Lekker chaotisch. Past wel bij de goblins : D
Ik dacht net hetzelfdeShadowBumble schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:14:
[...]
Hoe kan je nou per ongeluk het woord "DELETE" intikken en enteren ? maar mooi dat je hem terug hebt

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Echt een Booty Bay to the next level. Ik ben benieuwd hoe snel ik hierin verdwaald zal raken. Ik heb geruchten gelezen dat de stad wel wegen heeft en gasstations, zodat de mount echt past bij de stad.ImdaMned schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:24:
Lekker chaotisch. Past wel bij de goblins : D
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik had tien characters waarvan ik er drie over wilde houden, een DK, een warrior en een paladin. Ik was bezig die andere zeven te verwijderen en omdat ik druk bezig was en niet goed oplette, had ik per ongeluk m'n main geselecteerd en verwijdert. Zelf vind ik het nog steeds stom, maar het overkomt me niet nog een keer..ShadowBumble schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:14:
[...]
Hoe kan je nou per ongeluk het woord "DELETE" intikken en enteren ? maar mooi dat je hem terug hebt

In het mailtje dat ik van de GM gekregen had, stond ook dat 'delete' bedoelt is voor definitieve verwijdering van accounts en dat ze de volgende keer niet zo soepel zullen zijn.
Waarvan ik gedacht had dat het mij nooit zou overkomen is toch gebeurd, mijn account is "gehacked", waarschijnlijk door een keylogger, ik kan niets anders verzinnen.
Ik wilde inloggen en kreeg de melding dat mijn account nu een Battle.net account was, en ik met die gegevens moest inloggen. Mijn mail nagekeken, en daar stond in:
http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Xavius&n=Appie
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Xavius&n=Lifask
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Xavius&n=Rumoured
ik heb Blizzard gemailed, zoals in de email stond, een benieuwd wat voor reactie ik krijg.
In ieder geval maar een clean install van mijn pc doen. Dan zal mijn UI probleem ook gelijk opgelost zijn (Kon de UI aanpassen, maar na het opnieuw opstarten van WoW stond alles weer zoals bij een nieuwe install
)
Ik wilde inloggen en kreeg de melding dat mijn account nu een Battle.net account was, en ik met die gegevens moest inloggen. Mijn mail nagekeken, en daar stond in:
Snel op Armory gaan kijken, en de te verkopen/disenchanten gear is weg zo te zien... Daarnaast had ik meer dan 18k gold op de chars staan >.<Hello Winifred,
This e-mail notification is to inform you that the World of Warcraft account, [MIJN ACCOUNT NAAM], has just been merged into a Battle.net account. If you were not the person who performed this account merge, please contact Battle.net Support immediately.
You have successfully merged the following World of Warcraft account:
[MIJN ACCOUNT NAAM]
into the following Battle.net account:
l***@hotmail.com
From now on, you must use the above Battle.net account name and its password to play World of Warcraft and to access World of Warcraft Account Management for billing and subscription services. Your World of Warcraft billing information has not been affected by this merge.
Important! Please note that any existing recurring billing on the merged World of Warcraft account will continue uninterrupted.
In addition, you will use the above Battle.net account username and its password to log in to other Blizzard online services such as World of Warcraft Account Management, the World of Warcraft Armory, and the Blizzard Store.
A similar notification of this account merge has also been sent to the email address registered to the Battle.net account.
For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or to contact the Blizzard Billing & Account Services team.
Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy
http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Xavius&n=Appie
http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Xavius&n=Lifask
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Xavius&n=Rumoured
ik heb Blizzard gemailed, zoals in de email stond, een benieuwd wat voor reactie ik krijg.
In ieder geval maar een clean install van mijn pc doen. Dan zal mijn UI probleem ook gelijk opgelost zijn (Kon de UI aanpassen, maar na het opnieuw opstarten van WoW stond alles weer zoals bij een nieuwe install
Ik snap echt de lol niet van die keyloggers... ze verpeste de lol van het gamen op deze manier en wat schieten ze er zelf mee op dan?addictive schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 01:04:
Waarvan ik gedacht had dat het mij nooit zou overkomen is toch gebeurd, mijn account is "gehacked", waarschijnlijk door een keylogger, ik kan niets anders verzinnen.
Verwijderd
hebben ze aan mij een slechte want als ze alles verkopen inclusief goud zijn ze max 1k goud rijker.
geen idee, denk dat ze gewoon je character strippen, als je enchanting hebt je gear disenchanten, en anders verkopen. Vervolgens als je zooi verkopen in de bags, en je gold ed oversturen naar andere chars om vervolgens te verkopen.Dreflar schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:35:
[...]
Ik snap echt de lol niet van die keyloggers... ze verpeste de lol van het gamen op deze manier en wat schieten ze er zelf mee op dan?
Zo te zien is het ook bij al mijn characters gedaan:
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Xavius&n=tyridun
http://eu.wowarmory.com/c...sheet.xml?r=Xavius&n=plip
Ik ga in ieder geval mijn pc helemaal opnieuw installeren, en een virusscanner draaien (dit deed ik voorheen niet, ivm het langzamer worden van mijn computer, en een ik-ben-toch-altijd-heel-erg-voorzichtig-mentaliteit. Helaas is mijn broertje minder oplettend met waar hij overal op klikt...)
Succes in ieder geval, hoop dat blizzard iets voor je kan betekenen Maar als ik zo die verhalen heb gelezen vraag ik het me af... En mochten ze niets voor je doen, wat ga jij dan doen? opnieuw beginnen met een ander account of ben je er dan helemaal klaar mee?addictive schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:48:
[...]
Ik ga in ieder geval mijn pc helemaal opnieuw installeren, en een virusscanner draaien (dit deed ik voorheen niet, ivm het langzamer worden van mijn computer, en een ik-ben-toch-altijd-heel-erg-voorzichtig-mentaliteit. Helaas is mijn broertje minder oplettend met waar hij overal op klikt...)
ze hebben bij mijn vorige account 3c al mn spul teruggegeven, behalve goud dan
het is al een paar keer gezegt maar ga het nogmaals doen neem een authenticator hetzij via blizzard battle.net of een losee.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Is het normaal dat je amper rage opbouwt in feral beer? Op 57 sta ik 4 mobs in outlands te tanken, totaal geen rage. Af en toe een swipe of maul, maar ik had verwacht dat ik toch wat makkelijker met 4 mobs wat skills kon spammen. Mijn warrior heeft 3-4 hits nodig en zit al bijna vol 
Natural Reaction lijkt ook bijzonder weinig uit temaken (elke dodge 3 rage - ik heb pas 25%).

Natural Reaction lijkt ook bijzonder weinig uit temaken (elke dodge 3 rage - ik heb pas 25%).
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 12-09-2009 13:18 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dagboekje
Ondertussen heb ik met mijn lock al behoorlijk wat heroics gedaan. Helaas nog geen mooie drops gehad, maar heb al wel 18 emblems. Met een beetje geluk kan ik binnenkort wat gear aanschaffen van die emblems.
Is ook wel hard nodig, want het overkomt me steeds vaker dat ik gekicked wordt uit een groep omdat ik niet full epic ben, geen achievement voor die betreffende run heb en niet minimaal aan 3000dps kom... Ben uit frustatie maar een warrior begonnen, in 10 minuten naar level 5. Gaf wel even een goed gevoel
.
Met de guild gaat het ook steeds beter, er komen meer level 80's dus ook de 10-mans raids liggen nu binnen ons handbereik
.
Ondertussen heb ik met mijn lock al behoorlijk wat heroics gedaan. Helaas nog geen mooie drops gehad, maar heb al wel 18 emblems. Met een beetje geluk kan ik binnenkort wat gear aanschaffen van die emblems.
Is ook wel hard nodig, want het overkomt me steeds vaker dat ik gekicked wordt uit een groep omdat ik niet full epic ben, geen achievement voor die betreffende run heb en niet minimaal aan 3000dps kom... Ben uit frustatie maar een warrior begonnen, in 10 minuten naar level 5. Gaf wel even een goed gevoel
Met de guild gaat het ook steeds beter, er komen meer level 80's dus ook de 10-mans raids liggen nu binnen ons handbereik
[ Voor 10% gewijzigd door uashy op 13-09-2009 09:01 ]
Welke guild zit je? Op welke realm en welke side?uashy schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 20:44:
Dagboekje
Met de guild gaat het ook steeds beter, er komen meer level 80's dus ook de 10-mans raids liggen nu binnen ons handbereik.
Want ik heb nog een Paladin waar ik graag mee wil raiden, maar in mijn server (Frostmane Horde) niet aan de bak kom.
Ik zit op Genjuros bij guild The Musketeers, horde uiteraardGoTCoast schreef op zondag 13 september 2009 @ 09:55:
[...]
Welke guild zit je? Op welke realm en welke side?
Want ik heb nog een Paladin waar ik graag mee wil raiden, maar in mijn server (Frostmane Horde) niet aan de bak kom.
Speel nu zelf ook een beetje WoW (sinds vorige week) en volg het topic ook al even. Wat wel opmerkelijk is hier is dat er in het weekend eigenlijk niets gepost wordt. Maar doordeweeks tussen 7uur en 19uur dan is het hier eigenlijk niet bij te houden. Kan me niet voorstellen dat iedereen dan zo actief bezig is
Doordeweeks tussen 7 en 19 uur zitten mensen op hun werk en hebben ze tijd om hier te browsen en posten 
s'Avonds en in het weekend is het WoW tijd =)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Tot je doorhebt dat ze je account gebruiken om level 1's te maken waarmee ze in de /1 e.d. spammen voor sites over gold en je mains gebruiken om indien ze die professions hebben om te farmen (bijv. minen of herben) met bots. Daarnaast is je account ook reuze handig om gold mee door te schuiven.Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:46:
hebben ze aan mij een slechte want als ze alles verkopen inclusief goud zijn ze max 1k goud rijker.
Verwijderd
Ben sinds een dag of 3 ook begonnen ook aan WoW. Verslavend zeg!
Ondertussen een lv 20 Warlock en zojuist een nieuwe Spell geleerd waarmee ik op een Felsteed kan rijden.
Ondertussen een lv 20 Warlock en zojuist een nieuwe Spell geleerd waarmee ik op een Felsteed kan rijden.
Wat zouden jullie doen? Ik heb een horde destruction lock waarbij de talents 03-13-55 zijn.
Nu kan ik Touch of the ocult (226) vervangen door Valorous Plagueheart Gloves (213). Zoals je ziet is Ocult beter dan Plagueheart.
Ik heb dit ook berekend met een formule van ElitistJerks.com (op beide items is een enchant van +28SP meegenomen, en op de Plagueheart een gem van +23SP in de berekening).
Warlock T8. Talent=03-13-55
Sta=0.00 Int=0.32 Spi=1.22 SP=1.56 Hit=3.24 Crit=0.81 Haste=1.15
Dit geeft nog eens weer dat de Plagueheart Gloves minder zijn dan de Ocult. Echter, de Gloves geven in combinatie met m'n Plagueheart Shoulders die ik al equiped heb, een set bonus van:
"(2) Set: Your Corruption and Immolate periodic effects have a chance to increase the critical strike chance of your next Shadow Bolt or Incinerate by 10% for the next 10 sec.".
Is hier een WoW-geleerde aanwezig die weet wat nu het meeste DPS geeft (gezien de set bonus)?
Nu kan ik Touch of the ocult (226) vervangen door Valorous Plagueheart Gloves (213). Zoals je ziet is Ocult beter dan Plagueheart.
Ik heb dit ook berekend met een formule van ElitistJerks.com (op beide items is een enchant van +28SP meegenomen, en op de Plagueheart een gem van +23SP in de berekening).
Warlock T8. Talent=03-13-55
Sta=0.00 Int=0.32 Spi=1.22 SP=1.56 Hit=3.24 Crit=0.81 Haste=1.15
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Plague Ocu 0 0 16 19.2 0 73,2 187.02 199.68 0 0 34.83 0 60.95 56.35 ----- ------ 298.8 dps 348.43 dps (de nummers in de tabel zijn al de uitkomsten van de berekening aan de hand van de formule. het zijn dus niet de daadwerkelijke stats). |
Dit geeft nog eens weer dat de Plagueheart Gloves minder zijn dan de Ocult. Echter, de Gloves geven in combinatie met m'n Plagueheart Shoulders die ik al equiped heb, een set bonus van:
"(2) Set: Your Corruption and Immolate periodic effects have a chance to increase the critical strike chance of your next Shadow Bolt or Incinerate by 10% for the next 10 sec.".
Is hier een WoW-geleerde aanwezig die weet wat nu het meeste DPS geeft (gezien de set bonus)?
[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 14-09-2009 01:39 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Je hebt zojuist uitgevonden waarom druids het zo moeilijk kunnen hebben met het tanken van General Vezax als er teveel gedodged wordt.SinergyX schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:16:
Is het normaal dat je amper rage opbouwt in feral beer? Op 57 sta ik 4 mobs in outlands te tanken, totaal geen rage. Af en toe een swipe of maul, maar ik had verwacht dat ik toch wat makkelijker met 4 mobs wat skills kon spammen. Mijn warrior heeft 3-4 hits nodig en zit al bijna vol
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Gisteren zouden we verder gaan met Ulduar 10. Blijkt dat bijna niemand verder is gekomen dan Kologarn. Veel lopen discusseren van wat we nou moeten doen. We hebben uiteindelijk besloten The Iron Counsil te gaan doen, maar dat valt mee met een onbekende groep.
We toen maar besloten om gewoon te kappen, even lekker te tactics te gaab leren en dan verder te gaan. Want dit ging echt niet zo. Daarnaast nog een klein vraagje. Is het nou de bedoeling om 2 of 3 tanks te gebruiken bij Kologarn?
We toen maar besloten om gewoon te kappen, even lekker te tactics te gaab leren en dan verder te gaan. Want dit ging echt niet zo. Daarnaast nog een klein vraagje. Is het nou de bedoeling om 2 of 3 tanks te gebruiken bij Kologarn?
1Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 06:47:
Daarnaast nog een klein vraagje. Is het nou de bedoeling om 2 of 3 tanks te gebruiken bij Kologarn?
Op 10 man hoef je niet meer te switchen van tanks, je zou een tank kunnen gebruiken om de adds op te pikken.
Zoveelste keer dat ik het zeg: Authenticator....Dreflar schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:35:
[...]
Ik snap echt de lol niet van die keyloggers... ze verpeste de lol van het gamen op deze manier en wat schieten ze er zelf mee op dan?
Maar goed
Gisteren m'n Conquest robe gehaald, verder aardig wat heroics gedaan dit weekend.
Geen abnormaal gekke dingen meegemaakt eerlijk gezegt, behalve een dumbknight die 2 BoP items uit hc Nexus neede voor z'n druid

Dit soort procs zitten vaak op een 60 of 90 sec 'hidden' cooldown.temp00 schreef op maandag 14 september 2009 @ 01:12:
Dus het sommetje is dan niet zo spannend meer
[ Voor 35% gewijzigd door chromeeh op 14-09-2009 07:45 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Jup, je kunt het inderdaad af met 1 tank voor Kolo zelf en 1 voor de adds.vassago schreef op maandag 14 september 2009 @ 07:06:
[...]
1![]()
Op 10 man hoef je niet meer te switchen van tanks, je zou een tank kunnen gebruiken om de adds op te pikken.
De kogel is nu daadwerkelijk door de kerk: ik ga de server verlaten samen met mijn vriend. Hij is de guild al geleaved, ik blijf nog even hangen vanwege wat praktische zaken waaronder de website. Alleen nu nog de zoektocht naar een nieuwe server. Gezien het feit dat jullie op genoeg verschillende servers rondlopen, kunnen jullie vast wel helpen. Ik zoek een server waar ik met een semi-hardcore (veel raids waaronder ook 25m, maar geen verplichte attendance en ruimte voor hc's) guild op alliancekant aan de slag kan. Waar het eventueel wel gemakkelijk is om pug HC's te plannen en waar de verdeling horde-alliance goed is. Ik wil namelijk met mijn shammy over naar een allianceguild en een horde starten als side-project om ook de horde kant eens te ervaren.
In de tussentijd mijn oude 'hobby' maar weer opgepakt en weer heerlijk mee zitten 'knallen' met TF2, maar wat is dat wennen weer na een jaar WoW spelen
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
tuinïnen schreef op zondag 13 september 2009 @ 17:53:
Speel nu zelf ook een beetje WoW (sinds vorige week) en volg het topic ook al even. Wat wel opmerkelijk is hier is dat er in het weekend eigenlijk niets gepost wordt. Maar doordeweeks tussen 7uur en 19uur dan is het hier eigenlijk niet bij te houden. Kan me niet voorstellen dat iedereen dan zo actief bezig is
SO TRUE:DDoordeweeks tussen 7 en 19 uur zitten mensen op hun werk en hebben ze tijd om hier te browsen en posten
Volgens elitist is een combi van +45 agi (Major Agi) en Mighty Thoughts (+45 Int) raid wise beter dan de Endless rage flask. Met name omdat AP niet scale-t met raidbuffs en agi/int wel. Eveneens omdat het hebben van meer mana inhoudt dat je langer door kan pewpew-enSkillz schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:45:
[...]
Endless rage voor Raids idd en voor heroics (maar tegenwoordig eigenlijk niet meer) die +45agi pots.
Ik heb mijn flasks doorgeschoven naar m'n DK in elk geval.
Van 't weekend niet veel spannends gedaan. Vrijdagavond even een offspec feral spec en items geregeld voor een vriendin, die was gisteren helemaal in de ban van feral charge.
Verder nog een paar heroicjes gedaan. Daarnaast flink veel bezig geweest met FM2009. 
Gistermiddag dailies gedaan, en toen eindelijk stormchops recipe in m'n bags. Gelijk cooking dus maar geboost naar 450, stormchops gemaakt (ding, outland gourmet), fish feast geleerd (ding, chef de cuisine), en fish feast gemaakt. (ding, northrend gourmet en ding, hail to the chef)
's Avonds nog raid, vervolg van Ulduar waar ik donderdag niet bij was. Bij Freya een wipe op trash, doordat Freya aggro'de op een pack die ik pullde en die een halve zone van haar verwijderd was.
Daarna wel een simpele oneshot, dus op naar Mimiron. Die ging uiteindelijk na een wipe of vier ook neer, guild first.
Daarna Ignis nog gedaan (twoshot, eerst een andere tactiek geprobeerd) en nog een twee wipes op Iron Council.
Vanavond ToC10, kijken of we die in een avond gecleared krijgen.
Gistermiddag dailies gedaan, en toen eindelijk stormchops recipe in m'n bags. Gelijk cooking dus maar geboost naar 450, stormchops gemaakt (ding, outland gourmet), fish feast geleerd (ding, chef de cuisine), en fish feast gemaakt. (ding, northrend gourmet en ding, hail to the chef)
's Avonds nog raid, vervolg van Ulduar waar ik donderdag niet bij was. Bij Freya een wipe op trash, doordat Freya aggro'de op een pack die ik pullde en die een halve zone van haar verwijderd was.

Vanavond ToC10, kijken of we die in een avond gecleared krijgen.
Tijdje terug kwam iemand met een 'How to make EZ gold' tip.
Bedankt
Al was ik het wel zat na het maken van 400 ringen + disenchanten + al het spul weer op de AH gooien.
Een 500G investering resulteerde in een 2000G winst
Bedankt
Al was ik het wel zat na het maken van 400 ringen + disenchanten + al het spul weer op de AH gooien.
Verwijderd
ik heb niet oven Kologarn, die kan inderdaad makkelijk met 1 tank. Ik heb het over The Iron Council, dat 3 bosses nl. Steelbreaker, Brundir en Moigir o.i.d. Wat we doen is we pakken Steelbreaker met de maintank, en DPSén hem down. Een healer en de offtank pakt de andere twee en houd ze bezig aan de andere kan van de kamer.Mik! schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:03:
[...]
Jup, je kunt het inderdaad af met 1 tank voor Kolo zelf en 1 voor de adds.
Op 10 man gebruik je 2 tanks, 1 op steelbreaker en 1 die de andere 2 tanked, als Steelbreaker plat is Runemaster taunten etc.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 06:47:
Gisteren zouden we verder gaan met Ulduar 10. Blijkt dat bijna niemand verder is gekomen dan Kologarn. Veel lopen discusseren van wat we nou moeten doen. We hebben uiteindelijk besloten The Iron Counsil te gaan doen, maar dat valt mee met een onbekende groep.
Hardmode werkt iets anders maar zo te horen zijn jullie daar nog niet mee bezig.
Multiply tenfold, moar goldz!deadsy33 schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:00:
Bedankt
Wel oppassen dat je je eigen markt niet verzadigd.
Bij ons is het lastig om goedkoop aan gems en eternal earths te komen. Er zijn nogal veel mensen die dit trucje toepassen. Daarnaast is het ook bijna niet rendabel om Saronite Ore te kopen omdat die prijzen behoorlijk uit de klauwen lopen vaak en er maar weinig aanbod is. Meer dan 4 pagina's Saronite Ore heb ik eigenlijk nog nooit gezien
Je noemt toch echt Kologarn vandaar het antwoordVerwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:26:
[...]
ik heb niet oven Kologarn, die kan inderdaad makkelijk met 1 tank. Ik heb het over The Iron Council, dat 3 bosses nl. Steelbreaker, Brundir en Moigir o.i.d. Wat we doen is we pakken Steelbreaker met de maintank, en DPSén hem down. Een healer en de offtank pakt de andere twee en houd ze bezig aan de andere kan van de kamer.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Join de WoW-club!Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:29:
Welkom op het forum!
Verwijderd
Jullie ook zo een last van die low lvl leechers in AV.
Sinds Blizz EXP in PVP heeft gezet barst het van de <80's. Meeste van hen zijn ook nog eens Leechers. Echt heel irritant. IMO doe een AV 70-79. De mensen die 80 zijn en AV willen winnen worden hier de dupe van.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel hetzelfde doe op mijn 74 mage:P
Sinds Blizz EXP in PVP heeft gezet barst het van de <80's. Meeste van hen zijn ook nog eens Leechers. Echt heel irritant. IMO doe een AV 70-79. De mensen die 80 zijn en AV willen winnen worden hier de dupe van.
Welkom! Vroeger kreeg je die pas op level 40 en was het een quest die je moest doen naar ik meen. Is alweer heeeeel lang geleden dat ik mijn warlock op level 40 hadVerwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:29:
De level 60 mount (nu 40) kon je toen alleen met een vrij lange en ingewikkelde questline krijgen. Kostte ook klauwen met gold! Toen was 1000 gold nog veel, nu draai ik mn hand er niet voor om
Als je dan nog mee doet, ok. Alliance heeft er ook last van namelijk. Als je een beetje blijft idlen in je start area dan is het vrij kansloos imo. Buiten dat heeft het inderdaad vrij weinig zin om als level weinig in een level 80 BG rond te lopen. De NPC's in AV meppen je zonder pardon in de pan en zelf kan je ze nauwelijks raken of ze resisten alles wat je op ze af gooit.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:59:
[ Voor 39% gewijzigd door redfoxert op 14-09-2009 10:02 ]
AV/Basin/Warsong zijn veelal lachtertjes. Logisch dat iedereen er zit voor de exp (tja, vorm van easymode exp binnenhalen), maar de balans is bizar ver te zoeken. Zeker de 50-60 met DK's (die full blue de quest-serie uitkomen), en 'bubble boi' paladins.
Ik kan me hoofdzakelijk wel vermaken met de enorme scheldfestijnen in /bg.
Voordeel is wel dat je enigzins actief mee moet doen wil je uberhaubt goeie exp binnen halen.
Ik kan me hoofdzakelijk wel vermaken met de enorme scheldfestijnen in /bg.
Voordeel is wel dat je enigzins actief mee moet doen wil je uberhaubt goeie exp binnen halen.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2009 10:04 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kunt ook gewoon je xp uitzetten op lvl 80 en dan kom je in lvl 80 only av's/bg'sVerwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:59:
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
kijk eens aan dat wist ik niet:P.. weer wat geleerd:DJe kunt ook gewoon je xp uitzetten op lvl 80 en dan kom je in lvl 80 only av's/bg's Easy enough
Verwijderd
dat was voor dat je kon lvlen in alterac valley al een probleem,mensen die het hele potje maar ergens staan te niksen en wel de honor opstrijken voor de tower caps en galva+drek kill..
enige wat je kan doen is bij die lui de "report afk" button in te drukken en het een beetje aan te moedigen in de /bg dan drukken meer mensen op die knop en wordt ie afgesneden van de honor/xp en vervolgens eruit gedonderd...ook handig bij mensen die steeds snowfall gy capturen...
maar het valt inderdaad wel errug op dat er heel veel 71-79 volk rondloopt in de bg's ..zijn wel easy kills
maar gaat idd zwaar ten koste van de balance haha
enige wat je kan doen is bij die lui de "report afk" button in te drukken en het een beetje aan te moedigen in de /bg dan drukken meer mensen op die knop en wordt ie afgesneden van de honor/xp en vervolgens eruit gedonderd...ook handig bij mensen die steeds snowfall gy capturen...
maar het valt inderdaad wel errug op dat er heel veel 71-79 volk rondloopt in de bg's ..zijn wel easy kills
maar gaat idd zwaar ten koste van de balance haha
Verwijderd
En dat is dus niet zo, ook geprobeert, je komt met dezelfde mensen in de bg hoor. En als dat al zo was dan zouden de pvp forums niet vol staan met qq over lowbies in av.SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:06:
[...]
Je kunt ook gewoon je xp uitzetten op lvl 80 en dan kom je in lvl 80 only av's/bg'sEasy enough.
Agja het is wel grappig soms, wist in mijn eentje balinda levend te houden als resto druid terwijl er 15+ lowbies op aan het meppen waren, geweldig ;p.
Verwijderd
haha ja daar kwam ik net na de patch ook achter..voelde me al zoo overpowered terwijl ik IB-Gy aan het verdedigen was en nadat ik 5 hordies wel heel rap in mn eentje had gekilled begon ik me toch af te vragen wat er nou eigelijk aan de hand was...ik daarna gelijk ff de patchnotes gechecked had en in het volgende potje av ff opgelet bleken er heel wat lowbies in te zitten.... /einde superieur gevoel!Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:10:
[...]
Agja het is wel grappig soms, wist in mijn eentje balinda levend te houden als resto druid terwijl er 15+ lowbies op aan het meppen waren, geweldig ;p.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 10:16 ]
Dat is dus gelul he. Voor AV is er geen level 80 only bracket. Ik PVP zelf niet veel maar ik weet wel dat de andere BG's een bracket hebben voor alleen de hoogste level (80).SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:06:
[...]
Je kunt ook gewoon je xp uitzetten op lvl 80 en dan kom je in lvl 80 only av's/bg'sEasy enough.
Zie ook http://www.wow-europe.com...egrounds/arathi/info.html en http://www.wow-europe.com...grounds/alterac/info.html
Als jij als Level 80 geen zin hebt in die lowbees zul je het dus buiten AV moeten stellen. XP uitzetten heeft er niks mee te maken.
Dit gaat niet om lol, dit gaat gewoon om munten. die 18k gold die jij daar hebt is voor hun iets van 100-150 euro.Dreflar schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:35:
[...]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Er is ook geen bracket, maar iemand die wil lvlen zet zijn xp niet stop. De mensen die lvl 80 zijn zetten hem op stop omdat ze dan geen lvl 71 lutsers erbij hebben.redfoxert schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:17:
[...]
Dat is dus gelul he. Voor AV is er geen level 80 only bracket. Ik PVP zelf niet veel maar ik weet wel dat de andere BG's een bracket hebben voor alleen de hoogste level (80).
Zie ook http://www.wow-europe.com...egrounds/arathi/info.html en http://www.wow-europe.com...grounds/alterac/info.html
Als jij als Level 80 geen zin hebt in die lowbees zul je het dus buiten AV moeten stellen. XP uitzetten heeft er niks mee te maken.
Dus wanneer ik, met mijn level 80 die toch al geen experience meer krijgt, mijn experience stop zou zetten (SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:28:
[...]
Er is ook geen bracket, maar iemand die wil lvlen zet zijn xp niet stop. De mensen die lvl 80 zijn zetten hem op stop omdat ze dan geen lvl 71 lutsers erbij hebben.

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op wat je daar verteld
Maul niet gebruiken als je weinig rage hebt, maul vreet alleen maar rage. Met mijn druid heb ik nooit rage problemen. Met mijn protection warrior juist wel (arms is geen probleem). HoS bij dat event met die dwerg zit ik constant zonder rage. Ik vermijd Hos nu omdat het eigenlijk niet te doen is.SinergyX schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:16:
Je krijgt een aparte iddredfoxert schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:32:
[...]
Dus wanneer ik, met mijn level 80 die toch al geen experience meer krijgt, mijn experience stop zou zetten () dan zou ik volgens jou dus geen lowbees meer in mijn AV kunnen krijgen omdat er dan een"no-experience-gain"-AV zou ontstaan????
Dit forum leeft inderdaad vooral tijdens werktijd… Doe er zelf vrolijk aan mee.
Afgelopen weekend niet veel gedaan, mijn rogue is 75 geworden en moet binnenkort maar even de Zul Drak arena in voor die chainquest. Mijn paladin en priest hebben allebei voa 10 en 25 gedaan. Twee keer geen geluk met drops, wel weer wat emblems erbij…
Op mijn paladin ook nog een paar keer braaf de daily heroic gedaan… Wel vervelend dat je tegenwoordig de daily niet meer kan sharen als je in een instance zit. Een zelfmoord van mij en iemand die de quest had was voldoende om de quest toch te sharen. Ik hoop dat dit een bugje is die wordt opgelost, anders voorzie ik nog veel zelfmoordpogingen ontstaan de komende tijd.
We zijn als guild nog steeds aan het wipen op nortrend beasts 25 heroic. Op 10 man zijn ze al wel naar, met een beetje geluk hebben we vanavond een groep die de 2de baas in totc10 ook neer kan halen!
Afgelopen weekend niet veel gedaan, mijn rogue is 75 geworden en moet binnenkort maar even de Zul Drak arena in voor die chainquest. Mijn paladin en priest hebben allebei voa 10 en 25 gedaan. Twee keer geen geluk met drops, wel weer wat emblems erbij…
Op mijn paladin ook nog een paar keer braaf de daily heroic gedaan… Wel vervelend dat je tegenwoordig de daily niet meer kan sharen als je in een instance zit. Een zelfmoord van mij en iemand die de quest had was voldoende om de quest toch te sharen. Ik hoop dat dit een bugje is die wordt opgelost, anders voorzie ik nog veel zelfmoordpogingen ontstaan de komende tijd.
We zijn als guild nog steeds aan het wipen op nortrend beasts 25 heroic. Op 10 man zijn ze al wel naar, met een beetje geluk hebben we vanavond een groep die de 2de baas in totc10 ook neer kan halen!
laatst voor het eerst weer eens een 25m raid gedaan, meestal doen we 10m, maar mijn FPS was echt belabberd. we deden TOC25.
mijn Spec sijn
Intel 6600
Nvidia 8800GTX
4gig ram
Windows7.
ik heb echt alle effecten uitgezet en de tab van performance helemaal naar links. het aantal dat addons dat ik draai, nou ja hebben er misschien effect op. maar an sich heb ik niet veel meer dan dat nodig is.
de laatste addons die ik geinstalleerd heb zijn:
Magefever
Scrochin
Power aura
BigBrother
Failbot
dat was het zo een beetje, ik had al een aantal addons uitgezet, maar echt de perfomance was ruk. kan mij alleen moeilijk voorstellen dat ik een nieuwe vga kaart zou moeten aanschaffen voor wow.
mijn Spec sijn
Intel 6600
Nvidia 8800GTX
4gig ram
Windows7.
ik heb echt alle effecten uitgezet en de tab van performance helemaal naar links. het aantal dat addons dat ik draai, nou ja hebben er misschien effect op. maar an sich heb ik niet veel meer dan dat nodig is.
Magefever
Scrochin
Power aura
BigBrother
Failbot
dat was het zo een beetje, ik had al een aantal addons uitgezet, maar echt de perfomance was ruk. kan mij alleen moeilijk voorstellen dat ik een nieuwe vga kaart zou moeten aanschaffen voor wow.
Verwijderd
Verteldeadsy33 schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:00:
Bedankt
Verwijderd
Kan je eens een screen maken van een paar AV's waar jij zonder lowbies zit dan? Ik heb eerlijk gezegd moeite om dat te geloven. Vooral omdat het namelijk altijd al zo was dat in AV je vanaf level 61+ of 71+ kan.SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:28:
[...]
Er is ook geen bracket, maar iemand die wil lvlen zet zijn xp niet stop. De mensen die lvl 80 zijn zetten hem op stop omdat ze dan geen lvl 71 lutsers erbij hebben.
Verwijderd
Word je PC misschien te warm?Gohan-san schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:39:
laatst voor het eerst weer eens een 25m raid gedaan, meestal doen we 10m, maar mijn FPS was echt belabberd. we deden TOC25.
mijn Spec sijn
Intel 6600
Nvidia 8800GTX
4gig ram
Windows7.
Magefever
Scrochin
Power aura
BigBrother
Failbot
Het werkt iig zo voor de twinks, als lvl 19/29/39/etc twinks om niet te levelen hun XP uitzetten, worden ze op basis van dit vinkje in hun aparte 10-19 bracket gezet, met anderen die het ook uitzetten.redfoxert schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:32:
[...]
Dus wanneer ik, met mijn level 80 die toch al geen experience meer krijgt, mijn experience stop zou zetten () dan zou ik volgens jou dus geen lowbees meer in mijn AV kunnen krijgen omdat er dan een"no-experience-gain"-AV zou ontstaan????
Waarschijnlijk is door deze methode ook een 80 "twink" bracket te maken. Probleem is wel dat veel mensen klagen over te weinig twinks in de twink-bg's, dus als niet genoeg mensen op 80 hun XP uitzetten, kan het zijn dat je lang wacht in de queues voor een BG.
Maar eer dat ik eindelijk wat rage heb, 2x claw en het is weer op. Ook de rage uit attacks laag (2,5 attackspeed?) dat ik tegen 3-4 mobs uiteindelijk neer ga puur omdat ik amper kan aanvallen. (en kitty iets te squishy isSlogra schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:34:
Maul niet gebruiken als je weinig rage hebt, maul vreet alleen maar rage. Met mijn druid heb ik nooit rage problemen. Met mijn protection warrior juist wel (arms is geen probleem). HoS bij dat event met die dwerg zit ik constant zonder rage. Ik vermijd Hos nu omdat het eigenlijk niet te doen is.
Mijn warrior is nu 22, van arms naar prot gegaan (ben meer iemand van sword/shield en de revenge is vaker up dan overpower) en met talent krijg je 30 rage (+10) en elke dodge/parry weer 5. HoS vind ik uberhaubt een ramp, doodsaaie instance is dat zeg
Mischien achteraf was paladin helemaal niet zo slecht als tank, zolang je mana hebt gaat het eigelijk altijd goed en de CD's zijn toch wel de leukste die ik heb gezien.
Ik vind zowiezo dat de specs die je tegenwoordig nodig heb om een MMO van 5 jaar oud op max te kunnen spelen ERG hoog zijn. maarja.. krijg deze week mijn GTX295 binnen.. als ik het dan nog niet zonder framedrops onder de 60 fps kan spelen dan is dat spel gewoon bagger geprogrammeerdGohan-san schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:39:
mijn Spec sijn
Intel 6600
Nvidia 8800GTX
4gig ram
Windows7.

Verwijderd
lol hmmmmmmmmmmmmmmpffffffff use your "edit" button 
maargoed vind het niet erg ofzo die lowbies.. zijn zowel horde als alli.. maar is gewoon irritant dat ze meestal ook gewoon NIETS doen// heb meerdere malen meegemaakt dat er een stuk of 10mensen in begin area niets zaten te doen lol.
maargoed vind het niet erg ofzo die lowbies.. zijn zowel horde als alli.. maar is gewoon irritant dat ze meestal ook gewoon NIETS doen// heb meerdere malen meegemaakt dat er een stuk of 10mensen in begin area niets zaten te doen lol.
Hmm zal vga drivers weleens opnieuw installeren, maar nog niet zo lang geleden win7 geinstalleerd, dus die zouden redelijk up to date moeten zijn.
HW problemen zijn het an sich niet, temp is geen prob.
Over dat exp op80 uitzetten, zou wel min zijn als de expansion dan komt dat je vergeten bent dat je dat uitgezet had, blijf je maar beestjes killen en krijg je geen exp
hmm heb ook nog Mike's scrolling combat text geinstalleerd", vind hem erg mooi maar dat zou ook een grote oorzaak kunnen zijn.
HW problemen zijn het an sich niet, temp is geen prob.
Over dat exp op80 uitzetten, zou wel min zijn als de expansion dan komt dat je vergeten bent dat je dat uitgezet had, blijf je maar beestjes killen en krijg je geen exp
hmm heb ook nog Mike's scrolling combat text geinstalleerd", vind hem erg mooi maar dat zou ook een grote oorzaak kunnen zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Valkyre op 14-09-2009 10:55 ]
Verwijderd
Stop met onzin pratenSpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:36:
[...]
Je krijgt een aparte iddIk heb het niet verzonnen.. maar het is wel zo
Volgens meldingen op het Blizzard forum maakt het dus geen drol uit of je exp gain aan of uit hebt als level 80.SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:36:
[...]
Je krijgt een aparte iddIk heb het niet verzonnen.. maar het is wel zo
http://forums.wow-europe....topicId=10867987381&sid=1
http://forums.wow-europe....topicId=10867987375&sid=1
Ik ben redelijk op weg om mijn eerste char op lvl80 te krijgen.
Mijn warlock is net 74 gedingd maar wat ik nog altijd niet onder de knie heb is het volgende. Ik weet nooit welke pet ik waar en wanneer moet gebruiken? Dus wanneer de imp wanneer de voidwalker enz.
Hoop dat de pro warlocks mij hier iets meer info kunnen geven want op sites zie ik ook allemaal verschillende dingen staan.
Mijn warlock is net 74 gedingd maar wat ik nog altijd niet onder de knie heb is het volgende. Ik weet nooit welke pet ik waar en wanneer moet gebruiken? Dus wanneer de imp wanneer de voidwalker enz.
Hoop dat de pro warlocks mij hier iets meer info kunnen geven want op sites zie ik ook allemaal verschillende dingen staan.
Geen flauwekulletjes
Ik neem aan dat je swipe bedoeld ipv clawSinergyX schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:45:
[...]
Maar eer dat ik eindelijk wat rage heb, 2x claw en het is weer op. Ook de rage uit attacks laag (2,5 attackspeed?) dat ik tegen 3-4 mobs uiteindelijk neer ga puur omdat ik amper kan aanvallen. (en kitty iets te squishy is).
Hier is een link naar mijn character, misschien kan je er wat mee:
http://eu.wowarmory.com/c...st&gn=The+Circle+of+Souls
Verwijderd
Als je levelt ga demology spec, 50 point talent is een pet, de felguard, dit is de ideale pet om mee te levellen omdat hij een goede tank is en geen aggro verliest. Ook zou ik dan 2 points in improved health tunnel doen dan kan je echt 5 man group quest solo doen door je pet erop te zetten + dots en health tunnel spam. ook kan je rustig 10 mobs pullen metamorphosis (60 point talent in demology) aanzetten + immolation aura(speciale skill die je alleen kan als je metamorphosis aanhebt) en alles om je heen is in 4 seconde dood zegmaar =DY3LLoW schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:55:
Ik ben redelijk op weg om mijn eerste char op lvl80 te krijgen.
imp = pve voornamelijk
void = useless als je demology spec bent, goed voor lower levels waar je nog geen felguard hebt, en goed in pvp in sommige momenten
succubus en felhunter = pvp voornamelijk.
Je felguard (talent in demology) is zegmaar een voidwalker die ook nog is hard mept

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 11:04 ]
Heb dit weekend eindelijk m'n Epic Flying Skill gekocht voor 4250 gold bij Warsong Hold, scheelt toch 750 gold... eindelijk mijn Green Proto-Drake die ik kon gebruiken van m'n allereerste eitje 
verder geen tijd gehad om WoW te spelen, vanavond maar weer is wat doen heb al zolang niet geraid.
verder geen tijd gehad om WoW te spelen, vanavond maar weer is wat doen heb al zolang niet geraid.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32546860
Van 't weekend ook maar weer 'ns mee bezig gehouden. Alleen is de prijs van chalcedony gigantisch hoog, zelfs vergeleken met dark jade en shadow crystal. Zijn alledrie nodig voor icy prism, enig idee wat ik over het hoofd zie waardoor de prijs voor chalcedony zo hoog is? Ze worden wel gebruikt in m'n link, maar zelfs dan is 't abnormaal vergeleken met de rest.
@ hmmmmpff: edit-knop kwijt? :x
[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 14-09-2009 11:10 ]
Verwijderd
Ik wou al zeggenredfoxert schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:51:
[...]
Volgens meldingen op het Blizzard forum maakt het dus geen drol uit of je exp gain aan of uit hebt als level 80.
http://forums.wow-europe....topicId=10867987381&sid=1
http://forums.wow-europe....topicId=10867987375&sid=1
Maar xp in bg's gaat weer generfed worden, toch?
Verwijderd
Om terug te komen op die low-levels in AV, ik ben zelf twee weken geleden weer begonnen met WoW na een jaar afwezigheid en ik kreeg dit weekend ook de tip om in AV te levelen. Gelukkig kwam ik in een overwinning flow terecht van een aantal partijen achter elkaar (vroeger verloor horde in mijn battlegroep heel veel, weet niet of het daarom toeval was) en de xp vloog me om de oren. Daarnaast vind ik AV ook de leukste bg om te spelen en krijg ik nog een boel honor erbij. Kortom, je kunt het de low-levels niet kwalijk nemen, ik ga vanavond verder in AV, in ieder geval tot level 77 en ik weer kan vliegen tijdens het questen.
Furor heb ik nu 3 punten, dus heb soms wel wat rage. Feral instinct heb ik 3/3, samen met 2/3 natural selection (reaction?) die 3 rage dacht ik per dodge geeft (met 25% dodge kom je ook nog niet ver maargoedSlogra schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:01:
Ik neem aan dat je swipe bedoeld ipv claw. Met swipe op meerdere targets zou je rage toch wel ophoog moeten gaan. Misschien helpt de feral instinct talent wel veel. Probeer ook eens de furor talent en zodat je 10 rage hebt voordat je een gevecht begint. En vergeet de enrage spell niet.
Hoi, ik wil graag Brood of Nozdormu naar exalted trekken. Gisteren al AQ40 gedaan met 6 man, gaat eigenlijk best wel makkelijk tegenwoordig. Nou weet ik dat er best wel wat quests te doen zijn nog, maar zijn ze allemaal nog te doen? Ik lees op wowwiki dat je de gong moet slaan enzo. Volgens mij kan dat niet meer?
Kan iemand wat Brood of Nozdormu tips geven ?
.
Kan iemand wat Brood of Nozdormu tips geven ?
http://www.wowwiki.com/Brood_Of_Nozdormuzwik schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:31:
Hoi, ik wil graag Brood of Nozdormu naar exalted trekken. Gisteren al AQ40 gedaan met 6 man, gaat eigenlijk best wel makkelijk tegenwoordig. Nou weet ik dat er best wel wat quests te doen zijn nog, maar zijn ze allemaal nog te doen? Ik lees op wowwiki dat je de gong moet slaan enzo. Volgens mij kan dat niet meer?
Kan iemand wat Brood of Nozdormu tips geven ?.
All you need
Alle quests zijn overigens nog te doen. Heb dit weekend mn laatste Elementium Ores gehad om de laatste (blue) shard voor de AQ Scepter te halen. Heb dus nu een scepter maar geen gong om op te slaan
[ Voor 15% gewijzigd door redfoxert op 14-09-2009 11:41 ]
Verwijderd
Toch neem ik het de low-levels wel kwalijk, ze voegen vrij weinig toe doordat ze geoneshot worden en vaak gewoon afk staan. Questen/instances doen is minstens net zo snel als je een beetje een goede tactiek hebt. Nu is het vaak zo dat het team dat de minste low levels heeft, wint.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:30:
Om terug te komen op die low-levels in AV, ik ben zelf twee weken geleden weer begonnen met WoW na een jaar afwezigheid en ik kreeg dit weekend ook de tip om in AV te levelen. Gelukkig kwam ik in een overwinning flow terecht van een aantal partijen achter elkaar (vroeger verloor horde in mijn battlegroep heel veel, weet niet of het daarom toeval was) en de xp vloog me om de oren. Daarnaast vind ik AV ook de leukste bg om te spelen en krijg ik nog een boel honor erbij. Kortom, je kunt het de low-levels niet kwalijk nemen, ik ga vanavond verder in AV, in ieder geval tot level 77 en ik weer kan vliegen tijdens het questen.
Never question free HKsVerwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:59:
het is wel jammer als je in de raid van >50% lvl 75 of lager komt. Maar het is wel grapping om op me hunter 10 hordes (lvl 71 kuch...) neer te maaien. Geeft me het gevoel dat ik ook kan pvpen, en dan ga je een Arena in en ben je binnen en ben je binnen 1 cc dood
Ik heb al even zitten zoeken op het internet.. maar is het al mogelijk om faction transfers te doen? wil graag mijn paladin overzetten aangezien DK's in de volgende patch de laatste nerfbat krijgen waardoor ik nog eens 30% dps verlies. ( blood )
Aye, al had ik van het weekend alleen maar Crystal Citrine Necklaces gemaakt. Chalcedony is ook absurd duur op onze server. Geen idee waaromExitium schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:09:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32546860
Van 't weekend ook maar weer 'ns mee bezig gehouden. Alleen is de prijs van chalcedony gigantisch hoog, zelfs vergeleken met dark jade en shadow crystal. Zijn alledrie nodig voor icy prism, enig idee wat ik over het hoofd zie waardoor de prijs voor chalcedony zo hoog is? Ze worden wel gebruikt in m'n link, maar zelfs dan is 't abnormaal vergeleken met de rest.
@ hmmmmpff: edit-knop kwijt? :x
Dan is het wel de moeite waard
In Europa nog niet.SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:44:
Ik heb al even zitten zoeken op het internet.. maar is het al mogelijk om faction transfers te doen? wil graag mijn paladin overzetten aangezien DK's in de volgende patch de laatste nerfbat krijgen waardoor ik nog eens 30% dps verlies. ( blood )
Als ik dit zie vraag ik me af of je nu wil dpsen of tanken?Slogra schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:01:
[...]
Ik neem aan dat je swipe bedoeld ipv claw. Met swipe op meerdere targets zou je rage toch wel ophoog moeten gaan. Misschien helpt de feral instinct talent wel veel. Probeer ook eens de furor talent en zodat je 10 rage hebt voordat je een gevecht begint. En vergeet de enrage spell niet.
Maar is questen en instances na 5 lvl 80's nog leukVerwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:42:
[...]
Toch neem ik het de low-levels wel kwalijk, ze voegen vrij weinig toe doordat ze geoneshot worden en vaak gewoon afk staan. Questen/instances doen is minstens net zo snel als je een beetje een goede tactiek hebt. Nu is het vaak zo dat het team dat de minste low levels heeft, wint.
Daarnaast nu ook een rogue aan het levelen en pak zoveel mogelijk bg's mee... Lekker voor honor en xp... Straks op lvl 80 ook waarschijnlijk wat pvp gear bij elkaar op deze manier...
30% DPS loss? Hoe kom je daaraan? Enige blood DPS nerf die ik gezien heb is dat je tweede target van HS nu halve dmg pakt. Maakt op het merendeel van de bosses dus vrij weinig uit.SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:44:
Is die gong er nog wel dan?redfoxert schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:39:
[...]
http://www.wowwiki.com/Brood_Of_Nozdormu
All you need
Alle quests zijn overigens nog te doen. Heb dit weekend mn laatste Elementium Ores gehad om de laatste (blue) shard voor de AQ Scepter te halen. Heb dus nu een scepter maar geen gong om op te slaan
Allebei, en healen doe met m'n andere specTiMMieJ schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:50:
[...]
Als ik dit zie vraag ik me af of je nu wil dpsen of tanken?
Op Draenor raak je green quality gems aan de straatstenen niet kwijt. Tijdens het levelen heb ik zelfs rare quality gems maar gevendored omdat ze niet verkopen. Zelfde voor eternals, met uitzondering van Eternal Fire dan.deadsy33 schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:45:
[...]
Aye, al had ik van het weekend alleen maar Crystal Citrine Necklaces gemaakt. Chalcedony is ook absurd duur op onze server. Geen idee waaromGelukkig stonden er aan aantal HugeCitrines stacks voor 18G
+ Eternal Earth stacks voo 99G.
Dan is het wel de moeite waard
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-09-2009 12:01 ]
Dat wel, je kunt er ook wel op slaan met je scepter, alleen de Black Qiraji Battle Tank zul je niet meer krijgen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ja, maar nu is char transfer cooldown 3 dagen, migreren naar server waar dat nog niet gedaan is en 3 dagen later weer terug gaan.chromeeh schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:01:
[...]
Dat wel, je kunt er ook wel op slaan met je scepter, alleen de Black Qiraji Battle Tank zul je niet meer krijgen
Dat vond ik zo leuk aan feral, zelfde gear kan je dps en tankenSlogra schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:59:
[...]
Allebei, en healen doe met m'n andere spec
Dk's zijn hopeloos overpowered, al komen nu de nerfs langzaam, om het allemaal wat balanced te krijgen (hetzelfde geld trouwens voor cat dps).Exitium schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:55:
[...]
30% DPS loss? Hoe kom je daaraan? Enige blood DPS nerf die ik gezien heb is dat je tweede target van HS nu halve dmg pakt. Maakt op het merendeel van de bosses dus vrij weinig uit.
Blizzard heeft het idiote idee dat een hybrid class net zo veel dmg meot doen als een pure dps class. Dat zou gewoon niet moeten, je bent immers hybrid/ondersteuning.
Helaas wil bliz hier niet naar terug.
pure dps classes imho:
hunter
mage
wlock
rogue
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Alle nieuwe realms worden gestart met de gates van AQ al open, dus dit gaat niet meer werken.Kaap schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:02:
[...]
Ja, maar nu is char transfer cooldown 3 dagen, migreren naar server waar dat nog niet gedaan is en 3 dagen later weer terug gaan.
Voor cat DPS draven ze wat door wat nerfs betreft. Ze hebben in 3.2 onze overall damage met 6-8% verminderd door onze skills minder damage te laten doen. Nu nerfen ze ook armor pen, waardoor onze damage weer een beetje omlaag gaat. Daarnaast zijn ook nog eens de T9 set bonussen compleet ruk voor kitty DPS. Als ik mijn T8 setbonus verlies dropt mijn DPS nog meer, zelfs als ik er T9 voor terug krijg...
Maar goed, die buff komt vanzelf wel weer zodra Blizzard doorkrijgt dat ze te ver doorgeschoten zijn. Eventueel alleen door T10 een betere setbonus te geven, maar goed.
Blizzard heeft het idee nog steeds (volgens blue posts) dat hybrids minder dps doen dan absolutes. Al gaan ze niet meer uit van een verschil van 25% dps, maar van 5%.
In het geval dus dat een hybrid ook maar iets betere gear of iets meer rotatie-skill heeft dan de pure dps, of dat de fight net wat beter uitvalt (qua rennen / stilstaan / etc) voor de hybrid, zit deze dus al gauw boven de pure dps met zijn dps.
En je blijft natuurlijk met het "flavor of the month" niveau van alle classes/specs zitten, dat veranderd gewoon elke x maanden een keer een beetje.
In het geval dus dat een hybrid ook maar iets betere gear of iets meer rotatie-skill heeft dan de pure dps, of dat de fight net wat beter uitvalt (qua rennen / stilstaan / etc) voor de hybrid, zit deze dus al gauw boven de pure dps met zijn dps.
En je blijft natuurlijk met het "flavor of the month" niveau van alle classes/specs zitten, dat veranderd gewoon elke x maanden een keer een beetje.
Een retri pally kan in een raid niet tanken of healen, net als een hunter/mage/wlock/rogue, waarom zou hij dan minder DPS moeten doen?Kevinp schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:03:
[...]
Blizzard heeft het idiote idee dat een hybrid class net zo veel dmg meot doen als een pure dps class. Dat zou gewoon niet moeten, je bent immers hybrid/ondersteuning.
pure dps classes imho:
hunter
mage
wlock
rogue
[ Voor 13% gewijzigd door Dutchman! op 14-09-2009 12:13 ]
We spend our years as a tale that is told
Gelukkig niet, anders zou je weinig hybrids meer tegenkomen en zouden pugs voor bijvoorbeeld Koralon ook lastiger te vinden zijn voor die classes. (gisteren weer een pugje gedaan, wordt echt constant op DPS gehamerd daar)Kevinp schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:03:
Vind het ook niet zo'n probleem moet ik zeggen. Leuk dat een ret pala een paar healing spells heeft, maar die gebruiken ze echt niet in een raid hoor. (hooguit een healtje op zichzelf) En sure, met dual spec kunnen ze healen of tanken, maar wees blij. Scheelt regelmatig gezoek naar een tank/healer voor een heroic of raid.
Verwijderd
Het probleem is dat de helft van de Hybrid geen toegevoegde waarde meer geven aan een raid. dus als je de pure dps classes meer dps laat doen zullen de hybrits niet meer voor raids gevraagd worden en krijg je weer het Class stacking verhaal.Kevinp schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:03:
[...]
Dk's zijn hopeloos overpowered, al komen nu de nerfs langzaam, om het allemaal wat balanced te krijgen (hetzelfde geld trouwens voor cat dps).
pure dps classes imho:
hunter
mage
wlock
rogue
Verwijderd
Over av...
Er is ook geen enkele reactie vanuit blizz gekomen hierover.
Als ze nou 71 - 79 bracket maken, en 80 only dan:
- De 'lowbies' hoeven het niet op te nemen tegen mensen in full s7 / t8 gear en dan is het dus niet meer zo dat 1 retri paladin de hele room in balinda/galv uitroeit in zn eentje + je word niet meer ge-oneshot
- 80's krijgen weer een beetje uitdaging tegen tenminste veel (meer) mensen in dezelfde gear.
Iedereen blij?
Er is ook geen enkele reactie vanuit blizz gekomen hierover.
Als ze nou 71 - 79 bracket maken, en 80 only dan:
- De 'lowbies' hoeven het niet op te nemen tegen mensen in full s7 / t8 gear en dan is het dus niet meer zo dat 1 retri paladin de hele room in balinda/galv uitroeit in zn eentje + je word niet meer ge-oneshot
- 80's krijgen weer een beetje uitdaging tegen tenminste veel (meer) mensen in dezelfde gear.
Iedereen blij?
Verschil is dat ze de mogelijkheid hebben. Een lock, hunter, orgue etc, kan niet anders dan DPS. Dual spec is er niet voor niets bijgekomen, zeker voor pala/druid is dat een enorm verschil. Daarbij kan een retri die swapt naar tankgear wel degelijk bergje klappen vangen, niet zo superieur als een prot, maar heeft veel betere kansen dan een hunter/rogue die even probeert te tanken (healen?Dutchman! schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:12:
Een retri pally kan niet tanken of healen, net als een hunter/mage/wlock/rogue, waarom zou hij dan minder DPS moeten doen?
In nood kan een pala, druid of shaman gewoon bijhealen, zelfs een priest.
Verschil in hybrids, enkel zij zijn tanks. Er is geen pure heal of tank class, enkel dps. Dus zij zullen altijd belangrijk blijven, maar imho mogen ze niet boven de pure DPS uitkomen.
Stel dat alle hybrids de DPS hebben (of hoger) dan pure DPS, wie heeft die laatste dan nog nodig? Buiten die enkele disspel die mage heeft of die boss in naxx25 even bugged pullen met een pet (lock/hunter, maar DK kan dit ook). Genoeg naxx25 runs gezien waar diverse hybrids nonstop wisselen van job, afhankelijk van boss en wie er mogelijk dropt.
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2009 12:24 ]
Klopt, zeker dual spec heeft het hybrids makkelijker gemaakt om een rol op te pakken.SinergyX schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:18:
[...]
Verschil is dat ze de mogelijkheid hebben. Een lock, hunter, rogue etc, kan niet anders dan DPS. Dual spec is er niet voor niets bijgekomen, zeker voor pala/druid is dat een enorm verschil. Daarbij kan een retri die swapt naar tankgear wel degelijk bergje klappen vangen, niet zo superieur als een prot, maar heeft veel betere kansen dan een hunter/rogue die even probeert te tanken (healen?First aid ofzo?
).
Tijdens een gevecht echter kan je je gear/spec niet swappen, een heal gooien OK maar een tank een minuut of 5 ophouden zal heel misschien een goed gegearde shadow priest of moonkin redden maar een feral druid of retri pally niet. De tank rol gaat zelfs een DSP spec kitty moeilijk vinden.
Talant builds sluiten raid-rollen nagenoeg uit, de (beperkte) tools die je als DPS-build hybrid er bij hebt maken een 25% DPS verschil echt niet goed om je toon raid-spot viable te houden. Tevens hebben ook 'pure' klassen een truckendoos met misdirections, aggro dumps, pets etc. die het hen weer makkelijker maken, hybrids zijn niet de enigen met support tools
We spend our years as a tale that is told
Hmm yeah ik denk dat een feral druid in feral gear, een geweldig noodhealer zal zijn....
Shadow priest/elemental shaman/moonkin druid die kunnen een beetje mee healen, maar zijn zo oom in het geval van nood.
Shadow priest/elemental shaman/moonkin druid die kunnen een beetje mee healen, maar zijn zo oom in het geval van nood.
Zonder die hybrids had die naxx 25 run waarschijnlijjk niet plaatsgevonden of was veel langzamer gegaan... Vind het idee dat ze veeeeel minder dps zouden moeten doen beetje bullshit want ze moeten er ook de gear voor sparen. enchants voor zetten etc... In principe doen ze meer moeite voor het spel dan de pure dps klasses...SinergyX schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:18:
[...]
Verschil is dat ze de mogelijkheid hebben. Een lock, hunter, orgue etc, kan niet anders dan DPS. Dual spec is er niet voor niets bijgekomen, zeker voor pala/druid is dat een enorm verschil. Daarbij kan een retri die swapt naar tankgear wel degelijk bergje klappen vangen, niet zo superieur als een prot, maar heeft veel betere kansen dan een hunter/rogue die even probeert te tanken (healen?First aid ofzo?
).
Verschil in hybrids, enkel zij zijn tanks. Er is geen pure heal of tank class, enkel dps. Dus zij zullen altijd belangrijk blijven, maar imho mogelijk ze niet boven de pure DPS uitkomen.
Stel dat alle hybrids de DPS hebben (of hoger) dan pure DPS, wie heeft ze dan nog nodig? Buiten die enkele dispess die mage heeft of die boss in naxx25 even bugged pullen met een pet (lock/hunter, maar DK kan dit ook).
2 sets sparen minimaal kost xtra bag/bankspace en gold om in orde te houden...
Mijn healing touch doet in mijn feral specs wel 3-4k healing! En ik kan er wel 5 van casten voor ik OOM ben! (Hoe weinig mijn HoTs doen wil je niet eens weten.Gohan-san schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:31:
Hmm yeah ik denk dat een feral druid in feral gear, een geweldig noodhealer zal zijn....
Verwijderd
Ik vindt het wel goed hoe ze het op het moment doen , iedereen een beetje gelijke dps laten doen.
Raids worden toch meestal samengesteld naar dps en niet naar utility. En nu krijg je meestal wel een mooie mix van classes en specs. Het is inderdaad waar dat de Hybrids dual spec hebben , maar hun ofspec gear is meestal ook een stuk minder dan main spec. dus de vraag of je ze wel in die rol wilt hebben.
En als je de dps op het moment verglijkt. Zie je toch van de pure classes toch regelmatig de Hunters , Locks & rogue's boven aan staan. Van de hybrids staan daar meestal de Dk's en af en toe een verdwaalde feral kitty tussen.
Wat mij betreft mogen ze het zowel een beetje laten.
Raids worden toch meestal samengesteld naar dps en niet naar utility. En nu krijg je meestal wel een mooie mix van classes en specs. Het is inderdaad waar dat de Hybrids dual spec hebben , maar hun ofspec gear is meestal ook een stuk minder dan main spec. dus de vraag of je ze wel in die rol wilt hebben.
En als je de dps op het moment verglijkt. Zie je toch van de pure classes toch regelmatig de Hunters , Locks & rogue's boven aan staan. Van de hybrids staan daar meestal de Dk's en af en toe een verdwaalde feral kitty tussen.
Wat mij betreft mogen ze het zowel een beetje laten.
Dit topic is gesloten.