Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corrado20vt schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:35:
ik meen via de pc. Als je insteld dat je ook verborgen mappen e.d. kunt zien dan moet het te doen zijn net na een soft reset. Als het mij gelukt is dan lukt het jou ook!
Geprobeerd via de pc, maar kan ze niet verwijderen of renamen. Zegt geen rechten om de bestanden te verwijderen.
Hoe heb jij dat dan precies gedaan ?? Moet toch een manier zijn om die bestanden te verwijderen zonder dat je een hard reset doet ?

Wie heeft de oplossing >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
heb je bluetooth e.d. wel uitstaan? Draaien er programma's op de achtergrond?

Het is me toen gelukt maar ik kan me niet exact voor de geest halen hoe het ook weer ging. Ik stel voor dat ALS we het weten het in de OP/TS komt.

In welke map staan ze ook al weer?

[ Voor 7% gewijzigd door corrado20vt op 26-01-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het inmiddels niet sneller om even een hard reset uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corrado20vt schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:36:
heb je bluetooth e.d. wel uitstaan? Draaien er programma's op de achtergrond?

Het is me toen gelukt maar ik kan me niet exact voor de geest halen hoe het ook weer ging. Ik stel voor dat ALS we het weten het in de OP/TS komt.

In welke map staan ze ook al weer?
Ja bluetooth staat uit en draait niks op de achtergrond.

Staat in de windows directory.

Blijft zeggen dat ik geen toestemming heb om de bestanden te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de bluetooth bestanden te kunnen verwijderen uit je windows folder moet je eerst hernoemen naar iest als BtCoreIf.dlx en BtSdkCE30.dlx ofzo met Total Commander (maakt niet uit naar wat, als de naam maar verandert. Anders worden ze bij een herstart weer opnieuw geladen). Daarna kan je ze (na een soft reset!) verwijderen en klaar. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:18:
Om de bluetooth bestanden te kunnen verwijderen uit je windows folder moet je eerst hernoemen naar iest als BtCoreIf.dlx en BtSdkCE30.dlx ofzo met Total Commander (maakt niet uit naar wat, als de naam maar verandert. Anders worden ze bij een herstart weer opnieuw geladen). Daarna kan je ze (na een soft reset!) verwijderen en klaar. ;)
Ging het maar zo makkelijk. Heb het geprobeerd via Total Commander om de bestanden te renamen, maar ook dit lukt niet. Blijft gewoon dll staan wat ik ook probeeer.
Kan het niet zo zijn dat deze bestanden in het geheugen staan van de telefoon dus RAM geheugen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• service99
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-06 11:40
brrrt schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:18:
[...]

Als je met het pennetje het scherm ingedrukt houdt tot er een menu komt, krijg je daar niet te zien om het fullscreen uit te zetten? Volgens mij was dit ook bij mijn vorige toestel met WM6.1. Na de ROM update is het niet meer mogelijk om fullscreen te krijgen, dan is de IE aangepast.
:X :X
overal op gedrukt behalve op deze manier, inderdaad dit is de manier, dank u! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• service99
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-06 11:40
LeLo schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:59:
[...]

Ik snap niet precies wat je bedoelt... Op mijn TP2 kan ik in IE geen volledig scherm kiezen net als op de desktop (met F11). Hoe heb je fullscreen geactiveerd, dan kan ik kijken of ik het voor elkaar krijg om dat weer ongedaan te maken... :-)
full screen ingesteld via menu, en is zoals ''brrt'' aangaf op te heffen door je pennetje op het scherm vast te houden tot er een menu te voorschijn komt ;)
excuses voor de late reactie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die het een bezwaar vinden dat 99% van de custom ROM's NL is: Ik kwam toevallig "BSB Tweaks" tegen in de 25-01 M2.5 EnergyROM waarin ik zomaar ineens "Dutch" kon kiezen waardoor m'n Sense nu NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-09 07:16

d0s

sssst

JBS schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:10:
Voor de mensen die het een bezwaar vinden dat 99% van de custom ROM's NL is: Ik kwam toevallig "BSB Tweaks" tegen in de 25-01 M2.5 EnergyROM waarin ik zomaar ineens "Dutch" kon kiezen waardoor m'n Sense nu NL is.
Dat kan volgens mij in iedere ROM, door het aanpassen van een registersetting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:41:
Is het inmiddels niet sneller om even een hard reset uit te voeren?
Inmiddels ook maar gedaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha ein_de_lijk.
Zoveel moeite was dat toch niet? Backupje maken en terug zetten. Programma's installen en hop.
Heb je ook gelijk weer een vers systeempje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:45
JBS schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:10:
d0s schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:14:
[...]

Dat kan volgens mij in iedere ROM, door het aanpassen van een registersetting :)
Ik had dit nog nooit gehoord! Ik draai zelf ook de energie rom 2.5... Kunnen jullie iets specifier zijn waar ik de BSB tweaks kan vinden of welke registersetting ik precies moet doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 22:03

Geckoo

Good news, everyone!

Ken. schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:26:
Haha ein_de_lijk.
Zoveel moeite was dat toch niet? Backupje maken en terug zetten. Programma's installen en hop.
Heb je ook gelijk weer een vers systeempje :)
en daarom werkt myphone van microsoft zo heerlijk.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joostnl schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:10:
Ik had dit nog nooit gehoord! Ik draai zelf ook de energie rom 2.5... Kunnen jullie iets specifier zijn waar ik de BSB tweaks kan vinden of welke registersetting ik precies moet doen?

Alvast bedankt!
Start > Tools > BsB Tweaks > Menu > Manila Language > Dutch. Ik weet niet of deze ook al in oudere ROM's ingebakken is, maar in de 25 januari release wel in ieder geval.

[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 29-01-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:02:
Hmm, ik heb nu een probleem met het toestel. Toen ik vanochtend wakker werd leek de TP2 dood, ook de aan/uit-knop deed niks meer. Ik moest echt de batterij verwijderen en terugplaatsen, toen deed hij het pas weer.

Gisteravond gebeurde dit ook al een keer.

Ligt iig niet aan het feit dat de batterij bijna leeg is, want die staat op 40 procent (niet verkeerd overigens, bijna 4 dagen aan staan en dan nog 40 procent battery life over hebben, bij toch redelijk behoorlijk gebruik).

Begint er dus op te lijken dat hij een beetje defect is, zal de klantenservice van Hi zo eens bellen om te zien wat er aan gedaan kan worden.

Iemand dit ook al eens gehad en eventueel zelf een oplossing gevonden?
Ik heb het zelfde probleem gehad. Het probleem werd alleen maar erger, tot op het punt dat hij nauwelijks meer wou opstarten. Ik merkte ook dat hij het weer deed als ik hem op het stroomnet aansloot.
Zodoende heb ik de boel terug gestuurd naar de winkel afgelopen woensdag en vrijdag kreeg ik bericht dat de nieuwe telefoon onderweg was naar me toe. Voor de rest heb ik geen klachten gehad over deze telefoon in de week tijd dat ik hem kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik http://pocketnow.com/twea...nu-on-diamond2-touch-pro2 kan omkeren?
Beide dword's heb ik aangemaakt, de eerste waarde 1 gegeven en de tweede waarde 2. De laatste 2 ivm dat al die soort items een 2 krijgen daar.

Nog een vraag die in alle 3 delen niet aan bod is gekomen:
Nog tweakers die ervaring hebben met TP2 + U110/A110/E100/W100 headset?

[ Voor 19% gewijzigd door Saturnus op 01-02-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
Saturnus schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:30:
Iemand een idee hoe ik http://pocketnow.com/twea...nu-on-diamond2-touch-pro2 kan omkeren?
Beide dword's heb ik aangemaakt, de eerste waarde 1 gegeven en de tweede waarde 2. De laatste 2 ivm dat al die soort items een 2 krijgen daar.

Nog een vraag die in alle 3 delen niet aan bod is gekomen:
Nog tweakers die ervaring hebben met TP2 + U110/A110/E100/W100 headset?
heb je Windows Mobile 6.5 of 6.1??

want dit is voor 6.1 en niet voor 6.5!!

en als je toch 6.1 hebt, gebruik handyutils of een andere tweak programma daar zit meestal wel die functie in om startmenu te veranderen

[ Voor 10% gewijzigd door Rohit op 01-02-2010 11:28 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hmm ok. 6.5. Ik ben eigenlijk op zoek naar een ander start menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:45:
Hmm ok. 6.5. Ik ben eigenlijk op zoek naar een ander start menu.
ja me2, check mijn topic op xda..
er is een menu quickmenu en is in het engels dus die werkt ook alleen op engelse roms.. had em geprobeerd op mijn nl rom kreeg ik blokjes ipv letters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
Afgelopen vrijdag mijn TP2 terug van HTC. Heeft 7 werkdagen geduurd inclusief ophalen en bezorgen. Het moederbord is vervangen om het toetsenbord te vervangen :? . Hoe dan ook, mijn TP2 typt nu tenminste weer goed en het toetsenbord is nu ook veel fijner dan voorheen. De 1, 2 en 3 moet ik wel wat harder indrukken, maar de rest is echt 10x beter dan toen ik het toestel net had gekocht. Alleen nu heb ik wat programma's die niet meer werken. Mag ik nu mee aan de slag.
Ik heb er meteen radio 25.88 op gezet icm laatste 2.1 23518 van NRG. Daarop weer SRS WOW HD en Gooru's BT fix (voor AVRCP). Nu heb ik eindelijk weer een waardige opvolger voor mijn Raphael. Nu pas, na 4 maanden werkt alles beter dan op de TP. Geduld is een schone zaak hè, voor tweakers dan ;) .

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
rohit schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:02:
[...]

ja me2, check mijn topic op xda..
er is een menu quickmenu en is in het engels dus die werkt ook alleen op engelse roms.. had em geprobeerd op mijn nl rom kreeg ik blokjes ipv letters..
Thanks.
Wellicht een fix voor jou:
Download MSCEInf. Open de .cab die je wilt gaan installeren voor je start menu.
Zoek naar bestanden met 0409 in de naam (op de files tab zie ik er 2) en rename ze naar 0413.
Geen idee of het werkt, maar 0413 is wel de NL code.
Die Bruine schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:10:
Afgelopen vrijdag mijn TP2 terug van HTC.
...
Had je er ook al een Hard-SPL en andere ROM op toen je hem naar ze toestuurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01
Weet iemand of de touch pro 2 voor de windows mobile update 6.5.3 in aanmerking komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb m inderdaad stock terug gestuurd. Dus officiële ROM en H-SPL. Heb nu wel weer 4 Pond betaald om te unlocken. Had 'm eigenlijk bij mn ma ofzo moeten unlocken. Ze houden IP adressen bij vermoed ik. Ach ja, het draait nu weer. Moet wel zeggen dat ik terug kom op mijn woorden van gisteren, soort van. Nu maar Sense 2.5 geïnstalleerd want die 2.1 versie zuigt kont. Ga ook niet meer terug aangezien er al een tijdje full landscape support in zit.

6.5.3 is nog niets over gezegd. Zou me niet verbazen als die er komt aangezien het kleine wijzigingen zijn. En anders de on-officiële kanalen ;) Google XDA :+. Ik draai nu zelf NRG 23518 (6.5.3 build) met Sense 2.5 interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Die Bruine schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:31:
Ik heb m inderdaad stock terug gestuurd. Dus officiële ROM en H-SPL. Heb nu wel weer 4 Pond betaald om te unlocken. Had 'm eigenlijk bij mn ma ofzo moeten unlocken. Ze houden IP adressen bij vermoed ik. Ach ja, het draait nu weer. Moet wel zeggen dat ik terug kom op mijn woorden van gisteren, soort van. Nu maar Sense 2.5 geïnstalleerd want die 2.1 versie zuigt kont. Ga ook niet meer terug aangezien er al een tijdje full landscape support in zit.

6.5.3 is nog niets over gezegd. Zou me niet verbazen als die er komt aangezien het kleine wijzigingen zijn. En anders de on-officiële kanalen ;) Google XDA :+. Ik draai nu zelf NRG 23518 (6.5.3 build) met Sense 2.5 interface.
Bootloader (OliNex) stond er dus nog wel op?
En wat unlock je? SIM?

6.5.3 is inderdaad wel op xda te krijgen. Het menu onderin lijkt mij echter zwaar bagger. Je hebt al een balk bovenin voor notificaties enz, de knoppen zijn daar feitelijk vanaf gehaald en op een nieuwe balk onder geplaatst...=ruimte verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nope, als je Hard-SPL terugzet is de bootloader ook weer normaal.

6.5.3 vind ik zelf juist prettiger om te bedienen. Ik hou de telefoon met rechts vast en de simpele zaken kan ik allemaal met mn duim uitvoeren. Aangezien die bewuste duim niet al te lang is vind ik het prettiger dat mijn start knop links beneden zit ;). Bovendien, wat klaag je nou over te weinig ruimte op je 4,3" scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hmm ok. Ik dacht dat je die SPL's niet meer kon downgraden na het flashen (van OliNex).

Eigenlijk is het scherm maar 3.6" maar het gaat meer om de pixels. 800*480 is nog steeds veel maar ik hoef niet mijn hele scherm opgedeeld in balkjes als alles op 1 kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ja vind 6.5.3 ook maar beetje schijt.. die menu onderin is echt nutteloos man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:46:
Nope, als je Hard-SPL terugzet is de bootloader ook weer normaal.

6.5.3 vind ik zelf juist prettiger om te bedienen. Ik hou de telefoon met rechts vast en de simpele zaken kan ik allemaal met mn duim uitvoeren. Aangezien die bewuste duim niet al te lang is vind ik het prettiger dat mijn start knop links beneden zit ;). Bovendien, wat klaag je nou over te weinig ruimte op je 4,3" scherm :+
Hoe zet je Hard-SPL terug en waarom zou ik dat doen?

Afgelopen weken 2 customsroms getest..

Eerst udK TiR v5.2 - Build 21889.0.5.87 - HTC Sense Manila.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=557325
Na ontzettend veel vastlopers (lees: min 1x per dag) besloten wat anders te installeren.

Daarna dus voor Energy "Leo" 23518/21889 Sense 2.5.2011 / MaxManila gekozen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=562773
Versie Energy.RHODIUM.21889.StandardM2.5_MaxManila_25.Jan.2010

Maar weer ontzettend veel vastlopers. Bijv als ik heel snel smsje wil sturen, of als ik toetsenbord uitklap of als ik aan het intenetten ga...Er is geen touw aan vast te knopen.
Verder is het wel een ontzettend handige rom. Ik heb niets hoeven te installeren. Alles stond er op..

Vanavond ga ik terug naar de officiële 6.5 ROM..hopelijk ben ik dan van de vastlopers af. Moet ik eerst flashen naar de officiële rom en dan de hard-spl ongedaan maken of andersom? Het is me niet helemaal duidelijk geworden op xda..

Mijn batterij ging trouwens niets langer mee met de energyrom. Mijn batterij lijkt overigens niet goed..De eerste 6 maanden kon ik prima 2 dagen zonder op te laden (alleen mail wordt continu gesynchroniseerd, af en toe bellen/smsen/internettten/twitteren). Maar de afgelopen maand moet ik iedere dag opladen. 24h haalt de batterij niet eens..Zou de batterij op zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
De Hard-SPL zou je weg willen als je je toestel naar HTC moet opsturen ivm garantie.

Ik draai die Energy ROM (zoals velen) ook, precies die jij gekozen hebt. Het ging hier voor geen meter nadat ik 3500 smsjes uit een PIM backup terug had gezet. Daarom heb ik ervoor gekozen clean te beginnen. Hierna waren mijn problemen in principe voorbij.

De Hard-SPL zet je natuurlijk terug na het flashen want als je al kan flashen zonder die custom SPL en het gaat fout, kan je je device wel eens bricken, overigens zou ik sowieso niet aan de SPL komen tenzij (zoals ik zei) je device terug moet naar HTC.

Je batterij gaat na een tijd gebruik inderdaad minder worden. Mijn oude TyTN moest ik op een gegeven moment per dag 2-3x van volle accu voorzien. Je zou een nieuwe accu kunnen proberen, maar los eerst je stabiliteits problemen eens op want dat vind ik vrij raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:14:

De Hard-SPL zet je natuurlijk terug na het flashen want als je al kan flashen zonder die custom SPL en het gaat fout, kan je je device wel eens bricken, overigens zou ik sowieso niet aan de SPL komen tenzij (zoals ik zei) je device terug moet naar HTC.
Het vet gedrukte snap ik niet helemaal.

Ik ben ook helemaal clean begonnen met de Energy ROM. Alleen contacten gesynchroniseerd via MyPhone.

Ben benieuwd of ik nu weer veel vastlopers krijg. Slijtage batterij in 8 maanden valt niet onder de garantie? (Ik twijfel dus of hij terug naar HTC gaat..vandaar de vraag of ik de hard-spl ongedaan moet maken. Heb er nu overigens nog niks mee gedaan. Lekker laten staan dus.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:45:
[...]

Het vet gedrukte snap ik niet helemaal.

Ik ben ook helemaal clean begonnen met de Energy ROM. Alleen contacten gesynchroniseerd via MyPhone.

Ben benieuwd of ik nu weer veel vastlopers krijg. Slijtage batterij in 8 maanden valt niet onder de garantie? (Ik twijfel dus of hij terug naar HTC gaat..vandaar de vraag of ik de hard-spl ongedaan moet maken. Heb er nu overigens nog niks mee gedaan. Lekker laten staan dus.)
dat vet gedrukte ik weet niet waar hij het over heeft, is dus ook niet belangrijk.

1 tip voor jou, als je de originele firmware gaat gebruiken zou ik de stock spl erop zetten. stel je verneukt ooit je tel zo erg dat je niet eens spl kan flashen, en hij moet terug naar HTC en ze hebben vast wat beter apparatuur dan wat wij thuis hebben, dus die hebben dat zo in de gaten.. bijvoorbeeld als je usb connector kapot gaat ofz.. dan is het handig dat je alles origineel hebt, ik gebruik ook de originele rom met de originele spl :) die gare roms van xda zijn niks man.. genoeg geprobeerd en uiteindelijk waren ze allemaal net zo snel oftewel net zo langzaam! geef toe dat je hier een boel tweaks moet uitvoeren om hem dan ook rlxt te laten werken, waar dat bij de custom roms niet hoeft maar toch liever origineel dan zo een gare windows mobile 6.5.3.. met die lelijke icoontjes enz..
dus gewoon de originele er weer opzetten dan weetje zeker dat je veilig bent als er iets met de telefoon gebeurd. zodra je een custom rom erop gaat zetten, dan moet je niet vergeten dat je de hard spl er weer op moet zetten! doe je dit niet, dan krijg je waarschijnlijk GEEN brick maar wel de schrik! meestal dan stopt hij bij 9% ofz en dan reboot hij zichzelf meestal weer in de normale rom.. of je krijgt een tri color scherm en dan kan je via stappen weer via de usb flashen.. dus echt bricken zodat het een baksteen word zit er niet in hoor ;) dus wees niet bang!

voor de batterij:
probeer hem eens helemaal leeg te maken en dan volledig de hele nacht op te laden. en zorg dat je na het flashen van de originele rom er niks op installeerd en dan test op de batterijduur..misschien gebruik je wel een programma wat ontzettend veel batterij vreet.. of staat je bluetooth/wifi constant aan? gprs had ik al begrepen, misschien een tip om je email per uur of 2 uur in te stellen ipv constant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hmm ok. Ik dacht dat naast de beveiliging eraf halen die bootloader ook bricken voorkomt maar dat wordt dus sowieso voorkomen.
SPL direct terug naar stock is met die reden inderdaad een goed idee.

Ik vind die custom ROM nog steeds prima hier. Geen 6.5.3. natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Heb je een andere Radio er op gezet? Dat maakt ook veel uit he. Ik zet mijn telefoon altijd op GSM mode. Alleen als ik eens iets wil opzoeken zet ik die weer terug op auto. Als ik niet heel de dag MSN haal ik makkelijk 3 dagen. Zo niet, heb ik toch altijd mn extra Ebay accu nog bij me ;).

Ik ga nu terug naar radio 25.17. 25.88 gaf WiFi problemen en ook BT problemen. En mijn telefoon loopt constant vast. Schijnt aan SRS WOW HD 151 te liggen. Dus aangezien ik toch bezig ben ga ik back to basic. Energy.RHODIUM.21889.Standard_28.Jan.2010 2.1 en dan hopen dat ik daarop WOW HD 121 aan de praat krijg. Samen met de BT AVRCP fix zou ik mijn telefoon weer moeten kunnen gebruiken waarom ik deze heb aangeschaft. Af en toe bellen/gebeld worden, internet en voornamelijk muziek en MSN. SRS is echt een must voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:45:
[...]

dat vet gedrukte ik weet niet waar hij het over heeft, is dus ook niet belangrijk.

1 tip voor jou, als je de originele firmware gaat gebruiken zou ik de stock spl erop zetten.
Okee, das een duidelijk verhaal. Ga dus de originele stock spl erop zetten, maar welke is dat? Op xda hebben ze verschillende..

the included one is the 0.79.0000 stock SPL. you also have the option for 0.84.0000 and 0.87.0000
http://forum.xda-develope...php?p=5534522#post5534522

Hoe weet ik welke ik hier in NL (Hi) moet hebben?

De eerste 6 maanden ging mn accu ook min 2 dagen mee met continu mail synchroniseren.

Ik heb nu enkele progjes geïnstalleerd:
- Manila NoPushInternet
- Touch X reset and wifi
- Touch X Bluetooth Toggle
- Chobet Smartlock
- G-Alarm
- Myphone
- moTweets
- PHM Reg Editor
- Smaberg white 1 percent battery
- Smartmania Enable Owner info

Bluetooth en Wifi staan standaard uit. moTweets gebruik ik enkele keren per dag. Het weer wordt niet automatisch ge-updated.

Zal de accu nu helemaal leeg laten lopen en dan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
YAY! Ik heb er nu ook een :D

Hij ligt nu nog aan de oplader, over een uurtje ga ik hem aanzetten :)

Heeft iemand tips over wat ik echt MOET hebben/doen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
Oke ik heb even een paar vraagjes:

Hoe switch ik tussen wlan/hi? Ik wil zegmaar gewoon thuis Wlan aan kunnen zetten, maar ik vind nergens een optie om wifi aan of uit te zetten, en ook zo met Hi internet.

De optie WLAN is bij instelling grijzig? Ik kan er dus niks aan veranderen?

Waar is de optie om mn pincode te veranderen?

Ik vind de opties van deze telefoon dus echt NIET uitgebreid he.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ehh...
Geen idee wat voor ROM je hebt maar het zit echt wel ergens. Ik vond mijn TyTN redelijk uitgebreid maar deze TP2 nog meer...
In ieder geval: Zoek eens naar de Comm Manager. Via daar kan je zo goed als alle dataverbinding gerelateerde zaken instellen.

De PIN zou te veranderen moeten zijn via: Settings, Personal, Phone, tabblad PIN/PIN2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
j0ren schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:40:

Hoe switch ik tussen wlan/hi? Ik wil zegmaar gewoon thuis Wlan aan kunnen zetten, maar ik vind nergens een optie om wifi aan of uit te zetten, en ook zo met Hi internet.

ik zou zeggen, spit heel dit topic even door :) zoek mijn post op van een paar weken geleden ofz, daar staat dikke uitleg wat je allemaal voor tweaks enzo kunt installeren. en al jou vragen zullen hier in dit topic wel aan bod geweest zijn, en als je niet weet hoe de WIFI aan en uit moet zou ik zeggen begin ff de handleiding van de TP2 te leren.. zoek dat soort dingen eerst uit voordat je het hier vraagt, want er word tog niet sirieus op gereageerd.. beetje zoekwerk mag ook wel ;) ik zou je dan ook niet aanraden om een custom rom te gaan installeren, aangezien je volgens mij geen reet verstand hebt van Windows Mobile..

zie hier de post:
rohit in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - d..."

[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 05-02-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
j0ren schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:40:

volgens mij is het beter dat jij deze niet hebt kunnen vinden en mag je blij zijn dat de instellingen een beetje verder in de telefoon staan dan dat jij gezocht hebt
er zit een klein boekje of cdrom bij je telefoon quick start die helpt je met deze vragen

wat je vraagt zijn echt de basis beginselen en had je echt wel kunnen vinden met google of zo
de mensen op dit forum willen je echt wel helpen hoor maar een beetje zelf onderzoeken kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-03 10:25
Ik heb vanmiddag dit mobiel gekocht, maar als ik nu ga internetten (Opera, IE) dan pakt hij automatisch 3G ipv Wi-fi en als ik 3G uitschakel kan hij 'de pagina niet vinden'. Ik heb wel verbinding met ons netwerk en de WEP key is goed ingevoerd. Wie zou mij hier kunnen helpen? Ik weet bijna zeker dat het een instelling is maar ik kan deze niet vinden. :(

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Als je verbinding hebt met WiFi zou het gewoon direct goed moeten gaan mits je IP krijgt toegewezen en je thuisnetwerk in orde is.

Weet iemand nog een goed sync programma? Het standaard ding van Windows 7 heeft net te weinig opties. Het kan blijkbaar geen bestanden syncen vanaf de storage card en ik wil alleen bestanden in een bepaalde folder zonder subfolders syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
Saturnus schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:13:
Als je verbinding hebt met WiFi zou het gewoon direct goed moeten gaan mits je IP krijgt toegewezen en je thuisnetwerk in orde is.

Weet iemand nog een goed sync programma? Het standaard ding van Windows 7 heeft net te weinig opties. Het kan blijkbaar geen bestanden syncen vanaf de storage card en ik wil alleen bestanden in een bepaalde folder zonder subfolders syncen.
Dat is dus niet het geval.. Het netwerk is in orde want m'n laptop is pas geformatteerd en die kreeg wel gelijk een ip + verbinding. Dus? :P

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Check dan eerst via Settings, Connections, WiFi of je inderdaad een IP krijgt. Als dit inderdaad zo is, kijk dan eens of je op je lokale netwerk kan komen. (Je router benaderen is een aardige test.) Wat ik dan zou proberen is je telefoonfunctie eens volledig uit te schakelen. Daarna kan je nog checken naar hoe je verbonden bent (Internet/Werk setting) maar dit zou niet uit mogen maken. Mocht dit allemaal niet helpen dan zou ik een hardreset overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
Saturnus schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:27:
Check dan eerst via Settings, Connections, WiFi of je inderdaad een IP krijgt. Als dit inderdaad zo is, kijk dan eens of je op je lokale netwerk kan komen. (Je router benaderen is een aardige test.) Wat ik dan zou proberen is je telefoonfunctie eens volledig uit te schakelen. Daarna kan je nog checken naar hoe je verbonden bent (Internet/Werk setting) maar dit zou niet uit mogen maken. Mocht dit allemaal niet helpen dan zou ik een hardreset overwegen.
Hard reset gedaan.. maar nu maakt ie helemaal geen verbinding meer met wi-fi.

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Er moet dan toch iets zijn wat je fout doet. Ik heb de boel hier zwaar beveiligt met lange WPA2 key, MAC filter, zo dicht mogelijke IP tabel en tot mijn verbazing kon ik de TP2 (na het juist instellen van de genoemde zaken natuurlijk) echt zonder problemen aansluiten.
Een idee is om tijdelijk je WEP/WPA even eraf te halen om te kijken of het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
Saturnus schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:17:
Er moet dan toch iets zijn wat je fout doet. Ik heb de boel hier zwaar beveiligt met lange WPA2 key, MAC filter, zo dicht mogelijke IP tabel en tot mijn verbazing kon ik de TP2 (na het juist instellen van de genoemde zaken natuurlijk) echt zonder problemen aansluiten.
Een idee is om tijdelijk je WEP/WPA even eraf te halen om te kijken of het daar aan ligt.
Het is me gelukt! Eerst had ik de WEP eraf gehaald en toen deed ie 't.. vreemd.. Daarna heb ik er een WPA van gemaakt wat zoiezo makkelijker is, want dan heb je je eigen wachtwoord en nu doet hij het! Bedankt voor je hulp! ;)

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 09:11
Goedendag,

Ik ben gisteren overgegaan naar Windows 7. Hieraan probeer ik nu mijn Touch Pro 2 te koppelen. Dit lukt helaas op geen ene manier, hij is verbonden maar syncroniseert helemaal niet!
Ik krijg op mijn htc de foutcode: 0x8004010F.
Heb ik op internet gezocht maar ik heb helemaal niet van exchange server oid geinstalleerd.
Deze melding krijg ik op de PC: Exchange ActiveSync heeft een fout gevonden. Neem contact op met uw Exchange-beheerder als het probleem zich blijft voordoen.
Weer wordt er gepraat over een exhange-beheerder, deze heb ik helemaal niet. Het is mijn eigen pc!

Wat moet ik nu doen?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je Windows Mobile Device Center geinstalleerd?

Afaik werkt ActiveSync namelijk alleen met XP:
ActiveSync is only compatible with Windows XP or earlier. If you run Windows Vista or Windows 7, download Windows Mobile Device Center.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Laatst online: 26-09 16:00
Nou volgens mij kan zo'n touch pro ook niet langer dan 1 jaar meegaan zonder problemen :S

ineens wilde de telefoon niet meer herkent worden door de computer. Met geen mogelijkheid meer verbinding te maken. Gelukkig heb ik een vriend werken bij een reparatiebedrijf zodat hij ervoor kon zorgen dat de telefoon gemaakt kon worden, en dat men er niet achter kwam dat de energyrom erop stond.
Nou, had er dus een nieuw moederbord en usb print in gekregen. Met andere woorden een hele nieuwe telefoon.

Ik blij, thuis snel weer flashen naar de nieuwste enegery rom. En ja hoor, sinds vandaag wil de usb weer niet werken. Nu wordt ie wel herkent, maar volgens windows wordt het USB apparaat niet herkend :S

Om de telefoon nu weer af te geven gaat me beetje ver. Hoe werkt dat met een bluetooth synchronisatie? Kan ik dan ook gewoon de telefoon flashen of moet dat echt via draad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@rolfie23
Windows 7 ging hier direct goed. Ingeplugt en alles werd automatisch gedownload en geinstalleerd. Hierna moest ik sync opties even instellen in Mobile Device Center, en klaar.
Misschien moet je eerst op de telefoon de koppeling met je oude pc verwijderen.

@darklord007
Flashen is altijd via draad. Iemand zei ooit dat via SD kaart inprincipe ook moet kunnen maar geen idee hoe gezien het normaal altijd icm bootloader gaat.
Wat ik wel raar vind is dat ik met mijn TyTN altijd in de bootloader kon gaan, USB aansluiten en flashen. Als je WM dus ernstig screwed was kon je er altijd iets overheen flashen...ik zie dit niet terug bij de TP2. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:42:
@darklord007
Flashen is altijd via draad. Iemand zei ooit dat via SD kaart inprincipe ook moet kunnen maar geen idee hoe gezien het normaal altijd icm bootloader gaat.
Wat ik wel raar vind is dat ik met mijn TyTN altijd in de bootloader kon gaan, USB aansluiten en flashen. Als je WM dus ernstig screwed was kon je er altijd iets overheen flashen...ik zie dit niet terug bij de TP2. :S
Flashen van SD kaartje kan ook gewoon. Zie XDA voor stap-voor-stap uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:03:
[...]

Okee, das een duidelijk verhaal. Ga dus de originele stock spl erop zetten, maar welke is dat? Op xda hebben ze verschillende..

the included one is the 0.79.0000 stock SPL. you also have the option for 0.84.0000 and 0.87.0000
http://forum.xda-develope...php?p=5534522#post5534522

Weet iemand het antwoord?

Tot op heden met officiële ROM geen enkele vastloper gehad. Alles werkt prima. Geen custom ROM dus meer voor mij.

Batterij gaat ook weer langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:21:
[...]

Weet iemand het antwoord?

Tot op heden met officiële ROM geen enkele vastloper gehad. Alles werkt prima. Geen custom ROM dus meer voor mij.

Batterij gaat ook weer langer mee.
ik weet niet hoeveel stock spls ze hebben, pak de nl versie gewoon.. maakt nie uit welke 8-) als het maar origineel is ;)

enne kzei toch officiële rom is rlxt :P gebruik het zelf ook helemaal getweakt en werkt perfect :)

had je mijn post gelezen met tips en tweaks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Inprincipe zou het wel uit kunnen maken welke versie je neemt. De kans is best aanwezig dat HTC uit het S/N kan halen welke versie er oorspronkelijk op stond...
Je hebt een Hi simgelockte versie? Dan zou je andere Hi'ers kunnen vragen welke versie zij hebben om te kijken of het uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb de mijne vanaf de Hi Save afdeling - dus het hoofdkantoor, volgens mij zijn deze simlockvrij (al heb ik 't niet echt geprobeerd). Waar kan ik de Stock SPL versie terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
die moeite doen ze niet.. als ze dat bij elke telefoon zouden doen zijn ze meer geld kwijt in het onderzoeken dan de telefoon repareren en terugsturen.

als de spl stock is dan weten hun dat en gaan ze echt niet verder zoeken.. als er een probleem met de telefoon is met een stock spl/rom gaan ze echt niet meer verder zoeken.. die telefoons worden echt niet gecategoriseerd op providers hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
the boiler schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:59:
[...]

volgens mij is het beter dat jij deze niet hebt kunnen vinden en mag je blij zijn dat de instellingen een beetje verder in de telefoon staan dan dat jij gezocht hebt
er zit een klein boekje of cdrom bij je telefoon quick start die helpt je met deze vragen

wat je vraagt zijn echt de basis beginselen en had je echt wel kunnen vinden met google of zo
de mensen op dit forum willen je echt wel helpen hoor maar een beetje zelf onderzoeken kan geen kwaad
En bedankt he ;) XD

Maar iig, ik heb die telefoon net 1 dag, dus gek he, als ik dingen niet kan vinden :+
Ik heb nu bijna alles gevonden, en vind het nu wel nice 8)
Ik dacht eerst dat er weinig opties waren, maar veel staat niet onder "instellingen" wat opzich wel vreemd is maargoed.

Dan nog:
Naar wat kan ik het beste mijn filmpjes converten? ( mp4,3gp,avi,divx etc? Welke bitrate enzo. )
Of staat dat hier al "ergens":P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:26:
[...]

ik weet niet hoeveel stock spls ze hebben, pak de nl versie gewoon.. maakt nie uit welke 8-) als het maar origineel is ;)

enne kzei toch officiële rom is rlxt :P gebruik het zelf ook helemaal getweakt en werkt perfect :)

had je mijn post gelezen met tips en tweaks??
Ik ga jou post straks bekijken. Ik geniet idd enorm van het niet hebben van vastlopers. :)

Met RhodiumSPLRelocker_079SPL ga ik de originele stock terug zetten. Er komt wederom in beeld dat alles gewist zal worden. Ook dat het weer ong 10 min zal duren. Klopt dit allemaal?

Want bij de hard-SPL voordat ik de custom ROM erop kon zetten bleef alles erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 09:11
Saturnus schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:42:
@rolfie23
Windows 7 ging hier direct goed. Ingeplugt en alles werd automatisch gedownload en geinstalleerd. Hierna moest ik sync opties even instellen in Mobile Device Center, en klaar.
Misschien moet je eerst op de telefoon de koppeling met je oude pc verwijderen.
@wildhagen:
Zoals je kan lezen heb ik een nieuwe PC met Windows 7, hier is Windows Mobile Apparaat Centrum standaard op geinstalleerd.

@Saturnus:
Bedankt, een bekende op ICT gebied had een vinkje weg gehaald bij serverbron toevoegen. Maar ik heb ook mijn oude pc verwijderd en waarempel, sluit hem aan en hij synchroniseert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
j0ren schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:11:
Dan nog:
Naar wat kan ik het beste mijn filmpjes converten? ( mp4,3gp,avi,divx etc? Welke bitrate enzo. )
Of staat dat hier al "ergens":P
Het beste programma voor filmpjes kijken is Corecodec Coreplayer. Hier moet je 'officieel' wel voor betalen (30 dollar). ;) Het voordeel hiervan is dat je alle films etc. gewoon kan kijken zonder ze te verkleinen. Alle divx/avi filmpjes wat je download kan direct afgespeeld worden. Hij heeft alleen moeite als je full HD filmpjes wil checken.

Anders kan je met het programma TCPMP ver weg komen, alles beter dan de standaard WM player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:12:
[...]

Ik ga jou post straks bekijken. Ik geniet idd enorm van het niet hebben van vastlopers. :)

Met RhodiumSPLRelocker_079SPL ga ik de originele stock terug zetten. Er komt wederom in beeld dat alles gewist zal worden. Ook dat het weer ong 10 min zal duren. Klopt dit allemaal?

Want bij de hard-SPL voordat ik de custom ROM erop kon zetten bleef alles erop staan.
volgens mij gaat er niks weg hoor.. kzou wel altijd voor de zekerheid je sdkaart eruit halen, hoeft niet perse maar ik doe het gewoon voor de zekerheid :P en altijd backuppen met PIMbackup ;) dan weetje zeker dat je niks kwijtraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
@brrrt / j0ren
Niet alles beter dan standaard hoor. ;) Ergens op xda las ik dat CorePlayer geen hardware acceleratie gebruikt. Ze raadden aan via album viewer of wmp te kijken als het kan. Anders is CorePlayer een goed alternatief, ook voor bijv. flac bestanden.
Overigens weet ik niet of die uitspraak waar is. CorePlayer heeft hier een tabblad om een zogenaamde "TyTN II" driver aan te zetten.
CorePlayer is de betaalde voortzetting van TCPMP.

Maarja, als je goed leest zie je dat hij om converters vraagt, niet om players.
Daarvoor kan je http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112 proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Saturnus op 07-02-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op zondag 07 februari 2010 @ 16:40:
@brrrt / j0ren
Niet alles beter dan standaard hoor. ;) Ergens op xda las ik dat CorePlayer geen hardware acceleratie gebruikt. Ze raadden aan via album viewer of wmp te kijken als het kan. Anders is CorePlayer een goed alternatief, ook voor bijv. flac bestanden.
Overigens weet ik niet of die uitspraak waar is. CorePlayer heeft hier een tabblad om een zogenaamde "TyTN II" driver aan te zetten.
CorePlayer is de betaalde voortzetting van TCPMP.

Maarja, als je goed leest zie je dat hij om converters vraagt, niet om players.
Daarvoor kan je http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112 proberen.
ga jij maar lkkr divxjes met album viewer kijken ;) ik kijk ze wel lkkr op coreplayer.. 1000 keer beter ;) draait alles af :) en waarom denk je dat hij om een converter vraagt, als hij niet weet dat coreplayer gewoon alles aankan.. dus gewoon coreplayer gebruiken :) vast wel te vinden op internet als die een echte tweaker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Misschien wil hij wel camera filmpjes converten van de telefoon. Maar meer waarschijnlijk: blu-rays/de wat grotere film bestanden van de pc. Wat wil je dan met CorePlayer? Vergeet het maar.
1000x beter...haha als ik hier bepaalde bestanden (die nog niet eens HD zijn) niet convert is het 0.3FPS dus niets "CorePlayer kan alles aan."
In ieder geval vraagt hij duidelijk om een converter. Daarmee kan hij nu aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
Saturnus, bedankt man ;) _/-\o_

Heb net even wat afleveringen ( Californication ) geconvert ;) van 300mb naar 150mb per stuk, en ziet er geweldig uit :D Echt super ! Ook geen coreplayer oid nodig. ( ik gebruik liever hardware-accelerated, geen idee waarom. )

Meteen even meer series downloaden :o

[ Voor 8% gewijzigd door j0ren op 07-02-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1618
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 22:44
Ik wil misschien de touch hd kopen maar ik vraag me eigenlijk af of ik ook gewoon met een software (touch) keyboard een sms of email kan typen.. of MOET dit met het uitschuifbare keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
De touch HD heeft geen hardware keyboard..

Maar als je de Pro2 bedoelt, ja je kan gewoon zelf kiezen tussen: Hardware keyboard, software keyboard en software keyboard ( landscape modus ).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1618
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 22:44
j0ren schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:17:
De touch HD heeft geen hardware keyboard..

Maar als je de Pro2 bedoelt, ja je kan gewoon zelf kiezen tussen: Hardware keyboard, software keyboard en software keyboard ( landscape modus ).

:)
Ow ja die bedoel ik eigenlijk ja :o Thx voor de info!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
j0ren schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:05:
Saturnus, bedankt man ;) _/-\o_

Heb net even wat afleveringen ( Californication ) geconvert ;) van 300mb naar 150mb per stuk, en ziet er geweldig uit :D Echt super ! Ook geen coreplayer oid nodig. ( ik gebruik liever hardware-accelerated, geen idee waarom. )

Meteen even meer series downloaden :o
ik kijk hier films van 700-1500 mb.. ;) coreplayer :) gewoon netjes :) tytn 2 modus aan en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
Fijn voor je rohit, maar wat heb ik aan volledige films t.o.v de geconverteerde film die dan maar 500mb ofzo is? Kwaliteit zul je het niet aan merken ;) wel aan de opslag die je dan vrij hebt ;) Maargoed jouw keuze. Ik ben saturnus dankbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
j0ren schreef op zondag 07 februari 2010 @ 20:33:
Fijn voor je rohit, maar wat heb ik aan volledige films t.o.v de geconverteerde film die dan maar 500mb ofzo is? Kwaliteit zul je het niet aan merken ;) wel aan de opslag die je dan vrij hebt ;) Maargoed jouw keuze. Ik ben saturnus dankbaar :D
ja das ook heel fijn voor jou ;) ga maar lkkr converten enzo :) ik heb plaats zat om het niet te hoeven converten. 16 gb daar kunnen heel wat films op ;) gelukkig kijk ik niet zovaak films op mijn tel, dus staat er meer muziek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug gegaan naar 0.79 stock..Opslag werd inderdaad niet gewist en het duurde ook niet 10 min, maar slechts 1 minuutje. Helaas werkten niet alle progjes meer, dus heb ik ff alle opslag gewist en snel alles opnieuw geïnstalleerd.

@rohit --> Heb je nog meer handige tweaks?

Mn mail heb ik nu op eens per 15 min synchroniseren en dat scheelt al heel veel in de gebruiksduur van de batterij. Alleen krijg ik geen enkele melding als hij gesynct heeft (alleen knipperende ledje). En ja, bij geluiden en meldingen heb ik al de juiste opties aangevinkt. Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Sinds gister heb ik een raar probleem.
Ik kom niet meer op GPRS/3G/HSDPA. Hij gaat verbinden, doet de credentials en daarna wordt ik eraf getrapt ofzo. Vannacht heeft hij het heel even wel gedaan (GPRS) terwijl hier prima 3G/HSDPA dekking hoort te zijn...
Iemand een idee? Zou het aan de telefoon liggen of netwerk? Ban omdat ik gister Skype even aan had staan?

Saturnus in "Wederom een Vodafone Data (3G) storing?"
Netwerk dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 09-02-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:38
Hallo hallo, lees al af en toe dit topic voor leuke tips over mijn TP2, maar wilde nu graag een moeilijk vraagstuk voorleggen.
Ik heb mijn toestel een paar dagen geleden teruggekregen van de reparatie, maar heb nu weer hetzelfde probleem. Ik heb al eindeloos rondgezocht, maar niemand lijkt dit probleem te hebben, behalve mensen die hun apparaat flashen met custom roms. Omdat ik hier nog totaal geen behoefte aan heb gehad voel ik me niet zo aangesproken als ik dan de oplossingen lees (wat vaak is, installeer je oude rom weer, ofzo). Het probleem is, dat als ik opstart ik de bootloader krijg in plaats van gewoon windows mobile. Erg vervelend natuurlijk, want compleet onbruikbaar. Ik krijg kort de melding No Image File en daar blijft het bij; ik kom dan weer terug in de bootloader. Ik kan wel mijn toestel met USB aansluiten en windows mobile opnieuw installeren, dus gewoon met de Update Rom van de HTC website. Meestal na 2 keer herinstallatie krijg ik hem opeens wel opgestart. Als ik echter mijn toestel opnieuw opstart gaat hij uiteindelijk (niet na een vast aantal uit/aan zetten ofzo, lijkt random) opeens weer is naar de bootloader, om daar niet meer uit te komen.

Opgestuurd voor reparatie, zoals ik al zei. Helaas hebben zij denk niet mijn verhaal gelezen, ze hebben gewoon windows mobile opnieuw geinstalleerd en gedacht, oh hij doet |:( Maar nu niet meer dus.

Ik heb dus geen custom zooi geprobeerd te installeren, geen rare programma's of wat dan ook. Dus ik snap totaal niet waarom die zo doet.

Iemand enig idee?

PS Is dit een apart topic waard btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
Ik zou zeggen, niet naar een reparateur, maar ga even langs bij een HTC point ofzo.
Laat ze het probleem zien en vraag om een nieuw toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik zit nog met een paar problemen.
Probleem 1:
Saturnus schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:13:
Probleem 2:
Bij de TyTN had ik altijd mijn dataverbinding aan of uit, het ding regelde dan verder zelf of dat GPRS, UMTS of HSDPA was. Met de Touch Pro 2 zit er in de Comm Manager een "3G switch." Nu moet ik die switch steeds handmatig omzetten tenzij ik hem laat staan (gok ik). Kan iemand hier iets overzeggen? Wat houd die switch in voor normaal (GSM) gebruik? Geen invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
j0ren schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:36:
Ik zou zeggen, niet naar een reparateur, maar ga even langs bij een HTC point ofzo.
Laat ze het probleem zien en vraag om een nieuw toestel :)
volgens mij hebbe ze geen htc point :)

gewoon opsturen en duidelijk erbij vermeldden dat het probleem vaker voorkomt als het toestel aan/uit gezet wordt.. ook telefonisch de klacht doorgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 10:18
Saturnus schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:44:
Ik zit nog met een paar problemen.
Probleem 1:

[...]

Probleem 2:
Bij de TyTN had ik altijd mijn dataverbinding aan of uit, het ding regelde dan verder zelf of dat GPRS, UMTS of HSDPA was. Met de Touch Pro 2 zit er in de Comm Manager een "3G switch." Nu moet ik die switch steeds handmatig omzetten tenzij ik hem laat staan (gok ik). Kan iemand hier iets overzeggen? Wat houd die switch in voor normaal (GSM) gebruik? Geen invloed?
De TP2 regelt dat ook zelf. Je kunt 3G uitschakelen maar waarom je dat zou willen? Dan heb je alleen GPRS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Tha_T schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:35:
[...]

De TP2 regelt dat ook zelf. Je kunt 3G uitschakelen maar waarom je dat zou willen? Dan heb je alleen GPRS :?
Volgens mij als ik in een gebied kom met alleen GPRS dekking knalt 3G eruit en moet ik dat weer handmatig aan gaan zetten. 8)7

Verwijderd

Ik heb even een vraag over mij rhoduim

Heb van xda developers een rom geinstalleerd, om precies te zijn 6.5 phoenix energy rom.

Werkt perfect;

Maar krijg op geen enkele manier een melding van een nieuwe sms.
de sms komt wel binnen, het led lampje gaat wel knipperen (zoals ingesteld) en er staat onderin de message tab wel een 1(tje)

Alleen ik krijg niet in de bovenste balk een sms melding, de telefoon trilt niet en maakt ook het ingestelde geluid niet.

Heb alle optie's al weet ik hoe vaak nagelopen, ook al vaak gereset na nieuw instellen maar het mag niet baten.

Heeft iemand een idee?
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 01:58:
Maar krijg op geen enkele manier een melding van een nieuwe sms.
Toevallig de Sense taal op Dutch gezet? Dat veroorzaakt in ieder geval een dergelijk probleem.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 10:18
Saturnus schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:52:
[...]

Volgens mij als ik in een gebied kom met alleen GPRS dekking knalt 3G eruit en moet ik dat weer handmatig aan gaan zetten. 8)7
Ikzelf heb zelf thuis helemaal geen 3G-ontvangst. Loop ik naar buiten heb ik dat wel en dan schakelt mijn TP2 ook mooi over van GPRS naar 3G (HSDPA). Met 3G-modus aan overigens :)
Wellicht hoort deze vraag in een algemeen WM topic maar toch: is het mogelijk om je e-mail instellingen (zoals je signature) te exporteren zodat je deze niet na een flash opnieuw hoeft in te stelen? Het instellen van e-mail op zich is zo gepiept middels de wizard dus dat is niet zo'n probleem.

Iemand hier al ervaring met de Co0kie's Home Tab? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483
Hij zou het beste werken als deze in een ROM ingebakken zit overigens. EnergyROM heeft inmiddels een ROM waarin deze CAB ingebakken zit maar deze heb ik nog niet geprobeerd.

[ Voor 32% gewijzigd door JBS op 11-02-2010 09:53 ]

• Saturnus
  • Niet online
Tha_T schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:41:
[...]

Ikzelf heb zelf thuis helemaal geen 3G-ontvangst. Loop ik naar buiten heb ik dat wel en dan schakelt mijn TP2 ook mooi over van GPRS naar 3G (HSDPA). Met 3G-modus aan overigens :)
Ok. Ik ga er even op letten.
JBS schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:51:
Wellicht hoort deze vraag in een algemeen WM topic maar toch: is het mogelijk om je e-mail instellingen (zoals je signature) te exporteren zodat je deze niet na een flash opnieuw hoeft in te stelen? Het instellen van e-mail op zich is zo gepiept middels de wizard dus dat is niet zo'n probleem.
Niet zonder speciaal programma. Als je haast hebt, bespaar jezelf het wachten. Instellen doe je in een minuut of 3.
Iemand hier al ervaring met de Co0kie's Home Tab? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483
Hij zou het beste werken als deze in een ROM ingebakken zit overigens. EnergyROM heeft inmiddels een ROM waarin deze CAB ingebakken zit maar deze heb ik nog niet geprobeerd.
Jammer dat er geen screenshots in dat topic staan.
Saturnus schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:01:

Niet zonder speciaal programma. Als je haast hebt, bespaar jezelf het wachten. Instellen doe je in een minuut of 3.
Klopt, maar importeren is handiger :)
Ik ga niet wachten op een oplossing, ik type 't gewoon zelf totdat ik wat tegenkom :)
Saturnus schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:01:
Jammer dat er geen screenshots in dat topic staan.
Inderdaad, die stonden gisteren nog wel in de eerste post. Wellicht komen er nieuwe omdat er onlangs een nieuwe release vrijgegeven is.

\\Edit: En inderdaad, daar zijn de screenshots weer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

[ Voor 7% gewijzigd door JBS op 11-02-2010 16:54 ]

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Sorry hoor, maar ik ben al ongeveer een uur op zoek naar de voice recorder op mijn htc touch pro 2.. ok op internet nix te vinden.. jezus

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

ElmarNieser schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:38:
Sorry hoor, maar ik ben al ongeveer een uur op zoek naar de voice recorder op mijn htc touch pro 2.. ok op internet nix te vinden.. jezus
En dan post je zo'n opgefokte reactie? :?
Vertel eens wat meer, welke ROM draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
ElmarNieser schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:38:
je mag me ook wel boiler noemen

maar je kan gewoon opnemen in notities ?? zoals in elke windows mobile versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
die cookie's home tab ziet er best wel netjes uit :)
alleen werkt alleen op sense 2.5 dus.. ik heb gewoon de originele rom, is er ergens een cab file voor sense 2.5?? dan kan ik daarna deze cab erover heen zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Of je kijkt het Youtube filmpje van Cookies Home tab.
Ziet er errug netjes uit, ga toch weer twijfelen om een custom rom erop te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry299
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik heb sinds kort deze telefoon, en heb er gewoon de originele laatste wm 6.5 van htc op draaien.

Ik krijg alleen niet mijn plaats met het weer op het startscherm, deze blijft op antwerpen staan.

Als ik dus via tabblad weer kijk dan staat mijn plaats er gewoon bij maar krijg deze niet op het startscherm.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henry299 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:37:
Ik heb sinds kort deze telefoon, en heb er gewoon de originele laatste wm 6.5 van htc op draaien.

Ik krijg alleen niet mijn plaats met het weer op het startscherm, deze blijft op antwerpen staan.

Als ik dus via tabblad weer kijk dan staat mijn plaats er gewoon bij maar krijg deze niet op het startscherm.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
alle locaties verwijderen en dan updaten :) moet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik wil Microsoft Voice Command installeren op mijn telefoon.
Als ik bij de Microsoft website spiek, dan zie ik dat er 2 versies beschikbaar zijn nl. de Windows Mobile powered Pocket PC Version, en de Windows Mobile based smartphone version.
Gevoelsmatig ben ik geneigd de Windows Mobile based smartphone version aan te schaffen, maar ik weet niet zeker of die versie met touchscreens om kan gaan.
Weet iemand welke van de 2 smaken (het meest) geschikt is voor de Touch pro 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
PPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 16:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Je twijfel over de touchscreencompatibiliteit was terecht: als je de keuze tussen twee voornoemde smaken programma's krijgt moet je voor de TP2 altijd voor PPC kiezen, daar de ander geen touchscreenmogelijkheden heeft. Mogelijk werkt het wel, maar niet zo makkelijk als het zou kunnen.

Overigens verdwijnt geloof ik dit naam- en functieverschil met Windows Mobile 7.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik dat klokje zoals je overal ziet die steeds omklapt ik heb zo digitale erop nu ik wm6.5 heb

wat een gedoe zeg

zoals hieronder
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v638/IceQ/Co0kieHome/CH01.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Laatst online: 06-04 09:26
Ik heb sinds een aantal weken de officiele 6.5 rom op mn telefoon staan. Werkt goed, ziet er mooier uit en de lelijke windows interface is zo goed als helemaal weg. Helaas is de standbytijd nog maar 1,5 dagen, ipv 3 dagen. Meer mensen met hetzelfde probleem? De achteruitgang qua accuduur is echt enorm...Kan dit er mee te maken hebben dat de telefoon nu een 'my location' heeft en daarvoor wellicht de gps gebruikt? Meer mensen met deze ervaring? Of weet iemand hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:04:
hoe krijg ik dat klokje zoals je overal ziet die steeds omklapt ik heb zo digitale erop nu ik wm6.5 heb

wat een gedoe zeg

zoals hieronder
[afbeelding]
http://forum.xda-develope...?p=5536350&postcount=7832
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste