HTC Hero [part four] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Anoniem: 319661 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:31:
hey,,
kan ik iemand mij spec. vertellen hoe ik de GPS van de Hero aan kna zetten??

bvd
Verder als je even in de instellingen gaat kijken heb je het ook zo gevonden; locatie > gps sattelieten inschakelen.

Of je zet even de kneiterhandige HTC GPS toggle op een van je homescreens (HTC widget > instellingen > GPS). Sowieso een reeks erg handige toggle (Aan/Uit) widgets daar.

Over het Facebook probleem: Ik heb het even gehad, toen ik er achter kwam 10x geprobeerd in te loggen zonder succes, wifi uit, wifi aan, inloggen en het werkte weer. Gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319384

210667 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:17:
[...]

Start je telefoon eens opnieuw op en probeer het dan nog een keer..

[...]

Doe eens Ringdroid op je toestel zetten...kan je je mp3's mee inkorten en deze stelt m dan ook in als ringtone of notificatie. Bij mij onthoudt de Hero het dan prima. Link naar de dev-site
uiteraard heb ik dat gedaan..

trouwens over die mp3 inkorten, dat kun je ook gewoon via het toestel zelf doen hoor! heb je geen ringdroid voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:47
Kan iemand mij vertellen hoe de weather app werkt? Ik heb automatisch update aangezet maar na 2 uur update die nog steeds niet vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

En?
trouwens over die mp3 inkorten, dat kun je ook gewoon via het toestel zelf doen hoor! heb je geen ringdroid voor nodig
Dat is ook bekend. Maar misschien dat Ringdroid het wel voor elkaar krijgt om de beltoon-instelling te bewaren. Dat laatste was namelijk de vraag. Dat inkorten is een prettige bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Een creatief toestel leidt tot creatief taalgebruik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Anoniem: 319384 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:46:
[...]

uiteraard heb ik dat gedaan..

Werkt dat ook voor notificaties eigenlijk? Ik maak mijn notificatie-geluiden eigenlijk altijd aan op de PC.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:42

jbr

Right back @ ya

-Edwin- schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:04:
Kan iemand mij vertellen hoe de weather app werkt? Ik heb automatisch update aangezet maar na 2 uur update die nog steeds niet vanzelf.
Toevallig een Telfort abonnement?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• -Edwin-
jbr schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 08:00:
[...]

Toevallig een Telfort abonnement?
Nee, Hi.

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 20:33
Heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden voor de irritante "zoekvenster in browser in landscape modus"-bug?

Bladiebla!

Anoniem: 316354

Sinds de update heb ik gewoon een hoop klachten meer. Erg frustrerend. Een aantal zijn er al opgenoemd.

Wanneer je een sms hebt en je bekijkt deze is deze soms nog zichtbaar in het meldingen scherm. Ook wanneer je hem bekijkt via het meldingen scherm blijft deze nog staan.

Nu heb ik dat er bij berichten een 1tje staat, wat er op duid dat ik dus 1 ongelezen bericht heb. Maar die is ongelezen.

Wanneer je een bericht bekijkt in normale modus en wilt beantwoorden en je draait het scherm naar landscape, dan gaat ie automatisch naar boven toe ipv het laatste bericht.

Ook veel WI-FI problemen. Soms wilt hij geen één pagina openen. Wanneer ik WI-FI uitzet en op bv. 3g een pagina bekijk en dan weer naar Wi-Fi switch doet hij het weer. (Dat is ook sporadisch)

En zo zijn er nog wel wat kleine dingetjes waar ik nu even niet op kom...

210667

TuLPMaN schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:53:
Heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden voor de irritante "zoekvenster in browser in landscape modus"-bug?
Niet in landscape de zoekfunctie gebruiken.. :+ Nee hoor die is er nog niet. Ook niet voor de custum-roms.

• -Edwin-
Ik stel voor de duidelijkheid maar mijn 2 vragen in één post. Ik zit met 2 vragen waarop google geen antwoord weet.

Ten eerste: stel dat ik een bericht krijg op mijn Hotmail. Maar deze bekijk ik dan via de pc. Dan werkt de Hero dit niet bij, de berichten blijven gewoon op ongelezen staan.

Tweede vraag betreft de weather widget. Ik heb ingesteld dat deze automatisch moet updaten, maar hoeveel ik ook wacht, hij update niet zelf. Dat moet ik handmatig doen.

Bedankt alvast.

210667

-Edwin- schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:23:
Ik stel voor de duidelijkheid maar mijn 2 vragen in één post. Ik zit met 2 vragen waarop google geen antwoord weet.

Ten eerste: stel dat ik een bericht krijg op mijn Hotmail. Maar deze bekijk ik dan via de pc. Dan werkt de Hero dit niet bij, de berichten blijven gewoon op ongelezen staan.

Tweede vraag betreft de weather widget. Ik heb ingesteld dat deze automatisch moet updaten, maar hoeveel ik ook wacht, hij update niet zelf. Dat moet ik handmatig doen.

Bedankt alvast.
@1: Dat klopt. De Hero ziet het als een nog niet gelezen bericht. Andersom is dat ook zo. Als je een bericht eerst op je Hero leest en daarna op je pc, dan staat ie op je pc ook nog als ongelezen. Althans bij mij.. ;)

@2: Ook dat is mijn ervaring. Hij update m op het homescreen pas, als ik de weer-widget op 'fullscreen' heb geopend, of als ik m van mijn homescreen verwijder en dan weer terugplaats. Bugje?

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
-Edwin- schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:23:

Bedankt alvast.
1. Dat gebeurt als je je mail leest via pop. Via imap gaat het wel goed.
2. Op de onderste rand van de widget klikken. Dan update hij handmatig.

ISS Detector en meer voor Android

• -Edwin-
Hoe kan ik mijn mail dan als imap instellen? Ik heb gewoon de pop server en ik meen de smti?? server ingesteld.

210667

RunaR schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:08:
[...]

[...]
2. Op de onderste rand van de widget klikken. Dan update hij handmatig.
Volgens mij bedoeld hij, dat het weer niet mee-update op je homescreen bij die mooie klok/weer-widget van HTC met die flipclock. En dat is mijn ervaring ook, terwijl ik echt in de weerwidget auto-update aan heb staan.
-Edwin- schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:23:
Hoe kan ik mijn mail dan als imap instellen? Ik heb gewoon de pop server en ik meen de smti?? server ingesteld.
Windows-Live-mail werkt niet met imap [alleen op je pc kan je dat werkende krijgen]. Dus dat gaat niet lukken. Op winmo kon het wel omdat daar een aparte applicatie voor was, windowslive.

[ Voor 32% gewijzigd door 210667 op 26-09-2009 16:30 ]

• -Edwin-
Idd heppieboeddah dat bedoelde ik. Maar is IMAP wel met gmail werkend te krijgen? Misschien laat ik wel mijn doorsturen.
En ik heb ineens nog een probleem, als ik een sms verstuur dan staat bij de status altijd in behandeling terwijl de andere partij toch echt de sms ontvangt.

[ Voor 39% gewijzigd door -Edwin- op 26-09-2009 17:08 ]

Anoniem: 319264

Ik ben bezig mijn Skynet e-mail adres aan het koppelen in mijn Hero via POP3, heb alle instellingen overlopen maar telkenmale komt er een waarschuwing: Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet!
En als ik bij beveiligingstype 'none' aanvink, dan komt er een waarschuwing van: De uitgaande server ondersteunt geen authenticatie. Controleer de instellingen van de uitgaande server!

Heeft iemand dit ook al voorgehad? Graag jullie reacties... THX

Anoniem: 319264

Nog een vraagje ivm. Facebook applicatie:
Als je uw contactpersonen linkt met facebook dan kom hun profielfoto er ook op maar als je bij instellingen en dan kiest voor sociale netwerken en je niet aanmeldt bij facebook vallen die foto's terug weg!
Mijn vraag is nu, kan je daar facebook aanvinken (groene bol) zodat hij constant foto's toont in uw contactenlijst? Maar hoe kan het nu dat je nog aangemeld bent bij facebook als je wifi niet meer aanligt en er geen enkele andere verbinding is die weergeven wordt in de statusbalk van de Hero? Worden er kosten aangerekend op een andere manier dan ofzo?

THX !!!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ok, raar probleem nu.

Ik heb een stuk of 140 contacten in me telefoon staan, allemaal als google contact. Als ik naar gmail ga, zie ik al die contacten, allemaal goed.

Maar goed op een 1 of andere manier wilde die op een gegeven moment al mijn contacten verwijderen, maar dat vond die teveel in 1x, dus gelukkig staan al mijn contacten nog wel in gmail. Het rare was toen ik in gmail ging kijken bij mijn contacts, ik allemaal dubbele groepen had (Starred on android 3x, bepaalde zelf gemaakte groepen dubbel), dus ik dacht ik verwijder die dubbele groepen maar. (nog steeds vanuit gmail)

Nu wilde ik weer mijn contacten terug in mijn telefoon krijgen, dus ik ga naar Contacten op me telefoon, druk op menu -> importeren -> google, en ja ik had zowaar wat contacten in mijn telefoon, MAAR, het zijn ze niet allemaal, het zijn er slechts een stuk of 40, en missen dus nog ongeveer 100, terwijl die in gmail wel gewoon in de My Contacts groep staan.

Ook als ik nu op mijn telefoon naar groepen ga, klik op menu -> Sync Groepen, heb ik alleen nog maar de optie 'Alle contacten synchroniseren'.

Iemand idee hoe ik dat kan oplossen? Ik heb een vCard backup, maar vCardIO crashed hier telkens.

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:10
Na het topic over de HTC hero goed doorgelezen te hebben, heb ik vandaag ook een HTC Hero besteld :)
Waarneer ik hem binnen heb zal ik hier mijn ervaringen met het toestel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
WouTer14 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:37:
Na het topic over de HTC hero goed doorgelezen te hebben, heb ik vandaag ook een HTC Hero besteld :)
Waarneer ik hem binnen heb zal ik hier mijn ervaringen met het toestel posten.
goede keuze O-) 8)

Overigens, niemand die het antwoord op mijn vraag ivm foto's van albums in muziekspeler? Ik krijg er geen albumcover op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

M3 SMGII schreef op zondag 27 september 2009 @ 09:57:
[...]

[...]

Overigens, niemand die het antwoord op mijn vraag ivm foto's van albums in muziekspeler? Ik krijg er geen albumcover op.
Ik neem aan, dat je de cover-art bedoeld. Als je mp3's goed getagged zijn, zou je het programmaatje Album Art Grabber kunnen gebruiken. Dat zoekt online voor je naar cover/album-art. Ook zou je het eerst via Mp3Tag kunnen doen op je pc, en dan je muziek weer op je sd-kaart kunnen zetten. Ik maak mij sterk dat je het ook rechtstreeks op je sd-kaart kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318593

Weet iemand hoe je een ander toetsenbord kan instellen? Ik heb eentje gedownload via market, bij de instellingen aangevinkt maar er is niks veranderd? Btw, na de update gaat typen nog steeds veeeel te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik laat nu mijn Hotmail automatisch doorsturen naar mijn Gmail. Omdat dit beter werkt op de telefoon. Maar welk mail programma adviseren jullie mij daarbij te gebruiken? HTC mail of gmail client? Voordeel van die gmail client vind ik wel dat die direct een melding geeft als er mail binnen is. Doet HTC mail dat ook i.c.m. een gmail adres? Of moet je echt een tijdsinterval kiezen waarmee die controleert? Kortom welk van de twee clienten werkt beter en makkelijker met een gmail adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 318593 schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:05:
Weet iemand hoe je een ander toetsenbord kan instellen? Ik heb eentje gedownload via market, bij de instellingen aangevinkt maar er is niks veranderd? Btw, na de update gaat typen nog steeds veeeel te langzaam.
Je vinger even in het invoerveld van i.e. je sms-client doen en ingedrukt houden. Dan krijg je pop-up met 'kies invoermethode'. Daar kan je je toetsenbord kiezen.
-Edwin- schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:11:
Ik laat nu mijn Hotmail automatisch doorsturen naar mijn Gmail. Omdat dit beter werkt op de telefoon. Maar welk mail programma adviseren jullie mij daarbij te gebruiken? HTC mail of gmail client? Voordeel van die gmail client vind ik wel dat die direct een melding geeft als er mail binnen is. Doet HTC mail dat ook i.c.m. een gmail adres? Of moet je echt een tijdsinterval kiezen waarmee die controleert? Kortom welk van de twee clienten werkt beter en makkelijker met een gmail adres?
Als je je Hotmail gekoppeld hebt aan je gmail-account, lijkt mij het gebruiken van de gmail-app voor de hand liggen. De update interval kan je vanuit de applicaties instellen.

Je kan in principe ook je Gmail account koppelen aan je Hotmail/Live-account. En dan kijken of de HTC-client de mail van Gmail dan ook in dat Hotmail/Live-account laat zien. Zie voor het koppelen van je Gmail aan je Windows-live mail deze site deze site

[ Voor 53% gewijzigd door 210667 op 27-09-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302866

[...]

goede keuze O-) 8)

Met mediamonkey kan je de juiste albumhoes bij mp3tjes downloaden en vervolgens toevoegen aan de tag van de mp3. Als je dat gedaan hebt en je zet de mp3tjes op je Hero, dan ziet ie als het goed is de albumhoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Als je je Hotmail gekoppeld hebt aan je gmail-account, lijkt mij het gebruiken van de gmail-app voor de hand liggen. De update interval kan je vanuit de applicaties instellen.

Je kan in principe ook je Gmail account koppelen aan je Hotmail/Live-account. En dan kijken of de HTC-client de mail van Gmail dan ook in dat Hotmail/Live-account laat zien. Zie voor het koppelen van je Gmail aan je Windows-live mail deze site deze site
Dat kan ook wel. Maar het probleem is juist dat Hotmail niet altijd evengoed op de Hero werkt. Als je mail leest synchroniseert het niet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Kan je nou ook pushmail gebruiken icm met de standaard mail applicatie of moet je echt de gmail app gebruiken? Ik heb gewoon een gmail account

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

MeIsTwisted schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:10:
Kan je nou ook pushmail gebruiken icm met de standaard mail applicatie of moet je echt de gmail app gebruiken? Ik heb gewoon een gmail account
Als je toch je HTC-client opent, en je drukt op menu==>meer==>instellingen, dan zitten daar toch nog genoeg leuke opties?! Of ik moet niet weten wat 'pushmail' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

210667 schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:45:
[...]

Als je toch je HTC-client opent, en je drukt op menu==>meer==>instellingen, dan zitten daar toch nog genoeg leuke opties?! Of ik moet niet weten wat 'pushmail' is.
daar kan ik alleen instellen dat ik om de zoveel tijd wil ophalen. Maar dat is geen push natuurlijk

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

MeIsTwisted schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:49:
[...]

daar kan ik alleen instellen dat ik om de zoveel tijd wil ophalen. Maar dat is geen push natuurlijk
Nah..dan ondersteund de HTC-client dus geen push-mail. Laat je m elke 5 minuten pullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

DinX

Motormuis

Heb in dit en het vorige topic op dingen als "vuil", "cover", "teflon" zitten zoeken maar kom niet meteen ervaringen tegen wat betreft vuil op de witte hero.

Ik ben namelijk van plan me de komende dagen een Hero te kopen. De bruine is stijlvol, maar de witte net weer wat anders dan de gemiddelde telefoon waar iedereen mee rondloopt.
Nu herinnerde ik me een post van iemand die na een week al vlekken had op z'n witte Hero.

Nu zijn we weer enkele weken verder en ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van de eigenaars van een witte Hero met het vuil worden ervan. Op andere sites kom ik wisselende dingen tegen. Van helemaal niet vuil worden ondanks zwaar gebruik, tot vuil worden maar met een beetje alcohol meteen weer zuiver te maken,...

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
[...]

goede keuze O-) 8)

Op de market album art grabber downloaden.

Als ik eerst verder lees dan pas quote 8)7 Zijn al een paar antwoorden gegeven.

[ Voor 12% gewijzigd door erreen op 27-09-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013

DinX schreef op zondag 27 september 2009 @ 15:01:
Heb in dit en het vorige topic op dingen als "vuil", "cover", "teflon" zitten zoeken maar kom niet meteen ervaringen tegen wat betreft vuil op de witte hero.

Ik ben namelijk van plan me de komende dagen een Hero te kopen. De bruine is stijlvol, maar de witte net weer wat anders dan de gemiddelde telefoon waar iedereen mee rondloopt.
Nu herinnerde ik me een post van iemand die na een week al vlekken had op z'n witte Hero.

Nu zijn we weer enkele weken verder en ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van de eigenaars van een witte Hero met het vuil worden ervan. Op andere sites kom ik wisselende dingen tegen. Van helemaal niet vuil worden ondanks zwaar gebruik, tot vuil worden maar met een beetje alcohol meteen weer zuiver te maken,...
Heb de mijne reeds van toen ie leverbaar was. Tot op heden ziet ie er nog als nieuw uit. Geen vlekken- nog steeds wit en geen gebruiksporen.
Een eventueel vlekje doe ik weg met een nat doekje.
Ik let er wel op dat ik niet met inkt en andere troep bevuilde handen m'n toestel gebruik.
Zoals je aangeeft, eventuele moeilijke vlekken met alcohol verwijderen.
Geen spijt van een witte, vind hem net dat mooier dan de bruine.( wit met de alu rand rond scherm past bete imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
ik kan de app art grabber niet vinden, omdat ik in belgie woon en geen betaalde apps kan zien/kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Zijn er eigenlijk meer mensen met het volgende probleem:
Ik stuur een sms naar iemand, vervolgens blijft bij de sms status staan dat die in behandeling is. Maar in werkelijkheid is de sms allang afgeleverd. Ik vind dit erg storend, omdat ik niet nooit zeker kan weten of mijn sms is bezorgd of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-05 00:24
Ik heb een aantal vragen. Hopelijk kan iemand hier antwoord op geven:

1. Ik maak gebruik van Exchange en Gmail contacten. Ik heb m'n tel nu ingesteld op Exhange contacten. Hoe kan ik zorgen dat als ik een contact op mijn telefoon bewerk, deze zowel op m'n tel, exchange en gmail gewijzigd worden?

2. Heeft er iemand een programma waarmee je via bluetooth kan sms-en op je pc?

3. Ik kan geen gebruik maken van rabo mobiel internetbankieren. Elke keer als ik naar rmb.rabobank.nl ga, blijf ik hangen op een witte pagina (rmb.rabobank.nl/i/prelogin.do). Ik heb een Telfort abonnement en maak gebruik van het KPN 3g netwerk.

4. Op de Iphone kan je skype gebruiken om gratis naar Skype contacten te bellen. Voor Android heb je Skype light. Maar hiermee kan je niet gratis naar Skype contacten bellen. Wie heeft hier een alternatief voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

DinX schreef op zondag 27 september 2009 @ 15:01:
Was er niet iemand die inktvlekken op z'n witte Hero had? Die maar niet weg te krijgen waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
-Edwin- schreef op zondag 27 september 2009 @ 16:16:
Zijn er eigenlijk meer mensen met het volgende probleem:
Ik stuur een sms naar iemand, vervolgens blijft bij de sms status staan dat die in behandeling is. Maar in werkelijkheid is de sms allang afgeleverd. Ik vind dit erg storend, omdat ik niet nooit zeker kan weten of mijn sms is bezorgd of niet.
Even nog een verduidelijking. Het probleem is er sinds ik Hi gebruik. Toen nog mijn Vodafone prepaid kaartje erin zat, kreeg ik wel de goede status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Ik heb een vraagje over de Hero. Ik kan mijn abo in oktober weer verlengen bij Vodafone en zit te denken aan de Hero. Nu wil ik er wel navigatie op hebben (ik geloof dat ze het noemen turn-by-turn navigation) dus mijn vraag is, wie heeft er al een draaiende navigatie op zijn hero. TomTom schijnt er nog niet te zijn.

Nu schijnt er wel Sygic Drive te zijn die hierop werkt ( http://www.sygic.com ) maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Kent iemand deze software op de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voortaan even zoeken: Android: Turn by Turn Navigation

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Bedankt voor je antwoord.Maar ik heb mij net het afgelopen uur door vele Hero pagina geworsteld en nergens iets over navigatie tegengekomen. En er zijn zoveel GSM topics dat ik even door de bomen het bekende bos niet kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Ik heb de afgelopen vier delen van dit topic gelezen en alleen Telfort-vragen over dataroaming gezien, dus vandaar dat ik er over begin mbt. T-Mobile web'n'walk:

Mijn Orange/Orange World is inmiddels omgezet in T-Mobile Flex met web'n'walk. Met de standaard settings van T-Mobile kon ik echter niet meer internetten. Dat bleek hierdoor te komen: de APN voor oud-Orange-leden moet "internet.tmnl" zijn ipv. "internet".

Gevolg is nu echter dat ik weer kan surfen, maar wel continu het "R"-icoontje zie. Het vreemdste is nog, dat ik "Settings" -> "Wireless Controls" -> "Mobile network settings" -> "Data roaming" heb uitstaan! Zelfs na opstarten krijg ik nog dat R'etje te zien (en onder "Settings" -> "About phone" -> "Status" -> "Roaming" staat ook vrolijk "Roaming").

Komt dit omdat ik een Orange SIM-kaart heb? Wat ik me nu natuurlijk vooral afvraag, loop ik het risico op extra kosten als ik gewoon in NL ben en gebruik maak van internet via HSPA/GPRS?

[ Voor 0% gewijzigd door JeroenB op 27-09-2009 23:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-05 19:39
-Edwin- schreef op zondag 27 september 2009 @ 18:32:
[...]

Even nog een verduidelijking. Het probleem is er sinds ik Hi gebruik. Toen nog mijn Vodafone prepaid kaartje erin zat, kreeg ik wel de goede status.
Zelfde issue, ook met Hi. Heb echter nog nooit delivery reports aangehad (met mijn oude mobieltjes) Heb hem nu op de Hero dan ook alweer uit, omdat hij inderdaad altijd op pending blijft staan. Ik heb maar gewoon vertrouwen dat hij is aangekomen :P

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Hoe kan je tijdens het bellen je "cijferpad" oproepen? Ik moest een keuze maken in een keuze menu en heb alle knoppen (volgens mij) gehad maar zonder resultaat..? Welke heb ik gemist?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GG---77 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:03:
Hoe kan je tijdens het bellen je "cijferpad" oproepen? Ik moest een keuze maken in een keuze menu en heb alle knoppen (volgens mij) gehad maar zonder resultaat..? Welke heb ik gemist?
Je kan op de "home" knop drukken, dan gaat je scherm aan en kan je links onder op het icoontje tikken om je cijferpad op te roepen :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Weet iemand of er nou al een oplossing is voor de force close in Peep, na de nieuwe ROM-update? Ik heb er dus ook last van [com.htc.provider (volgens mij) die geforceerd wordt gesloten]. De cache legen werkt niet bij mij, het gebeurt gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
DennusB schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:05:
[...]

Je kan op de "home" knop drukken, dan gaat je scherm aan en kan je links onder op het icoontje tikken om je cijferpad op te roepen :)
Ahum...Echt lomp, dacht echt dat ik op dat icoontje had gedrukt.. |:(

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Wat een narigheid, ik heb de Hero nog geen 24 uur in bezit en loop de hele dag dat ding te rebooten. Als ik reboot kan er een van de volgende dingen gebeuren (allemaal met ongeveer dezelfde kans):

1. Alles werkt gewoon. Echter, na uiterlijk een paar uur heb ik geen netwerk meer. Als ik dan zoek krijg ik T-Mobile (mijn provider) samen met wat anderen te zien. Als ik echter op T-Mobile klik krijg ik de melding dat ik niet geautoriseerd ben om een verbinding met ze te maken.
2. Ik heb meteen geen netwerk (zie 1 vanaf de tweede zin).
3. Ik krijg de melding dat er uberhaupt geen SIM-kaart in de telefoon zit!

Dit terwijl alles gewoon werkt als ik de SIM-kaart terugzet in mijn oude telefoon.

Weet iemand of dit een bekend probleem is dat op de eoa. manier is te verhelpen? Ik kan niet echt mensen vinden met dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Blite schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:17:
Weet iemand of er nou al een oplossing is voor de force close in Peep, na de nieuwe ROM-update? Ik heb er dus ook last van [com.htc.provider (volgens mij) die geforceerd wordt gesloten]. De cache legen werkt niet bij mij, het gebeurt gewoon weer.
Andere Twitter-client gebruiken. Peep heeft wat problemen met de hoeveelheid berichten. Lees hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JeroenB schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:54:
Wat een narigheid, ik heb de Hero nog geen 24 uur in bezit en loop de hele dag dat ding te rebooten. Als ik reboot kan er een van de volgende dingen gebeuren (allemaal met ongeveer dezelfde kans):

1. Alles werkt gewoon. Echter, na uiterlijk een paar uur heb ik geen netwerk meer. Als ik dan zoek krijg ik T-Mobile (mijn provider) samen met wat anderen te zien. Als ik echter op T-Mobile klik krijg ik de melding dat ik niet geautoriseerd ben om een verbinding met ze te maken.
2. Ik heb meteen geen netwerk (zie 1 vanaf de tweede zin).
3. Ik krijg de melding dat er uberhaupt geen SIM-kaart in de telefoon zit!

Dit terwijl alles gewoon werkt als ik de SIM-kaart terugzet in mijn oude telefoon.

Weet iemand of dit een bekend probleem is dat op de eoa. manier is te verhelpen? Ik kan niet echt mensen vinden met dezelfde problemen.
Controleer even of je je SIM er goed in doet, het houdertje schuift soms niet helemaal dicht.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310168

210667 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:11:
[...]

[...]

Ligt niet aan Vodafone denk ik zomaar. Hier werkt het namelijk wel. Kan mij herinneren dat we het er eerder over hebben gehad. Zelf heb ik twee APN's, één voor i-net en één voor mms.

Vodafone APN;

Naam: Vodafone Apn
APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord; vodafone
MMs-protocol: wap 2.0
MCC: 204
MNC: 04
de rest kan je leeg laten.

Vodafone MMS;

Naam: Vodafone MMS
APN: office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS-poort: 8799
MMS-protocol: wap 2.0
APN-type: mms
de rest kan je leeglaten

Misschien een rare tip, maar tik eens een es em es met meer dan 480 tekens. Dat zijn 3 es em esjes. Bij mijn applicatie Handcent Sms verstuurd ie het berichtje dan als mms!! [is een instelling in Handcent] Zou mij niets verbazen als het dan wel gaat lukken.. ;)
Wederom herhaaldelijk geprobeerd. Ook jouw instellingen. Niks werkt..... Ook 3 sms = 1 mms via Handcent
versturen werkt niet. Ik krijg op geen enkele manier een MMS de deur uit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013

Anoniem: 310168 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:04:
[...]

Wederom herhaaldelijk geprobeerd. Ook jouw instellingen. Niks werkt..... Ook 3 sms = 1 mms via Handcent
Hoor hier veel klachten over mms die niet werken.
Bij mobistar een belgische provider is het zo dat je eerst een mms moet ontvangen alvorens je er zelf kan verzenden. Zit daar misschien niet het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:09:
[...]

Hoor hier veel klachten over mms die niet werken.
Bij mobistar een belgische provider is het zo dat je eerst een mms moet ontvangen alvorens je er zelf kan verzenden. Zit daar misschien niet het probleem?
Klopt, maar heb ik ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie niet dat als jullie op een website een berichtje typen, hyves, of een contactformulier, dat het toetsenbord heeeeel erg traag is en achterloopt? Dit is best zwaar irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:24

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Anoniem: 316354 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:22:
Hebben jullie niet dat als jullie op een website een berichtje typen, hyves, of een contactformulier, dat het toetsenbord heeeeel erg traag is en achterloopt? Dit is best zwaar irritant...
Soms en klopt, best frustrerend. Al helemaal omdat daarna ineens al het getypte in één klap tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 310168 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:16:
[...]

Klopt, maar heb ik ook al geprobeerd.
Blijft heel vreemd allemaal. Kan je helaas niet verder helpen, buiten misschien nog het onderstaande.

Verzend vervolgens een MMS bericht aan uzelf. Dit is noodzakelijk om de MMS server in het netwerk te laten weten wat voor toestel u heeft en dat uw toestel geschikt is voor MMS.

Dus een mms van je toestel naar je eigen nummer.

EDIT:

Zie trouwens net dat ik bij mms ook de mms-proxy heb staan! 192.168.251.150

[ Voor 9% gewijzigd door 210667 op 28-09-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

tazman67 schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:34:
Ik heb een vraagje over de Hero. Ik kan mijn abo in oktober weer verlengen bij Vodafone en zit te denken aan de Hero. Nu wil ik er wel navigatie op hebben (ik geloof dat ze het noemen turn-by-turn navigation) dus mijn vraag is, wie heeft er al een draaiende navigatie op zijn hero. TomTom schijnt er nog niet te zijn.

Nu schijnt er wel Sygic Drive te zijn die hierop werkt ( http://www.sygic.com ) maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Kent iemand deze software op de Hero.
sygic werkt heerlijk, op dit moment naar mijn mening de beste nav voor android. hiervoor co-pilot gehad, maar vond het toch ietwat oudbollig overkomen. het navigeren ermee ging wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

SYQ schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:45:
iemand hier die ook een nokia carkit set heeft (bleutooth).. het bellen via de carkit werkt perfect, geen hickups niks. belkwaliteit is ook super.

bestaat er een mogelijkheid om alle audio door te sturen naar mijn carkit?? dit ivm het gebruik van navigatie id auto, waarbij het toch wel fijn is als het geheel door de autospeakers te horen is. veel gezocht, maar niks kunnen vinden op dit na;
http://groups.google.com/...d/thread/429bc86bb0baaf9f
iemand? :$

Ik heb dus een nokia ck7w carkit in mijn auto. bellen, gebeld worden werkt prima (autospeakers). alleen al het overige geluid komt niet door. Eerlijk gezegd heb ik muziek nog niet geprobeerd, omdat ik hier toch geen gebruik van zal maken.

[ Voor 16% gewijzigd door SYQ op 28-09-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flash1494
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-05 21:20
Ik heb een probleem met mijn SMS popup, ik heb gezien dat er in deel twee meer mensen last van hadden maar heb geen antwoord gevonden vandaar nogmaals de vraag/probleem.

Als ik mijn SMSjes lees via SMS popup blijft het ongelezen in mijn berichten (van HTC standaard) echter als ik antwoord of doorstuur van dat bericht verdwijnt het ongelezen status. Bij de instelling van SMS popup staat aangevinkt dat als ik er op klik het als gelezen wordt gemarkeerd, maar dit is dus niet het geval. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 310168 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:04:
[...]

Probeer eens je accespoint te veranderen, je accespoint voor MMS staat nu op de zakelijke varriant (welke je gebruikt voor een zakelijk abo) en je internet instellingen op particulier. Die moeten allebei het zelfde zijn.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 11:23

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

flash1494 schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:23:
Ik heb een probleem met mijn SMS popup, ik heb gezien dat er in deel twee meer mensen last van hadden maar heb geen antwoord gevonden vandaar nogmaals de vraag/probleem.

Als ik mijn SMSjes lees via SMS popup blijft het ongelezen in mijn berichten (van HTC standaard) echter als ik antwoord of doorstuur van dat bericht verdwijnt het ongelezen status. Bij de instelling van SMS popup staat aangevinkt dat als ik er op klik het als gelezen wordt gemarkeerd, maar dit is dus niet het geval. Iemand een oplossing?
Zelfde probleem, dus daarom SMS popup weer verwijderd, vond het ontzettend irritant. Wacht wel tot het opgelost is.

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als ik mijn telefoon oplaad via het de bijgeleverde lader dan heb ik duidelijk voelbare lekstroom op het metalen gedeelte van mijn bruine Hero. Heeft iemand anders ook last dat je duidelijk lekstroom voelt? (met je vinger langs het metaal wrijven zorgt er voor dat de ondergrond "stroef" voelt)
Wellicht dat mijn telefoon gewoon defect is. Van de week internet uit gezet en niet gebeld en dan nog is mijn telefoon in een dag leeg. Wellicht dat de 2 dingen met elkaar te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flappiewappie schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:26:
[...]

Probeer eens je accespoint te veranderen, je accespoint voor MMS staat nu op de zakelijke varriant (welke je gebruikt voor een zakelijk abo) en je internet instellingen op particulier. Die moeten allebei het zelfde zijn.
klopt, maar het zijn niet mijn instellingen. Ik heb het ook met particulier accespoint geprobeerd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 18:08

The_Worst

Unox

bertjeee schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:32:
Als ik mijn telefoon oplaad via het de bijgeleverde lader dan heb ik duidelijk voelbare lekstroom op het metalen gedeelte van mijn bruine Hero. Heeft iemand anders ook last dat je duidelijk lekstroom voelt? (met je vinger langs het metaal wrijven zorgt er voor dat de ondergrond "stroef" voelt)
Wellicht dat mijn telefoon gewoon defect is. Van de week internet uit gezet en niet gebeld en dan nog is mijn telefoon in een dag leeg. Wellicht dat de 2 dingen met elkaar te maken hebben.
Ik denk dat er inderdaad iets mis is met jouw telefoon. Ik merk niks en met internet houdt mijn batterij het een volle 3 dagen uit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 310168 schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:41:
[...]

klopt, maar het zijn niet mijn instellingen. Ik heb het ook met particulier accespoint geprobeerd.......
Ik kom toch echt niet verder dan dit, en dat werkt..althans hier op mijn toestel

Name: Vodafone Mms
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS port: 8799
APN type: mms

En probeer eens zoals ik schreef in mijn post ergens hierboven, een mms vanaf je eigen telefoon naar je eigen telefoon te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 14:28
Anoniem: 167272 schreef op zondag 27 september 2009 @ 17:34:
[...]

Was er niet iemand die inktvlekken op z'n witte Hero had? Die maar niet weg te krijgen waren?
Ja dat was ik. Die vlekker heb ik er op laten zitten (waren maar kleintje) en die zijn er binnen een aantal dagen (of 2 weken) volledig af gesleten. Denk dat de laag hierbij toch ook wel heeft geholpen.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbeste
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11-2023
Als ik naar menu ga, en dan draadloze bedieningselementen aanklik, krijg ik een foutmelding en kom ik weer op mn home scherm terecht. er staat dan:
de toepassing instellingen (proces.com.android.setting) is onverwachts gestopt probeer het opnieuw.

nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbeste schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:56:
Als ik naar menu ga, en dan draadloze bedieningselementen aanklik, krijg ik een foutmelding en kom ik weer op mn home scherm terecht. er staat dan:
de toepassing instellingen (proces.com.android.setting) is onverwachts gestopt probeer het opnieuw.

nog meer mensen hier last van?
Niet persé die foutmelding, maar heb wel zo af en toe andere toepassingen die 'crashen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Voor de update hadden veel van ons last van smsjes die niet aankwamen. Ik heb zelf het idee dat dit probleem met de officiele htc update wel is verholpen. Zijn er anderen die dat kunnen bevestigen?

Nu heb ik een ander merkwaardigprobleem met mijn sms. Als er een sms binnen komt dan trilt het toestel wel, maar het geluid hoor je niet. Het geluid hoor je pas als je de telefoon uit standby haalt door op de home knop te drukken.:-s

Het is me wel opgevallen dat als je een sms krijgt terwijl je op de hero bezig bent dat het geluid dan wel afgaat.

Meer mensen die dit hebben, of ideeen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Banjy schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:31:
[...]

Zelfde issue, ook met Hi. Heb echter nog nooit delivery reports aangehad (met mijn oude mobieltjes) Heb hem nu op de Hero dan ook alweer uit, omdat hij inderdaad altijd op pending blijft staan. Ik heb maar gewoon vertrouwen dat hij is aangekomen :P
Nou ja, een Hi probleem dus. Jammer dan.

En, hebben jullie ook dat als je via Hotmail op een bericht beantwoord deze helemaal niet aankomt bij de ontvanger? Heb dit bij 1 persoon, en wilde weten of dit normaal is of niet. Het gaat hier dus niet om het versturen van mail, maar om het beantwoorden van mail.

[ Voor 6% gewijzigd door -Edwin- op 28-09-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:39
SYQ schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:21:
[...]

Ik heb dus een nokia ck7w carkit in mijn auto. bellen, gebeld worden werkt prima (autospeakers). alleen al het overige geluid komt niet door. Eerlijk gezegd heb ik muziek nog niet geprobeerd, omdat ik hier toch geen gebruik van zal maken.
Het gaat erom of de Nokia CK7W Media ondersteuning heeft. Bijv. de Jabra SP200 (bluetooth carkit voor zonneklep) wordt als 'telefoontje' weergegeven in het bluetooth menu van de Hero (dit betekent dat hij enkel Audio ondersteunt, telefoongesprekken dus). De Supertooth One echter, ondersteunt ook Media en daardoor gaat de navigatie van mij hier ook overheen (geldt voor elk geluid eigenlijk), deze wordt in de Hero als een 'headset' weergeven.
Moet ik wel zeggen dat de Parrot MiniKit Slim niet goed werkt met Android op zich, de Galaxy, Hero, Magic, G1 kunnen hier allemaal geen Media versturen terwijl de Parrot zelf het wel ondersteunt. Windows Mobile pakt zonder problemen met dezelfde Parrot wel het geluid over de carkit.

Je kan dus even naar het Bluetooth menu gaan en kijken welk icoontje erbij staat, als het een telefoontje is gaat het sowieso niet werken. Als het een headset is, moet je even de instellingen wijzigen en een vinkje zetten bij Media. Dan moet het werken! Te testen met bijv. Youtube ;) (Dat werkt bij mij dus wel).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwolsink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10-2024
Ik heb er onderhand tig reviews op nageslagen en heb de Hero nu bijna besteld. Ik zit nog met 1 vraag: In diverse reviews hebben ze het nog over wat traagheid vd interface, nu is er een nieuwe fw update die dit zou verhelpen, in hoeverre is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
neo2001 schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:48:
Ik heb er onderhand tig reviews op nageslagen en heb de Hero nu bijna besteld. Ik zit nog met 1 vraag: In diverse reviews hebben ze het nog over wat traagheid vd interface, nu is er een nieuwe fw update die dit zou verhelpen, in hoeverre is dit zo?
Dat is echt een enorm groot verschil :) Na de update is hij echt rete snel ! :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32911

SYQ schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:21:
[...]

Ik heb zelf de Nokia ck-20w. Ik heb deze toen gekocht speciaal voor de Bluetooth AD2P stereo profiel
Nu met de Hero had ik wel wat problemen. Ik kon niet een goede verbinding maken. Had verbinding en toen gelijk weer weg nadat je een gesprek op ging bouwen.
Heb contact gehad met HTC en die vertelde dat ik alles moest resetten inc de carkit. Heb ik gedaan en daarna werkte alles een stuk beter. Maar het is nog niet helemaal in orde. Af en toe een klein hikje (niet hinderlijk) en af en toe niet gelijk de bluetooth verbinding kunnen maken. (ook niet hindelijk)

Met de CK-7w carkit zit geen stereo profiel in. Het is alleen bedoeld voor een gesprek op te bouwen. Je kan deze CK-7W niet aansluiten op je radio.

Hoop dat je genoeg in fo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09
Is het een leuk idee om een kleine poll te starten wie een witte of wie een bruine heeft?
Aan de reviews op tweakers te zien lijkt de witte meer populair, toch kan ik nog steeds niet kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Komtie dan :) Zelf heb ik overigens de bruine (bij Hi had ik niks te kiezen :P )
Poll: Welke kleur heeft jouw HTC Hero?
Wit
Bruin
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=343366&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stijnos1991 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:08:
Is het een leuk idee om een kleine poll te starten wie een witte of wie een bruine heeft?
Aan de reviews op tweakers te zien lijkt de witte meer populair, toch kan ik nog steeds niet kiezen!
En dan? Dan laat je je beinvloeden door de mening van anderen?
Je moet trouwens ook wel even opschieten, want de nieuwe Androiders komen eraan.. Ikzelf wacht daarop!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
u_nix_we_all schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:16:
Controleer even of je je SIM er goed in doet, het houdertje schuift soms niet helemaal dicht.
Helaas, dat lost niets op. Het lijkt me overigens wel dat het zoiets moet zijn (sowieso als er geen SIM-kaart wordt gedetecteerd en waarschijnlijk als ik ineens niet meer kan "inloggen" op het T-Mobile netwerk is de "verbinding" met de SIM-kaart kwijt).

Nouja, ik heb hem maar als defect gemeld bij de shop waar ik heb verlengd. Kijken wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
HTC op Twitter: "We are still working as fast as we can with Twitter to fix issues with Peep."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:23
Sinds vrijdag heb ik ook een HTC Hero (wit) en ik ben er zeer tevreden mee (kwam uit het stenen tijdperk met een 5 jaar oude SE).

Ik vind het een zeer gebruiksvriendelijk en snel apparaat, en vermaak me er enorm mee. Ik gebruik Telfort wat betekent dat hij aan 't roamen is, maar daar heb ik verder nog geen problemen mee gehad.

Ik heb wel een aantal vragen/opmerkingen:
- Bestaat er ook een alarm dat werkt als je je Hero helemaal uit hebt staan? Dit deed ik met mijn vorige gsm, maar het lijkt nu niet te kunnen. Kan het uberhaupt niet met de hero?
- Het lukt me niet om een webmail account in te stellen via Exchange of POP3/IMAP. Heeft dit te maken met het feit dat ik aan het roamen ben met telfort? Op zich geen groot probleem, heb het webmailadres nu als snelkoppeling in de browser, maar het zou nog mooier zijn als die mails via de HTC widget kon zien.
- Welke apps gebruiken jullie veel/ vinden jullie heel handig? Het overzicht ben je snel kwijt of de Market, dus ik vroeg me af wat nou de top-apps zijn wat jullie betreft.
- Is het beter voor de batterij om pas op te laden als de Hero (bijna) helemaal leeg is, of kun je net zo goed opladen wanneer het je uitkomt?

[ Voor 6% gewijzigd door Falch op 28-09-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Falch schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:45:
Sinds vrijdag heb ik ook een HTC Hero (wit) en ik ben er zeer tevreden mee (kwam uit het stenen tijdperk met een 5 jaar oude SE).

Ik vind het een zeer gebruiksvriendelijk en snel apparaat, en vermaak me er enorm mee. Ik gebruik Telfort wat betekent dat hij aan 't roamen is, maar daar heb ik verder nog geen problemen mee gehad.

- Bestaat er ook een alarm dat werkt als je je Hero helemaal uit hebt staan? Dit deed ik met mijn vorige gsm, maar het lijkt nu niet te kunnen. Kan het uberhaupt niet met de hero?
- Het lukt me niet om een webmail account in te stellen via Exchange of POP3/IMAP. Heeft dit te maken met het feit dat ik aan het roamen ben met telfort? Op zich geen groot probleem, heb het webmailadres nu als snelkoppeling in de browser, maar het zou nog mooier zijn als die mails via de HTC widget kon zien.
- Welke apps gebruiken jullie veel/ vinden jullie heel handig? Het overzicht ben je snel kwijt of de Market, dus ik vroeg me af wat nou de top-apps zijn wat jullie betreft.
- Is het beter voor de batterij om pas op te laden als de Hero (bijna) helemaal leeg is, of kun je net zo goed opladen wanneer het je uitkomt?
De eerste twee vragen zou ik zo geen antwoord op weten, alhoewel ik zou denken dat als de webmail via de browser wel werkt het via de instellingen voor de mail app ook zou moeten werken (mits je de goede info hebt).
Over de batterij; het is een Lithium-Ion batterij, deze hebben geen last van het zgn 'memory-effect' dus die kun je opladen wanneer je wilt.
Qua apps (zou dan waarschijnlijk in het android apps thread moeten maargoed ik kan net zo goed hier wat erbij zetten); ikzelf ben erg te spreken over de buienradar app, Shazam (geniaal), A Online Radio, Mediafly (podcasts), Netcounter, ASTRO file manager, Taskpanel (task manager) en Meebo IM. Spelletjes zijn er tig van, altijd wel leuk om die random te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
bestaat er progje of mogelijkheid waarop je bij beantwoorden/versturen mails logootje bedrijf kan gebruikt worden

Ik laat nu emails van werk doorsturen naar mijn gmailadres (alias is die van werk) en zou dus graag iedere keer logootje werk zien bij mails onderaan ipv gewone signature
Voor de iphone bestond er progje maar voor windows heb ik het nog niet gevonden
iemand?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Shinigami schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:12:
HTC op Twitter: "We are still working as fast as we can with Twitter to fix issues with Peep."
Is het niet werken van de autoupdate een bekend probleem? Ik heb dat ding op 30 min. staan maar hij update nooit (tenzij handmatig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
MrProper schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 07:13:
bestaat er progje of mogelijkheid waarop je bij beantwoorden/versturen mails logootje bedrijf kan gebruikt worden

Ik laat nu emails van werk doorsturen naar mijn gmailadres (alias is die van werk) en zou dus graag iedere keer logootje werk zien bij mails onderaan ipv gewone signature
Voor de iphone bestond er progje maar voor windows heb ik het nog niet gevonden
iemand?
thx
Je kunt in je gmail een label aanmaken en een filter dat alles met bepaalde karakteristieken (bijv. TO=MrProper@MrPropersWerk.nl) dat label krijgt. In de standaard gmail-client op de Hero zie je die labels duidelijk in je inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:09

Is dat webmail account toevallig een Outlook Web Access ding? Want de standaard Mail applicatie van HTC heeft nogal slechte ondersteuning voor Exchange servers. Ik gebruik zelf TouchDown om met mijn Exchange server te verbinden, standaard HTC Mail krijgt het niet voor elkaar.

Download even de trial van TouchDown in de Market en kijk of het je daarmee wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302866

Dag mensen. Ben een zeer tevreden Hero-gebruiker, maar er is 1 ding waar ik me aan erger: als ik aan het bellen ben (wat je ook wel eens doet met de Hero) dan wordt de verbinding regelmatig verbroken. Ik hoor dan een piepje (alsof er een sms of ander gesprek binnenkomt, wat overigens niet gebeurt) waarna de verbinding is verbroken.
Ik denk dat het komt doordat ik met mn oor iets aanraak op het touchscreen, waardoor ik ophang. Dus probeer ik vervolgens te bellen met alleen het speakertje tegen mn oor, gebeurt het ook.
Het is behoorlijk storend dat je een telefoon niet gewoon tegen je oor kan houden als je belt. 8)7

Mijn vragen: hebben meer mensen dit probleem en kan er tijdens het bellen een ander scherm ingesteld worden zodat je niet zo snel per ongeluk de verbinding wegdrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik ben best wel tevreden met mijn Hero, maar ik heb al weken een probleem met GMail. In het begin werkte dit goed, maar sinds een paar weken ontvang ik geen enkele melding meer van nieuwe mail in de statusbalk en ook in mijn "Postvak In" komen geen nieuwe mails binnen, zelfs na 'Vernieuwen', terwijl ik in de browser op mijn pc wel nieuwe mail heb. Als ik dan een beetje rommel met de instellingen van de labelsynchronisatie dan krijg ik soms wel de nieuwe mails binnen, maar daarna weer niks, nada, noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het normaal dat je bij de Hero geen melding krijgt wanneer er updates zijn van gedownloade apps?

Mijn vriendin heeft een Magic en krijgt netjes een melding in haar statusbalk.

Als ik wil weten of er updates zijn moet ik de market-applicatie openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09
CLB schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:19:
[...]

En dan? Dan laat je je beinvloeden door de mening van anderen?
Je moet trouwens ook wel even opschieten, want de nieuwe Androiders komen eraan.. Ikzelf wacht daarop!
Wat bedoel je met de nieuwe androiders? Update van Android? Nieuwe toestellen van HTC met nieuwe versie van Android?
Ben 1 oktober jarig en wil rond die tijd m'n 'oude' Nokia N78 verkopen en bijleggen voor een mooie nieuwe telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 310168 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:31:
Is het normaal dat je bij de Hero geen melding krijgt wanneer er updates zijn van gedownloade apps?

Ik heb in ieder geval hetzelfde, hij geeft geen melding van updates. Ik kijk af en toe eens in de market onder
Mijn downloads, dan geeft hij wel aan dat er een update voor een bepaald programma is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:17
Anoniem: 310168 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:31:

Dat is me inderdaad ook opgevallen! Had voorheen de Magic en die gaf het netjes weer in de statusbalk.. Lijkt net alsof HTC dit uitgezet heeft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stijnos1991 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:58:
Wat bedoel je met de nieuwe androiders? Update van Android?
Nieuwe toestellen van HTC met nieuwe versie van Android?
Nieuwe toestellen ja, met een nieuwere versie van Android, 2.0 Eclair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Wie kan me de volledige APN settings voor T-Mobile geven? Ik heb al gezocht en deze zijn nog nergens genoemd (misschien zijn de APN settings iets voor een verzamelpost met een link in de first post?)
Na een hard reset stelt mijn hero niet meer automatisch mijn apn settings in? dat deed ie vroeger wel altijd vreemd....

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:42

jbr

Right back @ ya

Gebruik als exchange server het webmail-adres, dat werkt hier met de standaard app van HTC gewoon. Eén kanttekening is wel dat je Telfort abonnement het een en ander belemmert (syncen vanwege de 'roaming' status krijg je niet aan de praat). Het goede nieuws is dat ik op dit moment bezig ben om dat probleem de wereld uit te helpen... ;)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Havocnl schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:11:
Wie kan me de volledige APN settings voor T-Mobile geven? Ik heb al gezocht en deze zijn nog nergens genoemd (misschien zijn de APN settings iets voor een verzamelpost met een link in de first post?)
Na een hard reset stelt mijn hero niet meer automatisch mijn apn settings in? dat deed ie vroeger wel altijd vreemd....
Een béétje eigen inzet mag ook wel hoor ;) 5 seconden googlen leverde dit op:
T-mobile

APN: internet
Username: tmobileT-mobile
Password: tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
Rooster schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:26:
[...]
Een béétje eigen inzet mag ook wel hoor ;) 5 seconden googlen leverde dit op:

[...]
Denk je dat ik daar niet achter was. Er zijn ook nog andere websites die veel meer invullen dan dit. Dit heb ik nu idd ingesteld. Ik blijf alleen het gevoel hebben dat de andere dingen ook ingevuld moeten worden. Daarom vraag ik hier of iemand zijn complete APN settings kan posten, dan kan ik die in zijn totaliteit (en niet alleen 2 settings) overnemen. En dankje voor jou inzet in meedenken ;)

Wèh zedde gij??

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie