Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopla toch een hoesje gekocht
Afbeeldingslocatie: http://www.continentalstar.co.uk/ebayimage/herobp-2.jpg

voor 2,23 op ebay. ik ben niet zo van de hoesjes en covers vandaar een goedkope voor vervoer ed.

zacht van binnen, maar de stof is stroef van buiten glijd dus niet.
nu denk je voor dit geld troep te hebben, maar de afwerking zeer goed te noemen!

aaradertje voor wie een stoffen hoesje zoekt ala Oldsock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Banjy schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:35:
[...]

Zit ik weer met het nadeel van het gebrek aan headset functionaliteit/music control... Normale stereo muziek oortjes sluit je er zo op aan uiteraard, maar ik wil ook graag handsfree kunnen bellen en ik weet niet hoe dat allemaal werkt met niet HTC spul. Vandaar dat ik dus graag de set wil met de 3,5mm plug in de afstandsbediening/microfoon zoals bijvoorbeeld op dit plaatje te zien is;

[afbeelding]

Helaas is de website van HTC alles behalve duidelijk wat dit aan gaat. Inmiddels werken sommige afbeeldingen niet meer en andere zijn veranderd. Vraag mij echt af of ze wel enig idee hebben wat ze nou daadwerkelijk verkopen. Verder heb ik nog geen andere winkel gevonden die de HTC Hero 3.5mm Stereo Headset with Music Controls (RC E160, Black) daadwerkelijk lijkt te verkopen. Ik denk namelijk dat deze headset degene van het plaatje was (zo zag hij er in ieder geval uit tot vorige week op de website). Waarschijnlijk zijn alle headsets hetzelfde en verschillen ze enkel door het naampje dat ze krijgen, maar met die absurde verzendkosten wil ik dat risico nog niet lopen. Ik wacht nog wel even en dan ga ik contact opnemen met HTC...

Desalniettemin uiteraard bedankt voor het meedenken :)
Als we meer weet hoor ik het ook graag. Ik ben ook geïnteresseerd in zo'n remote. De oordopjes die je er standaard bij krijgt zijn om te huilen slecht van kwaliteit.

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Spruit_elf schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:33:
[...]

Als we meer weet hoor ik het ook graag. Ik ben ook geïnteresseerd in zo'n remote. De oordopjes die je er standaard bij krijgt zijn om te huilen slecht van kwaliteit.
De standaard oordopjes vind ik ook ontzettend slecht! Al mis ik zelfs mijn eigen nog steeds wel een beetje de equalizer om vooral wat bas toe te voegen...

Heb gisteren antwoord van de helpdesk gehad en die vertelden inderdaad dat de E100 wired remote control zou moeten werken met de Hero. Ik heb hem daarom zojuist besteld en hoop hem morgen of overmorgen binnen te krijgen. Ik zal vervolgens wel even mijn bevindingen hier posten. :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:13:
heb ook zojuist de DQC-160 screenprotectors van vikuiti besteld, ervaring met de `veel voor weinig` versies op vorige phones is dat ze niet goed passen en de kwaliteit al bij het uitpakken of na een aantal dagen te wensen overlaat...

vikuiti heeft nu 3 voor 2 aanbiedingen, maar als je bv via ebay besteld dan kun je ook 3 in 1x kopen en dat scheelt weer 80 cent O-)
Deze ook zojuist besteld.
Verwacht mijn Hero een dezer dagen (hopelijk vandaag) en op basis van de berichten hier, dus maar een screenprotector aangeschaft. Best zonde als het beschadigt met een telefoon van ruim 400 euries.

wijze woorden

• Banjy
Vandaag is mijn HTC RC E100 Wired Remote Controller with earphone binnengekomen! Gelukkig werkt hij precies zoals verwacht. Alle controls werken prima in samenwerking met de Hero. Kan nu eindelijk weer mijn oude in ear headset gebruiken en dat vind ik erg prettig, met name onderweg. De bijgeleverde headset geeft trouwens ook een beter geluid dan de meegeleverde headset van de Hero. Oogt daarnaast ook als kwalitatief beter.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel, ik ben in ieder geval erg tevreden :*)

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58
Ik heb al veel gelezen hier over screen protectors. Maar nu gebruiken jullie deze al een tijdje en de meningen zullen ongetwijfeld verandert zijn. Kunnen jullie mij adviseren welk screen protector goed is? Daar bedoel ik mee dat de gevoeligheid gelijk moet blijven, het scherm even helder (dus geen doffere kleuren, minder goed in zonlicht etc.). Ik ken Brando en Vikuiti DQC-160. Tussen die twee twijfel ik dan ook. Andere suggesties mogen natuurlijk ook! En is het dan veilig en goed als ik via ebay bestel? Of zijn er beter sites van de producent zelf?
Laat maar ik heb al wat gevonden op marktplaats.

[ Voor 27% gewijzigd door -Edwin- op 23-09-2009 22:47 ]

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:35:
Ik heb al veel gelezen hier over screen protectors. Maar nu gebruiken jullie deze al een tijdje en de meningen zullen ongetwijfeld verandert zijn. Kunnen jullie mij adviseren welk screen protector goed is? Daar bedoel ik mee dat de gevoeligheid gelijk moet blijven, het scherm even helder (dus geen doffere kleuren, minder goed in zonlicht etc.). Ik ken Brando en Vikuiti DQC-160. Tussen die twee twijfel ik dan ook. Andere suggesties mogen natuurlijk ook! En is het dan veilig en goed als ik via ebay bestel? Of zijn er beter sites van de producent zelf?
met de DQC heb je iig geen miskoop, maar met brando ws ook niet. ik heb de DQC genomen omdat deze van 3M zijn en dat is toch wel een gerenommeerd merkt en bekend om kwaliteit. ze zijn makkelijk te plaatsen, en je ziet en merkt en voelt geen verschil dat er een protector op zit.
enkel blijven vinger afdrukken beter zichtbaar maar dat is bij elk merk zo en eerlijk gezegt mekr je dat amper als je niet beter wist..

gewoon kopen welk merk dan ook, hoe langer je rond loopt zonder hoe meer risico je loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Ik ben op zoek naar een autohouder voor de Hero. Op de HTC site kom ik deze tegen: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=184426. Via Ebay is die voor ongeveer 30euro incl verzendkosten te bestellen. De houder is echter niet alleen voor de Hero, maar ook voor andere HTC toestellen. Iemand ervaring met deze houder of met een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik ben zelf ook op zoek naar wat accessoires voor mijn Hero. Ik loop nu al bijna een maand rond zonder hoesje en/of screen protector. Nu heb ik zojuist deze topic doorgelezen wat al deels mijn vragen beantwoord. Echter ik ben niet zo van de webshops etc en stap liever een Belcomany binnen. Dus mijn eerste vraag is:
1. Zijn er goede screen protectors te koop bij normale winkels (bijv. een belcomany ofzo)?

2. Is er al een goede Hero carkit beschikbaar? Ik las hier dat er nog niet veel bekent/beschikbaar is op dit moment.

3. Een hoesje is volgens mij gewoon persoonlijke smaak en ik moet maar eens met mijn Hero de phoneshops binnen lopen, maar heeft iemand toch nog een echte aanrader?

4. Is die HTC RC E100 Wired Remote Controller alleen via internet te bestellen of ook in "normale" winkels te koop?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Ik heb nu sinds 2 weken een Noreve hoesje.

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/26045phpH2sylu.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/26045phpimQfVM.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/26045phpYWTlAM.JPG

Verder heb ik hem ook aan een keycord hangen. Hoesje doet goed zijn werk en ligt lekker in de hand. Gekocht bij pdashop.nl voor €45.

Een screenprotector lijkt me overbodig aangezien het scherm behoorlijk krasvast is. Het meest gevoelig voor beschadigingen is volgens mij de rand om het toestel heen.

[ Voor 6% gewijzigd door keldererik op 02-10-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:05
Banjy schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:32:
Vandaag is mijn HTC RC E100 Wired Remote Controller with earphone binnengekomen! Gelukkig werkt hij precies zoals verwacht. Alle controls werken prima in samenwerking met de Hero. Kan nu eindelijk weer mijn oude in ear headset gebruiken en dat vind ik erg prettig, met name onderweg. De bijgeleverde headset geeft trouwens ook een beter geluid dan de meegeleverde headset van de Hero. Oogt daarnaast ook als kwalitatief beter.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel, ik ben in ieder geval erg tevreden :*)
Is dat ding een beetje binnen fatsoenlijke proporties? Ik heb namelijk geen zin om een complete afstandsbediening aan mijn nek te hangen. M.a.w, is het een beetje normaal weg te werken onder shirt of blouse? Ik ben ook op zoek naar een headset, de standaard oordopjes zijn qua kwaliteit inderdaad om te janken en mijn music controlls zijn er wegens kabelbreuk al mee opgehouden. En ook ik hecht veel waarde aan het kunnen pausen en forwarden van muziek zonder de telefoon uit m'n broekzak te hoeven pakken.

Kun je er anders een foto van maken ofzo? Want ik heb werkelijk geen idee hoe ik me zo'n ding in het echt moet voorstellen.

Ik heb er al wel over gedacht zo'n normale headset die bij de Hero geleverd wordt aan te schaffen en dan met wat soldeerwerk te proberen er een normale 3,5mm jack aan te fabriceren. Lijkt me wel een mooie oplossing, maar of het haalbaar is..?

Edit: Ik zie het zeg, 41 euro nog wat om zo'n ding hier naartoe te laten komen. Daar ga ik nog eens stevig over nadenken..

[ Voor 4% gewijzigd door doltishDuke op 06-10-2009 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
doltishDuke schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 01:47:
[...]

Is dat ding een beetje binnen fatsoenlijke proporties? Ik heb namelijk geen zin om een complete afstandsbediening aan mijn nek te hangen. M.a.w, is het een beetje normaal weg te werken onder shirt of blouse? Ik ben ook op zoek naar een headset, de standaard oordopjes zijn qua kwaliteit inderdaad om te janken en mijn music controlls zijn er wegens kabelbreuk al mee opgehouden. En ook ik hecht veel waarde aan het kunnen pausen en forwarden van muziek zonder de telefoon uit m'n broekzak te hoeven pakken.

Kun je er anders een foto van maken ofzo? Want ik heb werkelijk geen idee hoe ik me zo'n ding in het echt moet voorstellen.

Ik heb er al wel over gedacht zo'n normale headset die bij de Hero geleverd wordt aan te schaffen en dan met wat soldeerwerk te proberen er een normale 3,5mm jack aan te fabriceren. Lijkt me wel een mooie oplossing, maar of het haalbaar is..?

Edit: Ik zie het zeg, 41 euro nog wat om zo'n ding hier naartoe te laten komen. Daar ga ik nog eens stevig over nadenken..
Ja de grote is mij erg meegevallen. Hij is ietsjes groter dan de standaard afstandsbediening van de meegeleverde headset en in mijn optiek uitstekend weg te werken. Heel misschien dat ik morgen wat foto's kan/wil maken, maar geen garanties :P

Zelf heb ik trouwens €34 incl verzendkosten betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 22:29
Iemand enige ervaring met deze shop?

http://www.onlinehandelshuis.nl/index1.html

Hebben daar namelijk een htc (hero) auto-oplader voor maar € 6,95 :+

Ik denk dat dit niet een originele htc lader is maar heeft iemand hier misschien ervaring mee en werkt het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
Afrojan schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:08:

Ik denk dat dit niet een originele htc lader is maar heeft iemand hier misschien ervaring mee en werkt het goed?
Volgens mij kun je elke USB lader gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
jongentje schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:26:
[...]

Volgens mij kun je elke USB lader gebruiken...
Check ! Bij mij werkt het prima met een universele autolader. (Of universele netstroomlader for that matter)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 22:29
Oh das helemaal mooi! Thanks voor de info :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Ik heb de cardiotrainer op mijn HTC Hero geinstalleerd. Nu wil ik deze tijdens het hardlopen gaan gebruiken om tijd en afstand te kunnen meten. Heeft iemand al hoesjes gevonden zodat ik deze makkelijk bij me kan dragen. Bijvoorbeeld met een band om je arm o.i.d. Ik heb geen zin om hem continue in mijn handen vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jey
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 20:33

Jey

u_nix_we_all schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:31:
[...]

Check ! Bij mij werkt het prima met een universele autolader. (Of universele netstroomlader for that matter)
Ik heb mijn htc p3300 (nooit nog een keer een windows telefoon!) kapot gemaakt door verkeerde laders te gebruiken! Ik gebruikte een motorola auto lader en toen ik het toestel vastpakte toen bleek hij gloeiend heet te zijn!. En kapot. Elektrische stroom (ampère) bleek veel te hoog te zijn. Kijk dus uit wat je er in stopt!

p3300 laders zijn overigens wel gewoon ok.! ,check dus gewoon de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:40:
hopla toch een hoesje gekocht
[afbeelding]

voor 2,23 op ebay. ik ben niet zo van de hoesjes en covers vandaar een goedkope voor vervoer ed.

zacht van binnen, maar de stof is stroef van buiten glijd dus niet.
nu denk je voor dit geld troep te hebben, maar de afwerking zeer goed te noemen!

aaradertje voor wie een stoffen hoesje zoekt ala Oldsock
Ziet er erg netjes uit! Heb jij misschien een link voor me waar ik deze kan krijgen?

Edit: Zag al op je plaatje staan: caseandpouch -> Shopnaam van hun op eBay ;)
Heb 'm gelijk ook besteld voor 2,23 (excl. verzendkosten, dat wel ;))... Echt een mooie prijs!

[ Voor 12% gewijzigd door Edzeau op 08-11-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambriks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 14:56
Ja, ik heb de Krusell Orbit Flex net gekocht via PDAshop. Ben er niet helemaal gelukkig mee: het tasje ziet er prima uit, maar de pasvorm is niet geweldig moet ik zeggen. Doordat hij niet helemaal geweldig past, zit er een plooi in de rand rond het scherm. Misschien dat deze plooi nog rechttrekt (ik heb 'm pas een paar dagen). Maar door de rand boven het scherm kun je de bovenbalk van het Sense interface niet slepen (bijvoorbeeld nodig als je een melding wilt zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Jey schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:38:
[...]

Ik heb mijn htc p3300 (nooit nog een keer een windows telefoon!) kapot gemaakt door verkeerde laders te gebruiken! Ik gebruikte een motorola auto lader en toen ik het toestel vastpakte toen bleek hij gloeiend heet te zijn!. En kapot. Elektrische stroom (ampère) bleek veel te hoog te zijn. Kijk dus uit wat je er in stopt!

p3300 laders zijn overigens wel gewoon ok.! ,check dus gewoon de specs.
Was het amperage van de telefoon te hoog of van de lader? Want als het van de lader is lijkt het me sterk dat de telefoon ervan kapot gaan aangezien dit toch meer een maximaal toelaatbare waarde is wat het aangesloten apparaat mag verbruiken?
Afrojan schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:08:

Er staat aangegeven dat deze lader een mini usb aansluiting heeft ipv een Extusb. Weet niet of dit klopt, maar dan zou het niet werken lijkt me.

[ Voor 26% gewijzigd door ajampaniki op 11-11-2009 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Brando screensaver er al op van toen ik hem kocht, reeds vele maanden en ziet er nog steeds perfect uit. De pasvorm is perfect en je ziet hem niet zitten. In het begin voel je het verschil dat deze anders aanvoelt dan het scherm zelf, na een tijdje geen probleem meer.
Heel tevreden van.

Betreft autohouders, Brodit heeft zowel actieve en passieve houders voor de Hero, alsook carcomm.
Gebruikte vroeger altijd Brodit, maar deze keer eens voor een carcomm gegaan. Is wel prijzig.
Had een beetje schrik voor de Brodit deze keer omdat deze hem onderaan stevig klemt en dus krassen zou kunnen maken. De carcomm heeft veel zachter en buigzamer plastic en klemt hem niet zo hard vast. Kan er totaal niet uitvallen, wordt bovenaan en onderaan vastgehouden.

Betreft autoladers mini usb, de ervaring die ik heb is dat een enkele usb lader niet werkt met de Hero en HTC in het algemeen, dit lijkt me door de ext.usb.
Het is me al voorgekomen dat hij totaal niets doet met sommige usb laders.
Heb zelf een originele HTC usb lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op zoek naar iets als dit, maar dan natuurlijk voor mijn Hero..
http://versaudio.com/verscase.html
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:19:
Ik heb op zoek naar iets als dit, maar dan natuurlijk voor mijn Hero..
http://versaudio.com/verscase.html
Iemand een idee?
Kan nooit.
Hoe denk je een toestel met een knik erin in een houten etui te schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Deem schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:10:
Ooh, om schade tegen te gaan heb ik voor heel weinig geld een rubbere bescherming gekocht op ebay. Kost geen drol :)
[afbeelding]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=160355523071
Heb de doorzichtige besteld (heb namelijk een witte Hero). Nog geen 4 euro incl. verzenden is inderdaad geen geld, maar het is natuurlijk ook alleen maar een stukje rubber. Verpakking was echt geen gezicht (goedkoop plastic met een karton met Hero erop, maar eenmaal om de telefoon ben ik er erg tevreden mee. Telefoon wordt er niet mooier op, maar houdt lekker vast (veel grip), dus daarna heb ik hem nooit meer laten vallen. Af en toe komt er wel wat vuil tussen, maar dat is zo weggepoetst. Vind de kwaliteit een stuk hoger dan de gemiddelde iPhone hoes.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

JWfx schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:28:
[...]

Kan nooit.
Hoe denk je een toestel met een knik erin in een houten etui te schuiven?
Van onder naar boven? ;)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of van de zijkant ;) .

Verwijderd

Het gaat opzich niet om het schuiven, maar om het idee dat er hout omheen zit. Vind ik gewoon stijlvol staan. Hoe dat dat zou moeten...? Tja, ik heb geen idee, maar daar hebben we ontwerpers voor ;)
En ja.. schuiven gaat waarschijnlijk niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
De HTC RC E100 remote is ook bij eXpanys verkrijgbaar voor € 29,99.
Heb er geen ervaring mee, maar misschien dat dit iemand helpt :)
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=150195

Let niet op het type HTC toestel wat vermeld wordt, er is 1 versie van de remote de RC E100.

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:16
tazman67 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:35:
Ik heb de cardiotrainer op mijn HTC Hero geinstalleerd. Nu wil ik deze tijdens het hardlopen gaan gebruiken om tijd en afstand te kunnen meten. Heeft iemand al hoesjes gevonden zodat ik deze makkelijk bij me kan dragen. Bijvoorbeeld met een band om je arm o.i.d. Ik heb geen zin om hem continue in mijn handen vast te houden.
Ik gebruik sinds kort deze: http://www.iphone-cases.nl/griffin-streamline.html
Door het knikje moet je wel een beetje harder drukken om goed het scherm te kunnen raken (zit wat ruimte tussen), maar dat is nog prima te doen...daarnaast: zoveel hoef je niet met je scherm te doen tijdens het lopen :)

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
styxz schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:56:
[...]

Ik gebruik sinds kort deze: http://www.iphone-cases.nl/griffin-streamline.html
Door het knikje moet je wel een beetje harder drukken om goed het scherm te kunnen raken (zit wat ruimte tussen), maar dat is nog prima te doen...daarnaast: zoveel hoef je niet met je scherm te doen tijdens het lopen :)
Is dat een stretch band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 08:16
Inderdaad. Voorzien van een verstelbare stretchband en een plastic geval om je oordop koord omheen te wikkelen. Uitgang voor oordopjes is ook netjes bereikbaar overigens...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 13:06

wdv

Heb deze voor mijn de Hero van mijn vader gekocht. http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Heb em zelf op mijn Iphone. De body is zo krasvast dat je rustig met een sleutel over het toestel kunt krassen en er gebeurt niets!
Voordeel is ook dat je levenslang garantie hebt. Als ie stuk is sturen ze een nieuwe (na aanmelden) je moet dan de oude terugsturen. Alleen de verzendkosten 3,5 eur oid betaal je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze geheugenkaart in zijn Hero zitten: pricewatch: Nokia 16GB microSDHC-kaart MU-44? Ik vind het namelijk wel een mooi aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik heb een tijdje geleden gepost dat ik nergens een call log kon vinden. Zat ik vandaag beetje te spelen met mijn telefoon en heb hem gevonden.

Druk op "Telefoon" -> Rechtsonder op het hoofdje met hartje -> nu het aller rechtse icoontje (vierkantje met hoorntje)

Misschien is het al eens voorbij gekomen maar wilde het toch even melden, misschien heeft iemand anders er ook iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
jongentje schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:37:
Ik heb een tijdje geleden gepost dat ik nergens een call log kon vinden. Zat ik vandaag beetje te spelen met mijn telefoon en heb hem gevonden.

Druk op "Telefoon" -> Rechtsonder op het hoofdje met hartje -> nu het aller rechtse icoontje (vierkantje met hoorntje)

Misschien is het al eens voorbij gekomen maar wilde het toch even melden, misschien heeft iemand anders er ook iets aan.
Kan me bijna niet voorstellen dat jij in het juiste topic post! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Jeroen04 schreef op maandag 07 december 2009 @ 02:03:
[...]

Kan me bijna niet voorstellen dat jij in het juiste topic post! ;)
Oeps :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Heeft iemand al ergens nieuwe frontjes gevonden voor de HTC Hero?
De mijne is een keer gebutst op de grond en ben de kleur (wit) ook al een beetje moe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
DaJohn schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:33:
Heeft iemand al ergens nieuwe frontjes gevonden voor de HTC Hero?
De mijne is een keer gebutst op de grond en ben de kleur (wit) ook al een beetje moe..
Dit kan ik zo snel vinden, ben zelf ook op zoek aangezien ik wat krassen heb na een val.

http://www.globaldirectpa...O-Housing-p/htc732830.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
baca schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:19:
[...]

Dit kan ik zo snel vinden, ben zelf ook op zoek aangezien ik wat krassen heb na een val.

http://www.globaldirectpa...O-Housing-p/htc732830.htm
Ja ik had ook wat gevonden in de tussentijd:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Maar ik weet niet of dit makkelijk te vervangen is.. Als er iemand die er ervaring mee heeft en me uit kan leggen dat dit niet zo moelijk moet zijn, durf ik de uitdaging wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Wat ik jammer vind is dat de verzendkosten op http://www.htcaccessorystore.com/ zo hoog zijn!
Ik heb voor weinig geld een nieuwe CR G300 dock kunnen scoren, natuurlijk niet met de Hero insert hierbij.
Deze insert kost € 3,99 in die shop (wat overigens erg duur is). Vervolgens komen hier € 9,90 DHL verzendkosten overheen voor iets wat makkelijk in een enveloppe past..
(Misschien maar eens een mail die kant op met de vraag of het ook in een enveloppe kan worden verzonden).

edit:
Nu al reply:

Geachte klant,
Al onze artikelen worden uit frankrijk verzonden door heel europa. De zending gaat via DHL express met verzekering en alles, het kan niet goedkooper.

Het is hun typfout, niet de mijne ;)

[ Voor 20% gewijzigd door agoNITE op 14-05-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Wat denken jullie van de volgende autohouder voor de HTC Hero? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1043
Zou dat succesvol kunnen zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Ik zou er 1 kopen met lader, gaat rap leeg als je gps enzo aan hebt staan.

Ik heb deze (vaste inbouw); http://www.pdashop.nl/pro...tive-holder-htc-hero.html

En als ik in een andere auto rijdt 1 met zuignap van Carcomm, kan ik echter niet meer vinden.

[ Voor 60% gewijzigd door Hollanda op 15-05-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hollanda schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:57:
Ik zou er 1 kopen met lader, gaat rap leeg als je gps enzo aan hebt staan.

Ik heb deze (vaste inbouw); http://www.pdashop.nl/pro...tive-holder-htc-hero.html

En als ik in een andere auto rijdt 1 met zuignap van Carcomm, kan ik echter niet meer vinden.
Ik heb er een besteld bij oddsandpods.co.uk,daar zit een ladertje bij.Eigenlijk ging ik naar die site om een 3000mAh accu te bestellen, maar 10 pond voor houder + lader kon ik niet laten liggen.

Als ik ze vandaag of morgen binnen heb laat ik wel even weten hoe het bevalt, ben vooral benieuwd hoe de accu + ander achterkantje in de praktijk aanvoelt.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Schopje.

Heb de 3000mAh accu, en de autohouder binnen.
De accu is lekker dik, ca 5 mm dikker dan orgineel. Begrijpelijk. Wat minder is, is dat de accu ook een fractie van een mm langer is, en er dus niet in wil zonder grof geweld te gebruiken. Dit heb ik naar tevredenheid opgelost door een schaar als schraapstaal te gebruiken en de accu op maat te maken.

Bijgeleverde back-cover past wel goed, al heb ik het idee dat hij iets minder strak vastklikt. En hij past nog steeds in het hoesje wat ik heb. (el-cheapo Golla tasje)

De autohouder is een universeel geval, tenminste.... de aanduiding N-97 doet me sterk denken aan een ander merk telefoon, die volgens mij, heel toevallig, ongeveer net zo breed is. De Hero past er goed in, maar de houder is niet gevormd naar de "kin". Door de vergrendeling aan de bovenkant wordt de camera wel geblokkeerd, dat is jammer. Die vergrendeling is er ook af te halen, en hij lijkt me overbodig, lijkt me niet dat de hero eruit valt zonder, hij zit er redelijk strak in.

De bij de houder geleverde autolader doet slechts 500mA, als ik de sticker die erop zit mag geloven, dus dat valt een klein beetje tegen.

Voor foto's, kijk even op de site van oddsandpods.co.uk, bij de accesoires voor de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik liep van de week toevallig eens de halfords binnen voor een fietslampje toen mijn oog viel op de navigatie houders.

En tot mijn verbazing hadden ze voor de HTC Hero speciale houder van 12.99 en daarbij heb ik een luchtrooster bevestiging gekocht van 6.99 (link).

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/Images/Catalog/Product/125x125/115018.jpg

Helaas kan ik de Hero houder niet vinden op de Halfords website.

Tot nu toe tevreden over. Blijft stevig vast zitten, trilt niet, de Hero krijgt geen krassen dus tot nu to voor 20 euro een prima houder.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:16

-tom-562

Oliesjeik

Kick! Had het a gepost in het algemene Hero topic, maar zie dit topic net pas..
Heeft er iemand ervaring met de 10 dollar 3200 mah ebay accu's? Is de capaciteit werkelijk zo hoog? En zijn ze veilig (ik wil geen ontploffende Hero naast m'n toekomstige kinderbijslag-unit)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
-tom-562 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:55:
Kick! Had het a gepost in het algemene Hero topic, maar zie dit topic net pas..
Heeft er iemand ervaring met de 10 dollar 3200 mah ebay accu's? Is de capaciteit werkelijk zo hoog? En zijn ze veilig (ik wil geen ontploffende Hero naast m'n toekomstige kinderbijslag-unit)
Ben ik ook benieuwd naar! Het lijkt mij persoonlijk vrij sterk om in exact hetzelfde volume bijna 3x meer energie op te slaan (origineel is 1350 mAh). Vaak zie je op ebay en dealextreme dat ze de vermelde capaciteit niet halen maar wel benaderen (2500 mAh zou echter ook al briljant zijn natuurlijk) Maar mijn ervaring met camera accu's is dat het doorgaans verder wel ok kwaliteit is, probeer wel te kijken of er bepaalde merken zijn die aangeschreven zijn. Zo is Phottix nog wel eens actief op dit type markt maar wel met goede reputatie. Ik zou het vooral overwegen als duidelijk is dat het origineel toe aan vervanging is.

Korte Google tocht: http://www.htcheroblog.com/2010/02/14/mugen-power-1550mah-3200mah-htc-hero-battery-review/ Die 3200 mAh is dus bijna 2x zo groot als de originele accu en dusdanig eindig je met een achtelijk lelijke telefoon! Mugen Power is dus een aardig merk lijkt het. Verder is het verschil tussen de normale accu's vrij beperkt om zomaar een goede originele accu weg te leggen in mijn optiek. Als capaciteit het daadwerkelijke probleem is zou ik in de hoek van een extra USB kabel of AA emergency chargers gaan zoeken :)

Pagina: 1 2 Laatste