Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:15:
[...]

Heeft onderstaande suggestie nog geholpen?

[...]
Helaas heeft je suggestie niet geholpen, als ik op vierralink klik krijg ik alleen speler te zien, die ik vervolgens aan kan zetten, maar verder niets in te stellen, of doe ik het verkeerd

groet bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Echt geweldig om te zien dat Panasonic als 1 van de weinige nog echt in de plasmatechniek investeert en gelooft. Ik zou er echt niet aan moeten denken om een LCD tv te moeten kopen over een tijd omdat er gewoon te weinig mensen zijn die plasma's kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

StealthyPeanut schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:18:
Echt geweldig om te zien dat Panasonic als 1 van de weinige nog echt in de plasmatechniek investeert en gelooft. Ik zou er echt niet aan moeten denken om een LCD tv te moeten kopen over een tijd omdat er gewoon te weinig mensen zijn die plasma's kopen.
Tja, aan bijna iedereen wie je zegt dat je een nieuwe Plasma tv hebt, zegt men: Worden die nog gemaakt? Die gaan toch uit de handel? Die nemen toch heel veel stroom?

Die reputatie heeft Plasma :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DJH schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:17:
[...]

Tja, aan bijna iedereen wie je zegt dat je een nieuwe Plasma tv hebt, zegt men: Worden die nog gemaakt? Die gaan toch uit de handel? Die nemen toch heel veel stroom?

Die reputatie heeft Plasma :/
Ze proberen er nu ook een andere naam voor in te voeren met NeoPDP, maar dat wil nog niet echt lukken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

bertwemmenhove

Zoals ik hierboven heb laten zien in hotelmode, heb je daar al naar gekeken.
Je kan in hotelmode je volume op 0 zetten.
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:46:
[...]

Helaas heeft je suggestie niet geholpen, als ik op vierralink klik krijg ik alleen speler te zien, die ik vervolgens aan kan zetten, maar verder niets in te stellen, of doe ik het verkeerd

groet bert

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit ook de juiste topic voor vragen over de lcd's van panasonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nee, volgens mij niet. Alleen plasma tv's.
Shiver23 schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:23:
[...]

Ze proberen er nu ook een andere naam voor in te voeren met NeoPDP, maar dat wil nog niet echt lukken.
Precies wat je zegt. Vrienden van me hebben dit weekend voor 2500!! euro een Philips tv gekocht. Het ambilight vonden ze er wel leuk uitzien. Kom ik daar gisteren aan, staat de ambilight uit -> "ja, we vinden het toch wel wat druk zo thuis". En ook nog een opmerking -> "in de winkel zag het er echt wel veel beter uit".

Wat wil je als je in de winkel een Bluray zit te bekijken in een overbelichte winkel. Ook al heb ik ze proberen te overtuigen dat ze een plasma moeten overwegen. Mocht niet baten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:06:
Is dit ook de juiste topic voor vragen over de lcd's van panasonic?
Nope, deze is voor plasma

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Het valt me op dat bij het bekijken van een BD film ik het schermformaat niet kan aanpassen. Ik kan nergens vinden waarom dat is. En ik wil zo graag van die ellendige 21:9 balken af. Dan mis ik maar een stukje aan de zijkant. Ik heb een G10 met meegeleverde DB-60 BD speler.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Je kan je aspect van je tv gewoon aanpassen toch? Als je die dan op Zoom1 of 2 zet ben je ervanaf. Het beeld klopt niet meer, maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
StealthyPeanut schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:46:
Je kan je aspect van je tv gewoon aanpassen toch? Als je die dan op Zoom1 of 2 zet ben je ervanaf. Het beeld klopt niet meer, maar dat terzijde :)
nee dat kan dus niet. Bij zowel de tv als bij de BD speler kan ik geen aspect aanpassen...

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:46:
Idd. Klik op je afstandbediening op aspectratio(a/r). En kies dat zoom2. Deze zoom zorgt ervoor dat de verhoudingen juist blijven. Zoom1 rekt de zijkanten niet mee. Maar zou persoonlijk niet gaan zoomen en de blaken maar voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:08:
[...]
Idd. Klik op je afstandbediening op aspectratio(a/r). En kies dat zoom2. Deze zoom zorgt ervoor dat de verhoudingen juist blijven. Zoom1 rekt de zijkanten niet mee. Maar zou persoonlijk niet gaan zoomen en de blaken maar voor lief nemen.
Hmm.. vreemd genoeg werkt het aspect menu niet altijd. Ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan met al die afstandsbedieningen :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barr
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-01 20:05
Weet één van de tweakers misschien waarom alle prijzen van de 50v10 uit de pricewatch zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Hey tweakers,

Ik heb de P42S10 gekocht, alles aangesloten en werkt prima.. Alleen heb ik xbox via hdmi aangesloten, en op de tv de optische kabel naar mijn logitech Z5500 doorgestuurd. Nu krijgt de Z5500 echter geen dolby digital of DTS meer, alleen stereogeluid... Kan je dit nog ergens instellen? Of kan ik via de optische uitgang alleen stereo doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Alleen stereo, je moet de optische kabel direct van je 360 naar je Z-5500 laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand mij misschien helpen?
Heb sinds 2 weken een Panasonic TX-P46G10 thuis. Geweldig beeld overigens!

Geïnstalleerd met een Alphcrypt module met Ziggo kaart.(DVB-C, land Zweden)
Alles werkt prima, krijg via automatisch afstemmenu ook gewoon alle zenders binnen.
Automatisch kanaalbericht heb ik uitgezet.

Toch raak ik binnen een dag, wel stapsgewijs, alles zenders :? :? weer kwijt.
Moet dan alle zenders weer opnieuw binnenhalen.

Doe ik iets verkeerd?

Bedankt vast voor de input!

mvg,
Avantti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28
Pkunk schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:
Het valt me op dat bij het bekijken van een BD film ik het schermformaat niet kan aanpassen. Ik kan nergens vinden waarom dat is. En ik wil zo graag van die ellendige 21:9 balken af. Dan mis ik maar een stukje aan de zijkant. Ik heb een G10 met meegeleverde DB-60 BD speler.
Ik blijf zeggen dat je het eigenlijk met die balken zou moeten kijken. Dat is nu eenmaal zoals het bedoeld is.

Ik kan maar 3 redenen bedenken waarom de Zoom het niet doet:

- de tv staat op THX stand, maar ik geloof dat die niet op de G serie zit?
- je hebt de Beeldscan uitstaan en dus de 1;1 Pixelmapping aanstaan
- de tv staat op een stand waarbij deze een 24p herkent en expres niets aan het beeld kan rekken. Misschien door de combinatie van blu-ray/hdmi of kan er bij hdmi helemaal niet gerekt worden. Ik weet het niet zeker.
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:09:
Hallo,

Kan iemand mij misschien helpen?

Alles werkt prima, krijg via automatisch afstemmenu ook gewoon alle zenders binnen.

Toch raak ik binnen een dag, wel stapsgewijs, alles zenders :? :? weer kwijt.
Moet dan alle zenders weer opnieuw binnenhalen.

Doe ik iets verkeerd?

Bedankt vast voor de input!

mvg,
Avantti
De automatische updates moeten worden uitgezet, anders moet je idd iedere dag de zenders opnieuw zoeken.

[ Voor 34% gewijzigd door Ferry34 op 30-12-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Barr schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:05:
Weet één van de tweakers misschien waarom alle prijzen van de 50v10 uit de pricewatch zijn? ;)
Misschien wel omdat ze op zijn, uitverkocht, niet meer leverbaar zijn? Ze worden in elk geval niet meer gemaakt. Het wachten is nu op de CES van begin januari, voor er een vervanger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Daneel schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:49:
[...]

Misschien wel omdat ze op zijn, uitverkocht, niet meer leverbaar zijn? Ze worden in elk geval niet meer gemaakt. Het wachten is nu op de CES van begin januari, voor er een vervanger is.
Vreemd genoeg berichtten de meeste winkels dan wel weer dat ze half januari nieuwe voorraad verwachten.
Ikzelf ben ook zoekende, en heb m gelukkig ook pas half januari nodig.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkele dagen geleden de P37X10 gekocht. Aangezien ik het niet prettig vind om tv/films te kijken op een (goedkoper) LCD scherm, heb ik voor plasma gekozen (voor gamen vind ik het wel prima). Ik denk dat je met een budget van rond de € 500, met de x10 de beste aankoop doet! Zelfs mijn analoge kabelsignaal geeft hij prima weer. Ook games op de ps2 zien er nog best goed uit. Met een LCD tv in deze prijsklasse krijg je dat gewoon niet, naar mijn mening. Ik ben erg benieuwd naar hoe hij HD content weergeeft. Ik hoop dit snel te kunnen proberen. :)
Qua retentie vind ik het ook heel erg meevallen. Je moet behoorlijk je best doen om het te kunnen zien. Pas toen ik mijn kamer compleet verduisterde, en toen de tv uitzette, zag ik het logo van een zender nog 'nagloeien'. Maar ook dat was snel verdwenen.

Verwijderd

Bedankt voor de reactie,

Wat bedoel je dan met "automatische updates" Is dat niet hetzelfde als "automatisch kanaalbericht", want die kan en heb ik inderdaad op "Uit' staan.

mvg,
Avantti
Ferry34 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:13:
[...]

Ik blijf zeggen dat je het eigenlijk met die balken zou moeten kijken. Dat is nu eenmaal zoals het bedoeld is.

Ik kan maar 3 redenen bedenken waarom de Zoom het niet doet:

- de tv staat op THX stand, maar ik geloof dat die niet op de G serie zit?
- je hebt de Beeldscan uitstaan en dus de 1;1 Pixelmapping aanstaan
- de tv staat op een stand waarbij deze een 24p herkent en expres niets aan het beeld kan rekken. Misschien door de combinatie van blu-ray/hdmi of kan er bij hdmi helemaal niet gerekt worden. Ik weet het niet zeker.

[...]

De automatische updates moeten worden uitgezet, anders moet je idd iedere dag de zenders opnieuw zoeken.

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
@philipnorth: Ik zie alleen maar dat ze niet meer leverbaar zijn en daar waar nog wel voorraad is (bij MediaMarkt bijvoorbeeld), staat de V10 serie tegen uitverkoopprijzen. Dat zijn dan vaak wel de showmodellen en die wil ik liever niet.
Het is ook wel raar dat deze (show)modellen in de uitverkoop gaan, als de verkoop in januari weer gewoon verder gaat.

Een soortgelijke situatie zie je ook bij Samsung met hun LED serie. Alle grote modellen verdwijnen (zelfs van hun site). De serie 8 is om een andere reden niet meer leverbaar (patentbreuk). Maar verder geeft Samsung ook alle blijk van het opruimen van hun dure/grote modellen, om plaats te maken voor de nieuwe modellen die binnenkort aangekondigd gaan worden.

Een klein tipje van de sluier, dat beide merken geven, is dat ze zwaar inzetten op HD-3D. Bovendien heeft Panasonic op de vorige CES beloofd, dat het energieverbuik van de 2010 modellen 25% minder energie zouden verbuiken dan de huidige 2009 modellen.

Als beide merken op de CES bijzondere aankondigingen doen, raken ze hun "oude" modellen slecht kwijt en daarom gaan de dure "oudjes" er nu al uit.

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 17:17
Ik heb ook begrepen dat er in januari nog V10's geleverd gaan worden. Daarvan heb ik er één gereserveerd/besteld. Nu wil ik er 100% zeker van zijn dat ik geen showmodel krijg. Iemand tips hoe dit is vast te stellen?

Verwijderd

Er zal dan een gesloten (verzegelde) doos om zitten?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Of in het Hotel-menu kijken naar het aantal power-on hours? :)

Nickname does not reflect reality

• Flieger
Een gesloten doos of verzegeling kan de winkel zelf ook wel (na)maken, denk ik?

In het hotel-menu is de navigatie me nog wat onduidelijk. Ik heb alvast wat geoefend op een X10, maar kan hier nergens het aantal power-on hours vinden.

Zou dit ook niet gereset kunnen worden? Of ben ik nu te achterdochtig?

Verwijderd

Flieger schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:35:
Een gesloten doos of verzegeling kan de winkel zelf ook wel (na)maken, denk ik?

In het hotel-menu is de navigatie me nog wat onduidelijk. Ik heb alvast wat geoefend op een X10, maar kan hier nergens het aantal power-on hours vinden.

Zou dit ook niet gereset kunnen worden? Of ben ik nu te achterdochtig?
Op de X10:

1. Houd op de televisie zelf de knop -/V ingedrukt, en druk op de afstandsbediening 3x op 0. In beeld verschijnt nu "Start adjustment menu", en na een tijdje verschijnt het service menu.

2. Druk op 2, er staat nu SRV-TOOL in beeld. Druk op OK

3. Ga nu naar onderen met de pijl omlaag knop, totdat je op PTCT staat. Ga nu naar rechts met de pijl naar rechts knop (zodat je in het vakje naast PTCT staat)

4. Houd nu de mute knop ingedrukt, totdat je de tijd in beeld ziet (in Uren:Minuten)

5. Om weer uit het menu te gaan, houd je de Exit knop ingedrukt.

• Flieger
Dat ga ik snel uitproberen! Bedankt!

Kan dit ook gereset worden?

Verwijderd

Wat betreft de tijd dat de TV gelopen heeft loopt het bij mij iets anders, ik heb een Pana TX-P42V!0. Om in het Service menu vooruit te komen naar SRV-Tool moet je bij mij op de afstandbediening telkens met cijfer 1 voorwaarts gaan, tot je na de 5e keer in de SRV-Tool komt.

Voor de rest klopt het precies wat in de voorgaande post staat.

Bij mij stond ie vandaag op TIME 224:45 en COUNT 109. Ik kan dus nu eindelijk de instellingen omhoog draaien (zie eerdere posts over de aanbevolen instellingen).

Succes !http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Flieger schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:42:
Ik heb ook begrepen dat er in januari nog V10's geleverd gaan worden. Daarvan heb ik er één gereserveerd/besteld. Nu wil ik er 100% zeker van zijn dat ik geen showmodel krijg. Iemand tips hoe dit is vast te stellen?
Mag ik vragen waar je deze besteld/gereserveerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06
philipnorth schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 10:35:
[...]

Haagtechno heeft er geen een meer staan in ieder geval.. moet import model zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen

Ikzelf ben nog heel nieuw op dit forum, maar ik zit al onmiddellijk met een vraagje... Ik zou graag een upgrade doen aan het visuele gedeelte van mijn setup. Momenteel heb ik een 4 jaar oude 32" LCD Sony tv, en zou graag groter gaan... (42" met een kijkafstand van 2.5meter) Na heel wat opzoeken kom ik overal tegen dat ik met mijn eisen zeker eens moet gaan kijken naar een Panasonic toestel.

Dit heb ik de afgelopen weken dan ook gedaan, maar ik geraak er niet uit welke ik moet nemen...
De TV gaat gebruikt worden in combinatie met een PS3, Popcorn, Panasonic BR en een hele home cinema set van Wharfedale / Onkyo / BK Electronics...

Welke zouden jullie mij aanraden? De 42G10 of de 42V10?

Groetjes
Kurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:23:
Hey iedereen

Ikzelf ben nog heel nieuw op dit forum, maar ik zit al onmiddellijk met een vraagje... Ik zou graag een upgrade doen aan het visuele gedeelte van mijn setup. Momenteel heb ik een 4 jaar oude 32" LCD Sony tv, en zou graag groter gaan... (42" met een kijkafstand van 2.5meter) Na heel wat opzoeken kom ik overal tegen dat ik met mijn eisen zeker eens moet gaan kijken naar een Panasonic toestel.

Dit heb ik de afgelopen weken dan ook gedaan, maar ik geraak er niet uit welke ik moet nemen...
De TV gaat gebruikt worden in combinatie met een PS3, Popcorn, Panasonic BR en een hele home cinema set van Wharfedale / Onkyo / BK Electronics...

Welke zouden jullie mij aanraden? De 42G10 of de 42V10?

Groetjes
Kurt
Wat ga je er voornamelijk mee doen? TV kijken? DVD/Blu-ray? Als je THX wil en wat extra features moet je de V10 nemen. Als je alleen een goed scherm wil zonder al te veel poespas kan je beter voor de G10 gaan. Als die nog te krijgen zijn (zie ook eerdere replies).

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh het wordt echt enorm veel gebruikt thuis, vriendin die vooral wat tv ziet savonds en ik die br en popcorn draai en wat games speelt ... Dus echt voor alles wat ...

De G10 gaat die eruit misschien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zou ik overwegen om een LCD nog aan te schaffen, zou dan gaan om een Sony KDL-40W5500 ...
Eventueel misschien nog een 46 versie ervan...

Maar haalt deze tv het van de G10 / V10 series voor mijn gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Kort en bondig;

Qua beeldkwaliteit haalt de Sony het niet bij de Panasonic, in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:52:
Ook zou ik overwegen om een LCD nog aan te schaffen, zou dan gaan om een Sony KDL-40W5500 ...
Eventueel misschien nog een 46 versie ervan...

Maar haalt deze tv het van de G10 / V10 series voor mijn gebruik?
Ik denk dat je tegenwoordig sowiso niet snel een miskoop doet hoor. Het is gewoon een kwestie van afwegen welke dingen voor jou belangrijk zijn. Lees er gewoon even wat reviews ;) op na en streep alle min en plus punten tegen elkaar weg. Een collega van me heeft de Sony 40W5500 en dat is heel mooi beeld en erg handige features, vooral als je er een PS3 bij hebt. Ik kan je alvast wel zeggen dat ik m'n G10 met een soortgelijke setup gebruik als jij en ik ben er erg blij mee.

offtopic:
je kan je post ook editten he? daar hebben ze zo'n knop voor rechtsboven ;)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg 1 ste week maart nieuwe meubels en natuurlijk moet er oook een nieuwe tv komen.

kijkafstand 5 meter.

ik dacht koop de 9704 52 was er eigenlijk helemaal uit. maar door de vele verhalen over kijkhoek, toch een beetje huiverig geworden.

Twijfel nu dan ook tussen een 50 inch v serie pana (of zelfs de 2010 serie die begin maart moet komen )of de 9704 52.

Is het gamen geen probleem op plasma, spelen soms weleens 2-3 uur hetzelfde spel met bv vast wapen saldo. Ben dan toch een beetje huiverig voor inbranden.

.
ps iemand nog tips voor home cinema set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor je antwoord Loonens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pkunk je review had ik ook al gelezen, heel duidelijk! Dank je wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:13:
Dank je wel voor je antwoord Loonens
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:19:
@pkunk je review had ik ook al gelezen, heel duidelijk! Dank je wel!!!
...beste Kurtjew...je hoeft op dit forum niet te bedanken. En gebruik de 'edit' knop om een
berichtje bij te voegen/verandering toe te passen in je direct voorgaande boodschap ;)
Verder welkom natuurlijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhhh oki :)

De knoop is doorgehakt, we gaan gaan voor de Panasonic TX-P46G10E ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 12:28

MrDry

Desperados!

Wat kan ik met de ingebouwde DTS/DD decoder in de TX-P46GA11 / G10

Mijn TviX M4100 ondersteund bij het gebruik van de laatste firmware alleen maat DTS through. Ik heb (nog) geen reciever die DTS/DD ondersteund maar alleen Dolby Prologic.

Ik wil dus dat het geluid digitaal (via HDMI) naar mn TV gaat en dan analoog (via een cinch kabel) naar mn reciever gaat. Dolby Prologic maakt er dan evengoed nog best een leuk geluidje van....

Maar ik heb het gevoel dat mn TV er niets mee doet.

Als ik mn HD Decoder (Samsung H360R) op Dolby digital audio uit zet dan heb ik ook geen geluid bij de HD kanalen waar ook DD geluid bij zit.

Kan ik die decoder ergens aanzetten?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 98% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
philipnorth schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 10:35:

Media Markt Utrecht. De nieuwe levering zou in januari binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:37
Hier een grappig stukje over panasonic plasma's!

Het blijven hele goede TV's ook al moet je hem soms fixen.

http://www.eevblog.com/20...anasonic-plasma-tvs-suck/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastman schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:50:
[...]

Vandaag ook gekocht in winkel van vandenborre.be voor 999 euro in 'solden'. ben benieuwd
Ja hier ga ik hem morgen ook bestellen :)
Locale audio boer kon niet aan deze prijs tippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Flieger schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:55:
[...]

Media Markt Utrecht. De nieuwe levering zou in januari binnenkomen.
Hmm, da's idd nog een idee, om via de MM te kijken, kan een interessante deal worden in mijn geval (nieuw huis, en hoop nieuwe dingen, wasmachine, droger, receiver, tv, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
philipnorth schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:31:
Hmm, da's idd nog een idee, om via de MM te kijken, kan een interessante deal worden in mijn geval (nieuw huis, en hoop nieuwe dingen, wasmachine, droger, receiver, tv, etc)
Same here. :) Aardige deal kunnen sluiten. Al geloof ik het pas echt zodra ik de televisie in bezit heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:36

immetjes

HIER is BERN-E

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:09:
...

...
Ziggo gaat volgens digitalekabeltelevisie vanaf 2 febr. 2010 de alphacrypt modules blokkeren:
http://www.digitalekabelt...blokkeert_alphacryp.shtml

Dus bespaar je de moeite maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 99% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ruward schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:39:
[...]

Ziggo gaat volgens digitalekabeltelevisie vanaf 2 febr. 2010 de alphacrypt modules blokkeren:
http://www.digitalekabelt...blokkeert_alphacryp.shtml

Dus bespaar je de moeite maar.
Dat geldt alleen voor CI+ compatible toestellen en dus niet voor de Panasonics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Fastman schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:58:
[...]

ik vraag altijd en overal korting :)
we hebben 4000 euro elek apparaten gekocht en bovenop de solden een 4% korting gekregen na aandringen. de korting had code >2500 dus dat zal voor iedereen gaan boven dit bedrag.

al had ik het alleen nog "vuiler" gespeeld (ouders vriendin waren mee..)
het was 4070€ toen de bon opgemaakt werd
na 2uur kiezen. ik zou net voor betaling zeggen: 4000
of ik ben weg ;) er zit genoeg marge op hun producten
Dat valt nog best mee. Ik kocht mijn 42PX80 tegelijk met een vriend van me, hij stond voor 1200 euro in de winkels. Geen enkele winkel wilde er veel af doen, alleen de BCC was bereid te praten. We kregen ze mee voor 930 euro per stuk _O_. Echt een topdag. Week erna naar de BCC voor witgoed, totaal 1800 euro en ook voor 1500 euro meegekregen. Als je weet wat je moet zeggen is het allemaal niet zo lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

StealthyPeanut schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:05:
[...]

Dat valt nog best mee. Ik kocht mijn 42PX80 tegelijk met een vriend van me, hij stond voor 1200 euro in de winkels. Geen enkele winkel wilde er veel af doen, alleen de BCC was bereid te praten. We kregen ze mee voor 930 euro per stuk _O_. Echt een topdag. Week erna naar de BCC voor witgoed, totaal 1800 euro en ook voor 1500 euro meegekregen. Als je weet wat je moet zeggen is het allemaal niet zo lastig :)
Wat moet je dan zeggen..... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer heb je die px80 gekocht? ik heb hem nu een jaar en hij kostte mij 650 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
StealthyPeanut schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:05:
[...]

is 930 euro voor een px80 nog steeds geen hoge afzetprijs? :) Volgens mij betaalde ik evenveel voor m'n pz80 bij mediamarkt (door stukke pixels om laten ruilen voor een G10) dus helemaal een goede deal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 46G10 ben ik vandaag gaan bestellen en woensdag komen ze het toestel leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Lol, hij is in april vorig jaar gekocht, en toen waren die tv's bij webshops 930 euro maar in alle winkels 1200 euro.

Sowieso eerst de prijs bij webshops bekijken en dan beginnen over marges en ik had dan het geluk dat ik er 2 tegelijk kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
StealthyPeanut schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:22:
Lol, hij is in april vorig jaar gekocht, en toen waren die tv's bij webshops 930 euro maar in alle winkels 1200 euro.

Sowieso eerst de prijs bij webshops bekijken en dan beginnen over marges en ik had dan het geluk dat ik er 2 tegelijk kon kopen.
Dat klopt niet want ik heb in december 2008 mijn pz80 gekocht voor 999 bij mediamarkt (winkelprijs). In februari werd mijn pz80 omgeruild voor een G10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem toch 650 euro gekocht in beuningen bij digitalstreet. niks onderhandeld gewoon normale prijs daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik bedoel vorig jaar = April 2008. Ben nog niet gewend dat het 2010 is :>

[ Voor 37% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-01-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok. dacht ik al. well lekker tvtje. maar toch heb ik het idee dat sommige lcd tv's soms zwarter zijn. ik weet niet hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ze kunnen inderdaad zwarter zwart produceren, door de backlight/LED's te dimmen. Maaarrrrrr, dan verlies je al de details in dat gebied, iets wat je als filmliefhebber niet wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dan nog. zelfs met led zou plasma donkerder kunnen zijn. maar dan moet je denk ik aan pioneers denken. maar de px80 heeft ook niet echt heel veel detail vergeleken met anders (nieuwere) panasonic plasma tv's.

ps. ik heb zin in de CES.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
StealthyPeanut schreef op zondag 03 januari 2010 @ 21:44:
Ik bedoel vorig jaar = April 2008. Ben nog niet gewend dat het 2010 is :>
lol ok :) ja dan klopt het prima. IK vond het echt al zo raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

Shiver23 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:19:
[...]

Dat geldt alleen voor CI+ compatible toestellen en dus niet voor de Panasonics.
My bad. Idd. Maar dit staat er ook:
Maar het is wel een eerste stap op weg naar het volledig blokkeren van de Alphacrypt, en dat is het uiteindelijke doel van Ziggo.
Ik zit namelijk te twijfelen of ik deze maand van analoog 32" CRT naar een tx-p50g10 digitaal ga overstappen.

Ik denk dat ik wacht op de Pana 2010 modellen die CI+ gecertificeerd zijn. Dit jaar natuurlijk wel duurder dan de 2009 modellen. Maar dat is niet zo'n probleem omdat ik bij de 2009 modellen een losse decorder erbij moet kopen, en die is toch duurder dan een CI+ CAM.

[ Voor 14% gewijzigd door immetjes op 04-01-2010 10:37 . Reden: tx-p50g10 heeft geen DVB-C. CAM CI+ kan dus niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Mn 42PX80 vorig jaar bij de MM Utrecht voor €700 met NL garantie, terwijl ik m in Ámersfoort niet onder de 1000 kon krijgen.Verbaas me nog iedere dag over de prijs/beeldkwaliteitsverhouding :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 04-01-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Loonens, erriezeekanmgn, Adlermann, Ferry34
schreef

[...]X80 [...]...euro [...]..LCD..
....wellicht kunnen de aardige voorgaande hoeveelheid posts over de X80 serie :? , prijzen/aanbiedingen/afdingen 20008 8)7 en wat zaken over LCD |:( in eigen, relevante bestaande of aan te maken topics :)

En verder kunnen we ons gaan opmaken over de CES over 3 dagen, zodat er ook een deeltje met de 2010 modellen kan worden geopend. Is er wellicht iemand die dat op zich wil gaan nemen, want ik heb mijn buik wel vol van de Panasonic topics ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Zal de informatie (en foto's!) over de nieuwe modellen van Panasonic direct op 6 januari naar buiten komen of duurt dit even? Welke website brengt dit nieuws snel? Doet Tweakers verslag van die beurs?

[ Voor 7% gewijzigd door Flieger op 04-01-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flieger schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:25:
Zal de informatie (en foto's!) over de nieuwe modellen van Panasonic direct op 6 januari naar buiten komen of duurt dit even? Welke website brengt dit nieuws snel? Doet Tweakers verslag van die beurs?
...de CES start 7 januari...tot de 10e. Dus daarvoor zal er niet veel zijn, Panansonic kennende, aan info.
De CES kan je volgen via http://www.cesweb.org/
Maar ook de Panasonnic site http://ex-blog.panasonic.co.jp/exhibition/en/ces2010/ is er al wat te vinden.
Voorgaande jaren hadden ze een speciale www met al wat opwarmertjes, maar die heb ik nog niet kunnen vinden... En hier is wat.. http://www.i4u.com/article29487.html
Kortom, zelf even Google-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Bedankt. Had het gelezen, maar zag ook dat Panasonic 6 januari een persconferentie geeft. Ik zie op de frontpage steeds meer CES nieuws, dus wellicht dat Panasonic nieuwtjes hier ook voorbij komen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 22:35

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Weet iemand het verschil tussen de TX-PF46S10 en de TX-P46S10 ?
Ik zie de TX-PF46S10 nu opverschillende webshop te voorschijn komen (oa Redcoon) maar wat is het verschil met de TX-P46S10 dat hem zo'n 30 euro duurde maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flieger schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:47:
Bedankt. Had het gelezen, maar zag ook dat Panasonic 6 januari een persconferentie geeft.
aha,... ja daar heb jij weer gelijk in. Had ik gemist.
We wachten het dus maar (on)geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:35:
aha,... ja daar heb jij weer gelijk in. Had ik gemist.
We wachten het dus maar (on)geduldig af :)
Inderdaad! Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:31

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik hoop dat er vlot wat nieuws wordt aangekondigd, zodat ik een 46g10 op kan halen voor een mooie prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelreno
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 11:42
Ik heb een P50V10 gekocht en daarop een htpc aangesloten.
Nu heb ik voor mijn HTPC een resolutie van 1920x1080 gekozen en een refresh rate van 60hz.
Maar nu wordt mijn beeld van mijn tv niet helemaal gevuld. Er is een rand van ongeveer 1 cm zichtbaar.
Als ik een refresh rate van 24 selecteer dan is wel het beeld helemaal gevuld maar dan is het beeld schokkerig.
Heeft iemand hier ervaring mee of hier een oplossing voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

niq schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:53:
Ik zie de TX-PF46S10 nu opverschillende webshop te voorschijn komen (oa Redcoon) maar wat is het verschil met de TX-P46S10 dat hem zo'n 30 euro duurde maakt?
F is de franse versie, grijze import dus. Gevolg: Geen 2 jaar onsite garantie van Panasonic als je die koopt. TV is wel op Nederlands in te stellen dacht ik. Google eens.

Trouwens als je bij Redcoon koopt heb je zowiezo geen recht op de officiele Panasonic onsite garantie. Dit betekent dat Redcoon alles regelt met het ophalen, repareren en terug brengen van je TV, maar dat transportschade risico voor jou is. En je je TV dus altijd een tijd kwijt bent met problemen. Maak voor jezelf maar uit of je dat het prijsverschil waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
niq schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:53:
Ik zou niet voor redcoon gaan zoals de persoon boven mij ook al uitlegd. Panasonic biedt een vrij goede garantie aan als het een nederlands model is. Hierbij komt een monteur bij je thuis de tv repareren in plaats dat jij moeite moet doen om je tv op te sturen. Met 46" is dat geen pretje.

Eerder in deze topicreeks is er al eens een pdf getoond waarop alle gecertificeerde dealers stonden. Of die up to date is weet ik niet, maar wellicht handig als referentie.
http://www.nougewoon.nl/panasonic/dealers.pdf

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik heb mijn Panasonic TX-P46G15E(NL model) bij Cameranu.nl gekocht, en omdat je er een gratis Blu-ray speler kado bij kreeg, had ik ook gezien dat Cameranu.nl niet tussen de gecertificeerde dealers stonden.
Ik had toen Cameranu.nl gemaild hierover, en dit was hun antwoordt:

Beste pvr,

Wij staat hier inderdaad niet tussen, maar wij delen wel mee aan deze actie.
Wij hebben hiervan ook een melding gemaakt bij Panasonic.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Sandra Menkveld
CameraNU.nl B.V.

Ik heb de coupon met kerst opgestuurt, dus nog ff wachten :O

Ik ben bang dat Redcoon hier echt niet tussen staat, ook al vermelde ze dit :+
morpheus schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:22:
[...]

Ik zou niet voor redcoon gaan zoals de persoon boven mij ook al uitlegd. Panasonic biedt een vrij goede garantie aan als het een nederlands model is. Hierbij komt een monteur bij je thuis de tv repareren in plaats dat jij moeite moet doen om je tv op te sturen. Met 46" is dat geen pretje.

Eerder in deze topicreeks is er al eens een pdf getoond waarop alle gecertificeerde dealers stonden. Of die up to date is weet ik niet, maar wellicht handig als referentie.
http://www.nougewoon.nl/panasonic/dealers.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door pvr op 04-01-2010 23:01 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Het nieuws druppelt binnen:

Een nieuwe bèta van Skype maakt beeldbellen met een resolutie van 1280x720 beeldpunten mogelijk. Panasonic en LG zullen een aantal hd-televisies vanaf de zomer van 2010 standaard met de nieuwe versie van de voip-applicatie uitrusten.

Panasonic integreert Skype in zijn komende hdtv's die met de Viera Cast-internetfunctionaliteit zijn uitgerust. Deze televisies worden medio 2010 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, die gok had ik ook nog wel aangedurfd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Ik eigenlijk ook, maar er werd ook over maart/april gesproken. Dit is toch weer later. Waardoor ik nog minder begrijp dat de productie van de V10 serie al stil zou liggen. Daar hadden ze er toch nog een paar maanden een behoorlijk aantal van kunnen verkopen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Onze oude JVC 66cm tv begint langzaam aan wat kuren te vertonen en daarnaast hebben we een Wii en een XBOX360 en dan merk je in sommige games dat je echt aan het turen bent om nog wat te zien. Nu ben ik met oud en nieuw bij een maatje geweest en die heeft een Pana 2008 model staan.

Nu heb ik eens de informatie over de Pana plasma's hier op GoT en op kieskeurig doorgelezen en daarnaast de handleidingen van mijn Pioneer versterker en de TX-P4*G10 series en ik denk dat ik een goede setup heb bedacht voor mijn toekomstige TV/audio in de huiskamer. Ik heb het volgende in gedachten;

Media Center PC - Video via DVI -> HDMI converter. Audio via SPDIF optical cable direct naar versterker.***
Wii - Component kabel voor Wii aanschaffen en deze op de component ingangen op de Pana aansluiten.
XBOX360 - HDMI kabel van XBOX naar Pana.
Optioneel:
Digitale STB Ziggo - SCART kabel van STB naar Pana.
of
Alphacrypt module en CI optie gebruiken

Verder wil ik alle geluid van de Wii/XBOX360 via de optical out uitgang aansluiten op mn Pioneer versterker (deze heeft 2 optical in ingangen).

Zie ik iets over het hoofd in deze configuratie?

Ik zit daarnaast nog met een paar zaken die voor mij onduidelijk blijven..

- ***Mijn media center heeft dus een SPDIF digital out, zou ik veel aan geluidskwaliteit verliezen als ik ipv de SPDIF uitgang gebruik zou maken van een jack aansluiten van de PC naar de Pana, ipv direct met optical naar mijn versterker?
- Als ik de specificaties op kieskeurig zie en een webshop (voorbeeld bobshop) dan zie ik dat volgens hen de P42G10 wél en de P42G15 niét beschikt over een digitale tuner voor DVB-C. Echter als ik de posts hier lees zit er wel degelijk een DVB-C tuner in de P42G15.
- Is het al zeker dat Ziggo straks het gebruikt van de CI interface de nek omdraait, en dat het nu zonde is om te investeren in een Alphacrypt module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flieger schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
Ik eigenlijk ook, maar er werd ook over maart/april gesproken. Dit is toch weer later.
... mwoh, de standaard modellen zijn er meestal wel al vanaf maart hoor... is al diversen jaren zo. En eigenlijk is de CeBit (2-6 maart 2010) de uitrol- en introductie data voor de modellen in Europa. Is ook al jaren hetzelfde ritueel ;)

Dus 2e week maart zijn ze te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:37
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:23:
[...]
... mwoh, de standaard modellen zijn er meestal wel al vanaf maart hoor... is al diversen jaren zo. En eigenlijk is de CeBit (2-6 maart 2010) de uitrol- en introductie data voor de modellen in Europa. Is ook al jaren hetzelfde ritueel ;)

Dit zie ik anders op T.NET ->
Type TX-P42V10
Eerste prijsvermelding vrijdag 10 april 2009

Maar ja ik ga wachten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
freedzed6 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:13:
[...]Dit zie ik anders op T.NET ->
Type TX-P42V10
Eerste prijsvermelding vrijdag 10 april 2009
[...]... mwoh, de standaard modellen zijn er meestal wel al vanaf maart hoor...
...de V-serie is niet een basismodel :) ...Dat is bijvoorbeeld de X-serie.
En daar staat "Eerste prijsvermelding woensdag 25 maart 2009" ;)

Op 27 februari was er al de 42G10 voor 1299. (bij VandenBorre). En vanaf 9 maart had Correct al 15 modellen in de prijslijst. Lees de oude topics ook maar eens door. Is elk jaar hetzelfde verhaal...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samsung schijnt pioneer's kuro plasmaschermen qua zwartwaardes te evenaren/overtreffen. dus misschien worden dat ook leuke tv's.

maar qua design ben ik niet zo'n fan van samsung (ook niet echt van panasonic maar liever een pana dan een samsung). als ze nou een matzwarte tv met een zo'n klein mogelijke rand zouden maken, dat zou mij het mooist lijken. of gewoon de pioneer design. simpel, strak. daar houd ik van.

hopelijk komen er snel tests en reviews van de nieuwe pana en samsung plasma series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Flieger schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:20:
Ik eigenlijk ook, maar er werd ook over maart/april gesproken. Dit is toch weer later. Waardoor ik nog minder begrijp dat de productie van de V10 serie al stil zou liggen. Daar hadden ze er toch nog een paar maanden een behoorlijk aantal van kunnen verkopen, denk ik.
En wat met de stock van de G10/G15 reeks? Door de V10 eruit te halen moet men naar de lagere klassen gaan. Of het marketing technisch juist is is maar de vraag.

Kan ook net zo goed zijn dat ze de V10 productielijn aan het omstellen zijn en proef draaien voor de nieuwe modellen. (mits het een aparte lijn is etc)

We kunnen weinig hierover zeggen natuurlijk ;)

Ik ben benieuwd wat de 2010 reeks gaat doen en of de 2009 reeks voor een prikje de deur uit gaat. 50" is nog steeds welkom :P

[ Voor 23% gewijzigd door Chevy454 op 06-01-2010 00:56 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Panasonic: Panasonic CES 2010 Press Conference
3:00 PM - 3:45 PM (+9 uur, dus om middernacht begint het)

Kan echt niet wachten. Ik hoop zelf op een 3d-compatible 42" scherm als opvolger van de V-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger

Zoals je zelf al zegt is de V serie geen standaard model. Maar deze is wel als eerste uit productie en de opvolger zal er dus wel pas in april/mei zijn. Daar verbaas ik me over, want mijns inziens was de V10 serie net op stoom qua verkopen.
Chevy454 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:53:
En wat met de stock van de G10/G15 reeks? Door de V10 eruit te halen moet men naar de lagere klassen gaan. Of het marketing technisch juist is is maar de vraag.
Dat is inderdaad maar de vraag. Bovendien is heeft de V10 diverse prijzen te pakken en verkocht/verkoopt nog flink.

We wachten maar af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne 46G10 gaat in de namiddag aankomen, ben eens benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, het lijkt mij niet zo vreemd...

V10 eruit om ruimte te maken voor de volgende basismodellen... Geen vreemde gedachte om de hardlopers iig in productie te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:58
Shiver23 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 07:56:
Panasonic: Panasonic CES 2010 Press Conference
3:00 PM - 3:45 PM (+9 uur, dus om middernacht begint het)

Kan echt niet wachten. Ik hoop zelf op een 3d-compatible 42" scherm als opvolger van de V-serie.
Al een klein voorproefje

http://66.196.80.202/babe...nic-viera-tx-p42g20-.html

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wel een heel lekker voorproefje. Als dit allemaal klopt worden het lange maanden t/m april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, puur technisch zie ik alleen de mediamogelijkheden...

Daar heb ik m'n htpc voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MikeyMan schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:51:
Mjah, puur technisch zie ik alleen de mediamogelijkheden...

Daar heb ik m'n htpc voor...
Extra dun scherm, 3D-compatible, internetmogelijkheden (twitter widget?), en misschien wel het belangrijkste betere zwartwaarden en beweging.

Mediamogelijkheden voor de G-serie is sowieso nieuw, dus ben zeer benieuwd wat de V-serie gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Wanneer worden de (Nederlandse) prijzen meestal bekend? Is dat rond/na de CeBit (2-6 maart 2010) pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Shiver23 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Extra dun scherm, 3D-compatible, internetmogelijkheden (twitter widget?), en misschien wel het belangrijkste betere zwartwaarden en beweging.

Mediamogelijkheden voor de G-serie is sowieso nieuw, dus ben zeer benieuwd wat de V-serie gaat brengen
Zwartwaarden is inderdaad fijn, betere beweging is in mijn ogen relatief.

3d compatible; is dat enigszins bruikbaar zonder 3d bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MikeyMan schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:01:
[...]

Zwartwaarden is inderdaad fijn, betere beweging is in mijn ogen relatief.

3d compatible; is dat enigszins bruikbaar zonder 3d bron?
Nee, maar 3D-spec is klaar en oa de PS3 zal over niet al te lange tijd 3D-compatible gemaakt worden. Verwacht dit jaar de eerste blu-ray's en games die 3D zijn.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste