Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 198 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Hydra schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:18:
Van 't weekend ook weer gezwicht |:(

Heb m'n priest overgezet van Alliance naar Horde en ben nu een belf priest aan 't levellen. Wel grappig hoe vaak je nog geinspect wordt met zo'n Benediction op je rug :D
Welcome back to the dark side !

Gisteren de meest harde enrage ever in een fight gehad. Hardmode 25 mans northrend beasts. Na 3 minuten springt Icewol in de lucht en doet een 100k dmg bij iedereen die dan nog leeft. En die bastard had nog maar 400k hp over : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

avotar schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:12:
[...]
"LF1M Brewfest Boss DPS 3k+ minimum" ... Nadat heel wat luitjes er een beetje om lachten, bleek het serieus te zijn. :X
Hahahahaha 3K dps :')
In quest blues is het nog goed te doen, alleen als je geen mega dps hebt wat meer aandacht besteden aan de adds :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Goedemiddag WoW'ers

Ik loop hier al een tijdje te lurken en speel zelf ook regelmatig. Ben lvl79 met een belf mage op de server the Shattered Halls. Heb nog wat alts variërend van lvl40 tot 60. Speel ong drie jaar.

Nu ben ik op zoek naar een leuke guild waar het om fun draait. Guild die het leuk vind om wat oude lvl 70 en 60 raids te doen naast het lvl 80 raiden. En een guild die niet van je verlangt om elke avond of vaak op vaste tijden online te zijn.

Vind het leuk om eens wat meer met anderen te spelen, anderen te helpen en zelf ook wat meer mogelijkheden te hebben ipv uren te wachten tot er groups zijn voor instances etc.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Miss een n00b vraag: maar hoe zit het met heirloom items? Waar kan ik die krijgen & hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

GoTCoast schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:11:
Miss een n00b vraag: maar hoe zit het met heirloom items? Waar kan ik die krijgen & hoe?
Heirlooms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren die brew fast kodo gewonnen in BRD en ook nog eens de transporter. Jammer dat de transporter niet meer in AV werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:56:
[...]

Gisteren de meest harde enrage ever in een fight gehad. Hardmode 25 mans northrend beasts. Na 3 minuten springt Icewol in de lucht en doet een 100k dmg bij iedereen die dan nog leeft. En die bastard had nog maar 400k hp over : (
400k hp das nog best veel.
wij deden OS+3D zerg run, reset hij met 1k hp dots tikten nog, maar iedereen was net op dat moment dood. :( (Drukte op mijn nuke button ipv iceblock :( aaahhh)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey gaste,

Even voorstellen aangezien ik nieuw ben:

Char name Nilz lvl80 tauren druid. Resto/feral dps
ik speel op Chromaggus

progress: ulduar10 13/14 (alle hm gedaan voro proto-drake), ulduar25 13/14 (6 hardmodes) toc10 clear, totgc clear, toc25 clear

@exitium: nice UI, maareuh eerste keer op general want die ranged dps 9op lock na) gaan niet echt geweldig om het zo te zeggen...

speelt hier nog iemand op Chromaggus?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:56:
[...]

Ja wij ook op lopen wipen, ugh. Ik vind Fraction zo een kut encounter :/ en twins is ook vrij lastig 25m... vanavond weer op knallen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:28:
@exitium: nice UI, maareuh eerste keer op general want die ranged dps 9op lock na) gaan niet echt geweldig om het zo te zeggen...
Tweede avond, eerste voor enkele mensen waaronder ik. Zal misschien wel wat te maken hebben met de tactiek die we gebruikten, daar gaan we waarschijnlijk volgende keer wel mee spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
:)

Hou het voorlopig nog ff bij levellen van m'n priest, maar ik moet wel zeggen dat het grappig is hoe je opeens weer 'zin' kunt krijgen. Levels 60-62 waren minder omdat ik nog aan de alliance kant zat en geen flying mount had (en alleen een 60% grondmount), maar toen ik eenmaal 'over' was, en een flyer had, ging het al stukken sneller en kreeg ik er weer helemaal zin in. Levellen in outland is echt een eitje nu je meteen kunt vliegen daar. Ben nu level 66 en over 2 levels kan ik dus naar Northrend.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gohan-san schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:26:
[...]

wij deden OS+3D zerg run, reset hij met 1k hp dots tikten nog, maar iedereen was net op dat moment dood. :( (Drukte op mijn nuke button ipv iceblock :( aaahhh)
Ook gehad met een guildrun. Bij OS HC zonder extra drake. Was een eerste try. Nog maar een paar 100 HP punten. Ik was de last man standing als mage. Maar ik had alles al gedaan en iceblock was niet meer available. Zo ontzettend close. De keer erop mocht ik mee en zonder toeten of blazen kreeg ik de gloves van OS toen ze dropten. Niemand van de guild die commentaar gaf of klaagde. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:20:
[...]

Armory....?

Wil nog weleens helpen.

Gister TotC25,, niet bijzonder, nieuwe cloak. Weer geen Death's Verdict / Justicebringer ofc. En roll verloren op expertise boots g'dammit(heb maar 22 expertise atm).
http://eu.wowarmory.com/c...arkmoon+Faire&n=Takashuri

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

Ik weet hoe Blizzard is met release dates etc. Maar heeft iemand een gevoel voor de planning van Cataclysm? Ik zag 2010; januari zal het niet zijn, maar zomer/herfst/winter?

Ik ben een tijd terug helemaal gestopt met spelen (account suspended en client van schijf af). Maar het begint nu toch wel weer een beetje te kriebelen. Helemaal omdat ik dus ook de nieuwe Feral forms van druids heb gemist (mijn main was feral druid).

Wellicht dat ik met Cataclysm het accountje weer eens activeer :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek,

Tussen het inpakken en regelen van de verhuizing in nog wel wat WoW gespeeld afgelopen weekend.
Vrijdagavond geraid, naar ToC10. We wilden met Heroic mode beginnen, maar 2 van onze vaste mensen kwamen niet opdagen, dus we moesten het met een alternatief healingteam gaan proberen. In eerste instantie waren we nog met 9 man, dus we gingen eerst normal mode. Toen we daar klaar mee waren (steamroll) probeerden we toch heroic.
Maar door de andere healing samenstelling hadden we 3 healers ipv 2. Daardoor haalden we de timers niet meer en gingen er mensen dood bij de switches. Na 4 wipes was het duidelijk dat we het niet gingen halen en zijn we.... Naxx10 gegaan! Met alts :)

Ik heb met m'n Warrior getankt daar. Ging allemaal lekker vlot doordat we 2, voor Naxx, overgearde healers mee hadden. Na 1,5uur en 3 wings was het echter laat en hebben we de raid gecalled.

Rest van het weekend af en toe m'n Druid gelogged. Die is ondertussen level 79. Wie weet, lukt het nog voor de verhuizing dat ie 80 wordt, maar de kans is vrij klein. Moet nog naar Ikea voor meubels, donderdag verfen, vrijdag alle laatste dingen pakken... druk!
Daarna is Aion uit, en zien we wel of WoW nog gespeeld gaat worden daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:57:
Ik weet hoe Blizzard is met release dates etc. Maar heeft iemand een gevoel voor de planning van Cataclysm? Ik zag 2010; januari zal het niet zijn, maar zomer/herfst/winter?
Ik reken op Q3 2010. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Voor de mensen die al een faction change achter de rug hebben, gaat eigenlijk de gehele inhoud van je bank mee? Hoop het wel anders heb ik een klein probleempje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

MrVegeta schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:39:
[...]

Ja wij ook op lopen wipen, ugh. Ik vind Fraction zo een kut encounter :/ en twins is ook vrij lastig 25m... vanavond weer op knallen.
vind het al een ruk gevecht op normal in 10 man.
Althans gisteren op mijn alt paladin gepugged maar uit eindelijk op de faction champions blijven steken, mensen die niet kunnen interrupten, en of cc'en dpsen.... echt godsamme hoe moeilijk is het. check je de recount logs, de rogue die de shaman moest interrupten wel geteld 1 interrupt had gedaan! like what the...
het is zo jammer want alle andere gevechten kan je als tank, wel compenseren... maar faction champions gewoon niet :( zo jammer.

Daarna 's avond met mijn mage not toc10 in geweest, met een bevriende guild, en dat ging lekker binnen 50 minuten stonden we weer buiten, lekker naar binnen met 2 healers heerlijk!.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gohan-san schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:26:
[...]

400k hp is 4 a 5 seconden full nuken. Da's echt peanuts tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zelfs met lingering dps? :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
RaseriaN schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:12:
Voor de mensen die al een faction change achter de rug hebben, gaat eigenlijk de gehele inhoud van je bank mee? Hoop het wel anders heb ik een klein probleempje :P
Yup, zo kwam ik er na het transferren achter dat m'n hele bank nog vol low lvl herbs lag. :/ Wel jammer, had ik liever op m'n bankaltje @ alliance gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Exitium schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:21:
[...]

Yup, zo kwam ik er na het transferren achter dat m'n hele bank nog vol low lvl herbs lag. :/ Wel jammer, had ik liever op m'n bankaltje @ alliance gehad. :P
Ok thanks! Heb net even overal ingelogged en alles over gemailed naar mn char die ik wil meenemen.
Maarja, mijn bank hangt nu dus helemaal vol en was bang dat ik dat kwijt zou gaan raken met de transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:19:
[...]

400k hp is 4 a 5 seconden full nuken. Da's echt peanuts tegenwoordig
hmmjah ik kan mij zo maar voorstellen dat aan het einde van het gevecht er al een aantal dps dood zijn, waardoor die 4 a 5 seconden iets langer duurt ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Natuurlijk gaat die mee :) Alles wat je op je char hebt gaat mee behalve alles wat je meer hebt dan 20.000 gold en je dingen van Argent Tournament ( niet lewt, maar wel achievements/repu )
Zie net ergens 15 maart 2010

Bron: klik

[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 21-09-2009 13:29 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:27:
Natuurlijk gaat die mee :) Alles wat je op je char hebt gaat mee behalve alles wat je meer hebt dan 20.000 gold en je dingen van Argent Tournament ( niet lewt, maar wel achievements/repu )
Je weet het maar nooit he :P Anyways, bedankt voor alle antwoorden.. mag ik nu lekker wachten tot WoW mijn char heeft uitgelogged. Heerlijke en duidelijke foutmelding ook : This character must log out of the game in order to undergo a faction change. Stom spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Lingering heeft tegenwoordig taffer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

[...]

Denk toch dat ik NMe volg met Q3 2010... icecrown moet eerst nog uitkomen, en dan is Q1 wel erg dichtbij. daarbij webstores zetten vaak maar wat neer.

@Faction changes, gisteravond kwam ik via mmo-champion op een officiele blizzard site over faction changes waar je precies kon zien wat er gebeurt met, rep/achievements/mounts enz.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:31:
[...]

Je weet het maar nooit he :P Anyways, bedankt voor alle antwoorden.. mag ik nu lekker wachten tot WoW mijn char heeft uitgelogged. Heerlijke en duidelijke foutmelding ook : This character must log out of the game in order to undergo a faction change. Stom spel :/
Naja :P lezen is ook een actie ;-) Je moet 20 minuten uitgelogd zijn voordat je kunt transferren.

Volledig uitgelogged dus ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien onze guild een deicated raidhealer mist, heb ik een week of 2 à 3 geleden besloten een Druid te gaan rollen. Afgelopen weekend heb ik de 70 aangetikt en ik vond dit wel een mooi moment om het healen een beetje in de vingers te krijgen. Dus Dual-Spec aangeschaft, naast Moonkin nu ook een boompje om te healen. Gisteren mijn eerste pug geheald: Nexus. Over het algemeen redelijk makkelijk, al had ik wat moeite bij de laatste baas. Blijven bewegen is toch vrij lastig als je mainspell een castingtime van 1.98 seconden heeft (ik heb bijna nog geen haste). Gevolg is dat ik halverwege het gevecht doodging. Ik was gesoulstoned, dus ik dacht: gokje, res! Op 4% ging ik weer dood, maar uiteindelijk heeft de palli-tank de laatste 1-2% weten te soloën :D

Achteraf kreeg ik een /w van de tank: "Nice healing, laddie" Woopwoop, voor mijn eerste keer healen toch wel een mooi compliment :)

Toch nog wat vraagjes aan de ervaren resto-druids: Welke addon is het beste voor healing. Momenteel gebruik in Vuhdo, vind ik net iets prettiger dan Healbot. Ik heb hem ingesteld op kliks én mouse-over, maar dat mouse-over werkt nog niet echt fantastisch. Gisteren een paar keer mezelf geheald, in plaats van de tank, omdat ik de tank niet geselecteerd had, maar de mouse-over + button gebruikte. Zou moeten werken, maar blijkbaar doe ik iets niet helemaal goed...

Verder gebruik ik nu vooral Regrowth, rejuvenation en heel af en toe een healing touch. ZIjner andere spells waar ik beter gebruik van zou kunnen maken?

Alle tips zijn welkom, aangezien ik me nog behoorlijk nub voel, maar graag een imba healer wil zijn op 80 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Enige reden dat ze die releasedatum geven is dat ze dat moeten ivm preorders. :) Verwacht 'm zelf ergens halverwege volgend jaar, beetje afhankelijk van wanneer ze met 3.3 komen.
Even half uurtje wachten inderdaad, had ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ben nu bezig met het lvl'en van een warrior, ben inmiddels lvl21.
Nu ben ik bij die brewfest grounds aan het kijken, maar er zijn maar 5 questjes ofzo.
waarvan er maar 1 een daily is, dus hoe krijg ik op mijn lvl ooit 200 tokens ? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]

Met BC gokte elke winkel al, met LK idem.
We gaan het zien :)

Gisteren nieuwe hands (Conquest) & nieuwe ring (Valor) gekocht voor m'n mage.
Alleen nog eens een fatsoenlijke offhand zien te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yup. je moet alleen wel je mail leeggooien, en je questlog wordt geleegd.
Staat anders gewoon in de FAQ: je moet een half uur uitgelogd staan.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 21-09-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Exitium schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:45:
[...]

Enige reden dat ze die releasedatum geven is dat ze dat moeten ivm preorders. :) Verwacht 'm zelf ergens halverwege volgend jaar, beetje afhankelijk van wanneer ze met 3.3 komen.

[...]

Even half uurtje wachten inderdaad, had ik ook last van.
Ik ben dan wel een priest maar ik gebruik helemaal geen addons tijdens het healen. Alleen grid (waarmee je supermakkelijk kan zien wie laag zijn health zit). Verder targeten dan hotkeys gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:42:
Aangezien onze guild een deicated raidhealer mist, heb ik een week of 2 à 3 geleden besloten een Druid te gaan rollen. Afgelopen weekend heb ik de 70 aangetikt en ik vond dit wel een mooi moment om het healen een beetje in de vingers te krijgen. Dus Dual-Spec aangeschaft, naast Moonkin nu ook een boompje om te healen. Gisteren mijn eerste pug geheald: Nexus. Over het algemeen redelijk makkelijk, al had ik wat moeite bij de laatste baas. Blijven bewegen is toch vrij lastig als je mainspell een castingtime van 1.98 seconden heeft (ik heb bijna nog geen haste). Gevolg is dat ik halverwege het gevecht doodging. Ik was gesoulstoned, dus ik dacht: gokje, res! Op 4% ging ik weer dood, maar uiteindelijk heeft de palli-tank de laatste 1-2% weten te soloën :D
Je main healing spell is lifebloom, verder gebruik je veel rejuv. Regrowth gebruik je erg weinig in verhouding. Juist voor een druid is die fight erg makkelijk omdat je zo mobiel bent.
Achteraf kreeg ik een /w van de tank: "Nice healing, laddie" Woopwoop, voor mijn eerste keer healen toch wel een mooi compliment :)
:)
Toch nog wat vraagjes aan de ervaren resto-druids: Welke addon is het beste voor healing. Momenteel gebruik in Vuhdo, vind ik net iets prettiger dan Healbot. Ik heb hem ingesteld op kliks én mouse-over, maar dat mouse-over werkt nog niet echt fantastisch. Gisteren een paar keer mezelf geheald, in plaats van de tank, omdat ik de tank niet geselecteerd had, maar de mouse-over + button gebruikte. Zou moeten werken, maar blijkbaar doe ik iets niet helemaal goed...
Zelf gebruik ik Grid + Clique + was specifieke druid HoT plugins voor Grid.
Verder gebruik ik nu vooral Regrowth, rejuvenation en heel af en toe een healing touch. ZIjner andere spells waar ik beter gebruik van zou kunnen maken?
Euh, lifebloom? Da's ongeveer je main spell kwa single-target healing.
Svenneh schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:56:
Ik ben dan wel een priest maar ik gebruik helemaal geen addons tijdens het healen. Alleen grid (waarmee je supermakkelijk kan zien wie laag zijn health zit). Verder targeten dan hotkeys gebruiken.
Voor een druid is iets als Clique erbij toch wel een must IMHO, zodat je kan mouse-over of klik-healen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 21-09-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Zombies ate my graphic card :(

Ik was gisteren met mijn lowbie paladin aan het questen in Andorhal en plots veranderde mijn beeld in blokjes. Vandaag dan maar verplicht een nieuwe graka gestoken (een verslaving moet gevoed worden! ;) ), een radeon 4870 kaartje van Asus. Voordeel is wel dat ik nu eindelijk eens alle effecten op maximum kan zetten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
waarom willen zoveel mensen een faction change?

je hebt toch je guild en wat bekende/vrienden onder die nickname?
ik zou persoonlijk liever een altje aanmaken en die levelen tot 80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:31:
[...]

Lingering heeft tegenwoordig taffer *O*
Your point being...? Was ook maar een grapje :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DonDjo schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:01:

Heb zelf in een vlaag van verstandsverbijstering mijn start server opgegeven en Horde gaan spelen. Na een tijdje had ik daar genoeg van en ben weer terug op mn Alliance chars, maar wil nu mn Horde char overhalen met al zijn cash, professions en andere meuk. Dat krijg ik niet snel teruggeleveld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Mijn druid is nu ook bijna 80. Ik ben 2 weekjes op vakantie geweest en daarmee heb ik voldoende rested exp opgebouwd tot level 80.

Ik denk dat ik tot 80 dan ook vooral instances ga doen (en wat dailies) zodat ik op 80 verder kan questen voor geld.

Op 80 begint natuurlijk ook "het grote gearen". Nu probeer ik al wat beter spul te verkrijgen zodat ik op 80 makkelijker kan gearen voor heroics.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle tips zijn welkom, aangezien ik me nog behoorlijk nub voel, maar graag een imba healer wil zijn op 80 :P
Oei oei, je mainspell moet rejuv zijn. Of in ieder geval op lvl 80. Zorg dat je rejuv altijd up hebt, dan regrowth en een stack lifeblooms. Daarna Wild growth. (Weet eigenlijk niet of je WG al op 70 hebt, ik heb als dps gelevelled) Voor healen gebruik ik Grid, die kan je heerlijk aanpassen met macro's etc.

-edit- dat is trouwens voor tank healing, mix voornamelijk wild growth en rejuv als je raids healed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:03:
[...]

Heb zelf in een vlaag van verstandsverbijstering mijn start server opgegeven en Horde gaan spelen. Na een tijdje had ik daar genoeg van en ben weer terug op mn Alliance chars, maar wil nu mn Horde char overhalen met al zijn cash, professions en andere meuk. Dat krijg ik niet snel teruggeleveld ;)
En wij maar denken dat je het licht gezien had :/ val je toch weer terug in je slechte gewoontes :P

Hmmz heb geprobeerd om een faction change + transfer te doen van een Alliance Deathknight maar daar trappen ze niet.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gebruik ik Clique en Grid als addons. Voor healing eigenlijk alleen rejuv+regrowth+nourish(tank) voor raid rejuv+wild growth+nourish. Lifebloom gebruik ik niet meer, soms als extra maar verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:14:
En wij maar denken dat je het licht gezien had :/ val je toch weer terug in je slechte gewoontes :P
Ik wist dat ik een reactie zou krijgen als ik het zo zou neerzetten :Y)
Hmmz heb geprobeerd om een faction change + transfer te doen van een Alliance Deathknight maar daar trappen ze niet.
DK's moeten minstens LvL60 zijn. Mijn DK is net omgezet naar Alliance, maar nu ligt de Account Management pagina eruit (tuurlijk nu -O-) maar lijkt me niet dat een Transfer nog problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Ik ben ooit begonnen op Alliance omdat m'n DAoC guild op Argent Dawn alliance ging rollen. Met m'n nelf priest heb ik MC, BWL, AQ40 en een stukje Nax40 gezien. Toen heb ik horde-side een PvP alt gemaakt (destijds waren de wachttijden voor alliance echt een uur ofzo voor een BG), die mage beviel me erg goed en ben toen op den duur geswitched naar Horde.

Ik wou eigenlijk altijd ook graag een horde priest hebben maar vond het zonde een slot te verspillen aan een 2e priest. Die faction change is dus nogal een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Denk dat de meesten alts overhevelen. Ben zelf altijd alliance speler geweest, en een paar ex-guildies uit m'n Resisted tijd spelen nu horde. Heb dus een altje overgeheveld naar horde nu, omdat ik het lvlen in Azeroth vrij bagger vind. (teveel reizen etc) Moet nu nog 5,5 lvl voor ik Outlands in kan. :)

Voor de druids die over LB posten, is LB niet vreselijk mana inefficiënt tegenwoordig? Nub druid hier (lvl 72 :P), maar dacht zoiets gelezen te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Exitium schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:19:
Voor de druids die over LB posten, is LB niet vreselijk mana inefficiënt tegenwoordig? Nub druid hier (lvl 72 :P), maar dacht zoiets gelezen te hebben. :)
Alleen als je 3 stacks houdt. Als je 3 stacks opbouwt en dan de stack laat verlopen zodat je je mana terugkrijgt, dan is het efficienter dan de oude LB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:19:
[...]

Denk dat de meesten alts overhevelen. Ben zelf altijd alliance speler geweest, en een paar ex-guildies uit m'n Resisted tijd spelen nu horde. Heb dus een altje overgeheveld naar horde nu, omdat ik het lvlen in Azeroth vrij bagger vind. (teveel reizen etc) Moet nu nog 5,5 lvl voor ik Outlands in kan. :)

Mana is voor mij geen probleem meer, en een 3x stack LB healed toch lekker over time, dus voor tank healing is het een must vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:16:
[...]

Ik wist dat ik een reactie zou krijgen als ik het zo zou neerzetten :Y)

[...]

DK's moeten minstens LvL60 zijn. Mijn DK is net omgezet naar Alliance, maar nu ligt de Account Management pagina eruit (tuurlijk nu -O-) maar lijkt me niet dat een Transfer nog problemen geeft.
Je mag maar 1dk per realm hebben :P en ik heb al een tauren dk op 80 ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb trouwens al bijna 2 weken last van enorme latency issue's.
Schiet regelmatig richting 3000ms+
Als ik speedtest doe, dan haal ik gewoon de normale waarden, heel erg vaag.
Maar even naar de blizzard site op te kijken wat ik er aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:31:
Ik heb trouwens al bijna 2 weken last van enorme latency issue's.
Schiet regelmatig richting 3000ms+
Als ik speedtest doe, dan haal ik gewoon de normale waarden, heel erg vaag.
Maar even naar de blizzard site op te kijken wat ik er aan kan doen.
heb dat alleen met AV. Soms komt er toch een lagspike ppffff..damn lowbiesss! (talking about myself:P)
ben binnen 2dagen van 76 naar 79 gelvled. Had ook echt veel gewonnen, zonder te weten heb ik bijna mijn AV veteran achievement gehaald (100x winnen). En kan geen AV badge/currency niet meer looten omdat je er maar max 100 mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:20:
[...]
Alleen als je 3 stacks houdt. Als je 3 stacks opbouwt en dan de stack laat verlopen zodat je je mana terugkrijgt, dan is het efficienter dan de oude LB.
Hmm wat theorie. Kosten LB zijn verdubbelt, maar als hij bloomt krijg je de helft van de mana terug.

Tenzij er een reden is om wat anders te casten is een LB casten op een OOC het meest mana efficient. Dus als iedereen full health is: OOC->LB

Met verhoudingsgetallen:
Oude lifebloom stack: mana kosten: 3, kosten van stack verlengen: 1

Nieuwe lifebloom stack: mana kosten: 6, kosten van stack verlengen: 2 (exclusief verlies van 3 vanwege bloom)
Als je begint met 10:
stack opbouwen:nog 4 mana
bloom: 7 mana
Stack opbouwen: 1 mana
Tijdens opbouwen heb je 2 GCD (2 sec in goede gear) minder healing en je moet 2 seconde later pas weer je stack vernieuwen ivergelijking met stack verlengen.

of
stack verlengen: 2 mana
Je HoT healt altijd maximaal, maar verlengen moet vaker als stack opbouwen. Als je tijd als variabele meeneemt is de vraag of je meer of minder dan het verschil in mana cost regenereerd in die 2 seconden. Is dat meer dan 1 dan is opbouwen efficenter, is dat minder dan 1 dan is verlengen efficenter.

Voor healing per sec en healing per mana hangt het er vanaf of je bloom healt of niet. Ik heb het sommetje niet uitgevoerd voor mijn eigen druid, maar wat ik als middenweg doe is verlengen als de bloom niet healt. Als de bloom ook maar gedeeltelijk healt laat ik hem aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Yey! *O*

Faction Change en Transfer complete! Byebye Stormscale en Horde, Hello Frostmane en Alliance!
Vanavond mezelf maar eens lekker vermaken met wat instances, got some gearing to do! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Interesting stuff die maart 2010 date. Zou mij idd ook niets verbazen als dit een "guestimate" blijkt te zijn van de winkel, maar het geeft in ieder geval een andere verwachtingswaarde dan wanneer de winkel 31-12-2010 neer zou zetten.

Ik had laatst trouwens een discussie met iemand die dacht dat Cataclysm wellicht al live gaat voordat Icecrown (helemaal) open gaat. Zijn redenering: in de anouncement van Cataclysm staat "while the war with the Lich King continues, blah blah blah" + dat hij denkt / vindt dat een fight met de LK zo bad-ass moet zijn, dat je daar best lvl 85 voor mag zijn / worden.

Persoonlijk lijkt het mij wat vergezocht, ook omdat ik Deathwing meer bad-ass vind dan LK (maar goed, daar kun je enorme lore-discussies over voeren). We zullen zien.

Either way: wel of niet weer beginnen *twijfel* *twijfel* ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:42:
[...]

Hmm wat theorie. Kosten LB zijn verdubbelt, maar als hij bloomt krijg je de helft van de mana terug.

Tenzij er een reden is om wat anders te casten is een LB casten op een OOC het meest mana efficient. Dus als iedereen full health is: OOC->LB

Met verhoudingsgetallen:
Oude lifebloom stack: mana kosten: 3, kosten van stack verlengen: 1

Nieuwe lifebloom stack: mana kosten: 6, kosten van stack verlengen: 2 (exclusief verlies van 3 vanwege bloom)
Als je begint met 10:
bloom: 7 mana
Stack opbouwen: 1 mana
Tijdens opbouwen heb je 2 GCD (2 sec in goede gear) minder healing en je moet 2 seconde later pas weer je stack vernieuwen ivergelijking met stack verlengen.

of
stack verlengen: 2 mana
Je HoT healt altijd maximaal, maar verlengen moet vaker als stack opbouwen. Als je tijd als variabele meeneemt is de vraag of je meer of minder dan het verschil in mana cost regenereerd in die 2 seconden. Is dat meer dan 1 dan is opbouwen efficenter, is dat minder dan 1 dan is verlengen efficenter.

Voor healing per sec en healing per mana hangt het er vanaf of je bloom healt of niet. Ik heb het sommetje niet uitgevoerd voor mijn eigen druid, maar wat ik als middenweg doe is verlengen als de bloom niet healt. Als de bloom ook maar gedeeltelijk healt laat ik hem aflopen.
ik ben een mage en ik wil gewoon gehealed worden!
:Y)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Seraphin schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:50:
Interesting stuff die maart 2010 date. Zou mij idd ook niets verbazen als dit een "guestimate" blijkt te zijn van de winkel, maar het geeft in ieder geval een andere verwachtingswaarde dan wanneer de winkel 31-12-2010 neer zou zetten.

Ik had laatst trouwens een discussie met iemand die dacht dat Cataclysm wellicht al live gaat voordat Icecrown (helemaal) open gaat. Zijn redenering: in de anouncement van Cataclysm staat "while the war with the Lich King continues, blah blah blah" + dat hij denkt / vindt dat een fight met de LK zo bad-ass moet zijn, dat je daar best lvl 85 voor mag zijn / worden.

Persoonlijk lijkt het mij wat vergezocht, ook omdat ik Deathwing meer bad-ass vind dan LK (maar goed, daar kun je enorme lore-discussies over voeren). We zullen zien.

Kan, maar op zich cancel je dan direct alle content van Wotlk aangezien niemand meer die instances gaat doen en direct doorlvld. Maar Lorewise zou het kunnen op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die verwachtingswaarde is dan puur persoonlijk voor jou, want alleen Blizzard weet de feitelijke release date. Die shop kán het niet weten en elke datum die ze posten is volledig arbitrair.

Aww, niet die discussie weer. :X We hadden het er een tijdje geleden ook al over, maar meer dan een ietwat ongelukkig geïnterpreteerde trailer is het niet...

[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 21-09-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gohan-san schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:52:
ik ben een mage en ik wil gewoon gehealed worden!
:Y)
Ik ben een tank en ik wil gewoon gehealed worden! :Y)

Mages bandagen maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

NMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:55:
[...]

Aww, niet die discussie weer. :X We hadden het er een tijdje geleden ook al over, maar meer dan een ietwat ongelukkig geïnterpreteerde trailer is het niet...
hehe sorry; ik ging er al helemaal van uit dat de +/-20 delen van dit topic die ik heb gemist alléén maar over warlock builds gingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:04:
[...]

hehe sorry; ik ging er al helemaal van uit dat de +/-20 delen van dit topic die ik heb gemist alléén maar over warlock builds gingen :P
Da's voor 99% waar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
RaseriaN schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:48:
Yey! *O*

[...], Hello Frostmane en Alliance![...]
Gezellig! Ik ben ook Alliance op Frostmane!
Mijn main is Ryur (Human Paladin, tot vannochtend Belf Paladin), en mijn alt is Maryle (Shaman).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Seraphin schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:04:
Ook, maar ook PvE vs PvP en Casual vs Hardcore natuurlijk! Verder valt er weinig te beleven hier ;)
Owja, een of andere Priest die zichzelf de beste vind en vervolgens transferred om zn Mage vriendje te pesten.
Raar volk :Y)
GoTCoast schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:07:
Gezellig! Ik ben ook Alliance op Frostmane!
Mijn main is Ryur (Human Paladin, tot vannochtend Belf Paladin), en mijn alt is Maryle (Shaman).
Zal eens /wave doen als ik je tegenkom.. ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ach, beetje teamspirit mag best. Af en toe krijgen ze een Rejuv. Als ze lief zijn. En voor snacks zorgen. En me netjes buffen. En "please" zeggen.

Ben heus geen prima-donna op m'n druid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Vergeet een portal na de raid niet. ;)

Edit: En dan niet naar Theramore ofzo! :P

[ Voor 40% gewijzigd door Exitium op 21-09-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:14:
[...]

Ach, beetje teamspirit mag best. Af en toe krijgen ze een Rejuv. Als ze lief zijn. En voor snacks zorgen. En me netjes buffen. En "please" zeggen.

Nee die job is weggelegd aan de beste priest die mensen laat doodgaan in hc's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:14:
[...]

Nee, dat ben je alleen op je holy priest : P
RaseriaN schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:48:
Yey! *O*

Faction Change en Transfer complete! Byebye Stormscale en Horde, Hello Frostmane en Alliance!
Vanavond mezelf maar eens lekker vermaken met wat instances, got some gearing to do! :P
nub ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een hekel aan arrogante holy priests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
Owja, een of andere Priest die zichzelf de beste vind en vervolgens transferred om zn Mage vriendje te pesten.
Raar volk
Die priest die zichzelf de beste vindt, maar tanks dood laat gaan in een heroic run ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:26:
[...]

Die priest die zichzelf de beste vindt, maar tanks dood laat gaan in een heroic run ;)
Je schrijft echt precies hetzelfde als mij hehe.

Ik ben van het weekend nog wat actief geweest op mijn rogue. Op aanraden van een goeie knakker even gerespecced naar combat. Met crapgear had ik in sub ( pvp spec ) 1600 dps.. en met combat zit ik nu op 2500. lekker nog Totc hc gedaan en nieuwe neck mogen lewtn, vervolgens knip getrokken in AH en mooie belt gekocht iLvl 219. en daarna nog een mooie dps ring uit Totc Normal :D

Was weer mooie avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

so true... Leer echt spelen op de procs van OOC. Zeer belangrijk op sommige hardmodes bijv General Vezax. Als je dat onder de knie hebt, kun je 25man general doen (normal) met een disc priest alleen :D

de meeste mensen gebruiken grid, maar ik vind persoonlijk niet direct de beste. Zoek eens op Curse naar Rewatch :D.. ben hier meer favoriet van :D alleen nadelig hieraan is dat het vrij veel plaats inneemt(instelbaar).
Voordelen. Alle casts/hots + je kunt dispellen. Je ziet je gcd en timers van hots rekeninghoudend met je glyphs etc...

Tis wel spijtig dat wij druids uber veel overhealing doen :'(, daarnaast nog een grote nerf van 4P T8 in patch 3.2.2. En laat me maar zwijgen over overhealing met 4P T9 :9

cheers
cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

posttoast schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:27:
[...]

Die ramrijd-quest reset na 12 uur. Even wachten en je kunt weer dus.
niet waar, ik heb de quest tussen 10:30 en 11:30 op zondag morgen gedaan. Op zondagavond kom ik zelfs om 00:00 de quest niet nog een keer doen. Mischien ligt het aan mij, maar het werkte iig niet.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:31:
[quote

[/quote]

so true... Leer echt spelen op de procs van OOC. Zeer belangrijk op sommige hardmodes bijv General Vezax. Als je dat onder de knie hebt, kun je 25man general doen (normal) met een disc priest alleen :D

de meeste mensen gebruiken grid, maar ik vind persoonlijk niet direct de beste. Zoek eens op Curse naar Rewatch :D.. ben hier meer favoriet van :D alleen nadelig hieraan is dat het vrij veel plaats inneemt(instelbaar).
Voordelen. Alle casts/hots + je kunt dispellen. Je ziet je gcd en timers van hots rekeninghoudend met je glyphs etc...

Tis wel spijtig dat wij druids uber veel overhealing doen :'(, daarnaast nog een grote nerf van 4P T8 in patch 3.2.2. En laat me maar zwijgen over overhealing met 4P T9 :9

cheers
cheers
Wel jammer inderdaad, maar Druids doen wel ook de meeste healing. Liever wat meer overhealing dan een raid die doodgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hebben ze de OOC-proc op white damage melee attacks om die reden niet onmogelijk gemaakt? Omdat je een druid healer had die gewoon gratis ging staan healen in melee range. :P
Tis wel spijtig dat wij druids uber veel overhealing doen :'(
Ik snap niet dat mensen daar zoveel waarde aan hechten, da's gewoon hoe de class werkt. Pallies nu ook, nu overhealing ook telt voor je beacon; wat veel pallies nu doen is een beacon op de MT en zichzelf spamhealen. Die healing op zichzelf is overhealing maar de healing de de beacon vervolgens op de tank doet dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
* Exitium mark book doet

Ziet er erg leuk uit voor als ik m'n druid nog eens level. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

iemand een screenie van Rewatch??

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Exitium schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:03:
[...]

Ik ben een tank en ik wil gewoon gehealed worden! :Y)

Mages bandagen maar. :P
Ligt er bij mij maar net aan op welk character ik ben :p protadin op mijn alt dus dat ook! :p
Gelukkig argent defender voor als de healer failt!
Zondagochtend een ulduar run sort van afgemaakt, Mimiron 1shot, + vezax(2shot) we hadden geen priest alleen een andere paladin om eventueel cooldowns te sharen... alleen das een beste vent, maar voor uit denken als een macro maken wanneer je Hand of Protection (in ieder geval dat ding dat dmg van de tank naar de caster haalt) niet goed timde of in ieder geval faalde, 2x Argent defender laten proccen ;) voor de rest geprobeert zoveel mogelijk rond te kiten.
Exitium schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:17:
Vergeet een portal na de raid niet. ;)

Edit: En dan niet naar Theramore ofzo! :P
PORTALMANIA! gewoon 5 portals over elkaar, en dan dalaran in het midden! ow yeah :D

[ Voor 15% gewijzigd door Valkyre op 21-09-2009 16:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Met de gear je daar (nu) aan hebt is het niet mogelijk om fatsoenlijke dps te doen.
Heeft niets met je rotatie te maken, is iig niet je eerste prioriteit.

Zorg dat je minstens aan de 3K Attackpower (AP) komt en 25+ crit.
Ook moet je die zwaarden heel snel zien te vervangen door iets wat minimaal blauw is (er zijn quests te vinden die je wapens geven).

De stats waar je voor moet gaan (voorlopig) zijn:
Strength > Crit > Hit (zorg dat je boven de 164 blijft, meer mag) > AP > Agility.

Stamina, Intellect, Spirit, geeft helemaal geen dps increase voor een warrior.

En ook je talent-spec moet je nog wat aanpassen, is nog niet echt de cookie-cutter spec en daarmee zou ik wel mee starten in het begin. Later kun je er dan afhankelijk van persoonlijke voorkeur en gear die je hebt aanpassingen aan doen.

[ Voor 13% gewijzigd door cannibal op 21-09-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren een hoop tries op Northrend Beast 25 man hardmode. Icehowl op 20% gekregen was onze beste try.

Paar dingen vielen me op die ik hier wilde controleren.

Op de eerste boss. Wat doen jullie met die Snobolds? Wij laten de ranged dps ze killen als ze op een ranged, tank of healer komen. Als ze op melee dps komen laten we ze zitten. Laten jullie de snobold mensen nog ergens naartoe lopen? Of kill je de snobolds überhaupt niet?

Phase 2 is Heroism en Acidmaw moet neer. Goed verspreiden en snel neerkrijgen.

Phase 3 is icehowl. Dat is denk ik gewoon een DPS race. Nog speciale tips daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

in p1, op onze beste tries, hadden we iedereen (behalve tanks) naar de melee lopen zodra ze een snobold hadden. Dit om te zorgen dat alle ranged en melee de snobold kon aanvallen en er ook nog splashdmg op de boss kwam. Als er een snobold op de tank kwam alle ranged daarop.

Ik zeg niet dat dit de optimale strategie is, want wij zijn nooit verder dan p2 gekomen, maar dit zorgde er wel voor dat er 1. niemand dood ging in p1, 2. alle dps op de bosses kon in p2 en 3. we netjes in de 3 minute time bleven.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:18:
Nee, dat ben je alleen op je holy priest : P
Alleen als ze het verdienen ;)
Tis wel spijtig dat wij druids uber veel overhealing doen :'(,
Overhealing? Heb ik wat gemist?

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 21-09-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Carnagy schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:25:
Gisteren een hoop tries op Northrend Beast 25 man hardmode. Icehowl op 20% gekregen was onze beste try.

Paar dingen vielen me op die ik hier wilde controleren.

Op de eerste boss. Wat doen jullie met die Snobolds? Wij laten de ranged dps ze killen als ze op een ranged, tank of healer komen. Als ze op melee dps komen laten we ze zitten. Laten jullie de snobold mensen nog ergens naartoe lopen? Of kill je de snobolds überhaupt niet?
Killen als ze op een healer zitten, DPS heeft pech gehad. Ook tanks boeien niet echt veel, dat kan best wachten tot de transities bij de worms. Of wat ook kan, als je aan het eind van de Gormok-phase tijd over gaat hebben: DPS stoppen en eerst wat kobolds killen voordat je Gormok afmaakt.
Phase 3 is icehowl. Dat is denk ik gewoon een DPS race. Nog speciale tips daarvoor?
Absoluut niet geraakt worden door die charge; als hij gestund is neemt hij extra damage, heb je op hard mode nodig om de fight te halen. Vooral ook zorgen dat je DPS zijn cooldowns vrij houdt voor die stuns.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 21-09-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

NMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:05:
[...]

....niet dat het "grote stad" idee nou zo goed geslaagd is sinds Vanilla. Shattrath was gewoon fail omdat je er geen AH had, zelfde voor Dalaran, engineers uitgezonderd. En Dalaran is dan nog erger gefaald omdat de mensen die er dan wél uitloggen allemaal zo dicht op elkaar staan dat het spel gewoon moeite heeft met het inladen van alle models en domweg inloggen rond 20:00 's avonds nogal lang duurt. :X
shattrath was gewoon veel te open, je had 3 plekken waar mensen stonden (nou ja 4 eigenlijk) de 2 banken, het midden bij de portals en bij de battleground dudes. De rest was gewoon leeg.

In Dalaran heb ik tenminste het gevoel dat ik in een drukke stad zit, waar iedereen overal rondloopt, veel te doen is en er leven zit. AH is een bewuste keuze geweest omdat het anders 2/3x drukker geweest zou zijn met bank/-AH alts.

Ja er is lag in Dalaran, maar dat boeit niet zo heel veel. het duurt even voordat het geladen is als je net inlogt, maar ik kan me daarna prima bewegen. Het is niet alsof je nou hoge fps nodig hebt voor een quest of een gevecht oid in dat gebied.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:45

Radeon

Today is a good day to die

Helaas heeft mijn guild (Apex @ DS) de zomer ook niet overleefd. Nou nog een paar weken aangemodderd te hebben. Hebben we nu besloten om ermee te stoppen.
Dus me warlock is nu eigenlijk guildless :|

Een aantal gaan er naar Silvermoon toe en een aantal gaan een faction change doen naar de Horde.

Zelf weet ik nog niet wat ik ga doen. Heb gehoord dat Silvermoon wel een goeie alliance server is. Heb ook nog een aantal vrienden op WildHammer maar die doen niet echt raiden. En Darkspear vindt ik een beetje dood gaan tbh.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

NMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:31:
[...]

Killen als ze op een healer zitten, DPS heeft pech gehad. Ook tanks boeien niet echt veel, dat kan best wachten tot de transities bij de worms. Of wat ook kan, als je aan het eind van de Gormok-phase tijd over gaat hebben: DPS stoppen en eerst wat kobolds killen voordat je Gormok afmaakt.

[...]

Absoluut niet geraakt worden door die charge; als hij gestund is neemt hij extra damage, heb je op hard mode nodig om de fight te halen. Vooral ook zorgen dat je DPS zijn cooldowns vrij houdt voor die stuns.
ik hoor die tactiek vaker als alternatief op die van ons, maar wat is het voordeel? Wij kregen hem en z'n adds down voor de 3 minute timer, wij hadden geen extra healing nodig op mensen met snobolds zodat fire/acid mensen fatsoenlijk gehealed konden worden. Die snobolds doen toch ook nog steeds fire in p2 als ze niet gekilled zijn?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

eendje schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:37:
[...]

ik hoor die tactiek vaker als alternatief op die van ons, maar wat is het voordeel? Wij kregen hem en z'n adds down voor de 3 minute timer, wij hadden geen extra healing nodig op mensen met snobolds zodat fire/acid mensen fatsoenlijk gehealed konden worden. Die snobolds doen toch ook nog steeds fire in p2 als ze niet gekilled zijn?
Ja. Bij ons is DPS dus juist het probleem, niet de survivability. Onze healers en tanks zijn geweldig, in ons DPS team hebben we aardig wat middenmotertjes zitten. En dan moet je improviseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben ook fury warrior geweest (maar ben nu arms). Toen had ik een zeer vergelijkbare spec. Unbridled warth zou ik ook geen punten insteken, want het levert echt weinig rage op. Ik weet niet hoe vaak jij slam gebruikt, maar ik zeer weinig. Dus ik had geen Bloodsurge maar Intensify Rage.

Op een gegeven moment heb ik een dual spec arms genomen en ik kwam er achter dat ik met arms veel meer damage mee doe. Dus fury heb ik gedumpt. Zie mijn spec:
http://eu.wowarmory.com/c...=Doomhammer&cn=Stonewench

Ze zeggen dat fury beter schaalt met gear... maar jij hebt nog geen goede gear. Daarnaast weet ik niet of dit ook echt zo is. Ik vraag me af bij wat voor gear fury beter zou zijn.

PS. Je mist nog een Major Glyph
Als ik het goed heb had ik voor fury: cleave, whirlwind en execute glyphs..

[ Voor 4% gewijzigd door Slogra op 21-09-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
eendje schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:36:
Ja er is lag in Dalaran, maar dat boeit niet zo heel veel. het duurt even voordat het geladen is als je net inlogt, maar ik kan me daarna prima bewegen. Het is niet alsof je nou hoge fps nodig hebt voor een quest of een gevecht oid in dat gebied.
Och, ik heb een periode (vlak na 3.2 release) gehad waarin m'n beeld één keer per vijf sec aangepast werd, als ik al niet DC'de. :P De laatste weken is 't wel weer een stuk beter tho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Gatverdamme. Volgens is mij is de character server ofzoiets down. Want ik kom nu niet meer in de character screen van iedere realm. En dat terwijl de server niet staan aangegeven als offline ofzo. Het gekke is. Ik was 20 min. geleden nog ingelogd. Toen ik daarna even uitlogde om even wat over Brewfest na te zoeken en weer terug wilde kon ik er niet meer in.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Slogra schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:49:
[...]

Ik ben ook fury warrior geweest (maar ben nu arms). Toen had ik een zeer vergelijkbare spec. Unbridled warth zou ik ook geen punten insteken, want het levert echt weinig rage op. Ik weet niet hoe vaak jij slam gebruikt, maar ik zeer weinig. Dus ik had geen Bloodsurge maar Intensify Rage.

Op een gegeven moment heb ik een dual spec arms genomen en ik kwam er achter dat ik met arms veel meer damage mee doe. Dus fury heb ik gedumpt. Zie mijn spec:
http://eu.wowarmory.com/c...=Doomhammer&cn=Stonewench

Ze zeggen dat fury beter schaalt met gear... maar jij hebt nog geen goede gear. Daarnaast weet ik niet of dit ook echt zo is. Ik vraag me af bij wat voor gear fury beter zou zijn.

PS. Je mist nog een Major Glyph
Als ik het goed heb had ik voor fury: cleave, whirlwind en execute glyphs..
er is maar 1 spec voor dps warriors en dat is Arms. Waarom? Dan hoef ik geen mangle bitch te zijn ^_^ Dus doe je feral druids een plezier en blijf/ga Arms!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo te zien bokt de login server inderdaad. :P
eendje schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:03:
[...]

er is maar 1 spec voor dps warriors en dat is Arms. Waarom? Dan hoef ik geen mangle bitch te zijn ^_^ Dus doe je feral druids een plezier en blijf/ga Arms!
Mwah, als er nog een andere druid is die je Mangle bitch kunt maken, of als er nog een andere Arms warrior is, dan heb ik liever dat alle andere warrior Fury gaan hoor. :P Doen ze meer damage. ;)

Overigens werd er op onze guild forums een briljante kitty DPS chart gepost die ik jullie niet wil onthouden. :P
http://i43.photobucket.com/albums/e388/vertidog/catdps.jpg
It's funny 'cause it's true. :D

Iets completer/minder funny, en meteen ook een WTF-momentje voor non-kitties: http://i400.photobucket.c...vers/KittyDPSRotation.jpg :P

[ Voor 109% gewijzigd door NMe op 21-09-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Exitium schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:51:
[...]

Och, ik heb een periode (vlak na 3.2 release) gehad waarin m'n beeld één keer per vijf sec aangepast werd, als ik al niet DC'de. :P De laatste weken is 't wel weer een stuk beter tho. :)
Heb je dan niet zoiets van goh.. misschien moet ik m'n instellingen ff aanpassen?
Ik erger me grijs aan framedrops in zo een graphisch kutspel als wow.. aangezien je niets spannends op het beeld ziet, maar toch fps drops hebt..

Zit met mijn GTX295 ook te kutten in dalaran.. dus kheb gewoon de settings maar aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SpoTs schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:14:
[...]

Zit met mijn GTX295 ook te kutten in dalaran.. dus kheb gewoon de settings maar aangepast.
Die framedrops heb je niet vanuit je graka, je harde schijf is de beperkende factor. Het spel moet alle models en textures in het geheugen laden van characters e.d. die binnen een bepaalde afstand van jou zijn in het spel. Dat zijn er door de kleine grootte van Dalaran nogal veel tegelijk. ;) Upgrade naar een SSD en je zal zien dat het ineens allemaal veel sneller gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 21-09-2009 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56

NoTimeRemains

I know

Radeon schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:37:
Helaas heeft mijn guild (Apex @ DS) de zomer ook niet overleefd. Nou nog een paar weken aangemodderd te hebben. Hebben we nu besloten om ermee te stoppen.

Een aantal gaan er naar Silvermoon toe en een aantal gaan een faction change doen naar de Horde.

Zelf weet ik nog niet wat ik ga doen. Heb gehoord dat Silvermoon wel een goeie alliance server is. Heb ook nog een aantal vrienden op WildHammer maar die doen niet echt raiden. En Darkspear vindt ik een beetje dood gaan tbh.
PM mij eens

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:22:
[...]

Die framedrops heb je niet vanuit je graka, je harde schijf is de beperkende factor. Het spel moet alle models en textures in het geheugen laden van characters e.d. die binnen een bepaalde afstand van jou zijn in het spel. Dat zijn er door de kleine grootte van Dalaran nogal veel tegelijk. ;) Upgrade naar een SSD en je zal zien dat het ineens allemaal veel sneller gaat.
dat verklaard een hoop ;-)
In de Windows 7 User experience is het.

Processor: 7.9
Graka 7,9
HDD 5,6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:00:
Gatverdamme. Volgens is mij is de character server ofzoiets down. Want ik kom nu niet meer in de character screen van iedere realm. En dat terwijl de server niet staan aangegeven als offline ofzo. Het gekke is. Ik was 20 min. geleden nog ingelogd. Toen ik daarna even uitlogde om even wat over Brewfest na te zoeken en weer terug wilde kon ik er niet meer in.
Aantal servers zijn inderdaad down, maar ik kom ook niet meer op mijn server die niet in die lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Nou naar hier eerder al wat gepost te hebben nog even fijn doorgespeeld. Ben er eigenlijk achter gekomen dat het erg lastig is om een Guild te vinden als je lowlevel bent. Ik mis dat toch een beetje de gezelligheid, guild chat en wat kleine events en raids later. Natuurlijk zal het makkelijker gaan als je max level bent maar ik neem daar graag de tijd voor dus dat zal voorlopig nog niet het geval zijn.

Dus ik weet niet of er hier mensen zijn die een leuke guild hebben of kennen en die ook wat mensen van lagere levels aannemen?
Mocht dat zo zijn maak ik een nieuwe char aan op die server en ga ik me daar op richten.
Alli of Horde maakt niet uit, ook PvE of PvP server is mij om het even.

DM me maar mocht er iets zijn niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
shoombak schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:36:
[...]

Aantal servers zijn inderdaad down, maar ik kom ook niet meer op mijn server die niet in die lijst staat.
Ja, ik weet niet wat het is. Dat ze het ff snel oplossen ofzo. Kwil mijn ei openen!
Gelukkig heb ik voor vandaag de brewfest dailies al wel gedaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Radeon schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:37:

Wij zoeken nog een warlock! http://www.clanbase.ro/xz Wij zijn een alliance guild op Executus en hebben de verste progress op de server voor alliance/horde.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
tuinïnen schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:41:
Nou naar hier eerder al wat gepost te hebben nog even fijn doorgespeeld. Ben er eigenlijk achter gekomen dat het erg lastig is om een Guild te vinden als je lowlevel bent. Ik mis dat toch een beetje de gezelligheid, guild chat en wat kleine events en raids later. Natuurlijk zal het makkelijker gaan als je max level bent maar ik neem daar graag de tijd voor dus dat zal voorlopig nog niet het geval zijn.

Dus ik weet niet of er hier mensen zijn die een leuke guild hebben of kennen en die ook wat mensen van lagere levels aannemen?
Mocht dat zo zijn maak ik een nieuwe char aan op die server en ga ik me daar op richten.
Alli of Horde maakt niet uit, ook PvE of PvP server is mij om het even.

DM me maar mocht er iets zijn ;)
Bij ons op de server zijn er genoeg lvl guilds hoor, zit op Alonsus, maar om daar nou char voor te switchen? 15 min in trade in een major city zou genoeg moeten zijn voor een guild, ik zie de advertenties altijd vaak genoeg voorbij komen. Ik weet niet of je van Nederlandse guilds houdt, maar waarin ik gelvld heb is <GoingDutch>, wel gezellige guild, nemen vanaf lvl 30/40 aan volgensmij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Bartske schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:17:
[...]

Bij ons op de server zijn er genoeg lvl guilds hoor, zit op Alonsus, maar om daar nou char voor te switchen? 15 min in trade in een major city zou genoeg moeten zijn voor een guild, ik zie de advertenties altijd vaak genoeg voorbij komen. Ik weet niet of je van Nederlandse guilds houdt, maar waarin ik gelvld heb is <GoingDutch>, wel gezellige guild, nemen vanaf lvl 30/40 aan volgensmij :)
Misschien zit ik dan op een dode server ?
Speel zelf nu op Bladefist maar daar heb ik al uuuuren naar een guild gezocht zonder resultaat. Vind de server keuze sowieso erg lastig.

En die uren die ik nu in een char heb zitten zijn nog te overkomen, aangezien ik pas net begonnen ben (lvl36)

[ Voor 9% gewijzigd door tuinïnen op 21-09-2009 18:44 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.