Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
ymmv schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:43:
[...]

Als je naar vorige top 10s kijkt, zie je dat bijna alle games minder verkopen op de Xbox 360 als op de PS3 in Nederland. Heeft weinig met Forza te maken. De PS3 is blijkbaar populairder in Nederland.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de minder legale versies van games op de xbox. Dit is bij de PS3 niet mogelijk dus mensen met een PS3 hebben weinig keus en moeten wel games gewoon kopen.
ymmv schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:10:
[...]

Waarom? Het is al veel vaker gezegd dat er geen *ENKEL* verschil is tussen HD Audio als PCM of in DTS HD/Dolby HD. Denk je dat als je versterker HD audio decodeert naar PCM dat het geluid beter is dan wanneer de PS3 dat doet?
Jij weet zeker nog niet dat je p*k twee keer zo groot wordt als er DolbyHD op je versterker komt te staan :)
Brad Pitt schreef op maandag 21 september 2009 @ 00:17:
[...]

De oplichtende termpjes op de versterker zorgen voor een opbouw van bepaalde stofjes in mijn lichaam die me beter laten voelen, een film afspelen op m'n Blu-ray speler geeft dan ook meer voldoening dan via de PS3 8)
Dat bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 21 september 2009 @ 08:32:
[...]

LBP blijft zeker een magisch spel, probeer nu alle levels te Ace'en en alle prijzen te halen
Ik heb LBP al 100%, maar als de update met het water beschikbaar komt ga m wel weer beginnen spelen denk ik :) Tegen die tijd zullen er ook wel weer enorm veel goeie levels bijgekomen zijn.

Fallout 3 is trouwens voor 13 pond inclusief verzending te bestellen bij zavvi:
http://www.zavvi.co.uk/ga...s3/fallout-3/9994084.html

Volgens mij is de aanbieding enkel vandaag geldig.

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2009 12:35 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

SToRM666 schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:27:
[...]

Ik heb LBP al 100%, maar als de update met het water beschikbaar komt ga m wel weer beginnen spelen denk ik :) Tegen die tijd zullen er ook wel weer enorm veel goeie levels bijgekomen zijn.

Fallout 3 is trouwens (enkel vandaag!) voor 13 pond te bestellen bij zavvi: http://www.zavvi.co.uk/ga...s3/fallout-3/9994084.html
Grootste uitdaging voor mij zijn nu dus de Gold trophies te halen :)

Heb je trouwens ervaring met de MGS DLC voor LBP??

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, die uitbreiding is erg leuk. Daar heb ik ook al alle trophies voor :P
Ik moet wel zeggen dat als je niet van plan bent om levels te maken je niet echt veel mist zonder de uitbreiding. De levels die erbij zitten zijn goed, maar online zijn er ook enorm veel levels met de paintinator te vinden die het spelen waard zijn.

[ Voor 93% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SToRM666 schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:35:
Ja, die uitbreiding is erg leuk. Daar heb ik ook al alle trophies voor :P
Ik moet wel zeggen dat als je niet van plan bent om levels te maken je niet echt veel mist zonder de uitbreiding. De levels die erbij zitten zijn goed, maar online zijn er ook enorm veel levels met de paintinator te vinden die het spelen waard zijn.
Is er nog ergens een leuke aanbieding van LBP? Vond het toch ook wel erg vermakelijk om de demo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

dangerpaki schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:06:
[...]

Is er nog ergens een leuke aanbieding van LBP? Vond het toch ook wel erg vermakelijk om de demo te spelen.
Dan moet je zeker wel de GOTY versie halen :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:57:
[...]

Hear hear! De "leuke" games komen pas vanaf deze periode tot eind dit jaar :)
Verder is er dit jaar nog niet veel bijzonders gekomen
Natuurlijk allemaal onder voorbehoud van persoonlijke smaak:

Killzone 2
InFamous
Resident Evil 5
Fat Princess
Wipeout Fury
Prototype
Street Fighter 4
Ghostbusters*
Batman: Darkham Asylum

Volgens mij hebben we de afgelopen maanden niks te klagen gehad hoor. Natuurlijk eind van het jaar word het altijd wat drukker met games maar ik kon met gemak iedere maand 60 euri naar de gamewinkel brengen dit jaar. Gelukkig maar niet gedaan.

Ik denk dat we zo langzamerhand allemaal een beetje verwend raken.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

dangerpaki schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:06:
[...]

Heb hier LBP nog liggen en doe er niets mee, wellicht wil je hem ruilen? (je kunt me een PM sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hmmm..... Unchartered kan nog best lastig zijn...

spoiler:
Ik ben bij het punt in de generator waar dat meidje gepakt wordt door die gasten. Een stuk verder krijg je allemaal soldaatjes die je niet snel plat krijgt, allemaal van die monsters. Het nadeel is: Ze droppen geen ammo en die gastjes zelf ook bijna niet. Tot slot staan er ook nog wat gasten met die laserguns... Is een vrij open veld en die lasers pakken het gebied daarachter ook helemaal... Kan dus niet rennen... Maar goed, ammo heb ik ook bijna niet. Dat stuk 10x over gedaan maar het lukt me gewoon niet :(

Ik vind het ook erg jammer dat ze buitenaardse wezens in het spel hebben verwerkt. Echt een super spel; daar niet van. Heb me weer uren vermaakt. Maar buitenaardse wezens hoeven voor mij niet zo... Hoop dat ze die eruit laten in Unchartered 2.

Hoe ver ben ik btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het is Uncharted, niet Unchartered ;)
spoiler:
Als je monsters ziet ben je al bijna op het eind. Dat is ergens binnen toch? Is wel een lastig stuk.
Er zijn 22 hoofdstukken. Ik geloof dat als je naar 'Load' gaat (voor je savegame) dat je in percentage ziet hoever je bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:27:
Ik vind het ook erg jammer dat ze buitenaardse wezens in het spel hebben verwerkt.
Je hebt het verhaal niet helemaal begrepen denk ik. Maar het wordt al gauw duidelijk dat het iig geen buitenaardse wezens zijn.
Hoe ver ben ik btw ?
best ver

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:27:
Het spel heet Uncharted hoor.
spoiler:
Ik ben bij het punt in de generator waar dat meidje gepakt wordt door die gasten. Een stuk verder krijg je allemaal soldaatjes die je niet snel plat krijgt, allemaal van die monsters. Het nadeel is: Ze droppen geen ammo en die gastjes zelf ook bijna niet. Tot slot staan er ook nog wat gasten met die laserguns... Is een vrij open veld en die lasers pakken het gebied daarachter ook helemaal... Kan dus niet rennen... Maar goed, ammo heb ik ook bijna niet. Dat stuk 10x over gedaan maar het lukt me gewoon niet :(

Ik vind het ook erg jammer dat ze buitenaardse wezens in het spel hebben verwerkt. Echt een super spel; daar niet van. Heb me weer uren vermaakt. Maar buitenaardse wezens hoeven voor mij niet zo... Hoop dat ze die eruit laten in Unchartered 2.

Hoe ver ben ik btw ?
spoiler:
Je bent bijna aan het einde. De monsters (het zijn Spaanse soldaten die in zombies veranderd zijn en dus geen buitenaardse wezens) moet je neerhalen met je shotgun die je uit de heup schiet ipv op iedereen te mikken. Vijannden met lasers moet je neerschieten met een scherpschtuttergeweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
dangerpaki schreef op maandag 21 september 2009 @ 08:44:

Ik denk dat het meer te maken heeft met de minder legale versies van games op de xbox. Dit is bij de PS3 niet mogelijk dus mensen met een PS3 hebben weinig keus en moeten wel games gewoon kopen.

Dat bedoelde ik :)
ik meen ergens een bron te hebben gezien waar het toonde dat de PS3 beter verkocht was in Nederland in totaal. Niet met een enorme marge maar het zat er wel net boven Sowieso als je kijkt naar de waardes in Europa op VGchartz zie je ze ongeveer gelijkwaardig verkocht worden. Alleen in Amerika heeft de 360 echt een grotere voorkeur bij de gamers. Helemaal als je bedenkt dat de 360 ruim een jaar eerderop de markt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Iemand al RockBand The Beatles geprobeerd? Speelt echt lekker weg! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is voor LittleBigPlanet alleen de MGS-thema het geld waard? of is er nog meer DLC die zijn geld waard is.

Is de prijs van het water-DLC die vrijdag uitkomt al bekend?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Bellerophon schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:19:
[...]

Dan moet je zeker wel de GOTY versie halen :)
Is er een verschil tussen de normale en GOTY edition dan?
Dj-sannieboy schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:22:
[...]

Heb hier LBP nog liggen en doe er niets mee, wellicht wil je hem ruilen? (je kunt me een PM sturen)
DM gestuurd.
Sn0wblind schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:34:
[...]
ik meen ergens een bron te hebben gezien waar het toonde dat de PS3 beter verkocht was in Nederland in totaal. Niet met een enorme marge maar het zat er wel net boven Sowieso als je kijkt naar de waardes in Europa op VGchartz zie je ze ongeveer gelijkwaardig verkocht worden. Alleen in Amerika heeft de 360 echt een grotere voorkeur bij de gamers. Helemaal als je bedenkt dat de 360 ruim een jaar eerderop de markt was.
Ik geloof best als jij zegt dat de PS3 meer verkocht is, dat dat wel zo is. Ik denk alleen dat je niets kan zeggen over de populariteit van games op de PS3 tegenover de Xbox360. Puur omdat je niet kan inschatten hoe populair spellen op de Xbox zijn door de illegale download. Maar ik sta niet versteld van het feit dat de PS3 beter zou verkopen. Het is nou eenmaal een veelzijdiger apparaat dan een Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Ik heb eindelijk een headset!
Ik had mijn KZ2 game alleen uitgeleend, dus helaas kon ik geen potjes meedoen. (Zag dat VADS & Walletje_W laatst bezig waren.)

Ik ga hem vanavond weer ophalen, dus ik zal dan binnenkort joinen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

dangerpaki schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:39:
[...]

Is er een verschil tussen de normale en GOTY edition dan?

[...]
GOTY heeft een aantal (alle?) expansions erbij en een paar custom levels dacht ik.

[edit]
7 uitbreidingen en 18 bonuslevels dus http://blog.us.playstatio...game-of-the-year-edition/

[ Voor 21% gewijzigd door Flotter op 21-09-2009 16:20 ]

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Flotter schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:18:
[...]
GOTY heeft een aantal (alle?) expansions erbij en een paar custom levels dacht ik.

[edit]
7 uitbreidingen en 18 bonuslevels dus http://blog.us.playstatio...game-of-the-year-edition/
Aah kijk, dank je wel. goede tip. Dan haal ik meteen de goede... Even kijken of die ergens goedkoop te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:38:
[...]

Aah kijk, dank je wel. goede tip. Dan haal ik meteen de goede... Even kijken of die ergens goedkoop te krijgen is.
Let wel dat de adviesprijs van de GOTY editie 60 euro is. De normale versie kan je voor 19 euro krijgen.

Voor die 40 euro verschil kun je heel veel DLC halen, en dan ook nog de DLC die je zelf wilt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Heeft iemand die meedeed aan de MAG EU beta subscription toevallig al een key gehad? Just wondering. Want volgens mij was ik er op tijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lbp GOTY is alleen aangekodnigd voor US, denk tijdelijk dat het ook niet komt.

Voor de PES liefhebbers, de trophies voor PES2010 zijn bekend.

Volg link;
http://www.succesfull.fr/...l&Itemid=6&l=en&JeuID=683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Magic schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:44:
[...]

Let wel dat de adviesprijs van de GOTY editie 60 euro is. De normale versie kan je voor 19 euro krijgen.

Voor die 40 euro verschil kun je heel veel DLC halen, en dan ook nog de DLC die je zelf wilt.
:) 60 euries zou ik sowieso niet ervoor dokken. Blijf Nederlander he :)
Skire schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:53:
Heeft iemand die meedeed aan de MAG EU beta subscription toevallig al een key gehad? Just wondering. Want volgens mij was ik er op tijd bij.
Nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:11:
De lbp GOTY is nog niet aangekodnigd voor US, denk tijdelijk dat het ook niet komt.
Voor de PES liefhebbers, de trophies voor PES2010 zijn bekend.
Volg link;
http://www.succesfull.fr/...l&Itemid=6&l=en&JeuID=683
Allemaal leuk en aardig, maar wat vinden we nou van de FIFA10 en PES2010-demo's?! Voor welke game zou je gaan op basis van de gespeelde demo's?

Persoonlijk vind ik het moeilijk. PES2010 speelt als vanouds (dus niet vernieuwd), met verbeterde spelergraphics en dat tactiekgebeuren. Stadion daarentegen zijn opnieuw kartonnen borden van afstand en van dichtbij gecopy-paste supporters met willekeurige kleuren shirts.
Bij FIFA vond ik de spelers eruit zien als anorexia-patiënten, maar speelde het wel iets fijners leek wel.
Ik weet het niet; moet nog even wat meer speeltijd geven aan deze twee demo's. Ik zie wel dat andere GOTPS3'ers er ook mee actief zijn; wat is jullie indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Zo, ik heb vorige week m'n 360 met alles erop en eraan ingepakt na 4 jaar erop gamen, in de winkel op de toonbank gelegd en gezegd, deze mag jij en ik wil de ps3 slim :*) . En hier krijg ik nooit geen spijt van _/-\o_
Na op de ps1 en ps2 vanaf releases gegamed te hebben voelt dit weer als vanouds. Op een of andere manier voelt de ps3 toch stabieler, directer en soepeler aan, de xbox voelde op een of andere manier veel lomper/slomer aan, ook qua controller.
En dan de controller, oh wat heb ik die gemist, m'n handen lijker wel vergroeid, het voelt gewqoon natuurlijk aan :P En ook de functies van de controller, alle knoppen weer analoog zoals je in metal gear zo mooi gebruiken kan.
Ik heb de games metal gear (alleen al de aanschaf waard imo) en killzone en geniet hier meer van dan tot zover op de 360 met enkele uitzonderingen. Daarbij zijn de extra functies op de ps3 zoveel makkelijker en completer. Ook het online gedeelte, bij MS vertikte ik het om een live abbo te nemen en ook nooit gedaan, maar nu zijn m'n games dus wel het dubbele waard met de online modes gratis en zonder gedoe
Het voelt gewoon als een hele stap vooruit _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 21-09-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:34
Skire schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:53:
Ik las in de comments op de blog van playstation dat ze problemen met de server hadden, ze worden waarschijnlijk vandaag of morgen verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Vads schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:32:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar wat vinden we nou van de FIFA10 en PES2010-demo's?! Voor welke game zou je gaan op basis van de gespeelde demo's?

Persoonlijk vind ik het moeilijk. PES2010 speelt als vanouds (dus niet vernieuwd), met verbeterde spelergraphics en dat tactiekgebeuren. Stadion daarentegen zijn opnieuw kartonnen borden van afstand en van dichtbij gecopy-paste supporters met willekeurige kleuren shirts.
Bij FIFA vond ik de spelers eruit zien als anorexia-patiënten, maar speelde het wel iets fijners leek wel.
Ik weet het niet; moet nog even wat meer speeltijd geven aan deze twee demo's. Ik zie wel dat andere GOTPS3'ers er ook mee actief zijn; wat is jullie indruk?
Was van pes 1 t/m pes 2008 een diehard pes fan, maar ben met "pijn in mn hart" :+ sinds fifa 09 overgestapt. Ook dit jaar zal ik voor fifa gaan; de gameplay is naar mijn mening veel vloeiender en speelt heerlijk itt de houterige pes. Wel jammer alleen dat ik de master league moet missen...

Verheug me wel ontzettend op online play. in 09 wel iets van 600-700 matches gespeeld :9~ .

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

zo, ik heb aan aantal mensen toegevoegd vanaf dat PSNFriends, wat een gedoe als je geen USB toetsenbord hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
Mutatie schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:33:
Zo, ik heb vorige week m'n 360 met alles erop en eraan ingepakt na 4 jaar erop gamen, in de winkel op de toonbank gelegd en gezegd, deze mag jij en ik wil de ps3 slim :*) . En hier krijg ik nooit geen spijt van _/-\o_
Na op de ps1 en ps2 vanaf releases gegamed te hebben voelt dit weer als vanouds. Op een of andere manier voelt de ps3 toch stabieler, directer en soepeler aan, de xbox voelde op een of andere manier veel lomper/slomer aan, ook qua controller.
En dan de controller, oh wat heb ik die gemist, m'n handen lijker wel vergroeid, het voelt gewqoon natuurlijk aan :P En ook de functies van de controller, alle knoppen weer analoog zoals je in metal gear zo mooi gebruiken kan.
Ik heb de games metal gear (alleen al de aanschaf waard imo) en killzone en geniet hier meer van dan tot zover op de 360 met enkele uitzonderingen. Daarbij zijn de extra functies op de ps3 zoveel makkelijker en completer. Ook het online gedeelte, bij MS vertikte ik het om een live abbo te nemen en ook nooit gedaan, maar nu zijn m'n games dus wel het dubbele waard met de online modes gratis en zonder gedoe
Het voelt gewoon als een hele stap vooruit _/-\o_
Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Welcome to the club zou ik zeggen :D Uncharted is trouwens ook een zware must have! Wat is je PSN ID?
Synth schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:36:
[...]

Ik las in de comments op de blog van playstation dat ze problemen met de server hadden, ze worden waarschijnlijk vandaag of morgen verstuurd.
Ok ik ben benieuwd. Van wat ik tot nu toe gezien heb ben ik niet al te hyped voor deze game. Het ziet er aardig uit, maar meer ook niet. Maar goed misschien staat me een grote verrassing te wachten.

Edit: Heb net ook Call of Duty Modern Warfare 2 besteld in combinatie met een abonnement van de Power Unlimited (t.w.v. 42,50) voor 55 euro! Zo'n mooie deal kon ik niet aan me voorbij laten gaan :P De game zelf krijg je op de dag van de release op je mat.

[ Voor 6% gewijzigd door Skire op 21-09-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:14

FeaR

In GoT we trust

brdddd schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:21:
zo, ik heb aan aantal mensen toegevoegd vanaf dat PSNFriends, wat een gedoe als je geen USB toetsenbord hebt :/
Wordt helemaal een ramp als je berichten krijgt en daar op wilt gaan reageren. Maar als je dat van plan bent: gewoon zo'n simpel USB-tobo halen van nog geen tien euro bij de lokale computerboer. Werkt als een zonnetje en altijd vele malen sneller dan met de analoge sticks berichten typen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:27
[...]

Heb zelf alleen PES2010 geprobeerd. Het zag er mooi uit, maar moest alleen wennen aan het tempo. Even doorgaan met spelen en dan ben ik het weer gewend. Fifa ga ik nu ook overwegen, omdat ik vanmiddag nog las dat het Nederlands elftal weer erin zit. En aangezien Fifa sinds 2008 ofzo al beter aan het worden is. Het enige gedeelte wat ik eigenlijk heel vaak speel is de Become a Legend mode. Wat is dat verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb iets vreemds... Ik probeer een blu-ray disc in de ps3slim te stoppen, dit lukt niet. Er kan er geen in en volgens mij zit er helemaal geen een in. Precies in het midden zit iets dat het blokkeerd. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eriksk schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:41:
Ik heb iets vreemds... Ik probeer een blu-ray disc in de ps3slim te stoppen, dit lukt niet. Er kan er geen in en volgens mij zit er helemaal geen een in. Precies in het midden zit iets dat het blokkeerd. Iemand ervaring mee?
Al eens gelezen dat iemand dit ook had. volgens mij stond er deze oplossing bij:

Houd de 'eject' knop 15 seconde ingedrukt. dit reset de disc drive

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 21-09-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Ik vraag me af waar ik dat moet doen.... het helpt namelijk niet. Moet ik wat zien? Waarom kan ik er ook niets over vinden in de handleiding. Irritant, heb em net, tweede keer dat ik er een blu-ray in wilde stoppen.... argh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Weet iemand of er al een nederlandse winkel is die Ratchet & Clank met het discovery pakket in pre-order heeft ? Kan alleen maar het pakket vinden waar je extra wapens krijgt bij gamemania.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Skire schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:33:
[...]
Edit: Heb net ook Call of Duty Modern Warfare 2 besteld in combinatie met een abonnement van de Power Unlimited (t.w.v. 42,50) voor 55 euro! Zo'n mooie deal kon ik niet aan me voorbij laten gaan :P De game zelf krijg je op de dag van de release op je mat.
Goed dat je dit aangeeft, ga ik ook maar doen! Het spel wil ik sowieso en een blad erbij is altijd leuk natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]Edit: Heb net ook Call of Duty Modern Warfare 2 besteld in combinatie met een abonnement van de Power Unlimited (t.w.v. 42,50) voor 55 euro! Zo'n mooie deal kon ik niet aan me voorbij laten gaan :P De game zelf krijg je op de dag van de release op je mat.
Interessant, ga ik ook eens naar kijken. Heb niet zo veel met de PU, maar op deze manier word het wel leuk natuurlijk.

Durf wel een wedje te leggen dat er op launchday niets in de bus ligt. Dit is typisch zo'n actie dat de uitgever achteraf excuses aanbied voor het 2 weken wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:14

FeaR

In GoT we trust

PWM schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:15:
[...]
Interessant, ga ik ook eens naar kijken. Heb niet zo veel met de PU, maar op deze manier word het wel leuk natuurlijk.
Leuke van de PU is dat je ook één keer per maand €7,50 korting krijgt op een game vanaf €45,- bij de Free Record Shop. Wil ook nog wel eens voordelig uitpakken, mits je niet importeert natuurlijk want dat is en blijft toch goedkoper...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:50:
[...]

Al eens gelezen dat iemand dit ook had. volgens mij stond er deze oplossing bij:

Houd de 'eject' knop 15 seconde ingedrukt. dit reset de disc drive
Verborgen functies:

Force a shutdown

Press and hold the Power button on the front of the PS3 for about 10 seconds to force the system to shutdown (safely).

Use this method if your PS3 freezes/crashes. Do not flick the power switch on the back of the unit to shutdown because it could potentially corrupt your files.

Force disk eject

Press and hold down the Eject button on the front of the PS3 for about 10 seconds to force the system’s drive to eject.

Useful for example if you try to launch a PS2 game and it freezes. You should be able to force eject the disc and then force shutdown the system.

Reset video settings

With your PS3 turned off, press and hold the Power button on the front of the PS3 for about 10 seconds (the system will beep as normal as it starts up but after 7-10 seconds it will beep again). The video settings should now be reverted. Doing this will also reset any theme settings.

Sinds fw 2.5 is er ook een verborgen recovery menu. Zie http://playstation.joysti...dds-hidden-recovery-menu/

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/playstation.joystiq.com/media/2008/10/recovery425ps3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ymmv op 21-09-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Bedankt voor de hulp, maar helaas.
Er zit een wit iets voor, ik vermoed dat de sensor kapot is. Veel hits krijg ik echter niet. Breng em morgen wel naar Intertoys terug. Nog eens extra klote dat ik het bonnetje niet kan terugvinden terwijl ik die dingen zelfs van de aankoop van mijn sokken bewaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste review van Uncharted 2 is ook al verschenen: http://ps3.ign.com/articles/102/1026373p1.html

Score:
spoiler:
9.5

[ Voor 140% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:32:

Leuke van de PU is dat je ook één keer per maand €7,50 korting krijgt op een game vanaf €45,- bij de Free Record Shop.
Jammer genoeg zijn de meeste neiuwe games bij de Free record shop altijd 64.99 ipv de gangbare 59,- Dit scheeld al 6 euri per spel. Daarnaast gun ik me centen dan vaak maar livere aan die "goedkope" gamesboer op de hoek. Daar wordt je dus niet genaait. Vaak gebruik ik men VIP card bij de free wel geregeld als ik weer een flink wat euri's op men freebees kaart hebt gespaard. Dan willen de kortingen ineens wel een hard oplopn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Fallout 3 collector's edition is nog even 35 Eur bij actiespullen.nl, verzending kost 4 Eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Er bleek toch nog een blu-ray schijfje in de drive te zitten. Toch lukt 't me maar niet om dat ding eruit te krijgen... argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

Met dezelfde vraag zit ik dus ook. Heb beide demo's gespeeld en inderdaad GFX van Fifa zijn beter. Anderzijds zijn die van PES niet zo beroerd om het spel links te laten liggen puur daarvoor. Wat mij wel erg tegenzit is dat ik toch heel veel bugs in de PES demo tegenkom. Van die kleine irritaties:
  • Medespelers die elkaar in de weg lopen.
  • Overdreven lange lag voordat je een respons krijgt nadat je op een knop hebt gedrukt.
  • Niet autmotisch selecteren van de juiste spelers als ze de bal krijgen toegespeeld of als er meerdere spelers in de buurt van een bal staan.
  • Paast naar de verkeerde speler als twee spelers bij elkaar in de buurt staan terwijl je toch echt naar de andere speler mikt.
  • Spelers die bij een paas weglopen ipv naar de bal toelopen
  • Verdedigen dat er heel klungelig uitziet en gaat, 'bal van tegenstander veroverd, weer kwijt, weer veroverd' binnen een seconde.
Don' mind m;n slechte beschrijvingen van het probleem. Maar als dit het volledige spel wordt dan neig ik toch meer naar fifa. Heb nu te weinig fifa gespeeld, maar wat ik gespeeld heb kwam het qua basisdingen goed. Pasen die goed aankomen, verdedigen dat goed gaat. Maar over het algemeen vind ik dat fifa te makkelijk speelt en er net te weinig snelheid in zit. Ik hoop gewoon dat ze behoorlijk wat bugs en irritante dingen uit PES halen en de volledige versie wat beter wordt.
Mutatie schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:33:
Zo, ik heb vorige week m'n 360 met alles erop en eraan ingepakt na 4 jaar erop gamen, in de winkel op de toonbank gelegd en gezegd, deze mag jij en ik wil de ps3 slim :*) .

[...]
Welkom, heb precies hetzelfde gedaan aantal weken geleden.

Hé das misschien ook wel wat voor mij. Als je dat geld toch gaan uitgeven waarom niet een tijdschrift erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eriksk schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 07:36:
Er bleek toch nog een blu-ray schijfje in de drive te zitten. Toch lukt 't me maar niet om dat ding eruit te krijgen... argh.
The process of manually ejecting stuck disks from the new G-chassis, 120GB PS3 console.

The new PS3 120GB console houses a feature which will allow users to manually eject disks that have become stuck due to power failures, faulty drives etc. This new feature should eliminate stuck disk issues and can be executed as below:

Before attempting this procedure, please ensure that the system has been turned off and the power cord been removed.

1)
With the front of the console facing towards you, carefully turn the console over so that the reverse side is now facing upwards. Locate the HDD screw cover

2)
Lift and remove the HDD screw cover and insert a cross headed screwdriver into the location on the right.
The screw on the left holds the HDD in place. This should not be opened if attempting to eject a disk.

3) Once the corresponding groove is found, turn the screwdriver anti-clockwise (see below) to begin the release mechanism. The disk will slowly be ejected:

4) Remove the disk and replace the HDD screw cover.

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 22-09-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Gij zijt fantastisch, ga ik vanavond direct proberen. _/-\o_
Waar had ik dit kunnen vinden? Google bracht me deze wijsheid niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Na een weekje genoeg call of duty4 gespeeld te hebben op mijn ps3 slim ben ik me weer een beetje aan het verdiepen in andere dingen. Zo stuitte ik op playstation home, ja ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, ze hadden beter een soort second life mmo in kunnen bouwen, ik kan geen reden bedenken om home te gaan gebruiken.

Daarom ben ik erg benieuwd waar andere mensen home voor gebruiken, dus bij deze: waar gebruiken jullie home voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
dangerpaki schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:18:
[...]

Met dezelfde vraag zit ik dus ook. Heb beide demo's gespeeld en inderdaad GFX van Fifa zijn beter. Anderzijds zijn die van PES niet zo beroerd om het spel links te laten liggen puur daarvoor. Wat mij wel erg tegenzit is dat ik toch heel veel bugs in de PES demo tegenkom. Van die kleine irritaties:
  • Medespelers die elkaar in de weg lopen.
  • Overdreven lange lag voordat je een respons krijgt nadat je op een knop hebt gedrukt.
  • Niet autmotisch selecteren van de juiste spelers als ze de bal krijgen toegespeeld of als er meerdere spelers in de buurt van een bal staan.
  • Paast naar de verkeerde speler als twee spelers bij elkaar in de buurt staan terwijl je toch echt naar de andere speler mikt.
  • Spelers die bij een paas weglopen ipv naar de bal toelopen
  • Verdedigen dat er heel klungelig uitziet en gaat, 'bal van tegenstander veroverd, weer kwijt, weer veroverd' binnen een seconde.
- Persoonlijk vind ik de graphics van PES juist weer beter. Maar graphics zullen bij mij geen grote rol spelen bij de keuze tussen Fifa en PES.
- Wat betreft de "lag" zoals jij het noemt, ik heb begrepen dat dit ook afhankelijk is van je eigen timing. Ik heb er nog niet veel last van gehad (maar heb de demo ook nog niet veel gespeeld).
- Het niet automatisch de juiste persoon selecteren is mij bij Fifa ook regelmatig voorgekomen.
- Het passen naar de verkeerde persoon is inderdaad soms wel frustrerend, maar daarvoor zou je dus ook gewoon het rechterpookje voor kunnen gebruiken. Alleen vind ik dat zelf nog niet echt handig.
- Ik heb regelmatig dat ik een speler de ruimte in zie lopen, waardoor hem probeer te bereiken met een steekpass. Op het moment dat ik pass houdt diegene ineens op met lopen. Ik hou het er maar op dat ik te laat pass.
- Verdedigen vind ik ook niet echt lekker gaan, echter bij Fifa vind ik het allemaal juist weer wat te makkelijk gaan.

Persoonlijk neig ik toch meer naar PES, bij PES vind ik de uitdaging groter. Een goal met PES geeft mij ook meer voldoening dan een goal bij Fifa.
Eerst beide demo's maar wat vaker spelen voordat ik de keuze maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Is dit net zo mooi als dat het lijkt? Dus voor € 55,- een jaar lang de PU én MW2 erbij?

Ik vraag me af hoe ze die kosten dekken dan.. Waarschijnlijk gewoon een deal met de distributeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

Ik vind PES 2010 toch echt wel anders spelen. Het lijkt wat langzamer te gaan, maar dit heeft te maken volgens mij met het nieuwe dribbelsysteem (360 graden wat fifa nu ook heeft.) Spelsnelheid is wat trager. Het is nog wel PES en ik ben ook zeker enthousiast. FIFA heb ik ook geprobeerd maar ik kan er maar niet aan wennen. Hoe vaak ik het ook probeer. PES wordt het voor mij zeker weer! Helemaal nu ik weet dat PES niet meer gebruik gaat maken van dat akelige Konami-id en dat netwerk. Hoop dat dat dus een verbetering gaat worden. En dat verwacht ik nu eigenlijk wel. Iedereen van degene die ik ken die PES speelt is enthousiast over de nieuwe dus dat wordt weer een leuke PES-tijd!

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 17:54

DjVe

Hatsaflats!

[...]

Dude...dat is inderdaad een goede aanbieding....heb ik naast COD ook wat te doen in het kleinste kamertje van het huis :P

Ik moet ook maar eens een keyboard halen...dat typen sucks met de DS3 controller! Iemand ervaring met die bordjes die je op de controller kan klikken van sony of ander merk? Ik woon nogal klein en heb niet zoveel ruimte in mijn AV meubel voor een tobo! (hoewel ik virtueel vrij vriendloos ben ;) ) Mijn ID is: Dj_unkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 19:29
bram1984 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:28:
[...]

Is dit net zo mooi als dat het lijkt? Dus voor € 55,- een jaar lang de PU én MW2 erbij?

Ik vraag me af hoe ze die kosten dekken dan.. Waarschijnlijk gewoon een deal met de distributeur.
Yep, (helaas) heb ik nou al 6 jaar lang achter elkaar een abbo :(. 55 euro is wel een erg goede deal, gezien dat CoD ongeveer hetzelfde kost bij thehut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 19:29
Jordy van e schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:35:
[...]

Dude...dat is inderdaad een goede aanbieding....heb ik naast COD ook wat te doen in het kleinste kamertje van het huis :P

Ik moet ook maar eens een keyboard halen...dat typen sucks met de DS3 controller! Iemand ervaring met die bordjes die je op de controller kan klikken van sony of ander merk? Ik woon nogal klein en heb niet zoveel ruimte in mijn AV meubel voor een tobo! (hoewel ik virtueel vrij vriendloos ben ;) ) Mijn ID is: Dj_unkie
Ja, die kleine toetsenbordjes op de DS3 werken voor geen meter (mijn ervaring). Mijn worstenvingers zijn veel te groot voor die kleine toetsjes. Haal gewoon zo'n draadloos usb-toetsenbord, typt makkelijker en is ook nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

ik ga wel even passen en meten in mijn meubel...maybe dat ik nog iets kan verschuiven :P

over die aanbieding....ze calculeren ook in dat 70% van de mensen het eerste jaar vergeet op te zeggen...en er weer een jaar aan vast zit....30% daarvan daarna weer niet opzegt...ect ect. Uiteindelijk halen ze er natuurlijk veel meer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb even een mail naar Bannco gestuurd, met de vraag waar ik de FRAGnStein snel en makkelijk kan bestellen. Voor geïnteresseerden hier de reply:
Hi Bram,

Pardon the delay

We do sell direct - using a system left over from our own pre-buyers.

To order direct please send $79.99 USD +$10 shipping to service@bannco.com via paypal.

The courier charges are around $30.00 so the 10 you put in helps to cover our cost.

We ship with DHL and they will require your phone number for shipping purposes. Please include that with your paypal note and we will get the unit out right away.

Thanks in advance.

Duane
Ik heb zelf overigens geen ervaring met PayPal, maar wat ik hieruit opmaak is dat je dit bedrag over kunt maken naar een e-mail account? Iemand die dit toe kan lichten?
Ik heb geen zin om straks naar mijn geld te kunnen fluiten namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PearlPumpkin schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:20:
[...]

- Persoonlijk vind ik de graphics van PES juist weer beter. Maar graphics zullen bij mij geen grote rol spelen bij de keuze tussen Fifa en PES.
- Wat betreft de "lag" zoals jij het noemt, ik heb begrepen dat dit ook afhankelijk is van je eigen timing. Ik heb er nog niet veel last van gehad (maar heb de demo ook nog niet veel gespeeld).
- Het niet automatisch de juiste persoon selecteren is mij bij Fifa ook regelmatig voorgekomen.
- Het passen naar de verkeerde persoon is inderdaad soms wel frustrerend, maar daarvoor zou je dus ook gewoon het rechterpookje voor kunnen gebruiken. Alleen vind ik dat zelf nog niet echt handig.
- Ik heb regelmatig dat ik een speler de ruimte in zie lopen, waardoor hem probeer te bereiken met een steekpass. Op het moment dat ik pass houdt diegene ineens op met lopen. Ik hou het er maar op dat ik te laat pass.
- Verdedigen vind ik ook niet echt lekker gaan, echter bij Fifa vind ik het allemaal juist weer wat te makkelijk gaan.

Persoonlijk neig ik toch meer naar PES, bij PES vind ik de uitdaging groter. Een goal met PES geeft mij ook meer voldoening dan een goal bij Fifa.
Eerst beide demo's maar wat vaker spelen voordat ik de keuze maak.
Ben het voor een groot gedeelte inderdaad met je eens. Het wisselt heel erg, het ene moment denk je echt mooi dit is PES en het andere moment denk je nee wat een blunders.
Wennen aan het pasen met het rechter pookje vind ik ook lastig. Zeker omdat je dan elke keer toch weer de knoppen moet gebruiken om andere acties te maken. En dat stoppen van spelers als je ze paast, dan bedoelde ik inderdaad met niet naar de bal lopen of niet doorlopen als ze een paas krijgen. Verdedigen vind ik ook dat ze te vaak fouten maken. En met goede spelers loop ik af en toe gewoon de verdediding van de computer zo voorbij. De ene keer sluiten ze je goed in en de andere keer geven ze je juist heel veel ruimte. Maar inderdaad Fifa is dan weer te makkelijk :D
Jordy van e schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:35:
[...]

Geen ervaring ermee, maar wil alleen even zeggen als je ze gaat bestellen, overweeg dan amazon.co.uk. de lage pondkoers is erg gunstig. En als het spullen zijn die amazon zelf levert dan liggen ze tweede werkdag erna op je mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

je hebt kans dat het een oplichter is en dat je inderdaad kan fluiten naar je centen. Paypal heeft wel kopersbescherming, maar in de praktijk kan elke oplichter dat omzeilen door het ontvangen geld direct van de paypal account te halen. Ik zou het niet doen iig, ik betaal liever met een creditcard...dat is meestal wel beter verzekerd. Paypal gebruik ik alleen op ebay, waar je ook ervaring van andere kan lezen, dus daar is de controlle wat groter.

@ Dangerpaki: Yeah I know...ik bestel mijn games meestal bij thehutt of amazon ;)

[ Voor 8% gewijzigd door DjVe op 22-09-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jordy van e schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:52:
je hebt kans dat het een oplichter is en dat je inderdaad kan fluiten naar je centen. Paypal heeft wel kopersbescherming, maar in de praktijk kan elke oplichter dat omzeilen door het ontvangen geld direct van de paypal account te halen. Ik zou het niet doen iig, ik betaal liever met een creditcard...dat is meestal wel beter verzekerd. Paypal gebruik ik alleen op ebay, waar je ook ervaring van andere kan lezen, dus daar is de controlle wat groter.

@ Dangerpaki: Yeah I know...ik bestel mijn games meestal bij thehutt of amazon ;)
Dat snap ik, alleen is deze mail direct afkomstig van de fabrikant van de FRAGnStein. Lijkt me dus sterk dat dit een oplichter is. Ik heb de mail verstuurd vanaf de site van Bannco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
dangerpaki schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:51:
[...]
Ben het voor een groot gedeelte inderdaad met je eens. Het wisselt heel erg, het ene moment denk je echt mooi dit is PES en het andere moment denk je nee wat een blunders.
Wennen aan het pasen met het rechter pookje vind ik ook lastig. Zeker omdat je dan elke keer toch weer de knoppen moet gebruiken om andere acties te maken. En dat stoppen van spelers als je ze paast, dan bedoelde ik inderdaad met niet naar de bal lopen of niet doorlopen als ze een paas krijgen. Verdedigen vind ik ook dat ze te vaak fouten maken. En met goede spelers loop ik af en toe gewoon de verdediding van de computer zo voorbij. De ene keer sluiten ze je goed in en de andere keer geven ze je juist heel veel ruimte. Maar inderdaad Fifa is dan weer te makkelijk :D
[...]
Gisteravond heb ik twee potjes FIFA gedaan. Wat me opviel tijdens het spelen, was dat alle spelers op elkaar lijken; allemaal zwart haar. Ik zag geen onderscheid in de spelers, ook niet echt in de speelwijze. Ik maakte een actie met een speler en pas bij de herhaling zag ik dat het Ribery was.
Het commentaar is leuk, ze lachen zelfs onderling.
Daarna direct erachteraan twee potjes PES gedaan. Je ziet meteen het verschil: je herkent de spelers! Je ziet Torres voorin de bal vragen. PES daarentegen speelt alsof het last heeft van een lag of zo... Kan het niet echt plaatsen, maar misschien is het datgene wat jullie beschrijven, dat het langzamer speelt. Wat ik ook met PES ervaar is dat de spelers niet zo vloeiend als die van FIFA bewegen. FIFA-spelers zijn realistischer (alsof je naar tv zit te kijken) terwijl PES-spelers soms stoterig overkomen. Ook in de cutscenes zie ik een framedrop bij PES; jullie niet?

Tja, moeilijke keuze. Wanneer je de demo's opstart staat het er duidelijk dat dit geen representaties zijn van het uiteindelijke product. Maar als dit het niet is, wat is het dan wel? Ofwel, in hoeverre verschilt de demo van het spel? Ofwel, kan ik op basis van de demo geen keus maken, omdat de demo gewoon anders kan zijn dan het eindproduct? Waarop moet ik dan mijn keus bepalen; op basis van de mening van een reviewer die ik niet ben?

Conclusie (en die behoefte had ik gisteravond wel tijdens het spelen): breng tegelijk met het spel ook een nieuwe demo uit die wel een representatie is van het eindproduct. Zo kan ik een keus maken, anders niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Vads op 22-09-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

bram1984 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:03:
[...]

Dat snap ik, alleen is deze mail direct afkomstig van de fabrikant van de FRAGnStein. Lijkt me dus sterk dat dit een oplichter is. Ik heb de mail verstuurd vanaf de site van Bannco.
my bad :+ Lijkt me geen probleem dan...ik weet niet hoe het zit met evt invoerrechten. Misschien ben je dus wel iets duurder uit!

edit: "Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming.

Voor artikelen die u buiten de EU heeft "gekocht", is vrijstelling van belasting mogelijk. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van € 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt je douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door jouw aangegeven bestemming."

Postzending van particulier naar particulier belastingvrij tot € 45
Een postzending van een particulier naar een particulier is belastingvrij tot een bedrag van € 45. De vrijstelling voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette is beperkt tot bepaalde hoeveelheden. Er moet sprake zijn van een geschenkzending. Als de waarde van de zending meer is dan € 45, betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde.

Bron:http://douane.startkabel.nl/forum/?sub=1&n=2&id=6

dus je betaald 79+10 USD = 61 Euro + 19%BTW = 72,60 Euro en daar komen evt Douanekosten nog bij (ik kan nergens terug vinden hoe hoog die uitvallen!)

[ Voor 63% gewijzigd door DjVe op 22-09-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Jordy van e schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:13:
[...]

dus je betaald 79+10 USD = 61 Euro + 19%BTW = 72,60 Euro en daar komen evt Douanekosten nog bij (ik kan nergens terug vinden hoe hoog die uitvallen!)
Vergeet de inklaringskosten niet! Via TNT bezorgd (bijvoorbeeld), is dat ook nog eens 12,50 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Jordy van e schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:41:
ik ga wel even passen en meten in mijn meubel...maybe dat ik nog iets kan verschuiven :P

over die aanbieding....ze calculeren ook in dat 70% van de mensen het eerste jaar vergeet op te zeggen...en er weer een jaar aan vast zit....30% daarvan daarna weer niet opzegt...ect ect. Uiteindelijk halen ze er natuurlijk veel meer uit ;)
Ik heb gewoon een apple wireless keyboard. Werkt perfect (al moet je 'm wel eens opnieuw pairen als hij een week niets heeft gedaan, maar da's ook zo gepiept).

http://www.apple.com/keyboard/

Afbeeldingslocatie: http://macnewsblog.com/image/DSC05889.jpg
De onderste dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

bietjuh prijzig....even zoeken naar een cheappass ramplank ;) Maybe ga ik toch voor de ps3 keyplank van logitech. Ik ga vanavond even me meubel opruimen...ligt teveel in :i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
P.E.No.1 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:34:
[...]

Ik vind PES 2010 toch echt wel anders spelen. Het lijkt wat langzamer te gaan, maar dit heeft te maken volgens mij met het nieuwe dribbelsysteem (360 graden wat fifa nu ook heeft.) Spelsnelheid is wat trager. Het is nog wel PES en ik ben ook zeker enthousiast. FIFA heb ik ook geprobeerd maar ik kan er maar niet aan wennen. Hoe vaak ik het ook probeer. PES wordt het voor mij zeker weer! Helemaal nu ik weet dat PES niet meer gebruik gaat maken van dat akelige Konami-id en dat netwerk. Hoop dat dat dus een verbetering gaat worden. En dat verwacht ik nu eigenlijk wel. Iedereen van degene die ik ken die PES speelt is enthousiast over de nieuwe dus dat wordt weer een leuke PES-tijd!
Ik ben het helemaal met P.E.No.1 eens. Ziet er beter uit dan ooit te voren, en de speelsnelheid is weer wat trager. Bij elke PES moet je weer even wennen, maar dat gaat helemaal goed komen. Ben ook zeer benieuwd naar het online gedeelte. Hopelijk gaat dat nu met minder lag dan voorheen met die hoogst irritante
Konami-ID. Ook heb ik de Fifa demo weer een kans gegeven, maar wat vind ik dat toch een klote game zeg.
Ik snap de mensen dan ook echt helemaal niet die zeggen ooit een die hard PES speler te zijn geweest en nu de voorkeur geven aan Fifa. Met Fifa heb je helemaal het voetbal gevoel niet. Maar goed gelukkig ieder zijn smaak. PES2010 zal in ieder geval bij ons thuis weer tot aan PES2011 de meest gepeelde game worden.
Vads schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:10:
[...]
Ofwel, in hoeverre verschilt de demo van het spel? Ofwel, kan ik op basis van de demo geen keus maken, omdat de demo gewoon anders kan zijn dan het eindproduct? .
De gold versie van PES verschilt vaak nog een heel stuk met de demo. Bij de vorige PES2009 was de gold versie zelfs nog aangepast t.a.v. de review versie. Dus reken er maar op dat er nog wat punten op de i worden gezet.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
  • Laatst online: 11-09 12:41
Op deze site zeggen ze dat een ps3 slim bij hun maar 216 euro kost!
Geld wel alleen voor nieuwe klanten.

http://www.wk2010actie.tk/

Iemand ervaring met deze site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

roger1984 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:03:
Op deze site zeggen ze dat een ps3 slim bij hun maar 216 euro kost!
Geld wel alleen voor nieuwe klanten.

http://www.wk2010actie.tk/

Iemand ervaring met deze site??
http://www.intershopper.n...lim-120-Gb-+-blu-ray.html
Prijs per stuk €270,-
Waar zie je die prijs van €216?

Ik zie net dat ze aan eerste klanten een korting geven van 20%.

[ Voor 6% gewijzigd door DopdeDouwer op 22-09-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
Inderdaad, met de actiecode krijg je 20% korting en hoef je geen verzendkosten te betalen.

Wat vind jij van de deal DopdeDouwer?
Betrouwbare site?
Ook in verband met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

@ Roger1984

http://forum.www.trosrada...hp?t=74371&start=99999999

Ik zou dat even doorlezen en de uitkomst afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1984
Bedankt Jordy.

Ik had zelf net dit gevonden op een Belgische site.

http://forum.belgiumdigit...ernet-shopper-248020.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
roger1984 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:12:
Inderdaad, met de actiecode krijg je 20% korting en hoef je geen verzendkosten te betalen.

Betrouwbare site?
Ik vind de site er echt niet uitzien en zou er dus nooit iets kopen, maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Echter op hun site lees ik dit:
Wij importeren rechtstreeks van de diverse groothandels uit Amerika, China, Japan.

Er zit maar een schakel tussen ons en de fabrikant wat ervoor zorgt dat we u een zeer scherpe prijs kunnen aanbieden.
Oftewel: voor garantie zul je niet bij Sony Nederland terecht kunnen. De winkel zal bij een probleem de console dan vaak ook weer terug naar hun leverancier moeten sturen voor garantiegevallen, ben je 'm dus lang kwijt en als de winkel failliet gaat heb je pech. Wel netjes trouwens dat dit gemeld wordt, ik heb de ervaring met een andere winkel (digitalstreet) die dit nogal eens 'vergeet' te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week de 3.0 update op mijn PS3 gezet maar ik krijg jeuk elke keer als ik die glimmende sterretjes zie. Ik heb bij instellingen nu alles teruggezet naar "origineel" maar het is helemaal niet origineel want er komen nu meerdere kleuren doorheen. Kortom: waar kan ik het originele 2.80 standaard thema vinden om terug te zetten? Ik heb op diverse sites gekeken maar deze standaard kan ik nergens vinden..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

roger1984 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:12:

Betrouwbare site?
Ik vind het wat dubieus (zie ook bovenstaande berichten intussen). Met name de garantie regeling en het feit dat er bij contact geen adres staat zorgt voor wantrouwen. Ook de leveringstijd van 3-4 weken zou ik niet kunnen volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

een .tk site serieus nemen :X :')

[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 22-09-2009 12:34 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:53:
[...]

Ik ben het helemaal met P.E.No.1 eens. Ziet er beter uit dan ooit te voren, en de speelsnelheid is weer wat trager. Bij elke PES moet je weer even wennen, maar dat gaat helemaal goed komen. Ben ook zeer benieuwd naar het online gedeelte. Hopelijk gaat dat nu met minder lag dan voorheen met die hoogst irritante
Konami-ID. Ook heb ik de Fifa demo weer een kans gegeven, maar wat vind ik dat toch een klote game zeg.
Ik snap de mensen dan ook echt helemaal niet die zeggen ooit een die hard PES speler te zijn geweest en nu de voorkeur geven aan Fifa. Met Fifa heb je helemaal het voetbal gevoel niet. Maar goed gelukkig ieder zijn smaak. PES2010 zal in ieder geval bij ons thuis weer tot aan PES2011 de meest gepeelde game worden.
Lekker genuanceerd ook, ik ken meerdere profvoetballers die de voorkeur aan Fifa geven sinds '08 en '09, en die jongens weten wel wat over echt voetbalgevoel. PES is juist super arcade, maar je kunt jezelf veel wijsmaken, beiden blijven spellen die door spelmechanieken worden voortgedreven. Je kunt hooguit een voorkeur hebben voor een van beide, de ander is echt niet slecht omdat jij er slecht in bent of het je niet ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:28:
Ik heb sinds vorige week de 3.0 update op mijn PS3 gezet maar ik krijg jeuk elke keer als ik die glimmende sterretjes zie. Ik heb bij instellingen nu alles teruggezet naar "origineel" maar het is helemaal niet origineel want er komen nu meerdere kleuren doorheen. Kortom: waar kan ik het originele 2.80 standaard thema vinden om terug te zetten?
Die originele is gewoon de originele hoor! die verkleurde ook naarmate de dag verstreek, waarschijnlijk keek je vooral veel sávond op je ps3 en nu ineens overdag waardoor het ineens opvalt. Je kan de kleuren van de achtergroind gewoon op zwart zetten zonder dat ie verkleurd. zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnenkort trophy support voor Valkyria Chronicles??

Zou mooi zijn, daar wacht ik eigenlijk een beetje op. Ik heb de game wel thuis liggen maar nog niet gespeeld omdat ik wacht op de trophies.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:28:
Ik heb sinds vorige week de 3.0 update op mijn PS3 gezet maar ik krijg jeuk elke keer als ik die glimmende sterretjes zie. Ik heb bij instellingen nu alles teruggezet naar "origineel" maar het is helemaal niet origineel want er komen nu meerdere kleuren doorheen. Kortom: waar kan ik het originele 2.80 standaard thema vinden om terug te zetten? Ik heb op diverse sites gekeken maar deze standaard kan ik nergens vinden..

Alvast bedankt!
Alleen de achtergrond is anders toch? Waarom zoek je dan niet gewoon een leuke foto/of plaatje (klik) en gebruik je die niet als achtergrond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Vads schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:10:
[...]

Gisteravond heb ik twee potjes FIFA gedaan. Wat me opviel tijdens het spelen, was dat alle spelers op elkaar lijken; allemaal zwart haar. Ik zag geen onderscheid in de spelers, ook niet echt in de speelwijze. Ik maakte een actie met een speler en pas bij de herhaling zag ik dat het Ribery was.
Het commentaar is leuk, ze lachen zelfs onderling.
Daarna direct erachteraan twee potjes PES gedaan. Je ziet meteen het verschil: je herkent de spelers! Je ziet Torres voorin de bal vragen. PES daarentegen speelt alsof het last heeft van een lag of zo... Kan het niet echt plaatsen, maar misschien is het datgene wat jullie beschrijven, dat het langzamer speelt. Wat ik ook met PES ervaar is dat de spelers niet zo vloeiend als die van FIFA bewegen. FIFA-spelers zijn realistischer (alsof je naar tv zit te kijken) terwijl PES-spelers soms stoterig overkomen. Ook in de cutscenes zie ik een framedrop bij PES; jullie niet?

Tja, moeilijke keuze. Wanneer je de demo's opstart staat het er duidelijk dat dit geen representaties zijn van het uiteindelijke product. Maar als dit het niet is, wat is het dan wel? Ofwel, in hoeverre verschilt de demo van het spel? Ofwel, kan ik op basis van de demo geen keus maken, omdat de demo gewoon anders kan zijn dan het eindproduct? Waarop moet ik dan mijn keus bepalen; op basis van de mening van een reviewer die ik niet ben?

Conclusie (en die behoefte had ik gisteravond wel tijdens het spelen): breng tegelijk met het spel ook een nieuwe demo uit die wel een representatie is van het eindproduct. Zo kan ik een keus maken, anders niet.
Heb tijdens cutscenes niet zo erg last van lag, maar wat me opvalt is dat tijdens herhalingen, als bv een schot opnieuw wordt getoond, er toch echt lag is en lijkt alsof er beeldjes tussenuit gevallen zijn. Het ziet er dan allemal houterig uit. Tijdens het gamen is me dat niet zo heel erg opgevallen. Misschien ook wel omdat ik niet Fifa en PES achterelkaar gespeeld heb.

Een nieuwe demo zou zeker welkom zijn. Maar ja, je zult aan het begin precies hetzelfde bericht te zien krijgen dat het geen representatie is van het eindproduct. Dat doen ze altijd om zichzelf in te dekken, met name in amerika. Maar toch zou een nieuwe demo met wat bug fixes leuk zijn om te zien of er verandering optreedt.
sopsop schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:35:
[...]

Ik heb gewoon een apple wireless keyboard. Werkt perfect (al moet je 'm wel eens opnieuw pairen als hij een week niets heeft gedaan, maar da's ook zo gepiept).

http://www.apple.com/keyboard/

[afbeelding]
De onderste dus.
Werkt die gewoon zonder extra dongle?!? Dat is wel cool. Je kan natuurlijk ook gewoon voor de (dure) logitech optie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:10:
[...]

Die originele is gewoon de originele hoor! die verkleurde ook naarmate de dag verstreek, waarschijnlijk keek je vooral veel sávond op je ps3 en nu ineens overdag waardoor het ineens opvalt. Je kan de kleuren van de achtergroind gewoon op zwart zetten zonder dat ie verkleurd. zo gepiept.
Klopt, overdag had hij bijv een groene of een gele kleur (elke maand anders?) maar 's avonds was hij toch echt zwart.. Nu zie je onderin een duidelijke bruine of rode gloed verschijnen die ik heel lelijk vind. Kun je ook een rolback doen naar 2.80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordy van e schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:14:
[...]

Alleen de achtergrond is anders toch? Waarom zoek je dan niet gewoon een leuke foto/of plaatje (klik) en gebruik je die niet als achtergrond ;)
Goeie site maar ik wil toch liever de originele...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Sega werkt Sony nog steeds aan PS2 BC voor de PS3 en ze willen alle PS2 titels als download in de store zetten.

Daarnaast ook nog eens een BC mogelijkheid voor oude Dreamcast games??

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:55:
[...]

Lekker genuanceerd ook, ik ken meerdere profvoetballers die de voorkeur aan Fifa geven sinds '08 en '09, en die jongens weten wel wat over echt voetbalgevoel. PES is juist super arcade, maar je kunt jezelf veel wijsmaken, beiden blijven spellen die door spelmechanieken worden voortgedreven. Je kunt hooguit een voorkeur hebben voor een van beide, de ander is echt niet slecht omdat jij er slecht in bent of het je niet ligt.
PES en super arcade? Tuurlijk...... en profvoetballers die de voorkeur geven aan Fifa? Dat is pas lekker rechtlijnig. Zelf ken ik namelijk alleen maar voetballers die PES spelen. Wat een onzin allemaal.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Zoek/maak een screenshot van het originele en plaats die als achtergrond.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:24:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Zoek/maak een screenshot van het originele en plaats die als achtergrond.
als het zo makkelijk was dan viel ik jullie hier niet mee lastig ;) Ik zou graag de originele P3T bestanden willen hebben... of een tip hoe ik een rollback kan doen naar 2.80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Er is gewoon een PES10 topic, lijkt me veel makkelijker om daar naar bevindingen etc. te vragen. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:29:
[...]

als het zo makkelijk was dan viel ik jullie hier niet mee lastig ;) Ik zou graag de originele P3T bestanden willen hebben... of een tip hoe ik een rollback kan doen naar 2.80...
Rollbacks van PS3 firmware zijn eigenlijk alleen mogelijk met een hardware mod. Verder kom je dan ook niet meer op PSN.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:20:
[...]

Natuurlijk allemaal onder voorbehoud van persoonlijke smaak:

Killzone 2
InFamous
Resident Evil 5
Fat Princess
Wipeout Fury
Prototype
Street Fighter 4
Ghostbusters*
Batman: Darkham Asylum

Volgens mij hebben we de afgelopen maanden niks te klagen gehad hoor. Natuurlijk eind van het jaar word het altijd wat drukker met games maar ik kon met gemak iedere maand 60 euri naar de gamewinkel brengen dit jaar. Gelukkig maar niet gedaan.

Ik denk dat we zo langzamerhand allemaal een beetje verwend raken.
Mee eens.
Beatles Rock Band is daarnaast zoals een andere poster al zei, ook een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
swopdark schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:20:
Volgens Sega werkt Sony nog steeds aan PS2 BC voor de PS3 en ze willen alle PS2 titels als download in de store zetten.

Daarnaast ook nog eens een BC mogelijkheid voor oude Dreamcast games??

bron
Ik weet niet of de bron heel erg betrouwbaar is, echter een tijd geleden was al bekend geworden dat Sony een emulator gepatenteerd heeft om PS2 spellen op de Cell processor te kunnen emulaten. Echter gaan ze spellen verkopen dan wordt het een drama. Ik hoop dus dat het gewoon meer is dat je oude spellen kunt kopen voor download, maar dat als je de oude discs nog hebt dat je dan ook gewoon de spellen kan spelen door een disc erin te proppen. Er zijn namelijk een aantal spellen die niet voor de PS3 beschikbaar zijn waarvan ik weet dat ik ze toch wel opnieuw zou willen spelen.

Stiekem denk ik ook wel dat Sony met BC bezig is, puur omdat het hun verkopen nog meer zal opkrikken. Alle PS2 spelers die denken toch maar upgraden ik kan gewoon al m'n spellen spelen. Dat willen ze natuurlijk stiekem. PS2 support loopt binnenkort ook geloof ik af en er worden ook geen nieuwe meer gemaakt. Dus ze willen de PS2 gebruikers een reden geven om over te stappen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
topspin 3 of Virtueel tennis 2009??

Wat zijn jullie meningen >?

Gr.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Vampy719 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:15:

Gr.
Wachten op vervolgen zou ik haast zeggen :)

Heb zelf Virtua Tennis 3 (2009 is een marginale upgrade daarvan wordt gezegd) en dat is pure arcade. Erg leuk en makkelijk om op te pakken, maar als je wat extra's wil wordt het lastig. Tournooien stellen weinig voor, de mini-games vond ik niet meer dan "leuk voor even" en ook het spelen zelf is wat te oppervlakkig. Het is haast onmogelijk om echt goede/speciale hoeken te slaan en meestal is het dan ook maar wachten op een smash mogelijkheid. Leuk spel, dat zeker, maar zoek niet teveel diepgang. Al hebben de makers van VT dat ook nooit geclaimed waarschijnlijk.

Top Spin3 heb ik een paar keer de demo van gespeeld, maar vind ik dan grafisch weer erg ondermaats. En ik heb tegenwoordig bij sportgames steeds meer het gevoel dat dat mijn "immersion", het gevoel er echt in getrokken te worden, toch danig mijn beleving maakt of breekt (graphics zijn niet alles, maar ook niet niks). Tevens dacht ik dat je nog steeds maar 3 games per set kon spelen, maar dat kan ik verkeerd gelezen/gehoord hebben. Als dat wel zo is, vind ik het toch enigszins "fail" voor een tennis game.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
dialMforMike schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:02:
[...]

Top Spin3 heb ik een paar keer de demo van gespeeld, maar vind ik dan grafisch weer erg ondermaats. En ik heb tegenwoordig bij sportgames steeds meer het gevoel dat dat mijn "immersion", het gevoel er echt in getrokken te worden, toch danig mijn beleving maakt of breekt (graphics zijn niet alles, maar ook niet niks). Tevens dacht ik dat je nog steeds maar 3 games per set kon spelen, maar dat kan ik verkeerd gelezen/gehoord hebben. Als dat wel zo is, vind ik het toch enigszins "fail" voor een tennis game.
Nee, het is zeker mogelijk om gewoon het volledige aantal games per set te spelen.
Wat betreft de beleving heb je wel gelijk, vrij saai en die enkele [steeds dezelfde] kuch wordt al heel snel voorspelbaar. :P
Het spel/tennis opzich vond ik vrij sterk en de graphics waren prima.
Als je echt beleving in een sport-spel zoekt moet je maar eens opzoek gaan naar het demo van MLB the show. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 2 komt een week eerder uit!!
http://ps3clan.nl/2009/09...ijnt-eerder-dan-verwacht/
16 Oktober ipv 23 Oktober!

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-09-2009 15:30 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vampy719 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:15:

Gr.
Ik heb vorige week VT2009 gekocht. Puur om online is een potje tegen een maat van me te kunnen spelen, of tegen onbekenden.

Gisteren bijvoorbeeld een heel leuk potje tegen een onbekende gespeeld, waarbij ik met 6-4 6-2 aan het langste eind trok.

Voor de diepgang in de carrière modus hoef je het inderdaad niet te doen.

Top Spin 3 demo heb ik ook een aantal keer geprobeerd, maar dit vind ik een beetje té moeilijk voor het leuke. Ik wil gewoon snel een potje kunnen spelen met leuke lange rally's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om morgen een ps3 aan te schaffen. 1 vraagje:
Is er ook een mogelijkheid om een gedownloadde blu-ray iso/mts2 af te spelen op de ps3?

bestand kopieren via netwerk naar ps3? via externe hardeschijf aan ps3? streamen via netwerk naar ps3? niet mogelijk :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:21:
[...]

PES en super arcade? Tuurlijk...... en profvoetballers die de voorkeur geven aan Fifa? Dat is pas lekker rechtlijnig. Zelf ken ik namelijk alleen maar voetballers die PES spelen. Wat een onzin allemaal.
Dus zodra iemand Pes arcade vindt is het onzin, maar jouw mening dat fifa een kutgame is wordt gepresenteerd als feit. Verder heeft mijn opmerking over enkele profs die ik ken (m'n broer is prof vandaar) niks met rechtlijnigheid te maken enkel met een feit uit mijn omgeving, ze speelden veelal Pes en nu meer Fifa. Dit om aan te geven dat jou opmerking over zogenaamd 'voetbalgevoel' ongenuanceerd en lomp is. De rest was wel duidelijk in m'n vorige post, maar daar ga je niet op in. Dat vind ik onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
TopSpin 3 gehad en na een paar maanden weer verkocht. Het is ongetwijfeld een stuk dieper dan Virtua Tennis en ook leuk om tegen een ander persoon te spelen, maar daar komt eigenlijk de crux om de hoek. Ik vind die games gewoon leuker om tegen iemand te spelen die naast me op de bank zit. Nog leuker dan tegen een onbekende online. Als je dan TopSpin gaat spelen mep je je vriend(in) zo de baan af omdat hij/zij nog helemaal niet gespeeld heeft. Virtua Tennis pak je een stuk sneller op.

Daarnaast werd de careermode echt heeeeeel saai na een hoop wedstrijden.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:41:
Is er ook een mogelijkheid om een gedownloadde blu-ray iso/mts2 af te spelen op de ps3?

bestand kopieren via netwerk naar ps3? via externe hardeschijf aan ps3? streamen via netwerk naar ps3? niet mogelijk :( ?
Playstation 3 als media center - deel 4 :O

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:41:

Niet mogelijk nee, dat formaat in ieder geval niet. Niet zo heel gek natuurlijk, aangezien Sony liever wil dat je de Blu-Ray in de winkel koopt (zij hebben het immers bedacht (o.a.)). Dus je :( is niet zo op zijn plaats vind ik.

Edit: via streaming dus wel :P

PSN: Sluuz

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.