Ik vind ze in sota best leuk, in isle of conquest mogen ze nog wel een beetje aangepast.Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:18:
Ik heb de nieuwe BG nog niet gedaan, en ik vond strand of ancients nu ook niet zo bijzonder. maar ben dan ook geen diehard pvp. maar de echt pvpers vinden jullie die voertuigen shit nou leuk? of juist niet?
Verwijderd
het is vernieuwend.. maar verder vind ik persoonlijk het maar " redelijk "Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:18:
Ik heb de nieuwe BG nog niet gedaan, en ik vond strand of ancients nu ook niet zo bijzonder. maar ben dan ook geen diehard pvp. maar de echt pvpers vinden jullie die voertuigen shit nou leuk? of juist niet?
Ja? Waar kun je die halen? En wat heb je eraan?UdiBenLudi schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:28:
[...]
Je kunt ook voor 10k honor epig raw gems halen... Altijd lekker
Gisteren een Ulduar10 raid opgezet met als doel wat hardmodes te proberen (buiten FL+1 hadden we dat nog nooit gedaan
).
Vooraf de raid de plannen besproken, die waren redelijk simpel: Ik wilde FL+2 en Heartbreaker doen en daarna kijken we wel verder.
Mensen waren het ermee eens, FL+2 een 1 shot
weinig verschil met 1 tower up zeg.
Ignis + Razor ff geskipt en door op de Deconstructor, deze was helemaal nieuw voor me dus gewoon ff het heart neer geburst en gekeken wat er ging gebeuren
ging opzich best aardig, alleen die sparks hadden we in eerste instantie niet door en dus een wipe omdat we er op een gegeven moment stuk of 4 van die dingen levend waren.
Tactics ff aangepast en iedereen die een lightbomb heeft naar links bewegen en de spark wordt daar getankt en door 2 DPS neergebeukt.
Na een try of 4 ging het perfect en daar was onze eerste hardmode kill in Ulduar
iedereen super blij en dus door naar een simpele kill op Kolo (beide achievements hebben we al) en daar een speed kill gemaakt van net 2 min
.
Toen een vote eruit gegooid: Auriya 9 lifes of Iron council semi-hard.
Werd dus de IC semi hard. ging opzich soepel bij de eerste 2-3 portals maar daarna werdt het chaos en wipte we.
Iemand tips hiervoor ?
Toen maar ff easy mode omgelegt en einde raid aangegeven, super avond !
Vooraf de raid de plannen besproken, die waren redelijk simpel: Ik wilde FL+2 en Heartbreaker doen en daarna kijken we wel verder.
Mensen waren het ermee eens, FL+2 een 1 shot
Ignis + Razor ff geskipt en door op de Deconstructor, deze was helemaal nieuw voor me dus gewoon ff het heart neer geburst en gekeken wat er ging gebeuren
Tactics ff aangepast en iedereen die een lightbomb heeft naar links bewegen en de spark wordt daar getankt en door 2 DPS neergebeukt.
Na een try of 4 ging het perfect en daar was onze eerste hardmode kill in Ulduar
Toen een vote eruit gegooid: Auriya 9 lifes of Iron council semi-hard.
Werd dus de IC semi hard. ging opzich soepel bij de eerste 2-3 portals maar daarna werdt het chaos en wipte we.
Iemand tips hiervoor ?
Toen maar ff easy mode omgelegt en einde raid aangegeven, super avond !
"Don't let your dreams be memes"
Frost mage meenemen met punten in improved blizzard. Op 10-man vind ik de hard mode makkelijker dan semi-hard trouwens, maar dat komt vooral omdat we semi-hard hebben gedaan voor de nerf en zonder frost mage.Wootlock schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:28:
Iemand tips hiervoor ?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
In Orgrimmar in the hall of legends, daar verkoopt de jewelcrafting vendor ze. Wat je eraan hebt? Je weet toch wel waar epic gems voor zijn?Safri7879 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:26:
[...]
Ja? Waar kun je die halen? En wat heb je eraan?
-edit- en natuurlijk geldt hetzelfde voor Alliance.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 11:37 ]
Hmmjah in Ulduar zitten ze ook, maar daar vind ik het maar irritant, vind hardmodes leuk om te proberen, maar die vehicle crap heb ik echt geen zin in eigenlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:23:
[...]
het is vernieuwend.. maar verder vind ik persoonlijk het maar " redelijk "
Voor horde in Ogrimar hall of legends als ik het goed heb... In elk geval de plek waar je over het algemeen je honor kan spenderen...Safri7879 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:26:
[...]
Je kunt ze verkopen op AH (server afhangkelijk maar bij ons ca 50/100gold) of door een JC laten cutten en zelf gebruiken/verkopen (tussen 150/200gold)
Verwijderd
PVP vendor in Stormwind/OrgrimmarSafri7879 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:26:
[...]
Hardmode wilde ik niet proberen aangezien we wat mindere DPS bijhadden.NMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:31:
[...]
Frost mage meenemen met punten in improved blizzard. Op 10-man vind ik de hard mode makkelijker dan semi-hard trouwens, maar dat komt vooral omdat we semi-hard hebben gedaan voor de nerf en zonder frost mage.
Wat wij deden was een hunter een slowtrap laten droppen bij de portal, dat maakte het wat hektisch bij latere portals.
volgende keer eens met een frost mage proberen
Same. FL was geweldig de eerste keer dat ik hem deed, en de tweede keer was het ook nog wel lollig. Daarna was de lol er snel vanaf.Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:34:
[...]
Hmmjah in Ulduar zitten ze ook, maar daar vind ik het maar irritant, vind hardmodes leuk om te proberen, maar die vehicle crap heb ik echt geen zin in eigenlijk.

Als je de DPS hebt voor Heartbreaker dan zou je IC hard ook moeten kunnen doen volgens mij.Wootlock schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:35:
[...]
Hardmode wilde ik niet proberen aangezien we wat mindere DPS bijhadden.
[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 15-09-2009 11:37 ]
Verwijderd
ik heb er een beetje gemengde gevoelens over..in Wintergrasp vind ik het wel gaaf om het fort aan te vallen maar in bijvoorbeeld strand of the ancients vind ik het weer helemaal niks ,vind die map ook niet echt groot genoeg om een beetje behoorlijk te manouvreren met zon ding ,kan echter in isle of conquest wel naar behoeven maar die heb ik nog niet zoveel gedaan..voornamelijk in de enemy base geparachuted!Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:18:
maar ik vind dat het vooral in wg een leuke afwisseling in de gameplay opleverd en ik hoop ook echt dat blizzard dit verder gaat ontwikkelen en er wat moois van maakt
maarja kort samengevat vind ik dat het een leuke afwisseling in de tactics/gameplay etc bied maar ik persoonlijk blijf me de meeste tijd toch liever per mount/te voet verplaatsen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 11:40 ]
Verwijderd
BattleField: Warcraft?:PVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:37:
[...]
ik heb er een beetje gemengde gevoelens over..in Wintergrasp vind ik het wel gaaf om het fort aan te vallen maar in bijvoorbeeld strand of the ancients vind ik het weer helemaal niks ,vind die map ook niet echt groot genoeg om een beetje behoorlijk te manouvreren met zon ding ,kan echter in isle of conquest wel naar behoeven maar die heb ik nog niet zoveel gedaan..voornamelijk in de enemy base geparachuted!
maar ik vind dat het vooral in wg een leuke afwisseling in de gameplay opleverd en ik hoop ook echt dat blizzard dit verder gaat ontwikkelen en er wat moois van maakt(wtb fighter/bomber planes)
Hmmjah de eerste keer was het echt wel vet, maar nu is het gewoon 15 min waste of time, en zo veel mensen failen gewoon nog in Malygos P3, bereik je P3 met 10/25 inleven, en hoppa 30 seconden later is de halve raid dood..... echt serieus daar kan ik zo pist om worden, watvoor een retard ben je dan. maar goed sowieso de laatste steeds meer, pug je toc10, DPS ADD>Boss... en dan zie je nog een rogue en DK vrolijk op anub nuken/gorlokk the impaler.. dan heb ik echt zoiets waarom leg ik het uberhaupt nog uit..NMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:36:
[...]
Same. FL was geweldig de eerste keer dat ik hem deed, en de tweede keer was het ook nog wel lollig. Daarna was de lol er snel vanaf.Malygos is wat dat betreft net iets beter, maar ook die fight was redelijk lam.
[...]
FL indeed precies hetzelfde, mensen die het pyrite stacken maar niet begrijpen, en telkens naar FL toe rijden. dude gewoon max range en pyrite gooien dat is alles wat je hoeft te doen, als hij je dan target achteruit rijden, en zeer waarschijnlijk komt hij niet eens bij je in de buurt....
WSG is inderdaad ook wel leuk, maar ook daar vind ik die voertuigen echt niet cool. dan vind ik het AV principe van Towers == meer guardian, veel leuker. zelfde principe hadden ze ook in wsg kunnen toepassen met towers en muren/gates oid.
[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 15-09-2009 11:43 ]
Verwijderd
bedoel je niet WG ipv WSG:PGohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:41:
[...]
Hmmjah de eerste keer was het echt wel vet, maar nu is het gewoon 15 min waste of time, en zo veel mensen failen gewoon nog in Malygos P3, bereik je P3 met 10/25 inleven, en hoppa 30 seconden later is de halve raid dood..... echt serieus daar kan ik zo pist om worden, watvoor een retard ben je dan. maar goed sowieso de laatste steeds meer, pug je toc10, DPS ADD>Boss... en dan zie je nog een rogue en DK vrolijk op anub nuken/gorlokk the impaler.. dan heb ik echt zoiets waarom leg ik het uberhaupt nog uit..
FL indeed precies hetzelfde, mensen die het pyrite stacken maar niet begrijpen, en telkens naar FL toe rijden. dude gewoon max range en pyrite gooien dat is alles wat je hoeft te doen, als hij je dan target achteruit rijden, en zeer waarschijnlijk komt hij niet eens bij je in de buurt....
WSG is inderdaad ook wel leuk, maar ook daar vind ik die voertuigen echt niet cool. dan vind ik het AV principe van Towers == meer guardian, veel leuker. zelfde principe hadden ze ook in wsg kunnen toepassen met towers en muren/gates oid.
Verwijderd
tja iedereen zn ding maar om er een beetje de afwisseling in te gooien vind ik het goeie move van blizzzard,als ik bijvoorbeeld een halve dag av doe en dan een potje WG er tussendoor doe dan vind ik die afwisseling echt wel lekker,ff tactics omgooien en andere dingen doen..maar ze moeten het natuurlijk niet door gaan draven want ik wil absoluut geen Pew Pew tankjes zien in mijn geliefde av hahaGohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:41:
[...]
nee haha maar dr zaten echt Fighters&bombers in de beta haha als t goed is staan dr nog wat screenies her en der op het internet,stonden ook nog op www.wowhead.com enzo is er alleen uitgehaald toen het live ging allemaal.. horde had van die AnitAircraft dingen die Rippers heete geloof ik en die zagen er net zo uit als die Goblin mechs in stranglethorn vale bij dat venture & co gebiedje...echt cool
ja dat bedoelde hij
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 11:52 ]
Oh gister ook de pvp daily gedaan met me pve gear en pve spec. (destro lock 3k sp)
Dat is lache zeg
okay als ik getarget ben dan ben ik ook in 3 klappen dood maar als ik lekker van een afstand kan staan nuken dan is menige class gewoon een harde 2 shot 
Met als klapper gisteren een rogue met cloak of skill: Poef 13k crit met chaos bolt, geweldig
Dat is lache zeg
Met als klapper gisteren een rogue met cloak of skill: Poef 13k crit met chaos bolt, geweldig
hmm goedpunt!
ik zal dan wel de enige zijn maar vind Warsong Gulch en AB juist wel leuk, geen gekloot met vehicles npc's gewoon echte pvp. soms kan het inderdaad frustrerend zijn om en vol def team tegen te komen of in een team zonder healers, maar ja daar zijn premades voor.
Verwijderd
Die vind ik ook leuk, en ik denk dat de meeste oldskool spelers dat ook vinden. Eigenlijk vind ik alleen WG niet zo leuk. Dat komt vooral omdat het eigenlijk 1 grote pug is en er weinig geluisterd wordt naar tactics.Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:52:
[...]
hmm goedpunt!
ik zal dan wel de enige zijn maar vind Warsong Gulch en AB juist wel leuk, geen gekloot met vehicles npc's gewoon echte pvp. soms kan het inderdaad frustrerend zijn om en vol def team tegen te komen of in een team zonder healers, maar ja daar zijn premades voor.
Verwijderd
nja.. maar naar mijn mening duurt het allemaal veel te lang met WSG.. als het goed is, is er nu een time limit?Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:52:
[...]
hmm goedpunt!
vind het alleen jammer dat Blizzard de rep reward heeft weggehaald als je badge inlevert. Wil je honor hebben ben je nu dus genoodzakelijk alle BG's te doen. Laten we eerlijk zijn, AB WSG AV is wel leuk, maar EOTS, Sota en IoC vind ik toch wel minder.. kennelijk ben ik niet een van de weinige die er zo over nadenkt want de queue in mijn battlegroup (niet een van de beste moet ik toch wel zeggen; Misery) is vrijwel altijd leeg.. max 3-4 battles die bezig zijn.
Mijn punt; Blizz geef single faction badgerewards terug:(.. Als DK is het vrijwel onmogelijk om Rep te gainen voor WSG en AB.
Wil ik mijn Conqueror achievement hale
Yup, 25 minuten als ik mij niet vergis.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:58:
[...]
nja.. maar naar mijn mening duurt het allemaal veel te lang met WSG.. als het goed is, is er nu een time limit?
Verwijderd
nog steeds te lang!Zjanzjak schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:01:
[...]
Yup, 25 minuten als ik mij niet vergis.
Verwijderd
ik ben ook Oldskool maar vind het wel leuk haha maar dan moet jje ook eigelijk wel proberen met zoveel mogelijk guildies door de queue heen komen als je solo gaat ga je daar ook echt solo volgens mij ook al ben je met 100 man haha
maar als ik zou moeten kiezen tussen wsg & ab dan ga ik voor ab haha maarja zijn allemaal persoonlijke voorkeuren denk ik..iedereen zn eigen ding, ik ben meer van de grote battles zoals av & wg maar een week later ben ik weer druk in bijv eye of the storm maar in de meeste gevallen (op mijn server dan) is een premade een must anders wordt er maar wat gedaan en gerushed en met een beetje geluk wat gewonnen..
maar als ik zou moeten kiezen tussen wsg & ab dan ga ik voor ab haha maarja zijn allemaal persoonlijke voorkeuren denk ik..iedereen zn eigen ding, ik ben meer van de grote battles zoals av & wg maar een week later ben ik weer druk in bijv eye of the storm maar in de meeste gevallen (op mijn server dan) is een premade een must anders wordt er maar wat gedaan en gerushed en met een beetje geluk wat gewonnen..
dacht laatst in de patchnotes te lezen dat het 20 minuten was.Zjanzjak schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:01:
[...]
Yup, 25 minuten als ik mij niet vergis.
Gister onze 2de mace gehaald
Giv more bubbles
Giv more bubbles

Grats 
Ik kan me de oude AV's ook nog wel herinneren. Ging je uitloggen en de volgende dag weer naar AV, zat je nog gewoon in hetzelfde potje. WTF
Ik kan me de oude AV's ook nog wel herinneren. Ging je uitloggen en de volgende dag weer naar AV, zat je nog gewoon in hetzelfde potje. WTF
No guts, no glory!
Verwijderd
Dat was meer PVE dan PVP, de guards waren gevaarlijker dan de spelers.KillGhost schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:22:
Grats
Poker spelen en Honor krijgen, ja dat was de shit
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat was echt de bom. Uren bij de bridge staan vechtenKillGhost schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:22:
Grats
Verwijderd
haha ja en overal van die elite npc's die iedereen afslachte
die bij die fw towers waren ook lelijk..
en dan kwam er weer zo'n icelord en stond die forest lord weer aan de andere kant iedereen af te maken..dat waren nog eens tijden,toen werd de match echt instant met een uur verlengd als iemand vd alliance snowfall gy capte
en dan maar duimen dat je genoeg honor had om een rank up te gaan helaas te laat begonnen met pvp was een beetje een pve-instance man toen die tijd..niet verder gekomen dan Knight-lieutenant die ik nogsteeds als rank gebruik,vind die old school pvp ranks echt gaaf
en dan kwam er weer zo'n icelord en stond die forest lord weer aan de andere kant iedereen af te maken..dat waren nog eens tijden,toen werd de match echt instant met een uur verlengd als iemand vd alliance snowfall gy capte
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 12:40 ]
Met Cataclysm voor de deur (nouja, tenminste nog een jaartje te gaan) zullen er ongetwijfeld veel dingen veranderen. Ik ben op m'n rogue bezig met een feat of strength (Insane in the Membrane), die de titel the Insane geeft. Na Cataclysm zullen waarschijnlijk dit soort feats/achieves niet meer haalbaar zijn.
(Dire Maul misschien weggevaagd o.i.d.) Ik heb dus een tijdlimiet...
Natuurlijk weten we nog niet wat allemaal verdwijnt of blijft, maar wat voor plannen zien jullie voor jezelf in gevaar komen?
(Wellicht dat deze expansie 'phased' wordt, en waarschijnlijk kun je wachten ermee en toch nog gewilde feats/achieves nastreven?)
Natuurlijk weten we nog niet wat allemaal verdwijnt of blijft, maar wat voor plannen zien jullie voor jezelf in gevaar komen?
(Wellicht dat deze expansie 'phased' wordt, en waarschijnlijk kun je wachten ermee en toch nog gewilde feats/achieves nastreven?)
Verwijderd
ik weet niet wat er met stranglethorn gebeurd maar als ZG verdwijnt dan verdwijnen die Raptor & tiger mount ook van de kaart denk ik..dat soort dingen mag je idd wel ff in de gaten houden als je die nog graag wil hebben...Tao schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:38:
/agreeWootlock schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:50:
Oh gister ook de pvp daily gedaan met me pve gear en pve spec. (destro lock 3k sp)
Dat is lache zegokay als ik getarget ben dan ben ik ook in 3 klappen dood maar als ik lekker van een afstand kan staan nuken dan is menige class gewoon een harde 2 shot
Altijd lachen om met een ArP MM hunter lowbies af te knallen in AV
Zeker als mijn Mjolnir Runestone nog eens procced (100% Armor reduction)
15k Kill Shots crits blijft ook wel grappig.
Wat moet je doen voor die feat of strength? Die Insane in the Membrane?Tao schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:38:
Met Cataclysm voor de deur (nouja, tenminste nog een jaartje te gaan) zullen er ongetwijfeld veel dingen veranderen. Ik ben op m'n rogue bezig met een feat of strength (Insane in the Membrane), die de titel the Insane geeft. Na Cataclysm zullen waarschijnlijk dit soort feats/achieves niet meer haalbaar zijn.
Misschien ga ik zelf nog voor Loremaster. Dat zal ook wel aangepast worden.
[ Voor 4% gewijzigd door KillGhost op 15-09-2009 12:50 ]
No guts, no glory!
Ik denk niet dat ze raiding instances gaan verwijderen uit het spel. Hooguit nieuw leven inblazen zoals Naxx en Onyxia.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:43:
[...]
ik weet niet wat er met stranglethorn gebeurd maar als ZG verdwijnt dan verdwijnen die Raptor & tiger mount ook van de kaart denk ik..dat soort dingen mag je idd wel ff in de gaten houden als je die nog graag wil hebben...
Kheb gisteren voor de grap mijn Troll hunter is wat lvls gegrant, die is nu lvl 41. Zijn wel hoop dingen veranderd in de tijd zeg, het feit dat je Viper dingetje nu al heb op low lvl scheelt wel.. en geen cast time meer op Aimed shot..deadsy33 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:47:
[...]
/agree
Altijd lachen om met een ArP MM hunter lowbies af te knallen in AV
Zeker als mijn Mjolnir Runestone nog eens procced (100% Armor reduction)
15k Kill Shots crits blijft ook wel grappig.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Is een jaar niet wat lang nog? Kan me niet voorstellen dat Ulduar enzo nog een vol jaar houdbaar/leuk zijn.
Insane in the Membrane - Raise your reputation with the areas listed below.KillGhost schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:50:
[...]
Wat moet je doen voor die feat of strength? Die Insane in the Membrane?
Misschien ga ik zelf nog voor Loremaster. Dat zal ook wel aangepast worden.
Title Reward: The Insane Requirements:
Honored with Bloodsail Buccaneers,
Consortium Tabard,
Exalted with Booty Bay, Exalted
Everlook, Exalted with Gadgetzan,
Exalted with Ratchet,
Exalted Darkmoon Faire,
Exalted Ravenholdt,
Exalted Shen'dralar.
Ulduar is al oud blizzard wit je nu in de tournemant bezig ben om je voortebereiden op icecrown citadelSafri7879 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:55:
Is een jaar niet wat lang nog? Kan me niet voorstellen dat Ulduar enzo nog een vol jaar houdbaar/leuk zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 15-09-2009 12:57 ]
Als Blizzard er zo over dacht hadden ze de Rusted en Ironbound Protodrakes allang uit de achievement rewards gehaald.Mektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:56:
[...]
Ulduar is al oud blizzard wit je nu in de tournemant bezig ben om je voortebereiden op icecrown citadelvandaar de item lvl's daar hoger zijn of gelijk aan ulduar
Ja dat weet ikNMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:02:
[...]
Als Blizzard er zo over dacht hadden ze de Rusted en Ironbound Protodrakes allang uit de achievement rewards gehaald.Ze willen juist dat iedereen doorgaat met hard modes in Ulduar en normal ToC10/25. En over een paar weken zal iedereen de gear wel hebben om ToC10/25 heroic te doen.
Tis niet de bedoeling dat je nog helemaal geen stap zet in de tournament toch ?..
Anders geven ze geen lvl 232 bij die easy 10man normal..
Dus ok niet echt klaar ermee maar ze willen duidelijker mensen verdergaan
Dat is nogal insane ja.Mektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:56:
Insane in the Membrane - Raise your reputation with the areas listed below.
Title Reward: The Insane Requirements:
Honored with Bloodsail Buccaneers,
Consortium Tabard,
Exalted with Booty Bay, Exalted
Everlook, Exalted with Gadgetzan,
Exalted with Ratchet,
Exalted Darkmoon Faire,
Exalted Ravenholdt,
Exalted Shen'dralar.
No guts, no glory!
lijkt mij inderdaad ook niet dat DM/ZG verwijderd worden, zijn toch instances die je nodig kan hebben om te levelen.zullen denk ik hooguit verplaatst worden, en eventueel iets geupdate. maar daar houdt het wel op denk ik zo.
Die wil ik ook, maar dan moeten ze wel een keertje droppen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:43:
[...]
ik weet niet wat er met stranglethorn gebeurd maar als ZG verdwijnt dan verdwijnen die Raptor & tiger mount ook van de kaart denk ik..dat soort dingen mag je idd wel ff in de gaten houden als je die nog graag wil hebben...
Rivendare mount kostte mij maar ca. 50 runs (leuke bijkomstigheid dat de Argent Champion titel dan zo gehaald is) maar in ZG is de kans dan ook kleiner. Ach, het moet ook een beetje uniek blijven maar een leuke mount erbij is nooit weg. Zo blijf ik ook mijn amani warbear en rusted proto-drake leuke hebbedingetjes vinden ondanks dat het met een beetje goede guild makkelijker is om die te verkrijgen. Tot zolang het duurt natuurlijk, de bear gaat niet meer en ik weet niet hoe lang men nog de drake wil uitdelen voor de achievement (vooralsnog geen plannen ervoor).
doe mij die rivendare maar 149runs geen drop...Zjanzjak schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:10:
[...]
Die wil ik ook, maar dan moeten ze wel een keertje droppen.![]()
Rivendare mount kostte mij maar ca. 50 runs (leuke bijkomstigheid dat de Argent Champion titel dan zo gehaald is) maar in ZG is de kans dan ook kleiner. Ach, het moet ook een beetje uniek blijven maar een leuke mount erbij is nooit weg. Zo blijf ik ook mijn amani warbear en rusted proto-drake leuke hebbedingetjes vinden ondanks dat het met een beetje goede guild makkelijker is om die te verkrijgen. Tot zolang het duurt natuurlijk, de bear gaat niet meer en ik weet niet hoe lang men nog de drake wil uitdelen voor de achievement (vooralsnog geen plannen ervoor).
Krijg jij me raptor die ik in 1 run had >.<
Ik denk ze de Proto's erin houden tot nieuwe patch
shoot! Vergeten dat de darkmoon faire in amsterdam was afgelopen weekend 
Is er iemand geweest?
Is er iemand geweest?
Je mag toch aannemen dat ze het wel gephased in zullen laten gaan.. misschien het moment dat je ergens tussen de 78 en 80 dingt....Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:07:
lijkt mij inderdaad ook niet dat DM/ZG verwijderd worden, zijn toch instances die je nodig kan hebben om te levelen.zullen denk ik hooguit verplaatst worden, en eventueel iets geupdate. maar daar houdt het wel op denk ik zo.
Zure natuurlijk is dan wel dat je geen lowbies meer kunt helpen vanaf dat level.
Hier nog veel QQ over het feit dat we in de EU nog geen faction change hebben?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Als je met ZG Zul'Gurub bedoelt, deze was met Burning Crusade al afschreven.Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:07:
DireM had je als lock nodig voor je DreadStead op lvl 60, is ook niet meer relevant.
Want op deze levels hang je in Outland en ga je niet meer een lvl 60 instance doen met relatief 'slechte' loot, of zelfs een 20 man lvl 60 raid
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Je vergeet dat Icecrown Citadel nog moet komen en mogelijk nog een Troll raid in Zul'Drak.Safri7879 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:55:
Vorige week nog een guildy van lvl 54 door DiM/ Strat / Scholo / BRD /LBRS / UBRS geboost op 2 avonden, daarna kon ie mooi op lvl 60 Outland in. Met boost & alle quests daar levert het toch een sloot XP op, gearwise is het niet interessant.chromeeh schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:21:
[...]
Als je met ZG Zul'Gurub bedoelt, deze was met Burning Crusade al afschreven.
DireM had je als lock nodig voor je DreadStead op lvl 60, is ook niet meer relevant.
Want op deze levels hang je in Outland en ga je niet meer een lvl 60 instance doen met relatief 'slechte' loot, of zelfs een 20 man lvl 60 raid
wij zijn als guild nog bezig met de Ulduar hardmodes.
voor ToC 25m HC zijn we gewoon nog niet klaar voor. Gisteren voor het eerst F+1 gedaan, en IC HC bijna down.
we raiden 4 avonden in de week; WO is ToC 25m N, en we doen VoA voor de Emblems en de T9, DO, ZO, MA doen we Ulduar en richten ons nu op de HCs
Helaas zijn we gewoon laat met de HCs, ondanks dat we 5de van de server zijn.
Ik zou persoonlijk wel wat meer hardcore willen spelen. Maar goed wat wil je? Een andere server kiezen is ook niet zo makkelijk.
Ik moet ook even aangeven dat ik ook niet uber uber gegeared ben.
voor ToC 25m HC zijn we gewoon nog niet klaar voor. Gisteren voor het eerst F+1 gedaan, en IC HC bijna down.
we raiden 4 avonden in de week; WO is ToC 25m N, en we doen VoA voor de Emblems en de T9, DO, ZO, MA doen we Ulduar en richten ons nu op de HCs
Ik zou persoonlijk wel wat meer hardcore willen spelen. Maar goed wat wil je? Een andere server kiezen is ook niet zo makkelijk.
[ Voor 31% gewijzigd door NoTimeRemains op 15-09-2009 13:34 ]
This is the Way.
Precies, voor de exp zijn insatnces + quests echt heerlijk om te doen, op mijn paladin destijds het trinket van hakkar gehaald en daar nog best lang in outland mee rondgelopen omdat hij best wel goed was. en het is gewoon zonde om all die oude instances af te scaffen lijkt mij... wat gebeurt er dan met de mensen die geen expansion kopen, die kunnen daar niet meer in dan.
de enige instance waar ik echt nog nooit geweest ben is BFD (blackfathom depths)
de enige instance waar ik echt nog nooit geweest ben is BFD (blackfathom depths)
Ik heb DireM in elk geval nog nodig voor the Insanechromeeh schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:21:
[...]
Als je met ZG Zul'Gurub bedoelt, deze was met Burning Crusade al afschreven.
...
En de titel slaat denk ik niet zozeer op het aantal exalted req's, maar wat je er allemaal voor moet doen.
(Estimated time hiervoor kan wel meer dan een jaar belopen als je niets kan/wil kopen op Ah.)
Een beetje vreemd dat het niet meer als achievement geldt, maar als feat. Als je ergens nou wat voor moet doen, dan is het die insane Insane wel, hehe.
Ieder op zn eigen snelheid toch. Ik vind 4 avonden in de week al behoorlijk hardcore om te raiden eerlijk gezegd. Dat je dan niet zo snel of later begonnen doet daar weinig aan af. Zolang je maar plezier hebt in het spel.NoTimeRemains schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:31:
wij zijn als guild nog bezig met de Ulduar hardmodes.
Op onze server zitten een paar guilds die 5 avonden per week raiden en ToC 25 heroic ook al doen. Ik raid zelf niet in een guild, alleen easy pugs omdat ik er de tijd gewoon niet voor (over) heb. Ik vermaak me op deze manier ook prima
Verwijderd
Ah de joys van halverewege een expansion van guild wisselen. Sta je fijn op trial en mag je hopen dat je een keer kan raiden om je te bewijzen en van dat trial af te komen.
Wat dat betreft is WotLK één grote failure voor me. Ik heb in TBC en zelfs in classic (met alleen ZG en AQ20) zelf meer geraid. Twee keer een verkeerde keuze maken en in een guild komen die ofwel geen kwaliteit blijkt te hebben voor raiden ofwel in de volgende guild eindelijk fatsoenlijke progressie en dan houden er mensen me op en sta je iedere avond met 7 man ipv 10. Wat dat betreft is het trial zijn nu beter, ik kan nu tenminste niet mee omdat er teveel mensen zijn. Er wordt iig geraid
Wat dat betreft is WotLK één grote failure voor me. Ik heb in TBC en zelfs in classic (met alleen ZG en AQ20) zelf meer geraid. Twee keer een verkeerde keuze maken en in een guild komen die ofwel geen kwaliteit blijkt te hebben voor raiden ofwel in de volgende guild eindelijk fatsoenlijke progressie en dan houden er mensen me op en sta je iedere avond met 7 man ipv 10. Wat dat betreft is het trial zijn nu beter, ik kan nu tenminste niet mee omdat er teveel mensen zijn. Er wordt iig geraid
ik heb het absoluut naar mijn zin, alleen als ik dan de no1 van onze server algalon 25m zie doen dan heb ik zoiets dat wil ik ook. en naar mijn mening kan ik dat ook.redfoxert schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:38:
[...]
Ieder op zn eigen snelheid toch. Ik vind 4 avonden in de week al behoorlijk hardcore om te raiden eerlijk gezegd. Dat je dan niet zo snel of later begonnen doet daar weinig aan af. Zolang je maar plezier hebt in het spel.
Op onze server zitten een paar guilds die 5 avonden per week raiden en ToC 25 heroic ook al doen. Ik raid zelf niet in een guild, alleen easy pugs omdat ik er de tijd gewoon niet voor (over) heb. Ik vermaak me op deze manier ook prima
helaas weet ik nu al dat mijn guild dit gewoon niet kan.
This is the Way.
Wat voor class speel je dan? En welke faction?Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:41:
Ah de joys van halverewege een expansion van guild wisselen. Sta je fijn op trial en mag je hopen dat je een keer kan raiden om je te bewijzen en van dat trial af te komen.
No guts, no glory!
Tsja, wij zijn de no.1 guild op de server atm. Wij zijn nog bezig met algalon 25 man. Rond de 10% beste try. Verder zijn wij qua hard mode bezig met twins in ToC 25 HC.NoTimeRemains schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:53:
[...]
ik heb het absoluut naar mijn zin, alleen als ik dan de no1 van onze server algalon 25m zie doen dan heb ik zoiets dat wil ik ook. en naar mijn mening kan ik dat ook.
No guts, no glory!
Verwijderd
Ik heb een NE resto druid en Human mage in ca. Ulduar 10 / naxx25 level gear. En een Warlock in Naxx25 level gear. En triest maar waar, ik heb de meeste van die gear van emblems en pugs moeten halenKillGhost schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:11:
[...]
Wat voor class speel je dan? En welke faction?

Maar moet mijn nieuwe guild niet tekort doen. Ben er slechts 5 dagen bij, ik zou mezelf ook niet meegenomen hebben
Die guild klapte helaas bij WotLK release. En ik heb toen twee keer voor een guild gekozen die het niet bleken te zijn. De eerste guild ontbrak het aan spelers van voldoende kwaliteit. De tweede guild was in opbouw maar is vermoord door de zomervakanties. Voor de zomer iedere week Ul10 raids en mimiron plat (pre nerf) Tijdens zomer geen raid kunnen vormen, na de zomer bleken er mensen weg, waardoor nog steeds geen raids.
Ik ben weg gegaan omdat ik daar geen toekomst in zag. Naar dan mag je dus halverwege een expansion een nieuwe guild zoeken. Degene waar ik nu op trial ben, hadden maar 1 actieve resto druid die niet altijd kan. Ze wilden er wel 1 bij. En ja, als die er dan wel bij is en er zijn voldoende andere mensen dan neem je de prooefboom niet mee
Ik zit er dan ook serieus over te denken op te geven (even paar maanden volledig op EVE richten) en pas bij Cataclysm weer te gaan spelen. Zorgen dat ik als 1 van de eerste 85 ben en een guild joinen die al langer bestaat en raid. hangt er een beetje vanaf hoe mijn trial veloopt (en of ik echt een kans krijg me te bewijzen)
Healing meters zeggen niet echt alles. Maar draai sowieso altijd bovenin mee, zonder dat ik me een versuffing heal en oom ga. Mijn innervate geef ik zelfs meestal aan andere healers. En in de weinige VoA pugs die ik op mijn mage doe sta ik welliswaar onder de mensen in UL25 gear, maar niet ver. Ik ben dan ook van de bescheiden mening dat ik het niet slecht doe
Logboek,
vandaag was het de tijd voor mijn Deathknight weer eens op te pakken. Ik had hem heirloom shoulders gestuurd en een white thickbird hatchling als gezelschap. Hij stond al lang op Hellfire Peninsula geparkeerd en ik besloot om hem maar eens de kost en inwining te laten verdienen voor zijn verblijf daar.
Eerst kwamen de felorcs aan de beurt bij de kleine basis. Na hun troepen te heben uitgedunt, hun torens in brand te heben gestoken en hun commandant te heben gedood achtte ik ze ver genoeg verzwakt om geen gevaar meer te zijn voor Honor Hold. Honor Hold was zo onder de indruk van mijn acties dat ze me als 'friendly' bestempelde. Ze vroegen mij om af te rekenen met twee portaals van de Burning Legion als volgende klusje.
Voor een momentje dacht ik dat de demonen van de Burning Legion een grotere dreiging waren voor mij dan de felorcs maar met mijn bloodspec bleken ze geen van alleen een deukje in mijn pantser te kune slaan. Ik had net genoeg felstones verzameld om de eerste portal uit te schakelen teon er een level 60 elite uit de portal stapte! Een enorme felguard die op mij inhakte zeker twee keer zo groot als mijzelf.
Zelfs deze elite bleek echter geen gevaar, toen hij critte met een speciale zwaardslag was ik voor ongeveer een seconde 1/3 van mijn levenspunten kwijt. Daarna viel de elite en vernietigde ik beide portals snel achter elkaar. Als Deatknight had ik nu zoveel ervaring opgedaan dat ik level 60 dingde. Nog acht levels en dan kan ik Northrend bezichtigen en Arthas laten boeten voor wat hij mij als Deathknight heeft aangedaan!
Ik kan niet wachten om mijn bijl in zijn voorhoofd te planten...
vandaag was het de tijd voor mijn Deathknight weer eens op te pakken. Ik had hem heirloom shoulders gestuurd en een white thickbird hatchling als gezelschap. Hij stond al lang op Hellfire Peninsula geparkeerd en ik besloot om hem maar eens de kost en inwining te laten verdienen voor zijn verblijf daar.
Eerst kwamen de felorcs aan de beurt bij de kleine basis. Na hun troepen te heben uitgedunt, hun torens in brand te heben gestoken en hun commandant te heben gedood achtte ik ze ver genoeg verzwakt om geen gevaar meer te zijn voor Honor Hold. Honor Hold was zo onder de indruk van mijn acties dat ze me als 'friendly' bestempelde. Ze vroegen mij om af te rekenen met twee portaals van de Burning Legion als volgende klusje.
Voor een momentje dacht ik dat de demonen van de Burning Legion een grotere dreiging waren voor mij dan de felorcs maar met mijn bloodspec bleken ze geen van alleen een deukje in mijn pantser te kune slaan. Ik had net genoeg felstones verzameld om de eerste portal uit te schakelen teon er een level 60 elite uit de portal stapte! Een enorme felguard die op mij inhakte zeker twee keer zo groot als mijzelf.
Zelfs deze elite bleek echter geen gevaar, toen hij critte met een speciale zwaardslag was ik voor ongeveer een seconde 1/3 van mijn levenspunten kwijt. Daarna viel de elite en vernietigde ik beide portals snel achter elkaar. Als Deatknight had ik nu zoveel ervaring opgedaan dat ik level 60 dingde. Nog acht levels en dan kan ik Northrend bezichtigen en Arthas laten boeten voor wat hij mij als Deathknight heeft aangedaan!
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Auredium schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:36:
briljant verhaal
[ Voor 85% gewijzigd door shoombak op 15-09-2009 14:46 ]
Auredium schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:36:
Netjes.kowapanga schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:05:
Gister onze 2de mace gehaald
Giv more bubbles
[afbeelding]
Bij ons hebben we echt pech met de shards. Ze willen maar niet droppen. Hebben gewoon echt periodes gehad van 2-3 weken zonder shards. De paladin in onze guild moet er nog 7 nu en ik nog 28.
En dan krijg je ook nog van een andere guild ( Jade Island Warriors) te horen dat ze er ook al een hebben.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dat wilde die Orc ook in dat event bij de wrathgate. Daar liep het slecht mee af...Auredium schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:36:
(Overigens: chapeau, leuk verhaald
Ik zit in een zelfde situatie als jij, heb inmiddels geleerd dat het gras altijd groener is en dat ik het eigenlijk bij mijn huidige guild tot op heden nog het meeste naar mijn zin heb (tov meer hardcore guilds voor WotLK). De guild bestaat inmiddels ook al 10 jaar ofzo (van voor WoW dus ook) dus uit elkaar vallen... vast niet.NoTimeRemains schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:53:
[...]
ik heb het absoluut naar mijn zin, alleen als ik dan de no1 van onze server algalon 25m zie doen dan heb ik zoiets dat wil ik ook. en naar mijn mening kan ik dat ook.
Enige nadeel is dat we maar 3 dagen/week 25 mans raiden en dan dus niet heel erg hardcore. Wel flasks, wel opletten en evt. inlezen, maar gewoon niet de allerbeste spelers hebben, al hebben we een kleine kern van erg goede spelers. Ter vergelijking: heartbreaker ook vorige week pas gehaald mede doordat we vanaf mei al te weinig spelers hebben en blij mogen zijn met 22 man in de raid. Council HM bijna plat maar komen eigenlijk gewoon dps tekort, we moeten het gewoon net iets te lang rekken. Ik zie parallellen
Ach je kan niet alles hebben voor mij zijn 10 mans hardmodes ook prima
[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 15-09-2009 15:19 ]
Bnet pindle#2913
Yogg dropt toch altijd een shard?Zertaxka schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:02:
[...]
Netjes.
Bij ons hebben we echt pech met de shards. Ze willen maar niet droppen. Hebben gewoon echt periodes gehad van 2-3 weken zonder shards. De paladin in onze guild moet er nog 7 nu en ik nog 28.![]()
En dan krijg je ook nog van een andere guild ( Jade Island Warriors) te horen dat ze er ook al een hebben.
Wel vaak maar niet altijd afaik.
Bnet pindle#2913
Jaaddictive schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:16:
Is er iemand geweest?
kort maar krachtig lol, vertel er eens wat over
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Een vriend van mij was er en hij vondt het een trieste bedoeling. De Darkmoon Faire was niet door Blizzard zelf georganiseerd, maar alleen gepromoot. De fair zelf was door de kaartleverancier georganiseerd en van wat ik begreep waren er ook alleen maar kaarten te koop en was de rest nog niet eens op de dag zelf klaar.addictive schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:16:
Is er iemand geweest?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Tot nu toe hebben wij volgens mij elke yogg kill een shard gehad.
En reden dat we een 2de mace hebben is omdat de druid tijd geleden naar ons gekomen is al 19shards had
En reden dat we een 2de mace hebben is omdat de druid tijd geleden naar ons gekomen is al 19shards had
Vertel vertel!
Dat wist ik ja, maar er zouden allerlei tournooitjes zijn, spectral tigers te winnen etc etc. Klonk erg leukAuredium schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:43:
[...]
Een vriend van mij was er en hij vondt het een trieste bedoeling. De Darkmoon Faire was niet door Blizzard zelf georganiseerd, maar alleen gepromoot. De fair zelf was door de kaartleverancier georganiseerd en van wat ik begreep waren er ook alleen maar kaarten te koop en was de rest nog niet eens op de dag zelf klaar.
Verwijderd
Dat is wel vetaddictive schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:58:
[...]
Vertel vertel!
[...]
Dat wist ik ja, maar er zouden allerlei tournooitjes zijn, spectral tigers te winnen etc etc. Klonk erg leuk
Verwijderd
Denken jullie dat er eend 2nd Hero Class zou komen met de upcoming expansion?
demonhunter zou wel vet zijn
Ik vermoed dat ze nog steeds spijt hebben met de eerste Hero class die is inmiddels al zo vaak generfedVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:01:
Denken jullie dat er eend 2nd Hero Class zou komen met de upcoming expansion?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Blizz heeft al aangegeven dat er in Cataclysm geen nieuwe hero class komt.
Verwijderd
Ja, dat had ik al kunnen voorspellen voor WotLK. Oh wacht dat had ik ook gedaan. Drie kwart van de guild die opeens met een DK bezig was, dat gaat niet werkenShadowBumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:06:
[...]
Ik vermoed dat ze nog steeds spijt hebben met de eerste Hero class die is inmiddels al zo vaak generfedje ziet ook een afname in dk's omdat er gewoon teveel zijn of dat ze tijden guildless zijn omdat er nauwelijks vraag naar is
Verwijderd
TRUE.. heb mijnes wel naar 80 gebracht en heb ook een endgame pve guild.. maar ga toch verder met me mage.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:18:
[...]
Ja, dat had ik al kunnen voorspellen voor WotLK. Oh wacht dat had ik ook gedaan. Drie kwart van de guild die opeens met een DK bezig was, dat gaat niet werken
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen; mages zijn qua damage niet meer wat ze geweest waren.. in vergelijking met vanilla/tbc
Verwijderd
100% chance op 1 keeper en lowerNMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:48:
[...]
http://www.wowhead.com/?npc=33288#normal-25-drops
66% kans blijkbaar.
vanilla wow rolling ignite crits baby, yeh!Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:33:
[...]
TRUE.. heb mijnes wel naar 80 gebracht en heb ook een endgame pve guild.. maar ga toch verder met me mage.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen; mages zijn qua damage niet meer wat ze geweest waren.. in vergelijking met vanilla/tbc
Ach, dat had je ook toen de alliance ineens shammies kreeg en de horde pallies. Dat dat weer goed zou komen wist ik dus voorop ook wel.ShadowBumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:06:
[...]
Ik vermoed dat ze nog steeds spijt hebben met de eerste Hero class die is inmiddels al zo vaak generfedje ziet ook een afname in dk's omdat er gewoon teveel zijn of dat ze tijden guildless zijn omdat er nauwelijks vraag naar is
Ik denk dat het vooral lastig is om een andere hero class in te passen in de lore van Cataclysm. Demon hunters zouden perfect hebben gepast in TBC maar aangezien er in Cataclysm voor zover ik weet geen demons zitten wordt dat wat lastig.
Daarnaast ga je gegarandeerd gezeik krijgen als er een elfde class komt terwijl het maximum aantal chars per persoon op een realm 10 is. Ik heb geen ruimte meer voor een nieuwe char en naar een andere server verhuizen met zo'n nieuwe class lijkt me ook niks.
Im TBC was je bijna nutteloos, je mocht mee voor je tafeltje en voor je buffs en je decursing maar verder kozen ze vaker een Lock boven je in Sunwell bv..Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:33:
[...]
TRUE.. heb mijnes wel naar 80 gebracht en heb ook een endgame pve guild.. maar ga toch verder met me mage.
Zelfde dat Shammy's enorm in trek waren toendertijd
Ach eens een mage altijd een mage, elke andere class zuigt dan toch
Ik denk dat Blizzard even de heroclass onaangeroert will laten, vooral met de komst van twee nieuwe rassen en nieuwe race/class combinaties. Het zou het te onstabiel maken om nog een hero classe erbij te zetten zoals Murloc Marines ofzo.
/edit; Ik moet trouwens zeggen dat Horde nog best veel rassen had kunnen krijgen. Zo hadden de Horde ook nog Ogres kunnen krijgen. Alleen betwijfel ik of je nog aan questen toe komt als je constant tegen de achterkant van een overgrote domoor zit te kijken.
/edit; Ik moet trouwens zeggen dat Horde nog best veel rassen had kunnen krijgen. Zo hadden de Horde ook nog Ogres kunnen krijgen. Alleen betwijfel ik of je nog aan questen toe komt als je constant tegen de achterkant van een overgrote domoor zit te kijken.
[ Voor 35% gewijzigd door Auredium op 15-09-2009 17:02 ]
Verwijderd
ik moet toch zeggen dat ik altijd wel een Mage blijf.Mektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:43:
[...]
Im TBC was je bijna nutteloos, je mocht mee voor je tafeltje en voor je buffs en je decursing maar verder kozen ze vaker een Lock boven je in Sunwell bv..
Zelfde dat Shammy's enorm in trek waren toendertijd
Ach eens een mage altijd een mage, elke andere class zuigt dan toch( kidding ofc )
Ik begon met een hunter (vanilla), toen ben ik overgestapt naar Tauren Warrior.
En na verloop van tijd werd het Mage. Goeie PvE, en had je beetje skills was PvP Mage helemaal leuk om mee te spelen.
Heb nog een tijdje RPM setup gespeeld s1 tm s3.. dat waren wel leuke tijden
Maargoed om even terug te komen op DPS output PvE Mage.. Ik vind ze wel tegenvallen. Ik sta meestal wel eerste met 3.2k dps met paar lvl 219-226 gear.. maar kom vaak genoeg tegen dat een Mage onder mij staat met vergelijkbaar/beter gear..
Misschien ligt het wel aan mijn server ofzo, of aan de spelers maar het viel me wel een beetje tegen aangezien Mage een *PURE* dps class is
** DeathKnight - Bloodspecc
weet het itemlevel van mijn mage niet zo, maar ulduar gear, en nog wat verrote trinkets. maar beneden de 4k dps sta ik volgens mij nooit, beetje creatief gebruik van living bomb maken, en je moet een heel eind komen, daarbij de 4 setsbonus van t8 is gewon echt nice, laatst een keer 8 instant pyros achter elkaar!Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:57:
[...]
ik moet toch zeggen dat ik altijd wel een Mage blijf.
En na verloop van tijd werd het Mage. Goeie PvE, en had je beetje skills was PvP Mage helemaal leuk om mee te spelen.
Maargoed om even terug te komen op DPS output PvE Mage.. Ik vind ze wel tegenvallen. Ik sta meestal wel eerste met 3.2k dps met paar lvl 219-226 gear.. maar kom vaak genoeg tegen dat een Mage onder mij staat met vergelijkbaar/beter gear..
Misschien ligt het wel aan mijn server ofzo, of aan de spelers maar het viel me wel een beetje tegen aangezien Mage een *PURE* dps class is
Dps outpoot PvE Mage, welke spec gebruik je ? maar als ik kijk naar hunters en rogue die schieten een dk vak met 1500 dps voorbij bij ons, niet allemaal maar goedVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:57:
[...]
ik moet toch zeggen dat ik altijd wel een Mage blijf.
Verwijderd
char name and server?Gohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:02:
[...]
weet het itemlevel van mijn mage niet zo, maar ulduar gear, en nog wat verrote trinkets. maar beneden de 4k dps sta ik volgens mij nooit, beetje creatief gebruik van living bomb maken, en je moet een heel eind komen, daarbij de 4 setsbonus van t8 is gewon echt nice, laatst een keer 8 instant pyros achter elkaar!
ben nog geen 80 met mijn mage, maar heb weer zo mijn kriebels om die mijn main te makenDps outpoot PvE Mage, welke spec gebruik je ? maar als ik kijk naar hunters en rogue die schieten een dk vak met 1500 dps voorbij bij ons, niet allemaal maar goed
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 17:05 ]
Hehe 
Ik was gistere nog in een Heroic Ajol Nerub, dus na de 1e trash zegt de andere mag in ze Naxx Tier 7 tegen mij..
Why your dps so low with that gear ? :
Ik : Cause its trash ?
Hij : No your fire and you suck fire is mass aoe
Ik : your right sorry ./sarcasm
Bossfight
ik 5500dps ongg
hunter 3000dps ong
tank 2400dps ong
mage 1600 dps ong
./cry
einde van de raid
Mate your really good player hope i will be in other heroic's with you 2
Ik was gistere nog in een Heroic Ajol Nerub, dus na de 1e trash zegt de andere mag in ze Naxx Tier 7 tegen mij..
Bossfight
ik 5500dps ongg
hunter 3000dps ong
tank 2400dps ong
mage 1600 dps ong
./cry
einde van de raid
Mate your really good player hope i will be in other heroic's with you 2
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 15-09-2009 17:09 ]
Verwijderd
jaaa dat is wel lachen idd:P.. zou leuk zijn als je de volgende boss gewoon ging slacken:P.. en zeggen; ye your right fire is for mass aoe!Mektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:07:
Hehe
Bossfight
ik 5500dps ongg
hunter 3000dps ong
tank 2400dps ong
mage 1600 dps ong
./cry
Ik hoop dat ze nog voor catalysm door hebben dat het zo niet langer kan, en alles een keer opnieuw door het design gooien, desnoods iedereen een blue setje geven met gear zodra je 81 word en je gear dus ook onbruikbaar is buiten de grote steden (epeen ftw).
Dan kan je weer opnieuw beginnen.
Ow ja gear kan je kiezen dus je krijgt één set ofzo.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Gister ToC25, semi-pug gedaan.
3 bazen plat, met veeeeeel te veel afks
Dus die 3 kills + handje vol wipes op de twins duurde ruime 3 uur.
Wel (eindelijk) een nieuwe ring mogen loot =) Eindelijk van me eerste 213 ring af, het is afschuwelijk om nieuwe ringen/trinkets te krijgen.
Heb nu buffed een 3150sp, 30% crit, 14% haste en 650MP5 =) En in elemental gear een ruime 4500 dps, het gaat lekker.
3 bazen plat, met veeeeeel te veel afks
Wel (eindelijk) een nieuwe ring mogen loot =) Eindelijk van me eerste 213 ring af, het is afschuwelijk om nieuwe ringen/trinkets te krijgen.
Heb nu buffed een 3150sp, 30% crit, 14% haste en 650MP5 =) En in elemental gear een ruime 4500 dps, het gaat lekker.
[ Voor 17% gewijzigd door Osxy op 15-09-2009 17:12 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Na alle blizzcon filmpjes gezien te hebben, ben ik van mening ze eerder nog meer de klutskwijt zijn..Kevinp schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:10:
Ik hoop dat ze nog voor catalysm door hebben dat het zo niet langer kan, en alles een keer opnieuw door het design gooien, desnoods iedereen een blue setje geven met gear zodra je 81 word en je gear dus ook onbruikbaar is buiten de grote steden (epeen ftw).
geen spellpower meer ?
geen andere stats meer ?
nog makkelijker..voor het berekenen van je gear wat je wel of niet moet, geen hit rating meer ?
Moet zeggen er ook een hoop leuke dingen bij zitten maar ik hoop ze de deathnights token is ergens anders in douwen, echt zwaar irritant in een raid met 4dk's 3 druids 2 roques en enige mage te zijn...
Zo kom je nooit aan je beurt
Spellpower verdwijnt niet, het zit alleen niet meer als stat op items. Doe eerst 's even lezen waar het over gaat voor je zegt dat Blizzard de kluts kwijt is.Mektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:12:
[...]
geen spellpower meer ?
geen andere stats meer ?
Err... Die tokens hebben wel ook een grotere kans om te droppen. DK, mage, druid en rogue token heeft 40% drop chance, de andere twee 30%. Wat (hee wat gek!) precies overeenkomt met het aantal classes waarmee gedeeld moet worden (4 versus 2x 3). De DK-groep krijgt zijn tokens dus echt niet langzamer.Moet zeggen er ook een hoop leuke dingen bij zitten maar ik hoop ze de deathnights token is ergens anders in douwen, echt zwaar irritant in een raid met 4dk's 3 druids 2 roques en enige mage te zijn...
Zo kom je nooit aan je beurt( Q-Q )
Sowieso is het je vast opgevallen dat er in ToC geen class restricties meer op de tokens zitten en iedereen ze kan looten...en bovendien kan inruilen voor elk stukje tier gear dat ze maar willen.

Ja dat klopt wel maar dan is het toch weg ? bedoel als je alles in 1 stats dropt en het Spirit noemt is het toch geen spellpower meer of ben ik gek ( waarschijnlijk wel ja )NMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:22:
[...]
Spellpower verdwijnt niet, het zit alleen niet meer als stat op items. Doe eerst 's even lezen waar het over gaat voor je zegt dat Blizzard de kluts kwijt is.
[...]
Err... Die tokens hebben wel ook een grotere kans om te droppen. DK, mage, druid en rogue token heeft 40% drop chance, de andere twee 30%. Wat (hee wat gek!) precies overeenkomt met het aantal classes waarmee gedeeld moet worden (4 versus 2x 3). De DK-groep krijgt zijn tokens dus echt niet langzamer.
Sowieso is het je vast opgevallen dat er in ToC geen class restricties meer op de tokens zitten en iedereen ze kan looten...en bovendien kan inruilen voor elk stukje tier gear dat ze maar willen.Dat laatste vind ik dan wel weer enigszins lam, vroeger was je tenminste nog koel als je rondliep met T5 head of chest omdat dat aan iedereen liet zien dat je respectievelijk Vashj of Kael gekilld had. Nu hoef je alleen maar Northrend Beasts vaak genoeg te doen.
En ja ik weet de kans even eerlijk is maar zoveel van die tokens droppen helaas niet ( bij ons dan )
Spellhawk @ The venture CoVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:04:
[...]
char name and server?
[...]
ben nog geen 80 met mijn mage, maar heb weer zo mijn kriebels om die mijn main te maken
heb armory hier niet maar zo moet je hem wel kunnen vinden ga ik van uit
enne meestal Fire spec, maar das wel logisch
[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 15-09-2009 17:25 ]
Blizz heeft als reden aangegeven dat erg veel werk is om een extra class toe te voegen. Ze zouden in zo'n geval alle classes weer moeten gaan aanpassen om alles qua balans gelijk te trekken, zodat de nieuwe class geen voorsprong heeft.Exitium schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:15:
Blizz heeft al aangegeven dat er in Cataclysm geen nieuwe hero class komt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het is weg als stat op gear, maar in je character screen blijft hetMektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:24:
[...]
Ja dat klopt wel maar dan is het toch weg ? bedoel als je alles in 1 stats dropt en het Spirit noemt is het toch geen spellpower meer of ben ik gek ( waarschijnlijk wel ja )
En ja ik weet de kans even eerlijk is maar zoveel van die tokens droppen helaas niet ( bij ons dan )
[ Voor 74% gewijzigd door Osxy op 15-09-2009 17:27 ]
De berekeningen zijn er nog steeds. Als je moet kiezen tussen een item dat je 10 intellect kost maar een half procent meer haste geeft, dan hoef je nu alleen naar je mana pool te kijken en zul je dus al snel voor de haste kiezen. Straks zal het naast je mana pool ook je spell power bepalen en is het dus daadwerkelijk lastiger vergelijken welke van de twee nu beter is.Mektheb schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:24:
[...]
Ja dat klopt wel maar dan is het toch weg ? bedoel als je alles in 1 stats dropt en het Spirit noemt is het toch geen spellpower meer of ben ik gek ( waarschijnlijk wel ja )
Pure RNG, doe je niks aan. Maar dat heeft niks met het aantal classes in de token group te maken.En ja ik weet de kans even eerlijk is maar zoveel van die tokens droppen helaas niet ( bij ons dan )
Technisch gezien heb je wellicht meer kans, omdat de token drop hoger licht, maar je niet altijd alle 4 deze classes mee hebtNMe schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:28:
[...]
De berekeningen zijn er nog steeds. Als je moet kiezen tussen een item dat je 10 intellect kost maar een half procent meer haste geeft, dan hoef je nu alleen naar je mana pool te kijken en zul je dus al snel voor de haste kiezen. Straks zal het naast je mana pool ook je spell power bepalen en is het dus daadwerkelijk lastiger vergelijken welke van de twee nu beter is.
[...]
Pure RNG, doe je niks aan. Maar dat heeft niks met het aantal classes in de token group te maken.
Maar goed ik zit sowieso ongeacht welk loot item het ook is op het verkeerde character ingelogd
Heel bekendGohan-san schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:37:
[...]
Technisch gezien heb je wellicht meer kans, omdat de token drop hoger licht, maar je niet altijd alle 4 deze classes mee hebt
Maar goed ik zit sowieso ongeacht welk loot item het ook is op het verkeerde character ingelogd
VoA 25 op me DK, dropt eerst resto shaman T9,5 en vervolgens resto 8,5 >.> beide flinke upgrades voor me shaman.
Dit topic is gesloten.