Hallo hallo, lees al af en toe dit topic voor leuke tips over mijn TP2, maar wilde nu graag een moeilijk vraagstuk voorleggen.
Ik heb mijn toestel een paar dagen geleden teruggekregen van de reparatie, maar heb nu weer hetzelfde probleem. Ik heb al eindeloos rondgezocht, maar niemand lijkt dit probleem te hebben, behalve mensen die hun apparaat flashen met custom roms. Omdat ik hier nog totaal geen behoefte aan heb gehad voel ik me niet zo aangesproken als ik dan de oplossingen lees (wat vaak is, installeer je oude rom weer, ofzo). Het probleem is, dat als ik opstart ik de bootloader krijg in plaats van gewoon windows mobile. Erg vervelend natuurlijk, want compleet onbruikbaar. Ik krijg kort de melding No Image File en daar blijft het bij; ik kom dan weer terug in de bootloader. Ik kan wel mijn toestel met USB aansluiten en windows mobile opnieuw installeren, dus gewoon met de Update Rom van de HTC website. Meestal na 2 keer herinstallatie krijg ik hem opeens wel opgestart. Als ik echter mijn toestel opnieuw opstart gaat hij uiteindelijk (niet na een vast aantal uit/aan zetten ofzo, lijkt random) opeens weer is naar de bootloader, om daar niet meer uit te komen.
Opgestuurd voor reparatie, zoals ik al zei. Helaas hebben zij denk niet mijn verhaal gelezen, ze hebben gewoon windows mobile opnieuw geinstalleerd en gedacht, oh hij doet

Maar nu niet meer dus.
Ik heb dus geen custom zooi geprobeerd te installeren, geen rare programma's of wat dan ook. Dus ik snap totaal niet waarom die zo doet.
Iemand enig idee?
PS Is dit een apart topic waard btw?