Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 198 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Mektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:07:
Hehe :D

Ik was gistere nog in een Heroic Ajol Nerub, dus na de 1e trash zegt de andere mag in ze Naxx Tier 7 tegen mij..

Why your dps so low with that gear ? :
Ik : Cause its trash ?
Hij : No your fire and you suck fire is mass aoe
Ik : your right sorry ./sarcasm
*cast fireball*
*still casting*
*fireball underway!*
mob dies
fireball says: ZZZzzzzz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ben weer helemaal opnieuw begonnen met wow, vanaf level 1 op alliance dit keer.
Heb eigenlijk vanaf vanilla wow alleen maar horde gespeeld, dus wilde echt wat anders.

Gekozen voor de pvp server ravencrest, twee collega's zitten daar ook.
Dus die hebben een beetje geholpen met gold en nog belangrijker wat bags,
want wat irritant om telkens heen en weer te moeten lopen omdat je bags vol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Hitcap of defense cap is blijkbaar te moeilijk, vanaf de volgende uitbreiding moet elke tank stamina stacken, elke dps strenght, en elke healer intellect. Daar komt het denk ik zo'n beetje op neer :P

Ik krijg nu trouwens al minder zin om badges te verzamelen voor nieuwe gear, ook al duurt het nog zo lang :+

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

9 wipes verder en OS+3d ook done! (10 mon that is) 3rd poging ofzo, had hij nog 1000 hp over... en toen resette hij! meh..
Zerg fest gedaan, 1 tank, 1 healer, 8 dps. binnen een uurtje gehaald.

iRacing Profiel

Verwijderd

Zo weer een saai dagje qua wow achter de rug.
In de ochtend wel even snel de daily gedaan en in de middag Ulduar.
Drope niks bijzonders, op een offhand na maar aangezien het een pug was en er 4mensen rollde, had ik bijvoorbeeld al niet gedacht te winnen.

Helaas ben ik deze server ( Anachronos ) ook gewoon zat, mensen leaven na 1 wipe al, kom je op een alt moet je mnimaal Superior hebben voor heroics?

Dus mijn vraag, iemand nog een Arcane/Fire mage nodig? Realm transfer is geen probleem.
http://armory.wow-europe....ml?r=Anachronos&cn=Pinoed

Dat is mijn armory, Heb op 2 andere chars meer ervaring in Ulduar en alles maar heb deze net rerolled:)

• ctrking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
hoi allen,

ik lees dit forum nu al best lang, zo lang dat het tijd is om lekker mee te gaan lullen.

mijn main char is dutchywijf op de server Khadgar.

Na lang zoeken heb ik toch voor main spec unholy gekozen, simpel omdat ik hiet meer dps mee doe dan Blood spec.

Off spec ben ik nu aan het zoeken voor een goede tank build, ben nu een beetje aan het spelen met een DW frost spec en zoals het er nu uit ziet gaat dit best werken.

zijn er hier nog mensen die nog wat tips hebben voor een beginnende DK tank?

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

ctrking schreef op woensdag 16 september 2009 @ 06:49:
hoi allen,

ik lees dit forum nu al best lang, zo lang dat het tijd is om lekker mee te gaan lullen.

mijn main char is dutchywijf op de server Khadgar.

Na lang zoeken heb ik toch voor main spec unholy gekozen, simpel omdat ik hiet meer dps mee doe dan Blood spec.

Off spec ben ik nu aan het zoeken voor een goede tank build, ben nu een beetje aan het spelen met een DW frost spec en zoals het er nu uit ziet gaat dit best werken.

D&D - diseases up - Pestilence - Blood Boil - Koffie pakken - Heartstrikeje oid tussendoor - Rinse and Repeat ....

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• ctrking
avotar schreef op woensdag 16 september 2009 @ 07:38:
[...]

D&D - diseases up - Pestilence - Blood Boil - Koffie pakken - Heartstrikeje oid tussendoor - Rinse and Repeat ....
Hahahahah vooral dat koffie pakken is een super talent :)

welk knopje is dat eigenlijk ;)

Verwijderd

Gisteren Knock Knock Knock on the wood 10m gedaan

Nog 2 hardmodes dan staan we voor Algalon (firefighter+vezax)

Fun fun

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Menace_1981 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:47:
[...]

Vreemd, want gisteren heb ik 2 potjes AV gedaan op mijn lvl 70 Paladin, maar geen xp voor gekregen. Of kon het niet vinden. Het % van mijn XP balk ging ook niet omhoog. Dit moet je toch kunnen zien in de combat log na een potje?
Ik zie de hoeveelheid xp die ik krijg na het voltooien van een quest in mijn chatvenster. Staat hier ook het aantal xp in als je AV hebt gedaan?

En een andere vraag: klopt het dat de items die ik kan oppakken tijdens de battle in AV, na de battle uit mijn bags zijn?

Mijn lvl 70 Paladin is mijn 1e char en eergisteren voor het eerst AV gedaan ;)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ctrking schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:17:
[...]

Hahahahah vooral dat koffie pakken is een super talent :)

welk knopje is dat eigenlijk ;)
ALT-F4 ;)

Nee nu even serious dat knopje wil ik ook ! Hoe dan ook gister lekker AV in geweest de hele avond althans hele avond ( vanaf een uurtje of 2:00 ) en weer lekker honor+exp gefarmed. Inmiddels is gister ook mijn Druid lv79 gedingend en het einde is lekker inzicht :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Afgelopen weekend ook in level 78 gekomen met onze DK/Shaman combinatie. Krijg je lekker dat gevoel dat je er bijna bent, ben ik de hele week niet thuis 's avonds :(

Het gaat wel lekker rap. Onze vorige combinatie (Druid/Priest) zijn we amper tot niet in Storms Peaks geweest en nu doen we dit gebied wel tijdens het levellen. En het aantal lvl80 quests dat je krijgt is enorm. Speelt lekker weg moet ik zeggen. Zaten in no-time lekker ruim in de lvl78 voordat we ophielden.

Ach, vergaar ik weer lekker wat rested ;)

When all else fails, resurrect and start over

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Zo nieuwe reset, hopen dat ik eindelijk eens wat mazzel heb. Heb 2 T9/9.2, 2 T8.5 en verder badge/ToC10/25/Ulduar gear maar loop nog steeds rond met Edge of Ruin en Skull Cleaver. Die Edge of Ruin heb ik zon 4 weken nu en sindsdien nooit meer zien droppen. In ToC10/25 en Ulduar 25 ook gewoon geen luck met de weapon drops verder. Kom gewoon niet verder dan 4300/4500 DPS zo, deze wapens nekken me gewoon. Zo annoying...

Sta wel nr. 1 DKP van 2H melee dus als morgen die Dual-Blade Butcher dropped :9

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-09-2009 08:51 ]

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Hey, denk kga het gewoon hier posten/vragen en wie weeet wat er uit komt.

We zijn met mijn guild bezig met yogg op 25m. Fase 1 gaat eigelijk best goed, fase 2 nog niet super maar het komt vooral doordat we 2 crushers krijgen doordat de portal groep niet vlot genoeg is om die spawn tegen te houden, dus even oefenen met fase 2 nog iets meer.

Echter hebben we fase 3 wel gehaalt al, maar daar twijfel ik een beetje.

Ik had zelf in gedachte om de melee op de baas te houden 100%, en de ranged de add te laten killlen door deze aan de zeg maar achter de ranged te tanken dus zeg maar:
Yogg --> Melee --> Ranged --> Add
Waar yogg dan zeg maar het midden van de zaal is. Op deze manier dacht ik dat ranged weinig last gaat hebben van zijn cast waar je weg moet kijken, wat dus perfect is.

Is dit de juiste tactic? Of is het slimmer om het anders te doen?

(voor fase 1 staan we altijd bij de deur als groep, en laten we alleen de tanks op en neer tanken om wolkjes goed te ontwijken, fase 2 9melee+druid portal in, de rest buiten, crushers + vastpakkers 1ste prior om te killen)

Graag idee, tips die het makkeljker zouden kunnen maken, vanavond .. moet.. hij.. down!

Verwijderd

Hmmm ik weet dat je per Tower in AV ong 18k Exp krijgt.. (misschien scaled het met lvl, atm 74).
En als je wint komt er nog eens 24k bovenop. Volgens mij van die npc's krijg je rond de 60-72 exp (niet veel maar goed raid penalty + als je aardig actief mee doet dan komt het regelmatig voor.. reken maar uit 15-20 x 60-72 exp is toch wel goed meegenomen). Verder volgens mij nog het killen van Balinda krijg je 18k? correct me if im wrong.

En tot slot wat ik niet weet is dat ik soms gewoon ~6.5k exp krijg.. maar ik weet niet van wat?
Iemand een idee?

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
ctrking schreef op woensdag 16 september 2009 @ 06:49:Na lang zoeken heb ik toch voor main spec unholy gekozen, simpel omdat ik hiet meer dps mee doe dan Blood spec.

Unholy als beste dps spec :S, denk dat je nog een keer moet gaan proberen dan :), op dit moment is DW frost de meste dps gevolgt door Blood en behoorlijk ver daarachter Unholy (behalve op veel mobs door de betere diseases)

Voor tanks atm zijn er 3 specs dus hangt het ervanaf wat je prefereert (Blood/Frost/Unholy), mijn DK is dual wield frost dps en tank, alhoewel ik blood tanking maar eens ga proberen denk ik.

-

Begin ondertussen toch wel te merken dat een casual/semi casual guild niet echt iets voor mij is, na 4 jaar "hardcore" geraid te hebben (5 dagen p/w, #1 guild op server yada yada yada) ben ik na een break van ongeveer 6 maanden teruggegaan naar mijn oude guild waar ik inkwam toen ik level 50 was in vanilla, maar het eideloos wipen op bosses/hardmodes omdat mensen geen situational awareness/reactievermogen hebben is toch echt wel irritant, b.v. 1e boss ToC 10 heroic, priest gaat letterlijk elke try dood omdat hij te lang in het vuur blijft staan,probleem is hij maakt zijn casts af in plaats van meteen te gaan lopen als hij de "bom" aan ziet komen.

Tevens de huidige hunter classleader, vol Ulduar 25/ ToC (226-245) gear maar net zoveel damage doen als ik in mijn Naxx/Ulduar (213/226) gear ik heb Arrowsong (141dps), zij Talonstrike (212) is al 70 dps op het wapen als verschil ... ter vergelijking op Northrend beasts 10 man doen we allebij tussen de 4000 en 4200 dps atm, naar mijn idee en berekening zou ze minimaal 400/500 dps meer moeten doen.

Als het geen guild was met oude vrienden had ik asap geapplied bij en betere guild maar loyalty houd me een beetje daar atm ....

Uiteindelijk hebben we het maar opgegeven na zo'n 20 wipes, 2 healers konden de MT's niet ophouden, Gormok bij iedere attempt onder de 200k hp als de worms komen maar helaers oom of tanks teveel stacks .... hopelijk gaat het volgende reset beter.

/rant off

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ok, thanks!
Ik speel op Dunemaul, Alliance. Tijdens de gevechten was het steeds zo dat we met 20 Alliance waren tegen 40 Horde ofzo dus zijn we genadeloos ingemaakt. Schijnt altijd zo te zijn op deze server in AV. Echt zo'n 300 gevoel alleen dan dat je wordt geslacht.

Komt hierdoor dat ik weinig tot geen xp krijg? Towers gaan niet down en generals (ofzo) worden niet gekilled...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:52
Betthen schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:53:
Ik had zelf in gedachte om de melee op de baas te houden 100%, en de ranged de add te laten killlen door deze aan de zeg maar achter de ranged te tanken dus zeg maar:
Waar yogg dan zeg maar het midden van de zaal is. Op deze manier dacht ik dat ranged weinig last gaat hebben van zijn cast waar je weg moet kijken, wat dus perfect is.
Zo doen wij het op 10 man, en dat werkt best :) Maargoed, meestal ben ik de enige melee en staat er nog een ranged mee te nuken, tevens als er een add op 1% zit gaat iedereen natuurlijk op de baas tot de volgende spawned.

We spend our years as a tale that is told

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
ctrking schreef op woensdag 16 september 2009 @ 06:49:
Mja, geen DW frost. :+ Je moet te hard compenseren omdat je de stoneskin gargoyle rune niet kan gebruiken, gaat ten koste van andere stats. Verder heb je meer kans op parries kort na elkaar (snellere attacks) waardoor de boss sneller aanvalt en je dus in no-time plat gaat, of in het beste geval flinke spike damage pakt.

Zou als beginnende tank voor een 2h frost build als deze (zonder IIT) of deze. (met IIT)

[ Voor 14% gewijzigd door Exitium op 16-09-2009 09:18 ]

Verwijderd

Maranno schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:06:
[...]

Unholy als beste dps spec :S, denk dat je nog een keer moet gaan proberen dan :), op dit moment is DW frost de meste dps gevolgt door Blood en behoorlijk ver daarachter Unholy (behalve op veel mobs door de betere diseases)

Voor tanks atm zijn er 3 specs dus hangt het ervanaf wat je prefereert (Blood/Frost/Unholy), mijn DK is dual wield frost dps en tank, alhoewel ik blood tanking maar eens ga proberen denk ik.

-

Begin ondertussen toch wel te merken dat een casual/semi casual guild niet echt iets voor mij is, na 4 jaar "hardcore" geraid te hebben (5 dagen p/w, #1 guild op server yada yada yada) ben ik na een break van ongeveer 6 maanden teruggegaan naar mijn oude guild waar ik inkwam toen ik level 50 was in vanilla, maar het eideloos wipen op bosses/hardmodes omdat mensen geen situational awareness/reactievermogen hebben is toch echt wel irritant, b.v. 1e boss ToC 10 heroic, priest gaat letterlijk elke try dood omdat hij te lang in het vuur blijft staan,probleem is hij maakt zijn casts af in plaats van meteen te gaan lopen als hij de "bom" aan ziet komen.

Tevens de huidige hunter classleader, vol Ulduar 25/ ToC (226-245) gear maar net zoveel damage doen als ik in mijn Naxx/Ulduar (213/226) gear ik heb Arrowsong (141dps), zij Talonstrike (212) is al 70 dps op het wapen als verschil ... ter vergelijking op Northrend beasts 10 man doen we allebij tussen de 4000 en 4200 dps atm, naar mijn idee en berekening zou ze minimaal 400/500 dps meer moeten doen.

Als het geen guild was met oude vrienden had ik asap geapplied bij en betere guild maar loyalty houd me een beetje daar atm ....

Uiteindelijk hebben we het maar opgegeven na zo'n 20 wipes, 2 healers konden de MT's niet ophouden, Gormok bij iedere attempt onder de 200k hp als de worms komen maar helaers oom of tanks teveel stacks .... hopelijk gaat het volgende reset beter.

/rant off
het ligt inderdaad maar af hoe de situatie is. Ik zat ook in een soortgelijke situatie vriendenguild/oude bekende -> amper progress of naar een ander guild. Maar goed heb het daar nog aardig lang uitgehouden, en ben op een gegeven moment maar aan mezelf gaan denken. Dus nu ben ik van guild geswitched

Verwijderd

Menace_1981 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:08:
Ok, thanks!
Ik speel op Dunemaul, Alliance. Tijdens de gevechten was het steeds zo dat we met 20 Alliance waren tegen 40 Horde ofzo dus zijn we genadeloos ingemaakt. Schijnt altijd zo te zijn op deze server in AV. Echt zo'n 300 gevoel alleen dan dat je wordt geslacht.

Komt hierdoor dat ik weinig tot geen xp krijg? Towers gaan niet down en generals (ofzo) worden niet gekilled...
voor elke tower is ong 18k (misschien scaled het met lvl, zie mijn post hierboven)
en als je nog eens wint 24k

ik kon dit ook in vorige post plaatsen met edit maar het is nog te vroeg om mijn hersenen op actief te zetten!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 09:17 ]

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58

Zoals wij het doen is Melee op Adds , Ranged of Yogg.
2 Tanks staan precies voor yogg (faced away natuurlijk) en pakken de adds op. (Melee staat hier ook bij)
1 rogue + 1 feral druid DPSen altijd de nieuwe aankomende add zodat deze wat HP verliest en minder hard gaat slaan , de rest van de melee maakt de andere add dood en switched dan , en zo gaan we door.
Wat belangrijk is voor de melee is om geen AoE attacks te gebruiken als er een nieuwe add aankomt huppelen anders zijn ze zo goed als dood.

Healers + Ranged staat iets voor de melee grp (paar yrds) , met de healers uiteraard faced away.
Ranged DPSed gewoon op Yogg en bij lunatic gaze draaien ze even om of gaan sanity halen

edit:

Dit is 25m uiteraard :P

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
NMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:22:
[...]

Spellpower verdwijnt niet, het zit alleen niet meer als stat op items. Doe eerst 's even lezen waar het over gaat voor je zegt dat Blizzard de kluts kwijt is. ;)

[...]

Err... Die tokens hebben wel ook een grotere kans om te droppen. DK, mage, druid en rogue token heeft 40% drop chance, de andere twee 30%. Wat (hee wat gek!) precies overeenkomt met het aantal classes waarmee gedeeld moet worden (4 versus 2x 3). De DK-groep krijgt zijn tokens dus echt niet langzamer.

Sowieso is het je vast opgevallen dat er in ToC geen class restricties meer op de tokens zitten en iedereen ze kan looten...en bovendien kan inruilen voor elk stukje tier gear dat ze maar willen. :) Dat laatste vind ik dan wel weer enigszins lam, vroeger was je tenminste nog koel als je rondliep met T5 head of chest omdat dat aan iedereen liet zien dat je respectievelijk Vashj of Kael gekilld had. Nu hoef je alleen maar Northrend Beasts vaak genoeg te doen. 8)7
Ze zijn wel de kluts kwijt, en spellpower verdwijnt wel zoals die nu bestaat.

Het token systeem per 3 classes is imho slecht. en in TOC voor 10 classes nog veel erger.

In mijn ogen moeten ze het weer terug doen naar het oude systeem, met één nuance. Alle classes hebben even veel kans om iets te droppen naar ratio van de raid compositie.

Als van de 25 spelers 5 druids zijn is de dropkans voor een druid token (dps heal of caster dps) gear 20%. Daarbij zou het misschien ook mogelijk zijn om nog rekening te houden met de stand van zaken qua gear van de nadere. maar dat vind ik te ver gaan. in mijn ogen was het oude systeem goed, frustrerend af en toe, maar wel goed.

Wel zou ik daar wat dingen aan willen toevoegen. bv dat de je met 5 willekeurige (moeten er misschien wel meer zijn) tokens van bv de chest dat je dan je eigen chest kan halen. ja, hebt dus kans dat je bij de 4e token je eigen chest loot en de andere tokens waardeloos worden. Dat is dan pech.

Ook moeten ze van dat badge systeem af, daar zijn flauwe grappen over gemaakt maar die zijn volledig uit gekomen.

Blizzard moet of wow 2 uitbrengen, of een manier vinden om iedereen een reset te geven. Bv door iedereen met nieuwe gear dwingen te werken. Deze gear moet ongeschikt zijn voor raiden, lage hit rating etc etc. Enchants die dat goed maken mogen niet /kunnen niet op die gear zodat iedereen weer op 0 begint. Je kan makkelijk 5 lvl's levelen, dat zal niet zo'n probleem zijn. Daarna gewoon instances doen, heroics afschaffen, gewoon voldoende instances doen die moeilijk genoeg zijn. (het doen van dezelfde instance 2x vind ik gewoon goedkoop content maken). En dan raids opbouwen in moeilijkheid. En tja dan ziet niet iedereen alle content, maar het zei zo.

Je brengt nieuwe instances uit, en nerfed dan de oude content, zodat spelers die nog neit zo ver zijn ook die loot kunnen krijgen en kunnen beginnen aan de volgende instance (wat te laat maar toch). Eigenlijk zoals het in vanilla ging.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Osxy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:10:
Heb nu buffed een 3150sp, 30% crit, 14% haste en 650MP5 =) En in elemental gear een ruime 4500 dps, het gaat lekker.
Heb je een linkje naar armory? Ik ben wel benieuwd naar je gear etc. Mijn spellpower is namelijk te triest voor woorden ^^
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:15:
[...]

Mja, geen DW frost. :+ Je moet te hard compenseren omdat je de stoneskin gargoyle rune niet kan gebruiken, gaat ten koste van andere stats. Verder heb je meer kans op parries kort na elkaar (snellere attacks) waardoor de boss sneller aanvalt en je dus in no-time plat gaat, of in het beste geval flinke spike damage pakt.

Zou als beginnende tank voor een 2h frost build als deze (zonder IIT) of deze. (met IIT)
DW moet je volgens mij ook nog steeds puur als dps zien en absoluut niet als tanken. Daarnaast begreep ik dat frost tanken ook al minder viable is. De DK van mijn vriend is van frost tank naar blood tank gegaan en op het enige minpuntje dat het net een fractie langer duurt om op aoe aggro te pakken en te houden is over het algemeen blood beter dan frost. Ik weet alleen niet hoe het daadwerkelijk zit. De DK tanks die ik tot op heden heb gezien is vooral blood.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 08:14
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:34:
Gisteren Knock Knock Knock on the wood 10m gedaan

Nog 2 hardmodes dan staan we voor Algalon (firefighter+vezax)

Fun fun
Dat vond ik de zwaarste hm, firefighter en vezax vond ik makkelijker gaan.
Leuke bijkomstigheid van die hm's, een leuke 310% flyer. ;)
Kaap schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:50:
Zo nieuwe reset, hopen dat ik eindelijk eens wat mazzel heb. Heb 2 T9/9.2, 2 T8.5 en verder badge/ToC10/25/Ulduar gear maar loop nog steeds rond met Edge of Ruin en Skull Cleaver. Die Edge of Ruin heb ik zon 4 weken nu en sindsdien nooit meer zien droppen. In ToC10/25 en Ulduar 25 ook gewoon geen luck met de weapon drops verder. Kom gewoon niet verder dan 4300/4500 DPS zo, deze wapens nekken me gewoon. Zo annoying...

Sta wel nr. 1 DKP van 2H melee dus als morgen die Dual-Blade Butcher dropped :9
Mag ik je armory eens zien ajb.

Verleden week dropte de Alliance-equivalent van de DB-Butcher (ziet er bruut btw), heb 'em aan een ander gelaten maar alstie nu weer dropt dan lust ik em wel. Er loopt bij ons op Agamaggan al een Orc warrior rond met 2 van die dingen.
Hey, denk kga het gewoon hier posten/vragen en wie weeet wat er uit komt.

We zijn met mijn guild bezig met yogg op 25m. Fase 1 gaat eigelijk best goed, fase 2 nog niet super maar het komt vooral doordat we 2 crushers krijgen doordat de portal groep niet vlot genoeg is om die spawn tegen te houden, dus even oefenen met fase 2 nog iets meer.

Echter hebben we fase 3 wel gehaalt al, maar daar twijfel ik een beetje.

Is dit de juiste tactic? Of is het slimmer om het anders te doen?

(voor fase 1 staan we altijd bij de deur als groep, en laten we alleen de tanks op en neer tanken om wolkjes goed te ontwijken, fase 2 9melee+druid portal in, de rest buiten, crushers + vastpakkers 1ste prior om te killen)

Graag idee, tips die het makkeljker zouden kunnen maken, vanavond .. moet.. hij.. down!
Wij doen het op 25 juist andersom, works like a charm, melee met de rug tegen Yogg aan, vlak voor ons de tanks die de adds oppikken en op wat afstand de healers en ranged. Ranged constant op Yogg en kunnen evt. wat helpen op de adds mochten er teveel in leven blijven. Zo krijgt Yogg ook nog mijn whirlwind mee, de bladestorm van onze arms warrior, fan of knives van de rogues, etc.

Fase 1 doen wij trouwens gewoon int midden, daar staan 2 tanks en alle melee, even kwestie van de wolken-beweging doorgronden, we lopen als melee zijnde niet eens meer weg als ze ontploffen. Rest (ranged+ healers) heeft altijd 1 mark'ed persoon bij zich die constant bepaalt waar te positioneren aan de rand.
kowapanga schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:22:
[...]
Wat belangrijk is voor de melee is om geen AoE attacks te gebruiken als er een nieuwe add aankomt huppelen anders zijn ze zo goed als dood.
Dat vind ik meer een kwestie van dps moet opletten dat tank eerste aggro heeft, ik w8 gewoon 1 seconde voordat ik dps doe, aoe of niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Zjanzjak op 16-09-2009 09:40 ]

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

ImdaMned schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:28:
[...]

*cast fireball*
*still casting*
*fireball underway!*
mob dies
fireball says: ZZZzzzzz....
Te herkenbaar |:(

Voor instances speelt het gewoon niet zo lekker zo'n lange cast.

En ik weiger er een failcane spec als secundairy op na te houden

[ Voor 11% gewijzigd door whyz op 16-09-2009 09:41 ]

Right for all the wrong reasons.

• Exitium
Kevinp schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:25:
Als van de 25 spelers 5 druids zijn is de dropkans voor een druid token (dps heal of caster dps) gear 20%. Daarbij zou het misschien ook mogelijk zijn om nog rekening te houden met de stand van zaken qua gear van de nadere. maar dat vind ik te ver gaan. in mijn ogen was het oude systeem goed, frustrerend af en toe, maar wel goed.
Jaaa, fun. Enige DK in m'n 10 man groep, 10% kans op een upgrade in plaats van 40%. Leuk ook als je de enige bent die nog T8 shoulders nodig hebt ofzo. :|
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:27:
DW moet je volgens mij ook nog steeds puur als dps zien en absoluut niet als tanken. Daarnaast begreep ik dat frost tanken ook al minder viable is. De DK van mijn vriend is van frost tank naar blood tank gegaan en op het enige minpuntje dat het net een fractie langer duurt om op aoe aggro te pakken en te houden is over het algemeen blood beter dan frost. Ik weet alleen niet hoe het daadwerkelijk zit. De DK tanks die ik tot op heden heb gezien is vooral blood.
Frost tank is erg viable hoor, zeker als je net begint met tanken. Blood heeft meer health en betere cooldowns, maar levert in op AoE tanken. Meeste tanks beginnen met frost en switchen later naar blood.

Zijn ook tanks die een blood en frost spec hebben en switchen via dualspec. Blood voor single target bosses, frost voor trash en bijvoorbeeld Thorim arena.
Zjanzjak schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:37:
Dat vind ik meer een kwestie van dps moet opletten dat tank eerste aggro heeft, ik w8 gewoon 1 seconde voordat ik dps doe, aoe of niet.
Als jij AoE't terwijl er een mob aankomt, heeft een tank weinig kans aggro te pakken voor jij geoneshot wordt. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 16-09-2009 09:51 ]

• Mik!
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:50:

Frost tank is erg viable hoor, zeker als je net begint met tanken. Blood heeft meer health en betere cooldowns, maar levert in op AoE tanken. Meeste tanks beginnen met frost en switchen later naar blood.
Zijn ook tanks die een blood en frost spec hebben en switchen via dualspec. Blood voor single target bosses, frost voor trash en bijvoorbeeld Thorim arena.
Aah ok, my bad, ik dacht dat het minder was geworden. ^^ Ik zie alleen de laatste tijd met name bloodtanks vandaar.
Sowieso zie ik onwijs veel blood dk's. Ik kreeg als frost dps te horen dat ik maar naar blood moest, want frost is toch helemaal niet voor dps.. Totdat ik mensen eruit ging dps'en als frost. Niet helemaal eerlijk, want de aoe van frost is echt heerlijk.

• -BB-

-BB-

kwak

whyz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:40:
En ik weiger er een failcane spec als secundairy op na te houden
Waarom failcane?

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

arcane is gewoon een sucky spec, het opbouwen van die AB buff bleh. geef mij maar massive crits met fire en lekkere tikende ignites. :)
Het enige mooie aan arcane vind ik de resistance, en de absorption dingen, tijdje geleden over de 4100 spelldmg gezeten daardoor :P

[ Voor 19% gewijzigd door Valkyre op 16-09-2009 10:08 ]

iRacing Profiel

• ctrking
Maranno schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:06:
[...]

/rant off
ik weet niet of mijn unholy beter is, ik heb alleen veel builds getest en voor mij haal ik met unholy de hoogste dps
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:15:
[...]

[
het is inderdaad jammer dat je met dw tanken de stoneskin niet kan gebruiken.
alleen zonder die rune zit ik al op 30k hp unbuffed, en ook mijn def cap zit al op 543.

nu als dw spec kan ik 2x de " Peacekeeper Blade " dragen waar de stats beter van zijn dan een 2H weapon.

ook als Dw tank heb ik meer parry's waardoor ik veel meer de runestrike kan gebruiken en dus meer threat genereer.

ik hoor graag jullie mening?

• Exitium
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:02:
[...]

Aah ok, my bad, ik dacht dat het minder was geworden. ^^ Ik zie alleen de laatste tijd met name bloodtanks vandaar.
Sowieso zie ik onwijs veel blood dk's. Ik kreeg als frost dps te horen dat ik maar naar blood moest, want frost is toch helemaal niet voor dps.. Totdat ik mensen eruit ging dps'en als frost. Niet helemaal eerlijk, want de aoe van frost is echt heerlijk.
Mja, omdat mensen badges gear halen waardoor ze makkelijker over kunnen stappen naar blood. ;)

Geen idee hoe 2h frost tegenwoordig is, maar heb als offspec DW frost en daarmee is het aardig nuken, ook single target. Vorige week op faction champions gedps'ed en stond weer ruim eerste. In heroics is het helemaal lollig met HB enzo. :P

• -BB-

-BB-

kwak

Gohan-san schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:07:
arcane is gewoon een sucky spec, het opbouwen van die AB buff bleh. geef mij maar massive crits met fire en lekkere tikende ignites. :)
Het enige mooie aan arcane vind ik de resistance, en de absorption dingen, tijdje geleden over de 4100 spelldmg gezeten daardoor :P
Maar dat is puur speelstijl en voorkeur. Ik vind die opbouw juist prettig en speel al jaren arcane, zelfs toen het niet echt viable was t.o.v. fire in instances. Maar goed, dat heb ik met bijv. mijn hunter ook, speel al jaren BM :P

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het levelen van een mage. Lvl 27 Fire in mijn geval. Tijdje Frost aoe geprobeerd maar dat werkt toch niet echt voor mij. Mijn huidige build Met quests e.d. gaat dit prima, maar in instances ben ik echt constant oom, als ik voornamelijk fireball gebruik. Iemand tips? :)

• Mik!
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:09:
[...]

Mja, omdat mensen badges gear halen waardoor ze makkelijker over kunnen stappen naar blood. ;)

Geen idee hoe 2h frost tegenwoordig is, maar heb als offspec DW frost en daarmee is het aardig nuken, ook single target. Vorige week op faction champions gedps'ed en stond weer ruim eerste. In heroics is het helemaal lollig met HB enzo. :P
2h frost is nog prima te doen, maar ik moet wel zeggen dat ik absoluut geen goed beeld kan vormen hoe of wat, want mijn gear is nog ronduit slecht. Zal helaas ook niet verbeteren, want die dk gaat de koelkast in vanwege servertransfer met mijn shammy. Tot op heden kon ik in ieder geval in mijn crappy gear nog prima meekomen qua dps (vanwege aoe met name) met Marrowstrike als 2h weapon. Ik ga op een andere server een dk levelen dus ik hoop op een gegeven moment wel wat beter de boel uit te kunnen testen. Ik blijf in ieder geval frost, want dat bevalt me het beste.

Verwijderd

frost beste dps spec, bij ons totaal niet, we hebben 2 frost dps, en 2 blood, de blood builds winnen het dps gevecht wel, raiden ulduar en toc 25. kan zijn dat ze allebei zuigen, maar lijkt me sterk. Het scheelt ook niet veel hoor, we staan wel allemaal in de top 10.

• Exitium
ctrking schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:08:
het is inderdaad jammer dat je met dw tanken de stoneskin niet kan gebruiken.
alleen zonder die rune zit ik al op 30k hp unbuffed, en ook mijn def cap zit al op 543.

nu als dw spec kan ik 2x de " Peacekeeper Blade " dragen waar de stats beter van zijn dan een 2H weapon.

ook als Dw tank heb ik meer parry's waardoor ik veel meer de runestrike kan gebruiken en dus meer threat genereer.

ik hoor graag jullie mening?
Reken 'ns uit hoeveel gemslots je gevuld hebt met defense gems, en hoeveel stamina je daar bijvoorbeeld uit had kunnen halen. Twee 1h's vergelijken met 1 2h is leuk, maar je moet er wel specifiek def voor gemmen.

Je krijgt van je weapon enchants nu 2x 2% parry geloof ik. Met een 2h met stoneskin krijg je 1% dodge, 1% parry en 1% to be missed, plus 2% stamina. Is behoorlijk vergelijkbaar dus. Daarbij blijft het verhaal van bosses die jou meer parry'en (snellere attack speed = meer attacks = meer parries, dus een boss die sneller aanvalt en je als je pech hebt twoshot omdat je healers niet snel genoeg kunnen casten) een probleem.

Komt nog bij dat je threat issues kan hebben, omdat peacekeeper blade veel te snel is voor een DW DK. :)
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:13:
Ik blijf in ieder geval frost, want dat bevalt me het beste.
Weet niet of het je wat lijkt, maar je zou DW eens kunnen proberen. Ook frost, en erg leuk om te doen. :D

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
[...]

In 3.2.2. ga ik gelijk switchen naar arcane om te genieten van mijn 15 minutes of fame. Daarna wordt het vast kapot generfed ;(

Verwijderd

shoombak schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:13:
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het levelen van een mage. Lvl 27 Fire in mijn geval. Tijdje Frost aoe geprobeerd maar dat werkt toch niet echt voor mij. Mijn huidige build Met quests e.d. gaat dit prima, maar in instances ben ik echt constant oom, als ik voornamelijk fireball gebruik. Iemand tips? :)
Dat is normaal.. Fire = gebruikt meer mana, maar meer dmg
Frost = minder mana, minder damage maar heeft wel weer snellere cast.

ik zou zeggen blijf bij fire voor levelen

• Zjanzjak

Als jij AoE't terwijl er een mob aankomt, heeft een tank weinig kans aggro te pakken voor jij geoneshot wordt. :P
Ah op die manier, yup uiteraard.
Kwasnogniewakker. :+

Hebben trouwens meer mensen last van dc'ende mensen in ToC 25?
Erg onprettig dat o.a. 2 van onze tanks vaak dc'en tijdens de gevechten in ToC 25 terwijl ze in Ulduar nergens last van hebben. Ik heb gelukkig nergens last van, ervaar alleen wel eens een hiccupje maar dat is minder dan 1 seconde.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja hier, vet irritant. Heb nog nooit ergens last van gehad maar poef, disconects gisteravond :( de avond daarvoor zat ik er steeds tegen aan. Enorme FPS drops terwijl ik in Ulduar nooit ergens last van heb.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:27:
[...]

Blood is beste spec voor bosses, en zelfde danwel betere threat dan frost (ligt aan beschikbare debuffs) en veel betere CD's. Waarom initiele threat langer zou moeten duren snap ik niet :p

Bnet pindle#2913

• Mik!
porn* schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:30:
Blood is beste spec voor bosses, en zelfde danwel betere threat dan frost (ligt aan beschikbare debuffs) en veel betere CD's. Waarom initiele threat langer zou moeten duren snap ik niet :p
Ik merkte in het begin bij het tanken van mijn vriend toen hij van frost naar blood ging, dat ik hem iets langer de tijd moest geven op aoe-packs. Single target is het absoluut geen probleem. En inderdaad de cd's en het feit dat ze meer hp hebben is voor hem een belangrijke reden geweest om frost in te wisselen voor blood.
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:17:
Weet niet of het je wat lijkt, maar je zou DW eens kunnen proberen. Ook frost, en erg leuk om te doen. :D
DW was wel de bedoeling ;) Maar ik had eerder marrowstrike te pakken dan twee goede dw weapons. Heb bij deze char trouwens wel 2 1h'ers gewonnen die goed te gebruiken zijn, maar (nog) niet getest. Die 1handed mace van AT en die 1handed mace uit ToC Hc. Maar mijn nieuwe dk krijgt ook dw mocht het zo ver zijn ^^

[ Voor 37% gewijzigd door Mik! op 16-09-2009 10:33 ]

• Ashrah
Kevinp schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:25:
[...]

Ze zijn wel de kluts kwijt, en spellpower verdwijnt wel zoals die nu bestaat.

Het token systeem per 3 classes is imho slecht. en in TOC voor 10 classes nog veel erger.

In mijn ogen moeten ze het weer terug doen naar het oude systeem, met één nuance. Alle classes hebben even veel kans om iets te droppen naar ratio van de raid compositie.

Nee dank je, ik heb BWL geraid vanaf dat het werd uitgebracht en 1x in totaal de Dragonstalker's Shoulders zien droppen toen we al lang en breed in Naxx zaten ....
Wel zou ik daar wat dingen aan willen toevoegen. bv dat de je met 5 willekeurige (moeten er misschien wel meer zijn) tokens van bv de chest dat je dan je eigen chest kan halen. ja, hebt dus kans dat je bij de 4e token je eigen chest loot en de andere tokens waardeloos worden. Dat is dan pech.
Hmm maybe maar dat gaat dan net zolang duren als hopen dat je class token dropped.
Ook moeten ze van dat badge systeem af, daar zijn flauwe grappen over gemaakt maar die zijn volledig uit gekomen.
Mee eens.
Blizzard moet of wow 2 uitbrengen, of een manier vinden om iedereen een reset te geven. Bv door iedereen met nieuwe gear dwingen te werken. Deze gear moet ongeschikt zijn voor raiden, lage hit rating etc etc. Enchants die dat goed maken mogen niet /kunnen niet op die gear zodat iedereen weer op 0 begint. Je kan makkelijk 5 lvl's levelen, dat zal niet zo'n probleem zijn. Daarna gewoon instances doen, heroics afschaffen, gewoon voldoende instances doen die moeilijk genoeg zijn. (het doen van dezelfde instance 2x vind ik gewoon goedkoop content maken). En dan raids opbouwen in moeilijkheid. En tja dan ziet niet iedereen alle content, maar het zei zo.
Interessant maar zal nooit gebeuren helaas.
Je brengt nieuwe instances uit, en nerfed dan de oude content, zodat spelers die nog niet zo ver zijn ook die loot kunnen krijgen en kunnen beginnen aan de volgende instance (wat te laat maar toch). Eigenlijk zoals het in vanilla ging.
Ja en nee, je creert wederom een "Elite" groep op die manier, die oude isntances moet gaan farmen om nieuwe recruits te gearen, dit is een van de redenen waarom mijn oude guild is overleden.

----
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:17:
[...]

Reken 'ns uit hoeveel gemslots je gevuld hebt met defense gems, en hoeveel stamina je daar bijvoorbeeld uit had kunnen halen. Twee 1h's vergelijken met 1 2h is leuk, maar je moet er wel specifiek def voor gemmen.

Je krijgt van je weapon enchants nu 2x 2% parry geloof ik. Met een 2h met stoneskin krijg je 1% dodge, 1% parry en 1% to be missed, plus 2% stamina. Is behoorlijk vergelijkbaar dus. Daarbij blijft het verhaal van bosses die jou meer parry'en (snellere attack speed = meer attacks = meer parries, dus een boss die sneller aanvalt en je als je pech hebt twoshot omdat je healers niet snel genoeg kunnen casten) een probleem.

Komt nog bij dat je threat issues kan hebben, omdat peacekeeper blade veel te snel is voor een DW DK. :)

[...]

Ik ben def capped en 20 expertise (6 te weinig nog helaas) met DW-tanking zonder def gems te gebruiken, unbuffed 30k HP in FP, het kan dus best, alleen qua wapens heb je inderdaad een probleem, gebruik nog steeds Broken Promise als Main hand, het is wel degelijk een optie omdat er veel bazen zijn die niet meer kunnen parriën.

Het is een idee om een dps wapen als main hand te gebruiken (slow) en een snel tank wapen in de offhand voor de stats.

[ Voor 21% gewijzigd door Ashrah op 16-09-2009 10:40 ]

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Eerste boss in ToTC(25) is bugged like hell.

Zodra de eerste fires komen krijgen wij meteen 3mensen in de raid die DCen , op de manier ga je natuurlijk nooit genoeg DPS krijgen.
GFX op Low en alle addons disabled helpt ze er ook niet tegen.
Net even op het forum gekeken en schijnen aardig wat mensen last van te hebben, weer een mooie fail

Verwijderd

Ik had gisteren nogal een discussie met de guild. De guild leader, en meestal ook de raidleader wil per sé eerst Ulduar afmaken voordat we aan ToC10 beginnen. Het punt is, dat de meeste spelers al een mix van Ilvl213, 219 en 224 hebben en daarom er weinig te halen valt bij Ulduar. Maar goed, iedereen wil nu ToC10 doen, en dat gaan we ook doen vanavond. Iedereen is druk bezig met voortebereiden met tactics lezen en videos te bekijken, maar de vraag is, gaan we het redden?

We hebben:
2 tanks met minimaal 32k hp unbuffed en behoorlijk wat avoidance (40 tot 55) Maintank is natuurlijk een stukje beter.
5 DPS tussen de 3.5k en 4k dps.
3 Healers, waarvan een hele goeie en de rest had nooit problemen met Ulduar 10 of 25.

Is het te doen of niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:40:
Ik had gisteren nogal een discussie met de guild. De guild leader, en meestal ook de raidleader wil per sé eerst Ulduar afmaken voordat we aan ToC10 beginnen. Het punt is, dat de meeste spelers al een mix van Ilvl213, 219 en 224 hebben en daarom er weinig te halen valt bij Ulduar. Maar goed, iedereen wil nu ToC10 doen, en dat gaan we ook doen vanavond. Iedereen is druk bezig met voortebereiden met tactics lezen en videos te bekijken, maar de vraag is, gaan we het redden?

We hebben:
2 tanks met minimaal 32k hp unbuffed en behoorlijk wat avoidance (40 tot 55) Maintank is natuurlijk een stukje beter.
3 Healers, waarvan een hele goeie en de rest had nooit problemen met Ulduar 10 of 25.

Is het te doen of niet?
Normal modes kan je sowieso halen, zelfs als je geen tactics kent. Verder met Ulduar gaan is wel een slim idee trouwens.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Maranno schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:33:
[...]

Quote ff ingekort

[...]

Ja en nee, je creert wederom een "Elite" groep op die manier, die oude isntances moet gaan farmen om nieuwe recruits te gearen, dit is een van de redenen waarom mijn oude guild is overleden.
True maar moet zeggen het gearen juist nooit erg vondt...
Bedoel je kan nu ook naxx 25 / 10 EoE 25 / 10 OS10 / 25 in 1 avond doen :) ja ben je wel even zoet van 1900 tot 0300 ?..
Maar het kan en ik vind het niet erg ook krijg ik emblems voor kan ik gems kopen orbs noem et maar, krijg nog wat gold achievmentje best :)

Ook in TBC was je bezig in sunwel moest je iemand gearen huhm, MH / BT in om die persoon te gearen in 2 dagen 6 delen van ze T6 + wapens....en door knallen :)
Zo zie je de oude dingen ook nog is x) naxx 25 vink nog steeds wel grappig totdat het fail komt met mensen die wipen om de meest stomme dingen..
Ach de game verloopt zoals het verloopt we zien het wel en het is niet alsof we er wat tegen kunnen doen als ze in eens bedenken epi's te koop te zetten voor 20k per stuk ofzo, een hoop Q-Q maar als je ziet wat er per dag gespammed wordt aan QQ op forums zien ze het toch niet en zullen ze heus wel een plan hebben voor wat ze willen doen..

Tot nu toe ben ik best tevreden en hoop de nieuwe Cataclysm snel komt want ik heb een schurft hekel aan undead en dat soort shit en sneeuw..

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 16-09-2009 10:42 . Reden: ff quote ingekort ]

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
je moet goed de tactieken doornemen, paar fouten en je moet het overnieuw doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:41:
[...]
Normal modes kan je sowieso halen, zelfs als je geen tactics kent. Verder met Ulduar gaan is wel een slim idee trouwens.
Ulduar gaan we ook mee verder. Mensen wil wel eens een keer wat anders dan 3x Ulduar in de week.

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
[...]

Jaaa, fun. Enige DK in m'n 10 man groep, 10% kans op een upgrade in plaats van 40%. Leuk ook als je de enige bent die nog T8 shoulders nodig hebt ofzo. :|
Tja dat geld dan toch voor iedereen? Doordat iedereen zo snel gegeared wordt loopt iedereen binnen de korste keren door de instance heen. Door gear krijgen wat te vermoeilijken, wordt het één weer speciaal als je een fulle tier set hebt, en twee duurt het wat langer om alles te clearen.

"vroeger" dropte gerust 10x hunter loot terwijl alle hunters dat al 2x hadden. Of je bv geen hunters in de raid had.

Voor 40 man dropte één of twee tier items, nu droppen er voor 25 man 2 tokens en nog wat items. Dat kan gerust allemaal wat minder.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• porn*
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:31:
[...]

Ik merkte in het begin bij het tanken van mijn vriend toen hij van frost naar blood ging, dat ik hem iets langer de tijd moest geven op aoe-packs. Single target is het absoluut geen probleem. En inderdaad de cd's en het feit dat ze meer hp hebben is voor hem een belangrijke reden geweest om frost in te wisselen voor blood.
Ah AoE had ik ff gemist, tsja, bij mij gaan ze altijd al los voor ik gepulled heb en heb er geen last van (aggro op de rest bouwen en dan de skull terugtaunten). Maar moet wel toegeven dat frost AoE threat beter is, zekers :)

Misschien moet ie voor heroics en spul dat binnen 10 sec omvalt geen diseases gebruiken dat zie ik veel DKs wel doen, waardoor ze in de eerste 3 sec nauwelijks threat bouwen.

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:47:
[...]
"vroeger" dropte gerust 10x hunter loot terwijl alle hunters dat al 2x hadden. Of je bv geen hunters in de raid had.

Voor 40 man dropte één of twee tier items, nu droppen er voor 25 man 2 tokens en nog wat items. Dat kan gerust allemaal wat minder.
Ben ik het niet mee eens. De doorlooptijd van een raid tier is flink korter geworden. En je kan deze nog steeds maar 1 keer per week doen. Met andere woorden je hebt minder tijd om je te gearen voor de volgende ronde, er moet dus meer droppen.

En waarom zou je naar de frustratie terug willen van tier item drops? Je realiseert je dat het dan nog veel erger wordt als in classic (zie VoA). In classic was er per class nog 1 tier set, nu hebben sommigen er drie. De kans op nuttige loot wordt dan alleen nog maar kleiner. (Of wil je naar token per class en dan drop kans naar verhouding dat die class aanwezig is in je raid? (dat kan je manipuleren als je 1 priest wil gearen ga je bosses met zoveel mogelijk priests (in willekeurige spec) doen).\

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
porn* schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:51:
[...]

Ah AoE had ik ff gemist, tsja, bij mij gaan ze altijd al los voor ik gepulled heb en heb er geen last van (aggro op de rest bouwen en dan de skull terugtaunten). Maar moet wel toegeven dat frost AoE threat beter is, zekers :)

Misschien moet ie voor heroics en spul dat binnen 10 sec omvalt geen diseases gebruiken dat zie ik veel DKs wel doen, waardoor ze in de eerste 3 sec nauwelijks threat bouwen.
Op zich is dat ook onzin :p, eerst doe je D&D. Dan heb je al aoe threat, daarna Icy Touch, en daarna Plaguestrike gevolgt door een Pestilence.. dan heb je meteen je diseases op alle dingen in 1 rune chain.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Exitium
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:31:
Ik merkte in het begin bij het tanken van mijn vriend toen hij van frost naar blood ging, dat ik hem iets langer de tijd moest geven op aoe-packs. Single target is het absoluut geen probleem.
Mja, je mist de howling blast pull, enige nadeeltje. Met een talented DnD kom je er wel tho. DnD vlak voor je leggen, mob grippen (bij voorkeur caster) en als je diseases up zijn, is de rest ook bij je en kun je pestilence gebruiken. DPS nuked toch de mob die je gripped als ze hersens hebben, dus ook geen last van andere mobs die je moet taunten etc.

Die twee zijn inderdaad erg prettig voor DW. Heb zelf twee razorscale dingetjes, ook erg lekker. :9
Maranno schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:33:
Ik ben def capped en 20 expertise (6 te weinig nog helaas) met DW-tanking zonder def gems te gebruiken, unbuffed 30k HP in FP, het kan dus best, alleen qua wapens heb je inderdaad een probleem, gebruik nog steeds Broken Promise als Main hand, het is wel degelijk een optie omdat er veel bazen zijn die niet meer kunnen parriën.
Het kan ook wel, alleen moet je dan wel redelijk gegeared zijn. Weet niet of je degene waar ik op reageerde geinspect had, maar die loopt rond met een hele ris def gems. Verder heb jij bijvoorbeeld een def trinket en twee def rings, waar ik een sta trinket en de ToC heroic ring kan gebruiken. (ok, jij zit wel ver over cap, ring zou sowieso gewisseld kunnen worden als je die loot :P)
We hebben:

Is het te doen of niet?
Zou zeker te doen moeten zijn, onze DPS scoort over het algemeen lager en wij hadden het ook in een uurtje of 3,5 effectieve (dus geen tactics lezen) raidtijd gecleared.

• Ashrah
Kevinp schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:47:
[...]Tja dat geld dan toch voor iedereen? Doordat iedereen zo snel gegeared wordt loopt iedereen binnen de korste keren door de instance heen. Door gear krijgen wat te vermoeilijken, wordt het één weer speciaal als je een fulle tier set hebt, en twee duurt het wat langer om alles te clearen.

En daar wil je weer naar terug? kan het me niet voorstellen, vraag het maar aan de priests die 14 weken achter elkaar de hunter leaf zagen droppen op majordomo in MC terwijl ze allemaal graag een benediction wilden en alle hunter hun leaf al gekregen hadden.
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:58:
[...]Het kan ook wel, alleen moet je dan wel redelijk gegeared zijn. Weet niet of je degene waar ik op reageerde geinspect had, maar die loopt rond met een hele ris def gems. Verder heb jij bijvoorbeeld een def trinket en twee def rings, waar ik een sta trinket en de ToC heroic ring kan gebruiken. (ok, jij zit wel ver over cap, ring zou sowieso gewisseld kunnen worden als je die loot :P)[...]
Hehe ik ben offspec tank en was gisteren bezig in Kharazan/ZG om de mount bosses te soloen, ToC heroic is bij ons een issue helaas zoals ik al eerder postte, die Def trinket was wel een hele uitkomst inderdaad, scheelde me 5 def gems die ik ook meteen heb verwijderd, verder moet ik nog wat gems vervangen (str in tank chest bv :p)

Na een inspect van die armory gedaan te hebben "damn" ....... die gear heeft een oppoetsbeurt nodig, inderdaad veel te veel def gems, die je beter voor andere stats kan gebruiken, ook Broken Promise > jou tank zwaarden zeker voor de main hand

lees en lees goed:
http://elitistjerks.com/f72/t40739-dw_tanking_builds/
Regarding weapon speed: Yes, one should stay away from fast/fast. One should at least pick up a slow main hand. It will most likely be a dps weapon since I haven't seen any slow tanking weapons on the PTR loot list.
Main spec is DW frost maar sinds mijn Hunter weer mijn main is geworden is de kans op gear upgrades voor mijn DK echt nihil :|

[ Voor 53% gewijzigd door Ashrah op 16-09-2009 11:11 ]

• Ashrah
crap double post ..

[ Voor 97% gewijzigd door Ashrah op 16-09-2009 11:05 ]

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ShadowBumble schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:36:
[...]

ALT-F4 ;)

Nee nu even serious dat knopje wil ik ook ! Hoe dan ook gister lekker AV in geweest de hele avond althans hele avond ( vanaf een uurtje of 2:00 ) en weer lekker honor+exp gefarmed. Inmiddels is gister ook mijn Druid lv79 gedingend en het einde is lekker inzicht :D
Ik vind nog steeds dat het AV-levelen AV nogal verpest. Ik heb het zelf gisteren ook maar geprobeerd, mijn warlock alt van 33% into level 79 naar 80% geleveld in AV, maar daarna had ik er genoeg van. Ik richt daar gewoon bijna niks uit door het gearverschil met sommige hordies, al hebben zij natuurlijk ook lowbies erbij nu. Daarnaast is het gewoon saai natuurlijk om steeds maar dezelfde BG te blijven doen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Toch maar weer eens een update doen, anders blijft het boek ook zo leeg he!
Druk bezig geweest met mijn Priest en ben na Hellfire en Zangarmash dan eindelijk in Nagrand aangekomen.
Nagrand? Ja inderdaad, ik sla Terrokar over aangezien ik nu al LvL66 1/2 ben en eigenlijk alleen wat Quests heb gedaan en Ramparts, Blood Furnace, Underbog en Slave Pens heb leeg gerooft met mn mede levelers.

Dus, nog ongeveer een level doorbijten en dan de Ring of Blood Quest(s) doen voor een leuke upgrade aan mn Staff en dan lekker Northrend in voor het laatste stuk. Twijfel wel om niet meteen een dualspec aan te meten. Healen in Shadow gaat allemaal wel, maar als ik iets doe, doe ik het liever goed (en met de juiste spec natuurlijk). Professions zijn wat taai op het moment, blijf steken op 330 Enchanting en 325 Tailoring, iets wat wel goed komt, maar of heel veel tijd gaat vragen of een berg Gold nodig gaat hebben. Het helpt natuurlijk ook niet echt als je 11 gele items maakt/casts doet en je maar 1 skillup krijgt :/

Raiden? Tjah allemaal leuk en aardig maar er zit weinig uitdaging in op het moment en aangezien TotC zo buggy is als hell is er ook niks aan. Feilloos tot aan de Faction Champions gekomen en die buggen zo dat ze na 10 - 20 seconde gevecht despawnen en na 30 seconden weer Full HP terugkomen. Tevens zijn al onze buffs dan weg (leuke moneysink!) en kunnen we de pull opnieuw doen.

Mijn 2 cents? Fix TotC een beetje snel en ga dan beginnen aan Icecrown. Zorg dat je een soort systeem als AQ(Gates) hebt dat je dus een server wide effort hebt om Icecrown open te breken en Arthas te verslaan :P.

Verwijderd

Zorg dat je een soort systeem als AQ(Gates) hebt dat je dus een server wide effort hebt om Icecrown open te breken en Arthas te verslaan
Dat waren leuke tijden!

• porn*
SpoTs schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:57:
[...]

Op zich is dat ook onzin :p, eerst doe je D&D. Dan heb je al aoe threat, daarna Icy Touch, en daarna Plaguestrike gevolgt door een Pestilence.. dan heb je meteen je diseases op alle dingen in 1 rune chain.
En dan zitten ook 2-3 van de mobs op de dps de beuken :P
Tenzij ze 1500 dps doen...

Diseases in heroics doen 1-2 ticks en zijn useless.

DW tanken kan prima, maar het levert niks op. Je krijgt iets meer dmg en je doet wat minder threat. Tsja als je echt geen goede 2H hebt ok, maar anders zie ik niet in waarom je het zou willen doen... RP gefriemel daarbuiten gelaten natuurlijk ;)

[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 16-09-2009 11:24 ]

Bnet pindle#2913

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Mektheb schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:41:
[...]
True maar moet zeggen het gearen juist nooit erg vondt...
Jij misschien niet, maar als je voor de 100ste keer door de instance moet om weer iemand te gearen dan wordt het wel vervelend.
Bedoel je kan nu ook naxx 25 / 10 EoE 25 / 10 OS10 / 25 in 1 avond doen :) ja ben je wel even zoet van 1900 tot 0300 ?..
Maar het kan en ik vind het niet erg ook krijg ik emblems voor kan ik gems kopen orbs noem et maar, krijg nog wat gold achievmentje best :)
Niet iedereen heeft goud of gems of achievements nodig. Ik heb op dit moment genoeg gems in de bank om al mijn nieuwe gear van gems te voorzien en dan heb ik nog over de 500 badges over.
Ook in TBC was je bezig in sunwel moest je iemand gearen huhm, MH / BT in om die persoon te gearen in 2 dagen 6 delen van ze T6 + wapens....en door knallen :)
Ik weet nog goed dat ik in MH/BT 6 maanden heb moeten wachten tot ik mijn tweede T6 item kon looten. En dat was met MH/BT iedere week doen. Even door knallen .... tuurlijk.

• Mik!
porn* schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:51:
[...]

Aah, hij heeft absoluut geen moeite met aggro en dergelijk, tenminste niet wat ik ervaar. Maar het was voor mij even wennen dat ik ipv direct, even 1 sec moest wachten tot ik begon. Maar als ie eenmaal aggro heeft hoef ik me geen zorgen meer te maken ^^

• porn*
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:24:
[...]

Aah, hij heeft absoluut geen moeite met aggro en dergelijk, tenminste niet wat ik ervaar. Maar het was voor mij even wennen dat ik ipv direct, even 1 sec moest wachten tot ik begon. Maar als ie eenmaal aggro heeft hoef ik me geen zorgen meer te maken ^^
Mijn filosofie is als de tank zelfde geared is moet je meteen los kunnen. Dus als ie iig een skull markt die aan gort beuken te weinig threat heb je taunt voor :P :P

Bnet pindle#2913

• Zjanzjak

We hebben:

Is het te doen of niet?
Ik denk het wel, ook gewoon een kwestie van paar keer uitproberen.
Northrend beasts kan je gelijk als graadmeter bekijken alst bijvoorbeeld op dps aankomt, Gormok heeft x aantal hp, de wormen komen na x aantal tijd, dus gewoon een rekensommetje (even heel plastisch uiteraard), dat je er zoveel dps moet uitpersen in zoveel tijd. Kijk een paar keer naar recount and do the maths. Maar zoals ik zei, moet echt te doen zijn voor jullie.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RyackWerk schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:21:
[...]

Ik weet nog goed dat ik in MH/BT 6 maanden heb moeten wachten tot ik mijn tweede T6 item kon looten. En dat was met MH/BT iedere week doen. Even door knallen .... tuurlijk.
Toen SWP geopend werd waren MH/BT al een tijdje uit. Als je dan nog iemand moest gearen was de kans natuurlijk groot dat iedereen zo'n beetje alles wat hij uit MH/BT wilde hebben al had. ;)

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
NMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:27:
[...]
Toen SWP geopend werd waren MH/BT al een tijdje uit. Als je dan nog iemand moest gearen was de kans natuurlijk groot dat iedereen zo'n beetje alles wat hij uit MH/BT wilde hebben al had. ;)
Maar je hebt nog altijd het probleem van droprate. Bij mij was het een combinatie van DKP en van droprate. Er gingen weken voorbij dat we gewoon niet één drop kregen die ik kon gebruiken. Voordeel daarvan was wel dat mijn DKP lekker hoog was. Maar die van de andere ook. :)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
Zoiets roep ook al een hele tijd. Ze zouden bijvoorbeeld weer de scourge invasie kunnen doen. Als jouw server dan bijv. stuk 25 miljoen ofzo van die scourge dingen gedood heeft uit de invasie dan wordt Arthas boos en gaat de poort van Icecrown Citadel open.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Mik!
porn* schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:25:
[...]

Mijn filosofie is als de tank zelfde geared is moet je meteen los kunnen. Dus als ie iig een skull markt die aan gort beuken te weinig threat heb je taunt voor :P :P
Opzich waar, de skull pak je niet van 'm af, maar als ik op een groep direct begin met chain lightning en die procced zodat ie dubbele damage doet, dan is er toch wel een verschil tussen direct op alle mobs aggro hebben of op de target met een mark ;)

• Exitium
Zjanzjak schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:27:
Ik denk het wel, ook gewoon een kwestie van paar keer uitproberen.
Northrend beasts kan je gelijk als graadmeter bekijken alst bijvoorbeeld op dps aankomt, Gormok heeft x aantal hp, de wormen komen na x aantal tijd, dus gewoon een rekensommetje (even heel plastisch uiteraard), dat je er zoveel dps moet uitpersen in zoveel tijd. Kijk een paar keer naar recount and do the maths. Maar zoals ik zei, moet echt te doen zijn voor jullie.
Op normal komen de wormen pas als Gormok dood is. ;)

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Rakkerzero schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:37:
Zoiets roep ook al een hele tijd. Ze zouden bijvoorbeeld weer de scourge invasie kunnen doen. Als jouw server dan bijv. stuk 25 miljoen ofzo van die scourge dingen gedood heeft uit de invasie dan wordt Arthas boos en gaat de poort van Icecrown Citadel open.
Inderdaad, of dat je (instanced) een echte invasie van Icecrown (niet Citadel) moet doen alvorens je bij de Citadel kan komen. Dus dat je eerst de hele weg moet leegruimen van Undead (Elites) en allerlei ander gespuis. Dan in een soort PvP setting zoals de Faction Champions en het is een groot, episch en lastig gevecht lijkt mij :).

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00

We hebben:

Is het te doen of niet?
Ik neem aan op normal? Dan is ToC gewoon een pushover. Misschien dat Faction Champions even wennen is maar verder stelt heel ToC10/25 op normal geen moer voor.

• Zeror
  • Laatst online: 21:21
RaseriaN schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:42:
[...]

Inderdaad, of dat je (instanced) een echte invasie van Icecrown (niet Citadel) moet doen alvorens je bij de Citadel kan komen. Dus dat je eerst de hele weg moet leegruimen van Undead (Elites) en allerlei ander gespuis. Dan in een soort PvP setting zoals de Faction Champions en het is een groot, episch en lastig gevecht lijkt mij :).
Zoiets kan inderdaad ook nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• porn*
Mik! schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:37:
[...]

Opzich waar, de skull pak je niet van 'm af, maar als ik op een groep direct begin met chain lightning en die procced zodat ie dubbele damage doet, dan is er toch wel een verschil tussen direct op alle mobs aggro hebben of op de target met een mark ;)
True wat dat betreft zijn shammies lastig qua threat, dan nog moet 't meteen lukken. Kweenie waar jij voor crit maar je moet over de 15k gaan wil je 1 HS out-threaten :P
[...]

Doet me denken aan MH, lijkt me erg tof ja, MH vond ik ook altijd erg lache. Maar dan nu nog grotere waves dat je echt het idee hebt tegen een army te vechten :D

Je priest nu je main gemaakt btw?

[ Voor 37% gewijzigd door porn* op 16-09-2009 11:51 ]

Bnet pindle#2913

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

[...]

Het opbouwen van een debuff is niet zo erg. Sterker nog, als ik 3 talent specs mocht doen zou ik zo arcane als derde kiezen. Voor instances speelt het wel lekker. Punt is gewoon dat je in raids niet kan meekomen dps wise.

De mana/dps verhouding is gewoon nog steeds niet goed. 3.2.2 zal dat een beetje veranderen en wellicht is het dan ook weer het proberen waard.

Na die Arcane barrage clip fix (not intended use) en de arcane barrage spellcoefficient nerf (pvp QQers) is het spelen ervan voor mij gewoon niet meer waard. Maar zoals gezegt, 3.2.2 brengt een aantal leuke veranderingen met zich mee. We wachten af :)

Edit: Gisteren nog Merlin's Robe pattern ontvangen :) erg leuke pattern :D

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 16-09-2009 11:53 ]

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
[...]

En dan als voorbereiding helpen het leger te gearen door bijvoorbeeld x scourge killen als daily om de wapens te verzamelen. Bomen hakken voor siege equipment, steen voor kogels etc... Dit leger zie je dan ook groeien naarmate je het punt van de invasie nadert... beetje alla unlocken van quel'thalas indertijd...
Als start dan een beetje de battle's alla MH grote waves scourge die je bevecht met hulp van allience/horde kopstukken...

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
RaseriaN schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:17:
Lief dagboek,

Toch maar weer eens een update doen, anders blijft het boek ook zo leeg he!
Druk bezig geweest met mijn Priest en ben na Hellfire en Zangarmash dan eindelijk in Nagrand aangekomen.
Nagrand? Ja inderdaad, ik sla Terrokar over aangezien ik nu al LvL66 1/2 ben en eigenlijk alleen wat Quests heb gedaan en Ramparts, Blood Furnace, Underbog en Slave Pens heb leeg gerooft met mn mede levelers.

Dus, nog ongeveer een level doorbijten en dan de Ring of Blood Quest(s) doen voor een leuke upgrade aan mn Staff en dan lekker Northrend in voor het laatste stuk. Twijfel wel om niet meteen een dualspec aan te meten. Healen in Shadow gaat allemaal wel, maar als ik iets doe, doe ik het liever goed (en met de juiste spec natuurlijk). Professions zijn wat taai op het moment, blijf steken op 330 Enchanting en 325 Tailoring, iets wat wel goed komt, maar of heel veel tijd gaat vragen of een berg Gold nodig gaat hebben. Het helpt natuurlijk ook niet echt als je 11 gele items maakt/casts doet en je maar 1 skillup krijgt :/
Healen in Shadow spec gaat inderdaad vrij goed in de eerste (60) dungeons in OL. Net zoals alle levelling dungeons in azeroth goed gaan :). Waarschijnlijk gaan nexus en UK ook nog wel goed, alhoewel daar op het draakje in nexus en ingvar ook nog wel wat aoe dmg wordt gedaan, waardoor een beetje healen met flash wel vrij mana intensief wordt.

Wat ik overigens merkte in OL, is dat vooral mensen die 'verstand van zaken' hebben daar de dungeons nog doen. In Northrend lijkt het erop dat ineens iedere debiel gaat rondraggen in de dungeons, vaak ook nog eens met gear die onder de maat is (DK's in de blauwe set die ze op level 58 al hadden...). Je krijgt ook meer te maken met mensen die constant lopen te eikelen, mensen voor noob uitmaken, commando's uitdelen et cetera. Bovenal om hun eigen onkunde te verbloemen bijv een warrior tank die zoveel dmg pakt bij 2 mobs dat je OOM bent aan het einde van de pull die loopt te neuzelen over hoe slecht iedereen wel niet is... En dan ook nog als 't zover komt dat we allemaal aan het corpserunnen zijn, vanaf 't begin af aan loopt te gillen om een ress enz..

Uberhaupt lijkt northrend vol te zitten met lamme eikels, te arrogant om uit hun ogen te kijken. Niet willen lopen bij een whipe, bij het samenstellen van een groep zeggen 'who's summoning?', zonder zelf ook maar enige moeite te willen doen. Weinig geduld, iedereen noob noemen, et cetera. Gelukkig ook voldoende voorbeelden van hoe het wel kan, maar de frustraties zijn er soms even te veel :P.

Laatst ook een tank gehealed die gewoon netjes van te voren aangaf dat ie nu niet bepaald tank ervaring had. Nouja, geen probleem, ik doe ook maar mijn best om te healen en we proberen er gewoon door heen te komen. Niet te veel pullen, mooi vragen of iedereen ready is en je komt er wel (met hier en daar iets teveel dmg waardoor we omvallen :+).

Verwijderd

Zoals ergens al eens eerder vermeld ben ik onlangs weer begonnen na een jaar afwezigheid en ik wil nu ook af en toe mijn hunter altje weer eens oppakken. Wat ik me daarbij afvroeg is of de steady-shot macro nog steeds verplichte kost is of dat deze al weer achterhaald is sinds patch 3.x?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
garagaholic schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:53:
[...]
Uberhaupt lijkt northrend vol te zitten met lamme eikels, te arrogant om uit hun ogen te kijken. Niet willen lopen bij een whipe, bij het samenstellen van een groep zeggen 'who's summoning?', zonder zelf ook maar enige moeite te willen doen. Weinig geduld, iedereen noob noemen, et cetera. Gelukkig ook voldoende voorbeelden van hoe het wel kan, maar de frustraties zijn er soms even te veel :P.
Zo eentje had ik gisteren.

Mn vriendin met haar lvl 77 Druid (ze heeft eerst HEEL Outland gedaan voor ze naar Northrend ging) had nog wat quests in The Nexus. Dus ik met mijn warrior tank (Epic lvl80 etc etc) gezegd dat ik wel zou tanken. Er ging nog een alt (elemental shaman) mee van een bekende dus we zochten 2 anderen. Liefst een healer en een dps. Healer hoefde niet geweldig te zijn. Ze had een paladin en een hunter gevonden. De paladin kon wel healen had ie gezegd.

2 seconden na het joinen begint die paladin al te zeiken. Verhaal ging ongeveer zo:

Paladin: "I can't heal" etc etc.
Ik : "You said you would heal"
Toen begon hij tegen de shaman

Paladin: "why doesnt the shaman heal??"
shaman: "because i signed up for DPS"
Paladin: "but I cant heal with 4k mana"
Ik+shaman: "then you should not have said you could heal"
Paladin : "shut up"

ok... prima ... *kick*

Ik: "ok this is how it goes, anyone got a problem with that ?!"
Hunter: "no, i LOVE it !"

Toen na nog 2 keer de trade en LFG channel spammen en ik kreeg een lvl79 shaman die net een resto dualspec had genomen en wel wilde healen.

Uiteindelijk kwam ik zelf door Improved Leader of the Pack uit op ongeveer 50% van de healing waarvan 45% overhealing. Shaman had 80% overhealing :D

Daarna nog een run gedaan met een lvl 69 shadowpriest als healer en een lvl 67 DK maatje van me.

https://discord.com/invite/tweakers

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:18:
[...]

In 3.2.2. ga ik gelijk switchen naar arcane om te genieten van mijn 15 minutes of fame. Daarna wordt het vast kapot generfed ;(
wat ik las begreep ik niet helemaal AB stacked nu 4x, Dus neem aan 1x extra dmg increase tegenover de 3x stack? en wat mana reducing dingetjes.

iRacing Profiel

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:50:
Je priest nu je main gemaakt btw?
Nee, mn Rogue blijft echt wel mijn main. Heb er veels te veel plezier mee! Alleen twijfel ik of ik wel Mutilate blijf. Combat (Swords dan vooral) blijft toch een beetje leuker en krachtiger (naar mijn mening).

Priest is gewoon een leuk altje waar ik lekker mee wil gaan Healen en evt. gold verdienen met Enchanting :P

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Gohan-san schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:22:
[...]

wat ik las begreep ik niet helemaal AB stacked nu 4x, Dus neem aan 1x extra dmg increase tegenover de 3x stack? en wat mana reducing dingetjes.
De veranderingen voor de mages die eraan komen (vooralsnog)
Mage

Arcane Blast:
The buff from using this ability now stacks up to 4 times instead of 3, and each application increases mana cost by 175% instead of 200%. In addition, the duration of the buff has been reduced to 6 seconds.Arcane Missiles: Casting this spell while both Missile Barrage and Clearcasting are active will cause only Missile Barrage to be consumed.

Arcane
Missile Barrage: The effect from triggering this talent now removes the mana cost of Arcane Missiles. In addition, the chance for Arcane Blast to trigger this talent is now 8/16/24/32/40%. All other listed spells continue to have a 4/8/12/16/20% chance to trigger it. This talent no longer has a chance to be triggered when spells miss.

Fire
Combustion: This talent now also increases the critical strike damage bonus of Fire spells by 50% while it is active. In addition, Living Bomb periodic ticks will no longer interact with the count or the charges om the talent.
MInder mana dus, en stacked tot 4x. Dus 4x die aantal % per stack dat je een arcane dmg increase krijgt. + hogere kans on missile barrage te proccen. (Zal vaker en sneller proccen)

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

whyz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:26:
[...]

De veranderingen voor de mages die eraan komen (vooralsnog)

[...]

MInder mana dus, en stacked tot 4x. Dus 4x die aantal % per stack dat je een arcane dmg increase krijgt. + hogere kans on missile barrage te proccen. (Zal vaker en sneller proccen)
Maar dan nog nu moet je dus 4x ab doen wil je pew pew doen, wat doen jullie als je Tier8 proct en je MB nog een keer kan gebruiken? gelijk afschieten of eerst weer de debuff opbouwen?

Verschil met fire/arcane is dat arcane dps wise wel beter is, dus als je op een bepaald put moet nuken doen arcane mages het gewoon beter dan ik. maar OS+3d kwam ik toch op 6k dps uit.

Heb arcane wel op mijn dual spec, maar toch blijf ik liever fire. hoop dat het een beetje on par blijft. afentoe wel wat mana problemen, als ik iets teveel LB rond strooi, en ik maar hot streak blijf proccen, das super mooi, maar ook zo een mana drain :P

iRacing Profiel

• porn*
RaseriaN schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:23:
[...]

Nee, mn Rogue blijft echt wel mijn main. Heb er veels te veel plezier mee! Alleen twijfel ik of ik wel Mutilate blijf. Combat (Swords dan vooral) blijft toch een beetje leuker en krachtiger (naar mijn mening).

Priest is gewoon een leuk altje waar ik lekker mee wil gaan Healen en evt. gold verdienen met Enchanting :P
Heb mijn rogue ook eindelijk 80 gekregen, en ik vind combat handiger atm, mutilate leuker alleen om te spelen. Ah zo, healing is ook leuk! Gold verdienen met enchanting, mag ik je bubble mss ff bursten? :D

Bnet pindle#2913

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:52:
[...]

Heb mijn rogue ook eindelijk 80 gekregen, en ik vind combat handiger atm, mutilate leuker alleen om te spelen. Ah zo, healing is ook leuk! Gold verdienen met enchanting, mag ik je bubble mss ff bursten? :D
Met enchanting kan je enorm veel verdienen hoor :)

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Hoe dan eigenlijk? Vooral door dissen neem ik aan?

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:52:
Heb mijn rogue ook eindelijk 80 gekregen, en ik vind combat handiger atm, mutilate leuker alleen om te spelen.
Combat is ook handiger.. Mutilate is lastig als je moet switchen naar andere targets enzo. CP's opbouwen, HfB ophouden, Poisons uphouden anders doet Mutilate en Envenom niks.. met Combat is het gewoon raggen :Y)
Ah zo, healing is ook leuk! Gold verdienen met enchanting, mag ik je bubble mss ff bursten? :D
Stommert :( Nouja heb er tot nu toe niks aan uitgegeven (behalve trainingkosten) dus opzich verdien ik er tot nu toe genoeg aan. Had tijdens het levelen materials genoeg en heb bijna alles verkocht :P

• Chester
  • Niet online
garagaholic schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:02:
• /2 LFW [Enchanting] 10g fee :P
• DE
• Scrolls enchanten en op de AH zetten
• Goedkope greens kopen, of combineren met tailoring voor greens en daarna heel veel infinite dust en lesser cosmic essence op de AH zetten :Y) (ik zet lesser er altijd op, omdat 3x lesser aardig wat meer op brengt dan 1x greater)

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 16-09-2009 13:17 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

garagaholic schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:02:
Zowel Disenchanten als enchants verkopen verdient lekker (de juiste enchants). Je hebt wel Armor Vellums nodig om ze op de AH te verkopen. Die rank III lijken duur, maar ik heb voor 800g 40x Armor Vellum III gekocht en met de eerste drie verkochte enchants had ik dat er alweer uit.

Alleen om aan de mats te komen moet je of onwijs veel goud besteden of gewoon veel questen en dungeons doen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Exitium
Dreanor schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:15:
[...]

Zowel Disenchanten als enchants verkopen verdient lekker (de juiste enchants). Je hebt wel Armor Vellums nodig om ze op de AH te verkopen. Die rank III lijken duur, maar ik heb voor 800g 40x Armor Vellum III gekocht en met de eerste drie verkochte enchants had ik dat er alweer uit.

Alleen om aan de mats te komen moet je of onwijs veel goud besteden of gewoon veel questen en dungeons doen.
40? Je weet dat je dan behoorlijk afgezet bent? :P

• Chester
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:17:
[...]

Idd, dat zijn echt de simpelste en goedkoopste inscription dingen die je kunt maken :P Die dingen krijg je zelfs regelmatig gratis wanneer je nieuwe inscriptions researched :D

[ Voor 14% gewijzigd door Chester op 16-09-2009 13:20 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:17:
[...]

Je weet dat die prijzen serverafhankelijk zijn? Op Doomhammer heb ik ze wel voor meer over de toonbank gekregen. Verdient goed als scribe. :P

• porn*
Chester schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:15:
[...]

• /2 LFW [Enchanting] 10g fee :P
• DE
• Scrolls enchanten en op de AH zetten
• Goedkope greens kopen, of combineren met tailoring voor greens en daarna heel veel infinite dust en lesser cosmic essence op de AH zetten :Y) (ik zet lesser er altijd op, omdat 3x lesser aardig wat meer op brengt dan 1x greater)
Been there, done that. Naast dat je op een niet-main toch nooit voor de markt erg interessante recipes hebt, zijn er andere professions waar je meer mee verdient met minder moeite.

Ja natuurlijk DE ik m'n tailoring en JC prutsels ook voor de winst maar spammen in /2 of scrolls erop zetten doe ik nooit. Goedkope greens, hehehe, op mijn realm kent zelfs de grootste nub de prijzen wel dus onder de 10-15g koop je geen greens :P
En dan vergeet ik nog ff te zeggen dat m'n main scribe is en scrolls me geen zak kosten :)

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 16-09-2009 13:22 ]

Bnet pindle#2913

• Zjanzjak
Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:38:
[...]

Op normal komen de wormen pas als Gormok dood is. ;)
Krijg nou tieten, zo vaak gewipe't op de hardmode dat dat in mijn kop zat. :+
Nou dan is het dus helemaal appeltje eitje voor gsxanthian. :Y)

• Exitium
NMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:19:
[...]

Je weet dat die prijzen serverafhankelijk zijn? Op Doomhammer heb ik ze wel voor meer over de toonbank gekregen. Verdient goed als scribe. :P
Herbs moeten wel héél prijzig zijn dan hoor. Geef me 5 Northrend herbs en twee parchments en je krijgt een vellum, als je geluk hebt heb ik dan zelfs genoeg ink voor twee vellums. :P

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik doe op mn lock momenteel regelmatig een Stratholme run. Undead side voor (vroeg of laat toch hopelijk) Baron's mount natuurlijk, maar daarnaast farm ik er ook meteen runecloth voor rep. Aan undead side levert het van de bosses plus een enkele trash blue meestal 8 tot 10 large brilliant shards op (die blues dis ik meteen voor bag space; omg gief moar bag space!). Sinds kort doe ik er meestal nog ff living side achteraan, dat levert dan een stuk of 5 righteous orbs op, plus meer shards. 3 2! orbs plus 4 van die shards plus een vellum gebruik ik voor een Crusader chant die goed verkoopt omdat ie ook op heirloom weaps kan worden gebruikt. De vellums knutsel ik zelf op een alt. Zo krijg ik per run (half uur werk, beetje meer als ik alles loot) mats voor (bijna) 2 crusader chants die verkopen voor 120G per stuk.

Investering: half uur tot 40 min voor Strat plus tijd om mats voor de vellums te farmen.
Opbrengst: 240G van de chants, iets van 30G ofzo van trash, stuk of 20 stacks runecloth.

PS Blizz: gief vendor en mailbox meteen buiten de side entrance van Strat plx :P

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-09-2009 13:41 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exitium schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:29:
[...]

Herbs moeten wel héél prijzig zijn dan hoor. Geef me 5 Northrend herbs en twee parchments en je krijgt een vellum, als je geluk hebt heb ik dan zelfs genoeg ink voor twee vellums. :P
Daar gaat het niet om, die dingen worden massaal gebruikt door enchanters. De vraag is gigantisch en daar is de prijs ook naar. :)

• Exitium
NMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:33:
[...]

Daar gaat het niet om, die dingen worden massaal gebruikt door enchanters. De vraag is gigantisch en daar is de prijs ook naar. :)
Daarom moet je even een scribe guildie/vriend aankijken, stukken goedkoper. :)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:17:
[...]

Ik vind nog steeds dat het AV-levelen AV nogal verpest. Ik heb het zelf gisteren ook maar geprobeerd, mijn warlock alt van 33% into level 79 naar 80% geleveld in AV, maar daarna had ik er genoeg van. Ik richt daar gewoon bijna niks uit door het gearverschil met sommige hordies, al hebben zij natuurlijk ook lowbies erbij nu. Daarnaast is het gewoon saai natuurlijk om steeds maar dezelfde BG te blijven doen. :P
Dan doe je toch iets niet goed ik en mijn toekomstige Arena maatje die met 2 Man 8 a 9 Horde bezig houden om de laatste tower te pakken vond ik anders best knap vanonszelf en maar daarbij moet ik wel zeggen dat zowel hij als ik in de volledige craftable lv78 pvp set liepen inclusief ringen enzo. Dus als je gewoon actief mee doet heb ik niks tegen op levellen in bg's waar ik wel iets op tegen heb zijn die gasten die gaan staan idlen in de home base onder het motto " verdedigen" en gewoon de horde door laten lopen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:37:
[...]

Dan doe je toch iets niet goed ik en mijn toekomstige Arena maatje die met 2 Man 8 a 9 Horde bezig houden om de laatste tower te pakken vond ik anders best knap vanonszelf en maar daarbij moet ik wel zeggen dat zowel hij als ik in de volledige craftable lv78 pvp set liepen inclusief ringen enzo. Dus als je gewoon actief mee doet heb ik niks tegen op levellen in bg's waar ik wel iets op tegen heb zijn die gasten die gaan staan idlen in de home base onder het motto " verdedigen" en gewoon de horde door laten lopen.
En als die hordies gewoon een beetje konden spelen en niet al te veel pech hebben dan walsen ze -zeker met 8 a 9 man- gewoon over 2 man heen (shotted in a gcd).
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.