Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:57:
[...]
Ben ik het niet mee eens. De doorlooptijd van een raid tier is flink korter geworden. En je kan deze nog steeds maar 1 keer per week doen. Met andere woorden je hebt minder tijd om je te gearen voor de volgende ronde, er moet dus meer droppen.
En waarom zou je naar de frustratie terug willen van tier item drops? Je realiseert je dat het dan nog veel erger wordt als in classic (zie VoA). In classic was er per class nog 1 tier set, nu hebben sommigen er drie. De kans op nuttige loot wordt dan alleen nog maar kleiner. (Of wil je naar token per class en dan drop kans naar verhouding dat die class aanwezig is in je raid? (dat kan je manipuleren als je 1 priest wil gearen ga je bosses met zoveel mogelijk priests (in willekeurige spec) doen).\
Dat klopt, en ik wil een deel van de frustratie terug van de raid tiers. Met een paar tweaks. Dus beter droprate wanneer er meer mensen een item missen, geen drops wanneer een class niet aanwezig is in de raid. Mogelijkheden om meerdere tokens van verschillende klasses om te ruilen voor je eigen token.
en ja moeilijkere instances zodat de doorlooptijd langer wordt, en je tier dus ook langer mee gaat.
Daarnaast minder/geen badge loot, of alleen voor de eerste tier zodat je wel wat raiding gear hebt.
Daarnaast een nieuw crafteble systeem, wat een soort van bind on guild is, dus je kan als guild nieuwbies aannemen die toch mee kunnen qua gear. Deze gear kunnen ze dan vervangen door goede gear, en als je iemand kicked kokt die gear automagisch in de guild bank terecht ofzo.
Al met al iets van frustratie mag er best terug komen. Bosses die op een ongelukkig moment je tank critten/crushen. Loot die niet dropped, en vooral minder loot zodat je de gear en instances een langere doorlooptijd krijgen.
Daarnaast de zg like sets terug, dus 10 man is blue/epic gear en 25 man is epic gear. en 5 man is altijd blue gear, met kans op een epic.
Daarbij hoeft de blauwe gear niet minder te zijn, maar het oogt wat diverser dan alles wat paars oogt.
En het liefst een volledige reset bij de expansion dus zodat je niet meteen kan raiden omdat je goede gear al hebt.
Dat laatste zou het moeilijkste zijn, immers wil ik wel voor de fun mijn gear houden.
wat dacht je van iedereen die van het begin speelt, mijn alt mage (laat in tbc aan begonnen) heeft meer rep dan mijn warrior met 200+ days played van het begin. NIet omdat die meer quest ofzo heeft gedaan voor die factions, maar omdat dat zwaar geboost is.
DK's beginnen bij 58 tja dan ben je er al voorbij, elk voordeel heb z'n nadeel
[
Voor 9% gewijzigd door
Kevinp op 16-09-2009 16:51
]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.