Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 09:56

admiral866

The King Personality Disorder

aawh crap ik heb die doos al weggegooid.
Staat dezelfde informatie ook niet achterop de TV?
Mss dat ik daar een foto van kan sturen. Zal ze es e-mailen.

Oh kan je die actie-coupon ergens downloaden? Want die heb ik ook niet volgens mij.
Morgen anders ook maar ff achteraan bellen.

[ Voor 54% gewijzigd door admiral866 op 18-12-2009 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Oké, de kogel is door de kerk.
Ik heb gister de 46G10 besteld bij de Koopjes Kampioen. Nu maar hopen dat ze snel leveren :)

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:28

MrDry

Desperados!

pvr schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:55:
MrDry

Kan je mijn vertellen hoeveel cm de voet uit voorkant scherm steekt.
Ik wil dit graag weten inverband met meubel.

[...]
Zal vanavond ff meten voor je...
DeeJee schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:22:
Oké, de kogel is door de kerk.
Ik heb gister de 46G10 besteld bij de Koopjes Kampioen. Nu maar hopen dat ze snel leveren :)
Bij mij dinsdag besteld donderdag geleverd _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door MrDry op 18-12-2009 08:56 ]

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelreno
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 11:42
Ik wil de P50V10E gaan gebruiken in combinatie met een HTPC.
Wil redelijk veel internetten via de TV in de woonkamer.
Nu heb ik gelezen dat er flikkeringen kunnen zijn bij weergaven van lichte achtergronden mede omdat de refresh rate maar 60 hz is.
Heeft iemand ervaring met deze TV in combinatie een HTPC en zijn er instellingen/aanpassingen te doen zodat je toch goed en rustig beeld hebt bij beeld via de HTPC ?

Alle tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 98% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Daarom moet je 4:3 materiaal ook kijken met grijze balken ipv zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 155% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Ja die grijze balken zijn idd erg lelijk. Je kunt wel het beeld oprekken zodat het beeldvullend wordt, dat vind ik minder storend dan grijze balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:16
Fastman schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:27:
Dus ze hebben nog wel last van burn in (bij overdadig gebruik, maar ok, het is er wel)

Ik ga een tv kopen en er bv. DIVX films op af spelen. Die films hebben vaak onder en boven zwarte balken als je ze afspeelt. Dus dan zouden die balken grijs moeten worden? Lelijk !
Zou je voor zo'n functies dan een plasma afraden?
Gewoon kijken met die zwarte balken (boven en of links/rechts). Ik doe het al een jaar en heb nergens last van. Als je gewoon af ent oe beeldvullend materiaal kijkt is er NIETS aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Ik krijg net de optie om ipv de 46G10 de 46GA11 te nemen.

Mmm ik zie nu de verschillen:

Zilveren voet
V-Audio ProSurround
2000P Level 2.5, FASTEXT / LIST / TOP

Advies prijs ligt 50 euro hoger. Ik kan hem nu dus voor dezelfde prijs krijgen als de G10

edit:

Nou ik doe het uiteindelijk niet. Die zilveren voet lijkt mij niet mooi. En die extra TT pagina's zijn niet echt belangrijk.Mede het geluid.

[ Voor 111% gewijzigd door DeeJee op 18-12-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n TV (TX-P42G15) sinds gisteren in m'n nieuwe wandmeubel gezet.

Sindsdien klinkt het geluid STUKKEN minder, (dof, het lijkt alsof de kast als een soort klankkast word gebruikt).
Om een idee te krijgen van het wandmeubel: Het is een boekenkast met groot vak waarvoor een schuifdeur kan. Het vak is 108 cm breed en 72 cm hoog. De TV past er dus mooi in, maar het geluid word helaas een stuk slechter.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen (behalve door het aanschaffen van een surroundset, dat staat gepland maar is er nu nog niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Waar zitten de speakers van de TV precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de onderkant volgens de specs (ben nu niet thuis kan het niet zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Hoe stond de TV voorheen dan toen het geluid wel goed was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:30:
De TV heeft instellingen om het geluid te kunnen aanpassen
Menu --> Geluid --> Speaker afstand tot muur en
Menu --> Geluid --> Surround (ook te veranderen met de knop onder de 9 op de AB)
Misschien geeft het veranderen in deze menuopties een verbetering in het geluid.

Als de tv in de meubel omsloten wordt dan natuurlijk de Speaker afstand tot muur in minder dan 30 cm zetten.
Ook kan er een aparte actieve box setje aangesloten worden, of natuurlijk op een versterker (digitaal en analoog).

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de TX-P42G10 binnen gekregen.
Wat een prachtige TV zeg.
Zat nog te twijfelen tussen de V10 en de G10.

Helaas was de V10 haast nergens meer leverbaar
(bij de webwinkels die aan de blu-ray actie meedoen)
Dus toch maar voor de G10 gekozen.

Wie weet waar ik een betaalbare adapter kan kopen voor mijn Digitenne kaart?
(ja ik weet het, Digitenne is niet top, maar op het moment kan het even niet anders)

En werkt dit wel goed?, want met de normale digitale ontvanger heb je
een vrij lange antenne eraan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:16:
Ik heb vandaag de TX-P42G10 binnen gekregen.
Wat een prachtige TV zeg.
Zat nog te twijfelen tussen de V10 en de G10.

Helaas was de V10 haast nergens meer leverbaar
(bij de webwinkels die aan de blu-ray actie meedoen)
Dus toch maar voor de G10 gekozen.

Wie weet waar ik een betaalbare adapter kan kopen voor mijn Digitenne kaart?
(ja ik weet het, Digitenne is niet top, maar op het moment kan het even niet anders)

En werkt dit wel goed?, want met de normale digitale ontvanger heb je
een vrij lange antenne eraan zitten
http://www.kpn.com/televi...=E6kKAyUa.mMAAAEibAkdN1zr

deze zal je moeten kopen, hier zit ook weer zo een zelfde antenne bij als bij een losse ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Vreemd dat de naam Create2Fit bv @Plasma Discounter niet op de Deelnemende dealers staat, terwijl ze wel meedoen aan de actie?

http://www.panasonic.nl/f...MThtml_Dattachment/163422
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:14:
[...]

Create2Fit bv = Plasma Discounter

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik heb nooit geen last gehad van inbranden.
En anders de eerste 200 uur in laten spelen(vaak zappen), daarna geen last meer van inbranden.
Fastman schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:22:
Komt inbranden nu eigenlijk nog voor bij de Panasonic modellen?
Volgens een collega met een Panasonic plasma van nog geen 2 jaar, is die bij hem ingebrand. Zwarte banden aan de zijkant omdat z'n zoontje teveel tekenfilms kijkt in 4:3 ofzoiets.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:30:

Sindsdien klinkt het geluid STUKKEN minder, (dof, het lijkt alsof de kast als een soort klankkast word gebruikt).
Om een idee te krijgen van het wandmeubel: Het is een boekenkast met groot vak waarvoor een schuifdeur kan. Het vak is 108 cm breed en 72 cm hoog. De TV past er dus mooi in, maar het geluid word helaas een stuk slechter.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen (behalve door het aanschaffen van een surroundset, dat staat gepland maar is er nu nog niet.)
Dat had ik wel verwacht ja. Meestal zijn de speakers verscholen/naar buiten gericht en minder naar voren.
Het geluid wordt waarschijnlijk gevangen door de kast en klinkt dan niet goed meer.

Persoonlijk vind ik dit soort kasten een gruwel ;)
Volgens een collega met een Panasonic plasma van nog geen 2 jaar, is die bij hem ingebrand. Zwarte banden aan de zijkant omdat z'n zoontje teveel tekenfilms kijkt in 4:3 ofzoiets.
Hm, verhalen van horen zeggen......

Het zal wel meevallen, anders had hij het wel eerder opgemerkt en niet pas na 2 jaar. Gewoon ff wat beeldvullend kijken en t zal waarschijnlijk wel wegtrekken.
Als ik op mn vorige 2 jaar oude PV70 iets had gekeken, zag ik ook image retention maar dat was meteen weg als ik iets anders keek.

Misschien moet je ff tegen je collega zeggen dat hij zn tv op beeldaspect JUIST moet zetten, want dan wordt 4:3 content heel mooi beeldvullend weergegeven.

Overigens is hetgeen wat hij ziet het tegenovergestelde van inbranden! De zwarte stukken zijn juist minder versleten/nieuwer en dat is wat hij ziet.
Ik weet niet of het bestaat, maar misschien zou een programmaatje helpen dat het gewone beeld zwart toont en waar de zwarte balken zichtbaar zijn, juist een beeld in kleur kan tonen.

[ Voor 39% gewijzigd door Ferry34 op 18-12-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je praat dan ook over een twee jaar oude (introductiedatum zal nog wat langer geleden zijn) plasma tv. die techniek is ondertussen flink verbetert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 22:28
Dat is waar, want mn PX80 en mn Pioneer hebben totaal geen image retention. Daar heeft hij echter niets aan natuurlijjk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.b.t. de levertijd van de dvd speler;

Ik heb mijn "bon" 26 november op de post gedaan en afgelopen donderdag (de 17e dec) kreeg ik de speler binnen. (Kleine 3 weken) Je krijgt geen bevestiging dat zij de aanvraag hebben ontvangen, ineens staat de pakketdienst op de stoep. Ook goed.

Prima speler, met weer erg veel mogelijkheden (of ik die allemaal ga gebruiken??????) maar wel tof dat het erop zit, je weet maar nooit.

Ben dus erg tevreden met deze aktie en de speler zelf in combi met mijn nieuwe 42 V10 het is weer geweldig.

Overigens mijn eerdere melding over kleur "verloop" etc. het was/is gewoon een kwestie van wennen en niet zo piet luttig zijn. Heb nu meerdere tv gezien welke dit ook hebben, zelfs op 2 kuro's van 50 inch zie ik het verschijnsel ook. Wel een stuk minder maar toch zie ik het. Andere "meekijkers" hebben geen idee van wat ik ze sta uit te leggen en volgens mij ben ik er gewoon wat gevoeliger voor dan anderen. Kan ook aan mijn "drukkers ogen" liggen.

Goed nogmaals ik ben een tevreden mens.

Dank en groet,

Wiggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ferry34 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:05:
Dat is waar, want mn PX80 en mn Pioneer hebben totaal geen image retention. Daar heeft hij echter niets aan natuurlijjk ;)
De G10 heeft ook last van image retention hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Ferry34 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:05:
Mja een vriend van mij heeft een Panasonic PZ met retentie en mijn Kuro heeft ook (letterlijk méga) last daarvan. Ik dacht het in het begin ook niet te hebben, maar dat was helaas een illusie. Ik denk niet dat er een plasma is zonder retentie. Dat men het niet ziet staat daar geheel los van.
Adlermann schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:15:
De G10 heeft ook last van image retention hoor.
Zeg ik ;) Samsung ook, LG ook. Echt gewoon allemaal. Weliswaar in meerdere of mindere mate, dat wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 19-12-2009 14:21 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een px80 maar ik heb het wel degelijk. en mijn contrast staat toch vrij ver naar beneden. maar last van hebben heb ik totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:25:
ik heb ook een px80 maar ik heb het wel degelijk. en mijn contrast staat toch vrij ver naar beneden. maar last van hebben heb ik totaal niet.
Dat is ook zo. Tijdens normaal gebruik zie je er echt helemaal niets van. Als je echter gewoon je 'best' gaat doen tijdens het kijken in een ongebruikelijke situatie (100% donkere kamer, geen beeldcontent etc.) zie je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Brad Pitt schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:19:
[...]

Zeg ik ;) Samsung ook, LG ook. Echt gewoon allemaal. Weliswaar in meerdere of mindere mate, dat wel.
Ja precies. Kan er ook niet mee zitten. Bij normaal gebruik zie je er niets van. Inherent aan de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heb sinds kort een pana 42x10, en vraag me af waar jullie het beeldscherm mee schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:53:
Hoi, heb sinds kort een pana 42x10, en vraag me af waar jullie het beeldscherm mee schoonmaken?
het lapje dat je er bij krijgt of een vezeldoekje die je bij dat "LCD schoonmaakspul" krijgt. Tenminste ik had toen zo'n pakketje. Ik maak er ook mijn cameralens mee schoon. Glassex ;) of Jif is denk ik te agressief voor de coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:25:
[...]

het lapje dat je er bij krijgt of een vezeldoekje die je bij dat "LCD schoonmaakspul" krijgt. Tenminste ik had toen zo'n pakketje. Ik maak er ook mijn cameralens mee schoon. Glassex ;) of Jif is denk ik te agressief voor de coating.
"probleem" is dat ik rook......geloof nooit dat dat lapje dat schoonkrijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:57:
[...]

"probleem" is dat ik rook......geloof nooit dat dat lapje dat schoonkrijgt
ja dan moet er een schoonmaak spray bij denk ik. Wordt hij daar zo vies van dan? Ik neem aan dat je niet je asbak op je TV zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof me, dat wordt best vies ;) ....nog tips voor een bepaald merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Hij zal wel last van retentie hebben, inbranden komt bijna niet meer voor.
Tijdje op "sneeuw" laten staan en het is weg.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Na 2 jaar lang veel plezier te hebben gehad van mijn Panasonic Full HD Plasma TV TH-42PY70F, wilde ik toch iets groter en betere specificaties.
Gisteren de Pana TH-42PY70F verkocht voor 700€
Ik zat eerst te denken aan de Pioneer, maar qua prijs-kwaliteits verhouding, toch gekozen voor een Pana, omdat ik om de 2 jaar een andere tv koop

Gekozen voor de Panasonic TX-P46G15E, en bestelt bij:https://www.cameranu.nl/index.php?hg_id=101&sg_id=288.
Koerier komt morgen langs, kan ik mooi met de kerst vakantie genieten ;)
In januari/februari laat ik hem calibreren bij frank, kan ik er weer 2jaar tegen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sjaool schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:28:
Hij zal wel last van retentie hebben, inbranden komt bijna niet meer voor.
Tijdje op "sneeuw" laten staan en het is weg.
Onzin, op mijn Pioneer zijn de randen aan de zijkant op geen enkele wijze meer weg te krijgen, deze zijn gewoon zo "ingebrand" omdat tijdens het naar 4:3 content kijken het gedeelte waar de zwarte balken zaten deze stukken minder lang "aan" hebben gestaan en zodoende het 4:3 gedeelte meer heeft "gesleten".

Enige optie zou zijn juist wél op het gedeelte waar die 4:3 balken zaten nu wel content weer te geven en het midden van het beeld zwart te maken. Dat een plasma geen "inbrand"-effecten meer kan vertonen is gewoon niet waar. Lang genoeg kijken naar 4:3 content en je ziet gewoon de balken aan de zijkant tijdens zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijken jullie zo vaak 4:3? Het is bijna 2010 hor ;) :P Ik heb amper content die in 4:3 is. Eigenlijk alleen de oude seizoenen van Southpark. games en films van na 2000 hebben volgens mij bijna allemaal 16:9 of 21:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:34:
kijken jullie zo vaak 4:3? Het is bijna 2010 hor ;) :P Ik heb amper content die in 4:3 is. Eigenlijk alleen de oude seizoenen van Southpark. games en films van na 2000 hebben volgens mij bijna allemaal 16:9 of 21:9.
Er zijn helaas nog zát 4:3 uitzendingen op tv, en elke stand die het beeld gaat vullen zuigt sowieso dus het is niet anders hè ;) Tijdens breedbeeld uitzendingen zie je niets van die "ingebrande" balken, dus no biggie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seventhseagull
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:22
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:34:
Ik heb laatst nog het eerste seizoen van American Dad, Six Feet Under en The Wire gekocht, en die waren allemaal 4:3. Ik denk dat je van 2000 eerder 2004 kan maken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn American Dad, Six Feet Under en The Wire films? nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het idd vooral series of tv-programma's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:08:
zijn American Dad, Six Feet Under en The Wire films? nee.
Er zijn meer dingen op tv dan alleen films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:47:
Er zijn meer dingen op tv dan alleen films.
Jawel, maar alleen de zwarte balken van series branden in hè, niet die van films. Common knowledge lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Brad Pitt schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:50:
[...]

Jawel, maar alleen de zwarte balken van series branden in hè, niet die van films. Common knowledge lijkt mij ;)
oh ja, stom van mij. Films worden opgenomen met Anti Burn-In Technology (ABIT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:29:
oh ja, stom van mij. Films worden opgenomen met Anti Burn-In Technology (ABIT).
Geniaal!! d:)b _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste gebruikers, even een vraagje over mijn panasonic txp42g10 Bij mijn vorige tv kon ik de interne luidsprekers uitschakelen en via de afstandbediening van mijn tv het externe geluid harder en zachter zetten.
Ik heb nog niet gevonden hoe ik de tv kan vertellen dat de interne speakers uit moeten blijven, en volgens mij kan de uitgang niet veranderen wat betreft volume
Iemand een beter idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Nou wordt het toch wel schaars met de V10 serie. Steeds meer winkels waar de 50" al niet meer leverbaar is en ook niet meer leverbaar zal worden. Jammer, zeker omdat een opvolger pas over 3-4 maanden te verwachten is. Dan misschien geen Panasonic.

Wat mij ook opvalt, is dat veel tv-verkopers hun showmodellen alleen maar aan- of uit kunnen zetten. :O Als je ziet hoe h**rig die tv's staan te spelen. :'( Zo waren we vandaag bij MM in A'dam-noord. Al hun plasma's (Samsung, Panasonic en anderen) stonden te spelen op een-of-andere halfgare eco-mode, zodat een willekeurige lcd (zonder led en geen plasma) die daar naast stond veel helderder, scherper en sprankelender stond te schitteren. Nu is mw Daneel niet overtuigt meer dat het plasma mag zijn... Wel jammer want bij de it's in Zaandam staan de plasma's van Panasonic wel te overtuigen.

Verkoper van MM nam ook totaal geen moeite om iets te verbeteren enne .. volgens hem was de G10 eigenlijk hetzelfde als een V10 alleen dan wat minder netwerkmogelijkheden. Ja, ja.
De V10 modellen die ze nog hadden waren stevig afgeprijst en bijna allemaal showmodellen.

Ik hoop maar dat de specs van de 2010 modellen snel bekend worden, zodat ik kan inschatten of het zin zou kunnen hebben om hier op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij eergisteren een P42S10 gehaald voor 675euro. Ben er heel tevreden mee. Alles ziet er heel mooi uit!

De tv staat op mijn kamer, en de tv maakt toch wel een buzzing geluid. Het komt zeker door het scherm, want bij lichtere beelden wordt het harder en bij donkere beelde verdwijnt het bijna helemaal.
Is dit zo bij al de tv's of hangt het echt af van tv tot tv?

Nu ik mij daar op focus wordt het natuurlijk beter hoorbaar:d. Iemand misschien met dezelfde tv die dit ook heeft of mensen die kunnen zeggen dat dit normaal is? Ik weet gewoon niet of deze tv dit zou mogen hebben of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is normaal, maar als je het contrast rond de 30 zet is het een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daneel schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:17:
Ik hoop maar dat de specs van de 2010 modellen snel bekend worden, zodat ik kan inschatten of het zin zou kunnen hebben om hier op te wachten.
...nog maar een ruime 2 weekjes... op de CES in Las Vegas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit viel me ook op bij alle plasma's in de MM Adam Noord, ze staan op Eco mode waar je een gele gloed over het beeld krijgt. Hoeveel kost de V10 nu? Toen ik in november keek was ie 1450 Euro.

Ik heb hem 3 weken geleden bij de Wehkamp gehaald voor 1250 en incl. gratis Blueray speler (deze moet ik nog binnen krijgen). Maar ik moet zeggen *kwijl *kwijl helemaal top die tv. Gamen gaat super en ziet er mooi uit, dvd's spat ervan af (kan niet wachten op me Blueray speler) en UPC HD ziet er gelikt uit.
[b][message=33144143,noline]
Wat mij ook opvalt, is dat veel tv-verkopers hun showmodellen alleen maar aan- of uit kunnen zetten. :O Als je ziet hoe h**rig die tv's staan te spelen. :'( Zo waren we vandaag bij MM in A'dam-noord. Al hun plasma's (Samsung, Panasonic en anderen) stonden te spelen op een-of-andere halfgare eco-mode, zodat een willekeurige lcd (zonder led en geen plasma) die daar naast stond veel helderder, scherper en sprankelender stond te schitteren. Nu is mw Daneel niet overtuigt meer dat het plasma mag zijn... Wel jammer want bij de it's in Zaandam staan de plasma's van Panasonic wel te overtuigen.

Verkoper van MM nam ook totaal geen moeite om iets te verbeteren enne .. volgens hem was de G10 eigenlijk hetzelfde als een V10 alleen dan wat minder netwerkmogelijkheden. Ja, ja.
De V10 modellen die ze nog hadden waren stevig afgeprijst en bijna allemaal showmodellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Brad Pitt schreef op maandag 21 december 2009 @ 01:44:
[...]

Onzin, op mijn Pioneer zijn de randen aan de zijkant op geen enkele wijze meer weg te krijgen, deze zijn gewoon zo "ingebrand" omdat tijdens het naar 4:3 content kijken het gedeelte waar de zwarte balken zaten deze stukken minder lang "aan" hebben gestaan en zodoende het 4:3 gedeelte meer heeft "gesleten".

Enige optie zou zijn juist wél op het gedeelte waar die 4:3 balken zaten nu wel content weer te geven en het midden van het beeld zwart te maken. Dat een plasma geen "inbrand"-effecten meer kan vertonen is gewoon niet waar. Lang genoeg kijken naar 4:3 content en je ziet gewoon de balken aan de zijkant tijdens zwart beeld.
Dan wordt het tijd om eens wat anders te proberen.
Zo heb je een PixelProtector DVD die je een aantal uur kunt laten draaien.
Dit is zo'n geval van baat het niet...

Maar om het nu meteen af te doen als onzin is wel heel kort door de bocht. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sjaool schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:19:
Maar om het nu meteen af te doen als onzin is wel heel kort door de bocht. ;)
Het is onzin om te stellen dat moderne plasma's hier geen last meer van hebben. Niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:43:
Ik heb mij eergisteren een P42S10 gehaald voor 675euro. Ben er heel tevreden mee. Alles ziet er heel mooi uit!

De tv staat op mijn kamer, en de tv maakt toch wel een buzzing geluid. Het komt zeker door het scherm, want bij lichtere beelden wordt het harder en bij donkere beelde verdwijnt het bijna helemaal.
Is dit zo bij al de tv's of hangt het echt af van tv tot tv?

Nu ik mij daar op focus wordt het natuurlijk beter hoorbaar:d. Iemand misschien met dezelfde tv die dit ook heeft of mensen die kunnen zeggen dat dit normaal is? Ik weet gewoon niet of deze tv dit zou mogen hebben of niet?
My dutch writing skill is pretty bad, so in order to not confuse you. I post in English. Het spijt me!

I want to buy p50v10 and I have been watching the price on vergelijk, tweakers and kiesgeurig.
The price has been going UP and stores are out of stock. What's going on? I don't understand it.
In UK, there is a huge shortage of V10. One online store even told me they stopped producing v10 because a new model is coming in March. That doesn't make any sense.
Anyone has any idea? I really like that TV, but don't feel like paying up!
The

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Not only in the UK there is a shortage of the V10 models. To me, it looks like Panasonic is not producing them anymore. Perhaps this is because they have something really nice at the CES. Panasonic does not want to have a lot of expensive V10-models in stock, that no one wants in two weeks time.
(of course this is something i hope)

BTW this can be seen at Samsung as well with their large LED screen tv's. Series 8 is banned because of a patentviolaton, the 55" serie 7 is almost sold out and no longer available (look at the Samsung site, where you can not see the specs of these models anymore)
Again, perhaps because they have some stunnig news at the CES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daneel schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:39:
Not only in the UK there is a shortage of the V10 models. To me, it looks like Panasonic is not producing them anymore. Perhaps this is because they have something really nice at the CES. Panasonic does not want to have a lot of expensive V10-models in stock, that no one wants in two weeks time.
(of course this is something i hope)

BTW this can be seen at Samsung as well with their large LED screen tv's. Series 8 is banned because of a patentviolaton, the 55" serie 7 is almost sold out and no longer available (look at the Samsung site, where you can not see the specs of these models anymore)
Again, perhaps because they have some stunnig news at the CES
Interesting.
what you said can be true if panasonic gonna show a new / better TV with every competitive price, comparable to V10 serie. Then nobody gonna buy V10 any more therefore they don't need to produce it any more just like you said. But since they will show it off in CES in Jan and their new model probably will be in the market maybe march/april. There gonna be such a big demanding gap. People might end up tired of waiting and go for another TV. Unless they are confident that their new model is gonna be a killer TV, it's a shaky strategy.

hmmm.... v10 kopen nu of new model wachten, dat is de vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:22:
[...]

Het is onzin om te stellen dat moderne plasma's hier geen last meer van hebben. Niets meer, niets minder.
Hoeveel uur heb je hier dan naar gekeken als ik vragen mag? Ik heb de hele OZ en Soprano's serie in 4:3 bekeken maar dit is bij mij nog steeds niet het geval. En ook ik ben hier heel erg kritisch in kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
M'n ouders hebben, op aanraden van mij, onlangs de G10 en een PS3 gekocht (prima keuze dacht ik zo).
Alles ziet er geweldig, scherp en warm uit.
Het enige wat ik er niet uit vind zien en dat zal waarschijnlijk een instelling zijn, zijn DVDs.
Je hebt in de PS3 de mogelijkheid om te upscalen naar 1080p maar zowel op 576p en 1080p ziet het beeld er in mijn ogen niet uit, veel te blokkerig en korrelig.
Iemand anders ervaringen met deze combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Je hebt de PS3 via HDMI aangesloten neem ik aan? Het kan ook aan je dvd's liggen, zeker gebrande dvd's zijn hier erg gevoelig voor. En veel dvd's van Dutch Film Works zijn echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
StealthyPeanut schreef op woensdag 23 december 2009 @ 08:38:
Hoeveel uur heb je hier dan naar gekeken als ik vragen mag? Ik heb de hele OZ en Soprano's serie in 4:3 bekeken maar dit is bij mij nog steeds niet het geval. En ook ik ben hier heel erg kritisch in kan ik je vertellen.
Geen idee, dié stats worden in het service menu helaas niet bijgehouden. Kijk elke dag 4:3, dat is niet anders als je gewoon normaal tv kijkt en niet alleen maar films. Nogmaals, tijdens normale content zié je er ook helemaal niets van, alleen als je de kamer zo goed als helemaal verduistert en geen enkele content op het beeld weergeeft zie je dat de 4:3 balken een andere zwart (nou ja, donkergrijs 8) ) waarde hebben dan de rest van het beeld.

Gewoon zoals te verwachten is, het midden heeft nu eenmaal vele honderden uren meer "aan" gestaan dan die balken. Als je echt heel goed kijkt zie je ook zelfs boven en onder dunne balkjes. Kan er wel eens een foto van proberen te maken al is zoiets niet super gemakkelijk weet ik reeds uit ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ja oke, als je je tv op HDMI1 zet zonder signaal bijvoorbeeld. Dan zou ik het bij mij misschien ook kunnen zien.

Maar daarom kijk ik de normale tv ook gewoon breed. Me vriendin ziet haast geen verschil (m.a.w., het boeit haar niet) en ik kijk nauwelijks tv eigenlijk. Ben sowieso blij dat er steeds meer uitzendingen 16:9 worden.

Het punt is denk ik dat je inbranden/image retention hebt maar dat je het gewoon niet ziet als je tv kijkt. Behalve als je op een no-signal kanaal gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:12
Brad Pitt schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:20:
[...]

Geen idee, dié stats worden in het service menu helaas niet bijgehouden.
Is er wel ergens te zien hoeveel uur een TV aan gestaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
StealthyPeanut schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:51:
Ja oke, als je je tv op HDMI1 zet zonder signaal bijvoorbeeld. Dan zou ik het bij mij misschien ook kunnen zien.
Precies, het is er wel, maar eigenlijk boeit het zelden (tijdens heel donkere scenes is een film zie ik het wel).
Maar daarom kijk ik de normale tv ook gewoon breed.
Je bedoelt toch niet in een aspect-ratio vergarende zoomstand!? -O-
Ben sowieso blij dat er steeds meer uitzendingen 16:9 worden.
That's for sure! ;)
Het punt is denk ik dat je inbranden/image retention hebt maar dat je het gewoon niet ziet als je tv kijkt. Behalve als je op een no-signal kanaal gaat staan.
Klopt, en/of een enorme mierenn**ker bent 8)
Flieger schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:54:
Is er wel ergens te zien hoeveel uur een TV aan gestaan heeft?
Ja dat is er bij bijna alle tv's wel ja. Hoe dat bij een Panasonic zit weet ik niet, zal je hier even moeten vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Brad Pitt schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:00:
[...]

Je bedoelt toch niet in een aspect-ratio vergarende zoomstand!? -O-
Ik kijk het niet zo (serie's), maar mijn vriendin wel (normale 4:3 uitzendingen). En zij vindt het niet erg en boeit het niet. Dan vind ik het ook wel oke :). Ik kijk nauwelijks tot geen tv. Soms een film of iets na 8-en, maar dat is sowieso altijd bijna 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Brad Pitt schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:00:
Ja dat is er bij bijna alle tv's wel ja. Hoe dat bij een Panasonic zit weet ik niet, zal je hier even moeten vragen :)
:) Bedankt! Ik zou het wel fijn vinden om op deze manier 100% vast te stellen dat je geen showroommodel krijgt als dat niet is afgesproken. Of is deze teller ook te resetten?

Bij deze:
Weet iemand hoe ik de uren dat het toestel aan gestaan heeft kan weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Just kidding ;) Al kijk je in een zoomstand terwijl de tv op dynamisch staat, prima toch! <nou ja, er zijn grenzen>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dynamisch? Come on! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
De TX-P42V10 is bij Plasmadiscounter weer 'ruim op voorraad'.

Zou de productiestop een onzinverhaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:07:
De TX-P42V10 is bij Plasmadiscounter weer 'ruim op voorraad'.

Zou de productiestop een onzinverhaal zijn?
Van een vrachtwagen gevallen, uit een rode container in de haven of een onzinverhaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog gebruikers die de prijs van een panasonic niets intresseerd???
Ik probeer het nog maar eens

Hallo beste gebruikers, even een vraagje over mijn panasonic txp42g10 Bij mijn vorige tv kon ik de interne luidsprekers uitschakelen en via de afstandbediening van mijn tv het externe geluid harder en zachter zetten.
Ik heb nog niet gevonden hoe ik de tv kan vertellen dat de interne speakers uit moeten blijven, en volgens mij kan de uitgang niet veranderen wat betreft volume
Iemand een beter idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:29:
Iemand een beter idee
Volgens mij kan je op 'Viera Link' op de afstandsbediening drukken en dan in het menu bij 'luidspreker kiezen' voor 'Home Cinema' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net mijn Blu-ray speler binnen na ongeveer 3 weken. Nu iemand zoeken die ik er blij mee kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:16:
Ik kreeg net mijn Blu-ray speler binnen na ongeveer 3 weken. Nu iemand zoeken die ik er blij mee kan maken :)
de zwerver op de hoek van de straat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:20
StealthyPeanut schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:11:
Je hebt de PS3 via HDMI aangesloten neem ik aan? Het kan ook aan je dvd's liggen, zeker gebrande dvd's zijn hier erg gevoelig voor. En veel dvd's van Dutch Film Works zijn echt om te janken.
Ja klopt hij is aangesloten via HDMI.
Het zijn officiele DVDs, in dit geval muziek DVDs, had het getest met een Mike Oldfield (Tubular bell 2 of 3 dat weet ik niet meer), die zou er spik en span uit moeten zien. Maar helaas was erg grof en korrelig.
Nu had ik b.v. Ice Age 3 1080p via PS3 Media Server gespeeld en dat zag er fantastisch uit.
Als iemand me de instellingen van de PS3 (of de G10) kan geven, dan check ik of het hier allemaal wel goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Blijf het erg lastig vinden.
Zit te twijfelen tussen de 37inch txp37c10e of een 32inch HD ready van philips.
Budget is <400 euro dus de c10e valt hier goed binnen.

Waar ik wel mee zit is de reflectie, in de winkel is dit niet waar te nemen.
Op mijn kamer komt opzich veel licht binnen:

-----raam-----------
-----bed----------
+/-2meter afstand
------tv-----

Ik zit dus ongeveer op 2meter afstand van de tv (kan ook iets minder zijn).
Opzich zou je dan zeggen dat 32inch voldoende is, maar met oog op de toekomst(andere kamer) is het mogelijk dat de afstand groter zou kunnen worden.
Iemand advies hiervoor?

Ik wil hem voornamelijk voor Films gaan gebruiken, en ik schaf een xbox360 aan.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:16:
indien gratis zijn er genoeg mensen te vinden of misschien kan je hem kwijt voor 80 euro
Marktplaats etc staat bomvol met deze speler ... rara ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:29:
[...]

indien gratis zijn er genoeg mensen te vinden of misschien kan je hem kwijt voor 80 euro
Staan er maar twee op marktplaats. Voor €80 geef ik hem liever aan mijn moeder cadeau. Ik zal eerst wel familie en vrienden vragen vanwege die overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:33:
[...]Staan er maar twee op marktplaats. [...]
freedzed6 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:29:
[...]indien gratis zijn er genoeg [...]
...wel erg off topic... handel in blu-ray ;) . Graag weer naar Panasonic plasma.... :)
shameblaster schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:49:
Zit te twijfelen tussen de 37inch txp37c10e of een 32inch HD ready van philips.Waar ik wel mee zit is de reflectie, in de winkel is dit niet waar te nemen.
....mbt refelctie problemen is de X-serie een goede. Die heeft hier minder last van.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 22:49 ]

• StealthyPeanut

-----raam-----------
-----bed----------
+/-2meter afstand
------tv-----

Opzich zou je dan zeggen dat 32inch voldoende is, maar met oog op de toekomst(andere kamer) is het mogelijk dat de afstand groter zou kunnen worden.
Iemand advies hiervoor?

Als je nou je budget met enkele euro's uitbreidt, dan zit je op 500 euro en kan je de 37x10 nemen. Deze heeft een betere anti-reflectie laag, iets wat bij jou zeker niet misstaat denk ik. Ik zou sowieso ervoor zorgen dat je gordijnen dicht zijn of dat het op 1 of andere manier verduisterd is.

Je koopt een tv niet voor niks en je zegt zelf, met het oog op de toekomst. Wacht dan nu een maand langer en koop een betere tv ipv nu snel snel een beslissing nemen en straks met veel ergernissen zitten.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

-----raam-----------
-----bed----------
+/-2meter afstand
------tv-----

Iemand advies hiervoor?

Alleen vandaag bij ibood TX-L37U10 voor 479. Is wel LCD, maar misschien dat het wat voor je is.
http://www.ibood.com/nl/n...DHC_geheugenkaart_ingang/

PSN: Shiver23

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
Shiver23 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:07:
[...]

Alleen vandaag bij ibood TX-L37U10 voor 479. Is wel LCD, maar misschien dat het wat voor je is.
http://www.ibood.com/nl/n...DHC_geheugenkaart_ingang/
Zag hem ook op iBood staan ja, maar wat is precies het verschil met de, in de pricewatch populaire, L37G10?
edit: oops ik bedoel in vergelijking met de L37S10 (zelfde prijs-range)
Ik kan over die U10 niets vinden op panasonic.nl, best vreemd..

[ Voor 13% gewijzigd door Gurneyhck op 24-12-2009 11:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gurneyhck schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:14:
[...]TX-L37U10[...]L37G10?[...]ik bedoel in vergelijking met de L37S10 (zelfde prijs-range)
Ik kan over die U10 niets vinden [...]
...aangezien dit allen LCD schermen zijn, is dit helaas niet het juiste draadje voor die vragen en/of discussie....

Wellicht zijn onderstaande draadjes een beter plek voor je vraag:
[TV] Plasma of LCD aanschaffen?
Kiezen tussen Plasma of LCD

Of anders zelf even een verse discussie opstarten... succes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 13:10 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gurneyhck schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:14:
[...]

Zag hem ook op iBood staan ja, maar wat is precies het verschil met de, in de pricewatch populaire, L37G10?
edit: oops ik bedoel in vergelijking met de L37S10 (zelfde prijs-range)
Ik kan over die U10 niets vinden op panasonic.nl, best vreemd..
S10 is ruim 100 euro duurder. Verder zie ik weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Service = -/V + 3x 0

Alleen heb ik ook in het service menu gekeken, kon helaas de branduren niet vinden :?
Flieger schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:33:
[...]

:) Bedankt! Ik zou het wel fijn vinden om op deze manier 100% vast te stellen dat je geen showroommodel krijgt als dat niet is afgesproken. Of is deze teller ook te resetten?

Bij deze:
Weet iemand hoe ik de uren dat het toestel aan gestaan heeft kan weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
pvr schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:01:
Service = -/V + 3x 0

Alleen heb ik ook in het service menu gekeken, kon helaas de branduren niet vinden :?
Ik heb het zojuist even op de X10 geprobeerd maar krijg geen service menu? Volume omlaag + 3x 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

StealthyPeanut schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:00:
[...]

Als je nou je budget met enkele euro's uitbreidt, dan zit je op 500 euro en kan je de 37x10 nemen. Deze heeft een betere anti-reflectie laag, iets wat bij jou zeker niet misstaat denk ik. Ik zou sowieso ervoor zorgen dat je gordijnen dicht zijn of dat het op 1 of andere manier verduisterd is.

Je koopt een tv niet voor niks en je zegt zelf, met het oog op de toekomst. Wacht dan nu een maand langer en koop een betere tv ipv nu snel snel een beslissing nemen en straks met veel ergernissen zitten.
Ik wil er ook een xbox, controller + 2 games bij kopen.
Dus dat komt ook nog eens boven op de 400 euro van de tv vandaar.
Verder heb ik nog overige kosten aan andere dingen, dus laat mijn budget dit niet toe, 400 is echt mijn max voor de tv vandaar.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
pvr schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:01:
Service = -/V + 3x 0

[...]
hoe navigeer je door dat menu dat je als eerst in beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Flieger schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:29:
[...]

Ik heb het zojuist even op de X10 geprobeerd maar krijg geen service menu? Volume omlaag + 3x 0?
-/v knop aan de zijkant van je tv gebruiken, zat eerst ook met de volume en channel knop te spelen.

sorry was de edit knop vergeten te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door badboynova op 26-12-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Vandaag Frank Doorhof gemaild voor een ISF calibratie, voor mijn Panasonic TX-P46G15E
Deze zal 26 Januari plaats vinden.
Ik heb dit 2 jaar geleden ook gedaan met mijn vorige plasma, dus ik weet wat ik er voor terug krijg.
Ik ben nu al erg tevreden over mij Panasonic TX-P46G15E.
Maarja wil toch het onderste uit de kan halen, vandaar de calibratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Kan ik nog het land wijzigen die ik aan het begin heb opgegeven in de TV? Ik heb hem volgens mij op Nederlands gezet toentertijd en nu kan ik niet "over the air" zoeken naar firmware updates (hij zegt altijd dat ik de meest recente heb (2.011) en zoeken naar zenders (FTO in dit geval) gaat ook niet...? hij vindt gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Sinds enkele dagen ben ik ook een trotse bezitter van de 42g10e, wat een TV!! Gister een voetbalwedstrijd op sport1HD gekeken, en ik was echt onder de indruk, superscherp, zelfs bij snelle beelden (i.t.t. mijn vorige LCD). De kleuren zijn ook veel echter (al lijken ze eerst wat minder vel, desaturated, als je een LCD gewend bent). En zwart is écht zwart.

Wat me trouwens ook positief verbaasd is het geluid. Voor een plat scherm vind ik het geluid echt prima te noemen.

Ik hou trouwens niet echt rekening met inbranduren door mijn contrast laag te zetten. Denk dat dat wel wat meevalt, anders hadden ze dat wel in de handleiding vermeld. Als je maar niet de TV niet de hele dag op dezelfde zender hebt met statische delen in beeld, zal het wel wat meevallen. Heb de instellingen nu gewoon op normaal.
Imperium schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:32:
Kan ik nog het land wijzigen die ik aan het begin heb opgegeven in de TV? Ik heb hem volgens mij op Nederlands gezet toentertijd en nu kan ik niet "over the air" zoeken naar firmware updates (hij zegt altijd dat ik de meest recente heb (2.011) en zoeken naar zenders (FTO in dit geval) gaat ook niet...? hij vindt gewoon niks.
Dan moet je de fabrieksinstellingen terugzetten via het menu. Andere manier is er geloof ik niet.

De firmware versie die ik heb is 1.215 en die werkt prima, dus ik laat het mooi zo. Kan ook nergens changelogs vinden voor nieuwere versies..

[ Voor 5% gewijzigd door DJH op 28-12-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 99% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Fastman schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:42:
Een P46S10E, ondersteunt die DTS ?
Ik ben een leek in de praktijk, nu heb ik een oude TV met niks op aangesloten :p

Maar de situatie wordt deze:
HTPC + Blu Ray + Plasma (+eventueel een home cinema sound system, later)

Nu heb ik veel films op de HTPC waar het geluid DTS is, mijn geluidskaart is ook 5.1 of 7.1.
Hoe sluit je dat aan op de TV. Gewoon een HDMI kabeltje ernaartoe en alles werkt?
Omdat ik las dat een P46S10E geen DTS aankan.

Er is ook zoiets als pass-thru. Ik vermoed dat hiermee bedoeld wordt dat de TV het signaal doorgeeft zonder het zelf te verwerken. Klopt dit? Dan zou de aansluiting zo zijn: HTPC met HDMI kabeltje verbonden met de TV en dan "een kabeltje" (welk?) naar het sound system, dat dan wel DTS kan outputten.

Of zie ik dat verkeerd. (zo'n info zou goed staan in een apart topic)
Dat klopt, alleen pass-thru van DTS. Je kan het beste de digital out gebruiken (Toslink), van je HTPC naar de home cinema of via je TV naar je home cinema (zit digital out op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger

Iemand een beter idee
Heeft onderstaande suggestie nog geholpen?
Flieger schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:58:
Volgens mij kan je op 'Viera Link' op de afstandsbediening drukken en dan in het menu bij 'luidspreker kiezen' voor 'Home Cinema' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DJH schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:46:Dat klopt, alleen pass-thru van DTS. Je kan het beste de digital out gebruiken (Toslink), van je HTPC naar de home cinema of via je TV naar je home cinema (zit digital out op).
Weet je dit zeker ? Ik dacht namelijk wegens al die DRM/HDCP onzin dat dit niet mogelijk is :?
Als dit echt kan dan ga ik dit z.s.m. even uitproberen !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2lwudqq.jpg

Iemand een beter idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die initial input veranderen doet het bij mij niet, leek me zo handig maar goed hij blijft met analoog komen als ik de tv aanzet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

nero355 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:36:
[...]

Weet je dit zeker ? Ik dacht namelijk wegens al die DRM/HDCP onzin dat dit niet mogelijk is :?
Als dit echt kan dan ga ik dit z.s.m. even uitproberen !!
Mmh, weet het niet 100% zeker...

Iemand anders misschien?
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
Die initial input veranderen doet het bij mij niet, leek me zo handig maar goed hij blijft met analoog komen als ik de tv aanzet.....
Bij mij wel :) heb em nu standaard op hdmi1 staan, werkt prima.

[ Voor 32% gewijzigd door DJH op 28-12-2009 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hmm, ik ben wel erg nieuwsgierig wat de CES gaat brengen: nieuws: Nieuwe plasmafabriek Panasonic voltooid
3Dtv, nieuwe fosforsamenstellingen en een nieuwe display-technologie ontwikkeld waarmee het 'nagloeien' van pixels wordt tegengegaan
Sta echt op het punt om nog een 42G of V10 te halen, maar wachten lijkt zo langzamerhand toch een betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Ik ben ook erg nieuwsgierig. Ik ben juist wel nog voor de V10 gegaan. Wachten tot april/mei was voor mij geen optie. In 3D ben ik niet geïnteresseerd. Ik ben benieuwd of ze verder nog grote stappen gemaakt hebben. En naar de prijs natuurlijk.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste