Zo, ik heb vorige week m'n 360 met alles erop en eraan ingepakt na 4 jaar erop gamen, in de winkel op de toonbank gelegd en gezegd, deze mag jij en ik wil de ps3 slim

. En hier krijg ik nooit geen spijt van
Na op de ps1 en ps2 vanaf releases gegamed te hebben voelt dit weer als vanouds. Op een of andere manier voelt de ps3 toch stabieler, directer en soepeler aan, de xbox voelde op een of andere manier veel lomper/slomer aan, ook qua controller.
En dan de controller, oh wat heb ik die gemist, m'n handen lijker wel vergroeid, het voelt gewqoon natuurlijk aan

En ook de functies van de controller, alle knoppen weer analoog zoals je in metal gear zo mooi gebruiken kan.
Ik heb de games metal gear (alleen al de aanschaf waard imo) en killzone en geniet hier meer van dan tot zover op de 360 met enkele uitzonderingen. Daarbij zijn de extra functies op de ps3 zoveel makkelijker en completer. Ook het online gedeelte, bij MS vertikte ik het om een live abbo te nemen en ook nooit gedaan, maar nu zijn m'n games dus wel het dubbele waard met de online modes gratis en zonder gedoe
Het voelt gewoon als een hele stap vooruit
[
Voor 14% gewijzigd door
Mutatie op 21-09-2009 17:37
]