Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan tnx

staat deze klok nooit op de htc toutch pro 2 dan.

Ik heb helaas de t mobile versie is daar op een makkelijke manier vanaf te komen want ik kon ook al niet op de htc site de rom downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm gedownload

en cab geinstalleerd en nu ?

klok blijft het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:01:
hmm gedownload

en cab geinstalleerd en nu ?

klok blijft het zelfde
Soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook al geprobeerd maar niets helaas ben ik nu dom of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:28:
Oke dan tnx

staat deze klok nooit op de htc toutch pro 2 dan.

Ik heb helaas de t mobile versie is daar op een makkelijke manier vanaf te komen want ik kon ook al niet op de htc site de rom downloaden
aangezien jij tmobile versie hebt, krijg je die shit roze rom ;) enigste wat ik jou kan aanraden is, hard splen, dan de officiële nld rom downloaden en installeren :) dan krijg je die klok wel ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:04:
hoe krijg ik dat klokje zoals je overal ziet die steeds omklapt ik heb zo digitale erop nu ik wm6.5 heb

wat een gedoe zeg

zoals hieronder
[afbeelding]
Waarschijnlijk heeft T-mobile zijn eigen schil erover heen geplaatst waardoor het er bij jou anders uitziet dan op de originele TP2.

Ik zou eens via Google gaan zoeken of je misschien HTC Sense kan downloaden. Dat is de schil die over de originele TP2 zit.
(Al snel even gezocht) Zou eens op deze pagina kijken: http://www.redmondpie.com/download-htc-touchflo-3d-2.6/
Als ik het filmpje bekijk zou ik zeggen dat het hetzelfde is als die ik heb.
Misschien dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:41
Of gewoon ff over de klok swipen naar beneden :X
Magicjjk schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:07:
[...]

Waarschijnlijk heeft T-mobile zijn eigen schil erover heen geplaatst waardoor het er bij jou anders uitziet dan op de originele TP2.

Ik zou eens via Google gaan zoeken of je misschien HTC Sense kan downloaden. Dat is de schil die over de originele TP2 zit.
(Al snel even gezocht) Zou eens op deze pagina kijken: http://www.redmondpie.com/download-htc-touchflo-3d-2.6/
Als ik het filmpje bekijk zou ik zeggen dat het hetzelfde is als die ik heb.
Misschien dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:38
Heel wonderlijk. Mijn toestel doet weer volledig normaal. Het ging best grappig. Ik dacht, hey ik wil Android proberen op mn touch pro 2. Ik dat uitzoeken. Ik mn telefoon aanzetten, helemaal vergeten datie stuk was. Maar ok daar was de bootloader weer. Ik hem alsnog aan USB doen en hem uit en aan zetten (je hoopt toch dat er iets gebeurt ofzo....). En... toen deed ie het gewoon! En sindsdien(paar dagen) nergens last meer van! Heeeeeeel raar 8)7

Android is best geinig trouwens, jammer dat veel het nog niet doet. Start nu vooral Android op als ik me verveel en een game wil spelen ^^ Maar geen succes om dat lang aan te laten, omdat de backlight nog niet helemaal uitgaat als de telefoon op standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-09 16:21
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:12:
ook al geprobeerd maar niets helaas ben ik nu dom of zo ?
nee je bent niet dom maar het is de volgende keer wel verstandig om even voor onderzoek te plegen voor je een toestel van + 450 euro haalt
er is nog wel eens verschil in providers met toestellen ook met sim lock vrij etc etc
daarom heb ik dus kpn hi genomen sim lock vrij toestel en geen aangepaste software / roms etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Draait er iemand al de ''officiele'' sense 2.5 rom? ( gemakkelijk te vinden op XDA)
Ik draai hem nu 3 dagen en verreweg de beste rom voor mn TP zover, geen gerotzooi meer in lelijk windows menutjes, alles heeft nu een mooie afwerking.

Enige vervelende is een beetje het hoge geheugenverbruik, volgens mij staat push internet aan, weet iemand hoe je dat uit kan zetten bij 2.5?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Daar is een tweak voor. Zoek eens op "NoPushInternet 2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DapperKonijntje schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:17:
Draait er iemand al de ''officiele'' sense 2.5 rom? ( gemakkelijk te vinden op XDA)
Ik draai hem nu 3 dagen en verreweg de beste rom voor mn TP zover, geen gerotzooi meer in lelijk windows menutjes, alles heeft nu een mooie afwerking.

Enige vervelende is een beetje het hoge geheugenverbruik, volgens mij staat push internet aan, weet iemand hoe je dat uit kan zetten bij 2.5?
heb je de nederlandse update dan??
want op htc site staat die er nog niet op..
wel cool dat htc weer een update met sense 2.5 heeft gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 15:47
DapperKonijntje schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:17:

Ik krijg hem niet geinstalleerd. krijg een vendor id error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Slurpie schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:37:
[...]

Ik krijg hem niet geinstalleerd. krijg een vendor id error..
ja duh, je moet ook eerst hard splen want deze is de EU versie, niet de NLD versie ;)
alleen de NLD kan je zonder hard spl erop zetten :)

heb een topic geopend op xda waar alle officiële roms in komen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634536

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 17-02-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Er is al lang een officiële nederlande update rom: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=863&news_id=530

Het gaat om ROM-versie:1.66.404.1

sollly!

[ Voor 18% gewijzigd door Merlijn_merlin op 18-02-2010 01:09 ]

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Merlijn_merlin schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:58:
Er is al lang een officiële nederlande update rom: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=863&news_id=530

waar praat jij over??

Rom-upgrade voor HTC HD2 8)7

wij praten over de nieuwste rom met Sense 2.5 erop ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rohit op 17-02-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 16:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Merlijn_merlin schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:58:

Ik denk dat je in het verkeerde topic zit want daar op die pagina staat met koeienletters bovenaan "geschikt voor HD2" :p

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

DUX schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:44:
[...]

Ik denk dat je in het verkeerde topic zit want daar op die pagina staat met koeienletters bovenaan "geschikt voor HD2" :p
Frack, je hebt gelijk, stront in me ogen - of de wens van de hoop!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

• Saturnus
  • Niet online
Bah, heb nu (na 3 weken gebruik) al het idee dat de accu sneller leeg is dan toen. Komt vast door het geVNC over WiFi/3G.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Iemand die ook nog de XDandroid cab heeft geinstalleerd? Op zich werkt het best goed; alleen heb ik geen geluid en geen dataverbinding. Ik lees overal dat ze nog geen WiFi aan de praat hebben, maar zonder geluid en 3G is het ook een beetje nutteloos.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Saturnus
  • Niet online
Een .cab?
Heb wel die via haret op de SD gehad. Vond het vergeleken met WM maar een slecht OS. Ik ga hopen op een Ubuntu port net als voor de Xperia X1.

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 15:14
pfffff, ik wordt er nu helemaal horendol van. elke keer als mijn scherm uitgaat sluit ie alle programma's. ben ik aan het remote desktoppen en wil ik msn ff opstarten, sluit ie rdp. ben ik aan het google mappen en start ik mn outlook op, sluit ie google map. WTF?!?!

is dit ineens sinds 6.5 een register iets of zo?

de nieuwe google map die bij 6.5 komt crashte trouwens ook geregeld, heb nu de nieuwste 4.x nog wat geloof ik, geinstalleerd en die doet elke keer mn scherm uit :s

ik was eerst lyrisch over 6.5 maar vind het nu een beetje irritant worden. iemand een oplossing?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• Saturnus
  • Niet online
Hmm raar, dat hoort echt niet tenzij je natuurlijk het kruisje rechtsboven klinkt ipv te minimaliseren. Ik zou hardresetten. Als dat niet helpt reflash/andere ROM.

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 15:14
nee, ik zit in het programma en start dan gewoon een ander programma op. bijvoorbeeld via de sneltoetsen op het qwerty-tb.

raak het kruisje dus helemaal niet aan...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Hmm.. die nieuwe rom moet nogal buggy zijn. Ik ben wel benieuwd wanneer deze nieuwe rom in Nederland uitkomt, ben toch wel benieuwd. Er zijn overigens nog nergens screenshots/filmpjes te zien. Balen...

Aan de andere kant ben ik nu ook custom roms aan 't vergelijken met manila2.5 (niet 2.5.3) incl. landscape, welke raden jullie aan? Energy? Een andere snelle/stabiele rom? En dan te bedenken dat ik 't puur ga doen voor de nieuwe agenda view en de Cookiemonster tweak. :P

@ Saturnus: Gefeliciteerd! :D

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
Sergio's Cell series. Kun je kiezen tussen Manila's en 6.5./.x. NRGZ ben ik echt helemaal zat. Die gast brengt teveel uit tegelijk en nog allemaal fout. Sinds december heeft hij geen enkele moeite genomen om ook maar 1 bug op te lossen. Ik blijf patches en fixes toepassen. Echt geen zin meer in. Was op de Raphael ook zo, met misschien 2 uitzonderingen. Check Cell maar, hoogstens wat glitches. No showstoppers die ROM gerelateerd zijn in elk geval. De MSN versie die nu gebruikt wordt door alle Chef's irriteert me alleen een beetje.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Saturnus
  • Niet online
Energy loopt al 3 weken prima hier. :)
Maar ik kan er wel inkomen dat mensen het niets vinden. Er zitten echt veel programma's in die ik nooit zal gebruiken. Beter maakt hij een lite met wat cabjes er los bij.

offtopic:
Elke dag taart *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Saturnus op 18-02-2010 16:05 ]

• brrrt
Zo! Is de HTC klantenservice mij even een snelle beantwoorder!! Vanmiddag na mijn post een mail gestuurd en nu al antwoord! :D

Wel jammer dat ze nog niks van deze ROM afweten...
quote: Email naar HTC Klantenservice
New Response From [ Tom (Benelux Support (Tech)) ]

Beste,

Dank u wel voor uw vraag mbt de touch pro 2.

Er is nog geen informatie ons bekend over het release van deze sense voor nederlandse touch pro 2 toestellen.Mocht deze informatie in de toekomst beschikbaar worden, kan u deze terugvinden op htc.com/nl bij ondersteuning touch pro 2.
Hoe deze verder zal ontwikkelen tov de taskmanager is dan ook onduidelijk.

Tomas V.

HTC

---------------------------------------------
Ik schreef:

Goedemiddag,

ik ben al enige tijd een dankbaar gebruiker van uw telefoons. Na eerst een HTC P3650 (touch cruise) te hebben gehad, ben ik nu overgestapt op de HTC Touch Pro2. Hier is onlangs een Rom upgrade voor geweest naar WM6.5 met Sense2.1.

Vandaag zag ik dat er vorige week in South East Asia een nieuwe Rom upgrade gemaakt is voor mijn toestel. Deze upgrade heeft Sense2.5, het uiterlijk dat wij kennen van de HTC Touch HD2. De download hiervan is hier te vinden: http://www.htc.com/sea/su...?p_id=250&cat=2&dl_id=877

Heeft u enig idee wanneer wij deze upgrade in Nederland kunnen ontvangen? En of het mogelijk is om in deze software toch de taskmanager terug te krijgen?

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 15:47
Snel antwoord: ja, nuttig: niet echt.

Denk wel dat de nederlands versie er aankomt, maar dat ze hem eerst testen in hun eigen taal.

Vorige release zat er ook ruim 3 maanden tussen de euro versie en de nl versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
Ook weer hard spl nodig helaas. Zal het ondanks de naam toch niet een geknutselde versie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corrado20vt schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:18:
Ook weer hard spl nodig helaas. Zal het ondanks de naam toch niet een geknutselde versie zijn?
Als je HardSPL nodig hebt dan kan het geen officiele zijn. Kan toch niet dat je wat moet rotzooien om een officiele ROM te flashen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
corrado20vt schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:18:
dan doe jij toch iets verkeerds jonge ;)

ik heb geen hardspl. en heb hem vandaag gewoon kunnen flashen :)

Geen Task Manager... daar baal ik zeer van, heb al een task manager geprobeerd te installere maar die werkte niet,de Xperia X2 Taskmanager werkt wel, maar die vind ik niet zo wauw.. nu nog 1proberen taskmanager 2.1.
voor de rest, een best vernieuwde look, alles qua instellingen is overgenomen door Sense interface.
opzich best een goeie update.. moet nog verder getest worden..

dus voor de twijfelaars, DIT IS EEN OFFICIËLE ROM!!! GEEN HARD SPL VOOR NODIG!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:21:
[...]

dan doe jij toch iets verkeerds jonge ;)
Het staat bij de requirements, dus heel veel hoef je daar niet voor verkeerd te doen.
Heb jij voorheen geen custom ROM's gedraaid? Daarvoor heb je HardSPL nodig gehad, heb je dit ongedaan gemaakt? Anders verklaard dit natuurlijk waarom jij 'm gewoon kunt flashen.
Ik zeg niet dat je HardSPL nodig hebt, ik vraag me gewoon af waarom deze niet op de HTC site staat als dit allemaal zo officieel is zoals jij roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 00:44

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

rohit schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:21:
[...]

dus voor de twijfelaars, DIT IS EEN OFFICIËLE ROM!!! GEEN HARD SPL VOOR NODIG!!!
Wat ik me dan afvraag, waarom staat hij nog niet op de NL site van HTC? En, heeft iemand hem al geflasht?

Trouwens:

Requirements: Touch Pro2 ,HSPL

Dus HardSPL is toch nog vereist...

[ Voor 17% gewijzigd door GiantLeap op 20-02-2010 00:34 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eens even dat hele topic doorgelezen, hoor niemand over problemen met carkit in de auto, icm bluetooth, moet toch echt aan de telefoon liggen mijn vriendin heeft iphone en nergens last van, ook als hij gekoppeld is aan de carkit is hij zooo traag, niet dat hij normaal gesproken snel is, :N , alle updates geinstalleerd en de wm 6.5 staat er ook op , ik weet het niet meer, ook erg irritant als ik een gesprek voer in de auto, kan ik niet ophangen, blijft hij hangen en kan ik alleen door de bluetooth verbinding te verbreken dit oplossen.
ben te einde raad zit er zelfs over te denken hem op mp te zetten erg jammer want ik vind het toestenboard geniaal.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

gisteren de NL versie geflashed en deze heeft net als de WWE versie een hele grote bug, namelijk dat via speaker niemand je kan horen, soms werkt het wel, maar alleen als je eerst normaal opneemt.
Hopen dat ze dat gladstijken voor die op de website terecht komt.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Leenroc
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:49:
Net eens even dat hele topic doorgelezen, hoor niemand over problemen met carkit in de auto, icm bluetooth, moet toch echt aan de telefoon liggen mijn vriendin heeft iphone en nergens last van, ook als hij gekoppeld is aan de carkit is hij zooo traag, niet dat hij normaal gesproken snel is, :N , alle updates geinstalleerd en de wm 6.5 staat er ook op , ik weet het niet meer, ook erg irritant als ik een gesprek voer in de auto, kan ik niet ophangen, blijft hij hangen en kan ik alleen door de bluetooth verbinding te verbreken dit oplossen.
ben te einde raad zit er zelfs over te denken hem op mp te zetten erg jammer want ik vind het toestenboard geniaal.. _/-\o_
Ik weet niet welke carkit je hebt maar had dat probleem ook met mijn parrot 3100
Heb toen de parrot geupgrade waardoor het probleem grotendeels niet meer voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Leenroc schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:13:
[...]

Ik weet niet welke carkit je hebt maar had dat probleem ook met mijn parrot 3100
Heb toen de parrot geupgrade waardoor het probleem grotendeels niet meer voorkwam.
Ik heb een FX9000 5 inch navigatie cd alles in een ding in een 2010 mondeo met de laatste updates er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 00:44

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Ik heb net de nieuwe firmware gedlasht en het werkt allemaal veel sneller, Ik had geen HardSPL nodig! Alle instellingen zijn netjes verwerkt in de Sense interface en de knoppen op het startscherm vind ik ook erg handig.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb problemen met mn Windows live messenger, deze zet al mijn contactpersonen in mijn toestel. Hierdoor staan zowel mijn telefonische als mijn MSN contactpersonen in mijn telefoon. Lekker handig is dat niet, wel lekker chaotisch. :(

Edit: Ik ben niet zo stom geweest om die vakjes niet weg te halen bij het eerste gebruik van live messenger.
Met andere woorden: ik heb aangegeven bij het eerste gebruik dat ik mijn messenger lijst NIET met mijn telefoon wilde synchroniseren. Toch deed die dat.

Nadat ik overnieuw de officiele ROM met manilla 2.5 op mijn toestel had geflashed en het nog een keer probeerde, kreeg ik wéér alle messenger contacten in mijn telefoon. :| het is gewoon een buggg! :'(

[ Voor 50% gewijzigd door trobbelsjoeter op 20-02-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Waarschijnlijk is dat in een custom ROM gefixed...

Nu heb ik ook weer vage problemen...wat MP3's erop gezet en smsen daarna gaat niet meer ofzo, vastlopers...erg vreemd.

Edit:
Alweer nu gewoon na een normale boot enz. :S

[ Voor 13% gewijzigd door Saturnus op 21-02-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Engelstalige TP2. Kan ik al ergens officieel de nieuwe ROM downloaden?
Op deze pagina (http://www.htc.com/sea/su...?p_id=250&cat=2&dl_id=877) lukt het uiteraard niet. ("Sorry, this software download is not suitable for your device.")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Rechtboven, links van het zoekvak staat "Select Country," die zal je vast nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar als ik de juiste country kies, verdwijnt de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Wat als je er dan weer heen bladert? Dan staat hij er nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Kan iemand screenshots posten van de nieuwe romupdate? Ik ben toch wel behoorlijk benieuwd, vooral naar de agenda-weergave (is er nu ook week/maand/agenda (zoals HD2) invoer in sense-stijl?). En hoe is het CPU verbruik na opstart?

Beetje jammer dat ik deze week bij m'n ouders ben en dus een weekje geen update kan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01
De oude (RUU_Rhodium_S_HTC_NLD_1.88.404.3_Radio_Rhodium_4.49.25.17_Signed_Ship.exe)
De nieuwe (RUU_Rhodium_S2_HTC_NLD_2.07.404.1_Radio_Rhodium_4.49.25.91_Signed_Ship.exe)

En 17mb groter.

De HTC site maakt melding van 2 engelse WM 6.5 updates.
Aangezien de nederlandse versie ong 1 week later komt, zou die er elk moment op kunnen staan. :)

Hopelijk heeft iemand hierover wat meer info en evt screenshots.

Aangezien mijn telefoon nog nooit een hardspl heeft gehad durf ik deze nieuwe rom nog niet aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Von Henkel op 22-02-2010 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Er zit zelfs een andere radio rom bij. :o Meen maar dat ik in een poll zag dat ze over versie x91 niet erg te spreken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zelf ben ik ook het minst tevreden over deze radio rom. Heb heel vaak dat m'n bereik (kpn hi) wegvalt, 5 minuten daarna staan er weer 5 streepjes. Zou mooi zijn als ook dit verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:58:
Wat als je er dan weer heen bladert? Dan staat hij er nog steeds niet?
Nee...
De link http://www.htc.com/sea/su...?p_id=250&cat=2&dl_id=877 werkt,
maar de link http://www.htc.com/europe...?p_id=250&cat=2&dl_id=877 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JBS schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:34:
[...]

Het staat bij de requirements, dus heel veel hoef je daar niet voor verkeerd te doen.
Heb jij voorheen geen custom ROM's gedraaid? Daarvoor heb je HardSPL nodig gehad, heb je dit ongedaan gemaakt? Anders verklaard dit natuurlijk waarom jij 'm gewoon kunt flashen.
Ik zeg niet dat je HardSPL nodig hebt, ik vraag me gewoon af waarom deze niet op de HTC site staat als dit allemaal zo officieel is zoals jij roept.
jij loopt nog niet zolang rond hier volgens mij ofniet? alle roms, zijn altijd weken eerder op XDA dan op de htc site.. dat is standaard.. vraag me niet hoe ze het doen maar het gebeurt toch..
ik ben geen idioot, als ik zeg dat je geen Hardspl nodig hebt dan is dat ook zo. aangezien ik het ook niet heb geinstalleerd.. zou wel nep zijn want dan kan ik volgens jou ook een custom rom flashen nu..
MHz schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:41:
[...]
Wat ik me dan afvraag, waarom staat hij nog niet op de NL site van HTC? En, heeft iemand hem al geflasht?
Trouwens:
Requirements: Touch Pro2 ,HSPL
Dus HardSPL is toch nog vereist...
toch niet he? ik zei het je toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wat doe je moeilijk, http://htcpedia.com/offic...c-rhodium-rom.html?page=1 de EU rom :)

nou weekend getest met de nieuwe rom, sommige dingen spreken mij aan, maar ook veel dingen niet..
taskmanager is echt een gemis.. de sony xperia x2 taskmanager is een beetje gaar, want als erop klikt komt het status venstertje tevoorschijn, niet echt handig dus.. voor de rest, de berichten applicatie vind ik maar poep, werkt heel traag en is echt niet handig ofzo.. geef mij maar gewoon de oude versie..
en voor hierboven ergens wie er last had van msn applicatie? uh ik heb ook gewoon de vinkjes uitgezet dat hij niet moest synchroniseren, en dat werkte gewoon hoor.. heb geen email adressen in mijn contactpersonenlijst :) dus dan heb je waarschijnlijk toch iets verkeerds gedaan ;)
ook is de RADIO echt schijt volgens mij.. een tijdje terug had ik een probleem dat als ik een sms ontving, mijn telefoon aanging maar er geen sms doorkwam :S dus ik kreeg die sms gewoon niet, maar mijn telefoon sprong wel aan.. toendertijd verholpen door de nieuwste rom erop te zetten, nu is dat probleem er gewoon weer :S aangezien ik veel sms is dat fucking irritant.. ik lees op XDA dat er meerdere problemen zijn met die radio, dat mensen gewoon gesprekken missen omdat ze niet eens overgaan ofz.. als de rom op de htc site komt meteen maar es emailen over deze dingen, want dit is 10 keer niks..

[ Voor 21% gewijzigd door Rohit op 22-02-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
@ Rohit: Welke provider heb je?
En kan je wat screenshots maken? (kan echt niet wachten tot volgende week voor de flash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
brrrt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:57:
@ Rohit: Welke provider heb je?
En kan je wat screenshots maken? (kan echt niet wachten tot volgende week voor de flash)
ik heb telfort, dus zelfde als kpn.. wel weet ik dat er een storing gaande is sinds 18 februari, en dat heeft ook te maken met SMS.. weet niet of het misschien daaraan kan liggen dat smsjes zeg maar niet volledig doorgestuurd worden naar de telefoons ofz..
screenshots? kijk even naar de HD2 :) precies zelfde interface ;)
en hoezo moet je wachtten tot volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Omdat hij bij zijn ouders is en niet thuis. Thuis heeft hij de datakabel liggen. :*) (hoe wist ik dat toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
trobbelsjoeter schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:22:
Omdat hij bij zijn ouders is en niet thuis. Thuis heeft hij de datakabel liggen. :*) (hoe wist ik dat toch?)
tegenwoordig heb je overal wel een mini usb liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag overstap gemaakt van t-mobiel naar telfort. Alles werkt behalve het internetgebeuren! In eerste instantie dacht ik dat er iets fout was gegaan dus ff met telfort gebeld maar daar staat alles goed. Even op hun site gekeken en gezien dat je voor een htcpro 2 een paar stappen moest volgen wat ik ook heb gedaan. Getest en dit werkte en natuurlijk ook bevestigd. Na een herstart was er opeens geen verbinding meer mogelijk en bleek dat ik dus wederom die 18 stappen opnieuw moest doen. Je raad het al, na een herstart zelfde verhaal.

Iemand suggesties of een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:29:
Vandaag overstap gemaakt van t-mobiel naar telfort. Alles werkt behalve het internetgebeuren! In eerste instantie dacht ik dat er iets fout was gegaan dus ff met telfort gebeld maar daar staat alles goed. Even op hun site gekeken en gezien dat je voor een htcpro 2 een paar stappen moest volgen wat ik ook heb gedaan. Getest en dit werkte en natuurlijk ook bevestigd. Na een herstart was er opeens geen verbinding meer mogelijk en bleek dat ik dus wederom die 18 stappen opnieuw moest doen. Je raad het al, na een herstart zelfde verhaal.

Iemand suggesties of een tip?
wat d8 je van > Instellingen > Verbindingen > Verbindinginstellen ofzo. daar kies je telfort en hij doet alles vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Laatst online: 16-08 17:26
rohit schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:08:
[...]

wat doe je moeilijk, http://htcpedia.com/offic...c-rhodium-rom.html?page=1 de EU rom :)

nou weekend getest met de nieuwe rom, sommige dingen spreken mij aan, maar ook veel dingen niet..
taskmanager is echt een gemis.. de sony xperia x2 taskmanager is een beetje gaar, want als erop klikt komt het status venstertje tevoorschijn, niet echt handig dus.. voor de rest, de berichten applicatie vind ik maar poep, werkt heel traag en is echt niet handig ofzo.. geef mij maar gewoon de oude versie..
en voor hierboven ergens wie er last had van msn applicatie? uh ik heb ook gewoon de vinkjes uitgezet dat hij niet moest synchroniseren, en dat werkte gewoon hoor.. heb geen email adressen in mijn contactpersonenlijst :) dus dan heb je waarschijnlijk toch iets verkeerds gedaan ;)
ook is de RADIO echt schijt volgens mij.. een tijdje terug had ik een probleem dat als ik een sms ontving, mijn telefoon aanging maar er geen sms doorkwam :S dus ik kreeg die sms gewoon niet, maar mijn telefoon sprong wel aan.. toendertijd verholpen door de nieuwste rom erop te zetten, nu is dat probleem er gewoon weer :S aangezien ik veel sms is dat fucking irritant.. ik lees op XDA dat er meerdere problemen zijn met die radio, dat mensen gewoon gesprekken missen omdat ze niet eens overgaan ofz.. als de rom op de htc site komt meteen maar es emailen over deze dingen, want dit is 10 keer niks..
Probeer eens ArkSwitch als taskmanager, werkt goed.

Staat wel ergens op XDA, anders Google :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
siempie76 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Probeer eens ArkSwitch als taskmanager, werkt goed.

Staat wel ergens op XDA, anders Google :-)
IK HEB HEM TERUG!!! :D

DUTTY'S TASK MANAGER :) VOOR DE HD2

http://forum.xda-develope...entid=246175&d=1258114331

zo na een reboot staat mijnes op 51% met de vorige rom + tweaks was dat toch wat lager..
met Sense 2.5 uit is hij 39 %

[ Voor 37% gewijzigd door Rohit op 22-02-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Geheugen gebruik of CPU gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 10:18
Ik heb sinds vandaag ineens last van een CPU-drain. Eergister alles perfect qua CPU en accu en vandaag is hij tussen 8 uur 's ochtends en 1 uur 's middags volledig leeggelopen. Aan de configuratie is niets veranderd. Heel erg raar. De Task Manager openen lukte ook niet omdat de CPU dat niet kon bijbenen maar zoiets al SMS ging wel goed :?

Vanavond maar eens beter naar gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hoe weet je dat het de CPU is en niet het geheugen dat volgelopen is?

Voor mensen die nieuws: Knoppen HD2 kunnen door tweak dienen als 'notificatielampje' ook willen op de Touch Pro 2...ja het kan. :D Download en gebruik de exe's uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636439

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
geheugen gebruik ;)
gewoon dat percentage wat je rechtsboven op je schermpje krijgt als je task manager opent :)

die notificaties lampjes gaan we es ff uitproberen :)

mijn telefoon is vandaag gewoon al 2 keer gereset omdat hij zwart beeld gaf Kut rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 10:18
Saturnus schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:06:
Hoe weet je dat het de CPU is en niet het geheugen dat volgelopen is?
Enerzijds werd mijn TP2 erg warm aan de onderkant. Anderzijds kan je TP2 toch niet extra snel leeg raken als het geheugen vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Tha_T schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Enerzijds werd mijn TP2 erg warm aan de onderkant. Anderzijds kan je TP2 toch niet extra snel leeg raken als het geheugen vol zit?
bluetooth/wifi aan??

notificaties zijn wel beter nu man :)

lijkt een beetje op mijn touch pro (A)

leuke zou zijn dat je ze als een wave bijvoorbeeld zou kunnen instellen van links naar rechts :)
iemand goed in programmeren?

[ Voor 27% gewijzigd door Rohit op 22-02-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
rohit schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:23:
[...]

geheugen gebruik ;)
gewoon dat percentage wat je rechtsboven op je schermpje krijgt als je task manager opent :)

die notificaties lampjes gaan we es ff uitproberen :)

mijn telefoon is vandaag gewoon al 2 keer gereset omdat hij zwart beeld gaf Kut rom
Ok hier staat dat op 55% na reboot. Verwacht niet dat het in de toekomst veel lager gaat worden.
Tha_T schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Dat zal dan idd wel de CPU zijn.
rohit schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:42:
[...]

bluetooth/wifi aan??

notificaties zijn wel beter nu man :)

lijkt een beetje op mijn touch pro (A)

leuke zou zijn dat je ze als een wave bijvoorbeeld zou kunnen instellen van links naar rechts :)
Hij is nog verder aan het ontwikkelen, hopelijk komt er een standalone app voor. Maar een wave gaat denk ik niet lukken. Ik heb nog niet gezien dat de verlichting van 1-3 toetsen aan was. Het is dus alles aan of alles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
das wel jammer dan! :P
ik vond die van mijn oude touch pro zo mooi :p

Xtreme XL heeft de nl rom geupload:
http://rapidshare.com/fil....49.25.91_Signed_Ship.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:05
Beetje offtopic, maar toch even de vraag: Iemand die weet of HTC de Pro2 Mini (codename: Terra) nog uit gaat brengen dit voorjaar?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilyz.com/wp-content/uploads/HTC-Tera.jpg

De Tera lijkt als twee druppels water op de HTC Touch Pro2. Echter de Tera wordt een slag kleiner. Het scherm wordt 3.0 inch groot en resistief aanraakgevoelig. Met de Tera lijkt HTC de strategie van nokia te volgen die met de N97 mini ook een kleinere variant van een toestel (in dit geval de N97) op de markt zetten.

[ Voor 60% gewijzigd door Pedr0 op 23-02-2010 10:29 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pedr0 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:28:
Beetje offtopic, maar toch even de vraag: Iemand die weet of HTC de Pro2 Mini (codename: Terra) nog uit gaat brengen dit voorjaar?

[afbeelding]

De Tera lijkt als twee druppels water op de HTC Touch Pro2. Echter de Tera wordt een slag kleiner. Het scherm wordt 3.0 inch groot en resistief aanraakgevoelig. Met de Tera lijkt HTC de strategie van nokia te volgen die met de N97 mini ook een kleinere variant van een toestel (in dit geval de N97) op de markt zetten.
hmmzz best dom vindt ik.. wacht meer op de touch pro3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
[...]

Vind je ook niet dat de batterijduur enorm is toegenomen met deze rom? Hij gaat naar mijn mening nu bijna dubbel zo lang mee, bij gelijkmatig gebruik als voorheen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Draquilla schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:39:
[...]

Vind je ook niet dat de batterijduur enorm is toegenomen met deze rom? Hij gaat naar mijn mening nu bijna dubbel zo lang mee, bij gelijkmatig gebruik als voorheen :) .
dat wel, ik heb em eergister opgeladen in de avond, en hij is nu op 70% dus 30 % in ongeveer 30 uur..
maargoed, heb hem ook al een aantal keren aan de pc gehangen voor ongeveer 10 minuten bij elkaar denk ik.. en hij is ook al 10 keer gereset ofzo omdat hij gewoon niks meer deed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb tp2 sinds een week, heb deze topic volgens mij goed doorgenomen, heb toch wat vragen:

wat me opvalt is dat downloads vastlopen als toestel switcht van H naar 3G. Is dit simpel met een instelling op te lossen?

gebruiken jullie een virusscanner op de tp2? welke is aan te raden?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:03:
heb tp2 sinds een week, heb deze topic volgens mij goed doorgenomen, heb toch wat vragen:

wat me opvalt is dat downloads vastlopen als toestel switcht van H naar 3G. Is dit simpel met een instelling op te lossen?

gebruiken jullie een virusscanner op de tp2? welke is aan te raden?

thnx
nee gebruik geen virusscanner, dat vindt ik zo een bullshit.. net alsof je zoveel download op je tel?

en wat download je dan dat het vastloopt? heb je nzb mobile eropstaan ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Virusscanner, nee echt niet. Sense 2.5 vraag al veel van de hardware ik ga er niet ook nog een virusscanner bij opzetten. Als je zelf goed in de gaten houdt welke exes en cabs je binnen haalt kan er weinig mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
trobbelsjoeter schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:22:
Datakabel had ik wel liggen (camerakabeltjes passen ook ;)) maar ik heb mijn veel gebruikte applicaties op m'n computer thuis staan. Maar ja, ook veel van deze applicaties heb ik op m'n sd kaart staan. En omdat ik toch vrij ben vandaag, heb ik maar even de update gedaan.

Wat heb ik veel te veel programma's op m'n telefoon staan zeg!!
En ook ik heb ondervonden dat je geen HardSPL nodig hebt voor de update. Ik heb dat bij dit toestel nog niet gedaan, en kon gewoon de update uitvoeren.

Ik zal m'n bevindingen posten wanneer ik de software meer heb uitgevogeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:25:
[...]

nee gebruik geen virusscanner, dat vindt ik zo een bullshit.. net alsof je zoveel download op je tel?

en wat download je dan dat het vastloopt? heb je nzb mobile eropstaan ofz?
Dank voor je antwoord
Het gaat gewoon om dingen als cab files van internet die ik via de tp2 download, of bv een grote update van een bestaand programma. . Je ziet dan zo'n downloadscherm met de voortgang als groen balkje. Op het moment dat mijn tp2 (WM 6,5, kpn) schakelt van H naar 3G stopt ie met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
zo gisterenavond de tp2 besteld, morgen heb ik hem.
ben benieuwd hoe hij is, had hiervoor een touch daimond.

wat raden jullie mij om eerst doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:06:
zo gisterenavond de tp2 besteld, morgen heb ik hem.
ben benieuwd hoe hij is, had hiervoor een touch daimond.

wat raden jullie mij om eerst doen?
De 3 delen van dit topic doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wat ik ook niet snap, waar the fuck is het oproepen gedeelte heen :S als je nu gemiste oproep hebt ofz kan je nergens op de hometab meer klikken... ik snap niet waarom ze ipv oproepen nu Agenda daar hebben staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Eenmaal de 'hoorn opnemen-knop' indrukken is genoeg toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:52:
Eenmaal de 'hoorn opnemen-knop' indrukken is genoeg toch? :)
zo werkt het niet.. ik wil graag alle oproepen zien zoals altijd in touchflo/sense heeft gezeten.
en niet de opneem knop indrukken en dan menu en dan naar oproepen.. de applicatie is er wel alleen de snelkoppeling op de hometab ontbreekt :S weet iemand misschien een progje die de snelkoppelingen van manilla/sense kan aanpassen? weet dat er altijd een touchflo progje is geweest die dat wel kon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, sorry, ben niet zo thuis in dit milieu :)
[...]ook is de RADIO echt schijt volgens mij.. een tijdje terug had ik een probleem dat als ik een sms ontving, mijn telefoon aanging maar er geen sms doorkwam :S dus ik kreeg die sms gewoon niet, maar mijn telefoon sprong wel aan.. toendertijd verholpen door de nieuwste rom erop te zetten, nu is dat probleem er gewoon weer :S aangezien ik veel sms is dat fucking irritant[...]
Eindelijk lees ik eens het probleem dat ik al heb sinds de vorige ROM upgrade. Ik ben echter niet zeker of dit aan de radio ligt. Bij mij gebeurt bijvoorbeeld dit:
  • iemand stuurt mij een SMS-bericht
  • GSM maakt geen geluid en springt niet aan
  • pas als ik op de power-knop druk, gaat het geluid "bericht ontvangen" en trilt de GSM
Dit doet mij vermoeden dat het bericht wel is aangekomen, maar dat het foutloopt bij het melden...

Getuige hiervan: afgelopen zondag ging zelfs mijn wekker niet af! (en ja, hij stond echt goed ingesteld...)

Met welke ROM-versie was dit probleem verholpen, en waar kan ik daar aanraken?

PS Iemand ervaring met de LEO?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:23:
[...]

Thx, sorry, ben niet zo thuis in dit milieu :)

[...]

Eindelijk lees ik eens het probleem dat ik al heb sinds de vorige ROM upgrade. Ik ben echter niet zeker of dit aan de radio ligt. Bij mij gebeurt bijvoorbeeld dit:
  • iemand stuurt mij een SMS-bericht
  • GSM maakt geen geluid en springt niet aan
  • pas als ik op de power-knop druk, gaat het geluid "bericht ontvangen" en trilt de GSM
Dit doet mij vermoeden dat het bericht wel is aangekomen, maar dat het foutloopt bij het melden...

Getuige hiervan: afgelopen zondag ging zelfs mijn wekker niet af! (en ja, hij stond echt goed ingesteld...)

Met welke ROM-versie was dit probleem verholpen, en waar kan ik daar aanraken?

PS Iemand ervaring met de LEO?
zal wel aan de rom ligge ja :)

maarre jij wilt de LEO rom op je Touch pro2 Rhodium telefoon zetten? dat zal niet goed gaan hoor..
als je geen verstand hebt van flashen, zou ik je dat ook niet aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
JBS schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:15:
[...]
De 3 delen van dit topic doorlezen :)
haha oke, dat zal ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om een cutom ROM te installeren op mijn Touch Pro 2. Sinds WinMo 6.5 is mijn telefoon namelijk een stuk trager, het geheugenverbuik is een stuk hoger (gemiddeld 80% zonder extra draaiende programma's naast Manila). Daarnaast heb ik soms last van rare bugs, telefoon die spontaan uit gaat en niet meer aan wil tenzij ik de batterij eruit haal en erin doe. Ook werkt Midomi van Samsung niet meer sinds de 6.5 upgrade, hij zegt dat hij een fout heeft met opnemen.

Al met al goede reden om eens te kijken naar een Custom ROM. Ik heb niet veel eisen, alleen dat het stabiel en snel is en dat ik nog steeds mijn software kan draaien (TomTom, Flitsnav, Total Commander, G-Alarm). Echter zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn namelijk meerdere ROMS om uit te kiezen.

Ik zie hier vaak de Energy ROM voorbij komen.. Zijn er mensen die al meerdere ROMS hebben getest en mij een onderbouwde mening kunnen geven? Hoe verloopt verder het flashproces, is dat makkelijk uit te voeren? Ik heb wel een redelijke ICT kennis, dus met een tutorial van de ROM die ik dan ga kiezen moet het wel lukken. Zijn er nog dingen waar je op moet letten?

Alvast bedankt voor de tips! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:07:
Ik zit erover te denken om een cutom ROM te installeren op mijn Touch Pro 2. Sinds WinMo 6.5 is mijn telefoon namelijk een stuk trager, het geheugenverbuik is een stuk hoger (gemiddeld 80% zonder extra draaiende programma's naast Manila). Daarnaast heb ik soms last van rare bugs, telefoon die spontaan uit gaat en niet meer aan wil tenzij ik de batterij eruit haal en erin doe. Ook werkt Midomi van Samsung niet meer sinds de 6.5 upgrade, hij zegt dat hij een fout heeft met opnemen.

Al met al goede reden om eens te kijken naar een Custom ROM. Ik heb niet veel eisen, alleen dat het stabiel en snel is en dat ik nog steeds mijn software kan draaien (TomTom, Flitsnav, Total Commander, G-Alarm). Echter zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn namelijk meerdere ROMS om uit te kiezen.

Ik zie hier vaak de Energy ROM voorbij komen.. Zijn er mensen die al meerdere ROMS hebben getest en mij een onderbouwde mening kunnen geven? Hoe verloopt verder het flashproces, is dat makkelijk uit te voeren? Ik heb wel een redelijke ICT kennis, dus met een tutorial van de ROM die ik dan ga kiezen moet het wel lukken. Zijn er nog dingen waar je op moet letten?

Alvast bedankt voor de tips! :).
tip voor jou , zoek mijn post op van paar weken geleden, met allemaal tips en tweaks.. daarmee is je tel op 55% of minder zonder dat er iets aanstaat :) dat 80% heb ik nooit, ook al zet ik 10 programma's aan.. dus ik denk dat je iets verkeerds doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Na even een dagje met de nieuwe ROM bezig te zijn, kan ik alleen concluderen dat ik 'm alles behalve prettig vind! Het ziet er wel mooi/gelikt uit, maar ik ben sowieso 3 uur bezig geweest met de contacten vanaf activesync naar mijn toestel te brengen en daarna ook constant vastlopers. Dit heb ik tot nu toe nog geen een keer gehad met een rom...

Kan 't liggen dat 't nog zwaar in beta is? Anders toch maar even een custom rom erop plaatsen volgende week. Heb m'n hele vrije dag verkloot aan deze rom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Was het een Sense 2.5 versie? En heb je backups (veel sms?) terug gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:06:
NIEUWE ROM, dus waarschijnlijk sense 2.5 ja ;)

ja ik vindt het ook maar niks hoor.. ziet er wel heel mooi uit enzo maar toch het werkt niet zo rlxt..

die sms applicaties :S is zo traag en gaar man.. ik smste vroeger ook gewoon met de normale applicatie, maar die hebbe ze er helemaal uitgesloopt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:41:
[...]

tip voor jou , zoek mijn post op van paar weken geleden, met allemaal tips en tweaks.. daarmee is je tel op 55% of minder zonder dat er iets aanstaat :) dat 80% heb ik nooit, ook al zet ik 10 programma's aan.. dus ik denk dat je iets verkeerds doet ;)
Zal zo eens kijken.. De tweaks had ik al over gelezen idd, maar nog niet geprobeerd. Maar behalve het geheugen heb ik ook vage bugs. Telefoon die dus spontaan uit gaat en niet meer aan wil of dat ik aan het bellen ben en de persoon mij opeens heel slecht hoort of dat mijn telefoon de verbinding verbreekt met een zachte piep-piep-piep toon. Het zou natuurlijk aan de hardware kunnen liggen, maar misschien is de standaard ROM niet helemaal lekker? Bij reboot is mijn geheugengebruik 65%, maar dat loopt snel op naar 80% en soms zelfs 90%. Ik heb niet veel crap erop staan, hooguit G-Alarm dat op de achtergrond draait als wekker.. Ik let er ook altijd op om mijn programma's goed te sluiten en niet te minimaliseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:12:
[...]

Zal zo eens kijken.. De tweaks had ik al over gelezen idd, maar nog niet geprobeerd. Maar behalve het geheugen heb ik ook vage bugs. Telefoon die dus spontaan uit gaat en niet meer aan wil of dat ik aan het bellen ben en de persoon mij opeens heel slecht hoort of dat mijn telefoon de verbinding verbreekt met een zachte piep-piep-piep toon. Het zou natuurlijk aan de hardware kunnen liggen, maar misschien is de standaard ROM niet helemaal lekker? Bij reboot is mijn geheugengebruik 65%, maar dat loopt snel op naar 80% en soms zelfs 90%. Ik heb niet veel crap erop staan, hooguit G-Alarm dat op de achtergrond draait als wekker.. Ik let er ook altijd op om mijn programma's goed te sluiten en niet te minimaliseren..
dan zou ik toch even contact opnemen met de helpdesk ;) standaard rom, gebruik ik normaal ook, en werkte altijd goed met de tweaks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Saturnus schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:06:
Klopt, het was de nieuwe sense2.5 versie. Ik heb mijn smsjes (ruim 600) terug gezet met MyPhone, en de contacten/agenda met ActiveSync (met Myphone krijg je 't uiteindelijk dubbel).
Volgende week toch maar inlezen in de Custom ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:15:
[...]

dan zou ik toch even contact opnemen met de helpdesk ;) standaard rom, gebruik ik normaal ook, en werkte altijd goed met de tweaks ;)
Ja, laat ik dat maar doen dan. As we speak is mijn telefoon weer in lockmodus.. Hij lag op tafel in standby, wil ik hem net aanzetten en gaat hij niet meer aan. Alleen batterij eruit en erin wilde werken. Soms heb ik er een paar dagen geen last van en dan weer 4x op een dag.. Geen pijl op te trekken, ik doe ook niets bijzonders waardoor hij dit zou kunnen doen..

-edit- Net de klantenservice gebeld en hij adviseerde een hard-reset te doen, maar dat heb ik natuurlijk al meerdere keren geprobeerd. Toen zei hij probeer de ROM opnieuw te installeren, en dat heb ik nog niet geprobeerd. Dus dat eerst doen en indien nog steeds problemen mag ik weer terugbellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:54:
[...]

Ja, laat ik dat maar doen dan. As we speak is mijn telefoon weer in lockmodus.. Hij lag op tafel in standby, wil ik hem net aanzetten en gaat hij niet meer aan. Alleen batterij eruit en erin wilde werken. Soms heb ik er een paar dagen geen last van en dan weer 4x op een dag.. Geen pijl op te trekken, ik doe ook niets bijzonders waardoor hij dit zou kunnen doen..

-edit- Net de klantenservice gebeld en hij adviseerde een hard-reset te doen, maar dat heb ik natuurlijk al meerdere keren geprobeerd. Toen zei hij probeer de ROM opnieuw te installeren, en dat heb ik nog niet geprobeerd. Dus dat eerst doen en indien nog steeds problemen mag ik weer terugbellen.
ja rom flashen kan helpen, maargoed dan is het misschien voor de 1e paar weken goed ofz en dan begint hij het kuren te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
rohit schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:12:
[...]

NIEUWE ROM, dus waarschijnlijk sense 2.5 ja ;)

ja ik vindt het ook maar niks hoor.. ziet er wel heel mooi uit enzo maar toch het werkt niet zo rlxt..

die sms applicaties :S is zo traag en gaar man.. ik smste vroeger ook gewoon met de normale applicatie, maar die hebbe ze er helemaal uitgesloopt :S
Klopt ja. Hier loopt hij nu een maandje lekker, op sms na dan want, dat blijft sloom en soms zelfs buggy overkomen.
brrrt schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:28:
[...]

Klopt, het was de nieuwe sense2.5 versie. Ik heb mijn smsjes (ruim 600) terug gezet met MyPhone, en de contacten/agenda met ActiveSync (met Myphone krijg je 't uiteindelijk dubbel).
Volgende week toch maar inlezen in de Custom ROMs.
Ik weet niet hoe erg het is, maar als er nauwelijks beweging inzit zou ik eens kijken of het wel werkt als je geen sms backups terug zet. Stiekem hoop ik dat het geen verschil maakt want dat zou betekenen dat en/of bij veel sms je telefoon rete traag wordt en/of dat sms backups terug zetten je telefoon rete traag maakt, waarbij het laatste ervoor zou zorgen dat je na elke flash clean moet beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:46:
[...]

Klopt ja. Hier loopt hij nu een maandje lekker, op sms na dan want, dat blijft sloom en soms zelfs buggy overkomen.
hoe heb jij de nieuwste rom al een maand en wij een week???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik doelde op Sense 2.5 algemeen. Zou kunnen zijn dat het messaging gedeelte bij 'jullie' brak is maar dat zou raar zijn als het echt een officiele ROM is/wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:37:
Ik doelde op Sense 2.5 algemeen. Zou kunnen zijn dat het messaging gedeelte bij 'jullie' brak is maar dat zou raar zijn als het echt een officiele ROM is/wordt.
oh dus jij geloofd nog steeds niet dat dit officieel is?? waarom kan ik hem dan zonder hardSPL flashen??

HTC verprutst wel vaker dinge, geen ene rom van hun werkt vanaf de fabriek 100% dusja..

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste