@RoD: niet helemaal mee eens.
Een bedrijf als Trust heeft een vrij slechte naam. Als ik dus een product van Trust zie, koop ik het per definitie niet. Want 9 van de 10 keer is het weer een slecht product. Natuurlijk, het kán wel, maar de kans is gewoon heel erg klein. Sowieso, als het dan toch een goed product blijkt te zijn uit reviews, kan het zo zijn dat het product na een jaar alsnog kapot gaat, omdat het toch niet zo heel duurzaam blijkt te zijn.
Zoals je zegt zou je eigenlijk elk product opzich moeten bekijken, ongeacht van welk merk. Maar sommige merken maken in het algemeen slechtere producten, en dat zou je toch ook mee moeten nemen bij elk product

(beetje onduidelijk verhaal geworden geloof ik, maar ik denk dat de boodschap wel duidelijk is)
@ Ollairez: klopt. HTC is nog niet zo heel bekend en moet reputatie opbouwen. Al gaat dat volgens mij met de Hero toch prima.
Zelf heb ik heb ook een Hero en ben zeer te spreken over de kwaliteit van deze telefoon.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.