Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
ach de gps is in ieder geval beter dan van mn samsung galaxy s. Zo goed als mn htc p3300 was is ie echter niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
corrado20vt schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:12:
ach de gps is in ieder geval beter dan van mn samsung galaxy s. Zo goed als mn htc p3300 was is ie echter niet!
Juist jij weet het.. die P3300 was echt de master op GPS niveau ;) die had ook een Sirfstar 3 chip.. ipv deze crappy qualcomm chip :S

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
Wat ik moeilijk te begrijpen vind is dat die p3300 4 jaar geleden aangeschaft is en beter werkte dan veel huidige toestellen. Je zou bijna denken dat techniek vooruit gaat en dat de kwaliteit van een gpsontvanger geen discussie punt meer mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13

Sorcerer8472

Mens sana?

corrado20vt schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:08:
Wat ik moeilijk te begrijpen vind is dat die p3300 4 jaar geleden aangeschaft is en beter werkte dan veel huidige toestellen. Je zou bijna denken dat techniek vooruit gaat en dat de kwaliteit van een gpsontvanger geen discussie punt meer mag zijn.
Prijs gaat voor kwaliteit tegenwoordig, dat weet je toch? Jammergenoeg wordt daardoor het behalen van dezelfde kwaliteit alleen maar duurder... :{

Maargoed, ik draai nog steeds 6.5 versie 1, geen vastlopers, accutijd is echt ontzettend lang nu. Ding is 72 uur geleden opgeladen en hij is nu op 60%! 2 dagen bijna niet gebruikt, 1 dag matig-intensief gebruikt. Is toch wel heel netjes hoor :o

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardhd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 12:20
Nyarlathotep schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:03:
[...]

Bij welke provider?
Mijn toestel komt straks voor de derde keer terug. En ik verwacht geen verbetering.
Ik vermoedde ook dat ze bij de vorige reparatie een of andere beta rom erop hebben gezet.
Ik had het toestel los gekocht en via HTC service geclaimed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mijn toestel is nog steeds niet terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:38
Ik heb een (tijdelijke) vervanger voor mijn Omnia gekocht. En ja dat is de Rhodium. Mijn omnia ga ik voor garantie opsturen omdat ik er nauwelijks mee kan bellen(lastig voor een telefoon). De stem vervormt soms spontaan, verbinding verbreken en opnieuw bellen is de enige remedie. Maja de enige die daar blij van wordt is Vodafone wellicht.

Mijn vraag is:
Wat voor ROM kunnen jullie mij aanbevelen? Op mijn omnia gebruik ik diverse roms van het modaco forum.

Mijn wensen zijn:
  • Goede bel/ontvangstkwaliteit.
  • Stabiliteit
  • Tomtom moet goed werken
  • Manilla 2D of Touch3d(meende dat het deze naam heeft)
  • Accu zegt mij niet zo heel veel. Ik laadt de telefoon toch om de dag a 2 dagen.
M2D ben ik aardig aan verstokt geraakt aangezien ik dit al 1,5 jaar op mijn omnia gebruik.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:17
Dan heb je een verkeerde telefoon als vervanger gekozen imho. Puntje 1 kan de TP2 nog in meekomen maar voor de rest moet ik je toch wel degelijk teleur stellen. Dit alles op eigen ervaring. Ik gebruik nu een Touch Pro. Die werkt tenminste wel soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ah net wat te laat research gedaan deze keer. Maar tomtom zou toch moeten werken?

[ Voor 28% gewijzigd door Appie Heijn op 29-10-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Appie Heijn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:48:
Ah net wat te laat research gedaan deze keer. Maar tomtom zou toch moeten werken?
yup met 2 sec lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Appie Heijn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:48:
Het werkt ook wel alleen zal hij aangeven dat je moet afslaan als jij al daadwerkelijk afgeslagen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Tha_T schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:59:
[...]

Het werkt ook wel alleen zal hij aangeven dat je moet afslaan als jij al daadwerkelijk afgeslagen bent.
Heeft dit met de snelheid van de telefoon te maken of met de gps ontvanger? Ik heb eventueel ook nog Sygic Mobile als dat beter werkt. Echter worden daar de kaarten minder frequent ge-update.

Beetje raar dat een veel oudere omnia na wat tweaking wel uitstekend werkt met tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Appie Heijn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:55:
[...]

Heeft dit met de snelheid van de telefoon te maken of met de gps ontvanger? Ik heb eventueel ook nog Sygic Mobile als dat beter werkt. Echter worden daar de kaarten minder frequent ge-update.
Ik durf het werkelijk waar niet te zeggen. De telefoon haalt het net maar imho lijkt het vooral de ontvanger te zijn. Maar dat kan ik niet onderbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gisteren voor de derde keer bij KPN geweest om mijn toestel op te halen. Na een goed half uur testen in de winkel heb ik 'm weer teruggegeven. Nog steeds vastlopers en ongelooflijke traagheid.
Ik ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen. Maar met HTC ben ik definitief klaar.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Appie Heijn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:13:
Ik heb een (tijdelijke) vervanger voor mijn Omnia gekocht. En ja dat is de Rhodium. Mijn omnia ga ik voor garantie opsturen omdat ik er nauwelijks mee kan bellen(lastig voor een telefoon). De stem vervormt soms spontaan, verbinding verbreken en opnieuw bellen is de enige remedie. Maja de enige die daar blij van wordt is Vodafone wellicht.

Mijn vraag is:
Wat voor ROM kunnen jullie mij aanbevelen? Op mijn omnia gebruik ik diverse roms van het modaco forum.

Mijn wensen zijn:
  • Goede bel/ontvangstkwaliteit.
  • Stabiliteit
  • Tomtom moet goed werken
  • Manilla 2D of Touch3d(meende dat het deze naam heeft)
  • Accu zegt mij niet zo heel veel. Ik laadt de telefoon toch om de dag a 2 dagen.
M2D ben ik aardig aan verstokt geraakt aangezien ik dit al 1,5 jaar op mijn omnia gebruik.
Deepshining x10 rom werkt er goed hier.
icnm een overclockje.
af en toe nog een hanger van een niet ms programma, maargoed daar kan je niks van zeggen :p

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit geen problemen gehad met tomtom. weet je wat pes echt irritant is? bel kpn, krijg je een computer aan de lijn. zeggen ze druk 1. kan niet! moet je eerst het toetsenbord openen, en bel dan maar verder.
als je van het openen niet al 4 of 5 toetsen hebt ingedrukt. en dan hoor je ongeldige invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
MexxT schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:48:
[...]

Deepshining x10 rom werkt er goed hier.
icnm een overclockje.
af en toe nog een hanger van een niet ms programma, maargoed daar kan je niks van zeggen :p
Thanks voor de tip. Ziet er wel gelikt uit. Zit nog een beetje te twijfelen tussen Jackos en de Deepshine.
Zal vanmiddag als ik de usb kabel heb vergaart eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
k heb nu trouwens de x11 software :P

is het trouwens mogelijk om met remote desktop of iets de pc gewoon normaal te laten draaien, zonder dat je een aanmeldscherm krijgt.

ik zou mijn tp2 dan als een soort remote willen gebruiken voor als ik bv een film aan het kijken ben, om het volume harder of zachter te zetten, zonder dat ik dan mn bed uit moet :+

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Appie Heijn schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:55:
[...]

Beetje raar dat een veel oudere omnia na wat tweaking wel uitstekend werkt met tomtom.
dit ligt aan de GPS.. probeer het maar met een bluetooth GPS dan zul je zien dat hij het wel normaal doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Dit weekend voor het eerst sinds hele lange tijd een SOD gehad. En zaterdag ineens een loeihete batterij die ook binnen 2 uur leeg was. Ik zag dat er allerlei programma's tegelijkertijd aan het runnen waren ineens. En de telefoon was gelocked.

Telefoon doet het weer normaal maar leuk was anders :(

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:18
niemand hier die simplicity gebruikt? Ik draai hem nu al een aardig tijdje. Geen vastlopers minor bugs. Niets storrend. en vooral... snel :P

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat een rot telefoon. Sinds de nieuwe tijd weigert hij daarop te lopen, na elke boot weer 1h teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:46

TommyGun

Stik er maar in!

Saturnus schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:21:
Wat een rot telefoon. Sinds de nieuwe tijd weigert hij daarop te lopen, na elke boot weer 1h teveel.
Ja met zoiets kleins heeft 'ie al moeite, echte te triest.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Heb jij er ook last van? Op XDA ook een enkeling: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=602901

Dat is het vreemde van deze telefoon...ik heb bijvoorbeeld nooit last gehad van dat SOD verhaal. Alsof het ding uit 5 verschillende fabrieken rolt waarvan elke fabriek wel een gebrek heeft in het productie proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Saturnus schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:14:
Heb jij er ook last van? Op XDA ook een enkeling: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=602901

Dat is het vreemde van deze telefoon...ik heb bijvoorbeeld nooit last gehad van dat SOD verhaal. Alsof het ding uit 5 verschillende fabrieken rolt waarvan elke fabriek wel een gebrek heeft in het productie proces.
Ik doe dit bij elke klok-wisseling :P

TommyGun in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - d..."

Dat lost het bij mij op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ah die herriner ik nog wel van een half jaar terug. Werkte toen niet bij mij en ook nu niet. Die register waarde heeft al een 0 hier, appointments gaat uur verder en daarna weer uur terug meer verandert er niet in het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik zie het inderdaad. Ben bang dat ik je dan niet verder kan helpen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
K*T telefoon is nog steeds bij Dynafix!! pff al 2 weken nu..

Denk dat ik die Desire Z ga nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Dan er maar mee leven tot de volgende flash denk ik...

Desire Z zat ik ook naar te kijken, toch lijkt me dat geen waardige vervanger. Zo zitten bijv. alle cijfers onder een shift. Dit had de TyTN ook en werkte echt niet fijn, ander nadeel is dat je dan bij het normale typwerk steeds tegen de behuizing knalt (doe maar eens alsof 1-0 nu q-p is).
De geliktheid van de Desire Z valt mij ook tegen.
Het zal wel een stuk stabieler zijn...misschien eens een keer een proberen in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:24:
nooit geen problemen gehad met tomtom. weet je wat pes echt irritant is? bel kpn, krijg je een computer aan de lijn. zeggen ze druk 1. kan niet! moet je eerst het toetsenbord openen, en bel dan maar verder.
als je van het openen niet al 4 of 5 toetsen hebt ingedrukt. en dan hoor je ongeldige invoer.
Je kunt ook op het beeldscherm het keypad met de touchkeys aanzetten hoor, dat doe ik dan altijd. Werkt prima. Is de softkey linksonder geloof ik.

Saturnus: Desire Z zit ik ook naar te kijken. Onder het motto van "toch beter dan geen hw-keyboard". Overigens klikt hij volgens mij zo dat het toetsenbord even hoog zit als de rest van het scherm, dus dat 'ertegenaan tikken', daar is volgens mij geen sprake van, of iig niet hinderlijk.

Ik kijk de kat iig even uit de boom voordat ik m'n abo definitief verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
inmiddels naar de nieuwste Deepshining X11 geflashed DeepShining X11.23144.Sense om precies te zijn.
en vervolgens CHT 2.0.0 beta geinstalleerd.

nou dat werkt echt perfect!

Ff wennen en proberen, maar als je er eenmaal uitbent is het super :p
goede response, lekker snel.

Alleen opstarten duurt wat lang, hij is zo geboot, maar totdat cht reageert ben je 2 min verder. maargoed zovaak reboot ik niet :+

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-01 09:06

S7eph4n

Verbannen, door onwetendheid

mmz, nu toch problemen met de foon, dus denk dat ik toch maar moet fixen via HTC.

Maakt het uit, dat het achterkantje verrot is? (ijzertje was omgebogen en heb daar nog proberen te lijmen.

Het probleem zelf is dat hij willekeurig herstart en een factory reset haalt niets uit. Of moet ik de Task 29 eerst nog maar even doen.

En moet de Stock SPL's even inladen, levert dit nog problemen op met het andere probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
S7eph4n schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:12:
mmz, nu toch problemen met de foon, dus denk dat ik toch maar moet fixen via HTC.

Maakt het uit, dat het achterkantje verrot is? (ijzertje was omgebogen en heb daar nog proberen te lijmen.

Het probleem zelf is dat hij willekeurig herstart en een factory reset haalt niets uit. Of moet ik de Task 29 eerst nog maar even doen.

En moet de Stock SPL's even inladen, levert dit nog problemen op met het andere probleem?
Je moet bij de reparatie vragen of ze een nieuwe achterkantje willen geven :P dan melden ze dat bij de probleem.. ik had dat ook gedaan omdat het gaasje van de speaker kapot was :P ik kreeg een nieuwe achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

Goed, gebeld en wordt opgehaald.

Morgenavond eerst foto's maken van het toestel en de serienummers opschrijven (ook batterij).
Alles mee, behalve SIM en SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
S7eph4n schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:20:
Goed, gebeld en wordt opgehaald.

Morgenavond eerst foto's maken van het toestel en de serienummers opschrijven (ook batterij).
Alles mee, behalve SIM en SD
Heel slim idee ja ;) ik had gelukkig ook foto's gemaakt, en toen die terug kwam van reparatie was hij gescheurd :S dus meteen terug gegaan en gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:30
Saturnus schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:27:
Ah die herriner ik nog wel van een half jaar terug. Werkte toen niet bij mij en ook nu niet. Die register waarde heeft al een 0 hier, appointments gaat uur verder en daarna weer uur terug meer verandert er niet in het ding.
Had ik ook last van. Ligt niet aan de telefoon maar aan je brakke provider (T-Mobile net als ik?)
Ga naar:
Start -> Instellingen -> Menu -> Meer -> Persoonlijk -> Telefoon -> Tabblad GSM/UMTS Diensten en selecteer daar "Tijdsynchronisatie".

Zet die UIT!
Nu wordt de tijd niet meer met je provider gesynchroniseerd. Als je nu de tijd aanpast blijft ie wel goed staan.

T-Mobile vind het blijkbaar niet boeiend om de tijd bij overgang zomer - wintertijd direct goed te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00
De laatste paar dagen ook opeens last van sod's, en dat de telefoon gewoon helemaal uit is.
Als ik de telefoon weer aan probeer te zetten lukt dat niet via de aan en uit knop, ik moet eerst de
batterij er uit en er weer in doen voordat ik hem weer kan aanzetten.
Ik heb al eerder wat kleine problemen gehad maar die waren vanzelf opgelost, zonder dat ik iets had
veranderd net zo als nu (van uit het niets heb ik nu al een paar dagen problemen).

Ik lees hier dat verschillende mensen zeggen dat HTC met een nieuwe rom gaat komen voor dit toestel,
maar is dit ook echt waar en is er een soort van verwachtings datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
badboynova schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:54:
De laatste paar dagen ook opeens last van sod's, en dat de telefoon gewoon helemaal uit is.
Als ik de telefoon weer aan probeer te zetten lukt dat niet via de aan en uit knop, ik moet eerst de
batterij er uit en er weer in doen voordat ik hem weer kan aanzetten.
Ik heb al eerder wat kleine problemen gehad maar die waren vanzelf opgelost, zonder dat ik iets had
veranderd net zo als nu (van uit het niets heb ik nu al een paar dagen problemen).

Ik lees hier dat verschillende mensen zeggen dat HTC met een nieuwe rom gaat komen voor dit toestel,
maar is dit ook echt waar en is er een soort van verwachtings datum?
uh? wie zegt dat?? ik denk niet dat die komt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
rohit schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:16:
[...]

uh? wie zegt dat?? ik denk niet dat die komt hoor ;)
Ik denk dat HTC deze telefoon heel snel wilt vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
BlueFlame schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:17:
[...]

Had ik ook last van. Ligt niet aan de telefoon maar aan je brakke provider (T-Mobile net als ik?)
Ga naar:
Start -> Instellingen -> Menu -> Meer -> Persoonlijk -> Telefoon -> Tabblad GSM/UMTS Diensten en selecteer daar "Tijdsynchronisatie".

Zet die UIT!
Nu wordt de tijd niet meer met je provider gesynchroniseerd. Als je nu de tijd aanpast blijft ie wel goed staan.

T-Mobile vind het blijkbaar niet boeiend om de tijd bij overgang zomer - wintertijd direct goed te zetten...
Precies. Hetzelfde moet dan gelden voor Vodafone.

De telefoon heeft iets nieuws bedacht: hij gaat ook aan als je hem knijpt. Dat houdt in tussen vinger en duim, beetje druk zetten. Geen wonder dat hoesjes en lockscreens nauwelijks helpen, het triggert namelijk een stylus pull out en die slaat dat allemaal over.

Dus...even zoeken hoe stylus commando's uit te zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Saturnus op 03-11-2010 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

rohit schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:13:
[...]

Heel slim idee ja ;) ik had gelukkig ook foto's gemaakt, en toen die terug kwam van reparatie was hij gescheurd :S dus meteen terug gegaan en gemaakt!
Dat had ik gelezen. Dus voorbereid ;) Telefoon en batterij apart ingepakt in noppenfolie en luchtkussens in de doos. :)

[ Voor 11% gewijzigd door S7eph4n op 03-11-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Tha_T schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:58:
[...]

Ik denk dat HTC deze telefoon heel snel wilt vergeten
denk het ook ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:40
Ugh, ik ben dus niet de enige met problemen.

Ik had de mijne 2.5 weken geleden opgestuurd met een defecte microfoon, ze hebben voor het gemak het hele scherm maar vervangen.
Vandaag weer op de post gedaan, omdat deze nu iedere keer uit zichzelf uitviel, zelfs tijdens het booten. Ook knipperde het scherm nogal vreemd. En zat het scherm nogal scheef erop, dus op dit moment ben ik niet echt tevreden met de gang van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
een vraagje, mijn achterklep is aan vervanging toe, overal butsen en het zilvertje is afgebroken.. dus tja het is wel nodig.

weet iemand waar ik deze eenbeetje goedkoop kan halen? ik heb al rond gekeken maar om 50 euro daarvoor uit te geven vind ik best wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=179102
Maarja, dat is 30 euro, opzich ook wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 22:03

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Toch is dat een betere prijs dan die 50 die gewoon absurd is. Ik vond twaalf Euro al veel voor een batterijklep van een S/E K750i 8)7

Zodoende heb ik ook op eBay geneusd, en kwam ik hier uit. Geen aanrader, tho: het pakketje arriveerde snel, maar uit alles bleek dat dit geen origineel HTC-artikel is wat wel wordt geclaimed. De service is wel prima (eerst zou er een tweede item nagestuurd worden, en nu een full refund), maar het item is gewoon niks.

Ik sta op het punt die van 30 euro te halen, eigenlijk...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

Kijk ik even bij de melding staat er nu bij HTC
"Symptom not available"... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
De mijne is vandaag opgestuurd. Mijn vader had van de week een gloednieuwe gehad nadat die van hem 3 x weggeweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
beter 30 euro dan 50 euro toch scheeld je toch weer 20 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

mmz, hij wordt retour gestuurd.

Status: Service is complete. Please visit HTC Customer Survey if you would like to take a quick survey regarding your experience contacting HTC.
Service Type: Repair
Issue Description: Symptom not available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister kwamen ze die van mij ophalen en vandaag kreeg ik een mailtje dat hij weer op retour is.

Had zelf last van SOD en gemiste oproepen, zonder dat het toestel afging en zag ze ook niet terug bij oproeplijst. Kon deze gemiste oproepen wel terugzien via desbetreffende contactpersonen...

Vind wel dat ze behoorlijk snel zijn in mijn geval, weet alleen niet wat ze hebben gedaan:P

edit: Symptom not available

Lekker is dat dan..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 16:59 . Reden: Toevoegen htc status ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
:@ :@ :@
WAT EEN PRUTSERS BIJ DYNAFIX!!! IS ME TELEFOON GEWOON FF 3 WEKEN WEG, KOMT DIE TERUG EN IS ER GEWOON WEER SCHADE :S HET TOETSENBORD NAAST DE CAPS/SHIFT TOETS STEEKT GEWOON OMHOOG :s
nu dus voor de 4e keer weer terug in een 2 maanden tijd :S

Weer HTC gebeld, en denken ze dat ik nog lkkr rustig met ze ga praten :S :@
verzoek voor omruiling is nu ingediend, met vermelding erbij dat ik eventueel met bijbetaling de desire z wil..

[ Voor 27% gewijzigd door Rohit op 08-11-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Misschien tijd voor Kassa? Ze bakken er niets van zo te horen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ja dit is echt te erg voor woorden gewoon man :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:53:
Gister kwamen ze die van mij ophalen en vandaag kreeg ik een mailtje dat hij weer op retour is.

Had zelf last van SOD en gemiste oproepen, zonder dat het toestel afging en zag ze ook niet terug bij oproeplijst. Kon deze gemiste oproepen wel terugzien via desbetreffende contactpersonen...

Vind wel dat ze behoorlijk snel zijn in mijn geval, weet alleen niet wat ze hebben gedaan:P

edit: Symptom not available

Lekker is dat dan..
Tsja, misschien nieuw moederbord. Nouja ik ben benieuwd. wat ik terug ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:25:
IS ME TELEFOON GEWOON FF 3 WEKEN WEG,
Dat is niks, ben mijn toestel al 9 weken kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:02:
[...]

Dat is niks, ben mijn toestel al 9 weken kwijt...
en je klaagt niet ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik merk dat mijn telefoon SOD's geeft wanneer ik bepaalde programma's heb gebruikt. Vooral Waze lijkt m'n telefoon te laten vastlopen. Als ik Waze normaal afsluit dan is er ongeveer een 50% kans dat mijn telefoon meteen een SOD geeft zodra hij in standby gaat.

Misschien rotzooi wat in memory achterblijft waar de telefoon niet tegen kan?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
flitspaal.nl schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:21:
Ik merk dat mijn telefoon SOD's geeft wanneer ik bepaalde programma's heb gebruikt. Vooral Waze lijkt m'n telefoon te laten vastlopen. Als ik Waze normaal afsluit dan is er ongeveer een 50% kans dat mijn telefoon meteen een SOD geeft zodra hij in standby gaat.

Misschien rotzooi wat in memory achterblijft waar de telefoon niet tegen kan?
ik zou zeggen zet wm 6.1 erop en probeer dat programmatje weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Na een hard reset heeft de telefoon 2 dagen normaal gewerkt, maar nu heb ik alweer last van sod's zonder dat ik iets geks doe.
Morgen eerst pdashop bellen (daar komt mijn tp2 vandaan), daarna ga ik ook htc ff aan hun oren trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:06
Eindelijk vandaag na anderhalve maand m'n telefoon terug gekregen van de hersteldienst van de Mediamarkt... Spelen ze ook nog de stylus kwijt die nog in de telefoon zat... Nooit koop ik nog iets in de Mediamarkt... Service=0 (Het probleem was een haperende spatieknop)

Blijkbaar hebben ze het moederbord vervangen en is daardoor de IMEI veranderd. Resultaat: Ik kan 'm niet meer HardSPL'n, want HardSPL denkt dat ik commercieel bezig ben...

[ Voor 5% gewijzigd door NjitsSs op 09-11-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NjitsSs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:36:
Blijkbaar hebben ze het moederbord vervangen en is daardoor de IMEI veranderd. Resultaat: Ik kan 'm niet meer HardSPL'n, want HardSPL denkt dat ik commercieel bezig ben...
Jawel hoor, al kost het je nu wel wat.. Zie tweede post hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=550131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
NjitsSs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:36:
Eindelijk vandaag na anderhalve maand m'n telefoon terug gekregen van de hersteldienst van de Mediamarkt... Spelen ze ook nog de stylus kwijt die nog in de telefoon zat... Nooit koop ik nog iets in de Mediamarkt... Service=0 (Het probleem was een haperende spatieknop)

Je weet ook dat je de stylus er altijd uit moet halen.. elke keer dat ik me telefoon aanmelde werd mij dat verteld.. alle accessoires eruit halen! dus denk ook beetje je eigen schuld ;) Maar gewoon terug gaan en zeggen dat hun het kwijt hebben gemaakt.. en je hebt tog een reserve in je doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

Heb expres oude styles erbij gedaan (iets met bovenkant kapot, misschien trappen ze erin). Nieuwe ligt bij het micro-sd kaartje.

Bovendien werd mij verteld er de batterij bij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S7eph4n schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:45:
[...]

Tsja, misschien nieuw moederbord. Nouja ik ben benieuwd. wat ik terug ga krijgen.
Heb mijn toestel zojuist teruggehad en meteen aangezet. Tijdens het opstarten kreeg ik meteen een error van copilot (dus na een hardreset), moest meteen opnieuw een hardreset uitgevoeren en voor nu werkt hij goed. Overigens schijnen ze bij mij een luidspreker vervangen te hebben ondanks dat ik daar geen last van had. Heb een taskmanager geinstalleerd en een programma om ram vrij te maken. Hoop dat ik nu geen last van SOD's krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

En ja hoor, mijn telefoon is terug. (na 6 dagen!).
Maar hoe, scherm is vervangen, wat niet kapot was. Er staat wel "dat de touch niet werkte". De software is geupgrade, waar verder niets mis mee was.
Het probleem van plotselinge herstart is nog steeds, probleem niet opgelost. Nu wordt mn telefoon morgen weer opgehaald. :X

Maar het zou eens niet, mijn screenprotector (via pdashop, privacy), is nu natuurlijk niet mee. Maarja, mailing is er over uit. Slechte service, dynanotfixed Dynafix

[ Voor 4% gewijzigd door S7eph4n op 10-11-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:20:
Had een software probleem met mijn tp2, stond vast in bootloader scherm.
htc gebeld, toestel werd opgehaald. Kreeg gisteren een mooie brief van dynafix, scherm gebarsten.
of ik even 280e wilde overmaken, of het toestel gratis laten verwerken.

Had gelukkig de dag voor afhaal foto's van mijn tp2 gemaakt waarop het bootloader scherm goed te zien was zonder barst. Waarschijnlijk heeft die pannekoek van transport hem laten donderen.....

Ze gingen een escalatie rapport maken (belgisch zeker?). Tip van de dag: maak foto's van je toestel als hij word opgehaald. Stelletje #*#@$% van dynafix...
Update:

Krijg na 9 weken de postbode aan de deur, met een pakketje van Dynafix,Ik denk YES, eindelijk
mijn tp2-tje wwer gerepareerd retour! Vraagt die postbode of ik even 50e wil lappen.. Huh??
Toch maar pakketje geweigerd. ik bellen met dynafix, kreeg doodleuk te horen dat ze al 9 weken
niets hebben gehoord van htc.En dat ze daarom het "defecte" toestel maar terug gestuurd hebben.
MET een dikke rekening voor het bekijken van het toestel. en omdat ik de order geweigerd heb, zal
mijn toestel vernietigd worden.... Toen knapte er iets bij mij.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Het is wettelijk niet ok dat ze je toestel zomaar gaan vernietigen (of hebben ze je hun algemene voorwaarden ter hand gesteld en staat daar wat anders in?)
Ook 'niks van htc horen en maar met rekening terugsturen' slaat nergens op natuurlijk... Ik zou even zoeken bij welke geschillencommissie je terecht moet (zie ook consuwijzer.nl). Gewoon doorgaan totdat je je toestel terug hebt of zelfs geld om een nieuw toestel te kopen als ze inderdaad je toestel hebben vernietigd.

Belangrijk is om gewoon redelijk te blijven, niet te schelden, en aangeven dat het verstandig is dat ze je gelijk helpen zodat ze geen advocaat in de arm hoeven te nemen bij deze zaak. Werkt in mijn ervaring erg goed, en op het laatste moment krabbelen ze terug en krijg je je toestel/geld toch gewoon :)

Maar even iets anders: los van een gebarsten scherm enzo, waarom sturen jullie je TP2 op? Toch niet allemaal vanwege dat softwareprobleem met die laatste ROM? :X

• Rohit
dat SOD probleem enzo zou bij mij opgelost worden door een boardswap.. dat werd mij wijsgemaakt door HTC die mij na 5 maanden terugbelde.. Daarna is het die knuppels van Dynafix die telkens mij telefoon vern**kte.. 2e keer dat hij terugkwam zat er een scheur in.. dus weer terug. 3e keer ging hij uit als ik het toetsebord dichtklapte.. 4e keer zit er naast de caps toets een bobbel door de schroef die eronder zit.. hebben ze te hard aangedraaid of een lange schroef gebruikt :S en dezelfde scheur is ook weer terug!

Verwijderd

@Sorcerer8472

Dank je voor de tip!

• Saturnus
  • Niet online
Dit moet echt naar Radar of Kassa toe hoor. Ik heb geen ervaringen met die service dus kan geen verhaal doen, maar als jullie dat nu wel allemaal doen...

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Wat zegt HTC dan als je ze dit verhaal telefonisch vertelt? (en evt. om een leidinggevende vraagt?)
Dynafix zou ik vermijden/weigeren als ze daarmee komen, hoe dan ook. Na 4x terugsturen lijkt me duidelijk dat ze het niet kunnen...

[ Voor 40% gewijzigd door Sorcerer8472 op 11-11-2010 20:23 ]

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat een drama's allemaal hier. Ik wacht zelf nog steeds op mijn toestel, die voor de 4e keer terug is. Die laatste twee roms zijn toch echt om te huilen...
HTC heeft het toestel echt compleet verkracht.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:22:
Wat zegt HTC dan als je ze dit verhaal telefonisch vertelt? (en evt. om een leidinggevende vraagt?)
Dynafix zou ik vermijden/weigeren als ze daarmee komen, hoe dan ook. Na 4x terugsturen lijkt me duidelijk dat ze het niet kunnen...
als je om een leidinggevende vraagt krijg je meteen een slijmverhaal te horen dat het hoeft blabla en dat ze er zijn om je te helpen.. bullshit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

Zo dan,

" Issue Description: Symptom not available "

Maarja, is dit standaard ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
S7eph4n schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:00:
Zo dan,

" Issue Description: Symptom not available "

Maarja, is dit standaard ofzo?
Waarschijnlijk wel..
bij mij stond er bij klacht dat hij niet meer aanging :S terwijl ik dat niet eens vermeld had en hij ging uit als je het toetsenbord dichtklapte.. dus snap hun redenering niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:36:
[...]

Waarschijnlijk wel..
bij mij stond er bij klacht dat hij niet meer aanging :S terwijl ik dat niet eens vermeld had en hij ging uit als je het toetsenbord dichtklapte.. dus snap hun redenering niet echt..
Bij mij stond er bij klacht dat de luidspreker het niet meer deed en is vervangen, maar dat ding heeft het altijd gedaan. Dus snap het ook niet meer. Waarschijnlijk als ze de symptomen niet kunnen "vinden", vervangen ze zogenaamd andere dingen die het wel doen (als ze het al uberhaupt echt vervangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Er staat een nieuwe update voor de TP2 op de HTC-site. Dit zou de People-applicatie (en ook SMS-applicatie?) stabieler moeten maken.

Proefkonijnen hier? :P

http://www.htc.com/nl/Sup...px?dl_id=1061&news_id=805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Sorcerer8472 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:28:
Er staat een nieuwe update voor de TP2 op de HTC-site. Dit zou de People-applicatie (en ook SMS-applicatie?) stabieler moeten maken.

ff uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 13-09 19:13
Mijn pro 2 synct sinds kort niet meer.
Gebruik windows 7 64 bit, sluit ik hem op de laptop aan doet hij het.
Terug op de pc niet, pak ik een andere telefoon ziet hij die wel.. maar de pro 2 herkent hij helemaal niet meer.

Iemand enig idee hoe ik dat kan afdwingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:28:

Nou pff ipv dat ze dus met een nieuwe rom komen brenge ze deze bullshit uit.. ik heb nooit problemen met de people app gehad hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Von Henkel schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:15:
Mijn pro 2 synct sinds kort niet meer.
Gebruik windows 7 64 bit, sluit ik hem op de laptop aan doet hij het.
Terug op de pc niet, pak ik een andere telefoon ziet hij die wel.. maar de pro 2 herkent hij helemaal niet meer.

Iemand enig idee hoe ik dat kan afdwingen?
Ik heb even geen Windows telefoon bij de hand. Maar je hebt volgens mij onder Settings/Connections/USB-to-PC een vinkje "advanced" oid staan. Deze uitvinken wil nog wel eens helpen. Ik weet niet wat je er mee uitzet, maar het heeft mij zoals gezegd dus een paar keer geholpen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 13-09 19:13
Die Bruine schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:32:
[...]

Ik heb even geen Windows telefoon bij de hand. Maar je hebt volgens mij onder Settings/Connections/USB-to-PC een vinkje "advanced" oid staan. Deze uitvinken wil nog wel eens helpen. Ik weet niet wat je er mee uitzet, maar het heeft mij zoals gezegd dus een paar keer geholpen.
Hartelijk dank _/-\o_ _/-\o_
opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

rohit schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:05:
[...]

Nou pff ipv dat ze dus met een nieuwe rom komen brenge ze deze bullshit uit.. ik heb nooit problemen met de people app gehad hoor..
Ik dacht dat de SMS-app *in* de People-app zit, maargoed, ik ga pas upgraden als ik van anderen zeker weet dat het werkt.

Verder wordt m'n TP2 ws vervangen door een Desire Z. Eigenlijk wilde ik HTC niet belonen voor deze slechte service, maarja, er zijn geen goede alternatieven. Mja, misschien de Milestone, maar die kan ik via Vodafone weer minder makkelijk krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik stap ook over op Milestone. Desire Z kan me wat. Een TP2 doet nu met een beetje geluk € 150,-. Zie voor dat geld maar een Milestone te krijgen. Misschien komt er wel een Desire Z hoor, maar dan wel pas na een half jaar ofzo. De laatste twee HTC's van mij vallen toch een beetje tegen (de 7e en 8ste in totaal). Dus eerst eens zien hoe goed en stevig ze echt zijn.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:41:
[...]

Ik dacht dat de SMS-app *in* de People-app zit, maargoed, ik ga pas upgraden als ik van anderen zeker weet dat het werkt.

Verder wordt m'n TP2 ws vervangen door een Desire Z. Eigenlijk wilde ik HTC niet belonen voor deze slechte service, maarja, er zijn geen goede alternatieven. Mja, misschien de Milestone, maar die kan ik via Vodafone weer minder makkelijk krijgen...
Door wie word die vervangen?
gister werd ik gebeld door een knuppel van HTC, zegt die ja je had toch problemen met de Legend en je batterij? ik zo wtf.. UH Nee! zegt die oh oh uh ff kijken, zegt die opeens ja kzie het al touch pro2 waar de batterij niet van goed is :S ik zo uh NEE.. kijk maar ff goed bij de incidenten onder mijn naam.. wat een stelletje knuppels daar.. nou gaan ze mij vandaag ofz terug bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:57:
[...]

Door wie word die vervangen?
Waarschijnlijk door hemzelf, anders was de Milestone sowieso geen optie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 16-11-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleCs
  • Laatst online: 10-09 12:49
Pff wat een verhalen allemaal hier zeg...

Ik ben blij als ik dat allemaal zo lees dat ik aan de Custom rom ben gegaan. Hij is nog in ontwikkeling maar het is een absolute verademing. De laatste rom van HTC is om te huilen.

Samen met een collega ben ik bezig om zelf een ROM te maken en de eerste tests zijn veelbelovend. Het toestel is supersnel en op een paar minime dingetjes werkt alles als een zonnetje

Met de laatste rom van HTC had ik de volgende problemen:
  • Verschrikkelijk traag
  • stotterende annimaties
  • niet werkende speaker functionaliteit
  • SOD's (Sleep Of Death)
Na een format met Task29 en toen de Fabrieks Rom erop ging het al wel beter maar toch nog steeds niet naar behoren.

Op XDA-Developers is er ook een draadje waarin vele fixes staan. Maar ook daarmee kreeg ik de telefoon niet op een acceptabel niveau.

Ik hou jullie op de hoogte.

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb echt te vaak SOD's en heb het dit keer opgenomen met mijn andere telefoon. Dat hij aanstaat, maar met geen mogelijkheid uit standby is te halen. Ga weer contact opnamen met HTC en stuur dit keer dat filmpje mee, want dit is niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
volgensmij heb ik mijn SOD probleem opgelost *O*
k juig nog niet te hard, maar na de "mod" blijft die het wel doen :p

ik kwam aan het lezen, en kwam er achter dat het door de simkaart zou kunnen komen en de oplossing zou een nieuwe simkaart zijn.
naja wat is dr anders aan een nieuwe simkaart? is die misschien dikker dan een gebruikte?

Dus wat doet mexxt, simkaart dr uit: schoonmaken
papiertje afscheuren, dubbelvouwen, en bij de simkaart in het houdertje proppen zodat die lekker strak zit, en tot nu toe geen sod gehad meer :>

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

Huppakee, ben benieuwd telefoon komt weer mijn kant op. Nu langer als vorige keer.

Hopelijk voor t weekend binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

MexxT: die nieuwe Deepshining dus? Of de HTC-update voor HTC People?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Sorcerer8472 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:13:
MexxT: die nieuwe Deepshining dus? Of de HTC-update voor HTC People?
het probleem met de sod ligt dus (waarschijnlijke) bij de hardware (simkaart) en niet direct bij de software.

ik gebruik nu deepshining x11 maar dr is sinds 14 nov een nieuwe versie uit mer geheugen optimalisaties en aangzien deze rom altijd erg stabiel is bij mij ga ik die vanavond maar ff uitproberen!

dus vanavond ga ik de x12 (sense) dr op zetten samen met een oc naar 700mhz en de simmod en dan kijken hoe die het doet! alles schijnt echt veel vloeiender te gaan dus ik ben echt benieuwd.

hij praat over een totaal nieuwe benadering voor het geheugen en het leeghalen ervan dus ik ben erg benieuwd. ik ben nu al uitermate tevreden over de x11

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
MexxT schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:19:
[...]

het probleem met de sod ligt dus (waarschijnlijke) bij de hardware (simkaart) en niet direct bij de software.

ik gebruik nu deepshining x11 maar dr is sinds 14 nov een nieuwe versie uit mer geheugen optimalisaties en aangzien deze rom altijd erg stabiel is bij mij ga ik die vanavond maar ff uitproberen!

dus vanavond ga ik de x12 (sense) dr op zetten samen met een oc naar 700mhz en de simmod en dan kijken hoe die het doet! alles schijnt echt veel vloeiender te gaan dus ik ben echt benieuwd.

hij praat over een totaal nieuwe benadering voor het geheugen en het leeghalen ervan dus ik ben erg benieuwd. ik ben nu al uitermate tevreden over de x11
SOD heeft niks te maken met de simkaart...
Zelfde simkaart met WM 6.1 en hebt geen SOD's meer.. software is gewoon crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Dat is volgens mij niet waar! Mijn SOD is opgehouden toen ik naar de voorlaatste HTC-versie ging (WM6.5)! Met de laatste/nieuwste versie heb ik wel SOD, met andere versies nooit gehad!

Er zit gewoon iets onstabiels in. Of het nou de radio-ROM is, de ROM zelf, de bulky HTC Sense... wie zal het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
tja mijn ervaring is sinds ik de simkaart goed vast heb gezet dat de tel veel stabieler is. hij loopt niet meer vast en valt niet meer uit.

dus voor mij heeft het gewerkt.

mss dat de laatste versie daar juist moeite mee heeft, met de sim.
dat kan natuurlijk ook.

t kost niks dus proberen kan altijd ;)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen wordt mijn toestel weer opgehaald. Heb tot 3 a 4 keer per dag sod's. Heb er notabene een video van gemaakt, maar ik hoef dat niet mee te sturen volgens de HTC medewerker. Ook acht hij het niet nodig dat ik een link naar deze topic meestuur, maar toch ontkent hij dat dit een vaker voorkomend probleem is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:07:
Morgen wordt mijn toestel weer opgehaald. Heb tot 3 a 4 keer per dag sod's. Heb er notabene een video van gemaakt, maar ik hoef dat niet mee te sturen volgens de HTC medewerker. Ook acht hij het niet nodig dat ik een link naar deze topic meestuur, maar toch ontkent hij dat dit een vaker voorkomend probleem is..
Ik heb ook een compilatie gemaakt van de service fouten van Dynafix die de mense hier hadden en die opgestuurd.. nog niks van terug gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n

S7eph4n

Heb een werkende telefoon terug!! :D

Kortom! Ik ben blij!!

Toetsenbord, mainboard en scherm zijn vervangen..

Was een nieuwe telefoon nu niet beter geweest :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
woah die deepshining X12 sense is echt een bazen rom _/-\o_

echt loopt een stuk vloeiender dan met x11, en die was al goed :*)

Audi S3

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste