ctrking schreef op woensdag 16 september 2009 @ 06:49:Na lang zoeken heb ik toch voor main spec unholy gekozen, simpel omdat ik hiet meer dps mee doe dan Blood spec.
Off spec ben ik nu aan het zoeken voor een goede tank build, ben nu een beetje aan het spelen met een DW frost spec en zoals het er nu uit ziet gaat dit best werken.
zijn er hier nog mensen die nog wat tips hebben voor een beginnende DK tank?
Unholy als beste dps spec

, denk dat je nog een keer moet gaan proberen dan

, op dit moment is DW frost de meste dps gevolgt door Blood en behoorlijk ver daarachter Unholy (behalve op veel mobs door de betere diseases)
Voor tanks atm zijn er 3 specs dus hangt het ervanaf wat je prefereert (Blood/Frost/Unholy), mijn DK is dual wield frost dps en tank, alhoewel ik blood tanking maar eens ga proberen denk ik.
-
Begin ondertussen toch wel te merken dat een casual/semi casual guild niet echt iets voor mij is, na 4 jaar "hardcore" geraid te hebben (5 dagen p/w, #1 guild op server yada yada yada) ben ik na een break van ongeveer 6 maanden teruggegaan naar mijn oude guild waar ik inkwam toen ik level 50 was in vanilla, maar het eideloos wipen op bosses/hardmodes omdat mensen geen situational awareness/reactievermogen hebben is toch echt wel irritant, b.v. 1e boss ToC 10 heroic, priest gaat
letterlijk elke try dood omdat hij te lang in het vuur blijft staan,probleem is hij maakt zijn casts af in plaats van meteen te gaan lopen als hij de "bom" aan ziet komen.
Tevens de huidige hunter classleader, vol Ulduar 25/ ToC (226-245) gear maar net zoveel damage doen als ik in mijn Naxx/Ulduar (213/226) gear ik heb Arrowsong (141dps), zij Talonstrike (212) is al 70 dps op het wapen als verschil ... ter vergelijking op Northrend beasts 10 man doen we allebij tussen de 4000 en 4200 dps atm, naar mijn idee en berekening zou ze minimaal 400/500 dps meer moeten doen.
Als het geen guild was met oude vrienden had ik asap geapplied bij en betere guild maar loyalty houd me een beetje daar atm ....
Uiteindelijk hebben we het maar opgegeven na zo'n 20 wipes, 2 healers konden de MT's niet ophouden, Gormok bij iedere attempt onder de 200k hp als de worms komen maar helaers oom of tanks teveel stacks .... hopelijk gaat het volgende reset beter.
/rant off