Sinds vrijdag heb ik ook een HTC Hero (wit) en ik ben er zeer tevreden mee (kwam uit het stenen tijdperk met een 5 jaar oude SE).
Ik vind het een zeer gebruiksvriendelijk en snel apparaat, en vermaak me er enorm mee. Ik gebruik Telfort wat betekent dat hij aan 't roamen is, maar daar heb ik verder nog geen problemen mee gehad.
Ik heb wel een aantal vragen/opmerkingen:
- Bestaat er ook een alarm dat werkt als je je Hero helemaal uit hebt staan? Dit deed ik met mijn vorige gsm, maar het lijkt nu niet te kunnen. Kan het uberhaupt niet met de hero?
- Het lukt me niet om een webmail account in te stellen via Exchange of POP3/IMAP. Heeft dit te maken met het feit dat ik aan het roamen ben met telfort? Op zich geen groot probleem, heb het webmailadres nu als snelkoppeling in de browser, maar het zou nog mooier zijn als die mails via de HTC widget kon zien.
- Welke apps gebruiken jullie veel/ vinden jullie heel handig? Het overzicht ben je snel kwijt of de Market, dus ik vroeg me af wat nou de top-apps zijn wat jullie betreft.
- Is het beter voor de batterij om pas op te laden als de Hero (bijna) helemaal leeg is, of kun je net zo goed opladen wanneer het je uitkomt?
[
Voor 6% gewijzigd door
Falch op 28-09-2009 22:49
]