Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:14

RnB

Ah oké, dat wist ik niet.
Ik heb er idd een pc-monitor aan hangen.
Maar hoe komt het dat tv's het niet ondersteunen en (alle, zoals ik jou uitspraak opvat) pc monitoren wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 18:27
[qu[qu[qu[qu[qu[qu[qu[qu[qu[qu
ymmv schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:29:
[...]

Full RGB moet je enkel aanzetten als de PS3 is aangesloten op een PC-monitor. Er zijn nauwelijks TVs die Full RGB ondersteunen. Als je het dan toch aanzet, is het effect dat wat eerst donker was pikzwart wordt. In plaats van dat je beeld er beter van wordt, raak je al het detail kwijt in donkere stukken op je scherm. Die details krijg je ook niet terug door de helderheid op te schroeven.

Kortom: Zet 'Full RGB' niet aan op TVs, enkel op PC-monitoren.
Oké dit wist ik niet. Bedankt voor je toelichting. Ik had ooit een filmpje op youtube gezien van assassins creed waar ze het verschil lieten zien met RGB full en limited. Het verschil was goed zichtbaar. Dus heb ik het zolang ik de ps3 heb al op full staan. Vandaar dat ik bij gta4 bijna niks meer zag als het donker was. Ik zal het gelijk weer terug op limited zetten als ik thuis ben. Maar kan ik superwhite wel gewoon aan laten? Of kan ik dit ook beter uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
RnB schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:33:
Ah oké, dat wist ik niet.
Ik heb er idd een pc-monitor aan hangen.
Maar hoe komt het dat tv's het niet ondersteunen en (alle, zoals ik jou uitspraak opvat) pc monitoren wel?
Het vergroot de RGB range van 16-235 naar 0-255.

Je moet het alleen aan zetten op de PS3 als je het ook aan kan zetten op je TV. Als er geen instelling voor is op je TV moet je het nooit aanzetten. Dan krijg je het effect wat jij hierboven beschreef dat in donkere stukken je amper wat kan zien want een gedeelte wordt door je TV weggesneden (zwart gemaakt in dit geval).

De meeste nieuwe sony/samsung lcd TVs hebben wel de optie voor Full RGB als je dit aanzet moet je het ook op je PS3 aanzetten anders ziet alles er heel licht en vaag uit.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Net ook de headset even van HQ mode afgehaald, maar dit helpt ook helemaal niks. 8)7

Het vreemde is ook, dat wanneer ik bij Audio Device Settings kijk (met dat balkje wat uitslaat als je praat en waar je het microphone volume in kan stellen) het balkje netjes uit blijft. Behalve als ik praat natuurlijk. Maar door de headset hoor ik wel _ALLES_, klikken op de controller, de fans in me computer, tikken op het toetsenbord, me ouders die beneden praten, echt alles. Het probleem is dat dit ook allemaal te horen is tijdens het gamen. En dat is gewoon belachelijk, want hij zou alleen dingen door moeten laten die het balkje uit laten slaan zeg maar.

Op deze manier is dit ding echt zwaar onbruikbaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Furfoot schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:50:
[...]

Het vergroot de RGB range van 16-235 naar 0-255.

Je moet het alleen aan zetten op de PS3 als je het ook aan kan zetten op je TV. Als er geen instelling voor is op je TV moet je het nooit aanzetten. Dan krijg je het effect wat jij hierboven beschreef dat in donkere stukken je amper wat kan zien want een gedeelte wordt door je TV weggesneden (zwart gemaakt in dit geval).

De meeste nieuwe sony/samsung lcd TVs hebben wel de optie voor Full RGB als je dit aanzet moet je het ook op je PS3 aanzetten anders ziet alles er heel licht en vaag uit.
Ik heb een oude samsung waar de optie niet inzit, maar het effect wat je beschrijft ben ik nog niet tegengekomen. Maar mocht ik het tegenkomen dan weet ik nu iig wat er aan de hand is. Tot die tijd laat ik hem lekker aanstaan :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ooit ook eens die Full RGB mode getest, maar het beeld werd er inderdaad veel te donker van. Dus dat heb ik maar snel weer uitgezet.
Deismyna schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:59:
Net ook de headset even van HQ mode afgehaald, maar dit helpt ook helemaal niks. 8)7
Die HQ Mode zou ik nou juist altijd aan laten staan. Die functie heeft wel degelijk nut :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Nu online
SToRM666 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:05:
[...]

Die HQ Mode zou ik nou juist altijd aan laten staan. Die functie heeft wel degelijk nut :)
Zodat medespelers nog beter kunnen verstaan wat de buren elkaar te melden hebben? 8)7

Wordt hier echt een beetje moe van, denk dat ik maar een PS3 eye ga kopen, want die heeft met zijn 4 ingebouwde microphone imputs geweldige noise cancelation (Sony marketing :r )

Zal je altijd zien, koop je zo een duur ding is de opstelling die ik wil weer niet mogelijk:
chat output -> headset
chat imput -> mic van PS3 eye
Gamesounds -> 5.1 versterker

Zal me echt niks verbazen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10
WeAreLegion schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:11:
Ik heb net die Brutal Legend demo gedaan op de PS3, echt heel erg tof. Ik houd zoiezo al van metal maar ook al houd je er niet van is het zekers een aanrader. Ga hem dan ook zekers halen.
Naar aanleiding van deze post toch ook maar eens die demo gedownload. Heb hem op de XBox 360 ook gelaten voor wat het was. Moet wel zeggen dat ik tot op heden niet van die game had gehoord. Zal straks de bladen er nog eens op na slaan om te zien of daar nog wat in staat wat ik dus gemist heb.

Maar de demo was inderdaad echt tof. Lekkere muziek en gameplay met een flinke dosis humor (en zelfspot). Vraag me alleen af of het niet weer een dertien in een dozijn hack and slash-game gaat worden, want alleen dat metal-gedoe erin is niet echt heel speciaal. Maar ondanks alles spreekt het me toch wel aan. Alleen niet waard om daar geld aan uit te geven als Uncharted 2 een dag later in de winkels ligt. Maar een leuke kandidaat voor als ik weer eens een koopje zoek, want iets in mij zegt dat die game best wel eens snel in prijs kan zakken...

Edit:
Zat dus een hele special van Brütal Legend bij een oude PU. Dus net toch maar even gelezen en volgens hen wodt het toch geen dertien in een dozijn omdat je op een gegeven moment meer vrijheid krijgt. Maar in de demo is daar niets van te merken, dus dat komt wellicht in de full game dan wel. Maar weer een game voor op het "te kopen lijstje".

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 04-10-2009 12:39 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heb het via de search niet kunnen vinden. Na updaten naar de laatste firmware staat er rechtsonderin permanent een klokje (niet die rechtsbovenin met je avatar etc).
Probleem is dat dat klokje echt altijd in beeld is, ook tijdens games en films. Hoe zet ik die klok uit?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deismyna schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:11:
[...]

Zodat medespelers nog beter kunnen verstaan wat de buren elkaar te melden hebben? 8)7

Wordt hier echt een beetje moe van, denk dat ik maar een PS3 eye ga kopen, want die heeft met zijn 4 ingebouwde microphone imputs geweldige noise cancelation (Sony marketing :r )
De PS3 Eye is ook vrij gevoelig wat betreft input hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wimpie schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:24:
Heb het via de search niet kunnen vinden. Na updaten naar de laatste firmware staat er rechtsonderin permanent een klokje (niet die rechtsbovenin met je avatar etc).
Probleem is dat dat klokje echt altijd in beeld is, ook tijdens games en films. Hoe zet ik die klok uit?
Vreemd, ik heb dat niet. Lijkt me dat je iets aan hebt gezet in de settings. Daar zou ik eerst eens gaan zoeken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Heeft iemand in Trine al alle experience gevonden? Bij Ruins of the Perished kon ik 1 flesje niet vinden. Maar nu zag ik een filmpje van de pc-versie dat er op zo'n balk 2 flesjes lagen, en bij mij is dat er maar 1 :S Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:45:
[...]

Vreemd, ik heb dat niet. Lijkt me dat je iets aan hebt gezet in de settings. Daar zou ik eerst eens gaan zoeken.
Het is dus de TV zelf.. :)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik heb sinds vrijdag ook een PS3 Slim (met Fifa10) en ik ben er erg tevreden over. Speelt ook FullHD films goed af, dus mijn server kan weer gaan streamen. Komt toch eigenlijk wel uit sinds dat ik mijn Mediacenter heb verkocht :). Gamen op een TV is ook een verademing itt de PC.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
sky- schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 13:29:
Ik heb sinds vrijdag ook een PS3 Slim (met Fifa10) en ik ben er erg tevreden over. Speelt ook FullHD films goed af, dus mijn server kan weer gaan streamen. Komt toch eigenlijk wel uit sinds dat ik mijn Mediacenter heb verkocht :). Gamen op een TV is ook een verademing itt de PC.
Maar stiekem wel leaven als ik je pwn in FIFA10 :D
Was een leuk potje.Dat potje ervoor ontstond het eerste doelpunt omdat het beeld even stil stond.. Hij registreerde ook een knopje anders dan ik hem bedoeld had waardoor je zo langs verdediging kan lopen... Frustrerend :D

We moeten eens samen kijken voor een Headset; speelt wat fijner als je kan ouwehoeren met elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 04-10-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hopsa, gelijk Fallout 3: GoTY en Operation Flashpoint: Dragon Rising besteld. Heerlijk dat snert weer in NL ;)

Operation Flashpoint ben ik wel erg benieuwd naar, ik zit gewoon te watertanden bij nieuwe video's en hoe vet dat wel niet gaat worden! Hopelijk wordt de game niet vernageld door schreeuw-kiddies die de hele tijd als een gek rondlopen zonder kip zonder kop zonder teamverband. Najah aan de ene kant, hardcore modus zit er niet voor niks in :+

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 03:15
Ik zou wel de zoveelste hier zijn die er over klaagt, maar die psn store is zo onoverzichtelijk als het maar kan! Gelukkig is een US account aanmaken een fluitje van een cent, want daar is het tenminste wel overzichtelijk. Snap niet wat de moeite zou moeten zijn om een aparte sectie te maken voor alle demo's! Scheelt een hoop frustratie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Deismyna schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:27:
[...]

Hoe kan iemand dit nou prima vinden? 8)7 Dan heb je dus echt niet het zelfde probleem als mij. Een headset hoort echt alleen maar dingen op te pikken boven een bepaalde volume hoogte. Als ik in me headset praat klinkt is dat natuurlijk veel harder dan de wind die buiten door de bomen waait. Bij dit laatste hoort de headset/ps3 dus niks door te laten. Zal lekker handig zijn als je straks met 16 man in een server zit en er bij iedereen een constante golf van geluid vandaan komt.
De enige optie is dus om constant je headset te muten, wat natuurlijk belachelijk is. Er bestaat toch wel gewoon zoiets als voice activation op teamspeak (voor de mensen die daar bekend mee zijn). Dus gewoon een balkje waarmee je in kan finetunen dat hij net je stem oppakt, maar verder ook niks. Want al speel ik op volume 1 dan pakt hij nog me ingame geluiden op en slingert ze de server in, lekker asociaal gamen zo :X

Of zoals het ook in de beschrijving staat van dat ding:

[...]

Welke noise cancellation 8)7
Je loopt dat ding wel erg af te kraken moet ik zeggen :P Volgens mij is die van jou gewoon defect, want ik heb ook die headset en ondervind geen van de problemen die jij noemt. Die van mij staat gewoon op HQ mode, en op de headset zelf heb ik het volume op max staan, omdat ik anders de stemmen te zacht hoor. Verder laat hij alleen mijn stem door, omgevingsgeluiden filtert hij er netjes uit. Zelfs als m'n TV hard staat springt hij alleen aan als hij m'n stem hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik zie net dat ik hier nog een tweede ongebruikte MAG-beta code liggen. Iemand interesse? Beta loopt t/m as vrijdag. Laat maar weten via dm :)

EDIT: weggegeven

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 04-10-2009 15:19 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 14:37
*knip*

Ontopic: Uncharted 2 video review super overtuigend! Mooi spel hoor en wat een top scores krijgt deze game! :9~

[ Voor 78% gewijzigd door een moderator op 04-10-2009 15:59 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was die saaie controllers een beetje zat, aangezien bijna alles bij mij thuis grijs en zwart is 8)
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_BRDoos.jpg Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_Blue.jpg Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_Red.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:48:
Was die saaie controllers een beetje zat, aangezien bijna alles bij mij thuis grijs en zwart is 8)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
waar heb je deze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 18:27
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:48:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wow die zien er zeker wel vet uit. Ik vind die rode wel vet! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Nog iemand die weet waar je uncharted 2 goedkoop kunt importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:58
maukoo schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:14:

[...]
Wow die zien er zeker wel vet uit. Ik vind die rode wel vet! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Nog iemand die weet waar je uncharted 2 goedkoop kunt importeren?
http://www.bigdennis.com/...0c6e6f0c5ed39&language=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:45
Pff, ik zie op internet dat het mogelijk moet zijn games naar de HDD te verplaatsen net als op X360.
Ik kan er alleen totaal niet achterkomen waar of hoe. Vind nml dat Fifa10 langzaam laadt..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Nu online
Skire schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:46:
[...]

Je loopt dat ding wel erg af te kraken moet ik zeggen :P Volgens mij is die van jou gewoon defect, want ik heb ook die headset en ondervind geen van de problemen die jij noemt. Die van mij staat gewoon op HQ mode, en op de headset zelf heb ik het volume op max staan, omdat ik anders de stemmen te zacht hoor. Verder laat hij alleen mijn stem door, omgevingsgeluiden filtert hij er netjes uit. Zelfs als m'n TV hard staat springt hij alleen aan als hij m'n stem hoort.
Mja, kben er natuurlijk ook niet echt blij mee. ;)
Anders maar een keertje contact opnemen met Sony, misschien dat die me verder kunnen helpen. Kom op internet namelijk zat topics tegen met het zelfde probleem, maar ook allemaal zonder oplossing :/

Het is natuurlijk niet echt een probleem waar ik zelf last van heb, maar ik heb wel een gruwelijke hekel aan mensen die van alles en nog wat constant de server op slingeren (krijgen ook meteen een mute), voel er dus weinig voor om zelf ook zo'n iemand te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
GAIAjohan schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:32:
Pff, ik zie op internet dat het mogelijk moet zijn games naar de HDD te verplaatsen net als op X360.
Ik kan er alleen totaal niet achterkomen waar of hoe. Vind nml dat Fifa10 langzaam laadt..
Volgens mij kan dat enkel als een game zelf aangeeft dat te ondersteunen. Geloof niet dat je net als bij de X360 elk spel naar HD kunt kopieren.
Mss cache eens leeggooien (kan dat op de PS3 eigenlijk?). Vind dat Fifa 10 juist erg snel laadt namelijk, buiten het initiele opstarten dan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik zie in die webshop nog een voor mij onbekend product.

Afbeeldingslocatie: http://www.bigdennis.com/images/xl/14786.jpg

Zo te zien een ab voor blu-ray & uitschuifbaar toetsenbord. Kost maar 30 euro, heeft iemand ervaring met de kwaliteit van dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
DCFreak schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

[afbeelding]

Zo te zien een ab voor blu-ray & uitschuifbaar toetsenbord. Kost maar 30 euro, heeft iemand ervaring met de kwaliteit van dit ding?
Die ziet er inderdaad handig uit, ben ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Deze had ik van de week ook in de winkel gezien. Weet alleen niet meer of het Bart Smit, E-plaza of Free Record shop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
[...]

[afbeelding]

Review (wel in het duits)
http://www.youtube.com/wa...A&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:45
BM schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Volgens mij kan dat enkel als een game zelf aangeeft dat te ondersteunen. Geloof niet dat je net als bij de X360 elk spel naar HD kunt kopieren.
Mss cache eens leeggooien (kan dat op de PS3 eigenlijk?). Vind dat Fifa 10 juist erg snel laadt namelijk, buiten het initiele opstarten dan.
Hmm ik bedoel met name wanneer je vanuit ene ver menu weer terug gaat naar het 'vorige'. En ook soms in het 'coach' menu, als je dan naar beneden bezig bent dan hapert ie soms omdat ie nog aan het laden is.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

DinoPK schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:09:
Start ps3 op, exact hetzelfde. En ik zie helaas dat het ledje geel kleurt. Damn, the yellow light of death. Dat wordt dus geen 60gb verkopen en erg mazzel hebben met mijn aankoop van gisteren. Maaar.... er zit nog steeds een disc in de ps3, en ik heb geen backup van al mijn gamesaves (~50games..). Zijn er nog mogelijkheden dit te redden? Een reset boot door de powerknop ingedrukt te houden werkt niet.

En hoe gaat sony om met dergelijke gevallen? Coulant of is dit alleen bij disc problemen?
Over het algemeen is de garantie 24 maanden voor disc reading problems, maar ik heb gevallen voorbij zien
komen waarbij de garantie al (ruim) overschreden was en klanten toch kostenloos hun PS3 kregen gerepareerd.

Mocht je besluiten een RMA te gaan aanvragen, PM me dan even je RMA-nummer.
Ik zal er dan persoonlijk voor zorgen dat je je game terugkrijgt + je savegames op een CD'tje*.
*Dit laatste kan natuurlijk alleen als de HDD nog in orde is.

[ Voor 3% gewijzigd door Sinner op 04-10-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand digger-hd gedaan? is de audio wel in ere gelaten?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

GAIAjohan schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:32:
Verschilt per game. Meestal zie je t al als je de game voor t eerst in je ps3 stopt. Soms is er ook een install-optie in het options menu van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:21:
Verschilt per game. Meestal zie je t al als je de game voor t eerst in je ps3 stopt. Soms is er ook een install-optie in het options menu van de game.
Nee, jullie hebben het (deels) verkeerd. De 360 heeft met een latere dashboardupdate het mogelijk gemaakt om complete games te kopieren naar je HDD en dan die game te spelen vanaf je HDD. Je moet dan nog steeds bij het opstarten van de game de disk in de drive laten zitten ter controle maar daarna draait de game compleet van je HDD. Voor je 360 is dat een groot voordeel doordat de dvd drive van een 360 ongeveer net zoveel geluid produceerd als schiphol. door deze installatie wordt de drive eigenlijk niet meer gebruikt.

De PS3 heeft geen geluidsprobleem maar doordat er standaard een harde schijf in iedere PS3 zit hebben een aantal ontwikkelaars de "trage" blu ray drive weten te omzeilen door sommige bestanden op de HDD te zetten zodat deze sneller te lezen zijn. Voor sommige spellen is deze "installatie" verplicht (bijvoorbeeld: lost planet, Metal gear solid 4, Devil May Cry 4, GTA4 en anderen) en bij sommigen is het optioneel zoals bijvoorbeeld Ninja Gaiden en Unreal Tournament 3 om laadtijden te verkorten. De hoeveel games die een installatie eisen zijn echter op 2 tot 3 handen te tellen want verreweg de meeste games draaien zonder install. Veel games krijgen echter later extra content of patches waarvoor je natuurlijk harde schijfruimte nodig hebt.

feit is dat alle Ps3's een harde schijf hebben waar door een aantal ontwikkelaars dankbaar gebruik wordt gemaakt. de 360 heeft niet standaard een HDD dus daar zul je zulke grapjes niet veel tegenkomen. Een game moet immers op iedere verkochte console te spelen zijn zonder uitzonderingen.

Zowel de 360 als de PS3 vereisen gewoon de gamedisk in de drive om een game te kunnen spelen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Gisteren eindelijk met Uncharted: Drake's Fortune begonnen. Zonde dat ik hier zo lang mee gewacht heb (ik heb de game al een jaar liggen). Ik ben nu bij chapter 6 (moeilijkheidsgraad: normal), en ben al een aantal keren behoorlijk in de problemen gekomen (omsingelt door tegenstand, of geen ammo meer) op open plaatsen met veel tegenstand. Het kan misschien komen doordat ik richt voordat ik schiet.

Iemand nog een paar 'sleutel' tips, want zo ziet ik me het nog niet halen op de hoogste moeilijkheidsgraad?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Jumpman schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:27:
Gisteren eindelijk met Uncharted: Drake's Fortune begonnen. Zonde dat ik hier zo lang mee gewacht heb (ik heb de game al een jaar liggen). Ik ben nu bij chapter 6 (moeilijkheidsgraad: normal), en ben al een aantal keren behoorlijk in de problemen gekomen (omsingelt door tegenstand, of geen ammo meer) op open plaatsen met veel tegenstand. Het kan misschien komen doordat ik richt voordat ik schiet.

Iemand nog een paar 'sleutel' tips, want zo ziet ik me het nog niet halen op de hoogste moeilijkheidsgraad?
Ik vond het soms ook héél lastig. Soms kon ik beter dood gaan, want dan kreeg ik weer ammo. Dat was wel het nadeel van Uncharted; altijd low on ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
RedHat schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:39:
[...]

Ik vond het soms ook héél lastig. Soms kon ik beter dood gaan, want dan kreeg ik weer ammo. Dat was wel het nadeel van Uncharted; altijd low on ammo.
Geen last van gehad. Misschien moet je niet als rambo rondlopen schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ook weinig last van gehad, vooral in de eerdere levels waar tegenstanders nog geen helm dragen is het met het pistool vrij makkelijk een headshot maken. Probeer je tegenstanders te flanken. (en zorg dat zij niet hetzelfde bij jou doen).

Als je dichtbij een tegenstander bent kun je zo'n speciale aanval doen (blokje driehoekje blokje), dan krijg je dubbel ammo van hem.

In de latere levels wordt het wel lastig, dan is het echt keuze maken tussen een rifle met 20 kogels, of een shotgun met 4 :P

[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 05-10-2009 09:31 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
maakt het eigenlijk uit als je de ps3 onder een spel uitzet of en menu van een spel. OF kun je beter spel afsluiten en dan in de ps3 menu pas de ps3 uitzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puur uit gewoonte ga ik altijd eerst uit het spel, mede doordat ik dan de tijd heb om het schijfje eruit te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
SToRM666 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:37:
Puur uit gewoonte ga ik altijd eerst uit het spel, mede doordat ik dan de tijd heb om het schijfje eruit te halen :)
ik laad meestal het spel er in zitten maar heb ook pas 2 spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu al 32 spellen :X
Maar ik denk dat het voor het behoud van je PS3 niet veel uitmaakt of je m uitzet tijdens het spelen of in de XMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Deismyna schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:27:
[...]

Hoe kan iemand dit nou prima vinden? 8)7 Dan heb je dus echt niet het zelfde probleem als mij. Een headset hoort echt alleen maar dingen op te pikken boven een bepaalde volume hoogte. Als ik in me headset praat klinkt is dat natuurlijk veel harder dan de wind die buiten door de bomen waait. Bij dit laatste hoort de headset/ps3 dus niks door te laten. Zal lekker handig zijn als je straks met 16 man in een server zit en er bij iedereen een constante golf van geluid vandaan komt.
De enige optie is dus om constant je headset te muten, wat natuurlijk belachelijk is. Er bestaat toch wel gewoon zoiets als voice activation op teamspeak (voor de mensen die daar bekend mee zijn). Dus gewoon een balkje waarmee je in kan finetunen dat hij net je stem oppakt, maar verder ook niks. Want al speel ik op volume 1 dan pakt hij nog me ingame geluiden op en slingert ze de server in, lekker asociaal gamen zo :X

Of zoals het ook in de beschrijving staat van dat ding:

[...]

Welke noise cancellation 8)7
Ja ik gebruik dus inderdaad veel de mute-knop. maar ideaal zou inderdaad zijn dat je een threshold instelt. Maar zoals ze zelf al zeggen: in supported games. Dus het is puur een softwarematig ding. Sony zou dat zo kunnen implementeren als een algemeen iets, zodat games dat niet specifiek geimplementeerd hoeven te hebben. Zou mooi zijn, want dan zou ik de mute knop eigenlijk nooit meer gebruiken.
RedHat schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:30:
[...]

Is dit bij alle Headsets op de PS3 of alleen bij de officiële Sony Headset?
Bij de officiele Sony in ieder geval wel. Ik weet niet heo het met de rest zit. Niet alle andere headsets hebben een mute-knop dus ik denk dat het headset specifiek is.
matz schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:42:
Ik zou wel de zoveelste hier zijn die er over klaagt, maar die psn store is zo onoverzichtelijk als het maar kan! Gelukkig is een US account aanmaken een fluitje van een cent, want daar is het tenminste wel overzichtelijk. Snap niet wat de moeite zou moeten zijn om een aparte sectie te maken voor alle demo's! Scheelt een hoop frustratie :+
Dat is inderdaad wel een van de dingen die me tegengevallen is na de overstap van de xbox360 naar de PS3. De store is inderdaad erg onoverzichtelijk. Daar zouden ze iets kunnen leren van MS.
Jumpman schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:27:

Ben hem momenteel op hard aan het spelen. mbt ammo. Gewoon niet te lang achter elkaar schieten. Goed dekking zoeken. Mikken en enkele shots afschieten. Terug in dekking, weer mikken en schieten. Als je te veel achter alkaar schiet dan mik je minder goed en raak je ammo kwijt voor niets. Verder kan je natuurlijk gewoon goed wachten tot er eentje in je buurt komt en dan de brutal combo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:58
Gisteravond Batman Arkham Asylum uitgespeeld, wat een tof spel is dat. Ik ben niet echt fan van Batman comics etc, ik ken ook weinig bad guy's van Batman maar ik heb me echt goed vermaakt met het spel. De AI van de gastjes is wel een beetje slecht (als je een silent kill doet en er staat 2 meter naast het poppetje iemand merkt diegene niets) maar de sfeer en het verhaallijn zijn om te smullen. Goeie afwisseling, grafisch zit het ook dik in orde, cut scene's zijn ook geweldig gedaan en de bossfights zijn ook lekker afwisselend. Dus als je een van actie, goeie sfeer en een goed verhaallijn houd kan ik je deze titel echt zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
dangerpaki schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:03:
Ben hem momenteel op hard aan het spelen. mbt ammo. Gewoon niet te lang achter elkaar schieten. Goed dekking zoeken. Mikken en enkele shots afschieten. Terug in dekking, weer mikken en schieten. Als je te veel achter alkaar schiet dan mik je minder goed en raak je ammo kwijt voor niets. Verder kan je natuurlijk gewoon goed wachten tot er eentje in je buurt komt en dan de brutal combo doen.
Als ik 'close combat' ga met de supermove, dan wordt ik altijd wel even doodgeschoten door een andere tegenstander. 'Close combat' doe ik altijd bij de laatste en/of één na laatste tegenstander, maar als er vier of vijf man op je af rent, moet je wel 'trigger happy' gaan schieten, gezien ze snel bij je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Gistermiddag ook weer begonnen met Uncharted. Ik heb em een paar maanden terug al uitgespeeld op hard maar wou nog graag een keer de crushing mode halen voor platinum.

Ik heb namelijk mijn 80GB de deur uitgedaan zonder savegames te backuppen. Nu heb ik de slim gekocht en moest ik uiteraard overnieuw beginnen op hard. Geen probleem want het blijft een lekker spel, zit inmiddels op chapter 13.

Had wel even een WTF moment. Ik had namelijk al 84% van de trophies. Maar nadat ik een treasure opraapte kwam er een popup met "You have earned a trophy. Find one treasure". LOL. Dus ik naar xmb om te checken hoe en wat. Uncharted: Drake's Fortune - 1% :X

Ik gelijk mijn profiel gesynced om te controleren of alle trophies daadwerkelijk weg waren... gelukkig, alles was er nog. 8)7

Anyway, ik schrok ff. Sowieso omdat alle trophies gelinkt worden aan je account en er geen mogelijk is om deze te resetten oid. Toch een akelig gezicht om te zien dat je een trophy haalt voor de tweede keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:03:Dat is inderdaad wel een van de dingen die me tegengevallen is na de overstap van de xbox360 naar de PS3. De store is inderdaad erg onoverzichtelijk. Daar zouden ze iets kunnen leren van MS.
Een ruime meerderheid van de mensen die hierover klagen zijn mensen die ook een 360 bezitten of er één hadden.
Het is naar mijn mening precies hetzelfde "geneuzel" (understatement!) als over de controller, het menu etc. etc.
Het is een kwestie van gewenning als je het mij vraagt, ik (en met mij vele anderen die ik niet zie klagen) heb totaal geen problemen met de indeling. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lazy schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:55:
Anyway, ik schrok ff. Sowieso omdat alle trophies gelinkt worden aan je account en er geen mogelijk is om deze te resetten oid. Toch een akelig gezicht om te zien dat je een trophy haalt voor de tweede keer :P
Stel je voor.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
soccerroos schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

ik laad meestal het spel er in zitten maar heb ook pas 2 spellen ;)
Ik vind dat een betere vraag, laat je de disc in de PS3 zitten? Of halen jullie deze elke keer trouw eruit? Ik niet, meestal als ik iets speel dan is dat voor langere tijd (weken-maaden). Dus dan blijft deze er mooi in zitten.
Zou het kwaad kunnen?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

GG---77 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:39:
[...]

Ik vind dat een betere vraag, laat je de disc in de PS3 zitten? Of halen jullie deze elke keer trouw eruit? Ik niet, meestal als ik iets speel dan is dat voor langere tijd (weken-maaden). Dus dan blijft deze er mooi in zitten.
Zou het kwaad kunnen?
Meestal laat ik de m'n discs er gewoon in zitten. Lijkt me niet schadelijk ofzo, daar is het toch een console voor. Deed dit met de PS1 en PS2 ook gewoon altijd. Je kunt toch ook gewoon een DVD of CD in je DVD speler laten zitten of in je PC. Lijkt me niet schadelijk of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Sommige mensen zijn er heilig van overtuigd dat het flink wat kwaad kan om een schijfje voor lange tijd in de discdrive te laten zitten. Echter ben ik persoonlijk van mening dat het niet al te veel uitmaakt, sterker nog, daar zijn die dingen ook op ontworpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Vraagje over die MAG Bèta:

Mijn PS3 heeft nu gisteravond en afgelopen nacht aangestaan om die update van 2.6GB te downloaden en is nu nog maar steeds op de helft. Is die update echt zo langzaam en kan ik het maar beter zo laten en afwachten of ligt het aan de verbinding en hoort het wel sneller te gaan?

Want indien het laatste geval dan wil ik wel herstarten, maar als het zo hoort en ik herstart dan ben ik klaar met updaten als de Bèta afgelopen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

alex3305 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:45:
Sommige mensen zijn er heilig van overtuigd dat het flink wat kwaad kan om een schijfje voor lange tijd in de discdrive te laten zitten. Echter ben ik persoonlijk van mening dat het niet al te veel uitmaakt, sterker nog, daar zijn die dingen ook op ontworpen..
Waarom zou dat kwaad kunnen? Mocht dat zo zijn dan had men vast een eject by power off geïmplementeerd lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:20:
[...]

Een ruime meerderheid van de mensen die hierover klagen zijn mensen die ook een 360 bezitten of er één hadden.
Het is naar mijn mening precies hetzelfde "geneuzel" (understatement!) als over de controller, het menu etc. etc.
Het is een kwestie van gewenning als je het mij vraagt, ik (en met mij vele anderen die ik niet zie klagen) heb totaal geen problemen met de indeling. :)
Feit blijft dat de Store onoverzichtelijk is, ik wens je bijvoorbeeld veel succes met het opvragen van een overzicht van de beschikbare demo's. Als je die optie vind hoor ik graag van je waar :)
De US-Store heeft die optie wel trouwens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:47:

Mijn PS3 heeft nu gisteravond en afgelopen nacht aangestaan om die update van 2.6GB te downloaden en is nu nog maar steeds op de helft. Is die update echt zo langzaam en kan ik het maar beter zo laten en afwachten of ligt het aan de verbinding en hoort het wel sneller te gaan?

Want indien het laatste geval dan wil ik wel herstarten, maar als het zo hoort en ik herstart dan ben ik klaar met updaten als de Bèta afgelopen is :+
Dat gaat dan wel erg langzaam. Ik heb die van mij één nacht aan laten staan, en de volgende ochtend (+/- 7 uren later) kwam ik beneden en was de update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:47:

Ik heb de eerste poging om de beta binnen te halen mijn ps3 2 dagen aan laten staan en nog was de update niet binnen. Uiteindelijk afgebroken en opnieuw aangezet. Toen had ik hem wel vrij snel binnen.
Moet hierbij wel vermelden dat dit was VOOR de resume-download-fix. Als het goed is moet hij bij jou dus gewoon de download resumen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Kan ik hier nog iemand blij maken met een PSN code voor 4 gratis spellen?
Aub niet reageren als je al een 160GB met de code hebt, gun een ander ook wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 22:51
Opa_vertelt schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:05:
Aub niet reageren als je al een 160GB met de code hebt, gun een ander ook wat. :)
Altijd leuk! Stuur je me een pm?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ja natuurlijk. :) Dat zou geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:55:
[...]

Feit blijft dat de Store onoverzichtelijk is, ik wens je bijvoorbeeld veel succes met het opvragen van een overzicht van de beschikbare demo's. Als je die optie vind hoor ik graag van je waar :)
Nogmaals ... het is geen feit!
Ik vind de Store overzichtelijk genoeg (niet perfect), jij niet.
Ieder zijn/haar mening, maar maak geen feit van jouw mening.
Als je bij "Alle Games A - Z" kijkt, daar staan alle games op alfabetische volgorde met de demo's en DLC.
Voor nieuwe demo's kijk je bij "In de spotlight".
Overzichtelijk genoeg lijkt me.
Ook jij bent de 360 gewend, nietwaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:55:
[...]
Dat is hetgene waar ik mij inderdaad meer over verbaas. Functionaliteit die in de ene store wel gewoon aanwezig is ontbreekt in de andere. Het lijkt alsof de losse stores wat dit soort dingen betreft echt compleet opzichzelf staande dingen zijn. Dat de ene store sommige functionaliteit eerder krijgt kan ik nog begrijpen maar dat basale dingen als bijvoorbeeld een overzicht van demo's ontbreken in de EU store terwijl deze optie al tijden in de US store zit vind ik op zijn minst gezegd vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Heb je zojuist een dm gestuurd als je dat niet erg vindt... :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

OPSLAGHOND schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:07:
[...]

Als je bij "Alle Games A - Z" kijkt, daar staan alle games op alfabetische volgorde met de demo's en DLC.
Ik heb geen 360, nooit gehad ook.
Maar ook ik vind dat het beter kan hoor.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

ook ik heb daar interesse in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mud.Starrr schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:15:
[...]Ik heb geen 360, nooit gehad ook.
Maar ook ik vind dat het beter kan hoor.
Tuurlijk kan het beter, maar zo onoverzichtelijk is het nu ook weer niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik zal wel te laat zijn, maar voor het geval je gaat loten... ik doe graag mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Vandaag is het 10% korting op alle games bij CDWOW!

Uncharted II voor 39.59. Dat scheelt al gauw 25 euro met bijvoorbeeld 12Game. Erg voordelig voor mensen zonder Creditcard :) Excuses als het ergens anders NOG goedkoper is.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Daar gaat mijn krediet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Goed een feit is dan misschien niet, maar waarom is de US-store 'beter' ingedeeld dan de EU-store?
EU heeft ook de search optie niet bijvoorbeeld, dat zou mij in ieder geval al een stuk helpen.
Of ik de 360 gewend ben doet er niet zo veel toe, toen ik dat ding net had kon ik daar wel gelijk mee overweg.
Bij de Wii, DSi en iPhone heb ik ook geen probleem gehad met de bruikbaarheid van de store, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat ik de zwakste schakel ben.

De PSN-Store werkt wel, maar er is, wat mij betreft, zeker ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:59
DeDuifff schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:30:

Uncharted II voor 39.59. Dat scheelt al gauw 25 euro met bijvoorbeeld 12Game. Erg voordelig voor mensen zonder Creditcard :) Excuses als het ergens anders NOG goedkoper is.. ;(
Woei uncharted 2 gepreorderd en hij wordt geleverd voor 40,09! Tnx voor de link DeDuifff! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Mmm
Fifa 10 -> 40 euro
Pes 10 -> 37 euro
Uncharted 2 -> 40 euro
Operation Flashpoint 2 -> 40 euro
GTA4 -> 19 euro
Assasins Creed 2 -> 40 euro
Verschillende kleuren dualshocks -> 37 euro

Pff... lekker cheap vandaag daar.

[ Voor 12% gewijzigd door majoh op 05-10-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
majoh schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:37:
[...]
..
Operation Flashpoint 2 -> 25 euro
..
Pff... lekker cheap vandaag daar.
25 euro voor de pc versie. De ps3 versie is 39,59...

edit:

ik zie dat je het al hebt aangepast :)

[ Voor 10% gewijzigd door PearlPumpkin op 05-10-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Goed een feit is dan misschien niet, maar waarom is de US-store 'beter' ingedeeld dan de EU-store?
EU heeft ook de search optie niet bijvoorbeeld, dat zou mij in ieder geval al een stuk helpen.
Of ik de 360 gewend ben doet er niet zo veel toe, toen ik dat ding net had kon ik daar wel gelijk mee overweg.
Bij de Wii, DSi en iPhone heb ik ook geen probleem gehad met de bruikbaarheid van de store, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat ik de zwakste schakel ben.

De PSN-Store werkt wel, maar er is, wat mij betreft, zeker ruimte voor verbetering.
Als je de twee stores vergelijkt, zitten er aan beide katen plus- en minpunten. Ik vind het ook makkelijker als ik alle Demo's op één pagina kan vinden. Ben ik op zoek naar DLC, dan wil ik daar een aparte pagina voor.

Shoppen in de US Store vind ik zelf makkelijker, maar in de NL Store kom je er ook wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47

Bedankt voor de tip! Uncharted 2 en PES 2010 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Alleen wel 6 - 8 dagen levertijd? Of lees ik dat nu verkeerd?
Want een dagje wachten voor dat geld is nog wel te doen, maar meer dan een week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:05:
[...]

Want een dagje wachten voor dat geld is nog wel te doen, maar meer dan een week :P
Ik heb hem bij videogamesplus.ca besteld. Een paar euro duurder (43 euro) maar dan krijg je hem binnen een paar dagen (en ze versturen hem ook nog een paar dagen eerder zodat je de game rond de releasedag binnenkrijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
CD WOW levert wel heel traag, hou daar rekening mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Must have's die je op dag 1 wil spelen moet je ook niet bij CDwow bestellen. Het komt uit Engeland en dat duurt om een of andere reden al gauw 1-2 weken. Als je geen haast heb zijn er vaak wel hele leuke aanbiedingen te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55
Shit, ik ben de laatste tijd ook aan het kijken naar een PlayStation 3. Denk ik vandaag van: "Laat ik is even kijken op GoT of er nog wat gemeld wordt". Zie ik nu dat er een paar dagen geleden een vette actie van BS is geweest. :'(

Naja, ik wacht nog maar even af of er nog ergens anders zo'n zelfde actie komt dan. :)

Intertoys..hint hint..

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 05-10-2009 14:22 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
LuPo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:21:
Shit, ik ben de laatste tijd ook aan het kijken naar een PlayStation 3. Denk ik vandaag van: "Laat ik is even kijken op GoT of er nog wat gemeld wordt". Zie ik nu dat er een paar dagen geleden een vette actie van BS is geweest. :'(

Naja, ik wacht nog maar even af of er nog ergens anders zo'n zelfde actie komt dan. :)

Intertoys..hint hint..
Volgens mij kan het ook geen kwaad de komende dagen marktplaats/vraag en aanbod in de gaten te houden. Ik denk dat er daar een redelijk aantal valt terug te vinden.

b.t.w. heeft iemand enig idee hoe je een error 80010017 kan op lossen als je PSN titles opstart op een nieuwe PS3 (oude systeem ge-deactiveerd, nieuwe systeem geactiveerd) ?
(ik heb de titles gewoon uit mijn DL lijst opnieuw gedownload, en probeer ze weer op te starten)
Ik kan alleen vinden dat het een 'error reading blu-ray disc' code is, wat wel apart is voor download titles.

[ Voor 5% gewijzigd door Sentry23 op 05-10-2009 14:34 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een aantal leuke PSN games voor 2 spelers op 1 PS3 (local multiplayer).
Pixeljunk Monsters en Pixeljunk Eden hebben we veel gespeeld, om maar iets te noemen.

Weet iemand nog meer gave titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sentry23 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:33:
[...]

Volgens mij kan het ook geen kwaad de komende dagen marktplaats/vraag en aanbod in de gaten te houden. Ik denk dat er daar een redelijk aantal valt terug te vinden.

b.t.w. heeft iemand enig idee hoe je een error 80010017 kan op lossen als je PSN titles opstart op een nieuwe PS3 (oude systeem ge-deactiveerd, nieuwe systeem geactiveerd) ?
Doe ook op je nieuwe systeem 'ns 'deactivate' en dan weer 'activate'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

De PSN code is weg, is naar de snelste persoon gegaan (via PB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ymmv schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Ik heb hem bij videogamesplus.ca besteld. Een paar euro duurder (43 euro) maar dan krijg je hem binnen een paar dagen (en ze versturen hem ook nog een paar dagen eerder zodat je de game rond de releasedag binnenkrijgt)
en hoe is dan de multiplayer? is die regiovrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Het loopt volgens mij al een tijdje, maar het uitwisseling van psn codes voor 'gratis' games hoort niet in het topic thuis. Daarvoor kun je DM gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door PromoX op 05-10-2009 17:43 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
PPietje schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Bedankt voor de tip! Uncharted 2 en PES 2010 besteld :)
Ik heb zo'n Madcatz Bluetooth headset besteld en Unchartered 2 :)

57 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Lazy schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:55:
Gistermiddag ook weer begonnen met Uncharted. Ik heb em een paar maanden terug al uitgespeeld op hard maar wou nog graag een keer de crushing mode halen voor platinum.

[...]
Dus je kan pas op crushing spelen als je hem op hard hebt uitgespeeld?
OPSLAGHOND schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat je met gewenning prima om kan gaan met dingen die anders zijn. Echter neem het niet weg dat de PSN store toch een tikkeltje beter kan. Andersom kan je natuurlijk prima zeggen dat ieder die alleen PSN gewend is gewoon niet beter weet. Maar ze zouden PSN wel beter kunnen indelen, en je zult zien dat ook niet ex-xboxers dan gewoon meer tevreden zullen zijn over de store.
[...]

Je brengt het wel erg makkelijk, maar alle games op alfabetische volgorde prima. Alleen niet elke game heeft een demo beschikbaar, dus voor je weet of je een demo kan downloaden ben je alweer 5 klikken verder. Zou makkelijker zijn als je gewoon een sectie demos had waarin je gelijk kon zien of de demo beschikbaar is of niet.
Of wil je zeggen dat dat niet overzichtelijker zou zijn? Want daar gaat de discussie om, nu maak jij er een soort van xbox vs PS3 discussie van terwijl dat helemaal niet zo is. Genoeg mensen namelijk hier die een VS account hebben, puur omdat daar meer content is en alles overzichtelijker is. Ook mensen die nooit een xbox hebben aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:57:
Ik ben op zoek naar een aantal leuke PSN games voor 2 spelers op 1 PS3 (local multiplayer).
Pixeljunk Monsters en Pixeljunk Eden hebben we veel gespeeld, om maar iets te noemen.

Weet iemand nog meer gave titels?
Battletanks! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door mr.louie op 05-10-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:19:
[...]

Dus je kan pas op crushing spelen als je hem op hard hebt uitgespeeld?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LuPo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:21:

Intertoys..hint hint..
Bij de BS actie betrof het alle oude PS3 varianten die nog in de winkels lagen. Als je geluk had, heb je een 'echt' nieuwe gehad, als je minder geluk hebt een geopende of zelfs een apparaat dat door klanten is geretourneerd. 40GB DOA's in 80GB dozen was geen uitzondering (Deze zijn binnen een week gewoon omgeruild door iemand die achter de kassa stond en nooit geweten heeft dat er intern een verschil is).

Gewoon een goede aanbieding afwachten. BS was een goede aanbieding als je geluk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:05:
[...]
Als ik 4 games koop en ongeveer 60 euro goedkoper uit ben, dan maakt het mij niet uit dat ik wat langer moet wachten.

Maar als het geld op je balzak groeit, dan zou ik ook alles bij Bol.com bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Jumpman schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

Bij de BS actie betrof het alle oude PS3 varianten die nog in de winkels lagen. Als je geluk had, heb je een 'echt' nieuwe gehad, als je minder geluk hebt een geopende of zelfs een apparaat dat door klanten is geretourneerd. 40GB DOA's in 80GB dozen was geen uitzondering (Deze zijn binnen een week gewoon omgeruild door iemand die achter de kassa stond en nooit geweten heeft dat er intern een verschil is).

Gewoon een goede aanbieding afwachten. BS was een goede aanbieding als je geluk had.
Doel je nu op mij?? :9

Ik heb inmiddels die 2ehandse 40gb geretourneerd, het is tenslotte niet waar ik voor betaald heb. Als het goed is krijg ik een vervangend NIEUW artikel dit keer, ben benieuwd.

Mijn ervaring met de PS3 is tot nu toe een stuk positiever dan de X360, het loopt allemaal wat fijner, maakt minder lawaai en ik hoef geen extra accu pack te kopen voor de controller. Nu nog wat leuke games :)

Kun je overigens met die code die opa hierboven weggaf gewoon complete spellen downloaden of hoe gaat dat precies in zijn werk?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
DeDuifff schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:33:
[...]
Maar als het geld op je balzak groeit, dan zou ik ook alles bij Bol.com bestellen :+
Nee, wij hebben hier zo'n boompje in de achtertuin. Dat is ook wat hygiënischer dan waar jij je geld vandaan haalt :+

Heb net Uncharted 2 en pre-order gezet bij de Free Recordshop. Als je daar de gewone versie pre-ordert krijg je de Special Edition toegestuurt. Al staat er op de schriftelijke order niets van een SE, maar neem aan dat dat gewoon goed gaat. Met afrekenen ook nog "even" dat Addiscount gedaan waardoor het totaal nu op €57,94 kwam. Helaas moest je perse vooruit betalen en kon ik dus ook niet nog eens gebruik maken van de PU VIG card. AL had dat toch niet gegaan denk ik omdat dat dan dubbele korting is.

Maar de Special Edition voor €57,94 in de brievenbus op de releasedatum vind ik nog best te doen. Ik weet dat het goedkoper kan, maar vind het wel goed zo :)

Heb alleen wel drie keer al die k*treclames van Addiscount moeten kijken voordat ik een code kreeg welke werkte, maar goed. De antwoorden wist ik na de eerste keer wel, dus echt kijken viel wel mee.

Om toch nog maar iets over PSN Codes te zeggen:
Heb hier dus zo'n code liggen van 4 spellen, maar wanneer ik die in voer zegt de PS3 vrolijk dat de code niet goed is ingevoerd of dat deze al gebruikt is. Eerst is het niet, want heb wel zes keer gechecked. Maar wel jammer... -O-

[ Voor 24% gewijzigd door FeaR op 05-10-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Heb toestraks PSN Card gekocht van 20 euro, en Battlefield 1943 gedownload, leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks :) . Pes2010 en Uncharted besteld; totaal 76 euro kwijt. Ik neem het maar voor lief dat ze een 'paar' dagen later in de brievenbus liggen. Ten eerste bespaard het veel geld, ten tweede speel ik nog steeds pes2009 :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:20:
[...]

Nee, wij hebben hier zo'n boompje in de achtertuin. Dat is ook wat hygiënischer dan waar jij je geld vandaan haalt :+

Heb net Uncharted 2 en pre-order gezet bij de Free Recordshop. Als je daar de gewone versie pre-ordert krijg je de Special Edition toegestuurt. Al staat er op de schriftelijke order niets van een SE, maar neem aan dat dat gewoon goed gaat. Met afrekenen ook nog "even" dat Addiscount gedaan waardoor het totaal nu op €57,94 kwam. Helaas moest je perse vooruit betalen en kon ik dus ook niet nog eens gebruik maken van de PU VIG card. AL had dat toch niet gegaan denk ik omdat dat dan dubbele korting is.

Maar de Special Edition voor €57,94 in de brievenbus op de releasedatum vind ik nog best te doen. Ik weet dat het goedkoper kan, maar vind het wel goed zo :)

Heb alleen wel drie keer al die k*treclames van Addiscount moeten kijken voordat ik een code kreeg welke werkte, maar goed. De antwoorden wist ik na de eerste keer wel, dus echt kijken viel wel mee.

Heb hier dus zo'n code liggen van 4 spellen, maar wanneer ik die in voer zegt de PS3 vrolijk dat de code niet goed is ingevoerd of dat deze al gebruikt is. Eerst is het niet, want heb wel zes keer gechecked. Maar wel jammer... -O-
Heb je de code wel geregistreerd op je NL account, op een buitenlandse account lukt het niet (uit ervaring heb ook de 160gb van BS, op mijn broers usa psn account wilde het niet lukken op mijn NL account wel.) Als je wel een NL account hebt..misschien hoofdletters proberen? (of had je dat al gedaan?)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:20:
[...]
Heb je hem bij de BS actie gekocht? Aangezien iemand bij de BS actie een 2de hands 40GB model had gekregen is het misschien een terug gebracht exemplaar maar hebben ze de code al wel gebruikt om de games te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
De psn code zat bij mij in een blu-ray doosje die gesealed was.

Ps4/switch gamer

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.