Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicjjk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:14:
Ik maak gebruik van het programma "Advanced Config"
Goed programma om bepaalde instellingen aan te passen waarvoor je normaal je register in moet duiken.
Leuke bijkomstigheid: Je kan ook instellen na hoeveel minuten die verbinding bij inactiviteit verbroken moet worden.
Staat alleen een klein beetje verborgen in het programma. Is te vinden onder Menu / More settings / Connections.
Werkt perfect :D
Klinkt perfect! Ik blijk hem ook al gedownload te hebben, maar nog niet geinstalleerd en ik weet nu weer waarom, ik krijg een foutmelding bij het opstarten ervan. Ik blijk niet de juiste versie van .Net Compact Framework te hebben.

Ik kan alleen nergens vinden welke versie ik wel heb, maar ik krijg de 3.5 versie niet geinstalleerd! Ik krijg een .msi file die ik op mijn pc kan installeren, maar vervolgens kan ik er niets mee op mijn TP2, de installatie heeft daar helemaal geen effect.

Hoe installeer ik .Net Compact Framework op mijn TP2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 17:23
dat .msi bestand moet je gewoon openen op de computer terwijl je TP2 verbonden is. Tijdens de installatie op de PC (of erna, dat weet ik niet meer) installeert hij het ook op je telefoon :)

[ Voor 9% gewijzigd door NineTailedFox op 16-04-2010 09:20 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:19:
dat .msi bestand moet je gewoon openen op de computer terwijl je TP2 verbonden is. Tijdens de installatie op de PC (of erna, dat weet ik niet meer) installeert hij het ook op je telefoon :)
Dus niet. Kan het zijn dat ik mijn TP2 niet synchroniseer met mijn pc (ik heb geen mail of agenda ingesteld op de TP2) maar puur als opslagmedium gebruik? Moet ik dat dan wijzigen en zo ja, waar?

En waar vind ik de installatie terug op mijn pc? Via program files vind ik 'm wel, maar geen bestand/programma waar ik iets mee kan.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 09:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-10 09:03
Een 16 gig kaartje moet lukken, ik werk momenteel zelf ook met zo'n kaartje. 32 gig weet ik zo niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt "My Location" van de ene op de andere dag ook niet meer. Zelfs na het flashen van een nieuwe ROM (niet hierdoor overigens ;)) wil het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:28:
[...]
En waar vind ik de installatie terug op mijn pc? Via program files vind ik 'm wel, maar geen bestand/programma waar ik iets mee kan.
Verbindt je TP2 met Active Sync of Windows Mobile Apparaatcentrum. Download het installatiebestandje voor .NET hier http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en en start de installatie. De rest wijst zichzelf.

Oeps, deze quote had in m'n vorige post gemoeten..

[ Voor 6% gewijzigd door JBS op 16-04-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:29:
Verbindt je TP2 met Active Sync of Windows Mobile Apparaatcentrum. Download het installatiebestandje voor .NET hier http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en en start de installatie. De rest wijst zichzelf.
Ik mis denk ik iets, want did that, done that. Verbonden met mijn pc ... Optie tot ActiveSync aangezet ... Windows Mobile Center opgestart ... .Net geinstalleerd ... Niets? De TP2 reageert ook niet op de installatie. Verder doet ie alles perfect, verbindign werkt ook prima, maar er wordt niets geinstalleerd op mijn TP2.

Ik ga nog eenmaal de installatie van de pc verwijderen en opnieuw proberen, maar heb geen goede hoop. [werkt niet]
Welk vinkje mis ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edkoster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10 15:03
Heb je bij alle pc's waarop je het geprobeerd hebt dezelfde USB kabel gebruikt?
Ik heb eens een USB kabel gehad waarmee je wel kon opladen maar verder niets. (Telefoon kon wel opladen maar niet syncen en op een usb cardreader gingen wel het lichtje branden, maar CF kaart werd niet gevonden)

Als het niet aan de USB kabel ligt vrees ik toch dat het inderdaad echt je USB poort is.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:17:
[...]

Ik mis denk ik iets, want did that, done that. Verbonden met mijn pc ... Optie tot ActiveSync aangezet ... Windows Mobile Center opgestart ... .Net geinstalleerd ... Niets? De TP2 reageert ook niet op de installatie. Verder doet ie alles perfect, verbindign werkt ook prima, maar er wordt niets geinstalleerd op mijn TP2.

Ik ga nog eenmaal de installatie van de pc verwijderen en opnieuw proberen, maar heb geen goede hoop. [werkt niet]
Welk vinkje mis ik :?
Het ding moet dus wel reageren, het zou automatisch de installatie moeten beginnen nadat de .m,si om je PC bezig is. Zoek anders naar een .cab die je direct op je TP2 kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost! Uit de installatie van .Net CF 3.5 op mijn pc, na een tip online, de juiste cab weten te vinden die, na een een hard reset van mijn TP2, goed geinstalleerd bleek te zijn, want mijn Advanced Configuration Tool werkte eindelijk! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een eens gekozen Wi-Fi netwerk "onkiezen"? Of uit mijn favorieten halen?

Ik heb eens op Utrecht CS voor KPN gekozen, maar daar bleek ik nog eens geld voor te moeten gaan betalen. Geen zin in, met mijn internet-abo bij de hand. Maar elke keer op Utrecht CS verbindt hij met dit netwerk, terwijl ik dat niet wil. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:09:
Hoe kan ik een eens gekozen Wi-Fi netwerk "onkiezen"? Of uit mijn favorieten halen?

Ik heb eens op Utrecht CS voor KPN gekozen, maar daar bleek ik nog eens geld voor te moeten gaan betalen. Geen zin in, met mijn internet-abo bij de hand. Maar elke keer op Utrecht CS verbindt hij met dit netwerk, terwijl ik dat niet wil. Hoe doe ik dit?
Als je Sense gebruikt....:
Instellingen (meest rechter picto)-menu-Meer...-Verbindingen-Wi-Fi-Draadloze netwerken There it is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:20:
Instellingen (meest rechter picto)-menu-Meer...-Verbindingen-Wi-Fi-Draadloze netwerken There it is!!!
Thanks! Props to Tha Man! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
j0ren schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:42:
Besten,

mijn touch pro2 trilt niet als ik een sms krijg, terwijl dit wel aanstaat!
Kan iemand mij hiermee helpen? erg irritant als ik altijd eens smsje mis :(
Niemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ontdekt, dat ik bij het kijken van een film op de TP2 alleen aan 1 kant geluid heb via de koptelefoon. Dit is bij 2 verschillende mediaplayers het geval, hierdoor denk ik dus dat het aan de koptelefoon ligt, of er is een instelling verkeerd in de telefoon zelf. Ik heb alleen niet kunnen vinden waar je het geluid kunt instellen. Mijn vraag is dus, kun je links en rechts apart instellen, en zo ja waar dan? Alvast bedankt voor enige reactie. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb dat soms, maar dat ligt aan een knik in mijn koptelefoon draad. Probeer maar eens (vlak bij de aansluiting) aan het draad te sjorren en kijk of het geluid "kraakt". Dan weet je of 't aan je koptelefoon ligt, het lijkt me van wel in ieder geval...

@ j0ren: kijk eens bij instellingen/meer/geluiden&meldingen/Programa en Notifications. Staat het vinkje daar wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:25:
Ik heb zojuist ontdekt, dat ik bij het kijken van een film op de TP2 alleen aan 1 kant geluid heb via de koptelefoon. Dit is bij 2 verschillende mediaplayers het geval, hierdoor denk ik dus dat het aan de koptelefoon ligt, of er is een instelling verkeerd in de telefoon zelf. Ik heb alleen niet kunnen vinden waar je het geluid kunt instellen. Mijn vraag is dus, kun je links en rechts apart instellen, en zo ja waar dan? Alvast bedankt voor enige reactie. :?
als je koptelefoon aangesloten heb kan je via:
start > audiobooster instellingen veranderen misschien is het daar tevinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, Ik had dan gister ook m'n eerste (of tweede?) SOD met de laatste official HTC rom. En dat terwijl de locatieservice het ook al niet meer doet. En m'n gewone woonplaats (niet standaard, maar toegevoegd met een editor) wil'ie ook al niet updaten (Ljouwert, voor de liefhebber), terwijl Grunn het wel gewoon doet. Bah.
Heb nu maar weer een XDA rommetje der op gezet, de laatste van Merten, maar ook hier geen 'Mijn locatie' meer. En nog es bah, dus..... :-(

Trouwens, best wel vreemd dat die locatieservice er plotseling mee ophoud! En dat Groningen wel update, terwijl Leeuwarden, alhoewel met de juiste gegevens toegevoegd aan de database, het weer vertikt. Rare jongens daar bij HTC, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 97% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:12:
@Charon, al Task29 geprobeerd? Heb sindsdien geen BSOD's meer gehad.
Zekers, doe'k momenteel standaard voor het installen van een nieuwe rom.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:17
Ik lees nog steeds geen klachten hier over MSN problemen. Terwijl ik die toch echt al een paar maanden heb. Ben ik nou echt de enige waarbij MSN er mee ophoudt na een uur of 2 standby? Of zijn jullie niet in staat de telefoon 2 uur standby te laten draaien met MSN actief :) ? Neen, ik heb geen Palringo problemen. Het is echt alleen Live Messenger die er mee kapt en over connection issues brabbelt. Afsluitenheeft geen nut want het lijkt net of er ergens een service of stack vastloopt. Vodafone corporate en Leo Pro9. Heb alle Cell's sinds V4 wel uitgeprobeerd. Same ol'shit.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet helpen helaas, gebruik msn bijna nooit op mijn telefoon :P

Ik ga toch ook eens proberen om met Task29 mijn telefoon te wissen en de nieuwste software er nogmaals op te zetten, wordt echt gek van die SOD etc ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 08-10 22:28

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik kom vanuit het HD2 topic maar even hier. Mijn vrouw kan een nieuwe telefoon uitzoeken en abonnement afsluiten en ik kwam voor haar uit op de HD2, maar die vind ze (na bekijken in de winkel) te groot. De TP2 vond ze echter wel goed qua formaat.

Als ik de TP2 vergelijk met de HD2, dan zijn er softwarematig eigenlijk net zoveel mogelijkheden qua installatie van software toch (outlook/office etc)? En hoe is het met de performance, want de processor is natuurlijk de helft langzamer.

Ze wil er sowieso divX films op kunnen bekijken, uitzending gemist bekijken, internetten, hyves, msn, e-mailen, bellen en sms-en uiteraard en ook navigatie gebruiken. Is de TP2 hier allemaal snel genoeg voor?

En verder geen echte problemen waardoor de TP2 eventueel af te raden is?

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 20-04-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 17:23
Gezien de applicaties die je vrouw wilt gaan gebruiken en de problemen die sommige gebruikers hebben, raad ik je toch aan om eerder voor de HD2 te gaan dan voor de TP2.
Dit omdat de HD2 gewoon een stuk snelller is. Misschien dat er nog meer toestellen zijn die snel zijn, maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Met de TP2 zou het ook allemaal wel kunnen, alleen dan moet je gewoon niet de verwachting hebben dat hij net zo snel is als de HD2.

Voor de overige punten zijn het denk ik persoonlijke voorkeuren voor welke telefoon je gaat (zoals dat de HD2 groter is dan de TP2).

Hopelijk kan je hier iets mee :)

[ Voor 0% gewijzigd door NineTailedFox op 21-04-2010 08:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Tja tis een lastige keuze.. en de HD2 valt helaas af omdat ze die echt te groot vindt.. Soms denk ik wel eens dat ze lekker met haar Nokia 6233 moet blijven werken, want met elke nieuwe telefoon die ik bekijk zijn wel problemen.

Ze gaat trouwens echt niet elke dag uitzending gemist kijken enzo.. ik denk dat 90% van de tijd ze gewoon belt en smst met de telefoon. En dan zo af en toe ook nog die andere dingen ermee doet.

Tis jammer dat ze de HD mini weer die langzamere processor hebben gegeven en geen flitser erop hebben gezet, anders was dat een mooie kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik ga mijn Touch Pro 2 (toch maar) laten repareren. De USB poort weigert te synchroniseren en dat is erg lastig. Nou valt daar nog mee te leven, maar nu valt het ding ook uit als ik mn toetsenbord openklap (tenzij ik dat heeeeeeeeeel voorzichtig doe).

Ik heb in het verleden goede ervaringen gehad met eurotwice, voor reparaties aan mijn P4350 (HTC Herald). Stuurden een koerier, repareerden mn toestel en bezorgden hem weer terug.

Weet iemand toevallig of die nog steeds spullen repareren voor HTC? Scheelt me weer een gesprek met een onverstaanbare htc-Indiër :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
@ Hars73, op zich gebruik ik mijn pro2 ook voor divx filmpjes bekijken (met coreplayer) en heb het gebruikt voor uitzending gemist. Ik moet zeggen dat de officiële uitzending gemist app wel heel slecht is, en gebruikte daarvoor SPBtv, maar dat werkt op zich ook prima. Met de off. app gaat dit wat moelijker, maar dat heb ik tot nu toe met elk toestel gehad. De rest van je eisen zijn redelijk basic, en ging ook al prima met een toestel van een paar jaar terug, laat staan met deze. Alleen lees ik over een flitser; je weet dat de pro2 deze ook niet heeft, toch?

@ phAn, Eurotwice blijft de HTC reparateuir. Zelfs een Dynafix stuurt de HTCs door naar Eurotwice, dus daar zit je wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
hars73 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:07:
Ik kom vanuit het HD2 topic maar even hier. Mijn vrouw kan een nieuwe telefoon uitzoeken en abonnement afsluiten en ik kwam voor haar uit op de HD2, maar die vind ze (na bekijken in de winkel) te groot. De TP2 vond ze echter wel goed qua formaat.

Als ik de TP2 vergelijk met de HD2, dan zijn er softwarematig eigenlijk net zoveel mogelijkheden qua installatie van software toch (outlook/office etc)? En hoe is het met de performance, want de processor is natuurlijk de helft langzamer.

Ze wil er sowieso divX films op kunnen bekijken, uitzending gemist bekijken, internetten, hyves, msn, e-mailen, bellen en sms-en uiteraard en ook navigatie gebruiken. Is de TP2 hier allemaal snel genoeg voor?

En verder geen echte problemen waardoor de TP2 eventueel af te raden is?
tp2 is na vele klachten niet tegebruiken als navigatie. uitzending gemist bekijken lukt wel, internetten, hyves kan ook. e-mailen en bellen doet het ook nabehoren.
met de nieuwe 2.07 rom is het niet verstandig om te smsen, die is buggy,
kan je beter terug flashen naar 1.88 rom. daar doet het smsen erg vlot.

wat ik je ook kan aanraden is de nieuwe htc desire. dat is de android telefoon die je kan aanschaffen.
met een scherm waar je u tegen zeg zo helder. 5mp camera volgens mij.
even snel als de hd2 qua processor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
rinusnl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:50:
[...]
tp2 is na vele klachten niet tegebruiken als navigatie.
Onzin? Ik draai tomtom naar volle tevredenheid. Je moet dan alleen even zoeken naar het bestand
"ttn7.916.9189_original_patched 4 tilt2 touchpro2_1.cab"
Ik heb deze al een half jaar draaien en werkt echt prima! Ik heb nog nooit last gehad van m'n tomtom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
brrrt schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:59:
[...]Ik heb deze al een half jaar draaien en werkt echt prima! Ik heb nog nooit last gehad van m'n tomtom...
Ik heb ook geen problemen met tomtom. Het .cab bestandje dat ik gebruik heet iets anders (ttn7.915.9196nogwat), heeft altijd prima gewerkt op de TP2.

En brrrt, thanks :) Ga ik vanmiddag even bellen met een van de vriendelijke Belgische dames van eurotwice. Nadat ik mijn kast doorgeworsteld heb op zoek naar de bon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-10 20:00
phAn schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:11:
[...]
Ik heb ook geen problemen met tomtom. Het .cab bestandje dat ik gebruik heet iets anders (ttn7.915.9196nogwat), heeft altijd prima gewerkt op de TP2.

En brrrt, thanks :) Ga ik vanmiddag even bellen met een van de vriendelijke Belgische dames van eurotwice. Nadat ik mijn kast doorgeworsteld heb op zoek naar de bon :P
dus jullie 2 willen beweren dat jullie de enigste op heel de wereld zijn die de tomtom lag problemen niet hebben? iedereen heeft ze 8-)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:46:
[...]

dus jullie 2 willen beweren dat jullie de enigste op heel de wereld zijn die de tomtom lag problemen niet hebben? iedereen heeft ze 8-)
Die lag-problemen zijn er. Punt. En niet alleen met TT. Ik heb Navigon. Ook punt. Als ik met 120 km/u over een brug rijdt, rijdt m'n Navigon er 1 tel later (100meter verder) ook over. Maar op de A7 heb ik daar geen last van. Als ik met 10-30 km/u door de stad rijd, is de lag bij mij althans bijna niet meer zichtbaar cq. lastig. Het afgelopen halfjaar is er één (!!) moment geweest dat ik even gevl*****t heb. Arnhem met veel 'vreemde' afslagen en wegomleggingen. Tsja.
Mijn mening: Er is best mee te rijden cq navigeren.

Edit: Ik heb dus de Navigon Software op m'n TP2 draaiien, geen Navigon PNA dus!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 13:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Die lag is er misschien wel, maar véél minder dan op mijn Touch Cruise. Als een telefoon misschien 100 meter achter loopt op een snelweg, noem ik dat niet erg. Ik had begrepen uit de post van rinusnl dat TomTom helemaal niet werkte (het bluetoothprobleem wat er aan het begin was), dat is te verhelpen met die cab.

Maar als je het erg vindt dat je 100 meter misschien achterloopt wanneer je 120km/u gaat, moet je maar een tomtom kopen, dat vind ik niet noemenswaardig. Verder kijk je toch ook naar de weg en gebruik je de tomtom als leidraad, het is niet alsof de tomtom de weg bestuurt (zoals een vriend van me een keer blind op m'n cruise had gereden en niet meer op de weg/logica lette 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
brrrt schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:21:
Die lag is er misschien wel, maar véél minder dan op mijn Touch Cruise. Als een telefoon misschien 100 meter achter loopt op een snelweg, noem ik dat niet erg. Ik had begrepen uit de post van rinusnl dat TomTom helemaal niet werkte (het bluetoothprobleem wat er aan het begin was), dat is te verhelpen met die cab.

Maar als je het erg vindt dat je 100 meter misschien achterloopt wanneer je 120km/u gaat, moet je maar een tomtom kopen, dat vind ik niet noemenswaardig. Verder kijk je toch ook naar de weg en gebruik je de tomtom als leidraad, het is niet alsof de tomtom de weg bestuurt (zoals een vriend van me een keer blind op m'n cruise had gereden en niet meer op de weg/logica lette 8))
achja, het verschil is dat mijn oude telefoons van een aantal jaar geleden de HTC P3300 en de Tytn 2 wel een super goede GPS had. nooit een Lag gehad een fix in 10 seconden.. dus snap ik niet waarom dat ook niet op de TP2 kan.. hiervoor had ik de TP1 met hetzelfde probleem dacht dat het wel ogelost zou zijn..

en het probleem is ook niet zo erg op de Snelweg.. het gaat mij meer om als je in een onbekende stad bent, en opeens flipt je GPS.. dat je opeens 100 meter ERNAAST zit ipv erachter..dan krijg je dat hij steeds wilt berekenen van een plek waar geen weg staat ofz..

en tuurlijk heb je gelijk ;) Rinusnl moet niet zo zeuren en gewoon de goede cab downloaden.. als je beetje research had gedaan had je hem zo gevonden, en TT werkt gewoon... alleen wel met de LAG.

[ Voor 17% gewijzigd door Rohit op 21-04-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-10 11:23
De tomtom heeft alleen grafisch een hele lichte "lag", maar de spraak klopt perfect, en aangezien ik hem niet op de voorruit heb maar bij de versnellings pook ;) kijk ik maar heel zelden erop.
Moet wel zeggen dat ik een nieuwere versie gebruik en wel de cab 7.918.9193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-10 11:23
SaphuA schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:19:
Ikzelf heb: ttn7.917.9186 en het werkt perfect, voor zover ik weet zit er amper lag in. Het enige lastige is om het begin verbinding te krijgen, maar als die er eenmaal is dan werkt het super.

Voordat hij uit het beeld verdwijnd; iemand nog antwoord op: SaphuA in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - d..."

Thanks!
Probeer eens je toestel uit/aan te zetten, dan heeft die een reset gehad. Dan moet die in 10 seconden verbinding maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
brrrt schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:21:

ik zeg niet dat het niet werkt, het werkt wel maar niet na behoren volgens meerdere gebruikers op dit forum. ikzelf gebruik mijn tomtom :$
rohit schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:49:
[...]

achja, het verschil is dat mijn oude telefoons van een aantal jaar geleden de HTC P3300 en de Tytn 2 wel een super goede GPS had. nooit een Lag gehad een fix in 10 seconden.. dus snap ik niet waarom dat ook niet op de TP2 kan.. hiervoor had ik de TP1 met hetzelfde probleem dacht dat het wel ogelost zou zijn..

en het probleem is ook niet zo erg op de Snelweg.. het gaat mij meer om als je in een onbekende stad bent, en opeens flipt je GPS.. dat je opeens 100 meter ERNAAST zit ipv erachter..dan krijg je dat hij steeds wilt berekenen van een plek waar geen weg staat ofz..

en tuurlijk heb je gelijk ;) Rinusnl moet niet zo zeuren en gewoon de goede cab downloaden.. als je beetje research had gedaan had je hem zo gevonden, en TT werkt gewoon... alleen wel met de LAG.
ik zeur niet, ik geef alleen antwoord op de vraag van hars ;)
als je deze topic na leest zie genoeg gebruikers die last hebben van de reconnecten,verkeerde aanwijzing etc.
daarnaast zeg je dat je een speciale cab nodig heb om het goed te laten werken.
ik vind dat je die niet nodig moet hebben, dat het gelijk uit de doos het moet werken.
dan werk het toch niet na behoren als je iets extra's moet instaleren?

[ Voor 5% gewijzigd door rinusnl op 22-04-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rinusnl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:08:
[...]

ik zeg niet dat het niet werkt, het werkt wel maar niet na behoren volgens meerdere gebruikers op dit forum. ikzelf gebruik mijn tomtom :$

[...]

ik zeur niet, ik geef alleen antwoord op de vraag van hars ;)
als je deze topic na leest zie genoeg gebruikers die last hebben van de reconnecten,verkeerde aanwijzing etc.
daarnaast zeg je dat je een speciale cab nodig heb om het goed te laten werken.
ik vind dat je die niet nodig moet hebben, dat het gelijk uit de doos het moet werken.
dan werk het toch niet na behoren als je iets extra's moet instaleren?
waarschijnlijk als je TomTom had gekocht zou het wel werken..
maarja iedereen download het tegenwoordig dus is niet zo moeilijk om dan even research te doen welke versie het best werkt voor deze telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Duidelijk allemaal en bedankt voor de antwoorden.. inmiddels weet ik dat de HTC Desire ook goed via de Ford Fiesta bluetooth carkit zou moeten werken, dus de keus moet gemaakt worden tussen de Desire en de TP2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
hars73 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:05:
Duidelijk allemaal en bedankt voor de antwoorden.. inmiddels weet ik dat de HTC Desire ook goed via de Ford Fiesta bluetooth carkit zou moeten werken, dus de keus moet gemaakt worden tussen de Desire en de TP2...
dan is het handig om je zelf aftevragen wat je wilt, android of windows mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:15

TommyGun

Stik er maar in!

rohit schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:46:
[...]

Nee, wel de enige ;).

En hier ook geen TomTom problemen hoor, afgezien van de lag... kwestie van goed naar het kaartje kijken en het aantal zijwegen in de gaten houden.

Het enige dat ik soms heb is dat het geheugen van dat brakke Windows vol loopt...

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 22-04-2010 13:10 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

rinusnl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:09:
[...]
dan is het handig om je zelf aftevragen wat je wilt, android of windows mobile ;)
Tja gevoelsmatig zeg ik Android.. Op dit moment misschien het aantal applicaties nog beperkt, maar daar zie ik meer toekomst in. Mobile daarentegen een bewezen platform met voldoende applicaties, maar wellicht wat instabiel als je er teveel mee 'rommelt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
hars73 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:19:
[...]

Tja gevoelsmatig zeg ik Android.. Op dit moment misschien het aantal applicaties nog beperkt, maar daar zie ik meer toekomst in. Mobile daarentegen een bewezen platform met voldoende applicaties, maar wellicht wat instabiel als je er teveel mee 'rommelt'.
en daarnaast is de desire net uit en heeft denk ik meer toekomst dan een tp2.
ook de abbo kosten zijn even hoog, of sommige gevallen goedkoper dan bij de tp2.
een vriend gaat vanavond de desire halen :+

[ Voor 0% gewijzigd door rinusnl op 22-04-2010 13:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
hars73 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:19:
[...]

ook moet je kijken naar de navigatie mogelijkheden van de Desire ;)
om applicaties te installeren op een Android moet je hem rooten enzo weet ik het allemaal..
een heel gedoe volgens mij.. op Windows kan je het gewoon naar je sd kaartje kopieren en installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

rohit schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:56:
[...]
ook moet je kijken naar de navigatie mogelijkheden van de Desire ;)
om applicaties te installeren op een Android moet je hem rooten enzo weet ik het allemaal..
een heel gedoe volgens mij.. op Windows kan je het gewoon naar je sd kaartje kopieren en installeren..
oeps.. dat wist ik niet van dat rooten.. zucht.. dacht ik eruit te zijn, weet ik het nog steeds niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hars73 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:46:
[...]

oeps.. dat wist ik niet van dat rooten.. zucht.. dacht ik eruit te zijn, weet ik het nog steeds niet zeker.
Als je netjes je navigatiesoftware koopt zal dat rooten toch niet nodig zijn? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door JBS op 22-04-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

JBS schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:55:
[...]
Als je netjes je navigatiesoftware koopt zal dat rooten toch niet nodig zijn? ;)
ja da's waar.. ahum... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 14:20

Ken.

\m/.([oO]).\m/

hars73 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:46:
[...]

Zit hier toevallig te kijken en lees jouw verhaal.
Maar Android heeft inmiddels DUIZENDEN apps in de Market hoor. Hoef je niks voor te rooten verder.
Voor navigatie al helemaal niet.

Zou je dan ook adviseren om hier rond te gaan neuzen:
Android Based Mobiles :P

Heb zelf de overstap een maandje geleden gemaakt van WM naar Android en ik kan het je wederhelft keihard aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ken. schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:26:
[...]

Zit hier toevallig te kijken en lees jouw verhaal.
Maar Android heeft inmiddels DUIZENDEN apps in de Market hoor. Hoef je niks voor te rooten verder.
Voor navigatie al helemaal niet.

Zou je dan ook adviseren om hier rond te gaan neuzen:
Android Based Mobiles :P

Heb zelf de overstap een maandje geleden gemaakt van WM naar Android en ik kan het je wederhelft keihard aanraden :)
Ja ik zat daar inmiddels ook al te snuffelen.. en het lijkt er inderdaad op dat dat rooten helemaal niet nodig is. Keuze is gemaakt, lijkt me.. sorry jongens ik ga naar Android.. :9

@ RinusNL hieronder: ga hem via een webshop met abonnement aanschaffen..

[ Voor 5% gewijzigd door hars73 op 22-04-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
hars73 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:32:
[...]

Ja ik zat daar inmiddels ook al te snuffelen.. en het lijkt er inderdaad op dat dat rooten helemaal niet nodig is. Keuze is gemaakt, lijkt me.. sorry jongens ik ga naar Android.. :9
haha, nou veel plezier met je aankaap :9 waar ga je hem eigenlijk halen? uit de winkel of via een shop zoals pdashop.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:58:
[...]

waar ga je hem eigenlijk halen? uit de winkel of via een shop zoals pdashop.nl?
Laten we niet té ver afdwalen ;)

Iemand al tegen een oorzaak aangelopen voor het ineens niet meer werken van "My location" voor het weer? Wellicht ook al 'n oplossing?

[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 22-04-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

JBS schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:02:
[...]

Iemand al tegen een oorzaak aangelopen voor het ineens niet meer werken van "My location" voor het weer? Wellicht ook al 'n oplossing?
Stond hiervoor niet een oplossing in het HD2 topic? Tenminste zoiets kan ik me vaag herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar zit ik dus ook al dagen tegen aan te kijken. Had ook al op XDA wat gepost, en kreeg dit antwoord:

I think I have the solution. I suddenly experienced the same problem. Go to start >> Settings >> Connections >>Connections >> Tasks >> Manage existing connections >> press edit >> next...

And then at the acces point name you will see something like portalmmm.nl. you need to change this to:

Internet

Save and you are done I think KPN made a little mistake. The weather will update again

Heb ik dus geprobeerd, maar helaas.........

Dus, wie het weet, ....................... :|

Link naar het betreffende draadje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=666685

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Dat zou ook raar zijn, een setting van naam wijzigen om het te laten werken...

Wat als je 'my location' uitschakelt, reboot, inschakeld, reboot?
Of installeer eens de nieuwste versie van Google Maps. (Klinkt niet logisch, is het ook niet, maar volgens mij activeert die sowieso 'my location' al dan niet na user bevestiging.)

http://forum.xda-develope...p=6229931&postcount=13712 valt ook te proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 22-04-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
[...]

ach was even benieuwd :$
Saturnus schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:29:
Dat zou ook raar zijn, een setting van naam wijzigen om het te laten werken...

Wat als je 'my location' uitschakelt, reboot, inschakeld, reboot?
Of installeer eens de nieuwste versie van Google Maps. (Klinkt niet logisch, is het ook niet, maar volgens mij activeert die sowieso 'my location' al dan niet na user bevestiging.)

http://forum.xda-develope...p=6229931&postcount=13712 valt ook te proberen.
en het update van je gps systeem?
dacht dat kon namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:12:
[...]

Daar zit ik dus ook al dagen tegen aan te kijken. Had ook al op XDA wat gepost, en kreeg dit antwoord:

I think I have the solution. I suddenly experienced the same problem. Go to start >> Settings >> Connections >>Connections >> Tasks >> Manage existing connections >> press edit >> next...

And then at the acces point name you will see something like portalmmm.nl. you need to change this to:

Internet

Save and you are done I think KPN made a little mistake. The weather will update again

Heb ik dus geprobeerd, maar helaas.........

Dus, wie het weet, ....................... :|

Link naar het betreffende draadje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=666685
Ik heb het portalmmm.nl vak leeg gelaten, in plaats van het te veranderen naar 'internet'
Bij mij werkt 't prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brrrt schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:38:
[...]

Ik heb het portalmmm.nl vak leeg gelaten, in plaats van het te veranderen naar 'internet'
Bij mij werkt 't prima
Zojuist heb ik 't naar "internet" veranderd in plaats van "portalmmm.nl" en nu werkt "my location" weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-10 00:53

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

JBS schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:53:
[...]
Zojuist heb ik 't naar "internet" veranderd in plaats van "portalmmm.nl" en nu werkt "my location" weer :)
Voor mij heeft dit het ook opgelost. Heb nu nog wel last van sms berichten waarvan ik alleen een notificatie krijg als ik de TP2 uit standby haal, en van het SOD probleem.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:37:
[...]

Voor mij heeft dit het ook opgelost. Heb nu nog wel last van sms berichten waarvan ik alleen een notificatie krijg als ik de TP2 uit standby haal, en van het SOD probleem.
Ik roep het niet te hard maar na het Task29'en heb ik geen SOD meer gehad. Klopklop.
Dat notificatie probleem heb ik nog nooit gehad ...

[ Voor 6% gewijzigd door JBS op 22-04-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Stel dat ik Task29 installeer, wat dus inhoud dat ik HardSPL er ook op moet zetten, dan verloopt mijn garantie toch?

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:58:
Stel dat ik Task29 installeer, wat dus inhoud dat ik HardSPL er ook op moet zetten, dan verloopt mijn garantie toch?
Nee, je kunt HardSPL weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mij een bericht stuurt dan ontvang ik die soms niet, en soms gaat de melder alleen af als ik me telefoon van ze standbye afhaal.

Mensen die hier een oplossing voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
dat had ik eerst ook ;)
na een reflash had ik het minder, en nu na Task29 eiglk helemaal geen probleem meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:59:
dat had ik eerst ook ;)
na een reflash had ik het minder, en nu na Task29 eiglk helemaal geen probleem meer :)
Zou je me willen uitleggen wat een 'reflash' is en wat task29 is ?:P
Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:53:
[...]

Zou je me willen uitleggen wat een 'reflash' is en wat task29 is ?:P
Dank je wel
Bij een reflash wordt de ROM (de software) opnieuw op de TP2 gezet. Vergelijk het met een herinstallatie van je computer.
Task29 maakt je TP2 helemaal leeg waarbij er niets meer achterblijft en het toestel dus ook niet meer opstart. (vergelijk het met het formatteren van de harde schijf van je computer) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=649191

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:04:
[...]
Bij een reflash wordt de ROM (de software) opnieuw op de TP2 gezet. Vergelijk het met een herinstallatie van je computer.
Task29 maakt je TP2 helemaal leeg waarbij er niets meer achterblijft en het toestel dus ook niet meer opstart. (vergelijk het met het formatteren van de harde schijf van je computer) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=649191
Maar ik gebruik geen custom roms, ik gebruik orignele van de HTC website.
Heeft dat dan de zelfde effect? Raad je mij dan aan om Task29 te doen, en dan weer de roms te downloaden van de HTC website?

Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:21:
[...]

Maar ik gebruik geen custom roms, ik gebruik orignele van de HTC website.
Heeft dat dan de zelfde effect? Raad je mij dan aan om Task29 te doen, en dan weer de roms te downloaden van de HTC website?
Rohit draait ook geen custom ROM's en bij hem heeft het ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:25:
[...]
Rohit draait ook geen custom ROM's en bij hem heeft het ook geholpen.
Oke dus even snel,
Ik draai Task29, reset me telefoon met power knop erboven houd volume knop naar beneden ingedrukt.
Ik kom bij een soort van screen, en ik doe wat ik altijd doe gewoon die roms instaleren?

Zal het proberen :P, kan ik trouwens ook mijn sms berichten later op mijn telefoon terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:30:
[...]

Oke dus even snel,
Ik draai Task29, reset me telefoon met power knop erboven houd volume knop naar beneden ingedrukt.
Ik kom bij een soort van screen, en ik doe wat ik altijd doe gewoon die roms instaleren?

Zal het proberen :P, kan ik trouwens ook mijn sms berichten later op mijn telefoon terug zetten?
Zie XDA link voor exacte how-to.
Ja, maak een backup met bijvoorbeeld PIMBackup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Ik lees hier trouwens niks over HardSPL, klopt dit, of is HardSPL toch echt vereist? Nog een laaste ding, kan ik ergens (handmatig?) mijn email instellingen backuppen, zodat ik niet al ijn account opnieuw moet instellen na de reset?

[ Voor 32% gewijzigd door GiantLeap op 23-04-2010 13:58 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:50:
Ik lees hier trouwens niks over HardSPL, klopt dit, of is HardSPL toch echt vereist?
Volgens mij is dat hier ook aan bod geweest en was de conclusie dat het zonder HardSPL niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

JBS schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:07:
[...]
Volgens mij is dat hier ook aan bod geweest en was de conclusie dat het zonder HardSPL niet lukt.
Niet lukken, houdt dat in dat je vervolgens een kapot toestel hebt, of dat er gewoon een melding komt dat het niet gelut is? Wil het als er gewoon een melding komt, wel eerst zonder HardSPL proberen

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MHz schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:14:
[...]

Niet lukken, houdt dat in dat je vervolgens een kapot toestel hebt, of dat er gewoon een melding komt dat het niet gelut is? Wil het als er gewoon een melding komt, wel eerst zonder HardSPL proberen
Niet lukken in de zin van dat het uitvoeren van Task29 niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Okee, thanks voor je reacties :). Ik ga het uitproberen, en zal hier nog melden of het is gelukt zonder HardSPL of dat ik toch HardSPL heb moeten installeren.

Edit:

Hmm, gaat niet werken. Trouwens, is dit de pagina waar ik hardspl vandaan moet halen voor de NL versie?

[ Voor 67% gewijzigd door GiantLeap op 23-04-2010 15:30 ]

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ja dat is de goeie ;)
gebruik gewoon v 84 ;)

is zo gebeurd :)
Daarna Task 29
dan Originele rom flashen.
na de reboot nog een keer hard-resetten.
dan moet hij het weer goed doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Thanks, heb Task29, HardSPL en de nieuwe rom erop gezet (gewoon de laatste stock rom). Ben momenteel mn backup aan het terug halen van alle sms berichten e.d. . Ik laat het nog wel weten of het mijn problemen heeft opgelost :) !

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft het 'Mijn locatie'-probleem (oftewel: het niet tonen van 'Mijn locatie): is inderdaad opgelost door portalmmm te verwijderen bij de serverinstellingen. Er staat dus nu helemaal niks. Lijkt te werken bij KPN en dus ook Hi (infeite ook KPN, dus....) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
SaphuA schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:28:
Heeft iemand misschien wat links naar leuke spelletjes voor de TP2? Ik ben er al wat tegen gekomen, maar een hoop werken niet goed of zijn gewoon niets aan :(
hier staan een paar, [url]ttp://wvga.pda4you.org/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01 18:56
Weet iemand soms hoe je het active programma's icoontje terug in de taskbar vanboven krijgt? Staat er niet meer op mijn TP2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Ik wil mijn HTC opsturen voor reparatie, heb ik dan mijn bonnetje ook nodig of gaat dat bijv. op serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01 18:56
SaphuA schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:43:
[...]

Osorkon, daar is sinds de laatste update een ander programma voor gekomen: Taakbeheer. Hij staat ergens in je start menu, en je kunt er ook een quick link naar maken.
Ah daarmee :) is er een gemakkelijk manier (sneltoets) om tussen openstaande programma's te switchen dan? (Heb men TP2 nog maar net en moet nog alles beetje zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

MHz schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:47:
Thanks, heb Task29, HardSPL en de nieuwe rom erop gezet (gewoon de laatste stock rom). Ben momenteel mn backup aan het terug halen van alle sms berichten e.d. . Ik laat het nog wel weten of het mijn problemen heeft opgelost :) !
Het SMS notificatie probleem lijkt opgelost te zijn, nu, alleen had ik vanochtend meteen weer last van een SOD. Hopelijk komt HTC snel met een oplossing hiervoor.

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik flash nu van Energy.RHODIUM.21889.StandardM2.5_25.Jan.2010 naar Energy.RHODIUM.21901.Sense2.5.Cookie.HomeTab.Apr.23.
Op crashes in het SMS gedeelte na had ik met die van 25 januari geen problemen. Hoop dat ik nu niet SOD achtige dingen krijg. Ervaring volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik blijf bij de Energy series, geweldige ROMs, snel en geen SOD. Alleen had ik er last van dat de batterij snel leeg gaat, maar sinds Task29 heb ik daar ook veel minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hij is erg snel inderdaad. Had ik niet verwacht.
SMS gedeelte ziet er wat minder uit helaas.

Batterij valt hier tot nu toe als enige flink tegen. Ik gok dat hij vanaf vol nog geen 10 uur uithoud. Hopelijk nog verkeerde indicatie door het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Heb je wel task29 gedaan?
Ik gebruik nu de 18 april versie (WM6.5 / 21899) met Cookie Home Tab 1.7. Ik deed gisteren ruim 1,5 dag ermee. Dat is een flinke vooruitgang met eerst, waar ik, zoals je al aangaf, amper een dag ermee kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Nee geen task29. Iets doet mij niet erin geloven, op vorige telefoons was het ook gewoon flashen en klaar. Mocht het dramatisch worden dan zal ik er eens naar kijken. De ROM moet nu nog even wennen aan zijn nieuwe omgeving haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
osorkon! schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:53:
[...]

Ah daarmee :) is er een gemakkelijk manier (sneltoets) om tussen openstaande programma's te switchen dan? (Heb men TP2 nog maar net en moet nog alles beetje zoeken)
zoek xda op nld task manager ;)
die installeren en hij is weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Saturnus schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:22:
Nee geen task29. Iets doet mij niet erin geloven, op vorige telefoons was het ook gewoon flashen en klaar. Mocht het dramatisch worden dan zal ik er eens naar kijken. De ROM moet nu nog even wennen aan zijn nieuwe omgeving haha.
Probeer anders ook eens met de energie instellingen te spelen. NRGZ zet het standaard op 100% en lang aan staan, maar als je 'm op 50% zet en na een halve minuut dimmen/2 minuten scherm uit, gaat de batterij veel langer mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Laatst online: 21-10 09:03
Toch ook maar eens mijn ervaring delen. Ik heb een tijd geleden de nieuwe HTC 6.5 rom er op gezet (zonder task29 uit te voeren). Deze draaide redelijk, maar toch regelmatig een SOD. Een aantal cab's geinstalleerd (cookie;s hometab, een taskmanager e.d). Al met al was mijn telefoon irritant traag en was de accu snel leeg.

Zaterdagochtend was ik het zat. HardSPL uitgevoerd, Task29 uitgevoerd, HTC originele 6.5-rom erop geknald, nieuwe radio-versie er op, harde reset gedaan, en mijn 16 gig sd kaartje leeggehaald. Wat een verschil! Mijn telefoon draait nu weer stabiel en snel. En, wat mij nog het meest verrast: de accu gaat weer lang mee! Zaterdag opgeladen, en nu (maandag morgen) nog 40% beschikbaar. Nu bel ik niet heel veel, maar internetten via mijn telefoon doe ik regelmatig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 13:50
De laatste tijd ontvang ik soms smsjes niet.. Erg vervelend! Ik heb het vermoeden dat het komt sinds de tweak die ik heb gekregen van Brrrt. De tweak waarbij je teruggaat naar de oude sms stijl van windows mobile.
Hebben andere mensen hier ook last van?

Verder nog een vraagje van compleet andere orde: Koninginnedag komt er weer aan. Altijd gezeik met overbelast netwerk natuurlijk als je op het museumplein bent. Nou vroeg ik me af, is dat alleen met bellen en smsen? Want ik gebruik nu al een tijdje Parlingo en het zou natuurlijk chill zijn als mobiel internet er niet echt door beinvloed wordt... Weet niet precies of dat gescheiden verkeer is ofzo, dus misschien dat iemand dat hier weet te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesserr schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:08:
Verder nog een vraagje van compleet andere orde: Koninginnedag komt er weer aan. Altijd gezeik met overbelast netwerk natuurlijk als je op het museumplein bent. Nou vroeg ik me af, is dat alleen met bellen en smsen? Want ik gebruik nu al een tijdje Parlingo en het zou natuurlijk chill zijn als mobiel internet er niet echt door beinvloed wordt... Weet niet precies of dat gescheiden verkeer is ofzo, dus misschien dat iemand dat hier weet te vertellen?
Palringo werkt gewoon via je internet verbinding. Als die eruit ligt kun je Palringo dus simpelweg ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
brrrt schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:16:
[...]

Probeer anders ook eens met de energie instellingen te spelen. NRGZ zet het standaard op 100% en lang aan staan, maar als je 'm op 50% zet en na een halve minuut dimmen/2 minuten scherm uit, gaat de batterij veel langer mee. :)
Klopt. Zodra ik geflashed heb ga ik alle settings bij langs om eigen instellingen te maken.
Hij zit nu op 4% accu. Na het flashen had hij nog een tijdje aan USB gehangen. Na het muziek luisteren vanmorgen ging het wel erg snel. Maar ik drain dus express, zometeen aan de lader naar 100% en kijken hoe hij zich dan houdt. :)
Voor zover ik weet zijn GSM/GPRS en UMTS/HSDPA niet van elkaar afhankelijk.
Wat helemaal mooi is van sommige messengers (weet niet zeker of Palringo dit heeft) is dat je inlogt naar hun server, die vervolgens weer inlogt op een msn server. Als jou internet eruit klapt ben je op MSN nog steeds online.

[ Voor 39% gewijzigd door Saturnus op 26-04-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:21:
[...]
Wat helemaal mooi is van sommige messengers (weet niet zeker of Palringo dit heeft) is dat je inlogt naar hun server, die vervolgens weer inlogt op een msn server. Als jou internet eruit klapt ben je op MSN nog steeds online.
Je gebruikt Palringo toch niet om te MSN'en? Pingen, dat is hét toch tegenwoordig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 13:50
Saturnus schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:21:
Voor zover ik weet zijn GSM/GPRS en UMTS/HSDPA niet van elkaar afhankelijk.
Nou dan hoop ik dat m'n telefoon de HSDPA verbinding weet vast te houden niet terugschakelt naar GPRS. En ja dat je ingelogd blijft is natuurlijk wel leuk, maar als ik vervolgens de ontvangen berichten niet kan lezen heb ik daar vrij weinig aan ;)
Nou zijn er vast wel meer slimmeriken die internetten tijdens Koninginnedag, maar vestig dan toch maar hier mijn hoop op voor communicatie met vrienden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
De laatste tijd ontvang ik soms smsjes niet.. Erg vervelend! Ik heb het vermoeden dat het komt sinds de tweak die ik heb gekregen van Brrrt. De tweak waarbij je teruggaat naar de oude sms stijl van windows mobile.
Hebben andere mensen hier ook last van?
lees mijn post van donderdag of vrijdag ofzo..

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste