Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 198 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 44.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

NMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:22:
[...]

Die framedrops heb je niet vanuit je graka, je harde schijf is de beperkende factor. Het spel moet alle models en textures in het geheugen laden van characters e.d. die binnen een bepaalde afstand van jou zijn in het spel. Dat zijn er door de kleine grootte van Dalaran nogal veel tegelijk. ;) Upgrade naar een SSD en je zal zien dat het ineens allemaal veel sneller gaat.
Hmmm dat is inderdaad nog wel een goede...
Moet ik wel eerst al m'n patches + loaders moven uit m'n WoW folder :D

Ik zal in de loop van deze week of uiterlijk dit weekend eens wat results posten van dit experiment.
Als dit laad tijden verkort zou super zijn :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Hee jongens, ik had een vraag he of iemand mij zou kunnen inviten voor 10 dagen spelen ik betaal later weer door en dan krijg je een maandje gratis speeltijd. Ik zit op de server Skullcrusher en mij main heet Dorota.

Alvast bedankt,
Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Nickkok schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:40:
Hee jongens, ik had een vraag he of iemand mij zou kunnen inviten voor 10 dagen spelen ik betaal later weer door en dan krijg je een maandje gratis speeltijd. Ik zit op de server Skullcrusher en mij main heet Dorota.

Alvast bedankt,
Nick
Ik kan je geen scroll sturen of ben je al geressurect?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Nee mijn e-mail adres is nickkok92@gmail.com en accountnaam virtualpower. had je de goeie gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Nickkok schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:05:
Nee, mijn e-mail adres is -knip- en accountnaam -knip-. had je de goeie gegevens?
Ik dacht van wel. Met deze gegevens lukte het versturen wel. Succes ermee :)

edit: ik zou wel ff je gegevens als die email en accountnaam ff weghalen uit je post voor je eigen veiligheid. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 21-09-2009 21:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

chromeeh schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:46:
[...]

Hmmm dat is inderdaad nog wel een goede...
Moet ik wel eerst al m'n patches + loaders moven uit m'n WoW folder :D

Ik zal in de loop van deze week of uiterlijk dit weekend eens wat results posten van dit experiment.
Als dit laad tijden verkort zou super zijn :D
Het zal niet overal en voor iedereen veel verschil maken, maar zeker in Dalaran en vooral vlak na het inloggen in Dalaran is het een wereld van verschil. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Radeon schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:37:
Helaas heeft mijn guild (Apex @ DS) de zomer ook niet overleefd. Nou nog een paar weken aangemodderd te hebben. Hebben we nu besloten om ermee te stoppen.
Dus me warlock is nu eigenlijk guildless :|

Een aantal gaan er naar Silvermoon toe en een aantal gaan een faction change doen naar de Horde.

Zelf weet ik nog niet wat ik ga doen. Heb gehoord dat Silvermoon wel een goeie alliance server is. Heb ook nog een aantal vrienden op WildHammer maar die doen niet echt raiden. En Darkspear vindt ik een beetje dood gaan tbh.
Mijn guild heeft de zomer amper overleefd. Wel rake klappen gehad en heleboel van de dedicated raiders kwijtgeraakt. Doorstart gemaakt in augustus met nieuwe officers maar het lijkt niet te werken. Wat er nu in de guild zit komt liever alleen voor ToC10/25 farm. Ulduar normal/hardmodes en ToC heroics wordt amper voor gesigned. Nieuwe recruits halen gaat niet, weinig guildless mensen en als je ze tegenkomt, vaak undergeared voor wat we zoeken.

Gister dus al een officer die resigned en een GM die GMschap overdroeg en daarna guild leavde. Ik vrees dat het niet lang meer gaat duren voordat het voorbij is. Heb er zelf ook nog weinig zin in om tijd/moeite in de guild te steken.

Denk dat ik dan, na zolang Horde gespeeld te hebben, ga changen naar Alliance en naar Silvermoon migrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oude UI, maar hier een screentje

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/hoolke/WoWScrnShot_051209_201309.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Radeon schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:37:
Helaas heeft mijn guild (Apex @ DS) de zomer ook niet overleefd. Nou nog een paar weken aangemodderd te hebben. Hebben we nu besloten om ermee te stoppen.
Dus me warlock is nu eigenlijk guildless :|

Een aantal gaan er naar Silvermoon toe en een aantal gaan een faction change doen naar de Horde.

Zelf weet ik nog niet wat ik ga doen. Heb gehoord dat Silvermoon wel een goeie alliance server is. Heb ook nog een aantal vrienden op WildHammer maar die doen niet echt raiden. En Darkspear vindt ik een beetje dood gaan tbh.
hey een mede DS'er, apex dood??? wat is je in game name?? Ikzelf ben raidleader bij Divine Intervention en wij zijn bezig om genoeg mensen bij elkaar te krijgen om 25 mans te doen, we clearen toc op 10 man op dit moment en we hebben af en toe combined 25 man raids met Twilight Clan.

[ Voor 13% gewijzigd door killbillfast op 22-09-2009 08:31 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik moet zeggen dat dat er erg goed uitziet, ik zal het eens proberen op mijn boompje.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:03:
Zo te zien bokt de login server inderdaad. :P

[...]

Mwah, als er nog een andere druid is die je Mangle bitch kunt maken, of als er nog een andere Arms warrior is, dan heb ik liever dat alle andere warrior Fury gaan hoor. :P Doen ze meer damage. ;)

Overigens werd er op onze guild forums een briljante kitty DPS chart gepost die ik jullie niet wil onthouden. :P
http://i43.photobucket.com/albums/e388/vertidog/catdps.jpg
It's funny 'cause it's true. :D

Iets completer/minder funny, en meteen ook een WTF-momentje voor non-kitties: http://i400.photobucket.c...vers/KittyDPSRotation.jpg :P
mwuahaha geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
SpoTs schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:14:
[...]

Heb je dan niet zoiets van goh.. misschien moet ik m'n instellingen ff aanpassen?
Ik erger me grijs aan framedrops in zo een graphisch kutspel als wow.. aangezien je niets spannends op het beeld ziet, maar toch fps drops hebt..

Zit met mijn GTX295 ook te kutten in dalaran.. dus kheb gewoon de settings maar aangepast.
Cache etc verwijderd, alle instellingen op minimaal gezet, geen effect. Nu zelden last van lag, hooguit kleine framedrop, met maar enkele dingen niet op max. Sterker nog, draai nu m'n normale WoW + een WoW zonder addons, laagste resolutie etc samen zonder issues, zelfs als ik via allebei in Dalaran sta.

Anyway, gisteren eerst m'n tweede sta trinket gehaald bij Coren, daarna even snel getanked in ToC HC voor een paar vrienden. Daarna raid (ToC10), eerst met twee healers (druids) geprobeerd. Dat liep dus niet echt, na een paar wipes een shaman erbij gehaald. Na nog een paar wipes beasts down, en na één wipe geloof ik ook Jaraxxus. Daarna weer een anderhalf uur lopen wipen op faction champions. Vandaag hadden we resto druid, resto shaman, warrior, ret pala, lock en shadowpriest. Op allerlei manieren geprobeerd (twee healers, drie healers, één tank op warrior en pala CC'en, tank op warrior en tank op pala, etc) maar weer zonder succes. Begin een gruwelijke hekel te krijgen aan die encounter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Radeon

Today is a good day to die

killbillfast schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:19:
[...]

hey een mede DS'er, apex dood??? wat is je in game name?? Ikzelf ben raidleader bij Divine Intervention en wij zijn bezig om genoeg mensen bij elkaar te krijgen om 25 mans te doen, we clearen toc op 10 man op dit moment en we hebben af en toe combined 25 man raids met Twilight Clan.
Yup helaas wel ja.

Zijn te weinig mensen terug gekomen van de zomer, hebben nog wel een aantal combi raids gedaan met Stone. Maar toen hadden we zelfs af en toe te weinig om een volledige 25 man raid rondt te krijgen.

Maar me ingame naam is Grane

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gister de Edge of Ruin geloot. Mooie upgrade en ben er maar wat blij mee :) Zag m'n DPS gelijk met 200 stijgen. Niet slecht.

Iemand trouwens linkjes naar een goede DK DPS en een goede DK tank build?

[ Voor 16% gewijzigd door theHoff op 22-09-2009 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
2h DPS: http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVh0IcfofostZfMbhxc:LIG

Voor tank check je m'n armory maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ding 80 op m'n Druid.

Toch nog wel wat kunnen spelen gisteren, tussen het verhuizen, bellen en Supernatural aflevering zien in. Storm Peaks quest best lekker.
De gear die ik heb is echter diep triest lol. In Resto spec 950spellpower, rest durf ik niet eens naar te kijken. In tankspec zo'n 19k unbuffed in Bear form. Maar goed, afgezien van 1x Utgarde Pinnacle verder geen instances meer gedaan vanaf level 74 o.i.d. Daar valt toch de betere PvE gear.
Maar ja, toch weinig tijd, zal nog wel zien of ermee gespeeld gaat worden. Wilde gewoon deze even op maximaal level hebben.

Armory: http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Saleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Kaap schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 06:44:
[...]

Mijn guild heeft de zomer amper overleefd. Wel rake klappen gehad en heleboel van de dedicated raiders kwijtgeraakt. Doorstart gemaakt in augustus met nieuwe officers maar het lijkt niet te werken. Wat er nu in de guild zit komt liever alleen voor ToC10/25 farm. Ulduar normal/hardmodes en ToC heroics wordt amper voor gesigned. Nieuwe recruits halen gaat niet, weinig guildless mensen en als je ze tegenkomt, vaak undergeared voor wat we zoeken.

Gister dus al een officer die resigned en een GM die GMschap overdroeg en daarna guild leavde. Ik vrees dat het niet lang meer gaat duren voordat het voorbij is. Heb er zelf ook nog weinig zin in om tijd/moeite in de guild te steken.

Denk dat ik dan, na zolang Horde gespeeld te hebben, ga changen naar Alliance en naar Silvermoon migrate.
Je zou ook gewoon een weekje tijd kunnen steken in wat undergearde mensen die wel heel graag willen en je hebt een dankbare raidploeg die niet snel resignen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Exitium schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:09:
[...]

Cache etc verwijderd, alle instellingen op minimaal gezet, geen effect. Nu zelden last van lag, hooguit kleine framedrop, met maar enkele dingen niet op max. Sterker nog, draai nu m'n normale WoW + een WoW zonder addons, laagste resolutie etc samen zonder issues, zelfs als ik via allebei in Dalaran sta.
Het is spijtig dat WoW slecht draait op 1 van de beste kaarten op de markt op het moment.

een spel uit 2004 wil ik niet op low hebben omdat het anders niet goed draait...
Zelfs Red Faction Guerrillia speel ik alles op max met 80 fps ofzo... :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Zou een mede-shaman of iemand die er wat meer verstand van heeft naar mijn gear kunnen kijken?
Ik heb namelijk het idee dat ik een beetje veel MP5 aan het stacken ben ten faveure van bijvoorbeeld SP en/of INT.
Wellicht dat ik helemaal verkeerd socket?
Ben een uber casual speler (ben slechts 1 keer in Naxx geweest, om over Ulduar maar te zwijgen : nooooooooit :o ) en doe voor het gros ToC HC en andere HCs healen, danwel DPSen.
Mijn vraag gaat echter over het resto gebeuren. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de diverse sites (Wow heroes etc) dan zit ik redelijk in de gear, echter heb ik het idee als ik kijk naar mede shamans dat ik best weinig SP/Healing heb of valt dat wel mee?
Tevens heb ik een meta socket in mijn helm zitten maar wat ik daar mee moet? Begrijp ik het goed dat afhankelijk van de meta die je kiest je een bepaald aantal specifiek gekleurde gems moet socketen alvorens je de meta kunt gebruiken?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaDKiLL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:04:
Zou een mede-shaman of iemand die er wat meer verstand van heeft naar mijn gear kunnen kijken?
Ik heb namelijk het idee dat ik een beetje veel MP5 aan het stacken ben ten faveure van bijvoorbeeld SP en/of INT.
Ben een uber casual speler (ben slechts 1 keer in Naxx geweest, om over Ulduar maar te zwijgen : nooooooooit :o ) en doe voor het gros ToC HC en andere HCs healen, danwel DPSen.
Mijn vraag gaat echter over het resto gebeuren. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de diverse sites (Wow heroes etc) dan zit ik redelijk in de gear, echter heb ik het idee als ik kijk naar mede shamans dat ik best weinig SP/Healing heb of valt dat wel mee?
Tevens heb ik een meta socket in mijn helm zitten maar wat ik daar mee moet? Begrijp ik het goed dat afhankelijk van de meta die je kiest je een bepaald aantal specifiek gekleurde gems moet socketen alvorens je de meta kunt gebruiken?
Ik denk zelfs dat je nog wat meer Mp5 mag, met watershield krijg je er eum.. 80 mp5 bij ofzo? dan zit je op ~420 mp5. Is nog wel magertjes. Ik heb zelf 550 mp5 op mijn priest selfbuffed.

Je spellpower/hit/crit rating is al nice. zorg gewoon dat als je hc's doorloopt dat je mana niet op gaat. Als dat niet het geval is zou ik gewoon lekker verder gaan met sp/crit/haste stacken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

killbillfast schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:19:
[...]

Radeon schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:16:
[...]

Yup helaas wel ja.

Zijn te weinig mensen terug gekomen van de zomer, hebben nog wel een aantal combi raids gedaan met Stone. Maar toen hadden we zelfs af en toe te weinig om een volledige 25 man raid rondt te krijgen.

Maar me ingame naam is Grane
nog meer DSers :w
ik zit bij Fleurs de Mal, char naam is Normaj

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
bertjeee schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:19:
Gister de Edge of Ruin geloot. Mooie upgrade en ben er maar wat blij mee :) Zag m'n DPS gelijk met 200 stijgen. Niet slecht.

Iemand trouwens linkjes naar een goede DK DPS en een goede DK tank build?
http://www.wowhead.com/?talent#jcZG0exAbczf0chzAofM0hx

oh wacht.. :P
Moet wel zeggen nadeel van dual wield is wel de wapenkeuze. zeker als alt weinig opties te vindend die makkelijk te halen zijn.loop nu met razorscale talon en een champion seal mace rond

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:10:
[...]

[...]

nog meer DSers :w
ik zit bij Fleurs de Mal, char naam is Normaj
:w waarschijnlijk kennen sommige guildies van je mij wel, ben al best lang bekend op de server en heb ook geraid met Phantasmagoria, die hebben volgens mij weleens gepoogd wat met fleur te gaan doen.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:04:
Voor 5 mans maakt je gear vrij weinig uit, je kan in principe met alle healing stats goed zitten. Als je wilt gaan raiden doe je er goed aan haste te stacken, het liefst zoveel mogelijk. Je hebt trouwens niets aan +hit als je restoration bent. Dus die socket bonus kan je gerust weglaten. Ik gem zelf zoveel haste als mogelijk en pak alleen de +7 spellpower socket bonus mee.

Wat je over die metagem zei klopt ;)

-edit- ga toch maar voor crit/sp en mp5, haste stacken heeft alleen zin als je hardmode gear hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

killbillfast schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:17:
[...]

:w waarschijnlijk kennen sommige guildies van je mij wel, ben al best lang bekend op de server en heb ook geraid met Phantasmagoria, die hebben volgens mij weleens gepoogd wat met fleur te gaan doen.
zodra ik thuis ben add ik je in mijn friendslist mss eens leuk om een heroic te runnen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 21:40
tuinïnen schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:42:
[...]

Misschien zit ik dan op een dode server ?
Speel zelf nu op Bladefist maar daar heb ik al uuuuren naar een guild gezocht zonder resultaat. Vind de server keuze sowieso erg lastig.

En die uren die ik nu in een char heb zitten zijn nog te overkomen, aangezien ik pas net begonnen ben (lvl36)
je zou is een kijkje kunnen nemen op genjuros
aan de alliance kant whisper iemand van dutchguild( /who dutchguild) en je krijgt een invite
we zijn een casual guild met lvl1-80
tevens met raiding zijn we afgelopen week maar is begonnen met raiden als guild
mocht je hulp/cash nodig hebben whisp silvertalon dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Damn gisteren was TVC 1 van de laatste server die weer op kwam, dus maar even een Orc shaman gerolled op Trollbane. wat eignelijk nu best wel een leuke classe is maar was levl 7 of 8 en nou ja de lvl 9/10 mobs waren wel lastig. Op een gegeven moment zag ik dat mijn server weer op was. dus maar een niewe shaman aangemaakt, en gelijk wat heirloom zooi gemailed (Mace, Leather pvp shoulders, 2x spelldmg trinket, en cloth chest) maar DAMN wat gaat het dan een stuk sneller zeg. heirloom ftw! dat gekloot met snert wapens is niks..

Heirloom items maken het levelen wel een stuk leuker!

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 22-09-2009 11:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom heb je leather gestuurd? Als je de mail items stuurt naar een char die op level 40 mail kan dragen, dan is het op eerdere levels gewoon leather. ;)

Gisteren heerlijk lopen wipen op heroic beasts 25-man. Er zat goeie progress in, en we hebben inmiddels alle phases goed kunnen zien (al komt dat voornamelijk doordat de fight bugde en we bij één pull direct Icehowl kregen :P ) en nu is het gewoon een kwestie van alle neuzen dezelfde kant op krijgen. Sommige mensen lijken echt moeite te hebben met de toxins van de tanks af krijgen, regelmatig hadden we gewoon twee tanks tegelijk paralized omdat de eerste niet bevrijd werd en de tweede het vervolgens ook kreeg, en dan heb je van die idioten die (als enige) de bile debuff krijgen en vrolijk iceblocken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:09:
[...]

Waarom heb je leather gestuurd? Als je de mail items stuurt naar een char die op level 40 mail kan dragen, dan is het op eerdere levels gewoon leather. ;)
Wat dat meen je niet! ik zat inderdaad te kijken naar die mail shoulders, waren het zelfde als die leather shoulders, maar ja minder armor.... nou ja maar eens een GM polsen, en anders als ik ooit nog eens een rogue wil levelen kan dat ook...
(dus Plate stuff eventueel voor een warrior zou ook nog een mogelijkheid zijn, aangezien die eerst mail hebben en daarna pas plate)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
virtualJac schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:54:
[...]

Je zou ook gewoon een weekje tijd kunnen steken in wat undergearde mensen die wel heel graag willen en je hebt een dankbare raidploeg die niet snel resignen.
Wat ik bedoel met guildloos en undergeared zijn lui die voornamelijk pre-Naxx25 gear hebben. Als je dat moet gaan gearen ben je nog wel even bezig wil je Ulduar hardmodes doen.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-09-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:18:
Wat ik bedoel met guildloos en undergeared zijn lui die voornamelijk pre-Naxx25 gear hebben. Als je dat moet gaan gearen ben je nog wel even bezig wil je Ulduar hardmodes doen.
Tjah, maar hoe kom je aan gear als niemand je de kans geeft om je te bewijzen? Bedoel ze kunnen natuurlijk Heroics farmen en daarmee gear halen (Emblems dus) maar 1 of 2 runs door Naxx10/25 en VoA/EoE/OS en je hebt echt wel een stuk sterkere gear dan voorheen. Kost je hooguit 1 of 2 weken maar dan heb je wel je members te pakken en, mits het geen eikels zijn, heb je wel trouwe mensen te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:18:
[...]

2-3 runs en die hebben over het algemeen wel aardig wat upgrades te pakken hoor.

Maar inderdaad, paar weken niet kunnen raiden is veel handiger dan een paar weken stoppen in gearen van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:22:
[...]

Tjah, maar hoe kom je aan gear als niemand je de kans geeft om je te bewijzen? Bedoel ze kunnen natuurlijk Heroics farmen en daarmee gear halen (Emblems dus) maar 1 of 2 runs door Naxx10/25 en VoA/EoE/OS en je hebt echt wel een stuk sterkere gear dan voorheen. Kost je hooguit 1 of 2 weken maar dan heb je wel je members te pakken en, mits het geen eikels zijn, heb je wel trouwe mensen te pakken :)
In een pug kan je tegenwoordig prima naxx/OS/ulduar(hardmodes) doen. Dat moet echt geen excuus meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:24:
[...]
In een pug kan je tegenwoordig prima naxx/OS/ulduar(hardmodes) doen. Dat moet echt geen excuus meer zijn.
In een pug waar je minstens 3k+ DPS moet doen, de Epic achievement moet hebben en ook de Achievement van de instance zelf? Zo gek is het inmiddels wel, helaas! :P

Zie er nu al tegenop op mijn DK verder te gaan gearen zonder bepaalde Achievements te hebben (nieuwe VoA Boss, ToTC etc). Terwijl ik toch echt wel de skills heb om het te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:33:
[...]

In een pug waar je minstens 3k+ DPS moet doen, de Epic achievement moet hebben en ook de Achievement van de instance zelf? Zo gek is het inmiddels wel, helaas! :P

Zie er nu al tegenop op mijn DK verder te gaan gearen zonder bepaalde Achievements te hebben (nieuwe VoA Boss, ToTC etc). Terwijl ik toch echt wel de skills heb om het te doen :)
Er zijn zoveel maniertjes om toch die pug binnen te komen. Je kan achievements faken, zelfs een lege achievement linken is vaak al genoeg om toch die invite te krijgen. Of je maakt een eigen group. Tevens is er een groot aanbod aan crafted gear (Ulduar patterns) waarvoor je in principe alleen wat dailies hoeft te doen, de mats staan op het AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaseriaN schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:33:
[...]

3k+ DPS is toch ook wel het absolute minimum wat je met een beetje heroic 5-man gear kan doen? Als je minder doet zuig je gewoon hoor, ik haal op mijn tank in tanking gear en spec 2400dps.... De epic achievement heb ik altijd lame gevonden, zeker nu je spul terug kan verkopen aan de badge vendor. Achievement van de instance zelf vind ik dan wel nog begrijpelijk in een PuG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:21:
[...]
Voor 5 mans maakt je gear vrij weinig uit, je kan in principe met alle healing stats goed zitten. Als je wilt gaan raiden doe je er goed aan haste te stacken, het liefst zoveel mogelijk. Je hebt trouwens niets aan +hit als je restoration bent. Dus die socket bonus kan je gerust weglaten. Ik gem zelf zoveel haste als mogelijk en pak alleen de +7 spellpower socket bonus mee.

Wat je over die metagem zei klopt ;)

-edit- ga toch maar voor crit/sp en mp5, haste stacken heeft alleen zin als je hardmode gear hebt.
Thnx! Nu heb ik gezien mijn hoge casual gehalte niet twee complete sets van gear dus vandaar dat ik het zo goed mogelijk probeer te combineren en zo lagnzaam mijn 2 losse set bijeen te sprokkelen. Zo heb ik door aardig wat ToC HC runs al de nodige vervanging voor mijn elemental spec.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hmm yeah, paar keer toc10 gepugged nu, maar er zitten echt een rare lui tussen. ik selecteer zoveel mogelijk op gear, een mage was te ver weg dus nou ja zie ik in toc wel.
Geen Oh, geen trinkets, 1 groene ring. geen gems, enchants wat dan ook.. dus ik zeg sorry, mage maar als dit je raid gear is word je vervangen. na 30 seconden geen reactie dus bye bye, begint hij mij te whispen dat hij aan het typen was en dat hij gehackt was. zoals Kayne West al zei, hey dude imma gonna let you finish and i love you, but your dps is gonna suck! (dat laatste zei ik dus niet :P)
maar hij was er zelf van overtuigd dat hij 3k dps kan doen, no way dat hij dat ging redden. ook gezegd dat mijn main een mage is, en dat het hem echt niet gaat worden..

lullig dat je gehacked bent, maar kom dan niet naar toc10.....

Dus ja uiteindelijk kan ik die mensen van link achievement wel steeds beter begrijpen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

Gisteren weer zo'n avond gehad waarna je denkt.. "hmm waar doe ik het eigenlijk nog voor" Hodir en thorim hard mode was het plan. Hodir ging ansich wel, in 3 tries neer met 2s te gaan, maar het ging allemaal niet van harte. Met deze irritaties begonnen we aan Thorim... Normaal gaat de arena prima, we hebben genoeg oefening gehad in de normale mode en de arena is niet anders in Hard mode. Maar gisteren ging het helemaal kut. Constant werd de arena onder de voet gelopen terwijl in de gauntlet we genoeg tijd over hadden. Uiteindelijk een beetje geswitched met mensen en toen liep het beter. Alleen blijft het voor sommige mensen om gewoon normaal te spelen. Geen aoe als er nieuwe adds binnenkomen bijvoorbeeld blijft ontzettend moeilijk. Weg rennen als er een channel jouw kant op is is ook ontzettend lastig.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ja uiteindelijk kan ik die mensen van link achievement wel steeds beter begrijpen.
Nja maar je kan het zo makkelijk frauderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Met Thorim Hardmode, laat je de tank eignelijk ook moven van de channels? heb zelf het idee dat het gewoon het makkelijkst is om de tank naar achteren te laten lopen zodat de aoe nuke heel klein is.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:57:
[...]

Nja maar je kan het zo makkelijk frauderen :p
ik selecteer zelf ook niet op achievements, ik vraag of ze aan de eisen voldoene laten we zeggen 3k dps. en voor de rest hou ik gewoon recount in de gaten. (qua tanks en healers zijn het vaak bekenden)

[ Voor 48% gewijzigd door Valkyre op 22-09-2009 11:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gohan-san schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:53:
lullig dat je gehacked bent, maar kom dan niet naar toc10.....

Je weet dat hij heel goed de achievements zou kunnen hebben als 'ie gehacked is? Je schiet er dus niks mee op dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Iemand een leuke tip voor de brewfest nodig ?

Voor zowel de kleren als de lidmaatschap van de club heb je samen 550coins nodig

Maar je kan er zo'n 40 50 per dag halen en het is vanaf nu nog 12dagen?
Kom je in tijd nood ?

spaar 350coins, koop de kleren ga naar dalaran dance ga terug naar de zelfde NPC waar je ze gekocht heb vendor ze krijg je 350coins terug en koop je lidmaatschap :)

+ Profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:02:
Iemand een leuke tip voor de brewfest nodig ?

Voor zowel de kleren als de lidmaatschap van de club heb je samen 550coins nodig

Maar je kan er zo'n 40 50 per dag halen en het is vanaf nu nog 12dagen?
Kom je in tijd nood ?

spaar 350coins, koop de kleren ga naar dalaran dance ga terug naar de zelfde NPC waar je ze gekocht heb vendor ze krijg je 350coins terug en koop je lidmaatschap :)

+ Profit
Goh. ;)
NMe schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:47:
Je hebt maar 350 tokens nodig. Koop eerst de Brewfest kleren, doe die achievement, ga terug naar de vendor en verkoop ze terug voor een full refund en koop dan je Brew of the Month clubkaart. Heb je zelfs nog genoeg tokens over om ook de nieuwe pet te kunnen betalen. ;)

Die keg delivery kun je trouwens één keer per 12 uur doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe haal je dan 40-50 per dag?
er zijn toch maar 2 dailies? ram run ding en die attack afweren door dingen te gooien?
dat zijn 15 + 10 tokens

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:57:
Gisteren weer zo'n avond gehad waarna je denkt.. "hmm waar doe ik het eigenlijk nog voor" Hodir en thorim hard mode was het plan. Hodir ging ansich wel, in 3 tries neer met 2s te gaan, maar het ging allemaal niet van harte. Met deze irritaties begonnen we aan Thorim... Normaal gaat de arena prima, we hebben genoeg oefening gehad in de normale mode en de arena is niet anders in Hard mode. Maar gisteren ging het helemaal kut. Constant werd de arena onder de voet gelopen terwijl in de gauntlet we genoeg tijd over hadden. Uiteindelijk een beetje geswitched met mensen en toen liep het beter. Alleen blijft het voor sommige mensen om gewoon normaal te spelen. Geen aoe als er nieuwe adds binnenkomen bijvoorbeeld blijft ontzettend moeilijk. Weg rennen als er een channel jouw kant op is is ook ontzettend lastig.
mensen in de arena moeten gewoon in het midden gaan staan. daar is een cirkel en kom er niet uit (geen lightning van de muren :D). gewoon geen aoe gebruiken totdat gauntlet zegt dat we eraan komen... simpel is dat.

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:09:
er zijn toch maar 2 dailies? ram run ding en die attack afweren door dingen te gooien?
dat zijn 15 + 10 tokens
+ waar je de keg run hebt gedaan kan je tegen de rechter npc praten
en dan krijg je 2 tokens per keglet wel op de mandjes naast de route
die resetten de fatique van je ram dus de hele tijd op charge snelheid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:57:
Ben jij trouwens eendje die in The Ancient zat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

flashback1989 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:12:
[...]

+ waar je de keg run hebt gedaan
kan je tegen de rechter npc praten
en dan krijg je 2 tokens per keg
let wel op de mandjes naast de route
die resetten de fatique van je ram
dus de hele tijd op charge snelheid :D
Keg run kun je bovendien één keer per 12 uur doen.

Het is best vervelend
om posts te lezen waarin
je zelf steeds op enter
ramt. We zitten hier op een
forum, niet in een haiku-
fabriek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
WTF... ik kan niet meer inloggen... lees:

http://forums.wow-europe....?topicId=9941997585&sid=1

Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Zelf met account management vraagt het om een Battle.net Login.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Exitium schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:01:
[...]

Je weet dat hij heel goed de achievements zou kunnen hebben als 'ie gehacked is? Je schiet er dus niks mee op dan. :P
nee dat klopt, ik doelde ook niet zo zeer op het link van de achievements, maar niet iedereen zo maar geloven en wel de recounts logs in de gaten houden en, gear checks.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Fermion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:16:
WTF... ik kan niet meer inloggen... lees:

http://forums.wow-europe....?topicId=9941997585&sid=1

Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Zelf met account management vraagt het om een Battle.net Login.....
Het is echt ZOOOOLANG van te voren aangegeven dat dit een vereiste ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SpoTs schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:19:
[...]

Lees! :P Gaat om mensen die een US Battle.net account hebben in plaats van een EU Battle.net account. ;) Is inderdaad niet echt goed aangegeven op de site heb ik met het aanmaken een tijdje terug gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
Gohan-san schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:11:
[...]

Wat dat meen je niet! ik zat inderdaad te kijken naar die mail shoulders, waren het zelfde als die leather shoulders, maar ja minder armor.... nou ja maar eens een GM polsen, en anders als ik ooit nog eens een rogue wil levelen kan dat ook...
(dus Plate stuff eventueel voor een warrior zou ook nog een mogelijkheid zijn, aangezien die eerst mail hebben en daarna pas plate)
http://www.wowhead.com/?compare=42948;42992;42951;48683
kijk of je een enchanter kan vinden die de +30sp enchant heeft die je op de mace kan doen
het is een rare drop uit molten core dus niet veel kans dat je iemand vindt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
NoTimeRemains schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:09:
dat zijn 15 + 10 tokens
Waar is die 2de ? (attack afweren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

flashback1989 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:23:
[...]

http://www.wowhead.com/?compare=42948;42992;42951;48683
kijk of je een enchanter kan vinden die de +30sp enchant heeft die je op de mace kan doen
het is een rare drop uit molten core dus niet veel kans dat je iemand vindt :p
i know, ik hen die enchant ook op mijn heirloom staff. heb de melee mace genomen, dus dat word iets van crusader dan denk ik. moet ik alleen nog even de mats voor verzamlen, en uberhaupt kijken wat de mats zijn :P heb op die manier mijn warlock een heel eind geleved (en later ook mijn priest) die extra enchants zijn gewoon zo imba op lage levels :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Zo, ik ben ondertussen level 76 op mijn prot warrior, kan niet wachten om level 80 te dingen, en te gaan gearen.

Heb de hoop op teruggave van de items op mn andere 80's maar opgegeven (en stiekem vind ik prot warrior toch eigenlijk ook weer ENORM leuk, ik kan nu tenminste ook iets buiten raids om (in tegenstelling tot prot op lvl 60)).
En zal waarschijnlijk ook niet meer op die chars gaan spelen...
Gohan-san schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:25:
[...]

i know, ik hen die enchant ook op mijn heirloom staff. heb de melee mace genomen, dus dat word iets van crusader dan denk ik. moet ik alleen nog even de mats voor verzamlen, en uberhaupt kijken wat de mats zijn :P heb op die manier mijn warlock een heel eind geleved (en later ook mijn priest) die extra enchants zijn gewoon zo imba op lage levels :D
Kijk eens of je goedkoop Fiery Weapon erop kan laten zetten. De proc is 60 damage, en het proct erg veel. Vooral op de lage levels is dit ideaal, dan oneshot je mobs bijna ;)
Kun je het op een hoger level alsnog vervangen door bijvoorbeeld Crusader ^^

[ Voor 47% gewijzigd door addictive op 22-09-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:44:
[...]

3k+ DPS is toch ook wel het absolute minimum wat je met een beetje heroic 5-man gear kan doen? Als je minder doet zuig je gewoon hoor, ik haal op mijn tank in tanking gear en spec 2400dps.... De epic achievement heb ik altijd lame gevonden, zeker nu je spul terug kan verkopen aan de badge vendor. Achievement van de instance zelf vind ik dan wel nog begrijpelijk in een PuG.
Als je eenmaal vol gegeared bent wel ja..
Maar mensen die een wat lager tempo aanhouden, worden van dit soort statements juist vreselijk de dupe omdat er heel veel pugs zijn waar je gewoon niet meer inkomt..

Een fatsoenlijke naxx10 pug kun al niet meer vinden..
Ik ben bv met m'n warlock ( http://eu.wowarmory.com/c...?r=Aggramar&n=Warlockrick ) al niet eens meer naar naxx10 omdat ik maar rond de 2,3k blijf..

Ja.. wat moet ik dan.. beetje hc's farmen...? dat heb ik wel gehad... ik wil gaan raiden..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
Blacksnak schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:25:
[...]

Waar is die 2de ? (attack afweren)
elk half uur is er een dark iron dwarf aanval als je die wint dan verschijnt er een item op de grond die 5min blijft liggen dacht ik 1e dat je die quest aanneemt en complete krijg je de achievement " Down With The Dark Iron Defend the Brewfest camp from the Dark Iron attack and complete the quest, "This One Time, When I Was Drunk...""
en de opvolgende dagen heeft dat item een daily quest icoon

[ Voor 12% gewijzigd door flashback1989 op 22-09-2009 12:34 . Reden: achievement naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
addictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:27:
Zo, ik ben ondertussen level 76 op mijn prot warrior, kan niet wachten om level 80 te dingen, en te gaan gearen.

Heb de hoop op teruggave van de items op mn andere 80's maar opgegeven (en stiekem vind ik prot warrior toch eigenlijk ook weer ENORM leuk, ik kan nu tenminste ook iets buiten raids om (in tegenstelling tot prot op lvl 60)).
En zal waarschijnlijk ook niet meer op die chars gaan spelen...

[...]

Kijk eens of je goedkoop Fiery Weapon erop kan laten zetten. De proc is 60 damage, en het proct erg veel. Vooral op de lage levels is dit ideaal, dan oneshot je mobs bijna ;)
Kun je het op een hoger level alsnog vervangen door bijvoorbeeld Crusader ^^
paar dagen terug kreeg ik de items wel terug
600 stonekeeper shards + 40 emblems of heroism
dus zal er net aan liggen welke gm je ticket oppakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

avotar schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:29:
[...]

Als je eenmaal vol gegeared bent wel ja..
Maar mensen die een wat lager tempo aanhouden, worden van dit soort statements juist vreselijk de dupe omdat er heel veel pugs zijn waar je gewoon niet meer inkomt..
Dat zit je het verkeerde spul te puggen. Natuurlijk kom je niet in een Ulduar pug als je in groene en blauwe quest items rondloopt. Ik heb nu dat soort gear op mijn pas gedingde warlock en daar haal ik 1800-2000 dps mee, da's gewoon niet genoeg voor iets anders dan een heroic. Minimale dps die je op Patchwerk nodig had is bijvoorbeeld 3000+ per persoon, en dat is dus meteen ook het absolute minimum aan dps voor welke raid dan ook, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
flashback1989 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:31:
[...]

paar dagen terug kreeg ik de items wel terug
600 stonekeeper shards + 40 emblems of heroism
dus zal er net aan liggen welke gm je ticket oppakt
Hoelang hebben ze daarover gedaan? Nadat ik een mail kreeg dat mijn password gereset was (na een hack) kreeg ik ook bericht dat ze het hadden doorgezet naar GM's. Ik wacht dus nu op die reactie ^^

Gister for old time's sake, BT gerund, en nog een leuk aantal tank items te pakken, bracers, belt en T6 legs. Waren nog upgrade's ook :X

[ Voor 13% gewijzigd door addictive op 22-09-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
SpoTs schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:19:
[...]

Als dat ZOOOOOOOOOOOOOOO LANG is aangegeven, dan moet ik mij dat zeker nog herhinneren.. 9-11, ja dat herinner mij wel, maar een migratie van een account... of dit het enige is wat ik dagelijks te doen heb.Ik kan nu niet meer inloggen, mergen werkt ook niet, zou ik al gedaan hebben ??? Waarschijnlijk ooit eens een Battle account aangemaakt.... Maar dat je ook niet meer je gegevens kan beheren via WOW, dus de betalingen kan ik bij wijze ook niet meer stoppen. Een EMAIL vooraf zou wel netjes zijn geweest... wat een geklooi allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
addictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:37:
[...]

Hoelang hebben ze daarover gedaan? Nadat ik een mail kreeg dat mijn password gereset was (na een hack) kreeg ik ook bericht dat ze het hadden doorgezet naar GM's. Ik wacht dus nu op die reactie ^^

Gister for old time's sake, BT gerund, en nog een leuk aantal tank items te pakken, bracers, belt en T6 legs. Waren nog upgrade's ook :X
1 dag
ticket ingeschoten en een ingame mail gekregen met de shards etc
probeer het nu weer ik had voor me rogue het pvp sword gekocht maar dat ding heeft volgens wowhead alleen resilience en Spellpower op lvl80 > pvp sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fermion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:42:
[...]

Een EMAIL vooraf zou wel netjes zijn geweest... wat een geklooi allemaal.
Voordat (tijdens eigenlijk) een Battle.net account gemerged wordt met een WoW account krijg je zowel op het mailadres waarmee je je op Battle.net geregd hebt als op het mailadres in je WoW account een mail. Dus die heb je wel degelijk gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
flashback1989 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:42:
[...]

1 dag
ticket ingeschoten en een ingame mail gekregen met de shards etc
probeer het nu weer ik had voor me rogue het pvp sword gekocht maar dat ding heeft volgens wowhead alleen resilience en Spellpower op lvl80 > pvp sword
Maar om wat voor items ging het bij jou?

Mijn hele WoW account was namelijk "gehacked" (keylogger), en er zijn drie level 80's compleet kaal geroofd, items verkocht of ge-disenchant (twee chars met Enchanting), banken leeggehaald en meer dan 20.000g weg.
Zullen ze wat meer tijd voor nodig hebben om het uit te zoeken denk ik... beetje jammer dat ze je niet op de hoogte houden, dat weet je in ieder geval wat er aan de hand is, en hoelang het nog zou kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

addictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:51:
[...]

Mijn hele WoW account was namelijk "gehacked" (keylogger), en er zijn drie level 80's compleet kaal geroofd, items verkocht of ge-disenchant (twee chars met Enchanting), banken leeggehaald en meer dan 20.000g weg.
Zullen ze wat meer tijd voor nodig hebben om het uit te zoeken denk ik... beetje jammer dat ze je niet op de hoogte houden, dat weet je in ieder geval wat er aan de hand is, en hoelang het nog zou kunnen duren.
De hoeveelheid spul maakt niet uit... Een van onze officers is een keer gehacked en naast zijn eigen spul was dus ook alles met waarde uit de bank gestolen. Samen met de andere officers hebben we toen tickets aangemaakt en binnen 12 uur was alles weer op zijn plek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:05:
[...]

De hoeveelheid spul maakt niet uit... Een van onze officers is een keer gehacked en naast zijn eigen spul was dus ook alles met waarde uit de bank gestolen. Samen met de andere officers hebben we toen tickets aangemaakt en binnen 12 uur was alles weer op zijn plek. ;)
Goed. Dan gaan we vanavond dus nogmaals een ticket aanmaken ;)

Zo maar eens een beetje tankspot gaan lezen, heb sinds vanilla wow al niet meer getankt met een warrior. Ofja, in ieder geval niet in raids =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:35:
Dat zit je het verkeerde spul te puggen. Natuurlijk kom je niet in een Ulduar pug als je in groene en blauwe quest items rondloopt. Ik heb nu dat soort gear op mijn pas gedingde warlock en daar haal ik 1800-2000 dps mee, da's gewoon niet genoeg voor iets anders dan een heroic. Minimale dps die je op Patchwerk nodig had is bijvoorbeeld 3000+ per persoon, en dat is dus meteen ook het absolute minimum aan dps voor welke raid dan ook, wat mij betreft.
Je kunt patchwerk DPS sowieso niet vergelijken met dat in een heroic. Je hebt veel meer buffs e.d. En no way dat ik voor een heroic flasks ga gebruiken.

3k DPS voor een heroic is een belachelijke vereiste.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Errr .. ik heb het niet over Ulduar.. ik heb het zelfs nog maar amper omver totc5 hc.. ik heb het over naxx.. waar in lager spul dropt in dan totc ..
En met 2,5k op Patch haal je het makkelijk...

Mijn probleem is vooral dat Blizz probeert alles ook wat meer toegankelijk te maken voor casuals, maar dat de spelers daar ernstig in falen..
Ik zag zondagochtend zelfs voor de brewfest boss al een 3k dps minimum..

Om je te bescheuren en te belachelijk voor woorden..
Maar als je niet in een actief guild zit... heb je een probleem...

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

virtualJac schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:54:
[...]

Vaak werkt dat niet zo makkelijk. Voordat ze de gear hebben die je nodig hebt voor bijvoorbeeld hardmodes ben je wel langer dan 1 week bezig. Vooral als je een paar tegelijk neemt. Verder moet je de nodige ervaring hebben etc. Dat ontbreekt ook vaak bij dat soort mensen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
addictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:51:
[...]

het ging bij mij om gekochte heirlooms dus geen gehackte account ofzo
maar ja het zijn volgens mij wel de zelfde gm's die het doen ( item reinbursement)

[ Voor 8% gewijzigd door flashback1989 op 22-09-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Korte vraag, kan ik hier vast wel kwijt ;) (net als mijn eerdere beginners vragen...)

Ik ben nu level 49 Hunter (MM). Kon vorige week eindelijke een paar keer meedoen met dungeons. Was erg leuk. Voornamelijk ZF gedaan. Had gehoopt op betere wapens of armor, maar er dropte maar zeer weinig, waar ik iets mee kon. Voornamelijk Plate, en als het wel bruikbaar was, ging Armor, Intel en agility erg omlaag (van wat ik begrijp, zijn juist de laatste twee belangrijk voor de char).

Het waren op dat moment "gele" dungeons. Dropt er inderdaad altijd maar sporadisch wat of niet? Lees hier wel eens dat er sommigen veel er uit kunnen halen.

ToastingU

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Geen Plate voor hunters, alleen Mail en lager

[ Voor 12% gewijzigd door Madje op 22-09-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
Madje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:41:
Geen Plate voor hunters, alleen Mail en lager
Ja, weet ik. Bedoelde daarmee ook te zeggen dat er Plate dropte, maar dat ik daar dus niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
lol die 3k is zo'n onzin :D

Laatst of toch maar eens in lfg gaan staan voor VOA 25 met mijn resto shammy. Zonder achivement wordt het lastig. Dan maar bluffen :D Onder het motto wou je hem zien op mijn main?

Dan vraagt die gast naar mijn sp ik zeg 2400 bonus healing unbuffed. Blijkbaar was dat genoeg.

In de raid zelf begon men al snel te zeuren over mensen die geen 3k deden terwijl de eerste boss plat ging....

Uiteindelijk begonnen ze ook nog te zeuren over de loot, vooral die pvp zooi. Tijdens dat geklooi over de loot pulled een van de tanks de volgende mob. Die gaat dan net te laat neer dus de halve raid dood....

Toen de ellende over dat lui te weinig dps zouden doen.... Ik zeg ik doe ook geen 3k dps :D laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke instance dropt een vast aantal bepaalde loot. Op bijv. Wowhead kun je kijken welke gear er in welke instance dropt. Ook handig is de addon Atlasloot, die ingame alle drops in de diverse instances weergeeft.

Zo kun je van te voren kijken welke instance voor jou aantrekkelijk is wat drops betreft. En dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk dropt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

RaseriaN schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:22:
[...]

Tsja, het is niet te doen als je bezig bent met hardmodes in Ulduar of ToC. Die geargap is nu nog te groot. Verder is die garantie er helemaal niet. Wij hebben dit namelijk in het verleden gedaan toen we in SWP shamans nodig hebben. Wij hebben toen 2 of 3 shamans met groene gear die net gedinged waren compleet gegeared, en na enkele weken waren die weer foetsie. Trouwe mensen my ass :) Sowieso kun je tegenwoordig zonder al te veel moeite aardige gear verzamelen. De nieuwe content is redelijk goed te puggen. Steek er eerst ook maar tijd en energie in. De guilds zelf hebben gewoon echt niet meer de tijd om naxx etc te runnen zodat een nieuwe recruit wat gear kan krijgen. Je bent dan sowieso sterk afhankelijk van RNG. Wij zijn bezig met hardmodes en daar hebben wij alle tijd die wij hebben om te raiden hard voor nodig.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:18:
[...]

Ik zei "raid". ;)
avotar schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:21:
[...]

Errr .. ik heb het niet over Ulduar.. ik heb het zelfs nog maar amper omver totc5 hc.. ik heb het over naxx.. waar in lager spul dropt in dan totc ..
Interesseert niet, raid = raid, je hebt 9-24 anderen bij je waarvan je verwacht dat ze hun job doen, dan moet jij dat ook doen. Minder dan 3k dps in een willekeurige raid is gewoon slecht en dan ben je een liability. Je wordt dan gewoon gedragen door de rest en dat is niet eerlijk.
En met 2,5k op Patch haal je het makkelijk...
Niet als iedereen dat doet.
Ik zag zondagochtend zelfs voor de brewfest boss al een 3k dps minimum..

Om je te bescheuren en te belachelijk voor woorden..
Maar als je niet in een actief guild zit... heb je een probleem...
Misschien, ja. Maar ik ga ook niet puggen om vervolgens 7 mensen in de raid te krijgen die niet genoeg damage/healing doen en hopeloos te falen. Ik heb wel meer te doen dan wipen op simpele content zoals Naxx10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
NMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:03:
Zo te zien bokt de login server inderdaad. :P

[...]

Mwah, als er nog een andere druid is die je Mangle bitch kunt maken, of als er nog een andere Arms warrior is, dan heb ik liever dat alle andere warrior Fury gaan hoor. :P Doen ze meer damage. ;)

Overigens werd er op onze guild forums een briljante kitty DPS chart gepost die ik jullie niet wil onthouden. :P
http://i43.photobucket.com/albums/e388/vertidog/catdps.jpg
It's funny 'cause it's true. :D

Iets completer/minder funny, en meteen ook een WTF-momentje voor non-kitties: http://i400.photobucket.c...vers/KittyDPSRotation.jpg :P
Haha, en hij klopt niet eens.

1. je wilt beserk niet gebruiken terwijl je Tiger's fury up is want ze overwriten elkaar.
2. Verder natuurlijk altijd zorgen dat je beserk alleen gebruikt als je genoeg (80<) energy hebt, want anders verlies je potentieele shreds.

[ Voor 4% gewijzigd door DRaakje op 22-09-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DRaakje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:52:
[...]

Haha, en hij klopt niet eens, je wilt beserk niet gebruiken terwijl je Tiger's fury up is. Want die verlies je dan weer namelijk. Verder natuurlijk altijd zorgen dat je beserk alleen gebruikt als je genoeg energy hebt, want dan heb je er niets aan.
Ik denk dat dat de reden is voor Tiger's Fury: even de energy bar fillen voordat je op Berserk knalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Hmm,

Probeer van ene account [zonder gametime, battle.net] een transfer doen naar een andere account [met gametime, batte.net], maar als ik alles heb geselecteerd en hij validate mijn accounts dan krijg ik de volgende foutmelding:

Sorry, but there has been an error with your request.

:|

Verschillende browsers geprobeerd, niks helpt. Gebeld met billing, maar daar kom ik niet eens doorheen. Ze adviseren om op een andere tijdstip te bellen wegens drukte...

Posten kan ik niet, want accounts waar geen gametime opstaat mogen niet posten. Zucht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:50:
[...]
Misschien, ja. Maar ik ga ook niet puggen om vervolgens 7 mensen in de raid te krijgen die niet genoeg damage/healing doen en hopeloos te falen. Ik heb wel meer te doen dan wipen op simpele content zoals Naxx10.
:?

Niemand dwingt je om mee te gaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:54:
[...]

Ik denk dat dat de reden is voor Tiger's Fury: even de energy bar fillen voordat je op Berserk knalt. :)
Dat snap ik maar het is zonde, want TF "Increases damage done by 60 voor 6 seconds". Oftwel shred 1 keer, wacht tot die 6 seconden voorbij zijn en dan mag je los gaan met Beserk.

Ow en TF restored 60 energy, dus wil je die gebruiken bij minder dan 35 energy (regen compensatie) ipv de 50 zoals ie in het schema staat.

[ Voor 15% gewijzigd door DRaakje op 22-09-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Minimale dps die je op Patchwerk nodig had is bijvoorbeeld 3000+ per persoon, en dat is dus meteen ook het absolute minimum aan dps voor welke raid dan ook, wat mij betreft.
Hydra schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:18:
Lezen is ook lastig :) Ik zie bij NMe toch duidelijk raid staan :)

*edit* Ik zie dat NMe mij al voor is geweest. Krijg je als je een paar pagina's in moet halen :)

[ Voor 8% gewijzigd door KillGhost op 22-09-2009 14:04 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Laatst online: 23-04 10:23
toastingnow schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:32:
Korte vraag, kan ik hier vast wel kwijt ;) (net als mijn eerdere beginners vragen...)

Ik ben nu level 49 Hunter (MM). Kon vorige week eindelijke een paar keer meedoen met dungeons. Was erg leuk. Voornamelijk ZF gedaan. Had gehoopt op betere wapens of armor, maar er dropte maar zeer weinig, waar ik iets mee kon. Voornamelijk Plate, en als het wel bruikbaar was, ging Armor, Intel en agility erg omlaag (van wat ik begrijp, zijn juist de laatste twee belangrijk voor de char).

Het waren op dat moment "gele" dungeons. Dropt er inderdaad altijd maar sporadisch wat of niet? Lees hier wel eens dat er sommigen veel er uit kunnen halen.

ToastingU
Heb even op je Armory gekregen, maar zie heel veel items alleen met stamina/intellect/spirit, zorg gewoon dat je agilty + intellect/stamina heb of iets, en het maakt ook niks uit of het Leather is, je pet is eigenlijk degene die je beschermt zonder dat je gehit word...
In Dungeons heb je ook wat geluk nodig of er een item dropt, waarschijnlijk had je deze run gewoon pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Slogra schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:49:
[...]
PS. Je mist nog een Major Glyph
Als ik het goed heb had ik voor fury: cleave, whirlwind en execute glyphs..
indien genoeg crit + hit zou ik geen cleave nemen (wat enkel nuttig is op multi mobs) maar heroic strike

als je dan genoeg rage binnen krijgt continue kan je contant HS spamme terwijl je WW/BT en bloodsurge proc op CD houdt

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Interesseert niet, raid = raid, je hebt 9-24 anderen bij je waarvan je verwacht dat ze hun job doen, dan moet jij dat ook doen. Minder dan 3k dps in een willekeurige raid is gewoon slecht en dan ben je een liability. Je wordt dan gewoon gedragen door de rest en dat is niet eerlijk.
Ben het hier niet helemaal mee eens.
Iedereen die in goede gear zit verwacth dat ieder ander persoon ook maar 3k DPS moet kunnen doen.

Zie hier een Patchwerk (10 man) kill waarbij 6 mensen (van de 10, dus incl healers) < 2k DPS deden, en maar 3 > 3k DPS: LINK

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

TheNiker schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:57:
[...]

Klopt, maar ik begrijp zijn standpunt volkomen. Ik heb op mijn rogue wel eens VoA 25 gedaan toen die net gedinged was. Krijg me daar een buttload aan gezeik over mij heen, wanneer ik mijn lvl 80 gear aan ga trekken. Ik had toen namelijk alleen lvl 70 gear. Ik heb gezegd dat ze rustig af moeten wachten. Eindig je vervolgens op no.10 met 3k DPS. Tsja, toen ik flink wat mensen keihard uitlachen. Maar ik heb ook zo vaak een raid van 25 man gedaan waar ik een rogue of DK in lvl 80 gear gewoon 800 dps zie doen. Sorry hoor, maar daar ga ik echt spontaan van janken. Dan doe je alleen maar auto-attack of je hebt echt geen idee hoe je je class moet spelen. In zo'n geval mag je van mij toch echt snel door de stront heen zakken. Waste of time dat soort gasten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Nee, maar de mensen die die groepen bij elkaar rapen maken hierom dat soort regels en in bepaalde gevallen is dat dus niet meer dan normaal. Jullie zitten hier massaal de mensen die 3k DPS voor Naxx vragen af te zeiken maar intussen is een DPS die geen 3k DPS doet gewoon niet op zijn plaats in Naxx, laat die eerst maar eens wat upgearen met heroics/badge gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
[...]

En niemand zal jou meer mee nemen als je zulk gedrag blijft vertonen: TheNiker in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:16:
[...]

Nee, maar de mensen die die groepen bij elkaar rapen maken hierom dat soort regels en in bepaalde gevallen is dat dus niet meer dan normaal. Jullie zitten hier massaal de mensen die 3k DPS voor Naxx vragen af te zeiken maar intussen is een DPS die geen 3k DPS doet gewoon niet op zijn plaats in Naxx, laat die eerst maar eens wat upgearen met heroics/badge gear...
Wat ik ben volledige ULD-25 ToC geared en ik doe geen 3k DPS toch kom ik iedere pug in die ik maar wil .... o shit dat geld natuurlijk niet voor tanks :+

offtopic:
Ja het word sarcasme genoemd

Hoe dan ook met mijn net gedingde Lv80 Druid gaat het ook niet zo makelijk hoor om instances te runnen alhoewel zolang ik netjes van te voren aangaf dat ik pas net lv80 ben en nog aan het upgearen vinden de meeste mensen het niet zo een probleem

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:13
Net even BRD ingedoken voor Brewfest boss, dropt ie 2x Tankard O'Terror die mug/mace whatever 8)7 . Stond op Mmo-champion dat de droprate gefixed was ofzo maar blijkt dus best common voor een 171dps weapon. Ik vind em btw minder goed dan Aledar's Battlestar terwijl die Ilvl 219 vs 226 is en lagere dps heeft. (Ilvl zegt natuurlijk niet alles)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ toastingnow: volgens mij heeft DIre Maul relatief goede huntergear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Oops 8)7
KillGhost schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:59:
Lezen is ook lastig :) Ik zie bij NMe toch duidelijk raid staan :)

*edit* Ik zie dat NMe mij al voor is geweest. Krijg je als je een paar pagina's in moet halen :)
Ja, gewoon verkeerd gelezen, nevermind :)

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 22-09-2009 14:40 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

[...]

Niet als iedereen dat doet.
Sorry? Naar mijn weten hebben wij vroeger altijd Naxx10 gecleared zonder dat men aan de 3K DPS kwam hoor. Sterker nog, gezien de relatief slechte kwaliteit van de DPSers destijds zou ik het al een wonder vinden als we iedereen op 2,5K DPS hadden bij een Patchy. Minimaal 3K DPS op een Patchy in Naxx10 is echt onzin, zelfs met 3 healers. Vergeet daarbij ook zeker niet dat je nog 2 tanks hebt die ook DPS doen, ook al is het een stuk lager (mag ik hopen :P). Om maar even een idee te geven van de kwaliteit destijds van onze raid DPS: ik als tank zat gemiddeld tussen de 2K en 2,5K DPS op Patchy en stond bijna altijd in de top 3 DPS (ja, onze DPSers zogen).

Aan de andere kant is het alweer een tijd geleden, dus ik ga alle twijfel even wegnemen met 'napkin math' ;)

Patchy heeft 4.320.000 HP in Naxx10 en een enrage timer van 6 minuten (360 seconden).
De minimale DPS die de gehele raid moet doen (gemiddeld) om Patchy tijdig neer te meppen is dan: 4.320.000/360=12.000 DPS.
Met 5 DPSers (excl 2 tanks en 3 healers) is de minimale DPS p.p.: 12.000/5=2.400 DPS.

Als we dan -hypothetisch- stellen dat onze 2 tanks tezamen tellen voor 1 DPS, dan kom je uit op een gemiddelde van 2.000 DPS p.p. voor Patchy10.

Dit laatste scenario komt aardig overeen met hoe ik de vroegere raids herinner van mijn oude guild. 2K DPS was het gemiddelde wat elke raid terug kwam, met hier en daar wat uitschieters (beide kanten op). Bovendien waren Patchy encounters voor ons, in het begin zeker, een race tegen de enrage-klok. Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat ik een statement als 'minimaal 3K DPS voor elke raid!' te kort door de bocht vind. Zeker als je Patchy als voorbeeld neemt ;) Ulduar daarentegen is hele andere business en over TotC kan ik helaas niets zeggen.

P.s. Als ik mijn rekensommetje even loslaat op Patchy25 met 16 DPSers (excl 3 tanks en 6 healers), dan kom ik uit op 2.257 DPS minimum.

P.p.s. Met zulke lage DPS gaan je healers echter wel snel OOM raken. Of je het dan redt of niet hangt af van consumables etc. Maar ja, dat hangt ook weer af van je tanks, dus nogal lastig mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
addictive schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:24:
[...]

En niemand zal jou meer mee nemen als je zulk gedrag blijft vertonen: TheNiker in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
:)

Na een uur gepruts en gedoe een tank die weg gaat en de andere die "dc'd"... Dan ben ik ook weg.

En zo erg kan ik niet geweest zijn aangezien die RL me weer vroeg voor een andere raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRaakje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:58:
[...]

Dat snap ik maar het is zonde, want TF "Increases damage done by 60 voor 6 seconds". Oftwel shred 1 keer, wacht tot die 6 seconden voorbij zijn en dan mag je los gaan met Beserk.

Ow en TF restored 60 energy, dus wil je die gebruiken bij minder dan 35 energy (regen compensatie) ipv de 50 zoals ie in het schema staat.
ideaal om de laatste paar seconden van berserk te gebruiken om een FB in je `rotatie` te plaatsen om daarna TF te gebruiken om mangle/rake/SR/rip omhoog te houden.

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
DonDjo schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:12:
[...]

Heb even op je Armory gekregen, maar zie heel veel items alleen met stamina/intellect/spirit, zorg gewoon dat je agilty + intellect/stamina heb of iets, en het maakt ook niks uit of het Leather is, je pet is eigenlijk degene die je beschermt zonder dat je gehit word...
In Dungeons heb je ook wat geluk nodig of er een item dropt, waarschijnlijk had je deze run gewoon pech
Dank je voor je hulp, ik zal daar aan werken dan. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, ik vind het hele DPS gebeuren wat overrated. Je meot nagaan dat je met goede healers en tanks de DPS ook wat lager mag hebben zitten omdat de groep het als geheel goed uit houdt. Momenteel doe ik op extreem slacken (lees smsen met mensen tijdens een HC) 2100 dps en dat is zonder flask en zonder foodbuff. Ik tik de drie aan als ik daadwerkelijk actief aan een HC bezig ben en alle bufs erop gooi. Dat zal nog meer worden als ik eindelijk mij blue door epic gems heb vervangen.

De PvP zooi die dropt in een HC is wel vervelend soms. Die van VOA bied voor onze guild nul extra waarde, iedereen heeft hem al of heeft gear wat beter is (zelfs voor PvP). De PvP gear kan ook niet worden verkocht en is waardeloos in de guildbank. Mja, dan maar laten liggen (ben even vergeten of ie kan worden gedisenchant).

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.