnummers).
En wat kost zo'n SIM? Moet ik dan aan enkele tientjes denken, of is het meer?
Gut, wat heb ik betaald voor een uSIM? 12-14 Euro ofzo bij de KPN-winkel (ben Hi-klant)?
Volgende vraag: ik heb nu Hi Eindeloos Online, en mijn TP2 vind een 3G-netwerk, getuige het icoontje bovenin. Als ik naar de Meldingen kijk, blijft "Hi Mobiel Internet" ook doorlopen. Ik neem aan dat dat geen extra geld kost, en dat dat gewoon in Eindeloos Online inbegrepen is? Voor de duidelijkheid: ik surf nu dus niet (geen dataverkeer op dit moment dus), maar de verbinding staat wel open.
Welkom bij de Hi Eindeloos Club ;) Je telefoon zoekt altijd het beste netwerk voor telefoonverkeer in de volgorde GSM » GPRS » Edge » 3G (UMTS) en zal derhalve ook een connectie onderhouden met dit netwerk wat te zien is zoals je al beschrijft. Dit kost inderdaad geen extra geld en zit gewoon bij het abonnement inbegrepen. Zodra je een dataverbinding aanlegt voor bijvoorbeeld internetten of e-mailen dat zul je een H voor HSDPA ontdekken: de snelheid van de datastroom gaat omhoog maar geen zorgen, ook dit is inbegrepen in je abonnement.
Laatste vraag: volgens de handleiding moeten er 2 CD's bij zitten, maar ik heb er maar één: en daar staan 2 PDF's op: QuickStart en Manual. Die 2e CD is er niet, mis ik daar iets belangrijks mee, wat zou daar op moeten staan? De overige content zat wel netjes in de box.
Je mist niks aan de CD's, volgens mij. Kan wel even kijken wat erop stond (dat illustreert maar even dat ik hem niet gebruik).

[edit]
Het blijkt een CD te zijn met mijn image van Windows Mobile 6 Pro met Office Mobile (en een trial van de Outlook 2007 desktop versie :P). Geen ramp voor jou: je kunt op de HTC-website volgens mij na invoeren van de telefoonserienummer een update wegtrekken voor 6.5 en het lijkt me dat ook daar Office in zit :)

[ Voor 7% gewijzigd door DUX op 18-01-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dank je DUX, voor alle info aan deze n00b :)

Die update voor 6.5 heb ik niet nodig, die stond standaard al geïnstalleerd (ondanks dat bij bestelling er expliciet WM6.1 stond op de site) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Jawel, maar mocht het softwarematig misgaan ooit met je telefoon door een dubieuze actie, dan zou je met de CD/website-install de fabrieksinstallatie terug kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook af en toe. Heel irritant. Ik wist niet dat ik een vibrator had gekocht. :)

Ik heb nu ook het probleem dat er een 1 bij smsinbox blijft staan...en dat terwijl ik alles al gelezen heb en er lang genoeg op ben blijven staan. Ook na het verwijderen van al mn smsjes blijft het 1tje er staan.

Verder ben ik het wel gedeeltelijk met Phusebox eens. WM6.5 is trager dan 6.1, inet valt af en toe weg, hotmail staat af en toe vanzelf geopend onder taakbeheer. (mss werkt het beter na een nieuwe instalatie??) Ik ga overigs Manila proberen. Veel positieve reacties over gelezen.

Mja het blijft windows..Verder mooi toestel met oneindig veel mogelijkheden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:00:
Ik heb nu ook het probleem dat er een 1 bij smsinbox blijft staan...en dat terwijl ik alles al gelezen heb en er lang genoeg op ben blijven staan. Ook na het verwijderen van al mn smsjes blijft het 1tje er staan.
Daar is een CAB-oplossing voor. Beschrijf je probleem in het Engels in Google en er moet minstens één oplossing verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03-2021
[...]
FixUnreadCount heet het programma, had hem laatst (helaas) ook nodig.
Yep, erg irritant. Had het vanacht weer.. werd er wakker van. En dan blijkt het nog een spam mailtje te wezen. FFFUUUUUU.

[ Voor 26% gewijzigd door omnii op 19-01-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
[...]

Dat heb ik ook af en toe. Heel irritant. Ik wist niet dat ik een vibrator had gekocht. :)

Verder ben ik het wel gedeeltelijk met Phusebox eens. WM6.5 is trager dan 6.1, inet valt af en toe weg, hotmail staat af en toe vanzelf geopend onder taakbeheer. (mss werkt het beter na een nieuwe instalatie??) Ik ga overigs Manila proberen. Veel positieve reacties over gelezen.

Mja het blijft windows..Verder mooi toestel met oneindig veel mogelijkheden.
hoezo ga je manilla proberen?? wat gebruik je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb het toestel nu ook enkele maanden, en heb er gemengde gevoelens bij.... Het toestel zelf is prima, maar dat Windows Mobile is zo ontzettend log... Na de 6.5 update blijft ie soms zelfs enkele seconden hangen bij b.v. openen of sluiten sms scherm, of het beeindigen van een gesprek. Het werkt gewoon echt niet lekker soepel!

Wat ik mij ook afvraag: waar zit de Windows update?? Onder 6.1 kon ik die gewoon vinden (al werkte het niet), maar in 6.5 zie ik het nergens staan...

En heeft er iemand nog tips om de boel wat vlotter te maken? Desnoods een ander image erop ofzo...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Nyarlathotep schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:14:
Ik heb het toestel nu ook enkele maanden, en heb er gemengde gevoelens bij.... Het toestel zelf is prima, maar dat Windows Mobile is zo ontzettend log... Na de 6.5 update blijft ie soms zelfs enkele seconden hangen bij b.v. openen of sluiten sms scherm, of het beeindigen van een gesprek. Het werkt gewoon echt niet lekker soepel!

Wat ik mij ook afvraag: waar zit de Windows update?? Onder 6.1 kon ik die gewoon vinden (al werkte het niet), maar in 6.5 zie ik het nergens staan...

En heeft er iemand nog tips om de boel wat vlotter te maken? Desnoods een ander image erop ofzo...
De Windows Update functie is weggehaald in WM6.5, deze zal je ook niet meer vinden. ;)
Als je tips zoekt voor een snellere wm6.5, moet je mijn post in dit topic hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo,

Sinds enige tijd gebruik ik de HTC TouchPro2 voor het beluisteren van stream-uitzendingen (radio). Hiervoor gebruik ik PocketMusic en die werkt goed (het herekend de meest gebruikte streams zoals PLS, MP3 etc.).

Alleen wil het eens voorkomen dat bij het starten van een stream de telefoon blijven hangen. Dan reageert tie nergens meer op (de muziek wordt wel afgespeeld). De enige uitkomst is dan de batterij verwijderen. PocketMusic weet hier geen raad mee.

Dus misschien dat iemand hier dit herkend? OS is WIndows 6.5. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
@ robertpNL

ik gebruik zelf voor mp3 streams gsplayer die gebruik ik al vanaf winmob 5 tot winmob 6.5 ik vind gsplayer nog steeds ze werk goed doen voor wat die moet doen zou zeggen google er naar en hoop dat je er wat aan heb en dat die beter werkt dan de prog die je nu heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:39
Heeft er ondertussen die handwriting update werkend gekregen?
Ik heb hem geïnstalleerd, maar ik zie nergens enig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:15:
[...]

hoezo ga je manilla proberen?? wat gebruik je nu dan?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=557325
Deze ga ik installeren.

Omdat de standaard WM6.5 die ik nu gebruik niet aan mn wensen voldoet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:48:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=557325
Deze ga ik installeren.

Omdat de standaard WM6.5 die ik nu gebruik niet aan mn wensen voldoet..
Laat me vooral weten hoe deze bevalt! Een korte review ofzo!
Ik zit nu toch (na een aantal maandjes in gebruik) weer te denken aan een flash met manila2.5.
Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

brrrt schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:32:
[...]

Laat me vooral weten hoe deze bevalt! Een korte review ofzo!
Ik zit nu toch (na een aantal maandjes in gebruik) weer te denken aan een flash met manila2.5.
Alvast bedankt! :)
same here.. in't begin een manila2.5 rom geprobeerd...maar was te traag. gebruik nu al maanden diverse Sense manilla 2.1 Roms van Energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ind0mi schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:47:
[...]

same here.. in't begin een manila2.5 rom geprobeerd...maar was te traag. gebruik nu al maanden diverse Sense manilla 2.1 Roms van Energy.
Meest recente M2.5 EnergyROM schijnt aardig goed te werken. Inmiddels zijn de meeste M2.5 ROM's voorzien van full landscape support wat de drempel naar M2.5 een stuk lager maakt. Binnenkort ook maar eens flashen hoewel m'n huidige M2.1 EnergyROM nagenoeg perfect werkt. Maja, benieuwd naar vernieuwing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
NLMarcel194 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:46:
@ robertpNL

ik gebruik zelf voor mp3 streams gsplayer die gebruik ik al vanaf winmob 5 tot winmob 6.5 ik vind gsplayer nog steeds ze werk goed doen voor wat die moet doen zou zeggen google er naar en hoop dat je er wat aan heb en dat die beter werkt dan de prog die je nu heb
Bedankt, ga ik zeker naar kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
zo :D net via marktplaats een 2e touch pro2 gekocht voor 200 euro, nieuw met bon :D

nu mijn oude weer verkopen.. :p

nu denk je dus waarom verkoop je die dan, er zaten een aantal krasjes op..
en daar hou ik niet zo van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
rohit schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:24:
zo :D net via marktplaats een 2e touch pro2 gekocht voor 200 euro, nieuw met bon :D

nu mijn oude weer verkopen.. :p

nu denk je dus waarom verkoop je die dan, er zaten een aantal krasjes op..
en daar hou ik niet zo van :)
Volgende keer maar een brando screenprotector gebruiken en 't hoesje erom laten?
Ik heb geen enkel krasje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
brrrt schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:29:
[...]

Volgende keer maar een brando screenprotector gebruiken en 't hoesje erom laten?
Ik heb geen enkel krasje. :)
scherm is krasvrij :) zit vanaf dag 1 al een screenprotector op ;)
probleem is de randjes, aan de randjes dat zilver is er aan de linkerkant 2 puntjes weg en rechterkant ook 3 puntjes.. en dat gare hoesje van htc is fucking irritant..
maar nu ik er dus 2 heb, kan ik met die ene wel experimenteren.. welke custom rom bevalt jullie het meeste??
liefst nederlandse..

[ Voor 12% gewijzigd door Rohit op 20-01-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rohit, ik heb je een DM gestuurd, maar je ziet 'm niet. (of je stuurt gewoon geen reply natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:12:
[...]maar nu ik er dus 2 heb, kan ik met die ene wel experimenteren.. welke custom rom bevalt jullie het meeste??
liefst nederlandse..
Er zijn weinig tot geen goede NL custom ROM's. Ik ga morgen de 20-01 release van de Energy M2.5 MaxManila ROM proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

JBS schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 01:48:
[...]
Er zijn weinig tot geen goede NL custom ROM's. Ik ga morgen de 20-01 release van de Energy M2.5 MaxManila ROM proberen.
idd gewoon engelse roms erop zetten..

Hoe is die newe energy 2.5 maxmanilla rom? Is deze een beetje stabiel en snel? Ik heb net plaatjes gezien..moet zeggen ziet er vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ind0mi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:43:
[...]

idd gewoon engelse roms erop zetten..

Hoe is die newe energy 2.5 maxmanilla rom? Is deze een beetje stabiel en snel? Ik heb net plaatjes gezien..moet zeggen ziet er vet uit!
hij zegt dat hij hem morgen gaat testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

rohit schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:33:
[...]

hij zegt dat hij hem morgen gaat testen..
volgens mij bedoeld hij daarmee vandaag ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ind0mi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:48:
[...]

volgens mij bedoeld hij daarmee vandaag ;) :+
dan nog betekend niet dat hij hem nu al erop heeft gezet en al uitgebreid getest ;)
goede review kan je pas na een aantal dagen geven.. dan weetje hoe snel dat ding nu echt is en stabiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

rohit schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:57:
[...]

dan nog betekend niet dat hij hem nu al erop heeft gezet en al uitgebreid getest ;)
goede review kan je pas na een aantal dagen geven.. dan weetje hoe snel dat ding nu echt is en stabiel ;)
je merkt binnen een uur wel of hij stabiel is en hoe snel hij reageert. maar goed ;) bugs vinden kan wat langer duren. Ik gooi em zelf vanavond wel ff erop.

Maxmanilla ziet er leuk uit:

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/4017/ultimate6.jpg Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/9634/ultimate1.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door ind0mi op 21-01-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wie weet hoe ik de achtergrond van het start menu verander?? dat paarse is niet zo heel mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Kennen jullie trouwens de app "Opn Market 1.0" al? ongeveer hetzelfde als marketplace maar dan voor alle freeware pocketpc apps!

Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/7307/opnmarket.jpg

http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/ hier te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ind0mi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:55:
Kennen jullie trouwens de app "Opn Market 1.0" al? ongeveer hetzelfde als marketplace maar dan voor alle freeware pocketpc apps!

http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/ hier te krijgen..
nice ;)

trouwens 1 klein probleempje,

als ik mijn tp2 aanzet, blijft het ledje een paar minuten branden daarna gaat hij vanzelf uit..

hoe fix ik dat? heb niet zoveel zin in een hard reset :P

[ Voor 22% gewijzigd door Rohit op 21-01-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

rohit schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:06:
[...]

trouwens 1 klein probleempje,

als ik mijn tp2 aanzet, blijft het ledje een paar minuten branden daarna gaat hij vanzelf uit..

hoe fix ik dat? heb niet zoveel zin in een hard reset :P
advanced config > light sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ind0mi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:18:
[...]

advanced config > light sensor
wat heeft het ledje met de light sensor te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:18
ind0mi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:39:
[...]

je merkt binnen een uur wel of hij stabiel is en hoe snel hij reageert. maar goed ;) bugs vinden kan wat langer duren. Ik gooi em zelf vanavond wel ff erop.

Maxmanilla ziet er leuk uit:

[afbeelding] [afbeelding]
Op die vlammen na dan. Jezus christus wat lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, ik heb nu een probleem met het toestel. Toen ik vanochtend wakker werd leek de TP2 dood, ook de aan/uit-knop deed niks meer. Ik moest echt de batterij verwijderen en terugplaatsen, toen deed hij het pas weer.

Gisteravond gebeurde dit ook al een keer.

Ligt iig niet aan het feit dat de batterij bijna leeg is, want die staat op 40 procent (niet verkeerd overigens, bijna 4 dagen aan staan en dan nog 40 procent battery life over hebben, bij toch redelijk behoorlijk gebruik).

Begint er dus op te lijken dat hij een beetje defect is, zal de klantenservice van Hi zo eens bellen om te zien wat er aan gedaan kan worden.

Iemand dit ook al eens gehad en eventueel zelf een oplossing gevonden?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
wildhagen schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:02:
Hmm, ik heb nu een probleem met het toestel. Toen ik vanochtend wakker werd leek de TP2 dood, ook de aan/uit-knop deed niks meer. Ik moest echt de batterij verwijderen en terugplaatsen, toen deed hij het pas weer.

Ligt iig niet aan het feit dat de batterij bijna leeg is, want die staat op 40 procent (niet verkeerd overigens, bijna 4 dagen aan staan en dan nog 40 procent battery life over hebben, bij toch redelijk behoorlijk gebruik).

Begint er dus op te lijken dat hij een beetje defect is, zal de klantenservice van Hi zo eens bellen om te zien wat er aan gedaan kan worden.

Ja, ik heb het ook gehad...heb jij een andere bureaublad foto gebruikt of diverse progjes op geinstalleerd? Ik kreeg het probleem pas na een ander bureaublad foto...heb toen een hard reset gedaan en weg was het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:38
wildhagen schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:02:

Gebruik je een custom ROM? Met welke WM versie? Het is een Standby of Death, en komt voor in sommige WM builds. Ik had een tijd terug een ROM van NRG die dat had. Gewoon even een nieuwere flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb WM6.5, die default geinstalleerd stond. Geen custom ROM, allemaal default op dit moment nog.

Ook geen andere bureaublad foto, wel een aantal programma's geinstalleerd, allemaal uit dit topic overigens, maar die stonden 2 dagen geleden ook al geïnstalleerd, terwijl het probleem pas gisteravond begon.

Zal eens kijken of ik een nieuwere kan flashen, en hoe dat precies werkt. Maar is er geen officiele fix voor die Standby of Death? Want het is toch handig dat je gebeld kan worden (dat ging namelijk ook niet meer, de andere kant kreeg meteen de voicemail omdat het toestel niet bereikbaar was, volgens die mensen).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:38
wildhagen schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:21:
Ik heb WM6.5, die default geinstalleerd stond. Geen custom ROM, allemaal default op dit moment nog.

Ook geen andere bureaublad foto, wel een aantal programma's geinstalleerd, allemaal uit dit topic overigens, maar die stonden 2 dagen geleden ook al geïnstalleerd, terwijl het probleem pas gisteravond begon.

Zal eens kijken of ik een nieuwere kan flashen, en hoe dat precies werkt. Maar is er geen officiele fix voor die Standby of Death? Want het is toch handig dat je gebeld kan worden (dat ging namelijk ook niet meer, de andere kant kreeg meteen de voicemail omdat het toestel niet bereikbaar was, volgens die mensen).
Hm.. als je een originele ROM hebt lijkt het me sterk dat je een SoD hebt. Bij customs ROMs wil het nog wel is voorkomen dat er een SoD inzit, maar aangezien je die niet hebt zou ik toch eens naar je hometab achtergrond en de diverse geïnstalleerde programma's kijken. Voor info over het flashen van andere ROMs moet je op XDA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Thanks, zal vanavond eens gaan kijken, nu eerst gaan werken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Robbertvw1 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:30:
[...]

Hm.. als je een originele ROM hebt lijkt het me sterk dat je een SoD hebt. Bij customs ROMs wil het nog wel is voorkomen dat er een SoD inzit, maar aangezien je die niet hebt zou ik toch eens naar je hometab achtergrond en de diverse geïnstalleerde programma's kijken. Voor info over het flashen van andere ROMs moet je op XDA zijn.
Onzin. Ik had het ook op mijn org. WM6.5 toestel. Een paar pagina's terug hadden we het er nog over. Toen zeiden ze dat 't kon liggen aan de vernieuwde radio versie of aan de band instellingen. Sinds ik de band instelling niet meer op auto heb staan, lijkt het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_T schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:35:
[...]

Op die vlammen na dan. Jezus christus wat lelijk
Wat ik weet is dat MAXMANILLA gewoon onderliggende software is. Die vlammen zijn gewoon background en kan je dus vervangen. Maxmanilla zorgt ervoor dat je htc sense verder kan aanpassen, zoals bijvoorbeeld meer open tabjes om contacten of programma's op te plakken in het "homescreen", of de layout van de klok snel aan te passen. Meer een customize tool dus.

Heb zelf sinds kort de 21885 EnergyRom met maxmanilla (versie 19/12/2009) erop staan. Bevalt prima. Ga er zelf ook even die van 20/1 opknallen, kijken of die nog beter bevalt.

Ok even kort met de rom van 20/1 gespeeld. Werkt heel vloeiend op wat puntjes na.
- Windows Live instellen lukt niet met sense aan. Bekend probleem dat op te lossen is door htc sense even uit te schakelen, dan messenger instellen en daarna weer Sense aan te zetten.
- Bij mij wilt activesync zijn werk niet meer doen. Krijg maar geen synchronisatie met de googleserver. Behoorlijk lastig aangezien ik daar mijn contactpersonen, e-mail en kalender mee synchroniseer.
- De ringtone werkt voor geen meter. Bij blijft maar vibreren, ongeacht of je hem nu op ring only zet.

Verders zoals ik dus al zei wel een prima rom!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 17:14
Zojuist geupdatet naar WM6.5 en dat had ik eerder moeten doen. Niet alleen super eyecandy maar ook verbeterde contact-interface bij selecteren van geadresseerden en mijn bluetooth issue zijn allemaal GONE! (Seat Ibiza SC 2009 inbouw bluetooth)

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net TomTom geinstalleerd op me Touch Pro 2

Nu bljkt dat ik tijdens navigatie geen geluid heb.
Komt omdat me bluetooth aanstaat heb ik begrepen klopt ook inderdaad.

Heb heb gelezen dat je deze twee bestanden: BtCoreIf.dll en BtSdkCE30.dll moet renamen of verwijderen.

heb dit geprobeerd via totall comander en gewoon de verkenner maar lukt dus op geen enkele manier.

Wie weet hoe ik dit moet fixen ?

Hoor graag zodat ik eindelijk met geluid kan navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:37:
Net TomTom geinstalleerd op me Touch Pro 2

Nu bljkt dat ik tijdens navigatie geen geluid heb.
Komt omdat me bluetooth aanstaat heb ik begrepen klopt ook inderdaad.

Heb heb gelezen dat je deze twee bestanden: BtCoreIf.dll en BtSdkCE30.dll moet renamen of verwijderen.

heb dit geprobeerd via totall comander en gewoon de verkenner maar lukt dus op geen enkele manier.

Wie weet hoe ik dit moet fixen ?

Hoor graag zodat ik eindelijk met geluid kan navigeren
Je wilt die bestanden uit de CAB verwijderen? Check dan even XDA om de juiste CAB te downloaden welke je niet hoeft te bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 01:54:
[...]
Je wilt die bestanden uit de CAB verwijderen? Check dan even XDA om de juiste CAB te downloaden welke je niet hoeft te bewerken.
Nee op me telefoon. Had TomTom namelijk al geinstalleerd niet wetend van dit probleem.
Kan nu alleen op geen mogelijkheid deze bestanden verwijderen of renamen.
En geen zin om een hard reset te doen. Alles werkt goed alleen geen geluid bij de tomtom als me
bluetooth aanstaat. En dat is toch wel nodig in me auto. Want me carkit loopt via bluetooth.

Wat kan ik nu het beste doen om dit probleem op te lossen ?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:53:
[...]

Nee op me telefoon. Had TomTom namelijk al geinstalleerd niet wetend van dit probleem.
En geen zin om een hard reset te doen. Alles werkt goed alleen geen geluid bij de tomtom als me
bluetooth aanstaat. En dat is toch wel nodig in me auto. Want me carkit loopt via bluetooth.

Tnx
Hoezo kan je ze niet verwijderen? Je HTC maakt wel direct nieuwe files aan volgens mij, maar via total commander moeten ze gewoon weg gaan lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:53:
[...]

Tnx
Hardreset doen. Daarna uit het .cab bestandje de twee boosdoeners verwijderen met cabmanager. Dit doe je gewoon vanaf je pc. Vervolgens het .cab bestandje weer op je phone zetten en dan installeren maar! Weet niet meer of cabmanager freeware is, dus laat een linkje even achterwege. Daarnaast is google je vriend;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:51:
[...]

Hardreset doen. Daarna uit het .cab bestandje de twee boosdoeners verwijderen met cabmanager. Dit doe je gewoon vanaf je pc. Vervolgens het .cab bestandje weer op je phone zetten en dan installeren maar! Weet niet meer of cabmanager freeware is, dus laat een linkje even achterwege. Daarnaast is google je vriend;).
Of je download gewoon van XDA het CAB bestand waaruit de betreffende problematische files al verwijderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:07:
[...]

Hoezo kan je ze niet verwijderen? Je HTC maakt wel direct nieuwe files aan volgens mij, maar via total commander moeten ze gewoon weg gaan lijkt mij
Nee werkt niet met total commander :( Blijkbaar omdat het in het Rom geheugen zit.
Is er geen andere manier dan een harde reset te doen ? Heb hier namelijk niet echt zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:42:
[...]

Nee werkt niet met total commander :( Blijkbaar omdat het in het Rom geheugen zit.
Is er geen andere manier dan een harde reset te doen ? Heb hier namelijk niet echt zin in.
Dit probleem is lang geleden veel aan bod geweest en als je de TT CAB waar die twee bestandjes inzitten installeert, is een hard reset de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
ik heb dat een tijd geleden echt kunnen herstellen door een 3tal bestanden te verwijderen. Daarna was alles weer koek en ei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
corrado20vt schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:40:
Het verwijderen van:

BtCoreIF.dll
BtSdkCE30.dll
ttn6bt2003.dll

heeft mijn bluetoothstack weer tot leven gebracht!

nu een versie van tomtom erop waarvan de cab is gewijzigd en we kunnen weer navigeren!
dit had ik op pagina 7 gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
heb een klein probleempje gevonden (soort van dan:P)

ik heb een jabra bt3030 wat wel lekker is als je even geen snoertje naar je pda wilt hebben
het werkt goed was makkelijk in te stellen dus daar ligt het probleem niet en geluid vind ik ook gewoon goed

maar wat me dus op valt is als ik webradio wil luisteren en doe dat via wifi dan heb ik de hele tijd hapering
in het geluid wat dus gewoon niet luister baar is wat ik denk dat de bluetooth verbinden geen ruimte meer heeft om het geluid naar buiten te sturen of word verstoort door het wifi signaal

maar via het gprs/hsdpa werkt het wel gewoon heel erg lekker maar zoals iedereen weet zal de provider het niet zo leuk vinden als ik de hele vond dat open heb staan plus dat wifi ook wel wat zuiniger is voor je accu denk ik , dan om via je gsm netwerk te internetten en webradio te beluisteren

wat ik gedaan heb is de wifi instelling op het laagste ingesteld het beste voor de accu wat er dus staat
dan werkt het wel maar als ik bij wil internetten is het dus ietsjes langzamer hoeveel langzamer weet ik niet kon ik niet testen

hoop dat andere mensen hier ook wat aan hebben

en als iemand anders weet hoe ik me wifi toch hoog kan houden en ook me jabra bt3030 er bij kan gebruiken voor webradio hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corrado20vt schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:19:
ik heb dat een tijd geleden echt kunnen herstellen door een 3tal bestanden te verwijderen. Daarna was alles weer koek en ei!
Wil ze ook verwijderen, maar hoe doe ik dat ?????????? Via Total Commander geprobeerd, maar die zegt kan bestanden niet verwijderen.
Kan je me zeggen hoe jij dat hebt gedaan ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corrado20vt schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:40:
Het verwijderen van:

BtCoreIF.dll
BtSdkCE30.dll
ttn6bt2003.dll

heeft mijn bluetoothstack weer tot leven gebracht!

nu een versie van tomtom erop waarvan de cab is gewijzigd en we kunnen weer navigeren!
HOE HEB JE ZE VEWIJDERD???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
ik meen via de pc. Als je insteld dat je ook verborgen mappen e.d. kunt zien dan moet het te doen zijn net na een soft reset. Als het mij gelukt is dan lukt het jou ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen weekend heb ik de 20-01 EnergyROM M2.5 met MaxManila geprobeerd. Ik vond de MM schil vooral onoverzichtelijk door al die icoontjes. Verder zag ik de meerwaarde van o.a. digitale en analoge klok niet (ja, die kun je uitschakelen). Na een dag heb ik de 20-01 M2.5 zonder MM geflashed. Waar ik me aan stoorde was o.a. de korrelige letters in de landscape SMS (die was bij de M2.5 MM ROM ook aanwezig). Door het uitschakelen van de HTC SMS schil is dat probleem opgelost.

De full screen weer animatie zorgt soms voor wat vertraging.

De stock klok CAB die ik bij voorgaande EnergyROM's gebruikte om de smalle cijfers in de doorzichtige "flips" te vervangen door de HTC Stock klok werkt helaas niet meer. Wellicht zijn er CAB's die wel werken met de nieuwe ROM maar deze heb ik nog niet geprobeerd. Suggesties zijn welkom.

Helaas werkt de "Tom Extended Menu" CAB niet met M2.5. Deze zorgde ervoor dat je een overzichtelijk, zelf instelbaar, 9 of 12 icons tellende programma overzicht kreeg door het aantikken van de startknop. (Standaard krijg je het, vind ik persoonlijk, erg onhandige WM6.5 startmenu (ja die kun je zelf ook indelen, maar dit blijft onoverzichtelijk vind ik persoonlijk).

Het meest irritante is het LED'je dat blijft knipperen en de "1" in het SMS icoontje in de slider dat blijft staan na het ontvangen en lezen (en zelfs verwijderen!) van een SMS'je. Opgelost: CAB voor het disablen van HTC Messanging was de oorzaak. Nu is de korrelige tekst in landscape echter wel terug..

[ Voor 11% gewijzigd door JBS op 25-01-2010 16:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste