HTC Hero [part four] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.740 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:18:
[...]

[...]hmm nu vindt hij weer die htc sync niet. man man wordt er moe van.
HTC-sync wordt op je telefoon na een periode als je m niet gebruikt of connected bent automatisch beëindigd. Na een herstart is die optie weer beschikbaar. Niet zo handig misschien, maar daar heeft Htc voor gekozen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wardtmar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-04-2023
Hoi, hebben jullie ook regelmatig last van "Sim-kaart geblokkeerd"? Vandaag heb ik 11 telefoontjes gemist omdat hij, terwijl de schermblokkering aan was, op deze stand is gesprongen. En dat is niet de eerste keer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

wardtmar schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:37:
Hoi, hebben jullie ook regelmatig last van "Sim-kaart geblokkeerd"? Vandaag heb ik 11 telefoontjes gemist omdat hij, terwijl de schermblokkering aan was, op deze stand is gesprongen. En dat is niet de eerste keer. :(
Ik heb het ook wel eens gehad, maar ben er niet achter gekomen of ik iets verkeerd had gedaan of dat de software de mist in was gegaan. Ik ben dit nu ook de laatste tijd in de gaten aan het houden.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Ik weet niet zeker of het hier thuishoort of in het Android Software & Discussie. Het kan een Hero specifieke issue zijn, vandaar maar hier.

Is er een andere/betere/überhaupt een) mogelijkheid om de 'bibliotheken' 'normaal' te verversen?
Als ik een MP3 of foto toevoeg op de sd-card (in dezelfde folder waar ze allemaal staan), krijg ik het zojuist toegevoegde file (mp3/jpg) niet te zien in respectievelijk de media/muziek speler als de 'albums'.
Pas na een reboot van het toestel staan ze wel in de lijst/overzicht. Vreemd en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 21:03
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:01:
[...]

Heb eventjes de googlepagina opgezocht waar dit probleem sinds 2008 wordt vermeld.

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=1109
Toevallig heb ik daar gisteren net ook een melding op gezet. Het probleem zit hem in er o.a. in dat als je het belvolume een keer op stil hebt gezet dat hij het alarmgeluid ook op stil zet, bij het weer aanzetten van het belvolume blijft het alarm op stil staan.

Via de gratis 'AudioManager Console' widget is het mogelijk om het alarmgeluid apart in te stellen. Zodra je dat 1 keer hebt gedaan zal het alarmgeluid niet meer (fout) gekoppeld zijn aan het belvolume.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:37:
[...]

HTC-sync wordt op je telefoon na een periode als je m niet gebruikt of connected bent automatisch beëindigd. Na een herstart is die optie weer beschikbaar. Niet zo handig misschien, maar daar heeft Htc voor gekozen.
Via de gratis 'AutoSync OnOff' widget kan je, met 1 druk van de vinger, Sync op je Hero aan of uit zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door denheer op 02-10-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denheer schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:27:
[...]
[...]

Via de gratis 'AutoSync OnOff' widget kan je, met 1 druk van de vinger, Sync op je Hero aan of uit zetten.
Er zullen best prachtige apps zijn die dat doen, maar dat was volgens mij niet het punt waar het om ging. Punt was, dat de sync wordt beëindigd en dat je je toestel weer opnieuw moet opstarten wil je weer syncen. Dit ter kennisname opdat men niet denkt: "waarom doet sync het nu niet, en gisteren wel?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:21:
[...]

Er zullen best prachtige apps zijn die dat doen, maar dat was volgens mij niet het punt waar het om ging. Punt was, dat de sync wordt beëindigd en dat je je toestel weer opnieuw moet opstarten wil je weer syncen. Dit ter kennisname opdat men niet denkt: "waarom doet sync het nu niet, en gisteren wel?"
Volgens mij gaan er hier 2 dingen door elkaar. #1 is het syncen met google via 3g, iets wat vrijwel altijd goed is gegaan bij mij en, #2, sycen met de HTC tool waarvan de service stopt na een tijdje op de telefoon.
Nu gebruik ik die HTC sync tool nooit omdat ik dus met google via 3G sync. Dat werkt flawless. We hebben het hier dus over die andere sync methode met HTC sync, Daar is die plugin dus niet geschikt voor, die is voor optie 1, dus...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

Volgens mij gaan er hier 2 dingen door elkaar. #1 is het syncen met google via 3g, iets wat vrijwel altijd goed is gegaan bij mij en, #2, sycen met de HTC tool waarvan de service stopt na een tijdje op de telefoon.
Nu gebruik ik die HTC sync tool nooit omdat ik dus met google via 3G sync. Dat werkt flawless. We hebben het hier dus over die andere sync methode met HTC sync, Daar is die plugin dus niet geschikt voor, die is voor optie 1, dus...
Precies, en volgens mij ging het over #2.... 8)
dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:18:
[...]

hmm, dank je, heb geen kaartlezer...

maar gewoon op het usb icoon linksboven klikken en slepen naar beneden werkt ook. WEl raar dar je eerst nog handelingen moet ondernemen en dat hij dat niet vanzelf doet.

hmm nu vindt hij weer die htc sync niet. man man wordt er moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:21:
[...]

Mijn reactie was als een (tijdelijke) oplossing bedoeld. ;)

Als Sync op je Hero uit staat doordat HTC daarvoor een keuze heeft gemaakt dan kan je met deze oplossing, zonder dat je daarvoor je HTC Hero opnieuw op hoeft te starten, de Sync weer aan zetten.

Oorzaak + oplossing = :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denheer schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:05:
[...]

Mijn reactie was als een (tijdelijke) oplossing bedoeld. ;)

Als Sync op je Hero uit staat doordat HTC daarvoor een keuze heeft gemaakt dan kan je met deze oplossing, zonder dat je daarvoor je HTC Hero opnieuw op hoeft te starten, de Sync weer aan zetten.

Oorzaak + oplossing = :*)
Over welke sync hebben we het nu? Je toestel met de pc-syncen middels de usb-kabel? Of het syncen van je gmail op je toestel zonder de usb-kabel?

Ik heb het over het eerste [net zoals de oorspronkelijke poster],en jij volgens mij over het tweede.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag dus wat gekocht op android market. Nou blijven je credit card gegevens op je telefoon wat kei handig is! Maar vroeg me af of dit wel veilig is? Alleen de laatste cijfers zijn te zien dat is wel goed.

Wat nou als je telefoon gestolen wordt kan iedereen dan alles kopen? Vroeg me af of je je credit card gegevens kon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:09:
Wat nou als je telefoon gestolen wordt kan iedereen dan alles kopen?
Dan heb je een probleem _O-

Sorry, kon het niet laten.. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Humma Kavula op 02-10-2009 20:20 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dubbel probleem :P dan heb je geen hero meer :( en je credit card wordt verkracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

- offtopic -

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:45:
Haha, dubbel probleem :P dan heb je geen hero meer :( en je credit card wordt verkracht!
[/quote]
Idd, zolang hij of zij de telefoon aan heeft gevonden en aan laat staan, kan deze je creditcard misbruiken, op i-net ( google-account ) kan je uiteraard je gegevens wel wissen... ;)
( of je creditcard gelijk blokken.. 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door Humma Kavula op 02-10-2009 20:58 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

hoe kan je tekst plakken? Heb gevonden hoe je kan kopiëren in de browser maar als ik die gegevens dan in mijn agenda wil plakken werkt het niet. Nog niet gevonden hoe ik in andere apps kan plakken.

[ Voor 40% gewijzigd door dread op 02-10-2009 22:32 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-08-2020
Ik word compleet krankzinnig van de nieuwe firmware. Waarschijnlijk doe ik iets helemaal fout. Eerst probeerde ik te connecten via mijn vaste pc, wat uitliep op een ramp. Het is namelijk een 64 bits systeem en tot geen verrassing wordt dit niet ondersteund. Verschillende oplossingen geprobeerd die ik her en der gevonden heb, geen resultaat.

Dus toen heb ik uit frustratie maar mijn laptop gepakt (32 bits vista) en kreeg hetzelfde probleem. Eerst dat hij de adb usb driver miste, die vervolgens geïnstalleerd. Toen die error weg was begon hij wel met het update proces, maar na een halve minuut kreeg ik weer een mooie melding dat hij de drivers voor Android 1.0 niet had wat tot nog een crash leiden.

Alle hulp is op dit moment welkom (sorry voor de ongestructureerde post nogal pissig atm). Alvast super bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

net truphone geïnstalleerd. dat is een programa om internationale gesprekken te doen. Moet je downloaden via de market.

Werkt werkelijk subliem qua geluidskwaliteit.

voordeel:
goede geluidskwaliteit.
Je kan via wifi maar bij afwezigheid bel je lokaal een server van truphone die je dan weer doorstuurt naar het gebelde internationale nummer.
tarieven zijn super ivm telefoonproviders.

nadeel:
contacts is vrij moeilijk te gebruiken. Je kan er niet in zoeken en dus moet je de hele lijst doorscrollen. ERis wel een log en daar kan je snel eerder gebelde nummers terugbellen. Werkt voor mij omdat het voornamelijk familie is in het buitenland en die nummers zijn me bekend ;)

Samenvatting:

deze app betaalt gewoon de telefoon terug als je vaak internationaal belt ;)
Deem schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:38:
[...]

Als je je contacten syct met gmail kan je de gewoon veranderen door met een pc in te loggen op je Gmail account en daar je contacten te managen. Nadat je dat gedaan hebt syc je je telefoon weer en zijn alle contacten zo zoals je het wilde hebben.
hoe doe je dit? Heb er een tijdje naar gezocht maar niet gevonden. Wou mijn agenda en mijn contacten van gmail syncen met de hero.

[ Voor 36% gewijzigd door dread op 02-10-2009 22:46 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de htc een beetje goede phone?
Beetje lekker in sms, internet?
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:07:
Is de htc een beetje goede phone?
Beetje lekker in sms, internet?
Bvd
Lees reviews. Zoek op internet, dan kom je daar snel genoeg achter hoor! ;) Om te antwoorden: ja.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jlkiller schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:09:
[...]

Lees reviews. Zoek op internet, dan kom je daar snel genoeg achter hoor! ;) Om te antwoorden: ja.
Ja, ik vind het zelf best ook wel een mooie telefoon!
maar het probleem zit mij in of mijn vingers niet te dikzijn.
en mijn vader loopt een beetje te zeuren dat HTC's niet goed zijn.
Hierover kan ik zelf weining vinden.
Zijn HTC's slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:11:
[...]

Ja, ik vind het zelf best ook wel een mooie telefoon!
maar het probleem zit mij in of mijn vingers niet te dikzijn.
en mijn vader loopt een beetje te zeuren dat HTC's niet goed zijn.
Hierover kan ik zelf weining vinden.
Zijn HTC's slecht?
Nogmaals, lees reviews, en trek je conclusie.

Of je vingers niet te dik zijn kunnen wij eveneens niet bepalen. We hebben geen glazen bol. Oftewel, zelf even proberen.

Beetje meer zelfinitiatief graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:14:
[...]

Nogmaals, lees reviews, en trek je conclusie.

Of je vingers niet te dik zijn kunnen wij eveneens niet bepalen. We hebben geen glazen bol. Oftewel, zelf even proberen.

Beetje meer zelfinitiatief graag :)
Haha Ja sorry :$
Maar alsnog hebkan ik weinig vinden over HTC's van mindere kwaliteit
Ik moet namelijk mijn vader overhalen om toch de HTC Hero voor me te halen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je het niet kan vinden zoek je niet goed. Wat is er zo moeilijk om even een paar reviews er op na te slaan? Ze staan notabene netjes opgesomd in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:17:
Als je het niet kan vinden zoek je niet goed. Wat is er zo moeilijk om even een paar reviews er op na te slaan? Ze staan notabene netjes opgesomd in de topicstart.
Ik heb het over de kwaliteit van HTC Zelf.
dat staat dat in een review.
ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
wardtmar schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:37:
Komt dit niet simpelweg dat je geen bereik hebt, of vat ik het verkeerd op? Kun je helemaal niks meer of alleen niet meer bellen?
dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:05:
hoe kan je tekst plakken? Heb gevonden hoe je kan kopiëren in de browser maar als ik die gegevens dan in mijn agenda wil plakken werkt het niet. Nog niet gevonden hoe ik in andere apps kan plakken.
In het tekstvak drukken en inhouden al geprobeerd? Dan krijg je opties om te plakken etc.

Ik ben op 't moment dit bericht aan het typen op mijn geliefde Hero, maar nu vind ik de snelheid van het toetsenbord wat tegen vallen. Zelfs enkele keren dat een knop vastloopt dat ik niet de letter krijg maar het cijfer/teken, erg irritant!

[ Voor 41% gewijzigd door Edzeau op 03-10-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Kunnen jullie in NL standaard al de betaalde apps zien?
Wij in Belgie hebben dat niet.Of gebruiken jullie die ene App voor de betaalde apps ( was enkel voor rooted phones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 09:54:
Kunnen jullie in NL standaard al de betaalde apps zien?
Wij in Belgie hebben dat niet.Of gebruiken jullie die ene App voor de betaalde apps ( was enkel voor rooted phones)
als je in de Market bent kun je dmv Menu>instellingen de setting veranderen.
je kan kiezen uit alle apps, betaalde apps en gratis apps
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:18:
[...]

ofwel?
kwaliteit is van hoog niveau te noemen zonder tierelantijnen. dat zie je en dat voel je en OS en UI maken het helemaal af.
er spookt wel een "verhaal" dat er her en der wat ruimte tussen de afsluiting van het beeldscherm zit, maar daar heb ik tot op heden nog nooit iets van gezien.
maar dit soort zaken zijn bij aankoop te checken en dat moet je natuurlijk zoizo even doen. er kan altijd een fabricage fout aanwezig zijn en het zou niet de eerste keer zijn dan men een ingeruilde gadget gewoon weer doorverkoop.... |:(

ik zou me niet te druk maken om dikke vingers aangezien ik ook bijna elk woord verkeerd intyp en er uiteindelijk toch het goede woord staat dmv woord voorspelling O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
ja dat weet ik, maar heb nooit betaalde apps gezien op mijn Hero. Mijn G1 had dat wel omdat die rooted was en een App gebruikte om de betaalde apps te zien/kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren de Hero binnen en bevalt prima (voor zover ik het toestel tot nu toe heb kunnen testen. Ik zit echter wel met een probleempje..

Hiervoor had ik de touch diamond. Deze liet ik connecten met de exchangeserver op mn werk zodat ik altijd mail, contacten, etc up-to-date heb. Hiervoor ben ik wel verplicht een certificaat te installeren.. op de diamond werkte dit prima.. op de Hero krijg ik de melding dat het bestandsformaat (.cer) niet bekend is.. Iemand een idee hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
[...]

ofwel?
Dat staat niet zozeer in een review. Ik snap wel wat je vader bedoelt, die wil waarschijnlijk een Nokia voor je halen. Nokia's hebben in het algemeen een zeer goede reputatie, de meeste kunnen zich nog wel een Nokia 3310 herinneren die je van een meter hoog kon laten vallen. Wat dat betreft hebben HTC's een minder goede reputatie, die zijn in het algemeen wat kwetsbaarder, maar HTC maakt dan ook meer smartphones. Of de kwaliteit van HTC's nu echt minder is dan van andere fabrikanten? Ik vind van niet, maar veel mensen denken dit wel. Elke telefoon is anders, de Hero is echt van prima kwaliteit, maar leg dat maar eens uit.

Ik wil hier echt niet mee zeggen dat HTC mindere kwaliteit telefoons maakt dan bijvoorbeeld Nokia, maar veel mensen hebben wel dat idee.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evleerdam schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:12:
[...]

Dat staat niet zozeer in een review. Ik snap wel wat je vader bedoelt, die wil waarschijnlijk een Nokia voor je halen. Nokia's hebben in het algemeen een zeer goede reputatie, de meeste kunnen zich nog wel een Nokia 3310 herinneren die je van een meter hoog kon laten vallen. Wat dat betreft hebben HTC's een minder goede reputatie, die zijn in het algemeen wat kwetsbaarder, maar HTC maakt dan ook meer smartphones. Of de kwaliteit van HTC's nu echt minder is dan van andere fabrikanten? Ik vind van niet, maar veel mensen denken dit wel. Elke telefoon is anders, de Hero is echt van prima kwaliteit, maar leg dat maar eens uit.

Ik wil hier echt niet mee zeggen dat HTC mindere kwaliteit telefoons maakt dan bijvoorbeeld Nokia, maar veel mensen hebben wel dat idee.
Mee eens.

Volgens mij speelt het ook mee dat HTC (zelf) nog niet zo lang telefoons verkoopt, en dus niet zo naamsbekend is als Nokia of Samsung. En die onbekendheid wordt dan geassocieerd met B-merk kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik snap uberhaubt niet hoe de reputatie van een bedrijf relevant is voor de kwaliteit van één product. Als je geïnteresseerd bent in de Hero is het imo niet belangrijk dat het bedrijf (eventueel) tig andere waardeloze producten gemaakt zou hebben. Natuurlijk kan het wat over het bedrijf zelf zeggen, maar of de Hero zelf een goed apparaat is of niet, vind je terug in de ervaringen en reviews. Het is zinloos om af te gaan op de reputatie van een bedrijf. Vooroordelen helpen niet bij een eerlijke beoordeling van het toestel.

Goed voorbeeld zijn de mp3spelers van Sony. Maar dat gaat offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
@RoD: niet helemaal mee eens.

Een bedrijf als Trust heeft een vrij slechte naam. Als ik dus een product van Trust zie, koop ik het per definitie niet. Want 9 van de 10 keer is het weer een slecht product. Natuurlijk, het kán wel, maar de kans is gewoon heel erg klein. Sowieso, als het dan toch een goed product blijkt te zijn uit reviews, kan het zo zijn dat het product na een jaar alsnog kapot gaat, omdat het toch niet zo heel duurzaam blijkt te zijn.

Zoals je zegt zou je eigenlijk elk product opzich moeten bekijken, ongeacht van welk merk. Maar sommige merken maken in het algemeen slechtere producten, en dat zou je toch ook mee moeten nemen bij elk product :p (beetje onduidelijk verhaal geworden geloof ik, maar ik denk dat de boodschap wel duidelijk is)

@ Ollairez: klopt. HTC is nog niet zo heel bekend en moet reputatie opbouwen. Al gaat dat volgens mij met de Hero toch prima.

Zelf heb ik heb ook een Hero en ben zeer te spreken over de kwaliteit van deze telefoon.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:26
Over de kwaliteit van de HTC Hero: mijn collega's waren tezamen vrij motorisch gestoord bij het overgeven van het toestel. Het ding kletterde eerst op de tafelrand en daarna op een stenen grond op 1 meter afstand.
Resultaat: wat schrammetjes aan de rechterbovenzijkant. Verder leek het kompas een stuk nauwkeuriger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Ik ben ook van mening dat een review niet alles hoeft te zeggen.. meestal staat er nog beta software op het toestel en loopt hij dus niet zoals hij de winkel gaat binnen rollen.. Als je telkens op 1 merk afgaat omdat je denkt dat de vorige type van dat merk gewoon goed is dan heb je gewoon geluk.. Ik dacht na en tijd ook weer terug naar de Nokia te gaan... maar helaas was het een afknapper geworden.

Wat betreft over de HTC Hero: een en al lof! Super gaaf toestel.. lekker snel.. innovatief: kortom: super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ofwel?
ik zou zeggen: ga naar een mediamarkt/saturn/telefoonwinkel ( bij hi hangt ie zodat je m kunt testen). dat heb ik ook gedaan, was overtuigd en heb 'm meteen gehaald, typen gaat goed door die zichzelf-corrigerende "T-9"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

TomasE schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:22:
Over de kwaliteit van de HTC Hero: mijn collega's waren tezamen vrij motorisch gestoord bij het overgeven van het toestel. Het ding kletterde eerst op de tafelrand en daarna op een stenen grond op 1 meter afstand.
Resultaat: wat schrammetjes aan de rechterbovenzijkant. Verder leek het kompas een stuk nauwkeuriger geworden.
:D

Ik ga hem ook maar eens op de grond gooien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu enkele dagen in gebruik en ben eigenlijk heel tevreden, het is geen Iphone en dat maakt hem zeker niet slechter.

Ik heb nog een paar zaken:
-als ik mijn POP mails ophaal kan ik niet enkel een verwijder functie (van server) aanzetten voor de mails die ik weggooi, de andere mails moeten nl blijven staan, kan dit?
-De android market is wel "minder" dan de Apple store ( is ook niet verwonderlijk overigens) wat zijn echte must have apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:31:
Ik heb hem nu enkele dagen in gebruik en ben eigenlijk heel tevreden, het is geen Iphone en dat maakt hem zeker niet slechter.

Ik heb nog een paar zaken:
-als ik mijn POP mails ophaal kan ik niet enkel een verwijder functie (van server) aanzetten voor de mails die ik weggooi, de andere mails moeten nl blijven staan, kan dit?
-De android market is wel "minder" dan de Apple store ( is ook niet verwonderlijk overigens) wat zijn echte must have apps?
Persoonlijk vind ik Android het niveau van de iPhone halen, als enige ander OS voor mobiele telefoons. Maar ik moet zeggen dat het nog makkelijk is een cluttered interface te krijgen, maar dat is misschien een issue van Sense.

1 POP: Dat is niet mogelijk met POP, je kan alleen aangeven dat opgehaalde emails blijven staan op de server (bij een fatsoenlijk mail programma, ik heb dit op Android niet gecontroleerd). Wil je wat jij wil, dan moet je over op IMAP.

2: TasKiller is een must have, NetCounter en Battery Status een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:23:
[...]

Over welke sync hebben we het nu? Je toestel met de pc-syncen middels de usb-kabel? Of het syncen van je gmail op je toestel zonder de usb-kabel?

Ik heb het over het eerste [net zoals de oorspronkelijke poster],en jij volgens mij over het tweede.. ;)
Oepserdefloeps, ik ben bang dat ik je gelijk moet geven. Excuses. In mijn enthausiasme over de HTC Hero ren ik kennelijk wat sneller dan goed voor mij is en maak daardoor verkeerde aannames.

Over Donut: is er enig zicht op een Donut update voor de HTC Hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
TomasE schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:22:
Je hebt per ongeluk de kompas gekalibreerd :)
Die kan je kalibreren door in een neutrale omgeving (buiten, geen metaal in de buurt, niet naast de magnetron) je telefoon snel rond te tollen, flippen, draaien. Gewoon alle kanten uit draaien. Het vallen is geen noodzakelijk onderdeel van deze procedure. Het is me alleen niet duidelijk of je de kompas ook aan moet hebben met een kompas applicatie of dat hij eigenlijk altijd aan staat.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
dread schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:04:
net truphone geïnstalleerd. dat is een programa om internationale gesprekken te doen. Moet je downloaden via de market.

Werkt werkelijk subliem qua geluidskwaliteit.

voordeel:
goede geluidskwaliteit.
Je kan via wifi maar bij afwezigheid bel je lokaal een server van truphone die je dan weer doorstuurt naar het gebelde internationale nummer.
tarieven zijn super ivm telefoonproviders.

nadeel:
contacts is vrij moeilijk te gebruiken. Je kan er niet in zoeken en dus moet je de hele lijst doorscrollen. ERis wel een log en daar kan je snel eerder gebelde nummers terugbellen. Werkt voor mij omdat het voornamelijk familie is in het buitenland en die nummers zijn me bekend ;)

Samenvatting:

deze app betaalt gewoon de telefoon terug als je vaak internationaal belt ;)

[...]

hoe doe je dit? Heb er een tijdje naar gezocht maar niet gevonden. Wou mijn agenda en mijn contacten van gmail syncen met de hero.
Hoe is Truphone? Moet je geld uploaden naar een account of hoe werkt dat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:46
Dit is waarschijnlijk heel suf, maar hoe start ik gewoon een file browser om alle bestanden te bekijken op de Hero? Ik kan het onder all programs niet vinden, ook niet onder add shortcut -> program... Terwijl ik onder manage applications *wel* een file browser zie staan (maar vanaf daar kan ik die niet starten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Volgens mij kan dat niet standaard en moet je een file browser uit de market downloaden. Iets als Astro File manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm zit er in de Hero eigenlijk een functie om de gespreksduur te bekijken? Is hier anders een goede app voor?
Ik heb het beide nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Nee, zit er niet in.

Apps hiervoor zijn bijvoorbeeld Phonalyzr (populaire app!) en Call Meter NG. Heb ze zelf nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
evleerdam schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:20:
Nee, zit er niet in.

Apps hiervoor zijn bijvoorbeeld Phonalyzr (populaire app!) en Call Meter NG. Heb ze zelf nog nooit gebruikt.
Is niet helemaal waar. Als je een gesprek afsluit staat er heel kort rechtsboven hoe lang je gesprek duurde.
Maar dit is bijna niet te zien als je niet weet waar het zit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:44:
[...]

Is niet helemaal waar. Als je een gesprek afsluit staat er heel kort rechtsboven hoe lang je gesprek duurde.
Maar dit is bijna niet te zien als je niet weet waar het zit. 8)7
Klopt, dat was me inderdaad al opgevallen. Maar dat is niet precies wat ik dus bedoelde. Bedoel een soort totaaloverzicht van alle gesprekken. Maar die zijn nu binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58
Ik heb Hotmail via POP ingesteld op mijn Hero. Maar heel soms heb ik dat als ik op een mail antwoord deze niet aankomt. Dit gebeurt heel willekeurig en is best irritant als je hoort dat je mail niet is verstuurd/aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds een halve week mijn hero. Heerlijk toestel!
Alleen merk ik dat YouTube via 3g veel slechtere kwaliteit levert dan via WiFi. Is dat op te lossen? Een vriend van me heeft een iPhone, en die heeft dit probleem met een soort heck opgelost...
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
-Edwin- schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:35:
Ik heb Hotmail via POP ingesteld op mijn Hero. Maar heel soms heb ik dat als ik op een mail antwoord deze niet aankomt. Dit gebeurt heel willekeurig en is best irritant als je hoort dat je mail niet is verstuurd/aangekomen.
Kan het zijn dat het wel werkt als je via wifi bent aan gesloten en niet werkt als je via 3G werkt? Dan heb je waarschijnlijk de smtp van je internet provider ingesteld. Probeer de smtp van je mobiele provider te gebruiken of een open smtp: RunaR in "HTC Hero [part three]"
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:47:
Heb nu sinds een halve week mijn hero. Heerlijk toestel!
Alleen merk ik dat YouTube via 3g veel slechtere kwaliteit levert dan via WiFi. Is dat op te lossen? Een vriend van me heeft een iPhone, en die heeft dit probleem met een soort heck opgelost...
Iemand een idee?
Menu -> meer -> bekijken op hogere kwaliteit. Andere oplossing is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
RunaR schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:27:
Kan het zijn dat het wel werkt als je via wifi bent aan gesloten en niet werkt als je via 3G werkt? Dan heb je waarschijnlijk de smtp van je internet provider ingesteld. Probeer de smtp van je mobiele provider te gebruiken of een open smtp: RunaR in "HTC Hero [part three]"
Nee, het is altijd via 3G. Bovendien is die SMTP van gmail, ik heb Hotmail en volgens mij heb ik het gewoon goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
-Edwin- schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:10:
[...]

Nee, het is altijd via 3G. Bovendien is die SMTP van gmail, ik heb Hotmail en volgens mij heb ik het gewoon goed ingesteld.
smtp staat los van welke email dienst je gebruikt. Ik heb mijn eigen .net domein en ik gebruik de server van gmail om te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Net mijn hero laten vallen (honden zijn echt te enthousiast)..! Natuurlijk op de hoek, aan de rechterbovenkant, precies waar je hem niet wilt hebben als hij valt! Het aluminium is dus lekker beschadigd, erg zonde... Maar ja, het blijft een gebruiksvoorwerp! Ook met mijn 6300 wel wat schade, maar het blijft zonde, heb er toch altijd een hoesje omheen ter bescherming, tsja.

Verder ben ik er nog super tevreden over, hoop alleen wel dat ze snel de bug oplossen met het zoeken in landscape, dat is toch wel heeeel erg vervelend (maar daar veel gebruik van).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
RunaR schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:44:
[...]

smtp staat los van welke email dienst je gebruikt. Ik heb mijn eigen .net domein en ik gebruik de server van gmail om te versturen.
Maar dat is toch de server voor uitgaande mail? Je kan toch niet bij een Hotmail adres Gmail als smtp server gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:19:
Net mijn hero laten vallen (honden zijn echt te enthousiast)..! Natuurlijk op de hoek, aan de rechterbovenkant, precies waar je hem niet wilt hebben als hij valt! Het aluminium is dus lekker beschadigd, erg zonde... Maar ja, het blijft een gebruiksvoorwerp! Ook met mijn 6300 wel wat schade, maar het blijft zonde, heb er toch altijd een hoesje omheen ter bescherming, tsja.

Verder ben ik er nog super tevreden over, hoop alleen wel dat ze snel de bug oplossen met het zoeken in landscape, dat is toch wel heeeel erg vervelend (maar daar veel gebruik van).
Join the club. Ik heb hetzelfde hoekje. Lekker k*t he :9 Achja, er zullen er ongetwijfeld meer op komen... Sterkte O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb een probleempje met het syncen van de Gmail agenda. Ik heb wat sport agenda's toegevoegd zodat ik het programma van de eredivisie, EL en CL kan zien. Echter willen deze kalenders niet verschijnen op mijn Hero nadat ik de agenda heb gesynchroniseerd. Hebben meerdere mensen hier last van? Het zijn "sports calendars" waar je je voor kan inschrijven, net als de Dutch Holidays, welke overigens wel gewoon gesynchroniseerd wordt met mijn Hero.

edit; schijnt dat deze sport agenda's nog niet gesynchroniseerd kunnen worden. Ligt dus aan Google zelf. Ik heb ze nu handmatig toegevoegd aan nieuwe kalenders die ik heb aangemaakt. 5 minuutjes werk en ze zijn nu zichtbaar op mn Hero :)

[ Voor 21% gewijzigd door Snoop op 05-10-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:35:
[...]

Maar dat is toch de server voor uitgaande mail? Je kan toch niet bij een Hotmail adres Gmail als smtp server gebruiken?
De Telecom-providers houden niet zo van 'relayen'. Dat betekent dat je voor de smtp-server, of de smtp van je telecom-provider moet gebruiken , of een open smtp of inderdaad die van gmail.

http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
[...]

Je moet voor uitgaande mail de smtp server van je provider (lees telefoon provider:kpn, vodafone, t-mobile...) gebruiken.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

Je moet voor uitgaande mail de smtp server van je provider (lees telefoon provider:kpn, vodafone, t-mobile...) gebruiken.
Als Edwin nu nog niet is bijgepraat, dan lukt het nooit meer. Klikklik.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij mij inmiddels al 3 keer gebeurd.
Ik heb een silicone hoesje (Brando) er omheen en dat beschermt wel goed want tot nu toe geen schrammetje..
Ik heb een Brando screenprotector op het schermpje en voor onderweg heb ik hem in een pasend tasje..

Ik ben er zuinig op.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:54:
[...]

Klopt, dat was me inderdaad al opgevallen. Maar dat is niet precies wat ik dus bedoelde. Bedoel een soort totaaloverzicht van alle gesprekken. Maar die zijn nu binnen!
En hoe is het je gelukt? Ben ik wel benieuwd naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaJohn schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:52:
[...]

En hoe is het je gelukt? Ben ik wel benieuwd naar..
Met deze applicaties: Phonalyzr, maar deze vind ik veel te overdreven en te uitgebreid. En Call Meter NG. Die gebruik ik nu, alleen vandaag gaf ie vergeleken met gister ineens totaal andere cijfers aan.

Dus ben zelf ook nog steeds opzoek naar een goed programma :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Wil graag mijn outlook of exchange direct syncen met mijn gmail agenda.

Helaas heb je voor google calendar sync outlook 2003 of 2007 nodig en ik heb alleen xp. Is er een andere manier?

@ atijnos. Is op het werk ;) en daar gaan we binnenkort over naar openoffice.

[ Voor 21% gewijzigd door dread op 05-10-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
dread schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:01:
Wil graag mijn outlook of exchange direct syncen met mijn gmail agenda.

Helaas heb je voor google calendar sync outlook 2003 of 2007 nodig en ik heb alleen xp. Is er een andere manier?
Tijd om over te stappen naar 2003 of 2007? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

De Telecom-providers houden niet zo van 'relayen'. Dat betekent dat je voor de smtp-server, of de smtp van je telecom-provider moet gebruiken , of een open smtp of inderdaad die van gmail.

http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=119
Oh oke, bedankt. Ik had hier dus echt geen idee van. Maar ik kijk er nog even tegenaan met de smtp server van Hotmail. Want alle mails die ik vandaag heb gestuurd zijn aangekomen, en zo kan ik tenminste ook via WiFi mail versturen. Mocht het toch weer voorkomen dan stel ik wel die van KPN/Hi in. Bedankt voor de verduidelijking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deel 3, voor de ROM update, meldde ik dat er nogal eens vastlopers waren. Die heb ik al een hele tijd niet meer meegemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

Met deze applicaties: Phonalyzr, maar deze vind ik veel te overdreven en te uitgebreid. En Call Meter NG. Die gebruik ik nu, alleen vandaag gaf ie vergeleken met gister ineens totaal andere cijfers aan.

Dus ben zelf ook nog steeds opzoek naar een goed programma :|
Er zijn nog wel meer van dit soort applicaties, zoek maar eens in de market op 'call log' bijvoorbeeld.

Edit: Oh wacht, dit hoort eigenlijk in Android Software en discussies!

[ Voor 8% gewijzigd door evleerdam op 05-10-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb 2 vraagjes omtrent mijn Hero:

1) klopt het dat je het uur van oude berichten niet meer kan opvragen, in die lijst staat alleen de datum nog als het gaat om berichten ouder dan 1 dag! Is het de dag zelf, dan staat het uur er wel nog bij! Je kan dit niet veranderen waarschijnlijk, of toch?

2) hoe komt er dat er geen pictogrammetje in de statusbalk bovenaan verschijnt als je mobiel netwerk aanligt? Dit ligt al enkele dagen aan bij mij zonder dat ik het wist! Dit zal me veel geld kosten zeker? Mobiel netwerk = 3G ???
ps: weet er iemand een programma zoals google maps dat werkt zonder dat je wifi nodig hebt? Vroeger gebruikte ik google maps op mn nokia (symbian) toestel en kon ik via 3g netwerk toch plaatsen zoeken, nu niet meer...?
Hetzelfde geldt ook voor Shazam, je kan alleen muziek opvragen als je verbinding hebt met een wifi netwerk, vroeger kon ik dit opslaan ook (op symbian toestel!)

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:16:
Hallo, ik heb 2 vraagjes omtrent mijn Hero:

1) klopt het dat je het uur van oude berichten niet meer kan opvragen, in die lijst staat alleen de datum nog als het gaat om berichten ouder dan 1 dag! Is het de dag zelf, dan staat het uur er wel nog bij! Je kan dit niet veranderen waarschijnlijk, of toch?

2) hoe komt er dat er geen pictogrammetje in de statusbalk bovenaan verschijnt als je mobiel netwerk aanligt? Dit ligt al enkele dagen aan bij mij zonder dat ik het wist! Dit zal me veel geld kosten zeker? Mobiel netwerk = 3G ???
ps: weet er iemand een programma zoals google maps dat werkt zonder dat je wifi nodig hebt? Vroeger gebruikte ik google maps op mn nokia (symbian) toestel en kon ik via 3g netwerk toch plaatsen zoeken, nu niet meer...?
Hetzelfde geldt ook voor Shazam, je kan alleen muziek opvragen als je verbinding hebt met een wifi netwerk, vroeger kon ik dit opslaan ook (op symbian toestel!)

THX
1. Klopt. Ik denk dat de enige oplossing is een andere sms applicatie downloaden (ik gebruik Chompsms en ben daar erg tevreden over).
2. Ik heb gewoon een netwerk pictogram rechtsboven, met een aantal streepjes dat mijn bereik aangeeft. Als je per mb moet betalen voor 3g, raad ik je aan standaard je mobiele dataverkeer (3g) uit te zetten. Standaard maakt Android inderdaad vaak verbinding met internet.
3. Google maps werkt toch gewoon via 3g? Bij mij in ieder geval wel.
4. Bij Shazam kan je geen liedjes opslaan, dit is al eerder langs gekomen. Hoort overigens thuis in het software en discussie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evleerdam schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:27:
[...]

1. Klopt. Ik denk dat de enige oplossing is een andere sms applicatie downloaden (ik gebruik Chompsms en ben daar erg tevreden over).
2. Ik heb gewoon een netwerk pictogram rechtsboven, met een aantal streepjes dat mijn bereik aangeeft. Als je per mb moet betalen voor 3g, raad ik je aan standaard je mobiele dataverkeer (3g) uit te zetten. Standaard maakt Android inderdaad vaak verbinding met internet.
3. Google maps werkt toch gewoon via 3g? Bij mij in ieder geval wel.
4. Bij Shazam kan je geen liedjes opslaan, dit is al eerder langs gekomen. Hoort overigens thuis in het software en discussie topic.
Ok, thx!
verder op punt 2: dat netwerk pictogram rechtsboven is gewoon je telefoonbereik maar voor 3g komt dit niet tevoorschijn als het aanligt waarschijnlijk?
Bij mij werkt GM niet als ik mobiel netwerk aanleg hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:36:
[...]

Ok, thx!
verder op punt 2: dat netwerk pictogram rechtsboven is gewoon je telefoonbereik maar voor 3g komt dit niet tevoorschijn als het aanligt waarschijnlijk?
Bij mij werkt GM niet als ik mobiel netwerk aanleg hoor...
Dat pictogram is alleen voor je telefoonbereik en niet voor je 3g. Er is alleen 3g netwerk als er naast die streepjes '3g' staat, maar de sterkte wordt dus niet aangegeven.

Bij mij werkt Google Maps wel degelijk met 3g. Sterker nog, ik gebruik nooit wifi daarvoor, anders kan ik zo moeilijk navigeren ermee :P
Hij heeft wel altijd mijn lokatie verkeerd als ik geen gps aanzet, maar dat is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Hero maakt zeer vaak verbinding met internet. Alles is zodoende netjes gesynct. Maar als je bijvoorbeeld in het buitenland zit, of geen mobiel internet abbo hebt (wat eigenlijk niet aan te raden is met deze telefoon!!!) kan je dit programma gebruiken:APNdroid. Die schakeld alle verbindingen uit.

Ik heb ook nog een vraag: wat kan ik met bluetooth? Serieus, ik heb vanalles geprobeerd, maar volgens mij is het een 'functieloze functie' op deze telefoon... Of moet ik dan nog iets installeren uit de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:02:
Een Hero maakt zeer vaak verbinding met internet. Alles is zodoende netjes gesynct. Maar als je bijvoorbeeld in het buitenland zit, of geen mobiel internet abbo hebt (wat eigenlijk niet aan te raden is met deze telefoon!!!) kan je dit programma gebruiken:APNdroid. Die schakeld alle verbindingen uit.
Je kunt gewoon je mobiele dataverbinding echt uit zetten hoor, in tegenstelling tot een hoop andere toestellen met internet. Daar hoef je je APN niet voor te saboteren ;)

Druk maar eens lang op de uit-knop, kan je het onderaan gewoon helemaal uitzetten.
Ik heb ook nog een vraag: wat kan ik met bluetooth? Serieus, ik heb vanalles geprobeerd, maar volgens mij is het een 'functieloze functie' op deze telefoon... Of moet ik dan nog iets installeren uit de market?
Voor filetransfers heb je apps in de market ja

[ Voor 4% gewijzigd door Sypher op 06-10-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:07:
[...]

Druk maar eens lang op de uit-knop, kan je het onderaan gewoon helemaal uitzetten.
Oke, thanx, goede tip!
[...]

Voor filetransfers heb je apps in de market ja
Welke kan je (of iemand anders natuurlijk ;) ) aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:50:
In deel 3, voor de ROM update, meldde ik dat er nogal eens vastlopers waren. Die heb ik al een hele tijd niet meer meegemaakt!
Tot nu toe ook geen sms-berichten meer die niet aankomen (voor zover ik weet natuurlijk ;)).

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:50:
Ik heb ook niet... ook niet met het programma Copilot Live. Wel heb ik dat de browser vaak ineens afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:14:
[...]

Oke, thanx, goede tip!

[...]

Welke kan je (of iemand anders natuurlijk ;) ) aanbevelen?
ben ik ook benieuwd naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:58:
[...]

ben ik ook benieuwd naar ;)
Niet alle Bleutooth protocollen worden ondersteund door Android. Dat is een beperking in Android. Men is er wel druk mee bezig. Voorlopig zou je Bluex kunnen gebruiken. Root is wel nodig. En het werkt niet altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je liever niet wilt rooten, is er dan nog een mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08 09:56
Ik ontvang mijn e-mail van Windows Live nu al enige tijd op m'n HTC Hero, werkt goed. Maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een bepaalde folders te kunnen openen. Nu krijg ik de mails van m'n Postvak IN binnen, maar bepaalde mails laat ik automatisch naar een bepaalde folder moven en deze mails zie ik dus niet op m'n Hero.

Ik ontvang ook m'n mails van m'n internet provider (Telenet), en deze mails worden nu van de telenetserver verwijderd. In Outlook is er een optie om de mails op de server te laten staan, maar dit vind ik niet op de Hero.
Of gaat dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:23:
En als je liever niet wilt rooten, is er dan nog een mogelijkheid?
Nee, niet echt.
wars schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:47:
Ik ontvang mijn e-mail van Windows Live nu al enige tijd op m'n HTC Hero, werkt goed. Maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een bepaalde folders te kunnen openen. Nu krijg ik de mails van m'n Postvak IN binnen, maar bepaalde mails laat ik automatisch naar een bepaalde folder moven en deze mails zie ik dus niet op m'n Hero.
Je ziet alleen maar de 5 standaard-folders in de HTC-client. Postvak-in, prullenbak, verzonden, postvak-uit, en concepten. Syncen met de andere folders die je in je live-account hebt zie je niet, en ga je niet zien.
Ik ontvang ook m'n mails van m'n internet provider (Telenet), en deze mails worden nu van de telenetserver verwijderd. In Outlook is er een optie om de mails op de server te laten staan, maar dit vind ik niet op de Hero.
Of gaat dit niet?
Htc-client openen. Menu==>meer==>instellingen. Dan kom je nog wat meer opties tegen zoals het verwijderen van de server etc.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:44:
[...]
Je ziet alleen maar de 5 standaard-folders in de HTC-client. Postvak-in, prullenbak, verzonden, postvak-uit, en concepten. Syncen met de andere folders die je in je live-account hebt zie je niet, en ga je niet zien.
Ik zie bij mij enkel postvak-in, of waar kan ik die andere folders vinden?
edit: heb het gevonden, maar dit zijn de folders op de HTC zelf, geen gesynchroniseerde van Windows Live...
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:44:
[...]
Htc-client openen. Menu==>meer==>instellingen. Dan kom je nog wat meer opties tegen zoals het verwijderen van de server etc.
Zal eens opnieuw tussen deze opties gaan neuzen.

[ Voor 7% gewijzigd door wars op 06-10-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
wars schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:47:

Of gaat dit niet?
De makkelijkste oplossing lijkt mij het volgende:

Zet in de browser uit dat hij mobiele pagina's moet laden wanneer deze er zijn. Dan moet je volgens mij gewoon bij de normale live pagina kunnen komen, en dus in al je mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Flogging Hank schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

De makkelijkste oplossing lijkt mij het volgende:

Zet in de browser uit dat hij mobiele pagina's moet laden wanneer deze er zijn. Dan moet je volgens mij gewoon bij de normale live pagina kunnen komen, en dus in al je mappen
Mja, om de webpagina's te gebruiken om zo een schermpje is niet zo evident en makkelijk. Daarvoor dient een mailclient toch?

Ben even op zoek gegaan naar mail-programma's.
Ik ga de volgende deze avond testen:
K-9 Mail 1.009
Real Mail 6.20.547.15
Light Mail 80 Lite 1.0

[ Voor 13% gewijzigd door wars op 06-10-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen welk videoformaat de hero vanuit de browser direct streaming kan openen?
MP4 blijkbaar niet :( En MPEG ook niet :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:04:
[...]

Mja, om de webpagina's te gebruiken om zo een schermpje is niet zo evident en makkelijk. Daarvoor dient een mailclient toch?

Ben even op zoek gegaan naar mail-programma's.
Ik ga de volgende deze avond testen:
K-9 Mail 1.009
Real Mail 6.20.547.15
Light Mail 80 Lite 1.0
Ben bang dat die apps ook niet dat realiseren wat jij voor ogen hebt. Maar inderdaad op WinMo was het met de windows-live applicatie wel mogelijk om te syncen met al je folders van je live/hotmail account. Het is aan de dev's om een app te ontwikkelen voor Android toestellen die dat ook doet. Zal Bill straks even contacteren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:51:
[...]

Ben bang dat die apps ook niet dat realiseren wat jij voor ogen hebt. Maar inderdaad op WinMo was het met de windows-live applicatie wel mogelijk om te syncen met al je folders van je live/hotmail account. Het is aan de dev's om een app te ontwikkelen voor Android toestellen die dat ook doet. Zal Bill straks even contacteren.. ;)
Moet er voor Android een live/hotmail client gemaakt worden ?
Of moet live/hotmail eindelijk eens fatsoenlijke IMAP gaan ondersteunen, zodat elke mailclient gewoon werkt ? ;)

Ligt het aan mij, of is dit best een retorische vraag ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:09:
[...]

Moet er voor Android een live/hotmail client gemaakt worden ?
Of moet live/hotmail eindelijk eens fatsoenlijke IMAP gaan ondersteunen, zodat elke mailclient gewoon werkt ? ;)

Ligt het aan mij, of is dit best een retorische vraag ?
Dat noemen ze nu open vragen.. ;) Maar uh..mij maakt het niet zoveel uit. Ik check niet zo vaak me mail op de telefoon. Alleen als ik onderweg ben. Als ik dan mijn postvak-in zie, is het al meer dan genoeg. Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die wel altijd alles willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ROM update voor de G2 is gereleased door Tmob.UK

http://support.t-mobile.c...ome&cat=SOFTWAREDOWNLOADS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:22
en...hij is net zo snel als de rom-update voor de Hero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medic112 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:19:
en...hij is net zo snel als de rom-update voor de Hero!
[...]
ja ik heb geen Hero, maar er is idd verbetering.
vloeiender en snellere reactie etc
en een extra info Button in het menu die lijd naar HTC HERO... dacht dat wij een G2 hadden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:31
Ik dacht ergens gelezen te hebben als je de Hero op z'n rug legt dat de telefoon niet over gaat. Als dit zo is kan ik dit ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Ik heb dat nergens ingesteld, maar als mijn telefoon gaat, en ik leg vervolgens de telefoon met het scherm naar beneden op tafel houd ie netjes z'n mond.

Hoe het is als ie zo al ligt als de telefoon gaat weet ik niet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evleerdam schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:01:
[...]

Dat pictogram is alleen voor je telefoonbereik en niet voor je 3g. Er is alleen 3g netwerk als er naast die streepjes '3g' staat, maar de sterkte wordt dus niet aangegeven.

Bij mij werkt Google Maps wel degelijk met 3g. Sterker nog, ik gebruik nooit wifi daarvoor, anders kan ik zo moeilijk navigeren ermee :P
Hij heeft wel altijd mijn lokatie verkeerd als ik geen gps aanzet, maar dat is weer een ander verhaal.
Dus als je mobiel netwerk aanlegt, moet je daar niks voor betalen of komen er geen bijkomende kosten op de factuur? Ik dacht dat die knop mobiel netwerk = 3g was, maar dit is dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:00
Net geïnstalleerd, het had nogal wat voeten in de aarde met Windows 7, maar gelukt!
Het loopt toch allemaal nog een stuk soepeler zeg!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikmattie schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:52:
[...]

Net geïnstalleerd, het had nogal wat voeten in de aarde met Windows 7, maar gelukt!
Het loopt toch allemaal nog een stuk soepeler zeg!
het enigste wat ik nog wel heb moeten instellen is het toetsenbord taal voor sms ed.
deze stond op NL maar herkende NL woorden niet. nogmaals NL aangeklikt en nu is alles ok.

vind de zoom voor de camera ook een uitkomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand reactie van Telfort over de Hero met roaming? Want begin het ondertussen bijzonder irritant te vinden (zijn verschillende apps die niet automatisch werken e.d.) en begin er bijzonder spijt van te krijgen dat ik ben overgestapt van Vodafone naar Telfort. Ze verkopen het toestel zelf ook, dus ik mag toch hopen dat ze een oplossing hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Ik heb zitten zoeken naar nieuwe scenes voor de hero specifiek. Via google kon ik ze niet vinden. Is hij te nieuw of moet ik zoeken naar scenes of thema's voor androi in general?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie