Nee, wij hebben hier zo'n boompje in de achtertuin. Dat is ook wat hygiënischer dan waar jij je geld vandaan haalt
Heb net Uncharted 2 en pre-order gezet bij de Free Recordshop. Als je daar de gewone versie pre-ordert krijg je de Special Edition toegestuurt. Al staat er op de schriftelijke order niets van een SE, maar neem aan dat dat gewoon goed gaat. Met afrekenen ook nog "even" dat Addiscount gedaan waardoor het totaal nu op €57,94 kwam. Helaas moest je perse vooruit betalen en kon ik dus ook niet nog eens gebruik maken van de PU VIG card. AL had dat toch niet gegaan denk ik omdat dat dan dubbele korting is.
Maar de Special Edition voor €57,94 in de brievenbus op de releasedatum vind ik nog best te doen. Ik weet dat het goedkoper kan, maar vind het wel goed zo
Heb alleen wel drie keer al die k*treclames van Addiscount moeten kijken voordat ik een code kreeg welke werkte, maar goed. De antwoorden wist ik na de eerste keer wel, dus echt kijken viel wel mee.
Om toch nog maar iets over PSN Codes te zeggen:
Heb hier dus zo'n code liggen van 4 spellen, maar wanneer ik die in voer zegt de PS3 vrolijk dat de code niet goed is ingevoerd of dat deze al gebruikt is. Eerst is het niet, want heb wel zes keer gechecked. Maar wel jammer...
[
Voor 24% gewijzigd door
FeaR op 05-10-2009 17:25
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.