Crysis is geen zware game omdat mijn processor er voor 75% uit zijn neus zit te vreten terwijl de GPU's voluit staat te werken. En die physics vind ik ook alles behalve spectaculair, die zien er bij GTA IV nog beter uit.Anoniem: 304087 schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:09:
[...]
Voor mij is dat wel boeiend omdat het een van de zwaardere games zijn en grafische is er geen mooiere game
Edit
Vrij goed is niet goed genoeg, Ik vind het bvb niet goed genoeg met mijn eigen setup en die doet meer fps dan de 4870x2 in crysis en ik denk ook meer dan de 4890 in cf omdat sli beter schaald in crysis ik weet niet of dat nu nog zo is maar het was wel zo
Het is leuk dat je in Crysis vanalles kapot kunt schieten, maar ze hadden dan wel even wat meer tijd kunnen stoppen in het benutten van het potentieel van een multicore processor. Zoals het er nu naar uitziet zal Crysis nooit soepel draaien aangezien de processor de bottleneck is en het spel alleen maar blij wordt van meer GHz en dat is niet bepaald de trend in processorland.
Laat Crysis dus maar links liggen, dat spel is ook al van 2007 ofzo. We kunnen hier tientallen spellen opnoemen die nieuwer zijn dan Crysis maar daar is het geen ATI nieuws en discussie topic voor.
Goud is geen geld