Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanfct
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-05 20:36
Ik ben van plan een Ps3 slim aan te gaan schaffen. Weet iemand een leuke aanbieding(met extra spel of gewoon goedkope console)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:25
Zie dit topic; al meer malen langsgeweest.

Hierboven staat de pricewatch.. Voor zover ik weet atm geen 'exclusieve-aanbiedingen'. Ik zou even wachten op de 250GB met Uncharted2 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:58
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:08:
[...]
Heb je de code wel geregistreerd op je NL account, op een buitenlandse account lukt het niet (uit ervaring heb ook de 160gb van BS, op mijn broers usa psn account wilde het niet lukken op mijn NL account wel.) Als je wel een NL account hebt..misschien hoofdletters proberen? (of had je dat al gedaan?)
Ik doe alles met mijn NL account. Enige reden dat ik andere accounts heb is omdat er in andere stores meer en nieuwere demo's staan. Hoofdletters worden het vanzelf als je de code hebt ingevoerd. Al voer je alles in lower case in zodra je bevestigd met "start" dan word alles upper case...
Lukin schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:15:
[...]
Heb je hem bij de BS actie gekocht? Aangezien iemand bij de BS actie een 2de hands 40GB model had gekregen is het misschien een terug gebracht exemplaar maar hebben ze de code al wel gebruikt om de games te downloaden.
Kans dat het bij een BS-console zat is inderdaad wel groot, want heb hem via-via gehad. Zou inderdaad veel verklaren als het een tweedehandse console en dus code was...

Was dus wel gratis, maar vond het wel typisch.
Maar het is dus niet zo dat mijn PS3 60GB het niet doet omdat die code gekoppeld is aan de serienummers van een 80/160GB model of wat dan ook?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 10:39
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:20:
[...]

Heb net Uncharted 2 en pre-order gezet bij de Free Recordshop. Als je daar de gewone versie pre-ordert krijg je de Special Edition toegestuurt. Al staat er op de schriftelijke order niets van een SE, maar neem aan dat dat gewoon goed gaat. Met afrekenen ook nog "even" dat Addiscount gedaan waardoor het totaal nu op €57,94 kwam. Helaas moest je perse vooruit betalen en kon ik dus ook niet nog eens gebruik maken van de PU VIG card. AL had dat toch niet gegaan denk ik omdat dat dan dubbele korting is.
Thnx voor de tip, heb 'm ook net gereserveerd. Wellicht dat MediaMarkt ofzo de normale versie voor 50/55 aan gaat bieden, nu hebben we voor een paar euro meer toch mooi een special edition :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024

'Need For Speed Shift' 250GB PS3 box art spied

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/10/ps3-250gb-nfs.jpg
We saw that new gray 250GB standalone PS3 Slim box the other day, and now we've got a shiny press shot of this Europe-bound Need For Speed Shift bundle, which will apparently retail for €350 -- only €50 more than its non-bundled 120GB counterpart. We'd heard tell of it before from deep within the bowels of the retail establishment, and it was named in Sony's original 250GB press release, but we hope Sony has a bit more to say about its much-rumored lineup of bundles for Europe before they spill all over store shelves on some vague, undetermined date.
http://www.engadget.com/2...-250gb-ps3-box-art-spied/

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:32:
[...]
Was dus wel gratis, maar vond het wel typisch.
Maar het is dus niet zo dat mijn PS3 60GB het niet doet omdat die code gekoppeld is aan de serienummers van een 80/160GB model of wat dan ook?
Het zou kunnen maar dat zou een stuk ingewikkelder zijn om te controleren dan gewoon te checken of hij al gebruikt is of niet. Ik denk niet dat het Sony wat uitmaakt wie hem gebruikt, zolang hij maar niet meerdere keren gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lukin schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:01:
[...]

Het zou kunnen maar dat zou een stuk ingewikkelder zijn om te controleren dan gewoon te checken of hij al gebruikt is of niet. Ik denk niet dat het Sony wat uitmaakt wie hem gebruikt, zolang hij maar niet meerdere keren gebruikt kan worden.
Idd, zou niet moeten uitmaken kwa playstation. Anders zou je even de sony klantenservice moeten bellen misschien dan zij het kunnen nakijken, of anders de BS mailen voor een nieuwe code of anders vervangen psn prepaid kaart.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dat plaatje ziet er behoorlijk nep uit als je het mij vraagt.

Verder zal het wel kloppen. In de Intertoys folder stond al een 250gb Slim + uncharted 2 box voor (ik geloof) 350 aangekondigd.,

http://folder.intertoys.n...azine.html#/spreadview/2/

[ Voor 7% gewijzigd door Tom op 05-10-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
ymmv schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Ik heb hem bij videogamesplus.ca besteld. Een paar euro duurder (43 euro) maar dan krijg je hem binnen een paar dagen (en ze versturen hem ook nog een paar dagen eerder zodat je de game rond de releasedag binnenkrijgt)
inderdaad, dat heb ik ook gedaan. nu weet ik ten minste voor 43 euro dat ik hem op de release date kan spelen. in tegenstelling tot cdwow, waar je rustig 3 weken op je game mag wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

3 weken als je geluk hebt, bij amazon heb je em voor zo'n 40 e binnen 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
38 pond + 4 pond = 42 pond. 42 pond = ongeveer 46 euro. plus je hebt hem dan 2 dagen NA de release (dus niet op de release) & je kunt alleen met credit card betalen. keuze gauw gemaakt lijkt me zo :P

Nieuwe Call of Duty Modern Warfare 2 is ook uit trouwens: http://www.gametrailers.c...iler-modern-warfare/57266

Het ziet er naar uit dat de singleplayer ook er goed verzorgd zal zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 20:46
Heb Fifa10 en Uncharted 2 besteld bij CD-WOW. Jammer dat je er wat langer op moet wachten, maar ik heb geen creditcard dus andere sites zijn voor mij geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
mauricedb schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:42:
[...]Thnx voor de tip, heb 'm ook net gereserveerd. Wellicht dat MediaMarkt ofzo de normale versie voor 50/55 aan gaat bieden, nu hebben we voor een paar euro meer toch mooi een special edition :D
NP :)

Zag het ook toevallig toen ik aan het rond kijken was waar ik die game nu maar eens moest gaan bestellen. Volgens mij is die actie ook nog niet heel lang bezig, want heb vorige week al eens gekeken en toen was het nog niet.

Vind €57,94 best wel acceptabel voor de SE die normaal in de Nederlandse winkels minstens €75,- is. En dan ook nog de garantie dat ik hem op de releasedatum in huis heb.

Alleen zoals gezegd staat op de order de gewone versie van Uncharted en niets over een SE. Dus heb maar even een printscreen gemaakt van de aanbieding voor het geval ik de verkeerde krijg geleverd. Want vorige keer met een zelfde actie (gewone bestellen, SE geleverd krijgen) stond dan wel de SE op de orderbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Lizardz schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:53:
Heb Fifa10 en Uncharted 2 besteld bij CD-WOW. Jammer dat je er wat langer op moet wachten, maar ik heb geen creditcard dus andere sites zijn voor mij geen optie.
Ik, en anderen in dit topic, hebben bij videogamesplus.ca besteld. Snel in huis en te betalen met paypal

[ Voor 5% gewijzigd door Reemster op 05-10-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 10:39
FeaR1986 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:47:
[...]

Alleen zoals gezegd staat op de order de gewone versie van Uncharted en niets over een SE. Dus heb maar even een printscreen gemaakt van de aanbieding voor het geval ik de verkeerde krijg geleverd. Want vorige keer met een zelfde actie (gewone bestellen, SE geleverd krijgen) stond dan wel de SE op de orderbevestiging.
Inderdaad ja, ik heb dat plaatje opgeslagen. Zal 'm hier ook maar posten. Kunnen andere mensen er misschien ook gebruik van maken ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/upload/20091005224739.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

Mijn net nieuwe dual shock 3 controller (die bij mn tweede PS3 zat van de bart smit aanbieding) beweegt uit zichzelf naar rechts. Is er iets dat ik hier zelf aan kan doen? Resetten heb ik al eens gedaan, dat hielp niet. Iemand nog suggesties?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien zit een pookje of drukpunttoets vast?
Openen misschien, maar wees voorzichtig! ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Terug mee gaan naar de winkel ? waarom zelf moeilijk doen als je onder garantie gewoon een nieuwe dient te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Hoelang is het meestal wachten bij CDWOW.nl?

Uncharted 2 is daar wel erg mooi geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Anoniem: 140372 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:48:
Hoelang is het meestal wachten bij CDWOW.nl?

Uncharted 2 is daar wel erg mooi geprijsd.
Ooit iets binnen 4 dagen binnengehad, maar meestal zo'n 1 a 2 weken na verzenden.
Wel wordt de levering vaak uitgesteld en een aantal orders heb ik na een paar weken of maanden maar geannuleerd.
Snel verzenden is niet het sterkste punt, vergelijkbaar met play.com.
Prijzen zijn soms wel erg scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:11
Lizardz schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:53:
Op MyMemory heb ik al enkele keren iets gekocht. Is vanuit de U.K. en een zeer snelle leveringstermijn. Ik was telkens aangenaam verrast (<5 werkdagen).
Goedkoop alternatief voor de spellen waarbij DLC of multiplayer regiogebonden is.
Betalen via PayPal is mogelijk + Free Worldwide Delivery on Everything.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
Het mooie van CDWOW is natuurlijk iDEAL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Voor wie nog wakker is:

De ps3 -phat 160GB actie is nu weer beschikbaar op de bartsmit site, voor €180,- !!

http://www.bartsmit.com/s..._1_1_74__1_1_1141__0%257d

Wees er wel héél snel bij want we weten allemaal wel hoe snel de vorige actie uitverkocht was! 8)7

(mijn bestelling is al geplaatst :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:53

Emiel1984

Made in NL

8x4 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 01:59:
Voor wie nog wakker is:

De ps3 -phat 160GB actie is nu weer beschikbaar op de bartsmit site, voor €180,- !!

Wees er wel héél snel bij want we weten allemaal wel hoe snel de vorige actie uitverkocht was! 8)7

Heb al een PS3 maar was toch nieuwsgierig.

Kreeg de melding :
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn

Dus helaas voor de mensen die echt voor heel weinig een PS3 willen aanschaffen.

@itsoutthere Mijn niet dual-shock maar normale controller was kort geleden ook vervelent aan het doen. Het X knopje was niet zo soepel meer. Deze kwam zelfs af en toe niet meer naar boven na het indrukken. Ben toen nog geen 5 minuten bezig geweest om de hele controller voorzichtig uit elkaar te halen waarna ik de rest van het uur bezig ben geweest om deze weer goed terug in elkaar te kunnen zetten. Controller werkt nu wel weer helemaal goed maar heeft me wel wat gedult gekost :) . Moest deze vaak weer uit elkaar halen omdat er weer een knopje niet helemaal goed bleek te zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Emiel1984 op 06-10-2009 02:16 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:05
Voor wie nog wakker is:

Jammer, ik probeerde zojuist om op de website van Bart Smit te komen maar die lijkt er even helemaal af te liggen.

Hopelijk is die aanbieding er vanmiddag wel weer. >:)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 15:36
itsoutthere schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:03:
Mijn net nieuwe dual shock 3 controller (die bij mn tweede PS3 zat van de bart smit aanbieding) beweegt uit zichzelf naar rechts. Is er iets dat ik hier zelf aan kan doen? Resetten heb ik al eens gedaan, dat hielp niet. Iemand nog suggesties?
Ik kan je aanraden hem direct naar Sony op te sturen. Dat heb ik enkele maanden geleden gedaan met een defecte controller, en had toen binnen 3 dagen al een nieuwe in huis. Misschien wel eerst even met ze bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Aemstel op 06-10-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
ymmv schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:00:
[...]

Doe ook op je nieuwe systeem 'ns 'deactivate' en dan weer 'activate'.
Bedankt, dat was het inderdaad. Geen error 80010017 meer op PSN titles :)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:33
HeHe vond het al redelijk makkelijk gaan op hard. Gisteren trouwens toch effe goed aantal keren ingemaakt in de bunker als je de stroom wil aanzetten. Echt stuk of 30x :D

Zo maar eens alle websites afstruinen naar nieuwe games :). Wordt weer een duur maandje.

[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 06-10-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

mauricedb schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:48:
[...]

Inderdaad ja, ik heb dat plaatje opgeslagen. Zal 'm hier ook maar posten. Kunnen andere mensen er misschien ook gebruik van maken ;)

[afbeelding]
Ik heb die ook al in bestelling staan :) Heb hem bij consoleshop in bestelling staan

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PPietje schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:19:
[...]

Ik kan je aanraden hem direct naar Sony op te sturen. Dat heb ik enkele maanden geleden gedaan met een defecte controller, en had toen binnen 3 dagen al een nieuwe in huis. Misschien wel eerst even met ze bellen.
Waarom zo moeilijk? Gewoon naar BS terug gaan en een nieuwe eisen. Het ding is nog amper gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Voor wie nog wakker is:

Argh, weer te laat :'(

Ik laat dit topic nu wel open staan...te mooie prijs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:54:
[...]

Waarom zo moeilijk? Gewoon naar BS terug gaan en een nieuwe eisen. Het ding is nog amper gebruikt.
Omdat BS dan waarschijnlijk zegt dat je hem naar Sony moet sturen, of na een hoop aandringen stuurt BS hem zelf naar Sony (zoals het hoort). Kost je dus meer tijd en moeite dan 'm direct naar Sony te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BS is wettelijk verplicht om DOA producten binnen een bepaalde termijn om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
bram1984 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:32:
BS is wettelijk verplicht om DOA producten binnen een bepaalde termijn om te ruilen.
Ja klopt, je hebt ook gelijk dat dat de juiste gang van zaken is. Feit is dat, hoe erg dat ook is, je het jezelf daarmee moeilijker maakt in veel gevallen. Vandaar mijn tip om hem direct naar Sony te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

itsoutthere schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:03:
Bedankt voor alle reacties, maar ik heb het probleem al gevonden. Het was de guitar hero world tour usb-dongle die via een usb-hub verbonden was die de boosdoener was. Toch vreemd dat hij dan steeds het signaal voor rechts doorgaf. Ik ging namelijk net met een andere controller en zelfs zonder controller aan was hetzelfde probleem aanwezig. Dus toen alle usb-dingen er maar uitgetrokken en 1 voor 1 er weer in gedaan.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 13:04
Was ook nog op zoek naar een goedkope DS3, maar goedkoper als 40 euro is haast niet te krijgen he? Heb alle bekende sites afgestruind...
De sites die ik normaal bekijk zijn:

www.yesasia.com
www.playasia.com
www.vgp.ca
http://stores.ebay.com/EliteVideoGames3
www.zavvi.co.uk
www.cd-wow.com

en voor de headset naar www.mymemory.co.uk

Of vergeet ik nog wat?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Vince22 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:30:
Was ook nog op zoek naar een goedkope DS3, maar goedkoper als 40 euro is haast niet te krijgen he? Heb alle bekende sites afgestruind...
De sites die ik normaal bekijk zijn:

www.yesasia.com
www.playasia.com
www.vgp.ca
http://stores.ebay.com/EliteVideoGames3
www.zavvi.co.uk
www.cd-wow.com

en voor de headset naar www.mymemory.co.uk

Of vergeet ik nog wat?
Je zou voor een van deze twee kopieen kunnen gaan, maar ze zijn nooit zo goed als de echte:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.28646 $23,50= +/- 15,95 euro

of

http://dealextreme.com/details.dx/sku.23767 $30,97= +/- 21,03 euro

Die laatste heeft zelfs de Sony logo's er op staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:19
Met zoiets als een controller zou ik nooit zo'n Chinees namaak-ding kopen. De originele zijn al net-aan qua build quality (kraken wel heeeel snel vind ik), deze zullen wat dat betreft (denk ik) niet veel beter zijn ;)
Dan maar die vier tientjes, als je het per uur uit gaat rekenen is het sowieso peanuts.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Marktplaats en eBay hebben ook regelmatig leuke aanbiedingen (zelf op Mp een nieuw in doos exemplaar gekocht voor € 25 van iemand die ook zn ps3 en een DS3 (beiden gebruikt) te koop aanbood, alsook al zn spellen...)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 13:04
Nou ik heb het al wel gezien, moest ook zoeken voor een vriend van me.. Heb ze zelf ook voor 45, maar dat was al sinds ze in Japan uit waren. Laat hem dan ook maar mooi dat betalen :+

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:59:
Met zoiets als een controller zou ik nooit zo'n Chinees namaak-ding kopen. De originele zijn al net-aan qua build quality (kraken wel heeeel snel vind ik), deze zullen wat dat betreft (denk ik) niet veel beter zijn ;)
Dan maar die vier tientjes, als je het per uur uit gaat rekenen is het sowieso peanuts.
Kraken? Ik weet niet met je controllers doet maar die van mij heb ik nog nooit horen kraken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Omni superens schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:30:
Kraken? Ik weet niet met je controllers doet maar die van mij heb ik nog nooit horen kraken!
Speel zélden games, heb de PS3 eigenlijk als media-center maar zowel bij mij als bij mijn broer kraken die dingen gewoon. En nee, doe er niets raars mee, als er iemand zuinig is met zijn spulletjes ben ik het wel. Ik vind ze gewoon (voor het belachelijke bedrag dat ze kosten) slecht gemaakt. YMMV uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:13

BM

Moderator Spielerij
[...]

Moet zeggen dat als ik een DS3 wat steviger vastpak dat ze ook vrij snel kraken hoor. Sowieso vind ik ze kwalitatief niet heeeel super aan voelen (zijn ze tot nu toe overigens wel). Vind de hele behuizing wel erg plastic aanvoelen/ogen.
Zolang ze het gewoon goed blijven doen vind ik het niet zo'n punt overigens :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 15-05 15:31

Cablekevin

CCCP Baby!

Persoonlijk vind ik de controllers heel prettig en kwalitatief goed aandoen. De Playstation 2 controllers hadden bij mij meer dat goedkope gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cablekevin schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:49:
Persoonlijk vind ik de controllers heel prettig en kwalitatief goed aandoen. De Playstation 2 controllers hadden bij mij meer dat goedkope gevoel.
Je hoeft ze slechts een heel klein beetje te torderen en ze kraken. Tordeertest is mijn persoonlijke QC-test ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:25:
[...]

Je hoeft ze slechts een heel klein beetje te torderen en ze kraken. Tordeertest is mijn persoonlijke QC-test ;)
Misschien wat minder frustrerende games spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ook altijd nog een Xbox360 controller gebruiken bij je PS3: http://www.xcm.cc/xcm_cross_battle_adapter.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 15-05 15:31

Cablekevin

CCCP Baby!

Never. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
[...]
Controller in de hand houden zoals je normaal doet en dan je linkerhand naar je toe draaien en de rechterhand van je af. Dan hoor je alles wel kraken en heb je een idee van hoe "goed" het plastic is. Oké zulke bewegingen zijn ook niet normaal en als je het niet dagelijks doet is de kwaliteit van een PS3 controller gewoon goed genoeg. En nofi: er zijn controllers van andere merken die een stuk massiever en solide aanvoelen en ook nog eens goedkoper zijn O-)

Maar net wat ik zeg: als je gewoon met de controller doet waar hij voor gemaakt is dan is er niets aan de hand. De mijne heeft zelfs een val van de trap overleeft. Ik wilde de controller op het bed gooien, maar gooide iets te hard. En daar vloog de controller door de kamer, door de gang en zo de trap af. Enige wat afgebroken was waren die triggers die ik er zelf op had gezet, maar die klikten er weer gewoon op :)
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:25:
[...]
Dat woord zocht ik :+
Ach.. op mijn manier vult het lekker qua tekst :P

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 06-10-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
FeaR1986 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:48:
[...]

Controller in de hand houden zoals je normaal doet en dan je linkerhand naar je toe draaien en de rechterhand van je af. Dan hoor je alles wel kraken en heb je een idee van hoe "goed" het plastic is. Oké zulke bewegingen zijn ook niet normaal en als je het niet dagelijks doet is de kwaliteit van een PS3 controller gewoon goed genoeg. En nofi: er zijn controllers van andere merken die een stuk massiever en solide aanvoelen en ook nog eens goedkoper zijn O-)

Maar net wat ik zeg: als je gewoon met de controller doet waar hij voor gemaakt is dan is er niets aan de hand. De mijne heeft zelfs een val van de trap overleeft. Ik wilde de controller op het bed gooien, maar gooide iets te hard. En daar vloog de controller door de kamer, door de gang en zo de trap af. Enige wat afgebroken was waren die triggers die ik er zelf op had gezet, maar die klikten er weer gewoon op :)

[...]

Dat woord zocht ik :+
Ach.. op mijn manier vult het lekker qua tekst :P
Nouja een veel betere QC dan t ding door het huis te laten stuiteren inclusief trap is er niet. Dus lijkt me dat de kwaliteit wel voldoende is dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 10:05
Check V&A.

[ Voor 159% gewijzigd door PromoX op 06-10-2009 18:48 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Daarvoor kunnen mensen V&A checken.

[ Voor 127% gewijzigd door PromoX op 06-10-2009 18:45 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:49

Snippertje

Light up your life

Daarvoor kunnen mensen V&A checken.

Klopt het overigens dat de netwerk adapter van de PS3 niet zo goed is? Ik haal lang niet de volle 20megabit, terwijl dit met een laptop makkelijk lukt,

[ Voor 53% gewijzigd door PromoX op 06-10-2009 18:46 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Snippertje schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:58:
[...]

Klopt het overigens dat de netwerk adapter van de PS3 niet zo goed is? Ik haal lang niet de volle 20megabit, terwijl dit met een laptop makkelijk lukt,
hmm ik haal wel hoge snelheden via wifi en kabel een 1gb grote demo duurt maar een paar minuutjes, de exacte snelheid weet ik niet, maar hangt mischien ook wel van de PSN network af?

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 06-10-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Sn0wblind schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:33:
[...]

hmm ik haal wel hoge snelheden via wifi en kabel een 1gb grote demo duurt maar een paar minuutjes, de exacte snelheid weet ik niet, maar hangt mischien ook wel van de SN network af?
Ik ook bij demo etc. Al is het wel dat ik bij die internetverbindingstest maar max. 16mbit van de 20 download heb gehaald. Heb ook alles draadloos verbonden zonder problemen (behalve hd films streamen). Bij netwerkverbindingen kan je dus ff testen hoe je ontvangst is.

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 06-10-2009 18:38 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266495

Ik heb bij BS die ps3 van 160GB gekocht :)
Is het eigenlijk mogelijk om geluid met aparte boxen af te spelen als de PS3 via HDMI aangesloten is op de tv. Ik weet dat er een optische uitgang is maar ik kan enkel aansluiten via een 3.5mm kabeltje. En zitten die gratis spelletjes er nog bij? Want daar staat geen info over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Heb een vraag over mijn speaker set-up icm de PS3. Ben tevreden met mijn set alleen wil ik de komende maanden gaan upgraden. Wil het liefste 2 grote center speakers kopen.
Nu game ik iedere dag op mijn PS3, CoD 4/5/6 speel ik dagelijk en af en toe een blue-ray film.

Nu mijn vraag, zijn er speciale game-speakers op de markt? Heb al gezocht maar kan er niks over vinden.
Het geluid is nu goed en het heeft me al vele kills gebracht maar wil een toch iets heldere en zuiver geluid hebben.

Dit is mijn huidige set-up:

Sharp - 42inch full HD
Marantz SR4002
Mardaunt Short Carnaval 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Anoniem: 266495 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:43:
Is het eigenlijk mogelijk om geluid met aparte boxen af te spelen als de PS3 via HDMI aangesloten is op de tv. Ik weet dat er een optische uitgang is maar ik kan enkel aansluiten via een 3.5mm kabeltje. En zitten die gratis spelletjes er nog bij? Want daar staat geen info over.
Je kunt je PS3 gewoon via HDMI aansluiten en dan via de tulpjes achterop je tv een tulp naar 3,5mm jack aansluiten naar je boxen.
Versteegrob schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:50:
Heb een vraag over mijn speaker set-up icm de PS3. Ben tevreden met mijn set alleen wil ik de komende maanden gaan upgraden. Wil het liefste 2 grote center speakers kopen.
Nu game ik iedere dag op mijn PS3, CoD 4/5/6 speel ik dagelijk en af en toe een blue-ray film.

Nu mijn vraag, zijn er speciale game-speakers op de markt? Heb al gezocht maar kan er niks over vinden.
Het geluid is nu goed en het heeft me al vele kills gebracht maar wil een toch iets heldere en zuiver geluid hebben.

Dit is mijn huidige set-up:

Sharp - 42inch full HD
Marantz SR4002
Mardaunt Short Carnaval 5.1
Ehhh, waarom post je dit in 2 topics tegelijk? Nogmaals, je bedoelt cod 3/4/5 neem ik aan? :9

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Anoniem: 266495 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:43:
Je kunt bij de phat geluid maar op 1 uitgang tegelijk zetten. op HDMI, optisch, of de AV kabel die meegeleverd wordt.
Dit is die kabel met rood/wit/gele tulpstekkers.
Je zult de audio dan op de AV kabel moeten instellen, en een verloopje zoeken van rood/wit tulp naar 3,5mm jackplug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:54:
[...]

Ehhh, waarom post je dit in 2 topics tegelijk?
Ik heb zijn post (met die van jou erbij) weggehaald uit het andere topic.

@Versteegrob: crossposten is niet gewenst/handig. Discussies graag op één plek voeren, dus de volgende keer even kiezen waar je vraag het beste past :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Je gaat toch geen HDMI kabel verruilen voor een AV kabel alleen voor het geluid?! Vind mijn oplossing dan beter mits zijn tv deze uitgang bezit (meestal wel) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
Op welke site kan ik direct na betaling via de mail een Playstation Network card-code per mail toegestuurd krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:50

Grozno

acts without consequence!

Deze?

offtopic:
Doe ff zelf een beetje moeite...

[ Voor 26% gewijzigd door Grozno op 06-10-2009 19:04 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
PromoX schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:59:
[...]

Ik heb zijn post (met die van jou erbij) weggehaald uit het andere topic.

@Versteegrob: crossposten is niet gewenst/handig. Discussies graag op één plek voeren, dus de volgende keer even kiezen waar je vraag het beste past :).
Oke helder, zal niet meer gebeuren. Maar kunnen mensen mij advies mbt vraag?

Ben dus op zoek naar speciale game-(front) speaker. Rond de 1000 euro voor de set.

[ Voor 17% gewijzigd door Wackmack op 06-10-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 15:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:00:
Je gaat toch geen HDMI kabel verruilen voor een AV kabel alleen voor het geluid?! Vind mijn oplossing dan beter mits zijn tv deze uitgang bezit (meestal wel) :)
HDMI blijft gewoon naar de TV gaan, alleen de audio van de AV kabel halen... :X

@ versteegrob: Waarom 2 centerspeakers? Normaal heb je 1 center en 2 fronts.

[ Voor 10% gewijzigd door Meelobee op 06-10-2009 19:13 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
Grozno schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:04:
Deze?

offtopic:
Doe ff zelf een beetje moeite...
Het ging me meer om het op voorraad zijn van de kaartjes en het direct krijgen van de code, deze blijken echter nergens op voorraad te zijn en zorgt voor een gemiddelde wachttijd van 3-5 werkdagen. Inmiddels besteld en heb hem hopelijk voor het weekend.

offtopic:
Dat was dus de achterliggende gedachte achter de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:50

Grozno

acts without consequence!

Versteegrob schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:11:
[...]

Ben dus op zoek naar speciale game-(front) speaker. Rond de 1000 euro voor de set.
Speciale 'gamespeakers' bestaan niet. Ik zou ook niet weten wat die 'gamespeakers' anders zouden doen dan welke andere 5.1, 7.1 of 11.3 set.
Jorn1986 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:15:
[...]

Het ging me meer om het op voorraad zijn van de kaartjes en het direct krijgen van de code, deze blijken echter nergens op voorraad te zijn en zorgt voor een gemiddelde wachttijd van 3-5 werkdagen. Inmiddels besteld en heb hem hopelijk voor het weekend.

offtopic:
Dat was dus de achterliggende gedachte achter de vraag ;)
Daarmee weet ik nog steeds niet hoe wij je beter konden helpen dan Google.
Maar die kaartjes verkopen inderdaad als een trein, veel mensen hebben er blijkbaar lang op gewacht.

[ Voor 42% gewijzigd door Grozno op 06-10-2009 19:20 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geweldig :)
@Sp33dFr34k: ik was vergeten vermelden dat ik geen 3.5mm uitgang (of andere geluidsuitgang) heb op mijn TV. Vandaar de vraag.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 266495 op 06-10-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Huh, ik probeer de store te bekijken op mn NL account, zegt ie opeens dat deze service niet beschikbaar is in deze regio. Dat geldt bij mij ook voor de Japan en de US store. Storing? of heb ik n probleempje??

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:16:
Huh, ik probeer de store te bekijken op mn NL account, zegt ie opeens dat deze service niet beschikbaar is in deze regio. Dat geldt bij mij ook voor de Japan en de US store. Storing? of heb ik n probleempje??
Je bent dan waarschijnlijk niet de enige. Ik heb namelijk dezelfde foutmelding bij het inloggen op de Nederlandse Playstation Store, vandaar dat ik ook hier keek en post. :P

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:00:
had jou post niet gezien.
Meelobee schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:12:
[...]
Ik ging er al vanuit dat hij geen audio out op zijn tv had.
Hij geeft aan dat hij alleen 3,5mm beschikbaar is.
Dan kun je wel :X doen, maar hij zal het er mee moeten doen.

En als jij een simpel TV'tje met HDMI en stereo speakers hebt, dan heb je met stereo uit je AV kabel naar een versterker heel wat beter geluid dan uit je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Meelobee schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:12:
[...]

En dat werkt? Omdat iemand net zegt dat het óf het een óf het ander is...

@tomdd: dus ook niet die tulpjes? Welke TV heb je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Iemand een ander methode om je savegame te kopieeren wanneer die beveiligd is?
Kan bv Shift niet kopieeren naar een extern hdd/usb :(

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:22:
[...]
En dat werkt? Omdat iemand net zegt dat het óf het een óf het ander is...
ik denk dat ik me vergis. Vroeger kon je maar 1 audio uitgang tegelijk gebruiken.
Met de laatste firmware update is dat volgens mij veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52

dodo79

witte dikke tonnie

M a r c o schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:57:
[...]

Je kunt bij de phat geluid maar op 1 uitgang tegelijk zetten. op HDMI, optisch, of de AV kabel die meegeleverd wordt.
Dit is die kabel met rood/wit/gele tulpstekkers.
Je zult de audio dan op de AV kabel moeten instellen, en een verloopje zoeken van rood/wit tulp naar 3,5mm jackplug.
klopt niet.
Bij de phat kun je audio over meerdere audio uitgangen laten lopen.
dit is mogelijk sinds de v3 firmware.
gebruik het geluid van de phat hier via hdmi en toslink
M a r c o schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:33:
[...]

ik denk dat ik me vergis. Vroeger kon je maar 1 audio uitgang tegelijk gebruiken.
je had het zelf ook al uitgedokterd zie ik :)

[ Voor 21% gewijzigd door dodo79 op 06-10-2009 19:34 ]

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

M a r c o schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:33:
[...]

Okeej, dan is de oplossing duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT review van Demons Soul's

krijgt een 8,9 wel vet ook om te zien dat je gewoon in je sigleplayer ineens kan worden aangevallen door een andere speler. Of samen een demon verslaan. vet Kan je straks deze game in europa online spelen als je hem importeert uit de VS??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een tatung v42emgi.
Maar er is precies twijfel. Ik moet dit zeker weten.
Mijn probleem is eigenlijk dat ik nu moet kiezen tussen die nieuwe ps3 en mijn xbox 360.
En mijn xbox 360 kan enkel via VGA 1080P halen op mijn TV (bug, staat ook op dit forum) daardoor kon ik ook gemakkelijk het geluid aftappen naar mijn speakers. Ik kan wel aanvaarden dat het geluid door de tv speakers komt maar soms moet ik een koptelefoon aandoen om lawaai voor mijn ouders & zus te voorkomen.

Ik heb de PS3 nog impulsief gekocht maar verlies kan ik er al niet op maken :)

edit: dus als ik het goed begrijp gaat dit? (beeld via HDMI & geluid via een naar 3.5mm omgevormde AV kabel)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 266495 op 06-10-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullus schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:28:
Iemand een ander methode om je savegame te kopieeren wanneer die beveiligd is?
Kan bv Shift niet kopieeren naar een extern hdd/usb :(
Beveiligde savegames kunnen wel worden gebackuped maar enkel worden teruggezet op de originele hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

Ik las op de site van XCM dat ze binnenkort met een nieuwe versie uitkomen met sixaxis ondersteuning.

Vraag mij toch af hoe ze die er in gaan bouwen. Zal wel een perfecte oplossing zijn naar mijn idee, ik vind de ps3 controller toch een heel stuk minder in de hand zitten, mijn oude Dual shock (1) was zelfs wat comfortabeler dan de ds3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:17

mzx

swopdark schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:34:
GT review van Demons Soul's

krijgt een 8,9 wel vet ook om te zien dat je gewoon in je sigleplayer ineens kan worden aangevallen door een andere speler. Of samen een demon verslaan. vet Kan je straks deze game in europa online spelen als je hem importeert uit de VS??
Ja lijkt me wel een goede game. Maar kijk de eindlijst eens en reken dan het gemiddelde uit; dan kom je niet op een 8.9! Ik weet dat het wel bij de conclusie staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:11
Anoniem: 266495 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:35:
Een tatung v42emgi.
Maar er is precies twijfel. Ik moet dit zeker weten.
Mijn probleem is eigenlijk dat ik nu moet kiezen tussen die nieuwe ps3 en mijn xbox 360.
En mijn xbox 360 kan enkel via VGA 1080P halen op mijn TV (bug, staat ook op dit forum) daardoor kon ik ook gemakkelijk het geluid aftappen naar mijn speakers. Ik kan wel aanvaarden dat het geluid door de tv speakers komt maar soms moet ik een koptelefoon aandoen om lawaai voor mijn ouders & zus te voorkomen.

Ik heb de PS3 nog impulsief gekocht maar verlies kan ik er al niet op maken :)

edit: dus als ik het goed begrijp gaat dit? (beeld via HDMI & geluid via een naar 3.5mm omgevormde AV kabel)
Yep, heb ik ook al lang en werkt goed. Bij mijn tv zit er wel gewoon een 3.5mm uitgang. Overigens moet je het geluid van de tv wel uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
ymmv schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:41:
[...]

Beveiligde savegames kunnen wel worden gebackuped maar enkel worden teruggezet op de originele hd.
Ik wil dus mijn oude 320gb hdd overzetten naar de nieuwe ps3, op de hdd staat al van alles op.
Ziet ie niet dat het dezelfde (originele?) hdd is ,als ik hem restore op de nieuwe ps3?

Wat is de manier om toch te backuppen?Volledige back up maken?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268331

Cool, Demon's Soul's klinkt wel erg VET, ben benieuwd als je hem vergelijkt met Dragon Age of FF13.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 268331 op 06-10-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 268331 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:01:
Cool, Demon's Soul's klinkt wel erg VET, ben benieuwd als je hem vergelijkt met Dragon Age of FF13.
Ik zou zeggen lees het topic op GoT erover en trek de conclusies. "Vele" van ons hadden geen zin om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
buran schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:19:
[...]

Je bent dan waarschijnlijk niet de enige. Ik heb namelijk dezelfde foutmelding bij het inloggen op de Nederlandse Playstation Store, vandaar dat ik ook hier keek en post. :P
Heb het ook, iemand al een oplossing of gewoon een tijdelijke storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullus schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:52:
[...]

Ik wil dus mijn oude 320gb hdd overzetten naar de nieuwe ps3, op de hdd staat al van alles op.
Ziet ie niet dat het dezelfde (originele?) hdd is ,als ik hem restore op de nieuwe ps3?

Wat is de manier om toch te backuppen?Volledige back up maken?
Ik bedoelde: terug worden gezet op de oorspronkelijke PS3. Je kunt dus die savegame (AFAIK) *niet* overzetten, ook niet met de backup-restore-functie. Die savegame ben je dus kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 06-10-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt in Europa een Collector's Edition uit van de nieuwe Ratchet & Clank-game:
The Collector’s Edition will come in a special foldout digipack containing the following:

* A 3D lenticular cover – and this isn’t like the dinosaur ruler you had at school, this features new 3D technology and looks awesome. Check out the video which gives you taste of how it will look, although to get the full effect you will need to check it out in the flesh (and please excuse my foot in the background :) )

* An Artwork Book with exclusive concept artwork handpicked by Insomniac.

* A PSN Voucher, exclusive to the Collector’s Edition in PAL regions. This allows you to download the stellar Discovery Package, which launches you over to the Insomniac Moon, a special level that resembles the layout of the Insomniac Games’ offices! Scattered through this museum-like level, you will discover a moon’s worth of extra content that didn’t quite make it into the game.

The Collector’s Edition is available in the following countries in the listed stores. Please note that this isn’t all of the countries it will be available in, as some details regarding who will be taking the Collector’s Edition are still TBC.

* UK – GAME exclusive
* Belguim – Game Mania, Smartoys (CLD), PlayerOne (BEMS), Consoles Fan (Horelec), Multimedia Partner (MMS), IPG (gameshop), Supra Center, Media Markt
* Holland – Bart Smit, Intertoys, Dexcom, Rigu, Bol.com, Consoleshop.nl, Toys XL
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2448/3971554800_d2486051e6.jpg

Klinkt goed maar het valt toch wat tegen. De SE ziet er qua uitvoering nl hetzelfde uit als die van de Infamous SE een aantal maanden geleden: een cheapo kartonnen hoesje met daarin een uitvouwbaar binnenstuk met de handleiding, een artbook (oftewel een dun A5 boekje van 12 bladzijden), een voucher voor een ingame extra en de game CD. Zag er uiteindelijk allemaal hartstikke goedkoop uit. De kartonnen uitvoering zag er krakkemikkig uit tov een normale plastic keepcase, de extra power voor inFamous was nutteloos en de beloofde artbook was te triest voor woorden .

Kijk en vergelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com.au/images/products/147292_detail.jpg

De R&C CE is van hetzelfde laken een pak. Er wordt een art book beloofd (ahum), een voucher met een code voor een extraatje die je naar men zegt ook in het reguliere spel kunt unlocken. Het enige aardige is de 3D lenticulaire cover zo te zien.

Wat dat betreft heeft de kwalificatie 'Collector's Edition' aardig wat aan glans ingeboet. :/ Maar goed, het doet niks af aan het spel zelf. R&C-games zijn voor mij blinde aankopen. Ik ben al sinds jaar en dag een fan van de serie. :)

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 06-10-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 16:15
Lukin schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:15:
[...]

Ik zou zeggen lees het topic op GoT erover en trek de conclusies. "Vele" van ons hadden geen zin om te wachten.
Zoals ik :) Heb Demon's Souls hier liggen. Hele vette game! En behoorlijk groot. Je bent er echt lang mee bezig om een beetje ver te komen. En je gaat gegarandeerd 100en keren dood :) Dat is de nasty kant vant spel. Als je 10 minuten speel, en je gaat dood, begin je weer aan het begin :s Maar zal er verder niks over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268331

technoaddict schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:28:
[...]

Zoals ik :) Heb Demon's Souls hier liggen. Hele vette game! En behoorlijk groot. Je bent er echt lang mee bezig om een beetje ver te komen. En je gaat gegarandeerd 100en keren dood :) Dat is de nasty kant vant spel. Als je 10 minuten speel, en je gaat dood, begin je weer aan het begin :s Maar zal er verder niks over zeggen :)
Ah, ik kom er dus "net" achter dat hij dus al uit is. Stom natuurlijk, want "review" zou al een belletje moeten laten rinkelen ^.^

Hmm ga maar eens het got draadje erover lezen :-D, ffe de gebruikerservaringen + waar gekocht etc uitvinden. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:11:
[...]

Ik heb een jaar geleden een Onkyo 605 samen met de HKTS11 speakerset van Harman Kardon gekocht. Kostte me toen iets meer dan 1000 euro, maar ik heb er echt nog geen seconde spijt van gehad.
Ik heb trouwens ook een Sharp 42 inch FullHD erbij :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:59
Hier een jaar geleden gekocht PS3 80GB (€332,10 inclusief DS3, FIFA 09 en Uncharted: Drake's Fortune), Sony STR-DG720 Receiver Black (€ 240,-) en Harman/Kardon HKTS11 Black (€ 333,-). Prijs/kwaliteit Entertainmentwaarde: priceless. ;) (minder voor de buren als je dat zou willen).

Prijzen zijn van een jaar geleden. PS3 gehaald bij DB en audio bij www.pick2pay.nl.

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 06-10-2009 22:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm ... , ik zit te kijken naar een lijst met aankomende gametitels en zie dat Uncharted 2 al volgende week uitkomt en Ratchet & Clank nog geen twee weken later. :9 Ik voel me net een kind dat vol spanning wacht op 5 december en pakjesavond. Het is nu de dagen aftellen :*)

(Gelukkig dat ik ook nog andere dingen doe. Morgen naar Opeth/Dream Theater en begn volgende week naar Porcupine Tree. October is een leuke maand.) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Persoonlijk wacht ik eigenlijk vooral op the last guardian. Pakjesavond duurt nog wel ff voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
ymmv schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 00:02:
Hmmm ... , ik zit te kijken naar een lijst met aankomende gametitels en zie dat Uncharted 2 al volgende week uitkomt en Ratchet & Clank nog geen twee weken later. :9 Ik voel me net een kind dat vol spanning wacht op 5 december en pakjesavond. Het is nu de dagen aftellen :*)

(Gelukkig dat ik ook nog andere dingen doe. Morgen naar Opeth/Dream Theater en begn volgende week naar Porcupine Tree. October is een leuke maand.) 8)
Uncharted 2 is hier al besteld, en de kaartje voor Porcupine Tree zijn al binnen ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:38
Ik lees al geruime tijd mee, maar reageer niet zo vaak. Ik ben een herintreder wat gamen betreft. Na de snes is er nu een PS3.

Morgen komt iemand mijn ps3 40gb kopen. Ik heb zelf een 3 tal psn games die ik heb gekocht op mijn account. Ik zou nu graag de ps3 verkopen met deze 3 psn games maar tegelijkertijd wil ik het account wat nu op de ps3 staat deleten en gebruiken op mijn nieuw te kopen ps3 slim waar ik ook weer gebruik kan maken van deze 3 psn games.

Is er een manier waarop dit kan? Een ander account aanmaken en daar de psn-games op downloaden ofzo? En hoe delete ik mijn account met alles wat daar aan vast zit? Zoals Creditcard gegevens etc. En kan ik die dan gewoon weer laden op mijn nieuwe ps3?

Is het eigenlijk al zeker dat de bundel met uncharted 2 ook op 16 oktober in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
volgens mij zijn reeds geinstalleerde games niet gekoppeld aan je account.
Als je je account verwijderd staan de games nog steeds op de PS3.

(nooit zelf geprobeerd, dus 100% ben ik niet zeker, misschien dat iemand het nog kan bevestigen)

Hij zal ze alleen niet opnieuw kunnen downloaden. Dat zit wel aan je account gekoppeld.
Dus je kunt ze zelf op een nieuwe PS3 ook weer downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Heb sinds gisteren ook een PS3 (80GB LBP pakket van de Bart Smit actie) en ik was verbaasd hoe groot en zwaar dat ding is toen ik 'em uitpakte (mijn vrouw vroeg al met de schrik in haar ogen waar ik 'em neer ging zetten, niet in de huiskamer dus...)

Wat ik iig erg positief vind is dat de controller gewoon via mini USB op te laden is aan bijvoorbeeld een PC en dat je dus niet net zoals bij de xbox 360 een aparte adapter moet kopen. En het feit dat er naast een HDMI uitgang ook gewoon een optisch digitale audio uitgang achterop de PS3 zit, wat wederom bij de xbox 360 niet het geval is en waarvoor je ook een adapter moet kopen (nu snap ik waarom MicroSoft nog winst maakt in deze tijden). :P

Ik ga er vandaag eens mee spelen, kijken of het bevalt.

[ Voor 68% gewijzigd door Schweino op 07-10-2009 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:00:
Morgen komt iemand mijn ps3 40gb kopen. Ik heb zelf een 3 tal psn games die ik heb gekocht op mijn account. Ik zou nu graag de ps3 verkopen met deze 3 psn games maar tegelijkertijd wil ik het account wat nu op de ps3 staat deleten en gebruiken op mijn nieuw te kopen ps3 slim waar ik ook weer gebruik kan maken van deze 3 psn games.

Is er een manier waarop dit kan? Een ander account aanmaken en daar de psn-games op downloaden ofzo? En hoe delete ik mijn account met alles wat daar aan vast zit? Zoals Creditcard gegevens etc. En kan ik die dan gewoon weer laden op mijn nieuwe ps3?
Account deactiveren onder je persoonlijke settings en daarna het systeem terugzetten in de oorspronkelijke staat in het systeemmenu. Daarmee zorg je ervoor dat bij het opstarten de nieuwe eigenaar weer alle start- en accountinstellingen opnieuw moet configureren.

Afbeeldingslocatie: http://i293.photobucket.com/albums/mm71/chadmak09/002-7.jpg

Als je op je nieuwe PS3 dezelfde useraccount aanmaakt als op je oude, kun je opnieuw je games downloaden en spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 07-10-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 19:59

DjVe

Hatsaflats!

kan wel gewoon. Je moet gewoon een 2de account aanmaken op de ps3, dan kan je op die tweede account ook alle PSN games spelen. Ik heb ook één account waarop ik alle games speel en daar heb ik mijn creditcard gegevens staan. Mijn andere account game ik gewoon op.

probeer het gewoon, als het niet kan, dan log je hgewoon weer in op je oude account en download je de games opnieuw :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.