HTC Hero [part four] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.533 views

Anoniem: 102952

DaJohn schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:58:
Twitter in combinatie met HTC Peep lijkt even niet te accorderen.. Tweets laat helaas niet goed en krijg ik telkens een foutmelding van eerder tevoorschijn..

EDIT: Een schoonmaak in de cache van Peep en het wissen van gegevens zodat ik de inloggegevens en wachtwoord opnieuw werkt helaas maar eenmalig.. Nadat ik alles opnieuw heb ingevoerd update hij de tweets en even daarna druk ik weer op de update knop in de widget en krijg ik hetzelfde verhaal weer als eerder..
Ik heb dit ook geprobeerd met hetzelfde resultaat. Gebruik nu twidgit lite en die update wel gewoon, alleen is de interface van die app wel anders :| .

Hmmmm, op androidforums (http://androidforums.com/...t-peep-but-only-wifi.html) hebben ze het over de "Twitpocalypse II", zou dat het probleem zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 102952 op 23-09-2009 17:05 ]

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 12:04
jbr schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:31:
[...]

Ik was er inmiddels ook achter gekomen dat het probleem hier lag. In mijn geval staat er echter stevast "Rooster: Uitgeschakeld tijdens roamen".

Dit laatste komt dus door die kleaute Telfort. Die 'roamen' zgn op het KPN netwerk. Handmatig syncen lukt wel overigens.
Heb je het volgende vinkje dan wel aangezet?

Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Instellingen van Mobiel > Gegevensroaming

Zet je dit vinkje aan dat wordt er waarschijnlijk wel een verbinding op gezet. Er staat nl. "Verbinding maken met gegevensservices tijdens roaming". Wellicht dat het helpt? :)

• nwolsink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10-2024
Hoe volwassen is de Hero sinds de laatste fw update, er werd voorheen gesproken van wat "lag" in de bediening t.a.v. b.v. de iPhone, is dat met deze update nu (grotendeels) verholpen?

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 14:57

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

FlowDesign schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:47:
[...]
Edit:
Het is alleen wel jammer dat DroidRSS toch wel maar 1 regel laat zien, wat niet handig is voor flitser meldingen. Die wil je het liefst de laatse x aantal onder elkaar zien.
Jij hebt er meerdere onder elkaar staan, had ik over het hoofd gezien.
Voor hetzelfde, maar dan met meerdere headers in het blokje kan je FeedR gebruiken. Kost je wel een dollar.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 06:46
.Kaas schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:31:
[...]

http://www.mobilyz.com/ar...d-toestellen-zonder-root/

Hier staat hoe je dat screenshots kan maken. Het gaat via een tooltje uit de android SDK.
Note: Eerst JDK installeren. (http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp)
[...]

Ik heb er nog geen die het hele scherm in gebruik neemt, maar ik ben zelf zeer tevreden over DroidSS :)

Download:
[afbeelding]

Dan nog een vraagje van mij :)
Weet iemand hoe ik mijn 'Telefoon' contacten over kan brengen naar Google, zodat deze Google contacten worden en ik die dus eigenlijk online heb staan?

Groeten ;)
Ik heb deze app ook even geprobeerd maar het viel mij op dat zodra ik de widget op het bureaublad geplaatst had de telefoon aanmerkelijk trager werd en ik veel last kreeg van lag in bijvoorbeeld het scrollen door de homescreens.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 14:21
RunaR schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 21:32:
[...]

Er zijn 2 speciale Hero recovery-roms beschikbaar Hero-Cyanogenmod en Amon-RA. Kijk even in HTC Hero: Rooten & Custom ROM's

Als je een van deze er op hebt staan kan je een nieuwe ROM op je Hero krijgen.
Als je in de recovery image kan booten en je hebt de Android SDK, dan kan je misschien via de command line een bestand op je hero kopiëren. Eigenlijk is dit bedoeld om van uit Fastboot iets te kopiëren, misschien werkt het ook van uit recovery. Fastboot is power on met back ingedrukt.

code:
1
2
adb shell mount /sdcard
adb push <rom-naam> /sdcard/<rom-naam>

Anders kan je je sd eruit halen en via een andere device/cardreader de goeie rom image er op zetten.

Modaco heeft een lijstje met roms in zip format:
http://android.modaco.com...ios-in-update-zip-format/
Dank je, ik laat weten hoe 't is gegaan.

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:42

jbr

Right back @ ya

Predator4real schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:33:
Heb je het volgende vinkje dan wel aangezet?

Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Instellingen van Mobiel > Gegevensroaming

Zet je dit vinkje aan dat wordt er waarschijnlijk wel een verbinding op gezet. Er staat nl. "Verbinding maken met gegevensservices tijdens roaming". Wellicht dat het helpt? :)
Oi! Goed meegedacht - en ik sloeg mezelf al bijna voor mijn kop - maar die is wel aangevinkt. Ik kan namelijk wel gewoon op de Market enzo, maar dat met die calendar blijft vaag...

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Cabo schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:48:
[...]

Dank je, ik laat weten hoe 't is gegaan.
Doe dat dan maar even in HTC Hero: Rooten & Custom ROM's ;)

210667

wars schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:24:
[...]

[...]

[...]

Ik kan enkel bij Toetsenbordtaal kiezen nederlands, engels, frans of duits. Bij Toetsenbordtypes kan ik gewoon kiezen of ik een volledig toetsenbord wil, een compact of eentje zoals op een gewone GSM... En hier is het telkens QWERTY...
Als ik het dus goed begrijp wil je een 'azerty' layout hebben als je text in wil tikken?

Zo nieuwsgierig als ik ben heb ik dat natuurlijk getest. Als ik de toetsenbordtaal -instelling verander naar Frans, kan ik dus niet kiezen voor Azerty, maar als ik i.e. een sms schrijf, heb ik wel de azerty layout?!

Als ik Grieks kies, krijg een griekse layout. Ik gebruik wel de Modaco-core-rom, maar volgens mij moet dat niets uitmaken.

Anoniem: 319384

ik heb sinds gister mijn HTC hero, met een vodafone abbonement. Nu is het zo dag ik geen verbinding krijg met internet, terwijl wel een blox internet abbo heb bij vodafone. Wifi gaat wel (hoewel ik superslechte verbinding heb..redelijk tot slecht in mijn eigen huis?!) Maar Ik krijg mobiel internet maar niet aan de praat..

Ik heb de volgende dingen ingesteld:

Instellingen --> Draadloze bediening--> Mobiel netwerk aangevinkt

Er gebeurt echter niets..er verschijnt geen tekentje oid. Doe ik iets fout?
Is het misschien de bedoeling dat je je inet abbo eerst activeert op de vodafone site, of hoeft dat niet?
En nog iets: wat houdt gegevensroaming in? Ik heb het aangevinkt staan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het is al een paar keer ter sprake gekomen, maar vooruit ;)

De verbindingsinstellingen voor Vodafone internet en mms

APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg maken
Port: leeg maken
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: leeg maken
MMS proxy: leeg maken
MMS port: leeg maken
MCC: 204
MNC: 04
APN type: leeg maken
Druk op de Menu-toets en kies 'Save'

Millgate schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:11:

top! maar waar kan ik dit invoeren dan?

210667

Is geheel correct. Voor de goede orde, die APN moet wel worden aangemaakt!

Instellingen/Draadloze bedienings-elementen/instellingen van mobiel netwerk/ Namen Toegangspunten/==>menu==> nieuw

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 06:46
Instellingen-->Draadlozebedieningselementen-->Instellingen van mobiel-->Namen toegangspunten druk op de menu toets: en kies dan Nieuwe APN en ga je gang. Vergeet hem niet op te slaan voor je terug gaat.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

top! het is gelukt. hartstikke bedankt

Anoniem: 307258

weet iemand hoe je in de browser kan scrollen als er op een webpagina een apart vakje daarvoor is. Je kan dan dus gewoon de hele webpage doorscrollen, maar zodra er in een site een apart scrollvak is lukt dit niet. Voorbeeld: gamekings.tv. Op de pc kan je dan wel door bijv de comments van een filmpje scrollen maar op de hero niet. Ik weet niet of dit alleen bij de hero is of niet.

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 21:41

Bio

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eyvBIhaEz7s]

Is je hero kapot als hij dit doet?
Lijkt me meer een bugje.. Batterij er al uitgehaald?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 197980

ok hij is idd een beetje in de war.. laten vallen of heb je een foute app gedownload?

• Bio

Bio

CLB schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:38:
Lijkt me meer een bugje.. Batterij er al uitgehaald?
Ik heb hem al 20 keer opnieuw opgestart, batterij eruit gehaald, gereset, firmware er opnieuw opgezet, en ik weet niet goed wat ik nu nog kan proberen.

Ik heb hem sinds gisteren, toen werkte hij goed, maar savonds begon hij opeens iemand te bellen als de trackball naar rechts ging, dat was vandaag weer over maar nu heb ik ineens dit, net alsof de zoekknop blijft hangen, en heb soms ook dat hij ineens mensen gaat bellen terwijl ik niets doe.

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:33
Jo-hannes schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:42:
[...]

Ik heb hem al 20 keer opnieuw opgestart, batterij eruit gehaald, gereset, firmware er opnieuw opgezet, en ik weet niet goed wat ik nu nog kan proberen.

Ik heb hem sinds gisteren, toen werkte hij goed, maar savonds begon hij opeens iemand te bellen als de trackball naar rechts ging, dat was vandaag weer over maar nu heb ik ineens dit, net alsof de zoekknop blijft hangen, en heb soms ook dat hij ineens mensen gaat bellen terwijl ik niets doe.
Simkaart en SD-kaart er ook een keer uitgehaald?

Anoniem: 316354

Hebben jullie niet het probleem dat de telefoon zich zelf soms bestuurd?

Ik heb het geval, dat hij sporadisch op bijvoorbeeld het homescreen van links naar rechts over de homescreens verschuift. En als je dan een website opent dat hij dan zelf naar beneden scrollt. Erg irritant.

Eerst kwam dit enkel doordat ik Meebo IM opstartte, maar nu doet hij het ook zonder dat ik het chatprogramma opstart.
Hmm that's quite weird dan... pfff... laat de batterij er is een hele nacht uit...
En anders zo snel mogelijk terug naar de winkel! Dit heb ik nog nooit gezien!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 197980

CLB schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:45:
Hmm that's quite weird dan... pfff... laat de batterij er is een hele nacht uit...
eensch

• Bio

Bio

CLB schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:45:
Ik ga hem er een nachtje uitlaten, ik ben benieuwd. Stiekem hoop ik denkik dat het probleem er dan nog is, want ik heb niet zo veel vertrouwen meer in dit toestel :p

EDIT:
De batterij is er iets van 15min uitgeweest, en sindsdien nog geen problemen. Hoe zou dat het kunnen verhelpen dan?

[ Voor 12% gewijzigd door Bio op 23-09-2009 23:53 ]

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57

BCC

Anoniem: 316354 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:45:

Ik heb het geval, dat hij sporadisch op bijvoorbeeld het homescreen van links naar rechts over de homescreens verschuift. En als je dan een website opent dat hij dan zelf naar beneden scrollt. Erg irritant.

Eerst kwam dit enkel doordat ik Meebo IM opstartte, maar nu doet hij het ook zonder dat ik het chatprogramma opstart.
Toen ik dat had, zat er een pluisje in mijn trackbal.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Gisteren kreeg ik de malding dat mijn telefoongeheugen vol aan het lopen is. Op de telefoon had ik ineens nog maar "10 MB"over. Mijn mail schijnt 65 MB op te slokken. Nu was ik in de market op zoek naar een app die het toelaat dat Apps vanaf je Sd draaien. Kan daar maar 2-3 variaties op vinden, maar die geven allemaal aan als deze alleen werken als de hero Rooted is. Daar heb ik niks aan omdat ik zojuist de officiele rom erop gezet heb.
Is hier een app voor?

PSN id: GG--77

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-05 12:23

Deem

Ontcijfer mij!

GG---77 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:39:
Gisteren kreeg ik de malding dat mijn telefoongeheugen vol aan het lopen is. Op de telefoon had ik ineens nog maar "10 MB"over. Mijn mail schijnt 65 MB op te slokken. Nu was ik in de market op zoek naar een app die het toelaat dat Apps vanaf je Sd draaien. Kan daar maar 2-3 variaties op vinden, maar die geven allemaal aan als deze alleen werken als de hero Rooted is. Daar heb ik niks aan omdat ik zojuist de officiele rom erop gezet heb.
Is hier een app voor?
Kan alleen op Rooted en Custom roms.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 316354 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:45:

Ik heb dit bij de vorige firmware regelmatig gehad, maar dan eigenlijk alleen binnen de standaard browser.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik ben blij dat ik inmiddels al een tijdje ben overgestapt op Twidroid Pro. HTC Peep is te matig, bevat te veel bugs en te weinig features en bovendien krijg je dit gezeik met Twitpocalyps II ook nog ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Anoniem: 54506 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:30:
Vindt niemand het een probleem dat de applicatie "Barcode Scanner" van ZXing toegang heeft tot je browsergeschiedenis, je contacten (lezen en schrijven), bladwijzers en volledige internet toegang?

Dit lijkt me wat extreem, en nergens voor nodig (behalve internet toegang).
Hmmm... ja op zich is dat wel een beetje raar inderdaad.
Aan de andere kant, je kunt practisch alle soorten informatie opslaan in een (2D) barcode dus ik denk dat het daarom is.
ZXing lijkt me op zich geen kwaad te willen doen en als het wel zo was dan was dat vermoedelijk al eens ter sprake gekomen en zou het programa niet meer op Marketplace staan.

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
210667 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:14:
[...]

Als ik het dus goed begrijp wil je een 'azerty' layout hebben als je text in wil tikken?

Zo nieuwsgierig als ik ben heb ik dat natuurlijk getest. Als ik de toetsenbordtaal -instelling verander naar Frans, kan ik dus niet kiezen voor Azerty, maar als ik i.e. een sms schrijf, heb ik wel de azerty layout?!

Als ik Grieks kies, krijg een griekse layout. Ik gebruik wel de Modaco-core-rom, maar volgens mij moet dat niets uitmaken.
Heb het ook net even geprobeerd, was nooit verder gegaan met testen, omdat er QWERTY bleef staan, maar als ik frans kies, heb ik inderdaad n azerty layout. Spijtig wel dat er dan franse suggesties komen... Blijkbaar is dit dus n nederlands toestel, en geen belgisch...

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 09:57
Op zich is dat niet zo gek. Druk maar eens op menu en dan op share. Er zit een Barcode generator in waarmee je je contacten, bookmarks of je clipboard kan delen.

ISS Detector en meer voor Android

• FlowDesign
  • Nu online
-Tim- schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:18:
[...]

Voor hetzelfde, maar dan met meerdere headers in het blokje kan je FeedR gebruiken. Kost je wel een dollar.
Ok, maar die laat maximaal 3 regels zien en dat vind ik eigenlijk nog steeds te weinig ;(

Misschien dat ik zelf maar iets moet gaan proggen ;)

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:23
Mijn WLAN op mijn Hero is een beetje raar. Heb een tweetal accesspoints met beide WPA2 en hetzelfde SSID. Beiden zijn ze hidden.

Nu zegt hij best vaak: "Niet in bereik, onthouden". Als ik hem vervolgens bewerk staat hij in plaats van op de door mij ingestelde WPA2 op Automatisch. Vreemd, ik kies niet voor niets WPA2.

Soms moet ik mijn profiel een aantal keer opnieuw toevoegen of Wifi een paar keer togglen voordat het werkt.

Misschien komt het door dat hidden SSID, maar dat van automatisch beveiligignstype kiezen is toch wel wat raar..

Iemand hier toevallig ook hidden SSID's in gebruik? Is er toevallig een ander programma waarmee je de wifi verbindingen kan beheren?

[ Voor 6% gewijzigd door Sypher op 24-09-2009 14:16 ]

• GG---77
Sypher schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:16:
Mijn WLAN op mijn Hero is een beetje raar. Heb een tweetal accesspoints met beide WPA2 en hetzelfde SSID. Beiden zijn ze hidden.

Nu zegt hij best vaak: "Niet in bereik, onthouden". Als ik hem vervolgens bewerk staat hij in plaats van op de door mij ingestelde WPA2 op Automatisch. Vreemd, ik kies niet voor niets WPA2.

Soms moet ik mijn profiel een aantal keer opnieuw toevoegen of Wifi een paar keer togglen voordat het werkt.

Misschien komt het door dat hidden SSID, maar dat van automatisch beveiligignstype kiezen is toch wel wat raar..

Iemand hier toevallig ook hidden SSID's in gebruik? Is er toevallig een ander programma waarmee je de wifi verbindingen kan beheren?
Ik kom er ook niet uit. Ben een redelijke noob maar heb al zitten klooien in mijn router, maar de mijne connect echt serieus de ene dag wel de andere niet!
Ik heb het programma Wefi gebruikt en nu connect deze vaker!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb ook twee dezelfde WiFi netwerken, een op WPA en een op WP2. Snapt de Hero ook niet altijd.

• Sypher
GG---77 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:36:
[...]

Ik kom er ook niet uit. Ben een redelijke noob maar heb al zitten klooien in mijn router, maar de mijne connect echt serieus de ene dag wel de andere niet!
Wat voor:
  • Router
  • Beveiliging
  • SSID hidden/zichtbaar
gebruik je op jouw router?

Heb zelf een mengelmoes van 2 acecsspoints met elk DD-WRT firmware. Soms staan beide SSID's (dit is er nota bene maar 1) in.

Dat ding merged schijnbaar je SSID's niet. Kan ik straks m'n lol op als ik weer ergens ben met enkele tientallen accessoints. :P
Ik heb het programma Wefi gebruikt en nu connect deze vaker!
Hmm zal daar eens naar kijken dan :)
Beekforel schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:36:
Ik heb ook twee dezelfde WiFi netwerken, een op WPA en een op WP2. Snapt de Hero ook niet altijd.
Hmm ja in dat geval komt dat "automatisch" wel van pas.

[ Voor 15% gewijzigd door Sypher op 24-09-2009 14:39 ]

Anoniem: 184013

wars schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:39:
[...]

Heb het ook net even geprobeerd, was nooit verder gegaan met testen, omdat er QWERTY bleef staan, maar als ik frans kies, heb ik inderdaad n azerty layout. Spijtig wel dat er dan franse suggesties komen... Blijkbaar is dit dus n nederlands toestel, en geen belgisch...
Wars, beter dat je een nederlandse hebt. De nederlandse heeft tenminste youtube en dus geen aangepaste ROM. m.a.w de updates zullen er sneller zijn dan de belgische.
Heb geen seconde getwijfeld om een nederlandse te gaan kopen toen hij uit kwam.
Geen gedoe met Mobistar is verantwoordelijk voor updates en of HTC ( het welgekende spelletje van wie moet je ze nu krijgen).

• wars
Anoniem: 184013 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:48:
[...]

Wars, beter dat je een nederlandse hebt. De nederlandse heeft tenminste youtube en dus geen aangepaste ROM. m.a.w de updates zullen er sneller zijn dan de belgische.
Heb geen seconde getwijfeld om een nederlandse te gaan kopen toen hij uit kwam.
Geen gedoe met Mobistar is verantwoordelijk voor updates en of HTC ( het welgekende spelletje van wie moet je ze nu krijgen).
ik kon nochtans geen update van de rom installeren, als ik mijn serienummer ingeef op de htc site, krijg ik een melding dat er voor mijn toestel geen updates zijn... En youtube vind ik ook niet tussen de programma's... Heb hem bij MediaMarkt gehaald.

De integratie met facebook vind ik wel super.

wars schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:30:
[...]

ik kon nochtans geen update van de rom installeren, als ik mijn serienummer ingeef op de htc site, krijg ik een melding dat er voor mijn toestel geen updates zijn... En youtube vind ik ook niet tussen de programma's... Heb hem bij MediaMarkt gehaald.

De integratie met facebook vind ik wel super.
Dan heb je een belgische, geen youtube is een belgische versie. Blijkbaar is daar ook nog geen officiele ROM en update voor en dus de melding " geen update".

• StefanKelevra
  • Laatst online: 08-04 14:34
Hallo allemaal! Na een tijdje mezelf georiënteerd te hebben kwa telefoons ben ik eruit gekomen en overgegaan tot aanschaf van een HTC Hero, die ligt nu dus voor me neus. Meteen al de update gedaan om de snelheid te verhogen, al merkte ik niet dat er lag zat voordat ik de update deed maar er stond wel een oudere versie op. Er zit nu het standaard ds kaartje in, wat voor gig hebben jullie erin? Ik ben wel van plan redelijk wat applicaties erop te zetten maar volgens mij zijn deze allen redelijk klein, is een 4gig genoeg voor iemand die zijn telefoon niet als mp3 speler zal gebruiken? Deze heb ik namelijk nog liggen en anders moet ik tot aanschaf gaan van een groter kaartje.

Telefoon zelf bevalt wel, de standaard dingen had ik al snel door, wil je wat uitgebreider op deze telefoon ingaan dan ervaar ik dit toch best lastig, misschien even wennen. Enige ervaring met smartphones hiervoor is dan ook de htc touch.
Heb nog niet door hoe ik het weer op de goede locatie kan instellen? Tips?

• RoD
  • Niet online

RoD

Of jij meer dan 4GB nodig hebt, is natuurlijk persoonlijk. Probeer het dus eens, zou ik zeggen. Applicaties zijn inderdaad erg klein, dus met alleen applicaties (ik neem aan dat je dan apps2sd gebruikt?) ga je het ding niet vol krijgen.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

StefanKelevra schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:04:
Hallo allemaal! Na een tijdje mezelf georiënteerd te hebben kwa telefoons ben ik eruit gekomen en overgegaan tot aanschaf van een HTC Hero, die ligt nu dus voor me neus. Meteen al de update gedaan om de snelheid te verhogen, al merkte ik niet dat er lag zat voordat ik de update deed maar er stond wel een oudere versie op. Er zit nu het standaard ds kaartje in, wat voor gig hebben jullie erin? Ik ben wel van plan redelijk wat applicaties erop te zetten maar volgens mij zijn deze allen redelijk klein, is een 4gig genoeg voor iemand die zijn telefoon niet als mp3 speler zal gebruiken? Deze heb ik namelijk nog liggen en anders moet ik tot aanschaf gaan van een groter kaartje.

Telefoon zelf bevalt wel, de standaard dingen had ik al snel door, wil je wat uitgebreider op deze telefoon ingaan dan ervaar ik dit toch best lastig, misschien even wennen. Enige ervaring met smartphones hiervoor is dan ook de htc touch.
Nou voor de 10.000ste keer dan. :X App's instal je standaard in het telefoongeheugen en niet op de SD kaart. Als je app's op je sd kaart wilt dan moet je hem al geroot hebben of een custom rom draaien. Je SD kaart kan je gebruiken om muziek/foto's en filmpjes op op te slaan.

Inderdaad dan ben je nog wel even bezig =)
100 apps zijn simpel gezegd zo'n 50MB.. 100 games zijn stukje groter, zo'n 150MB :)

Anoniem: 97471

StefanKelevra schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:04:

Standaard worden alle applicaties op het telefoon geheugen geinstalleerd. Als je dat wilt veranderen moet je de telefoon rooten. Opzich is het standaard kaartje genoeg als je er geen muziek op zet. Heb nu Sygic Drive (navigatie) met heel West Europa erop staan, totaal bijna 2GB :)

In principe wordt de locatie automatisch bepaald aan de hand van de GSM masten. Je kan ook handmatig locaties toevoegen. Ik weet niet of je de huidige locatie functie kan stoppen...

• StefanKelevra
  • Laatst online: 08-04 14:34
Sorry voor het vorige bericht, was te snel met dingen vragen heb ondertussen al een hoop uitgevonden. Vind vooral het spelletje 'Cestos' erg leuk, gewoon online tegen andere mensen, super. Zijn er nog meer online spelletjes aan te raden?? Heerlijk weer zo 'n gadget in huis, ben er uren mee zoet. Blij met men keuze.

Anoniem: 167272

wars schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:39:
[...]

Ik denk even terug aan de reactie die ik van HTC ontving toen ik vroeg of de Zweedse en de Nederlandse Rom-update nou veel verschil maakten.

Ik kreeg het curieuze antwoord dat de Zweedse Rom op mijn Nederlandse toestel niet zou werken, omdat ze er allerlei Scandinavische klinkers in hadden verwerkt.

Daar heb ik echter helemaal niets van gemerkt. Ik zie die ø's en ö's bijvoorbeeld niet op de toetsenbordlayout staan. (Wel boven de o en de a etc. als keuzemogelijkheid als ik lang indruk.)

Maar mocht het verhaal van HTC toch waar zijn, dan zou ik een Belgische Rom update proberen. Wie weet maakt het wel wat uit.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 14:28
Jo-hannes schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:42:
[...]

Heb je met firmware er opnieuw opzetten wel een wipe gedaan, anders verander je namelijk niks... Terugzetten naar fabrieksinstellingen of een hard reset doen maakt het echt leeg he ;)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318593

Mijn mobiel internet doet het sinds gister niet meer. Als ik hem aanzet bij de instellingen zegt ie: verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is. Ik heb niks veranderd in de toestelinstellingen, en WiFi doet het wel gewoon. Ligt dit aan kpn (ik heb abbo hi) of aan de hero? Zijn er meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Anoniem: 318593 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 07:43:
Mijn mobiel internet doet het sinds gister niet meer. Als ik hem aanzet bij de instellingen zegt ie: verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is. Ik heb niks veranderd in de toestelinstellingen, en WiFi doet het wel gewoon. Ligt dit aan kpn (ik heb abbo hi) of aan de hero? Zijn er meer met dit probleem?
Kijk eens of "Data Roaming" aanzetten wat verschil maakt :)

Ik heb gisteren zowel Weer als Aandelen op "Handmatig" gezet, maar deze processen blijven draaien en opstarten als je ze killt. Ik vraag me af waarom, want ik als ik ze wil gebruiken kies ik daar zelf wel voor.

Sowieso: als ik het toestel opstart krijg ik zoveel processen die ik toch niet gebruik of ga gebruiken: Gmail, Footprint, Albums, Stocks, Weer. Allemaal geheugenvreters en ik gebruik ze geen van allen.

Zou je ergens het opstartgedrag kunnen aanpassen (zonder root svp)? Of er moet een applicatie zijn die ze automatisch de nek omdraait zodra ze opstarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Sypher schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:14:
[...]

Ik heb gisteren zowel Weer als Aandelen op "Handmatig" gezet, maar deze processen blijven draaien en opstarten als je ze killt. Ik vraag me af waarom, want ik als ik ze wil gebruiken kies ik daar zelf wel voor.

Sowieso: als ik het toestel opstart krijg ik zoveel processen die ik toch niet gebruik of ga gebruiken: Gmail, Footprint, Albums, Stocks, Weer. Allemaal geheugenvreters en ik gebruik ze geen van allen.

Zou je ergens het opstartgedrag kunnen aanpassen (zonder root svp)? Of er moet een applicatie zijn die ze automatisch de nek omdraait zodra ze opstarten :P
Kijk eens naar taskpanal. Is gratis en kan je instellen dat bepaalde tasks automatisch killen en je kunt dit programma als service instellen zodat je er geen omkijken meer naar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

StefanKelevra schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:30:
Sorry voor het vorige bericht, was te snel met dingen vragen heb ondertussen al een hoop uitgevonden. Vind vooral het spelletje 'Cestos' erg leuk, gewoon online tegen andere mensen, super. Zijn er nog meer online spelletjes aan te raden?? Heerlijk weer zo 'n gadget in huis, ben er uren mee zoet. Blij met men keuze.
Connect 4 online. Is 4-op-een-rij tegen een menselijke tegenstander met ranking systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319264

Hallo,

Weet er iemand hoe dat in zijn werk gaat op de htc hero!
Je gaat naar 'contacten', dan naar updates en gebeurtenissen en daar kom er een lijst in met namen van je facebook met telkenmale hun profielfoto ook! Mijn vraag is nu, hoe weet je hero toestel wanneer hij dit koppelt aan je telefoonboek, moet de naam en familienaam exact hetzelfde geschreven zijn zodat ze dit kunnen linken aan elkaar?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Iemand die de rom upgrade succesvol heeft uitgevoerd in Windows 7 of XP SP2?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
TheLunatic schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:04:
Ja hiero :W Met XP SP2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:42

jbr

Right back @ ya

Voor iedereen die deze telefoon (of een willekeurige andere Android telefoon) heeft met een Telfort abonnement: ik heb contact met een ontwikkelaar die in de komende 2 weken wil proberen een applicatie te maken waarmee het KPN netwerk (waar je als Telfort klant op zit) niet meer als 'roaming' wordt gezien. Dit is prettig bijvoorbeeld voor het synchroniseren met Exchange, wat de Hero gewoon vertikt zodra je 'roaming' bent, ongeacht de instelling om toch een dataverbinding op te zetten als dit zo is (eigenlijk belachelijk, want als je dicht bij de grens bent gaat ie op een Belgisch of Duits netwerk lekker data lopen versturen :@)

Telfort en HTC blijven naar elkaar wijzen als het gaat om een oplossing, dus mijn idee was om dan maar wat in elkaar te hacken, gelukkig nu met de hulp an iemand die er verstand van heeft ;). Ik zal, zodra de eerste versie er is, testen of het allemaal werkt zoals het zou moeten werken.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Hier ook een tevreden Hero gebruiker. Even kort een vraagje. Heeft iemand hier al een custom rom geflashed om FLAC's te kunnen luisteren? Dit is het enige wat ik mis maar ik twijfel nog vanwege mijn eerdere ervaringen met custom ROM's (op een WinMo phone welleswaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Stealth2000 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:58:
Hier ook een tevreden Hero gebruiker. Even kort een vraagje. Heeft iemand hier al een custom rom geflashed om FLAC's te kunnen luisteren? Dit is het enige wat ik mis maar ik twijfel nog vanwege mijn eerdere ervaringen met custom ROM's (op een WinMo phone welleswaar).
Er zijn al zat mensen die een ROM geflashed hebben. Kijk eens naar [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Anoniem: 319264 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:22:
Hallo,

Je gaat naar 'contacten', dan naar updates en gebeurtenissen en daar kom er een lijst in met namen van je facebook met telkenmale hun profielfoto ook! Mijn vraag is nu, hoe weet je hero toestel wanneer hij dit koppelt aan je telefoonboek, moet de naam en familienaam exact hetzelfde geschreven zijn zodat ze dit kunnen linken aan elkaar?

alvast bedankt!
Ga naar contactpersonen -> klik op de te koppelen contactpersoon -> Updates & gebeurtenissen -> Koppeling naar Faceboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302866

TheLunatic schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:04:
Draai W7. Gedaan op de eerste dag dat ik m had. Zorg wel dat je de HTC-drivers hebt voor Vista. Kan je in deze thread ergens een linkje voor vinden. Updaten van de Rom ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-08-2024
ik heb contact met een ontwikkelaar die in de komende 2 weken wil proberen een applicatie te maken waarmee het KPN netwerk (waar je als Telfort klant op zit) niet meer als 'roaming' wordt gezien.
Interessant! d:)b
Ik heb er zelf niet heel erg last van, maar zou het wel prettig vinden om die R van roaming niet steeds in beeld te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Laatst online: 26-05 16:13
Is het ook mogelijk om apps als Learn More, Stocks, Peep en Footprints te verwijderen (of alleen uit het menu?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Gurbuh schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:35:
Is het ook mogelijk om apps als Learn More, Stocks, Peep en Footprints te verwijderen (of alleen uit het menu?)
Yep, dat lijkt te kunnen via Advanced Task manager :) Weet niet of die het echt werkt, maar je kan daar dus zo'n beetje alles mee verwijderen :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 25-09-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Gurbuh schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:35:
Volgens mij kan je ze op een rooted telefoon wel compleet weggooien.

-edit; Ik kon Peep met de Advanced Task Manager niet verwijderen.

[ Voor 10% gewijzigd door Stealth2000 op 25-09-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Stealth2000 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:58:
Voor zover mij bekend wordt 'flac' niet/nog niet ondersteund.

http://developer.android....dix/media-formats.html#g1
Stealth2000 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:01:
[...]

Volgens mij kan je ze op een rooted telefoon wel compleet weggooien.

-edit; Ik kon Peep met de Advanced Task Manager niet verwijderen.
Die apps zijn inderdaad alleen te verwijderen op een nette manier met 'root-acces'

[ Voor 25% gewijzigd door 210667 op 25-09-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Laatst online: 26-05 16:13
Hmm ok. Vind het een beetje jammer dat je in principe weer niet mag bepalen wat je wel of niet op JOU telefoon wilt hebben, tenzij je m root. Doet een beetje afbraak aan het 'open' idee van Android. Dit ligt m dan aan HTC Sense neem ik aan? Kun je die Sense er ook afhalen? (Root?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310168

Ik heb al eerder aangegeven dat ik op geen enkele manier MMS kan versturen. Mobiel internet functioneert prima, maar dat MMSen wil niet. Ik heb al vrijwel alle mogelijke instellingen geprobeerd (ook de hierboven aangegeven). Er komt bij elke mmsje een klokje te staan en uiteindelijk krijg ik de melding dat het bericht niet kon worden verzonden. Ik begin er gek van te worden. Ik hoopte dat het probleem met de nieuwe update zou zijn verholpen..... niet dus. |:(

Iemand enig idee of het aan de provider (Vodafone) kan liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Anoniem: 184013 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:40:
[...]

Dan heb je een belgische, geen youtube is een belgische versie. Blijkbaar is daar ook nog geen officiele ROM en update voor en dus de melding " geen update".
Ik heb eens gekeken naar de veranderingen die er met de update (2.73.405.5) zouden moeten zijn. Ik vind mijne Hero voorlopig zeker niet traag, en die focus functie op het fototoestel heb ik ook al (scherm aantikken om te focussen).
Bij de info over de telefoon staat het volgende:
Firmwareversie: 1.5
Kernel-versie: 2.6.27-8dd6deee
Build-nummer: 2.73.1100.5 146733
Softwareversie: 1.0.0A6288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wars schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:00:
[...]

Ik heb eens gekeken naar de veranderingen die er met de update (2.73.405.5) zouden moeten zijn. Ik vind mijne Hero voorlopig zeker niet traag, en die focus functie op het fototoestel heb ik ook al (scherm aantikken om te focussen).
Bij de info over de telefoon staat het volgende:
Firmwareversie: 1.5
Kernel-versie: 2.6.27-8dd6deee
Build-nummer: 2.73.1100.5 146733
Softwareversie: 1.0.0A6288
Dat lijkt me de laatste Rom ( update) ,heb dezelfde gegevens, enkel de build-nummer is een beetje anders.
Ze zullen de update er reeds opgezet hebben toen ze uitleverde aan belgie ( is ook veel later beschikbaar geworden in belgieland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Sypher schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:39:
[...]

Wat voor:
  • Router
  • Beveiliging
  • SSID hidden/zichtbaar
gebruik je op jouw router?

Heb zelf een mengelmoes van 2 acecsspoints met elk DD-WRT firmware. Soms staan beide SSID's (dit is er nota bene maar 1) in.

Dat ding merged schijnbaar je SSID's niet. Kan ik straks m'n lol op als ik weer ergens ben met enkele tientallen accessoints. :P

[...]

Hmm zal daar eens naar kijken dan :)

[...]

Hmm ja in dat geval komt dat "automatisch" wel van pas.
Ik heb een Eminent 4050, Wpa en Wpa2 mixed. ( je hebt mij al een keer getipt om niet mixed te gebruiken, maar heel eerlijk gezegd kan ik niet vinden waar ik het moet veranderen en ben een beetje huiverig om aanpassingen te maken)

SSID?? Weet niet goed wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
GG---77 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:37:
[...]

Ik heb een Eminent 4050, Wpa en Wpa2 mixed. ( je hebt mij al een keer getipt om niet mixed te gebruiken, maar heel eerlijk gezegd kan ik niet vinden waar ik het moet veranderen en ben een beetje huiverig om aanpassingen te maken)

SSID?? Weet niet goed wat het is?
SSID is gewoon de naam van je draadloos netwerk dat al dan niet gebroadcast wordt.
Je kunt de broadcast van je SSID uitzetten als een soort extra vorm van beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Roy19800,
dat had ook maar toen ik zelf een nieuwe APN aanmaakte met die gegevens werkte het ineens wel, misschien bij jou ook?

GG---77,
SSID = friendly name of wireless service set (bijv. RouterSX780)
BSSID = MAC-address of wireless service set (bijv. 00:03:AE:FB:6C:41)

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Gurbuh schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:15:
Hmm ok. Vind het een beetje jammer dat je in principe weer niet mag bepalen wat je wel of niet op JOU telefoon wilt hebben, tenzij je m root. Doet een beetje afbraak aan het 'open' idee van Android. Dit ligt m dan aan HTC Sense neem ik aan? Kun je die Sense er ook afhalen? (Root?)
Het is inderdaad wel jouw telefoon, maar toen je m kocht wist je dat ie geleverd werd met de gui van HTC-sense. En ja, je kan m een kale android maken, maar ik vraag mij echt af waarom je dat zou doen. Het is juist de charme van de Hero en niet echt aan te raden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=557586

http://android.modaco.com...google-ion-rom-for-hero/#
Anoniem: 310168 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:55:
[...]

[..]
Iemand enig idee of het aan de provider (Vodafone) kan liggen? :?
Ligt niet aan Vodafone denk ik zomaar. Hier werkt het namelijk wel. Kan mij herinneren dat we het er eerder over hebben gehad. Zelf heb ik twee APN's, één voor i-net en één voor mms.

Vodafone APN;

Naam: Vodafone Apn
APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord; vodafone
MMs-protocol: wap 2.0
de rest kan je leeg laten.

Vodafone MMS;

Naam: Vodafone MMS
APN: office.vodafone.nl
Wachtwoord: vodafone
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS-poort: 8799
MMS-protocol: wap 2.0
APN-type: mms
de rest kan je leeglaten

Misschien een rare tip, maar tik eens een es em es met meer dan 480 tekens. Dat zijn 3 es em esjes. Bij mijn applicatie Handcent Sms verstuurd ie het berichtje dan als mms!! [is een instelling in Handcent] Zou mij niets verbazen als het dan wel gaat lukken.. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door 210667 op 25-09-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

iemand hier die ook een nokia carkit set heeft (bleutooth).. het bellen via de carkit werkt perfect, geen hickups niks. belkwaliteit is ook super.

bestaat er een mogelijkheid om alle audio door te sturen naar mijn carkit?? dit ivm het gebruik van navigatie id auto, waarbij het toch wel fijn is als het geheel door de autospeakers te horen is. veel gezocht, maar niks kunnen vinden op dit na;
http://groups.google.com/...d/thread/429bc86bb0baaf9f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310168

210667 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:11:
[...]

[...]

Ligt niet aan Vodafone denk ik zomaar. Hier werkt het namelijk wel. Kan mij herinneren dat we het er eerder over hebben gehad. Zelf heb ik twee APN's, één voor i-net en één voor mms.

Vodafone APN;

Naam: Vodafone Apn
APN: live.vodafone.com
Wachtwoord; vodafone
MMs-protocol: wap 2.0
de rest kan je leeg laten.

Vodafone MMS;

Naam: Vodafone MMS
APN: office.vodafone.nl
Wachtwoord: vodafone
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS-poort: 8799
MMS-protocol: wap 2.0
APN-type: mms
de rest kan je leeglaten

Misschien een rare tip, maar tik eens een es em es met meer dan 480 tekens. Dat zijn 3 es em esjes. Bij mijn applicatie Handcent Sms verstuurd ie het berichtje dan als mms!! [is een instelling in Handcent] Zou mij niets verbazen als het dan wel gaat lukken.. ;)
Zojuist jouw instellingen geprobeerd. Werkt bij mij nog steeds niet. Overigens vreemd dat jij bij de ene live.vodafone.com gebruikt en bij de andere office.vodafone.nl. Office is mijns inziens slechts voor zakelijk gebruik.

Die tip kan ik eens proberen, maar daarvoor moet ik eerst Handcent installeren. Vreemd dat het in elk geval niet met het originele sms programma lukt. :?

In elk geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318593

Sypher schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:14:
[...]

Hm oke, maar er word bij vermeld dat dit hoge telefoonkosten zou kunnen betekenen, ik heb abbo van hi met eindeloos online, kost dit bij mij ook extra geld of zit het er bij in? (aangezien ik eerlijk gezegd niet precies weet wat roaming betekent 8)7)

edit: oke ik ben er ongeveer achter wat roaming betekent. Maar dit doe je toch alleen als je in het buitenland bent, en niet gewoon in NL? Sorry in advance als dit domme vragen zijn _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 318593 op 25-09-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

Ik heb de htc hero nu ook al een maand en het is een fijne telefoon.
Maar wel 2 minpunten waar ik last van heb, hij wordt na een dag aanstaan wel vreselijk traag hoor en een restart verhelpt dit weer.

Ook als je een beltoon instelt van eem mp3 dan lijk thet erop alsof hij deze niet onthoudt, na een dag heb ik vaak weer de standaardbeltoon.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:47
Ik heb mijn hotmail ingesteld op de Hero. Maar stel dat ik via de site van hotmail berichten verwijder of als gelezen heb staan. Dan werkt de Hero dit niet bij, ik moet het op de Hero lezen of verwijderen om het te laten bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

ik ga de nieuwe htc rom er maar eens opgooien dit schijnt een stuk beter te draaien.

Weet iemand hoe je je contacten op je htc hero die op telefoon geheugen staan kan backuppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111618

Anoniem: 135594 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:18:
ik ga de nieuwe htc rom er maar eens opgooien dit schijnt een stuk beter te draaien.

Weet iemand hoe je je contacten op je htc hero die op telefoon geheugen staan kan backuppen ?
Download MyBackup uit de market en save je contacten op je SD card. Dan vanaf je SD card naar je computer. Nieuwe ROM installeren en het proces in omgekeerde volgorde uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314077

Vraagje over de contacten, wie kan mij hiermee helpen?

Al mijn contacten staan in mijn Gmail, echter op de telefoon staan er veel duplicates (allebei met Google erachter), kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt en hoe het te voorkomen is?

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 314077 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:40:

Al mijn contacten staan in mijn Gmail, echter op de telefoon staan er veel duplicates (allebei met Google erachter), kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt en hoe het te voorkomen is?

D
programma's/contacten/menu==>weergeven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

dubbel....

[ Voor 55% gewijzigd door 210667 op 25-09-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Nu online
Hmmmzz... zelf een RSS Reader in elkaar zetten met Eclipse en Android SDK is toch meer werk dan ik gehoopt had ;)

Is er niet sourcecode beschikbaar van eentje die al fatsoenlijk werkt die ik ff kan editten?
Waarom het wiel opnieuw uitvinden toch? Ik wil alleen maar de widget lay-out veranderen naar 4x4 cells!

[ Voor 47% gewijzigd door FlowDesign op 25-09-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314077

Anoniem: 314077 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:40:

D
Gevonden, ik weet nu het verschil tussen 'my contacts' en 'all contacts' in mijn Gmail.... ;)

Opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit met een probleem..mijn htc hero connect niet meer met mijn pc! Ik wil via HTC sync de application installer gebruiken, maar als ik mijn htc aansluit pc herkent mijn toestel htc sync niet op de pc en andersom mijn pc het toestel niet...

Erg vreemd aangezien ik wel gewoon usb-opslag kan koppelen, en kan dan ook gewoon muziek etc op mn sd kaartje zetten via schijf G.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Of een andere manier om applicaties via de pc op mijn toestel te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 21:44
Anoniem: 319264 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 08:22:
Hallo,

alvast bedankt!
Je kunt hem dus zoals eerder verteld sturen door letterlijk aan te wijzen welke vriend bij welk nummer/contact hoort. Zelf heb ik bewust al mijn contactpersonen met voor en achternaam beschreven en zodoende kwam mijn Hero zelf met de suggestie om in 1x een stuk of 8 facebook profielen te koppelen aan telefooncontacten. Volgens mij herkent hij dus sneller facebook connecties als de namen inderdaad exact overkomen. :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Anoniem: 135594 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:04:
Ik heb de htc hero nu ook al een maand en het is een fijne telefoon.
Maar wel 2 minpunten waar ik last van heb, hij wordt na een dag aanstaan wel vreselijk traag hoor en een restart verhelpt dit weer.

Ook als je een beltoon instelt van eem mp3 dan lijk thet erop alsof hij deze niet onthoudt, na een dag heb ik vaak weer de standaardbeltoon.

Jeroen
Probleem 1: installeer taskiller en gebruik die regelmatig.
Probleem 2: heb ik ook, en zoek ik ook een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 319384 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:16:
Ik zit met een probleem..mijn htc hero connect niet meer met mijn pc! Ik wil via HTC sync de application installer gebruiken, maar als ik mijn htc aansluit pc herkent mijn toestel htc sync niet op de pc en andersom mijn pc het toestel niet...

Erg vreemd aangezien ik wel gewoon usb-opslag kan koppelen, en kan dan ook gewoon muziek etc op mn sd kaartje zetten via schijf G.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Of een andere manier om applicaties via de pc op mijn toestel te installeren?
Start je telefoon eens opnieuw op en probeer het dan nog een keer..
Anoniem: 167272 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:59:
[...]

[...]Probleem 2: heb ik ook, en zoek ik ook een oplossing voor.
Doe eens Ringdroid op je toestel zetten...kan je je mp3's mee inkorten en deze stelt m dan ook in als ringtone of notificatie. Bij mij onthoudt de Hero het dan prima. Link naar de dev-site

[ Voor 27% gewijzigd door 210667 op 25-09-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319264

Banjy schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:54:
[...]

Je kunt hem dus zoals eerder verteld sturen door letterlijk aan te wijzen welke vriend bij welk nummer/contact hoort. Zelf heb ik bewust al mijn contactpersonen met voor en achternaam beschreven en zodoende kwam mijn Hero zelf met de suggestie om in 1x een stuk of 8 facebook profielen te koppelen aan telefooncontacten. Volgens mij herkent hij dus sneller facebook connecties als de namen inderdaad exact overkomen. :)
Thx, ben er stilaan ook uitgekomen dat hij ze dus sneller kan vinden op die manier ;-)!
Nog een vraagje in het algemeen:
Als je uw contactpersonen linkt met facebook dan kom hun profielfoto er ook op maar als je bij instellingen en dan kiest voor sociale netwerken en je niet aanmeldt bij facebook vallen die foto's terug weg!
Mijn vraag is nu, kan je daar facebook aanvinken (groene bol) zodat hij constant foto's toont in uw contactenlijst? Maar hoe kan het nu dat je nog aangemeld bent bij facebook als je wifi niet meer aanligt en er geen enkele andere verbinding is die weergeven wordt in de statusbalk van de Hero? Worden er kosten aangerekend op een andere manier dan ofzo?

THX !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319661

hey,,
kan ik iemand mij spec. vertellen hoe ik de GPS van de Hero aan kna zetten??

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 319661 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:31:
hey,,

bvd
Staat in de handleiding. De handleiding kan je op je sd-kaartje vinden.. 8)7

Kom op zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319661

zeg het gewoon ff dan kan ik ook verder:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Anoniem: 319661 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:31:
hey,,

bvd
Hoe dit netjes via de telefoon moet, staat inderdaad vast wel ergens vermeld in de handleiding. Ik raad echter aan om even iets als GPS Status van de market te halen. Zelf twijfelde ik ook een tijdje over de GPS, met behulp van deze applicatie is snel te zien dat het werkt en hoeveel sattelieten hij ziet met nog wat andere info, zo weet je zeker dat het netjes werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 319661 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:42:
zeg het gewoon ff dan kan ik ook verder:P
gemack diend den mensch

[ Voor 21% gewijzigd door 210667 op 25-09-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Mijn Facebook problemen zijn helaas nog niet voorbij :'( Zojuist kwam ik er achter dat hij al in geen tijden geupdate had, dit kwam doordat auto-update uit stond. Toen ik vervolgens dit weer aanzette en hij ging uploaden kreeg ik weer het zelfde euvel als eerst; Hij kan mij niet inloggen; service is currently unavailable. Na herhaald proberen lukt het dan om wel in te loggen, echter 10 seconden later (zeg maar terug naar home screen gaan en terug) is hij weer de koppeling kwijt en kun je dus weer de login codes invullen! Zelf denk ik dat het wel eens te maken kan hebben met de backup (android backup) die ik gemaakt heb bij het upgraden naar de nieuwe firmware en dat er misschien twee data bestandjes bestaan?

Iemand enig idee hoe ik dit kan doorbreken? Ik vind juist die Facebook integratie zo mooi dus baal best wel dat het nu niet goed werkt :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Weet er iemand hoe je bij je albums de cover erop zet?
Ik heb in de map van mijn MP3's de albumcover in staan en dit voor elk album apart(jpeg), maar die geeft hij niet weer. Moeten ze ergens apart staan of moet ik ze koppelen?

Voorheen de update werktte de covers. Maar na de update werken ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 14:21
RunaR schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 21:32:
[...]

Er zijn 2 speciale Hero recovery-roms beschikbaar Hero-Cyanogenmod en Amon-RA. Kijk even in HTC Hero: Rooten & Custom ROM's

Als je een van deze er op hebt staan kan je een nieuwe ROM op je Hero krijgen.
Als je in de recovery image kan booten en je hebt de Android SDK, dan kan je misschien via de command line een bestand op je hero kopiëren. Eigenlijk is dit bedoeld om van uit Fastboot iets te kopiëren, misschien werkt het ook van uit recovery. Fastboot is power on met back ingedrukt.

code:
1
2
adb shell mount /sdcard
adb push <rom-naam> /sdcard/<rom-naam>

Anders kan je je sd eruit halen en via een andere device/cardreader de goeie rom image er op zetten.

Modaco heeft een lijstje met roms in zip format:
http://android.modaco.com...ios-in-update-zip-format/
Kaartlezer gekocht, rom erop geplaatst, werkt weer. d:)b
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie