Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 198 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Yep, hunters en rogues doen bij ons in de raids de beeste damage, gevolgd door mij in kitty spec.
En af en toe een verdwaalde warlock...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:03:
[...]

Dk's zijn hopeloos overpowered, al komen nu de nerfs langzaam, om het allemaal wat balanced te krijgen (hetzelfde geld trouwens voor cat dps).

Blizzard heeft het idiote idee dat een hybrid class net zo veel dmg meot doen als een pure dps class. Dat zou gewoon niet moeten, je bent immers hybrid/ondersteuning.

Helaas wil bliz hier niet naar terug.

pure dps classes imho:
hunter
mage
wlock
rogue
;( QQ

als je het niet kan winnen van een DK doe je toch best wat verkeerd..

fury war's-feral druids is een ander verhaal..

http://www.wowmeteronline.com/rank/clazz/dps/all/8/0/3
wow.. 1 boss in collo waar dk wint.. overduidelijk unholy op Faction champs..
niets niews voor mij.

http://www.wowmeteronline.com/rank/clazz/dtb/all/7/0/3/320
en ulduar word je ook niet vrolijk van.

dus voordat je voortaan weer onzin uitkraamt doe dan ook ff onderzoek naar wat feiten..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik vind dat hele hybrid-gebeuren zo'n onzin. Ja als druid heb je toevallig alle rollen in huis (melee dps, caster dps, healer en tank), maar als je ergens voor kiest kies je ook daadwerkelijk voor 1 rol. Een hybrid feral dps-tank doet bij lange na niet de damage als een volwaardige kittyspecc en andersom geldt ook dat een kitty niet de tankrol kan vervullen. Ja, je kunt emergency even snel inspringen (heb ik als kitty met pure kittyspecc gedaan op KT om het gat te vullen tussen het moment dat de OT KT had en ik de MT kon rezzen), maar je kunt geen van de rollen volwaardig overnemen als je een bepaalde specc kiest. De heals van een moonkin halen het niet bij een tree en gaan keihard oom waardoor ze niet de dps kunnen leveren die ze moeten doen, een kitty kan even tanken, maar is zo dood.
Hetzelfde geldt voor een pala. Een retri kan af en toe eens snel een healtje op zichzelf gooien of op de tank en kan dispellen zonder dat het veel invloed heeft op z'n dps, maar volwaardig tanken en/of healen kan niet. En een DK is wat mij betreft ook gewoon een behoorlijke pure class. Een dps-specc laat je niet tanken, een tank laat je niet dpsen (even cru gezegd, want er zijn genoeg mensen die op een fight waar je 1 tank nodig hebt rustig een dk tank laat dpsen en nog redelijk mee kan komen ook).

Oftewel, dat hele gedoe rondom hybrids mogen ze van mij wel loslaten.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:37:
Ik vindt het wel goed hoe ze het op het moment doen , iedereen een beetje gelijke dps laten doen.
Raids worden toch meestal samengesteld naar dps en niet naar utility. En nu krijg je meestal wel een mooie mix van classes en specs. Het is inderdaad waar dat de Hybrids dual spec hebben , maar hun ofspec gear is meestal ook een stuk minder dan main spec. dus de vraag of je ze wel in die rol wilt hebben.

En als je de dps op het moment verglijkt. Zie je toch van de pure classes toch regelmatig de Hunters , Locks & rogue's boven aan staan. Van de hybrids staan daar meestal de Dk's en af en toe een verdwaalde feral kitty tussen.

Wat mij betreft mogen ze het zowel een beetje laten.
Mages doen het in mijn guild ook vaak erg goed _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

chromeeh schreef op maandag 14 september 2009 @ 07:42:
[...]
Dit soort procs zitten vaak op een 60 of 90 sec 'hidden' cooldown.
Dus het sommetje is dan niet zo spannend meer :)
Procs? Hidden cooldown? 8)7 Erm....betekent dat nu, houden die Plagueheart of toch maar voor de Ocult gaan? :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
addictive schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:48:
[...]

Ik ga in ieder geval mijn pc helemaal opnieuw installeren, en een virusscanner draaien (dit deed ik voorheen niet, ivm het langzamer worden van mijn computer, en een ik-ben-toch-altijd-heel-erg-voorzichtig-mentaliteit. Helaas is mijn broertje minder oplettend met waar hij overal op klikt...)
Ik kan NOD32 aanraden. Is zeer licht, merk je weinig van ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

Mik! schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:49:
Ik vind dat hele hybrid-gebeuren zo'n onzin. Ja als druid heb je toevallig alle rollen in huis (melee dps, caster dps, healer en tank), maar als je ergens voor kiest kies je ook daadwerkelijk voor 1 rol. Een hybrid feral dps-tank doet bij lange na niet de damage als een volwaardige kittyspecc en andersom geldt ook dat een kitty niet de tankrol kan vervullen. Ja, je kunt emergency even snel inspringen (heb ik als kitty met pure kittyspecc gedaan op KT om het gat te vullen tussen het moment dat de OT KT had en ik de MT kon rezzen), maar je kunt geen van de rollen volwaardig overnemen als je een bepaalde specc kiest. De heals van een moonkin halen het niet bij een tree en gaan keihard oom waardoor ze niet de dps kunnen leveren die ze moeten doen, een kitty kan even tanken, maar is zo dood.
Hetzelfde geldt voor een pala. Een retri kan af en toe eens snel een healtje op zichzelf gooien of op de tank en kan dispellen zonder dat het veel invloed heeft op z'n dps, maar volwaardig tanken en/of healen kan niet. En een DK is wat mij betreft ook gewoon een behoorlijke pure class. Een dps-specc laat je niet tanken, een tank laat je niet dpsen (even cru gezegd, want er zijn genoeg mensen die op een fight waar je 1 tank nodig hebt rustig een dk tank laat dpsen en nog redelijk mee kan komen ook).

Oftewel, dat hele gedoe rondom hybrids mogen ze van mij wel loslaten.
een hybrid is dat je tussen meerdere rollen kan switchen. tussen healer, tank, of dps.
pure classes switchen alleen van DPS <-> DPS.
enige pure classes zijn mage, rogue, lock, hunter

ik vind gewoon dat warlocks een tank spec moeten krijgen ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:13:
[...]

een hybrid is dat je tussen meerdere rollen kan switchen. tussen healer, tank, of dps.

echt waar ?

ik switch met mn DK toch echt tussen unholy en blood DPS..

en een tank bij ons in de guild tussen unh/blood tank..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Dk's zijn hopeloos overpowered, al komen nu de nerfs langzaam, om het allemaal wat balanced te krijgen (hetzelfde geld trouwens voor cat dps).

Blizzard heeft het idiote idee dat een hybrid class net zo veel dmg meot doen als een pure dps class. Dat zou gewoon niet moeten, je bent immers hybrid/ondersteuning.

pure dps classes imho:
hunter
mage
wlock
rogue
De tijd dat DK's hopeloos OP'd zijn is echt wel afgelopen hoor :) Dus dit is gewoon brullen met de rest mee :)

Ik denk dat Blizzard ipv Retri's buffen is retri's moeten nerfen. want met 25k hp ga ik nog steeds in 5 sec dood van een Retri paladin met vergelijkbare gear

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:04

JCG

PA1JCG

[...]

QQ moar, ik heal beter, ik tank beter en dps beter. En in arena steel ik je rating >:)
En ik ben geen ondersteuning, ik ben een caster of een healer of een tank of melee dps.Let op er staat OF niet EN.

Jullie singleminded class hebben het maar makkelijk, jullie kunnen dual spec gebruiken voor pvp. Ik "moet" hem gebruiken voor raiden. Ik heb twee sets gears waar ik dkp aan moet besteden en enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:32:
[...]

De tijd dat DK's hopeloos OP'd zijn is echt wel afgelopen hoor :) Dus dit is gewoon brullen met de rest mee :)

Ik denk dat Blizzard ipv Retri's buffen is retri's moeten nerfen. want met 25k hp ga ik nog steeds in 5 sec dood van een Retri paladin met vergelijkbare gear
L2use Deathstrike ? :P

Retridins hebben wel een nerfbat gehad die je goed kan merken in pvp, eerst was het zo van: "Retridin, meh lets lose fast"
Nu is het van: "Lol Retridin, burn mana and dispell bubble"
Het is niet zo moeilijk :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:35:
[...]

L2use Deathstrike ? :P

Retridins hebben wel een nerfbat gehad die je goed kan merken in pvp, eerst was het zo van: "Retridin, meh lets lose fast"
Nu is het van: "Lol Retridin, burn mana and dispell bubble"
Het is niet zo moeilijk :)
l2use deathstrike.. lees eens maatje: " in stun dood "

zoveel deathstrike heb je dan niet :) maar idd.. met een shadow/priest kun je wat beter die aapjes counteren. Maarja.. daar heb ik niet zoveel aan op mijn dk he :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

temp00 schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:01:
[...]

Procs? Hidden cooldown? 8)7 Erm....betekent dat nu, houden die Plagueheart of toch maar voor de Ocult gaan? :)
Theory crafting ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:28:
echt waar ?

Tja, dat is DK, de uitzondering op alles (een feral, pala of warrior kan niet wisselen tussen verschillende 'tank' spec - druid enkel tussen melee/cast dps, warrior 2 variaties van melee). Zo kan een priest tussen disc en holy switchen, beide blijft healing. Een pure dps kan ook wisselen tussen specs, afhankelijk van de raid en boss. Maar een DK kan naar tank spec, wat dus een pure dps simpelweg niet kan.

En het gaat niet om het principe dat ze in 1x een complete job kunnen vervangen, maar het zijn nood supporters. Natuurlijk kan een feral niet bijzonder veel healen, maar nog altijd 100x meer dan pure dps, zelfs voor een retri die tijdelijk in tank gear gaat zitten, dat zie je een clothy/leather echt niet na doen (ok, hunter kan het 5 sec). En de tijd dat een pet wat klappen kon vangen, dat is vanilla tijd (ok.. mischien health funneled void/felguard).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:45:
Chalcedony is ook absurd duur op onze server. Geen idee waarom :S
Als JCer en dus prospecter heb ik denk ik wel een verklaring: uit persoonlijke ervaring weet ik dat chalcedony de zeldzaamste uncommon gem is. Van de andere uncommon gems kan ik nog wel eens een stackje op de AH zetten na wat ore geprospect te hebben maar ik heb nog nooit meer dan een halve stack chalcedony gehad.

Ik was dus ook niet echt vrolijk toen ik voor mij JC dailies enkele dagen achter elkaar telkens er eentje nodig had. Ik werd ook blijer van twee chalcedonies uit één prospect dan "alwéér zo'n rare gem." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
even over battlegrounds praten.

Waarom sta ik met mijn 1700 sp warlock vaak bovenaan met kills exc. . ( voornamelijk av/strant )

Is het omdat ik in een struikje ga zetten en ...... dan dood bent voor je weet hoe./wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Toch wel grappig dat er wordt gepraat over 'hybrid' classes alsof het een grote uitzondering is.. Volgens mij kunnen de meeste classes meerdere rollen vervullen namelijk, maar dat hangt ook af van je definitie van hybride. Is kunnen tanken en DPSen hybride genoeg, of moet je ook kunnen healen?

Ach, waar vroeger een aantal classes gewoon meerdere specs voor de lol hadden (pala = heal, retri = lol, prot = rofl), kun je nu lekker tanken en dps doen met dezelfde char. Logisch ook, gezien je over het algemeen toch ziet dat men een bepaalde rol kiest om veelvuldig te vervullen (en dus te gearen).

Wat wel lullig is, is het feit dat een pala of een druid maar liefst 3 nuttige talent trees heeft, allen even bruikzaam in PVE. Een mage, hunter, warlock en rogue hebben eigenlijk altijd maar één tree die voor die class het beste resultaat geeft in PVE. Dat zorgt dus voor weinig verschil in speelstijlen e.d., iets wat wel jammer is. Het zou leuk zijn om te zien dat drie verschillende mages in de raid, drie verschillende speelstijlen hebben, dat ze de mogelijkheden hebben om frost, fire en arcane te mixen of qua DPS toch in één tree te blijven en daarmee ongeveer evenveel DPS doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

garagaholic schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:48:
Toch wel grappig dat er wordt gepraat over 'hybrid' classes alsof het een grote uitzondering is.. Volgens mij kunnen de meeste classes meerdere rollen vervullen namelijk, maar dat hangt ook af van je definitie van hybride. Is kunnen tanken en DPSen hybride genoeg, of moet je ook kunnen healen?
Als je kan wisselen tussen 2 de 3 jobs (dps, tank, heal) dan imho ben je hybrid.

Daarbij, zoals je zegt, hebben de specs van pure dps lang niet altijd nut. Veelal zie ik PvP, PvE en solo specs (wil niet zeggen dat een pve spec niet viable is in pvp, of visa versa), ok in geval van Hunter is het allemaal waar best (waar je toch flink afhankelijk bent van je pet met een BM spec).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
NoTimeRemains schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:13:
[...]

Als je het zo bekijkt vind ik het geen probleem, alleen over het algemeen hoor je best veel gebler dat je als kitty generfed moet worden, want je bent immers een hybrid. In de trees ben je hybrid, in je specc absoluut niet, want je kiest een pure dps, tank of healer specc ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

garagaholic schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:48:

Wat wel lullig is, is het feit dat een pala of een druid maar liefst 3 nuttige talent trees heeft, allen even bruikzaam in PVE. Een mage, hunter, warlock en rogue hebben eigenlijk altijd maar één tree die voor die class het beste resultaat geeft in PVE. Dat zorgt dus voor weinig verschil in speelstijlen e.d., iets wat wel jammer is. Het zou leuk zijn om te zien dat drie verschillende mages in de raid, drie verschillende speelstijlen hebben, dat ze de mogelijkheden hebben om frost, fire en arcane te mixen of qua DPS toch in één tree te blijven en daarmee ongeveer evenveel DPS doen.
van de 3 dps classen heb ik alleen mage, maar er zijn 2 specs die beiden goed zijn in PVE Arcane en Fire. in ons raids is het vaak 1x Fire mage ikke, en 2 arcane mages, en toch blaas ik ze nog weg wat betreft dps ;) (en zei hebben betere gear/trinkets)

Op resistance fights ga ik nog weleens arcane, omdat een arcane mage aardig wat resistance van zich zelf heeft en mooi absorption talents, had laatst met wat procs en 4152 spelldmg.... looool!

maar vind Fire leuker spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00
cannibal schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:12:
Blizzard heeft het idee nog steeds (volgens blue posts) dat hybrids minder dps doen dan absolutes. Al gaan ze niet meer uit van een verschil van 25% dps, maar van 5%.
In het geval dus dat een hybrid ook maar iets betere gear of iets meer rotatie-skill heeft dan de pure dps, of dat de fight net wat beter uitvalt (qua rennen / stilstaan / etc) voor de hybrid, zit deze dus al gauw boven de pure dps met zijn dps.

En je blijft natuurlijk met het "flavor of the month" niveau van alle classes/specs zitten, dat veranderd gewoon elke x maanden een keer een beetje.
Mages zijn wat dat betreft uniek. Wij hebben onze: flavour of the hour gehad. Binnen een paar uur een hidden nerf eroverheen en de patch erop werd arcane gelijk kapot generfed. Had ffs niet eens de tijd om het te proberen : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:39:
[...]

l2use deathstrike.. lees eens maatje: " in stun dood "

zoveel deathstrike heb je dan niet :) maar idd.. met een shadow/priest kun je wat beter die aapjes counteren. Maarja.. daar heb ik niet zoveel aan op mijn dk he :)
Dus je bent in 1 stun dood? Wow... mijn clothy gaat niet eens dood in 1 stun. Dus wellicht moet je gewoon meer stamina en/of resilience hebben of je trinket/cd's beter gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bye Bye Trollbane, Alucardu zit nu op Outland. Zien of met Malice raiden wat is :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
MrVegeta schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:20:
Bye Bye Trollbane, Alucardu zit nu op Outland. Zien of met Malice raiden wat is :).
Moet je wel je sig aanpassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
JCG schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:35:
[...]

QQ moar, ik heal beter, ik tank beter en dps beter. En in arena steel ik je rating >:)
En ik ben geen ondersteuning, ik ben een caster of een healer of een tank of melee dps.Let op er staat OF niet EN.

Jullie singleminded class hebben het maar makkelijk, jullie kunnen dual spec gebruiken voor pvp. Ik "moet" hem gebruiken voor raiden. Ik heb twee sets gears waar ik dkp aan moet besteden en enchanten.
je mag mijn 0 arena rating hebben.

Ik ben wat singleminded. En dat komt niet zo zeer dat van mij paladins (de ultime hybrid samen met druids) geen dps mogen doen of top dps mogen staan.

Het komt omdat alles op elkaar gaat lijken, hunters en shamans met Mortal strike, rogues en hunters met tranq (of iets wat daar op lijkt). Warriors die steeds meer aoe abilities krijgen.
Fear die niet je agro reset, waardoor elke idioot kan tanken.
Paladins die niet genoeg groep healing hebben en die krijgen etc etc. Alles wordt hetzelfde en ja, ik zie als een van de problemen dat hybrids als vol dps worden aangezien. Het klopt overigens dat je als hybrid met de huidige raid opzet veel moet wisselen van gear en spec in raids, waar tanks daar vaak wat minder last va hebben (natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar daarbij heb je vaak ook minder healers nodig ).

Hopelijk fixed blizzard dit ipv het balancen zou het uniek maken van classes weer op hun lijst moeten staan. Ook het makkelijk maken van iedere class is een probleem. Als goede warrior gebruikte je shield block voor 100% om zo crits te voorkomen. Nu zijn er geen crits meer, en hebben druids meer hp, en armour, dus waarom warriors meenemen? (beetje overdreven).

Dat critten en crushing blow gedoe moet gewoon terug, en tja dan heb je ooit dat je tank geoneshot wordt het zei zo, erg frustrerend op 1% bij een nieuwe boss, maar dat hoort erbij.

Als ze van dat stacken van bepaalde classes afwillen weet ik niet wat ze moeten doen, of ze moeten alle buffs/debuffs zo maken dat ze alleen maar van invloed zijn op jezelf, dus sunder armour is dan alleen voor degene die dat up houd. om maar een voorbeeld te noemen. Dan blijven er maar een paar debuffs over die altijd op de boss voor iedereen van toepassing zijn (curse of tongues, MS bv).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:12:
[...]

Dus je bent in 1 stun dood? Wow... mijn clothy gaat niet eens dood in 1 stun. Dus wellicht moet je gewoon meer stamina en/of resilience hebben of je trinket/cd's beter gebruiken?
Van vergelijkbare gear he, niet van die saronite noobies.

Ik zit op 550 resillience, 25k hp.

Het feit is gewoon dat alles spelldamage is, waardoor je 0 aan reductie hebt. Alleen crits doen 10% minder auw.. en -6% kans om te critten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:23:
[...]

Moet je wel je sig aanpassen :+
Worst priest on Outland! :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:27:
[...]

Van vergelijkbare gear he, niet van die saronite noobies.

Ik zit op 550 resillience, 25k hp.

Het feit is gewoon dat alles spelldamage is, waardoor je 0 aan reductie hebt. Alleen crits doen 10% minder auw.. en -6% kans om te critten. :P
Resilience is veranderd, je hebt er meer van nodig maar het verlaagt -naast de critdmg- ook alle damage taken. Maar trinket + dat 5 sec magic shield helpt niet? Want dat magic shield zorgt er ook voor dat je even immuun bent voor zijn stuns en repetances. Ik blijf erbij dat als je binnen 1 paladinstun doodgaat je meer gear moet hebben of een teamgenoot die je helpt (ik neem aan dat het over arena's gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:37:
[...]

Resilience is veranderd, je hebt er meer van nodig maar het verlaagt -naast de critdmg- ook alle damage taken. Maar trinket + dat 5 sec magic shield helpt niet? Want dat magic shield zorgt er ook voor dat je even immuun bent voor zijn stuns en repetances. Ik blijf erbij dat als je binnen 1 paladinstun doodgaat je meer gear moet hebben of een teamgenoot die je helpt (ik neem aan dat het over arena's gaat).
Neuh, av of welke bg dan ook :) in arena is het even wat anders. Maar 1 on 1 verlies is zowiezo van een retri, zelfs met deathstrike/Vamparic blood spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Gohan-san schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:02:
[...]

van de 3 dps classen heb ik alleen mage, maar er zijn 2 specs die beiden goed zijn in PVE Arcane en Fire. in ons raids is het vaak 1x Fire mage ikke, en 2 arcane mages, en toch blaas ik ze nog weg wat betreft dps ;) (en zei hebben betere gear/trinkets)

Op resistance fights ga ik nog weleens arcane, omdat een arcane mage aardig wat resistance van zich zelf heeft en mooi absorption talents, had laatst met wat procs en 4152 spelldmg.... looool!

maar vind Fire leuker spelen.
Hehe, maaruhm.. Als er twee specs goed zijn, maar de ene spec 'blaast de andere weg', dan is de eerste spec toch de beste keus (gegeven dat skills niet meespelen)? Maar goed, zoals al gezegd; eens in de zoveel tijd probeert blizz allerhande zaken te balancen, en dan wordt een tree weer net wat beter dan de andere. Ik zou het persoonlijk gewoon leuk vinden om alle specs/trees viable te hebben.

Voor mij valt dat een beetje in het hoekje van dat ik ook vind dat gear minder algemeen moet zijn. Dus dat je enigszins zelf kunt bepalen hoe jouw gear eruit zien. Dan krijg je dus mensen die een leuke mixed spec hebben, unieke gear et cetera. Weet dat 't niet gaat gebeuren, balancing is daarvoor veel te moeilijk, en je krijgt toch weer één of wellicht twee 'beste specs' die je MOET gebruiken om mee te mogen naar je raid... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, kleine update.

Eindelijk mijzelf exhalted gemaakt met SoH. Direct de enchant van SoH Exhalted op mijn shoulders geplaatst. Inmiddels ben ik ook op 14% hit en dus hitcapped. Nu concentreer ik me voornamelijk op Spellpower en Crit/Haste. In principe ben ik ben ik nu alle normale gems in mijn epic ilevel 213 of hogere gear van epic gems te voorzien. Op dit moment zijn mijn chest, gloves en pants van epic gems voorzien en de best mogelijke enchants. Mijn shoulders hebben de beste enchant. Mijn helmet en belt moeten nog betere gems krijgen maar hebben wel de beste enchant erop liggen. Maar eerst meer cash genereren voor de gems te betalen.

Verder nog wat Argent Dawn rep farmen in Strat. Man wat is dat saai; een hele straat leeg pullen en dan via living bomb/arcane explosion en presto alles dood.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:56:
Zow, kleine update.

Eindelijk mijzelf exhalted gemaakt met SoH. Direct de enchant van SoH Exhalted op mijn shoulders geplaatst. Inmiddels ben ik ook op 14% hit en dus hitcapped. Nu concentreer ik me voornamelijk op Spellpower en Crit/Haste. In principe ben ik ben ik nu alle normale gems in mijn epic ilevel 213 of hogere gear van epic gems te voorzien. Op dit moment zijn mijn chest, gloves en pants van epic gems voorzien en de best mogelijke enchants. Mijn shoulders hebben de beste enchant. Mijn helmet en belt moeten nog betere gems krijgen maar hebben wel de beste enchant erop liggen. Maar eerst meer cash genereren voor de gems te betalen.

Verder nog wat Argent Dawn rep farmen in Strat. Man wat is dat saai; een hele straat leeg pullen en dan via living bomb/arcane explosion en presto alles dood.
Doe je de WG dailies? 10-20 minuten daar en je hebt 10.000 honor als je de quests complete, kan je ook weer een gem van kopen in Orgrimmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

JCG schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:35:
[...]

Ah, natuurlijk. PvP'ers gebruiken dezelfde gear met PvE als PvP. De PvP hoeven ze ook niet te enchanten of te gemmen. 8)7 Vaak kun je offspec gear krijgen voor een goedkope prijs. Main spec gear is bij ons minimaal 25k EKP en je kan hoger bieden. Soms wel 800 EKP ofzo. Offspec gear begint bij 5 en krijg je vaak ook voor die prijs mee. Dat is bij ons dezelfde hoeveelheid ekp die je krijgt voor 1 uur progression raid.

Ter verduidelijking. Ik haat PvP :)

[ Voor 17% gewijzigd door KillGhost op 14-09-2009 15:10 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillGhost schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:08:
[...]

Ah, natuurlijk. PvP'ers gebruiken dezelfde gear met PvE als PvP. De PvP hoeven ze ook niet te enchanten of te gemmen. 8)7 Vaak kun je offspec gear krijgen voor een goedkope prijs. Main spec gear is bij ons minimaal 25k EKP en je kan hoger bieden. Soms wel 800 EKP ofzo. Offspec gear begint bij 5 en krijg je vaak ook voor die prijs mee. Dat is bij ons dezelfde hoeveelheid ekp die je krijgt voor 1 uur progression raid.

PvP-gear daarentegen haal je doorgaans niet uit raiding instances en daar hoef je dus geen DKP voor te betalen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:08:
[...]

De s7 pvp gear is anders best goed voor pve _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

garagaholic schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:51:
[...]

Hehe, maaruhm.. Als er twee specs goed zijn, maar de ene spec 'blaast de andere weg', dan is de eerste spec toch de beste keus (gegeven dat skills niet meespelen)? Maar goed, zoals al gezegd; eens in de zoveel tijd probeert blizz allerhande zaken te balancen, en dan wordt een tree weer net wat beter dan de andere. Ik zou het persoonlijk gewoon leuk vinden om alle specs/trees viable te hebben.

Voor mij valt dat een beetje in het hoekje van dat ik ook vind dat gear minder algemeen moet zijn. Dus dat je enigszins zelf kunt bepalen hoe jouw gear eruit zien. Dan krijg je dus mensen die een leuke mixed spec hebben, unieke gear et cetera. Weet dat 't niet gaat gebeuren, balancing is daarvoor veel te moeilijk, en je krijgt toch weer één of wellicht twee 'beste specs' die je MOET gebruiken om mee te mogen naar je raid... ;(
Haha inderdaad ik spreek mijzelf een beetje tegen, toch beide specs zijn goed in PVE. in Fire heb je living bomb, waar je wel een beetje mee cheat op de dmg meters. in dps red ik het niet, maar in total dmg sta ik vaak boven ze.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:14:
[...]
De s7 pvp gear is anders best goed voor pve _O_
;(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:28:
[...]

echt waar ?

dus bij een DK kan je alleen maar tussen twee DPS speccs kiezen?
mss dat jij er voor gekozen hebt om twee DPS speccs te nemen maar een DK kan meerdere rollen vervullen. tanken en DPS?

[ Voor 15% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-09-2009 15:35 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

NMe schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:10:
[...]

PvP-gear daarentegen haal je doorgaans niet uit raiding instances en daar hoef je dus geen DKP voor te betalen.
Je betaald vaak minimale DKP voor offspec gear, dus is imho niet echt noemenswaardig. Aan de andere kant betaal je arena points, dus is ook niet gratis.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
KillGhost schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:41:
[...]
Je betaald vaak minimale DKP voor offspec gear, dus is imho niet echt noemenswaardig. Aan de andere kant betaal je arena points, dus is ook niet gratis.
DKP is zooo TBC ... :p met al die easy epics tegenwoordig is dkp overbodig imo.. gewoon lekker rollen.. uiteindelijk krijgt ieder zijn gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:43:
[...]

Als JCer en dus prospecter heb ik denk ik wel een verklaring: uit persoonlijke ervaring weet ik dat chalcedony de zeldzaamste uncommon gem is. Van de andere uncommon gems kan ik nog wel eens een stackje op de AH zetten na wat ore geprospect te hebben maar ik heb nog nooit meer dan een halve stack chalcedony gehad.
I call bullshit. Mijn ervaring is dat het juist allemaal geen ene drol uit maakt. De ene keer heb je wat meer blue over vergeleken met de rest en de andere keer wat minder. Maar gemiddeld zit je gewoon op dit

Prospect eens wat meer dan 5 stacks saronite ore : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
ImdaMned schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:46:
[...]

I call bullshit. Mijn ervaring is dat het juist allemaal geen ene drol uit maakt. De ene keer heb je wat meer blue over vergeleken met de rest en de andere keer wat minder. Maar gemiddeld zit je gewoon op dit

Hehe same. Blauw/groen/paars is gewoon duur omdat je het voor Prisms nodig hebt.

@Hybrid discussie: als hybrids minder kunnen healen/tanken/dpseen dan een pure class, waarom zou een RL ze in godsnaam nog meenemen? Prima dat ze dingen even goed kunnen zolang ze het maar niet beter doen.

[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 14-09-2009 15:58 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:46:
[...]

ik sluit mij wel bij de "bullshit" comment aan ik heb zat groen en gele gems, maar chalcedony heb ik altijd te kort.

[ Voor 22% gewijzigd door Valkyre op 14-09-2009 15:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
porn* schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:54:
[...]

Hehe same. Blauw/groen/paars is gewoon duur omdat je het voor Prisms nodig hebt.
Mja, maar groen/paars heb ik voor leuke prijsjes kunnen kopen als je het vergelijkt met blauw, die ik niet goedkoper dan 15g per gem (!) kon vinden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillGhost schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:41:
[...]
Offspec gear is bij ons zelfs gratis, maar dat betekent ook dat je mazzel moet hebben; mainspec gear gaat voor, en daarna is er een /roll voor iedereen die het graag voor zijn offspec wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Exitium schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:58:
[...]

Mja, maar groen/paars heb ik voor leuke prijsjes kunnen kopen als je het vergelijkt met blauw, die ik niet goedkoper dan 15g per gem (!) kon vinden. :X
Maar da's ook de marktwerking, zolang er maar genoeg mensen blijven *geloven* dat ie zeldzamer is, zijn ze ook eerder geneigd om hem voor de dubbele prijs aan te schaffen, ipv de gebruikelijke 3-4 voudige prijs :)

Ik zag eens een stack en wat losse staan voor normale prijs (vergelijkbare groen/paars), meteen (puur voor de grap als experiment) erop gezet voor 3x prijs van anderen en zo overigen met 1-2g te undercutten, na een dag had ik er 18 verkocht. Mensen kopen het puur omdat ze DENKEN dat dat de prijs is. Vooral die Auctioneer users kun je flink afzetten :P
Jammer dat ik er geen tijd meer voor heb vond dit ook in D2 altijd fun :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Chaldoney is niet zozeer 'rare' als wel dat je het iets meer gebruikt dan andere gems. Niet alleen gebruik je het voor icy prism, maar ook gebruik je het (itt de andere twee gems voor icy prism) om een groen item mee te maken, welke je vervolgens kan disenchanten.

Voor de rest is hij net zo common als de rest

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:43:
[...]

DKP is zooo TBC ... :p met al die easy epics tegenwoordig is dkp overbodig imo.. gewoon lekker rollen.. uiteindelijk krijgt ieder zijn gear.
Mwuah, ben ik het niet helemaal met je eens. Sure je hebt massa's ez epics!!!1, maar er zijn ook vele hard to get epics. Ik heb het dan over hardmode loot etc. Ook als wij naar Ulduar gaan, dan doen wij soms niet alle bosses meer, of alle hardmodes. Depending on setup ofc. Als je dan toch die ene drop nog heel graag wilt hebben dan ben je blij dat er DKP is. Ik blijf voorstander voor DKP iig.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gohan-san schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:54:
[...]

ik sluit mij wel bij de "bullshit" comment aan ik heb zat groen en gele gems, maar chalcedony heb ik altijd te kort.
Van het weekend nog 450 blauwe gems necklaces gemaakt en omgegooid naar dust :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:30:
[...]

Van het weekend nog 450 blauwe gems necklaces gemaakt en omgegooid naar dust :Y)
Speel jij nog wel, of is het geld maken voor jou spelen? :P

die dingen hebben 5 sec crafttime.. dus 5x 450 sec= een hoop koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
5 sec crafttime.... <imdamned casts icy veins> ........

lol, als dat nu eens hielp, heroism op mijn shaman JC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:37:
[...]

Speel jij nog wel, of is het geld maken voor jou spelen? :P

die dingen hebben 5 sec crafttime.. dus 5x 450 sec= een hoop koffie.
37½ minuut. Gewoon tijdens de lunchpauze, theoretisch. Al zijn er geen bags die als die mats en de crafts allemaal kunnen bevatten, dus moet je er ook nog eens daadwerkelijk bij blijven. En handmatig disenchanten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

NMe schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:43:
[...]

37½ minuut. Gewoon tijdens de lunchpauze, theoretisch. Al zijn er geen bags die als die mats en de crafts allemaal kunnen bevatten, dus moet je er ook nog eens daadwerkelijk bij blijven. En handmatig disenchanten. :X
Ik dacht dat een addon als Enchantrix kon autodissen? (Wel met voldoende bag space ja.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

NMe schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:03:
[...]

Offspec gear is bij ons zelfs gratis, maar dat betekent ook dat je mazzel moet hebben; mainspec gear gaat voor, en daarna is er een /roll voor iedereen die het graag voor zijn offspec wil hebben.
NMe schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:10:
[...]

Het lijkt wel of dit elkaar wat tegenspreekt. De discussie ging namelijk over het 2e setje gear, dus de offspec gear.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillGhost schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:48:
[...]

[...]

Het lijkt wel of dit elkaar wat tegenspreekt. De discussie ging namelijk over het 2e setje gear, dus de offspec gear.
Mijn punt is meer dat je ofwel duur betaalt voor je offspec gear met DKP, ofwel het duurt eeuwig voordat je het bij elkaar hebt omdat je tegen 6 anderen rolt die het ook willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
NMe schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:03:
[...]

Zeflde bij ons. Als je voor offspec ook punten zou moeten besteden, dan zal er veel DE-ed worden. En op deze manier heeft de raid er meer aan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Gohan-san schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:54:
[...]

http://www.wowhead.com/?item=36912#prospecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

pure dps classes imho:
hunter
mage
wlock
rogue
Dat zijn geen DPS classes, dat is CC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

DK's zijn niet overpowered. Wanneer leren mensen nou is dat het om je eigen speelstijl gaat. Ik kan met elke char een DK kicken. Gewoon je koppie gebruiken, je rotatie weten en vooral weten wat te doen als je in een benarde situatie terechtkomt.

Veel pvpen, en je hebt ze zo kopje onder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tao schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:47:
[...]

Ik dacht dat een addon als Enchantrix kon autodissen? (Wel met voldoende bag space ja.)
Je krijgt een selection box om te disenchanten of te ignoren. Dat is dus niet hetzelfde als volautomatisch alles disenchanten. Dat zou wel handig zijn voor mn priest die alle ringetjes en necklaces moet disenchanten :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PcManiaxx schreef op maandag 14 september 2009 @ 19:01:
DK's zijn niet overpowered. Wanneer leren mensen nou is dat het om je eigen speelstijl gaat. Ik kan met elke char een DK kicken. Gewoon je koppie gebruiken, je rotatie weten en vooral weten wat te doen als je in een benarde situatie terechtkomt.

Een niet s-priest kan niet winnen, als s-priest weet ik het niet maar ik weet bijna zeker dat ook die verliest. Maakt ook niet uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op maandag 14 september 2009 @ 19:17:
[...]

Een niet s-priest kan niet winnen, als s-priest weet ik het niet maar ik weet bijna zeker dat ook die verliest. Maakt ook niet uit.
Een healer zal in zijn eentje ook niet gaan PvP'en, hooguit in een arena team. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geef je een uitdaging, hunter :D

(die gelukkig niet overal onderaan staan, enkel 5vs5 doen ze 'matig' mee - bron)

Kwam Ensidia nog tegen met deze shot, stoere trinket :D (begreep dat ze naar tarren mill vertrekken voor eventuele lag issues).

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

MrVegeta schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:20:
ha, meer horde scum om te ganken :P

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Paladin 37k HP :D Effectief dus meer dan 50k, echt heerlijk tanken zo _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

woest85 schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:52:
[...]

ha, meer horde scum om te ganken :P
Afblijven jij! Vanavond met Malice geraid, ging opzich wel aardig maar had dikke FPS drops op Jarrux (oid) maar wel Hard mode down gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sooo true...ik heb meer moeite met frostmage's omdat die gewoon n counter van mn class zijn en mn broertje heeft in pvp weer een hekel aan roque's (resto druid) ieder zn ding :) maar dat hoor ik veel over die DK's dat ze overpowered zijn etc etc maar iedere class heeft zo zn zwakke plekken,enige puntje dat ikzelf altijd in de gaten hou is dat ik niet te arrogant moet worden ongeacht hoeveel matches ik ook win...onderschat de vijand nooit..overschatten is beter :P ...

maareh ben jij ook nog zo nu en dan in de pvp scene te vinden dan PcManiaxx?heb je eigelijk nog niet voorbij zien huppelen in Dalaran tot nu toe :)

gisteren lekker wat progress gemaakt met mn 2vs2 en 3vs3..heb mn broertje gerecruiteert haha en speelt nog steeds lekker met zo'n Tree druud die je de hele tijd healed enige nadeel is da mn broertje voornamelijk instances runt en pas net zn eerste pvp set item heeft gescoord maar echt ziek hoe lang die gast zichzelf in leven kan houden ;)

na ongeveer een uurtje of 2 hadden we (Ret pally, Prot/arms warrior & resto druid) op 2vs2 een rating van 900 en op 3vs3 een rating van 450 ,mn broertje is natuurlijk weer de grote winnaar omdat die warrior en ik in 2vs2 allebij omstebeurt met mn broertje moeten spelen maar gister nog ff wat gedaan voor t slapen en het eindigde met : broertje 900 rating en ik een 800 :D

waren wel heel veel teams in 2vs2 die uit alleen maar 2x dps bestonden en die wonnen we zowiezo allemaal op een 2x roque setup na..dat was best wel nasty,heb ook nog een potje van 10 minuten gehad tegen een Priest en Paladin en die priest was echt amper dood te krijgen uiteindelijk een stun goed getimed en avenging wrath up en toen ging ie wat makkelijker liggen :S

maar de eerste stapjes in arena zijn alweer gemaakt ennuh vind het een stuk leuker trouwens om vanaf een 0 rating te beginnen ipv een 1500..en een druud healer in pvp is nog steeds best wel bruut in arena (als ie aan jouw kant staat dan) :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NMe schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:43:
[...]

Inderdaad ik queue ook alles en laat na iedere craft van de rings/neck whatever, enchantrix auto dissen, dus tijdens het eten aan zetten 's avonds en tegen raid tijd heb ik een x aantal leuke stackjes :D

Nu kleine update van mij, Mijn Druid is inmiddels 78 en nog 30% tot lv79 , sinds level 78 gelijk mijn Overcast pvp set laten maken :D Dus nu ziet mijn PVP setje er zo uit :

[Overcast Belt]
[Overcast Boots]
[Overcast Bracers]
[Overcast Chestguard]
[Overcast Handwraps]
[Overcast Headguard]
[Overcast Leggings]
[Overcast Spaulders]
[Savage Titanium Band]
[Savage Titanium Ring]

Ik weet het is pas craftable pvp gear en de echte pvp-ers zien maar een ding learn to arena , maar dat komt goed ik ben momenteel in de bg's aan het levellen en samen met mijn Rogue maat aan het oefenen kwa communicatie enzo , maar damn wat maakt het een verschil of je wel of geen pvp gear aan hebt das echt ongelovelijk.

Kortom snel door de bg's rammen richting de lv80 :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Ik wist niet eens dat met met Enchantrix kon auto-dissen :S
Normaal had ik een disenchant macro gebind aan mijn scrolldown muiswieltje, maar blijkbaar is dit stuk makkelijker. Scheelt ook weer tijd enzo :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:48:
[...]

Ik weet het is pas craftable pvp gear en de echte pvp-ers zien maar een ding learn to arena , maar dat komt goed ik ben momenteel in de bg's aan het levellen en samen met mijn Rogue maat aan het oefenen kwa communicatie enzo , maar damn wat maakt het een verschil of je wel of geen pvp gear aan hebt das echt ongelovelijk.

Kortom snel door de bg's rammen richting de lv80 :D
Iedereen moet ergens beginnen en die Craftable set is echt heel lekker,toen ik op mn pally vlak bij de 80 was had ik ook een savage saronite setje en je merkt het verschil echt,zit ook best wel veel resillence op voor een craftable setje :D

zie idd heel veel mensen lvlen in AV moet wel aardig wat XP opleveren :)

ik denk dat ik ipv Tailoring+enchanting maar Jewelcrafting+enchanting op mn alt ga zetten,zit best wel vaak zonder geld in wow maar dat zal wel door al dat gepvp komen..heb al BS+mining op mn main,had daar eerst engineering+bs opzitten maar heb dat laten vallen omdat ik op de Hand mounted "Boba fett" rocket niks gebruikte,heb ik mining maar genomen voor wat centjes en de +60 stamina buff ..want dat leek me wel het beste toen..alleen nu ik weer hoor van die toekomstige changes in engineering begint t wel weer te jeuken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren ToC10 in, liep niet erg lekker. Paar wipes op Northrend beasts en Jaraxxus (hadden er een paar mensen bij die er nog nooit geweest waren) en daarna flink lopen wipen op faction champions. Hadden holy pala, resto shaman, warrior, DK, mage en hunter. Healers kregen we niet voldoende gelocked en die warrior oneshotte het meeste wat 'ie tegenkwam. Uiteindelijk in tank gear hem nog bezig gehouden, maar kon 'm niet 100% van de raid weghouden en zodra 'ie in de buurt kwam waren we weer met een minder. Na een uur of anderhalf en tal van aanpassingen maar gecalled. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:57:

zie idd heel veel mensen lvlen in AV moet wel aardig wat XP opleveren :)
Op level 78 krijg ik 19177exp per tower die we downen en en dan " mini npc elites " leveren 8k op , daarnaast als je wint krijg je nog eens een kleine 60 tot 70k exp.

Ik gok dat ik iets meer dan 130k exp per gewonnen AV krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt de welbekende RPM setup nog?:D..
weet nog in de tijden dat ik veel PVP deed met mijn mage.. was wel altijd lachen RPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:06:
[...]

Op level 78 krijg ik 19177exp per tower die we downen en en dan " mini npc elites " leveren 8k op , daarnaast als je wint krijg je nog eens een kleine 60 tot 70k exp.

wow dat is zeker wel meer dan de moeite waard haha moet je dan zelf de flag capturen? of krijg je dat gewoon standaard nadat de tower down is ook al ben je niet in de buurt? ...brrr ik krijg alleen maar 185 honor per toren wat ook best wel een improvement is vergeleken met de 64 honor van tbc (of vanilla wow ff confused)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:07:
werkt de welbekende RPM setup nog?:D..
weet nog in de tijden dat ik veel PVP deed met mijn mage.. was wel altijd lachen RPM
is dat Roque,Priest mage? sorry ben niet zo van de afkortingen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt de welbekende RPM setup nog?..
Meest OP setup in 3vs3 nog altijd. Teveel cc op verschillende dr's waarin je iemand laat trinketten en die 15 seconde hierna cc-t voor 20+ sec. En waarin je mage/rogue team iemand compleet opblazen in shatter combos terwijl je priest spam dispellt ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

NMe schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:54:
[...]

Mijn punt is meer dat je ofwel duur betaalt voor je offspec gear met DKP, ofwel het duurt eeuwig voordat je het bij elkaar hebt omdat je tegen 6 anderen rolt die het ook willen hebben.
Valt best mee. Ik ben als main spec enhancement, en heb ook een zeer redelijk resto setje, waaronder een aantal leuke 245 ilvl items.
Zertaxka schreef op maandag 14 september 2009 @ 17:01:
[...]

Zelde bij ons. Als je voor offspec ook punten zou moeten besteden, dan zal er veel DE-ed worden. En op deze manier is het after voor de raid er meer aan.
Bij ons moet je wel betalen voor offspec gear, maar dan wel een zeer minimaal bedrag. Je kan daar ook op bieden. Soms gaan offspec items nog wel voor redelijk wat weg. Als alles geDE'ed zou worden bij jullie omdat je daar iets DKP voor moet betalen, dan vraag ik me af wat voor lootwhores er bij jullie allemaal zijn :) Bij ons gaat niks bruikbaars verlorenl, ondanks dat je DKP moet betalen voor offspec. Bij ons hebben een hele mensen wel offspec gear. Wij laten ook regelmatig mensen van spec wisselen voor bepaalde fights.

[ Voor 21% gewijzigd door KillGhost op 15-09-2009 09:36 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh dus wel Roque,Priest,Mage ;)

zijn idd lelijke encounters tegen die setup..gister 3 keer tegen gekomen en maar 1x weten te winnen en dat met heel veel geluk,priest op stun gehouden en eerst de Roque gepakt daarna lock en priest als laatst...nou ehh priest niet helemaal die deed /leave of zoiets :S overige 2keer ging het minder fortuinlijk ik werd onder (bijna) contante cc gehouden en de roque maakte onze druud af alsof t een lammetje was ..

is in mijn ogen een van de beste setups die er zijn..

p.s. echt klote dat die Medallion of the Alliance niet stacked met mn racial "every man for himself" :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:17:
[...]

wow dat is zeker wel meer dan de moeite waard haha moet je dan zelf de flag capturen? of krijg je dat gewoon standaard nadat de tower down is ook al ben je niet in de buurt? ...brrr ik krijg alleen maar 185 honor per toren wat ook best wel een improvement is vergeleken met de 64 honor van tbc (of vanilla wow ff confused)
Die Exp krijg je waar je ook bent als de tower destroyed word + de 186 Honor ofcourse. AV hoef je geen flag te cappen ;) maar ik doe altijd actief mee aan zowel defend als attack en krijg dan ook full exp , nou moet ik zeggen dat ik gister avond net voor de AV starte mijn zoontje wakker was en ik ook full exp kreeg terwijl ik idle. Honor is wel gebaseerd op activiteit voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twin valk hm down gister <3

Heroic Val'kyr Twins (25) Sep 14, 2009 world 177 eu 106 realm 3 score 65.33 / 70.00

geen trinket :<

toen nog 5 attempts op anub 25 hardmode..
dies nogal ... lastig lol

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:49:
[...]

Die Exp krijg je waar je ook bent als de tower destroyed word + de 186 Honor ofcourse. AV hoef je geen flag te cappen ;) maar ik doe altijd actief mee aan zowel defend als attack en krijg dan ook full exp , nou moet ik zeggen dat ik gister avond net voor de AV starte mijn zoontje wakker was en ik ook full exp kreeg terwijl ik idle. Honor is wel gebaseerd op activiteit voor zover ik weet.
ahh lekker das wel soepel dan,handig voor als ik weer een alt zover heb dat ie AV in kan..
en met flag cappen bedoel ik zeg maar die vlaggen die bij een gy staan of bovenin de tower :) ik neem hem niet met toren en al mee naar DB hoor haha :P

ik weet trouwens niet of he bij jou ook zo is maar ik blijf av gewoon leuk vinden terwijl ik niet zo'n fan ben van wsg&ab haha vind die 2 nieuwe ook wel en straks in cataclysm ook weer nieuwe Bg's vind dat wel tof van blizzard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:58:
[...]

ahh lekker das wel soepel dan,handig voor als ik weer een alt zover heb dat ie AV in kan..
en met flag cappen bedoel ik zeg maar die vlaggen die bij een gy staan of bovenin de tower :) ik neem hem niet met toren en al mee naar DB hoor haha :P

ik weet trouwens niet of he bij jou ook zo is maar ik blijf av gewoon leuk vinden terwijl ik niet zo'n fan ben van wsg&ab haha vind die 2 nieuwe ook wel en straks in cataclysm ook weer nieuwe Bg's vind dat wel tof van blizzard :D
Dan zou ik maar opschieten Blizz heeft al aangekondigt dat er veel te veel exp in bg's word uitgedeelt en gaan dit nerfen met de volgende patch ( major of minor patch niet bekend ) maar de aankondiging van de nerf is er in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
Maar wat is het nut eigenlijk van pvp als je geen rewards meer hoeft? Het is wel leuk dat zeker, amar levert geen goud op, alleen honor waar je dan niets meer eme doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21
terwijl ik niet zo'n fan ben van wsg&ab
Ja, Warsong Gulch en Arathi Basin kunnen wel een opfrisser gebruiken. Zoals bijv. mark rewards die lvl 80+ zijn enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat ook dat ik AV de leukste vind, maar dat komt waarschijnlijk omdat dat veel minder met PVP te maken heeft dan die andere bg's. Het is toch een soort van rush naar het einddoel waar je evt. nog een tegenstander tegen kunt komen, maar anders hou je je toch lekker bezig met de npc's en dan is het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:56:
twin valk hm down gister <3

Heroic Val'kyr Twins (25) Sep 14, 2009 world 177 eu 106 realm 3 score 65.33 / 70.00

geen trinket :<

toen nog 5 attempts op anub 25 hardmode..
dies nogal ... lastig lol
Gz, heb je ook een logje toevallig? Wij zijn laatste ook begonnen aan heroic maar al vrij snel gestopt omdat de helft van onze dps altijd al ondermaats presteert. Zo gauw het krap wordt met timers etc moeten we meestal 1-2 healers minder meenemen om de crappy dps te compenseren en dan wordt het allemaal lastig :'(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 20:37
Moet eerlijk zeggen dat ik meer een fan ben van AB. Maar vooral die nieuwe bg vind ik erg geslaagd. Warsong probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Maar ik vind het dus jammer dat ik ze niet meer speel, omdat er domweg geen reward meer aan vast hangt, Het is dan pure tijdopvulling, maar heb mijn schaarse tijd wel nodig om instances te doen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21
Voor de mensen die niks te doen hebben:

http://www.war-tools.com/ct.html

Hier kan je je eigen talent tree maken, geheel naar wens. Best grappig om eens mee te spelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 12-09 10:02
Safri7879 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:08:
Maar wat is het nut eigenlijk van pvp als je geen rewards meer hoeft? Het is wel leuk dat zeker, amar levert geen goud op, alleen honor waar je dan niets meer eme doet.
Je kunt ook voor 10k honor epig raw gems halen... Altijd lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:43:
[...]

Mijn guild heeft inderdaad DKP overboord gekieperd en gebruikt gewoon /roll.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:18:
[...]

Gz, heb je ook een logje toevallig? Wij zijn laatste ook begonnen aan heroic maar al vrij snel gestopt omdat de helft van onze dps altijd al ondermaats presteert. Zo gauw het krap wordt met timers etc moeten we meestal 1-2 healers minder meenemen om de crappy dps te compenseren en dan wordt het allemaal lastig :'(
geen logs helaas
maar ik neem aan dat jullie problemen hebben met de shieldphase ?

wij gebruiken daar een a twee cooldowns "dps" op en 2 de lust en derde weer cd's
en nog is het erg krap.. als er 2-3 man dood is halen we het vaak niet

ik deed met mn dk zo rond de 8.8-9k dps en stond mager 7de onder pala's en rogues

Rogue zat over 10k... pala's rond de 9.5

maar we hadden zo ongeveer 30 attempts echt kutluck met die ballen..

soms spawned hij zegmaar een "extra" grote wave net voor een vortex of shield.. das erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooow dus de av-xp nerfbat hangt al een beetje boven mn hoofd terwijl ik er nog niet eens onder sta haha

tja ik weet niet wat het is met av..het heeft gewoon iets weet nog wel toen ik er voor de eerste keer inliep maakte toen echt een grootse indruk op me..toen waren er ook nog wat meer elite npc's kan me die abomination die daar vlak voor het chokepoint bij IB :P
toen werden de ice & forest lord ook nog veelvuldig gesummoned dat zie je tegenwordig alleen bij die vervelende lange defense games en dan worden 9 van de 10 keer de druid npc's toch gesloopt haha

tja dat van die rewards vind ik best wel jammer idd tijdens vanilla wow zag je nog iedereen met die epics lopen en werd de av-trinket ook nog echt gebruikt,tegenwordig worden die items al gauw overgeslagen omdat in de outlands veel betere "groene" items zijn .."Unstoppable force" ftw! wel jammer dat blizz er geen lvl 70 & 80 items aan toegevoegd heeft dat zou wel verschil maken maarja wintergrasp heeft blijkbaar prio op 80 spul..

trouwens nog wat : ik kan me nog wel herinneren dat blizzard in de beta van wotlk bezig was met fighter&bomber planes & AA-guns maar dat is denk ik perminent van de baan? wel jammer :(

ik hou me nu denk ik kwa gear voornamelijk bezig in de arena,heb vorig arena seizoen overgeslagen door tijdsgebrek enzo dus moet eerst ff rustig Furious gear gaan stacken voordat we gaan rating knallen en in de buurt van de Resentless wapens te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:33:
[...]

geen logs helaas
maar ik neem aan dat jullie problemen hebben met de shieldphase ?

wij gebruiken daar een a twee cooldowns "dps" op en 2 de lust en derde weer cd's
en nog is het erg krap.. als er 2-3 man dood is halen we het vaak niet

ik deed met mn dk zo rond de 8.8-9k dps en stond mager 7de onder pala's en rogues

Rogue zat over 10k... pala's rond de 9.5

maar we hadden zo ongeveer 30 attempts echt kutluck met die ballen..

soms spawned hij zegmaar een "extra" grote wave net voor een vortex of shield.. das erg lastig
Pff Twins noway, 1e gaat al fout. We zijn een casual guild en krijgen de raids meestal wel vol, maar hebben dan niet 25 top-notch spelers. Maw; laatste heroic tries op Beasts waren er dps verschillen van 1-3k tussen spelers van dezelfde class (een mage doet 4,5k dps, andere zit op 7).

Als we een goed team hebben gaat het lukken maar voorlopig mogen we nog blij zijn dat we niet met 20-22 aan het raiden zijn ;) Vroeg me gewoon af wat voor dps jullie dan in heroic doen. Hoeveel healers neem je mee? Onze standaard oplossing is 1-2 eruit en de rest moet maar harder spammen. De dps opvoeden is een vrijwel onmogelijke taak :P

Edit: die ballen zo moeilijk dan? Iedereen spreaded om de boss, iets verder dan melee range als mogelijk, en de healers verder naar buiten met een andere buff, dan vang je ze toch allemaal? We gaan het morgen op 10 mans proberen wordt eens tijd :)

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 15-09-2009 10:46 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
ShadowBumble schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:06:
[...]

Vreemd, want gisteren heb ik 2 potjes AV gedaan op mijn lvl 70 Paladin, maar geen xp voor gekregen. Of kon het niet vinden. Het % van mijn XP balk ging ook niet omhoog. Dit moet je toch kunnen zien in de combat log na een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:44:
[...]

Pff Twins noway, 1e gaat al fout. We zijn een casual guild en krijgen de raids meestal wel vol, maar hebben dan niet 25 top-notch spelers. Maw; laatste heroic tries op Beasts waren er dps verschillen van 1-3k tussen spelers van dezelfde class (een mage doet 4,5k dps, andere zit op 7).

Als we een goed team hebben gaat het lukken maar voorlopig mogen we nog blij zijn dat we niet met 20-22 aan het raiden zijn ;) Vroeg me gewoon af wat voor dps jullie dan in heroic doen. Hoeveel healers neem je mee? Onze standaard oplossing is 1-2 eruit en de rest moet maar harder spammen. De dps opvoeden is een vrijwel onmogelijke taak :P

Edit: die ballen zo moeilijk dan? Iedereen spreaded om de boss, iets verder dan melee range als mogelijk, en de healers verder naar buiten met een andere buff, dan vang je ze toch allemaal? We gaan het morgen op 10 mans proberen wordt eens tijd :)
nouja als dk eet ik die zooi gewoon voor RP maar healers gaan vaak dood..
je moet het zien als een 100 dodgeball match met 25 mensen en dan niet geraakt worden

we hebben dus wel mensen die voor die ballen rennen etc maar vaak pakken ze net nog een verkeerde die er tussen zit etc

en northern beast ?

ik denk dat de meerderheid van onze guild over de 6k zit op dat ongespuis
ik zou welw at C-logs willen maken maar ik heb nare DC's soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel EXP krijg je nou met AV?
Met het niet actief meedoen, krijg je 18-19k per tower.
Ik deed een keer actief mee.. kreeg alleen continu op men scherm te zien "67 exp".
Niet bepaald grote getallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Menace_1981 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:47:
[...]

Vreemd, want gisteren heb ik 2 potjes AV gedaan op mijn lvl 70 Paladin, maar geen xp voor gekregen. Of kon het niet vinden. Het % van mijn XP balk ging ook niet omhoog. Dit moet je toch kunnen zien in de combat log na een potje?
Bij mij wel in ieder geval ik gebruik prat en daarin vink ik gewoon aan in welke channels ik exp gain wil zien. Ik ga ervanuit dat dit default gewoon goed staat, staat toevallig niet je exp gain uit in je UI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 12-09 10:02
Menace_1981 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:47:
[...]

Op lvl 70 zit je nog in een andere range... Vanaf 71 gaat xp wel harder...

En nee helaas geen vermelding in combatlog zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Als ik in het chatvenster zie hoeveel xp ik krijg voor een quest of in beeld het aantal xp zie voor het killen van een mob dan moet alles toch goed staan?

Edit: waar moet ik de vermelding dan zien staan?

[ Voor 14% gewijzigd door Menace_1981 op 15-09-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:51:
[...]

nouja als dk eet ik die zooi gewoon voor RP maar healers gaan vaak dood..
je moet het zien als een 100 dodgeball match met 25 mensen en dan niet geraakt worden

we hebben dus wel mensen die voor die ballen rennen etc maar vaak pakken ze net nog een verkeerde die er tussen zit etc

en northern beast ?

ik denk dat de meerderheid van onze guild over de 6k zit op dat ongespuis
ik zou welw at C-logs willen maken maar ik heb nare DC's soms..
Hehe klinkt als bekende fail zo hebben wij er ook altijd een stuk of 5 tussen zitten :P

Naja weet ik iig genoeg, wij hadden dus locks en mages die in die fight op 3,5 dps zaten terwijl de eerste 10 idd tusse de 5-6,5k zit. Da's een beetje 't lastige van een casual guild die 10 snappen het echt goed maar de overigen krijg je het gewoon niet uitgelegd. Die gaan het wel beter doen na verloop van tijd als ze de fight 40x gezien hebben, maar ze leren niet snel :(

In het kort: zelfs op Hodir staan de melee bij ons meestal bovenaan... tis triest.

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 15-09-2009 11:14 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik heb de nieuwe BG nog niet gedaan, en ik vond strand of ancients nu ook niet zo bijzonder. maar ben dan ook geen diehard pvp. maar de echt pvpers vinden jullie die voertuigen shit nou leuk? of juist niet?

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.