wat doe je moeilijk,
http://htcpedia.com/offic...c-rhodium-rom.html?page=1 de EU rom
nou weekend getest met de nieuwe rom, sommige dingen spreken mij aan, maar ook veel dingen niet..
taskmanager is echt een gemis.. de sony xperia x2 taskmanager is een beetje gaar, want als erop klikt komt het status venstertje tevoorschijn, niet echt handig dus.. voor de rest, de berichten applicatie vind ik maar poep, werkt heel traag en is echt niet handig ofzo.. geef mij maar gewoon de oude versie..
en voor hierboven ergens wie er last had van msn applicatie? uh ik heb ook gewoon de vinkjes uitgezet dat hij niet moest synchroniseren, en dat werkte gewoon hoor.. heb geen email adressen in mijn contactpersonenlijst

dus dan heb je waarschijnlijk toch iets verkeerds gedaan

ook is de RADIO echt schijt volgens mij.. een tijdje terug had ik een probleem dat als ik een sms ontving, mijn telefoon aanging maar er geen sms doorkwam

dus ik kreeg die sms gewoon niet, maar mijn telefoon sprong wel aan.. toendertijd verholpen door de nieuwste rom erop te zetten, nu is dat probleem er gewoon weer

aangezien ik veel sms is dat fucking irritant.. ik lees op XDA dat er meerdere problemen zijn met die radio, dat mensen gewoon gesprekken missen omdat ze niet eens overgaan ofz.. als de rom op de htc site komt meteen maar es emailen over deze dingen, want dit is 10 keer niks..
[
Voor 21% gewijzigd door
Rohit op 22-02-2010 10:22
]