Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:39:
Wat is dat Microsoft MyPhone voor maf ding...ik backup, gooi alles van me telefoon in de hoop dat MS het dan wel correct herstelt maar in plaats daarvan gooit hij alles van de MS server...

Moet je het in Archive zetten om zeker te zijn dat je het niet kwijt raakt ofzo?
Hoe ik het gebruik: Na eerste installatie/configuratie heeft ie een backup van m'n contacten en smsjes gemaakt. Nieuwe contacten en smsjes worden één keer per dag automatisch toegevoegd aan de backup. Na een flash vul ik gebruikersnaam en wachtwoord in en na een paar minuten heb ik al m'n contacten en smsjes weer op m'n TP2 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hmm ok. MS zal je telefoon na die flash wel als nieuw zien anders had die juist alles weggegooid. :P

Ik zit deels nog steeds met mijn SMS/PIM Backup probleem. Direct reseten nadat PIM Backup klaar was met herstellen levert aardig iets op. Op een of andere manier gaat het herstellen dan wel correct (nouja 99% dan, of het was toeval).
Maar nu heb ik onder de 'conversation gesprekken' ook nog losse SMSjes die blijkbaar aangemaakt zijn in een ROM die geen conversation deed...
MS My Phone is net klaar met 'herstellen.' Het lijkt vrij aardig. Nu dat naar de nieuwe ROM (want die bug vrije met Glass look is net released) zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
heb der net mijn telefoon geflashed naar een energy rom.. ziet er verdomd goed uit zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ja he. Blijft nog wel wat buggie hier en daar plus ook traag vergeleken met wat ik herriner van de Valkyrie.

Microsoft My Phone heeft mijn PIM Backup vs. SMS probleem wel gefixed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Saturnus schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:05:
Ja he. Blijft nog wel wat buggie hier en daar plus ook traag vergeleken met wat ik herriner van de Valkyrie.

Microsoft My Phone heeft mijn PIM Backup vs. SMS probleem wel gefixed. :)
Tja, ik kan weinig zeggen verder dan dat 't na een week nog helemaal perfect loopt. De enige bug die ik heb gevonden is dat wanneer je het tobo uitschuift en hij nog op de WM6.5 lock zit, je gewoon in het menu kan komen. Het werkt dan niet meer perfect (scherm valt dan soms uit), maar als je de lock er handmatig op zet is de bug weer verholpen. Mij hoor je hier niet over klagen, dit probleem had ik ook met de andere roms.

Verder is Valkyrie heel stabiel en snel (zelfs met het smsen als je het tobo uitschuift, je hoeft geen paar seconden meer te wachten) en ik blijf zeker bij deze rom hangen. Werkt heerlijk, zelfs/zeker na de stap van de verschillende Energy roms! :)

[ Voor 3% gewijzigd door brrrt op 09-06-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nu ben ik stiekum ook van plan er een custom rom op te zetten.
Het toestel is zo verschrikklijk traag met de standaard WiMo 6.5 rom, dat ik zelfs overwoog een nieuw toestel los te kopen.

De weather app is ineens wel weer tot leven gekomen. Ik kreeg de weersverwachting van 22-4 maar niet weg... Maar hij houd het eindelijk weer bij.

Wat is nu de beste / snelste rom van dit moment? Ik lees veel over de energy rom. Ik heb al een account bij XDA, dus ga daar sowieso neuzen.
Ik hoop echt dat een custom rom verbetering biedt, want ik wordt gek van dit toestel... En ja, het is een clean install.

Nog iets: waar is het "taakbeheer" gebleven? Er zat rechtsboven (in WiMo 6.1) een button waar je lopende applicaties kon sluiten. Ik vermoed dat er nu een hoop open staat. Mijn batterij is nu ook binnen no-time leeg...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyarlathotep schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:48:

Wat is nu de beste / snelste rom van dit moment? Ik lees veel over de energy rom. Ik heb al een account bij XDA, dus ga daar sowieso neuzen.
Neus dan ook even in dit topic rond, er worden diversie ROM's besproken. Zelf heb ik goede ervaringen met CELL CORE EVO, iemand anders weer met Enery of Valkyrie.
(Vergeet overigens Task29 niet wanneer je gaat flashen, zie XDA of dit topic voor de how-to.)

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 09-06-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Als je toch gaat flashen zou ik maar wat ROMs proberen.
Energy is bij voorbaat niet de snelste. Enkel degene met de meeste features alhoewel Sergio 1 dag later ookal een CHT 1.8 versie had, echter ik kon me niet vinden in zijn visuals.
Valkyrie liep hier heel netjes en snel. Alleen op dit moment moet je dan wel CHT 1.8 missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
CHT 1.8 kan je toch gewoon installeren? Dan plaatst 'ie ze in plaats van de huidige. Zo iets las ik in het Cookies topic. Ik ben overigens gewoon tevreden met CHT 1.7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brrrt schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:39:
CHT 1.8 kan je toch gewoon installeren? Dan plaatst 'ie ze in plaats van de huidige. Zo iets las ik in het Cookies topic. Ik ben overigens gewoon tevreden met CHT 1.7. :)
Klopt, upgraden kan maar kan ik niet aanraden. Sinds de upgrade van de ingebakken 1.7.1 naar 1.8 heb ik problemen. Niet reagerende Sense, niet meer automatisch locken, crashende CHT.
Morgen maar even CORE EVO v1.2 met ingebakken CHT 1.8 flashen.

[ Voor 6% gewijzigd door JBS op 10-06-2010 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zo iets las ik inderdaad al in het HD2 topic. CHT 1.8 is gewoon heel buggy, je kan beter downgraden naar 1.7.1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Minder bugs hier. Upgraden kan fout gaan als bestanden niet goed overschreven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
wat een knuppels bij HTC.. Pfff na 3 maande nog geen update voor de *** rom die ze hebben uitgebracht..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caribman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-04 20:42
Ik heb sinds kort een ding...als ik mijn TP2 wil resetten dmv de button, reset het niet. Iemand een idee? Het toestel "sluit wel af" maar start niet op. Het gaat hier om de button aan de zijkant van het toestel.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

rohit schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:53:
wat een knuppels bij HTC.. Pfff na 3 maande nog geen update voor de *** rom die ze hebben uitgebracht..
Ik hoop echt dat ze binnenkort met een nieuwe rom komen. Ik gebruik mijn telefoon veel zakelijk, ik moet gewoon binnen 15 minuten iemand terugbellen die bij mij inspreekt. Het gebeurd gewoon té vaak dat de telefoon ineens niks meer doet en gewoon dood is op een willekeurig moment.

Ik doe nu echt elk halfuur controleren of ie aanstaat, maar dat is gewoon niet te doen steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Fairy schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:30:
[...]

Ik hoop echt dat ze binnenkort met een nieuwe rom komen. Ik gebruik mijn telefoon veel zakelijk, ik moet gewoon binnen 15 minuten iemand terugbellen die bij mij inspreekt. Het gebeurd gewoon té vaak dat de telefoon ineens niks meer doet en gewoon dood is op een willekeurig moment.

Ik doe nu echt elk halfuur controleren of ie aanstaat, maar dat is gewoon niet te doen steeds.
downgrade em naar 6.1.. hebk ook gedaan.. tel doet het nu weer normaal :)
maar toch verwacht ik snel een goeie update van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Damn die accuduur met Energy van 7 juni is echt vrij bagger...kan me ook niet voorstellen dat die 'gewenningsperiode' nu nog loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
uitgeprobeerd maar werkt nog egt te gaar om het te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Toen ik zag dat wanneer je 2 vingers plaatst het gemiddelde werd genomen dacht ik ook aan zoiets maar zoals rohit al zegt gaat die heel erg buggy werken. Wel mooi dat het geprobeert wordt natuurlijk.

Weet iemand het pad om je pocketpc (via AS aangesloten) via een batch/.bat bestand aan te spreken?
"Computer\*device naam*\Storage Card" werkt niet, het batch bestand verwacht een station letter. Enige optie nu lijkt om als mass storage te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Fairy schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:30:
[...]

Wat dacht je van het pas 2 uur later (of ander moment als je hem eerder uit standby haalt) geluid maken als er een sms'je is ontvangen? :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Die aGPS tweak van een XDA user werkt wel lekker. Fixte hier binnen in huis net in 15 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:49
Heb je misschien een linkje, ben er niet zeker van dat de tweak die ik gevonden heb dezelfde is als degene die jij bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
BlueFlame schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:15:
[...]

hmm.. ik zie het. Zelfs op de HTC site lijkt de foto aangepast naar klitteband :?
Ik heb deze iig bij BOL besteld en het is bij mij echt magneet sluiting... Misschien even mailen?

edit:
Heb ze zelf even gemaild met de vraag of de foto fout is of dat het product is veranderd.
Ik heb bol.com ook gemaild en uiteindelijk antwoord gekregen. Het staat op de site verkeerd. De C300 heeft wel magnetisch sluiting. Ik heb hem gisteravond besteld en vanmorgen binnen gekregen en inderdaad is de pouch met magnetisch sluiting. De TP2 past er wel net aan in. Hopelijk rekt het elastiek nog wat op.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
urk_forever schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:34:
[...]

Ik heb bol.com ook gemaild en uiteindelijk antwoord gekregen. Het staat op de site verkeerd. De C300 heeft wel magnetisch sluiting. Ik heb hem gisteravond besteld en vanmorgen binnen gekregen en inderdaad is de pouch met magnetisch sluiting. De TP2 past er wel net aan in. Hopelijk rekt het elastiek nog wat op.
O, ik kreeg gisteren pas antwoord. Maar inderdaad is het aangepast.

Zie mijn review ;) hij is in het begin erg strak, maar het zet zich nog naar je TP2 :)
Zorg wel dat je hem goed locked in het begin. Hij drukt de eerste twee a drie dagen nog wel eens op de aan/uit knop! (was bij mij dan zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Phantom schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:46:
Heb je misschien een linkje, ben er niet zeker van dat de tweak die ik gevonden heb dezelfde is als degene die jij bedoelt.
http://forum.xda-develope...php?p=4267775&postcount=1

15 seconden was blijkbaar wel een gelukje, maar meestal duurt het niet langer dan 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:18:
[...]

15 seconden was blijkbaar wel een gelukje, maar meestal duurt het niet langer dan 30 seconden.
Ik haal vaak met gemak een fix binnen 10 seconden. Zeker wanneer ik vertrek op de plaats van aankomst van vorig gebruik. Enige "extra's" dat ik update zijn de QuickGPS gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:49
Saturnus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:18:
[...]

Tis inderdaad een andere dan die ik gevonden had.
thuis maar eens proberen, ben nu op werk en heb mijn usb-kabel niet meegenomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Iemand een idee waarom ik bij elke Active Sync connectie die ik maak Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/iogd1e.png krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:24
Ik zou nou wel is een custom rom willen proberen, omdat ik toch niet tevreden ben over de standaard rom. Ik zou wel graag die Valkyrie willen proberen, maar als ik dan dat topic bekijk (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=569507) dan is het volstrekt onduidelijk voor mij welke ik nou moet hebben. Help? :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik had dus nooit last van die bug waardoor de telefoon vasthangt (niet meer uit standby komt totdat je accu even eruit haalt) ... maar nu 2x in 2 dagen tijd :{

Wordt tijd voor een fatsoenlijke nieuwe rom door HTC. Ik heb geen tijd/zin om allerlei niet-officiële ROMS te installeren of eerst nog 3x heen en weer te gaan naar oudere ROMS, ik wil gewoon een stabiel toestel met een officiële ROM! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:24
Sorcerer8472 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:00:
Ik had dus nooit last van die bug waardoor de telefoon vasthangt (niet meer uit standby komt totdat je accu even eruit haalt) ... maar nu 2x in 2 dagen tijd :{

Wordt tijd voor een fatsoenlijke nieuwe rom door HTC. Ik heb geen tijd/zin om allerlei niet-officiële ROMS te installeren of eerst nog 3x heen en weer te gaan naar oudere ROMS, ik wil gewoon een stabiel toestel met een officiële ROM! :{
Ja ik had daar ook niet zo'n zin in, maar begin het ook vervelend te vinden nu. Je zou eventueel nog terug kunnen gaan naar 6.1 natuurlijk. Dat ga ik doen als ik die custom dingen niks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Jesserr schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:26:
Ik zou nou wel is een custom rom willen proberen, omdat ik toch niet tevreden ben over de standaard rom. Ik zou wel graag die Valkyrie willen proberen, maar als ik dan dat topic bekijk (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=569507) dan is het volstrekt onduidelijk voor mij welke ik nou moet hebben. Help? :( :P
Ik heb "valkyrie.ftp v6.8.21904-TR2.5 14th june wm6.5 without extra tabbs". Dan heb je gewoon de startknop bovenin (zoals je gewend bent), en heb je de extra tabbladen (als de e-reader en documentreader) niet. Ik gebruik die toch niet, dus waarom zou ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Sorcerer8472 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:00:
Apart. Dat klinkt als de Touch Pro2 van mijn pa, en ook net de afgelopen 2 dagen. 8)7

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:10
Hier gebruik ik nog altijd de officiele ROM-versie:1.88.404.3
Dit in combinatie met Mobile Shell 3.5
Nooit geen vastlopers, en alles werkt naar behoren.
Is dit de mooiste lay out? nee dus.
Maar zelf vind ik hem wel de meest praktische, ik krijg alleen dat op mijn "bureaublad" wat ik zelf bepaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
Sinds deze week heb ik zelf ook problemen met mijn tp2.

Mijn tp2 heeft nog de standaard rom.

Van de week merkte ik de eerste problemen, als ik op start drukte dan kwam het windows scherm niet waar je hem dan kan vergrendelen (door de tel uit en aan te zetten was het probleem over) dit heb ik 3 of 4 keer gedaan.

Maar vandaag had ik weer het zelfde probleem (dus weer uit en aan) maar nu duurde het heel lang voor dat de tel zijn software wilde opstarten.

Op een gegeven moment deed de tp2 helemaal niks meer, hij bleef hangen op het windows scherm.
Omdat de tp2 niks meer deed heb ik de batterij verwijderd en terug geplaatst en weer aan gezet.

Het toestel starten gewoon op, maar toen deze klaar was met opstarten bleek alles weg te zijn wat ik in het toestel had staan.

Gelukkig heb ik een backup van alles wat erop stond, maar zelf ben ik bang dat ik over een tijd weer alles kwijt ben en opnieuw moet instellen enz, is het verstandig om de tel te laten controleren ivm ik hem pas sinds maart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

En weer een sms'je dat vanochtend is ontvangen waar hij 3,5 uur later nu ineens een geluidje over maakt. WTF...

Lijkt alleen te gebeuren als je het ding lang niet aanraakt... alsof hij dan in een diepere standby raakt waarin hij wel sms kan ontvangen maar het pas later weergeeft.

Vind dit echt niet kunnen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 15-09 21:32
ga morgen de nieuwe Energy rom erop zetten. Ben benieuwd...

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorcerer8472 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:37:
En weer een sms'je dat vanochtend is ontvangen waar hij 3,5 uur later nu ineens een geluidje over maakt. WTF...

Lijkt alleen te gebeuren als je het ding lang niet aanraakt... alsof hij dan in een diepere standby raakt waarin hij wel sms kan ontvangen maar het pas later weergeeft.

Is het wel zo zeker dat deze echt 3,5 daarvoor verstuurd is...? Het kan namelijk ook te maken hebben met verkeerde tijdinstellingen van de SMS server o.i.d. waardoor er een verkeerde tijd bij het SMS'je komt te staan.
Goldman schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:07:
ga morgen de nieuwe Energy rom erop zetten. Ben benieuwd...
Laat liever weten hoe ie bevalt dan dat je het van plan bent ;)

[ Voor 15% gewijzigd door JBS op 24-06-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
draai op het moment een enegy rom van 1-2 maanden geleden ofzo en is een ramp sinds een reboot heb gedaan. Dus vandaar even testen :+, maar laat zeker mijn bevindingen hier achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Graag laten weten inderdaad. Om de 4 releases zet Energy neer dat het allemaal 'much faster' is maar in de praktijk blijkt het al maanden onzin.
Agent_47/Valkyrie heeft volgens mij nog steeds geen update gedaan/gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Als jullie een goede ROM zoeken kan ik Sergio76's Cell Pro 9.1 van harte aanraden. Het is niet de allernieuwste, maar de stabielste die ik heb getest. Zo af en toe flash ik een nieuwere ROM van NRG of Valkyrie of Sergio ja. Maar uiteindelijk kom ik na 2 dagen ofzo toch weer terug bij Cell Pro 9.1. De Pro series zijn overigens die met het Startmenu linksboven. CHT draait met de uitgebreide tabs waaronder E-reader. Ik ben er in elk geval heel erg blij mee moet ik zeggen. Ik heb alles werkend en geen rare glitches of bugs.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Sorcerer8472 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:37:

Heb ik ook last van, smsjes die veeeel later aankomen op de TP2. Net als het ontvangen van smsjes pas nadat ik de telefoon van standby af heb gehaald. Ook het verzenden is niet altijd even zuiver, vrienden die berichten pas een paar uur later binnen krijgen. Ik draai laatste standaard rom met Touch Flow off.

Gister ook even de nieuwste Android build geprobeerd met Sense UI maar daar word je ook nog niet vrolijk van. Het werkt allemaal nog erg buggy en traag maar ze komen er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 18:25
klein probleemje hier

heb al 2 x een andere rom er op gezet zonder problemen

nu wou ik weer een nieuwe rom er op knallen maar dat gaat dus niet meer

toen er nog een rom op stond heb ik task 29 gedaan zo dat er niks meer er op staat
daarna nog even een hard reset dat ging dus heel snel wat er staat niks meer op natuurlijk

maar nu start ik me pda en de software rom update maar ik hoor geen verbinding toon van me pc
dus me pda blijft mooi op wit beeld met mooi htc teks er op en de programma zegt dat die me pda niet kan zien zeg maar :S :S beetje jammer

heb al van af 10 uur in de avond gezocht hoe ik zou kunnen oplossen maar niks kunnen vinden of niet de juiste termen gebruikt bij google

maar volgens mijn moet ik nu van af me sd kaart alles doen lijkt me want hij boot nu niet meer door

heeft iemand deze probleem ook een keer gehad of weet iemand hoe je dit kan oplossen dan zou dat erg mooi zijn want wil hem wel weer graag gebruiken zondagmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Andere USB poort hielp hier. Als dat het niet doet, probeer andere PC.
(Aannemende dat je weet dat je in het RGBW menu moet zitten om te kunnen flashen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
ook al gedaan :P zelfs ook nog 2 laptops maar dat ging dus ook niet

rgbw zegt me niet zo veel heb wel eens gelezen dat het alleen via sd ook moet gaan maar niet diep op ingegaan want was nooit nodig voor mijn dus vandaar

maar zal morgen wel weer op google gaan zoeken hoop dat ik er uit kom

[ Voor 5% gewijzigd door NLMarcel194 op 27-06-2010 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Flashen kan alleen vanuit dat Red Green Blue White menu waar je met speciale toetsencombie in komt, zou oud nieuws moeten zijn als je flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
volgens mijn bedoel je een harde rest denk ik

maar zal even uit leggen hoe ik altijd al geflasht heb
ben van de standaard rom 6.1 naar standaard 6.5 rom gegaan dat was dus kloten de rom dan

toen ben ik naar de energy rom rom gegaan 1 van 16mei als ik het goed had
heb toen eerst hard spl gedaan en toen task29 en toen pas de rom er op gezet
en dat ging gewoon goed en andere keertje ook zo gedaan maar toen geen hardspl want dat was niet meer nodig en ook een energy rom er op gezet

maar nu wil ik weer een nieuwe rom er op knallen dus weer task29 gedaan na dat had ik me pda los gehaald en een harde rest gedaan dat ik echt wist dat er niks meer op stond
maar nu sluit ik hem dus aan me pc(en laptops ) hoor ik hem niet verbinden en de update programma van de nieuwe rom kan me pda dus ook niet vinden

dus ik blijf nu mooi kijken naar een wit scherm met goene htc letters wat doe ik nou dan verkeerd??? want zo moeilijk is het niet andere 2de keren gewoon goed gegaan daarom vind ik het zo vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

JBS schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:09:
[...]
Is het wel zo zeker dat deze echt 3,5 daarvoor verstuurd is...? Het kan namelijk ook te maken hebben met verkeerde tijdinstellingen van de SMS server o.i.d. waardoor er een verkeerde tijd bij het SMS'je komt te staan.
Gebeurde gisteren nog een keer. Zeker weten ja. Ik heb het vage vermoeden dat het niet gebeurt als hij niet op lock staat. Ga ik nu eens proberen. Als dat zo is: WTF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unixor schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:08:
[...]
Gister ook even de nieuwste Android build geprobeerd met Sense UI maar daar word je ook nog niet vrolijk van. Het werkt allemaal nog erg buggy en traag maar ze komen er wel.
Ik draai al een paar dagen "full-time' XDANDROID (inmiddels de 23/6 Ext2 release) en het werkt stukken sneller dan WinMo. Inderdaad nog wat bugs, maar het werkt nu al zoveel fijner en sneller dan WinMo. Maar laten we vooral hier over Android op de TP2 praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
NLMarcel194 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 09:42:
dus ik blijf nu mooi kijken naar een wit scherm met goene htc letters wat doe ik nou dan verkeerd??? want zo moeilijk is het niet andere 2de keren gewoon goed gegaan daarom vind ik het zo vaag
Je moet flashen vanuit de bootloader. Het lijkt op:
Afbeeldingslocatie: http://www.sisthai.com/icons/Product/HTCDiamond2/graphics/bootloader.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
ja dat snap ik maar daar blijft die niet op staan

de andere keren dat ik geflash heb ik altijd aan de usb gelaten
alleen deze keer niet hoe krijg ik hem nu nog geflasht?

laat maar :P is nu wel gelukt power knop en volume down ingedrukt houden
YouTube: BootLoader Mode

en jee nu ziet me Windows hem gelukkig weer zal de andere keer denk ook wel zo gedaan hebben misschien vergeten of zo

nu gaat de engery rom er op van 26 juni zal dinsdag even laten weten hoe die mijn bevalt

[ Voor 54% gewijzigd door NLMarcel194 op 27-06-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik heb de telefoon nu betrapt!

Bij het ontvangen van een sms'je gaat het lampje wel knipperen. Nadat ik dat een minuut heb aangezien heb ik hem uit standby gehaald, en ja hoor: direct zie je een praatwolkje verschijnen en trilt hij + maakt hij geluid.

Wat is er nou toch aan de hand daarmee? :{ Ik moet het gewoon weten als ik een bericht krijg, niet alleen een knipperend lampje + alleen trillen/geluid als ik hem uren later uit standby haal!

-edit-
En hij flikt het nog geen 10 minuten later nog een keer. Knipperen maar geen geluid/trillen! :{ :{ :{
Kan ook nergens meer vinden waar ik dit knipperen kan instellen trouwens. Veel Windows Mobile-menu's kan ik niet meer terugvinden, waaronder het menu waar dit in te stellen is :(

[ Voor 24% gewijzigd door Sorcerer8472 op 28-06-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Settings --> Sounds & Notifications.
Probeer een ander lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Saturnus schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:25:
Settings --> Sounds & Notifications.
Probeer een ander lockscreen.
Heeft allemaal geen zin.

Wel heb ik dit gevonden: HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\RIL: DisableSMSWakeUpEvent entry, and change its value to 0 (the value is 1 by default).

Maar hij zou ook gewoon moeten kunnen blijven sleepen bij het ontvangen. Vind het maar raar dat dit default slecht is ingesteld, of dat het op eoa manier vanzelf veranderd is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
Sorcerer8472 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:19:
Ik heb de telefoon nu betrapt!

Bij het ontvangen van een sms'je gaat het lampje wel knipperen. Nadat ik dat een minuut heb aangezien heb ik hem uit standby gehaald, en ja hoor: direct zie je een praatwolkje verschijnen en trilt hij + maakt hij geluid.

Wat is er nou toch aan de hand daarmee? :{ Ik moet het gewoon weten als ik een bericht krijg, niet alleen een knipperend lampje + alleen trillen/geluid als ik hem uren later uit standby haal!

-edit-
En hij flikt het nog geen 10 minuten later nog een keer. Knipperen maar geen geluid/trillen! :{ :{ :{
Kan ook nergens meer vinden waar ik dit knipperen kan instellen trouwens. Veel Windows Mobile-menu's kan ik niet meer terugvinden, waaronder het menu waar dit in te stellen is :(
Dat zei ik dus xD een vriend van me heeft er ook last van. Maarja wat doe je aan ;) moet em nog steeds flashen naar Energy. En dan maar hopen dat het probleem weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Mn Scherm is kaput :(. Hij reageert helemaal niet meer op aanrakingen. Echt super vaag, helemaal omdat hij t gisteren nog deed, en sindsdien eigenlijk alleen maar ergens op tafel heeft gelegen.

Batterij eruit al geprobeerd maar maakt geen verschil. Heb m maar ter reparatie aangeboden. Ben benieuwd wat de kosten zullen zijn. Iemand een idee wat een nieuwe scherm/digitizer kost?

[ Voor 20% gewijzigd door D-Raven op 29-06-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Dat hij niet meer reageert op aanrakingen heb ik 1 keer gehad, maar was verholpen na het opnieuw uitlijnen.
De prijs kun je vlgns mij beter even telefonisch opvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Opnieuw uitlijnen? is dat iets wat ik zelf kan doen?

Telefonisch wilden ze geen prijs noemen. Ze hadden het eerst over onderzoekskosten e.d. Maar ik wordt teruggebeld zodra ze weten wat er aan de hand is en hoeveel het gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Kalibreren via de settings...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Euh. Misschien dat je het niet goed gelezen hebt. Maar hoe wil je dat gaan doen als het scherm niet meer op aanrakingen reageert

Ik kan dus niet eens mijn pin nummer intoetsen om op mn telefoon in te loggen.

[ Voor 23% gewijzigd door D-Raven op 29-06-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
opstarten kun je met toetsenbord, ik ga er van uit dat het een touch pro 2 is.
pincode dan enter.
dan de windows toets
sturen met de pijltjes toetsen
dan instellingen (enter)
dan systeem (enter)
dan scherm uitlijnen (enter)

Ik hoop dat deze volgorde ook voor jou geld, want ik gebruik mobile shell 3.5
Anders maar ff zoeken ;)
Als die bij uitlijnen ook geen poging doet te reageren weet je het wel zeker dat je hem beter kunt opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Von Henkel schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:41:
...
dan de windows toets
...
Dan mag jij even aanwijzen waar die zit op het toetsenbord van de Touch Pro 2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
DUX schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Dan mag jij even aanwijzen waar die zit op het toetsenbord van de Touch Pro 2 :p
die zit niet op het toetsenbord maar onder je touchscreen
4 stuks zelfs
1) telefoon opnemen
2) Windows toets
3) een stap terug
4)gesprek beeindigen
|:( (ik ben niet zo goed in Jip en Janneke taal)

[ Voor 5% gewijzigd door Von Henkel op 29-06-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
bevindingen van de nieuwste Energy Rom, veel leuke extra's zoals de toggle switches voor Wifi,bluetooth, tijd bij ontvangen smsjes (vind ik zelf wel handig). Home scherm ook leuk gedaan. Handige dingen.

Veder tja, sneller? Ik betwijfel het. Heeft zeker een upgrade voor de looks gekregen maar ik vind het nog steeds niet 100%. Het is beter, maar of het ook veel beter is? Zitten wel bugs in, als ik een lock erop gooi kan ik nog wel geluid harder zachter zetten met de knop aan de zijkant en als je dit doet gaat de lock er ook vanaf.... handig! :P

En een andere vraag, hoe zit het nou met Android op de Pro2, lees wel het een en ander maar wat ik er van begrijp is dat je feitelijk een programma installeerd op je Tel en vanaf daar Android opstart? Want dat zou ik wel vet vinden om Andriod erop te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Oh gut, wat dom van mij. Sorry :P Ik gebruik die vier toetsen eigenlijk nimmer (wat ik overigens bij de TyTN2 wel deed, vreemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Von Henkel schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:41:
pincode dan enter.
dan de windows toets
sturen met de pijltjes toetsen
dan instellingen (enter)
dan systeem (enter)
dan scherm uitlijnen (enter)

Ik hoop dat deze volgorde ook voor jou geld, want ik gebruik mobile shell 3.5
Anders maar ff zoeken ;)
Als die bij uitlijnen ook geen poging doet te reageren weet je het wel zeker dat je hem beter kunt opsturen
Zover was ik ook ondertussen. Ben er tevens achter gekomen dat het probleem wat ik heb omschreven wordt als een "Newton ring".

Een paar keer vegen met een creditcard en hij werkt weer _/-\o_ . Maar ik ga m toch opsturen. Mocht het blijken dat het een fabricage fout is dan komt er gratis een nieuw scherm in. Moet ik het zelf betalen dan kost het me circa 210 euro. Daarvoor kan ik bijna een nieuwe kopen dus dat ga ik zeker niet doen. Als dat het geval is laat ik m terugsturen en zie ik wel hoe lang ik t nog kan uitzingen met mn creditcard swipes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:25:
Veder tja, sneller? Ik betwijfel het. Heeft zeker een upgrade voor de looks gekregen maar ik vind het nog steeds niet 100%. Het is beter, maar of het ook veel beter is? Zitten wel bugs in, als ik een lock erop gooi kan ik nog wel geluid harder zachter zetten met de knop aan de zijkant en als je dit doet gaat de lock er ook vanaf.... handig! :P
Dat heeft met CHT te maken en zou met de nieuwste release opgelost moeten zijn (en dat is het bij mij ook).
Goldman schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:25:
En een andere vraag, hoe zit het nou met Android op de Pro2, lees wel het een en ander maar wat ik er van begrijp is dat je feitelijk een programma installeerd op je Tel en vanaf daar Android opstart? Want dat zou ik wel vet vinden om Andriod erop te hebben :P
Zie Het HTC Touch Pro2 "Rhodium" Android Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ga mijn toestel zaterdag terugbrengen. Sinds WiMo 6.5 erop staat valt er niet normaal meer mee te werken (WiMo 6.1 was ook geen pretje).
SMS notificatie is stuk, openklappen van toetsenbord geeft veel vertraging op het scherm (deze kantelt pas mee na 10 seconden, als hij het al doet).
Ik kan ook geen foto's meer openen uit mijn album, het toestel crashed compleet.
Steeds applicaties moeten sluiten via taakbeheer is ook vervelend. Een applicatie open op de achtergrond is al genoeg om de boel flink te vertragen.
En ik zie wel erg regelmatig het signaal verspringen van G naar H en weer terug. Mijn batterij gaat ook lang niet meer zo lang mee als in het begin.

Deze problemen heb ik dus sinds ik de nieuwe officiele 6.5 rom heb geflashed. Zijn mijn problemen algemeen bekend? Of heb ik gewoon een brak toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Nyarlathotep schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:18:
Ik ga mijn toestel zaterdag terugbrengen. Sinds WiMo 6.5 erop staat valt er niet normaal meer mee te werken (WiMo 6.1 was ook geen pretje).
SMS notificatie is stuk, openklappen van toetsenbord geeft veel vertraging op het scherm (deze kantelt pas mee na 10 seconden, als hij het al doet).
Ik kan ook geen foto's meer openen uit mijn album, het toestel crashed compleet.
Steeds applicaties moeten sluiten via taakbeheer is ook vervelend. Een applicatie open op de achtergrond is al genoeg om de boel flink te vertragen.
En ik zie wel erg regelmatig het signaal verspringen van G naar H en weer terug. Mijn batterij gaat ook lang niet meer zo lang mee als in het begin.

Deze problemen heb ik dus sinds ik de nieuwe officiele 6.5 rom heb geflashed. Zijn mijn problemen algemeen bekend? Of heb ik gewoon een brak toestel...
het ligt niet aan het toestel deze problemen worden veroorzaakt door de rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Je zal er niet veel mee opschieten. Ze geven 'm dan een software update naar de software die je nu hebt (nog steeds de laatste). Tip is om de eerste WM6.5 rom erop te zetten of WM6.1 terug te flashen. Of een custom rom erop te zetten (al verlies je dan fabrieksgarantie).

Maar de laatste wm6.5 rom is ronduit kut te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Voor een snel toestel kun je een custom rom overwegen.
Maar dan wel een gestripte orginele rom, dus zonder Touch Flo en maar met 1 internetbrowser.
Dit geheel dan opvrolijken met Mobile Shell 3.5 ;)

Andere custom roms leiden veelal van format tot format.
(Zelf gebruik ik de eerste 6.5 orginele rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

brrrt schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:10:
Je zal er niet veel mee opschieten. Ze geven 'm dan een software update naar de software die je nu hebt (nog steeds de laatste). Tip is om de eerste WM6.5 rom erop te zetten of WM6.1 terug te flashen. Of een custom rom erop te zetten (al verlies je dan fabrieksgarantie).

Maar de laatste wm6.5 rom is ronduit kut te noemen...
Dus ze leveren dan een ondeugdelijk toestel af?
Dan mogen ze 'm houden, en zoek ik wel een ander toestel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Nyarlathotep schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:20:
[...]

Dus ze leveren dan een ondeugdelijk toestel af?
Dan mogen ze 'm houden, en zoek ik wel een ander toestel uit.
Tja, ze lopen 'm door en doen een (nieuwe) software update. Dat is wat ik meestal zie gebeuren, aangezien de nieuwste software niet deugt, mag je er alleen maar vanuit gaan dat ze'm opnieuw flashen met dezelfde software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb van de week ook die nieuwste officiële rom er op gezet, maar inderdaad... wat een bagger is dat zeg. Ga ook wel weer terug naar de eerste 6.5 (die overigens ook niet geweldig is).

Is er niet een echt goede custom rom?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
tja er zijn een paar ligt er maar net aan wat je zelf wil
de eene rom is de andere rom weer niet
ik draai zelf de engery van 26juni had daar voor nog 1 van 16mei of ofzo hij is niet echt sneller geworden of zo
maar ik vind hem wel goed geen vast lopers of zo maar draai hem pas kort maar die van de 16mei goed lang gedraaid

er zijn wel snellere roms wat hier vaker langs zijn gekomen dus gewoon even terug kijken zou ik zeggen

maar kijk ook wat de eene rom heeft of niet heeft en dat het bij je past

[ Voor 9% gewijzigd door NLMarcel194 op 03-07-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:06

timovd

Voorsprong door techniek

Het grootste nadeel van de custom ROMs vind ik nog altijd dat de lay-out enorm verkracht is. Gruwelijk lelijk zijn die dingen. Ik draai nu de officiële WWE 6.5.
Zijn er ROMs waarbij de lay-out (incl. icoontjes) gerespecteerd blijven?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
beetje googlen zou je het zelf ook wel weten denk:P

http://www.google.nl/sear...k2Zc48sOphgI&start=0&sa=N

hier zijn heel wat voorbeelden van roms die er zijn als je de naam heb kan je het denk wel bij xda wat makkelijker vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Is er al enig zicht op een nieuwe originele ROM/ Ik heb het ding voor mijn werk en eerdaags gooi ik het ding een keer uit het raam.

Hij heeft het bedrijf nu al een paar keer serieus geld gekost omdat ik niet bereikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
Fairy schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:44:
Is er al enig zicht op een nieuwe originele ROM/ Ik heb het ding voor mijn werk en eerdaags gooi ik het ding een keer uit het raam.

Hij heeft het bedrijf nu al een paar keer serieus geld gekost omdat ik niet bereikbaar was.
tja je kan terug gaan naar 6.1 zo dat die wel weer lekker loopt

of een custum rom gaan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Raven schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:55:
Mn Scherm is kaput :(. Hij reageert helemaal niet meer op aanrakingen. Echt super vaag, helemaal omdat hij t gisteren nog deed, en sindsdien eigenlijk alleen maar ergens op tafel heeft gelegen.

Batterij eruit al geprobeerd maar maakt geen verschil. Heb m maar ter reparatie aangeboden. Ben benieuwd wat de kosten zullen zijn. Iemand een idee wat een nieuwe scherm/digitizer kost?
dat heb ik ook gehad,.. heb HTC gebeld,.. en die vervangen het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
Fairy schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:44:

Terugschakelen naar GSM i.p.v. UMTS (3G)?
(Instellingen -> Menu -> meer -> Persoonlijk -> telefoon -> GSM/UMTS Diensten -> Band -> Instellingen ophalen en dan bij "selecteer uw type netwerk" GSM selecteren.)
Zeker als je T-Mobile hebt, is dit een uitkomst.
Nyarlathotep schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:18:

gutteguttegut... we schuiven alles wel snel af op toestel/rom fouten he.
Wat heb je er allemaal voor apps op geïnstalleerd en heb je deze problemen ook na een harde reset waarna je alleen je contacten, smsjes en kalender items hebt teruggezet?
Veel geëxperimenteerd met Custom Roms?
Al geprobeerd de vorige 6.5 terug te flashen om te kijken of hij dan wel naar verwachting werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
@BlueFlame

Die dingen liggen toch echt aan de rom die HTC aanbied als de laatste update
Als je een toestel koopt mag je toch verwachten dat de updates die officieel worden uitgebracht ook goed werken.
Ik vindt het zelf ook echt een hele slechte zaak van HTC dat zij hier zolang mee door blijven gaan.
Kijk dat wij weten hoe je een telefoon flashed en er custom roms op zetten dat zegt nog niet dat iedereen dat kan en dan kan ik goed begrijpen dat iemand zich genaaid voelt door HTC.
Het is niet een goedkoop toestel en met die rom doet hij echt niet wat zij jou hebben verkocht.
De HTC Tp2 met de nieuwste rom is gewoonweg een fail van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7eph4n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-01 09:06

S7eph4n

Verbannen, door onwetendheid

HTC heeft een update uitgebracht:

Update for HTC Touch Pro2 Enhance the stability of SMS
This update amends the internal management of SMS functionality, and enhances SMS transmission stability

Download:
http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=990&news_id=697

Ben benieuwd.. Wil nog even alles officieel houden, maar eigenlijk kom op met die firmware :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
S7eph4n schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:49:
HTC heeft een update uitgebracht:

Update for HTC Touch Pro2 Enhance the stability of SMS
This update amends the internal management of SMS functionality, and enhances SMS transmission stability

Download:
http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=990&news_id=697

Ben benieuwd.. Wil nog even alles officieel houden, maar eigenlijk kom op met die firmware :(
Nou ik weet niet wat ze "gefixt" hebben maar voor mn gevoel is het nu helemaal kapot :+ harde vastlopers hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Nu nog een fix voor het welbekende SOD probleem. Ik had deze update erop gezet, had m 15 minuten aanstaan, en het was weer raak voor het eerst weer in 2 of 3 weken.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
MHz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:11:
Nu nog een fix voor het welbekende SOD probleem. Ik had deze update erop gezet, had m 15 minuten aanstaan, en het was weer raak voor het eerst weer in 2 of 3 weken.
De telefoon geeft na het installeren van de HotFix een notificatie dat de sms verzonden is. Toch fijn om te weten maar verschrikkelijk irritant dat je telefoon gaat trillen als je een bericht verzend en je de notificatie weer moet verwijderen. Naja als m'n smsjes nu maar aankomen vind ik het prima, echt een oplossing vind ik het niet. (alhoewel er vast wat bugs opgelost zijn zodat de smsjes nu ook echt op het desbetreffende tijdstip verzonden worden en niet 4 uur later)

Dat ze nu juist dit probleem aanpakken vind ik ook bijzonder, het SOD probleem komt volgens mij veel vaker voor. Ik blijf bij de laatste ROM en hopen dat HTC met een grote update komt om onder andere het SOD probleem en de stabiliteit te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Heeft er sowieso nog iemand recent contact gehad met HTC m.b.t. het SOD probleem, of is er nog niks duidelijk over de komst van een eventuele update die dit gaat oplossen?

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Sinds vorige maand is er een nieuwe Rom opgedoken,
en wel de •ROM: 4.01.605.15
Weet iemand of dit nu een Custom Rom is of dat men nu daadwerkelijk nog een nieuwe uitbrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
Von Henkel schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:00:
Sinds vorige maand is er een nieuwe Rom opgedoken,
en wel de •ROM: 4.01.605.15
Weet iemand of dit nu een Custom Rom is of dat men nu daadwerkelijk nog een nieuwe uitbrengt?
Als ik even snel google lijkt het een update van Verizon te zijn. De detail van de update zeggen denk ik wel genoeg:

"Operating system has been upgraded to Windows Mobile 6.5 Professional"

bron: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Klopt en die linken weer door naar www.pcdphones.com..
Maar is daar niet te downloaden..nog even afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
MHz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 23:14:
Heeft er sowieso nog iemand recent contact gehad met HTC m.b.t. het SOD probleem, of is er nog niks duidelijk over de komst van een eventuele update die dit gaat oplossen?
ik vrijdag nog.. kreeg een mail terug: Welke update bedoelt u....?? :S
Loserss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
the boiler schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:38:
@BlueFlame

Die dingen liggen toch echt aan de rom die HTC aanbied als de laatste update
Als je een toestel koopt mag je toch verwachten dat de updates die officieel worden uitgebracht ook goed werken.
Ik vindt het zelf ook echt een hele slechte zaak van HTC dat zij hier zolang mee door blijven gaan.
Kijk dat wij weten hoe je een telefoon flashed en er custom roms op zetten dat zegt nog niet dat iedereen dat kan en dan kan ik goed begrijpen dat iemand zich genaaid voelt door HTC.
Het is niet een goedkoop toestel en met die rom doet hij echt niet wat zij jou hebben verkocht.
De HTC Tp2 met de nieuwste rom is gewoonweg een fail van HTC
Tja, dat is maar net hoe je er naar kijkt.

Ik gebruik de laatste HTC rom naar redelijke tevredenheid.
Dat de sms interface van HTC's Sense niet helemaal soepel werkt is zo langzamerhand wel bekend. Is een hele simpele oplossing voor (zie XDA, aanzetten van de standaard SMS app. of zorgen dat je niet teveel smsjes hebt.)
Verder heb ik er geen gezeik mee. Zo eens in de drie weken heb ik zo'n SOD, maar ik vind dat best acceptabel.
Geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
BlueFlame schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:47:
[...]

Tja, dat is maar net hoe je er naar kijkt.

Ik gebruik de laatste HTC rom naar redelijke tevredenheid.
Dat de sms interface van HTC's Sense niet helemaal soepel werkt is zo langzamerhand wel bekend. Is een hele simpele oplossing voor (zie XDA, aanzetten van de standaard SMS app. of zorgen dat je niet teveel smsjes hebt.)
Verder heb ik er geen gezeik mee. Zo eens in de drie weken heb ik zo'n SOD, maar ik vind dat best acceptabel.
Geluk?
lol 1 keer in de drie weken valt hij dus uit in een sod en jij noemt dat acceptabel.
Die SOD is gewoon helemaal niet acceptabel helemaal niet voor een zakelijk toestel.
Sorry hij hoort gewoon te werken zonder issues dat hij doordat hij op wm draait wel eens opnieuw opgestart moet worden dat snap ik dat is met een server zo en een pc ook.
Maar gewoon voor dood spelen dat hoort niet en hij doet het bij mij ook niet vaak hoor zo'n SOD maar altijd op momenten dat het echt niet uit komt.
Als ik dit geweten had van de telefoon vooraf had ik toch echt wel een ander genomen.
Het is dat ik weet hoe je een andere rom installeerd maar mijn collega niet en die is nog meer op pad als mij en die kan de telefoon soms wel in de sloot gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het onzin dat ze zulke klote Roms uit geven:O ben niet bekent in de wereld van Xda Forums en dergelijke andere dingen, qua Fixes, maar, als je zo iets doet bij de gewone leek die er de ballen verstand van heeft, en toevallig heeft geupdate omdat die het aan gaf,!

neah dan moet je gewoon zeker zijn van je zaken, dat het geod is en niet dat je hier en daar pruttel dr op moet zetten of afhalen,..

en bij de HTC helpen ze me ook niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
heb de ROM van NRG nu. Bug gevonden met het smsen, ontvang prima snel en gelijk maar melding komt meestal een uur later +/-. Zeer irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:00:
ik vind het onzin dat ze zulke klote Roms uit geven:O ben niet bekent in de wereld van Xda Forums en dergelijke andere dingen, qua Fixes, maar, als je zo iets doet bij de gewone leek die er de ballen verstand van heeft, en toevallig heeft geupdate omdat die het aan gaf,!

neah dan moet je gewoon zeker zijn van je zaken, dat het geod is en niet dat je hier en daar pruttel dr op moet zetten of afhalen,..

en bij de HTC helpen ze me ook niet verder.
Precies de meeste smartphone kopers halen he toestel omdat ze hem konden kiezen bij hun abbonement.
Weten al helemaal niet wat de 3g's zijn en de wifi's laat staan waar ze de rom's in moeten drukken.
Nee degelijke bug vrije software is wel het minste wat je zou verwachten en het is niet dat alle sense roms met WM 6.5 van HTC niet lopen/goed draaien nee alleen de HTC Tp2 Update is gewoon ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
What the hell zeg. Zet Sense even uit via Today en sindsdien is het een halve telefoon. Text inputten werkt niet, programma's sluiten kan niet, sommige programma's openen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:11

McMiGHtY

- burp -

Heb sinds afgelopen vrijdag telefoon en heb het volgende probleem, ik sync met een exchange server. Sync is helemaal goed ingesteld, ik kan alles syncen, behalve mijn mail.

Alle contacts zijn over en zelfs de mapstructuur van mijn mailbox is te zien. De individuele mailtjes echter niet. Ook kan ik er mail meeversturen dus volgens mij is de connectie met mijn mailbox helemaal in orde.

Meer mensen die dit tegengekomen zijn?

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste