Ik heb mij htc pt2 nu al ruim 8 maanden. In het begin nog topic deel 1 gevolgd en zodoende tom tom, fmradio, coreplayer, g alarm, % bat indicator geinstalleerd..
Heb nog steeds winmo 6.1 draaien.. dit is mn eerste windows mobile phone en weet niet precies hoe ik moet flashen..
heb deel 3 nu ook een beetje doorgelezen en wil aan de ene kant wel flashen naar winmo 6.5, energy rom, met cookie tabblad.. ziet er opzich wel sweeetie uit
MAAR...ik zie veel mensen met buggs..problemen..heb namelijk geen zin in SOD's (wat ik nu dus niet heb)..geen zin in bat die snel leeg is (die van mij gaat 2 dgn mee, met redelijk sms / bel en internet gebruik)..Tom tom doe het goed (geen last van lag, alleen niet altijd een snelle fix)
Enige probleem is dat ik sommige smsjes later binnen krijg, of iig een melding hiervan..pas als ik mijn scherm bv unlock dat ik dan pas een melding krijg..
wanneer ik dan naar mijn sms inbox ga ze ik dat dit smsje al van een uur geleden is..
Maar ik laat me toch snel verleiden door dat cookie tabblad
Kan ik deze ook als cab bestandje installeren op mijn winmo 6.1 versie??
zonder Task 29, hard SPL, energie rom erop te gooien?? want hier snap ik niet veel van!!
iemand die weet of dit kan??