• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 13:59

Bulls

Chump has no hands

Ja het is juist snel saai als je met 1 char alles al kan proberen en zo even snel alles hebt gezien.
Ik vond het in het begin met Titan Quest ook jammer dat je uberhaupt skills terug kon kopen, zo kun je in de mastery tree alles al even bekijken terwijl het mogelijkheden had voor 2 of 3 totaal verschillende combinaties.

Maar nu heb ik het geaccepteerd en is het wel handig om eerst een bepaalde skill te gebruiken totdat je hoger bent in level en dan de points beter kan besteden in een andere skill.
En als je iets verkeerd hebt gekozen is je mannetje niet verpest zoals in D2 dat geval was. (nouja verpest, je kon niet meer optimaal max worden (wat ik toch amper werd))

Maar toch geeft het wel minder replay value.

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-02 22:01
Als ik moet kiezen tussen óf een char opnieuw in kunnen richten óf helemaal opnieuw beginnen omdat je 1 skillpoint verkeerd hebt gespendeerd, dan zal ik altijd voor het eerste kiezen.

Als je het gewoon doet met een sterk oplopende kosten-formula blijft het misbruik ervan wel bespaard, denk ik.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Davio schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:24:
Als ik moet kiezen tussen óf een char opnieuw in kunnen richten óf helemaal opnieuw beginnen omdat je 1 skillpoint verkeerd hebt gespendeerd, dan zal ik altijd voor het eerste kiezen.

Als je het gewoon doet met een sterk oplopende kosten-formula blijft het misbruik ervan wel bespaard, denk ik.
Ja voor 1 foute point vind ik het ok, maar als je nu bijvoorbeeld met D2 een sorc bent en eerst volledig op de cold gaat, en dan bij nader inzien toch maar bij level 30 lightning wil doen vind ik dat eigenlijk niet eerlijk, dan had je dat eerder maar moeten beslissen.

Net als bijvoorbeeld bij TQ dat je van de Warfare mastery eerst dual wield helemaal gebruikt en dan later toch wat meer defence wil hebben en dan voor one handed gaat, en zo dus even makkelijk alle points terug kan kopen is ook wel wat saai.

En die oplopende kosten is eigenlijk ook te laag, want ze gaan niet hoger dan 45000 per point, dat geld heb je zo, even een respec kost je makkelijk 2 miljoen dan maar toch dat is niets vergeleken met wat je vind, en veel dingen hoef je niet te kopen op een berg potions na dan.

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-04 18:02

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

rodie83 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:07:
[...]

Ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik vind het verschrikkelijk dat als ik iets anders wil uitproberen ik meteen een heel ander character moet gaan levellen - en dus het hele spel nog een keer MOET spelen. In Diablo 1 kon je dan, afhankelijk van hoe je base stats had verdeeld een heel eind komen door gear te veranderen. Dat leverde imo veel meer flexibiliteit op. En Torchlight heb ik ook, maar dat is voor geen ene meter zo leuk als Diablo (in mijn optiek dan ;) ).
Het was inderdaad mogelijk om de verschillende skills met alle classes te gebruiken in Diablo 1, alleen was je hierin wel degelijk zwaar beperkt. Je kreeg je stats namelijk nooit hoog genoeg om in de latere(diepere) levels voldoende efficiënt te kunnen zijn met skills of equipment van andere classes. Ook de verschillen in attack speed per wapen voor de verschillende classes hielpen hier sterk aan mee. Een warrior met boog was slechts half zo snel als een rogue bijvoorbeeld.

[Voor 0% gewijzigd door Tormbo op 09-08-2010 18:35. Reden: stats /= skills en equipment ;)]

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

DeepSeven schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:22:
Ik vind class builds juist typisch iets van Diablo. Was altijd heerlijk om, als je op een char was uitgekeken, een nieuwe char aan te maken en weer dat 1ste dorpje uit te lopen. Door de geweldige gameplay maakte de herhaling toch niet uit, want lets face it, diablo is 1 en al herhaling.
Al moet ik wel zeg dat mijn tolerantie voor herhaling in games ver is afgenomen, hopelijk haalt D3 dan ook het niveau van D2 qua gameplay.
Of het echt typisch voor Diablo is wil ik even in het midden laten want ik weet niet of zij daarin de eersten in het genre waren. Wel het typisch voor Diablo dat het enorm verslavend werkt en het gewoon niet uitmaakt hoe vaak je het speelt of blijft terug komen na een Diablo pauze want je blijft of wordt altijd weer helemaal hooked aan het spel. Speelt gewoon heerlijk weg :)
Davio schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:24:

Daar ben ik ook wel voor, zeker gezien het feit dat ik enigszins perfectionistisch ben qua builds al zal je niet meer aan de stats hoeven prutsen. Wel moet het inderdaad in de hand gehouden worden door een goed systeem waarbij je het je kan permitteren om een aantal skillpoints terug te kunnen kopen maar daarna dat de kosten flink oplopen dat je eigenlijk alleen nog als superrijke geld kan weggooien :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
psychoclown schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:05:
[...]
Daar ben ik ook wel voor, zeker gezien het feit dat ik enigszins perfectionistisch ben qua builds al zal je niet meer aan de stats hoeven prutsen. Wel moet het inderdaad in de hand gehouden worden door een goed systeem waarbij je het je kan permitteren om een aantal skillpoints terug te kunnen kopen maar daarna dat de kosten flink oplopen dat je eigenlijk alleen nog als superrijke geld kan weggooien :)
Het probleem hiermee is dat mensen geneigd zullen zijn om gold of een andere valuta te kopen van farm services.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Tja maar dat kan je met alles hebben, items (BoE) etc.
Wanneer mensen gold kopen van farm services zal dat denk ik niet zijn om nog 1-2 skills te kunnen respeccen als je er veel meer items van kunt kopen ingame :)

Bashiok on Siegebreaker and Difficulty

Hopefully D3 won’t be as easy to solo with practically any build like D2 was
Bashiok: Did you make it to Hell difficulty? Diablo II wasn’t easy to solo with practically any build at later difficulties. In fact you could pretty easily build a character that was useless. That’s not fun.

We’re not going to intentionally design it so that you must build your character a certain way to progress. Obviously with respecs there’s a lot more ability on the part of the player to try new things, or swap out skills, but that’s not something we’re relying on so we can be careless about mechanics like immunities.

To stay on thread topic, yes the siegebreaker is still an enemy in the game.

we need more info!!!
Bashiok: Sooooooon my little ones… so very sooooooooon.

• Kapoen
psychoclown schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:39:
Tja maar dat kan je met alles hebben, items (BoE) etc.
Wanneer mensen gold kopen van farm services zal dat denk ik niet zijn om nog 1-2 skills te kunnen respeccen als je er veel meer items van kunt kopen ingame :)
Gelukkig heeft Blizzard een goede leerschool aan Diablo 2 en World of Warcraft :)
Toen WoW aan zijn eerste incarnatie toe was (dus vóór de BC uitbreiding) moesten sommige klasses wel degelijk een fortuin spenderen aan respecs (met name de healer en tank klasses). Tegenwoordig stelt respeccen niets meer voor, en is goud verzamelen ook veel gemakkelijker. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al een tijdje geleden gestopt ben met WoW, geen idee of bots nog altijd een probleem zijn.

Kapoen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

Gelukkig heeft Blizzard een goede leerschool aan Diablo 2 en World of Warcraft :)
Toen WoW aan zijn eerste incarnatie toe was (dus vóór de BC uitbreiding) moesten sommige klasses wel degelijk een fortuin spenderen aan respecs (met name de healer en tank klasses). Tegenwoordig stelt respeccen niets meer voor, en is goud verzamelen ook veel gemakkelijker. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al een tijdje geleden gestopt ben met WoW, geen idee of bots nog altijd een probleem zijn.
Ja precies dat moet wel goed komen, tevens zeggen ze dat ze een aantal economie/analisten in het team hebben zitten, wat ik zelf ietwat apart vind maar ik neem aan devvers met een ander verleden, dus die zullen het wel goed uitwerken :)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 19:46
Ik vind ook wel dat D3 voor het grootste gedeelte soloable moet zijn.

Nu ik SC2 speel ben ik wel reuze benieuwt naar de battle.net implementatie in D3. Het ziet er enorm slick uit, en voegt echt wat toe naar mijn mening. Maar het kan ook veel verder doorgetrokken worden. Bijv item rewards aan achievements, team challenges (met 4 spelers bijv 30 waves verslaan, daarna krijg je item drops), of game modes waar je bepaalde objectives moet behalen. Er zijn heel wat creatievere manieren om aan items te komen dan versla een boss xxx keer, of een miljoen koeien af te slachten.

[Voor 18% gewijzigd door DeepSeven op 11-08-2010 10:49]

• Kapoen
psychoclown schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:28:
[...]

Ja precies dat moet wel goed komen, tevens zeggen ze dat ze een aantal economie/analisten in het team hebben zitten, wat ik zelf ietwat apart vind maar ik neem aan devvers met een ander verleden, dus die zullen het wel goed uitwerken :)
Mja, dat verbaast mij eigenlijk niet. In WoW zijn er ook spelers die via een add-on complete analyses doen van de auction house om zo efficiënt mogelijk virtueel goud uit andere spelers zakken te halen ;)

Als ze dan meteen een mailingsysteem binnen Diablo 3 maken zodat wanneer je zo'n achievement volbrengt je de reward via mail binnen krijgt :) Moet je natuurlijk wel zo doen dan het item wat je krijgt random is van rare-unique (aangenomen dat unique niet het meest zeldzame itemtype is).

Overigens ben ik ook heel erg benieuwd naar die implementatie, bnet 2.0 is nu nog lang niet af en zal nog flink uitgebreid worden en daarbij zal het, tegen de tijd dat Diablo 3 uitkomt, een stuk volwassener zijn :)
Kapoen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:51:
[...]

Mja, dat verbaast mij eigenlijk niet. In WoW zijn er ook spelers die via een add-on complete analyses doen van de auction house om zo efficiënt mogelijk virtueel goud uit andere spelers zakken te halen ;)
Eigenlijk van de zotte he.. alhoewel ik mezelf er misschien ook wel op zou betrappen omdat ik traden gewoon leuk vind B)

[Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2010 10:54]

• Kapoen
psychoclown schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:52:
Als ze dan meteen een mailingsysteem binnen Diablo 3 maken zodat wanneer je zo'n achievement volbrengt je de reward via mail binnen krijgt :) Moet je natuurlijk wel zo doen dan het item wat je krijgt random is van rare-unique (aangenomen dat unique niet het meest zeldzame itemtype is).

Overigens ben ik ook heel erg benieuwd naar die implementatie, bnet 2.0 is nu nog lang niet af en zal nog flink uitgebreid worden en daarbij zal het, tegen de tijd dat Diablo 3 uitkomt, een stuk volwassener zijn :)
En nog maar eens een WoW vergelijking ;) In WoW krijg je voor sommige achievements alleen maar kosmetische items kado (mounts,tabards,...), geen items waarmee je op het slagveld echt voordeel krijgt. Dit om te vermijden dat achievements quests worden op zich vermoed ik.
Eigenlijk van de zotte he.. alhoewel ik mezelf er misschien ook wel op zou betrappen omdat ik traden gewoon leuk vind B)
Het zijn 'user made mini games' die zelfs Blizzard niet voorzien had denk ik :) Toen ik nog WoW speelde ging ik vaak oude dungeons bezoeken met mijn hoge level chars, gewoon om een bepaalde set te verzamelen ook al was die volkomen waardeloos in de toenmalige end-level content. Just for looks :)

Kapoen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:05:
[...]

En nog maar eens een WoW vergelijking ;) In WoW krijg je voor sommige achievements alleen maar cosmetische items kado (mounts,tabards,...), geen items waarmee je op het slagveld echt voordeel krijgt. Dit om te vermijden dat achievements quests worden op zich vermoed ik.
Dat kan ik wel begrijpen alleen in Diablo 3 heb je (bijna) geen ruimte voor dat soort dingen. Mounts worden niet gebruikt en zie ik eerlijk gezegd ook niet echt noodzaak in en andere cosmetische dingen zullen je echte items alleen maar verhullen en of in de weg zitten omdat je top-down de game bekijkt.
Items waar je iets aan hebt zijn daarentegen wel leuk en handig maar misschien niet bevorderlijk voor de economie.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-02 20:17
DeepSeven schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

Ik vind ook wel dat D3 voor het grootste gedeelte soloable moet zijn.

Nu ik SC2 speel ben ik wel reuze benieuwt naar de battle.net implementatie in D3. Het ziet er enorm slick uit, en voegt echt wat toe naar mijn mening. Maar het kan ook veel verder doorgetrokken worden. Bijv item rewards aan achievements, team challenges (met 4 spelers bijv 30 waves verslaan, daarna krijg je item drops), of game modes waar je bepaalde objectives moet behalen. Er zijn heel wat creatievere manieren om aan items te komen dan versla een boss xxx keer, of een miljoen koeien af te slachten.
Ik hoop persoonlijk dat Battle.net beter gaat werken in Diablo 3 dan in SC2, ik vind namelijk de implementatie echt kut.

Op het moment dat je ingame zit, komen de whispers of berichten voor je neus, en als ze verdwijnen zijn ze lastig terug te lezen. Ik had liever een klein chatvenster gehad die ik zelf kon aanpassen naar wens.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:41
Dakreal schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:16:
[...]

Ik hoop persoonlijk dat Battle.net beter gaat werken in Diablo 3 dan in SC2, ik vind namelijk de implementatie echt kut.

Op het moment dat je ingame zit, komen de whispers of berichten voor je neus, en als ze verdwijnen zijn ze lastig terug te lezen. Ik had liever een klein chatvenster gehad die ik zelf kon aanpassen naar wens.
Om dan nog maar niet te spreken dat het practisch onmogelijk is een game te spelen als mensen achter dezelfde internet verbinding hangen.
Battlenet 2.0 is ook verre van perfect gelaunched om Starcraft II niet nog verder uit te stellen, veel aangekondigde features missen nog en natuurlijk is het een enorme wereldwijde launch wat nooit vlekkeloos kan verlopen.
Het staat nog in de kinderschoenen, geef het wat tijd en het wordt flink verbeterd zoals ik al zei tegen de tijd dat Diablo 3 uitkomt is het platform een stuk volwassener :)

psychoclown schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:36:
Ooh goed nieuws hopelijk krijg je wat vragen gesteld/beantwoord.
Zal even mijn best doen wat vragen klaar te stomen :)
  • Bashiok vertelde dat Jay Wilson heeft gezegd dat de variatie in bruikbare weapon classes per class iets uitgebreid werden, is daar inmiddels meer over duidelijk? Zijn 2h swords voor de Wizard een feit?
  • Er zijn 5 skillrunes en verschillende effecten die ze kunnen teweeg brengen op hoeveel quality types mikken ze? Vergelijkbaar met de gems in D2 of D3?
  • Het quest systeem is flink verbeterd ten opzichte van D2 zoals verbeterde dialogen, toevoeging subquests. Hoe zul je de main quest toegespeeld krijgen, door middel van cutscenes? Wordt dit dan net zo getriggered als in D2 of is het ook verbeterd en werkt het als de subquests?
  • Hoe kijken zij tegen de hack & slash concurrentie aan, Mythos / Grim Dawn / Torchlight II / Dungeon Siege III?
We gaan het meemaken, het is natuurlijk een Q&A met meer man, maar goed, ik ga wel naakt op de tafel staan, dan krijg ik wel aandacht.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 15:47

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Hmm dat is wel wat beter want ik vroeg me al af hoe het met bosses zou gaan, misschien toch maar de al oude health steal wapens gebruiken :D Want het zou toch niet zo zijn dat je de boss gewoon niet kan killen als je hem niet dood hebt voordat je zelf leeg bent?

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 19:46
Dat staat er toch ook, je kunt altijd nog health potions gebruiken, maar daar zit wel een cooldown op. Dus je bent niet 100% afhankelijk van health drops.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

DeepSeven schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:14:
Dat staat er toch ook, je kunt altijd nog health potions gebruiken, maar daar zit wel een cooldown op. Dus je bent niet 100% afhankelijk van health drops.
Ohja dat is ook zo was ik alweer vergeten.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:33
hellfighter87 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:27:
Om dan nog maar niet te spreken dat het practisch onmogelijk is een game te spelen als mensen achter dezelfde internet verbinding hangen.
Hoezo? De game trekt je verbinding niet vol ofzo?

https://niels.nu

Pheno79 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:24:
[...]

We gaan het meemaken, het is natuurlijk een Q&A met meer man, maar goed, ik ga wel naakt op de tafel staan, dan krijg ik wel aandacht.
Ja dat had ik door vandaar dat ik ook zei 'hopelijk krijg je wat vragen gesteld/beantwoord' ;)
Ben benieuwd, overigens kan ik melden dat de speelbare demo dezelfde zal zijn als BlizzCon09.

• Pedr0
psychoclown schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

Ja dat had ik door vandaar dat ik ook zei 'hopelijk krijg je wat vragen gesteld/beantwoord' ;)
Ben benieuwd, overigens kan ik melden dat de speelbare demo dezelfde zal zijn als BlizzCon09.
Zolang er een 'Blue' geen antwoord op heeft gegeven ik er niet vanuit dat het de BlizzCon 2009 demo zal zijn. En als dat zo zal zijn, zal ik er niet minder snel naar toe gaan volgende week ;)

Het feit dat de source die het bekend heeft gemaakt en vervolgens het nieuwsbericht heeft moeten weghalen omdat het niet toegestaan zou zijn doet een interventie van Blizzard vermoeden.. heel raar in ieder geval.
Overigens is het best logisch als ze de oude build gebruiken, die gebruiken ze op een Warcraft III toernooi in Texas ook. Al is dat natuurlijk niet helemaal te vergelijken met een grote gamebeurs als GamesCom.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Waarom zullen ze de moeite nemen om 2 verschillende demos te maken. Is al werk genoeg om 1 te hebben.
Nouja je weet het natuurlijk nooit he want het zou me niks verbazen als ze een nieuwe build hebben voor BlizzCon10. Maarja we gaan het zien GamesCom is al erg dichtbij :)

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:41
Hydra schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:02:
[...]

Hoezo? De game trekt je verbinding niet vol ofzo?
Nope maar het probleem schijnt dat als jij met de server van battle.net connect op dezelfde port als de andere dat doet dat, zodra de battle.net informatie terug stuurd de router geen idee heeft naar wie van de 2 dat dan eigenlijk moet. Teminste dat heb ik erover gelezen. de oplossing daarvoor is dat er een registery key is in windows die de port aangeeft, die wijzig je en dan schijnt het te werken. ik kreeg het alleen neit voor mekaar :(.

Natuurlijk horen zulke bugs bij het nieuwe systeem maar hoop wel dat het snel gefixed word.
Nou ben ik nu weer thuis dus kan ik vrolijk spelen maar op een lan werkt dat niet :)

[Voor 12% gewijzigd door hellfighter87 op 12-08-2010 16:04]

• Pedr0
Ok, nu is het wel confirmed door Bashiok: "The build being shown at gamescom this year will be the BlizzCon '09 build"

Voor nieuwe gameplay moeten we dus toch wachten op BlizzCon! ;)

Anoniem: 82860

psychoclown schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:55:
Nouja je weet het natuurlijk nooit he want het zou me niks verbazen als ze een nieuwe build hebben voor BlizzCon10. Maarja we gaan het zien GamesCom is al erg dichtbij :)
Die primeur bewaren ze natuurlijk voor de eigen conference! ;)
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:27:
[...]

Die primeur bewaren ze natuurlijk voor de eigen conference! ;)
Klopt! Al ben ik wel heel erg benieuwd naar persconferentie op GamesCom en het praatje van Jay Wilson.
Bashiok heeft er meerdere posts over gemaakt dat GamesCom het waard is om als Diablo fan naar toe te gaan dus ik denk dat er wel een nieuwe feature onthuld zal worden. Misschien het craft systeem?
Een eventuele 5e class doen ze inderdaad op BlizzCon :)

Pedr0 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:18:
Ok, nu is het wel confirmed door Bashiok: "The build being shown at gamescom this year will be the BlizzCon '09 build"

Voor nieuwe gameplay moeten we dus toch wachten op BlizzCon! ;)
Het zal me roesten, ik heb 09 nog niet gespeeld en kan niet wachten...Ik zit bij de persconferentie en de Q&A daarna, dus qua Blizzard zit ik helemaal goed. Eenmaal achter de demo laat ik niet meer los en verdedig me met mijn assassin claws.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

• Pedr0
Pheno79 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:57:
[...]

Het zal me roesten, ik heb 09 nog niet gespeeld en kan niet wachten...Ik zit bij de persconferentie en de Q&A daarna, dus qua Blizzard zit ik helemaal goed. Eenmaal achter de demo laat ik niet meer los en verdedig me met mijn assassin claws.
Je kan max. 15min spelen per week, daarna stopt de demo en moet je plaats maken voor de volgende wachtende. Ik geloof me, die 15min. gaan heeeeeeeel snel voorbij ;)

Pedr0 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:06:
[...]

Je kan max. 15min spelen per week, daarna stopt de demo en moet je plaats maken voor de volgende wachtende. Ik geloof me, die 15min. gaan heeeeeeeel snel voorbij ;)
Dat is tijdens publieke dagen inderdaad zo ;)

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:55

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hellfighter87 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

Nope maar het probleem schijnt dat als jij met de server van battle.net connect op dezelfde port als de andere dat doet dat, zodra de battle.net informatie terug stuurd de router geen idee heeft naar wie van de 2 dat dan eigenlijk moet. Teminste dat heb ik erover gelezen. de oplossing daarvoor is dat er een registery key is in windows die de port aangeeft, die wijzig je en dan schijnt het te werken. ik kreeg het alleen neit voor mekaar :(.

Natuurlijk horen zulke bugs bij het nieuwe systeem maar hoop wel dat het snel gefixed word.
Nou ben ik nu weer thuis dus kan ik vrolijk spelen maar op een lan werkt dat niet :)
Dit is echt onzin. Bij nat pakt de router voor elke sessie een andere source poort. Elke sessie is dan uniek

Vrouwen kunnen twee dingen tegelijk.... zeuren en iets anders.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Is die demo niet ergens gelekt? ik zou hem ook wel eens willen proberen :D Al zal dat wel pure marteling zijn gezien de lange wacht periode tot de full release.

[Voor 36% gewijzigd door Bulls op 14-08-2010 16:10]

Bulls schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:06:
Is die demo niet ergens gelekt? ik zou hem ook wel eens willen proberen :D Al zal dat wel pure marteling zijn gezien de lange wacht periode tot de full release.
Daar kan je lang op wachten ;)
Blizzard is heel kien op hun spul en er mag niks zonder toestemming gefotografeerd of gefilmd worden. Op een gamebeurs is dat iets lastiger te monitoren ondanks de mensen die er staan om het tegen te gaan, ninja video's en foto's zullen onvermijdelijk zijn. Demo's daarentegen houden ze op hun eigen machines en delen ze niet uit dus de kans dat er iets lekt is nihil en dat is maar goed ook! Niets is zo funest als een early build die gelekt wordt, een ruwe diamant wordt door veel gamers niet getolereerd en hoe zielig en triest dat ook is.

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

psychoclown schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:18:
[...]

Daar kan je lang op wachten ;)
Blizzard is heel kien op hun spul en er mag niks zonder toestemming gefotografeerd of gefilmd worden. Op een gamebeurs is dat iets lastiger te monitoren ondanks de mensen die er staan om het tegen te gaan, ninja video's en foto's zullen onvermijdelijk zijn. Demo's daarentegen houden ze op hun eigen machines en delen ze niet uit dus de kans dat er iets lekt is nihil en dat is maar goed ook! Niets is zo funest als een early build die gelekt wordt, een ruwe diamant wordt door veel gamers niet getolereerd en hoe zielig en triest dat ook is.
Ja daar heb je wel gelijk in, anders word hij al afgekraakt ander half jaar voor de launch.
En Blizzard wil altijd al zo bug vrij en compleet de game releasen.

Verder als je de demo al helemaal grijs gaat spelen is er ook weinig aan als hij eindelijk uit komt.
Bulls schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:38:
[...]

Ja daar heb je wel gelijk in, anders word hij al afgekraakt ander half jaar voor de launch.
En Blizzard wil altijd al zo bug vrij en compleet de game releasen.

Verder als je de demo al helemaal grijs gaat spelen is er ook weinig aan als hij eindelijk uit komt.
Nou zal dat bij Blizzard wel meevallen die releasen sowieso altijd een zo bugvrije game als maar kan maar het zal maar eens een buggy demo lekken.. dan is heel je imago nog voor de launch van zowel het bedrijf al game afgebroken.

In het geval van Diablo 3 ook? Die speel je totdat je optisch station de game niet meer kan lezen door gebruik O-)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

psychoclown schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:49:
[...]

Nou zal dat bij Blizzard wel meevallen die releasen sowieso altijd een zo bugvrije game als maar kan maar het zal maar eens een buggy demo lekken.. dan is heel je imago nog voor de launch van zowel het bedrijf al game afgebroken.

In het geval van Diablo 3 ook? Die speel je totdat je optisch station de game niet meer kan lezen door gebruik O-)
:D ik gebruik vaak no-cd cracks ook voor legale software, want ik vind die spin-up gewoon vertragend. En dan heb ik ook nog tijdelijk een externe cd speler die ik meestal uit heb staan, omdat ik de fan uit de voeding heb gesloopt. (lawaai) Dus dat duurd ook weer een paar tellen extra voordat windows die heeft herkend en enabled.

Of je wacht 10 jaar totdat voor D3 ook een patch uit komt die no-cd mogelijk maakt.

Oh wacht Starcraft 2 heeft ook geen CD nodig met de nieuwe Battlenet, zal voor D3 dus ook wel het geval zijn ;)
Bulls schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 00:01:
[...]

:D ik gebruik vaak no-cd cracks ook voor legale software, want ik vind die spin-up gewoon vertragend. En dan heb ik ook nog tijdelijk een externe cd speler die ik meestal uit heb staan, omdat ik de fan uit de voeding heb gesloopt. (lawaai) Dus dat duurd ook weer een paar tellen extra voordat windows die heeft herkend en enabled.

Of je wacht 10 jaar totdat voor D3 ook een patch uit komt die no-cd mogelijk maakt.

Oh wacht Starcraft 2 heeft ook geen CD nodig met de nieuwe Battlenet, zal voor D3 dus ook wel het geval zijn ;)
Anders kun je de key gewoon op je bnet account activeren en binnen trekken, heb je sowieso geen cd nodig ;)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 10:59

Cthulhu

Carpe Noctem

Wanneer is die beurs? woensdag? Ben benieuwd

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Cthulhu schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:54:
Wanneer is die beurs? woensdag? Ben benieuwd
Een beetje eigen inzet is niet verkeerd (en wordt ook verwacht).. 18-22 Augustus waarbij het van 19-22 Augustus open is voor publiek. Woensdag de 18e doet Blizzard een persconferentie en zal Jay Wilson aan het woord zijn met aansluitend een Q&A met pers.

[Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2010 12:03]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ok, dank

• Pedr0
Misschien een goeie voor de QA sessie. Krijgen we ook een soort van Worldmap zoals ze in WoW hebben gedaan.

Dat je dus je Worldmap naar voren kan halen en kan inzoomen op bepaalde gebieden en ook vanuit hier je waypoints kan zien etc..

Was die QA nu live te volgen ofniet?

[Voor 7% gewijzigd door Pedr0 op 16-08-2010 11:46]

• Pedr0
Ze zijn flink aan het bouwen op GamesCom, http://diablo.incgamers.c...mescom-shaky-cam-preview/ ;)

• Dakreal
Ja geld en marketing is bij blizzard geen issue. Ben benieuwd :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Anoniem: 182205

Hee mensen!

Lang geleden weer :P

Ja, af en toe lees ik eens de D3 pagina's om te kijken voor nieuwtjes..

Ik lees ergens dat iemand (pheno/psychoclown) geloof ik?) de kans heeft gekregen vragen te stellen op een mooie woensdagmiddag bij de persconferentie.
Ik heb namelijk een vraag aan Blizzard zelf, dit gaat uiteraard over de cutscenes (als die er komen in D3)

In Diablo 2 ontbrak er voor mij ondertiteling bij het afspelen van de cutscenes. Want ik volgde er helaas niets van. (ben namelijk slechthorend), en ik weet 100% zeker dat doven/slechthorenden over de hele wereld dit een goede toevoeging zouden vinden als er filmpjes afgespeeld zouden worden met ondertiteling. Uiteraard moet dit een eigen keuze zijn in het options menu. O-)

• Dakreal
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:32:
Hee mensen!

Lang geleden weer :P

Ja, af en toe lees ik eens de D3 pagina's om te kijken voor nieuwtjes..

Ik lees ergens dat iemand (pheno/psychoclown) geloof ik?) de kans heeft gekregen vragen te stellen op een mooie woensdagmiddag bij de persconferentie.
Ik heb namelijk een vraag aan Blizzard zelf, dit gaat uiteraard over de cutscenes (als die er komen in D3)

In Diablo 2 ontbrak er voor mij ondertiteling bij het afspelen van de cutscenes. Want ik volgde er helaas niets van. (ben namelijk slechthorend), en ik weet 100% zeker dat doven/slechthorenden over de hele wereld dit een goede toevoeging zouden vinden als er filmpjes afgespeeld zouden worden met ondertiteling. Uiteraard moet dit een eigen keuze zijn in het options menu. O-)
Valide vraag, in WoW zit deze optie er ook in, daarnaast is het erg makkelijk omdat sommige karakters een erg vaag accent hebben.

( Denkt aan Jacob @ GTA 4 :S )

Anoniem: 82860

the bloodclots mon! ;)

Even terugkomend op de no-cd cracks bij D2. Gezien Diablo, Shenk the Overseer en Lister denk ik dat ze dit nu heel anders aan gaan pakken. Ik kan me even niet meer herinneren wat de aard was van het feit dat D2 op die momenten ineens je cd nodig hadden, maar dit is natuurlijk makkelijk af te vangen door gewoon zoveel mogelijk content van de harde schijf te lezen. (oftewel, grote installatie?)
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:32:
Ik ben helaas niet de gelukkige.. :'(
Maar inderdaad een aardige vraag die nog niet eerder gesteld is. Op zich ook goed achter te komen als je weet of Starcraft II dezelfde optie heeft als WoW maar desalniettemin leuk om zeker te weten want die cutscenes zijn altijd waanzinnig mooi gemaakt (enja die zitten ook in Diablo 3 :9).
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:49:
the bloodclots mon! ;)

Even terugkomend op de no-cd cracks bij D2. Gezien Diablo, Shenk the Overseer en Lister denk ik dat ze dit nu heel anders aan gaan pakken. Ik kan me even niet meer herinneren wat de aard was van het feit dat D2 op die momenten ineens je cd nodig hadden, maar dit is natuurlijk makkelijk af te vangen door gewoon zoveel mogelijk content van de harde schijf te lezen. (oftewel, grote installatie?)
Eigenlijk een non-issue want sinds battle.net 2.0 er is is dat sowieso niet meer aan de orde.
Overigens was het ook opgelost met patch 1.12b waarin standaard een no-cd crack zat ingebakken en waarvoor je, net als bij de onofficiële no-cd cracks, een aantal .mpq bestanden moest kopiëren :)

[Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 17-08-2010 17:00]

Starcraft 2 heeft ook ondertiteling bij de cutscenes, dus kan me niet voorstellen dat ze dat voor Diablo3 niet doen :)

Overigens ben ik na het spelen van SC2 nog veel benieuwder geworden naar Diablo3, aangezien SC2 voor mij een van de beste games ooit gemaakt is.

[Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2010 17:58]

• Pedr0
Nou, nu ben ik helemaal benieuwd naar morgen (uhm, vandaag) ;)
http://diablo.incgamers.c...erfeed&utm_medium=twitter

We’ve always had a content release schedule, and it’s always included gamescom 2010. It’s the largest game conventions in the world, and is a good opportunity to get media coverage on new stuffs.

I think you guys will enjoy tomorrow.

After the release of the info at BlizzCon, when will we get to see the light of another update? 10 months? Please let me know so I can go do better things with my day instead of visiting the D3 webpage every day for nothing.

Haha. Well. Gamescom marks the beginning of the ramp.

Het is zo ver. Ik ga straks gewoon eerst een tweede ontbijtje scoren op de gamescom, als Ea er toch een aanbiedt... Daarna ga ik op zoek naar onze ontwikkelaar, ik moet en zal spelen. Daarna nog een zooi te zien natuurlijk, maar mijn beurs is om 13:00 hopelijk al geslaagd, als ik de persconferentie van Blizzard heb gehad. Ik ben zo gemakkelijk blij te maken...

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Ook nog over de Cutscenes, zullen het 3D beelden zijn zoals in Starcraft 2 of zullen ze het weer zoals in Diablo 2 renders worden, ik heb namelijk liever het laatste.
Pheno79 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 07:39:
Het is zo ver. Ik ga straks gewoon eerst een tweede ontbijtje scoren op de gamescom, als Ea er toch een aanbiedt... Daarna ga ik op zoek naar onze ontwikkelaar, ik moet en zal spelen. Daarna nog een zooi te zien natuurlijk, maar mijn beurs is om 13:00 hopelijk al geslaagd, als ik de persconferentie van Blizzard heb gehad. Ik ben zo gemakkelijk blij te maken...
Veel plezier en succes! Hopelijk krijg je er wat vragen uit pheno ;)
Bulls schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:25:
Ook nog over de Cutscenes, zullen het 3D beelden zijn zoals in Starcraft 2 of zullen ze het weer zoals in Diablo 2 renders worden, ik heb namelijk liever het laatste.
Volgens mij worden die cutscenes net zoals de Cinematic trailers die je tot nu toe hebt gezien :)

Overigens voor de geïnteresseerden, Diablo.incgamers hebben een live chat die inmiddels al bijna 10 minuten bezig is.

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:54:
[...]

Veel plezier en succes! Hopelijk krijg je er wat vragen uit pheno ;)

[...]

Volgens mij worden die cutscenes net zoals de Cinematic trailers die je tot nu toe hebt gezien :)

Overigens voor de geïnteresseerden, Diablo.incgamers hebben een live chat die inmiddels al bijna 10 minuten bezig is.
<--- geintresseerd, maar op het werk.. dus dat gaat 'm helaas niet worden!
Zit stiekem te wachten op Pheno straks met z'n insiders :D

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Veel plezier Pheno :)

• Pedr0
We kunnen in iedergeval 'Live Chat' volgen via http://diablo.incgamers.c...ng-the-gamescom-d3-event/

Edit: Dit was al gepost zie ik net. sry Pclown ;)

Mensen in de rij voor D3...

[Voor 51% gewijzigd door Pedr0 op 18-08-2010 11:18]

Dakreal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:56:
[...]

<--- geintresseerd, maar op het werk.. dus dat gaat 'm helaas niet worden!
Zit stiekem te wachten op Pheno straks met z'n insiders :D
Nog veel erger.. ik moet nog even studeren voor hertentamen morgen.. achja kan niet alles hebben :)

Overigens duurt de gehele Diablo 3 conferentie totaal 1 uur, 30min Jay Wilson aan het woord en 30min Q&A.
Daar waren eerst nog onduidelijkheden over :)

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:09:
[...]

Nog veel erger.. ik moet nog even studeren voor hertentamen morgen.. achja kan niet alles hebben :)

Overigens duurt de gehele Diablo 3 conferentie totaal 1 uur, 30min Jay Wilson aan het woord en 30min Q&A.
Daar waren eerst nog onduidelijkheden over :)
Als je hem nou in 1x goed deed >:)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

RL is overrated Diablo 3 rulez ;)

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 19:25
Zou wel leuk zijn als er een release date bekend zou worden, aangezien dat al met een aantal games is gebeurt in de vorige dagen...

When does the horror waiting for DIII stops!!!

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Jungelman schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:41:
Zou wel leuk zijn als er een release date bekend zou worden, aangezien dat al met een aantal games is gebeurt in de vorige dagen...

When does the horror waiting for DIII stops!!!
Ik wacht er eigenlijk niet meer op, duurt toch nog te lang. Als hij "gone gold" gaat hoor je het wel :9
Wacht ik nog liever op Grim Dawn die heeft ten minste een redelijke release ergens begin 2011, D3 kan wel half 2012 worden. (nu maar hopen dat je hem voor 21 Dec uit kan spelen :+)
Dat zullen ze nog niet onthullen tot vlak voor de launch. Besides gaan ze nu een nieuwe feature uit de doeken doen :)

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:42
Live streaming... iemand al gevonden?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die stream werkt wel, maar is volgens mij voor sc2 tournaments
Misschien later D3 nieuws

Cthulhu schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:02:
Die stream werkt wel, maar is volgens mij voor sc2 tournaments
Misschien later D3 nieuws
Ja bedacht ik met net ook al inderdaad :)
Dan moeten we het maar met updates doen op bijv. de livechat.

Hier wel updates in het duits: http://diablo3.ingame.de/kommentare.php?newsid=105000
Werkende livestream: http://www.ustream.tv/channel/gamescom-2010

# Update: New Feature: Artisans - special NPCs
# Update: Artisans must be obtained through quests for one and have something to do with crafting
Repair
# Update: Blacksmith: socketing items, armor crafting
# Update: Are more experienced and better with time
# Update: Results are to have some predictable properties, but still be random
# Update: It does cost gold and materials
# Update: Salvaging: From unneeded items can produce materials for crafting
# Update: Each Artisan has various stages and the look is changing.
# Update: Jeweler: Provides various gemstones
# Update: "Gem words" are a cool idea, but so far this has not yet been discussed.
# Update: Mystic: Where magical items (wands, etc.) produce
# Update: Gemstones: 5 levels may drop, up to level 16 (!) Can Artistan cubes

[Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2010 12:22]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

edit dubbel, post jij de updates maar psychoclown

[Voor 137% gewijzigd door Cthulhu op 18-08-2010 12:11]

• Dakreal
Hij had hem al eerder geupdate dan mij ;-)

[Voor 95% gewijzigd door Dakreal op 18-08-2010 12:14]

• Jungelman
Had ik al gepost, zie de post boven je.
Andere stream zie ik al :)

Er zijn dus blijkbaar 3 verschillende artisans.
Blacksmith / Jeweler / Mystic.

[Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2010 12:32]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hardcore mode is ook weer aanwezig

Dacht dat dat al eens eerder bevestigd was maar ok.. :P

# Update: Diablo 3 is not currently scheduled for consoles
# Update: There will definitely be a Mulesystem. One possibility would be for example shared stash, or a mail box system
# Update: Items from different classes may be the best for its slot, eg weapons in a Unique is strongest armor in a Rare and boots there are crafts
# Update: Socket number will again depend on the Itemlvl
# Update: Jay: "Everything will cost Gold!"

[Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2010 12:50]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zag een update op die duitse site staan :P

Update: Hardcore kommt sicher

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

edit dubbel niet voor consoles en mulesysteem dus :P

[Voor 47% gewijzigd door Cthulhu op 18-08-2010 12:44]

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:27
psychoclown schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:37:
# Update: Items from different classes may be the best for its slot, eg weapons in a Unique is strongest armor in a Rare and boots there are crafts
Wat bedoelen ze hier precies mee?

Voor 3Commas/Bot/Crypto zaken, wees welkom op de Discord server Bot Trading NL Group.

En het is afgelopen helaas! Moet zeggen dat ik niet ontevreden ben over deze aankondiging.
Had sowieso al niet verwacht dat er een massive aankondiging zou zijn maar dat nieuwe craft systeem klinkt erg cool dus ik ben wel heel nieuwsgierig geworden!
Remy!!!! schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:51:
[...]

Wat bedoelen ze hier precies mee?
Is me ook niet helemaal duidelijk maar volgens mij bedoelen ze dat items van verschillende classes (dus uniques/rares/magics) het beste kunnen zijn. Dus dat niet perse een full unique equipment altijd beter is dan iemand met de helft uniques en de helft rares/crafts.

[Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2010 12:54]

• Pedr0
Hier een opsomming uit het D3 Forum, http://forums.battle.net/...icId=26560505938&sid=3000

Tanslated from German to English via Google Translate, so there are some grammar, spelling mistakes:

The latest information about Diablo 3 in bulleted form: - Blizzard, the new crafting system "Artisans before"
- Artisans are NPCs that join the player. Not the player learns the craft, but the companion.
- For these Artisans's own quests
- This is to keep the player in action.
- The Blacksmith sockets makes certain items - for example, gems
- As in World of Warcraft can be build new items. The cost not only gold but also various materials.
- In addition, Blizzard has made changes to the inventory. This reminds us once again to Diablo 2
- Armor, dagger, shield, take a same space
- Each item can be converted back to its source material
- So you do not have to sell every item
- Each Artisan has a level. By the time he rises up.
- Rises to the rank of Artisan, there's a handsome effect and its forge is impressive.
- Nice detail: A new mini map has surfaced in the HUD. Displays NPCs, traders and others.

Following is a Q & A session with Jay Wilbur: - It will ask for a release date. The audience laughed, and Jay Wilbur says, "You ask me that every time" And as always there are: no answer.
- Next to the Blacksmith, there are other Artisan: Mystic and jeweler
- The Mystic example, is responsible for magic items and provides Enchanting. I.e. He adds the new items added magical properties.
- New recipes can be found in the world, but the Artisan learns with each new level.
- A jeweler can combine stones, replacing the Horadric Cube.
- There are five levels of quality of gems to be found. In total there are 14 (!) Quality levels, we can achieve when they are combined.
- Several recipes requiring appropriate levels of Artisan.
- Materials you will need not only for crafting but also for the Aufleveln Artisan.
- Later in the game, the Artisan, you may of course choose to specialize. For example, on axes.
- should said Jay Wilbur, that is made very clear divide which items you wear or sell.
- The ability to disassemble items to avoid having to constantly return to the city. You may then disassemble items anytime and anywhere.
- Materials you can stack in your inventory is very high, so that they take very little space.
- Wilbur is asked how far advanced Diablo is third He just smiles and says nothing. Then it can be but still carried a statement: "We finish anything before we are not even sure we can stop it."
- If the merchants are once again riding for item types. Also one for crafting items.
- Confirmed Hardcore mode for diablo third If the character dies, he is really gone.
- If you play on hardcore mode, which also provides each of your friends on Battle.net. Finally, this view that you are crazy, really, so Wilbur.
- There will be no Town portal system. "Town portals are horrible for fighting to make it easier," said Wilbur. So you can not escape easily.
- That is why the so-called salvage system to break down items. So play does not have to return to the city.
- Waypoints like in Diablo 2 will be available.
- No plans for a console version of Diablo 3rd
- A chest for all your characters currently being considered. It could be used to exchange items between the various characters. Example: You put an ax into it, log out, log in with a different character and take the ax. This chest is not unlimited, can accommodate. Wilbur keeps the system for good, but nothing is decided yet.
- Each item can only be enchanted again. This means that although you can do several times, the previous spell, but is then replaced.

Update:.
- Each Artisan can be retrained. Then you have to expect that progress will be lost.
- Set Items, there will be again. These are currently in the design process. Whether one can even crafting set items is not yet clear.
- It is still not sure which items are best: Legendary, Rare or Crafted. Wilbur believes that a mix of everything for high level players is best.
- The number of sockets per item will be determined by item-level. This means that a Level-2-Hammer has only a few sockets.
- Gold will play an important role in Diablo 3, because the crafting always costs something.

Hoe vind jij het nieuwe craftsysteem?
#1 - Gaaf!#2 - Mwah..#3 - Niks aan..

Ook een poll maken? Klik hier

@Hierboven.. lol die gast die het heeft getypt weet duidelijk niet wie aan het hoofd van het Diablo 3 team staat.. Jay Wilbur 8)7

Presskit is te downloaden, zal zodra ik meer tijd heb de screenshots aan de TS toevoegen. Monk Orb ziet er in ieder geval erg goed uit :)

[Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2010 13:13]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die artisan hobbelt een beetje met je mee? Of kan die ook vechten

Cthulhu schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:17:
Die artisan hobbelt een beetje met je mee? Of kan die ook vechten
Nee staan in town zo te zien, overigens vind je ze door quests en moet je hun 'vertrouwen' winnen :)
Download de presskit maar en check het filmpje VO_show (die heeft Jay Wilson comments, de noOV niet).

• Jungelman
Hoop alleen niet dat de "craft" zoals WoW of andere RPG's word (Aka uitgebreid).

Bij DII LOD had je wel een soort craft systeem, maar dat was lekker simpel met een cube, clothes en een paar gems/runes.

Wat ik ook wel super vond aan DII is dat je gewoon instant teleport heb.(Ik bedoel niet zonder cool-down)

Maar bij veel van hedendaagse games: wanneer je teleport gebruikt, je gewoon een loading scherm ziet.

Zie DII teleport maar als blink in SCII.
Zo hoort teleport te zijn imo.

[Voor 41% gewijzigd door Jungelman op 18-08-2010 13:28]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben de presskit nu aan het downloaden :)

Jungelman schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:25:
Hoop alleen niet dat de "craft" zoals WoW of andere RPG's word (Aka uitgebreid).

Bij DII LOD had je wel een soort craft systeem, maar dat was lekker simpel met een cube, clothes en een paar gems/runes.
Vind het juist wel gaaf dat het nu zoveel uitgebreider is, verbeteringen zijn gewoon goed want puur voortborduren op Diablo 2 werkt niet. Die is helemaal kapot gespeeld door iedereen en vernieuwing is dan het sleutelwoord.
Overigens is de Horadric Cube er niet meer dus logisch dat het nu op een andere manier gaat en het werkt best leuk voor zover ik kan beoordelen!

Diablo III Caravan FAQ

Q: What is the caravan?
A: The caravan is a persistent group that follows the heroes across Sanctuary, providing a centralized hub for players to find quest givers, crafters, and other important NPCs. As your character moves through the world so too will your loyal band, setting up in specific locations to remain close by should you need them.

Q: Who are the artisans?
A: In order to access the professions in Diablo III, you'll need to gain the loyalty of various artisans through your travels in Sanctuary. The blacksmith, mystic, and jeweler will each provide unique services over the course of the game.

Q: What do the artisans offer?
A: Skilling up your artisans will unlock unique recipes, granting your character access to benefits that may not be found anywhere else in the world. The blacksmith crafts weapons and armor, and can add sockets to some items. The mystic creates scrolls, potions, magical weapons, spell runes, and charms, and can also enchant items. The jeweler crafts gems , amulets, and rings. The jeweler can also remove gems from socketed items and can combine gems to improve their quality.

Q: How do I find the artisans?
A: Finding the artisans will be part of the main quest. Each artisan has been fleshed out to include their own story and quest line.

Q: How do I use the artisans?
A: You'll collect loot as a reward for slaughtering the forces of the Burning Hells. Unwanted items can be salvaged in your inventory, converting these goods into raw crafting materials -- higher-level items are salvaged into higher-level materials. You'll then take those raw materials and hand them over to the artisans, putting them to work crafting or enchanting for you. Upon returning to the caravan after a lengthy foray, you may also find that the artisans have been hard at work plying their trade for your benefit.

Q: How do I salvage my items?
A: Players will find an item while progressing through the main quest that will allow them to convert unwanted gear into crafting materials from the inventory. This item will not take up any inventory space. This should be a more satisfying option for offloading unwanted loot than the alternative -- dropping things on the ground or making frequent trips to a vendor.

Q: Why are you including crafting professions in an action game?
A: Professions add depth to the item collection gameplay that drives the action of Diablo III. We want to provide players with an alternative way to acquire gear, potions, and other randomly found items. We also want to provide additional forms of customization for players -- adding jewels, enchants, or sockets to existing gear allows players to further tailor their characters. Many rare crafting recipes and materials are only found as world drops, enhancing the item acquisition process by increasing the diversity of items dropped by monsters.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ziet er wel mooi uit, ook hoe die shop verandert als die artisan lvl'ed

Ik zal die crafting video uploaden kan die evt in de OP

[Voor 29% gewijzigd door Cthulhu op 18-08-2010 13:52]

Cthulhu schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:40:
Ziet er wel mooi uit, ook hoe die shop verandert als die artisan lvl'ed

Ik zal die crafting video uploaden kan die evt in de OP
Vind ik ook, ziet er goed uit allemaal! Vind dat ze best veel hebben laten zien eerlijk gezegd.
Zeker nu die presskit meteen beschikbaar is met het filmpjes en FAQ.. erg netjes allemaal. Ben ik wel heel benieuwd wat ze voor groots op BlizzCon10 gaan laten zien :)

Ok is goed. Ik zal vrijdag, wanneer ik weer tijd heb, de TS helemaal aanpakken :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

De video

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03 13:22
Als Diablo 3 naar de consoles zou gaan zou een klein gedeelte van mij al van binnenuit afsterven.

Gelukkig maar dat Blizzard hun fanbase trouw blijft.

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-02 06:53
Ziet er relaxed uit :)
Omnyakom1 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:08:
Als Diablo 3 naar de consoles zou gaan zou een klein gedeelte van mij al van binnenuit afsterven.

Gelukkig maar dat Blizzard hun fanbase trouw blijft.
Idd, en dan zou het nog langer duren. En daar hebben we allemaal geen zin in ;)
Iemand anders ook opgevallen dat de inventory en equipment slots weer zijn aangepast? De Talisman slot is ook nergens meer te bekennen.. daar waren ze sowieso altijd al vaag over dus ik vraag me af of ze het hebben geschrapt of niet.

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:26:
Iemand anders ook opgevallen dat de inventory en equipment slots weer zijn aangepast? De Talisman slot is ook nergens meer te bekennen.. daar waren ze sowieso altijd al vaag over dus ik vraag me af of ze het hebben geschrapt of niet.
Ik zie idd het Tetris Grid based backpack weer, ziet er goed uit :p vanavond thuis ff het filmpje kijken.

Dat was niet eens hetgeen waar ik op doelde want dat is al langer bekend.
Wat ik bedoelde is de tabs die niet te zien zijn, geen verschillende inventory tabs voor craft items, quest items en normale items (armor/potions etc). Zullen ze afgestapt zijn van de bags of was dit alleen maar voor deze build? :)

Anoniem: 182467

Alternatieve link voor de trailer:

http://www.gametrailers.com/video/gc-10-diablo-iii/703111

Wat me opviel in de trailer / screens:

Quest tijdens trailer:
The Crown of Mad Leoric

King Leoric was de Koning uit Diablo 1 (en de Skeleton King van de D3 gameplay vids) en aangezien we in de trailer in "New Tristram" zijn, gaan we waarschijnlijk weer de Cathedral + crypt in

Zie ook deze screens:
http://kotaku.com/5615656...ight-in-the-face/gallery/

* Deckard Caine + Dame uit de CGI trailer, links boven in beeld.
Dat je weer de Cathedral in gaat is al veel langer bekend, staat ook notabene een stuk over in de TS ;)
Wat je met * Dekcard Caine + Dame uit de CGI trailer, links boven in beeld. is mij onduidelijk.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee