Toon posts:

Telfort Internet ervaringen topic - Deel 16 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 65.366 views

Anoniem: 155599

lt_cmd_data schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:12:
[...]

In de Algemeen Dagblad van vandaag op pagina 4 staat een storings overzicht van internet providers en telefonie gemeten in 2 maanden, daar kwam telfort met 41% het slechtste uit de bus. Beste providers zijn KPN 18% en kpn's zelfstandige dochteronderneming XS4ALL 21%. Maar dan betaal je ook de hoofd prijs voor.
41% van wat?

Anoniem: 300018

@mexel,

De storingspagina wordt geupdate zodra er een storing bekend is. Deze moet dus wel eerst gesignaleerd worden, in sommige gevallen gebeurd dit via de helpdesk. Vaak zijn er ook incidenten bij meerdere klanten, welke geen storing betreffen (noem het toeval).
Dat is ook redelijk makkelijk in te zien, door u te realiseren dat storingen zichzelf doorgaans niet opheffen. Komt een issue niet langs de helpdesk, dan is het waarschijnlijk ook geen storing.
Overigens zijn er over het algemeen geen problemen met het signaleren van storingen. Als u dit en vorig topic doorleest zult u ook zien dat er door oplettende leden regelmatig naar de storingspagina gerefereerd wordt.

Wouter

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 19:19

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

ik vindt wel dat er eerder een melding gemaakt mag worden,

Nu lezen we vaak dat er vele leden hier een storing hebben in 1 gebied (bijv. zwolle) en na 3 uur staat er pas een melding

Oja voor welke regio is dit

Op woensdag 18-11-2009 vinden er tussen 06:00 en 07:00 uur onderhoudswerkzaamheden aan het ADSL-netwerk plaats. De internetverbinding kan tijdens de werkzaamheden enkele malen onderbroken worden. U kunt dan ook problemen ondervinden met vast bellen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak,
Klantenservice internet

Of is het landelijk

[Voor 54% gewijzigd door Mexel op 12-11-2009 12:35. Reden: storings melding]

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:17
Anoniem: 300018 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:19:
Dat is ook redelijk makkelijk in te zien, door u te realiseren dat storingen zichzelf doorgaans niet opheffen. Komt een issue niet langs de helpdesk, dan is het waarschijnlijk ook geen storing.
Dat zou ik wel nuanceren, een storing is het als de verbinding niet werkt waarbij blijkt dat dit niet door klant veroorzaakt wordt. Of dit nu door Telfort komt, de graafmachine op de hoek, het water in je verzopen leiding of een defecte zyxel, alle zijn dit storingen.
Een storing op je website plaatsen hoeft niet voor elk geval, maar wel voor de gevallen waarin het een aantal klanten betreft. Of dit er nu 50, 100 of 1000 zijn, een melding lijkt me dan gerechtvaardigd.
Niet alle klanten bellen overigens even snel als er een storing is, mijn vader zou bijvoorbeeld eerder mij bellen dan de helpdesk. 1 omdat ik de situatie ken en 2 omdat ik een aantal tools heb die het kunnen oplossen. Die telt dus al niet mee bij inventarisatie.
Dat een storing niet altijd gemeld wordt op de webpage is een pure kostenkwestie, als je een storing aanmeld wordt een behoorlijk apparaat in werking gesteld om het op te lossen. Dat kost nogal wat geld en wil je dus niet inzetten als er maar iets van 3 personen in dezelfde wijk problemen hebben, dan kun je beter een monteur sturen.

specs

• JopieBadmutS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:39
Anoniem: 300018 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:28:
@JopieBadmutS,

Om uw aansluiting te kunnen onderzoeken ontvang ik graag uw postcode en huisnummer per DM.

@Blanco88,

Standaard duurt het ongeveer 4 weken maar als u ons een berichtje stuurt nadat u besteld heeft valt er altijd iets te regelen! (2-2,5 week)

@STiCKQ,

Waar en hoe test u deze snelheid?
Om een beter beeld te krijgen ontvang ik graag alvast uw postcode en huisnummer per DM.

Hugo
Uhm, wat is een DM en hoe verstuur ik die? (Ben niet zo heel actief hier..)

• Loekie
JopieBadmutS schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:09:
Zoek even naar een eerdere post van mij in dit topic.....

specs

• Mexel
  • Laatst online: 22-05 19:19

Mexel

JopieBadmutS schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:09:
[...]

op het poppetje klikken onder het logo telfort

• Loekie
mexel schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:22:
[...]

op het poppetje klikken onder het logo telfort
En die doet het pas nadat je zelf DM ingeschakeld hebt...

specs

@mexel,

Dat meerdere mensen in eenzelfde gebied toevallig problemen hebben met hun verbinding, wijst niet direct op een algemene storing. Zeker als de buurman op hetzelfde netwerk wel kan internetten, lijkt het niet erg waarschijnlijk.

Er zijn (gelukkig?) meer dan 10 aansluitingen in regio Zwolle, de kans dat er toevallig 2 of 3 tweakers geen internet hebben in een regio is niet erg klein. Verder is het denken in regio's hier niet echt van toepassing, met name de grotere steden hebben vaak meerdere centrales en (dus) gescheiden problemen.

Onderhoudswerkzaamheden beperken zich ook niet altijd tot een plaats. Als het onderhoud een specifieke regio betreft, wordt dit vermeldt.

@Loekie,

Er is een verschil tussen een probleem en een storing. Als 1 klant er last van heeft is het een probleem, treft het meerdere aansluitingen dan is het een storing.

Met betrekking tot het niet melden op de website, dit heeft niets met geld te maken. Storingen worden op de website geplaatst, de afgelopen tijd vonden er storingen buiten openingstijden plaats. We zijn bezig om deze meldingen te verbeteren en ervoor te zorgen dat het alsnog geplaatst wordt (desnoods achteraf).

Van grote apparaten in werking stellen is doorgaans geen sprake. Versimpelde werking van een klantenservice is dat een issue omhoog geëscaleerd wordt zodra de persoon het niet kan/mag oplossen. Een landelijke storing komt bij het netwerkbeheer uit, maar een individuele gebruiker met een kapot ISRA komt daar evenzogoed uit.

Wouter

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 04:23
Anoniem: 151007 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:25:
Hoorde net bij het RTL nieuws dat Telfortgebruikers de afgelopen maanden het meeste storing van allemaal gehad hebben, KPN klanten het minste,,
Dat is ook een van de reden, dat ik overgestapt ben naar de kabel.
Telfort had een opleving na de radar uitzending, daarna is het weer ingezakt.

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-06 23:53
Ontvang nu € 25 overstapbonus

* Bestel via Telfort.nl
* Ontvang binnen 5 weken een waardecoupon in de brievenbus
* Vul de coupon in en stuur hem op
* Na retour van coupon staat binnen 3 weken de € 25 op je rekening bijgeschreven!

* Eerste 6 maanden voor € 9,95 p/mnd
* Deze actie is geldig tot 30 november 2009
* Betreft jaarcontract
Het heet overstap bonus maar als je de tekst leest staat er niet dat je van een andere provider af moet komen. Krijg je nu ook de bonus als je niet van een andere provider komt?

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

@Hyena,

Nee, dit is alleen bij overstappen. Dit mag dus ook van de kabel zijn.

Hugo

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 300018 op 12-11-2009 14:44]

Anoniem: 262155

Ik denk dat het mijn router is.

Ik kan nu ook via lan maar 1,15mb/sec max versturen wat eerst 8mb/sec was.

Dit is mijn internetsnelheid

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.029 / 18.310

Soms is het zelfs boven de 19.000 en nog steeds max 1mb/sec dus denk echt dat het de router is.

Ik heb een SpeedTouch 716 die ik nog van speedlinq heb.

@STiCKQ,

Daar heeft het inderdaad alle schijn van.
Als u via ons een nieuw modem wilt kost het basismodem uw niets. Het draadloze modem is 59 euro.

Hugo

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11-2022
SITcKQ ligt het probleem zeker niet bij jou eigen pc? Heb je een andere machine al geprobeerd?

Als je windows xp draait dan kun je even kijken of TCPoptimizer helpt om je doorvoer te verbeteren.

Chutney schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:57:
SITcKQ ligt het probleem zeker niet bij jou eigen pc? Heb je een andere machine al geprobeerd?

Als je windows xp draait dan kun je even kijken of TCPoptimizer helpt om je doorvoer te verbeteren.
Ik draai Windows 7 64x en daar werkt die app niet op.

Kan Telfort Webcare mij vertellen of ik ook zelf een router kan kopen in de winkel die werkt met telfort. Ik heb telfort met bellen.

Ik wilde zelf een wireless N router halen maar wist niet of dat meteen zou werken met telfort bellen.

@STiCKQ,

Ja hoor dat kan.
Als het modem het RFC1483 protocol ondersteund dan werkt hij op ons netwerk.
Hou er rekening mee dat u een modem aanschaft met VoIP ondersteuning.
Achtergrond info: We hebben de minst goede ervaringen met Sweex, Trust en E-Tech/Eminent.

Hugo

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Anoniem: 300018 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:42:
@Hyena,

Nee, dit is alleen bij overstappen. Dit mag dus ook van de kabel zijn.

Hugo
En hoe kunnen jullie controleren of iemand daadwerkelijk overstapt vanaf de kabel? Niet dus. Dus iedereen die telfort neemt, kan die 25 euro krijgen.

Anoniem: 88208

Wanneer krijgt telfort een opzegging van ziggo, en de order het nummer vrij te geven?Ik ga over op ziggo, en heb dit 7 nov besteld. Ingegeven dat 10dec startdatum is.
Trouwens dan toch: speedtouch wl780 te koop / isdn versie, mocht iemand interesse hebben.

[Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 88208 op 12-11-2009 18:18]

@Woekele,

Ik neem aan dat iemand binnen Telfort daar wel over nagedacht heeft. Ik vermoed dat het contractnummer van de oude provider op de antwoordkaart ingevuld dient te worden. Ik weet dit echter niet zeker en heb deze vraag bij de desbetreffende persoon uitstaan en kom hier nog op terug.

@johnny mcclane,

U heeft het op 3 dagen na een maand van te voren aangevraagd. Daarom ga ik er van uit dat de overname en opzegging gewoon gaan lukken. Mocht er iets niet goed gaan wordt u hierover tijdig per brief bericht.

Uw oude/huidige VoIP nummer gaat bij ons pas out of service als Ziggo deze succesvol heeft geporteerd.
Geen zorgen dus.

Hugo

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 23:35
...

[Voor 193% gewijzigd door SpiceWorm op 12-11-2009 23:04]

• Wreckage1980
  • Laatst online: 16-01 19:41
@ Telfort Webcare

Ik maak nou een aantal weken gebruik van Telfort, maar de verbinding ligt er om de haverklap uit.
Ik heb de kabels al gecontroleerd, maar hier lijkt niets mis mee te zijn.

De modem (zyxel) lampjes geven geen dls aan en in de modem zie ik ook 0/0 als up/down.
Geef ik de modem een restart, dan krijg ik weer netjes mijn verbinding terug en gaat ook het dls lampje branden.

Het vermoeden is dan ook zeer sterk dat de modem niet goed functioneert.

6921EL/7 Alvast bedankt.

• JopieBadmutS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:39
Anoniem: 300018 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:28:
@JopieBadmutS,

Om uw aansluiting te kunnen onderzoeken ontvang ik graag uw postcode en huisnummer per DM.

Hugo
Hugo,
Bedankt voor je reactie, nadat dat internet er vanochtend een tijdje uitlag heb ik mijn oude snelheid terug. Het is dus niet meer nodig.

Toch bedankt voor je moeite!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 00:30
thefxr schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:21:
[...]

Dat is ook een van de reden, dat ik overgestapt ben naar de kabel.
Telfort had een opleving na de radar uitzending, daarna is het weer ingezakt.
De reden dat ik opgestapt ben was dat ik me niet serieus genomen voelde. Dat was vroeger zo bij UPC ( 10 jaar geleden) en de afgelopen tijd nadat Tiscali, wat altijd goed draaide, overgenomen werd door Telfort bij Telfort niet anders!

Regelmatig storingen, maar bovenal matige telefonie en traag internet! en dan doel ik niet op download-snelheden. Door de afstand naar de wijkcentrale zal ik niet veel meer dan 6Mb down halen maar dat is zat om snel en soepel te kunnen browsen, voipen enz. Ik ben niet iemand die een paar DVD-tjes binnen de kortste keer binnen wil hebben.

Vandaag de 2de dag Alice; helaas vandaag geconfronteerd met een klapperlijn door een te snel ingesteld profiel. Zelf aan het testen geweest met een ander modem ( dus even geen telefonie van Alice ) en even goed de zaak gemonitord met DMT. Hierna de Copperjet weer aangesloten en op gewoon ADSL ingetraind en de SNR verhoogd naar effectie 7db. Sindsdien een strake stabiele verbinding, met een zeer lage ping ( via speedtest.net 15ms, via speedtest.nl 8!!!!ms ).

Telefonie zonder een kraakje, maar vooral..........INTERNETPAGINA`s LADEN ALS EEN TREIN!

Ja, geen moeizaam ladende pagina`s meer, vlotjes de 7 mail-acounts binnenhalen, alles veel en veel vlotter! Mijn hotmail bekijken loopt weer door na een klik, niet tijden wachten op de rommel die Microsoft daarbij laat laden. "Klik" en het staat!En dat was ook altijd met Tiscali.

Na vaak genoeg gevraagd te zijn door Telfort over kabeltjes vanaf ISRA en welke OS ik nu draai en of er wellicht een virus op mn computertje zit, ben ik blij dat ik weg ben.
Heel veeleisend ben ik niet, ik wil gewoon dat de zaak vlotjes en betrouwbaar draait. Als ik met mijn auto bij de garage kom omdat hij niet goed loopt wil ik ook niet eerst uren gevraagd worden te controleren of ik wel de sleutel voldoende heb omgedraaid, de juiste brandstof heb getankt, gecontroleerd heb of de pomp waar ik tankte geen verkeerde brandstof op voorraad had, of er geen steenmarter onder de kap woont en weet ik wat allemaal.
Telfort staat bij mij op de eerste plaats van bedrijven die er niet meer inkomen.

Anoniem: 151007

Kan Telfort of iemand uitleggen hoe het komt dat alles zo sloom gaat de laatste dagen?

mijn Telfort 20mbit is niet vooruit te branden, als ik download van telfort's testbin bestand gaat het snel, maar pagina's laden, drama.. Is het weer een verkeerde routering zoals laatst ofzo?

Ik heb (voor IP TV en als backup) ook nog een hetnet dsl verbinding van 1,5 megabit. Voor gewoon internetten werrkt dat sneller dan een 20 mbit verbinding van telfort. Best wel triest toch?

Anoniem: 156697

robbvdb schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:19:
[...]

De reden dat ik opgestapt ben was dat ik me niet serieus genomen voelde. Dat was vroeger zo bij UPC ( 10 jaar geleden) en de afgelopen tijd nadat Tiscali, wat altijd goed draaide, overgenomen werd door Telfort bij Telfort niet anders!

Regelmatig storingen, maar bovenal matige telefonie en traag internet! en dan doel ik niet op download-snelheden. Door de afstand naar de wijkcentrale zal ik niet veel meer dan 6Mb down halen maar dat is zat om snel en soepel te kunnen browsen, voipen enz. Ik ben niet iemand die een paar DVD-tjes binnen de kortste keer binnen wil hebben.

Vandaag de 2de dag Alice; helaas vandaag geconfronteerd met een klapperlijn door een te snel ingesteld profiel. Zelf aan het testen geweest met een ander modem ( dus even geen telefonie van Alice ) en even goed de zaak gemonitord met DMT. Hierna de Copperjet weer aangesloten en op gewoon ADSL ingetraind en de SNR verhoogd naar effectie 7db. Sindsdien een strake stabiele verbinding, met een zeer lage ping ( via speedtest.net 15ms, via speedtest.nl 8!!!!ms ).

Telefonie zonder een kraakje, maar vooral..........INTERNETPAGINA`s LADEN ALS EEN TREIN!

Ja, geen moeizaam ladende pagina`s meer, vlotjes de 7 mail-acounts binnenhalen, alles veel en veel vlotter! Mijn hotmail bekijken loopt weer door na een klik, niet tijden wachten op de rommel die Microsoft daarbij laat laden. "Klik" en het staat!En dat was ook altijd met Tiscali.

Na vaak genoeg gevraagd te zijn door Telfort over kabeltjes vanaf ISRA en welke OS ik nu draai en of er wellicht een virus op mn computertje zit, ben ik blij dat ik weg ben.
Heel veeleisend ben ik niet, ik wil gewoon dat de zaak vlotjes en betrouwbaar draait. Als ik met mijn auto bij de garage kom omdat hij niet goed loopt wil ik ook niet eerst uren gevraagd worden te controleren of ik wel de sleutel voldoende heb omgedraaid, de juiste brandstof heb getankt, gecontroleerd heb of de pomp waar ik tankte geen verkeerde brandstof op voorraad had, of er geen steenmarter onder de kap woont en weet ik wat allemaal.
Telfort staat bij mij op de eerste plaats van bedrijven die er niet meer inkomen.
Beter kan ik het niet verwoorden daarom ga ik ook weg

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Even een vraag over de modem performance. Momenteel bezit ik nog een ZyXEL Prestige 650R-31. Meestal werkt deze naar behoren, maar heb soms het gevoel dat de snelheid beduidend lager is dan bij een collega die een ook bij Telfort zit met internet+telefonie.

Hebben andere ook deze ervaring?

• ronn0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 04:17
Woudloper schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:59:
Even een vraag over de modem performance. Momenteel bezit ik nog een ZyXEL Prestige 650R-31. Meestal werkt deze naar behoren, maar heb soms het gevoel dat de snelheid beduidend lager is dan bij een collega die een ook bij Telfort zit met internet+telefonie.

Hebben andere ook deze ervaring?
Je snelheid is afhankelijk van de afstand naar de telefooncentrale.

En die 650 is uit het stenentijdperk, die is geen adsl2(+), Hiermee gaat de snelheid al enorm om laag.

• charles1983
  • Laatst online: 01-06 07:58
@Telfort Webcare.

Zou je eens naar mijn verbinding willen kijken?
Ik heb zeer regelmatig het probleem dat elke minuut mijn verbinding met internet wordt onderbroken, en dat de modem opnieuw verbinding maakt. Gek genoeg werkt het internet vaak overdag wel, maar klapt er 's avonds dan echt zo vaak uit, dat je niet normaal meer kan internetten.
Ik heb er al een nieuwe telefoonsnoer op aangesloten, modem gereset, router er tussenuit gehaald, maar hou nog steeds dezelfde problemen.
Postcode: 1215NV Huisnummer: 278 Naam: de Ridder.

Alvast bedankt voor de moeite!

Anoniem: 156697

Anoniem: 151007 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:25:
Kan Telfort of iemand uitleggen hoe het komt dat alles zo sloom gaat de laatste dagen?

mijn Telfort 20mbit is niet vooruit te branden, als ik download van telfort's testbin bestand gaat het snel, maar pagina's laden, drama.. Is het weer een verkeerde routering zoals laatst ofzo?

Ik heb (voor IP TV en als backup) ook nog een hetnet dsl verbinding van 1,5 megabit. Voor gewoon internetten werrkt dat sneller dan een 20 mbit verbinding van telfort. Best wel triest toch?
open dns instellen bij dns servers
www.opendns.com (uitleg staat erbij)

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Anoniem: 151007 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:14:
En die 650 is uit het stenentijdperk, die is geen adsl2(+), Hiermee gaat de snelheid al enorm om laag.
Hoe bedoel je 'hiermee gaat de snelheid al enorm om laag.'? Gaat de snelheid met adsl2 omlaag of gaat de snelheid omlaag met de ZyXEL 650 modem?

@All,
Stroperige pageloads ben ik momenteel aan het onderzoeken en kom hier later nog op terug.
Als iedereen die hier denkt last van te hebben zijn postcode en huisnummer per DM stuurt dan wordt dit zeer gewaardeerd.

@Woudloper,

De 650H is ADSL1, dus tot max 8Mbit.
ADSL2+ is maximaal 24Mbit mogelijk maar dan moet je modem en abonnement dat dus wel ondersteunen.
Een ADSL1 modem op een ADSL2+ lijn werkt gewoon wel maar maximaal op 8Mbit downstream.

@charles1983,

De lijn is inderdaad instabiel. Ook overdag. Omdat u ook al een reset heeft uitgevoerd en de bekabeling heeft vervangen heb ik een storingsmelding voor u aangemaakt.
Per DM ontvang ik graag nog uw mobiele nummer.

Hugo

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 300018 op 13-11-2009 11:34]

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

@Telfort Webcare: Vind het moeilijk te bepalen of het zinvol is om mijn bestaande abonnement om te zetten. Uit mijn oude contractgegevens kan ik het volgende achterhalen:
  • Tiscali ADSL T2 2048 Kbit/s downstream
  • 320 Kbit/s upstream
  • kosten: 19,95 euro per maand
Inmiddels ben ik 20,47 euro per maand kwijt aan kosten. Als ik overstap op het 4MB ben ik goedkoper uit, maar raak ik dan ook mijn huidige webspace kwijt? Want zie dat niet als opties staan bij het 4MB contract.

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:34
@Webcare;

Kunnen jullie kijken of een opzegging is doorgekomen? 7811CK 248B

[Voor 3% gewijzigd door Chillosophy op 13-11-2009 12:44]

• Wreckage1980
  • Laatst online: 16-01 19:41
Vandaag helaas weer de modem een schop moeten geven.
De zyxel heeft wel een mooie interface, ze zouden alleen nog een functie in moeten bouwen dat die automatisch restart als er geen dls is :)

@Woudloper,

Ik weet bijna zeker dat de webspace blijft bestaan na een upgrade. Ik heb het voor u nagevraagd en kom er later vandaag op terug.

@Chillosophy,

Ik zie geen opzegging staan, hoe is hij bij ons gedaan en wanneer?

@All,

Over de welkomstbonus van 25 euro.
Ik heb nagevraagd of we kunnen controleren of iemand ook echt is overgestapt.
Ja, dit kunnen wij.
Maar! De bonus is nu van toepassing op alle nieuwe aansluitingen.
Overstap of niet, die korting krijgt iedereen.

Hugo

• Chillosophy
Anoniem: 300018 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:11:
@Chillosophy,

Ik zie geen opzegging staan, hoe is hij bij ons gedaan en wanneer?
Schriftelijk, ik geloof ongeveer 2 weken geleden.

@Chillosophy,

Dan moet hij nog verwerkt worden. Ik controleer het volgende week nogmaals.
Zie ik hem dan nog niet dan neem ik contact met u op om het direct te regelen.

Hugo

@Woudloper,

Bij overgang/upgrade naar een Telfort abonnement blijft uw huidige webspace behouden!
Maak voor de zekerheid wel een backup.

Hugo

• Chillosophy
Anoniem: 300018 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:51:
@Chillosophy,

Dan moet hij nog verwerkt worden. Ik controleer het volgende week nogmaals.
Zie ik hem dan nog niet dan neem ik contact met u op om het direct te regelen.

Hugo
Bedankt alvast! :)

-edit

[Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 262155 op 15-11-2009 03:47]

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-06 00:30
Anoniem: 300018 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:10:
@Woudloper,

Bij overgang/upgrade naar een Telfort abonnement blijft uw huidige webspace behouden!
Maak voor de zekerheid wel een backup.

Hugo
Wel teken je daarmee bij voor een jaar Woudoper! Als je dat wilt dan is een upgrade de oplossing.

• ronn0
Ik vond de mail die ik kreeg nogal matig, vooral de tip die mij gegeven werd. Het ging over spam mails welke via mijn laptop verstuurd zouden worden. Er werd mij geadviseerd om m'n harde schijf te formatteren, mij lijkt het dat er genoeg andere opties zijn om dit tegen te houden.

Ik moest toch nog overstappen op een andere Windows, dus was het geen groot probleem. Maar voor een leek zou het wel schrikken zijn geweest denk ik.

Verder ben ik tot op heden tevreden over de verbinding, haal snelheid van 1900kb/s dus heb niet veel te klagen.

Soms is de draadloze verbinding alleen instabiel en valt hij enkele seconden weg, maar ik ben er nog niet achter of dit aan mijn laptop of de modem ligt. Via een UTP kabel lijkt hij het stabiel te doen. :-)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 12:07

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik denk dat een leek niets anders kan doen dan formatteren. Als er ergens een deamon op de achtergrond draait die spam verstuurd dan krijgt een leek deze echt niet weg. Dus op zich niet zo'n rare tip om eerlijk te zijn. Wij zijn wel tweakers maar de rest niet en dan gaat het voor deze mensen al snel te ver.

snertpan schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:20[/message]:
[...]

open dns instellen bij dns servers
www.opendns.com (uitleg staat erbij)
Heb ik al een flinke tijd terug gedaan, maar de laatste dagen iss het huilen met de pet. Het lijkt nu weer iets beter..

Ik overweeg om misschien toch maar naar zakelijk dsl van kpn of xs4all over te gaan. Het is overal wat, maar wellicht verwacht ik teveel van een budgetprovider.

• ronn0
Hurricane schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:12:
Ik denk dat een leek niets anders kan doen dan formatteren. Als er ergens een deamon op de achtergrond draait die spam verstuurd dan krijgt een leek deze echt niet weg. Dus op zich niet zo'n rare tip om eerlijk te zijn. Wij zijn wel tweakers maar de rest niet en dan gaat het voor deze mensen al snel te ver.
Daar zit natuurlijk ook iets in ja, my bad. Ben zelf ook niet echt een Tweaker hoor, meer een webdev nerdje haha ;-)

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:13
Ik kan natuurlijk ook bellen, maar dat kost weer geld....

De wensdatum voor oplevering van mijn verbinding is 1 december a.s., maar de technische werkzaamheden zijn al afgerond en ik heb het modem ondertussen ontvangen. Is er een mogelijkheid om het contract eerder in te laten gaan en de verbinding dus eerder beschikbaar te krijgen?

Ik had niet verwacht dat dit zo snel zou gaan! :)

2430Wp ZW

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 18:13
Graag verder in het nieuwe topic: Telfort Internet ervaringen topic - Deel 17

Discussies kunnen daarin voortgezet worden.

• ronn0
S0epkip schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:00:
Ik kan natuurlijk ook bellen, maar dat kost weer geld....

De wensdatum voor oplevering van mijn verbinding is 1 december a.s., maar de technische werkzaamheden zijn al afgerond en ik heb het modem ondertussen ontvangen. Is er een mogelijkheid om het contract eerder in te laten gaan en de verbinding dus eerder beschikbaar te krijgen?

Ik had niet verwacht dat dit zo snel zou gaan! :)
Antwoord staat in het volgende topic voor je. :)

[Voor 196% gewijzigd door ronn0 op 15-11-2009 01:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekie
pssst:, je mag hier verder. Je krijgt dan ook vast sneller antwoord.
Wellicht kan een modje hier even een slot op gooien

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:14
Bericht verplaatst en deze op slot om herhaling te voorkomen. Thx Loekie :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee