Ik denk haast wel dat de 5e class dan een ranger/amazon mix zou worden.
Ik las ook in dat intervieuw dat ze verschilende classes ipv mana iets anders gaan geven als energiebron, bij de barb word dat fury lijkt me ook een goede om voor iemand stamina te geven (niet voor lopen maar voor de spells te casten) Monk zou wel ki krijgen?
Ik kijk teveel uit naar D3 en ik ben bang teleur gesteld te worden als ze teveel aan het winnend concept veranderen om "anders" te zijn. Zo hoort 'bind on equip' niet thuis in een hack&slash RPG. Ik snap ook niet dat ze zogenaamd items moeten laten verdwijnen uit het spel om de economie stabiel te laten

Daar is de ladder reset toch voor? en anders maak je de items niet repairable als ze 0% hebben bereikt zoals in D1, your weapon has shattered

vergeten te repairen
Ik was laatst weer aan Titan Quest begonnen maar na een paar mixjes proberen en 2x doorgelopen te hebben had ik het wel weer gezien, het word snel eentonig. Ik hoop niet dat ik die feeling bij D3 ga krijgen, en als dat wel het geval is, dan ben ik bang dat ik RPG's toch niet meer zo leuk vind dan ik denk.
De uren van D2 kunnen alle andere RPG's die ik gespeeld heb niet overtreffen iig.
PS ik speel geen mmorpgs want dat ik altijd hetzelfde, ik heb verschillende geprobeerd, Lotro, Conan, Guildwars. Altijd maar farmen en sloom iets craften en veel reizen zodat je veel tijd verdoet, verder altijd raids waar je niet omheen kunt en lager dan je level krijg je 0xp en tever boven je level is ondoenbaar etc. En dan de BoE items, iedereen heeft dezelfde quest items aan want ja die zijn net iets beter dan de standaard geloote items voor die level (op een paar specials na) Nee mmorpgs doe ik niet meer.
Misschien dat ik nog een keer WoW ga proberen omdat het van Blizzard is, maar ik heb de Trial ooit gedaan en vond het eigenlijk niet veel aan.
[
Voor 4% gewijzigd door
Bulls op 23-04-2010 11:41
]