'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat is waar. Ik heb echter zelden voor een raid een PuG gejoined, soms voor VOA ja als ik WG net had gewonnen maar voor de rest was iedere raid een guildrun bij ons. Deze week Ulduar 25, kijk er naar uit.NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:07:
[...]
Een heroic is wat anders dan een raid. Een heroic is met een half uurtje, drie kwartier klaar. Als het tegenvalt zie je die mensen niet meer. Een beetje raid daar ben je veel langer zoet mee, en dan heb ik geen zin om gesaved te worden met 9 of 24 morons die nog niet eens weten hoe hun eigen class werkt...
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Inderdaad. Waarom je best doen in een HC. Als ik de keus heb om een HC te doen in 30 minuten in plaats van 20 minuten kies ik zeker weten voor de 30 minuten. Ik heb toch niks beter te doen met mijn tijd. Waarom 6 HC doen in dezelfde tijd als je nu 4 doet.Auredium schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:00:
Mwa, ik vind het hele DPS gebeuren wat overrated. Je meot nagaan dat je met goede healers en tanks de DPS ook wat lager mag hebben zitten omdat de groep het als geheel goed uit houdt. Momenteel doe ik op extreem slacken (lees smsen met mensen tijdens een HC) 2100 dps en dat is zonder flask en zonder foodbuff. Ik tik de drie aan als ik daadwerkelijk actief aan een HC bezig ben en alle bufs erop gooi. Dat zal nog meer worden als ik eindelijk mij blue door epic gems heb vervangen.
[/sarcasm]
No guts, no glory!
Anoniem: 318536
Ben het hier mee eens... een raid doe je gewoon om het beste van jezelf te geven ongeacht de gear. Je moet geen raids gaan doen miss op VoA na in deze content zonder badge gear... otherwise the raid is boosting you... ik haat dat enorm. Je gaat met 10/25 mensen raiden en niet met 8/21... en op hardmodes heb je eenmaal alle personen van de raid nodig, dus de slackers/morons moeten het toch leren. Als het niet willen leren, in hemelsnaam wrom spelen ze de game dan.. ga tetris of zo spelen?NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:07:
[...]
Een heroic is wat anders dan een raid. Een heroic is met een half uurtje, drie kwartier klaar. Als het tegenvalt zie je die mensen niet meer. Een beetje raid daar ben je veel langer zoet mee, en dan heb ik geen zin om gesaved te worden met 9 of 24 morons die nog niet eens weten hoe hun eigen class werkt...
Dit gaat niet om gear, dit gaat om de interesse van het spel... als je wilt raiden -> moet je je class kennen.... als je wilt pvp`en -> moet je je class kennen, zoniet mja dunno...
Ergens moeten we een lijn trekken, juist gedinged lvl80 mag rustig naar een naxx10 gaan, veel betere upgrades dan HC-gear en veel sneller om badgegear te verkrijgen om zo naar naxx25 etc te gaan... Het probleem op de meeste realms is gewoon dat juist die mensen dezelfde instances willen doen als andere lvl80`s die fully geared zijn... en dat gaat simpelweg niet...
cheers
Inderdaad, en dat is bij veel de instelling. Zo snel mogelijk zo goed mogelijke epics scoren zonder er zelf iets voor te hoeven doen.Anoniem: 318536 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:18:
Ergens moeten we een lijn trekken, juist gedinged lvl80 mag rustig naar een naxx10 gaan, veel betere upgrades dan HC-gear en veel sneller om badgegear te verkrijgen om zo naar naxx25 etc te gaan... Het probleem op de meeste realms is gewoon dat juist die mensen dezelfde instances willen doen als andere lvl80`s die fully geared zijn... en dat gaat simpelweg niet...
cheers
No guts, no glory!
ja maar, ja maar, ja maar, ik betaal toch net zo veel als jullie, ik heb toch recht op dezelfde gear?KillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:20:
[...]
Inderdaad, en dat is bij veel de instelling. Zo snel mogelijk zo goed mogelijke epics scoren zonder er zelf iets voor te hoeven doen.
Klopt, jij mag doen met jouw 13 euro wat je wilt, maar onze 117 euro zegt dat je beter je best moet doenSandor Scheffer schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:23:
ja maar, ja maar, ja maar, ik betaal toch net zo veel als jullie, ik heb toch recht op dezelfde gear?
op alts wel jaKillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:20:
[...]
Inderdaad, en dat is bij veel de instelling. Zo snel mogelijk zo goed mogelijke epics scoren zonder er zelf iets voor te hoeven doen.
Gisteren ook even de daily OK gedaan, de druid healer in TBC was hij echt super goed, nu is hij langzaam weer terug aan het komen, had nog nooit OK gedaan. laatste boss, what does it do? fun boss, just stay alive!. mooi om te zien na mijn eigen sanity mobs gekilled te hebben bij hem te komen, en dat hij vrolijk als een echte pvp druid rondjes aan het rennen is
Denk dat er oook een verschil is tussen slacken in heroic en slacken in heroics.
Als ik helemaal vol geconcentreed ben (Zoals tijdens een raid) dan blaas je misschien 4k dps ofzo, met wat geluk op procs (geen flasks natuurlijk)
Ben je gewoon een beetje aan het slacken, lees relaxt een heroic aan het doen. dan doe je zegmaar 3k dps. Living bomb rondstrooien,Dragonsbreath, en blizzard casten.. (niet dat het veel effectiever kan)
maar het echte slacken is 800 dps doen... dan ben je inderdaad gewoon een enorme slacker!
[ Voor 26% gewijzigd door Valkyre op 22-09-2009 15:28 ]
Dan moet je langer je best doen.Sandor Scheffer schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:25:
ja maar, ja maar, ja maar, ik heb niet zoveel tijd voor WoW, ik moet toch ook meekunnen?
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Gelukkig hoef ik hier niet meer op in te gaan..Sandor Scheffer schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:23:
[...]
ja maar, ja maar, ja maar, ik betaal toch net zo veel als jullie, ik heb toch recht op dezelfde gear?
Maar mijn mening is iedereen betaald om het spel te spelen, om van hun diensten gebruik te maken, daar zit geen contract aanvast van AMAGAD ik moet alle content zien en alle gear krijgen want ik betaal QQ !!!
Maar goed back to aion
Edit : En je moet niks als ik 45 uur speel per week en jij 20, is het nogal logisch ik meer e-peen heb kwa gear dan jij ( ook tegenwoordig niet meer door Voa en andere meuk )
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2009 15:29 ]
daar zijn vast geen slackers

Vast wel maar het houdt me zoet
Online komen om 19:00 en dan tot 20:30 uit me neus eten tot het raiden en dan om 23:00 weer uitloggen
meer is het op het moment niet, en een alt levelen heb ik geen trek in dus elke minuut of uur ik niet raid of hoef te farmen of iets do ik Aion
En ja daar heb je ook slackers
Nog meer ? het spel is al enorm simpel gemaakt zodat iedereen alles kan doen...Sandor Scheffer schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:29:
ja maar, ja maar, ja maar, kan Bliz het spel niet meer casual friendly maken dan?
een MMO spelen kost tijd, en wil je alles kost het je nog meer tijd, heb je die tijd niet om erintesteken of geen zin in moet je geen MMO spelen is mijn mening..
Maar daar zijn de meningen over verdeeld natuurlijk
[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 22-09-2009 15:32 ]
Zo kijk jij er tegenaan. Ik doe op een avond hooguit twee HC's en de rest van de tijd ben ik bezig met dailies e.d.KillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:17:
[...]
Inderdaad. Waarom je best doen in een HC. Als ik de keus heb om een HC te doen in 30 minuten in plaats van 20 minuten kies ik zeker weten voor de 30 minuten. Ik heb toch niks beter te doen met mijn tijd. Waarom 6 HC doen in dezelfde tijd als je nu 4 doet.
[/sarcasm]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Als ik begin met tennis en ik speel 2 uur per week denkje dat ik Roger Federer ga evenaren??
Nu is het natuurlijk gewoon een kwestie van voldoende heroics runnen en dan minstens 2-4 goede ilevel 226 halen en als je dus voldoende daillies hebt gedaan ook 1 ilevel 232 en dan kom je een heel eind natuurlijk en das met wat inzet best te doen.
Maar Naxx10 heeft ook echt geen 3k dps nodig, wel als je snel een badge run wilt doen, maar in het begin heeft die lat zo hoog niet gelegen.
(Naxx schaar ik ook onder het niveau van Heroics)
lol, deze was erg goed!RaseriaN schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:24:
[...]
Klopt, jij mag doen met jouw 13 euro wat je wilt, maar onze 117 euro zegt dat je beter je best moet doen
No guts, no glory!
maar ikku ga nu nog even een stukje bedrijfssporten doen en vanaaf weer lekker raiden met een steady dps van 7k op tank en spank bosses
Anoniem: 63072
Even over dat gedrag. Laatste VoA25 ging Koralon gewoon neer, waren er twee mensen bij in een mix van heroic en quest items die werden gekicked vanwege te lage dps. (Boss ging dus eerste poging plat!) ik vond dat ze gezien hun gear het best redelijk deden. De boss ging plat, dus niet zeuren. Juist bij de twee bosses daarna, waarvan bijna niemand de drops nog nodig had, hadden ze wellicht gear kunnen krijgen die verder niemand nodig had. Ik heb gevraagd om ze terug te halen omdat die andere twee bosses ook wel lukken. Dat wilde men niet, toen ben ikook weg gegaan met de mededeling dat mijn dps dan ook te laag was (ik ben resto druid).addictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:24:
[...]
En niemand zal jou meer mee nemen als je zulk gedrag blijft vertonen: TheNiker in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Ze hadden nog 20 minuten voor we WG kwijt waren en hebben geen healer kunnen vinden in die tijd. Dat is hun probleem, moeten ze maar niet moeilijk doen om niets. Dat je de lage dps vervangt als de dps te laag is om een boss te doen ok. Maar kom op zeg. Juist bij VoA mag het toch geen probleem zijn om wat mensen er doorheen te loodsen.
Jawel hoor.Gohan-san schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:26:
[...]
Ben je gewoon een beetje aan het slacken, lees relaxt een heroic aan het doen. dan doe je zegmaar 3k dps. Living bomb rondstrooien,Dragonsbreath, en blizzard casten.. (niet dat het veel effectiever kan)
zo zien we dat 85% van de spelers toch niet tevreden zijn over de beslissingen van Blizz...Sandor Scheffer schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:38:
misschien had ik wat smilies toe moeten voegen en "/sarcasm" enzo
maar ikku ga nu nog even een stukje bedrijfssporten doen en vanaaf weer lekker raiden met een steady dps van 7k op tank en spank bosses
ik heb zelf nooit TBC gespeeld, maar vind dat zeer spijtig... deze content vergeleken met TBC moet een lachertje zijn. Gelukkig zijn die hardmodes gekomen anders was ik al lang iets anders aant spelen... ik kijk er naar uit om Firefighter 25 te doen en algalon 25

Togc25 natuurlijk ook...
cheers
Dan ben je gewoon crap. Ik haal 3000 DPS in ilvl 156 (lvl 70 gear)cannibal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:34:
Met nieuwe badge gear en H Toc valt die 3k dps wel te halen voor meeste dps classes, maar voordat deze er waren gingen verschillende classes met ilevel 200 heroics/badge gear echt geen 3k dps halen.
Nu is het natuurlijk gewoon een kwestie van voldoende heroics runnen en dan minstens 2-4 goede ilevel 226 halen en als je dus voldoende daillies hebt gedaan ook 1 ilevel 232 en dan kom je een heel eind natuurlijk en das met wat inzet best te doen.
Maar Naxx10 heeft ook echt geen 3k dps nodig, wel als je snel een badge run wilt doen, maar in het begin heeft die lat zo hoog niet gelegen.
*edit* nulletje toevoegen.
No guts, no glory!
85% is dan wel weer zo'n mooi arbitrair aantal.Anoniem: 318536 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:44:
[...]
zo zien we dat 85% van de spelers toch niet tevreden zijn over de beslissingen van Blizz...
Ik deed in Naxx als tank 2k... Mijn dps-collega's deden absoluut niet minder dan 3k, of in elk geval niet minder dan 2800. Dan had ik ze wel wat anders verteld voordat ik ze nog eens mee zou nemen.cannibal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:34:
Met nieuwe badge gear en H Toc valt die 3k dps wel te halen voor meeste dps classes, maar voordat deze er waren gingen verschillende classes met ilevel 200 heroics/badge gear echt geen 3k dps halen.
[ Voor 58% gewijzigd door NMe op 22-09-2009 15:49 ]
*teleurgesteld is in de rest van de tweakers*Sandor Scheffer schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:38:
misschien had ik wat smilies toe moeten voegen en "/sarcasm" enzo
De sarcasme droop al van de 1e post af
Ongetwijfeld, in de praktijk is de eerste mob vaak al dood voordat je uberhaupt 1 FS gecast hebtNMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:42:
[...]
Jawel hoor.Beste AoE-rotatie volgens EJ: Flamestrike hoogste rank -> Flamestrike één rank lager -> Blizzard. Reden: verschillende ranks van Flamestrike stacken.
ik probeer meestal de laatste 2 targets een LB te gooien, daarna DB, Cone of cold, en dan maar een blizzard...
je moet nu toch wel weten ik blind ben na all die jaren voor sarcasm ! Q-QImdaMned schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:49:
[...]
*teleurgesteld is in de rest van de tweakers*
Anoniem: 236827
Lord Jaraxxus lijkt een uitdaging. wat een chaos.
Living Bomb heeft last van de global cooldown, Flamestrike top rank, Flamestrike 1 rank lager en Blizzard zijn maar 3 casts en geven je op die casting time dus meer damage.Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:04:
LB op alle targets waarvan je denkt/hoopt dat ze lang genoeg leven -> Flamestrike -> Blizzard bij 3 of meer mobs levend, anders Fireballs. Mijn ervaring is dat het beste.
Anoniem: 314532
Mage is bijna 80, maar heb nog geen idee wat voor spec ik moet nemen (ben altijd frost geweest met vanilla en tbc voor pvp) was een tijdje arcane, vond dat ook wel lekker dat gepewpew.. maar ga toch liever voor de survival..
O ja af en toe heb je van die Fail momenten met Mages, zo ook de eerste 4x dat we Faction Champs deden, Guyz AoE has no use look at the buffs , okay we don't use AoE, good now let's start with the cc-ed.Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:04:
LB op alle targets waarvan je denkt/hoopt dat ze lang genoeg leven -> Flamestrike -> Blizzard bij 3 of meer mobs levend, anders Fireballs. Mijn ervaring is dat het beste.
Pull
4x Mage die Living Bomb begint rond te gooien ....
Raid Leader ... nuff said
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
300 DPS is ook niet moeilijkKillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:47:
[...]
Dan ben je gewoon crap. Ik haal 300 DPS in ilvl 156 (lvl 70 gear)
en dan praten we ook wel over gear ook.... (grotendeels top itemized Sunwell gear)
Ik lees hier genoeg mee, 3k dps was niet doorsnee in Naxx10 toen het uitkwam, zeker niet voor hybrid classes e.d. Dat een goede rogue, mage of hunter dat haalt, kan best, met de juiste buffs, maar anders was je al overgeared voor Naxx10 voordat je er aan begon.
[ Voor 3% gewijzigd door cannibal op 22-09-2009 16:11 ]
ShadowBumble schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:09:
[...]
4x Mage die Living Bomb begint rond te gooien ....
Het is ook gewoon een DoT die scalet met spell power. Je hoort die debuff gewoon op je huidige target te houden, sowieso omdat er zo uit het hoofd een spell is die meer damage doet als er LB op je target zit.Living Bomb is a mage spell that debuffs the target with a DoT, dealing 1380 damage over 12 seconds (at max rank). After the debuff expires, or when it is dispelled, the target explodes, dealing 690 damage to all enemies within 10 yards (at max rank).
Living Bomb deals fire damage, and thus gains the benefit of the talents Impact, Ignite, Burning Soul, Master of Elements, Critical Mass, Fire Power, Pyromaniac, and Precision.
As with all mage spells capable of critical hits Arcane Instability, Spell Power, Molten Fury, Playing with Fire and Shatter can increase the effective damage output of this spell.
Dus je raid leader mag zijn huiswerk wat beter doen voordat hij mensen afzeikt.
Het punt was dat Living Bomb de cc's brakNMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:11:
[...]
[...]
Het is ook gewoon een DoT die scalet met spell power. Je hoort die debuff gewoon op je huidige target te houden, sowieso omdat er zo uit het hoofd een spell is die meer damage doet als er LB op je target zit.
Misschien waar wat je zegt, maar de content zonder hardmodes en algalon zijn door de meeste casual guilds platgelegd... .. meerendeel van die guilds/spelers waren in het begin aan het schreeuwen dat het te moeilijk was en nu weer dat het te makkelijk is... Eeuwige cirkel..NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:48:
[...]
85% is dan wel weer zo'n mooi arbitrair aantal.Maar goed, ík ben er in elk geval niet tevreden mee.
Blizz moet icecrown maar lekker hard maken(lees: lekker hard met geen enkele nerf binnen de 2-3 maanden ofzo)... want anders gaan ze veel te veel spelers verliezen...
cheers
Anoniem: 236827
Als LB de kans krijgt om te ontploffen nietNMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:08:
[...]
Living Bomb heeft last van de global cooldown, Flamestrike top rank, Flamestrike 1 rank lager en Blizzard zijn maar 3 casts en geven je op die casting time dus meer damage.
Mwoa. In het begin was Naxx 10 Patch ook een DPS race voor ons. Op Patch hadden we absoluut geen probleem met mana. 6 minuten spammen lukt prima.Cleetje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:46:
P.p.s. Met zulke lage DPS gaan je healers echter wel snel OOM raken. Of je het dan redt of niet hangt af van consumables etc. Maar ja, dat hangt ook weer af van je tanks, dus nogal lastig mee te nemen.
https://niels.nu
zover ik weet is die er niet, het enige is dat dat je LB vaak crit, en daar door makkelijkvaak je Hot streak proctNMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:11:
[...]
[...]
Het is ook gewoon een DoT die scalet met spell power. Je hoort die debuff gewoon op je huidige target te houden, sowieso omdat er zo uit het hoofd een spell is die meer damage doet als er LB op je target zit.
LB op targets tussen cced = gewoon fail van de mage
Zeg dat even tegen RoS, Brutallus en andere bosses met een strakke enragetimer. Kunnen ze rekening houden met je gemiddelde raiddps voor ze enragen.Auredium schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:00:
Mwa, ik vind het hele DPS gebeuren wat overrated. Je meot nagaan dat je met goede healers en tanks de DPS ook wat lager mag hebben zitten omdat de groep het als geheel goed uit houdt.
CC werkt toch maar amper op die fight. Zou ik me in elk geval niet al te druk over maken, je bent beter af als je gewoon snel de healers nuket terwijl je tanks proberen zo goed en zo kwaad mogelijk alles wat écht pijn doet weg te taunten. Werkt prima bij ons.ShadowBumble schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:13:
[...]
Het punt was dat Living Bomb de cc's brak
Inderdaad. Echt bakken volImdaMned schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:49:
[...]
*teleurgesteld is in de rest van de tweakers*
No guts, no glory!
Wij gebruiken altijd lekker cc, als je weet hoe DR werkt ( Dus welke spells shared DR hebben en dan de cc-ers lekker rotaten tussen de targets, na 60 secs cleared je DR voor een bepaalde spel en kan je overnieuw beginnen ) is het heel relaxed te doen niks als een gek nuken gewoon op je gemakje de warrior tanks doen eigenlijk niks anders dan de healer intervene/intercepten. Zodat die geen klappen krijgen. Werkt uitstekend.NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:24:
[...]
CC werkt toch maar amper op die fight. Zou ik me in elk geval niet al te druk over maken, je bent beter af als je gewoon snel de healers nuket terwijl je tanks proberen zo goed en zo kwaad mogelijk alles wat écht pijn doet weg te taunten. Werkt prima bij ons.
[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 22-09-2009 16:40 ]
CC duurt gewoon veel korter en na DR zijn de mobs even immune. Je kan ze beter onder controle houden door er gewoon wat tanks op te gooien, IMO.ShadowBumble schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:38:
[...]
Wij gebruiken altijd lekker cc, als je weet hoe DR werkt is het heel relaxed te doen niks als een gek nuken gewoon op je gemakje de warrior tanks doen eigenlijk niks anders dan de healer intervene/intercepten. Zodat die geen klappen krijgen. Werkt uitstekend.
Ik was een nulletje vergetencannibal schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:10:
[...]
300 DPS is ook niet moeilijk
en dan praten we ook wel over gear ook.... (grotendeels top itemized Sunwell gear)
Verdere gisteren Twins down in 25 hardmode. W00t! Verder ook eindelijk de mount van ulduar 25. Glory of the heroic raider klaar. Guild was daar al een flink aantal weken klaar mee, maar ik meost alleen nog freya +3. Gisteren hebben we die maar weer eens gedaan.
[ Voor 27% gewijzigd door KillGhost op 22-09-2009 16:44 ]
No guts, no glory!
Zie addition ik was net aan het editten.NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:41:
[...]
CC duurt gewoon veel korter en na DR zijn de mobs even immune. Je kan ze beter onder controle houden door er gewoon wat tanks op te gooien, IMO.
Ik kan ook happen maar damnKillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:36:
Inderdaad. Echt bakken volIk moest wel lachen om de serieuze reacties
https://niels.nu
DK zijn een fout van Blizz, einde discussieaddictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:49:
genoeg over mages, zullen we het weer over DK's gaan hebben?
Anoniem: 314532
*voelt zich buitengesloten*iemand van jullie PVP Mages dat gebruikt maakt van Arcane tree?
Mage is bijna 80, maar heb nog geen idee wat voor spec ik moet nemen (ben altijd frost geweest met vanilla en tbc voor pvp) was een tijdje arcane, vond dat ook wel lekker dat gepewpew.. maar ga toch liever voor de survival..
Survival -> Go FrostAnoniem: 314532 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:51:
heb nog geen antwoord op mijn mage vraag gekregen............
[...]
*voelt zich buitengesloten*
Ik snap niet dat mensen zo obsessief zijn daarmee, ik heb persoonlijk liever iemand mee die iets minder dmg doet, maar kan anticiperen op situaties, dan een trigger happy malloot die fullnuke gaat, en vervolgens gaat janken omdat hij / zij in een <insert AoE> stond en dood ging.
Ach ja, vaak zijn degene die het hardste mekkeren over 'must have 3K+ dps' degene die om 21.30 ineens roepen 'sorry gtg'
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Och, ik heb liever iemand die beide doetchromeeh schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:13:
Tja dps output...
Ik snap niet dat mensen zo obsessief zijn daarmee, ik heb persoonlijk liever iemand mee die iets minder dmg doet, maar kan anticiperen op situaties, dan een trigger happy malloot die fullnuke gaat, en vervolgens gaat janken omdat hij / zij in een <insert AoE> stond en dood ging.
Ach ja, vaak zijn degene die het hardste mekkeren over 'must have 3K+ dps' degene die om 21.30 ineens roepen 'sorry gtg'
Qua dps ben ik zelf niet tevreden als ik in een raid onder de 6.5k dps zit, en op multi mob encounters wil ik gewoon meer dan 8k dps hebben. In heroics etc zit ik gemiddeld rond de 4.5k dps over de volledige instance, ik tank dan ook redelijk vaak mobs
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
kicken binnen een uurtje! pvp mages was niet de discussie!Anoniem: 314532 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:51:
heb nog geen antwoord op mijn mage vraag gekregen............
[...]
*voelt zich buitengesloten*
nee, wij tanken hem bovenin, vlak onder het punt waar hij staat als je naar binnenkomt. Zeg maar met de buitenste rand van z'n hitbox net op de cirkel in het midden. Geen channels voor tanks en genoeg space voor melee om te moven.Gohan-san schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:58:
Met Thorim Hardmode, laat je de tank eignelijk ook moven van de channels? heb zelf het idee dat het gewoon het makkelijkst is om de tank naar achteren te laten lopen zodat de aoe nuke heel klein is.
[...]
ik selecteer zelf ook niet op achievements, ik vraag of ze aan de eisen voldoene laten we zeggen 3k dps. en voor de rest hou ik gewoon recount in de gaten. (qua tanks en healers zijn het vaak bekenden)
blup
Armory linkje? Ben weleens benieuwd naar class/gear etcKees schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:17:
[...]
Och, ik heb liever iemand die beide doet
Qua dps ben ik zelf niet tevreden als ik in een raid onder de 6.5k dps zit, en op multi mob encounters wil ik gewoon meer dan 8k dps hebben. In heroics etc zit ik gemiddeld rond de 4.5k dps over de volledige instance, ik tank dan ook redelijk vaak mobs
Nog even een leuke afbeelding vers van de pers

Volgende deel >>
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 22-09-2009 17:48 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.