Ben benieuwd wat die 'rol out' gaat brengen dan!
offtopic: 'daar hier' kan op die manier ook gebruikt worden
ook al staat het een beetje raar.
offtopic: 'daar hier' kan op die manier ook gebruikt worden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 104511
Anoniem: 184013
Ik heb ondervonden als je dit uitvinkt dat je data connectie niet altijd actief blijft. Zag deze steeds actief worden wanneer ik hem uit standby haalde.Pred schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:04:
Weet iemand trouwens wat Instellingen -> Draadloze bedieningselementen -> Instellingen van mobiel netwerk -> Mobiele gegevens altijd aan inschakelen (laatste optie) doet? Ik heb 'm aanstaan, maar er staat bij dat dat meer energie op bepaalde netwerken gebruikt...
diegene waar die het goedkoopst isConroe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:37:
Wat zijn juist de verschillen tussen de Belgische en Nederlandse versie?
Ik las namelijk dat de Nederlandse versie uitgerust is met YouTube en ook sneller zou zijn...
Kortom welke versie kan ik best aanschaffen?
[ Voor 22% gewijzigd door stijnos1991 op 19-10-2009 23:27 ]
Anoniem: 197980
iddPred schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:58:
Waar ik iig op wacht is de bluetooth transfers... dat vind ik toch wel een gemis hoor...
Als een agenda niet tevoorschijn komt, moet je voor de gein eens de kleur van de agenda online aanpassen. Heeft bij mij een aantal keren geholpen. Volgens mij kun je sowieso niet lichtblauw kiezen omdat "Mijn agenda" deze al heeft.stijnos1991 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:26:
Ik heb een probleempje: vanmiddag een 3e kalender toegevoegd in google calendar, maar deze wordt niet toegevoegd op m'n telefoon
Kalender 1=Stijn persoonlijk (default) 2=Stijn zakelijk 3=Stijn school
#3 wordt gewoon niet toegevoegd of gesynct. Hij staat ook niet aangegeven in m'n telefoon bij: kalender-->menu-->Agenda's.
Ik heb wel 100x gesynct denk ik, maar hij komt er gewoon niet op te staan! Wat doe ik fout?!
Edit:
Ik werd er echt gek van! Als test een 4e kalender aangemaakt, deze werd wél goed gesynctEcht niks anders gedaan t.o.v. nummero 3!
In ieder geval de afspraken (rooster) gekopieerd en ze staan nu netjes op m'n telefoon.
Bedoel je dat er anders geen verschillen zijn tussen beide versies?M3 SMGII schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:51:
[...]
diegene waar die het goedkoopst isDus dat is in nederland. Heb de mijne ook daar gehaald en woon ook in Belgie.
het enige verschil is de ROM die erop staat en mss de taal. Bij de Nederlandse versie kan je enkel kiezen tussen nederlands-nederland en bij de belgische nederlands-belgie.Conroe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Bedoel je dat er anders geen verschillen zijn tussen beide versies?
Bedoel je de grootte van het ROM-geheugen?M3 SMGII schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:07:
[...]
het enige verschil is de ROM die erop staat en mss de taal. Bij de Nederlandse versie kan je enkel kiezen tussen nederlands-nederland en bij de belgische nederlands-belgie.
Voor de rest zijn ze identiek. Je krijgt eveneens 2 jaar garantie. Ofwel stuur je het terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht ofwel rechstreeks afhandelen met HTC
Anoniem: 287750
Hij bedoelt met de ROM de software die op de telefoon staat, niet het geheugen.Conroe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:21:
[...]
Bedoel je de grootte van het ROM-geheugen?
Maakt dat verder iets uit Nederlands-Nederland/België?
De nieuwe ROM is een stuk sneller dan de oude, alles loopt hierdoor net iets vloeiender en beter. Kortom: Doen!Anoniem: 287750 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:01:
Ik zie zojuist dat er een ROM upgrade is voor de hero (ROM Upgrade for HTC Hero_2.73.405.5 )
Hij is al een tijdje uit, dus zijn er mensen die deze er op hebben staan? En wat zijn jullie reacties hierop?
Maakt de Hero een heel stuk sneller, er zijn bijna geen haperingen meer (voor zover je die had natuurlijk). Bovendien heeft de camera nu touch focus. De meesten hier hebben deze update al draaien, je wordt er alleen maar beter vanAnoniem: 287750 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:01:
Ik zie zojuist dat er een ROM upgrade is voor de hero (ROM Upgrade for HTC Hero_2.73.405.5 )
Hij is al een tijdje uit, dus zijn er mensen die deze er op hebben staan? En wat zijn jullie reacties hierop?
he....nadat ik die eerste woorden las zat ik meteen op het puntje van m'n stoel....tot ik versie nummer zagAnoniem: 287750 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:01:
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Wat is het verschil dan juist tussen beide software versies (BE en NL)?DarkFly schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:26:
[...]
Hij bedoelt met de ROM de software die op de telefoon staat, niet het geheugen.
Er zou/moet verschil op zitten. Youtube staat normaal niet op de Belgische hero. Heb daarom de nederlandse gekocht. Heb toen ik wachte op de htc hero een mail gestuurd ivm met youtube en htc bevestigde dat youtube uit de belgische rom zou worden gehaald. Google heeft een rechtzaak lopende met de auteursrechten vereniging van belgische muziekgroepen. Zij willen vergoed worden omdat deze youtube clips gratis te beluisteren en of te downloaden zijn. Om die reden heeft google youtube voorlopig uit de rom gehaald.Conroe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:44:
[...]
Wat is het verschil dan juist tussen beide software versies (BE en NL)?
Kan je de BE versie ook flashen naar NL en omgekeerd?
there's no tweak without the tweaker
en hoe zit het met apps enzo? moet ik die opnieuw installeren? of blijven die gewoon draaien onder die update?-Edwin- schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:27:
[...]
Maakt de Hero een heel stuk sneller, er zijn bijna geen haperingen meer (voor zover je die had natuurlijk). Bovendien heeft de camera nu touch focus. De meesten hier hebben deze update al draaien, je wordt er alleen maar beter van
Dit staat allemaal in dit topic uitgelegd, even doorlezen zou geen kwaad kunnenAnoniem: 287750 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:57:
[...]
en hoe zit het met apps enzo? moet ik die opnieuw installeren? of blijven die gewoon draaien onder die update?
ja idd de Rom software en niet geheugen. Die zou hetzelfde moeten zijn.Conroe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:21:
[...]
Bedoel je de grootte van het ROM-geheugen?
Maakt dat verder iets uit Nederlands-Nederland/België?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 197980 op 20-10-2009 19:33 ]
Tot dus ver waren er helaas nog geen mensen die hier een antwoord op hadden. Dit punt is al een aantal keren voorbij gekomen.Anoniem: 197980 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:33:
vraag:
hoe kan je woorden wissen die zijn opgeslagen in het woorden boek van sms ed.?
nou mooi dat ik niet de enigste benJeroen04 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:03:
[...]
Tot dus ver waren er helaas nog geen mensen die hier een antwoord op hadden. Dit punt is al een aantal keren voorbij gekomen.
ja uiteraard!Onyxd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:37:
Ik heb het topic doorgespit maar echt een concreet antwoord op mijn vraag heb ik nog nog niet gevonden. Kan ik het toestel ook gebruiken zonder mobiel internet, oftewel kan ik mobiel internet compleet uitzetten en alleen gebruik maken van wifi om te synchen?
Alvast bedankt
Heb hier op xda over gelezen, heb het geprobeerd terug te vinden maar dat lukt me niet.Anoniem: 197980 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:20:
[...]
nou mooi dat ik niet de enigste ben
210667
Volgens mij was het door het onderstaande even te doen:Anoniem: 197980 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:33:
vraag:
hoe kan je woorden wissen die zijn opgeslagen in het woorden boek van sms ed.?
[ Voor 14% gewijzigd door ErwinTV op 21-10-2009 08:52 ]
Even een update over het telkens vragen van de pincode voor de SIM.Anoniem: 111618 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:57:
[...]
'Goed' om te horen dat ik niet de enige ben. Heb jij de originele Hero ROM d'r op staan of een aangepaste, modaco bijvoorbeeld? Misschien dat dat het is... Zou wel jammer zijn want terug naar de standaard ROM zie ik niet zo zitten.
Ik heb net met de Hi klantenservice aan de telefoon gezeten. Uiteraard krijg je dan iemand aan de lijn die eigenlijk alleen maar call sheets kan oplezen en tot de conclusie komt dat de contactjes in de telefoon versleten zijn...
Anyway, ik ga vanavond even langs een Hi winkel, kijken of ze daar meer weten.
Binnenkort meer.
Edit: Ik lees net (verderop in dit topic ;-)) dat er een modaco update is. Die staat er nu op, wellicht dat dat het probleem verhelpt. Bij het KPN business center wilden ze kijken of er wat met de software mis was, maar aangezien ik de modaco ROM er nog op had staan heb ik dat aanbod even overgeslagen, je weet maar nooit.
Anoniem: 221425
Je kan Meebo IM gebruiken...virtualJac schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:43:
Heeft iemand MSN messenger al werkend met de nieuwste software?
Heb je een taskkiller oid draaien?DarkChylde schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
Even een update over het telkens vragen van de pincode voor de SIM.
Bij mijn (geheel orginele) G2 is gebeurt het na de update nog steeds.
Ik heb nu al een paar keer gehad, dat ie weer om de pincode vroeg
HI MSN wilde mijn contactenlijst niet weergeven. Dan heb je er ook weinig aan.Anoniem: 287750 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:50:
[...]
of HI MSN, die werkt ook wel goed vind ik
Of gewoon E-buddy, zelf nog nooit problemen mee gehad!Anoniem: 287750 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:50:
[...]
of HI MSN, die werkt ook wel goed vind ik
Nope, geen taskiller oid. Ik heb die na de verhalen over het alarm eraf gehaald.Anoniem: 287750 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:45:
[...]
Heb je een taskkiller oid draaien?
Ik had dat altijd als ik de task telefoon killde
Waarom niet wachten op de Nederlandse versie?ErwinTV schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:43:
HTC heeft nu de officiele update voor Orange (België) uitgebracht
Heeft iemand deze al geprobeerd te installeren op de Nederlandse Hero en zo ja, is dit aan te raden? Ik vraag me af of youtube wordt ondersteund...
edit: de Nederlandse serial werkt helaas niet, zoals wel te verwachten was na de vorige Nordic update
Via de site of de app?Rio schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:49:
Ben ik de enige die sinds vandaag niet meer op uitzendinggemist.nl kan? 'Helaas, uw toestel is niet geschikt voor streaming video.'
Zwaar irritant!
DaveD
Anoniem: 323180
He ik wil hier ff op reageren:rhodium schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 02:06:
Ik had mijn HTC gereset omdat ik even opnieuw wou beginnen. Na de reset stond de verlichting op 100% en toen viel mij op dat ik 10 witte pixels had. Na tijdje dimde de verlichting iets en waren deze pixels eigelijk niet meer zichtbaar. Dit baarde mij toch zorgen of het moet stom toeval wezen dat ze een achtergrond plaatje hebben gebruikt met een paar witte pixeltjes. Dus eigelijk wou ik de verlichting weer op full zetten, maar waar is die optie.... ik heb op alle logische plekken gekeken
.
2 sec google en had oplossing.
Nu zie ik dus dat het zowel luie als dode pixels zijn. Ze vallen bij normaal gebruik niet op, alleen het zijn er echt meer dan 10. Nu heb ik er twee liggen om te rooten en beide hebben ze meer dan 10 dooie/luie pixels. Ze zijn beide van begin september en via T-mobile verkregen.
Kan iemand checken of de niet t-mobile versie dit ook heeft? Zou mij niks verbazen als t-mobile gewoon een slechter batch heeft gekocht met een flinke korting.
Net even geprobeerd (weer een nieuwe app ontdekt ;-)) maar de mobiele site geeft gewoon beeld en de app ook (via de site gedownload). De reguliere site wil inderdaad niks afspelen. Heb het wel via wifi gedaan. Misschien dat dat wat uitmaakt.Rio schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:05:
.nl; de site dus. De app kan ik daar ook niet meer downloaden omdat mijn telefoon nu blijkbaar herkend wordt...
Ik heb het ook over de mobiele site, maar bedenk me net dat ik de instelling 'mobiele weergave' had uitgeschakeld. Deze weer aangezet en ik ben back in business!Maloney schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:25:
[...]
Net even geprobeerd (weer een nieuwe app ontdekt ;-)) maar de mobiele site geeft gewoon beeld en de app ook (via de site gedownload). De reguliere site wil inderdaad niks afspelen. Heb het wel via wifi gedaan. Misschien dat dat wat uitmaakt.
Wat bedoel je trouwens met 'mijn telefoon wordt nu blijkbaar herkend' ?
Nee, je moet hem enkel mounten en dit doe je door de notificatie bar bovenaan zichtbaar te maken en op usb notificatie te klikken en daar bij het opkomend venstertje op mounten te klikken. Het is inderdaad een extra stap, maar het stoort mij niet meer.Michel242186 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:45:
Ik als verstokte windows mobile gebruiker heb dan nu toch eindelijk een Hero gekocht om te kijken hoe android werkt...ik moet zeggen ben binnen een dag al verkocht wat een super toestel en wat loopt de software soepel in vergelijking met windows mobile..echt super....heel veel dingen staan automatisch al goed terwijl met WM je nog veel dingen moet instellen.
maar als ik de hero op mijn laptop aansluit kan ik wel syncen, maar niet de sd kaart benaderen om er software op te zetten. Moet ik hiervoor een app downloaden?
Hee tnx voor de snelle reactie...het is inderdaad een extra handeling, maar het werkt wel!!Anoniem: 184013 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:50:
[...]
Nee, je moet hem enkel mounten en dit doe je door de notificatie bar bovenaan zichtbaar te maken en op usb notificatie te klikken en daar bij het opkomend venstertje op mounten te klikken. Het is inderdaad een extra stap, maar het stoort mij niet meer.
Ik kan je vertellen dat ik verschillende keren gezocht heb naar dode pixels, maar ik heb ze dus echt niet. Er zijn blijkbaar toch mensen die ze niet hebben.Anoniem: 323180 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:18:
[...]
He ik wil hier ff op reageren:
Heb drie maal de hero moeten omruilen omdat ie dooie pixels vertoonde die idd het meest opvallen bij het opstarten en met weinig licht (omgeving dus niet het scherm) erg goed zichtbaar zijn (min 10 dooie pixels en meer). Nu kan je het al raden de derde heeft het zelfde probleem.
Weet bijna 100 procent zeker dat iedereen die dit leest en een hero heeft het zelfde probleem heeft, probeer het is uit!
De reden van de dode pixels is mij niet duidelijk en HTC kon mij hier ook niks over zinnigs over vertellen, maar drie keer het zelfde probleem lijkt mij geen toeval meer.
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Hmm, heb sinds vorige week vrijdag een Hero en bij het opstarten vielen me idd wat groene puntjes op, blijkt dat er 3 hot pixels in mn scherm zitten. Nu ben ik vrij gevoelig voor dat soort dingen, maar kan ze echt alleen maar zien bij het opstarten.. Ga daarom ook niet te moeite nemen om em om te ruilen. Gelukkig geen dode pixels midden in het scherm anders was ik de telefoon alweer kwijt geweest en het is een geweldig toestel, dus dat willen we nietboaty schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Ik kan je vertellen dat ik verschillende keren gezocht heb naar dode pixels, maar ik heb ze dus echt niet. Er zijn blijkbaar toch mensen die ze niet hebben.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ook gelezen op xda, en al eens genoemd in dit topic. Heeft ermee te maken dat sommige schermen niet goed gesealed zouden zijn. Maar goed maakt vrij weinig uit waar het aan ligt tis gewoon irritant en het hoort niet.DinX schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:44:
Ik heb ook ergens gelezen dat het niet zeker is dat het hot pixels zijn. Ik las bij iemand dat het wel eens stofjes konden zijn die verlicht werden door de backlight.
Ik heb er ook eentje, maar die zit in m'n "systray" dus valt het niet op eens hij geboot is.
YayDentette schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:30:
Source staat online:
http://developer.htc.com/
Na druk van Hero users, maar ze hebben het toch maar gedaan
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hier trilt die ook bij sms? Misschien heb je het uitstaan? sms -> menu -> instellingen, zelfde geld voor de email.Michel242186 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:00:
Als mijn Hero op trillen zet...dan trilt hij alleen als er een binnenkomend gesprek binnenkomt, maar ik wil ook graag dat hij trilt bij sms en email...waar kan ik dat veranderen? kan het zo niet vinden
PSN: DutchTrickle PVoutput
even gecheckt...bij sms stond trillen al aan...maar bij de mail niet....maar hij trilt nog steeds niet bij het ontvangen van mail en sms...vreemd.Sh4wn schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:22:
[...]
Hier trilt die ook bij sms? Misschien heb je het uitstaan? sms -> menu -> instellingen, zelfde geld voor de email.
ik was haastig op zoek naar een htc hero, maar zo is het niet echt interessant!Maverick schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:31:
Het tril/bel gedrag van de hero is echt onvoorspelbaar. Soms gaat mijn telefoon en hoor ik helemaal niets en trilt hij ook niet. Dan is het weer heel hard. Ik kan er geen pijl op trekken. Heb wel locale geinstalled om hem 's nachts stil te zetten maar overdag staat dat niet aan. Lijkt wel of hij zomaar wat doet soms. Ook trilt hij vaak meer dan 10 seconden voordat de ringtone afgaat. Dan zit ik het smsje al te lezen en piept ie nog eens. Lekker nuttig....
Dat moet ik toch als het grootste nadeel van de telefoon zien, betrouwbaarheid. Ik ben heel blij met wat het ding allemaal kan, echt een prachtig apparaat. Maar er zijn gewoon kinderziektes. Of het aan android of aan HTC ligt weet ik niet. Ze lopen uiteen van:Roodey schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:13:
[...]
ik was haastig op zoek naar een htc hero, maar zo is het niet echt interessant!
moet gewoon altijd werken zoiets!
[ Voor 120% gewijzigd door Anoniem: 197980 op 22-10-2009 20:11 ]
bullshit. Als hij op zijn rug ligt en je draait hem om terwijl hij af gaat dan gaat hij op stil. Als hij op zijn buik wordt als je gebeld wordt dan gaat hij gewoon over. Tevens had ik het over momenten dat hij uberhaupt op zijn rug lag. Dan zie ik aan het scherm dat hij overgaat zonder dat hij dit hoorbaar laat merken.Anoniem: 197980 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:52:
[...]
zoeken mensen...
als je de Hero op zn kop ligt is ie stil of doorverbonden naar je voicemail.
en leg je hem tijden het over gaan op zn kop dan word hij ook stil
ow is dat BS?!Maverick schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:58:
[...]
bullshit. Als hij op zijn rug ligt en je draait hem om terwijl hij af gaat dan gaat hij op stil. Als hij op zijn buik wordt als je gebeld wordt dan gaat hij gewoon over. Tevens had ik het over momenten dat hij uberhaupt op zijn rug lag. Dan zie ik aan het scherm dat hij overgaat zonder dat hij dit hoorbaar laat merken.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 197980 op 22-10-2009 20:11 ]
Anoniem: 167861
Ps2: Mijn vorige telefoon (N73) had 3g verbinding bij mij thuis, de Hero heeft dit niet. Het is precies hetzelfde abo en simkaart, omdat mijn nummer nog niet is geporteerd. Ligt dan toch echt aan de Hero zou ik zeggenslecht bereik is een probleem van je Provider
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 167861 op 22-10-2009 20:18 . Reden: aanvullen bericht ]
Denk dat allemaal per persoon/telefoon verschillende meningen met zich mee brengt. Ik ben persoonlijk erg tevreden over mijn Hero en heb er ook nauwelijks problemen mee.Maverick schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:38:
[...]
Dat moet ik toch als het grootste nadeel van de telefoon zien, betrouwbaarheid. Ik ben heel blij met wat het ding allemaal kan, echt een prachtig apparaat. Maar er zijn gewoon kinderziektes. Of het aan android of aan HTC ligt weet ik niet.
Verder is het feit dat je voornamelijk de slechte verhalen over de Hero hier leest, en niet alle dingen die goed zijn. Als we dit hier allemaal moeten melden kunnen we gelijk 10 topics verder!Ze lopen uiteen van:
- wekker die niet afgaat >> Geen last van, gaat bij mij altijd af
- telefoon die niet overgaat als ik gebeld wordt >> Geen last van, gaat bij mij altijd over
- slecht bereik >> Heel soms wat last van, maar weet niet of dit aan de telefoon ligt. Wel weet ik dat de Hero de antenne op een aparte plek heeft zitten, onderin (in de kin zeg maar). Dit zou ook een reden kunnen zijn van het probleem.
- batterij die maar net aan een dag volhoudt als ik hem intensief gebruik >> Ik kan als ik wil twee dagen intensief met mijn Hero bezig zijn. Echter leg ik 'm elke dag trouw aan mijn lader op mijn nachtkastje. Nu heb ik geen ervaring met andere smartphones, maar denk de batterij capaciteit nog best goed te noemen is.
- traag bij het gebruik van meerdere applicaties tegelijk >> Ook geen last van. Heel soms inderdaad iets slomer, maar daar heb ik op mijn Laptop ook last van, en ook mijn vorige N82, denk dat ook dit redelijk normaal te noemen is.
Tja, ik kan mijn gsm wel de hemel in prijzen maar het is nu eenmaal geen perfect ding. Speciaal voor jou heb ik nog eens gekeken en er is geen sprake van dat hij naar voicemail gaat.Anoniem: 197980 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:09:
[...]
ow is dat BS?!
ik heb het meerder malen getest en zojuist de wekker nog.
het is zoals ik zeg, nou ja bij mij dan en vind het een uitkomst!
jij hebt zoizo wel vreemde problemen... slecht berijk, accu, traagheid
slecht bereik is een probleem van je Provider
dat je Accu na een dag intensief gebruikt bijna leeg is is jou probleem, niet die van de Hero.
en ditzelfde geld ook voor het gebruik van veel applicaties tegelijkertijd
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met het ding en zou niet meer zonder kunnen, maar al deze dingen zorgen er gewoon voor dat ik uit kijk naar de handsets met de snapdragon cpu en meer geheugen. Het komt gewoon wel eens voor dat ik muziek zit te luisteren en hen en weer switch tussen mail/web/twitter. Dan zit je echt de helft van de tijd naar een blank scherm te kijken hoor. (ligt er natuurlijk aan hoe snel je zou willen switchen.) Er is wellicht geen gsm die dit beter kan (hoewel ik de 3GS wel eens zie bij anderen, dat lijkt toch wel erg soepel te gaan) maar het geeft wel aan dat de Hero zeker niet de heilige graal op android gebied is.Jeroen04 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:16:
[...]
Denk dat allemaal per persoon/telefoon verschillende meningen met zich mee brengt. Ik ben persoonlijk erg tevreden over mijn Hero en heb er ook nauwelijks problemen mee.
[...]
Verder is het feit dat je voornamelijk de slechte verhalen over de Hero hier leest, en niet alle dingen die goed zijn. Als we dit hier allemaal moeten melden kunnen we gelijk 10 topics verder!![]()
En ik heb 'm ook gratis, gewonnen bij de HTC Hero actie
Anoniem: 167861
Anoniem: 323180
boaty schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
Ik kan je vertellen dat ik verschillende keren gezocht heb naar dode pixels, maar ik heb ze dus echt niet. Er zijn blijkbaar toch mensen die ze niet hebben.
Hij sluit boven in aan de rechterkant ook niet goed af en er ontsnapt dus ook ligt uit de tel, ook dit hadden de vorige twee hero's en er zit idd ook een stofje onder het scherm, maar de dode pixels zijn duidelijk dode pixels geen stofjes. Beetje dubbel gevoel met het toestel aan de ene kant geweldig maar vind het ook erg slordig dat er idd stof onder komt, niet goed afsluit en ook dode pixels kan vertonen.Staffie666 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:58:
[...]
Ook gelezen op xda, en al eens genoemd in dit topic. Heeft ermee te maken dat sommige schermen niet goed gesealed zouden zijn. Maar goed maakt vrij weinig uit waar het aan ligt tis gewoon irritant en het hoort niet.
Laatste keer dat ik stof onder mijn scherm had was met mijn libertel maxon 7 jaar terug. Het hoort gewoon niet bij een smartphone van 400+ euro
[ Voor 6% gewijzigd door Bio op 23-10-2009 11:31 ]
Check, 100% reproduceerbaar. Hier vertoont hij exact hetzelfde gedrag.Jo-hannes schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:28:
Ik heb wat onderzoek gedaan naar het alarmprobleem, en het blijkt toch echt een 'bug' te zijn, die reproduceerbaar is.
1. Zet de hero in vibration-only modus
2. Zet het alarmvolume omhoog
3. Maak een foto, met het shuttergeluid aan. (deze zal dus niet afspelen omdat de telefoon in vibration-only modus staat)
4. Check het alarmvolume, nu is het uit!![]()
Ik vermoed dat dit niet alleen met het shuttergeluid is, maar met alle geluiden die gedempt worden door de vibration-only stand.
Ik heb tegelijk echter ook een oplossing voor dit probleem gevonden. Als ik mijn telefoon niet in de vibration-only stand zet, maar in de silent stand (er staat dan een icoontje van een muzieknoot met een streep erdoor (ipv een trillende telefoon) in de statusbalk) Dan gaat het alarmvolume niet uit.Nevermind, ik weet niet waardoor dit eerst zo leek, maar het probleem is er dan nog steeds... we gaan verder spelen.
Wat ik me alleen nog afvraag is: Is er uberhaupt een verschil tussen deze twee standen, als alle volumes gewoon gedempt zijn?
Nee, want je kunt los hiervan trillen aanzetten bij settings, en dan trilt hij alsnog welstijnos1991 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:10:
@Jo-hannes Verschil tussen tril stand en stil stand is dat hij bij stil echt helemaal niks doet, en bij trillen, trilt ie
Anoniem: 309261
Anoniem: 104511
Na kort research vond ik dat er een android app in de market te vinden is genaamd Squeezecontrol. Ik zal morgen bij m'n broer eens checken hoe goed dat werkt (die heeft een squeezebox staan). Maar de reacties zijn positief zie ikAnoniem: 309261 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:54:
Zijn er al ervaringen met de Hero en de bediening van een squeezebox of squeezecenter?
Anoniem: 309261
Pincode is 0000, typefout sluit ik ook uit omdat ik het al zeker 6 keer heb getest.Ruzor schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:08:
Wat gebruik je als pincode? Bij mijn Jabra headset is het 0000.
? Vlieg jij elke dag?Maloney schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:51:
Waarom is de het uit de 'vliegtuigstand' halen zo verschrikkelijk omslachtig?
- telefoon uit standby halen
- deblokkeringspatroon ingeven
- vliegtuigstand uitzetten
- pincode van simkaart ingeven
- nog een keer deblokkeringspatroon
- tijdzone opnieuw vaststellen
Die laatste drie stappen lijken mij overbodig. Waarom wil hij mijn pincode nog een keer weten en dat patroon?
[ Voor 26% gewijzigd door Tonkey op 23-10-2009 18:41 ]
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Deblokkering is eigen keuze geweest maar het is toch onzinnig dat het twee keer moet. Aan is aan. En verder is vliegtuigmodus erg handig als je je telefoon als walkman gebruikt in het buitenland en/of als je je batterij wil sparen of als hij bijna leeg is. En dat gaat rap met een Hero.erreen schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:00:
[...]
? Vlieg jij elke dag?![]()
Stap 1 moet je altijd doen wil je je phone gebruiken
Stap 2 is je eigen keuze geweest
Stap 3 logisch
Stap 4 klopt, een beetje onzinnig, maar bij WM phones is dat ook zo.
Stap 5 zie stap 2
Stap 6 vraagt ie bij mij niet om.
Al met al valt het toch best mee. Voor mij alleen stap 1,3 en 4
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq