Dagboekje,
Zaterdag weinig anders gedaan dan pirate day achievement gehaald op m'n DK en in AV rondgehangen op m'n nu orc shaman.

Wil de Frostwolf mount, dus nu nog een kleine 20 marks te gaan.
Zondag same story, 's middags weer in AV geweest. Rond een uur of zes gerelogged en de brewfest achievements gehaald voor zover mogelijk. Ook Coren nog vijf keer gedaan en drie keer dezelfde sta trinket zien droppen.
Gisteravond raid. Was er donderdag niet toen de eerste tries op Vezax (extended raidlock) zijn geweest, maar mocht 'm gisteren tanken. Eerste try ging redelijk, maar healers waren te snel oom. Tweede try was ik zelf net niet snel genoeg weg bij een Surge, dus werd keurig getwoshot. Derde try liep heerlijk en toen ging 'ie dan ook neer.

Vervolgens nog een tijd lopen wipen op Yogg en enkele keren P2 gehaald, maar het concept clouds = bad is voor sommigen nog vrij lastig schijnbaar.

Mik! schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:32:
nog even over die factions change. Ik heb de FAQ doorgelezen, maar ik zie niets over heirlooms. Mag ik er vanuit gaan dat deze dan gewoon omgezet worden naar de horde variant hiervan daar waar nodig?
M'n Northrend vliegboekje heeft het in ieder geval gered, en is een heirloom.

BWL was geweldig, nog altijd één van m'n favoriete instances.

Vond Vashj dan weer een bitch.
Niet alle gevechten gedaan (mis hardmodes, eind SWP, C'thun en eind Naxx40), maar hier mijn lijstje.
1. Kael'thas
2. Illidan
3. Vaelastrasz
4. Nefarian
5. Kalecgos
6. Teron Gorefiend
7. Hodir (erg leuk om te tanken IMO)
8. Reliquary of Souls (ook erg leuk met pala's tijdens een wipe, chain DI'en om dura loss te voorkomen

)
9. Thorim
10. Geddon (raid opblazen

)
Edit: Oh, en nieuwe breedbeeld sinds vorige week, dus gisteren voor 't eerst met nieuwe UI geraid.
[
Voor 6% gewijzigd door
Exitium op 21-09-2009 09:36
]