Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Sorcerer8472 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:29:
[...]

Zelfde geldt voor mij. Moet wel nog even flink nadenken over of ik wel weer een HTC wil. Bij een Nokia heb je wat minder features, wat anders uitgewerkt, maar het werkte wel altijd. Dit is al de 2e HTC-telefoon (beide wel Windows) die eigenlijk hoe langer ik hem heb langzaam steeds meer teleurstelt...
klinkt heel erg bekend in de oren,
zit toch stiekem wel aan een hd2 te denken, daar de Iphone4 mij misschien wel tegenvalt qua features die op een winmo wel kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Als je ontevreden bent over je huidige HTC, koop dan in elk geval geen WinMo meer. Probeer eens een Android HTC. Ik denk dat je dan heel tevreden zult zijn. Ik heb geen glazen bol, maar ben er toch wel vrij zeker van dat ik de komende 4 jaar geen WinMo toestel meer koop. Tenzij 7 zo een gigantische sprong gaat maken en de market internationaal open gooit. En dat zie ik niet voor 2014 gebeuren. Ik heb mijn TP2 lekker aan mijn vriendin gegeven en haar TP1 in beslag genomen. Ze draaien beide vrijwel perfect op de 21xxx builds van Sergio_76 en TAEL. Maar het gemak van Android en de snelheid/stabiliteit vind ik toch wat prettiger. Jammer dat Android nog niet goed draait op deze toestellen. Anders had ik helemaal geen klachten meer.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:10

timovd

Voorsprong door techniek

De TP2 begin ik ook een beetje zat te worden. Dikke stront door een trechter. Ik heb er net een custom ROM (Deep shining) op gezet. Als dit tegenvalt, zet ik na ruim vijf jaar een Milestone in mijn leven en zeg ik WinMo gedag.
Normaal gesproken heb ik een hekel aan de custom ROMs, omdat de lay-out vreselijk pijn doet aan mijn ogen. Met de DS X10 valt dit behoorlijk mee.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb met de HD2 van een collega zitten spelen, en die is veel sneller dan mijn Touch Pro2. Uiteraard met Android... Stiekem wil ik de Desire Z, maar voordat ik weer geld ga uitgeven zal ik het volgende eens proberen (zodra BT werkt); http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

TommyGun schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:05:
Uiteraard met maar voordat ik weer geld ga uitgeven zal ik het volgende eens proberen (zodra BT werkt); http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=627997
Dat kan nog wel even duren, lijkt een van de lastigste punten te zijn van deze port. Maar probeer 'm vooral, echt een verademing (met kanttekeningen uiteraard). Voor Android op de TP2 hebben we een apart topic: Het HTC Touch Pro2 "Rhodium" Android Topic

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 16-09-2010 00:13 ]

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:19
Toch grappig om te lezen dat zowat 9 van de 10 berichtjes over de Touch Pro 2 negatief zijn en Windows Mobile helemaal de grond in boren. Ikzelf deel helaas deze mening, wat ik echter zo raar vind is dat er in de review van tweakers.net over dit toestel (klik) destijds bijna alleen maar lovende woorden zijn gebruikt!

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

• Die Bruine
Heb je wel eens met een ander WinMo toestel gewerkt dan? :) Dan is een TP2 echt een verademing. Ik heb mijn TP2 besteld zonder de afmetingen en het gewicht te hebben opgezocht. Persbericht wat ik had gelezen had het over een groter scherm en verder identiek. Met groter scherm dacht ik dus groter oppervlak in dezelfde behuizing zo ongeveer. Owhja en betere accuduur. Dat eerste klopt niet, tweede wel. Laat ik duidelijk zijn, ik ben wel tevreden over de TP en TP2. De TP2 met TAEL 21xxx build draaide bij mij flawless. Mijn vriendin en een vriend van mij klagen niet en dat zijn echt zware gebruikers. Ik heb de TP2 omgeruild vanwege gewicht en grootte, doe mij maar een TP.
Het merendeel hier klaagt over de stock ROM of een 23xxx build. In beide gevallen zeg ik eigen schuld >:) . Lees de topics op Tweakers maar, zowel TP als TP2... Niets installeren en vooral niet op de HTC ROM's rekenen. Wat ik wil zeggen is dat de kwaliteit van HTC echt wel goed is te noemen. Ik heb nog een Canary, Magician en een VOX. Die lijken opgekauwd en uitgescheten te zijn, maar ze werken nog wel ;) . Dat WinMo zuigt zodra je er ook maar iets mee doet, dat is duidelijk.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Die Bruine schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:21:
Heb je wel eens met een ander WinMo toestel gewerkt dan? :) Dan is een TP2 echt een verademing. Ik heb mijn TP2 besteld zonder de afmetingen en het gewicht te hebben opgezocht. Persbericht wat ik had gelezen had het over een groter scherm en verder identiek. Met groter scherm dacht ik dus groter oppervlak in dezelfde behuizing zo ongeveer. Owhja en betere accuduur. Dat eerste klopt niet, tweede wel. Laat ik duidelijk zijn, ik ben wel tevreden over de TP en TP2. De TP2 met TAEL 21xxx build draaide bij mij flawless. Mijn vriendin en een vriend van mij klagen niet en dat zijn echt zware gebruikers. Ik heb de TP2 omgeruild vanwege gewicht en grootte, doe mij maar een TP.
Het merendeel hier klaagt over de stock ROM of een 23xxx build. In beide gevallen zeg ik eigen schuld >:) . Lees de topics op Tweakers maar, zowel TP als TP2... Niets installeren en vooral niet op de HTC ROM's rekenen. Wat ik wil zeggen is dat de kwaliteit van HTC echt wel goed is te noemen. Ik heb nog een Canary, Magician en een VOX. Die lijken opgekauwd en uitgescheten te zijn, maar ze werken nog wel ;) . Dat WinMo zuigt zodra je er ook maar iets mee doet, dat is duidelijk.
Tja, we kunnen ook niet zeggen dat de stock rom niet goed werkte. Alleen willen tweakers ermee kloten, en dan zie je wat er gebeurd. Ik heb mijn TP2 nu een jaartje, maar begin gewoon windows zat te worden. Ik werk in een telefoonwinkel en dan zie je al dat mooie android langskomen en kan je niet meer wachten! Ook als je ziet hoe vloeiend het reageert, dat de programma's niet ineens afgekapt worden, een werkende swype met Nederlandse taal (op WiMo blokkeert hij m'n dataverbinding), de hoeveelheid (gratis) applicaties in de market etc.
Ik ben gewoon toe aan een plat android toestel met een capacitief touchscreen, dus zodra het uitkomt neem ik de Desire HD. :)

• Die Bruine
En daarom heb ik mijn Neonode N2 verkocht (Windows CE) en vervangen door een Huawei/Vodafone Nova 845. De Android ontwikkelingen op TP/2 gaan mij te langzaam en zomaar een HTC met Android kopen gaat mij te ver. Android draait veel soepeler en stabieler vind ik. Maar integratie met Outlook/Exchange is niet optimaal. Het kan beter als je software koopt. Mensen voor wie dit soort zaken belangrijk zijn doen er goed aan om op Windows 7 te wachten. Windows 7 kun je gerust zien als de Iphone (OS)/Android (OS) variant van Microsoft. Heel erg gesloten, stelt heel specifieke eisen en zal op den duur net als de andere twee draaien. Als je alle offciële TP/2 softwareversies bij elkaar optelt kom je denk ik al op meer dan 10 versies wereldwijd. Zeg nou zelf, dat kan toch nooit stabiel zijn 8)7

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:19
Die Bruine schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:21:
Nee, ik moet bekennen dat dit mijn eerste Winmo toestel is en dat ik dus geen vergelijkingsmateriaal heb. Maar hoe kan je nou zeggen dat het je eigen schuld is als je probeert apps te installeren op een smartphone? Het zou toch vanzelfspreken moeten zijn dat dit werkt?

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
zo werd gister gebeld door HTC klantenservice :S
omdat ik al eerder een enquete had ingevuld..

nu zei dat vrouwtje dus dat het probleem van de langzame sms app en de SOD aan de hardware lag :S
dus nu willen ze mijn telefoon ophalen en dan gaan ze iets(weet niet wat) vervangen en dan zou alles wel moeten werken :S
beetje vaag verhaal..
dusja maandag word die opgehaald en ben ik hem een week kwijt :(
kijken of ik wel fatsoenlijk winMo 6.5 kan draaien..

iemand die weet hoeveel het vervangen van het lcd scherm kost via HTC?? vriend van mij heeft zijn pro2 laten vallen en nu zit er een barst in het lcd scherm.. volgens htc zou dat rond de 210 euro kostten!!!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

MrPepper schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:33:
Toch grappig om te lezen dat zowat 9 van de 10 berichtjes over de Touch Pro 2 negatief zijn en Windows Mobile helemaal de grond in boren. Ikzelf deel helaas deze mening, wat ik echter zo raar vind is dat er in de review van tweakers.net over dit toestel (klik) destijds bijna alleen maar lovende woorden zijn gebruikt!
Het is dan ook door de nieuwere ROMS verpest. Ook blijkt daar dat het toestel er niet tegen kan als je een paar honderd sms'jes in je telefoon hebt staan (dat gebeurt wel eens als je zo'n toestel een jaar lang hebt, tja)...

En in de nieuwste ROM werkt inmiddels de twitter-app niet meer omdat deze de nieuwe API niet ondersteunt.

Vrij triest... heeft mijn vertrouwen in HTC wel flink de grond in geboord; geen support, tja, dan kies ik wel een ander merk en ga ik ze niet ook nog eens belonen door een nieuw toestel van ze te kopen... :W Eens kijken waar Nokia/SE de komende tijd mee komen...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
SE en support? :z . Mijn zusje draait nog 1.5 of 1.6 op haar X10 Mini Pro.

Wat betreft het scherm, dat vind je online voor € 65,- ongeveer (LCD + digitizer, iets anders wil je echt niet). En dat is dan Ebay. HTC verkoopt 'm voor de consumentenprijs van ongeveer € 125,-. Tel daarbij op ongeveer een uur werk, als je het netjes doet. Dan is een "winkelprijs" van € 220,- dus helemaal zo gek nog niet. Op MP vind je vast wel iemand die het voor minder doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Zo, vanmiddag de HD2 besteld, na hEEEEEL veel wikken en wegen toch niet de iphone4 genomen, vanwege hotmail en de snelheid etc.

maar de TP2 blijft netjes m'n back-up foontje, Het is alleen jammer dat vorige week m'n jongste de telefoon even hanteerde als autotje, heel m'n dispay vol krassen, en das toch net jammer.

Verwijderd

Ik wil weer terug naar de 6.1 versie hoe doe ik dat?
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:17:
Ik wil weer terug naar de 6.1 versie hoe doe ik dat?
Downloaden en flashen. Is hier al eerder aan bod gekomen..

Verwijderd

JBS schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:17:
[...]
Downloaden en flashen. Is hier al eerder aan bod gekomen..
Flashen?

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Nou, ik heb ook naar de deepshining x10 geflashed.

en ik moet zeggen, tot nu toe is die rete snel :*)
Reageert goed en alles dus ben benieuwd!

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd voor hoelang, ik ben weer back 2 basic en heb 6.1 erop gegooid, anders had ik de htc tp2 gegooid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
ik ook, maar vandaag werkt het nogsteeds goed :+
zal het hier wel op de hoogte houden haha.

K heb nu dus:

Deep Shining X10 rom
OCT_V1.5 : Oc naar 710Mhz. Die throttled in 2 stappen dus 230 350 en 710Mhz (met meer stappen word het minder vloeiend vind ik)

en dat loopt echt :9~
zoals het zou moeten.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ijsbeer910 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:10:
Zo, vanmiddag de HD2 besteld, na hEEEEEL veel wikken en wegen toch niet de iphone4 genomen, vanwege hotmail en de snelheid etc.

maar de TP2 blijft netjes m'n back-up foontje, Het is alleen jammer dat vorige week m'n jongste de telefoon even hanteerde als autotje, heel m'n dispay vol krassen, en das toch net jammer.
vanwege hotmail en snelheid?

denk niet dat je het verschil van snelheid gaat merken van een HD2 tegenover een Iphone 4..
had je beter voor de Iphone 4 kunnen kiezen.
vriend van me heeft de HD2, loopt om de haverklap vast.. K*t roms van HTC..

nou mijn telefoon is net opgehaald, kijken hoelang ik em kwijt ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijsbeer910 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:10:

Doneer hem voor een goed doel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Sorry hoor, maar mijn telefoon van € 100,- (minimal restwaarde) doneren voor een bedrag van € 3,50 vind ik toch echt te ver gaan. Die actie vind ik echt oplichterij. Ik maak wel gewoon geld over, zoals elk jaar.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Custom ROM of accu is drastisch verslechterd de laatste week. Elke dag aan de lader bijna. Of zou dat komen doordat ik veel lege (systeem)mappen heb weggegooid? WMP start ook niet meer. :')

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Weet iemand of HTC Peep op de standaard 6.5 ROM het al doet? Ik heb nu een custom ROM (deep shining X10) met HTC Peep die wel werkt. Alleen X10 is zo instabiel drijfzand.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Mijn internet gaat spontaan aan elke keer weet iemand hoe dat kan???

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

dat zal waarschijnlijk komen omdat je een applicatie opent welke gebruik maakt van je internet verbinding.
Wat je daartegen kan doen is het programma Nodata installaleren :) gebruik het zelf ook en werkt prima

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:25:
Mijn internet gaat spontaan aan elke keer weet iemand hoe dat kan???
Ik heb er ook last van: 1x je exchange-mail checken en het blijft aan de gang totdat je activesync killt in taakbeheer.

Qua settings krijg ik het ook niet uit verder :{ :{

En over slome foon na deleten systeemmappen: als je je powermanagementmeuk deletet kan dat misschien de reden zijn :?

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik ben blij dat ik van DeepShining af ben. Wat een trage, energieslurpende ellende. Ik heb nu kalhimeo-3.2 Lite. Er is evt. ook nog een superlite door onze zuiderburen.
Apps die ik er bij heb geinstalleerd zijn MMTaskManager en opera 10.

Er zijn alleen twee "problemen";
- Opera kan niet gestart worden met FN + arrow left. Ik krijg dan de melding dat OperaL.exe niet gevonden kan worden. Ik heb al een tooltje geprobeerd om hw keys toe te wijzen, maar dat heeft niets geholpen.
Ander probleem is dat de Marketplace van MS niet geüpdate/geopend kan worden. Dit is wel op te lossen: http://mobilitydigest.com...t-to-windows-marketplace/

Weet iemand een programma /registry edit om hw keys toe te wijzen voor de Rhodium?

Edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=554240 is speciaal voor de Rhodium, maar kan de internet key niet mappen.

[ Voor 8% gewijzigd door timovd op 23-09-2010 09:10 ]

• Rohit
Zo, heb me telefoon weer terug! opzich echt een snelle service..
mooi in een doosje van HTC met I'm Back erop en een strikje :P
ook een mooie HTC pen + schoonmaakdoekje erbij.
dus opzich service was goed
ze hebben een Boardswap gedaan, dat wil zeggen alles van binnen vernieuwd.
Nu zou Wm 6.5 dus goed moeten werken, SMS + geen SOD meer.
dit heb ik nog niet kunnen testen aangezien ik hem weer terug ga laten sturen, omdat er nu linksonder in de hoek een scheur zit!! hij gaat helemaal door tot aan het schroefje :( dus waarschijnlijk te hard aangedraaid.
dus nu foto's opgestuurd en weer lekker afwachtten..

Verwijderd

Had een software probleem met mijn tp2, stond vast in bootloader scherm.
htc gebeld, toestel werd opgehaald. Kreeg gisteren een mooie brief van dynafix, scherm gebarsten.
of ik even 280e wilde overmaken, of het toestel gratis laten verwerken.

Had gelukkig de dag voor afhaal foto's van mijn tp2 gemaakt waarop het bootloader scherm goed te zien was zonder barst. Waarschijnlijk heeft die pannekoek van transport hem laten donderen.....

Ze gingen een escalatie rapport maken (belgisch zeker?). Tip van de dag: maak foto's van je toestel als hij word opgehaald. Stelletje #*#@$% van dynafix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:20:
Had een software probleem met mijn tp2, stond vast in bootloader scherm.
htc gebeld, toestel werd opgehaald. Kreeg gisteren een mooie brief van dynafix, scherm gebarsten.
of ik even 280e wilde overmaken, of het toestel gratis laten verwerken.

Had gelukkig de dag voor afhaal foto's van mijn tp2 gemaakt waarop het bootloader scherm goed te zien was zonder barst. Waarschijnlijk heeft die pannekoek van transport hem laten donderen.....

Ze gingen een escalatie rapport maken (belgisch zeker?). Tip van de dag: maak foto's van je toestel als hij word opgehaald. Stelletje #*#@$% van dynafix...
Pff geluk joh! ze moeten dit gewoon gratis fixen ja.. en mijne moeten ze ook maar gewoon maken, want je ziet precies dat dit doorloopt tot de schroef, en ze hebben er ook geen melding van gemaakt dat de telefoon was beschadigd bij aankomst.. ook aan de buitenkant is nergens te zien dat hij ooit gevallen is, op dat scheurtje na is de telefoon(na 8 maanden) nog steeds zo goed als nieuw! zonder hoes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog maar afwachten of ze het honoreren...

Zoniet, horen ze van mijn advocaat! Anyway, de tp2 word toch verkocht.
Ik ben de sod van de laatste rom meer dan beu. Herhaaldelijk bellen met htc
leverde toch niets op. ¨nee hoor daar hebben we nog nooit van gehoord!¨
Zeg dan gewoon eerlijk dat de rom niet zo stabiel is, of welke reden dan ook.

Voor mij geen htc/win mobile meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:37:
Moet nog maar afwachten of ze het honoreren...

Zoniet, horen ze van mijn advocaat! Anyway, de tp2 word toch verkocht.
Ik ben de sod van de laatste rom meer dan beu. Herhaaldelijk bellen met htc
leverde toch niets op. ¨nee hoor daar hebben we nog nooit van gehoord!¨
Zeg dan gewoon eerlijk dat de rom niet zo stabiel is, of welke reden dan ook.

Voor mij geen htc/win mobile meer.
precies daarvoor werd ik dus terug gebeld, en hebben ze een boardswap gedaan.. nu zou de SOD + trage sms dus niet meer voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-01 09:06

S7eph4n

Verbannen, door onwetendheid

Na herhaaldelijk mailen over de SOD kreeg ik vandaag onderstaand bericht.
U heeft gelijk wat betreft dat het een software probleem zou moeten zijn. Ik had informatie die hier op de afdeling was binnengekomen niet goed begrepen en heb onze escalatie manager om opheldering gevraagd en gelijk nagevraagd hoe u het beste geholpen kan worden. Er zal op korte termijn geen oplossing zijn voor uw probleem. Het enige dat ik nu kan doen is uw case escaleren zodat het onder de aandacht komt van ons technische team. Hoogstwaarschijnlijk wordt alles dan doorgegeven aan ons hoofdkantoor.
Kassa/Radar?
In ieder geval erkennen ze nu WEL het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
S7eph4n schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:16:

[...]

Kassa/Radar?
Gewoon nog een keer aanmelden voor reparatie!
Ik werd gebeld om me toestel te laten repareren, en ze hebben een boardswap gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

rohit schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:26:
[...]

Gewoon nog een keer aanmelden voor reparatie!
Ik werd gebeld om me toestel te laten repareren, en ze hebben een boardswap gedaan..
Is dat wel zo nuttig? Het is een effectief probleem...
Bovendien is mn telefoon nog in perfecte staat en heb geen zin om 'm 2x 2 weken kwijt te zijn.
Zit iig nu op de 6.5 1e versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik moet me echt inhouden nu... Maar wat een WAAR-DE-LOOS apparaat is dit!! Ik heb 'm nu 2 keer terug laten sturen, en ze hebben gewoon de software geherinstalleerd.
Zelfde problemen weer!
Nu loopt hij zelfs vast bij het opstarten.
Ik ben het spuugzat, en ga bij KPN een ander toestel eisen. :@

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

S7eph4n schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:16:

[...]

Kassa/Radar?
Dit is via HTC zelf? Dan ga ik ook nog eens mailen denk ik, mijn zaak ook laten escaleren :Y)

S7eph4n: die 1e versie van 6.5, werkt die beter bij jou? Geen spontaan hangen meer?

Ik heb het vermoeden dath et ook voor een flink deel komt doordat het ding gewoon er niet tegen kan als er te veel sms in het geheugen staan. Da's ook de reden dat het steeds erger wordt vermoed ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hoe snel kreeg je antwoord?
Ik ga gewoon met het antwoord van HTC naar KPN. Dan moeten ze mij wel een ander toestel geven :)

• S7eph4n

S7eph4n

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:35:
[...]

Dit is via HTC zelf? Dan ga ik ook nog eens mailen denk ik, mijn zaak ook laten escaleren :Y)

S7eph4n: die 1e versie van 6.5, werkt die beter bij jou? Geen spontaan hangen meer?

Ik heb het vermoeden dath et ook voor een flink deel komt doordat het ding gewoon er niet tegen kan als er te veel sms in het geheugen staan. Da's ook de reden dat het steeds erger wordt vermoed ik :X
Ja, dat is via HTC via support, nadat ik tijd terug enquete had ingevuld. Staat gelukkig ook online ticketsysteem.

1e 6.5 versie nog geen SOD gehad. Gelukkig maar. Er staan nu zo'n 300SMSjes in van mn vriendin en dan nog stuk of 50 van andere. Maar dat sinds 2 weken dat ik dit erop heb staan. Heel af en toe wel resetten, meer omdat er toch nog ergens een memoryleak blijk te zitten. (wekelijks eigenlijk).

Euhm het duurde ongeveer 24 uur voordat ik reactie had, behalve in t weekend, daar geen reactie.

[ Voor 6% gewijzigd door S7eph4n op 29-09-2010 11:37 ]

Verwijderd

Kreeg net een herrinnering voor betaling van dynafix.. Die gasten durven nogal? weer gebeld met htc.
Was een standaard procedure. Nogmaals de foto's gestuurd. Ik hoop dat ik nu wel snel een oplossing vind.

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

S7eph4n schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:36:
[...]

Ja, dat is via HTC via support, nadat ik tijd terug enquete had ingevuld. Staat gelukkig ook online ticketsysteem.

1e 6.5 versie nog geen SOD gehad. Gelukkig maar. Er staan nu zo'n 300SMSjes in van mn vriendin en dan nog stuk of 50 van andere. Maar dat sinds 2 weken dat ik dit erop heb staan. Heel af en toe wel resetten, meer omdat er toch nog ergens een memoryleak blijk te zitten. (wekelijks eigenlijk).

Euhm het duurde ongeveer 24 uur voordat ik reactie had, behalve in t weekend, daar geen reactie.
Ja, soms werd die interface ineens heel traag, dat herinner ik me nog. Enige remedie was dan een reset...

Hoe dan ook: dit toestel kostte circa € 600 toen ik het kocht. Ik vind dit echt niet kunnen voor dat bedrag. Heb zelf met abo via GSMweb besteld, maar ik zit ook te denken om eens flink te klagen hierover.

Of moet ik soms al m'n sms'jes (1 voor 1 trouwens :')) deleten voordat het ding normaal werkt (om vervolgens later weer vast te lopen zodra er weer 100 ofzo in staan)?

• MexxT
inmiddels 1,5 week verder met de volgende setup :p

Deep Shining X10 rom lekker orgineel ogend!
OCT_V1.5 : Oc naar 710Mhz

en nogsteeds rockstable. nog geen 1x uitgevallen of vastgelopen.

ben echt tevreden!!

Audi S3

Verwijderd

Ben weer terug naar 6.1 en gelukkig geen crashes gehad...
Ik vind het erg slecht als je updates uitbrengt die alleen maar slecht werken, geen goede reclame vind ik.
Mijn keuze zal niet zo snel meer op dit merk vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MexxT schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:23:
inmiddels 1,5 week verder met de volgende setup :p

Deep Shining X10 rom lekker orgineel ogend!

en nogsteeds rockstable. nog geen 1x uitgevallen of vastgelopen.

ben echt tevreden!!
Gisteren ook eens de DeepShining geflashed (zonder HTC Messaging) aangezien mijn huidige CORE CELL om de haverklap een SOD gaf. Na de geadviseerde flash volgorde inclusief Task29 en de stock ROM alles geïnstalleerd en direct weer 'n SOD. Toen een soft reset uitgevoerd en sindsdien werkt ie prima. Erg snel moet ik zeggen. Geen CookieHomeTab maar ik houd 't nu even lekker basic. Ben het gepruts met m'n TP2 nu echt even beu, misschien maar voor 'n weekje maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Daarnet mijn Touch Pro 2 ook voorzien van WInMo 6.5 ( _HTC Touch Pro2_RUU_Rhodium_S2_HTC_Europe_2.07.401.1_Radio_Rhodium_4.49.25.91_Signed_Ship ) om precies te zijn.

Meteen push internet uitgezet in registry en co-pilot verwijderd. Het eerste wat me opvalt is dat de telefoon trager is t.o.v. 6.1 . Bijvoorbeeld met Coreplayer kan ik nu niet meer vloeiend naar divx films kijken. Dat kon in 6.1 nog wel prima.

Verder mis ik linksboven mijn memory icon, iemand enig idee hoe ik die terug kan krijgen en hoe ik de telefoon wat vloeiender kan krijgen?

Update: Inmiddels 3 crashes in 1 dag. Het lijkt erop dat HTC Sense er gewoonweg mee kapt. Ik kan de telefoon wel locken en weer unlocken maar het hoofdscherm krijg ik niet meer terug. Het enige wat helpt is een soft-reset.

Toch de energyrom binnenkort maar eens gaan proberen.

Ik heb inmiddels op mijn SD kaart maar een map "install" gemaakt met alle software die ik draai op mijn telefoon. Als ik dan straks weer wil veranderen van rom kan ik in elk geval mijn software vrij snel installeren.

[ Voor 31% gewijzigd door mkleinman op 03-10-2010 10:07 ]

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het heeft niet heel lang geduurd, mijn enthousiasme over de DeepShining X10. Zojuist wederom twee keer een SOD.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
OCT_V1.5 maar is gedownload en geclockt naar 768mhz. Draait als een zonnetje, weliswaar zonder Sense en laatste stockrom. Nog geen last gehad van SOD's.

[ Voor 0% gewijzigd door Unixor op 03-10-2010 16:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Soooooooooooooow....
Ding crasht nu gewoon keer op keer. Soort kritiek punt qua hoeveelheid sms bereikt? Zelfs letters die je bij het sms'en intypt komen gewoon een halve tot hele seconde pas op het scherm. En elk sms'je dat je stuurt lijkt wel 5% accu te kosten :X

Morgen maar eens downgraden naar de 1e 6.5 ..... Onwerkbaar dit. HTC Peep deed het toch al niet op de nieuwste 6.5 ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De mijne is alweer terug naar het reparatiecentrum. Geen omruil, omdat dit de derde "reparatie" wordt. Als ze het nu verknallen hebben ze echt een probleem.
Mijn vertrouwen in HTC heeft een flinke deuk opgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
zo vandaag eindelijk mijn pro2 terug! helemaal gemaakt + nieuwe backcover erbij (A)
kan ik eindelijk gaan testen of de SOD en sms probleem er nog steeds is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:20:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de stock spl en radio en op terug krijg?
Beetje zoeken kan geen kwaad ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=550540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik probeer nu S2P te installeren, net aangeschaft via de Windows Marketplace. In Marketplace op mijn telefoon kan ik netjes zeggen dat ik hem wil installeren alleen dan gebeurd er niets.

Ik kijk nu al ruim 15 minuten naar "Loading..." en er gebeurd niets. Bij afbreken en opnieuw starten krijg ik soms : Af en toe "S2P could not be installed"

Ben ik gewoon ongeduldig? Of is er meer aan de hand?

[ Voor 12% gewijzigd door mkleinman op 05-10-2010 14:51 ]

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

rohit schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:50:
zo vandaag eindelijk mijn pro2 terug! helemaal gemaakt + nieuwe backcover erbij (A)
kan ik eindelijk gaan testen of de SOD en sms probleem er nog steeds is..
Da's een softwareprobleem hoor... lijkt me wel duidelijk aangezien er zowat niemand is die er géén last van heeft.

Ik merk wel echt dat ik minder SODs heb als ik regelmatig alles kill in taakbeheer. Ook telefoon open laten staan met sms'jes op de achtergrond is geen goed idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:40:
[...]

Da's een softwareprobleem hoor... lijkt me wel duidelijk aangezien er zowat niemand is die er géén last van heeft.

Ik merk wel echt dat ik minder SODs heb als ik regelmatig alles kill in taakbeheer. Ook telefoon open laten staan met sms'jes op de achtergrond is geen goed idee :+
Weet ik ;) maar de vrouw die mij had gebeld van HTC wou mij dus wijsmaken dat het aan de Hardware lag.. dus hebbe ze een boardswap gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:40:
[...]

Volgens mij ook, ik heb er niet vaak last van, maar de gistermiddag en vanmorgen had ik het weer. Ik heb moTweets nog gehoord dat er nieuwe tweets waren en het ledje knipperde ook nog, maar het scherm wilde niet aangaan.
Enigste oplossing is een softreset.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
urk_forever schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:00:
[...]

Volgens mij ook, ik heb er niet vaak last van, maar de gistermiddag en vanmorgen had ik het weer. Ik heb moTweets nog gehoord dat er nieuwe tweets waren en het ledje knipperde ook nog, maar het scherm wilde niet aangaan.
Enigste oplossing is een softreset.
Klopt, LED'je blijft knipperen bij een SOD. Grootste probleem van een SOD vind ik dat wanneer je tijdens een SOD een SMS'je krijgt je die gewoon nooit ziet, na een softreset staat ie niet in je berichtenlijst en je krijgt 'm ook niet pas binnen na deze softreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou ik moet zeggen, ik gebruik de tel nu sinds maandag weer, en heb nog geen 1 SOD gehad.. (afkloppen)
ook nog geen vastlopers ofz.. en de sms app is wel wat langzaam maar dat is gewoon crappy in elkaar gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Diti is weer te zot. Tijdens het in de broek zitten heeft die telefoon 46x gebeld. Het enige positieve was dat airplane mode ingeschakeld was, waardoor niets door kwam...maar die had net zo goed per ongeluk kunnen unlocken.
Wat is nu een extreem lockscreen/programma dat als er geen unlock/slide is gedaan 2sec, na het aandoen direct weer naar stand-by gaat. Of desnoods een unlock methode waarbij je iets moet doen wat een broek niet kan. 8)7

Zelf ken ik ENU-Chobit SmartLock (heb ik nu ook snel weer geinstalleerd), maar die gebruikt helaas het Win lockscreen. Een samenwerking met CHT/Sense zou leuk zijn. Ander punt aan Win lockscreen is, is dat het weer zo'n standaard rechtdoor slider is...te makkelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 12-10-2010 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 02:13:
Diti is weer te zot. Tijdens het in de broek zitten heeft die telefoon 46x gebeld. Het enige positieve was dat airplane mode ingeschakeld was, waardoor niets door kwam...maar die had net zo goed per ongeluk kunnen unlocken.
Wat is nu een extreem lockscreen/programma dat als er geen unlock/slide is gedaan 2sec, na het aandoen direct weer naar stand-by gaat. Of desnoods een unlock methode waarbij je iets moet doen wat een broek niet kan. 8)7

Zelf ken ik ENU-Chobit SmartLock (heb ik nu ook snel weer geinstalleerd), maar die gebruikt helaas het Win lockscreen. Een samenwerking met CHT/Sense zou leuk zijn. Ander punt aan Win lockscreen is, is dat het weer zo'n standaard rechtdoor slider is...te makkelijk.
Uhm, gebruik al jaren S2U2 en dit is mij dus nog nooit overkomen ;) en heb me tel altijd in me broekzak.. ook tijdens karten/sporten of andere bezigheden niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Zo, oude 6.5 heb ik er zojuist opgezet. Nog even gedoe met My Phone die een nieuw account wilde aanmaken (tip voor downgraders: eerst nieuwe My Phone uit marketplace downloaden, dán pas My Phone uitvoeren).

Wat een verademing zeg... vloeiendere animaties, snellere respons. Wel minder mooie sms-applicatie (de standaard winmo), maar die doet het wel gewoon snel. En nu kan ik weer instellen wanneer het lampje knippert etc. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:09:
Zo, oude 6.5 heb ik er zojuist opgezet. Nog even gedoe met My Phone die een nieuw account wilde aanmaken (tip voor downgraders: eerst nieuwe My Phone uit marketplace downloaden, dán pas My Phone uitvoeren).

Wat een verademing zeg... vloeiendere animaties, snellere respons. Wel minder mooie sms-applicatie (de standaard winmo), maar die doet het wel gewoon snel. En nu kan ik weer instellen wanneer het lampje knippert etc. O+
als je nog sneller wilt, gebruik 6.1 ;) misschien kan je wel ergens een custom rom 6.1 vinden :P die beetje mooi is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

rohit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:09:
[...]

als je nog sneller wilt, gebruik 6.1 ;) misschien kan je wel ergens een custom rom 6.1 vinden :P die beetje mooi is :P
Nah, dit is al zo'n gigantische verbetering... Plus 6.1 heeft weer andere nadelen zoals iets minder touch-vriendelijk, als ik het me goed herinner.
Mensen met SOD's: neem de stap en downgrade (tenminste) 1 versie... krijg je geen spijt van!

Homescreen is vloeiender, klokje slaat vloeiender over naar de volgende minuut, scrollen door Sense is vloeiender, sms sturen is vloeiender, lijkt wel of hij ook steviger/harder trilt als je sms krijgt, beter instelbaar, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

2 dagen later: nog steeds geen crashes. En wat een snelheid! O+

Kwam in de netwerksettings nu de mogelijkheid tegen om hem op UMTS850/1900 te zetten. Dan kun je ook in de VS UMTS gebruiken. De nieuwe firmware biedt die mogelijkheid niet. Ben benieuwd of het dan wel mogelijk is om in de VS UMTS te gebruiken. To be continued...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:33:
2 dagen later: nog steeds geen crashes. En wat een snelheid! O+

Kwam in de netwerksettings nu de mogelijkheid tegen om hem op UMTS850/1900 te zetten. Dan kun je ook in de VS UMTS gebruiken. De nieuwe firmware biedt die mogelijkheid niet. Ben benieuwd of het dan wel mogelijk is om in de VS UMTS te gebruiken. To be continued...!
Wat heb je geinstalleerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:47:
[...]

Wat heb je geinstalleerd dan?
De op een na nieuwste Nederlandse ROM (NL toestel, niet gejailbreakt). Da's volgens mij de eerste 6.5-ROM. Ziet er ietsjes minder grafisch gelikt uit (oude agenda bijvoorbeeld), maar het werkt zo ontzettend veel sneller dat dat er ruimschoots tegenop weegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou maandag komen ze me tel alweer ophalen!!! :(
wat een prutsers!!! als ik nu me keyboard open valt hij gewoon uit :S en dan start die opnieuw op..
en hij is nog steeds traag ondanks dat de klantenservice vrouwtje mij zeker kon vertellen dat het probleem opgelost zou worden met de boardswap.. pff nahja hierna mag ik me toestel omruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardhd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 12:20
rohit schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:08:
[...]

Pff geluk joh! ze moeten dit gewoon gratis fixen ja.. en mijne moeten ze ook maar gewoon maken, want je ziet precies dat dit doorloopt tot de schroef, en ze hebben er ook geen melding van gemaakt dat de telefoon was beschadigd bij aankomst.. ook aan de buitenkant is nergens te zien dat hij ooit gevallen is, op dat scheurtje na is de telefoon(na 8 maanden) nog steeds zo goed als nieuw! zonder hoes etc.
Idem dito bij mij, na 4 reparatieverzoeken heb ik de TP2 (van jan 2010) mogen omruilen voor een ander model.
Helaas had dat nieuwe toestel geen GSM bereik...dus nu een 5e call laten maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
gerardhd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:29:
[...]

Idem dito bij mij, na 4 reparatieverzoeken heb ik de TP2 (van jan 2010) mogen omruilen voor een ander model.
Helaas had dat nieuwe toestel geen GSM bereik...dus nu een 5e call laten maken...
zouden ze hem ook willen omruilen tegen een telefoon met android? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miin tp2 is nu al 6 weken weg. Het escalatie team heeft een vrije maand ofzo?
Denk dat ik ook maar een verzoek tot omruiling ga doen ALS hij terugkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:42:
Miin tp2 is nu al 6 weken weg. Het escalatie team heeft een vrije maand ofzo?
Denk dat ik ook maar een verzoek tot omruiling ga doen ALS hij terugkomt...
6 Weken? mijne is hoogstens 1.5 week weggeweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja "iemand" heeft m laten donderen tijdens transport.
Gelukkig had ik foto's van net voor ze hem afgehaald hebben
Maar ja, nu zijn we aan het touwtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ajj lastig, hoop dat het goed komt.

Ik draai sinds gister Energy October 14th, deze is wat meer glitchy dan wat ik eerder had (Juli 08), maar ook voelt het wat sneller en het heeft meer features. Accu kom ik nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardhd
rohit schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 01:37:
[...]

zouden ze hem ook willen omruilen tegen een telefoon met android? :P
Yep, hij is omgeruild voor een Desire...die geen bereik had... krijg vandaag mijn 2e Desire via omruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

gerardhd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:26:
[...]

Yep, hij is omgeruild voor een Desire...die geen bereik had... krijg vandaag mijn 2e Desire via omruil.
Bij welke provider?
Mijn toestel komt straks voor de derde keer terug. En ik verwacht geen verbetering.
Ik vermoedde ook dat ze bij de vorige reparatie een of andere beta rom erop hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
gerardhd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:26:
[...]

Zo, ik zou die Desire Z wel willen met toetsebord :P

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

[ Voor 6% gewijzigd door Rohit op 19-10-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Idd...de op een na laatste ROM upgrade van HTC, dus de eerste WM6.5 is een stuk sneller dan de laatste...ik zag wel net dat de HD2 een nieuwe ROM upgrade heeft...dus wellicht binnenkort een nieuwe voor ons???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
caribman schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:42:
Idd...de op een na laatste ROM upgrade van HTC, dus de eerste WM6.5 is een stuk sneller dan de laatste...ik zag wel net dat de HD2 een nieuwe ROM upgrade heeft...dus wellicht binnenkort een nieuwe voor ons???
lijkt mij niet, want klantenservice weet daar niks van.. denk niet dat ze nog ooit een update maken hiervoor.. ze zijn te druk bezig met WM 7 of de nieuwere toestelle met Wm 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardhd
rohit schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:38:
[...]

Zo, ik zou die Desire Z wel willen met toetsebord :P

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Toen na de 3e klacht mijn toestel werd omgeruild voor een andere TP2 bleek dat die nieuwe krom was.
Ik heb toen gezegd dat ik geen vertwouen meer had in de TP2 met WM en gevraagd of ik een ander type kon krijgen. ....
Ik weet niet of de desire Z in aanmerking komt maar je kan het altijd vragen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
gerardhd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:36:
[...]

Toen na de 3e klacht mijn toestel werd omgeruild voor een andere TP2 bleek dat die nieuwe krom was.
Ik heb toen gezegd dat ik geen vertwouen meer had in de TP2 met WM en gevraagd of ik een ander type kon krijgen. ....
Ik weet niet of de desire Z in aanmerking komt maar je kan het altijd vragen :-)
haha ok ;) en dat vroeg je dus gewoon aan de klantenservice van HTC? die mense zijn meestal zo dom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardhd
rohit schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:49:
[...]

haha ok ;) en dat vroeg je dus gewoon aan de klantenservice van HTC? die mense zijn meestal zo dom :P
Sorry maar ik vind je oordeel over de medewerkers van HTC klantenservice niet in de haak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
gerardhd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:01:
[...]

Sorry maar ik vind je oordeel over de medewerkers van HTC klantenservice niet in de haak.
niet? nou.. ik heb al 100 keer gebeld met ze.. steeds snappen ze het niet. als je vertelt wat er aan de hand is, en dat er op internet 100000 mensen hetzelfde probleem hebben weten hun er nog steeds niks van..
Laatste keer had ik op vrijdag gebeld, en hij zou een ticket aanmaken en me toestel laten ophalen op Maandag. Maandag hele dag gewacht, niemand langs geweest.. weer gebeld en blijkbaar had diegene dus niks ingevuld en niks doorgegeven :S
Een ander gaat mij wijsmaken dat de trage SMS app + gare 6.5 rom te maken heeft met mijn moederbord die blijkbaar niet goed werkt met de nieuwe 6.5 rom, dus een boardswap gedaan. Nu nog niks verandert en nog steeds dezelfde problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardhd
rohit schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:59:
[...]

niet? nou.. ik heb al 100 keer gebeld met ze.. steeds snappen ze het niet. als je vertelt wat er aan de hand is, en dat er op internet 100000 mensen hetzelfde probleem hebben weten hun er nog steeds niks van..
Laatste keer had ik op vrijdag gebeld, en hij zou een ticket aanmaken en me toestel laten ophalen op Maandag. Maandag hele dag gewacht, niemand langs geweest.. weer gebeld en blijkbaar had diegene dus niks ingevuld en niks doorgegeven :S
Een ander gaat mij wijsmaken dat de trage SMS app + gare 6.5 rom te maken heeft met mijn moederbord die blijkbaar niet goed werkt met de nieuwe 6.5 rom, dus een boardswap gedaan. Nu nog niks verandert en nog steeds dezelfde problemen..
Ik snap je frustraties, maar ik denk dat het bewust beleid is om de mensen zo te laten reageren.
Je moest eens weten hoe vaak ik ze heb gebeld...en ja ook ik heb gewacht en zoals ik al schreef 5 tickets laten maken. Maar dat wil niet zeggen dat de medewerkers dom zijn...
Ze zijn vaak juist heel klantvriendelijk en bereidwillig. Vraag anders de volgende keer naar het careteam en leg daar dan uit wat je probleem en ervaring met HTC is. Dat helpt! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
gerardhd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:52:
[...]

Ik snap je frustraties, maar ik denk dat het bewust beleid is om de mensen zo te laten reageren.
Je moest eens weten hoe vaak ik ze heb gebeld...en ja ook ik heb gewacht en zoals ik al schreef 5 tickets laten maken. Maar dat wil niet zeggen dat de medewerkers dom zijn...
Ze zijn vaak juist heel klantvriendelijk en bereidwillig. Vraag anders de volgende keer naar het careteam en leg daar dan uit wat je probleem en ervaring met HTC is. Dat helpt! Succes.
Ok, dat zal ik dan es gaan doen.. krijg je dan iemand anders aan de lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, ik geef toe. de wasmachine verdraagt-ie niet, met vorst moet je oppassen (beeldscherm gaat kapot bij vorst, de touchscreen werkt dan niet meer, het touch flo 3d is flut en de laatste versie van windows hadden ze net zo goed kunnen laten. ik denk wel voor alle mobieltjes. na vele vastlopers heb ik toch maar de oude windows versie 6.1 d"r op gezet, flow uit en een beetje flauwekul van marketplace afgehaald om er een lollig iets van te maken.
maar sindsdien doet-ie het top, je kan hartstikke goed internetten, vooral via een draadloos netwerk (bij de macdonalds ofzo) ook gratis in het buitenland. best makkelijk. 6.1 belast de processor veel minder, en dingen als youtube, de telegraaf en dat soort dingen gaat nu feilloos. alleen hou je een beetje saai windows beginscherm, maar ja... dat ding zit toch meestal in je zak. en nooit geen vastlopers meer, 3 dagen minimaal met de accu, is toch prima? geef htc niet de schuld van wat windows niet kan. al zou ik ook best een goed werkende en complete android willen hebben hoor. het oog wil ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:32:
geef htc niet de schuld van wat windows niet kan.
HTC heeft een verplichting naar de klant om gewoon een volwaardig werkend product te leveren...

Als je (=HTC) weet dat windows niet goed werkt met je hardware, pas je je hardware/software aan of je kiest voor een ander OS. Zo simpel is het... stel je voor dat iedere fabrikant zo gaat redeneren; het zou niet gekker moeten worden toch ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Als er een manier is om dit ding in te leveren en tegen een beetje bijbetaling straks de Desire Z te krijgen: GRAAG!

6.5 eerste versie is veel sneller, alleen zie je soms niet wie je belt als de telefoon overgaat 8)7 ... Heel soms merk je het ook niet als iemand je sms't, maar om eoa reden gebeurt dat maar heel soms, veel minder dan met de nieuwste 6.5 ... 8)7

En 6.1 wil ik echt niet missen ivm threaded sms en het wat handigere nieuwere htc sense. Maar ik zou toch wel graag die nieuwe Desire Z hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:35:
Als er een manier is om dit ding in te leveren en tegen een beetje bijbetaling straks de Desire Z te krijgen: GRAAG!

6.5 eerste versie is veel sneller, alleen zie je soms niet wie je belt als de telefoon overgaat 8)7 ... Heel soms merk je het ook niet als iemand je sms't, maar om eoa reden gebeurt dat maar heel soms, veel minder dan met de nieuwste 6.5 ... 8)7

En 6.1 wil ik echt niet missen ivm threaded sms en het wat handigere nieuwere htc sense. Maar ik zou toch wel graag die nieuwe Desire Z hebben :+
Juist dat zou ik ook weleens willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
mn pa zn tp2 is nu ook voor de 3e maal weg, eerst was de hardware opneem knop kaduuk, komt ie terug start ie niet eens meer op. Toen kwam het toestel terug en startte hij steeds op na de pin ingevoerd te hebben. Ook maar eens om een ander model vragen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
corrado20vt schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:59:
mn pa zn tp2 is nu ook voor de 3e maal weg, eerst was de hardware opneem knop kaduuk, komt ie terug start ie niet eens meer op. Toen kwam het toestel terug en startte hij steeds op na de pin ingevoerd te hebben. Ook maar eens om een ander model vragen denk ik.
Ja gaat toch nergens meer over.. wat een gaar toestel!
hoop dat ze dat ook zelf inzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Nou wat ik jammer vind is dat mijn eigen tp2 het wel blijft doen. Het ding loopt echter zo vaak vast dat ik van ellende maar een galaxy s gekocht heb terwijl ik nog een jaar aan het abb van de tp2 vast zit. Ik ga mijn tp2 toch maar een opsturen met de vastloop klacht en zie wel wat er gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Bij mij staat de accu denk ik toch op instorten nu. Het was al slecht, na de flash van een nieuwe ROM (kan niet zeggen of dat positieve of negatieve invloed is), is het zeker niet verbetert. :/
Onderweg naar meermaals per dag aan de lader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
net met Dynafix gechat, en ze zijn na bijna een week nog steeds bezig met mijn telefoon.. normaal zou hij vandaag al wel binnen zijn..
iedereen die probleme heeft met zijn Tp2 gewoon meteen opsturen.. hoe meer klachte hoe sneller ze inzien dat ze dit model maar es de deur uit moeten doen ofz.. me vader heeft een Tp1 zonder problemen.. had beter bij die kunnen blijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Mijn vrouw heeft ook nog steeds problemen met d'r TP2 en neemt tegen het einde van het jaar de iPhone 3G (niet de GS) over van een collega (ze mag em hebben).
Ze heeft nog een jaar te gaan met haar abo, maar ze baalt er verschrikkelijk van. Wellicht dat ze teveel doet hoor met dat ding. Constant mail ophalen en dingen updaten (ingesteld op automatisch).
Maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Blijkbaar is het bij de telefoon zaken wel bekend aangezien ik de TP2 eens heb laten vallen (de naam uiteraard) daar toen ik mijn Desire HD ging halen. De blik van de verkoper sprak boekdelen.

Ze heeft nu de eerste versie van de 6.5 update er op staan, maar is het echt handiger om terug te gaan naar 6.1? Geen idee wat ze vind van het threaded sms, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 19:13
Heb hier ook de eerste versie van 6.5.
Zelf heb ik touch flow uitgezet, omdat ik SPB mobile shell gebruik, loopt verder perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:39:
Mijn vrouw heeft ook nog steeds problemen met d'r TP2 en neemt tegen het einde van het jaar de iPhone 3G (niet de GS) over van een collega (ze mag em hebben).
Ze heeft nog een jaar te gaan met haar abo, maar ze baalt er verschrikkelijk van. Wellicht dat ze teveel doet hoor met dat ding. Constant mail ophalen en dingen updaten (ingesteld op automatisch).
Maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Blijkbaar is het bij de telefoon zaken wel bekend aangezien ik de TP2 eens heb laten vallen (de naam uiteraard) daar toen ik mijn Desire HD ging halen. De blik van de verkoper sprak boekdelen.

Ze heeft nu de eerste versie van de 6.5 update er op staan, maar is het echt handiger om terug te gaan naar 6.1? Geen idee wat ze vind van het threaded sms, maar goed.
Als ik jou was zet er 6.1 op.. dan werkt die tel gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Von Henkel schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:11:
Heb hier ook de eerste versie van 6.5.
Zelf heb ik touch flow uitgezet, omdat ik SPB mobile shell gebruik, loopt verder perfect :+
Hetzelfde hier, ik draai met 6.5 stockrom van HTC met SPB mobile shell en mijn telefoon doet het prima. Geen SOD's, vastlopers, traagheid of iets van dat. Gewoon een lekker werkend toestel.

Of ben ik de uitzondering die de regel bevestigd :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik heb sinds de zomer een hoop ellende gehad met mijn TP2. Het toestel draaide al weinig stabiel en toen ging ook nog de USB poort kapot. Ik kon gelukkig nog wel laden, maar geen data uitwisselen met een computer. Dat was best lastig, hoewel ik nog met bluetooth kon syncen gaat dat nogal omslachtig en traag.

Opsturen onder garantie had wat voeten in de aarde, want ik had de originele bootloader begin dit jaar vervangen toen de UK windows 6.5 uitkwam. Let wel, die was netjes van HTC en geen custom ROM - maar ik moest HardSPL installeren omdat NL toestellen die update niet lustten. En ik had geen zin om op een vertaling te wachten.
Uiteindelijk een manier gevonden om zonder USB-sync de oorspronkelijke bootloader en WM6.5 terug te zetten (dat was zoeken, maar het kan!). Toestel opgestuurd en hij kwam na een week of 2 netjes gerepareerd - zonder gezeur - terug. Met een NL wm6.5 erop.

Wat. een. drama. Toestel zelf is een prima ding, maar oh wat is die software slecht. Ik had soms op 1 dag 3 vastlopers, zonder gekke dingen te doen. Iemand een smsje terugschrijven duurde zo achterlijk lang dat ik het af en toe gefrustreerd opgaf. Ik heb letterlijk enkele malen op het punt gestaan het ding tegen een muur te smijten, als ie weer voor de zoveelste keer zonder reden uit was gevallen en niet meer aan wilde.

Tot ik een (Engelse) Energy ROM installeerde. Eerst weer HardSPL gedaan - en nu moest ik betalen, want alleen de eerste keer ontgrendelen is gratis. Maar het loont: een verademing, werkelijk waar. Soepel, snel, geen vastlopers, vlot smsen - ik heb weer een prima bruikbaar toestel. Ik had wel wat problemen met de GPS (kreeg geen lock). Ik hoopte dat onlangs op te lossen door de Nederlandse Energy variant te installeren (die is er inmiddels namelijk ook). Slecht plan. De Engelse werkt - althans bij mij - vele malen sneller. En nog steeds geen GPS.
Vorige week Task29 uitgevoerd, zodat het hele geheugen schoon geformatteerd werd. Daarna de laatste 'standaard' Engelse Energy ROM erop gezet. Telefoon 3 kwartier buiten naar satellieten laten zoeken.. en zowaar.. ik kreeg uiteindelijk een GPS lock :)

Veel posts met klachten over dit toestel komen mij zeer bekend voor. De standaard meegeleverde windows mobile is op dit moment tragisch slecht. Maar an sich vind ik de HTC garantiedesk keurig. En dankzij de Energy Roms heb ik, tot de Desire er is 8), een uitstekend bruikbaar toestel.
Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste