Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al zitten zoeken op google, maar kom er niet uit.

Ik gebruik de telefoon veel als agenda. Nu synchroniseerde ik dit ook op mijn Diamond. Op mijn pc staat standaard ingesteld dat ik 15 minuut voor de afsrpaak een notificatie krijg. Dit synchroniseert hij ook mee naar de HTC. Nu is dit niet zo erg, was in mijn Diamond ook. Als ik dan keek, dan had ik een aantal meldingen open staan als ik afspraken had gemist. Deze klikte ik dan op negeren en dan kreeg ik de meldingen nooit meer.

Nu bij de Pro 2 gebruik ik de standaard agenda (heb sense, manila 2.5). Als ik een melding krijg voor een afspraak kan ik deze negeren of uitstellen. Heb beide geprobeerd, maar de melding blijft maar terug komen totdat de afspraak is geweest.

Kan je dit op de één of andere manier uitschakelen, of dat je maar één keer hoeft te negeren en dat de melding niet meer komt.

EDIT:

Klopt het dat Igo8 navigatie nog niet fullscreen werkt met de touch pro 2. Als ik hem op gekanteld beeldscher gebruik is hij niet schermvullend?

EDIT 2: Al gevonden sys bestandje aanpassen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Weet iemand een programma om per contact een ander sms geluid in te stellen? Ringtone voor bellen is standaard al mogelijk.

Moet wel freeware zijn, http://www.mobiletopsoft....t-ringtones-wm-spstd.html valt daarom af.

[ Voor 36% gewijzigd door Saturnus op 19-05-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 17:19
Heeft iemand een goede internetradio applicatie? Op m'n Nokia gebruikte ik altijd TuninFM maar deze werkt volgens mij niet op de Windows Mobile toestellen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joost1991 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:04:
Heeft iemand een goede internetradio applicatie? Op m'n Nokia gebruikte ik altijd TuninFM maar deze werkt volgens mij niet op de Windows Mobile toestellen.
WunderRadio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand SPB Diary werkend gerkegen op de Pro2 (geintegreerd met phone suite). Ik krijg het niet voor elkaar. Hij laat alles netjes zien (tabje contacten, taken, sms) maar het belangrijkste tabje agenda blijdt leeg. Hij laat geen agenda items zien. Heb alle instellingen al nagelopen en filter toegepast. Heb ook een oudere en een nieuwere versie geprobeerd. Maar helaas willen de agenda items niet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook last dat je htc pro2 beeld ineens uitvalt en je niks andrs kan doen dan je batterij eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Saturnus schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:01:
Weet iemand een programma om per contact een ander sms geluid in te stellen? Ringtone voor bellen is standaard al mogelijk.

Moet wel freeware zijn, http://www.mobiletopsoft....t-ringtones-wm-spstd.html valt daarom af.
Windows Mobile 6.* ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ehh 6.5? :P Niet het menu onder dus.
Als je bedoelt dat het er standaard in zou moeten zitten...ik heb het niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het zit er echter standaard in bij mij. Ik open een contact en dan
'Edit Contact
Edit more information
Mijn telefoon gaat dan naar de 'Contact Card' en daar kan ik een aparte ringtone instellen voor de persoon.
Heb wel NRGrom erop staan, maar deze verschilt volgens mij niet zo heel veel van de standaard ROM?

Ik dacht dat in de standaard 6.1 ook groepen aangemaakt kunnen worden en dan per groep een ringtone kan worden ingesteld. Moet je dus wel per ringtone een groep aanmaken en als je iedereen een andere ringtone wilt geven, dan ben je dus wel even bezig.

[ Voor 19% gewijzigd door AndereKoekoek op 21-05-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Pff heb sinds deze week me tel gedowngrade naar WM 6.1..
VEEL Sneller damn... gelukkig geen last meer van de SOD..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:31:
Pff heb sinds deze week me tel gedowngrade naar WM 6.1..
VEEL Sneller damn... gelukkig geen last meer van de SOD..
Rohit, waar heb je die 6.1 rom vandaan; is het een/de originele HTC rom? Ik zit er aan te denken om ook te downgraden, maar weet het nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Floris-K schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:51:
Het zit er echter standaard in bij mij. Ik open een contact en dan

[...]

Mijn telefoon gaat dan naar de 'Contact Card' en daar kan ik een aparte ringtone instellen voor de persoon.
Heb wel NRGrom erop staan, maar deze verschilt volgens mij niet zo heel veel van de standaard ROM?

Ik dacht dat in de standaard 6.1 ook groepen aangemaakt kunnen worden en dan per groep een ringtone kan worden ingesteld. Moet je dus wel per ringtone een groep aanmaken en als je iedereen een andere ringtone wilt geven, dan ben je dus wel even bezig.
Dat klopt en dat gebruik ik ook, maar ik wil het ook voor sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:46
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:51:
[...]

Rohit, waar heb je die 6.1 rom vandaan; is het een/de originele HTC rom? Ik zit er aan te denken om ook te downgraden, maar weet het nog niet zeker.
je kan ook gewoon de EnergyROM er op zetten blijf je wel het mooiigheid behouden
hij is erg zuinig en snel

zat er vaak genoeg aan te denken om hem er op te zetten maar dat had ik al veel eerder moeten doen
hij is wel engels maar dat vind ik zelf niet vervelend

maar als je toch de normaal 6.1 rom wil moet je gewoon even zoeken op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi iemand enig idee hoe ik een functie terug krijg van mijn diamond?

ik wil graag dat als ik een sms verstuurd heb dat hij hier een bericht van geeft. dus een bericht sms verstuurd (een pop upje).

ik heb advanced config en de diamond tweak tool geprobeert, maar als ik sent notification aanzet, dan krijg ik hem alsnog niet.

weet iemand hoe ik dit terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:24:
hoi iemand enig idee hoe ik een functie terug krijg van mijn diamond?

ik wil graag dat als ik een sms verstuurd heb dat hij hier een bericht van geeft. dus een bericht sms verstuurd (een pop upje).

ik heb advanced config en de diamond tweak tool geprobeert, maar als ik sent notification aanzet, dan krijg ik hem alsnog niet.

weet iemand hoe ik dit terug krijg?
http://www.htc.com/europe...x?p_id=250&act=sd&cat=all

is dit het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik zo kan zien is dit om popupjes juist te blokkeren.

ik wil het bericht zend notificatie terug, maaf krijg dit niet voor elkaar met advanced config, terwijl hier wel die tweak in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 08:39:
[...]

wat ik zo kan zien is dit om popupjes juist te blokkeren.

ik wil het bericht zend notificatie terug, maaf krijg dit niet voor elkaar met advanced config, terwijl hier wel die tweak in zit
http://www.mydigitallife....sent-notification-bubble/
misschien werkt dit ?? wel total commander gebruiken of registry editor gebruiken maar dat zal je denk wel weten

maar er staat ook een cab is install

hoor het wel als het gelukt is anders gewoon zoeken in google naar dit (send notification enable htc pro 2)

[ Voor 3% gewijzigd door NLMarcel194 op 23-05-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met de luidsprekers. Als ik de luidsprekers aan doe via het touchscreen dan werkt het allemaal prima. Zodra ik het op tafel leg met de speakers naar boven gericht en hem weer oppak dan hoort de persoon aan de andere kant alleen gekraak. Wanneer dit gebeurt dan wordt de tel. heel traag en moet ik een softreset uitvoeren anders duurt het 25 minuten voordat ik van scherm kan wisselen. Doe ik het zelfde zonder eerst de luidsprekerfunctie te activeren dan gaat de luidspreker naar behoren aan bij het neerleggen en weer uit bij het weer oppakken van de tel., zonder dat het krakende effect optreedt. Het zonder neerleggen schakelen tussen de luidspreker doet het over het algemeen wel goed. Heb een keer meegemaakt dat het euvel zich dan ook opdoet, echter kan ik dit niet reproduceren (kan ook puur toeval zijn).

Heeft iemand anders dit ook? En weet iemand een oplossing?
Heb de WWE standaard ROM en alleen S2U2 en smaberg White 1 percent battery geinstalleerd. Een hardreset helpt niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 19:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
wel raar probleem nog niet van gehoord of gezien hier of ik moet er over heen gelezen hebben

maar als je htc even helemaal leeg haalt met taks29 en dan weer de rom er op gooit de 6.1 of 6.5
weet niet als het zal verhelpen maar dan heb je hem wel helemaal schoon

anders denk dat andere mensen hier het wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
@ lessev: is dit probleem ook wanneer je eerst je toestel normaal opneemt en dan op de luidspreker zet? Ik zag deze bug namelijk wel eens bij custom LEO roms, het kan gewoon een LEO algeheel bugje zijn.. Zelf gebruik ik 't te weinig (lees, bijna nooit) om het te hebben gemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:51:
[...]

gewoon van de HTC site ;)
lkkr origineel en werkt perfect:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist is de lang verwachte CORE CELL EVO & PRO ROM uitgekomen. Veelbelovend als je naar de release notes kijkt: http://forum.xda-develope...php?p=5346112&postcount=2
Ik heb 'm net de 23569 geflashed dus ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
@JBS: hoe bevalt het smsen? Ik wil deze rom best wel weer proberen ('t ziet er gelikt uit!), maar ik lees nu al over een laggy sms. Hoe bevalt 't jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Weet iemand trouwens of er nog een originele ROM aan komt, waarin de bugs van de laatste officiële release gefixed worden dus..? (en dan heb ik het met name de traagheid en het hogere energieverbruik)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brrrt schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:17:
@JBS: hoe bevalt het smsen? Ik wil deze rom best wel weer proberen ('t ziet er gelikt uit!), maar ik lees nu al over een laggy sms. Hoe bevalt 't jou?
Tot zover loopt ie lekker. HTC Messaging is en blijft traag. Als je 'm echter even 1-3 seconde geeft nadat je 'm aantikt loopt het wat beter, anders loop je mogelijk tegen 'n crash aan maar dat is niet echt ROM afhankelijk. Binnenkort komt er een non-HTC Messaging variant overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hmmm. Over een paar dagen ga ik ook weer flashen, misschien maar eens in hele korte tijd een aantal verschillende ROMs doen.
Welke CHT versie heeft die nieuwe Sergio ROM? Met editor/lock screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:26:
Weet iemand trouwens of er nog een originele ROM aan komt, waarin de bugs van de laatste officiële release gefixed worden dus..? (en dan heb ik het met name de traagheid en het hogere energieverbruik)
Ja die komt er... weet niet wanneer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
Al sinds ruim 2 weken heb ik het probleem dat mijn weer niet opgehaald word. Voor zover ik kan zien is het het probleem dat de locatie niet opgehaald word. Als ik handmatig een vaste locatie inklop werkt het namelijk wel... Ik heb al meerdere roms geprobeerd, maar heelaas geen oplossing...iemand anders hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:29:
Hmmm. Over een paar dagen ga ik ook weer flashen, misschien maar eens in hele korte tijd een aantal verschillende ROMs doen.
Welke CHT versie heeft die nieuwe Sergio ROM? Met editor/lock screen?
Laatste versie, zowel van CHT als de editor. Inclusief HD Mini lockscreen.
Burnend schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:22:
Al sinds ruim 2 weken heb ik het probleem dat mijn weer niet opgehaald word. Voor zover ik kan zien is het het probleem dat de locatie niet opgehaald word. Als ik handmatig een vaste locatie inklop werkt het namelijk wel... Ik heb al meerdere roms geprobeerd, maar heelaas geen oplossing...iemand anders hier ook problemen mee?
Verwijder even portalmmm uit je internet instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
JBS schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:45:
[...]
Laatste versie, zowel van CHT als de editor. Inclusief HD Mini lockscreen.

[...]
Verwijder even portalmmm uit je internet instellingen.
Kijk aan bedankt! dat was de oplossing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLMarcel194 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:44:
[...]

http://www.mydigitallife....sent-notification-bubble/
misschien werkt dit ?? wel total commander gebruiken of registry editor gebruiken maar dat zal je denk wel weten

maar er staat ook een cab is install

hoor het wel als het gelukt is anders gewoon zoeken in google naar dit (send notification enable htc pro 2)
Het zag er veel belovend uit, maat zowel met het cabje als de registery aanpassing handmatig doen heeft geen effect.

Ik kan de registery wijzigen van 1 naar 0 en omgekeerd, maar ik zie geen verschil in werking. En dus ook nog steeds geen sms sent notification.

Uiteraard heb ik na elke wijziging een softreset gedaan.

Ik ben bang dat het met de nieuwe windows of rom niet meer werkt en niet meer gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al maanden draai ik CookieHomeTab, wat me echter opvalt is het verschil in icoontjes op het homescreen en in het CHT lockscreen.

Homescreen
Afbeeldingslocatie: http://www.jbswebcom.nl/ScreenShot3.Png

Lockscreen
Afbeeldingslocatie: http://www.jbswebcom.nl/ScreenShot4.Png

Ik wil namelijk dezelfde icoontjes op m'n lockscreen als op m'n homescreen (accu en bereik). Iemand die ook CHT gebruikt en dit verschil niet ervaart?
Op dit moment draai ik overigens de CORE CELL EVO V1 ROM.

---

Iets anders: Toevallig mensen die ervaring hebben met accu's van DealExtreme voor de TP2? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Viel mij ook op. Ik denk dat je dit moet voorleggen aan de maker van CHT.

Mijn gok wat die accu betreft: Na een aantal maanden intensief gebruik begint het ding sneller en sneller leeg te lopen totdat het onbruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hoe bevalt die Sergio ROM?
Op xda staan wat posts van mensen die voorheen nooit een SOD hadden maar sinds zijn laatste ROM wel.

En de Energy ROMs? Na 23 april heb ik niet meer geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:24:
Hoe bevalt die Sergio ROM?
Op xda staan wat posts van mensen die voorheen nooit een SOD hadden maar sinds zijn laatste ROM wel.

En de Energy ROMs? Na 23 april heb ik niet meer geflashed.
Ik heb vrij snel na de flash één SOD gehad, daarna nooit meer. Verder draait hij prima. HTC Messaging is soms wat traag maar dat is "normaal".

Energy ROM heb ik al maanden niet meer gebruikt dus kan daar niets zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:48:
Heeft iemand ook last dat je htc pro2 beeld ineens uitvalt en je niks andrs kan doen dan je batterij eruit halen?
Dat probleem heb ik ook al een paar keer gehad.
Ik gebruik gewoon WM6.5 (niet de nieuwste update met zelfde uiterlijk als HD2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 22:34
JBS schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:47:
[...]
Ik heb vrij snel na de flash één SOD gehad, daarna nooit meer. Verder draait hij prima. HTC Messaging is soms wat traag maar dat is "normaal".

Energy ROM heb ik al maanden niet meer gebruikt dus kan daar niets zinnigs over zeggen.
draai nu de Energy Rom van de 16e. Ben erg tevreden. speed is goed alles werkt prima. Zie zojuist dat er 1 is van 28e is. Kan je dan gewoon de nieuwste downloaden en updaten zonder alles weer opnieuw in te stellen?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
JBS schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:47:
[...]

Thanks. Binnenkort maar eens in dat topic duiken en dan flashen.
Goldman schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:27:
[...]

draai nu de Energy Rom van de 16e. Ben erg tevreden. speed is goed alles werkt prima. Zie zojuist dat er 1 is van 28e is. Kan je dan gewoon de nieuwste downloaden en updaten zonder alles weer opnieuw in te stellen?
Nee zodra je flasht ben je al je persoonlijke spul kwijt, behalve wat op de microSD kaart staat. Er zijn wel programma's om dingen te backupen en automatisch terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:09:
[...]

Thanks. Binnenkort maar eens in dat topic duiken en dan flashen.
MaxSense UI, probeer die eens. Ben benieuwd ;)
http://pocketnow.com/twea...s-arrived-and-its-awesome

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687153

[ Voor 8% gewijzigd door JBS op 30-05-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:42
Weet iemand een goeie pouch voor de Touch Pro2? De standaard pouch vind ik al vrij goed maar die heeft geen broek clip :(

Ik zoek er dus een met broek clip en magnetische sluiting.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vragen / problemen ...

1. Mijn Close-button rechtsboven op applicaties werkt ineens niet meer. Nu sinds een week of twee ... iemand enig idee? Dit gebeurt zowel in portrait als in landscape mode, dus geen kapot plekje op scherm. WinMo 6.5 overigens.

2. Hoe kan ik "alt-tab"-en tussen applicaties? Soms blijven apps wel open als ik links boven klik, soms niet. Zijn er andere mogelijkheden?

Thanks!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 00:38 . Reden: portrait/landscape toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Mocht iemand nog willen weten wat de meest recente versie is voor TomTom, zie;

TommyGun in "Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2"

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

[...]

Ik moet steeds alle opnieuw instellen.
Er is wel op xda een manier om je email-instellingen te backuppen.
G-alarm kun je ook een export doen van je settings.

En de rest gebruik ik voornamelijk met standaard instellingen.

Haal zelf vanochtend mijn telefoon uit mijn jas op het werk en dus 3 barsten erin! (1 tot 60% van beeld en 2 tot 30% van scherm vanaf de speaker naar beneden.

Alleen in de bovenste laag dus net een touchwindow besteld op een site (d2onderdelen ofzoiets?) 39 euries en morgen binnen, dus hopen dit dat alles fixt. :) Nog nooit zoiets gedaan bij een mobiel, dus duimen :)

[ Voor 6% gewijzigd door AndereKoekoek op 31-05-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Floris-K schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:40:
[...]

Haal zelf vanochtend mijn telefoon uit mijn jas op het werk en dus 3 barsten erin! (1 tot 60% van beeld en 2 tot 30% van scherm vanaf de speaker naar beneden.
Dat verband ontgaat me even maar hoe dan ook, ben benieuwd of het vervangen lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

het verband is dat voor ik de auto instapte er nog helemaal niks aan de hand was. Vanochtend bijv. in bed nog ff mail gelezen en nu.nl doorgebladerd.
Telefoon in zak van mijn jasje (alleen telefoon in die jaszak) en uurtje auto gereden, kom hier aan op het werk, wil iemand smsen en zie ineens die 3 barsten!

Bij mij weten nergens echt tegenaan gezeten of wat dan ook. Telefoon zat ook links dus kan niet bijv. tegen de autogordel zijn gestoten ofzo. Snap ook echt niet hoe die barsten erin zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Floris-K schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:13:
het verband is dat voor ik de auto instapte er nog helemaal niks aan de hand was. Vanochtend bijv. in bed nog ff mail gelezen en nu.nl doorgebladerd.
Telefoon in zak van mijn jasje (alleen telefoon in die jaszak) en uurtje auto gereden, kom hier aan op het werk, wil iemand smsen en zie ineens die 3 barsten!

Bij mij weten nergens echt tegenaan gezeten of wat dan ook. Telefoon zat ook links dus kan niet bijv. tegen de autogordel zijn gestoten ofzo. Snap ook echt niet hoe die barsten erin zijn gekomen.
die komen vanzelf ;) denk dat de telefoon jou niet zo leuk vindt..

nee ff alle gekheid op een stokje ;) je zal vast wel ergens tegenaan zijn gekomen zonder dat je het weet..
TommyGun schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:31:
Mocht iemand nog willen weten wat de meest recente versie is voor TomTom, zie;

TommyGun in "Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2"
Navigator versie: 7.918.9193 (Meest recent voor Touch Pro2 en HD2)
Western and Central Europe 845.2666 -

je had het ook gewoon kunne zeggen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Rohit op 31-05-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:36
urk_forever schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:22:
Weet iemand een goeie pouch voor de Touch Pro2? De standaard pouch vind ik al vrij goed maar die heeft geen broek clip :(

Ik zoek er dus een met broek clip en magnetische sluiting.
Ik gebruik zelf de HTC PO C300 touch pro lederen hoes. Werkt prima. (zie mijn feedback bij bol.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08

timovd

Voorsprong door techniek

Heb die (volgens mij) ook, alleen die is met klittenband. Een magneetje (zoals ik die op de eerste MDA had) vind ik eerlijk gezegd gemakkelijker.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

rohit schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:20:

[...]

Navigator versie: 7.918.9193 (Meest recent voor Touch Pro2 en HD2)
Western and Central Europe 845.2666 -

je had het ook gewoon kunne zeggen ;)
Neen, hier gaat 't om een smartphone ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 01:52
Zelf gebruik ik een Krussel tasje met riemclip http://assets2.touchdepot...l_images/4887/large/2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:42
BlueFlame schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:54:
[...]

Ik gebruik zelf de HTC PO C300 touch pro lederen hoes. Werkt prima. (zie mijn feedback bij bol.com)
In je bol.com geef je aan dat hij een magnetisch sluiting heeft, op het plaatje zie ik toch klitteband. Wat heeft de pouch nu in werkelijkheid?

@Von_Henkel: Zo'n tasje lijkt mij niet zo handig omdat hij compleet om de telefoon heen gaat? Hoe bevalt hij? En blijft het toetsenbord nog goed werken?

[ Voor 17% gewijzigd door urk_forever op 31-05-2010 14:31 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:32:

1. Mijn Close-button rechtsboven op applicaties werkt ineens niet meer. Nu sinds een week of twee ... iemand enig idee? Dit gebeurt zowel in portrait als in landscape mode, dus geen kapot plekje op scherm. WinMo 6.5 overigens.

2. Hoe kan ik "alt-tab"-en tussen applicaties? Soms blijven apps wel open als ik links boven klik, soms niet. Zijn er andere mogelijkheden?

Thanks!
Toevoeging bij 1 ... het is niet per se de Close-button, ook als er een andere button zit kan die niet geklikt worden. Het lijkt of ie geklikt wordt, zo reageert ie ook, maar er wordt geen actie uitgevoerd. Heel weird ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik zit zelf in een dubio. Ik heb zelf ook de 16e erop staan, maar deze bevalt mij compleet niet! Veel vastlopers, de klok die blijft hangen (het is nu nog steeds 09:33 uur volgens mijn TP2), langzaam...
Heel vreemd, ben ik niet echt gewend van NRGZ (en ja, heb wel Task29 gedaan). Wel dat ze uiteindelijk langzamers werden, maar dit is dramatisch. Ik twijfel nu of ik de 28 mei versie erop ga zetten of weer de eerste NL 6.5 rom. Deze was wel stabiel en snel, al moet ik CHT missen..

Of heeft iemand andere goede suggesties? Ik zoek wel een 21... (dus géén 6.5.5) rom zonder HTC messaging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Enige nadeel is het plastic laagje over het toetsenbord, deze is na verloop van tijd gaan scheuren bij mij. Sindsdien gewoon terug af bij het HTC tasje, welke eigenlijk best goed bevalt. Ook een stuk dunner dan met die Krussel.

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 31-05-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 01:52
@Von_Henkel: Zo'n tasje lijkt mij niet zo handig omdat hij compleet om de telefoon heen gaat? Hoe bevalt hij? En blijft het toetsenbord nog goed werken?
[/quote]

Er komt een doorzichtige folie over het toetsenbord, zelf vind ik het een fijne bescherming , en het toets ook nog prettig.
De riemclip werkt ook goed met een extra beveiliging zodat hij met zitten er niet uit kan wippen .
De flap aan de voorzijde heeft een magneetsluiting.
Mij bevalt die in iedergeval uitstekend :+

[ Voor 4% gewijzigd door Von Henkel op 31-05-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
brrrt schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:39:
[...]

Ik zit zelf in een dubio. Ik heb zelf ook de 16e erop staan, maar deze bevalt mij compleet niet! Veel vastlopers, de klok die blijft hangen (het is nu nog steeds 09:33 uur volgens mijn TP2), langzaam...
Heel vreemd, ben ik niet echt gewend van NRGZ (en ja, heb wel Task29 gedaan). Wel dat ze uiteindelijk langzamers werden, maar dit is dramatisch. Ik twijfel nu of ik de 28 mei versie erop ga zetten of weer de eerste NL 6.5 rom. Deze was wel stabiel en snel, al moet ik CHT missen..

Of heeft iemand andere goede suggesties? Ik zoek wel een 21... (dus géén 6.5.5) rom zonder HTC messaging. ;)
Dan zou ik die Sergio proberen, daarna eventueel nieuwe Energy mocht die Sergio niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Saturnus schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:52:
[...]

Dan zou ik die Sergio proberen, daarna eventueel nieuwe Energy mocht die Sergio niet bevallen.
Die had ik ook zeker in gedachten, maar heeft jammer genoeg HTC Messaging en last van SOD's... Dat gaat 'm dus nog even niet worden, totdat ik niks meer over dat probleem lees...Hoe is de ROM van Agent_47/Valkyrie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
TommyGun schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:14:
[...]

Neen, hier gaat 't om een smartphone ;).
dus? waarom link je naar een tomtom topic? zeg gewoon meteen de smartphone versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
urk_forever schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:29:
[...]

In je bol.com geef je aan dat hij een magnetisch sluiting heeft, op het plaatje zie ik toch klitteband. Wat heeft de pouch nu in werkelijkheid?

hmm.. ik zie het. Zelfs op de HTC site lijkt de foto aangepast naar klitteband :?
Ik heb deze iig bij BOL besteld en het is bij mij echt magneet sluiting... Misschien even mailen?

edit:
Heb ze zelf even gemaild met de vraag of de foto fout is of dat het product is veranderd.

[ Voor 7% gewijzigd door BlueFlame op 01-06-2010 10:26 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Ik gebruik sinds een tijdje de DeepShining X7 rom (te vinden op XDA). Zelf gebruik ik de win 6.5.5 rom (dus startknop onderaan). Okay, dat is even wennen, maar uiteindelijk werkt dat (voor mij persoonlijk) echt goed. De knoppen zijn een stuk groter, en zitten op een logische plaats (onder aan het scherm ipv ergens in een hoekje)

Het grootste voordeel: sinds ik deze rom draai (nu zo'n 3 weken) heb ik geen last van SOD gehad. De HTC messaging client is verwijderd, en er zit een ander soort client in welke snel en handig werkt. Ook de mail client werkt goed.

Mocht je dus eens willen experimenteren met een 6.5.5 rom, dan kan ik deze rom van harte aanbevelen. Snel, mooi en geen last van bugs. Ik was van plan om mijn TP2 in te ruilen voor wat anders, maar sinds deze rom is het eindelijk weer prettig werken! Er is ook een DeepShining 6.5 rom, maar daar heb ik helaas geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik had gisteren maar de Energy 28 mei geprobeerd, maar deze beviel nog slechter. Ik had constant manilla crashes, de laatste was zo erg dat ik uiteindelijk een hard reset moest uitvoeren om weer HTC Sense te kunnen zien. Na deze hard reset gelijk weer Task29 gedaan en Valkyrie 28 mei erop gezet. Eerste indruk (nadat ik erachter kwam dat Sense standaard uit staat en dacht dat ik de verkeerde geflashed had) is: Snel!
Ik ben dus zeer benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:02
Net even in dit topic zitten bladeren voor mijn vrouw.
Ze vind de telefoon goed, maar ze had wat meer apps verwacht zoals Hyves (volgens haar kun je niet chatten via haar telefoon) en PIN/PING.
Nu vond ik het Palringo wat in ieder geval als het klopt haar PIN/PING probleem op zou lossen.
Maar eens even gaan zoeken naar wat er kan.

Ze wil nu (heeft pas een iPod Touch gekocht waar al die dingen wel goed op gaan) kijken voor een BB of een iPhone. >_<

Vrouwen -_- grapje.

Met MSN loopt de telefoon vaak nog wel rot te doen. Heb het idee dat dat door het hele Live gebeuren wat er omheen zit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Arunia schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:51:
Net even in dit topic zitten bladeren voor mijn vrouw.
Ze vind de telefoon goed, maar ze had wat meer apps verwacht zoals Hyves (volgens haar kun je niet chatten via haar telefoon) en PIN/PING.
Nu vond ik het Palringo wat in ieder geval als het klopt haar PIN/PING probleem op zou lossen.
Maar eens even gaan zoeken naar wat er kan.

Ze wil nu (heeft pas een iPod Touch gekocht waar al die dingen wel goed op gaan) kijken voor een BB of een iPhone. >_<

Vrouwen -_- grapje.

Met MSN loopt de telefoon vaak nog wel rot te doen. Heb het idee dat dat door het hele Live gebeuren wat er omheen zit komt.
Pff hier precies hetzelfde.. koop elk jaar een nieuwe telefoon voor haar elk jaar een HTC geweest met als laatste de Touch Pro2, sindsdat ik naast mijn Touch Pro2 ook een Iphone heb wou zij er ook opeens 1 zodat we konden pingen etc.. dus donderdag voor 400 euro een iphone nieuw in doos met bon gekocht voor haar.. :P hopen dat ze deze wat leuker vindt voor een langere tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 22:34
als ik het zo zie, iphone aan mensen geven die willen spelen en klooien. HTC Touch Pro I / II voor mensen die hem wat 'zakelijker' gebruiken :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
brrrt schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:10:
Ik had gisteren maar de Energy 28 mei geprobeerd, maar deze beviel nog slechter. Ik had constant manilla crashes, de laatste was zo erg dat ik uiteindelijk een hard reset moest uitvoeren om weer HTC Sense te kunnen zien. Na deze hard reset gelijk weer Task29 gedaan en Valkyrie 28 mei erop gezet. Eerste indruk (nadat ik erachter kwam dat Sense standaard uit staat en dacht dat ik de verkeerde geflashed had) is: Snel!
Ik ben dus zeer benieuwd! :)
hoe zuinig is die Valkyrie als die zuinig is en snel flash ik daar ook wel heen

maar zit nu op de Energy rom van 16may maar die bevalt me wel goed gebruik hem al 2 weken
tot nu toe nog niks raars gemerkt ja alleen dat die lekker zuinig is :P

ik kijk vanavond als die engery van 28mei wel echt zo kloten is dan :P zal hem wel even draaien tot morgen of overmorgen en zal het hier nog wel even laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
NLMarcel194 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:36:
[...]

hoe zuinig is die Valkyrie als die zuinig is en snel flash ik daar ook wel heen

maar zit nu op de Energy rom van 16may maar die bevalt me wel goed gebruik hem al 2 weken
tot nu toe nog niks raars gemerkt ja alleen dat die lekker zuinig is :P

ik kijk vanavond als die engery van 28mei wel echt zo kloten is dan :P zal hem wel even draaien tot morgen of overmorgen en zal het hier nog wel even laten weten
Over de batterijduur kan ik nog niks zeggen. Ik heb 'm immers net geflashed (de software moet nog even wennen, binnen een week gaat dat meestal wel prima). Ik zit nu op 45% en toen ik postte dat ik ging flashen was 't 85%. Dat zegt alleen nog niks, maar ik ben tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

JBS schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:45:
[...]
Dat verband ontgaat me even maar hoe dan ook, ben benieuwd of het vervangen lukt.
Wat een gekloot zeg. Alles zit vast met dubbelzijdig plakband en na een kleine 45 minuten eindelijk bij de lcd+digitizer beland. Die zitten alleen strak op elkaar gelimd en kom je met geen mogelijkheid tussen.

Had een tip gelezen om flosdraad er tussendoor te trekken, maar het is me niet gelukt.
Zit nu te twijfelen of ik 100 euro uitgeef voor een hele lcdemodule incl digitizer of een nieuwe telefoon(Desire) zal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Digitizer??
Touch gedeelte en LCD splitten kan je volgens mij wel vergeten, beide gaan kapot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja touch gedeelte noemen ze digitzer.
Ik heb ook maar 1 verhaal gelezen dat gelukt is en de rest is mislukt.
Heb hier net nog een poging gedaan en LCD is hier nu ook kapot :/

Net maar een bestelling geplaatst voor een Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de nieuwe windhoos op de htcpro2 gedaan maar hij is nu erg traag en valt af en toe zelfs uit :(

Ik zou graag weer terug willen naar een standaard situatie kan iemand mij dat willen uitleggen hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:25:
Hallo,

Ik heb de nieuwe Windows Mobile op de htcpro2 gedaan maar hij is nu erg traag en valt af en toe zelfs uit :(

Ik zou graag weer terug willen naar een standaard situatie. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?
Ik neem aan dat je gewoon de standaard versie van HTC geinstalleerd hebt?
Als je HardCPL hebt gedraaid om custom firmware te installeren, dan moet je dat eerst ongedaan maken.
Mocht je na de HardCPL een gewone firmware van HTC zelf installeren, dan wordt je telefoon heel erg traag.

Heb je bovenstaande niet gedaan en maak je dus gewoon gebruik van de originele HTC firmware, dan kun je vanaf de HTC site gewoon de 6.1 versie downloaden en installeren. Je telefoon zal dan weer zoals vroeger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:25:
Hallo,

Ik heb de nieuwe windhoos op de htcpro2 gedaan maar hij is nu erg traag en valt af en toe zelfs uit :(

Ik zou graag weer terug willen naar een standaard situatie kan iemand mij dat willen uitleggen hoe dat moet?
Kijk even op XDA in de wiki bij Rhodium (is de Touch Pro 2)
Daar staan de standaard roms. (ook de oude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt het automatisch downloaden van QuickGPS gegevens al maanden niet meer (meerdere flashes, diverse ROM's). Hoewel de benodigde vinkjes staan bij "Download satellites automatically" raakt ie na 7 dagen gewoon "Expired". Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:13
JBS schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:22:
Bij mij werkt het automatisch downloaden van QuickGPS gegevens al maanden niet meer (meerdere flashes, diverse ROM's). Hoewel de benodigde vinkjes staan bij "Download satellites automatically" raakt ie na 7 dagen gewoon "Expired". Iemand?
Same problem here :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Handmatig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed punt, nog niet aan gedacht ;)
Nee zonder gekheid. Het zou gewoon automatisch moeten werken, lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:00:
[...]

Ik neem aan dat je gewoon de standaard versie van HTC geinstalleerd hebt?
Als je HardCPL hebt gedraaid om custom firmware te installeren, dan moet je dat eerst ongedaan maken.
Mocht je na de HardCPL een gewone firmware van HTC zelf installeren, dan wordt je telefoon heel erg traag.

Heb je bovenstaande niet gedaan en maak je dus gewoon gebruik van de originele HTC firmware, dan kun je vanaf de HTC site gewoon de 6.1 versie downloaden en installeren. Je telefoon zal dan weer zoals vroeger zijn.
Wat is hardCPL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets. Het is HardSPL. Lees dit topic even door over het flashen van custom ROM's. Zie ook het forum van XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
Ja dat werkt wel gewoon, het automatisch downloaden het in het begin wel, maar sinds ...... (geen idee sinds wanneer) werkt het automatisch downloaden niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Excuses hardSPL.
Maar goed, als je niet weet wat het is, dan heb je het ook nog nooit gebruikt.
Download van de link hier boven of via htc zelf de 6.1 rom en installeer deze op je telefoon dan ben je weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Phantom schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:30:
[...]

Ja dat werkt wel gewoon, het automatisch downloaden het in het begin wel, maar sinds ...... (geen idee sinds wanneer) werkt het automatisch downloaden niet meer.
Misschien een date/time based bug?
Ik weet niet waar dat programma vandaan komt maar xda al gecheckt op dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Saturnus schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:02:
[...]

Misschien een date/time based bug?
Ik weet niet waar dat programma vandaan komt maar xda al gecheckt op dit probleem?
al gekeken bij de basis dingen zoals bij locatiedienst instellingen?
dat het vakje htc locatiedienst aanstaat? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
Ik vind het ook niet echt een probleem, maar wel raar omdat het eerst wel altijd deed maar nu dus niet meer terwijl ik aan de GPS instellingen of locatie instellingen helemaal niks heb veranderd.

Doet hij het bij jullie wel automatisch dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Oh en voor iedereen: Ik kan de Valkyrie rom keihard aanraden! Werkt snel, zuinig voor de batterij en is mooi. De perfecte rom (incl CHT) dus! En nog een groot voordeel: de Windows Lock doet 't automatisch en werkt perfect! Voor mij een reden om voorlopig hierbij te blijven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brrrt schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:54:
En nog een groot voordeel: de Windows Lock doet 't automatisch en werkt perfect! Voor mij een reden om voorlopig hierbij te blijven! :)
Dat is o.a. bij de Energy of (CORE) CELL's ook zo, als je de juiste vinkjes maar zet. SmartLock, zoals in de Valkyrie ROM zit, is daar niet eens voor nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door JBS op 04-06-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
JBS schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:58:
[...]
Dat is o.a. bij de Energy of (CORE) CELL's ook zo, als je de juiste vinkjes maar zet. SmartLock, zoals in de Valkyrie ROM zit, is daar niet eens voor nodig.
Bij Energy deden de volumeknoppen 't nog wel, dus ik had vaak zat in m'n broekzak gebeld. Ik kom van enkele Energy's af, maar moet zeggen dat geen zo fijn liep als deze rom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
De Energy die ik heb werkt automatisch locken alleen via CHT en dat is me toch een bagger lockscreen.
Misschien straks eens een rondje flashen. Zal Valkyrie dan ook maar meenemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Klote! Anders kom ik er net even achter dat ik newtonringen op m'n scherm heb! Ik denk drukschade, aangezien ik nu net 2 weken het officiele tasje gedumpt heb (was me iets te dik :p)...
Ik heb een olie-achtige vlek die meebeweegt met m'n vinger als ik erop druk, niet zo'n vierkant (de fabrieksfout die je wel eens tegenkomt). Dan maar even afwachten tot 't te erg wordt en de Desire nemen. Wel kut. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:37:

Toevoeging bij 1 ... het is niet per se de Close-button, ook als er een andere button zit kan die niet geklikt worden. Het lijkt of ie geklikt wordt, zo reageert ie ook, maar er wordt geen actie uitgevoerd. Heel weird ...
Iemand enig idee? Je zou me enorm helpen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
:P Flash night:

Sergio Cell Pro v1.1
Flink wennen. Overdreven grote/eyecany menu's.

Valkyrie 6.7 Leo WM6.5
Na even spelen voelt die wel fijn stabiel. Jammer dat in file explorer alles behalve de Storage Card hidden is ofzo.

Energy ROM 21905 06 June
Bevat een nog nieuwere CHT met erg leuke features. Snelheid zoals verwacht lager dan de Valkyrie.
Heeft ook 2 bugs:
- SMS en mail vanuit de Windows application aanklikken werkt niet. Voor SMS niet zo erg gezien dat via Sense ook te doen is. Mail is echter onbruikbaar hier...
- Een aantal hometabs verspringen steeds van plek.

Energy draait nu nog hier maar die bugs moeten snel gefixed anders sowieso weg. Ik zou voor Valkyrie gaan wil je geen gedonder en goede flow.

[ Voor 167% gewijzigd door Saturnus op 07-06-2010 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:54

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:38:
Iemand enig idee? Je zou me enorm helpen ...
Geen idee waardoor je dat eerste probleem hebt, maar ik gebruik al jaren WkTask. Dit werkt zeker voor je tweede vraag, en misschien ook de eerste :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:25:
:P Flash night:

Sergio Cell Pro v1.1
Flink wennen. Overdreven grote/eyecany menu's.
Verklaar je "flink wennen" nader..
v1.2 wordt overigens op dit moment getest door het beta teams. Hierin zullen (een deel van) de huidige gerapporteerde bugs opgelost zijn. v1.2 is af en wordt binnen afzienbare tijd vrijgegeven, zie changelog: http://forum.xda-develope...php?p=5346112&postcount=2
Saturnus schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:25:
Energy ROM 21905 06 June
Bevat een nog nieuwere CHT met erg leuke features. Snelheid zoals verwacht lager dan de Valkyrie.
Heeft ook 2 bugs:
- SMS en mail vanuit de Windows application aanklikken werkt niet. Voor SMS niet zo erg gezien dat via Sense ook te doen is. Mail is echter onbruikbaar hier...
Energy draait nu nog hier maar die bugs moeten snel gefixed anders sowieso weg. Ik zou voor Valkyrie gaan wil je geen gedonder en goede flow.
NRGZ28 op Twitter:
"Reuploading ALL June 6th 21905 ROMs, with the email/sms opening problem fixed. Blackstone done, Leo uploading... "
Saturnus schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:01:
De Energy die ik heb werkt automatisch locken alleen via CHT en dat is me toch een bagger lockscreen.
Met CHT lockscreen bedoel je HD Mini? Werkt prima hier, alleen de volume knoppen zijn niet vergrendeld. Overigens is v1.8 onlangs vrijgegeven, wellicht zijn de problemen daarmee opgelost. Daarbij zijn er weer flink wat features toegevoegd.

[ Voor 21% gewijzigd door JBS op 07-06-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Flink wennen in die Sergio door totaal andere iconen die vrij fors/groot zijn en daarnaast nogal duistere klok. Ja dit is aanpasbaar maar geen van de keuzes spreekt mij echt aan. :S

Ja ik houd alles in de gaten. SMS is gefixed met een cab. Email nog niet.
Sowieso heb ik nog wel problemen met het herstellen van SMS met PIM Backup. In Outlook krijg ik alleen te zien wat ik zei (Me: ...), in Sense via de people tab is het wel goed.

Waarschijnlijk alle CHT lockscreens. Ik had de Manilla draaien. Soms bij het open sliden van het toestel verschoof alles van plaats en waren iconen uit beeld enz. Dat lijkt in 1.8 inderdaad gefixed, maar ook deze is nog niet perfect, ik kon door op de Windows toets te drukken gewoon het start menu over het lockscreen heen laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:10:
Flink wennen in die Sergio door totaal andere iconen die vrij fors/groot zijn en daarnaast nogal duistere klok. Ja dit is aanpasbaar maar geen van de keuzes spreekt mij echt aan. :S
Icons zijn inderdaad geskinned. Ik gebruik die echter amper aangezien ik 10 shortcuts op m'n homescreen heb en de overige eventueel op "scherm 2" kan toevoegen (CHT feature).
Sowieso heb ik nog wel problemen met het herstellen van SMS met PIM Backup. In Outlook krijg ik alleen te zien wat ik zei (Me: ...), in Sense via de people tab is het wel goed.
Herken ik niet. Ik gebruik overigens geen PIM Backup meer maar MS My Phone.
Waarschijnlijk alle CHT lockscreens. Ik had de Manilla draaien. Soms bij het open sliden van het toestel verschoof alles van plaats en waren iconen uit beeld enz. Dat lijkt in 1.8 inderdaad gefixed,
Doel je op de shortcuts op je homescreen? Diegene die je ziet in portrait zie je inderdaad in landscape niet op dezelfde plek. In landscape zijn plekje 1 t/m 5 leeg, op 7, 8 en 9 staan de icons die in portrait op 1, 2, 3 en 4 zijn.
maar ook deze is nog niet perfect, ik kon door op de Windows toets te drukken gewoon het start menu over het lockscreen heen laten gaan.
Heb ik ook gehad toen ik CHT zelf geïnstalleerd had, een ROM met ingebakken CHT had dit niet.

Begrijp me niet verkeerd: geen enkele ROM is perfect maar sommige (persoonlijk, voor mij is dat CORE CELL) komen aardig in de buurt.

Disclaimer: Bovenstaande ervaringen zijn met CHT v1.7.1. Vanavond of morgen even 1.8 installeren. CORE CELL EVO v1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
JBS schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:23:
[...]
Doel je op de shortcuts op je homescreen? Diegene die je ziet in portrait zie je inderdaad in landscape niet op dezelfde plek. In landscape zijn plekje 1 t/m 5 leeg, op 7, 8 en 9 staan de icons die in portrait op 1, 2, 3 en 4 zijn.
Het was echt een bug. Misschien omdat ik pas sinds gister aan task29 doe, maar goed.
[...]
Heb ik ook gehad toen ik CHT zelf geïnstalleerd had, een ROM met ingebakken CHT had dit niet.
Zal er straks nog even meespelen. Maar eerst het SMS probleem fixen plus wachten op een mail fix van Energy.
Begrijp me niet verkeerd: geen enkele ROM is perfect maar sommige (persoonlijk, voor mij is dat CORE CELL) komen aardig in de buurt.
Nee ok maar als ik het voor de zoveelste keer maar weer eens ga vergelijken met mijn ervaring uit het HTC TyTN tijdperk, waarin Schaps altijd de man was, bakken de huidige 'chefs' toch behoorlijk onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:41:
Zal er straks nog even meespelen. Maar eerst het SMS probleem fixen plus wachten op een mail fix van Energy.
Lees de tweet van NRGZ28 even, daarin geeft hij toch aan dat het mail/sms probleem opgelost is in de nieuwe release?

Zijn er meer die hetzelfde probleem ervaren net als jij met PIMBackup?

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 07-06-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb het over dat ik mijn backup niet netjes kan terug zetten. Dus iets anders ja. :P
Weet niet of er meer met problemen zijn. Heb er een post over gemaakt in het Energy topic op xda, alhoewel dat wel iets offtopic is natuurlijk.

Op http://hotfile.com/list/371962/b9a6b36 staat blijkbaar een fixed online, echter ik ga voor de "Dinik Glass" :*) versie dus nog even wachten.

[ Voor 23% gewijzigd door Saturnus op 07-06-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist even CHT v1.8 geïnstalleerd over v1.7.1 heen. Eerste ervaringen: Volume knoppen zijn nu ook gelocked. Dit probleem is ook opgelost, in je lockscreen nu ook de mooie icoontjes in plaats van die "gare". Wat meer features, onder andere templates voor je homescreen welke je uiteraard zelf nog kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Wat is dat Microsoft MyPhone voor maf ding...ik backup, gooi alles van me telefoon in de hoop dat MS het dan wel correct herstelt maar in plaats daarvan gooit hij alles van de MS server...

Moet je het in Archive zetten om zeker te zijn dat je het niet kwijt raakt ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door Saturnus op 07-06-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:56:
[...]

Excuses hardSPL.
Maar goed, als je niet weet wat het is, dan heb je het ook nog nooit gebruikt.
Download van de link hier boven of via htc zelf de 6.1 rom en installeer deze op je telefoon dan ben je weer terug bij af.
ok bedankt
Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste