Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:51:
[...]

£0,99 (bij mijn bestelling eind Augustus).
De verzendkosten zijn inderdaad 0,99 pond en het duurt meestal een week voordat je de game binnen hebt.

[ Voor 84% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2009 17:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Hey nu de PSN Prepaid cards officieel uitgekomen zijn: weet iemand een site waar ze zonder extra kosten de code direct naar je toe mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Mijn 160gb is ook verzonden! Hopelijk morgen binnen ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:22
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:10:
Normaal zijn de discs idd ook bedrukt met een platinum label, althans dit was bij de PS1 en PS2 ook zo, dus neem aan dat het bij de PS3 ook zo is.
Als je een Platinum koopt als de game net op Platinum uit is heb je wel eens kans dat er nog een "gewone" Blu-ray in zit zonder label. Dit omdat ze dan eerst de schappen leeg maken met de discs die ze nog hebben liggen. Maar die garantie gaat lang niet altijd op helaas... Plus dat het hoesje toch stukken lelijker is dan die banner op de disc O-)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
krish90 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:52:
Ik heb sinds enkele dagen weer een PS3 en wat me weer tegenvalt is het geluidsproductie van de ventilatoren. Dit was ook de reden om me eerste boeing 360 en me 60gb fat PS3 weg te doen.

Mijn verwachting was dat de Slim stiller zou zijn en minder warm zou worden door de productie op 65nm. Het ding wordt echter warmer dan mijn fat PS3 en is op 2meter erg goed te horen.

Ligt dit aan mijn slim of hebben meer hier "last" van, en zo ja valt er wat aan te doen?
Het lijkt wel of de 80GB _/-\o_ generatie het stilst is 8)7 dit op eigen ervaring en van andere hun posts.

Apart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Lizardz schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:32:
[...]

Het was meer omdat ik gister tal van winkels ben afgegaan, waaronder Free record shop, Dixons, Eplaza, Intertoys en Bart Smit, en ik er zeker van wil zijn dat ik niet weer voor niks heen en weer ga.Misschien had iemand van jullie er daar al kunnen kopen.
Gisteren had ook weinig zin, omdat ze vanaf vandaag te koop zouden zijn.
Nu zijn ze bij diverse winkels en webshops die PS3 artikelen en/of games verkopen te verkrijgen.

FRS heeft tot nu toe de beste prijzen, 20 EUR voor 18,99 en 50 EUR voor 46,99, wel komt hier nog 1,95 verzendkosten bij, waardoor de 1ste al geen zin meer heeft. Of dit in de winkels ook zo is weet ik niet, maar ga ik zo checken voor je 8) ( koopavond )

Verder zie ik bij FRS nog een link naar www.adddiscount.com , waarmee je korting zou kunnen krijgen door het verkopen van je persoonlijke gegevens. Niets voor mij, maar wellicht dat anderen er geen problemen mee hebben, en de korting graag op willen strijken. De link zie je in je winkelmand van FRS, staat bij dat je een korting van € 7,05 kan verdienen.
Skire schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:24:
Hey nu de PSN Prepaid cards officieel uitgekomen zijn: weet iemand een site waar ze zonder extra kosten de code direct naar je toe mailen?
Volgens mij is dit tot nu de enige: http://www.psncode.nl/eupsn.php ( tijdelijk niet verkrijgbaar door grote vraag staat er ) maar bijv. bol.com en consoleshop.nl kan je tot 21.00 en resp. 22.00 bestellen, en indien op voorraad volgende dag in huis. Net als Wehkhamp etc.

Update: PSN voucher's zijn in de winkel bij FRS normale prijs, net als bij BS.
Verwachtte een kraskaart, en dat is wel zo, maar het zit gewoon in een BR doosje net als de games.
Heb kaartje 00007194..voor de verzamelaar's onder ons

[ Voor 12% gewijzigd door Yippie op 02-10-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 07:11
angelus20 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 18:01:
[...]

Het lijkt wel of de 80GB _/-\o_ generatie het stilst is 8)7 dit op eigen ervaring en van andere hun posts.

Apart :+
Ik heb een 80gb en die is muisstil inderdaad. Wordt ook totaal niet warm. Zeker nu ik hem verticaal heb staan is hij gewoon nog koud na 3 uur gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
krish90 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:52:
Ik heb sinds enkele dagen weer een PS3 en wat me weer tegenvalt is het geluidsproductie van de ventilatoren. Dit was ook de reden om me eerste boeing 360 en me 60gb fat PS3 weg te doen.

Mijn verwachting was dat de Slim stiller zou zijn en minder warm zou worden door de productie op 65nm. Het ding wordt echter warmer dan mijn fat PS3 en is op 2meter erg goed te horen.

Ligt dit aan mijn slim of hebben meer hier "last" van, en zo ja valt er wat aan te doen?
De laatste versie van de PS3 fat was ook al op 65nm etc.
Heb zelf nog een ouwe 40GB en deze is muisstil alleen als je er een blu-ray in duwt hoor je hem een seconde of 2 zoeken. Een vriend van me heeft de 80GB welke even stil is als de mijne en een andere vriend heeft net als ik een 40GB welke wel redelijk veel lawaai maakt.

Dus ik denk dat of een PS3 stil of luidruchtig is dit toch deels afhankelijk is van hoe warm hij word.
Dus als je mazzel hebt heb je ene ouwe 40GB die muisstil is en als je pech hebt heb je een Slim welke luidruchtig is. Alleen bij de Slim en laatste Fats is de kans op een stille console groter dan bij de ouwe.

De laatste Fats en de Slim hebben de CPU op een kleiner procede en hebben ook geheugen chips die minder verbruiken. Dus ze zullen minder warm worden, maar tegelijkertijd heeft Sony omdat de warmte creatie lager ligt ook bespaard op de koeler en dus is het koel vermogen bij de Consoles met 65nm chips lager.
De huidige koelers hebben in vergelijk met de oorspronkelijke minder heatpipes en koelvinnen. Hoe de koeler aangepast is in de Slim weet ik niet.

Dus de chips worden minder warm maar de koeler is ook minder goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 02-10-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ongelofelijk... Gisteren de 160gb besteld als vervanger van mijn 60gb die het nog uitstekend deed (60gb was ik van plan te verkopen met een lichte winst (alhoewel, ik heb 600euro betaald voor dat ding). Morgen komt de 160gb als het goed is binnen.

Ik zet net een filmpje op via ps3mediaserver (na wat demo's etc gespeeld te hebben), 1.5 minuut in de film pieppieppiep PS3 uit. Vreemd, ik heb die fout van de week al eerder gehad maar dat was tijdens need for speed een aantal keer achter elkaar... EA games en bugs, dat kennen we wel.

Start ps3 op, exact hetzelfde. En ik zie helaas dat het ledje geel kleurt. Damn, the yellow light of death. Dat wordt dus geen 60gb verkopen en erg mazzel hebben met mijn aankoop van gisteren. Maaar.... er zit nog steeds een disc in de ps3, en ik heb geen backup van al mijn gamesaves (~50games..). Zijn er nog mogelijkheden dit te redden? Een reset boot door de powerknop ingedrukt te houden werkt niet.

En hoe gaat sony om met dergelijke gevallen? Coulant of is dit alleen bij disc problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
DinoPK schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:09:
Ongelofelijk... Gisteren de 160gb besteld als vervanger van mijn 60gb die het nog uitstekend deed (60gb was ik van plan te verkopen met een lichte winst (alhoewel, ik heb 600euro betaald voor dat ding). Morgen komt de 160gb als het goed is binnen.

Ik zet net een filmpje op via ps3mediaserver (na wat demo's etc gespeeld te hebben), 1.5 minuut in de film pieppieppiep PS3 uit. Vreemd, ik heb die fout van de week al eerder gehad maar dat was tijdens need for speed een aantal keer achter elkaar... EA games en bugs, dat kennen we wel.

Start ps3 op, exact hetzelfde. En ik zie helaas dat het ledje geel kleurt. Damn, the yellow light of death. Dat wordt dus geen 60gb verkopen en erg mazzel hebben met mijn aankoop van gisteren. Maaar.... er zit nog steeds een disc in de ps3, en ik heb geen backup van al mijn gamesaves (~50games..). Zijn er nog mogelijkheden dit te redden? Een reset boot door de powerknop ingedrukt te houden werkt niet.

En hoe gaat sony om met dergelijke gevallen? Coulant of is dit alleen bij disc problemen?
Volgens mij is er een coulance regeling voor die 60gb first gen PS3's actief. Ik weet niet hoe je backup van de harddisk gegevens kan maken maar als je de PS3 laat fixen heb je ze alsnog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
De eject button kun je dacht ik een x-aantal seconden inhouden waarna de disc uit de drive moet komen. Als een soort rescue mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:46:
[...]

Als je een Platinum koopt als de game net op Platinum uit is heb je wel eens kans dat er nog een "gewone" Blu-ray in zit zonder label. Dit omdat ze dan eerst de schappen leeg maken met de discs die ze nog hebben liggen. Maar die garantie gaat lang niet altijd op helaas... Plus dat het hoesje toch stukken lelijker is dan die banner op de disc O-)
Dit moet je even aan me uitleggen...
Shops krijgen de games compleet aangeleverd, dus hoe zou het ooit kunnen dat je dan een platinum doosje krijgt met een original disc? Als er immers een original disc is, dan is er ook een original doosje.
De enige reden die ik kan bedenken is een half slapende medewerker, of doelde je daar ook op?

/me gaat weer verder met Batman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
alex3305 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:12:
De eject button kun je dacht ik een x-aantal seconden inhouden waarna de disc uit de drive moet komen. Als een soort rescue mode.
Klopt, inmiddels ingelezen maar helaas komt de disc er niet meer uit. YLOD fout, geen redden meer aan.
Erg vervelend, spel is net nieuw. Ding opsturen duurt weken. Vervangende games komen nog later binnen volgens ervaringen.

edit: Game is er inmiddels uit. Verlies dus alleen al mijn savegames mits het apparaat nog onder garantie valt.
Grappig hoe je een apparaat mist als je deze niet voor handen hebt. Wij gebruiken de ps3 ook als mediastreamer, geen alternatieven voorhanden. Als je dat opeens niet hebt, is het een heel andere avond als normaal.

[ Voor 26% gewijzigd door pasajo op 03-10-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:13:
Shops krijgen de games compleet aangeleverd, dus hoe zou het ooit kunnen dat je dan een platinum doosje krijgt met een original disc? Als er immers een original disc is, dan is er ook een original doosje.
De enige reden die ik kan bedenken is een half slapende medewerker, of doelde je daar ook op?
Het gebeurt nog weleens dat games opnieuw uit worden gebracht onder het 'Platinum' label, maar dat een webshop nog een oude lading 'originele' versies heeft liggen. Het spel staat dan al als Platinum in de shop, maar uiteindelijk krijg je nog een originele versie toegestuurd. Valt verder totaal niet te voorspellen, dus hoop er maar niet teveel op ;)

Heb zelf net toch maar Motorstorm 2 besteld voor de nieuwe PS3 (die hopelijk morgen binnenkomt!)
Had vroeger wel de launch game bij m'n 60GB en vond het gemis van een splitscreen optie toch wel groot, maar gelukkig zit het er nu wel in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bah, gisteren verbindingsproblemen tijdens het spelen van Fifa 10. Het overkwam me tijdens 2 van de 5 partijen dat ik plots de melding kreeg: U bent afgemeld van het PS Network. Router stond aan, alle kabels zaten goed in. Nadien terug geprobeerd om aan te melden, dat lukte ook, maar voor slechts een paar seconden want ik werd telkens afgemeld. Ik dacht eerst dat het aan de EA servers lag, maar ik betwijfel het nu aangezien dit me overkwam toen ik tegen de CPU speelde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:13:
[...]

* Jumpman gaat weer verder met Batman
Zie: Jumpman in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Ik heb dit ook gehad. Ook bij winkels waar men de games uitpakken gaat dit wel eens fout. Dan komt er op een gegeven moment een Platinum variant van de game, als de standaar retail er ook nog staat. De verkoper zoekt aan de hand van het nummer op het doosje de Disc en het boekje. En geeft een standaar retail mee met een Platinum hoesje of vicaversa.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 03-10-2009 08:52 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
kernie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:45:
Nette prijs dan hoor bedankt voor de link!
Geen dank, gisteren begonnen met uncharted, echt vette game, merk wel af en toe dat er framedrops zijn, dat is weer jammer dan. Maar wel superstoer. De trophies zijn ook lachuh. Die probeer ik natuurlijk allemaal te halen.
Jumpman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:51:
[...]

£0,99 (bij mijn bestelling eind Augustus).
Thanks, das niet veel.

Weet je ook (of iemand anders) dat als je een game preordert of ze meteen het geld afschrijen of niet? De huidige koers is namelijk erg voordelig dus ik heb zoiets als ze meteen de betaling regelen is het prima. Maar doen ze dat niet dan kan het zijn als ze straks pas de betaling regelen dat de koers helemaal niet meer zo gunstig is. Ik ga ze zelf ook zo even mailen met de vraag.
Het geld wordt dus niet meteen afgeschreven. Erg jamer dus. Want je kan straks een behoorlijk ongunstige koers hebben. Je kan bij Zavvi ook meteen in euros betalen, maar dat is ook ongunstiger geloof ik. Ik kom volgens berekening met de huidige koers uit op 30 pond = 32 euro. Als je hetzelfde product besteld maar dan euros dan betaal je ruim 36 euries. Het zou prima zijn als het eenmalige kosten waren. Maar dat bedrag erbovenop krijg je dus bij elk stuk dat je toevoegt aan je mand. :(
Cablekevin schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:03:
Even een extra post erbij, ik haat platinum games, maar zie je het verschil dat het een platinum is ook als je een clear hoesje eromheen doet? Of is de disk ook "platinum pressed" ?
De platinum games die ik heb binnengehad van dvd.co.uk zijn alleen de hoezen platinum, de games zelf staat nergens platinum op. Daar was ik zelf ook verbaasd over. Volgens mij alleen nieuwe hoezen.

[ Voor 14% gewijzigd door dangerpaki op 03-10-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Zo gister de demo van Ninja Gaiden Sigma 2 weer gespeeld en wat is het toch een brute game. Het gevecht systeem is echt gaaf uit gewerkt. Ik vind alleen jammer al je iemand raakt het bloed alle kanten op vliegt, maar als je een ledemaat afhakt er blauwe rook uit komt (zal wel voor de leeftijdsgrens zijn).
Ik vind het wapen met die bal en die haak met die ketting er tussen wel geel erg sterk als achter elkaar op het kruisje drukt. Je maait zo 5 vijanden omver.

O vind ik leuk dat je met meerdere personages kunt spellen. Weet iemand of je met die andere personages de zelfde levels kunt spellen of hebben die een andere verhaallijn?

Ik had de demo gister uitgespeeld op mentor niveau. Hier was ik toch best een paar keer dood gegaan, goede uitdaging. Blijkt er nog een master ninja niveau te zijn :o Die zal ik vandaag maar eens proberen, maar dat wordt denk ik een lastig klus.

Ga hem nu maar even bestellen bij Amazon :P

Kwam deze reclame ook tegen op internet en toen was ik echt om _O-

http://www.youtube.com/watch?v=Jhclfr79dTA

[ Voor 5% gewijzigd door Nico111 op 03-10-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
PS3 slim based laptop (Ben Heck masterpiece):
http://benheck.com/10-01-2009/ps3-slim-laptop

echt niet normaal meer hoe gaaf.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

TNT kan ieder moment aan de deur staan met mijn BS zending! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:58
DinoPK schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:25:
[...]

edit: Game is er inmiddels uit. Verlies dus alleen al mijn savegames mits het apparaat nog onder garantie valt.
Grappig hoe je een apparaat mist als je deze niet voor handen hebt. Wij gebruiken de ps3 ook als mediastreamer, geen alternatieven voorhanden. Als je dat opeens niet hebt, is het een heel andere avond als normaal.
Misschien de HD eruit halen en die in je nieuwe 160gig zetten? Back up maken, 160 gig hd er weer in en je save game's zijn weer terug :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Console binnen! TOP Service van bart smit en TNT! Splinter nieuwe console, één klein deukje in de doos, voor de rest splinter nieuw en alles zoals het is als je hem zelf in de winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga nog spijt krijgen dat ik geen 2de PS3 gekocht heb... Ik had graag de InFamous bundel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Nico111 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 09:41:
Zo gister de demo van Ninja Gaiden Sigma 2 weer gespeeld en wat is het toch een brute game. Het gevecht systeem is echt gaaf uit gewerkt. Ik vind alleen jammer al je iemand raakt het bloed alle kanten op vliegt, maar als je een ledemaat afhakt er blauwe rook uit komt (zal wel voor de leeftijdsgrens zijn).
Om 1 of andere rede hebben ze het bloed eruit gehaald. Als je hem op de xbox360 speelt zit al het bloed er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
EfBe schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 10:08:

Ziet er echt gaaf uit ja en een complete how-to erbij!

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Is PSN down, of ligt dat aan mijn account ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Lol @ wat die maker zegt:

This unit looks very sporting and would great to play Gran Turismo 5 on, when it comes out in 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:26
Console ook binnen. Doos is perfect. Geen scheuren, of deuken. Nu maar uitpakken en lol hebben :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rig0r schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:33:
Is PSN down, of ligt dat aan mijn account ? :|
Hij is ''deels beschikbaar''... zie ook ps site.. maar bij mij werkt het ook niet... de Europese account dan! ;)

Oww snel een edit: hij is weer online... voor zolang het duurt dan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Erg gaaf om te zien en te lezen, nog 1 quote om het af te leren, ik moest er toch om lachen.

"I don’t know what happened to the original screws for this PSU so I had to find some the same size. And the winner is… Xbox 360 heat sink screws! Great, now the thing will overheat! (Yes, I’m that superstitious)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hier zijn de PS3's ook net gearriveerd :D Helaas wel wat scheuren in de dozen, maargoed who cares. Eentje is nog dicht, de andere is open geweest oid. Ben benieuwd!

@SToRM666: die Infamous bundel was al heel erg snel weg, dus wss was je toch te laat geweest, mss een schrale troost :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 08:19:
Bah, gisteren verbindingsproblemen tijdens het spelen van Fifa 10. Het overkwam me tijdens 2 van de 5 partijen dat ik plots de melding kreeg: U bent afgemeld van het PS Network. Router stond aan, alle kabels zaten goed in. Nadien terug geprobeerd om aan te melden, dat lukte ook, maar voor slechts een paar seconden want ik werd telkens afgemeld. Ik dacht eerst dat het aan de EA servers lag, maar ik betwijfel het nu aangezien dit me overkwam toen ik tegen de CPU speelde. :(
Er zijn heel wat mensen die hier last van hebben tijdens het spelen van FIFA 10. Ik denk dus niet dat het aan jou ligt. :) Er is gisteren overigens wel een patch uitgebracht, maar weet niet of die deze problemen had moeten verhelpen.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:41:
[...]

Hij is ''deels beschikbaar''... zie ook ps site.. maar bij mij werkt het ook niet... de Europese account dan! ;)

Oww snel een edit: hij is weer online... voor zolang het duurt dan :)
Grrr.... ik dacht dat het een mijn router of zo lag, ben 2 uur bezig geweest dat ding te her configureren na een firmware upgrade :(

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Exploid naast de tiff beschikbaar zodat ik gewoon LBP kan spelen zonder naar 3.01 te gaan, wil graag een PS3 met 3.01 en eentje met oudere firmware, maar wil er wel op kunnen spelen.
Update:
Zometeen ff de kabels wegwerken, en genieten van mijn 2e PS3.
Verleiding was te groot om een foto te posten :+
Afbeeldingslocatie: http://img30.imageshack.us/img30/3104/03102009177.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Cablekevin op 03-10-2009 12:27 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Over welke exploits heb je het precies? Heb nog nooit een PS3 gehad, dus vroeg het me even af.. :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
de vraag rijst dan wel... waarom 2 naast elkaar ? :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:23:
Exploid naast de tiff beschikbaar zodat ik gewoon LBP kan spelen zonder naar 3.01 te gaan, wil graag een PS3 met 3.01 en eentje met oudere firmware, maar wil er wel op kunnen spelen.
Update:
Zometeen ff de kabels wegwerken, en genieten van mijn 2e PS3.
Verleiding was te groot om een foto te posten :+
offtopic
Ziet er goed uit :9~
Is dat de KDL-46W5500? , heb ik nl. ook staan :)

Jammer dat ik die BS actie gemist hebt, PS3 80GB staat weer voor de normale prijs :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met die PSN Cards voor de EU. Als ik een card voor 20 euro hier in NL koop. Kan ik die dan inlossen op een UK account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Synth schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 10:57:
[...]

Misschien de HD eruit halen en die in je nieuwe 160gig zetten? Back up maken, 160 gig hd er weer in en je save game's zijn weer terug :D.
Gaat volgens mij niet werken. Zodra de ps3 een andere HD erin heeft wil hij hem formatteren heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:12:
[...]

Er zijn heel wat mensen die hier last van hebben tijdens het spelen van FIFA 10. Ik denk dus niet dat het aan jou ligt. :) Er is gisteren overigens wel een patch uitgebracht, maar weet niet of die deze problemen had moeten verhelpen.
Serieus? Hm, dan hadden die 3 kerels waar ik tegen won misschien toch niet hun spel verlaten. Kan natuurlijk wel een verklaring zijn. Blijft toch balen dat ik nu niet 5-0 haal qua streak maar 3-2, maarja, nog een jaar om daar aan te werken :)
Altijd leuk om te horen dat het niet aan jezelf ligt, maar aan de andere kant is dat kl*** want je kan niks veranderen aan de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een mening over het gebruik van PS3 om foto's te bekijken? Is het een beetje gebruiksvriendelijk?

Geldt dat ook voor bestanden op een externe HD?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hier PS3 ook binnen. Heb nog foto's gemaakt :P Overigens wel een paar deukjes in de buitenste doos, maar de binnenste perfect en de PS3 zelf ook perfect. Me = blij :D

Wel irritant dat je al die savegames apart moet backuppen :S

[ Voor 16% gewijzigd door Snippertje op 03-10-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:12:
Iemand een mening over het gebruik van PS3 om foto's te bekijken? Is het een beetje gebruiksvriendelijk?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Oeer8xbIda0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 01:34
Mijn PS3 (BS) is ook binnen. klein scheurtje in de buitenste doos (waar Motorstorm op staat..).
De binnenste (gewoon standaard ps3) doos was helemaal perfect :D ! alleen wat ik vreemd vond is dat ze Motorstorm gewoon los in de (binnenste) doos hadden gegooid... misschien hoort dit? :X

Was net wel ff bezig met netwerk configuratie, wilde maar niet werken... bleek dat upnp op me router uit stond... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Omg, savegame van killzone kan je niet eens backuppen :? Beveiligd ofzo. Valt dit nog te redden? Ik lees op internet nergens een oplossing behalve een volledige backup, maar dat is 30gig en ik heb geen externe HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
160gb binnen, sluit dus erg goed aan op mijn gister gesneuvelde 60gb. Helaas is de voucher voor de netwerkgames 1 code, ik heb reeds een game op disc en 2 aangeschaft via psn.

Ik had reeds een geinteresseerde voor GT5P, mocht dit niets worden heeft iemand anders wellicht interesse in een voucher voor 4 psn games? (wellicht leuk als je een account shared met iemand). DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldstrike36
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08-2023
DinoPK schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:37:
160gb binnen, sluit dus erg goed aan op mijn gister gesneuvelde 60gb. Helaas is de voucher voor de netwerkgames 1 code, ik heb reeds een game op disc en 2 aangeschaft via psn.

Ik had reeds een geinteresseerde voor GT5P, mocht dit niets worden heeft iemand anders wellicht interesse in een voucher voor 4 psn games? (wellicht leuk als je een account shared met iemand). DM svp.
Goed idee, om een account te share.
Ik stuur je een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Zo net in de post ook LBP binnen gekregen. Ben weer helemaal superblij. Straks maar weer eens lekker gaan gamen. Ben voorlopig bezig met Uncharted, die maar eens uitspelen eerst. Binnenkort even PES2010 bestellen en dan heb ik voorlopig genoeg om te spelen. Wacht wel me de nieuwe games tot ze iets gezakt zijn in prijs.

Even een vraag mbt de officiele bluetooth headset. Ik heb deze en ik heb hier twee vragen over:
1) Als je de headset gemute hebt staan dan hoor je om de zoveel seconden een irritante toon in je oor. Kan je dit uitzetten? Want ik unmute alleen maar als ik iets wil zeggen. Maar vind het niet fijn om heel de tijd de pieptoon in m'n oor te horen om de zoveel seconden.
2) Is er iets beschikbaar in de zin van een rubberen toevoegsel voor het oorgedeelte. Ik wil namelijk graag iets hebben wat hierop lijkt. Want nu blijft het oortje niet goed in m'n oor zitten, wel aan m'n oor hangen door de clip. Maar ik zou graag willen dat ik zo'n soort extensie heb waarmee ik de originele kan vervangen zodat deze beter in m'n oor blijft zitten.

[ Voor 56% gewijzigd door een moderator op 03-10-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb mijn 160gb ps3 ook binnen, doos was slechts heel licht beschadigt, en binnenkant was gewoon perfect.

Edit: laat maar is al gelukt.

[ Voor 78% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 03-10-2009 14:42 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07 03:15
Zo, ook mijn BS ps3 binnen. Ziet er zo goed als nieuw uit. Enkele krasjes op de doos zelf, maar niks ernstig! Zit alleen met één 'probleem'. Ik heb de optie om met acceptgiro te betalen gedaan, echter zit er geen acceptgiro bij. Meer mensen hier die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Yup zat er niet bij, er zat bij mij wel een a4tje in de doos en daar stond op dat ze de acceptgiro + factuur binnen 7 dagen opsturen.

[ Voor 5% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 03-10-2009 14:43 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Oh nee he niet dit weer! Ik vind het hartstikke leuk dat jullie allemaal je PS3 binnen hebben en dat er een deukje/krasje whatever op de doos zit maar niet op de console. Maar alstjeblieft: hou het voor jezelf, wij vinden dit totaal NIET boeiend. :)

Amerika heeft trouwens al hele leuke reclames voor Uncharted 2: Among Thieves op TV (zie: http://blog.us.playstatio...ncharted-2-among-thieves/ )

Wij hebben nog niks volgens mij in Europa :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:04
Wilde ik net gaan posten dat de mijne nog helemaal niet verstuurd was, Maar dat zal ik dan maar niet doen. (Oeps, toch gedaan :X .)
DinoPK schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:37:
Om welke 4 spellen gaat het?
Wellicht heb ik intresse.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
LordSander schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:04:
Om welke 4 spellen gaat het?
Wellicht heb ik intresse.
Gran Turismo 5 Prologue, Ratchet & Clank Quest for Booty, WipeOut HD en The Last Guy.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Stomme vraag, maar wat kun je met zulke vouchers en hoe krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:09:
Stomme vraag, maar wat kun je met zulke vouchers en hoe krijg je die?
Code intikken op de PlayStation Store en dan downloaden. Is mijn nieuwe PS3 nu thuis ook aan het doen. Duurde echter nog 90 minuten dus maar weer even terug op de zaak nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Brad Pitt schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:07:
[...]

Gran Turismo 5 Prologue, Ratchet & Clank Quest for Booty, WipeOut HD en The Last Guy.
Huh? Ik kreeg super stardust HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Die krijgt iedereen, wipeout zal je gewoon los moeten aanschaffen (is ook nog eens de moeite waard ook).
Ik had de hoop op wat losse codes maar het is 1 code voor de 4 games bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Kwijl:
Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/moses/moviesthumbs/57257-t_unch2at_vr_gt_hd_gt.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb net die Brutal Legend demo gedaan op de PS3, echt heel erg tof. Ik houd zoiezo al van metal maar ook al houd je er niet van is het zekers een aanrader. Ga hem dan ook zekers halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Zeker *kwijl*.
Helemaal het moment dat ze zeggen dat dit deeltje dus langer is dan het voorgaande. Al vraag ik me wel af hoe veel langer, want er wordt ook gezegd dat het vorige deel acht uur in beslag nam maar mijn teller staat toch eerder op 6,5 uur. Scheelt nogal... Maar goed, beter een korte maar goede game dan een langdradig barrel.

Stukje @ 3:50 is wel typisch: mooi gemaakt dat de benen van Drake bevriezen als je in ijskoud water komt. Alleen wel jammer dat bijna zijn hele onderlijf bevriest terwijl hij net tot zijn enkels in het water zit. Maar goed, dat zijn details die in de game wellicht niet eens opvallen omdat je te veel gefocused bent op het spelen van de game zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Hoezo, als je in heel koud water staat met alleen je enkels. Dan kan je toch ook nog bevriezen, of klopt mijn natuurkunde niet echt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

2 is iig langer genieten en meer genieten, dus ik ben al tevreden.

Dat stukje was me ook opgevallen, klein slordigheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:48:
Over welke exploits heb je het precies? Heb nog nooit een PS3 gehad, dus vroeg het me even af.. :)
Er is een tiff exploid, als je de exploid runt dan hangt je PS3 10 seconden, daarna motorstorm opstarten, vervolgens na het bootlogo disk verwijderen, vervolgens spel in de Playstation stoppen wat je wilt spelen zonder te updaten. Voila, done.
Tiff exploidje duurt naar mijn mening te lang om een spel te spelen op een oudere firmware versie, daarom was ik even benieuwd of er een andere exploid available is die dit ook kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Negaiido schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:54:
Hoezo, als je in heel koud water staat met alleen je enkels. Dan kan je toch ook nog bevriezen, of klopt mijn natuurkunde niet echt? :P
Dunno, nog nooit gedaan eigenlijk. Maar als het een strenge winter wordt zal ik eens kijken hoe erg het is. Maar zonder gekheid: heel dat filmpje is gewoon perfect als het gaat om detail, bewegingen en physics. Alleen dat ene stukje gaat dus fout: drie seconden tot je enkels in ijskoud water en meteen ijs op je broek tot aan je riem. Maar dan is het nog mierenneuken, want de rest ziet er dus wel gewoon zeer goed en strak uit. Plus dat ze bovenstaand effect ook weg hadden kunnen laten, dus eigenlijk is zo'n detail alleen maar gewaagd. Idem met die sneeuw, want dacht dat het in Lost Planet al zeer mooi en niet te overtreffen was maar dat gaat met Uncharted 2 toch ook gebeuren.

Al snap ik dan alleen die 8.9 voor design niet als ze ook weer zeggen dat het de best ogende console-game tot nu toe is en alles letterlijk de hemel in prijzen op design en graphics gebied... Maar goed, hoe je het ook went of keert dit is gewoon een must-have _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 11-09 14:37
Die van mij van Bartsmit nog niet binnen! :( wel een beetje jammer.
Staat nog steeds op: "klaar voor verzenden"

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:00:
Hoe zit het eigenlijk met die PSN Cards voor de EU. Als ik een card voor 20 euro hier in NL koop. Kan ik die dan inlossen op een UK account?
Lijkt me niet, er zijn n.l. geen EU kaarten, maar landgebonden, ik heb in ieder geval een BE, NL en UK versie gezien. Aan de andere kant, zijn er 3 stores, Asia, US en EU. Probeer het zou ik zeggen, kost je 20 EUR :+

Zou het ook wel willen weten, want de UK kaarten zijn interessanter zolang de GBP t.o.v. EUR laag is/blijft.
Bedenk me net, dat je dan weer last krijgt met de koers in de PSN store, al zouden ze die waarde in GBP omrekenen naar EUR, betwijfel of dit tegen een gunstige koers gaat. Met kaarten uit de EUR zone zou het wel mogelijk moeten zijn, maar die vind je niet goedkoper, hooguit in DE of FR.

Verschil tussen BE en NL zal er bijv. niet zijn, uiteraart omdat BE 2talig is. Zo beredenerend, zou een BE'er dus ook uit FR kunnen bestellen. Tijd zal het leren..

Zou voorlopig niet al te moeilijk doen, en ze online bij FRS bestellen, zeker bij de duurdere variant wordt die beloond.

[ Voor 15% gewijzigd door Yippie op 03-10-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Wow, afgelopen donderdag om 06:05 Uncharted en KZ2 bij dvd.co.uk besteld (in die 2 Platinum voor 30 pond actie). Ik kreeg 3,5 uur later een mailtje dat de order processed and ready for shipment was, en vanochtend lagen er 2 pakketjes in de bus! Nice! Zeker als je er rekening mee houdt dat het wel een week of 2 kan duren.

Overigens klopt het wat er een pagina terug gezegd is: Ik heb beide spellen in een Platinum case, maar de Blu-rays die erin zitten zijn wel de originele, zonder Platinum logo/banner erop :)

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Yippie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:06:
[...]
Aan de andere kant, zijn er 3 stores, Asia, US en EU.
Hoe kom je daar bij?
Er zijn heel wat meer stores.
UK heeft een andere store, met andere inhoud dan benelux iig.

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 03-10-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Surfer schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:08:
Overigens klopt het wat er een pagina terug gezegd is: Ik heb beide spellen in een Platinum case, maar de Blu-rays die erin zitten zijn wel de originele, zonder Platinum logo/banner erop :)
Dan heb je dus wellicht een batch met "oude" discs en heb je niet zo'n Platinum-banner op je disc.
In het PS3 topic deeltje 45 stond een foto met daarop twee Platinum doosjes en de één had een gewone disc (zoals jij nu) en de andere had wel zo'n banner. Alleen is die foto helaas al uit het fotoalbum van die user verwijdert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
M a r c o schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:09:
[...]

Hoe kom je daar bij?
Er zijn heel wat meer stores.
UK heeft een andere store, met andere inhoud dan benelux iig.
OK, my bad. Dat beantwoord dan min of meer de vraag.
Dit onderdeel kan zo langzamerhand zijn eigen topic krijgen, maar even voor de duidelijkhied, zijn die PSN store's nu ingedeeld op munteenheid of land en/of regio ?

Als aanvulling:

Currently, there are 3 major PSN store regions – USA, Japan, and Europe. Within those, there are many minor store regions – the AUS PSN is one of these.
The Australian store content mostly aligns with the European store – but is updated at a different time, and may have slightly different content (mostly due to differences in release dates between Europe and Aus).

If you want to download the awesome <game/content/download>, you can register a new PSN user account in that region. From the XMB, go to the Users menu, and Add New User.
You will need a actual overseas address (the registration process will check). Also, to load money into your wallet, you will need a credit card with details that match the address. This usually means that you need a credit card from overseas.
In the past, people used Entropay to get around this limitation (the card provided had a blank address, and passed verification), but it is unclear if new Entropay accounts will work anymore.

And what's Sony's offical line on accessing foreign PSN Stores?
They don't like it.
http://community.eu.plays...ssage.id=1588904#M1588904
Just to say – providing false information when creating a PSN Account means the following things:

1. We wont be able to contact you about stuff like Betas and Promotions
2. Providing false info is fraud
3. Providing false info is against the PSN Terms of Service and User Agreement
4. If we come across an account which is obviously filled out with false info (eg. the address field reads 'EEEEEEHEHEHEHE')we have the right to ban it.

[ Voor 65% gewijzigd door Yippie op 03-10-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 11-09 14:37
Maar nog meer mensen hier die de Bart Smit actie hebben besteld en hem nog niet ontvangen hbben?

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Holy shit, ik maak de 2e pack open, zit er een 40gb ipv 80gb in en de console is bovenal 2ehands :'(

Er zit een postit bij met "Fifa ontbreekt, console hapert"...

Sorry voor de topicvervuiling, maar wilde dit toch even melden, ben een beetje erg teleurgesteld nu.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

kernie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:38:
Maar nog meer mensen hier die de Bart Smit actie hebben besteld en hem nog niet ontvangen hbben?
Een mattie van mij heeft hem tot op heden nog niet mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tjesus

ik heb geen idee wanneer het gebeurde, maar de cd deed het de dagen daarvoor ook al niet zo goed, moest de cd er soms 10 keer instoppen voordat de ps3 hem pakte.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:42:
Holy shit, ik maak de 2e pack open, zit er een 40gb ipv 80gb in en de console is bovenal 2ehands :'(

Sorry voor de topicvervuiling, maar wilde dit toch even melden, ben een beetje erg teleurgesteld nu.. :/
Terugsturen en een 80GB eisen dan :P

Ik heb vandaag trouwens Stranglehold gekocht bij de FRS. Ik vond de demo toendertijd best geinig en voor 10 euro kan je nu niet echt een grote miskoop doen lijkt me :)

[ Voor 48% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

kernie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:06:
Die van mij van Bartsmit nog niet binnen! :( wel een beetje jammer.
Staat nog steeds op: "klaar voor verzenden"
kernie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:38:
Echt, i couldn't care less. Dit voegt (zoals al zo vaak gezegd) helemaal niks toe aan het topic... :O
Dan kun je beter een topic report plaatsen dan een reactie zoals hierboven die net zo min gewenst is.

Uncharted eindelijk uitgespeeld. Erg leuk spel. Ziet er erg mooi uit en dan te bedenken dat het uit 2007 komt. Laat nu deeltje 2 maar komen :P

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 04-10-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Yeuh! Warhawk feest kan weer beginnen, nu ik vanmiddag een PSN Card heb opgehaald, kan ik eindelijk de addon downloaden :)

Even lekker op PSN store tour.

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 09:44
dangerpaki schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:20:
Even een vraag mbt de officiele bluetooth headset. Ik heb deze en ik heb hier twee vragen over:
1) Als je de headset gemute hebt staan dan hoor je om de zoveel seconden een irritante toon in je oor. Kan je dit uitzetten? Want ik unmute alleen maar als ik iets wil zeggen. Maar vind het niet fijn om heel de tijd de pieptoon in m'n oor te horen om de zoveel seconden.
Iemand? Aangezien mijn officiële ps3 headset super gevoelig is mute ik hem ook altijd, behalve als ik wat wil zeggen natuurlijk. Als ik dit niet doe horen mijn medespelers echt ALLES, zelfs al speel ik met me geluid uit, dan wordt er wel iets opgepikt, de wind buiten, het drukken op de knoppen van de controller, ademhalen, echt alles 8)7 Lijkt me ook helemaal niet de bedoeling, maar heb nog nergens een oplossing kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
En da's wel vreselijk boeiend I guess? Zullen wel meer dingen in dit topic gemeld worden die de een super vindt en de ander helemaal niks. Zo boeit mij deze info weer nul. Hou je nu eenmaal gewoon he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat is nu de mooiste stand voor de PS3 eigenlijk?

- 720 / 1080 p
- 720 / 1080 i

FIFA vind ik niet echt heel mooi op de PS3,
Weten jullie op welke stand de fifa versie het mooist is op de ps3?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 22:18
Cablekevin schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:47:
[...]

Een mattie van mij heeft hem tot op heden nog niet mogen ontvangen!
Hoi,

Ik had ook één besteld vanuit België.

Echter wou ik vragen hoe jullie kunnen zien of hij onderweg is of niet?

Ik zie nu bij de bestelhistorie dit staan.

Status: Uw bestelling is klaar voor verzending

Maar ik vind wel dat ze weinig feedback geven.

Hopelijk verloopt alles goed, want dit regelen vanuit België is niet altijd evident.

Thx

[ Voor 26% gewijzigd door Light21M op 03-10-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 17:02
Mars18 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:27:
Wat is nu de mooiste stand voor de PS3 eigenlijk?

- 720 / 1080 p
- 720 / 1080 i

FIFA vind ik niet echt heel mooi op de PS3,
Weten jullie op welke stand de fifa versie het mooist is op de ps3?
1080p is het mooist. Fifa is maar maximaal 720p. ''p'' staat voor progressive scan en dat is bij gamen beter dan ''i'', beetje lastig uit te leggen, google anders maar even op 1080i en 1080p.
Uitkomst is dat ik bij Fifa 720p zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bij mij staat hetzelfde, denk dat we maandag meer weten :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
JosBonsio schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:32:
[...]

1080p is het mooist. Fifa is maar maximaal 720p. ''p'' staat voor progressive scan en dat is bij gamen beter dan ''i'', beetje lastig uit te leggen, google anders maar even op 1080i en 1080p.
Uitkomst is dat ik bij Fifa 720p zou gebruiken.
Dat ik ga ik proberen, vind de 360 versie zoveel mooier

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lizardz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:08:
[...]

spoiler:
Dat stuk is lastig inderdaad. Je moet daar even doorbijten, en een tip kan zijn: Niet inzoomen met L1, gewoon op ze af lopen en schieten met R1, zo kan je sneller verschillende monsters afschieten. Als je daar bent ben je inderdaad bijna klaar met het spel.

Weet iemand waar je al PSN cards kan kopen? Vandaag waren ze hier nog nergens te koop, niet bij Bart Smit, niet bij Intertoys, niet bij Eplaza en niet bij Dixons.
Thanks, dat was de gouden tip, met deze tip in 1x gehaald :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 11:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mars18 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:44:
[...]

Dat ik ga ik proberen, vind de 360 versie zoveel mooier
Waar zie jij verschil dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
FIFA is veel scherper op de 360,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Brad Pitt schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:04:
[...]

En da's wel vreselijk boeiend I guess? Zullen wel meer dingen in dit topic gemeld worden die de een super vindt en de ander helemaal niks. Zo boeit mij deze info weer nul. Hou je nu eenmaal gewoon he.
Ach ja, over zijn info was al 2x een modbreak geweest en binnen 1 pagina 2x praktisch hetzelfde vragen, ach. En na 5 pagina's bart smit acties werd het me allemaal even teveel, mental breakdown denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 11:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mars18 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:52:
[...]

FIFA is veel scherper op de 360,
Serieus? Hoe kan dat komen dan? Is het op de 360 1080p oid of is er minder anti alias toegepast?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Cablekevin schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:58:
[...]

Er is een tiff exploid, als je de exploid runt dan hangt je PS3 10 seconden, daarna motorstorm opstarten, vervolgens na het bootlogo disk verwijderen, vervolgens spel in de Playstation stoppen wat je wilt spelen zonder te updaten. Voila, done.
Tiff exploidje duurt naar mijn mening te lang om een spel te spelen op een oudere firmware versie, daarom was ik even benieuwd of er een andere exploid available is die dit ook kan. :)
Not to spoil your fun, maar als je gewoon bij Network Settings "Internet Connection" op disabled zet, hoef je de game ook niet te updaten O-) Lijkt me stuk minder gedoe :D

Zelf doe ik dit met Burnout Paradise: The Ultimate Edition. Alle patches die na deze release zijn uitgekomen á 1GB zijn allemaal DLC auto's. Alleen ik speel nooit online, en ik wil die auto's ook niet kopen :P Dus dan is dit een makkelijkere oplossing voor mij, en zo bespaar ik ook nog eens HDD ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 18:27
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:51:
[...]

Serieus? Hoe kan dat komen? Is het op de 360 1080p oid of is er minder anti alias toegepast?
Je zou bij beeldinstellingen kunnen kijken. Daar staan een aantal opties iets wat op gelimiteerd staat dit moet je dan op full zetten en daaronder staat iets met superwhite ofzo dit moet je aanzetten. Ik weet de benamingen zo even niet want heb mijn ps3 even niet voor handen.
Bij mij gaf dit een stuk beter beeld bij hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:25

RnB

FullRGB heet het. ;)
Staat standaard op limited idd, je kan het op full zetten mits je scherm het ondersteund.
Ik weet niet of de mijne het ondersteund, maar had hem voor de gein op full gezet om eens te kijken. Merk geen verbetering in de zin van scherpte, maar wel qua contrast, die is namelijk vele malen hoger.
Ik merk dit vooral met films, zwart is veel zwarter dan wanneer de instelling op limited staat.
Met games zoals GTA IV is het soms wel lastig, want donkere stukken zijn niet meer te onderscheiden, heb daardoor brightness en contrast omhoog moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ga ik ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De PS3 slim maakt een heel stuk minder lawaai, de 40gb wilde nog wel eens hoogtoerig worden als deze te warm aan het worden was, de slim versie hoor je ook wel suizen maar in de mindere mate en is ook sneller weer stil, HDMI-CEC werkt ook top, samen met de DTS_HD output. Erg tevreden :)
De prijs van de Slim is 277 euro bij de mediamarkt in Rotterdam, praktisch even goedkoop als de goedkoopste aanbieder in pricewatch.

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 04-10-2009 00:53 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:47:
@Tjesus

ik heb geen idee wanneer het gebeurde, maar de cd deed het de dagen daarvoor ook al niet zo goed, moest de cd er soms 10 keer instoppen voordat de ps3 hem pakte.
Dat is niet goed om te horen. Maar veel succes met het krijgen van een nieuw schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Surfer schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:08:
Wow, afgelopen donderdag om 06:05 Uncharted en KZ2 bij dvd.co.uk besteld (in die 2 Platinum voor 30 pond actie). Ik kreeg 3,5 uur later een mailtje dat de order processed and ready for shipment was, en vanochtend lagen er 2 pakketjes in de bus! Nice! Zeker als je er rekening mee houdt dat het wel een week of 2 kan duren.

De snelle verzending was ik ook verbaasd over. Dinsdagmiddag besteld daar en vrijdag kwam ik tuis lagen ze op de mat. Vond ik erg netjes.
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:42:

Gewoon terugsturen die handel. Bedoel je hebt voor iets betaald en krijgt iets heel anders.
Deismyna schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:39:
[...]

Iemand? Aangezien mijn officiële ps3 headset super gevoelig is mute ik hem ook altijd, behalve als ik wat wil zeggen natuurlijk. Als ik dit niet doe horen mijn medespelers echt ALLES, zelfs al speel ik met me geluid uit, dan wordt er wel iets opgepikt, de wind buiten, het drukken op de knoppen van de controller, ademhalen, echt alles 8)7 Lijkt me ook helemaal niet de bedoeling, maar heb nog nergens een oplossing kunnen vinden :(
De headset is inderdaad erg gevoelig en dat is prima. Alleen jammer van dat irritante gepiep in je oor. Hoop dat iemand daar een oplossing voor heeft. Maar grootste probleem voor mij is nog gewoon dat met het oordopje dat niet goed in mn oor blijft zitten. Zit nog steeds te kijken voor een replacement oordopje die het echt een inear ding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 09:44
dangerpaki schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:57:
[...]

De headset is inderdaad erg gevoelig en dat is prima. Alleen jammer van dat irritante gepiep in je oor. Hoop dat iemand daar een oplossing voor heeft. Maar grootste probleem voor mij is nog gewoon dat met het oordopje dat niet goed in mn oor blijft zitten. Zit nog steeds te kijken voor een replacement oordopje die het echt een inear ding maakt.
Hoe kan iemand dit nou prima vinden? 8)7 Dan heb je dus echt niet het zelfde probleem als mij. Een headset hoort echt alleen maar dingen op te pikken boven een bepaalde volume hoogte. Als ik in me headset praat klinkt is dat natuurlijk veel harder dan de wind die buiten door de bomen waait. Bij dit laatste hoort de headset/ps3 dus niks door te laten. Zal lekker handig zijn als je straks met 16 man in een server zit en er bij iedereen een constante golf van geluid vandaan komt.
De enige optie is dus om constant je headset te muten, wat natuurlijk belachelijk is. Er bestaat toch wel gewoon zoiets als voice activation op teamspeak (voor de mensen die daar bekend mee zijn). Dus gewoon een balkje waarmee je in kan finetunen dat hij net je stem oppakt, maar verder ook niks. Want al speel ik op volume 1 dan pakt hij nog me ingame geluiden op en slingert ze de server in, lekker asociaal gamen zo :X

Of zoals het ook in de beschrijving staat van dat ding:
# Dual-microphone design for high-quality noise cancellation with supported games on the PS3™system.
Welke noise cancellation 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Deismyna op 04-10-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 23:50:
FullRGB heet het. ;)
Staat standaard op limited idd, je kan het op full zetten mits je scherm het ondersteund.
Ik weet niet of de mijne het ondersteund, maar had hem voor de gein op full gezet om eens te kijken. Merk geen verbetering in de zin van scherpte, maar wel qua contrast, die is namelijk vele malen hoger.
Ik merk dit vooral met films, zwart is veel zwarter dan wanneer de instelling op limited staat.
Met games zoals GTA IV is het soms wel lastig, want donkere stukken zijn niet meer te onderscheiden, heb daardoor brightness en contrast omhoog moeten zetten.
Full RGB moet je enkel aanzetten als de PS3 is aangesloten op een PC-monitor. Er zijn nauwelijks TVs die Full RGB ondersteunen. Als je het dan toch aanzet, is het effect dat wat eerst donker was pikzwart wordt. In plaats van dat je beeld er beter van wordt, raak je al het detail kwijt in donkere stukken op je scherm. Die details krijg je ook niet terug door de helderheid op te schroeven.

Kortom: Zet 'Full RGB' niet aan op TVs, enkel op PC-monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Is dit bij alle Headsets op de PS3 of alleen bij de officiële Sony Headset?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.