Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
JBS schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:37:
[...]
Je gebruikt Palringo toch niet om te MSN'en? Pingen, dat is hét toch tegenwoordig? ;)
Geen idee, kan dat op Windows Mobile? Dacht dat het Apple/Blackberry gehype was.
Maar nee Palringo gebruik ik niet, ik log liever in naar een remote met volwaardige MSN. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:32:
[...]

Geen idee, kan dat op Windows Mobile? Dacht dat het Apple/Blackberry gehype was.
Ja, met Palringo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Saturnus schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:32:
[...]

Maar nee Palringo gebruik ik niet, ik log liever in naar een remote met volwaardige MSN. :P
Je hebt in de Energy series volgens mij standaard Palringo, of ik installeer het programma zonder er bij stil te staan. :P
En je hebt de lichtinstellingen (onder de energieinstellingen) veranderd naar minder dan 100%? Dan zal je batterij er een stuk op vooruit gaan. Het drainen van 100% naar 0% hoeft tegenwoordig met de Lithium Ion batterijen niet meer, tegenwoordig is het zelfs beter om vaak maar een beetje spanning te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Is het trouwens zo dat ik op mijn NL toestel engelstalige roms kan draaien omdat ik nu HardSPL geïnstalleerd heb staan? Dacht dit ergens gelezen te hebben, maar ik kan het niet meer vinden en wilde het toch even zeker weten. En is er een manier om je email instellingen, eventueel handmatig, te backuppen?

[ Voor 15% gewijzigd door GiantLeap op 26-04-2010 20:39 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:38:
Is het trouwens zo dat ik op mijn NL toestel engelstalige roms kan draaien omdat ik nu HardSPL geïnstalleerd heb staan? Dacht dit ergens gelezen te hebben, maar ik kan het niet meer vinden en wilde het toch even zeker weten.
Ja hoor, taal maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Okee bedankt, goed om te weten, weet iemand toevallig ook hoe ik mn email instellingen kan backuppen zodat ik niet steeds alles handmatig moet aanmaken als ik het toetstel hard-reset? Hebben jullie daarnaast ook nog ROMs die jullie echt aanraden, ik hoor veel over de Energy ROM, maar heb nooit echt ergens de bevindingen van de tweakers hier kunnen vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door GiantLeap op 26-04-2010 21:20 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:14:
Hebben jullie daarnaast ook nog ROMs die jullie echt aanraden, ik hoor veel over de Energy ROM, maar heb nooit echt ergens de bevindingen van de tweakers hier kunnen vinden.
Maandenlang diverse Energy ROM's gedraaid maar laatste tijd heb ik gekozen voor CELL EVO ROM's. Deze voelen wat sneller aan en ik ondervind minder bugs. Kies sowieso een ROM met CookieHomeTab of installeer deze zelf. Geniale homescreen add-on. :)

[ Voor 36% gewijzigd door JBS op 26-04-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Bedankt voor de tip JBS, ik ga deze rom zeker proberen :).

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:28:
Bedankt voor de tip JBS, ik ga deze rom zeker proberen :).
Wil je liever niet de Windows toets onderaan (Windows 6.5.5)? Kies dan de CELL Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Daar ben ik inderdaad erg benieuwd naar, Ik ga het een uitproberen / me erin verdiepen :). Zijn er trouwens ook ROMS die net als de stock roms zijn en verder alleen bugfixes en Windows Mobile 6.5.5 aan boord n door gebruik te maken van een custom rom.hebben? Zou het namelijk erg prettig vinden als ik van het SOD probleem af zou kunnen komen.

[ Voor 58% gewijzigd door GiantLeap op 26-04-2010 21:49 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:39:
Daar ben ik inderdaad erg benieuwd naar, Ik ga het een uitproberen / me erin verdiepen :). Zijn er trouwens ook ROMS die net als de stock roms zijn en verder alleen bugfixes en Windows Mobile 6.5.5 aan boord n door gebruik te maken van een custom rom.hebben? Zou het namelijk erg prettig vinden als ik van het SOD probleem af zou kunnen komen.
Begin eens met Task29 en de bijbehorende soft- en hard-resets. In dit topic is al meerdere malen de juiste volgorde van wat je moet doen voorbij gekomen, zie daarvoor ook XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Heb dat al gedaan, zie hier Maar helaas heb ik er nog steeds last van..:(

[ Voor 17% gewijzigd door GiantLeap op 26-04-2010 22:40 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

hier staat het volgende:
Flashing Via ActiveSync
1. Download your prefered Rom from the Rhodium Rom Develpoment Page and unzip/unrar it to your computer
2. REMOVE SIM and microSD CARDS!!
3. Turn phone back on and wait until it syncs with your PC
4. Run the CustomRUU.exe from the Roms Folder (if one isnt included then download it *HERE*)
5. Follow onscreen instructions to set up your New Rom
6. Once phone has gone through the customisation procedure then replace Sim and microSD Cards
7. Turn phone back on and set up as required
Is het echt nodig om stap 2 uit te voeren? Wil namelijk graag de nieuwste Leo Cell EVO rom gaan draaien :). maar voel er weinig voor om mn toetsel gedeeltelijk uit elkaar te moeten halen ;).

[ Voor 5% gewijzigd door GiantLeap op 27-04-2010 14:21 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:20:
hier staat het volgende:

[...]

Is het echt nodig om stap 2 uit te voeren? Wil namelijk graag de nieuwste Leo Cell EVO rom gaan draaien :). maar voel er weinig voor om mn toetsel gedeeltelijk uit elkaar te moeten halen ;).
Uit elkaar halen? Verwijder de batterij en je duwt er zo je SIM kaartje uit (met je stylus). SD card is kwestie van er tegenaan duwen en komt er zo'n beetje vanzelf uit.

Inkomende oproep of ontvangen smsje tijdens flashen kan voor problemen zorgen. Je kunt ook even een tunnel opzoeken als je dat minder werk vindt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 27-04-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

haha okee, vandaar :P had er niet bij stil gestaan dat de GSM verbinding gewoon aan staat tijdens het flashen. Kan HTC dat niet beter inbouwen, dat de GSM functionaliteit uit wordt gezet tijdens het flashen? Of wordt dat standaard gedaan bij officiele ROMs... kan namelijk nergens een waarschuwing daarvoor vinden van HTC.

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:51:
haha okee, vandaar :P had er niet bij stil gestaan dat de GSM verbinding gewoon aan staat tijdens het flashen. Kan HTC dat niet beter inbouwen, dat de GSM functionaliteit uit wordt gezet tijdens het flashen? Of wordt dat standaard gedaan bij officiele ROMs... kan namelijk nergens een waarschuwing daarvoor vinden van HTC.
Het staat er niet voor niets, 99% van de flash acties mét SIM kaart zal geen problemen geven, je zult echter net die ene overgebleven procent zijn.

In de tijd dat jij aan het zoeken bent had je je telefoon al lang kunnen flashen, inclusief het verwijderen van je SIM kaart zelfs! :9

Deel je het even met ons als je antwoord op je mail back-up vraag gekregen hebt op XDA? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door JBS op 27-04-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
brrrt schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:54:
[...]

Je hebt in de Energy series volgens mij standaard Palringo, of ik installeer het programma zonder er bij stil te staan. :P
En je hebt de lichtinstellingen (onder de energieinstellingen) veranderd naar minder dan 100%? Dan zal je batterij er een stuk op vooruit gaan. Het drainen van 100% naar 0% hoeft tegenwoordig met de Lithium Ion batterijen niet meer, tegenwoordig is het zelfs beter om vaak maar een beetje spanning te geven.
Het is in ieder geval nog even aanzien. Soms daalt de accu snel, blijft dan weer even hangen, enz. Het ROM wenningsverschijnsel zeker haha.

@MHz & JBS
Via XDA_UC kan je instellingen backuppen en automatisch terug laten zetten na een flash, heb ik ook gedaan, enige probleem dat het gewoon niet werkte. 8)7
Ik volgde de manier beschreven in: http://www.energyroms.com...il%20Accounts%20settings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

JBS schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:51:
[...]

Deel je het even met ons als je antwoord op je mail back-up vraag gekregen hebt op XDA? ;)
Natuurlijk :) ! Heb de ROM nu geïnstalleerd, ben nu bezig met instellingen te maken en mn sms inbox enzo terug aan het zetten via My Backup. Wat ik wel irritant vind overigens is het splashscreen, met de 'kanonschoten'. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je dat op de een of andere manier kon vervangen, de vraag is waar :P .

Found it krijg hem niet aan de praat, heb 'm op het apparaat zelf geïnstalleerd, maar ik blijf die analoge klok houden...

Verder ziet het er trouwens erg mooi uit, en het is erg snel allemaal.

[ Voor 32% gewijzigd door GiantLeap op 27-04-2010 16:54 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MHz schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:48:
[...]

Natuurlijk :) ! Heb de ROM nu geïnstalleerd, ben nu bezig met instellingen te maken en mn sms inbox enzo terug aan het zetten via My Backup. Wat ik wel irritant vind overigens is het splashscreen, met de 'kanonschoten'. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je dat op de een of andere manier kon vervangen, de vraag is waar :P .

Found it krijg hem niet aan de praat, heb 'm op het apparaat zelf geïnstalleerd, maar ik blijf die analoge klok houden...

Verder ziet het er trouwens erg mooi uit, en het is erg snel allemaal.
Als je voor het installeren eerst je sense 2.5 uitschakelen (vinkie weg halen in je todayscreen instellingen)
.Cap installeren,soft reset en dan weer sense 2.5 inschakelen doet moet tie het gewoon doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:32:
[...]

Als je voor het installeren eerst je sense 2.5 uitschakelen (vinkie weg halen in je todayscreen instellingen)
.Cap installeren,soft reset en dan weer sense 2.5 inschakelen doet moet tie het gewoon doen _/-\o_
Nee, dat werkt niet. Heb het gisteravond geprobeerd maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Mijn batterij gaat heel snel leeg sinds ik de Leo Cell EVO rom draai, hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 7% gewijzigd door GiantLeap op 28-04-2010 10:23 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:20:
Mijn batterij gaat heel snel leeg sinds ik de Leo Cell EVO rom draai, hebben meer mensen hier last van?
Ja. Draai nu de 8.2 Light en hoopte dat hier bij 9(.1) verandering in zou komen, maar blijkbaar niet?
Ik haal krap anderhalve dag maar laad 'm hierdoor elke nacht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Misschien dat ik vanmiddag nog de WWE stock-rom installeer met CHT :), kijken of dat beter gaat met de accu. Op mn vraag over email settings backup heb ik nog geen antwoord.

[ Voor 3% gewijzigd door GiantLeap op 28-04-2010 11:38 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
MHz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:37:
Misschien dat ik vanmiddag nog de WWE stock-rom installeer met CHT :), kijken of dat beter gaat met de accu. Op mn vraag over email settings backup heb ik nog geen antwoord.
Nog steeds geen antwoord? Eens kijken of ik je hiermee kan helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

JackPoint schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:43:
[...]

Nog steeds geen antwoord? Eens kijken of ik je hiermee kan helpen ;)
Bedankt JackPoint, het ziet er veel belovend uit, ga dit zeker proberen. Ben nu bezig met het downloaden van de laatste energy rom, met alleen Sense UI. CHT ga ik er zelf opzetten. Nadelen van de Leo Cell ROM vind ik o.a. de korte batterijduur, de startup sound en het startup screen. Hoop dat de energy rom deze dingen niet kent :).

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:38:
[...]
Nadelen van de Leo Cell ROM vind ik o.a. de korte batterijduur, de startup sound en het startup screen.
Voorgaande releases hadden dat niet. O.a. V5 die ik een tijd lang gebruikt ging een stuk vriendelijker met de accu om. Hopen dat dat in een volgende release opgepakt is. Nu eerst maar eens hopen dat de chef een nieuwe PC koopt, deze is onlangs overleden waardoor er al "een tijdje" geen updates/fixes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

JBS schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:05:
[...]
Voorgaande releases hadden dat niet. O.a. V5 die ik een tijd lang gebruikt ging een stuk vriendelijker met de accu om. Hopen dat dat in een volgende release opgepakt is. Nu eerst maar eens hopen dat de chef een nieuwe PC koopt, deze is onlangs overleden waardoor er al "een tijdje" geen updates/fixes komen.
Ik kreeg dat inderdaad ook te horen op xda, hopen dat hij snel een nieuwe PC koopt ;). Momenteel is mn toestel voor het eerst met de nieuwe rom aan het booten. Overigens is mijn flash procedure nu eigenlijk elke keer zo: Task29 => Nieuwe ROM erop => Hardreset , maar vraag me af of dat wel altijd nodig is, of dat dit alleen nodig is als je problemen hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door GiantLeap op 28-04-2010 16:14 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:11:
[...]

Ik kreeg dat inderdaad ook te horen op xda, hopen dat hij snel een nieuwe PC koopt ;). Momenteel is mn toestel voor het eerst met de nieuwe rom aan het booten. Overigens is mijn flash procedure nu eigenlijk elke keer zo: Task29 => Nieuwe ROM erop => Hardreset , maar vraag me af of dat wel altijd nodig is, of dat dit alleen nodig is als je problemen hebt.
Als iedereen bij elke flash Task29'd en een hard reset uitvoert, dan worden eventuele problemen in ieder geval niet veroorzaakt door iets wat Task29 en een hard reset had kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Dat is zeker zo, wil, nu ik HardSPL heb geïnstalleerd het liefst gewoon bij elke nieuwe flash met een schone lei beginnen. Waar ik me ook erg aan stoor bij de Leo Cell ROM trouwens, is dat ik nogal wat moeite had om het onscreen toetsenbord weg te klikken, ik kwam altijd in het opties menu terecht.

WTF, heb nu weer een SOD :( hoopte juist dat ik er vanaf was
JBS schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:05:
[...]
Reactie van iemand op het forum van XDA:
On all new flashes, your battery meter will need to recalibrate itself. It will take 2-3 recharge cycle.
Do you have the correct radio installed? Also look at all of the Apps that have auto sync set up (weather, Face book, Twitter, Stocks, email, RSS, etc) some of them may be set for sync every hour.
Do you have clean ram set up, this will close open apps from running in the background.
A battery drain issue has yet to be reported by anyone. I have been running V9.1 for 8 days now as my work phone and batter life is not an issue. Heck, I do not even have an issue with this version.
Heeft iemand een idee waar ik de laatste Engelse Stock ROM kan downloaden? Op htc.com/www vind ik alleen maar updates, geen roms. Inmiddels gevonden

Ben me ondertussen ook een beetje aan het inlezen op het maken van een eigen ROM, en als ik kijk bij syses packed for kitchen, zie ik '23541 [NEW]' en '28205', geldt hierbij niet, hoe hoger het nummer hoe nieuwer?

[ Voor 89% gewijzigd door GiantLeap op 28-04-2010 22:22 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels de nieuwste Energy geflashed? Pluspunten t.o.v. CELL EVO?

Wil je eens het volgende proberen: Lock je TP2 met het HD mini lockscreen (CHT) maar laat het scherm aan. Druk op de "call" knop (hardware knop linksonder), wordt je TP2 dan unlocked en verschijnt het "bel venster"?

Heb je een batterij indicator in percentage bovenaan in je locked screen?
MHz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:21:
Ben me ondertussen ook een beetje aan het inlezen op het maken van een eigen ROM, en als ik kijk bij syses packed for kitchen, zie ik '23541 [NEW]' en '28205', geldt hierbij niet, hoe hoger het nummer hoe nieuwer?
Jawel, maar er zijn verschillende branches. 21xxx (WinMo 6.5), 23xxx (WinMo 6.5.5) en 28xxx (WinMo ?)

[ Voor 51% gewijzigd door JBS op 29-04-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

JBS schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:39:
Inmiddels de nieuwste Energy geflashed? Pluspunten t.o.v. CELL EVO?

Wil je eens het volgende proberen: Lock je TP2 met het HD mini lockscreen (CHT) maar laat het scherm aan. Druk op de "call" knop (hardware knop linksonder), wordt je TP2 dan unlocked en verschijnt het "bel venster"?

Heb je een batterij indicator in percentage bovenaan in je locked screen?

[...]

Jawel, maar er zijn verschillende branches. 21xxx (WinMo 6.5), 23xxx (WinMo 6.5.5) en 28xxx (WinMo ?)
De nieuwe energy heb ik inmiddels inderdaad geflasht, en de accu gaat een stuk langzamer leeg dan bij de Cell EVO ROM, daarnaast is het startupscreen / de startupsound, veel rustiger, dat vind ik wel zo prettig. De batterij indicator staat inderdaad bovenaan. Wat opvalt trouwens bij de custom roms die ik er tot nu toe op heb gehad, is dat het laden van Sense vrij lang duurt t.o.v. een stock rom. Vanmiddag zal ik dat met het lockscreen even voor je proberen. Misschien dat 28xxx staat voor WinMo 7 /6.1 ?

Kan ik trouwens als ik een custom rom ga maken de laatste NL rom gebruiken en dan bij locales Engels selecteren om 'm de engelse taal te laten zien, of heb ik daar echt een WWE rom voor nodig? Via de link van mijn vorige post heb ik toen de HTC WinMo 6.5 WWE rom gedownload, maar die is ouder dan de laatste NL rom (heb m geflasht, en inderdaad, o.a. de quicklinks ontbreken) WWE rom versie: 1.86.401.0 (67102), NLD rom versie: 2.07.404.1 . Waar kan ik de laatste stock WWE rom dus verkrijgen? Via de HTC website (Europe) geprobeerd, maar na mijn SN ingevuld te hebben krijg ik gewoon de NL versie voor mn neus.

[ Voor 21% gewijzigd door GiantLeap op 29-04-2010 07:37 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeroxje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 14:29
Iemand hier een oplossing voor? Ik heb het boekje erop nageslagen maar kon er zo gauw niks over vinden.

Er staat op het moment een unlock code ingestelt (niet hetzelfde als de pincode) op het toestel. Maar iedere keer als ik hem in mijn broek doe, lock ik het toestel voor de zekerheid. Ik weet nog dat ik het een keer heb ingesteld maar ik kan nu niet meer vinden waar ik het weg kan halen, iemand een iedeetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Zeroxje schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:00:
Iemand hier een oplossing voor? Ik heb het boekje erop nageslagen maar kon er zo gauw niks over vinden.

Er staat op het moment een unlock code ingestelt (niet hetzelfde als de pincode) op het toestel. Maar iedere keer als ik hem in mijn broek doe, lock ik het toestel voor de zekerheid. Ik weet nog dat ik het een keer heb ingesteld maar ik kan nu niet meer vinden waar ik het weg kan halen, iemand een iedeetje?
Settings => All Settings => Lock :)

Maar dit staat gegarandeerd ook in de handleiding ...

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:26:
[...]
De nieuwe energy heb ik inmiddels inderdaad geflasht, en de accu gaat een stuk langzamer leeg dan bij de Cell EVO ROM, daarnaast is het startupscreen / de startupsound, veel rustiger, dat vind ik wel zo prettig. De batterij indicator staat inderdaad bovenaan. Wat opvalt trouwens bij de custom roms die ik er tot nu toe op heb gehad, is dat het laden van Sense vrij lang duurt t.o.v. een stock rom. Vanmiddag zal ik dat met het lockscreen even voor je proberen. Misschien dat 28xxx staat voor WinMo 7 /6.1 ?
Nee, 28xxx is niet Windows Phone 7.
[...]
De batterij indicator staat inderdaad bovenaan.
Ja bij mij ook, maar in percentage en niet van die blokjes? (Heb het hier over het locked scherm, in het normale scherm zie ik wel netjes percentage.
[...]
Wat opvalt trouwens bij de custom roms die ik er tot nu toe op heb gehad, is dat het laden van Sense vrij lang duurt t.o.v. een stock rom.
Dat heb ik eigenlijk alleen na het restoren van het hele berg smsjes. Daarvoor gaat het een stúk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

JBS schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:58:
[...]
Nee, 28xxx is niet Windows Phone 7.

[...]
Ja bij mij ook, maar in percentage en niet van die blokjes? (Heb het hier over het locked scherm, in het normale scherm zie ik wel netjes percentage.

[...]
Dat heb ik eigenlijk alleen na het restoren van het hele berg smsjes. Daarvoor gaat het een stúk sneller.
Gewoon in percentage :) , het zou goed kunnen dat dat bij mij ook zo is, al die smsjes, ik zet altijd via MyBackup een backup terug met o.a. 350 smsjes. Heb je trouwens enig idee waar ik de laatste WWE Stock-ROM kan krijgen? Kom zoals in mijn vorige post te lezen is, alleen oudere versies tegen.

[ Voor 11% gewijzigd door GiantLeap op 29-04-2010 10:54 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:52:
[...]

Gewoon in percentage :) , het zou goed kunnen dat dat bij mij ook zo is, al die smsjes, ik zet altijd via MyBackup een backup terug met o.a. 350 smsjes. Heb je trouwens enig idee waar ik de laatste WWE Stock-ROM kan krijgen? Kom zoals in mijn vorige post te lezen is, alleen oudere versies tegen.
Oké, ik heb hem in "blokjes". Wellicht heeft dit wat te maken met de losse installatie in tegenstelling tot de integratie in een custom ROM.

Check deze eens voor WWE stock ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

JBS schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:12:
[...]
Oké, ik heb hem in "blokjes". Wellicht heeft dit wat te maken met de losse installatie in tegenstelling tot de integratie in een custom ROM.

Check deze eens voor WWE stock ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634536
Thanks!

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Na een paar dagen gebruik van de Energy 21xxx CHT van 23 april draint de accu nog steeds behoorlijk. Voorheen kon ik gerust verbindingen oplaten nu is het verstandig te sluiten.
Helpt dat Task29 echt ook tegen drainen van accu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Zojuist ben ik gestart met het 'koken' van mijn eigen ROM, maar als ik hem in elkaar laat zetten krijg ik een melding over pakketten die met elkaar conflicteren, terwijl ik alleen alle EXT packages van de stock ROM erin heb zitten en OS versie 28230. Gaat dit werken of krijg ik gegarandeerd problemen hiermee?

[ Voor 15% gewijzigd door GiantLeap op 29-04-2010 18:38 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:41
Ik heb gisteren een nieuwe rom geïnstalleerd van de HTC site. (Die van 18 maart 2010)
En sindsdien is de functie van het kruisje rechtsboven sterk veranderd. Vroeger kon ik dit instellen dat programma's echt afgesloten werden als je er op drukte. Deze instelling kan ik nergens meer terugvinden. Resultaat is dat veel programma's gewoon blijven open staan tot ik ze afsluit met taakbeheer.
Ook op het homescherm is het dropdownmenu (op de plaats van het kruisje) verdwenen waar je alle openstaande programma's kon zien.

Heeft er iemand enig idee hoe ik deze functionaliteit terug krijg?

Verder is er in Sense het tabblad met de programma's verdwenen. Is dat ook nog op een of andere manier terug te krijgen? Ik kan weliswaar op het homescherm omhoog vegen, maar dat vind ik niet zo prettig werken...

[ Voor 15% gewijzigd door NjitsSs op 29-04-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:37:
Zojuist ben ik gestart met het 'koken' van mijn eigen ROM, maar als ik hem in elkaar laat zetten krijg ik een melding over pakketten die met elkaar conflicteren, terwijl ik alleen alle EXT packages van de stock ROM erin heb zitten en OS versie 28230. Gaat dit werken of krijg ik gegarandeerd problemen hiermee?
Heb hier nog niemand gezien die zelf de chef uit aan het hangen is dus geef je weinig kans op een nuttig antwoord :P Denk dat XDA hier de betere plek voor is :)
Ik raad je overigens aan om niet met de 28xxx aan de slag te gaan, er is vast een reden voor dat "geen" chefs op XDA deze gebruiken ;)
NjitsSs schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:42:
Ik heb gisteren een nieuwe rom geïnstalleerd van de HTC site. (Die van 18 maart 2010)
En sindsdien is de functie van het kruisje rechtsboven sterk veranderd. Vroeger kon ik dit instellen dat programma's echt afgesloten werden als je er op drukte. Deze instelling kan ik nergens meer terugvinden. Resultaat is dat veel programma's gewoon blijven open staan tot ik ze afsluit met taakbeheer.
Ook op het homescherm is het dropdownmenu (op de plaats van het kruisje) verdwenen waar je alle openstaande programma's kon zien.
Kijk even op XDA, daar zijn wat CAB's te vinden die doen wat je wilt.
NjitsSs schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:42:
Verder is er in Sense het tabblad met de programma's verdwenen. Is dat ook nog op een of andere manier terug te krijgen? Ik kan weliswaar op het homescherm omhoog vegen, maar dat vind ik niet zo prettig werken...
Probeer CookieHomeTab. :)

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 29-04-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Die sms app is ook klote zeg. Dan zat er rond januari wel 1 die soms crashte maar in deze zitten gewoon 3 verschillenden ofzo. :S
Bah er is ook gewoon niemand die fatsoenlijk ROMs kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 18:17
Sinds kort de stap gemaakt om HSPL op mn telefoon te zetten. Task 29 wilde echter nog niet lukken. Telefoon gaat simpelweg uit als dat programma mijn telefoon zoekt. Zet ik mijn telefoon dan weer aan dmv soft reset dat vindt hij em wel weer. Maar ga ik vervolgens over op het uitvoeren van Task 29 dan gaat mijn telefoon alsnog uit. Hij blijft dan hangen op 0% en zegt na een tijdje dat mijn toestel weer niet gevonden kan worden.
Op XDA zag ik iemand die hetzelfde had, maar degene die dat topic leidde zei dat hij dom was, je telefoon hoort op zwart te gaan. Maargoed, het heeft natuurlijk geen zin een uur te kijken naar een error message, dus vrees dat ie het niet zo goed begreep.

Ga binnenkort als ik weer een beetje tijd heb verder kloten hiermee. Ik doe vast iets fout. Als iemand een idee heeft?

Ohja. Palringo bleef uitstekend werken op Koninginnedag, op een paar disconnectjes na. Was me echt uitstekend bevallen! Onthouden voor volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je inmiddels wel een Custom ROM geflashed? Ik bedoel daarmee, wellicht is het mis gegaan met HardSPL waardoor Task29 niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Wat een gedonder weer met dat klote ding. Active Sync dat niet werkt, die Energy ROM vol met bugs...jeej...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Door touchflow uit te schakelen heb je geen last meer van SOD's, probleem is wel dat alle andere menu's die HTC in 6.5 geïntegreerd (SMS) heeft sinds de laatste ROM nog wel kuren vertonen.

Dit werkt in ieder geval voor mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Unixor op 03-05-2010 00:59 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:27:
Wat een gedonder weer met dat klote ding. Active Sync dat niet werkt, die Energy ROM vol met bugs...jeej...
En wat wil je met deze post bereiken? Active Sync werkt gewoon. Zo niet, dan heb je vast ergens met instellingen zitten klooien en ontbreekt er nu ergens een vinkje.
Custom ROM's zijn nooit perfect, maar "vol met bugs" is onzin, zeker als je een recente pakt.
Unixor schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:33:
Door touchflow uit te schakelen heb je geen last meer van SOD's
Sinds Task29 heb ik geen SOD's meer gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door JBS op 03-05-2010 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wha de beste oplossing is de mensen achter de telefoon bij de HTc verrot schelden helpt tegen frustratie!!, en zodat je je telefoon niet tegen de muur kapot gooit.

2, http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=250&cat=2&dl_id=629
Diej rom instaleren,.. de eerste 6.5 rom, daarna 1maal Hard Reset daarna gaan met die banaan de makkelijkste weg is dat,

die Task 92 blijft bij ook staan op 0% zeer frustrerend, maar goed.
hij werkt nog heb hem nog jaartje deze telefoon ben zeer benieuwd naar de Nieuwe Tp,..
of ik ga voor de nieuwe Iphone, dat is nog even afwachten. vind Win MO wel fijn, maar de Iphone stuk betrouwbaarder, qua stabiliteit.

en de Qwerty toetsen bord is gewoon UBer fijntjes, dat heeft de Iphone nou weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
JBS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:36:
[...]
En wat wil je met deze post bereiken? Active Sync werkt gewoon. Zo niet, dan heb je vast ergens met instellingen zitten klooien en ontbreekt er nu ergens een vinkje.
Custom ROM's zijn nooit perfect, maar "vol met bugs" is onzin, zeker als je een recente pakt.
Toch niet dus. Ik heb niks verandert, de nacht ervoor werkte het nog prima. Kan best zijn dat het aan de desktop ligt maar het blijft Active Sync dat het probleem is. Misschien heeft een installatie op de PC de boel verstoord, maar ik bedoel maar...als het kan... |:(
Goed AS heb ik wel een gekker meegemaakt.

De ROM zelf is toch een stuk erger.
Die Energy van 21 januari was aardig, GPS deed het bagger, de rest was vrij goed.
Nu heb ik die van 23 april met CHT. GPS doet het perfect en daarmee eindigt de positiviteit ook. Ze zeggen dat het Windows lockscreen en je daarom beter die van CHT aan kan zetten...prima. Heb je je toetsenbord open en lock je dan moet je eerst weer inklappen, unlocken en uitklappen om terug in widescreen te gaan. En als dat lukt mag je blij genoeg wezen want dat lockscreen draait soms niet fullscreen, waardoor je veelvuldig de endkey moet gebruiken om er na het unlocken soms ook nog achter te komen dat de snelkoppelingen (iconen) totaal bugged achter andere blokken zijn geschoven...rebooooot.
Ook erg is die Sense SMS app en die van Windows die door elkaar werken... 8)7

Maar dan ligt het toch niet aan Energy maar aan CHT? Nee, Energy doet aan "Stability through private beta testing before public release" :') ...of toch niet. Daar heb je vast veel tijd voor als je om de 4 dagen een nieuwe build hebt...

Ik hoop dat die van 1 mei wel fatsoenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:31:
[...]

Toch niet dus. Ik heb niks verandert, de nacht ervoor werkte het nog prima. Kan best zijn dat het aan de desktop ligt maar het blijft Active Sync dat het probleem is. Misschien heeft een installatie op de PC de boel verstoord, maar ik bedoel maar...als het kan... |:(
Goed AS heb ik wel een gekker meegemaakt.

De ROM zelf is toch een stuk erger.
Die Energy van 21 januari was aardig, GPS deed het bagger, de rest was vrij goed.
Nu heb ik die van 23 april met CHT. GPS doet het perfect en daarmee eindigt de positiviteit ook. Ze zeggen dat het Windows lockscreen en je daarom beter die van CHT aan kan zetten...prima. Heb je je toetsenbord open en lock je dan moet je eerst weer inklappen, unlocken en uitklappen om terug in widescreen te gaan. En als dat lukt mag je blij genoeg wezen want dat lockscreen draait soms niet fullscreen, waardoor je veelvuldig de endkey moet gebruiken om er na het unlocken soms ook nog achter te komen dat de snelkoppelingen (iconen) totaal bugged achter andere blokken zijn geschoven...rebooooot.
Ook erg is die Sense SMS app en die van Windows die door elkaar werken... 8)7

Maar dan ligt het toch niet aan Energy maar aan CHT? Nee, Energy doet aan "Stability through private beta testing before public release" :') ...of toch niet. Daar heb je vast veel tijd voor als je om de 4 dagen een nieuwe build hebt...

Ik hoop dat die van 1 mei wel fatsoenlijk is.
Je geeft de ROM de schuld terwijl 90% van je problemen die je noemt met CHT te maken hebben. CHT is in ontwikkeling, in het betreffende topic kun je lezen dat de zaken die jij noemt al bekend zijn, daar wordt aan gewerkt. Als je de bekende problemen met het CHT lockscreen onoverkomenlijk vind, waarom gebruik je 'm dan? Kwestie van vinkje zetten om deze niet te gebruiken.

Er zijn overigens ook ROM's zonder CHT en HTC Messaging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Energy zou iets dat niet af is niet mogen inbakken hoe kan je anders (wat ik zei) "Stability through private beta testing before public release" als punt voor je ROM aan voeren.
Ik gebruik dat lockscreen voor het overzicht dat het geeft en het blijkbare minder geheugen gebruik.
HTC Messaging heb ik niets tegen, alleen waarom dan ook nog dat spul van Windows? Dat het niet volledig verwijderbaar is geloof ik best maar in die van 23 januari zag je er tenminste niets van. Nu krijg ik bij replyen of SMS schrijven of de een of de ander...jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zijn er meer mensen met het problemen tijdens het dicht schuiven van de telefoon?
Mijn telefoon reboot spontaan bij het dicht schuiven!

Tik je een sms, drukt op verzenden, schuift het scherm in en *bzzzt* reboot !
Kan nu dus voor de 3e keer een sms tikken, want het uitvallen gaat sneller dan het verzenden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 18:17
Haaaaaa. Task 29 met MTTY gelukt. Fijn als dingen eindelijk eens lukken. Nu gewoon stock rom erop en misschien een andere keer eens een custom rom als ik Saturnus geen kritiek meer zie hebben op customs ;)
Floris-K schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:07:
Zijn er meer mensen met het problemen tijdens het dicht schuiven van de telefoon?
Mijn telefoon reboot spontaan bij het dicht schuiven!

Tik je een sms, drukt op verzenden, schuift het scherm in en *bzzzt* reboot !
Kan nu dus voor de 3e keer een sms tikken, want het uitvallen gaat sneller dan het verzenden. :/
Klinkt meer als een hardware probleem. Lijkt me een gevalletje naar reparatie sturen. Wat gebeurd er als je hem niet dichtklapt tijdens het verzenden? Gaat dan alles wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Jesserr schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:56:
Haaaaaa. Task 29 met MTTY gelukt. Fijn als dingen eindelijk eens lukken. Nu gewoon stock rom erop en misschien een andere keer eens een custom rom als ik Saturnus geen kritiek meer zie hebben op customs ;)
Haha ligt eraan wat je eisen zijn. Ik ging van een bijna perfecte ROM van 21 januari naar een ROM met mooier uiterlijk maar vol bugs van 23 april, nee dan wordt je zeker niet vrolijk.
Hier is wel eens voorbij gekomen dat vooral het Sergio spul erg stabiel en bugvrij is. Leuke keuze voor als je qua uiterlijk ook met iets minder tevreden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:45:
[...]
Hier is wel eens voorbij gekomen dat vooral het Sergio spul erg stabiel en bugvrij is. Leuke keuze voor als je qua uiterlijk ook met iets minder tevreden bent.
Eens. De CELL EVO en CELL PRO draaien lekker. Al even geen update meer geweest door overleden computer van de chef. Binnen een aantal dagen verwacht ik weer een update (9.2) waar de huidige bugs opgepakt worden. "Reported bugs" worden over het algemeen snel voorzien van een fix en weggewerkt in een volgende release. Eerlijk gezegd vind ik dat er niet zo gek veel verschil is wat betreft "uiterlijk" tussen de Energy en de CELL ROM's. Grootste verschil is zo op het eerste gezegd de layout van de buttons onderin (WinMo 6.5.5). Maar zeker met CHT is ie "personalized by you" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij htc pt2 nu al ruim 8 maanden. In het begin nog topic deel 1 gevolgd en zodoende tom tom, fmradio, coreplayer, g alarm, % bat indicator geinstalleerd..
Heb nog steeds winmo 6.1 draaien.. dit is mn eerste windows mobile phone en weet niet precies hoe ik moet flashen..
heb deel 3 nu ook een beetje doorgelezen en wil aan de ene kant wel flashen naar winmo 6.5, energy rom, met cookie tabblad.. ziet er opzich wel sweeetie uit :9
MAAR...ik zie veel mensen met buggs..problemen..heb namelijk geen zin in SOD's (wat ik nu dus niet heb)..geen zin in bat die snel leeg is (die van mij gaat 2 dgn mee, met redelijk sms / bel en internet gebruik)..Tom tom doe het goed (geen last van lag, alleen niet altijd een snelle fix)

Enige probleem is dat ik sommige smsjes later binnen krijg, of iig een melding hiervan..pas als ik mijn scherm bv unlock dat ik dan pas een melding krijg..
wanneer ik dan naar mijn sms inbox ga ze ik dat dit smsje al van een uur geleden is..

Maar ik laat me toch snel verleiden door dat cookie tabblad :P
Kan ik deze ook als cab bestandje installeren op mijn winmo 6.1 versie??
zonder Task 29, hard SPL, energie rom erop te gooien?? want hier snap ik niet veel van!!
iemand die weet of dit kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:27:
zonder Task 29, hard SPL, energie rom erop te gooien?? want hier snap ik niet veel van!!
Voor CHT heb je Sense 2.5 nodig. WinMo 6.5 is voorzien van Sense 2.1 dus zonder upgrade naar WinMo 6.5 kun je CHT niet installeren.
Zonder HardSPL kun je geen custom ROM's draaien. Hoewel HardSPL'en een fluitje van een cent is zou ik niet direct overstappen wanneer je nu geen problemen hebt en niet de drang hebt om "het nieuwe" te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede touch pro gebruikers, ik heb een vraagje:

Hoe krijg ik op mijn home page van mijn "HTC Sense" mijn volgende afspraak te zien ?

Ik heb het zelf ongeveer zoals deze persoon, gewoon met een knop naar de kalender:

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/oghnbc.jpg

Maar ik wil het graag zo, dat ik mijn opkomende afspraken zie:

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/sfdz6f.jpg

Ik heb al bij instellingen -> vandaag -> items -> agenda aangezet en de instellingen op volgende afspraak weergeven gezet. Ook heb ik opkomende afspraken voor deze week in de agenda staan.

Hoe krijg ik ze te zien op mijn home scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21

Tom tom doe het goed (geen last van lag, alleen niet altijd een snelle fix)
Geen last van de lag? dan ben je vanaf vandaag echt de eerste!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:00:
Hallo mede touch pro gebruikers, ik heb een vraagje:

Hoe krijg ik op mijn home page van mijn "HTC Sense" mijn volgende afspraak te zien ?

Ik heb het zelf ongeveer zoals deze persoon, gewoon met een knop naar de kalender:

[afbeelding]

Maar ik wil het graag zo, dat ik mijn opkomende afspraken zie:

[afbeelding]

Ik heb al bij instellingen -> vandaag -> items -> agenda aangezet en de instellingen op volgende afspraak weergeven gezet. Ook heb ik opkomende afspraken voor deze week in de agenda staan.

Hoe krijg ik ze te zien op mijn home scherm ?
Dat laatste wat je gedaan hebt heeft geen invloed. Dat krijg je namelijk alleen te zien als je de Sense schil uitzet. Ik denk dat het een mod is als het standaard niet verschijnt (alle Sense settings bijlangs geweest?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat het geen effect had dat bleek al :)

Hoe kom ik bij de sense-settings ? Ik kan er via vandaag komen, bij items maar ik kan geen opties selecteren bij htc-sense. Waar kan ik die aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Dat gaat via Sense zelf. Oftewel: Ga terug naar waar je bent als je telefoon net opgestart is en blader naar het settings tabblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan ik niets wat betrekking heeft tot de beginpagina of de agenda instellen.

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NjitsSs
  • Laatst online: 07:41
Ik heb zonet voor de allereerste keer EnergyRom geïnstalleerd op m'n TP2. (Energy.RHODIUM.23568.Sense2.5.Cookie.HomeTab.May.04.7z)

Ik krijg echter op deze rom NoData niet meer geopend.
Error: NoData.Exe. NullReferenceException.
Het programma opent wel even, ik zie heel snel de interface en daarna "An unexpected error has occurred in NoData.exe.".

Heeft iemand een andere mogelijkheid om dan de dataverbindingen goed uit te schakelen? Ik heb geen data abonnement en online gaan met de gsm kost me dus aardig wat duiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
NjitsSs schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:12:
Ik heb zonet voor de allereerste keer EnergyRom geïnstalleerd op m'n TP2. (Energy.RHODIUM.23568.Sense2.5.Cookie.HomeTab.May.04.7z)

Het programma opent wel even, ik zie heel snel de interface en daarna "An unexpected error has occurred in NoData.exe.".

Heeft iemand een andere mogelijkheid om dan de dataverbindingen goed uit te schakelen? Ik heb geen data abonnement en online gaan met de gsm kost me dus aardig wat duiten.
.net 3.5 of 3.7 geinstalleerd?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

NjitsSs schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:12:

Ik die ROM zit al een optie om je verbindingen uit te schakelen.

Start knop -> Internet -> Data controller
Daar kun je alle actieve en dial up connecties uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Met Advanced Config kun je ervoor zorgen dat je afspraken op je homescreen te zien krijgt. Geen idee welk ander programma dit kan. AC werkt op elke versie. BTW, je moet dan wel een afspraak hebben staan he. Anders zie je ook geen Calender header oid.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
een vraagje, waarmee diownloaden jullie applicatie?
de windows markt vind ik maar eenbeetje leeg.
had gezocht naar andere markten en ik vond een leuke omarket van freewarepocketpc.net
mijn vraag is welke gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:40:
had gezocht naar andere markten en ik vond een leuke omarket van freewarepocketpc.net
Google? Niet om een antwoord op je vraag te vinden, maar ik gebruik gewoon google als ik een applicatie zoek, je komt dan voldoende sites tegen met ontelbare apps.

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 10-05-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 09:26
Ik heb mij htc pt2 nu al ruim 8 maanden. In het begin nog topic deel 1 gevolgd en zodoende tom tom, fmradio, coreplayer, g alarm, % bat indicator geinstalleerd..
Heb nog steeds winmo 6.1 draaien.. dit is mn eerste windows mobile phone en weet niet precies hoe ik moet flashen..
heb deel 3 nu ook een beetje doorgelezen en wil aan de ene kant wel flashen naar winmo 6.5, energy rom, met cookie tabblad.. ziet er opzich wel sweeetie uit :9
MAAR...ik zie veel mensen met buggs..problemen..heb namelijk geen zin in SOD's (wat ik nu dus niet heb)..geen zin in bat die snel leeg is (die van mij gaat 2 dgn mee, met redelijk sms / bel en internet gebruik)..Tom tom doe het goed (geen last van lag, alleen niet altijd een snelle fix)

Enige probleem is dat ik sommige smsjes later binnen krijg, of iig een melding hiervan..pas als ik mijn scherm bv unlock dat ik dan pas een melding krijg..
wanneer ik dan naar mijn sms inbox ga ze ik dat dit smsje al van een uur geleden is..

Ik hoop niet dat ik te laat ben, maar ik raad je echt af om windows 6.5 er op te zetten. Voordelen zijn dat het er gelikt uitziet, maar daar mee is ook alles genoemd.

Nadelen:
- traag, blijft vaak hangen, om gestoord van te worden
- accu houd het niet langer vol dan 1,5 dagen bij gemiddeld gebruik.
- bewegende klok animatie die steeds terugslaat
- traag
- traag
- traag

Niet doen dus! Ik heb me zelf ook laten verleiden, maar ik verlangde als snel terug naar 6.1 (al heeft 6.5 er wel redelijk lang op gestaan). Ik heb ook nog de meest recente 6.5 gebruikt en naast de bovengenoemde nadelen had je daar ook nog de black-sreen-of-death.Ik heb gewoon het gevoel dat HTC sense niet voor de htcpro2 is gemaakt. Ik heb sinds een aantal dagen weer 6.1 en dat is een hele verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Gebruik zelf wel 6.5 icm NRGrom en dat loopt als een trein.
Moest wel 6.1 ook per 1-2 dagen opladen. Nu met NRGrom hoef ik maar eens in de 3-4 dagen de lader eraan te hangen.

Bel zelf niet zoveel en stuur 10 smsjes per dag ongeveer.
Verder veel internetten en mijn mail wordt elk uur minuten opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
JBS schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:42:
[...]
Google? Niet om een antwoord op je vraag te vinden, maar ik gebruik gewoon google als ik een applicatie zoek, je komt dan voldoende sites tegen met ontelbare apps.
ja daar doe ik het ook mee, maar misschien hadden jullie wel sites die ik nog niet kon ;)
bedankt! zal er op kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:19
Floris-K schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:08:
Gebruik zelf wel 6.5 icm NRGrom en dat loopt als een trein.
Moest wel 6.1 ook per 1-2 dagen opladen. Nu met NRGrom hoef ik maar eens in de 3-4 dagen de lader eraan te hangen.

Bel zelf niet zoveel en stuur 10 smsjes per dag ongeveer.
Verder veel internetten en mijn mail wordt elk uur minuten opgehaald :)
Dus met veel internetten, geregeld je mail laten checken en af en toe bellen/sms'en houd jij het 3-4 dagen uit op de NRGrom? Toch wel zuur dat ik met een soortgelijk gebruik het ongeveer 1,5 dag uithoud... :|

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja heb alle zooi eraf gehaald. Die full screen weather troep scheelde al veel :)
Heb hem bijkv. vanochtend van de lader gehaald en staat nu nog op 83%.

Sluit ook wel steeds met arkswitch alles progjes trouw uit enz.

[ Voor 46% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-05-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper
Hmm, opzich iets wat ik dan ook wel kan gaan doen. Gebruik je nog andere energie reducerende apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
Ik gebruik zelf de deepshing mod, 2 dagen gedaan met de batterij. met vrij veel bellen smsen en twitter gebruik. bevalt me heel erg goed tot nu toe.
Verder raad ik de gtx theme aan, op 1 of andere manier lijkt deze alles sneller te laten werken dan voor heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Laatst online: 07:53
rinusnl schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:40:
Ik gebruik het programma Omarket om applicaties te downloaden. Zitten soms wel leuke
dingen tussen. De beschikbare software is in principe alleen maar freeware.
http://www.freewarepocketpc.net/omarket/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Korte vraag!
Weet iemand hoe je het volgende kan zien.

Iemand (geheim nummer) belde mij gisteravond, maar ik zag dit pas vanmorgen!
nou staat er "Geheim nummer 14-05", maar geen tijd!

hoe kan ik die tijd achterhalen? heb al op veel locaties gekeken, maar schijnbaar is dat bij HTC even wat minder makkelijk als ik dacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:40
Even een klein vraagje, waar haalt iedereen die aangepaste roms vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:22

Sorcerer8472

Mens sana?

Pfff, de laatste dagen sms ik veel, maar wat is die sms-applicatie traag zeg. Is dat normaal, of doe ik iets verkeerd? En zijn die aangepaste roms beter?

Vormgeving is wel leuk, maar zowat de hele interface is maar 5 fps snel... :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:40
Dankje.

Ik zal me in die roms gaan verdiepen omdat de batterij snel leeg raakt, en regelmatig reageerd alles vrij traag op de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:24:
Pfff, de laatste dagen sms ik veel, maar wat is die sms-applicatie traag zeg. Is dat normaal, of doe ik iets verkeerd? En zijn die aangepaste roms beter?

Mijn Sense reageerde ik traag en zelfs na het installeren van de NRGrom.
Heb laatst Task29 gedraaid die je foon eerst leeg maakt en daarna de laatste NRGrom erop gegooid
Sindsdien loopt mijn Sensie een stuk soepeler, maar komt denk ik ook door het uitzetten van het fullscreen wweer gedoe.

Enige nadeel vind ik wel dat bijv. van de NRGroom elk 3 dagen een nieuwe versie uitkomt. Zo blijf je dus eeuwig updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:22

Sorcerer8472

Mens sana?

Weeranimatie heb ik al uitgezet. Als dat aanstond haalde je maar 3fps :+

Ik snap niet waarom het niet net zo snel kan werken als onder WM6.1. Zeker zo'n sms-applicatie zou niet zulke vertraging moeten hebben!

Accu gaat wel iets harder dan met de vorige versies, maar het valt nog mee. Ik had het idee dat de eerste WM6.5 ROM (met oude Sense) nog het snelst en het fijnst werkte trouwens! Deze nieuwe Sense is gewoon hartstikke onefficiënt qua cpu-gebruik :(

Heb ook het idee dat met de nieuwste ROM de 3G-ontvangst slechter is, in de zin van dat hij ineens een gesprek kwijtraakt. Dat heb ik eerder bijna nooit meegemaakt met deze telefoon en nu gemiddeld 1x per 2 weken ofzo. Bij m'n tytn had ik dat vroeger heel vaak, was juist zo blij dat dat voorbij was met deze telefoon...

[ Voor 25% gewijzigd door Sorcerer8472 op 14-05-2010 15:14 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
mike123 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:15:
[...]

Ik gebruik het programma Omarket om applicaties te downloaden. Zitten soms wel leuke
dingen tussen. De beschikbare software is in principe alleen maar freeware.
http://www.freewarepocketpc.net/omarket/
bedankt maar als je mijn post goed leest gebruik ik die al O+
toch nog bedankt voor het reageren!
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:24:

dit ligt aan de rom. ik denk dat je de laatste rom gebruik van htc. in deze rom zit een enorme bug in de sms. als je veel sms kan ik je de vorige rom aanbevelen. die gebruik ik ook en daar loopt alles soepel mee.
( of natuurlijk costums roms maar daar heb ik geen kaas van gegeten :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag mag ik mijn abbonnement ook weer verlengen.

Heb nu de HTC Diamond en ga over naar deze Touch Pro 2. Ik mis nu op de Diamond toch echt een toetsenbord, dat typen op dat schermpje blijft soms maar lastig vind ik (druk toch vaak op de verkeerde knoppen).

Heb alle 3 de topics doorgelezen en ben benieuwd welke ROM ik krijg standaart vanuit de winkel. Hoop dat het de wm6.1 is of de eerste upgrade naar 6.5 (en dus niet de laatste beschikbare ROM). Ik wacht daarna wel even met upgraden totdat er een nieuwe versie is. Lees toch iets te veel problemen met die laatste rom.

En ja ik weet (gelezen hier) dat je dan HardSLP kan doen met TASK29, maar hier heb ik nog niet zo zin in als ik hem net nieuw heb.. Wil graag eerst even gewoon gebruik ervan maken voor dat ik dit soort dingen ga doen.

Verder ben ik wel benieuwd naar het volgende:

1. Ik wil graag een beetje makkelijk alles overzetten van mn diamond naar deze pro 2.
Ik denk dat ik hem maar even sync met mijn outlook en daarna weer met de pro 2 (voor de contacten en agenda).

Ik denk dat ik smsjes overzetten en programmas maar achterwege laat ivm competibiliteit.

Daarna ga ik maar mn standaard programmatjes installeren op de Pro 2 (verse install van alles).

Is dit een logische keuze?

2. Ik wil daarna een goede backup hebben van deze verse install

Als ik nu een goed werkend toestel heb (instellingen, programma's etc.) hoe kan ik hier dan het beste een backup van maken (een image, zodat als ik ooit hard reset ik dit erover heen kan laden en alles weer exact zo staat als toen hij goed werkte).

Ik heb wat gelezen over

* SpbBackup: Als ik het goed begrijp kan je hier wel alles mee backuppen (sms, contacten, agenda, bestanden, programmas, register wijzigingen, tweakt). Maar min punt is dat dit volgens mij alleen werkt als je de backup en restore doet op dezelfde ROM.

Óf

*Een combinatie van MyPhone en SASHIMI: Dit kost zo te zien wel wat meer tijd dan SpbBackup (ik denk dat dat meer plug en play is), maar eenmaal ingesteld kan je dit ten alle tijden gebruiken (ook op andere ROM's etc).

Hebben jullie nog andere suggesties van goede backup (image) programmas, het lieft uiteraard zo makkelijk mogelijk. Of is één van de bovenste al de beste keuze.

3. Op mijn Diamond gebruikte ik de DiamondTweak tool voor allemaal tweaks

Vondt dit wel makkelijk. Ik hoefte hierdoor niet zelf in de registery to wijzigen, dit deed dit programmatje voor me. En alle belangrijke tweaks stonden hierin.

Kan ik dit programmatje ook op de TouchPro 2 gebruiken? of werkt dit echt niet meer?

Heb wel gelezen dat er alternatieven zijn zoals: HTC rhodium settings tool, handyutils en advanced config

4. als laatste. Bij mijn Diamond moest ik ooit een nieuwere versie van .NET Frameworks erop zetten (3.5 meen ik me te herinneren)

Moet dit bij de Pro 2 ook weer, of zit hier de nieuwste van de nieuwste versie al in?

Ben zeer benieuwd als ik dinsdag de telefoon heb. Hoop na een goede install niet tot weinig last te hebben van problemen (had ik na een tijdje met mn Diamond wel, blijft toch windows die na verloop van tijd een verse install vereist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Laatst online: 10:20
ik wou ook SASHIMI gebruiken, maar kon het nergens vinden.

Draai nu de nieuwste energy rom. Ben er blij mee maar vind het toch niet heel soepel/snel aanvoelen. Misschien na een paar daagjes. Ging bij mijn TP1 ook zo.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:46
ik kon het ook maar niet laten
heb de energy er ook maar er op gezet ging wel lekker snel
voor het eerst dat ik er een custom rom er op gezet heb

alleen wat ik wel jammer vind dat die niet gelijk die cookie home er bij gezet heb
maar dat is ook wel zo gebeurt

maar voor de rest vind ik het wel wel goed uit zien
vooral bij start goed gesorteerd veel beter zo

wil wel eens weten hoelang mijn pdatje het vol houd iemand zij dat die het 3 a 4 dagen vol houd
dat wil ik ook wel graag zien maar heb al een grote accu een 3000mah dus denk dat ik het dan rond 6 dagen vol moet kunnen houden dus we zullen zien :P

maar wat ik niet heb kunnen zien als er al net.3.7 er op staat ja of nee
want er staat alleen bij april 23 dat er net.3.5 er bij zit

dus die van 16mei is dus dan ook gewoon net.3.5 ?? iemand die dat weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLMarcel194 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:50:
ik kon het ook maar niet laten
heb de energy er ook maar er op gezet ging wel lekker snel
voor het eerst dat ik er een custom rom er op gezet heb

alleen wat ik wel jammer vind dat die niet gelijk die cookie home er bij gezet heb
maar dat is ook wel zo gebeurt
Dan heb je de verkeerde te pakken. Als je Energy.RHODIUM.xxxxx.Sense2.5.Cookie.May.16 gekozen had, had je wel direct CHT gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldman schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:40:
ik wou ook SASHIMI gebruiken, maar kon het nergens vinden.

Draai nu de nieuwste energy rom. Ben er blij mee maar vind het toch niet heel soepel/snel aanvoelen. Misschien na een paar daagjes. Ging bij mijn TP1 ook zo.
Link naar SASHIMI

Hoop dat het goed is dat ik hier naar link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
21903 dat is de gene die ik heb maar dan bedoel ik dat je het gelijk aan kan passen en zo

mijn foutje dus :P

maar wil dus 5x5 tapjes hebben en de klok aan kunnen passen
dus net cht er op nieuwe er op gezet en de editor

maar nu is me home sceen naar de kloten :P

dus als ik meer tapjes wil moet het via totaal commander zeker ? om de waardes te veranderen
dus dat zal niet zo probleem zijn

alleen de klok zou ik anders moeten doen denk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via "Menu" in je homescreen kun je alle opties vinden die je nodig hebt waaronder "Edit Home Layout" en "CHT Editor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
JBS schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:37:
[...]
Via "Menu" in je homescreen kun je alle opties vinden die je nodig hebt waaronder "Edit Home Layout" en "CHT Editor".
blijkbaar niet heb net even een rest gedaan zo dat die weer schoon is

alleen wat ik bij menu heb staan is
home wallpaper
skin customization
personalize home screen tabs
remove quick links
set local time and date
weather settings
weather demo

maar ik ga er nog mee spelen heb de rom er pas op gezet dus zal wel goed komen

maar als het al daar moet staan hoor ik het wel maar anders kom ik er wel uit
beetje spelen is ook wel leuk ja toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLMarcel194 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:45:
[...]

blijkbaar niet heb net even een rest gedaan zo dat die weer schoon is
Ik draai op dit moment een ROM waarin CHT niet ingebakken zat. Deze heb ik, inclusief editor, handmatig geïnstalleerd. Alle opties die ik hierboven noem verschijnen bij mij, samen met nog wat andere, als ik op "Menu" tik.

[ Voor 32% gewijzigd door JBS op 17-05-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
JBS schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:47:
[...]
Ik draai op dit moment een ROM waarin CHT niet ingebakken zat. Deze heb ik, inclusief editor, handmatig geïnstalleerd. Alle opties die ik hierboven noem verschijnen bij mij, samen met nog wat andere, als ik op "Menu" tik.
oke bij mijn werkt dat dus niet dan dan slaat gewoon de home beetje op tilt zo dan niet op menu kan drukken of wat dan ook

wat ik net ook nog gedaan heb is alleen die cookie editor gedaan en daar na soft rest maar krijg er niks extra bij het menu

dus ik ga wel in het registry editor zoeken dus komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat 5x5 of 4x4 kun je instellen via de Editor, net wat makkelijker dan rommelen in het register ;)
En die editor kun je ook gewoon via startmenu openen en niet alleen via "menu" in je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
:S:S:S bij menu kan ik CHTEditor niet zien en ja via start staat die er wel maar die kan ik niet open

melding version mismatch waarom weet ik niet versie CHTEditor.v1.7.1.1

en net heel register door gekeken maar nog niet de juiste plek kunnen vinden waar je het moet verandere
juiste plek moet zijn HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\
en dan moet je dit kunnen zien
[Co0kie.AnimationLevel
[Co0kie.QuickLinksMode]
Co0kie.NumShortcutPages
Co0kie.DefaultShortcutPage]
[Co0kie.SelectorGrid]

en zo verder en verder maar staat er dus niet

ga xda nog even door spitten

maar welke rom versie heb jij er dan op staan JBS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLMarcel194 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:19:
:S:S:S bij menu kan ik CHTEditor niet zien en ja via start staat die er wel maar die kan ik niet open

maar welke rom versie heb jij er dan op staan JBS??
Als je de Energy ROM met CHT geflashed hebt gaan er dingen niet goed. Heb je de volgorde aangehouden die hier (en op XDA) genoemd wordt inclusief Task29 en hard reset?

Ik draai Leo CELL EVO 9.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
JBS schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:23:
[...]
Als je de Energy ROM met CHT geflashed hebt gaan er dingen niet goed. Heb je de volgorde aangehouden die hier (en op XDA) genoemd wordt inclusief Task29 en hard reset?

Ik draai Leo CELL EVO 9.1.
jup helemaal leeg geweest toen nieuwe rom er op gezet harde rest toen wou ik al de cookie al verandere dat lukt dus niet nog eens een harde rest toen alleen die editor er op gedaan en dan krijg ik die versie error

misschien morgen maar weer alles er af halen en weer bij 0 beginnen maar als het weer niet gaat moet ik het maar bij 4x4 houden ook niet echt een probleem ziet er voor de rest goed uit werkt lekker voor tot nu toe morgen meer testen

vandaag weer verder gekeken 18-5-2010 moest alleen me klok naar beneden schuiven en daar kon ik dingen veranderen beetje raare plek maar wel netjes is niet echt de plek waar je gelijk naar gaat kijken

maar goed heb nu 5x5 en een andere klok genomen en andere achtergrond

nu nog kijken hoelang die nu aan blijft bij mijn gebruik

[ Voor 18% gewijzigd door NLMarcel194 op 18-05-2010 16:50 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste