Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ik browse net door de HTC site en die bureaulader ziet er wel interessant uit moet ik zeggen, ben nog aan het twijfelen over alleen een screen protector of een full body cover.
En wat een topics trouwens allemaal over 1 telefoon
Waar kun je die accessoires zien?Jabba schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:12:
Bedankt voor het nieuwe topic![]()
ik browse net door de HTC site en die bureaulader ziet er wel interessant uit moet ik zeggen, ben nog aan het twijfelen over alleen een screen protector of een full body cover.
[ Voor 4% gewijzigd door Boy op 28-07-2009 13:31 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Er staat een link in de TS. En hoewel die niet klopt (ik krijg een error) kan je met een beetje gebruik van je hersens er wel uitkomen. En kom je vanzelf op deze pagina terecht.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ow, sorry, inderdaad. Had niet gezien dat er een link stond in de TS. Was zelf gaan googlen maar vond niets...DarkSide schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:35:
[...]
Er staat een link in de TS. En hoewel die niet klopt (ik krijg een error) kan je met een beetje gebruik van je hersens er wel uitkomen. En kom je vanzelf op deze pagina terecht.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Je had me kunnen DM'en zodat dit topic schoon bleef.. Maar was dode link ja, nu gefixed!DarkSide schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:35:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nu nog wachten op een mooie cradle voor een nette prijs waar de Hero in kan poseren.
[ Voor 15% gewijzigd door yorroy op 28-07-2009 17:30 ]

Wat me trouwens wel opvoel toen ik m'n dummy een dagje voor de grap in m'n broekzak had zitten (

Doe er denk ik gewoon een sok om van myoddsocks
[ Voor 45% gewijzigd door Gersomvg op 29-07-2009 10:57 ]
Dat lijkt mij de niet, als HTC ze zelf ook verkoopt.Gersompie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:48:
Beinvloedt dit niet de aanraakgevoeligheid? Gaat dat zo over je beeldscherm heen?
[afbeelding]
Wat me trouwens wel opvoel toen ik m'n dummy een dagje voor de grap in m'n broekzak had zitten () was dat het wit heel snel vies wordt. Weet niet of het hetzelfde materiaal is als de echte..
Doe er denk ik gewoon een sok om van oddsocks
En anders trek ik die folie er gewoon weer vanaf. Volgens mij zat er toch een antivinger/vet laag overheen, net als 3GS?
Nu zit ik te twijfelen tussen de Brando en die van HTC. Iemand ervaring hiermee?
Verder wil ik een 16gb MicroSD kaartje kopen.
Zal het verschil erg te merken zijn tussen klasse 2/4 en 6? Of is het geen extra geld waard.
Nu heb ik nog een Nokia N73 en ik hoop dat deze toch wat sneller is
[ Voor 22% gewijzigd door thespeed op 29-07-2009 00:22 ]
lol die kende ik nog niet, grappig productGersompie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:48:
Doe er denk ik gewoon een sok om van oddsocks
ook gelijk een sok besteld.... of 2 eigenlijk
[ Voor 11% gewijzigd door Jabba op 29-07-2009 10:37 ]
Idd.. kan alleen per 2 toch? Heb je er gelijk 1 voor je cameraJabba schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:26:
[...]
lol die kende ik nog niet, grappig product
Voor de Hero moet je zeker de maat Large hebben?
Dit ook
Ik neem denk ik darkbrown/sandNote that the second Odd Sock is randomly selected (socks come in pairs), but will never be the same.
[ Voor 22% gewijzigd door Gersomvg op 29-07-2009 11:02 ]
nou je besteld er 1 en ze doen er een 2e bij die je niet kan kiezen, verrassing dusGersompie schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:59:
[...]
Idd.. kan alleen per 2 toch? Heb je er gelijk 1 voor je camera
Voor de Hero moet je zeker de maat Large hebben?
bij large staat idd iphone, pda etc, dus dat moet goed zijn.
Ik lees graag alle ervaringen over screenprotectors. Uit china heb je meestal goedkoop spulthespeed schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:18:
Ik heb de Hero vorige week vrijdag besteld. Maar nu wil ik een screenprotector kopen.
Nu zit ik te twijfelen tussen de Brando en die van HTC. Iemand ervaring hiermee?
Maarja iedereen moet 't voor zich weten natuurlijk.
Dit omdat ik daar ook een micro sd kaartje heb besteld.
Bij mijn N73 had ik erg snel het display vol krassen.
Met die anti vet laag weet ik niet hoe het zit.
Maar het zal gek zijn dat HTC zelf screenprotectors verkoopt terwijl het niet kan.
Ik wacht nog op de Hero en wil hem er meteen opplakken wanneer ik hem heb.
Maar als het niet aan te raden is, dan graag even melden
Er zit inderdaad een teflonlaagje op de behuizing (alleen bij de witte) maar er zit OOK een anti-vingerafdruklaagje op het beeldschermFrenkieB schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:16:
De screenprotector zit op het display natuurlijk.. Het laagje zit op de achterkant van de hero en niet op het display.
"Ik heb het even voor u nagevraagd bij de inkoop en hier kreeg ik de reactie dat de screen protectors binnen twee weken op voorraad komen. Het beste kunt u uw email adres en achternaam achterlaten op de website, u krijgt dan bericht zodra het product op voorraad is."
Anoniem: 195305
http://www.screenprotecto...Screenprotector&catid=10&
Alleen ik wil dat het scherm extra gaat glimmen ofzo. Ervaringen?
Staat wel een ander hoesje op de HTC site, maar dat is niet wat ik zoek.
Zou dit ook werken?
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=182304
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Gersompie schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:48:
Doe er denk ik gewoon een sok om van myoddsocks
Hmm.. hij is net iets te kleinJabba schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:26:
lol die kende ik nog niet, grappig product
http://www.amazon.de/Crys...-de&qid=1249127135&sr=8-9
dit is erg goedkoop namelijk.
Linkje
€ 2.85 voor 3 stuks, incl verzending naar Nederland. Kan er nooit slechter van worden dus.
Zal wel laten weten of het iets is, zodra ik ze binnen heb.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Op ebay zijn er al verschillende te vinden.RichardvdD schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:51:
Zijn er ook al complete hoesjes voor dit toestel? Om hem een beetje netjes in te kunnen bewaren als ik hem in mijn zak steek?
Heb zelf deze besteld en ben er erg tevreden over! Stevig plastic en goed aan te brengen. Als 'ie niet goed zit kun je 'm afwassen en opnieuw gebruiken. Qua gebruik geen verschil met/zonder screenprotector, scherm is nog steeds goed zichtbaar en reageert hetzelfde. Snelle levering ook trouwens (geen verzendskosten).Knud schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:27:
Gisteren deze screen protector besteld
[afbeelding]
Linkje
€ 2.85 voor 3 stuks, incl verzending naar Nederland. Kan er nooit slechter van worden dus.
Dit wil ik ook wel graag weten. Ik zoek eigenlijk zoiets.RichardvdD schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:51:
Zijn er ook al complete hoesjes voor dit toestel? Om hem een beetje netjes in te kunnen bewaren als ik hem in mijn zak steek?
http://www.smartphoneshop...ather-case-htc-magic.html
Bedankt voor de tip! Heb em ook gelijk besteld. Het is 3M spul, dus met de kwaliteit zit het wel goed.
Nu is het wachten tot Brodit met een autohouder komt (ben benieuwd hoe dat met het "knikje" gaat).
Ik heb deze gisteren op ebay gekocht. Niet duur. Hoop dat ´t goed werkt.Knud schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:27:
[afbeelding]
Linkje
Millgate schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:09:
[...]
Bedankt voor de tip! Heb em ook gelijk besteld. Het is 3M spul, dus met de kwaliteit zit het wel goed.
Nu is het wachten tot Brodit met een autohouder komt (ben benieuwd hoe dat met het "knikje" gaat).

http://shop.brando.com/bw...ero-_p03641c1092d039.html
I think it will take another 4-5 weeks before we can have the HTC Hero holder available (summer holiday period). Watch out on our homepage or contact our Dutch distributor www.global.nl
Good luck with your Hero.
Anoniem: 203771
klopt, belangrijkste is dat het scherm bedekt is.... maar had iets langer mogen zijn idd.Gersompie schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:00:
[...]
[...]
Hmm.. hij is net iets te kleinOf de microfoon, of de speaker steekt er net iets uit.. Iemand enig idee hoe je een sok kan uitlubberen?

http://cgi.ebay.com/In-Ca...3286.c0.m14#ht_2156wt_939
Ik hoor graag van jullie hoe jullie bestelde screenprotectors bevallen! Ik wacht het af!
[ Voor 9% gewijzigd door Edzeau op 10-08-2009 22:50 ]
Ik heb dezelfde besteld als Ruzor en Millgate. Maat is perfect en heb niet het idee dat de touch ervaring wordt beïnvloed. Wel het idee dat je vingerafdrukken minder snel van de protector afveegt dan op het scherm zelf.FuZZy04 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:49:
Ik hoor graag van jullie hoe jullie bestelde screenprotectors bevallen! Ik wacht het af!
deze ook net besteld. lijkt me nog iets beter dan mijn huidige oddsock. ook past deze beter denk ikAnoniem: 203771 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:54:
Ik heb zelf een Bugatti STN hoes gekocht. Erg tevreden mee, past perfect en beschermt hem goed in je broekzak. Ik vind hem fijner dan de sock die ik voor mijn Diamond gebruikte, dit is neopreen (ook wel duikpakstof) en stoft een stuk minder. Misschien een tip voor sommigen hier die nog twijfelen!
Ik heb een dergelijke autohouder (deze zijn hetzelfde als willekeurige universele telefoohhouders), maar bevalt nog niet echt supuer. De armpjes aan de zijkant moet je aandrukken, zodat de telefoon stevig in de houder zit. Door de armpjes wordt echter telkens de volumeknop ingedrukt, wat echt irritant is...FuZZy04 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:49:
Op ebay staan verschillende autohouders voor de HTC Hero (maar de Magic en G1 kunnen er ook in). Ze werken hier met armpjes aan de zijkant, zo dat ze geen rekening hoeven te houden met de knik.
[afbeelding]
Ik vind dit altijd van die grote lompe dingenFuZZy04 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:49:
Op ebay staan verschillende autohouders voor de HTC Hero (maar de Magic en G1 kunnen er ook in). Ze werken hier met armpjes aan de zijkant, zo dat ze geen rekening hoeven te houden met de knik.
[afbeelding]

Ik wacht wel op die van Brodit, altijd mooi spul.
Klopt... Screenprotector zit er perfect op en is praktisch onzichtbaar, maar is gevoeliger voor vingers dan het scherm zelf. Aan de andere kant hoef je met poetsen niet bang te zijn dat je het scherm beschadigd... (in de trand van "ieder nadeel heb ze voordeel").vanardenne schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 23:58:
[...]
Ik heb dezelfde besteld als Ruzor en Millgate. Maat is perfect en heb niet het idee dat de touch ervaring wordt beïnvloed. Wel het idee dat je vingerafdrukken minder snel van de protector afveegt dan op het scherm zelf.
Ik stop m'n hero gewoon met de trackball naar onder in de oddsockJabba schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:48:
deze ook net besteld. lijkt me nog iets beter dan mijn huidige oddsock. ook past deze beter denk ik
ja doe ik nu ook... maar toch wilde ik die bugatti hoesGersompie schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:47:
[...]
Ik stop m'n hero gewoon met de trackball naar onder in de oddsockDat die speaker+bovenkant een beetje uitsteekt maakt me niet uit.. beeldscherm en trackball zijn iig beschermt.
Heb je misschien ook foto's? Ben wel benieuwd hoe het knikje erin past.Anoniem: 203771 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:54:
Ik heb zelf een Bugatti STN hoes gekocht. Erg tevreden mee, past perfect en beschermt hem goed in je broekzak. Ik vind hem fijner dan de sock die ik voor mijn Diamond gebruikte, dit is neopreen (ook wel duikpakstof) en stoft een stuk minder. Misschien een tip voor sommigen hier die nog twijfelen!
Gewoon in de winkel besteld, of via Ebay? Dit lijkt mij ook prettiger dan een sok
reactie op hieronder: ik vond hem alleen op een duitse Ebay site.
[ Voor 5% gewijzigd door ViNcE op 13-08-2009 16:05 ]
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
En waar heb je die gekocht als ik vragen mag. Heb wat gegoogled maar kon hem zo snel niet vinden.Anoniem: 203771 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:54:
Anoniem: 203771
Ik kon hem hier bij een telefoonzaak vinden, hij was er in twee maten. Op internet heb ik hem ondertussen ook gevonden: http://www.mobielbereikba...+STN+SlimCase+M+OrigineelGummie schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:55:
[...]
En waar heb je die gekocht als ik vragen mag. Heb wat gegoogled maar kon hem zo snel niet vinden.
De webshop zegt me niets van naam, maar het ziet er wel betrouwbaar uit. Fijn hoesje, past goed van de knik merk je niets (ik moet zeggen dat ik het ook maar een flauwe knik vind, op plaatjes lijkt hij meer). Als ik tijd vind zal ik eens wat plaatjes uploaden!
Hij is hier te bestellen voor 16,95 inclusief verzendkosten, de enige Nederlandse site waar ik hem kon vinden. Best prijzig maar ik heb deze shield ook op iPhones gezien en die meuk kan alles aan, echt. Als ik hem morgen binnen heb zal ik m'n ervaringen ermee posten!FrenkieB schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:28:
Heeft iemand ervaringen met de screenprotectors van invisible shield?
[ Voor 10% gewijzigd door Svenzeau op 14-08-2009 20:47 ]
Ik heb hem gewoon besteld via zagg.com, als je even zoekt op coupon codes dan moet je voordelig uit kunnen komen, het koste mij minder dan 10 euro!Svenzeau schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:03:
[...]
Hij is hier te bestellen voor 16,95 inclusief verzendkosten, de enige Nederlandse site waar ik hem kon vinden. Best prijzig maar ik heb deze shield ook op iPhones gezien en die meuk kan alles aan, echt. Als ik hem morgen binnen heb zal ik m'n ervaringen ermee posten!
En is dat makkelijk er op te zetten?
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Anoniem: 184013
Totdat er een officiele van brodit beschikbaar is voldoet deze prima.
enkel foto's:

Heb ze binnen en ga toch andere bestellen, want alledrie waren of beschadigd, of zaten vol met stof. Ook na afwassen was het niet verholpen.Knud schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:27:
[afbeelding]
Linkje
Jammer, maar helaas
Ik heb zelf altijd covers gebruikt van Noreve. Helaas hebben zij die voor de Hero nog niet in de webwinkel liggen. Maar binnenkort komen er in ieder geval 2 covers uit van noreve voor de Hero.Knud schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:49:
Iemand al ergens een "flip cover" case gevonden voor de HTC Hero? (Zoals samsung ze standaard bij levert)
Staat wel een ander hoesje op de HTC site, maar dat is niet wat ik zoek.
Zou dit ook werken?
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=182304
[url=http://http://www.noreve.com/product/Housse_cuir_HTC_Hero_Tradition_C.html]Klik[/url]
Wel potverdikkies. Nou goed, ik moet het zonder creditcard doen en iDeal vond ik prettig betalen. Los daarvan ligt m'n Hero nu te 'drogen', morgen ga ik hem weer in gebruik nemen. Stay tunedZomer schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:55:
[...]
Ik heb hem gewoon besteld via zagg.com, als je even zoekt op coupon codes dan moet je voordelig uit kunnen komen, het koste mij minder dan 10 euro!
Ben heel benieuwd! Naar:Svenzeau schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:26:
[...]
Wel potverdikkies. Nou goed, ik moet het zonder creditcard doen en iDeal vond ik prettig betalen. Los daarvan ligt m'n Hero nu te 'drogen', morgen ga ik hem weer in gebruik nemen. Stay tuned
1. Reactiesnelheid
2. Hoe goed zie je het erop zitten, hoe goed zie je je scherm nog.
3. Hoe erg blijven vingers erop zitten (nu heb je natuurlijk niets meer aan het laagje van HTC zelf)
4. Kan je het er weer makkelijk vanaf halen.
5. Wat bedoel je met "drogen", hoe lang duurt dat?
6. Hoe lang duurde het na het bestellen totdat je hem thuis had?
off topic:
Als het relaxed ik koop ik hem ook, Ideal for the win
Mooi stukje huisvlijtAnoniem: 184013 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 11:19:
Heb me eens bezig gehouden om een bestaande brodithouder om te bouwen zodat m'n hero erin past.
Totdat er een officiele van brodit beschikbaar is voldoet deze prima.
enkel foto's:....
Heb ik ook besteld. Ff 8,95 overgemaakt en ik zie wel wat er binnenkomt. Het is al verstuurd als het goed is...Heb zelf deze besteld en ben er erg tevreden over! Stevig plastic en goed aan te brengen. Als 'ie niet goed zit kun je 'm afwassen en opnieuw gebruiken. Qua gebruik geen verschil met/zonder screenprotector, scherm is nog steeds goed zichtbaar en reageert hetzelfde. Snelle levering ook trouwens (geen verzendskosten).
De reactiesnelheid lijkt mij prima, ik merk geen verschil tussen met en zonder. Het voelt alleen of je wat meer grip hebt, omdat het niet glas (of wat het scherm ook is) maar dik plastic is. Het voelt in ieder geval veiligjandehoop schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:48:
[...]
Ben heel benieuwd! Naar:
1. Reactiesnelheid
4. Kan je het er weer makkelijk vanaf halen.
5. Wat bedoel je met "drogen", hoe lang duurt dat?
6. Hoe lang duurde het na het bestellen totdat je hem thuis had?
off topic:
Als het relaxed ik koop ik hem ook, Ideal for the win.
Vanavond probeer ik hem er nog een keer goed op te krijgen, PRECIES goed en ZONDER stof... Dan kan ik op je tweede en derde vraag ook een zinnig antwoord geven.
Telkens als je met je vinger of duim over het scherm wilt gaan schuur je net langs het randje van de screenprotector
Heb deze vandaag binnen gehad en hij bevalt goedSjoerd001 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:17:
[...]
Heb ik ook besteld. Ff 8,95 overgemaakt en ik zie wel wat er binnenkomt. Het is al verstuurd als het goed is...
Makkelijk aan te brengen, zelfs als je hem opnieuw zou willen plaatsen, omdat je hem bv een beetje scheef gedaan zou hebben.
Je bedoeld Brando i.p.v. Brodit?Anoniem: 195305 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:13:
Vanavond een brodit screenprotector erop gedaan en denk dat ik deze maar ga verwijderen.
Telkens als je met je vinger of duim over het scherm wilt gaan schuur je net langs het randje van de screenprotectorHet scherm ligt niet verzonken in het toestel.. das het probleem.
Weet iemand toevallig hoe ze het plaatsen van de hero in een carcomm houder opgelost hebben (ivm usb aansluiting)?
http://www.carcomm.nl/car.../Active-Cradles/HTC/Hero/
Heeft iemand al n fatsoenlijke fietssteun gevonden voor de Hero? Ik vind alleen universele houders, maar die vertrouw ik niet als ik met 70km/uur in een afdaling over een hobbel rij. Cardiotrainer is een geweldig programma, maar ik zou ook graag onderweg wat willen zien.
Ben gelijk na het binnenkrijgen van de telefoon naar de stad gegaan en heb diverse winkels bezocht. Bij V&D kwam ik een rekje tegen met qua formaat goed uitziende hoesjes. Bij het testen kwam ik erachter dat ook mijn Urban Brown versie een soort rubberachtige achterkant heeft en dus moeilijk of zelfs niet in de hoesjes glijdt. Een neopreen 'pocket' van Case Logic voelde echter perfect aan en de Hero glijdt er als vanzelf in. Past allemaal precies en lijkt op de ideale bescherming. Gelijk gekocht voor 6,95 euro en nog altijd dik tevreden.
Hier de foto's:

Ik gebruik het neopreen overigens ook voor mijn gps-datalogger, vanwege de goede doorlaatbaarheid van signalen (is me verteld).
[ Voor 23% gewijzigd door TomasE op 22-08-2009 17:31 . Reden: foto's verkleinen ]
een rubberachtige achterkant hebben alle Hero's, wit of bruin
Anoniem: 98248
Niet waar, de witte is glad te noemen, de bruine is iets stroever/vettiger (a la nokia n95).CLB schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:32:
offtopic:
een rubberachtige achterkant hebben alle Hero's, wit of bruin
Was het maar zo'n feest net als bij de Moterola v3.
Nee ook van plastic net als de bruine. Alleen heeft die nog een "rubber" laagje eroverheen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gummie op 20-08-2009 21:54 ]
Ben ik ook naar op zoek, denk dat we nog even geduld moeten hebbenbaca schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:21:
Had dit al in het Hero topic geplaatst maar werd verwezen naar dit topic wat ik nog niet gezien had:
Heeft iemand al n fatsoenlijke fietssteun gevonden voor de Hero? Ik vind alleen universele houders, maar die vertrouw ik niet als ik met 70km/uur in een afdaling over een hobbel rij. Cardiotrainer is een geweldig programma, maar ik zou ook graag onderweg wat willen zien.
Ik heb een vraag: ik wil graag een nieuwe (micro)sd(HC) kaart van 16GB aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik neem aan dat een geschikte kaart sowieso 'micro' hoort te heten, maar ben niet zeker door alle verschillende soortgelijke kaarten die er te koop zijn. Vraag 2 is: maakt de class nog veel verschil, of is dat gewoon handige marketing?
Het scheelt wel (Wikipedia: Secure Digital card), maar het hangt er wel vanaf wat ermee doet of je het echt gaat merken. Het is is ieder geval wel lekker om een Class 6 te hebben als je Apps2SD gaat gebruiken en wordt ook aangeraden...Rio schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:29:
Vraag 2 is: maakt de class nog veel verschil, of is dat gewoon handige marketing?
https://powershellisfun.com
http://www.mobielbereikba...InvisibleSHIELD+Origineel
Doet wat hij moet doen, kostte me wel 10 pogingen om hem er recht op te krijgen maar oke!
Denk dat ik het binnenkort nog eens opnieuw doe! Zie hier en daar toch nog wat stofjes onder het folie zitten.
Verder erg degelijk materiaal.
Hiernaar ben ik ook op zoek... iemand ervaringen? zo'n half plakkertje vind ik niksraevo schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:27:
Ik ben wel benieuwd of er ook screen protectors zijn die over het 'hele' scherm heen gaan, dus ook het htc logo. Nu heb ik er een paar van ebay en die werken eigenlijk heel goed. Het enige nadeel is dat je toch steeds over het randje heen moet met je vingers. Het wordt ook niet echt duidelijk aangegeven en heb ze tot nu toe niet gevonden.
Ik heb deze er op zitten en die bedekt het hele scherm, inclusief de zwarte rand. Hij is van 3M en past perfect.Flogging Hank schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:05:
[...]
Hiernaar ben ik ook op zoek... iemand ervaringen? zo'n half plakkertje vind ik niks
Alleen is de screenprotector wel wat gevoeliger voor vingers dan het scherm van de Hero zelf, welke is voorzien van een speciaal laagje.
[ Voor 20% gewijzigd door Nss op 30-08-2009 11:56 ]
Hopsa, ook besteld via zagg.com. Ik was 11 piek kwijt, incl. verzendkosten, maar verzending duurt wel een week. Hopelijk laat ik mijn telefoon nu niet stuiteren voor mijn screencover binnen is...Zomer schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:55:
Ik heb hem gewoon besteld via zagg.com, als je even zoekt op coupon codes dan moet je voordelig uit kunnen komen, het koste mij minder dan 10 euro!
Nu nog een betrouwbare bikemount.
Ik wil namelijk graag headset functionaliteit bewaren en het liefst met de afstandsbediening muziek kunnen pauzeren of naar het volgende nummer sturen. Met een 'normale' 3,5mm headset gaat mij dit namelijk vrees ik niet lukken of heeft iemand hiervoor aanbevelingen? Als deze set werkt dan ben ik in 1x klaar, mocht ik dan ooit een andere stereo headset willen dan kan dat zonder verlies van functies
Ben blij met mijn stukje plastic!
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_phonecat.aspx?i=184805&c=16
Vreemd dat het twee verschillende zijn voor dezelfde prijs. Daarnaast verwijzen ze wel degelijk naar de door mij eerder genoemde E100 wired remote control. Dus ik vermoed dat het allemaal dezelfde zijn en dus ook allemaal zouden moeten werken, maar helaas kan ik hier geen definitief uitsluitsel over vinden.
Jammer dat de verzendkosten van die HTC website zo buiten proportioneel (€+10) zijn, anders had ik hem al besteld
[ Voor 12% gewijzigd door Banjy op 03-09-2009 18:03 ]
Anoniem: 102861
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=187366
Is alleen niet beschikbaar en moet besteld worden:/ iemand ervaring mee?
edit: Belachelijke verzendkosten a 11,90 euro!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 102861 op 04-09-2009 10:20 ]
Anoniem: 197980
vikuiti heeft nu 3 voor 2 aanbiedingen, maar als je bv via ebay besteld dan kun je ook 3 in 1x kopen en dat scheelt weer 80 cent

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=160355523071
"May our framerates be high and our temperatures low."
als ze zo in de winkel lagen kocht niemand ze. dit gaat ws nog wel maar vaak zijn ze lomp en het design van je phone gaat verloren. toch kopen veel mensen naderhand zon ding in alle kleuren van de regenboog zodat hun telefoon niet beschadigt. opzich snap ik dat, maar je ziet je phone ook niet meer...
en heb ze binnen! ziet en voelt goed, plak makkelijk en dekt het volledige scherm af!Anoniem: 197980 schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:13:
heb ook zojuist de DQC-160 screenprotectors van vikuiti besteld, ervaring met de `veel voor weinig` versies op vorige phones is dat ze niet goed passen en de kwaliteit al bij het uitpakken of na een aantal dagen te wensen overlaat...
vikuiti heeft nu 3 voor 2 aanbiedingen, maar als je bv via ebay besteld dan kun je ook 3 in 1x kopen en dat scheelt weer 80 cent
Deze kreeg ik er gewoon bij...Banjy schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:02:
Inmiddels staan er op de HTC website handsfree headsets zoals ik die graag wil.
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_phonecat.aspx?i=184805&c=16
Vreemd dat het twee verschillende zijn voor dezelfde prijs. Daarnaast verwijzen ze wel degelijk naar de door mij eerder genoemde E100 wired remote control. Dus ik vermoed dat het allemaal dezelfde zijn en dus ook allemaal zouden moeten werken, maar helaas kan ik hier geen definitief uitsluitsel over vinden.
Ik heb voor je nog wat fora nagelopen, maar niemand rept iets over de compatibiliteit. De Headset die bij mijn HTC Touch Cruise zat (USB connector versie) werkt overigens prima, inclusief play/pause controls.
aw snap, was dat het alweer?
Bedankt voor het zoeken. Uiteraard heb ik de standaard headset ook gewoon meegekregen. Ik zou echter graag mijn eigen in-ear van SonyEricsson gaan gebruiken, welke ook bovenop een afstandsbediening zit. Vandaar dat ik dus een setje zoek met een 3,5mm plug in de afstandsbediening en ExtUSB koppeling met de telefoon (dit komt mij makkelijker uit met dragen, dan de 3,5mm plug bovenop).phizzie schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:19:
[...]
Deze kreeg ik er gewoon bij...
Ik heb voor je nog wat fora nagelopen, maar niemand rept iets over de compatibiliteit. De Headset die bij mijn HTC Touch Cruise zat (USB connector versie) werkt overigens prima, inclusief play/pause controls.
Ik ga binnenkort nog wel even goed zoeken.
Zoiets als dit? Link!Banjy schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:24:
[...]
Bedankt voor het zoeken. Uiteraard heb ik de standaard headset ook gewoon meegekregen. Ik zou echter graag mijn eigen in-ear van SonyEricsson gaan gebruiken, welke ook bovenop een afstandsbediening zit. Vandaar dat ik dus een setje zoek met een 3,5mm plug in de afstandsbediening en ExtUSB koppeling met de telefoon (dit komt mij makkelijker uit met dragen, dan de 3,5mm plug bovenop).![]()
Ik ga binnenkort nog wel even goed zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Edzeau op 16-09-2009 17:24 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zit ik weer met het nadeel van het gebrek aan headset functionaliteit/music control... Normale stereo muziek oortjes sluit je er zo op aan uiteraard, maar ik wil ook graag handsfree kunnen bellen en ik weet niet hoe dat allemaal werkt met niet HTC spul. Vandaar dat ik dus graag de set wil met de 3,5mm plug in de afstandsbediening/microfoon zoals bijvoorbeeld op dit plaatje te zien is;

Helaas is de website van HTC alles behalve duidelijk wat dit aan gaat. Inmiddels werken sommige afbeeldingen niet meer en andere zijn veranderd. Vraag mij echt af of ze wel enig idee hebben wat ze nou daadwerkelijk verkopen. Verder heb ik nog geen andere winkel gevonden die de HTC Hero 3.5mm Stereo Headset with Music Controls (RC E160, Black) daadwerkelijk lijkt te verkopen. Ik denk namelijk dat deze headset degene van het plaatje was (zo zag hij er in ieder geval uit tot vorige week op de website). Waarschijnlijk zijn alle headsets hetzelfde en verschillen ze enkel door het naampje dat ze krijgen, maar met die absurde verzendkosten wil ik dat risico nog niet lopen. Ik wacht nog wel even en dan ga ik contact opnemen met HTC...
Desalniettemin uiteraard bedankt voor het meedenken