Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
Indy91 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:42:
[...]
offtopic:
Kleine hint: het heeft iets met vrouwen te maken
Ik miste de innuendo

er is al een edit: kijk maar eens op deze, deze en deze pagina-The_Mask- schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:25:
[...]
Nee?![]()
Kijk dan maar goed naar deze bladzijde, laatste blz trouwens ook.
maar nog steeds niet voor de performance figures en dat plaatje van de x2.
[ Voor 16% gewijzigd door superwashandje op 16-09-2009 19:42 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ondertussen hier nog wat leesvoer:
ATI vs. NVIDIA: CyberLink MediaShow Espresso @ InsideHW
Sapphire HD4890 2GB review @ Hardware Canucks
Gigabyte HD4850 Silentcell 1GB @ TestSeek
Eyefinity Preview @ Elite Bastards
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Succes en sterkte CJ.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Liever 50 topics x 1000 posts, dan 100 topics met 500 posts

Ik heb nog liever 25 topics met 2000 posts, maar ja.
De meeste mensen deugen!
Cassius schreef op woensdag 16 september 2009 @ 19:58:
Ik heb nog liever 25 topics met 2000 posts, maar ja.
Dat zou helemaal fijn zijn, ik heb de mijne toch op 999 posts per pagina staan.
Hahah, dat stuk is al ontelbaar keren gebruikt voor dit soort flauwe grappen. Maar ik kan er nog steeds om lachen
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Toch hoop ik dat hij enigzins gelijk heeft in deze, concurrentie ftw, jeweetz!Marc Rademaker schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:09:
Ik word zo moe van F(a)ud. Die lui zitten achter hun pc en gaan gewoon eens zitten brainstormen. Uiteindelijk kunnen ze niets concreets verzinnen, dus lullen ze maar wat uit hun nek...
En Fuad, ik denk serieus dat die kerel een pilletje neemt en in esoterische domeinen terecht komt en dan at random een aantal toetsaanslagen op zijn toetsenbord maakt met een paar steekwoorden als amd, intel, gpu, cpu, ati en nvidia erin.
Dus ongeveer zoveel waarde hecht ik aan fud's berichtgeving omtrent GT300, maar eigenlijk omtrent het meeste waar niemand iets vanaf weet, behalve ogenschijnlijk Fudzilla ...
Haha grote monitor ofzo?Paprika schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:07:
[...]
offtopic:
Dat zou helemaal fijn zijn, ik heb de mijne toch op 999 posts per pagina staan.
ddr5 naar 300mhz vind ik wel goed nieuws
RBE come maar hier, hoop dat er nog wel iets beter te tweaken valt
Fan lijkt dus ook een degelijk ding te zijn, heel misschien kan mijn waterkoeling dus ook de deur uit, zou dit zo zijn dan komt er nog een 5870 bij voor de behaalde winst (+spaarpot
Nukezone FTW
Verwijderd
Wow, dat is een mooie kaart zeg! Tot 720Mhz op de core en gewoon passief gekoeld.
Daar kan ik wel een goed aantal toepassingen voor bedenken.
Toch betreur ik de strategie van ASUS Gigabyte, deze kaart komt net voordat de evergreens uitkomen op de markt.
En ik bedoel niet dat hij niet verkoopt, ik bedoel dat hij onnodig laat is.
Ik wil een evergeen met passieve koeling en niet over 6 maanden ASUS Gigabyte
EDIT:Lol, hoe de *** kom ik er nou bij dat het een asus kaart is?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 21:32 ]
Idd erg slecht van Asus dat Gigabyte zo laat zo'n kaart uitbrengt.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:23:
Toch betreur ik de strategie van ASUS, deze kaart komt net voordat de evergreens uitkomen op de markt.
En ik bedoel niet dat hij niet verkoopt, ik bedoel dat hij onnodig laat is.
Ik wil een evergeen met passieve koeling en niet over 6 maanden ASUS, want dan heb ik er waarschijnlijk al 2.
Hmmm, waarom staat er al een passieve Gigabyte HD4850 in de pricewatch sinds februari?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 21:34 ]
Verwijderd
Ik weet niet waarom ik de eerste niet heb onthouden, waarschijnlijk omdat ik hem qua temps niet interessant vond.
Hier enkele reviews van de oude multicore 4850 ter vergelijking:
http://www.bit-tech.net/h...-1gh-radeon-hd-4850-1gb/1
http://www.xbitlabs.com/a...e-hd4850-1gb_4.html#sect0
Edit:onvriendelijke manier van communiceren trouwens, cynisme.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 21:50 ]
Verwijderd
Dude, headphones ofzo? Een beetje gamer (althans, fps / multiplayer gamer) speelt toch met headphones?Naluh! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:43:
[...]
Ja, want als je niet gamed met het geluid zo hard dat de rest van de kiet niet kan slapen doe je het niet goed
Enige geluid waar ik mij overigens aan stoor in mijn pc, zijn de resonerende hdd's, en mijn koelers zijn ECHT niet stil hoor.
agreedspNk schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:57:
[...]
Dude, headphones ofzo? Een beetje gamer (althans, fps / multiplayer gamer) speelt toch met headphones?
Enige geluid waar ik mij overigens aan stoor in mijn pc, zijn de resonerende hdd's, en mijn koelers zijn ECHT niet stil hoor.
beetje geluid uit me pc vind ik ook niet zon probleem en ik heb een ultra kaze 3000 erin hangen dus ga maar na.. Veel geluid geeft teminste het idee dat pc veel power heeft ( heeft mijne ook hoor
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Natuurlijk, maar er zijn ook erg goede single player games (denk aan HL2 e.d., een van mijn all-time-favourites) die ook heerlijk klinken met een gewoon surround setje en dan is het wel van belang. Maar aangezien er al gebleken is dat de fan op 30% de GPU koel genoeg houdt, denk ik niet dat geluid iets is waar we ons heel druk om moeten maken met de HD58xx serie.spNk schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:57:
[...]
Dude, headphones ofzo? Een beetje gamer (althans, fps / multiplayer gamer) speelt toch met headphones?
Verwijderd
This is al teh shit for Quake XIII: Hammer TimeOet schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:12:
Ach al die kaarten ook, is allemaal niks vergeleken met deze überkaart:
[afbeelding]
I lol'ed
EDIT: Sorry, 't is geen HK. Maar een beetje lichte kost mag wel kunnen in dit topic imho
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 23:18 ]
Nvidia: DirectX 11 Will Not Catalyze Sales of Graphics Cards.
Waar komt me dit toch zo bekend voor? Juist.The Source schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:52:
http://www.xbitlabs.com/n...es_of_Graphics_Cards.html
Ditmaal met het verschil dat nVidia DX11 niet belangrijk vind terwijl ze wel zo snel mogelijk een DX11 kaart op de markt willen hebben. Bij DX10.1 konden ze nog iets langer voet bij stuk houden voordat ze (stilletjes) overstag gingen.KiLLaHeRTz schreef op donderdag 17 september 2009 @ 01:06:
[...]
Waar komt me dit toch zo bekend voor? Juist.
Goud is geen geld
Zo was ik vroeger ja. Maar nu echt niet meer. Een 12cm fan van 2000 rpm is mij veel en veel te veel. Vroeger had ik ook een Dragon orb 3. Mijn Pc stond op zolder. En als ik beneden stond kon je de pc nog overduidelijk horen. Dat was echt te ergspNk schreef op woensdag 16 september 2009 @ 22:57:
[...]
Ik ben het wel eens dat een PC stil moet zijn. Je kunt tegenwoordig ook goed coolen en toch stilte hebben. Overclocken is dan ook nog makkelijk mogelijk.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
lol
hij is nog langer als je hem in die advertentie vorige pagina bekijkt
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ja, precies! En ok, het hoort nou eenmaal bij het spelletje dat marketing heet, maar ik vind het zo sneu... het "rare" is dat je dit nou eenmaal eerder kan verwachten van nVidia dan van ATi...frankknopers schreef op donderdag 17 september 2009 @ 01:40:
[...]
Ditmaal met het verschil dat nVidia DX11 niet belangrijk vind terwijl ze wel zo snel mogelijk een DX11 kaart op de markt willen hebben. Bij DX10.1 konden ze nog iets langer voet bij stuk houden voordat ze (stilletjes) overstag gingen.
Snap ook niet dat er mensen zijn die deze uitleg buyen
Edit:
"we believe, consumers would want to invest in a GPU,” said Mike Hard, vice president of investor relations at Nvidia, at Deutsche Bank Securities Technology Conference on Wednesday."
En dan wel het liefst zo veel mogelijk investeren met bedragen tot ver over de $400, en dan volgend jaar het kunstje natuurlijk herhalen
[ Voor 32% gewijzigd door Phenomania op 17-09-2009 09:21 ]
Dat is gewoon triestThe Source schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:52:
http://www.xbitlabs.com/n...es_of_Graphics_Cards.html
Wie koopt er nou voor DirectX 11 een nieuwe grafische kaart als er nog geen DirectX 11 spellen zijn? Imo is de uitspraak echt geen rare uitspraak.(We weten nog geen eens wat precies het uiteindelijke verschil is tussen DirectX 10 en 11, laat staan de performance van de DirectX 11 kaarten)
Natuurlijk komt NVIDIA deze uitspraak maar wel al te goed uit.
Sorry, maar dat is onzin. Iets met steen en kruipen ...(We weten nog geen eens wat precies het uiteindelijke verschil is tussen DirectX 10 en 11, laat staan de performance van de DirectX 11 kaarten)
DirectX 11 Preview
Verwijderd
Nou ik heb op internet en hier en daar op fora toch wel degelijk uitleg/beeld/film gezien die voor mij althans zeker wel duidelijkheid heeft geschept, betreffende 10(.1) vs. 11.Bejit schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:46:
NVIDIA heeft gelijk?
Wie koopt er nou voor DirectX 11 een nieuwe grafische kaart als er nog geen DirectX 11 spellen zijn? Imo is de uitspraak echt geen rare uitspraak.(We weten nog geen eens wat precies het uiteindelijke verschil is tussen DirectX 10 en 11, laat staan de performance van de DirectX 11 kaarten)
Leuk teken aan de wand als nVidea dit ondergeschikt acht aan andere ontwikkelingen
Volgens mij is het enige dat Nvidia zegt dat DX11 features op dit moment nog niet zullen leiden tot een extreem veel hogere kaart verkoop. Zeker omdat er op dit moment nog geen games zijn die het ondersteunen. Er zullen pas meer kaarten worden verkocht als er ook daadwerkelijk DX11 toepassingen zijn.Hacku schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:49:
[...]
Sorry, maar dat is onzin. Iets met steen en kruipen ...
DirectX 11 Preview
Met uitzondering van hardware enthausiasts zal niemand er nu wakker van liggen dat hun huidige kaart geen dx11 ondersteund en gebaseerd daarop een nieuwe kaart kopen. Die mensen wachten lekker totdat ze een nieuwe kaart nodig hebben qua snelheid.
Voordat DX11 gemeen goed is zijn we echt wel weer een video kaart generatie of twee verder. Eerst moet Windows 7 aanslaan, want dx11 zal waarschijnlijk niet in xp worden geïntegreerd en de dekking van Vista is te laag. Dan moeten er nog dx11 titels worden ontwikkeld en uitgebracht (meer dan de 5 ofzo die nu in de planning staan). Dan pas worden DX11 kaarten interessant voor de massa (Lees mensen die wel zelf een computer in elkaar sleutelen maar niet perse het nieuwste van het nieuwste hoeven te hebben.)
http://www.salland.eu/pro...1024-mb-21161-00-50r.html
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Wat een feest. Die komt ooit nog wel op 299Masterkale1 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:10:
De eerst 5870 staat op het net ... 320 eurotjes

Tja deze regel staat eronder:Masterkale1 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:10:
"De nieuwe 5870 videokaart van Sapphire, prijs en specificaties onder voorbehoud"
Dus hoeveel waarde je hieraan mag hechten?
Als die prijs niet verandert....Masterkale1 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:10:
Komt er, naast de "Six-versie" ook een 5870 met eveneens 2GB?
Edit:
idd prijs onder voorbehoud
[ Voor 39% gewijzigd door Phenomania op 17-09-2009 12:17 ]
Hmm... ja leuk zitten wat nieuwe dingen tussen, maar eerst mogen ze weleens dit fixen in de drivers :CJ schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:12:
Dat was een van de eerste dingen die hier in dit topic gelekt is. Effe de first post van het vorige deel er op na slaan. Geen UVD3, maar UVD2 nog altijd. Wel een beetje opgepimpt, maar niet te veel om een nummerverandering naar 3 te rechtvaardigen. Dus een Enhanced version van 2 dus.
WMV werkt niet al sinds een paar generaties en VC-1 kan je al helemaal vergeten : Het lijkt wel een gehackte kaart door nVidia met al die groene pixelsEnabling hardware decode acceleration of H.264, VC-1 and MPEG-2
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Of misschien het tegenovergestelde:Phenomania schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:16:
idd prijs onder voorbehoudMaybe met het oog op preordering er al opgezet om later de prijs iets te wijzigen...
Wat doen de concurrentie shops, als die 299 ervan maken (XFX 4890 Black Edition welke nu meer kost dan een paar maanden terug, die opeens heel erg in prijs daalde door concurrentie en toen na 2 weken weer 40 euro stijgde
Wie weet....
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 17-09-2009 12:20 ]
Laten we hopen op jouw theoriePaprika schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:20:
[...]
Of misschien het tegenovergestelde:
Wat doen de concurrentie shops, als die 299 ervan maken (XFX 4890 Black Edition welke nu meer kost dan een paar maanden terug, die opeens heel erg in prijs daalde door concurrentie en toen na 2 weken weer 40 euro stijgde)... dan blijven "wij" (Salland) niet achter.
Wie weet....
Prijs kan wel kloppen hoor?Phenomania schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:16:
Meen je niet? Mocht dit waar zijn vind ik dit mega!
Komt er, naast de "Six-versie" ook een 5870 met eveneens 2GB?
Edit:
idd prijs onder voorbehoudMaybe met het oog op preordering er al opgezet om later de prijs iets te wijzigen...
[ Voor 17% gewijzigd door XWB op 17-09-2009 14:33 ]
~Als ie duurder wordt klaagt men
~Als ie goedkoper wordt klaagt men
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Buiten dat, als je even in je achterhoofd houdt dat DX11 in nVidia's proprietary CUDA-vijver vist... Gezien het feit dat DX11 met de introductie van compute shaders het GPGPU-gebeuren straks CUDA-onafhankelijk maakt.Bejit schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:46:
Top! Super man, dank je welHacku schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:27:
[...]
Even research gedaan, prijs lijkt wel te kloppen. In elk geval, als je hem nu bestelt voor 320 euro bij Salland krijg je hem ook voor die prijs ... ook al mocht 'ie straks duurder zijn.
Verwijderd
Alleen windows afhankelijkwarp schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:40:
[...]
Buiten dat, als je even in je achterhoofd houdt dat DX11 in nVidia's proprietary CUDA-vijver vist... Gezien het feit dat DX11 met de introductie van compute shaders het GPGPU-gebeuren straks CUDA-onafhankelijk maakt.
Al heb ik nog geen Matlab plugin gezien voor OpenCL
Verwijderd
Ik, want ik ga op DX11 over voor DirectCompute e.d, niet voor de " damn fast fps FTW" games-overwegingen dingen. Als ik jou was dan zou ik meer gaan lezen over DX11, dan snap je waarom Nv geen gelijk heeft. Het is juist meer kans dat DX11 de GPU verkoop gaat aanjagen.Bejit schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:46:
NVIDIA heeft gelijk?
Prijs zal wel kloppen, maar hoe zit het met de stock/levertijd?Hacku schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:27:
[...]
Even research gedaan, prijs lijkt wel te kloppen. In elk geval, als je hem nu bestelt voor 320 euro bij Salland krijg je hem ook voor die prijs ... ook al mocht 'ie straks duurder zijn.
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Of dat genoeg is om nu te investeren in een DX11 kaart mag iedereen voor zichzelf bepalen, maar laten we niet vergeten dat de HD5000 serie niet alleen maar als enige voordeel DX11 heeft. De HD5000 serie is gewoon een nieuwe generatie met de bijbehorende snelheidstoename, iets waar we de afgelopen drie topics compleet over ondergekwijld hebben.
Woow dat is nog veel minder dan verwacht!Masterkale1 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:10:
Gisteren had ik nog gekeken bij sallend maar toen stond hij er nog niet op, Salland is meestal het eerste met zulke dingen.
Ik denk dat ze al snel op €300 zitten als deze prijs klopt (soms veranderd die nog, dus snel pre-ordenen
NVidia kan de borst nat maken
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Verwijderd
50 euro meer heb ik er wel voorover gezien de prijs van de 1gb versie
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 13:11 ]
Wel je foto/avatar aanpassen als je een ATI hebt.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:11:
Ik wacht nog ff af op de 2gb versie
50 euro meer heb ik er wel voorover gezien de prijs van de 1gb versie
[ Voor 59% gewijzigd door Bullus op 17-09-2009 13:49 ]
|2600k|Asus 290|
lol yeah, agreedBullus schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:16:
[...]
Wel je foto/avatar aanpassen als je een ATI hebt.![]()
![]()
Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd wat de prijzen van de GTX285 & 295 gaan doen, er wat onder zitten lijkt me de enige logische keus (als de benchmarks kloppen die we tot heden gezien hebben).
[ Voor 6% gewijzigd door Axelfoley007 op 17-09-2009 13:22 ]
|2600k|Asus 290|
Iemand trouwens ook een HD5850 als review kaart gekregen?Op 22/23 September 2009 (afhankelijk van locatie) lanceert AMD officieel de ATI Radeon HD5800 Serie. Deze serie is gebaseerd op de Cypress GPU die ook wel bekend staat als de RV870. De Cypress GPU zal aanvankelijk in 3 varianten gebruikt worden: de Radeon HD5870, Radeon HD5850 en de Radeon HD5870 Six. In November zullen deze kaarten een groter broertje krijgen in de vorm van de Hemlock GPU. Of deze HD5870X2 gaat heten of HD5970 is nog niet bekend. Op eerdere roadmaps stond namelijk ook een Radeon in de HD5900 serie vermeldt.
Hoe is die koeler qua geluid en qua gpu warmte?
[ Voor 9% gewijzigd door Bullus op 17-09-2009 14:10 ]
|2600k|Asus 290|
[ Voor 30% gewijzigd door Phenomania op 17-09-2009 14:13 ]
Verwijderd
En oh, 320 euro is de hoofdprijs.
5870 inkoop ~250 EUR excl. BTW
5850 inkoop ~170 EUR excl. BTW
Reken maar even uit met 2% marge oid.
[ Voor 5% gewijzigd door Axelfoley007 op 17-09-2009 14:23 ]
Verwijderd
320 euro is dus een heel nette aanbieding van Salland als je de kaart dan ook echt voor die prijs krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:18:
Iedereen die een kaart wil moet zich haasten, er zullen niet veel kaarten beschikbaar zijn. Radeon 5850 komt er ook spoedig aan, maar allemaal in beperkte aantallen.
Hoofdprijs is misschien niet het beste woord hihi, de 5870 is de hoofdprijs voor dat bedrag, niet andersom.
Als ik 3 x 1900x1200 wil gaan draaien met 4xaa moet ik dan voor de 2GB versie gaan? Iemand een idee? (Ik kan niet zo lang wachten, damn)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 14:25 ]
250/100*19+250 = 297,5 dan nog marge erover dat is wel een zeer nette prijs die 320Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:18:
Iedereen die een kaart wil moet zich haasten, er zullen niet veel kaarten beschikbaar zijn. Radeon 5850 komt er ook spoedig aan, maar allemaal in beperkte aantallen.
Nu is iig bevestigd dat hij Nederlands spreekt
uit een eerdere post had ik dat ook al gezienEdmin schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:25:
[...]
Nu is iig bevestigd dat hij Nederlands spreekt
170 euro * 1.19 = 202,30 * 1,02 = 206,35 euro
Dan is EuroDiscount een marge aan het maken van 17.65%....

Ga denk ik toch maar wachten op de 2GB-versie... man, wat een zware opgave geduld (klein kind dat ik er ben)Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:18:

Voor een pre-order prijs is dit zeker niet slecht, maar wanneer elke shop de kaart in het assortiment heeft zijn er altijd helden welke drie euro marge nemen, en dan is 20 euro dus wel veelVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:24:
[...]
320 euro is dus een heel nette aanbieding van Salland als je de kaart dan ook echt voor die prijs krijgt.
Hoofdprijs is misschien niet het beste woord hihi, de 5870 is de hoofdprijs voor dat bedrag, niet andersom.
Als ik 3 x 1900x1200 wil gaan draaien met 4xaa moet ik dan voor de 2GB versie gaan? Iemand een idee? (Ik kan niet zo lang wachten, damn)
reken jij altijd zo moeilijk?Xenomorphh schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:25:
[...]
250/100*19+250 = 297,5 dan nog marge erover dat is wel een zeer nette prijs die 320
250*1.19=297.5
297.5*1.02=303.45
320-303.45=16.55 verdienen ze dan op die kaart
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Lol hij kan ook nederlandsVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:18:
320 euro is nog een stuk netter dan 350

Dan nog mag Nvidia wederom stevig in de verkoop prijzen gaan snijden willen e marktaandeel behouden al profiteren ze nog steeds van de naamsbekendheid die ze hebben
[Edit] Lol, ik ben niet de enige die dit topic 5 keer per minuut refresht
[ Voor 6% gewijzigd door Hekking op 17-09-2009 14:36 ]
Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say
Op de "We only buy TheWayIt'sMeantToBeRenamed" na zullen ze nu toch weinig GTX 285s verkopen... Die kaart kost ongeveer hetzelfde als de 5870 op dit moment bij SallandHekking schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:34:
[...]
Dan nog mag Nvidia wederom stevig in de verkoop prijzen gaan snijden willen e marktaandeel behouden al profiteren ze nog steeds van de naamsbekendheid die ze hebben
zou die foto daar de echte Sapphire kaart zijn dan?Masterkale1 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:10:
staat namelijk geen merk op..
Lol, ze hebben de kaart zelfs niet eens echt getest.Swagger schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:51:
Ik denk dat dit er al staat maar toch
Benchmarks van de HD5870
En volgens mij hebben ze een groot deel van hun foto's van hier, net zoals de prestatie tabellen!
Hoe kom je aan deze prijzen? Heb je een login of zit je bij een distri en gooi je alle prijzen gewoon het net op????Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:18:
En weg is tie
Update (14:55): Salland heeft ons laten weten dat men na overleg met AMD heeft besloten de kaart weer uit hun online shop te verwijderen.
staat er ook bij heglennvho schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:18:
[...]
Lol, ze hebben de kaart zelfs niet eens echt getest.
En volgens mij hebben ze een groot deel van hun foto's van hier, net zoals de prestatie tabellen!
edit: kzie dat het alleen bij temperaturen staat..
[ Voor 7% gewijzigd door Xenomorphh op 17-09-2009 15:29 ]
Verwijderd
motogp schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:26:
[...]
En weg is tie
Update (14:55): Salland heeft ons laten weten dat men na overleg met AMD heeft besloten de kaart weer uit hun online shop te verwijderen.

mjah iedereen gelijk voor de wet ehmotogp schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:26:
[...]
En weg is tie
heeft Salland ook een NDA moeten tekenen?
tikje op de vingers maar 500% meer interesse voor je site.
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Ik denk niet dat hij z'n bronnen gaat prijsgeven. Lees de rest van het topic effe door en kijk aan wie je het vraagt.ThAZiP schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:26:
[...]
Hoe kom je aan deze prijzen? Heb je een login of zit je bij een distri en gooi je alle prijzen gewoon het net op????
Ik vraag me af wat er gebeurt als je Salland mailt en zegt dat je er wel eentje wilt preorderen voor de prijs die je eerder op hun website zag staandefcon84 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:52:
[...]
mjah iedereen gelijk voor de wet eh
heeft Salland ook een NDA moeten tekenen?
The Flying Dutchman
Dan weten ze ineens niet waarover je het hebtThe Flying Dutchman schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:00:
[...]
Ik vraag me af wat er gebeurt als je Salland mailt en zegt dat je er wel eentje wilt preorderen voor de prijs die je eerder op hun website zag staan.

Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 17-09-2009 17:26 ]
Op het moment dat de HD5700 en HD5600 uit komen, zal de HD4800 serie compleet EOL gaan. De prijzen van deze serie zijn al enorm laag en de HD5800 Serie komt daar duidelijk boven te staan, dus hoeft AMD nog niks te wijzigen aangezien de performance netjes mee schaalt met de prijs. Je zult zelf de webshops in de gaten moeten houden voor eventuele prijsverlagingen, maar ik denk dat je in het begin niet te veel moet verwachten.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:24:
nu de ATI 58xx series binnen kort uitkomen is er ook bekend wanneer ATI zijn prijzen van de 48xx seires gaan verlagen. Is er ook bekend hoeveel procent?
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik betwijfel of die nog verder verlaagd gaan worden. Er is een tijdje geleden al een flinkje prijsverlaging doorgevoerd en eerlijk gezegd vind ik een HD4850 voor 80 en een HD4870 voor 110 euro al vrij laag.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:24:
nu de ATI 58xx series binnen kort uitkomen is er ook bekend wanneer ATI zijn prijzen van de 48xx seires gaan verlagen. Is er ook bekend hoeveel procent?
edit: te laat
Verwijderd
HD5600 serie?CJ schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:33:
[...]
Op het moment dat de HD5700 en HD5600 uit komen, zal de HD4800 serie compleet EOL gaan. De prijzen van deze serie zijn al enorm laag en de HD5800 Serie komt daar duidelijk boven te staan, dus hoeft AMD nog niks te wijzigen aangezien de performance netjes mee schaalt met de prijs. Je zult zelf de webshops in de gaten moeten houden voor eventuele prijsverlagingen, maar ik denk dat je in het begin niet te veel moet verwachten.
Is dat dan 'Redwood'? En staat die niet gepland voor Q1 2010? Er was hier toch een slide voorbij gekomen waar het opstond...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 17:41 ]
Dit topic is gesloten.