cornelixnootje1 schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:21:
[...]
Netflix/AppleTV/Comcast on Demand zijn echt niet gratis. Het zijn legale, snellere, gemakkelijkere alternatieven voor een videotheek. En nu ook in NL komt dit op.
Tenzij je graag een kast vol schijfjes hebt, is blu ray ten dode opgeschreven. En er was een tijd dat iedereen graag een kast vol VHS had...

Ik heb in mei op vacantie in Florida een in de UK gekochte MacBook gekregen van een vriend (hem betaald om hem daar te laten kopen, was toen extreem goedkoop). Ik hoopte bijna dat ze me zouden controleren bij de douane op Schiphol, dan hadden ze vet pech gehad met hun serienummer check

Ik had zelfs de boekjes en stickers in de sleeve erbij gedaan om ze te stangen
Volgend jaar ga ik weer naar de VS en dan wil ik er eentje daar kopen, dat scheelt bijna 750 euro op een 17 inch... voor dat bedrag kan je zelfs die 19% nog wel verantwoorden, dan ben je nog 400 euro goedkoper uit dan in Nederland. Punt is dat ik ook een PS3 Slim mee wil nemen, en nog een MacBook voor een vriendin, en mijn zusje is OOK van plan een PS3 en MacBook mee terug te nemen. Als je dan als familie gesnaaid wordt heeft de douane in 1 keer een goede maand
Je kan natuurlijk pokeren: De PS3 Slim aangeven, daar een paar tientjes over betalen en dat als afleidingsmanoeuvre gebruiken om de MacBooks erdoor te sneaken
[
Voor 86% gewijzigd door
Dr. Strangelove op 23-11-2009 09:28
]
These are my principles. If you don't like them, I have others.