Volgens mij staat dat hele overzicht gewoon in de FAQ op de T-Mobile website bij internetinstellingen. Volgens mij hoeft er echter niks ingevuld te worden behalve APN=internet, de rest (geen username, geen password, dynamisch IP, PAP, etc.) is allemaal default.Havocnl schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:27:
Denk je dat ik daar niet achter was. Er zijn ook nog andere websites die veel meer invullen dan dit. Dit heb ik nu idd ingesteld. Ik blijf alleen het gevoel hebben dat de andere dingen ook ingevuld moeten worden. Daarom vraag ik hier of iemand zijn complete APN settings kan posten, dan kan ik die in zijn totaliteit (en niet alleen 2 settings) overnemen. En dankje voor jou inzet in meedenken
Mijn vermoeden kwam hier vandaan: http://www.androidworld.n...ingen-apn-5.html#post7113JeroenB schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:38:
[...]
Volgens mij staat dat hele overzicht gewoon in de FAQ op de T-Mobile website bij internetinstellingen. Volgens mij hoeft er echter niks ingevuld te worden behalve APN=internet, de rest (geen username, geen password, dynamisch IP, PAP, etc.) is allemaal default.
Wèh zedde gij??
Wat is de gemmiddelde batterijduur van jullie Hero? Ik kom niet verder dan een dag (20-24 uur), Laad hem als de batterij indicator oranje kleurt en via netstroom. Ik gebruik gemmideld per dag:
1 uur Muziek luisteren, half uurtje (wifi) surfen/apps downen, half uurtje bellen, half uurtje spelletje(s) en dan krijg ik denk gemmiddeld iets van 25 mails (alleen lezen), en verzend/ontvang 5 sms. En dan moet hij toch elke dag aan de lader. En dan heb ik mijn navigatie nog niet gebruikt, dus GPS staat echt uit. Is dit te vergelijken met jullie ervaringen? Voor mijn gevoel is het zo vaak dat hij aan de lader ligt!
1 uur Muziek luisteren, half uurtje (wifi) surfen/apps downen, half uurtje bellen, half uurtje spelletje(s) en dan krijg ik denk gemmiddeld iets van 25 mails (alleen lezen), en verzend/ontvang 5 sms. En dan moet hij toch elke dag aan de lader. En dan heb ik mijn navigatie nog niet gebruikt, dus GPS staat echt uit. Is dit te vergelijken met jullie ervaringen? Voor mijn gevoel is het zo vaak dat hij aan de lader ligt!
PSN id: GG--77
Verwijderd
Ik haal met (voor mij) veel gebruik denk ik ook een dag op een volle tank. Wifi altijd aan, zo'n 10x mail lezen, uurtje tot twee uurtjes muziek, uurtje IM/IRC of spelletjes en af en toe doelloos heen en weer scrollen op de homescreens gewoon omdat dat zo verdomde fijn isGG---77 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:05:
Wat is de gemmiddelde batterijduur van jullie Hero? Ik kom niet verder dan een dag (20-24 uur), Laad hem als de batterij indicator oranje kleurt en via netstroom. Ik gebruik gemmideld per dag:
Normaal gebruik als ik thuis ben (weinig tot geen spelletjes/surfen/muziek) haalt wel zo'n 3 dagen. Wifi weer altijd aan en regelmatig emails/tweets/weer pullen.
Verwijderd
Op zich is 24 uur niet eens zo weinig voor een smartphone van tegenwoordig. Die van mij gaat bijna altijd precies 2 dagen mee, hangt er eigenlijk vanaf of ik hem snachts uitzet. Ik gebruik hem echter niet om muziek te luisteren, internetten en bellen is ongeveer wel hetzelfde (ik gebruik alleen geen Wifi). Als je je batterij langer wilt gebruiken zou je kunnen proberen om je 3G verbinding als je het niet gebruikt af te zetten, dit scheelt enorm in batterij verbruikGG---77 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:05:
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb al eerder aangegeven dat ik op geen enkele manier MMS kan versturen. Mobiel internet functioneert prima, maar dat MMSen wil niet. Ik heb al vrijwel alle mogelijke instellingen geprobeerd. Er komt bij elk mmsje een klokje te staan en uiteindelijk krijg ik de melding dat het bericht niet kon worden verzonden.
Ik zocht het probleem in de instellingen en niet bij mijn provider Vodafone.
Zojuist met Vodafone gebeld en wat denk je? Ze hadden nog niet alle 'nieuwe' abonnementen op het MMS-netwerk aangemeld. DAT is dus het probleem. Mijn abo loopt echter al sinds begin augustus.
Ik word teruggebeld indien en zodra mijn abo is aangemeld.
Te gek om los te lopen!
Ik heb al eerder aangegeven dat ik op geen enkele manier MMS kan versturen. Mobiel internet functioneert prima, maar dat MMSen wil niet. Ik heb al vrijwel alle mogelijke instellingen geprobeerd. Er komt bij elk mmsje een klokje te staan en uiteindelijk krijg ik de melding dat het bericht niet kon worden verzonden.
Ik zocht het probleem in de instellingen en niet bij mijn provider Vodafone.
Zojuist met Vodafone gebeld en wat denk je? Ze hadden nog niet alle 'nieuwe' abonnementen op het MMS-netwerk aangemeld. DAT is dus het probleem. Mijn abo loopt echter al sinds begin augustus.
Ik word teruggebeld indien en zodra mijn abo is aangemeld.

Te gek om los te lopen!
Verwijderd
Sinds ik de nieuwe ROM op m'n HTC Hero heb gezet krijg ik foutmeldingen bij het actief updaten van weerinformatie en peep: "com.htc.provider is onverwachts gestopt". Vervolgens blijft de update van peep staan bij de eerst geuploade tweets. Ik moet me afmelden en weer aanmelden bij peep om nieuwe tweets te ontvangen. Erg vervelend. Bij het weer krijg ik alleen maar de foutmelding en update de Hero af en toe.
Overigens ging updaten van weerinformatie en peep bij de oude ROM automatisch en dus nu niet meer. Nu moet je actief updaten.
Heb de ROM toen opnieuw geïnstalleerd en telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem bestaat nog steeds.
Heeft iemand hier een verklaring voor en kan iemand me helpen? Vind het antwoord nog niet terug op het forum. Mijn dank is groot en eeuwig.
Overigens ging updaten van weerinformatie en peep bij de oude ROM automatisch en dus nu niet meer. Nu moet je actief updaten.
Heb de ROM toen opnieuw geïnstalleerd en telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen maar het probleem bestaat nog steeds.
Heeft iemand hier een verklaring voor en kan iemand me helpen? Vind het antwoord nog niet terug op het forum. Mijn dank is groot en eeuwig.
Voor Peep: even zoeken in dit topic en van af achteren gaan lezen. Er is zelfs vandaag nog over geschreven.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:56:
Sinds ik de nieuwe ROM op m'n HTC Hero heb gezet krijg ik foutmeldingen bij het actief updaten van weerinformatie en peep: "com.htc.provider is onverwachts gestopt". Vervolgens blijft de update van peep staan bij de eerst geuploade tweets. Ik moet me afmelden en weer aanmelden bij peep om nieuwe tweets te ontvangen. Erg vervelend. Bij het weer krijg ik alleen maar de foutmelding en update de Hero af en toe.
Er was een bericht op twitter verschenen van HTC dat dit probleem bekend is en dat ze werken aan een fix.RunaR schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:25:
[...]
Voor Peep: even zoeken in dit topic en van af achteren gaan lezen. Er is zelfs vandaag nog over geschreven.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
Had ik al gedaan maar nog geen bevredigende oplossing gevonden (cache leegmaken etc zorgt er niet voor dat het probleem verdwijnt). Enige oplossing zou het downloaden van een andere twitterapp zijn, maar ben verder juist erg te spreken over Peep.RunaR schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:25:
[...]
Voor Peep: even zoeken in dit topic en van af achteren gaan lezen. Er is zelfs vandaag nog over geschreven.
tnx anyway
Samen gevat: Peep is stuk. Er wordt gewerkt aan een update. Die is er nog niet. Je hebt dus 2 mogelijke oplossingen:Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:47:
[...]
Had ik al gedaan maar nog geen bevredigende oplossing gevonden (cache leegmaken etc zorgt er niet voor dat het probleem verdwijnt). Enige oplossing zou het downloaden van een andere twitterapp zijn, maar ben verder juist erg te spreken over Peep.
tnx anyway
- Geen twitter gebruiken
- Geen Peep gebruiken, maar wat anders.
Verwijderd
Zal ik het verhaal dan maar in zijn geheel posten?! Wedden dat morgen wederom dezelfde vraag gesteld wordt....RunaR schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:29:
[...]
Samen gevat: Peep is stuk. Er wordt gewerkt aan een update. Die is er nog niet. Je hebt dus 2 mogelijke oplossingen:
- Geen twitter gebruiken
- Geen Peep gebruiken, maar wat anders.
“Twitter-applicatie HTC Peep tijdelijk onbruikbaar door Twitpocalypse”
HTC levert op de HTC Hero een eigen Twitter-applicatie mee. Handig, want je hoeft zelf niets meer te installeren als je toch even wilt twitteren. Maar dan moet het natuurlijk wél werken! En dat blijkt nu net het probleem: de Twitter-applicatie HTC Peep doet het niet meer. Het heeft te maken met het aantal Twitter-berichten en staat bekend als de Twitpocalypse: afgelopen juni deed zich al een soortgelijke situatie voor en nu is er opnieuw een probleem bij 4.294.967.295 Twitter-berichten.
Elk Twitter-berichtje krijgt een uniek ID. Het getal 4.294.967.295 is het hoogste getal dat in een niet-gesigneerde 32-bits integer kan worden bewaard. Als een Twitter-applicatie deze methode gebruikt om het Tweet-ID op te slaan, gaat de applicatie zich vreemd gedragen. Dat is precies wat er bij HTC Peep gebeurde: gebruikers zien bij het opstarten een foutmelding.
Heb je een HTC Hero met HTC Peep, dan zul je voortaan even een andere Twitter-applicatie moeten gebruiken om te twitteren. Het wachten is nu op HTC, om met een oplossing te komen
Verwijderd
Dank, Peep-verhaal was ik al tegengekomen, maar was benieuwd of dit ook te maken had met het niet uploaden van de weergegevens omdat ik dan dezelfde com.provider.htc-foutmelding krijg...maar ik wacht het rustig af..:)Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:53:
[...]
Zal ik het verhaal dan maar in zijn geheel posten?! Wedden dat morgen wederom dezelfde vraag gesteld wordt....![]()
“Twitter-applicatie HTC Peep tijdelijk onbruikbaar door Twitpocalypse”
HTC levert op de HTC Hero een eigen Twitter-applicatie mee. Handig, want je hoeft zelf niets meer te installeren als je toch even wilt twitteren. Maar dan moet het natuurlijk wél werken! En dat blijkt nu net het probleem: de Twitter-applicatie HTC Peep doet het niet meer. Het heeft te maken met het aantal Twitter-berichten en staat bekend als de Twitpocalypse: afgelopen juni deed zich al een soortgelijke situatie voor en nu is er opnieuw een probleem bij 4.294.967.295 Twitter-berichten.
Elk Twitter-berichtje krijgt een uniek ID. Het getal 4.294.967.295 is het hoogste getal dat in een niet-gesigneerde 32-bits integer kan worden bewaard. Als een Twitter-applicatie deze methode gebruikt om het Tweet-ID op te slaan, gaat de applicatie zich vreemd gedragen. Dat is precies wat er bij HTC Peep gebeurde: gebruikers zien bij het opstarten een foutmelding.
Heb je een HTC Hero met HTC Peep, dan zul je voortaan even een andere Twitter-applicatie moeten gebruiken om te twitteren. Het wachten is nu op HTC, om met een oplossing te komen
hallo,
heb sinds kort een htc hero ben er erg tevreden mee... maar had net ineens geen netwerk meer? had de melding dat k alleen nog maar noodoproepen kon plegen etc. na een herstart was t probleem weg..
hebben meer mensen dit wel is gehad??
heb sinds kort een htc hero ben er erg tevreden mee... maar had net ineens geen netwerk meer? had de melding dat k alleen nog maar noodoproepen kon plegen etc. na een herstart was t probleem weg..
top, bedankt!Sp!tF!re schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:25:
[...]
Het gaat erom of de Nokia CK7W Media ondersteuning heeft. Bijv. de Jabra SP200 (bluetooth carkit voor zonneklep) wordt als 'telefoontje' weergegeven in het bluetooth menu van de Hero (dit betekent dat hij enkel Audio ondersteunt, telefoongesprekken dus). De Supertooth One echter, ondersteunt ook Media en daardoor gaat de navigatie van mij hier ook overheen (geldt voor elk geluid eigenlijk), deze wordt in de Hero als een 'headset' weergeven.
Moet ik wel zeggen dat de Parrot MiniKit Slim niet goed werkt met Android op zich, de Galaxy, Hero, Magic, G1 kunnen hier allemaal geen Media versturen terwijl de Parrot zelf het wel ondersteunt. Windows Mobile pakt zonder problemen met dezelfde Parrot wel het geluid over de carkit.
Je kan dus even naar het Bluetooth menu gaan en kijken welk icoontje erbij staat, als het een telefoontje is gaat het sowieso niet werken. Als het een headset is, moet je even de instellingen wijzigen en een vinkje zetten bij Media. Dan moet het werken! Te testen met bijv. Youtube(Dat werkt bij mij dus wel).
bij mij toont ie dus inderdaad een telefoontje.. moet dus opzoek gaan naar een carkit die media wel ondersteund
en ik moet echt ingebouwde carkit hebben, wil geen losse dingen id auto of extra schermpjes.. vanavond maar eens zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door SYQ op 29-09-2009 15:52 ]
Verwijderd
Ja, dat heb ik 1 keer gehad. Dat de verbinding wegvalt, zonder die foutmelding, heb ik al vaker gehad.EiSpeed schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:33:
hallo,
Maar waar ik nu echt heeel erg ziek van wordt
Ik heb gelezen dat meer mensen hier problemen mee ondervinden...
Misschien komt dat omdat wifi uitgeschakeld wordt als je telefoon op standby staat? Als je hem dan weer uit de standby haalt moet die weer opnieuw verbinden e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:43:
[...]
Ja, dat heb ik 1 keer gehad. Dat de verbinding wegvalt, zonder die foutmelding, heb ik al vaker gehad.
Maar waar ik nu echt heeel erg ziek van wordtIs dat de Wi-Fi geen pagina's meer kan openen. Volgens mij komt dit van alle keren het meest voor wanneer ik hem uit stand by haal. Dit is erg frustrerend. Nu heb ik het wel gehad.
Ik heb gelezen dat meer mensen hier problemen mee ondervinden...
Kan je trouwens instellen onder Draadloze bedienings.. -> Wifi -> Menu -> Geavanceerd
Verwijderd
Hmm, dat heb ik net aangepast. Kende die optie niet eens. Kijken of het nu niet meer gebeurt! Dankje...
Weet iemand hoe ik de sms toon kan veranderen? Ik heb zelf via "Settings" -> "sound & display" -> "notification sound", het geluidje gewijzigd. Echter krijg ik nog steeds bij een sms die verschikkelijke T-mobile tetter toon.
Wat doe ik fout?
ik lees in dit forum veel over roaming en dingen voor internet instellen ofzo...
zelf heb ik nooit wat ingesteld voor internet? ik had meteen internet etc... maar als k kijk bij mijn kpn staat er geen verbruik al zou dat toch onbeperkt zijn
is dit gwn goed of moet k wel wat doen?
zelf heb ik nooit wat ingesteld voor internet? ik had meteen internet etc... maar als k kijk bij mijn kpn staat er geen verbruik al zou dat toch onbeperkt zijn
Verwijderd
Ik hoefde ook niks in te stellen. Hi, KPN dus. Waarschijnlijk is dat niet nodig. Ik kan wel mijn verbruik zien, maar dan met een programmaatje uit de Market. NetCounterEiSpeed schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:16:
ik lees in dit forum veel over roaming en dingen voor internet instellen ofzo...
Hoe snel werkt push mail ivm de gmail app bij jullie? hier duurt het toch oms wel 1-2 minuten. iig niet direct zoals je zou verwachten met pushmail.
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
1-2 minuten is toch snel zat?MeIsTwisted schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:51:
Hoe snel werkt push mail ivm de gmail app bij jullie? hier duurt het toch oms wel 1-2 minuten. iig niet direct zoals je zou verwachten met pushmail.
Ik heb gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Hi maakt gebruik van het KPN netwerk, waarom detecteert de Hero dit dan niet als roaming? Ik ben blij dat het niet zo is hoor, maar strict gezien is het wel roaming. Ik vind dat erg handig van de Hero, zo kan je beter onderscheid maken tussen Nederland en buitenland.
Maar is het dan nog wel echt pushmail? En wat is dan voordeliger voor je batterij? Push zou voordeliger moeten zijn, maar vraag het me nu dan toch af. Vandaar dus de vraagVerwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:08:
[...]
1-2 minuten is toch snel zat?Daarbij heb ik meegemaakt dat mn gmail open stond en ik toevallig een mail kreeg en dit eerder merkte op mn Hero. Maargoed t werkt prima iig.
Multimonitor is relax :P
http://www.allaboutphones...droid-20-Donut-lopen.html
Nou schijnt het dus dat Donut (2.0) gaat lopen op de Hero. Is het dan nog de moeite waard om te wachten op nieuwe toestellen? Gaat er zoveel veranderen kwa hardware?
Nou schijnt het dus dat Donut (2.0) gaat lopen op de Hero. Is het dan nog de moeite waard om te wachten op nieuwe toestellen? Gaat er zoveel veranderen kwa hardware?

Dit is een artikel van 21 mei.stijnos1991 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:37:
Ik denk het wel. Meer RAM, meer processorkracht, grotere schermen, betere resoluties, etc. De hardwarespecs van de huidige Android-telefoons zijn helemaal niet zo geweldig.stijnos1991 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:37:
Thx voor de reacties guys, ik ga nog eens aan de slag met het instellen van mijn mail en anders check in Touchdown of wacht ik op dat proggie dat er aan zit te komen.
Verder echt een heerlijk toestel.
Verder echt een heerlijk toestel.
Dat zijn volgens mij zeer verouderde T-Mobile settings die mogelijk nog werken omdat ze geen zin hadden om iedereen te migreren.Havocnl schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:42:
Mijn vermoeden kwam hier vandaan: http://www.androidworld.n...ingen-apn-5.html#post7113
Ik heb sinds vanochtend iets geks met mijn hero. Zowel mobiel internet als wifi werkt niet meer... Helemaal geen data verbinding dus. Uitzetten en aanzetten heeft geen zin. Hardreset heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd.
Ik draai de originele htc update rom.
Iemand een idee?
Ik draai de originele htc update rom.
Iemand een idee?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ow das raar, want die van mij doet het ook niet. Maar ook mijn wifi doet het niet meer. Heb jij dat ook?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ligt denk aan Vodafone ik heb zelfde probleem...
Verwijderd
Hier ligt Vodafone er ook uit. Ik was al bang dat het aan mijn Hero lag.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:06:
Mijn mobiele internet werkt niet sinds vannochtend. Storing bij Vodafone?
Ik heb overigens wel gewoon WiFi.
Verwijderd
Update! Er staat nu wel weer '3G' in het scherm, maar er komt geen data door.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:20:
[...]
Hier ligt Vodafone er ook uit. Ik was al bang dat het aan mijn Hero lag.
Ik heb overigens wel gewoon WiFi.
Hebben jullie dat ook?
Er is een landelijke Vodafone storing hè, niets mis met de toestellen dus
[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 30-09-2009 09:36 ]
Nickname does not reflect reality
Ah dat was het dus. Toen ik vannacht rond 1 uur naar bed ging hield het er ineens mee op. Hij bleef afwisselend 3G en H aangeven, net of hij steeds beide netwerken bleef proberen. Maargoed, zo lang ligt het er dus al uit.
[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 30-09-2009 13:45 ]
Niet als er storing is bij de provider op gebied van 3G netwerk..Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:58:
Die van mij geeft overigens altijd afwisselend H & 3G weer.
Dat hoort toch?
Bij mij heeft hij de hele ochtend geen 3G/H aangegeven.. ongeveer 5 minuten geleden pas weer.. maar nog geen internet of mail
Verwijderd
3G & H geeft hij toch weer omdat hij dan verbindt via HSDPA wat een 3G verbinding is?
Overigens geeft hij bij mij momenteel weer even helemaal niets weer.
Is het bij jullie ook zo dat het "H" (3G) tekentje niet te voorschijn komt als je mobiel internet heb uitgeschakelt?.
Op mijn k800i switchte het toestel altijd over op 3G waarneer dat binnen bereik was.
Dit zag je aan het 3g logotje bovenin het scherm.
Op mijn Hero zie ik dat alleen waarneer ik mobiel internet inschakel.
Edit:
Ik heb als provider telfort (KPN)
Op mijn k800i switchte het toestel altijd over op 3G waarneer dat binnen bereik was.
Dit zag je aan het 3g logotje bovenin het scherm.
Op mijn Hero zie ik dat alleen waarneer ik mobiel internet inschakel.
Edit:
Ik heb als provider telfort (KPN)
[ Voor 6% gewijzigd door WouTer14 op 30-09-2009 10:32 ]
Hij geeft 3G of H aan als je in een 3G netwerk bevindt.. H is in principe 3,5G wat inhoudt dat dit een geupgrade UMTS verbinding is. Bij mij geeft hij een 3G of H tekentje weer met een pijltje naar boven. Ik denk dat hij probeert verbinding te maken (uploaden) maar niks binnen krijgt (downloaden)Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:24:
3G & H geeft hij toch weer omdat hij dan verbindt via HSDPA wat een 3G verbinding is?
We wachten rustig af.. mij telefoon begint wel te trillen als er netwerk is..
Mijn telefoon heeft vrijwel altijd een H verbinding en op gebieden met minder bereik een G verbinding. Het is bij mij niet zo dat ie de hele tijd switcht of dat ie alleen H pakt als ik ga internetten. Ik woon in limburg en heb een vrij nieuwe T-Mobile sim.
[ Voor 13% gewijzigd door Deem op 30-09-2009 10:45 ]
Hij blijft af en toe dit soort rare storingen geven. Ook dat hij ineens reboot, of dat het scherm niet wil dimmen als hij gelocked is. Zometeen maar eens langs de primafoon. Eigenlijk was hij al defect toen ik hem kreeg, want de problemen zijn de hele tijd al. Zou ik dan een nieuw toestel kunnen eisen ipv een reparatie?Jo-hannes schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:42:
[...]
Ik heb hem al 20 keer opnieuw opgestart, batterij eruit gehaald, gereset, firmware er opnieuw opgezet, en ik weet niet goed wat ik nu nog kan proberen.
Ik heb hem sinds gisteren, toen werkte hij goed, maar savonds begon hij opeens iemand te bellen als de trackball naar rechts ging, dat was vandaag weer over maar nu heb ik ineens dit, net alsof de zoekknop blijft hangen, en heb soms ook dat hij ineens mensen gaat bellen terwijl ik niets doe.
Verwijderd
Wel raar trouwens dat Telfort Hero zelf levert, maar het roaming probleem met de HTC in het algemeen en de Hero opzich, niet kan oplossen.
Goede Info! ( ik ga ook een abbo bij T-Mobile nemen)Deem schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:45:
Mijn telefoon heeft vrijwel altijd een H verbinding en op gebieden met minder bereik een G verbinding. Het is bij mij niet zo dat ie de hele tijd switcht of dat ie alleen H pakt als ik ga internetten. Ik woon in limburg en heb een vrij nieuwe T-Mobile sim.
Waar kun je instellen dat hij ook gewoon 3g/H pakt naast GSM ?
@ Jo-hannes oke dan begreep ik het verkeerd
[ Voor 22% gewijzigd door WouTer14 op 30-09-2009 11:17 ]
WouTer14 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:58:
[...]
Goede Info! ( ik ga ook een abbo bij T-Mobile nemen)
Waar kun je instellen dat hij ook gewoon 3g/H pakt naast GSM ?
@ Jo-hannes ik heb de HTC Los gekocht en gebruik tijdelijk een predpaid kaartje die ik al had
Maar inderdaad ik heb ook het Roaming tekentje
offtopic:
ik denk dat je @iemand anders bedoeld
ik denk dat je @iemand anders bedoeld
mmm, vreemde zaak...
Kreeg exchange niet aan de gang vanwege het certificaat (zoals zo velen)
Heb toen de testversie van touchdown geinstalleerd, deze werkt.
roadsync geinstalleerd, maar nog niet ingesteld.
Probeerde vandaag exchange nog eens in te stellen via HTC mail, en het werkt!
las al eerder van iemand die na het gebruiken van roadsync HTC mail aan de gang had gekregen.
Meer mensen deze ervaring? zou een work-around kunnen zijn....
Kreeg exchange niet aan de gang vanwege het certificaat (zoals zo velen)
Heb toen de testversie van touchdown geinstalleerd, deze werkt.
roadsync geinstalleerd, maar nog niet ingesteld.
Probeerde vandaag exchange nog eens in te stellen via HTC mail, en het werkt!
las al eerder van iemand die na het gebruiken van roadsync HTC mail aan de gang had gekregen.
Meer mensen deze ervaring? zou een work-around kunnen zijn....
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb een vraag waar ik tot nu toe geen antwoord op heb kunnen vinden.
voordat ik mijn Hero had gebruikte ik een iPhone. Ik vond het altijd heerlijk om via de app iTunes stukjes van liedjes te kunnen beluisteren en deze daarna te kopen.
Vooralsnog heb ik een dergelijke app niet voor android kunnen vinden. Waar kopen jullie je muziek via je android mobieltje?
Ik heb een vraag waar ik tot nu toe geen antwoord op heb kunnen vinden.
voordat ik mijn Hero had gebruikte ik een iPhone. Ik vond het altijd heerlijk om via de app iTunes stukjes van liedjes te kunnen beluisteren en deze daarna te kopen.
Vooralsnog heb ik een dergelijke app niet voor android kunnen vinden. Waar kopen jullie je muziek via je android mobieltje?
Weet niet of er echt antwoord op gevonden was, maar post hierbij toch de oplossing (kom ik net zelf ook achter) : Sta met je vinger op de groene lijn en trek die naar buiten of binnen voor de juiste achtergrond maat( lxb =640x480 )
Self reflection is the school of wisdom
Verwijderd
Ik heb hem net binnen en aangesloten, meteen maar even een fw update gedaan en nu krijg ik de HTC Sync niet meer aan de gang, iemand hier ook ervaring mee??
Ik wil graag mijn lotus notes agenda afspraken ook op de Hero krijgen. Op dit moment gebruik ik nog een Windows mobile smartphone en met IBMsync synchroniseer de agenda afspraken tussen mijn PC en telefoon.
Iemand suggesties hoe ik dit met de Hero kan gaan realiseren
Iemand suggesties hoe ik dit met de Hero kan gaan realiseren
Ik heb iets vreemds ontdekt. Als ik een MMS ontvang van iemand kan ik hem gewoon openen en werkt het, krijg ik echter een MMS van iemand die verstuurd wordt met een HTC Hero dan kan ik hem niet openen en geeft hij een error dat het niet te downoaden is. Komt er dus op neer dat een Hero niet naar een Hero kan mms-en Meer mensen hier ervaring mee?
Ik heb me toch iets raars meegemaakt met m'n Hero.
Gisteren was me toetsel helemaal leeg en is daardoor uitgevallen. Toen ik thuis was telefoon aan de lader en aangezet. Ik heb toen geprobeerd me vriendin te bellen via het applicatie menu en toen contacts. Toen ik echter op call drukte gebeurde er niets. Nogmaals geprobeerd, weer niets
Uiteindelijk op Phone gedrukt en via daar de contactpersoon gebeld.
Wordt ik vanmorgen wakker, heb ik een mail van mijn vriendin. Waarom ik haar vannacht 2 keer heb gebeld.
Dus ik zeg: huh
ik heb niet gebeld.
Ik de call history nakijken: blijkt dat de telefoon om 23:45 als nog 2 keer mijn vriendin heeft gebeld zonder dat ik ook maar iets heb gedaan (ik lag inmiddels al lang te slapen, toestel lag netjes aan de lader op het bureau).
Die 2 keer dat er gebeld is, zal waarschijnlijk mijn 2 pogingen zijn geweest via het contacts menu. Waarom het toestel alsnog zo'n 2 uur later me vriendin belt... ik heb geen idee en ik snap er niks van
Gisteren was me toetsel helemaal leeg en is daardoor uitgevallen. Toen ik thuis was telefoon aan de lader en aangezet. Ik heb toen geprobeerd me vriendin te bellen via het applicatie menu en toen contacts. Toen ik echter op call drukte gebeurde er niets. Nogmaals geprobeerd, weer niets
Wordt ik vanmorgen wakker, heb ik een mail van mijn vriendin. Waarom ik haar vannacht 2 keer heb gebeld.
Dus ik zeg: huh

Ik de call history nakijken: blijkt dat de telefoon om 23:45 als nog 2 keer mijn vriendin heeft gebeld zonder dat ik ook maar iets heb gedaan (ik lag inmiddels al lang te slapen, toestel lag netjes aan de lader op het bureau).
Die 2 keer dat er gebeld is, zal waarschijnlijk mijn 2 pogingen zijn geweest via het contacts menu. Waarom het toestel alsnog zo'n 2 uur later me vriendin belt... ik heb geen idee en ik snap er niks van

Klinkt als een extreem geval van een zeer lange operatie die je bel-actie blokkeerde. Vergelijkbaar met dat als je je PC net opstart en meteen op een icoontje klikt zodra je je desktop ziet dat het ook even duurt voordat de boel start: het opstarten moet eerst afgemaakt worden voordat je klik uberhaupt wordt uitgevoerd. Blijkbaar kwam je directe klik wel in die queue en via het phone menu niet.Flappie schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:08:
Ik heb me toch iets raars meegemaakt met m'n Hero.
Dus ik zeg: huhik heb niet gebeld.
Ook vaag: ik had eerder in dit topic beschreven dat mijn Hero vaak:
- Het netwerk kwijt is en dan met geen mogelijkheid meer wil connecten ("your SIM is not authorized etc.")
- Denkt dat er uberhaupt geen SIM-kaart in zit.
Gisteren teruggegaan naar de winkel:
"Oh, u heeft een hele oude Orange SIM-kaart, die werken vaak niet met die splinternieuwe telefoons."
Dus vandaag maar even een nieuwe SIM halen bij de T-Mobile shop (dat kan blijkbaar, hoorde ik via de klantenservice).
Iemand enig idee of dit een kans van slagen heeft?
- Het netwerk kwijt is en dan met geen mogelijkheid meer wil connecten ("your SIM is not authorized etc.")
"Oh, u heeft een hele oude Orange SIM-kaart, die werken vaak niet met die splinternieuwe telefoons."
Dus vandaag maar even een nieuwe SIM halen bij de T-Mobile shop (dat kan blijkbaar, hoorde ik via de klantenservice).
Verwijderd
hoe kan je eigenlijk alle contacten van je sim naar je telefoon zetten? staat in het boekje iets van een knop indrukken, maar als ik dit doe kom ik de functie niet eens tegen. moet toch iets heel simpels zijn??
@degged: In contacten op de menu knop drukken en dan kiezen voor "importeren".
Ik heb zelf een probleem met de standaard alarm klok in de hero. Die geeft geen geluid. Er is een normale ringtone geselecteerd, en ik heb met de volumeknop gecheckt of het geluid niet uit stond, maar het werkt nog steeds niet. Als ik Klaxon oid gebruik werkt het geluid wel. Weten jullie wat de oorzaak kan zijn? (ik heb al geprobeerd de hero opnieuw op te starten)
Ik heb zelf een probleem met de standaard alarm klok in de hero. Die geeft geen geluid. Er is een normale ringtone geselecteerd, en ik heb met de volumeknop gecheckt of het geluid niet uit stond, maar het werkt nog steeds niet. Als ik Klaxon oid gebruik werkt het geluid wel. Weten jullie wat de oorzaak kan zijn? (ik heb al geprobeerd de hero opnieuw op te starten)
Hier heb ik ook wel eens last van. Dan kan die geen netwerk vinden en geeft ie een lijstje met netwerken die wel beschikbaar zijn. Daar staat mijn provider dan gewoon tussen en als ik die selecteer dan krijg ik ook de melding dat ik niet toegang heb tot het netwerk. Als ik de telefoon een reboot geef werkt het gewoon. Ik heb T-mobile en mijn simkaart is net een jaar oud.JeroenB schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 07:47:
Verwijderd
Nou, dus geprobeerd maar geen enkel effect. De Wi-Fi blijft 'uitvallen'. Niet constant maar toch wel een aantal keer per dag en dat vind ik gewoon irritant. Hij zegt verbinding te hebben maar hij kan niks opnenen...Sh4wn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:53:
[...]
Misschien komt dat omdat wifi uitgeschakeld wordt als je telefoon op standby staat? Als je hem dan weer uit de standby haalt moet die weer opnieuw verbinden e.d.
Kan je trouwens instellen onder Draadloze bedienings.. -> Wifi -> Menu -> Geavanceerd
Meer van jullie hebben hier problemen mee toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 10:27 ]
Heb/Had ik ook last van. Een vast IP adres was voor mij een oplossing, en dan gebeurt het nog af en toe dat hij niet wil connecten. Ik heb WPA en WPA2 geselcteerd en naar zeggen als je er één toekent zou dat ook minder problemen moeten geven, heb het alleen nog (steeds) niet geprobeerd.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:26:
[...]
Nou, dus geprobeerd maar geen enkel effect. De Wi-Fi blijft 'uitvallen'. Niet constant maar toch wel een aantal keer per dag en dat vind ik gewoon irritant. Hij zegt verbinding te hebben maar hij kan niks opnenen...
Meer van jullie hebben hier problemen mee toch?
Verwijderd
Is blijkbaar een probleem dat reeds lang in android zit en dus niet enkel de hero.bartos88 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:22:
@degged: In contacten op de menu knop drukken en dan kiezen voor "importeren".
Dacht dat het probleem zich enkel voordoet wanneer je een alarm insteld voor meerdere dagen.
Is dus een gekend probleem.
Heb bij mij het enkel getest met 1 daags alarm en werkte prima.
Verwijderd
Bij mij werkt het alarm altijd. Voordat ik ga slapen check ik even het geluid van de wekker zelf. Op een 1 of ander manier staat dit geluid ineens uit, terwijl je hem de dag ervoor nog hebt aangezet.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:12:
[...]
Is blijkbaar een probleem dat reeds lang in android zit en dus niet enkel de hero.
Dacht dat het probleem zich enkel voordoet wanneer je een alarm insteld voor meerdere dagen.
Is dus een gekend probleem.
Heb bij mij het enkel getest met 1 daags alarm en werkte prima.
Maar wanneer je dat doet dan gaat de wekker altijd af, op hoeveel dagen je hem ook zet.
Iedere instelling van het alarm is onafhankelijk van elkaar.. dus heb je een tijdstip ingesteld op alarm1 met half 10 en een deuntje met trillen dan hoeft dat niet bij alarm2 te zijn dat hetzelfde deuntje afgaat..Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:10:
[...]
Bij mij werkt het alarm altijd. Voordat ik ga slapen check ik even het geluid van de wekker zelf. Op een 1 of ander manier staat dit geluid ineens uit, terwijl je hem de dag ervoor nog hebt aangezet.
Maar wanneer je dat doet dan gaat de wekker altijd af, op hoeveel dagen je hem ook zet.
Misschien moet je 'sound manager' even installeren. Die geeft een overzicht van de 5 (!) onafhankelijk instelbare volumes, waaronder 1 van het alarm.
Hey mensen,
Ik heb sinds gisteren mijn T-mobile G2 ontvangen. Bijna alles werkt keurig maar omdat mijn g3 nog niet geactiveerd is zou ik graag op het draadloos internet bij mij thuis willen. M'n telefoon vind allerlei draadloze verbindingen, maar niet die van mij thuis! Terwijl mijn laptop en die van mijn huisgenoten er gewoon mee verbonden zijn.
Ik heb al een paar keer naast de router gestaan en dan naar verbindingen gezocht en ook heb ik de SSID van het netwerk toegevoegd, maar zelfs dan kan ik niet verbinden.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Nvm. Ik had mijn sitecom router ingesteld op 2.4GHz B+G+N, nu heb ik hem veranderd in 2.4GHz G en hij werkt prima!
Ik heb sinds gisteren mijn T-mobile G2 ontvangen. Bijna alles werkt keurig maar omdat mijn g3 nog niet geactiveerd is zou ik graag op het draadloos internet bij mij thuis willen. M'n telefoon vind allerlei draadloze verbindingen, maar niet die van mij thuis! Terwijl mijn laptop en die van mijn huisgenoten er gewoon mee verbonden zijn.
Ik heb al een paar keer naast de router gestaan en dan naar verbindingen gezocht en ook heb ik de SSID van het netwerk toegevoegd, maar zelfs dan kan ik niet verbinden.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Nvm. Ik had mijn sitecom router ingesteld op 2.4GHz B+G+N, nu heb ik hem veranderd in 2.4GHz G en hij werkt prima!
[ Voor 9% gewijzigd door Rjn87 op 01-10-2009 16:16 . Reden: zelf oplossing gevonden ]
Zo, opgestuurd...Jo-hannes schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:51:
[...]
Hij blijft af en toe dit soort rare storingen geven. Ook dat hij ineens reboot, of dat het scherm niet wil dimmen als hij gelocked is. Zometeen maar eens langs de primafoon. Eigenlijk was hij al defect toen ik hem kreeg, want de problemen zijn de hele tijd al. Zou ik dan een nieuw toestel kunnen eisen ipv een reparatie?

Volgens het miepje van de klantenservice was het geen optie om een nieuwe te krijgen, maar moest hij gewoon gerepareerd worden. Wel naar trouwens om hem gelijk al een paar weken te missen
De nieuwe SIM zit er pas een paar uur in maar voorlopig werkt alles zonder problemen. Dus hopen dat het daar aan lag. Misschien kun je eens een nieuwe SIM proberen ook? Volgens de klantenservice kan je eens per twee jaar ofzo gratis een nieuwe SIM krijgen.Deem schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:25:
Hier heb ik ook wel eens last van. Dan kan die geen netwerk vinden en geeft ie een lijstje met netwerken die wel beschikbaar zijn. Daar staat mijn provider dan gewoon tussen en als ik die selecteer dan krijg ik ook de melding dat ik niet toegang heb tot het netwerk. Als ik de telefoon een reboot geef werkt het gewoon. Ik heb T-mobile en mijn simkaart is net een jaar oud.
Helaas, de middag was nog niet voorbij of de problemen waren terug! Mooi onzinverhaal dus van de winkel in kwestie
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenB op 01-10-2009 19:12 ]
Verwijderd
Heb eventjes de googlepagina opgezocht waar dit probleem sinds 2008 wordt vermeld.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:10:
[...]
Bij mij werkt het alarm altijd. Voordat ik ga slapen check ik even het geluid van de wekker zelf. Op een 1 of ander manier staat dit geluid ineens uit, terwijl je hem de dag ervoor nog hebt aangezet.
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=1109
Verwijderd
Net me bruine Hero laten vallen en er zit verdo**e een klein deukje in. De lak is er ook vanaf, je ziet nu een lelijk zilver putje zitten.
Hier baal ik enorm van. Hoe zou ik dat zilveren plekje weg kunnen werken? Iemand ideeën?
Hier baal ik enorm van. Hoe zou ik dat zilveren plekje weg kunnen werken? Iemand ideeën?
Verwijderd
Waar zit het putje, hoe groot ...... ? op alu frame ga je moeilijk weg krijgen. Op de plastic behuizing zou je eventueel met een drupje verf ( zo goed mogelijk de kleur benaderen) het zilveren putje kunnen maskeren.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:52:
Net me bruine Hero laten vallen en er zit verdo**e een klein deukje in. De lak is er ook vanaf, je ziet nu een lelijk zilver putje zitten.
Of je koopt een nieuwe behuizing, je kan ze al vinden op het internet.
Verwijderd
Ja, die zit inderdaad op het aluminium, links boven de speaker, op de rand zeg maar.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:13:
[...]
Waar zit het putje, hoe groot ...... ? op alu frame ga je moeilijk weg krijgen. Op de plastic behuizing zou je eventueel met een drupje verf ( zo goed mogelijk de kleur benaderen) het zilveren putje kunnen maskeren.
Of je koopt een nieuwe behuizing, je kan ze al vinden op het internet.
Waar heb je de cover zeg maar gevonden dan? Ben ze nog niet tegengekomen,
Verwijderd
Weet niet of er al andere sites zijn zoals cnn.cn , maar bij deze kan je hem kopen. Wreed duur en per paar.!Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:26:
[...]
Ja, die zit inderdaad op het aluminium, links boven de speaker, op de rand zeg maar.
http://www.globaldirectparts.com/HTC-HERO-Housing-p/htc732830.htm
http://www.globaldirectpa...O-Housing-p/htc732830.htm bijvoorbeeld. Of eBay, staat ook wel redelijk wat op. http://cgi.ebay.com/GENIN...298d&_trksid=p3286.c0.m14 bijvoorbeeld. Wel cool, ook roze.Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:26:
[...]
Ja, die zit inderdaad op het aluminium, links boven de speaker, op de rand zeg maar.
[ Voor 20% gewijzigd door Beekforel op 01-10-2009 16:43 ]
Zou zoiets makkelijk te verwisselen zijn? Ik heb een HTC Hero gewonnen, maar mocht de kleur helaas niet kiezen en kreeg dus de witte variant.. inmiddels is hij al een keer op de grond gebutst en zitten er beschadigingen op de behuizing (gelukkig niet ernstig veel en niet zo zichtbaar)Beekforel schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:42:
[...]
http://www.globaldirectpa...O-Housing-p/htc732830.htm bijvoorbeeld. Of eBay, staat ook wel redelijk wat op. http://cgi.ebay.com/GENIN...298d&_trksid=p3286.c0.m14 bijvoorbeeld. Wel cool, ook roze.
Als het makkelijk te verwisselen is overweeg ik wel een make-over voor mijn HTC Hero.. Voor een kleine 30 euro valt het nog te overwegen..
Goed om te zien. Heb laatst mijn Hero helaas ook laten vallen net op een randje, waardoor er dus inderdaad een deukje in het aluminium zit. Best te overwegen om over een jaar een nieuwe behuizing te doen. Ben altijd alleen een beetje huiverig voor de kwaliteit plus het verwisselen...Beekforel schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:42:
[...]
http://www.globaldirectpa...O-Housing-p/htc732830.htm bijvoorbeeld. Of eBay, staat ook wel redelijk wat op. http://cgi.ebay.com/GENIN...298d&_trksid=p3286.c0.m14 bijvoorbeeld. Wel cool, ook roze.
Kan beter hier besproken worden: Accessoires voor de HTC Hero
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Veel kans, je hebt waarschijnlijk nog een SIM en geen USIM. Nieuwe variant met meer ondersteuning erin, voor onder andere UMTS/HSDPA.JeroenB schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 07:47:
Heb ik preventief gedaan met mijn 6 jaar oude T-mobile sim voordat ik dit toestel ging halen.
Wèh zedde gij??
Helaas, de problemen zijn terug met een splinternieuwe T-Mobile SIM (vanmiddag opgehaald). Inmiddels heb ik "unamused" gereageerd richting de shop (want die hebben me gewoon het bos ingestuurd, waarschijnlijk denken ze: "als hij nou gewoon ff iets probeert dat 1% kans van slagen heeft, dan zijn wij weer ff van'em af").Havocnl schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:22:
Veel kans, je hebt waarschijnlijk nog een SIM en geen USIM. Nieuwe variant met meer ondersteuning erin, voor onder andere UMTS/HSDPA.
Heb ik preventief gedaan met mijn 6 jaar oude T-mobile sim voordat ik dit toestel ging halen.
ik heb sinds de update een probleem met mms.
Zodra ik er 1 ontvang en ik wil hem openen krijg ik de melding:
De toepassing Berichten (com.android.mms) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Dit krijg ik elke keer weer, heb al een hard reset gedaan maar dat mocht niet helpen.
Heeft iemand dit probleem ook gehad (en opgelost?)
Denk niet dat het er toe doet maar mijn provider is vodafone.
Zodra ik er 1 ontvang en ik wil hem openen krijg ik de melding:
De toepassing Berichten (com.android.mms) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Dit krijg ik elke keer weer, heb al een hard reset gedaan maar dat mocht niet helpen.
Heeft iemand dit probleem ook gehad (en opgelost?)
Denk niet dat het er toe doet maar mijn provider is vodafone.
problemen met het syncen van de hero met de HTC sync. Las hier dat je dan beter een harde reset kan doen.
was balen omdat er al heel veel ingesteld was maar goed. Harde reset gedaan en het werkt nog steeds niet.
Waar ligt dit aan?
was balen omdat er al heel veel ingesteld was maar goed. Harde reset gedaan en het werkt nog steeds niet.
Waar ligt dit aan?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Wat voor soort problemen heb je dan ?dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:28:
problemen met het syncen van de hero met de HTC sync. Las hier dat je dan beter een harde reset kan doen.
Waar ligt dit aan?
yep idd sry niet duidelijk.
Ik kan gewoon niet connecten. Hij ziet de hero niet.
Ik heb nu al verscheidene keren htc sync verwijderd. pc opnieuw opgestart en nog steeds ziet hij de htc niet.
Op de hero geeft hijwel htc sync aan.
Wat me nu opvalt is dat hij de HTC ook niet meer ziet als een externe hdd. Ik dacht dat ik dat vroeger wel had maar heb em nog maar net dus ik kan me vergissen. Ik hebeven gekeken en hij ziet wel een externe hdd maar als ik erop klik moet ik er eern schijf of ander medium insteken (net als bij lege cdrom lezer)
edit:
ok hij doet het nu: linksboven bij hero moest ik het htc sync icoontje naar beneden trekken en daarna kon ik de telefoon opdracht geven te gaan syncen. raar dat dit niet kan vanuit het htc sync programma.
Probleem met de schijf blijft bestaan.
Ik heb nu al verscheidene keren htc sync verwijderd. pc opnieuw opgestart en nog steeds ziet hij de htc niet.
Wat me nu opvalt is dat hij de HTC ook niet meer ziet als een externe hdd. Ik dacht dat ik dat vroeger wel had maar heb em nog maar net dus ik kan me vergissen. Ik hebeven gekeken en hij ziet wel een externe hdd maar als ik erop klik moet ik er eern schijf of ander medium insteken (net als bij lege cdrom lezer)
edit:
ok hij doet het nu: linksboven bij hero moest ik het htc sync icoontje naar beneden trekken en daarna kon ik de telefoon opdracht geven te gaan syncen. raar dat dit niet kan vanuit het htc sync programma.
[ Voor 39% gewijzigd door dread op 02-10-2009 11:51 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Ik heb hier ook last van, kan iemand helpen? tips?Reb87 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:42:
Weet iemand hoe ik de sms toon kan veranderen? Ik heb zelf via "Settings" -> "sound & display" -> "notification sound", het geluidje gewijzigd. Echter krijg ik nog steeds bij een sms die verschikkelijke T-mobile tetter toon.Wat doe ik fout?
Open berichten -> Menuknop -> Instellingen -> Geluid selecteren. Dat al geprobeert?SASKIN schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
Ik heb hier ook last van, kan iemand helpen? tips?
Verwijderd
Nog niet duidelijk genoegdread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:41:
yep idd sry niet duidelijk.
edit:
Hangt blijkbaar soms ook nog af welk service pack in xp je hebt draaien.
Meestal is het een driver probleem en dus zal je de juiste driver moeten instaleren.
Er zijn al links en oplossingen voorbij gekomen hier dacht ik hoe je de juiste driver kan instaleren.
Anders eventjes google raadplegen, er zijn er genoeg met dit probleem.
Top! heb het geprobeert en werkt! Thanks man!Deem schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:50:
[...]
Open berichten -> Menuknop -> Instellingen -> Geluid selecteren. Dat al geprobeert?
ik snap niet welke geluiden ik dan verander bij "instellingen" endan meldingen
Ik heb nog een vraagje, je kan ergens in de menu "meldings flits" aan of uitzetten. Waar is dat voor?
Ik heb alles uitgevinkt, maar nog krijg ik alle meldingen in mijn scherm te zien.... ?
Dat is puur voor de Trackball die oplicht.... ben ik achtergekomen...SASKIN schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:13:
[...]
Top! heb het geprobeert en werkt! Thanks man!
ik snap niet welke geluiden ik dan verander bij "instellingen" endan meldingen
Ik heb nog een vraagje, je kan ergens in de menu "meldings flits" aan of uitzetten. Waar is dat voor?
Ik heb alles uitgevinkt, maar nog krijg ik alle meldingen in mijn scherm te zien.... ?
Verwijderd
Wat ik zo heeel af en toe heb, is dat wanneer ik de telefoon uit slaapstand haal, het scherm, de brightness zeg maar, ineens heel laag staat. Wanneer ik hem in slaapstand zet en weer ontwaak is het daarna weer weg.
Meer mensen dit opgevallen? Het is me nu een aantal keer gebeurt maar echt af en toe...
Meer mensen dit opgevallen? Het is me nu een aantal keer gebeurt maar echt af en toe...
Er zit een sensor links van de luidspreker en ziet er uit als een ledje. Deze meet hoeveel omgevingslicht er is en pas de brightness daarop aan. Waarschijnlijk zag je dat. Als je je vinger erop houd zie je dat ie donkerder word bv.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:54:
Wat ik zo heeel af en toe heb, is dat wanneer ik de telefoon uit slaapstand haal, het scherm, de brightness zeg maar, ineens heel laag staat. Wanneer ik hem in slaapstand zet en weer ontwaak is het daarna weer weg.
is de widget mensen dezelfde als de widget personen?
Waar zie jij die widget 'mensen' staan? ik heb alleen de widget 'personen'dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:13:
is de widget mensen dezelfde als de widget personen?
Die staat in de nederlandse handleidingDeem schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:16:
[...]
Waar zie jij die widget 'mensen' staan? ik heb alleen de widget 'personen'
Is er een gemakkelijke manier om je contacts eens te ruimen. Heb hier meer dan 100 contacts staan met namen die ik wil aanpassen anderen verwijderen. Als ik dat allemaal met dat kleine schermpje en toetsenbordje moet doen?? Kan dat niet via een applicatie op de pc?
[ Voor 27% gewijzigd door dread op 02-10-2009 13:31 ]
Als je je contacten syct met gmail kan je de gewoon veranderen door met een pc in te loggen op je Gmail account en daar je contacten te managen. Nadat je dat gedaan hebt syc je je telefoon weer en zijn alle contacten zo zoals je het wilde hebben.dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:27:
[...]
Die staat in de nederlandse handleidingvolgens mij zijn ze ook dezelfde.
Is er een gemakkelijke manier om je contacts eens te ruimen. Heb hier meer dan 100 contacts staan met namen die ik wil aanpassen anderen verwijderen. Als ik dat allemaal met dat kleine schermpje en toetsenbordje moet doen?? Kan dat niet via een applicatie op de pc?
super man dat klinkt super. ga ik thuis even uitproberen
hoe moet je bestanden overzetten naar je hero? foto's bijv?
Staat niet in de handleiding?
gewoon op pc aansluiten werkt niet
[ Voor 54% gewijzigd door dread op 02-10-2009 14:11 ]
Iemand hier een andere headset geprobeerd?
Vind de headset en het geluid wat eruit komt echt bagger!
Ben nu op zoek naar een goede voor muziek.
DaveD
Ik zou kijken voor een Bluetooth Headset als je veel belt. Voor muziek zou ik kijken voor goede muziek oordopjes. Dat hoeft niet duur te zijn. Sennheizer MX (400 of 500) serie bijvoorbeeld.DaveD1109 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:01:
Iemand hier een andere headset geprobeerd?
Je MicroSD in een kaartlezer stoppen en aan je computer hangen!dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:56:
super man dat klinkt super. ga ik thuis even uitproberen
hmm, dank je, heb geen kaartlezer...GG---77 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:16:
[...]
Je MicroSD in een kaartlezer stoppen en aan je computer hangen!
maar gewoon op het usb icoon linksboven klikken en slepen naar beneden werkt ook. WEl raar dar je eerst nog handelingen moet ondernemen en dat hij dat niet vanzelf doet.
hmm nu vindt hij weer die htc sync niet. man man wordt er moe van.
[ Voor 8% gewijzigd door dread op 02-10-2009 14:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie